Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.
Ik was de eerstejellew86 schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 13:13:
[...]
Als ik het een tijdje in de gaten houd merk ik dat mensen die een last second bet plaatsen voor een hoop geld vaak winnen. Het is vrij duidelijk dat de kleinr gokkers de illusie hebben dat zij ook kunnen winnen
Tot nu toe nog geen pot verloren waarin ik eerste ging.
Daarentegen ken ik er een paar die vaak met 2% kans winnen maar die maken dan ook geen profit gezien ze bijna alleen zo gokken.
*met als gevolg dat je een hoop verliest met een grote bet en weinig met een kleine bet.
[ Voor 12% gewijzigd door Jelle Brolnir op 17-10-2015 15:18 ]
Verwijderd
1.
2.
3.
4.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Axhcu2-vffg]
Have fun watching.
Groetjes Do3sY
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2015 16:20 ]
Do what you love, do it often
Hoe bedoel je stretched?
Zijn er hier mensen die dit probleem willen reproduceren/ bevestigen? Tot nu toe zit er voor mij niets anders op dan de beveiliging van ESET uit te schakelen bij het gamen óf terug gaan naar versie 8.
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
Verwijderd
Ik heb trouwens ook al 50 overwatch cases opgelost maar ik zie nog steeds evenveel cheaters en ik krijg er ook geen XP voor? Wat is dit voor buggy kutgame? Zelf Call Of Duty kan dit nog beter.
Het lijkt me sterk om 45 potjes met cheaters te komen, dat lijkt me sterk. Ik mijn laatste 50 potjes ben ik er denk ik 5 tegen gekomen, wel een klein verschilletje.Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 19:56:
Van mijn laatste 50 potjes waren 45 met cheaters en 4 met griefers? Hoe dan anderen dat? Moet je niet in je ééntje matchmaking proberen? Of gebruiken jullie betaalde servers in plaats van normale Valve 64tick servers?
Ik heb trouwens ook al 50 overwatch cases opgelost maar ik zie nog steeds evenveel cheaters en ik krijg er ook geen XP voor? Wat is dit voor buggy kutgame? Zelf Call Of Duty kan dit nog beter.
Eerste vijf letters van je naam zeggen genoegVerwijderd schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 19:56:
Van mijn laatste 50 potjes waren 45 met cheaters en 4 met griefers? Hoe dan anderen dat? Moet je niet in je ééntje matchmaking proberen? Of gebruiken jullie betaalde servers in plaats van normale Valve 64tick servers?
Je komt niet zover cheaters tegen hoor, is technisch gezien gewoon onmogelijk. Dus of je trollt, of je bent een slechter dan je denkt en ziet betere spelers meteen als hackers ( en zo zijn er helaas erg veel spelers, vaak de wat jongere...) of je bent chagrijnig en overdrijft gewoon even om je punt te maken
Maar helaas zijn er idd nog altijd wel teveel griefers en hackers inderdaad... Daar ben ik het uiteraard mee eens.
[ Voor 22% gewijzigd door Brutal1ty op 18-10-2015 20:25 ]
Als je ver boven je niveau speelt krijg jr inderdaad mensen die in JOU ogen hackers zijn maar die gewoon een stuk boven jou skill niveau zitten. Graag wat meer context bij je berichten plaatsen zodat er geen misverstanden komen. Kan ook gewoon komen dat die mensen aan het smurfen zijn.Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 19:56:
Ik heb ong 400wins en 750games op mn naam staan en daarin heb ik hooguit 50 hackers tegengekomen.
[ Voor 5% gewijzigd door Ryada op 18-10-2015 20:27 ]
Steam: Ryada.
Verwijderd
deze is van zonet nog:
steam://rungame/730/76561202255233023/+csgo_download_match%20CSGO-nsCo3-W7CsG-LXenH-OkFT9-6xEOP
koldox cheat
deze is van daarvoor:
steam://rungame/730/76561202255233023/+csgo_download_match%20CSGO-u75Xd-zftET-4UwHt-tdGSJ-Kn6nM
solvox:3 cheat
dan daarvoor:
steam://rungame/730/76561202255233023/+csgo_download_match%20CSGO-baFsv-KevcV-YOb2W-6JfWv-MrSnB
majs cheat
=== op deze plek had ik een goed potje ===
hier had ik een heel kut team wat zijn best niet eens deed maar kan me niet meer herrinderen of er een cheater bij zat ik denk het niet:
steam://rungame/730/76561202255233023/+csgo_download_match%20CSGO-8tTPD-snxtx-uXzm8-rZ8bp-H3MAK
=== op deze plek had ik weer een goed potje ===
hier speelde ik weer tegen cheaters:
steam://rungame/730/76561202255233023/+csgo_download_match%20CSGO-q96RT-qmJBY-aWEVN-mtSse-Njp7C
Oh ja en ik 194 potjes gewonnen en ik ben Legendary Eagle via solo queue (hetzelfde als wat WarOwl nu is) dus ik denk dat je het mis hebt als ik geen cheaters kan spotten. Toen ik Master Gaurdian 2 was vond ik ook nooit cheaters. Maar na meer dan 50 overwatch cases kan ik echt wel een cheater spotten. Maar blijf gewoon anoniem wegtypen en grapjes maken over mijn naam.
Verwijderd
Check dit jongetje, hij is pas 9 jaar en nu al Master Guardian
YouTube: #2 counter strike global offensive 9 year old plays cs go (Dutch)
9 jaar en een Karambit en Cyrex.....Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 20:33:
Hej Tweakers,
Check dit jongetje, hij is pas 9 jaar en nu al Master Guardian![]()
YouTube: #2 counter strike global offensive 9 year old plays cs go (Dutch)
WarOwl is global?Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 20:30:
Oh ja en ik 194 potjes gewonnen en ik ben Legendary Eagle via solo queue (hetzelfde als wat WarOwl nu is) dus ik denk dat je het mis hebt als ik geen cheaters kan spotten.
En cheaters spotten is wel moeilijk hoor, vaak als je een lucky kill maakt of een keer een goede flickshot wordt je al snel uitgemaakt voor hacker.
[ Voor 38% gewijzigd door markdm op 18-10-2015 20:40 ]
Verwijderd
[...]
9 jaar en een Karambit en Cyrex.....
[...]
Haha inderdaad
Maar toch respect
Volgens de video van warowl die het recentste is is hij global. Maar goed ik zal die demos straks even kijken zodat ik zeker weet wat je bedoelt. Ik snap dat je gefrustreerd bent als je hackers tegen je hebt gehad maar zon post als die je hiervoor maakte komt bij ons heel anders over. Met deze context erbij kan ik een al wat eerlijkere mening vormen. En tegen iemand spelen is anders dan op een 32tick demo van overwatch op zijn beeld meekijkenVerwijderd schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 20:30:
Ik kan linkjes geven van demo's als je wilt:
deze is van zonet nog:
steam://rungame/730/76561202255233023/+csgo_download_match%20CSGO-nsCo3-W7CsG-LXenH-OkFT9-6xEOP
koldox cheat
deze is van daarvoor:
steam://rungame/730/76561202255233023/+csgo_download_match%20CSGO-u75Xd-zftET-4UwHt-tdGSJ-Kn6nM
solvox:3 cheat
dan daarvoor:
steam://rungame/730/76561202255233023/+csgo_download_match%20CSGO-baFsv-KevcV-YOb2W-6JfWv-MrSnB
majs cheat
=== op deze plek had ik een goed potje ===
hier had ik een heel kut team wat zijn best niet eens deed maar kan me niet meer herrinderen of er een cheater bij zat ik denk het niet:
steam://rungame/730/76561202255233023/+csgo_download_match%20CSGO-8tTPD-snxtx-uXzm8-rZ8bp-H3MAK
=== op deze plek had ik weer een goed potje ===
hier speelde ik weer tegen cheaters:
steam://rungame/730/76561202255233023/+csgo_download_match%20CSGO-q96RT-qmJBY-aWEVN-mtSse-Njp7C
Oh ja en ik 194 potjes gewonnen en ik ben Legendary Eagle via solo queue (hetzelfde als wat WarOwl nu is) dus ik denk dat je het mis hebt als ik geen cheaters kan spotten. Toen ik Master Gaurdian 2 was vond ik ook nooit cheaters. Maar na meer dan 50 overwatch cases kan ik echt wel een cheater spotten. Maar blijf gewoon anoniem wegtypen en grapjes maken over mijn naam.
En ik ben met cs begonnen toen ik 18 was T.T ik heb wat gemist in mn leven.Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 20:44:
Filmpje komt niet in de post. Misschien zo wel:
https://www.youtube.com/watch?v=9-Jcr-3TxTghttp://
Die knul heeft toekomst!Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 20:44:
Filmpje komt niet in de post. Misschien zo wel:
https://www.youtube.com/watch?v=9-Jcr-3TxTghttp://
Verwijderd
Ja sorry ik bedoel de WarOwl solo queue series daar is hij nog eagle anders is het ook niet eerlijk vergelijken natuurlijk ik heb geen team.https://www.youtube.com/watch?v=d5GWz52oD5swambamNL schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 20:43:
[...]
Volgens de video van warowl die het recentste is is hij global. Maar goed ik zal die demos straks even kijken zodat ik zeker weet wat je bedoelt. Ik snap dat je gefrustreerd bent als je hackers tegen je hebt gehad maar zon post als die je hiervoor maakte komt bij ons heel anders over. Met deze context erbij kan ik een al wat eerlijkere mening vormen. En tegen iemand spelen is anders dan op een 32tick demo van overwatch op zijn beeld meekijken
En ik moet zeggen het is de laatste tijd wel veel beter geworden maar ik won zonet een potje en dan zat ik gewoon bij een hacker in het team
De reden dat ik zo goed ben geworden in het spotten van cheaters terwijl ik tegen ze speel is omdat je gewoon niet kan rapporteren als je een demo terug bekijkt. Dus je moet wel rapporteren terwijl je nog tegen ze speelt. Volgens mij kon dat eerst wel maar hebben ze dat gepatched ofzo??
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2015 21:19 ]
Je kan nog steeds reporten als je de demo bekijkt.Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 21:12:
[...]
Ja sorry ik bedoel de WarOwl solo queue series daar is hij nog eagle anders is het ook niet eerlijk vergelijken natuurlijk ik heb geen team.https://www.youtube.com/watch?v=d5GWz52oD5s
En ik moet zeggen het is de laatste tijd wel veel beter geworden maar ik won zonet een potje en dan zat ik gewoon bij een hacker in het team.
De reden dat ik zo goed ben geworden in het spotten van cheaters terwijl ik tegen ze speel is omdat je gewoon niet kan rapporteren als je een demo terug bekijkt. Dus je moet wel rapporteren terwijl je nog tegen ze speelt. Volgens mij kon dat eerst wel maar hebben ze dat gepatched ofzo??
En dat als reden noemen waarom je goed bent in het spotten van cheaters is een beetje een rare logica
Verwijderd
Nee hoor kan nietwambamNL schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 21:27:
[...]
Je kan nog steeds reporten als je de demo bekijkt.
En dat als reden noemen waarom je goed bent in het spotten van cheaters is een beetje een rare logica
http://steamcommunity.com...ons/0/487870763293441088/
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2015 21:31 ]
Ik kan mensen nog steeds reporten via de demo, zolang ik op dat account die game gespeeld heb.
Gaat niet Wambam.wambamNL schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 21:45:
[...]
Ik kan mensen nog steeds reporten via de demo, zolang ik op dat account die game gespeeld heb.
Steam: Grim
Rip ik had het vorige week nog gedaan.
T.T heb het net ook getest, waarom kan het niet meer. dat is echt een rare beslissing.
Verwijderd
ja zoals ik al zij het kon eerst nog wel (maar ik weet niet of het toen ook echt werkte??)
edit2: geweldig net nog een potje gedaan tegen 3 cheaters! en raad eens dat potje komt niet eens te staan tussen mijn gespeelde matches?? Ook had ik overal zwarte textures staan terwijl ik nooit problemen heb op Cache. En ik begin het spel terwijl er 1 speler nooit connected was! Dus het was 5vs4, ik denk dat Valve zijn servers stuk zijn.
edit3: ok spel opnieuw opgestart nu staat het potje er wel.
edit4: demo bekeken en het waren geen cheaters, maar ik heb geen skill meer over nu ik geen normale potjes meer heb gespeeld.
[ Voor 213% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2015 22:32 ]
Ik speel nog steeds met legoVerwijderd schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 20:43:
[quote]markdm schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 20:37:
Maar toch respectik speelde toen nog met Lego haha
En ik zit nu op een 9 of 10 winstreak, global here I come
Nee ik denk dat jij gewoon een aansteller bent die iedereen die beter is als jou als cheater bestempeld.Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 19:56:
Sowieso snap ik echt niet wat je nu probeert te bereiken door demos van 'cheaters' in dit topic te posten, wat hebben wij daar in godsnaam aan? Ga lekker valve mailen over al je frustraties.
Cheaters blijven er altijd, gun die mensen toch geen aandacht dat is het enigste waar ze op uit zijn. Negeer ze en speel lekker verder.
Ik kom misschien 1 op de 50 matches een cheater tegen, verder accepteer ik gewoon dat sommige beter zijn dan mij.Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 23:31:
Ja maar wat voor rank ben jij eigenlijk als je er nooit last van hebt?
Verwijderd
Chlo-bel ielaight.Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 23:31:
Maat wtf ga je denken dat mensen beter zijn, insta reporten!Lawwie schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 23:33:
[...]
Ik kom misschien 1 op de 50 matches een cheater tegen, verder accepteer ik gewoon dat sommige beter zijn dan mij.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2015 23:40 ]
Global zoals merryb al zei, maar op welke rank dan ook het kan echt niet dat er 45 op de 50 cheaters zijn in jou potjes. Denk dat je moet leren accepteren dat er gewoon mensen zijn die beter zijn dan jou.Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 23:31:
Ik speel zelf al 10 jaar cs, dus dan weet je het verschil wel tussen iemand die goed is en iemand die cheat.
Verwijderd
Zegt de hacker, kuch kuch.Scrtz schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 23:40:
[...]
Global zoals merryb al zei, maar op welke rank dan ook het kan echt niet dat er 45 op de 50 cheaters zijn in jou potjes. Denk dat je moet leren accepteren dat er gewoon mensen zijn die beter zijn dan jou.
Ik speel zelf al 10 jaar cs, dus dan weet je het verschil wel tussen iemand die goed is en iemand die cheat.
/s
Verwijderd
LE, als je zo goed bent ga ESEA spelen. Dan zie je hoe hard ze uitgedeeld kunnen worden, en daar komen hackers bijna niet voor.Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 23:45:
Als je me niet gelooft stuur ik je elke dag een nieuwe demo waarin gecheat wordt misschien wel meerdere. Alleen afgelopen dagen zijn er gewoon veel nieuwe cheats uitgebracht en die mensen moeten ook weer gebanned worden door overwatch en als je pech hebt duurt het 6 weken voordat ze gebanned worden door VAC en dan zit je gewoon heel lang te wachten totdat je weer een normaal potje kan doen. En natuurlijk overdrijf ik dat snapt iedereen maar ik vind het niet normaal als ik dagen heb dat ik 5 potjes doe en ik speel vrij vaak, dat ik dan uiteindelijk misschien 1 potje mijn best heb kunnen doen. En die dagen zijn er regelmatig. En ik ben echt geen slechte teamgenoot.
Los daar van kan je op 15tick niet zien of iemand haxt. Enkel als iemand enorm "blatant" is. Met 2K uur CSGO ervaring heb je het spelletje aardig door, en dan prefire of smoke-/wallbang je geregeld iemand. Ja mensen hacken, maar niet iedereen hackt.
WarOwl is LE omdat hij ESEA speelt, daar speel je niet op de MM servers van Valve en sta je dus los van de MM ranking. Hij heeft daarbij meer van 3K uur aan ervaring, dus omdat jij zijn MM rank bent wil dat niet zeggen dat je goed bent. LE was goed, maar sinds de updates is iedere gemiddelde LE inmiddels Global. Zo niet dan ben je een vieze vuile boon.
Kijk deze Fransoos hackt gewoon tijdens Dreamhack London...
YouTube: CS:GO - Happy SICKEST DEAGLE ACE EVER?!
NEE, zo hard worden ze gegeven op pro niveau. Dat amateurs jou dan pre-firen op lang omdat je zit te lamen op spot is geen hack, enkel iemand die het spelletje beter begrijpt.
PS. dit is Global eins drei drei sieben spreche!
[ Voor 10% gewijzigd door bbblije op 19-10-2015 00:15 ]
Verwijderd
YouTube: Solo Queue to Global Elite #2
En wat is 15tick uberhaupt?
Nuf saidVerwijderd schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 00:21:
En wat is 15tick uberhaupt?
Morgen avond 19:00, ts3.nehox.nl. Kan je met de grote jongens mee doen! Log maar in onder Trolloos, wij vinden jou
[ Voor 98% gewijzigd door bbblije op 19-10-2015 01:33 ]
1 verbetering de demos waren 16 tick en zijn al een aantal weken naar 32 tick geupgrade. Check netgraph maar in een demobbblije schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 01:29:
[...]
Nuf saidstop de troll.
Morgen avond 19:00, ts3.nehox.nl. Kan je met de grote jongens mee doen! Log maar in onder Trolloos, wij vinden jou
Zie je nog geen snars. Maar 16tick iddwambamNL schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 01:37:
[...]
1 verbetering de demos waren 16 tick en zijn al een aantal weken naar 32 tick geupgrade. Check netgraph maar in een demo
[ Voor 6% gewijzigd door bbblije op 19-10-2015 01:39 ]
Verwijderd
Is goed hoor ik ben er wel.bbblije schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 01:29:
[...]
Nuf saidstop de troll.
Wie the fuck is warowl nou eigenlijk weer?bbblije schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 23:58:
[...]
LE, als je zo goed bent ga ESEA spelen. Dan zie je hoe hard ze uitgedeeld kunnen worden, en daar komen hackers bijna niet voor.
Los daar van kan je op 15tick niet zien of iemand haxt. Enkel als iemand enorm "blatant" is. Met 2K uur CSGO ervaring heb je het spelletje aardig door, en dan prefire of smoke-/wallbang je geregeld iemand. Ja mensen hacken, maar niet iedereen hackt.
WarOwl is LE omdat hij ESEA speelt, daar speel je niet op de MM servers van Valve en sta je dus los van de MM ranking. Hij heeft daarbij meer van 3K uur aan ervaring, dus omdat jij zijn MM rank bent wil dat niet zeggen dat je goed bent. LE was goed, maar sinds de updates is iedere gemiddelde LE inmiddels Global. Zo niet dan ben je een vieze vuile boon.Of speel je geen MM.
Kijk deze Fransoos hackt gewoon tijdens Dreamhack London...
YouTube: CS:GO - Happy SICKEST DEAGLE ACE EVER?!
NEE, zo hard worden ze gegeven op pro niveau. Dat amateurs jou dan pre-firen op lang omdat je zit te lamen op spot is geen hack, enkel iemand die het spelletje beter begrijpt.
PS. dit is Global eins drei drei sieben spreche!
Mensen die op stream een beetje hard kunnen knallen in esea of faceit randoms zijn ook verre van de definitie van 'goed' niet waard, neem dan een pro als voorbeeld ofzo.
Csgo uren willen ook niet alles zeggen, zijn genoeg mensen bij die minder aanleg hebben voor het spelletje of de eerste 1-2k uur alleen public speelde omdat ze dat leuk vonden oid, of al ervaring hebben van cs 1.6 of source.
Waar ik me ook aan irriteer zijn smurfs. Vaak zijn deze mensen bijdehand en hebben een grote bek. Voelen zich helemaal de bom. Als je dan al een smurf aanmaakt gedraag je gewoon normaal. Maarja dat kunnen ze niet helaas..
Je kunt je games al winnen door je enemy te laten tilten, dus daar hoef je geen smurf voor te zijn om te provoken. Dat is overigens in elke game het geval, daarin is CSGO niet uniek.Swift92 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 09:29:
Waar ik me ook aan irriteer zijn smurfs. Vaak zijn deze mensen bijdehand en hebben een grote bek. Voelen zich helemaal de bom. Als je dan al een smurf aanmaakt gedraag je gewoon normaal. Maarja dat kunnen ze niet helaas..
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Is ook volslagen onzin. Gewoon een gebrek aan zelfreflectie en erkennen dat andere mensen beter zijn.Lawwie schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 09:56:
Cheaters zijn er altijd, maar ik kan me niet voorstellen dat je in 90% van de games (45 van 50 als ik trolloos moet geloven) een cheater hebt...
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Ik ben 3 maanden geleden begonnen met CS:go. Heb nu circa 200 matches gespeeld tussen de rankings MGE en LEM. en ben serieus maar een handvol keren een cheater tegengekomen. Het erge was dan ook nog, dat ik het zelf niet in de gaten had. MM is namelijk verzadigd met smurfs die gewoon veel beter zijn dan mij, en ook zijn de ranks zelf nogal verschillend.
Ik vind dat CSgo het heel knap doet met het aanpakken van cheaters.
Alleen maar een voordeel voor ons dus, want meer en meer mensen haken af omdat cheaten teveel geld gaat kosten.
Zou je de volgende keer even je post willen editten ipv te willen dubbelposten?Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 13:45:
[...]
als je verder dan 1 pagina had gelezen zie je dat deze vraag elke dag word gevraagd, en beantwoord.
Dankjewel
Je zou dit ook als een investering kunnen gebruiken voor je eerste(?) bet.mklkhanou schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 22:07:
Zojuist een shadow box gedropped gekregen, dan toch maar voor het eerst een key gekocht..
Zat een ak frontside misty minimal-wear in.. maar heb eigenlijk niks met gun-skins, wil liever een mooie knife.
Wat is wijsheid met dit ding? Voor 28 pleuro op de market gooien of?
[edit]
Wat betreft cheaters; ik kom ze zelden tegen. Ik hoord wel letterlijk _elk_ potje gejank van beide kanten ("lol nice walling; REPORTED" etc) maar échte cheaters heb ik de laatste 20 potjes al niet gezien (ben MG1).
[ Voor 11% gewijzigd door Booth op 19-10-2015 11:04 ]
Laten we die discussie inderdaad niet nóg een keer boven water halenjellew86 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 11:47:
Ik merk vooral dat smurfs verward worden met cheaters. Tuin er zelf ook in. Als ik dan met een maatje op hoger niveau ga spelen vind ik het opeens geen probleem om door iemand met dezelfde speelstijl gesloopt te worden. Er zijn gewoon heel veel mensen beter. Jammer dat ze dan de boel gaan zitten vergallen op MM. Maar die discussie gaat nergens heen.
Verwijderd
jaBooth schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 10:53:
[...]
Zou je de volgende keer even je post willen editten ipv te willen dubbelposten?
Dankjewel![]()
[...]
Je zou dit ook als een investering kunnen gebruiken voor je eerste(?) bet.
[edit]
Wat betreft cheaters; ik kom ze zelden tegen. Ik hoord wel letterlijk _elk_ potje gejank van beide kanten ("lol nice walling; REPORTED" etc) maar échte cheaters heb ik de laatste 20 potjes al niet gezien (ben MG1).
Verwijderd
hoor.Booth schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 10:53:
[...]
Zou je de volgende keer even je post willen editten ipv te willen dubbelposten?
Dankjewel![]()
[...]
Je zou dit ook als een investering kunnen gebruiken voor je eerste(?) bet.
[edit]
Ach die blijf je krijgen hier, het aantal spelers stijgt dus krijg je ook steeds nieuwe mensen hier die het hele verhaal nog niet meegemaakt hebbenScrtz schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 11:49:
[...]
Laten we die discussie inderdaad niet nóg een keer boven water halen
Verwijderd
En aangezien mensen meteen beginnen met typen en denken dat ze overal de eerste mee zijn...Terranova schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 12:23:
[...]
Ach die blijf je krijgen hier, het aantal spelers stijgt dus krijg je ook steeds nieuwe mensen hier die het hele verhaal nog niet meegemaakt hebben
Hahahaha FIRST !Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 12:24:
[...]
En aangezien mensen meteen beginnen met typen en denken dat ze overal de eerste mee zijn...
Verwijderd
Ik ben sinds een paar dagen Global (800h 422w) en de uitdaging om MM te spelen is er dus wel een beetje vanaf. Wat is een goed alternatief?
Ik hoor altijd veel over ESEA, FACE-IT en ga zo maar door.
Wat is populair onder nederlandse counter strikers?
En wat zijn de voorwaarden om deel te nemen aan die competitie/toernooien. (moet je een team hebben enz..)
Verwijderd
Voor zover als ik het begrijp is het ESEA in NA, en in EU is het meer face-it. Maar beiden doen zeker hun werk, alhoewel de face-it servers mij regelmatig in de steek laten. (slechte performance, mensen die droppen etc.)Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 12:47:
Ik heb een vraagje:
Ik ben sinds een paar dagen Global (800h 422w) en de uitdaging om MM te spelen is er dus wel een beetje vanaf. Wat is een goed alternatief?
Ik hoor altijd veel over ESEA, FACE-IT en ga zo maar door.
Wat is populair onder nederlandse counter strikers?
En wat zijn de voorwaarden om deel te nemen aan die competitie/toernooien. (moet je een team hebben enz..)
Als je echt verder wilt moet je een groepje vaste mensen zoeken en je daar mee gaan inschrijven in cups/competities/toernooien, dan begint het plezier pas echt.
KOM WE STARTEN EEN KLEN. ESL 2016 HERE WE CUMScrtz schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 12:52:
Vind dat in veel potjes in bijvoorbeeld cevo/faceit er serieuzer wordt gedaan in een MM potje, maar eigenlijk is esea/faceit/cevo dan ook niks anders dan een matchmaking vervanger.
Als je echt verder wilt moet je een groepje vaste mensen zoeken en je daar mee gaan inschrijven in cups/competities/toernooien, dan begint het plezier pas echt.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Times 2k15 fps gun incScrtz schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 12:52:
Vind dat in veel potjes in bijvoorbeeld cevo/faceit er serieuzer wordt gedaan in een MM potje, maar eigenlijk is esea/faceit/cevo dan ook niks anders dan een matchmaking vervanger.
Ik speel zelf veel faceit (heb 3 maanden premium gekocht voor €16,80) ben LEM als mm rank en de enige manier waarop ik (momenteel voor mijn gevoel) beter kan worden is meespelen met mensen die beter dan mij zijn. Op faceit premium spelen veel globals dus daar kan ik nog wat van leren.Scrtz schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 12:52:
In faceit merk ik inderdaad dat de mensen een stuk serieuzer zijn dan in mm (ook het gebrek aan cyka's is een plus), In de laatste paar potjes heb ik een paar nieuwe strats geleerd en ben ik me meer bewust gaan worden van de economy van ons en van de enemy (na een x ronde hebben de enemies waarschijnlijk een y buy dus kunnen wij het beste z kopen.).
Toen ik in GN3 begon speelde ik alleen maar met LE en LEM vrienden dus ik heb snel van alles moeten aanleren en afleren
I can confirm this.iLikeNoobies schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 10:26:
Ik heb nog wel een goede trigger als iemand wilt?
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
WarOwl is een dikke baas!Scrtz schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 08:40:
[...]
Wie the fuck is warowl nou eigenlijk weer?
Mensen die op stream een beetje hard kunnen knallen in esea of faceit randoms zijn ook verre van de definitie van 'goed' niet waard, neem dan een pro als voorbeeld ofzo.
Csgo uren willen ook niet alles zeggen, zijn genoeg mensen bij die minder aanleg hebben voor het spelletje of de eerste 1-2k uur alleen public speelde omdat ze dat leuk vonden oid, of al ervaring hebben van cs 1.6 of source.
YouTube: TheWarOwl
Doet een soort wekelijks journaal over dingen in de csgo wereld, tutorials etc
@ Mahoda, op global begint het avontuur pas?
Vrienden van mij spelen nu ook in soloq met ApeX etc, dus dan is het juist een uitdaging om daar hard te knallen?
Zo zie ik het wel in ieder geval, nog een paar wins en dan behoor ik ook tot de alight en dan eens zien hoe het er daar aan toe gaat:p
[ Voor 16% gewijzigd door Wereldkaart op 19-10-2015 14:14 ]
En nog sorry Brogala hahaha
iRacing Profiel - https://www.twitch.tv/ronline77
Dat was dat potje op Cobble toch? Was wel leuk, alleen jammer dat iemand 5x bleef rushen en 5x gelijk dood gingRonline77 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 14:33:
Was leuk potje weer op nehox gister, jammer dat we net de win niet konden pakken...
En nog sorry Brogala hahaha
Ik ga het vanavond niet redden, sorry. Donderdag een belangrijke deadline, na donderdag heb ik weer tijd!
Verwijderd
Ben jij dat? Dan heb ik wel eens met je gespeeld. Man, wat maakte jij de hele tijd irritante geluiden zeg. Wellicht is het je leeftijd, maar het zou je sieren om eens wat meer volwassen te gaan doen.Verwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 15:56:
Een paar nice cs go filmpjes:
1.
[video]
2.
[video]
3.
[video]
4.
[video]
Have fun watching.
Groetjes Do3sY
Ik kwam vandaag op het idee om een 2v2 toernooi te organiseren op counterstrike voor de tweakers onder ons. (volledig eigen initiatief dus tot op heden nog geen prijzen)
Ik heb dus vandaag besteed aan mapen uitkiezen etc om het toernooi op te spelen.
Hier zijn de details:
Datum:
21 t/m 22 november 2015.
vanaf 14:00 tot 20:00 (of korter/langer afhankelijk van de potjes/inschrijvingen)
Mappen:
- aim_map
- aim_usp
- aim_tron_deagle
- awp_headshot
- aim_redline
Server settings:
- 128 tick
- no team damage
- Bo5
Regels:
- Teams moeten zich aanmelden via google docs: http://goo.gl/forms/1wAZn8f9po
- Iedereen mag meedoen zolang ze iemand op tweakers kennen.
- Inschrijven mag tot een week voor het toernooi.
- Wees 10 minuten van te voren online ben je niet op tijd komen, jammer maar helaas ligt je duo eruit.
- Is je match voorbij leave zsm de server zodat we met de volgende match kunnen beginnen.
- Word je gepakt op cheaten/scripten/onsportief gedrag word je team zonder pardon gebanned van het toernooi en uitgesloten van de volgende toerny's
- na 3 rondes komt de volgende map
- Winnaar van 3 maps gaan door naar de volgende ronde.
Extra info:
Loser brackets zullen aanwezig zijn.
Er zal een server aanwezig zijn om in te schieten, informatie word via steam op de dag zelf gegeven.
Mocht je vragen hebben vraag ze gerust je kan me op steam toevoegen onder deze link:
http://steamcommunity.com/id/wambamnl/
Kom zelf nauwelijks cheaters tegen. Maar misschien ben ik wel te optimistisch...?
Deze kerel volgde letterlijk een gast van short door de muur om hem op cat een headie te geven.
Daarna beweren dat hij geen hack had (was wonder boven wonder een tjech, geen rus:o)
Dus de rest van de match naast hem gelopen en in de lucht geschoten zodat de tegenstanders de wedstrijd wonnen
Lage lui, zeker als je zo debiel bent om je hacks niet probeert te verbergen xD
Wij hebben ons ingeschreven voor je toernooi Wambam, hoop dat er veel animo is!
[ Voor 9% gewijzigd door Wereldkaart op 19-10-2015 22:37 ]
Xeome en scrtz mogen gewoon bij elkaar, het is toch een 2v2 toernooi voor de fun.markdm schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 22:38:
Het 2v2 toernooi idee lijkt me erg leuk!!!
Eventjes bedenken met wie ik mee ga doen, denk dat brogala wel een leuke keuze is![]()
Laten we het ook alvast veto-en dat xeome en scrtz bij elkaar gaan
Ik hoop dat ik het goed georganiseerd krijg anders is het wel een beetje jammer.
Nice. Ik zal kijken of ik een leuke kleine prijs kan regelen voor het moment dat het toernooi er is. Ik durf niks met garantie te zeggen maar zou wel leuk zijn als er een prijsje te winnen is ookal is het iets kleins.xeoMe schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 23:53:
Ingeschreven voor et toernooi ^_^
Zou ook wel leuk zojn als er op de nehox teamspeak reclame ervoor gemaakt zou kunnen worden maar weet niet hoe realistisch dat is xd.
Ik had ook niet anders verwacht. Alleen dan verwachte ik dat je bij xeome zou zittenScrtz schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 00:07:
Heb me ook ingeschreven!
Die zich nu al hebben ingeschreven hebben 3 - 5x zoveel uren als mij in CS:GO zitten en sommige daarvan hebben ook nog eens smurfs.
Wat maakt het uit of iemand smurfs heeft? Zuch.. kap eens met dat calimero gedrag en ga gewoon spelen. Dat gehuil altijd...PetNL schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:14:
Die zich nu al hebben ingeschreven hebben 3 - 5x zoveel uren als mij in CS:GO zitten en sommige daarvan hebben ook nog eens smurfs.
Ik kan helaas niet ivm Georgies Wintergarten. Anders had ik graag meegedaan!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Maakt toch niet uit? Ik ga de matchups zo indelen dat de eerste ronde zo eerlijk mogelijke matchups heeft en dan komt ook nog de loser bracket. Het gaat meer om de gezelkigheid en om plezier te hebben. Ik verwacht ook niet dat ik tegen xeome of scrtz kan winnen maarja ik ga het gewoon proberen. Het zijn ook aim maps dus gamesense maakt niet echt uit, op dat punt zal je iig niet verliezen met die mappenPetNL schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:14:
Lijkt me wel leuk zo'n toernooi maar het niveau ligt te hoog voor mij denk ik.
Volgende keer doe je dan gewoon mee. Met de positieve reacties die ik er nu al op krijg ben ik bereid om dit wel om de paar maanden te gaan organiseren.hmr schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:16:
[...]
Wat maakt het uit of iemand smurfs heeft? Zuch.. kap eens met dat calimero gedrag en ga gewoon spelen. Dat gehuil altijd...
[ Voor 24% gewijzigd door Ryada op 20-10-2015 10:18 ]
Nice!wambamNL schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:17:
[...]
[...]
Volgende keer doe je dan gewoon mee. Met de positieve reacties die ik er nu al op krijg ben ik bereid om dit wel om de paar maanden te gaan organiseren.
Anders een keertje een toernooi doen voor mensen onder de supreme rank en dan 5 euro p.p. inschrijfgeld. Dan kan je 2 mooie mesjes kopen voor de winnaars
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
En dan ben je zeker net gederankthmr schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:23:
[...]
Nice!
Anders een keertje een toernooi doen voor mensen onder de supreme rank en dan 5 euro p.p. inschrijfgeld. Dan kan je 2 mooie mesjes kopen voor de winnaars
Iemand met een smurf heeft nog meer uren oefening natuurlijk.hmr schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:16:
[...]
Wat maakt het uit of iemand smurfs heeft? Zuch.. kap eens met dat calimero gedrag en ga gewoon spelen. Dat gehuil altijd...
Waar lees je dat ik huil of niet mee ga doen? (moet ik wel iemand vinden) Ik constateer alleen dat het niveau voor mij waarschijnlijk te hoog ligt en ik dus gigantisch op m'n flikker zal krijgen.
Zat ik ook aan te denken. Maar ik wou eerst even peilen wat de reacties zijn van tweakers op een toernooi wat ik probeer te organiseren. Ik ben met iemand aan het kijken of we een paar goedkope prijzen kunnen regelen voor dit toernooitje (zal niet veel zijn wss 5 euro de man van winnende team ik ben niet rijk haha)hmr schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:23:
[...]
Nice!
De toonzetting van je posts. Daarnaast is het ook onzin. Ken genoeg spelers met 600+ uur die nog geen deuk in een pakje boter schieten...Doe gewoon mee en leer ervan en heb plezier.PetNL schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:26:
[...]
Iemand met een smurf heeft nog meer uren oefening natuurlijk.
Waar lees je dat ik huil of niet mee ga doen? (moet ik wel iemand vinden) Ik constateer alleen dat het niveau voor mij waarschijnlijk te hoog ligt en ik dus gigantisch op m'n flikker zal krijgen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
BTC €94.837,08
Verschillende mappen leren.koelebobes schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:28:
Gisteren voor het eerst CSGO gespeeld had de game al een jaar in mijn steamlist staan maar nooit aangeklikt. Ik mag zeggen dat ik op Call of duty redelijk goed ben maar dit is toch wel effe een tandje moeilijker. Ik ben de complete noob in deze game. Probeer steeds minder te rushen wapens die ik gebruik zijn de AK47 en een granaat. Maar echt ieder potje wordt ik wel geheadshot door een sniper die ik nooit zelf had kunnen zien. Dust ken ik nu wel uit me kop nu nog effe de skills krijgen iemand tips?
Leer recoil control gewoon in dm gaan en proberen headshots te tappen of een spray kill te pakken.
Doe mee aan het toernooi
Heb plezier veel spelen en leer van alles en iedereen
Zal er een mogelijkheid zijn om het ergens te volgen?
The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.
Zal wel een mogelijkheid worden geboden denk ik. Wellicht iemand die een twitchstream kan opzetten op de GOTV van de server.Loetn schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:30:
[...]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ja op het moment ben ik bezig te regelen voor een stream en casters. Zodat het wat leuker word voor iedereen. De stream komt er 100% alleen ik weet nog niet op welk kanaal het uiteindelijk gestreamed word maar dat zal ik in de loop van de tijd melden zodra ik uitsluitsel heb.Loetn schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:30:
[...]
Weet niet of aim_maps nou echt leuk zijn om te casten WamwambamNL schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:33:
[...]
Ja op het moment ben ik bezig te regelen voor een stream en casters. Zodat het wat leuker word voor iedereen. De stream komt er 100% alleen ik weet nog niet op welk kanaal het uiteindelijk gestreamed word maar dat zal ik in de loop van de tijd melden zodra ik uitsluitsel heb.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Naja het is dan iig wat leuker om te kijken dan muziek en aim_maps xd en die casters liggen niet in mijn hand dat hangt ervanaf wat de grote meneer zegt die de stream gaat regelen.hmr schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:34:
[...]
Weet niet of aim_maps nou echt leuk zijn om te casten Wam
Had me anders graag opgegeven als caster.wambamNL schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:36:
[...]
Naja het is dan iig wat leuker om te kijken dan muziek en aim_maps xd en die casters liggen niet in mijn hand dat hangt ervanaf wat de grote meneer zegt die de stream gaat regelen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Waarom alleen Aim eigenlijk?wambamNL schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 22:07:
Mappen:
- aim_map
- aim_usp
- aim_tron_deagle
- awp_headshot
- aim_redline
Server settings:
- 128 tick
- no team damage
- Bo5
Maar ik ga even kijken of ik een maat kan vinden
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Maar je kon toch niet meedoen
Jokes aside ik hoop dat het toernooi veel inschrijvingen heeft en dat het een success word.
Omdat een 2v2 op normale maps niet echt heel fijn is dan heb je bijna altijd een 1v1 tenzij je goede strats hebt als ct zijnde. En en 5v5 zal lastig worden in de tweakers community want dan zullen we hooguit 4 teams hebben denk ik en daarvan zullen de skillniveaus veel groter zijn dan dat met een 2v2 het geval is.hexta schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:40:
[...]
Waarom alleen Aim eigenlijk?
Maar ik ga even kijken of ik een maat kan vinden
[ Voor 47% gewijzigd door Ryada op 20-10-2015 10:42 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic