Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 182 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.741 views
wambamNL schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:40:
[...]

Maar je kon toch niet meedoen :p
Jokes aside ik hoop dat het toernooi veel inschrijvingen heeft en dat het een success word.
Ik kan ook niet.... maar anders graag gecast.. Dat vind ik grappig. 2v2 was in 1.6 enorm leuk! Nog tijdje 1e gestaan op clanbase met een voormalig klasgenoot van de middelbare school!

Lekker de_aztec en de_dust2 spelen :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
hmr schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:38:
[...]

Had me anders graag opgegeven als caster.
'En x rekt de tegenstander de moeder' 8)
hexta schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:40:
[...]

Waarom alleen Aim eigenlijk?
Waarom grote mappen?

Steam: Grim

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Ik heb met geen woord gerept over grote mappen. :)

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Grim
hexta schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:42:
[...]

Ik heb met geen woord gerept over grote mappen. :)
Niet aim mappen = grote bomb defusal/hostage mappen imo.

• PetNL
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-02-2023
hmr schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:28:
[...]

De toonzetting van je posts. Daarnaast is het ook onzin. Ken genoeg spelers met 600+ uur die nog geen deuk in een pakje boter schieten...Doe gewoon mee en leer ervan en heb plezier.
Ik zal dan wel wat meer smileys gebruiken om de bedoelde toon duidelijker te maken. ;)
PetNL schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:44:
[...]

Ik zal dan wel wat meer smileys gebruiken om de bedoelde toon duidelijker te maken. ;)
d:)b d:)b d:)b d:)b d:)b d:)b d:)b :)F :)F *O* *O* *O*

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• hexta
wambamNL schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:40:
Omdat een 2v2 op normale maps niet echt heel fijn is dan heb je bijna altijd een 1v1 tenzij je goede strats hebt als ct zijnde. En en 5v5 zal lastig worden in de tweakers community want dan zullen we hooguit 4 teams hebben denk ik en daarvan zullen de skillniveaus veel groter zijn dan dat met een 2v2 het geval is.
Yeah, dat snap ik. Maar kunnen we niet een paar andere "minimaps" kiezen? :P
Er zijn er natuurlijk een hoop. :)
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=287125738
NuCl3aR schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:43:
[...]

Niet imo. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door hexta op 20-10-2015 10:46 ]

NuCl3aR schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:43:
[...]

Die indruk had ik ook. Maar ik sta open voor advies voor de volgende editie want als ik nu alles ga veranderen dan gaan we ook gezijk krijgeb met de datum etc.
Maar aim mappen heb je geen strats etc voor nodig dus dan kan iedereen meedoen ongeacht of ze elkaar lang kennen. 2 randoms kunnen dus net zo goed winnen als 2 vrienden dat kunnen wat lastiger word als je dust bijv gaat spelen. Maar aim_maps vond ik zelf wel leuk aangezien ik daarom inspiratie van xeome z'n 2v2 lan avontuur heb gestolen xd.

Steam: Ryada.

• hexta
wambamNL schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:46:
[...]

Die indruk had ik ook. Maar ik sta open voor advies voor de volgende editie want als ik nu alles ga veranderen dan gaan we ook gezijk krijgeb met de datum etc.
Maar aim mappen heb je geen strats etc voor nodig dus dan kan iedereen meedoen ongeacht of ze elkaar lang kennen. 2 randoms kunnen dus net zo goed winnen als 2 vrienden dat kunnen wat lastiger word als je dust bijv gaat spelen. Maar aim_maps vond ik zelf wel leuk aangezien ik daarom inspiratie van xeome z'n 2v2 lan avontuur heb gestolen xd.
Oke :)
Ik ben zelf nooit zo'n fan van de eentonigheid van aim maps. Maar goed, dat is persoonlijke smaak. :P

Hmm... geen gamesense nodig... dit toernooi is wel iets voor mij :') 8)7 8)7

Failsnail en ik gaan de lolly winnen!!!
hexta schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:47:
[...]

Ik ben zelf nooit zo'n fan van de eentonigheid van aim maps. Maar goed, dat is persoonlijke smaak. :P
Daarom is het 3 rounds per map en een bo5 mappen. Om wat variatie erin te houden. Maar wat je zei is wel iets waar ik de volgende keer naar ga kijken. Misschien dat dat ook wel leuk is om te doen ja een 2v2 op dat soort mappen in een volgend toernooi.

• Grim
hexta schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:47:
[...]

Aim maps zijn normaal voor 1v1/2v2's. Natuurlijk heb je dit ook met bomb defusal maps maar dat is meestal wat aan de saaie kant.

• hexta
wambamNL schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:49:
[...]

Daarom is het 3 rounds per map en een bo5 mappen. Om wat variatie erin te houden. Maar wat je zei is wel iets waar ik de volgende keer naar ga kijken. Misschien dat dat ook wel leuk is om te doen ja een 2v2 op dat soort mappen in een volgend toernooi.
:) d:)b
NuCl3aR schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:49:
[...]

Aim maps zijn normaal voor 1v1/2v2's. Natuurlijk heb je dit ook met bomb defusal maps maar dat is meestal wat aan de saaie kant.
Ik doelde totaal niet op bomb defusal, ik doelde enkel op wat minder eentonige maps. :)

Het is geen commentaar, ik draag enkel iets aan he ;)

[ Voor 3% gewijzigd door hexta op 20-10-2015 10:50 ]

• Grim
hexta schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:50:
[...]

:) d:)b

[...]

Ik doelde totaal niet op bomb defusal, ik doelde enkel op wat minder eentonige maps. :)

Het is geen commentaar, ik draag enkel iets aan he ;)
Dat is uw mening, voor het overgrote merendeel zijn de aim maps perfect.

• hexta
Dat is exact wat ik zeg. Waarom moet er zo'n probleem van gemaakt worden. 8)7
Als de rest het er niet mee eens is dan niet. :P

Brogala schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:48:
Hmm... geen gamesense nodig... dit toernooi is wel iets voor mij :') 8)7 8)7

Failsnail en ik gaan de lolly winnen!!!
Hop inschrijven die handel xd. Zal vast en zeker een leuk toernooi worden.
hexta schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:55:
[...]

Dat is exact wat ik zeg. Waarom moet er zo'n probleem van gemaakt worden. 8)7
Als de rest het er niet mee eens is dan niet. :P
Ik apprecieer (als je dat zo typt) de input ook enorm dit is de eerste keer dat ik zo iets doe dus ik betwijfel of alles vlekkeloos zal lopen. Maar ik ben blij met elke vorm van input, iig dit toernooi staan de mappen al vast vanwege eerder uitgelegde redenen :p

[ Voor 45% gewijzigd door Ryada op 20-10-2015 10:57 ]

• hexta
wambamNL schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:56:
Ik apprecieer (als je dat zo typt) de input ook enorm dit is de eerste keer dat ik zo iets doe dus ik betwijfel of alles vlekkeloos zal lopen. Maar ik ben blij met elke vorm van input, iig dit toernooi staan de mappen al vast vanwege eerder uitgelegde redenen :p
Heel begrijpelijk en vind ik helemaal top :P . d:)b
Nog 1 vraag, kan je je als random inschrijven en een andere random teamgenoot toegewezen krijgen?

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Prijs: Deelnemers doneren een skin of case ;) heb nog wel genoeg 0,03 cent skins liggen. Heeft de winnaar toch nog wat, en kost het Wambam verder niets. En zo heeft de winnaar nog weer wat om te gebruiken bij bv een CSGOLounge.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

hexta schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:02:
[...]

Heel begrijpelijk en vind ik helemaal top :P . d:)b
Nog 1 vraag, kan je je als random inschrijven en een andere random teamgenoot toegewezen krijgen?
Dat kan nu nog niet. Maar ik zal straks/vanavond een 2de document voor randoms maken

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Iemand dit nog meegekregen gisteren?
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CRsnEWDWEAA9c9l.png:large

100k shuffle pot, was opgezet door een paar streamers en grote gokkers.

[ Voor 17% gewijzigd door kowapanga op 20-10-2015 11:09 ]

Damienx2 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:07:
Prijs: Deelnemers doneren een skin of case ;) heb nog wel genoeg 0,03 cent skins liggen. Heeft de winnaar toch nog wat, en kost het Wambam verder niets. En zo heeft de winnaar nog weer wat om te gebruiken bij bv een CSGOLounge.
Wat damien zegt is wel een goed idee ik denk dat de meeste mensen nog wel een case/3 cent skin hebben. Ik gooi zelf dan wel 5 cases in de pot. En ik koop ook voor 5 euro aan skins voor de winnaars (zullen precies dezelfde skins zijn) dit komt vooral door de tot nu toe positieve reacties die ik erop gekregen heb. Het zal dan niet verplicht zijn. Maar ik zou het wel op prijs stellen. (Niet verplicht ivm dat het niet in het begin gemeld was)

[ Voor 8% gewijzigd door Ryada op 20-10-2015 11:18 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 19:28:
[...]
Ben jij dat? Dan heb ik wel eens met je gespeeld. Man, wat maakte jij de hele tijd irritante geluiden zeg. Wellicht is het je leeftijd, maar het zou je sieren om eens wat meer volwassen te gaan doen.
Dank u. :)
Ik beschouw dit als een mooi compliment.

• Grim
Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:15:
[...]

Dank u. :)
Ik beschouw dit als een mooi compliment.
Irritante geluiden maken als compliment beschouwen. 8)7

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:04
NuCl3aR schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:23:
[...]

Irritante geluiden maken als compliment beschouwen. 8)7
Als je 12 bent is dat nog grappig he

• UNB1337
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-06 23:28
Mooi initiatief. Ik ga de maps vanavond testen.

stuck in Silver Hell

UNB1337 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:40:
Mooi initiatief. Ik ga de maps vanavond testen.
Ik heb de maps deels random gekozen vooral de deagle en awp map zijn heel anders omdat het mij wat intressanter leek dan de recht toe recht aan aim maps ;)

• hexta
wambamNL schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:11:
[...]

Wat damien zegt is wel een goed idee ik denk dat de meeste mensen nog wel een case/3 cent skin hebben. Ik gooi zelf dan wel 5 cases in de pot. En ik koop ook voor 5 euro aan skins voor de winnaars (zullen precies dezelfde skins zijn) dit komt vooral door de tot nu toe positieve reacties die ik erop gekregen heb. Het zal dan niet verplicht zijn. Maar ik zou het wel op prijs stellen. (Niet verplicht ivm dat het niet in het begin gemeld was)
Ach na woensdag heeft iedereen toch tenminste 1 goedkope skin te doneren :)

hexta schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:58:
[...]

Ach na woensdag heeft iedereen toch tenminste 1 goedkope skin te doneren :)
Dat is waar maarja gaat om het principe.
Ik heb het niet in het begin gemeld dus soms zijn er dan mensen die er butthurt over gaan doen. Maarja mochten mensen hun cheapass skins willen doneren voor de prijzenpot stuur even een pm op steam of tweakers zodat we het kunnen regelen.

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:56
2v2 op aztec dust etc. is niet te doen zulke maps zijn ook niet gemaakt voor 2on2.
Leukste en spannendste is gewoon aim

Wellicht bij veel animo een 5v5 organiseren maar dat kost veel mensen :p

Die awp mag van mij wel weg wellicht omdat ik zelf geen awper ben maar vind die lange awp maps altijd doelloos awpen in competitieve maps is heel anders
xeoMe schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:13:
2v2 op aztec dust etc. is niet te doen zulke maps zijn ook niet gemaakt voor 2on2.
Leukste en spannendste is gewoon aim

Wellicht bij veel animo een 5v5 organiseren maar dat kost veel mensen :p

Die awp mag van mij wel weg wellicht omdat ik zelf geen awper ben maar vind die lange awp maps altijd doelloos awpen in competitieve maps is heel anders
Bij veel animo en genoeg mensen ben ik best bereid een 5v5 te organiseren. Maar voor nu focus ik me op de 2v2.

Die awp heb ik er vooral inzitten omdat we dan variatie hebben usp ak/m4 deagle en awp mappen. Deze awp map is redelijk cover based wat het een stuk lastiger maakt uiteindelijk naar mijn ervaring. En het leek mij wel leuk een awp map die niet open en bloot zoals awp_lego bijvoorbeeld.

• Scrtz
bo5 lijkt me persoonlijk ook wat veel, bo3 is denk ik wel genoeg.

Weet ook niet of je echt specifieke pistol maps wilt gebruiken en idd awp zou ik ook sowieso wegstrepen, beetje gaar.

Of wil je op die pistol maps gewoon guns gebruiken?
Scrtz schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:20:
bo5 lijkt me persoonlijk ook wat veel, bo3 is denk ik wel genoeg.

Weet ook niet of je echt specifieke pistol maps wilt gebruiken en idd awp zou ik ook sowieso wegstrepen, beetje gaar.

Of wil je op die pistol maps gewoon guns gebruiken?
Aim_map gewoon m4/ak
Aim_usp gewoon alleen de usp
Aim_deagle gewoon deagle
Aim_redline m4/ak
En awp spreekt voor zich maar welke awp map zouden jullie dan aanraden?

Best of 5 is meer omdat er maar 3 rondes zijn per map. Zodat je variatie hebt, er zijn mensen die kunnen misschien wel killen met de ak maar niet met usp/deagle dus vandaar dat ik dacht er wat variatie in te gooien.

Mappen zijn het enige wat ik ga veranderen aan het toernooi. Mocht je suggesties hebben etc voor mappen zeg het ik ga vanavond er naar kijken.

[ Voor 25% gewijzigd door Ryada op 20-10-2015 13:30 ]

• xeoMe
Coolblue toernooi ging zoals volgt.

10 groepen met 5 teams per groep.
allemaal tegen elkaar spelen dus 4 matches per groep.

Hoogste uit de groep (top 2 of 3) ligt eraan gaan door.
Vervolgens in de "brackets" wat het knock out dus gewoon lose = eruit.
Wellicht kan je dit wel veranderen d.m.v. een loser bracket o.i.d.

Ps: coolblue lan had 5 maps waarbij de bij de groepfases maar 1 werd gespeeld.
Deze werd bij coolblue gewoon standaard gekozen en in een latere fase veto maar je kan ook direct veto's doen. maar ik stel voor bij de groepfases 1 map te kiezen.
Mode: 2on2
MaxRounds: 15 (Overtime MR3)
Mappen:
• aim_9h_ak
• aim_glockon
• aim_map
• aim_map2_go
• aim_redline
• BO1 tot finale (BO3)

[ Voor 41% gewijzigd door xeoMe op 20-10-2015 13:34 ]

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Niet iedereen is even sterk met alle wapens, en het lijkt me duidelijk dat een AWP battle op een aim_map niet hetzelfde gaat zijn dan in een match. Maar dat kun je met elk wapen wel stellen. Het gaat puur om reflexen, oftewel voor ieder een kans om zich te bewijzen met de verschillende wapens.

Maw, gewoon zo laten. Enkel AK/M4 mappen maakt het ook maar suf.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
koelebobes schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:28:
Gisteren voor het eerst CSGO gespeeld had de game al een jaar in mijn steamlist staan maar nooit aangeklikt. Ik mag zeggen dat ik op Call of duty redelijk goed ben maar dit is toch wel effe een tandje moeilijker. Ik ben de complete noob in deze game. Probeer steeds minder te rushen wapens die ik gebruik zijn de AK47 en een granaat. Maar echt ieder potje wordt ik wel geheadshot door een sniper die ik nooit zelf had kunnen zien. Dust ken ik nu wel uit me kop nu nog effe de skills krijgen iemand tips ;) ?
Ervaring is belangrijk, je wordt simpelweg beter door veel te spelen.
Probeer ook altijd open te zijn voor maar één hoekje, ik zie veel nieuwe spelers snel een hoekje om rennen om dan 5 verschillende hoekjes tegelijk te willen checken, maar dan ben je natuurlijk ook open voor 5 verschillende. Dat gevecht kan je bijna nooit winnen. Hierbij is het ook handig om de maps goed te kennen, dat je al precies weet waar je om de hoek moet aimen.
Als laatste tips is je aim oefenen gewoon altijd behulpzaam en moet je nooit in je eentje pushen. Verder probeer flashes te gebruiken, dus improviseer wat flashes (linker en rechter muisknop) tijdens het spelen zodat de tegenstanders ze niet aan zien komen maar toch geflashed worden.

steam: failsnail, Letterbox

Damn son... dan win je gewoon ff een hele DIKKE bak aan skins.. Haha als je het verkoopt via OP-skins dan zal je de belasting wel achter je aankomen :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
kowapanga schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:09:
*plaatje*

[video]
Teringjantje...je zou het maar even winnen haha

http://steamcommunity.com/id/teupje/

• Wereldkaart
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
PetNL schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:14:
Lijkt me wel leuk zo'n toernooi maar het niveau ligt te hoog voor mij denk ik.

Die zich nu al hebben ingeschreven hebben 3 - 5x zoveel uren als mij in CS:GO zitten en sommige daarvan hebben ook nog eens smurfs.
Is dit dan niet een rete goeie motivatie om je game up te steppen, in een aim map te gaan oefenen, de 5 gegeven mappen te oefenen en die Globals te ownen?

Zo ga ik er wel in in ieder geval..

• hexta
Wereldkaart schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:22:
[...]

Is dit dan niet een rete goeie motivatie om je game up te steppen, in een aim map te gaan oefenen, de 5 gegeven mappen te oefenen en die Globals te ownen?

Of gewoon fuck it lang leve de lol _O_

• Scrtz
Damienx2 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:34:
Niet iedereen is even sterk met alle wapens, en het lijkt me duidelijk dat een AWP battle op een aim_map niet hetzelfde gaat zijn dan in een match. Maar dat kun je met elk wapen wel stellen. Het gaat puur om reflexen, oftewel voor ieder een kans om zich te bewijzen met de verschillende wapens.

Maw, gewoon zo laten. Enkel AK/M4 mappen maakt het ook maar suf.
Nah dat is gewoon gaar imo, zou de rules van xeome aka coolblue lan aanhouden of de ESL aim 2on2 rules bijvoorbeeld.

Vind awp/pistol/dgl maps het juist te random maken.

ESL rules:
quote: ESL
Maps: Mapveto, BO1
Max Rounds: 15 (per half)
Standard ESL Mappool:
aim_9h_ak
aim_glockon
aim_map
aim_map2_go
aim_redline
aim_deagle
aim_furiouz
csgo_aim_head2k
aim_aztec
aim_icemap
STEAM Workshop Collection
Official Server Config
Als ik zo je post lees Wambam bedoel je dus dat je op alle 5 de maps 3 rondes wilt laten spelen? Snap je theorie daarachter wel maar dan krijg je veel te veel gedoe + dat je amper ingeschoten bent op die map en je kan alweer de volgende map gaan laden, dan gaat er toch weer veel te veel fout.

Ik zou idd per fase een vaste map kiezen of gebruik maken van veto en daar gewoon mr15 op spelen, bo1 kan dan prima.

[ Voor 18% gewijzigd door Scrtz op 20-10-2015 14:34 ]

• Wereldkaart
Maps zoals het is lijkt mij prima/

Ik zuig zelf met de deagle en awp, dus dan heb ik mooi 3 andere maps om alsnog te kunnen winnen
Stel het wordt BO3 en toevallig spelen we deagle en awp map dan ben ik bij voorbaat de sjaak..

Of je zou net als bij ESL per team één map weg kunnen stemmen, maar dat maakt dingen wel lastiger.

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11 12:30
teupje schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:11:
[...]
Teringjantje...je zou het maar even winnen haha
De winnaar had 20k ingezet. Lijkt me sterk dat hij all-in is gegaan. Dus niet echt 'even winnen'. Gewoon maanden lang skins grinden en belachelijk veel geld aan skins inzetten.

Nu wachten op de redditpost: I won 100k in skins and lost it all. :*)

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Scrtz schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:31:
[...]

Nah dat is gewoon gaar imo, zou de rules van xeome aka coolblue lan aanhouden of de ESL aim 2on2 rules bijvoorbeeld.

Vind awp/pistol/dgl maps het juist te random maken.

ESL rules:

[...]

Als ik zo je post lees Wambam bedoel je dus dat je op alle 5 de maps 3 rondes wilt laten spelen? Snap je theorie daarachter wel maar dan krijg je veel te veel gedoe + dat je amper ingeschoten bent op die map en je kan alweer de volgende map gaan laden, dan gaat er toch weer veel te veel fout.

Ik zou idd per fase een vaste map kiezen of gebruik maken van veto en daar gewoon mr15 op spelen, bo1 kan dan prima.
Ik snap wat jullie bedoelen. En ja ik wou 3 rondes op de mappen spelen en dan de eerste die 3 mappen wint gaat door. Want dat leek mij wat eerlijker en intressanter om te spelen/kijken. Het commentaar snap ik ook wel maar houd er rekening mee dit is het eerste toernooi wat ik opzet en ik wil dus meerdere dingen proberen om de goede balans etc in de volgende toernooien te vinden. Dat je dan amper ingeschoten bent kan ik begrijpen. Ik zou daarom eventueel het naar 5 rondes ipv 3 kunnen zetten Per map. Ik neem alle adviezen zeker mee voor het volgende toernooi maar ik zou het op prijs stellen als jullie ondanks dat het zo te random en gaar is gewoon mee zouden doen en mij na afloop vertellen wat ik beter kan doen waar ik op moet letten etc.

Dat gedoe met maps switchen etc valt best mee daar kan ik de server makkelijk voor instellen dus dat komt wel goed. Ik moet eerst uitvogelen hoe ik community maps op mn server krijg haha.

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-11 12:42
Ik doe graag mee, gooi jou tegen die tijd wel wat skins toe voor prijspot.

Anyway ik zoek nog iemand om die 2vs2 te doen ;)

Add me on Steam

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-11 15:14

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

wambamNL schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:51:
Dat gedoe met maps switchen etc valt best mee daar kan ik de server makkelijk voor instellen dus dat komt wel goed. Ik moet eerst uitvogelen hoe ik community maps op mn server krijg haha.
Community maps downloaden, of een keer op spelen en dan in je eigen maps folder kijken, kopieren naar je server (maps folder ofcourse) en klaar. Je moet wel nog even een gamemodes_server.txt maken voor de rotatie. Anders gaat hij random in een keer de_dust laden ofzo.

[ Voor 5% gewijzigd door Lawwie op 20-10-2015 17:37 ]

Lawwie schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 17:37:
[...]

Community maps downloaden, of een keer op spelen en dan in je eigen maps folder kijken, kopieren naar je server (maps folder ofcourse) en klaar. Je moet wel nog even een gamemodes_server.txt maken voor de rotatie. Anders gaat hij random in een keer de_dust laden ofzo.
Ah op die manier. Dat scheelt een hoop gezeur. Vanavond servers maar alvast opzetten.

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-11 15:14

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

wambamNL schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 17:39:
[...]

Ah op die manier. Dat scheelt een hoop gezeur. Vanavond servers maar alvast opzetten.
Als je nog ergens hulp bij nodig hebt, pm maar gewoon of add me op steam. Heb zelf al een server opgezet voor de fun, en weet waar je tegen aan kan lopen. Ben wel vanaf woensdag tot de week er op donderdag weg.
Lawwie schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 17:46:
[...]

Als je nog ergens hulp bij nodig hebt, pm maar gewoon of add me op steam. Heb zelf al een server opgezet voor de fun, en weet waar je tegen aan kan lopen. Ben wel vanaf woensdag tot de week er op donderdag weg.
Heb zelf ook al eens een aantal keer een server opgezet dus ik heb wel een beetje kennis van zaken maar de ingewikkelde shit. Of de dingen die lastig klinken heb ik geen verstand van.

• PetNL
Wereldkaart schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:22:
[...]

Ik hou de verwachting graag laag dan ben ik ook niet snel teleurgesteld :P

Maar zeer zeker wel iets om naar uit te kijken.

Mocht er iemand zijn die nog een medespeler zoekt? Mijn steam is http://steamcommunity.com/id/Brammert/ of DM via tweakers.
Lijkt me wel leuk om met iemand te spelen die dan de komende weken geregeld wil oefenen op de maps.

Verwijderd

kom gewoon op de teamspeak van Nehox zou ik zeggen, ik wacht daar al een paar dagen op mensen die willen spelen maar ik kan niemand vinden als ik zin heb om te gamen.

• rnenator
kowapanga schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:09:
[afbeelding]

[video]
Ik heb me een beetje verdiept in die gasten. En wat zijn we weer naïef met zijn allen. Die gasten worden gewoon betaalt door csgoshuffle om daar "te gokken". Ze gokken dus met skins die ze van "het huis" krijgen en maken op die manier reclame voor deze sites. Het is raar dat er nog geen wetten bestaan die dit soort toestanden tegengaan. Schandalig gewoon.

• Grim
wambamNL schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:51:
[...]
dit is het eerste toernooi wat ik opzet en ik wil dus meerdere dingen proberen om de goede balans etc in de volgende toernooien te vinden.
Voor je eerste toernooi zou ik persoonlijk een manier nemen die werkt. In daaropvolgende toernooien kun je dan eventueel wat naar eigen wens aanpassen.

De reeds voorgestelde ESL 2on2 AIM rule & mapset is daarbij een zeer goed startpunt en zelfs makkelijk 1 op 1 te kopiëren.

Hier vind je alle info en is zelfs de server config af te halen. Makkelijker wordt het niet denk ik dan zo.

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-11 03:00
rnenator schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 20:59:
[...]

Ik heb me een beetje verdiept in die gasten. En wat zijn we weer naïef met zijn allen. Die gasten worden gewoon betaalt door csgoshuffle om daar "te gokken". Ze gokken dus met skins die ze van "het huis" krijgen en maken op die manier reclame voor deze sites. Het is raar dat er nog geen wetten bestaan die dit soort toestanden tegengaan. Schandalig gewoon.
Velen zijn inderdaad gesponsord geweest door csgojackpot/shuffle/skinarena, die sites nemen tevens bij elke pot 10/15% van de totale waarde.

Bij die pot van 101,000$ hebben ze er dus 10,100$ uitgehaald ongeveer.

• PetNL
Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 19:40:
kom gewoon op de teamspeak van Nehox zou ik zeggen, ik wacht daar al een paar dagen op mensen die willen spelen maar ik kan niemand vinden als ik zin heb om te gamen.
Ik bedoelde meer voor het 2v2 toernooi. :P

En 's weekends zit ik al wel vaak op de TS, vooral 's zaterdagsavonds. Misschien ook maar eens doordeweeks doen, op het moment doe ik dan meer solo-queue.

• unwolf
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:09
Goedemorgu,

Zijn er mensen die wat vaker samen willen spelen?
Ben die russen wel een beetje zat nu..

Ben net Rank : LEM

Steam id is : Unwolfje

• rnenator
unwolf schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 09:01:
Goedemorgu,

Teamspeak: http://www.teamspeak.com/invite/ts3.nehox.nl/ Hier zijn iedere avond 30-40 man te vinden die CS:GO spelen. Je kan hier je rank achter je naam zetten door jezelf de server group naar keuze te geven. Looking2Play/Wachtkamers beschikbaar om mensen te verzamelen zodat ze samen competitive kunnen spelen.

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Goedemorgu,

Jij staat op met wilde verlangens zeg!

• unwolf
  • Laatst online: 17:09
bbblije schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 09:18:
[...]

Jij staat op met wilde verlangens zeg!
Haha :D

Wou het al een keer eerder vragen maar vergat het telkens :)

• suikerberg
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16:21
Wat is de locatie vd lan?

• Loetn
  • Laatst online: 19:06

Loetn

All-time lurker

Locatie? Het wordt online gespeeld :)

The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.

• Scrtz
bij wambamnl thuis, moet je hem even een PB sturen over zijn adres, wil die niet publiekelijk delen helaas.

• prestige93
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-07-2024
dit toernooitje wordt online gespeeld, in maart hebben we wel een Lan-party event waar ook mensen uit dit topic samen komen voor een CS:GO competitie in Eindhoven.

gaan waarschijnlijk met +- 80 mensen momenteel!

daar over meer in een ander topic: The Party 14

wammie is daar ook aanwezig :)

Steam: http://steamcommunity.com/id/Prestige93

• Wereldkaart
In m'n kelder.
De handboeien etc hangen er als versiering, dus schrik niet als je binnentreedt.
prestige93 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 12:56:
[...]

dit toernooitje wordt online gespeeld, in maart hebben we wel een Lan-party event waar ook mensen uit dit topic samen komen voor een CS:GO competitie in Eindhoven.

gaan waarschijnlijk met +- 80 mensen momenteel!

daar over meer in een ander topic: The Party 14

wammie is daar ook aanwezig :)
Kan je daar ook computer huren?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Gister een potje gespeeld tegen twee vrouwen van het Penta E-sports team :p 15-15 helaas... .

@Prestige:

Top, misschien kom ik dan wel een dagje langs!

[ Voor 26% gewijzigd door hmr op 21-10-2015 13:20 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:17

ErA

rnenator schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 20:59:
[...]

Dat laatste vind ik ook bijzonder.

Ikzelf snap heel dat skin gedoe niet.

Ik speel nu 3 maanden CS-GO, en heb 2 euro van mijn steamwallet die ik toevallig had gebruikt voor een M4 en AK skin. Verder vind ik het leuk om mooie wapens op te rapen als ik een spelletje speel.

Maar als ik hoor dat mensen 200 Keys erdoorheen jassen om een knive te bemachtigen, dat snap ik dus echt niet.

En CS-GO Betting en Skin betting moet direct aan banden worden gelegd. Je hebt kiddies van 13 die ermee bezig zijn.

Dit is een pure opstap om later gokverslaafd te raken.

• prestige93
hmr schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 13:14:
[...]

Kan je daar ook computer huren?
Probeer ik nu te regelen via de sponsoren die we hebben geregeld :P

• Grim
prestige93 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 13:18:
[...]

Probeer ik nu te regelen via de sponsoren die we hebben geregeld :P
Kan dat niet via The Party zelf?

• prestige93
NuCl3aR schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 15:31:
[...]

Kan dat niet via The Party zelf?
Geen idee, kon er zo snel niks van vinden.

[geen reclame]ik werk bij 4launch als accountmanager welke The Party sponsort[/geen reclame]
daarom via sponsor :)

• hexta
TheAnthonyNL schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 16:40:
Ik doe graag mee, gooi jou tegen die tijd wel wat skins toe voor prijspot.

Anyway ik zoek nog iemand om die 2vs2 te doen ;)
Je doet zeker mee om te winnen? Want als je wil carrien, ik zoek ook nog een maat ;)

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-11 15:12
Goedemorgu,

Download csgo server Picker. Legaal. Geen vac bans en het werkt goed. Moet je wel Windows defensief aan laten. ;) Soms helpt o, juist de russische server en oost Europese te blokkeren of juist toe te staan.

Waarom? Geen idee maar ik heb op de Russische server vaak de laagste Ping... Dat verklaart waarom je er door match making zo vaak tussen wordt gezet haha :+

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-11 14:05
Hoe noemt weer die modus waar je direct op bombspot begint ?
SmokingSig schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 19:47:
Hoe noemt weer die modus waar je direct op bombspot begint ?
Retake?

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-11 14:05

• xeoMe
Bah op reddit het volgende filmpje gezien:
YouTube: How precise are the guns in CS:GO? An empirical analysis.

Zojuist mijn laatste MM game exact hetzelfde meegemaakt en heel erg ook.
Mijn crosshair niet verplaatst tijdens het tappen.

2 clips van 15 minuten geleden zie je hier
Geen download je kan hem bekijken via de webplayer.

http://www.mediafire.com/...21.2015_-_22.16.13.02.mp4

https://www.mediafire.com...ffensive%2010.21.2015%20-

Videos ff op 1080p zetten en laten laden zijn 20 en 40MB un-edited :X

[ Voor 5% gewijzigd door xeoMe op 21-10-2015 22:44 ]

xeoMe schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 22:41:

Damn die waren duidelijk raak.
Zelf vandaag ook 1 zon schot gehad met de scout die duidelijk raak was en iedereen van mn team zich af vroeg hoe dat mis was.

• k1NG
  • Laatst online: 13-11 16:55

Jezus wat is je aim slecht zeg.

• rnenator

De first bullet van de AK en de M4a4 zijn niet accurate. Van de SG en de m4a1 wel :O 8)7

• markdm

Dat is dus de reden dat ik niks raak :+ /s

Maar ik merk dit inderdaad heel erg, gisteren had ik 1v1 met brogala gedaan en ik dacht echt dat veel ervan raak gingen, niet dus. Merk ik ook veel in matches, gelukkig ben ik niet echt een speler die voor de one-taps gaat maar nog steeds is het erg irritant.
rnenator schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 09:53:
[...]

De first bullet van de AK en de M4a4 zijn niet accurate. Van de SG en de m4a1 wel :O 8)7
Daarom denk ik er steeds meer aan om soms de aug en SG te gebruiken, ze zijn helaas wel duurder maar de stats zijn simpelweg beter. En als je het niet fijn vind hoef je de scope oom gewoon niet te gebruiken, behalve bij de super lange afstanden.

• Terranova
  • Laatst online: 20-11 21:34
markdm schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 10:01:

Daarom denk ik er steeds meer aan om soms de aug en SG te gebruiken, ze zijn helaas wel duurder maar de stats zijn simpelweg beter. En als je het niet fijn vind hoef je de scope oom gewoon niet te gebruiken, behalve bij de super lange afstanden.
Als frequent SG gebruiker kan ik je de aug afraden, vergeleken met de SG is dat echt een kutwapen.

[ Voor 5% gewijzigd door Terranova op 22-10-2015 10:04 ]

• markdm
Terranova schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 10:04:
[...]

Als frequent SG gebruiker kan ik je de aug afraden, vergeleken met de SG is dat echt een kutwapen.
Vergeleken met de SG ja, maar unscoped is het nog steeds een erg goede concurrent (Qua stats) van de m4

• Scrtz
Gewoon niet aan beginnen, de aug en ssg.

• xeoMe
Scrtz schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:11:
dit

Verwijderd

ssg=scout..?
+1

• hexta

Holy fck. Ik dacht dat het altijd server-client hitreg issues waren. Maar dit verklaart ook wel wat.

• Jo0Lz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-10 10:05

Jo0Lz

Lick the box!

iLikeNoobies schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 14:03:
Ik heb nog wel een kato pin. Ik wil er 3 karambits fade voor.
Ik geef je m'n FN Icarus Fell Phase 2.

Twitch | YouTube | Jo0Lz#2351 | Steam | Twitter

CykkVii schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 14:04:
[...]

Goedkoop is een relatief begrip, als je poep biedt dan kun je poep krijgen :+
* hmr mompelt iets over je moeder etc..

on-topic: Wanneer verwacht men de nieuwe operation? Zal nog wel even duren denk ik... ben vooral weer benieuwd naar de nieuwe skins en knives. Al moet ik zeggen dat ik nog wel even content ben met mijn shadowdaggers :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

hmr schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 14:06:
[...]

on-topic: Wanneer verwacht men de nieuwe operation? Zal nog wel even duren denk ik... ben vooral weer benieuwd naar de nieuwe skins en knives. Al moet ik zeggen dat ik nog wel even content ben met mijn shadowdaggers :D
Vast na die nieuwe DH. Eerst moeten de lemmings weer geld uitgeven aan stickers en een Pick 'm challange doen. :D

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-10 11:56

iLikeNoobies

With Big Boobies

Jo0Lz schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 14:06:
[...]

Ik geef je m'n FN Icarus Fell Phase 2.
3 karambit fades. No exepctions.

[ Voor 34% gewijzigd door BM op 26-10-2015 09:01 ]

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

De shadowdaggers uit het van merijn gekregen doosje. Toch?

:) toch aardig van die jongen.

• CykkVii
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-09 15:07
hmr schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 14:06:
[...]

Maar als het goed is kunnen we er zo weer een verwachten deze winter, volgensmij 3 per jaar.

Verwijderd

Jo0Lz schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 14:10:
[...]

De shadowdaggers uit het van merijn gekregen doosje. Toch?

:) toch aardig van die jongen.
Gister nog wat anders uit het doosje van je moeder, LEL REKT

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 14:11:
[...]

Gister nog wat anders uit het doosje van je moeder, LEL REKT
Tja. Take it. I don't need it!

• SilentNL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-02 21:49
LE spelers die nog iemand zoeken voor MM?
Ik speel een paar potjes per week en zou wat vaker met NLers willen spelen ipv Oostblokkers...

• Wereldkaart
ts3.nehox.nl

Genoeg spelers

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-10 11:56

iLikeNoobies

With Big Boobies

SilentNL schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 14:17:
LE spelers die nog iemand zoeken voor MM?
Ik speel een paar potjes per week en zou wat vaker met NLers willen spelen ipv Oostblokkers...
Lees de topic start. Daar staat alle benodigde informatie in.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• hexta
rnenator schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 09:53:
[...]

Famas op burst is de 1e kogel op elke afstand perfect accuraat gek genoeg.
Dus op long snipen met famas? burst :P

• xeoMe
[JS] xeoMe is now #4 in the Bunnyhop Top 20! [324.698 units]

Geen probleem baksteen

EDIT:
[JS] xeoMe is now #3 in the Bunnyhop Top 20! [324.868 units]

[ Voor 29% gewijzigd door xeoMe op 22-10-2015 15:43 ]

Verwijderd

xeoMe schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 15:42:
[JS] xeoMe is now #4 in the Bunnyhop Top 20! [324.698 units]

Geen probleem baksteen

EDIT:
[JS] xeoMe is now #3 in the Bunnyhop Top 20! [324.868 units]
Vette shit :)
Pagina: 1 ... 182 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic