Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 183 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.741 views

• unwolf
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:09
SilentNL schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 14:17:
LE spelers die nog iemand zoeken voor MM?
Ik speel een paar potjes per week en zou wat vaker met NLers willen spelen ipv Oostblokkers...
Add me maar : Unwolfje :)

• Thiazzz
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19-11 12:18
Wanneer is 2vs2 ?!

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:06

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

rnenator schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 09:53:
[...]

De first bullet van de AK en de M4a4 zijn niet accurate. Van de SG en de m4a1 wel :O 8)7
Precies de reden dat ik liever een sg dan een ak koop, die first shot accuracy is de 300 extra meer dan waard ;)

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:13
rnenator schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 09:53:
[...]

De first bullet van de AK en de M4a4 zijn niet accurate. Van de SG en de m4a1 wel :O 8)7
Hetgeen ik dus belachelijk vind. Mis zo vaak shots hierdoor.

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

Staat in de aankondigings post.
21/22 november.

Steam: Ryada.

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Zou graag terug een FPS beginnen spelen. Is deze wat aan te raden?
Ook qua moeilijkheidsgraad? Ben niet echt een topper en vrees in dit spel vele frustraties tegen te komen.

• PetNL
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-02-2023
wambamNL schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 18:54:
[...]

Staat in de aankondigings post.
21/22 november.
Misschien een apart topic voor het toernooi openen? Scheelt ruis in het overleg en dan hou je de twee mooi gescheiden voor mensen die niet meedoen.
Tomski1986 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 19:36:
Ook qua moeilijkheidsgraad? Ben niet echt een topper en vrees in dit spel vele frustraties tegen te komen.
Ligt aan wat je als moeilijk bestempelt.
De basis is echt simpel, je hebt een vast aantal wapens waar je feitelijk niets aan hoeft te tweaken en ongeacht level heb je dezelfde. En de meest gespeelde maps zijn ook nog eens vrij rechttoe...

De moeilijkheid gaat zitten in het niveau van je tegenspelers omdat het puur een multiplayer spel is en eventuele frustratie ligt vooral bij wat je van je team en jezelf verwacht.

Wat merryb al zegt, als je zelfkritisch bent is ga je gefrustreerd raken maar elk potje dat je owned werkt als crack en zorgt dat je de slechte potjes accepteert puur voor die high.
Goed worden kost vooral tijd.

[ Voor 87% gewijzigd door PetNL op 22-10-2015 20:35 ]

Verwijderd

Tomski1986 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 19:36:
Als je niet tegen je verlies kan is CSGO echt niks voor jou. Ik heb er persoonlijk nog wel eens moeite mee, :*) , en dit spel is niet het makkelijkst om te vergeten. Daarnaast is het niet iets wat je in een week leert.

• Freeman
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:43
Zijn er nog mensen die een extra speler zoeken voor zijn/haar team?
Ik begin mij behoorlijk te irriteren aan alle russen e.d. en door de taal barrière is taktiek ver te zoeken.

Mijn rank is a.t.m. DMG.
Ik hoor graag!!..
Johnnyzz schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 22:11:
Zijn er nog mensen die een extra speler zoeken voor zijn/haar team?
Ik begin mij behoorlijk te irriteren aan alle russen e.d. en door de taal barrière is taktiek ver te zoeken.

Mijn rank is a.t.m. DMG.
Ik hoor graag!!..
ts3.nehox.nl doet wonderen.

• Freeman
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:43
Thanks voor de tip :)

• Repi3
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
(jarig!)

• Jelle Brolnir
Soms snap ik er niks van dat het zo simpel gaat.

/halfofftopicrant

Soms word ik zo moe van mn ouders zit ik potje te spelen met een paar mensen van nehox (breekijzer etc) gaan ze het internet eruit trekken omdat het tijd is om naar bed te gaan.
Dus hierbij sorry voor de teamleden. Ik wou dat het anders kon maar helaas werd de verbinding verbroken.
/oftopicrantmode

wambamNL schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 23:30:
/halfofftopicrant

Soms word ik zo moe van mn ouders zit ik potje te spelen met een paar mensen van nehox (breekijzer etc) gaan ze het internet eruit trekken omdat het tijd is om naar bed te gaan.
Dus hierbij sorry voor de teamleden. Ik wou dat het anders kon maar helaas werd de verbinding verbroken.
/oftopicrantmode
LELELELELELLELELELELLELELELELELEELLELELE!

Mij ouders hoorde me niet eens als ik op mijn kamer was.. Was andere kant van huis! Is overigens al heel lang geleden, maar als nog...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12:47

two

/halfofftopicrant

/oftopicrantmode
Dat is wel kut man... Kan je niet stiekem 2 kabels omwisselen dat ze de verkeerde kabel eruit trekken? :P

Signature

• Jelle Brolnir
/halfofftopicrant

/oftopicrantmode
Ja, dat is ook een manier van communiceren.

Is overigens net zo irritant als een vriendin die nog steeds vraagt of 'ie niet even op pauze kan :-)

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
/halfofftopicrant

/oftopicrantmode
Ik veronderstel dat je ouders je een bepaald uur hebben opgelegd dat je naar bed moet gaan. Zit je na dat uur nog steeds volop te gamen kan ik het begrijpen vanuit het standpunt van je ouders. Het zal ook wel niet de eerste keer geweest zijn dat je langer blijft gamen dan 'toegestaan'.

Steam: Grim

• Jo0Lz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-10 10:05

Jo0Lz

Lick the box!

/halfofftopicrant

/oftopicrantmode
Haha, m'n zoontje kan niet eens gamen als het niet in het tijdsbestek is dat ik heb ingesteld.
Hij heeft zoveel pech dat ik meer nerd ben. 8)

Twitch | YouTube | Jo0Lz#2351 | Steam | Twitter

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Weet iemand eigenlijk waarom de serverpicker kapot is?
Sterker nog, als ik hem gebruik zit ik ALTIJD bij russen, en als ik hem niet gebruik is er een kans dat ik niet bij russen terecht kom.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

NuCl3aR schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:41:
[...]

Ik veronderstel dat je ouders je een bepaald uur hebben opgelegd dat je naar bed moet gaan. Zit je na dat uur nog steeds volop te gamen kan ik het begrijpen vanuit het standpunt van je ouders. Het zal ook wel niet de eerste keer geweest zijn dat je langer blijft gamen dan 'toegestaan'.
Helaas is de veronderstelling fout.
Gister hadden we geen tijd afgesproken tijdens het eten zoals ik dat gewoonlijk met hun doe. En het is de eerste keer in de afgelopen 3 maanden dat het potje uitliep normaal gesproken doe ik de computer gewoon uit op de afgesproken tijd of daarvoor zelfs.

• Grim
wambamNL schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:58:
[...]

Helaas is de veronderstelling fout.
Gister hadden we geen tijd afgesproken tijdens het eten zoals ik dat gewoonlijk met hun doe. En het is de eerste keer in de afgelopen 3 maanden dat het potje uitliep normaal gesproken doe ik de computer gewoon uit op de afgesproken tijd of daarvoor zelfs.
Ok. B)

Haha nee maar serieus de veronderstelling was fout. Heb et al met mn ouders erovergehad dus komt wel weer goed ^.^

• Grim
wambamNL schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:06:
[...]

Haha nee maar serieus de veronderstelling was fout. Heb et al met mn ouders erovergehad dus komt wel weer goed ^.^
Kan perfect zijn dat ik fout was. Vandaar dat ik ok zei na je uitleg dat ik het begreep. ;)
Verder niks achter zoeken.

[ Voor 4% gewijzigd door Grim op 23-10-2015 10:07 ]

• Grotman
  • Niet online
hexta schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:48:
Weet iemand eigenlijk waarom de serverpicker kapot is?
Sterker nog, als ik hem gebruik zit ik ALTIJD bij russen, en als ik hem niet gebruik is er een kans dat ik niet bij russen terecht kom.
Ik had dat ook de laatste weken, tot ik er achter kwam dat er een nieuwe versie was ivm nieuwe ip's van EU West. Even updaten dus ;)

Hier heb je een goede link, er is veel zooi met virussen op die sites: http://csgo.gamebanana.com/tools/5684

Nieuwste versie is 3.2
NuCl3aR schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:07:
[...]

Kan perfect zijn dat ik fout was. Vandaar dat ik ok zei na je uitleg dat ik het begreep. ;)
Verder niks achter zoeken.
Ah ik snap em. Die smiley kwam meer over van 'ja tuurlijk man' dus ik had het verkeerd begrepen :)

Laten we er niet het grote CS:GO opvoed topic van maken... :x

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Grotman schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:25:
[...]

Ik had dat ook de laatste weken, tot ik er achter kwam dat er een nieuwe versie was ivm nieuwe ip's van EU West. Even updaten dus ;)

Hier heb je een goede link, er is veel zooi met virussen op die sites: http://csgo.gamebanana.com/tools/5684

Nieuwste versie is 3.2
_O_

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

hmr schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:30:
Laten we er niet het grote CS:GO opvoed topic van maken... :x
Doen we ook niet :)

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-10 11:56

iLikeNoobies

With Big Boobies

/halfofftopicrant

/oftopicrantmode
#rekt

Dat doet mij denken aan mijn oma. Vroeger toen ik klein was zat ik altijd na bedtijd nog de Donald Duck te lezen. Dat vond oma niet zo'n goed idee en die trok gewoon na 3 waarschuwingen de stoppen eruit zodat ik geen licht meer had. :)

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-11 15:15
Is er ergens een site waar je je match history kan zien? Ik had al op CS-GO stats gekeken, maar kon het daar niet vinden.
iLikeNoobies schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:42:
[...]

#rekt

Dat doet mij denken aan mijn oma. Vroeger toen ik klein was zat ik altijd na bedtijd nog de Donald Duck te lezen. Dat vond oma niet zo'n goed idee en die trok gewoon na 3 waarschuwingen de stoppen eruit zodat ik geen licht meer had. :)
Dat was een fabeltje van je ouders.. in werkelijkheid konden ze waarschijnlijk de stroom niet betalen....

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

hmr schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:48:
[...]

Dat was een fabeltje van je ouders.. in werkelijkheid konden ze waarschijnlijk de stroom niet betalen....
Ouders :'( Doe maar zo omdat ik mijn vader niet ken....

iLikeNoobies schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:48:
[...]

Ouders :'( Doe maar zo omdat ik mijn vader niet ken....
Kwam hij altijd pas laat thuis, als de lichten uit waren?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

hmr schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:50:
[...]

Kwam hij altijd pas laat thuis, als de lichten uit waren?
Nee, ik ken hem echt niet. Bedankt dat je het er nog even inwrijft, klootzak.

• dannbla
  • Laatst online: 10-11 14:15
iLikeNoobies schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:51:
[...]

Laat hem, hij heeft twee buttplugs als knives.

There's no school like the old school and i'm the headmaster

iLikeNoobies schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:51:
[...]

Ik denk dat het KennyS is dan, jullie lijken ook op elkaar... Of wellicht heb je je supreme twitch genen van Summit1G.

En e1ndbaas.... je wordt geil van mijn plugjes hé! Geef maar toe!!! Die shit vind je geil!

[ Voor 12% gewijzigd door hmr op 23-10-2015 10:57 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

Wow wat word hier onzin gepraat zeg.
Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:02:
Wow wat word hier onzin gepraat zeg.
Daar mist een T achter het woordje "word" Merijn.

On-topic:

Zijn er mensen die wellicht een ESEA team willen vormen voor af en toe wat serieuze potjes in de avond?

Skill SMFC+

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

hmr schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:06:
[...]

On-topic:

Zijn er mensen die wellicht een ESEA team willen vormen voor af en toe wat serieuze potjes in de avond?

Skill SMFC+
Dure ik heb nog 3 maanden esea liggen op mn account. Dus ik wil wel meedoen.

• Wizz3rd
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-11 10:51
[...]

On-topic:

Skill SMFC+
We kunnen idd wel eens een potje ESEA doen :P Buddy meh: https://play.esea.net/users/737988

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

wambamNL schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:07:
[...]

Dure ik heb nog 3 maanden esea liggen op mn account. Dus ik wil wel meedoen.
In de avond. Als in, na bedtijd, :+

Jo0Lz schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:09:
[...]

In de avond. Als in, na bedtijd, :+
Hangt er vanaf hoelaat ofc en wat definieer jij als bedtijd? :+ ik weet dat bedtijd voor jou om half 10 is.

Verwijderd

wambamNL schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:12:
[...]

Hangt er vanaf hoelaat ofc en wat definieer jij als bedtijd? :+ ik weet dat bedtijd voor jou om half 10 is.
Lel, slechte rip. Jo0lz is zelf papa, geen kindje meer wambammie!
Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:44:
[...]

Lel, slechte rip. Jo0lz is zelf papa, geen kindje meer wambammie!
Dat betekend toch niet dat zijn bedtijd niet half 10 kan zijn.
Stel je voor dat de beste man van 4 uur in de ochtend al moet werken. En dat hij elke dag moe is als hij thuiskomt. Dan ga je niet pas om 12 uur slapen. Dan kan half 10 best normaal zijn voor dat soort mensen. En het was ook niet als rip bedoeld, maarja dat zal jij niet begrijpen.

Verwijderd

wambamNL schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:57:
[...]

Stel je voor dat de beste man van 4 uur in de ochtend al moet werken. En dat hij elke dag moe is als hij thuiskomt. Dan ga je niet pas om 12 uur slapen. Dan kan half 10 best normaal zijn voor dat soort mensen. En het was ook niet als rip bedoeld, maarja dat zal jij niet begrijpen.
Oja, ga iemand die zelfstandig woont uitleggen hoe het werkt. Zorg jij eerst maar dat je na 11u mag op blijven.

En daarbij weet ik wat zijn situatie is, dus nogmaals, slechte rip wambam. Om daarna een situatie te gaan schetsen die zich niet voordoet om je zodanig uit je eigen rippie te rippen, nee man, werkt niet!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2015 12:04 ]

• Tumbler
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-08-2021
#rippie

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
[...]

On-topic:

Skill SMFC+
Ik heb daar ook wel trek in, ben echter vaak dinsdag/woensdag/donderdag 's avonds nog vaak aan het werk.

Do what you love, do it often

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:02:
[...]

Oja, ga iemand die zelfstandig woont uitleggen hoe het werkt. Zorg jij eerst maar dat je na 11u mag op blijven.

En daarbij weet ik wat zijn situatie is, dus nogmaals, slechte rip wambam. Om daarna een situatie te gaan schetsen die zich niet voordoet om je zodanig uit je eigen rippie te rippen, nee man, werkt niet!
*insert Indian voice* Apply cold water to burned area!

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

wambamNL schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:12:
[...]

:+ ik definieer jou bedtijd wel, ;)
Van mij mag je lekker gamen tot zo laat als je wil. <3

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

wambamNL schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:57:
[...]

M'n oudste gaat kwart voor 9 op bed. Ik zelf taai meestal rond middernacht af. :+
Edit: behalve in 't weekend. Meestal is bedtijd dan als de anderen weer bijna wakker worden :D

[ Voor 8% gewijzigd door Jo0Lz op 23-10-2015 12:27 ]

Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:02:
[...]

Man man man wat ben jij een hoog begaafd kind zeg. Leer eerst eens lezen wat ik zeg in mn posts. En nadenken. Wat blijkbaar moeilijk is voor jou. Dus ik zal even wat punten neerzetten:

Ten eerste meestal moet om 11 uur de pc uit ik mag tot 1 uur opblijven dus zelfde geld voor jou dat je mijn situatie niet kent. Waaron jij dan probeerd mij af te schrijven op het feit dat ik zijn situatie niet ken is mij een raadsel
2.ik zei "stel dat" waaruit je kan opmaken dat ik niks van zijn thuis situatie af weet en gewoon een grapje probeerde te maken in het begin.
3.kan je het niet hebben als ik 1 van je matties aan het plagen bent omdat je denkt dat hij het zelf niet afkan? Volgens mij is joolz oud en wijs genoeg om te begrijpen dat ik het als stom grapje bedoel. In tegenstelling tot jou.
4.de enige die hier probeerd iemand te rippen met deze conversatie ben jij die mij probeerd te rippen. Lukt je aardig maar het boeit mij niet.
5. Ik steek hier veel te veel tijd en energie in, ondanks dat jij het niet waard bent.

• Grotman
  • Niet online
Wat een treurnis hier. Ga elkaar lekker 'rippen' via de PM of zo.

Verwijderd

wambamNL schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:13:
[...]

Man man man wat ben jij een hoog begaafd kind zeg. Leer eerst eens lezen wat ik zeg in mn posts. En nadenken. Wat blijkbaar moeilijk is voor jou. Dus ik zal even wat punten neerzetten:

Volgens mij is joolz oud en wijs genoeg om te begrijpen dat ik het als stom grapje bedoel. In tegenstelling tot jou.
Volgens mij ben jij oud en wijs genoeg om dat van mij ook als grapje te zien. Overigens zat ik op mn cito vrij hoog, dus geen misplaatste opmerking.

edit: Het begon met deze opmerking: "Lel, slechte rip. Jo0lz is zelf papa, geen kindje meer wambammie!". Lange na niet de misselijkste opmerking gemaakt op jou in de afgelopen 24u. Vanwaar je reden dan al je woede, die jij blijkbaar hebt, op mij te storten lieve vriend?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2015 13:47 ]

Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:43:
[...]
Volgens mij ben jij oud en wijs genoeg om dat van mij ook als grapje te zien. Overigens zat ik op mn cito vrij hoog, dus geen misplaatste opmerking.
Helaas zag ik vat van jou niet echt als een grapje omdat er meerdere van dat soort opmerkingen op het forum langskomen. Maar dat was dus een misverstand :) dus dat is ook opgelost. No hard feelings.

* hmr stelt vast dat het treurig is gesteld met de beheersing van de Nederlandse taal onder de jeugd van tegenwoordig.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

hmr schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:53:
* hmr stelt vast dat het treurig is gesteld met de beheersing van de Nederlandse taal onder de jeugd van tegenwoordig.
We zijn niet allemaal geïmporteerde super genieën.
Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:54:
[...]

We zijn niet allemaal geïmporteerde super genieën.
Treurig eigenlijk dat een geïmporteerd persoon beter Nederlands spreekt (en schrijft) dan een volbloed Hollander. Of niet dan Merijn.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

hmr schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:56:
[...]

Treurig eigenlijk dat een geïmporteerd persoon beter Nederlands spreekt (en schrijft) dan een volbloed Hollander. Of niet dan Merijn.
Edit: Leg wedstrijdje website bouwen dan hmr.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2015 13:58 ]

Het is de schuld van alle immigranten; zeg het al jaren... Gaan jullie nu ophouden met elkaar pesten knulletjes? Daar lijkt me dit forum niet meest geschikte plaats voor. Wellicht ff MSN-en met zijn tweeën?

xx

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Propuls1on
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-11 20:33
Ik gebruik voor mijn studie een laptop met Ubuntu, maar thuis heb ik nog een pc met Windows staan waar ik CS:GO op speel. Echter werk ik veel liever op Ubuntu, en wil dit dan ook op mijn pc installeren. Heeft iemand ervaring met hoe CS:GO draait op een Linux distributie, en is het aan te bevelen?

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:17

ErA

wambamNL schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:13:
[...]

Ten eerste meestal moet om 11 uur de pc uit ik mag tot 1 uur opblijven dus zelfde geld voor jou dat je mijn situatie niet kent. Waaron jij dan probeerd mij af te schrijven op het feit dat ik zijn situatie niet ken is mij een raadsel
2.ik zei "stel dat" waaruit je kan opmaken dat ik niks van zijn thuis situatie af weet en gewoon een grapje probeerde te maken in het begin.
3.kan je het niet hebben als ik 1 van je matties aan het plagen bent omdat je denkt dat hij het zelf niet afkan? Volgens mij is joolz oud en wijs genoeg om te begrijpen dat ik het als stom grapje bedoel. In tegenstelling tot jou.
4.de enige die hier probeerd iemand te rippen met deze conversatie ben jij die mij probeerd te rippen. Lukt je aardig maar het boeit mij niet.
5. Ik steek hier veel te veel tijd en energie in, ondanks dat jij het niet waard bent.
Als ik dit lees dan krijg ik toch een grote glimlach op mijn gezicht. Hetzelfde als dat ik een spelletje CS-GO speel namelijk.

Het herinnert me een beetje aan "vroeger", ja ECHT vroeger. Ongeveer 17 jaar geleden toen ik 15 jaar was en begon met gamen, online gamen. Ruzie thuis over internet gebruik, modems die verstop werden en natuurlijk elke avond flame wars houden op IRC. Ragen als je niet kon winnen. Er was er maar immers 1 de beste!!! en dat ben ik zelf!!!

Na al die jaren kom je er dus achter dat volwassen worden echt een lang proces is :)
ErA schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:46:
[...]

Als ik dit lees dan krijg ik toch een grote glimlach op mijn gezicht. Hetzelfde als dat ik een spelletje CS-GO speel namelijk.

Het herinnert me een beetje aan "vroeger", ja ECHT vroeger. Ongeveer 17 jaar geleden toen ik 15 jaar was en begon met gamen, online gamen. Ruzie thuis over internet gebruik, modems die verstop werden en natuurlijk elke avond flame wars houden op IRC. Ragen als je niet kon winnen. Er was er maar immers 1 de beste!!! en dat ben ik zelf!!!

Na al die jaren kom je er dus achter dat volwassen worden echt een lang proces is :)
Hey leln00b, doe maar ff rustig aan. En ga maar weer idlen in mijn #! Dan krijg je misschien een +je!

CU@LAN MODDAFUCKERRRRRRRRR

anders flame ik je wel op gamelux.nl

je staat btw op mijn klaplijst.txt!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:56
ErA schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:46:
[...]

Haha era weet je nog.

Afbeeldingslocatie: http://i.walmartimages.com/i/p/00/05/08/03/67/0005080367800_500X500.jpg

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-11 12:42
8-bit csgo zou nog best een hype kunnen worden... maar valve time kan dat niet aan...

Add me on Steam

• iTeV
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Dat moment wanneer je eindelijk MG1 bent, verliest 3 matches achterelkaar en weer terug bij gold nova master bent ;-;

Are you a one or a zero

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

iTeV schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 18:18:
Dat moment wanneer je eindelijk MG1 bent, verliest 3 matches achterelkaar en weer terug bij gold nova master bent ;-;
Dan hoor je dus in gnm :>
Als je beter word (door beter te leren aimen, crosshair placement en weet ik het allemaal) kom je vanzelf hoger.

• Grim
Hmr _/-\o_

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

hmr schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:48:
[...]
je staat btw op mijn klaplijst.txt!
_O-

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20:42
Kinderen :')

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-11 12:42
Wie wil er morgen een lekker potje knallen ??? Op mm of faceit

Add me on Steam

• suikerberg
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16:21
TheAnthonyNL schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 23:15:
Wie wil er morgen een lekker potje knallen ??? Op mm of faceit
Ik doe mee!

http://steamcommunity.com/profiles/76561197960674684

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20:42
mm?
faceit?

:P

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Net even een potje mm gedaan enemy team bestond uit: 1 global, 1 mge en de rest was GN 2/3.
Die global ging 52 om 13 en had de hele tijd gare kills.

Door dit potje mijn eerste derank ooit (van LEM naar LE) :/

[ Voor 6% gewijzigd door Djesse8999 op 24-10-2015 13:51 ]

• Jelle Brolnir
Ach ik hoopte gisteravond eindelijk een uprank naar le te krijgen maar helaas. Ging niet lukken met die lolknallers als team (dilano :p) Tenminste geen derank :-)

Verwijderd

Ik heb zo een Message Of The Day vast zitten in mijn laad scherm als ik telkens een nieuwe map laad, hij gaat maar niet weg en hij is van just reborn .ru ofzo iets??

Afbeeldingslocatie: http://oi57.tinypic.com/10mojsl.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2015 15:41 ]

• macciez
Vanavond Nehox, ik moet knallen met Nederlanders na 4 losses met Duitsers :)

• Jelle Brolnir
macciez schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:14:
Vanavond Nehox, ik moet knallen met Nederlanders na 4 losses met Duitsers :)
Was je der untergang zat ?

• macciez
Hehe jep, zojuist 16-1 met Nederlanders, das beter :)

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-11 12:02
Hey hey ik zoek mensen die zin hebben in wat MM. Ik ben DMG op dit moment.

• PetNL
  • Laatst online: 01-02-2023
IAmNice schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 22:22:
Hey hey ik zoek mensen die zin hebben in wat MM. Ik ben DMG op dit moment.
Teamspeak: ts3.nehox.nl

Normaal wel mensen te vinden rond deze tijd. Hoop ook vanavond want ik ga zo ook even kijken.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Tijdje terug dat ik een uprank kreeg, denk paar maandje (ook tijdje niet gespeeld) maar nu na een win streak direct Legendary Eagle geworden. Nice. Hoewel, ik moet zeggen dat ik sommige lui de laatste tijd ook LE zie worden waarvan ik denk: zo goed ben jij helemaal niet. Toch apart. Dus het speciale is er ook wel een beetje af?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Jelle Brolnir
DAMAGE schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 05:56:
Tijdje terug dat ik een uprank kreeg, denk paar maandje (ook tijdje niet gespeeld) maar nu na een win streak direct Legendary Eagle geworden. Nice. Hoewel, ik moet zeggen dat ik sommige lui de laatste tijd ook LE zie worden waarvan ik denk: zo goed ben jij helemaal niet. Toch apart. Dus het speciale is er ook wel een beetje af?
Weet je wat het vervelende is. Er zitten al hele grote niveauverschillen op DMG. Mensen die dus dmg zijn en vaak spelen met andere dmg's die wel goed spelen (callen, strats,kills which count) ranken doodleuk mee naar le. Maar ik hoop dat ik je nu niets nieuws vertel.

Zou gewoon niet te veel waarde hechten aan je rank en lekker spelen :-)

• xeoMe
Vanavond om 21:00 Vexed vs ECV (maatjes van me)
Staat op csgolounge en er komt weer een stream ben benieuwd :D

http://csgolounge.com/match?m=6417

Eindelijk weer een echt dutch team op csgolounge / twitch

[ Voor 16% gewijzigd door xeoMe op 25-10-2015 14:48 ]

Verwijderd

xeoMe schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 14:48:

Zeg even dat ze moeten winnen win ik een euro!

• Wereldkaart
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
xeoMe schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 14:48:

BO3, dus ga er niet op betten, maar wel lache inderdaad als we nu eens een goed NL team krijgen

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:04
Terug van times lan, alles gewonnen en geen enkele map weggegeven ^^ wel jammer van de karige prijzen..
Scrtz schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 18:32:
Terug van times lan, alles gewonnen en geen enkele map weggegeven ^^ wel jammer van de karige prijzen..
Alsnog heb je gewonnen das et belangrijkste

• xeoMe
http://tv.majorleaguegaming.com/

Link voor stream Vexed vs ECV

• Scrtz
wambamNL schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 18:43:
[...]

Alsnog heb je gewonnen das et belangrijkste
Ja dat is waar, was alweer aantal jaartjes geleden dat ik lan was, maar vooral in csgo itt 1.6 merk je echt dat het veel harder schiet, instant headies vliegen om de oren en de awp regt ook 10x sneller.

Verschrikkelijk om weer online te moeten spelen

• Jelle Brolnir
Scrtz schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 21:22:
[...]

Ja dat is waar, was alweer aantal jaartjes geleden dat ik lan was, maar vooral in csgo itt 1.6 merk je echt dat het veel harder schiet, instant headies vliegen om de oren en de awp regt ook 10x sneller.

Verschrikkelijk om weer online te moeten spelen
Wist niet dat daar zo een verschil in zat in local play :S Bizar.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

jellew86 schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 11:46:
[...]

Weet je wat het vervelende is. Er zitten al hele grote niveauverschillen op DMG. Mensen die dus dmg zijn en vaak spelen met andere dmg's die wel goed spelen (callen, strats,kills which count) ranken doodleuk mee naar le. Maar ik hoop dat ik je nu niets nieuws vertel.

Zou gewoon niet te veel waarde hechten aan je rank en lekker spelen :-)
Ja LOL en vandaag LEM geworden. Bizar joh.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Jelle Brolnir
DAMAGE schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 01:53:
[...]

Ja LOL en vandaag LEM geworden. Bizar joh.
Mij dunkt dat je dan gewoon vrij goed bent als je zo snel ranked. Of je moet gewoon je cheats even uitzetten :-)

• Scrtz
jellew86 schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 21:24:
[...]

Wist niet dat daar zo een verschil in zat in local play :S Bizar.
Heel erg veel ;)

• k1NG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-11 16:55
Haha wanneer ga jij je debuut maken dan? Ik wacht al 10 jaar op dat moment man! ;)
Scrtz schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 18:32:
Met wie speelde je en wat heb je gewonnen? Wat was de tegenstand? Oefen je vaak met dat team?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Scrtz
hmr schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:52:
[...]

Met wie speelde je en wat heb je gewonnen? Wat was de tegenstand? Oefen je vaak met dat team?
preyh scaper waza destro, laatste 3 komen van cod scene af en spelen nu 1-2 jaar csgo ofzo, preyh kennen meerdere hier ook wel, die speelt al 12 jaar ofzo. Eigenlijk gewoon meer voor de fun 5 jongens uit omgeving Venlo gepakt, voor de gezelligheid en die ook nog een aardig potje kunnen schieten.

Waren 9 teams, tegenstand was niet zo ervaren, volgens mij ook meerdere die van andere games zoals cod e.d. afkwamen, maar wel weer keer leuk om naar lan te gaan, misschien toch weer eens The Party meepikken in maart/april.

[ Voor 10% gewijzigd door Scrtz op 26-10-2015 11:50 ]

Scrtz schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:49:
[...]

preyh scaper waza destro, laatste 3 komen van cod scene af en spelen nu 1-2 jaar csgo ofzo, preyh kennen meerdere hier ook wel, die speelt al 12 jaar ofzo. Eigenlijk gewoon meer voor de fun 5 jongens uit omgeving Venlo gepakt, voor de gezelligheid en die ook nog een aardig potje kunnen schieten.

Waren 9 teams, tegenstand was niet zo ervaren, volgens mij ook meerdere die van andere games zoals cod e.d. afkwamen, maar wel weer keer leuk om naar lan te gaan, misschien toch weer eens The Party meepikken in maart/april.
Zou wel gezellig zijn als je meegaat naar the party in maart. Hopelijk besluit je om heen te gaan dan kan jebij de groep tweakers aansluiten :)

Pagina: 1 ... 183 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic