Maar jij bent boosted LEM dus natuurlijk vind je dat de ranks serieus te nemen zijnBrogala schreef op maandag 02 november 2015 @ 18:11:
[...]
De 30ste is er een VAC wave geweest, en omdat een bepaalde rank een bepaald aantal procent van de playerbase is is Xero een rank omhoog gegaan, om de plek van een cheater over te nemen.
Het ranking system is af en toe een beetje vaag, maar wel redelijk serieus te nemen imho. Hoewel er vast een betere oplossing is om ervoor te zorgen dat de ranks goed geregeld worden met een vac wave.
en inb4 de maar jij bent boosted LEM dus natuurlijk vind je dat de ranks serieus te nemen zijn
Ja er zitten altijd 'rotten appels' tussen, maar ik denk dat 4/5 van de spelers hun rank toch echt wel verdienen. Als je wilt weten hoe goed iemand is moet je toch echt een aantal weken met hem hebben gespeeld, ik ben zelf nogal inconsistent en kan 1 match hele domme beslissingen doen en dan de andere match wel een aantal mooie clutches hebben bijvoorbeeld. Dan een persoon één match slecht speelt betekent niet gelijk dat hij boosted [rank] is.wambamNL schreef op maandag 02 november 2015 @ 19:17:
[...]
Hoe serieus valt mee ik ken 2 personen die met geen mogelijkheid dmg mogen zijn.
Gamesense van een dode eekhoorn en dat is nog positief gezien. Aimen kunnen ze niet heel magazijn nodig en nog steeds niks raken. Geen economy managment zoals elke ronde steevast forcen shottys kopen op eco rondes want ja je moet toch een wapenxhebben om te winnen -.- dit was even mijn rant over dat veel mensen echt slecht zijn en denken dat ze goed zijn door de rank die ze krijgen.
(ik ken die mensen langer en heb vaak genoeg met hun gespeeld om een oordeel te kunnen hebben die ook nog eens waar is)Brogala schreef op maandag 02 november 2015 @ 19:47:
[...]
Ja er zitten altijd 'rotten appels' tussen, maar ik denk dat 4/5 van de spelers hun rank toch echt wel verdienen. Als je wilt weten hoe goed iemand is moet je toch echt een aantal weken met hem hebben gespeeld, ik ben zelf nogal inconsistent en kan 1 match hele domme beslissingen doen en dan de andere match wel een aantal mooie clutches hebben bijvoorbeeld. Dan een persoon één match slecht speelt betekent niet gelijk dat hij boosted [rank] is.
Steam: Ryada.
Ja dat snap ik, maar ik probeer meer te zeggen dat omdat jij 2 mensen kent die geboost zijn het niet gelijk betekent dat het hele ranking system niet serieus te nemen is.wambamNL schreef op maandag 02 november 2015 @ 19:54:
[...]
(ik ken die mensen langer en heb vaak genoeg met hun gespeeld om een oordeel te kunnen hebben die ook nog eens waar is)
Die spelen waarschijnlijk met mensen die hoger dan hun geranked zijn, dat moet je zelf niet willen denk ik. Met die Server Tool vind ik het random prima te doen, maar zo nu en dan speel ik met anderen samen (al heb ik sinds Gold Nova 4 niet meer met een premade team gespeeld).
...
Whoop whoop 5 loses hier.SmokingSig schreef op maandag 02 november 2015 @ 21:11:
sooooooo 5 wins today =)
Derank incomming
Ach zit net le en sloop dmg's vandaag. Gisteren voelde ik mij silver 3. Rank geeft een gemiddelde weer, geen vaste waarde. Was er ook van overtuigd dat ik binnen 1,5 uur een derank te pakken had. Tis net lekker spelen op dit niveau.
Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.
Vandaag weer een lekker ace-je!
Maar helaas geen uprank
Maar helaas geen uprank
[ Voor 54% gewijzigd door hmr op 03-11-2015 00:35 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
... ik gebruik nog altijd hoor ... vanaf het begin dat ik hem had.Silence schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:36:
[...]
Niemand gebruikt hem meer omdat die best wel oud is en niet veel waard is, daarom zie je hem niet veel meer
Also mn smurf is dmg(same as main) geworden na 10 placement matches...
[ Voor 11% gewijzigd door TheAnthonyNL op 03-11-2015 08:39 ]
Gisteren had ik echt iets vaags, bij een random MM game kwam ik opeens wat vrienden tegen. Niet dat ze in mijn team zaten maar in de enemy team 
Gelijk was er een rivaliteit en wilden wij hun verslaan.
Heeft iemand die ook wel eens gehad?
Gelijk was er een rivaliteit en wilden wij hun verslaan.
Heeft iemand die ook wel eens gehad?
Weer 3 loses op rij
Lijkt wel of ik geen LEM meer mag worden
Er zijn maar weinig online ranking systemen van diverse games die je "serieus" moet nemen. Het is simpelweg te makkelijk om mensen te boosten zonder dat er iets tegen gedaan wordt. Dus waarde hechten aan een rank? Meh, misschien als je altijd solo speelt en het dan naar Global weet te schoppen, in alle andere gevallen kun je het gewoon schrappen.Brogala schreef op maandag 02 november 2015 @ 20:00:
[...]
Ja dat snap ik, maar ik probeer meer te zeggen dat omdat jij 2 mensen kent die geboost zijn het niet gelijk betekent dat het hele ranking system niet serieus te nemen is.
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
10 matches soloque (1 met paar vrienden) en dan dmg ranken ... vind ik toch wel dat ik waarde kan/mag hechten aan mijn rank ?Damienx2 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 08:52:
[...]
Er zijn maar weinig online ranking systemen van diverse games die je "serieus" moet nemen. Het is simpelweg te makkelijk om mensen te boosten zonder dat er iets tegen gedaan wordt. Dus waarde hechten aan een rank? Meh, misschien als je altijd solo speelt en het dan naar Global weet te schoppen, in alle andere gevallen kun je het gewoon schrappen.
10 matches zijn wel relatief weinig (om dan ff de party pooper te spelen) want na 10 wins! Krijg je je rank pasTheAnthonyNL schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:29:
[...]
10 matches soloque (1 met paar vrienden) en dan dmg ranken ... vind ik toch wel dat ik waarde kan/mag hechten aan mijn rank ?
Maar sinds gister besloten een stuk minder mm te spelen en overgegaan op esea. Speelt een stuk lekkerder
RIP wambamwambamNL schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:32:
[...]
Maar sinds gister besloten een stuk minder mm te spelen en overgegaan op esea. Speelt een stuk lekkerder
Waarom rip? Niveau op esea ligt gewoon goed. Mensen schieten hard ik schiet iets minder dan hun maar heb gister in 1 match cobble al weer 5 dingen geleerd over wat ik beter kan doen. En de hitreg is gewoon beter door de 128 tick. Zit nu ondertussen met 2 accs in smfc 1 lem en 1 is 8 wins en word tegen smfc/globals gematched (8 wins 0 losses elke keer meeste mvps en topfragger vraag me niet hoe)
En ik met een paar anderen werden een beetje gek van de bs in mm zonder grap kwamen we in 6 matches 2 hackers tegen gister. Prefire door muren headies door smokes tracen door muren etc (op basis van de demo)
[ Voor 16% gewijzigd door Ryada op 03-11-2015 09:39 ]
Tja als je tegenstanders treft die in de demo je door muren beginnen te volgen terwijl je silent loopt, dan is de conclusie toch vrij snel getrokken. Ook mooi dat het de enige DMG was tussen de rest van de Supreme's in. Je vraagt je toch af waarom dat soort figuren niet snel worden aangetrokken door een Fnatic of NiP. Zoveel talent dat er dan rondloopt in MM.
Precies. Vond het wel leuk op esea gister hoor. Lekker gelachen beetje schieten etc.Damienx2 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:37:
[...]
Tja als je tegenstanders treft die in de demo je door muren beginnen te volgen terwijl je silent loopt, dan is de conclusie toch vrij snel getrokken. Ook mooi dat het de enige DMG was tussen de rest van de Supreme's in. Je vraagt je toch af waarom dat soort figuren niet snel worden aangetrokken door een Fnatic of NiP. Zoveel talent dat er dan rondloopt in MM.
Mm is waardeloos atm toestraks gekeken maar gister schijnt er weer een update voor een populaire cheat geweest te zijn dusja hackers galore
En dat dmg verhaal was echt grappig. Was ook nog letterlijk een chick. Gewoon aimen op mensen hun hoofd etc tracen vind het nog knap dat ze ons niet in de spawn dood schoot.
[ Voor 11% gewijzigd door Ryada op 03-11-2015 09:41 ]
Nou rip in het geval je geen mm meer gaat spelenwambamNL schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:37:
[...]
Waarom rip? Niveau op esea ligt gewoon goed. Mensen schieten hard ik schiet iets minder dan hun maar heb gister in 1 match cobble al weer 5 dingen geleerd over wat ik beter kan doen. En de hitreg is gewoon beter door de 128 tick. Zit nu ondertussen met 2 accs in smfc 1 lem en 1 is 8 wins en word tegen smfc/globals gematched (8 wins 0 losses elke keer meeste mvps en topfragger vraag me niet hoe)
En ik met een paar anderen werden een beetje gek van de bs in mm zonder grap kwamen we in 6 matches 2 hackers tegen gister. Prefire door muren headies door smokes tracen door muren etc (op basis van de demo)
Laten we weer over de ranks beginnen....
LEM is de meest random rank die er is... grootste gedeelte zijn echt noobs. Sommige mensen schieten insane hard en iedereen (en zijn moeder) is het tegenwoordig....
LEM is de meest random rank die er is... grootste gedeelte zijn echt noobs. Sommige mensen schieten insane hard en iedereen (en zijn moeder) is het tegenwoordig....
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Wat kost esea dan zo?
Do what you love, do it often
5 euro p/mmacciez schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:45:
Wat kost esea dan zo?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Zeg 7 euro. Precies 6.9460 euro.macciez schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:45:
Wat kost esea dan zo?
Per maand dan wel.
En waarom moet het geld kosten als valve het ook gewoon zelf kan opzetten???wambamNL schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:47:
[...]
Zeg 7 euro. Precies 6.9460 euro.
Per maand dan wel.

Omdat esea 3rd party is en niet van valve zelf is?TheAnthonyNL schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:48:
[...]
En waarom moet het geld kosten als valve het ook gewoon zelf kan opzetten???
Om Russen en Polen weg te houden.TheAnthonyNL schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:48:
[...]
En waarom moet het geld kosten als valve het ook gewoon zelf kan opzetten???
Welk verschil zit er dan tussen esea en esl?
Beide hanteren hun eigen settings en anti-cheat client.
Het valt mij op dat de LEM-ers waar ik 3 weken geleden tegen speelde een stuk beter waren dan de LEM die ik nu in een game tegenkom. Niveau daalt gewoon in elke rank naar mate er meer mensen de game oppakken. Mensen die ragequiten terwijl ze een kant spelen die normaal gesproken verliest (T op inferno, CT op cobble, T op nuke), dan begrijp je het spel gewoon niet.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Esea had voor zover ik aan research gedaan heb betere anticheat, esl anticheat schijnt op vac niveau te liggen (nog steeds beter dan faceit). Er zijn alleen niet veel vergelijkings paginas op het internet ervan. En daar komt bij dat ik die site van esl echt onoverzichtelijk vind.ronaldjanssen schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:57:
Welk verschil zit er dan tussen esea en esl?
Wat is je esea? Voeg ik je wel ff toewambamNL schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:04:
[...]
Esea had voor zover ik aan research gedaan heb betere anticheat, esl anticheat schijnt op vac niveau te liggen (nog steeds beter dan faceit). Er zijn alleen niet veel vergelijkings paginas op het internet ervan. En daar komt bij dat ik die site van esl echt onoverzichtelijk vind.
Mijn esea is wambamnlMartijn32 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:04:
[...]
Wat is je esea? Voeg ik je wel ff toe( als je dat wil natuurlijk
)
Als het goed is een plaatje van een pluizenbal met mechanische handen en een grote tong.
Volgens mij ligt het niveau op ranks echt heel breed en is er geen streep op te trekken. Ik ben een tijdje terug begonnen en ben nu MG2, maar soms heb ik echt potjes waarbij ik iedereen met de grond gelijk maak en dan weer potjes waarbij ik echt m'n best moet doen om maar bovengemiddeld te presteren.. Erg raar iig.rnenator schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:00:
Het valt mij op dat de LEM-ers waar ik 3 weken geleden tegen speelde een stuk beter waren dan de LEM die ik nu in een game tegenkom. Niveau daalt gewoon in elke rank naar mate er meer mensen de game oppakken. Mensen die ragequiten terwijl ze een kant spelen die normaal gesproken verliest (T op inferno, CT op cobble, T op nuke), dan begrijp je het spel gewoon niet.

ThnxwambamNL schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:09:
[...]
Mijn esea is wambamnl
Als het goed is een plaatje van een pluizenbal met mechanische handen en een grote tong.
Zal je vanavond toevoegen. En 1 van mijn matties is er niet vanavond dus kan je wel meespelen ja. Enige is dat er veel sarcasme is in de groep (en flauwe grappen)Martijn32 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:13:
[...]
ThnxIk heb je toegevoegd, kunnen vnv wel een potje doen als je wil? (ik ben wizz3rd btw)
Ik verwijs naar mijn eerdere comment.... LEM = random..rnenator schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:00:
Gister wel een leuk potje met failsnail, jo0lz, Mad (?) en ben de vierde ff vergeten..
YouTube: Just LEM things ACE-je voor de tweaker boys! Ace in die pot, eerste tec9 kill staat er niet op
Daarna een klote pot op Dust en daarna weer heerlijke potten op cache (mijn favo) en mirage!
[ Voor 17% gewijzigd door hmr op 03-11-2015 10:48 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik heb zo'n hekel aan sarcasme hé. Ben blij dat ik dan niet in die groep zit Wambam.wambamNL schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:15:
[...]
Zal je vanavond toevoegen. En 1 van mijn matties is er niet vanavond dus kan je wel meespelen ja. Enige is dat er veel sarcasme is in de groep (en flauwe grappen)
Haha ohja joh doe maar weer zo. Zal het onthouden vanavond. XdDamienx2 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:41:
[...]
Ik heb zo'n hekel aan sarcasme hé. Ben blij dat ik dan niet in die groep zit Wambam.
Eigenlijk moet failsnail mijn swag7 play ff uploaden

hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Edit: nvm. Dacht dat je zelf niet kon recordenhmr schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:59:
Eigenlijk moet failsnail mijn swag7 play ff uploaden

[ Voor 24% gewijzigd door Brogala op 03-11-2015 11:16 ]
Shadowplay is relaxed. Daarbij kan je altijd je laatste 5 minuten aan gameplay saven. OBS is chill om te streamen. Je kan ook gelijk je stream vanaf twitch highlighten en exporteren naar youtube.
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Obs is ook chill om te recorden. Zelf record ik alles met obs.iLikeNoobies schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:16:
Shadowplay is relaxed. Daarbij kan je altijd je laatste 5 minuten aan gameplay saven. OBS is chill om te streamen. Je kan ook gelijk je stream vanaf twitch highlighten en exporteren naar youtube.
De website van Shadowplay zelf zegt laatste 20 minuten en je kan ook meteen naar Twitch streameniLikeNoobies schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:16:
Volgens mij kan je de tijd van Shadowplay zelf instellen, je kan ook handmatig recorden als je wilt.
Mijn record software pakt maar 30 sec.. net niet genoeg voor die playBrogala schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:12:
[...]
Edit: nvm. Dacht dat je zelf niet kon recorden
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Sneller schietenhmr schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:37:
[...]
Mijn record software pakt maar 30 sec.. net niet genoeg voor die play
Jongeh. Stealth SWAG-7 forcebuy in de eco ronde
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Aan de andere kant, wat heb je liever, heel vaak tegen cheaters komen of soms boosted mensen tegenkomen? Ik ben zelf nooit LEM+ voor de VAC waves geweest, maar ik heb wel gelezen dat er toen ongelofelijk veel cheaters waren.
edit: @hmr, je kan OBS ook proberen. Is gratis en schijnt goed te recorden. Alleen bij mij werkte het niet, ik kreeg geen beeld maar wel geluid iirc
edit: @hmr, je kan OBS ook proberen. Is gratis en schijnt goed te recorden. Alleen bij mij werkte het niet, ik kreeg geen beeld maar wel geluid iirc

[ Voor 25% gewijzigd door Brogala op 03-11-2015 11:45 ]
Viel wel mee... Mensen denken alleen te snel dat iemand hacked..Brogala schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:44:
Aan de andere kant, wat heb je liever, heel vaak tegen cheaters komen of soms boosted mensen tegenkomen? Ik ben zelf nooit LEM+ voor de VAC waves geweest, maar ik heb wel gelezen dat er toen ongelofelijk veel cheaters waren.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik las meer dat er erg veel spinbotters etc waren, dus de hele obvious cheaters.hmr schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:49:
[...]
Viel wel mee... Mensen denken alleen te snel dat iemand hacked..
Maar het klopt wel, heel veel mensen denken gelijk dat mensen hacken en geven het dan op. Dan kan je een comeback sowieso vergeten. Ik kom misschien 1 op de 30 matches een cheater tegen, de rest is gewoon een goede LEM of global.
Heeft er iemand een goede uitleg over dat ESEA? (Wambam?)
Is het accountje aanmaken, match zoeken en dan kom je bij spelers die varieeren van Silver t/m GE?
Of is er ook een bepaald rankingsysteem? Het lijkt me wel cool om hierin te gaan spelen, mede door de statistieken,ladders enz.
Is het uberhaupt aan te raden voor spelers zoals ik (MGE - DMG)?
Is het accountje aanmaken, match zoeken en dan kom je bij spelers die varieeren van Silver t/m GE?
Of is er ook een bepaald rankingsysteem? Het lijkt me wel cool om hierin te gaan spelen, mede door de statistieken,ladders enz.
http://steamcommunity.com/id/teupje/
True ik probeer het meestal alsnog te winnen. En achteraf kijk ik de demo soms zoals gister is het dan 2x raak met door muren heen kijken etc maar meestal zie je gewoon dat diegene goed is.Brogala schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:54:
[...]
Ik las meer dat er erg veel spinbotters etc waren, dus de hele obvious cheaters.
Maar het klopt wel, heel veel mensen denken gelijk dat mensen hacken en geven het dan op. Dan kan je een comeback sowieso vergeten. Ik kom misschien 1 op de 30 matches een cheater tegen, de rest is gewoon een goede LEM of global.
Wat je doet is je maakt account aan en betaald 7 euro ongeveer per maand. Dan download je de client van esea (waar veel mensen op tegen zijn vanwege eerdere praktijken die wel of niet door esea zelf zijn toegepast)teupje schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:09:
Via die client kan je een match zoeken solo of als premade die worden op basis van je rws gematched als ik het me goed herinner. Over het algemeen ligt het niveau vrij hoog op esea (dmg+ volgens de oude ranking)
Als je er tegen kan dat je vaak afgeknald word kan ik het je wel aanraden de servers zijn beter en de mensen zijn gemiddeld ook beter dan mm. Zelf leer ik via esea meer van de game dan mm (bijvoorbeeld gister op cobble:) )
Persoonlijk zou ik het pas aanraden als je LEM+ bent, aangezien de meeste mensen die op esea spelen rond dat niveau zitten. Zelf vindt ik het erg vervelend als je met mensen komt die maar <6 rws hebben omdat die gewoon niet fatsoenlijk mee kunnen komen. En als je dan tegen een team speelt van mensen die allemaal 9+ rws hebben, ben je flink in het nadeel.teupje schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:09:
edit: Niet dat RWS alles is, maar geeft wel een beetje een indicatie van hoe goed je het doet.
[ Voor 5% gewijzigd door Wizz3rd op 03-11-2015 12:17 ]
Rws is ook pas betrouwbaar na een aantal potjes in je eerste 20 games fluctueerd het nogal heel erg. Gister op ct had ik een rws van 16 en op t een verassende 0 rws waardoor ik op een 8rws kom aan het einde van mn gameMartijn32 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:15:
[...]
Persoonlijk zou ik het pas aanraden als je LEM+ bent, aangezien de meeste mensen die op esea spelen rond dat niveau zitten. Zelf vindt ik het erg vervelend als je met mensen komt die maar <6 rws hebben omdat die gewoon niet fatsoenlijk mee kunnen komen. En als je dan tegen een team speelt van mensen die allemaal 9+ rws hebben, ben je flink in het nadeel.
Daar heb je volledig gelijk in idd.wambamNL schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:18:
[...]
Rws is ook pas betrouwbaar na een aantal potjes in je eerste 20 games fluctueerd het nogal heel erg. Gister op ct had ik een rws van 16 en op t een verassende 0 rws waardoor ik op een 8rws kom aan het einde van mn game
Verwijderd
Ik volg zo'n youtuber die z'n eerste potje had gerecord, 30 nogwat rws. Gaat natuurlijk helemaal nergens over, want in het begin was ie nog netjes aan het uitleggen dat 20+ dik goed is.wambamNL schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:18:
[...]
Rws is ook pas betrouwbaar na een aantal potjes in je eerste 20 games fluctueerd het nogal heel erg. Gister op ct had ik een rws van 16 en op t een verassende 0 rws waardoor ik op een 8rws kom aan het einde van mn game
Rws is net zo broken als elo in league eigenlijk. Mensen die hersenloos als t een site oprennen krijgen een 20+ rws. Als je normaal speelt kom je eerder op de 5 tot 20 rws afhankelijk van jenperformance zal straks wel ff opzoeken hoe je rws kan abusen.Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:22:
[...]
Ik volg zo'n youtuber die z'n eerste potje had gerecord, 30 nogwat rws. Gaat natuurlijk helemaal nergens over, want in het begin was ie nog netjes aan het uitleggen dat 20+ dik goed is.
Hier word rws uitgelegd en kan je dus al beetje bedenken hoe het misbruikt kan worden. https://play.esea.net/ind...hp?s=support&d=faq&id=212
[ Voor 11% gewijzigd door Ryada op 03-11-2015 12:25 ]
Ok thanks!wambamNL schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:14:
[...]
True ik probeer het meestal alsnog te winnen. En achteraf kijk ik de demo soms zoals gister is het dan 2x raak met door muren heen kijken etc maar meestal zie je gewoon dat diegene goed is.
[...]
Wat je doet is je maakt account aan en betaald 7 euro ongeveer per maand. Dan download je de client van esea (waar veel mensen op tegen zijn vanwege eerdere praktijken die wel of niet door esea zelf zijn toegepast)
Via die client kan je een match zoeken solo of als premade die worden op basis van je rws gematched als ik het me goed herinner. Over het algemeen ligt het niveau vrij hoog op esea (dmg+ volgens de oude ranking)
Als je er tegen kan dat je vaak afgeknald word kan ik het je wel aanraden de servers zijn beter en de mensen zijn gemiddeld ook beter dan mm. Zelf leer ik via esea meer van de game dan mm (bijvoorbeeld gister op cobble:) )
Communicatie ingame of ook via ESEA en/of TS?
Gaan jullie ook in league's spelen of is het puur voor de tickservers en het niveau?
Achja ander systeem andere problemenwambamNL schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:23:
[...]
Rws is net zo broken als elo in league eigenlijk. Mensen die hersenloos als t een site oprennen krijgen een 20+ rws. Als je normaal speelt kom je eerder op de 5 tot 20 rws afhankelijk van jenperformance zal straks wel ff opzoeken hoe je rws kan abusen.
Je kan via de esea client praten. Ingame zoals in mm behalve als je dood bent hoort je team je niet. Maar met de meeste waar ik mee speel is het gewoon altijd een vaste ts (in dit geval niet die van nehox)teupje schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:25:
[...]
Ok thanks!
Gaan jullie ook in league's spelen of is het puur voor de tickservers en het niveau?
We zijn van plan idd om ook leagues te spelen maar de voornaamste reden was tickrate en niveau en enigsinds mindere kans op cheaters (ook al kom je die niet super vaak in mm tegen gister was een uitzondering maar alsnog)
Ik heb zelf 1 seizoen meegedaan met een league, en dat was echt super leuk en leer je echt veel van. Wordt het meteen ook een compleet ander spel vanteupje schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:25:
[...]
Ok thanks!
Ik ga denk ik ook maar eens ESEA aanschaffen. Daar veel leren, dan met die kennis global worden en dan m'n geld ermee verdienen en dan miljonair worden en stoppen met werk-cs en alleen nog voor m'n plezier cs op silver ii.
iLikeNoobies schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:27:
[...]
Y U DO DIS!
Ik geef aan dat je een goede opmerking maakt, en ik beloon je met een velletje stickers. Hoezo die report dennn
--
En ESEA leek me ook wel leuk, maar ik spaar al voor een CPU upgrade
Zelf weten, dan geen proBrogala schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:36:
Screenshot plzBrogala schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:36:
[...]
verkeerd begrepen. Unreported.
--
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Tja een 7 euro CPU is ook niet alles hoor.Brogala schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:36:
[...]
--
mijn RWS schommelt tussen de 9 en de 20 bij de meeste potjes op ESEA 
voeg mij maar toe: hmr^
[ Voor 17% gewijzigd door hmr op 03-11-2015 12:48 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Yup zal je straks toevoegen.hmr schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:48:
mijn RWS schommelt tussen de 9 en de 20 bij de meeste potjes op ESEA
Verwijderd
klar.Brogala schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:36:
[...]
--
Ok dan. Klinkt leuk allemaal. Ik ga eerst nog even verder met de standaar MM. Eigenlijk speel ik te weinig om echt goed te worden en blijf schommelen tussen MGE en DMG.wambamNL schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:27:
[...]
Je kan via de esea client praten. Ingame zoals in mm behalve als je dood bent hoort je team je niet. Maar met de meeste waar ik mee speel is het gewoon altijd een vaste ts (in dit geval niet die van nehox)
We zijn van plan idd om ook leagues te spelen maar de voornaamste reden was tickrate en niveau en enigsinds mindere kans op cheaters (ook al kom je die niet super vaak in mm tegen gister was een uitzondering maar alsnog)
Die Leaugues lijken me wel echt vet, maarja ook daar moet je tijd voor hebben neem ik aan..
Na jaren van trouwe dienst heeft mijn creative gigaworks g500 5.1 set het volgens mij begeven.. Als ik hem aanzet gaat hij na 3 minuten hele rare vervormingen van het geluid weergeven. Het geluid loopt via mijn soundcard de subwoofer in en die verdeelt het via de speakers.. De afstandbediening die aangesloten is op de sub geeft het geluid wel gewoon correct door naar mijn headset. Maar de speakers doen niets meer
, denk dus kapot.. iemand ervaring?
Wel alvast vervanging besteld. M-audio AV42
Wel alvast vervanging besteld. M-audio AV42
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Sinds zaterdag speel ik met een nieuwe G300i muis + een steelseries qck muismat. Daarvoor speelde ik zonder muismat en met een G300. Ik had nooit geweten dat een muismat zoveel verschil zou maken.
Ben gister MG2 geworden:)
Was een leuk potje Brollnir
Verwijderd
Wel mooi maar ik denk dat ik toch meer plezier haal uit een koptelefoon bij CS:GO, ik ben al mijn tweede Siberia V2 gekocht nadat de eerste stuk ging. Maar mijn M-Audio BX8a is ook wel leuk voor muziek enzo.
Ik ben laatst overgeschakeld van een Steelseries lasermuis + hout. Naar een G303 met een HyperX muismat ik merk wel duidelijk verschil maar ik ben nog geen rank omhoog gegaan van Eagle Master.
Ik ben laatst overgeschakeld van een Steelseries lasermuis + hout. Naar een G303 met een HyperX muismat ik merk wel duidelijk verschil maar ik ben nog geen rank omhoog gegaan van Eagle Master.
AJAX!ajaxalex schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 14:22:
Sinds zaterdag speel ik met een nieuwe G300i muis + een steelseries qck muismat. Daarvoor speelde ik zonder muismat en met een G300. Ik had nooit geweten dat een muismat zoveel verschil zou maken.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Mijn ervaring met faceit:Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:37:
Ga gewoon faceit spelen dudes? Europa is sowieso actiever op faceit
50% v/d games: minder dan 8 personen joinen, auto close match na 5 min warmup
25% v/d games: PICK SWEDEN SERVER OR IM NOT JOINING. gozer bant betreffende server, de helft joint niet

25% v/d games: 16-2 stomp of 16-2 loss omdat skill niveau zo ontzettend ver uit elkaar ligt.
Die laatste komt wss omdat ik niet vaak genoeg speel om in decent ranking te komen
Niet echt een bash richting faceit trouwens, enkel mijn ervaringen ermee. Van MM kan ik eenzelfde lijstje maken. ESEA geen ervaring mee.
Face-it is RUKKubusje schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 14:27:
[...]
Mijn ervaring met faceit:
25% v/d games: PICK SWEDEN SERVER OR IM NOT JOINING. gozer bant betreffende server, de helft joint niet![]()
25% v/d games: 16-2 stomp of 16-2 loss omdat skill niveau zo ontzettend ver uit elkaar ligt.
Die laatste komt wss omdat ik niet vaak genoeg speel om in decent ranking te komen
Niet echt een bash richting faceit trouwens, enkel mijn ervaringen ermee. Van MM kan ik eenzelfde lijstje maken. ESEA geen ervaring mee.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Mja, om nou als mg2 om even te proberen meteen 7,- de maand neertellen. Faceit is chill om iig even de 128 goddelijkheid te proberen.Kubusje schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 14:27:
[...]
25% v/d games: PICK SWEDEN SERVER OR IM NOT JOINING. gozer bant betreffende server, de helft joint niet![]()
Daar heb je dan wel volledig gelijk in. Maar faceit is alles behalve beter dan eseaVerwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 14:33:
[...]
Mja, om nou als mg2 om even te proberen meteen 7,- de maand neertellen. Faceit is chill om iig even de 128 goddelijkheid te proberen.
Verwijderd
Joh. Although... FPL schijnt wel echt de shit te zijnwambamNL schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 14:34:
[...]
Daar heb je dan wel volledig gelijk in. Maar faceit is alles behalve beter dan esea
Leuke potjes gisteren 6 matches met 5 wins. Vvd nog eens overdoen.
Mirage Inferno Cache

Verwijderd
oke!SmokingSig schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 14:42:
Leuke potjes gisteren 6 matches met 5 wins. Vvd nog eens overdoen.
Mirage Inferno Cache
Zijn er nog mensen die opzoek zijn naar een speler in hun team voor Faceit of ESEA? Ben GE in matchmaking, maar MM begint een beetje saai te worden en ik heb het gevoel dat Faceit of ESEA de volgende stap in de goede richting is.
Heb dezelfde muismat boterkroon, speelt heerlijk. Speelde eerst zelf met een cheapass muismat van mn werk, groooot verschilajaxalex schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 14:22:
Was een mooi potje inderdaad :-)
Zojuist MGE geworden. Terwijl mijn internet eruit klapte in de laatste 4 rondes.
Vaker spelen helpt welajaxalex schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 17:57:
Zojuist MGE geworden. Terwijl mijn internet eruit klapte in de laatste 4 rondes.
Verwijderd
Die levels geven niks over skill weer.Mickroz schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:39:
Zo sinds kort weer mn csgo uit de kast getrokken, wel weer ff wennen, alleen dacht ik dat casual ook mm had, niet dus, liep lekker te knallen tegen lvl 12's enzo
En dust2 is nog steeds awp galore, daar is niks veranderd in al die tijd
100% mee eens, ik doe nog liever mm dan dat vreselijke faceit. Vaak duo que ik met mijn vriend(we zijn beide global) en krijgen we 3 mge/dmg spelers met in het enemy team 5 man (premade!!) globals. Ook het feit dat ik als mix que en dan tegen premade kom vind ik al niet kloppen.Kubusje schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 14:27:
[...]
Ook ik ban altijd eerst sweden en weet dus precies waar je het over hebt..
1 potje gister op nehox, ging niet goed. iedereen speelde (ik ook) zonder nadenken. afspraken werden niet genomen iedereen liep maar naar ergens.
Een goede caller is toch belangrijk he
Een goede caller is toch belangrijk he
niet helemaal nee, maar wel hoeveel uur ze gespeeld hebben om daar te komen, ik moet alle wapens volgens mij weer opnieuw leren, zoveel veranderd, heb csgo toen het uitkwam gelijk gekocht, maar omdat iedereen op css bleef hangen niet veel aangeraakt daarna.Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2015 @ 00:50:
[...]
Die levels geven niks over skill weer.
naja nog 9000 xp te gaan voor rank 3
edit: zijn er nog wat leuke pub servers waar niet zo gespammed wordt met awp?
[ Voor 8% gewijzigd door Mickroz op 04-11-2015 09:24 ]
speel zelf meestal op brutal cs: https://www.gametracker.com/clan/BrutalCS/#fsrvsMickroz schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:22:
[...]
Of gewoon zelf even kijken bij de community servers
Ik zie het alweer, je mist me
Thanks, zal ff checken, community servers had ik al gekeken idd, zaten zelfs weer te verzinnen om zelf weer een public server te gaan hosten, en dan met 2 awp's per team, gisteren stonden er 9 t's op dust2 op mid te mikken met de start van de ronde....Martijn32 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:53:
[...]
speel zelf meestal op brutal cs: https://www.gametracker.com/clan/BrutalCS/#fsrvs
Of gewoon zelf even kijken bij de community servers
Maar vergeet niet, van community servers krijg je volgensmij geen xpMickroz schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:54:
[...]
Thanks, zal ff checken, community servers had ik al gekeken idd, zaten zelfs weer te verzinnen om zelf weer een public server te gaan hosten, en dan met 2 awp's per team, gisteren stonden er 9 t's op dust2 op mid te mikken met de start van de ronde....
Het laat juist zien hoe noob je bent, want ervaren spelers spelen eigelijk amper tot geen matchmaking en public.Mickroz schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:22:
[...]
niet helemaal nee, maar wel hoeveel uur ze gespeeld hebben om daar te komen, ik moet alle wapens volgens mij weer opnieuw leren, zoveel veranderd, heb csgo toen het uitkwam gelijk gekocht, maar omdat iedereen op css bleef hangen niet veel aangeraakt daarna.
naja nog 9000 xp te gaan voor rank 3
Kijk na de pro's, die halen vaak level 20 nog niet eens omdat ze alleen op dedicated servers spelen met 128 tick.
Gisteren ook weer een een sub genomen op ESEA premium. Maar wat is die buymenu bug irritant.... en volledige mixjes lopen ook erg uiteen kwa skill... Wel zijn de servers echt een GODSGESCHENK! Wat reggen die dingen lekker!!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik word ook helemaal moe van al die random teammates. De ene keer russen/polen. De andere keer gaat er weer iemand trollen/afk of disconnect.
Ben al een tijdje Global Elite. Mocht er iemand zit hebben me toe te voegen om zo wat mixjes te spelen met enkele mensen dan voeg me maar toe op steam.
http://steamcommunity.com/id/klevertje1989
Ben al een tijdje Global Elite. Mocht er iemand zit hebben me toe te voegen om zo wat mixjes te spelen met enkele mensen dan voeg me maar toe op steam.
http://steamcommunity.com/id/klevertje1989
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic