Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 184 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.741 views

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19:49
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=uPm6fc96OG0]

Jammer genoeg gaat de audio uit sync.. Was eerste keer dat ik met Adobe Premiere Pro werkte, misschien ergens misklikt..

Vraagje trouwens: Ik speel in 16:9, maar toch toont ie op youtube altijd blackbars.. Doe ik iets verkeerd?

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-11 14:15

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-10 11:56

iLikeNoobies

With Big Boobies

Bruh, wat was je YT kanaal ook alweer? Of kan je anders die train actie ff naar me doorsturen.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• dannbla
iLikeNoobies schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 12:52:
[...]

Bruh, wat was je YT kanaal ook alweer? Of kan je anders die train actie ff naar me doorsturen.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=L6LiBWrsI7Q]

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Wizz3rd
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-11 10:51
sdke schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 12:44:

Vraagje trouwens: Ik speel in 16:9, maar toch toont ie op youtube altijd blackbars.. Doe ik iets verkeerd?
Dat ligt aan je edit / render settings in premiere pro, zoek maar eens op youtube op hoe je blackbars weghaalt :)

[ Voor 3% gewijzigd door Wizz3rd op 26-10-2015 13:39 ]

• Wereldkaart
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Thanks so much for this vid!
Maar volgens mij ben je NL, dus bedankt!
Momenteel speel ik echt als een zware silver1 nub.
Sinds ik geranked ben naar supreme heb ik maar 1 potje op mn main gespeeld, het gaat gewoon zo slecht dat ik niet eens MM durf aan te zetten.
Dus nu speel ik op mn smurf en speelde laatst zelfs 22-22 tegen GNM's.
Dus nu eens kijken of ik na dit filmpje weer omhoog kan gaan :|

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-11 19:30

ricjuh

Make each day your masterpiece

Scrtz schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:49:
[...]

preyh scaper waza destro, laatste 3 komen van cod scene af en spelen nu 1-2 jaar csgo ofzo, preyh kennen meerdere hier ook wel, die speelt al 12 jaar ofzo. Eigenlijk gewoon meer voor de fun 5 jongens uit omgeving Venlo gepakt, voor de gezelligheid en die ook nog een aardig potje kunnen schieten.

Waren 9 teams, tegenstand was niet zo ervaren, volgens mij ook meerdere die van andere games zoals cod e.d. afkwamen, maar wel weer keer leuk om naar lan te gaan, misschien toch weer eens The Party meepikken in maart/april.
Times Lan heb ik ook goede herinneringen aan, in 2005/2006 met CS 1.6 ook alles 16-0 gewonnen. Volgend jaar misschien maar weer eens gaan.

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Wereldkaart schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:47:
[...]

Thanks so much for this vid!
Maar volgens mij ben je NL, dus bedankt!
Momenteel speel ik echt als een zware silver1 nub.
Sinds ik geranked ben naar supreme heb ik maar 1 potje op mn main gespeeld, het gaat gewoon zo slecht dat ik niet eens MM durf aan te zetten.
Dus nu speel ik op mn smurf en speelde laatst zelfs 22-22 tegen GNM's.
Dus nu eens kijken of ik na dit filmpje weer omhoog kan gaan :|
Mensen zijn zo bang om te deranken... Als je weer deranked kan je et niveau blijkbaar nog niet aan... Gewoon blijven spelen ⌚️

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• k1NG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-11 16:55
hmr schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 14:27:
[...]

Mensen zijn zo bang om te deranken... Als je weer deranked kan je et niveau blijkbaar nog niet aan... Gewoon blijven spelen ⌚️
Dus dat. Toen ik voor het eerst GE werd was ik na 2 potjes alweer Supreme. Heb toen de hele tijd doorgespeeld en nu ben ik weer terug op GE. Snap dat mensen best bang zijn om te demoten maar het is gewoon beter als je door blijft spelen.

• SiruZ
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-08-2024
Heeft er iemand zin om vanavond een potje competitive te doen?
Ben momenteel rank Master Guardian 1.
http://steamcommunity.com/profiles/76561198000541158/

[ Voor 21% gewijzigd door SiruZ op 26-10-2015 14:50 ]

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Gister wel lache potje gehad, speelde een kerel in die Dr.Zeus heette, hij is wel een paar keer met de zeus neergehaald :)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik ben de laatste tijd een beetje mijn AWP reflexen aan het oefenen. Deze kill vond ik persoonlijk wel lekker (hoewel die misschien wel redelijk standaard is voor de doorgewinterde CS'er maar toch!)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=CB3TYddtJaI]

Gastje probeert pit in te springen maar dat gaat even mooi niet door. Daarna knalt mijn jongere broer nog even een ander kereltje af :) Oh ja en aan het begin van de video nog een lekker rommelig zooitje met guns.

[ Voor 16% gewijzigd door DAMAGE op 26-10-2015 15:22 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11 12:30
sdke schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 12:44:
[video]

Die gameplay die je hebt opgenomen is 4:3. Misschien speel je 4:3 stretched naar 16:9?

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• dannbla
SouLLeSSportal schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 14:48:
Gister wel lache potje gehad, speelde een kerel in die Dr.Zeus heette, hij is wel een paar keer met de zeus neergehaald :)

Dit weekend een paar leuke acties gehad op dust2.

1 SMFC vs 5 LEM:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=KgdswRHM8T0]

Supreme 1v4 clutch (met ace):
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=11ApxPnSBRc]

Was een goed weekend al zeg ik het zelf :D
Heb nog een ace maar die is minder spectaculair dus die upload ik niet :P

Steam: Ryada.

Verwijderd

Weet iemand of het de moeite waard is om te switchen van een Laser muis naar een Optische muis? En wat is een beetje een moderne sensor? Ik wil eigenlijk de Logitech G100S omdat die er lekker makkelijk uitziet. Ik speel trouwens altijd op 800dpi. En ik heb een stoffen muismat gekocht. Op dit moment gebruik ik een Steelseries Xai Laser. Ik vindt het wel mooi dat je de instellingen zoals DPI wijzigt op de muis zelf en niet via Drivers en dergelijke. Dat wil ik eigenlijk wel houden.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2015 19:20 ]

Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 19:19:
Weet iemand of het de moeite waard is om te switchen van een Laser muis naar een Optische muis? En wat is een beetje een moderne sensor? Ik wil eigenlijk de Logitech G100S omdat die er lekker makkelijk uitziet. Ik speel trouwens altijd op 800dpi. En ik heb een stoffen muismat gekocht. Op dit moment gebruik ik een Steelseries Xai Laser. Ik vindt het wel mooi dat je de instellingen zoals DPI wijzigt op de muis zelf en niet via Drivers en dergelijke. Dat wil ik eigenlijk wel houden.
Optische > laser! :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Gewoon een muis kopen die lekker in de hand ligt en waarvan je het idee hebt dat je er wat mee kan. Ik heb over de jaren heeeeel veel game muizen versleten van Logitech tot Razer tot Roccat. Ik heb nu de Roccat Kone XTD en die is voor mij perfect. Goede grip zit er op. Die van Razer (Deathadder) heeft ook rubber aan de zijkant maar dat wordt toch wat glad en de Kone heeft dit probleem niet wat er voor mij voor zorgt dat het perfect is.

Ik speel ook op lage DPI, dacht 800 of zo ook ja. Hoger heb je zeker niet nodig en is eerder vervelend dan dat het goed voor je is.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

DAMAGE schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 19:22:
Gewoon een muis kopen die lekker in de hand ligt en waarvan je het idee hebt dat je er wat mee kan. Ik heb over de jaren heeeeel veel game muizen versleten van Logitech tot Razer tot Roccat. Ik heb nu de Roccat Kone XTD en die is voor mij perfect. Goede grip zit er op. Die van Razer (Deathadder) heeft ook rubber aan de zijkant maar dat wordt toch wat glad en de Kone heeft dit probleem niet wat er voor mij voor zorgt dat het perfect is.

Ik speel ook op lage DPI, dacht 800 of zo ook ja. Hoger heb je zeker niet nodig en is eerder vervelend dan dat het goed voor je is.
Hoger dan 800dpi is idd nutteloos. Maar 400dpi zou ik pas als laag classificeren en 800 als normaal. Zelf heb ik de deathadder chroma, en ben ik erg over te spreken. Ligt goed in de hand niet te zwaar en nooit problemen mee gehad.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

wambamNL schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 19:24:
[...]

Hoger dan 800dpi is idd nutteloos. Maar 400dpi zou ik pas als laag classificeren en 800 als normaal. Zelf heb ik de deathadder chroma, en ben ik erg over te spreken. Ligt goed in de hand niet te zwaar en nooit problemen mee gehad.
Ja 800 dpi zal wel normaal zijn dan ja. Is 400dpi fijner nog eigenlijk? Heb je daar ervaring mee? Zat trouwens net je video te checken op Youtube, lekkere kills ;)

DAMAGE schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 19:26:
[...]

Ja 800 dpi zal wel normaal zijn dan ja. Is 400dpi fijner nog eigenlijk? Heb je daar ervaring mee? Zat trouwens net je video te checken op Youtube, lekkere kills ;)
800 dpi is normaal omdat daar de non gaming muizen meestal ook op afgesteld zijn :p

Zelf speel ik op 400 dpi gewoon omdat ikhet lekker fijn vind ook in windows. 800dpi voelt echt net niet fijn naar mijn mening geen idee waarom. Ingame sens is op 2.5 dus als je met 800dpi en 1.25 sens speelt zou je effectief dezelfde settings als mij hebben ongeveer. Wel gebruik ik 1000hz polling omdat dat net iets sneller reageert naar mijn mening en gevoel maarja dit alles kan placebo zijn ofc.

En thanks ben nu beetje aam het kijken hoe ik er een leuke frag movie van kan maken. Heb nog wel aantal leuke 3k's maar die zijn minder leuk op zichzelf om te kijken.

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 13:11

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 19:19:
Ik heb de g100s 1000dpi 0.8 sensitivity. Heerlijke muis. Licht, goede sensor zonder acceleratie. Voor 30 euro de beste muis die je kan kopen.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Verwijderd

Jawel maar mijn Xai Laser was destijds 80 euro en deze 30 dus ik vraag me af of ik er niet op achteruit ga? En heeft de g300s niet gewoon een (merkbaar) betere sensor? Anders heb ik straks de muis gekocht en denk ik waarom heb ik niet 2 tientjes extra uitgegeven. Al vind ik de g100s wel verruit het mooist.

Laat maar ik heb het antwoord al gevonden ik denk maar dat ik hem bestel en dan zie ik het verschil vanzelf wel.
http://www.tomshardware.c...ch-g300s-good-gaming.html

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2015 19:57 ]

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:13
Mx518 ftw.

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

• Crotchy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-03 08:56
NeHoX schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 19:43:
[...]

Ik heb de g100s 1000dpi 0.8 sensitivity. Heerlijke muis. Licht, goede sensor zonder acceleratie. Voor 30 euro de beste muis die je kan kopen.
g100s heeft volgens mij wel gewoon acceleratie.
Voor rond de 30,- kun je echt veel beter voor een cmstorm alcor gaan, die daadwerkelijk een 1:1 sensor zonder accel/jitter.

[ Voor 3% gewijzigd door Crotchy op 26-10-2015 20:08 ]

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-11 23:23

Rordarok

De enige echte

wambamNL schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 19:07:
Dit weekend een paar leuke acties gehad op dust2.

1 SMFC vs 5 LEM:
[video]

Supreme 1v4 clutch (met ace):
[video]

Was een goed weekend al zeg ik het zelf :D
Heb nog een ace maar die is minder spectaculair dus die upload ik niet :P
Heerlijke plays man. Moet bekennen dat ik gillend op TS zat beide keren. Echt goed uitgespeeld.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Verwijderd

Crotchy schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 20:07:
[...]

g100s heeft volgens mij wel gewoon acceleratie.
Voor rond de 30,- kun je echt veel beter voor een cmstorm alcor gaan, die daadwerkelijk een 1:1 sensor zonder accel/jitter.
nee hoor de g100s heeft echt een veruit superieure sensor

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

wauw, wat een niveau zeg. Je kan ook gewoon niet reageren als je zo kansloos moet doen. ;w

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• Crotchy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-03 08:56
Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 20:13:
[...]

nee hoor de g100s heeft echt een veruit superieure sensor
For FPS players this mouse is somewhat more dependent on your style. If you are a mid sensitivity player, you might find that the mouse will perform well enough for you depending on your overall rotation/360°. I found that with around 750cpi and 1 sens (approx 55cm/360° with a 0.022 yaw, or ~22in) you would only really encounter the malfunctioning problems near to, or at your top speeds. High sens players will of course not have any issues, though for low to very-low sens players the relatively consistent wandering of the sensor past 100ips or so (in varying degrees of severity after this point) will likely be an annoyance that you may not be able to live with depending on how you control your mouse and what your distance/360° is. Again though, kind of a niche group of people so keep that in mind.
http://www.teamliquid.net...logitech-g100s-evaluation
Niet dus, echt een bagger sensor voor FPS gamers en low sens in het algemeen.
Daarentegen heeft de cmstorm alcor gewoon de zeer vertrouwde avago 3090 sensor.

[ Voor 49% gewijzigd door Crotchy op 26-10-2015 21:21 ]

• NeHoX

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
Crotchy schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 21:20:
[...]

[...]

http://www.teamliquid.net...logitech-g100s-evaluation
Niet dus, echt een bagger sensor voor FPS gamers en low sens in het algemeen.
Daarentegen heeft de cmstorm alcor gewoon de zeer vertrouwde avago 3090 sensor.
n0thing en VOX Spunj gebruikten hem begin dit jaar. Ook Semphis en Shroud een tijdje.Maar probeer hem gewoon. Voorzichtig uit de verpakking halen en dan even een paar games mee spelen. In mijn 2e potje speelde ik al lekkerder dan het gehele jaar ervoor met een Madcatz RAT7. Vind je het niks, stuur je hem terug.

[ Voor 19% gewijzigd door NeHoX op 26-10-2015 21:28 ]

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Lol, dat even mijn troep skins weg te gokken. Pakt goed uit!

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/e72706fbfd6b8aefcb7306fba52fd7f7.png

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22-11 21:52

Hu9o

Schokkend

iLikeNoobies schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 21:53:
Lol, dat even mijn troep skins weg te gokken. Pakt goed uit!

[afbeelding]
welke website is dat?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

csgobig.com

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Hihi, nu stop ik ermee.

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/91d5e3ec706eec161589b7c44eab8968.png

Verwijderd

Ik heb voor mijn g100s toch maar een retour aanvraag gedaan, het probleem is in America waar die waarschijnlijk gemaakt wordt kost hij maar een tientje en klagen mensen over lage kwaliteit enzo. En ik wil niet 35 euro betalen voor een muis als ze hem daar voor een tientje hebben dat voelt niet lekker. De CM Storm Alcor is een beetje hetzelfde verhaal (al is die zeker geen tientje in de USA) goedkope bouwkwaliteit en te hoge Lift Off Distance. Dus ik denk dat ik voor de G303 Daedalus Apex ga want het geld is geen optie voor mij ik wil alleen niet de de muis er belachelijk star wars uitziet met 500 verschillende toetsen erop dus de G303 is gewoon aantrekkelijk maar ik denk er even nog overna.....

De reden dat ik eerst niet naar de G303 keek is gewoon de belachelijke marketing DPI van 12.000 en in mijn ogen lijkt het dan alsof al het geld in de marketing en DPI verhoging is gegaan maar blijkbaar is het gewoon een hele goede sensor.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2015 01:36 ]

Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 01:17:
Ik heb voor mijn g100s8 toch maar een retour aanvraag gedaan, het probleem is in America waar die waarschijnlijk gemaakt wordt kost hij maar een tientje en klagen mensen over lage kwaliteit enzo. En ik wil niet 35 euro betalen voor een muis als ze hem daar voor een tientje hebben dat voelt niet lekker. De CM Storm Alcor is een beetje hetzelfde verhaal (al is die zeker geen tientje in de USA) goedkope bouwkwaliteit en te hoge Lift Off Distance. Dus ik denk dat ik voor de G303 Daedalus Apex ga want het geld is geen optie voor mij ik wil alleen niet de de muis er belachelijk star wars uitziet met 500 verschillende toetsen erop dus de G303 is gewoon aantrekkelijk maar ik denk er even nog overna.....

De reden dat ik eerst niet naar de G303 keek is gewoon de belachelijke marketing DPI van 12.000 en in mijn ogen lijkt het dan alsof al het geld in de marketing en DPI verhoging is gegaan maar blijkbaar is het gewoon een hele goede sensor.
De deathadder chroma schijnt de beste sensor op lage dpi te hebben. (Bronnen weet ik niet heb ik van horen zeggen)
Ik zou als je niet zo aan het merk vast zit ook die eens bekijken of dat wat is. Zelf zou ik geen enkele andere muis meer willen. En de muizen van zowie dacht ik waren ook heel goed.

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-11 14:05
Leuke potjes gisteren. W00t eindelijk LEM , gratz. Ik weer LEM voor de duizendste keer :|

• Thiazzz
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19-11 12:18
SmokingSig schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 07:48:
Leuke potjes gisteren. W00t eindelijk LEM , gratz. Ik weer LEM voor de duizendste keer :|
Gratz, ging lekker idd

• Brodo
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
SouLLeSSportal schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 21:12:
[...]

wauw, wat een niveau zeg. Je kan ook gewoon niet reageren als je zo kansloos moet doen. ;w
Ik moet bekennen dat ik wel even hardop moest lachen :D
wambamNL schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 19:24:
[...]

Mwah dpi is gewoon iets wat je gewend bent; ik speel op 2000dpi met 2.14 ingame sens. (SMFC)
(1000 polling rate; G9X)
Brodo schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 08:28:
[...]

Ik moet bekennen dat ik wel even hardop moest lachen :D

[...]

Mwah dpi is gewoon iets wat je gewend bent; ik speel op 2000dpi met 2.14 ingame sens. (SMFC)
(1000 polling rate; G9X)
Over het algemeen is hoger dan 800dpi nutteloos als je je sens ingame ook hoog hebt staan. Jij speelt met een effectieve 4280dpi ingame! Het is wel net wat je gewend bent maar bijna iedereen die ik een hoge sens zie gebruiken daarvan shaked de crosshair veel te veel ze kunnen niet op corners snappen omdat zelfs de kleinste movement hem eraf haale en als je dat wilt corrigeren gaat het fout. Je went alleen heel snel aan een lagere sens. Binnen een dag kan je van 3600 naar 400 dpi gaan zoals ik dat heb gedaan. Gewoon sens lager zetten en de volgende dag schiet je gewoon normaal. Hetgeen waarom ik het nutteloos vind is omdat je geen trickshots hoeft te maken in csgo en je met 1/4de ook al makkelijk 180s kan maken voor een flash. Een pixel corrigeren met die sens is lastig niet onmogelijk. En ik ben zelf ook smfc ik snap niet waarom rank invloed moet hebben of het gerechtvaardigd is of niet, tuurlijk moet je de sens die jij fijn vind gebruiken maar sommige dingen zijn echt extreem imho.

Had nog een klein stukje op internet gevonden hierover:
Think of the sensor as a grid with a resolution. When you increase past the native CPI you divide the grid into smaller sections which allows for more noise to be let in, reducing accuracy.

• Brodo
  • Niet online
wambamNL schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 08:41:
[...]

Over het algemeen is hoger dan 800dpi nutteloos als je je sens ingame ook hoog hebt staan. Jij speelt met een effectieve 4280dpi ingame! Het is wel net wat je gewend bent maar bijna iedereen die ik een hoge sens zie gebruiken daarvan shaked de crosshair veel te veel ze kunnen niet op corners snappen omdat zelfs de kleinste movement hem eraf haale en als je dat wilt corrigeren gaat het fout. Je went alleen heel snel aan een lagere sens. Binnen een dag kan je van 3600 naar 400 dpi gaan zoals ik dat heb gedaan. Gewoon sens lager zetten en de volgende dag schiet je gewoon normaal. Hetgeen waarom ik het nutteloos vind is omdat je geen trickshots hoeft te maken in csgo en je met 1/4de ook al makkelijk 180s kan maken voor een flash. Een pixel corrigeren met die sens is lastig niet onmogelijk. En ik ben zelf ook smfc ik snap niet waarom rank invloed moet hebben of het gerechtvaardigd is of niet, tuurlijk moet je de sens die jij fijn vind gebruiken maar sommige dingen zijn echt extreem imho.

Had nog een klein stukje op internet gevonden hierover:
Think of the sensor as a grid with a resolution. When you increase past the native CPI you divide the grid into smaller sections which allows for more noise to be let in, reducing accuracy.
Het het klopt wat je zegt, ik speel alleen met deze sens. omdat ik meestal awp; ingescoped geeft het voor mij de perfecte sens. om te flickshotten naar zo ongeveer overal in mijn scherm.

Het is voor mij een soort van afweging: of ik verbeter mijn AK skills(zijn niet echt geweldig te noemen), wat waarschijnlijk veel makkelijker zou gaan met een lagere sens.
Ik verlies hierbij wel de snelheid waarmee ik nu flickshots kan maken met een awp.

Of ik laat het hierbij en laat de awp me carryen.
Ik probeer het niet te rechtvaardigen met rank; ik wilde alleen voorkomen dat er iets zou komen in de richting van: en daarom ben jij silver :X.

Het is voor mij een lastige afweging, het probleem met deze sens. is vooral dat je snel je aim verliest als je een tijdje niet speelt; het zijn verschillen van mm's met je muis die zorgen voor een hit of miss.

• Grim
  • Laatst online: 19-01-2024
wambamNL schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 08:41:
[...]
makkelijk 180s kan maken voor een flash.
90° is voldoende. ;)

Steam: Grim

• rnenator
Brodo schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 08:56:
[...]
Het het klopt wat je zegt, ik speel alleen met deze sens. omdat ik meestal awp; ingescoped geeft het voor mij de perfecte sens. om te flickshotten naar zo ongeveer overal in mijn scherm.

Het is voor mij een soort van afweging: of ik verbeter mijn AK skills(zijn niet echt geweldig te noemen), wat waarschijnlijk veel makkelijker zou gaan met een lagere sens.
Ik verlies hierbij wel de snelheid waarmee ik nu flickshots kan maken met een awp.
Speciaal voor jou heeft valve een console command ontwikkeld die dit probleem oplost:
zoom_sensitivity_ratio

Je normale sensitivity wat omhoog, je zoom_sensitivity naar beneden en gaan met die banaan.

• Brodo
  • Niet online
rnenator schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 09:18:
[...]

Speciaal voor jou heeft valve een console command ontwikkeld die dit probleem oplost:
zoom_sensitivity_ratio

Je normale sensitivity wat omhoog, je zoom_sensitivity naar beneden en gaan met die banaan.
Nice, thanks gaben!

_/-\o_
Brodo schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 08:56:
[...]

Of ik laat het hierbij en laat de awp me carryen.
Ik probeer het niet te rechtvaardigen met rank; ik wilde alleen voorkomen dat er iets zou komen in de richting van: en daarom ben jij silver :X.

Het is voor mij een lastige afweging, het probleem met deze sens. is vooral dat je snel je aim verliest als je een tijdje niet speelt; het zijn verschillen van mm's met je muis die zorgen voor een hit of miss.
Ik snap wat je bedoeld. Ik zelf ben een main awper (in mijn ogen) maar ik kan nogsteeds de flicks maken als het nodig is. Als er iemand naast je komt hoor je 9 vd 10 keer dood te gaan. Tenminste dat is het risico als je de awp gebruikt. Ik zou wel aanraden je ak skills voorkeur te geven. Ivm dat hij goedkoper is en je hem vaker zou moeten gebruiken in een game die niet zo lekker loopt ipv de awp. Je kan ook zoals eerder genoemd die command gebruiken en dan je zoom sens hoger zetten dan je normale sens als je het echt wilt. Maar dit zorgt voor inconsistentie en is heel lastig aan te wennen in mijn optiek. Voeg me anders op steam toe, profiel staat in mn signature.

Ik begrijp ook dat je wilt voorkomen dat er een jij bent silver discussie komt. Maar het kwam iets anders over :p
Zeg dat maar tegen de flashbang die ik gister kreeg. Ik ben 120 gedraaid van de flash af omdat ik hem aan zag komen en word nog steeds compleet wit :+ bleek dat er nog een flash van mn teammaat werd gegooid richting mij om te zorgen dat de enemy mij niet zou pushen :( een 180 had daar wel gezorgd dat ik niet blind was :p

[ Voor 14% gewijzigd door Ryada op 27-10-2015 09:41 ]

• Kubusje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:46
Brodo schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 08:28:
(1000 polling rate; G9X)
Holy shit! 9,7 cm voor een 360 turn

Ik weet dat het preference is maar heb je weleens een lagere sensitivity uitgeprobeerd?

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:41
Ik ben erg te spreken over de Zowie EC2-A. Ligt erg goed in de hand en schijnt ook een erg goeie laser te hebben. DPI is wat lastiger in te stellen omdat je dan steeds aan de onderkant van de muis moet zijn met een knoppie :+ Daarnaast is ie wel prijzig, maar 55 euro is nog wel te verantwoorden als je ook een toetsenbord van 80 euro hebt vind ik.

Ik ga overigens op eigen initiatief naar The Party, maar het lijkt me wel leuk om even te meeten. Misschien een borrel organiseren? :D Drinken is toch gratis daar :+

bl44t

YaaD schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 09:46:
Ik ben erg te spreken over de Zowie EC2-A. Ligt erg goed in de hand en schijnt ook een erg goeie laser te hebben. DPI is wat lastiger in te stellen omdat je dan steeds aan de onderkant van de muis moet zijn met een knoppie :+ Daarnaast is ie wel prijzig, maar 55 euro is nog wel te verantwoorden als je ook een toetsenbord van 80 euro hebt vind ik.

Ik ga overigens op eigen initiatief naar The Party, maar het lijkt me wel leuk om even te meeten. Misschien een borrel organiseren? :D Drinken is toch gratis daar :+
Je kan toch ook gewoon bij ons aanschuiven aan de groep ondanks dat je op eigen initiatief gaat :) en bier etc moet je wel betalen cola is gratish

• YaaD
wambamNL schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 09:47:
[...]

Je kan toch ook gewoon bij ons aanschuiven aan de groep ondanks dat je op eigen initiatief gaat :) en bier etc moet je wel betalen cola is gratish
Ik bedoel dat ik met vrienden naar The Party ga. Dus ik ga niet in mijn eentje zeg maar :P Anders was ik er sws bij komen zitten natuurlijk :)

bl44t

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Gisteravond was het eerste lege channel op Nehox gewoon channel 23 :D

Do what you love, do it often

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:45
Ik gebruik de Steelseries Rival, ben er erg over te spreken. Ligt lekker in de hand voor meerdere grepen, prettig gewicht.

Tof is dat hij automatisch met het starten van een game een vooraf gekozen DPI setting inlaad, in Windows gebruik ik namelijk een hogere DPI dan in games. Ook heb je een eenvoudig bereikbaar DPI switch knopje, voor bijvoorbeeld de AWP'er hierboven welke met absurd hoge DPI speelt en dan kan je een druk op de knop instant switched naar je lagere AK/M4 DPI setting.
Daarnaast heb je nog wat kermis opties, het ledje van de muis kan veranderen van kleur als je bijna dood bent/ geen ammo meer hebt blabla. Dit voegt voor mij echter niets toe.

Maar eigenlijk heb ik hem gekocht omdat die gewoon mooi matched met m'n Steelsieres toetsenbord (Raw) en muismatje...

[ Voor 13% gewijzigd door RVE_NL op 27-10-2015 09:58 ]

• r4ptor
Sorry aan catalyst, wizencrowd, dwarf en siruz dat ik gisteren zo toxic was. Vooral catalyst, sorry.
sdke schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 10:14:
Sorry aan catalyst, wizencrowd, dwarf en siruz dat ik gisteren zo toxic was. Vooral catalyst, sorry.
Elke dag excuses.. :p Je raged te vaak man!

Ik ben opzoek naar een butterfly knife om te ruilen tegen mijn FT shadowdaggers case hardened :D

[ Voor 16% gewijzigd door hmr op 27-10-2015 10:26 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-11 14:05
Gewoon muten die handel >:)

• Brodo
  • Niet online
wambamNL schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 09:37:
[...]

Ik snap wat je bedoeld. Ik zelf ben een main awper (in mijn ogen) maar ik kan nogsteeds de flicks maken als het nodig is. Als er iemand naast je komt hoor je 9 vd 10 keer dood te gaan. Tenminste dat is het risico als je de awp gebruikt. Ik zou wel aanraden je ak skills voorkeur te geven. Ivm dat hij goedkoper is en je hem vaker zou moeten gebruiken in een game die niet zo lekker loopt ipv de awp.
Klopt, AK is gewoon een prima wapen maar ik heb een hekel aan de randomness in accuracy, een van de redenen dat ik liever met een SG553 speel als T side als ik moet riflen.
Het probleem met de SG is dan weer dat het een geweldig ct wapen is(je wilt hem dus niet verliezen) en je meeste teammates er minder goed mee overweg kunnen dan een AK.
Kubusje schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 09:39:
[...]
Holy shit! 9,7 cm voor een 360 turn

Ik weet dat het preference is maar heb je weleens een lagere sensitivity uitgeprobeerd?
Nope, speelde toen ik begon met csgo met een nog veel hogere sens. geen idee wat het was maar zou heel waarschijnlijk meer richting de 7k+++dpi gaan.

• hexta
If rage > get NEGEV

Brodo schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 10:32:
[...]

Klopt, AK is gewoon een prima wapen maar ik heb een hekel aan de randomness in accuracy, een van de redenen dat ik liever met een SG553 speel als T side als ik moet riflen.
Het probleem met de SG is dan weer dat het een geweldig ct wapen is(je wilt hem dus niet verliezen) en je meeste teammates er minder goed mee overweg kunnen dan een AK.

[...]

Nope, speelde toen ik begon met csgo met een nog veel hogere sens. geen idee wat het was maar zou heel waarschijnlijk meer richting de 7k+++dpi gaan.
Mwa de randomness valt ook wel weer mee naar mijn mening. Ik kan ze beide gebruiken maar vind de ak gewoon fijner. Weet niet waarom maar schiet gewoon lekkerder.

Verwijderd

niet ragen dat is echt niet cool.

• ghostman
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-11 10:48

ghostman

dwarf

We zijn het gewend van je hoor >:)

|~ Steam ~ Twitch ~ YouTube ~|

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Wauw.

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
Thank the lord voor mute. :D

• NeHoX

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
macciez schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 09:54:
Gisteravond was het eerste lege channel op Nehox gewoon channel 23 :D
Dat is wat we willen!

• Loetn
  • Laatst online: 19:06

Loetn

All-time lurker

Capaciteit vergroten :+

The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.

• NeHoX

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
Prima hoor! Als alle kanalen vol zitten even een admin aanspreken om extra kanalen aan te maken. Capaciteit zat.

• macciez
Chapeau voor die TS trouwens, heb echt al vele leuke matches gespeeld daar.

Verwijderd

macciez schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 23:37:
[...]

Chapeau voor die TS trouwens, heb echt al vele leuke matches gespeeld daar.
Ik niet echt een kut TS. Kut admins ook

• r4ptor
TS is inderdaad super.

Gisteren 1 match gedaan. Twijfels rond 1 speler hoor zo semi legit..

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 23:45:
[...]

Ik niet echt een kut TS. Kut admins ook
Heeej, doe jij eens even rustig. Drink maar een glas melk en hou die tietjes even vast. We hebben inderdaad 1 admin die het gemiddelde niveau van het admin-team flink omlaag haalt. Ik zal geen namen noemen!

spoiler: Hint
Maar ik heb hem in dit bericht gequote :+

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-11 12:42
Ik vind dat er laatste tijd wel veel smurfs op mge/dmg zijn...

Add me on Steam

• k1NG
TheAnthonyNL schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:34:
Ik vind dat er laatste tijd wel veel smurfs op mge/dmg zijn...
Zie het van de positieve kant, van dat soort lui kan je alleen maar leren als je die demo's terugkijkt en evalueert. Kan me nog wel herinneren dat wij anderhalve week geleden een potje deden op Mirage. Sorry dat ik het zeg maar ik heb me echt kapot staan ergeren aan hoe je de basics nog niet onder de knie had op CT side.
Heb gisteren mijn Shadow Daggers getrade tegen een mooie Butterfly knife... Nu nog een naam.. Iemand suggesties? ;) Eigenlijk mag MerryB de naam verzinnen , maar hij heeft niets leuks!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• rnenator
Nog 15 minuten LANG(edit) en dan Dreamhack Open boys! http://www.twitch.tv/dreamhackcs/

Fnatic vs Vexed BO1.

[ Voor 8% gewijzigd door rnenator op 28-10-2015 10:15 . Reden: 2 woorden, 9 letters. ]

hmr schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:45:
Heb gisteren mijn Shadow Daggers getrade tegen een mooie Butterfly knife... Nu nog een naam.. Iemand suggesties? ;) Eigenlijk mag MerryB de naam verzinnen , maar hij heeft niets leuks!
Noem je kniev 'merryb' :+
Ik zelf moet nog een naam voor mn m9 doppler en mn ch karambit bedenken.

[ Voor 10% gewijzigd door Ryada op 28-10-2015 09:53 ]

• TheAnthonyNL
k1NG schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:39:
[...]

Zie het van de positieve kant, van dat soort lui kan je alleen maar leren als je die demo's terugkijkt en evalueert. Kan me nog wel herinneren dat wij anderhalve week geleden een potje deden op Mirage. Sorry dat ik het zeg maar ik heb me echt kapot staan ergeren aan hoe je de basics nog niet onder de knie had op CT side.
Wij hebben samen gespeeld??? ¿¿¿ kan ik mij zo 1 2 3 niet herinneren.

Add me on Steam

• k1NG
TheAnthonyNL schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:16:
[...]

Wij hebben samen gespeeld??? ¿¿¿ kan ik mij zo 1 2 3 herinneren.
Ja met xeoMe erbij

• TheAnthonyNL
LOL ... ¬¬/ dan wil ik wel eens weten wat ik fout deed in mijn opstartpotje van de dag...

Add me on Steam

• k1NG
TheAnthonyNL schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:18:
[...]

LOL ... ¬¬/ dan wil ik wel eens weten wat ik fout deed in mijn opstartpotje van de dag...
Als ik de demo kan terugvinden zal ik wel een lijstje maken. ;)
TheAnthonyNL schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:18:
[...]

Opstartpotje vind ik altijd zo'n kut excuus 8)7.

Als je echt zo slecht begint, speel dan eerst ff DM en benadeel je team niet.

En k1ng.. heb je hem tips gegeven?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• hexta
sdke schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 07:01:
TS is inderdaad super.

Gisteren 1 match gedaan. Twijfels rond 1 speler hoor zo semi legit..
Ga je vanavond weer? 8)

• Wizz3rd
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-11 10:51
hmr schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:20:
[...]

Mwa dat vind ik onzin, soms word ik gewoon geinvite en dan doe ik gelijk mee. Dan is er geen tijd voor DM.

• YaaD
Martijn32 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:21:
[...]

Mwa dat vind ik onzin, soms word ik gewoon geinvite en dan doe ik gelijk mee. Dan is er geen tijd voor DM.
Dat vind ik dan weer onzin... je kunt ook weigeren en dan opwarmen..

bl44t

• hexta
Ik zou ook wel eens wat tips willen, volgens mij maak ik nog steeds te veel beginnersfouten, ik zal binnenkort eens een potje uploaden als jullie dat oke vinden?

[ Voor 21% gewijzigd door hexta op 28-10-2015 10:22 ]

• hexta
rnenator schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:46:
Nog 15 minuten LANG(edit) en dan Dreamhack Open boys! http://www.twitch.tv/dreamhackcs/

Fnatic vs Vexed BO1.
20 cent op vexed :P

Martijn32 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:21:
[...]

Zie reply van Yaad. Niemand dwingt je om te spelen.. als jij van jezelf weet dat je niets waard bent zonder warming-up, kun je beter de uitnodiging afslaan.

Of je bent pro net als ik en je schiet gewoon altijd hard. Train musclememory / go pr0

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Loetn

Loetn

All-time lurker

[...]

Meh, soms speel ik beter in mijn eerste potje dan in de daaropvolgende potjes. 8)7

The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.

• TheAnthonyNL
[...]

Was meer bedoeld dat ik nog wakker moest worden lol... maar k zal voortaan wel eerst dm spelen voordat ik met jou ga spelen als het zo erg is.

Anyhow we hadden pot maar net verloren en je kan dat niet op mij alleen afschuiven.

Add me on Steam

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

Je verlies verantwoorden door het falen van één speler is ook een kut excuus :)

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

• rnenator
Deze dieselmotor kan DM-en wat hij wil, maar dat eerste MM potje gaat altijd minder soepel dan de derde.

Pas na een potje of 2 zit ik in die Matrix-zone, waar er niet meer nagedacht word maar alles automatisch gaat.

• hexta
Loetn schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:23:
[...]

Meh, soms speel ik beter in mijn eerste potje dan in de daaropvolgende potjes. 8)7
Same here :D
Bovendien, tjah, als ik mee kan doen doe ik altijd mee. Fuck of het het eerste potje is. Geeft juist vaak leuke uitkomsten :P

Ik moet ook juist niet te veel op automatische piloot gaan, dan gaat het vaak bergafwaarts.

[ Voor 12% gewijzigd door hexta op 28-10-2015 10:26 ]

TheAnthonyNL schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:24:
[...]

Was meer bedoeld dat ik nog wakker moest worden lol... maar k zal voortaan wel eerst dm spelen voordat ik met jou ga spelen als het zo erg is.

Anyhow we hadden pot maar net verloren en je kan dat niet op mij alleen afschuiven.
Ik heb niet met je gespeeld dus kan er niet over oordelen... Mij boeit het over het algemeen al lang niet meer..

Daarom nu beetje aan kijken naar een serieus vast groepje mensen die af en toe het iets serieuzer willen aanpakken en beetje zelfde gamesense hebben }:O

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• dannbla
hmr schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:45:
Djoeklijst.txt

lel.... dat wordt hem hahahahaha

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• macciez
Irrival schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:24:
Je verlies verantwoorden door het falen van één speler is ook een kut excuus :)
Ik verlies altijd door de anderen, nooit mijn schuld

• hexta
macciez schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:26:
[...]

Ik verlies altijd door de anderen, nooit mijn schuld
Bij mij kan het ook lagg, smurfs, cheaters, server/clientside hitreg of een wapen dat hapert zijn.

• Loetn

Loetn

All-time lurker

hexta schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:27:
[...]

Bij mij kan het ook lagg, smurfs, cheaters, server/clientside hitreg of een wapen dat hapert zijn.
Het kan door alles en iedereen zijn, BEHALVE door mijzelf. :+

• hexta
Loetn schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:28:
[...]

Juist _O_

En vooral vaak door teammates die weigeren 4 rondes eco te gaan om mij een NEGEV te kunnen geven. :( :'(

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

Loetn schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:28:
[...]

Een mooie samenvatting van het matchmaking volk in GO :O

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Pagina: 1 ... 184 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic