Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 180 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.742 views

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 14:06:
[...]

Niet helemaal aan jou om de regels uit te leggen, maar bedankt.

Het hangt heel erg af aan de persoon/groep. Als je met iemand wilt spelen zul je het moeten vragen.
Courtesy rule is dat je eerst even rustig hallo zegt en dan even vraagt of ze al aan het spelen zijn, want niet iedereen switched daadwerkelijk van channel. Dan gewoon even kijken of ze willen spelen. Probeer het niet te overextenden (als GN1 met globals willen spelen), dat werkt gewoon niet.
Even de originele post goed lezen, Merijn. Hij zegt expliciet 2 ranks hoger en wachtende in een "waiting to play" channel.
Oggy schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 12:44:
Wat zijn goede sites om zo nu en dan keer competitive te spelen? Een vast team elke dinsdag avond 2 wars doen past niet echt in mijn agenda...
Als je geen vast team zoekt maar je wilt toch op niveau af en toe een potje spelen is ESEA je beste optie. ESEA is echter wel betalend. Andere gratis (met mogelijkheid tot premium betalen) zijn FaceIt, CEVO en ESL.

Steam: Grim

Verwijderd

NuCl3aR schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 15:24:
[...]

Even de originele post goed lezen, Merijn. Hij zegt expliciet 2 ranks hoger en wachtende in een "waiting to play" channel.

[...]

Als je geen vast team zoekt maar je wilt toch op niveau af en toe een potje spelen is ESEA je beste optie. ESEA is echter wel betalend. Andere gratis (met mogelijkheid tot premium betalen) zijn FaceIt, CEVO en ESL.
Ja, ik kan lezen, dankje. Ik geef gewoon meteen een globale uitleg, want 't gaat vaker fout.

• PetNL
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-02-2023
Stvn21 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 15:00:
[...]

Ik heb nooit begrepen dat ranken een doel kan zijn voor mensen. Die ranks zijn bedoeld om je te matchen met, en tegen enigszins vergelijkbare spelers. Ik ben zelf supreme en ik hecht er echt 0,0 waarde aan.

Ik speel de game omdat ik het gewoonweg de leuke/beste FPS vind (verreweg).

Maar als antwoord op je vraag: ESEA/CEVO?
Wat is dit voor onzin?
Beter worden in iets is geen doel?

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:49
PetNL schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 23:03:
[...]

Wat is dit voor onzin?
Beter worden in iets is geen doel?
Volgens veel mensen staat rank inmiddels niet meer gelijk aan skill. Verklaart niet waarom ik (en team) gerekt werd door le's vanavond als DMG. Aan de andere kant, stond wel mooi als topfragger met 4 le's onder mij. Vlak onder mij zat mijn maat.

Weet ook niet meer wat ik er van moet denken.

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

• KevinT
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:15
Ik ben op het moment MGE maar met mijn ervaring in counterstrike win ik zelfs van supremes, dus ja dit ranking systeem is complete non-sense. Ik weet wel dat ik nog heel wat potjes moet spelen wil ik op de rank zitten waar ik behoor. Is er toevallig iemand die nog een extra man zoekt in hun team, ik verheug me wel op een potje knallen met een premade team! DM me.

• PetNL
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-02-2023
jellew86 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 00:00:
[...]

Volgens veel mensen staat rank inmiddels niet meer gelijk aan skill. Verklaart niet waarom ik (en team) gerekt werd door le's vanavond als DMG. Aan de andere kant, stond wel mooi als topfragger met 4 le's onder mij. Vlak onder mij zat mijn maat.

Het is niet leidend, maar wel een goede indicatie.

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:04
PetNL schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:56:
[...]

Het is niet leidend, maar wel een goede indicatie.
Het is een goede indicatie tot global, daar heb je mensen die 1 jaar spelen tot mensen die 10-15 jaar spelen, de rest spreekt denk ik voor zich.

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:04
Ze zouden eigenlijk net zoals in LoL(master/challenger) extra ranks erbij moeten poppen want het slaat echt nergens op ik speel nu denk ik nog geen jaar CS:GO en ben zeker niet slecht maar merk wel dat ik soms tegen globals zit die veeeel beter zijn dan de average skill level op die rank, word soms echt hard gesloopt en het is best wel irritant om tegen die gasten gematcht te worden. :-(

[ Voor 9% gewijzigd door Ambition88 op 13-10-2015 11:56 ]

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-10 11:56

iLikeNoobies

With Big Boobies

kevtim schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:52:
Ik ben op het moment MGE maar met mijn ervaring in counterstrike win ik zelfs van supremes, dus ja dit ranking systeem is complete non-sense. Ik weet wel dat ik nog heel wat potjes moet spelen wil ik op de rank zitten waar ik behoor. Is er toevallig iemand die nog een extra man zoekt in hun team, ik verheug me wel op een potje knallen met een premade team! DM me.
Doorgaans komt je rank overeen met skill. Als je hoger was had je ook wel een hogere rank gekregen.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

iLikeNoobies schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:35:
[...]

Doorgaans komt je rank overeen met skill. Als je hoger was had je ook wel een hogere rank gekregen.
Klopt, maar als je eenmaal Global bent (wat tegenwoordig niets bijzonders meer is). Dan zit er nog veel niveau verschil tussen spelers, mede doordat ranking naar de klote is en je niet langer 2K uur nodig hebt om Global te worden. Als ik met mijn 350 uur tegen 2K globals speel, dan krijg ik ze met regelmaat ook hard. Botom frag ik hem als geen ander, maar daarentegen tegen sommige Globals lijkt het wel of je tegen een groep Silvers speelt. Bij iedere prefire of one tap zit de chat vol met; report HAX, WH etc. We moeten stoppen met het MM gezeik en eigenlijk ESEA en/of Faceit gaan spelen. Daar is het niveau naar mijn ervaring beter verdeeld, en kan je ook met meer zekerheid zeggen hoe goed je bent. MM is atm te random!

Waar is de tijd gebleven!? LFG mid+ server on!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:22
NuCl3aR schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 15:24:
[...]

[...]

Gisteravond eerste potje CEVO gespeeld (gewonnen!). De spelers lijken qua niveau rond de betere supreme's / globals te zitten. Ook hier wordt nog steeds HAX geroepen.

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

• xenonNn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-10 22:14
Hi Gasten,

Een aantal van jullie heb ik vast wel eens mee gespeeld via matchmaking o.i.d, maar ik ben op zoek naar een aantal mensen die vaak tussen 19:00 / 00:00 spelen. Ik ben zelf Global Elite, en op 2 andere accounts Supreme.

Ik wil graag een team creeren om wat vaker mee te spelen. Onlangs ben ik begonnen aan FaceIT, maar zelfs daar kom je nog wel eens bij de grootste droeftoeters in een team.... leavers.flamers je kent het wel.

Mochten jullie intresse hebben om eens een potje te doen... ADD ME:)

Edit: profiel https://steamcommunity.com/id/0649885228

[ Voor 6% gewijzigd door xenonNn op 13-10-2015 13:46 ]

Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin

• Wereldkaart
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik heb wel interesse xenon.heb je geadd (teddybearrr)
De komende 2 weken ben ik niet heel actief ivm tentamens, maar normaliter speel ik iedere avond op die tijden.

Zojuist trouwens LEM geworden, eindelijk :D
hoop eigenlijk voor de 150 wins op supreme te zitten, zou een mooie prestatie zijn :D

[ Voor 4% gewijzigd door Wereldkaart op 13-10-2015 14:53 ]

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:27

Oxigeon

En zo is dat!

Ik ben een beginnend Counter Strike speler. Ik speel op dit moment Casual omdat Competitive niet mogelijk is omdat je level 3 moet zijn (maar dit duurt nog een paar weken omdat het redelijk langzaamaan gaat :P. Nu heb ik alleen ff een vraagje wat betreft de loot die je kan kijgen na een potje.

Ik lees op verschillende sites dat er na elke pot (lees na 15 rondes). Loot (skins/kisten etc) verdeeld wordt onder de spelers die in de server zaten. Echter heb ik dit nog geen 1x meegemaakt.... Waar moet ik zijn om ook deze loot te kunnen verdienen?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-11 10:47
Oxigeon schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:27:
Ik ben een beginnend Counter Strike speler. Ik speel op dit moment Casual omdat Competitive niet mogelijk is omdat je level 3 moet zijn (maar dit duurt nog een paar weken omdat het redelijk langzaamaan gaat :P. Nu heb ik alleen ff een vraagje wat betreft de loot die je kan kijgen na een potje.

Ik lees op verschillende sites dat er na elke pot (lees na 15 rondes). Loot (skins/kisten etc) verdeeld wordt onder de spelers die in de server zaten. Echter heb ik dit nog geen 1x meegemaakt.... Waar moet ik zijn om ook deze loot te kunnen verdienen?
Als het goed is wordt dit ook gewoon in Casual uitgedeeld. Verwacht geen knifes of Covert wapens haha. Maar als je genoeg speelt krijg je uiteindelijk wel een case of iets dergelijks ;)

Als het regent in mei, dan is april voorbij

• Roflzor
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:34
Daarnet een potje competitive gespeeld op inferno, we begonnen aan CT kant waar we echt hard werden ingemaakt. Eindstand van de eerste helft was 13-2. We hadden de hoop al opgegeven en gingen over op de rush tactics, waarbij we op een gegeven moment niets anders kochten dan P90, armor en volle nades.. Uiteindelijk nog gewonnen ook met 14-16, zelden zo verbaasd geweest dat we wonnen haha.

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Soms kom je zo lekker in de flow, dat de tegenstander niet meer weer wat ze moeten doen. Dan kun je gewoon overal rushen en je schiet overal je headies en wint de belachelijkste clutches. Fijn is dat :D.

Ik had tijdens het weekend wat anders; met een groepje Nederlanders op cobble. Tegenstander rusht alleen maar B en wij hadden er gewoon geen antwoord op... 16-0 verloren :D. Gelukkig daarna 2 potjes achter elkaar met 16-0 gewonnen... o//

Do what you love, do it often

Verwijderd

macciez schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 17:55:
Soms kom je zo lekker in de flow, dat de tegenstander niet meer weer wat ze moeten doen. Dan kun je gewoon overal rushen en je schiet overal je headies en wint de belachelijkste clutches. Fijn is dat :D.

Ik had tijdens het weekend wat anders; met een groepje Nederlanders op cobble. Tegenstander rusht alleen maar B en wij hadden er gewoon geen antwoord op... 16-0 verloren :D. Gelukkig daarna 2 potjes achter elkaar met 16-0 gewonnen... o//
Had ik ook totdat ik dit filmpje keek nu weet ik wat ik ertegen moet doen....
YouTube: Counter B Rush Cobblestone with 1 Smoke 1 Flash 1 Molotov

• ghostman
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-11 10:48

ghostman

dwarf

Vanavond muis versnelling helemaal uitgezet (drivers van de muis), maar damn wat is dat een verschil :O Je krijgt nu echt heel vaak headshots omdat de aim er wel is, maar dat dat gewoon eerder verkeerd ging door de versnelling. Iig een aanrader voor iedereen.

|~ Steam ~ Twitch ~ YouTube ~|

• doemaariets95
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08-2024
Dit valt onder werving wat niet is toegestaan op het forum

[ Voor 102% gewijzigd door Gropah op 19-11-2015 11:53 ]

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 13:11

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
doemaariets95 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 20:32:
Hallo Tweakers,

Wij "de stamkroeg" zijn een nieuwe Nederlandse community gestart voor gamers die voornamelijk CSGO en LoL spelen. Wij willen gamers dichter bij elkaar brengen, zodat bijvoorbeeld jij niet alleen hoeft te gamen. Wij zoeken aardige en enthousiaste gamers zoals jou!
Natuurlijk zitten er wel regels aan verbonden, maar die vindt je op de website.

Kijk snel op http://www.destamkroeg.nl
Te laat! Ik besta al... Ik denk dat het makkelijker en beter is als jouw community zich bij de mijne voegt. 70-120 csgo spelers online op teamspeak iedere avond. Ranks instelbaar. Kom maar eens buurten op ts3.nehox.nl

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
NeHoX schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 20:40:
[...]

Te laat! Ik besta al... Ik denk dat het makkelijker en beter is als jouw community zich bij de mijne voegt. 70-120 csgo spelers online op teamspeak iedere avond. Ranks instelbaar. Kom maar eens buurten op ts3.nehox.nl
Dit kan ik alleen maar beamen; leukste potjes CS gingen via NeHoX zijn TS. (en NeHoX, jij was de GE waar ik een paar posts geleden over praatte, waar ik niet zeker was of ik je kon vragen om te spelen :) )
Verwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:46:
[...]

Had ik ook totdat ik dit filmpje keek nu weet ik wat ik ertegen moet doen....
YouTube: Counter B Rush Cobblestone with 1 Smoke 1 Flash 1 Molotov
die flash kende ik nog niet, dit weekend maar eens proberen

[ Voor 26% gewijzigd door macciez op 13-10-2015 22:25 ]

Do what you love, do it often

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
Goed nieuws vriendjes en vriendinnetjes,

Ik ben eindelijk Supreme!!!!!
*O* *O* *O*

steam: failsnail, Letterbox

Verwijderd

markdm schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 22:32:

*O* *O* *O*
Afbeeldingslocatie: http://static.fjcdn.com/comments/Here+_691df9769a4b127b9ef1d5334aa962ff.jpg

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:41
NeHoX schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 20:40:
[...]

Hoe krijg ik ook zo'n hip icoontje voor m'n rank in TS? :)

bl44t

YaaD schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 07:38:
[...]

Druk op je naam met je rechtermuisknop, en dan bij 'Set server group'. :)

*O* *O* *O*
hakker, i reported you!!!

hoe rank jij dan up met een winstreak van $@)($ 2 }:O :o :+

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 13:11

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
YaaD schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 07:38:
[...]

Rechtermuisknop op je naam in TS en dan Server Group kiezen. Staat ook in de description als je TS joined.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

• markdm
Brogala schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 08:11:
[...]

Wat ben ik toch weer blij met de positieve reacties :)

• warhunter6
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-04 23:19
bbblije schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 13:12:
[...]

Klopt, maar als je eenmaal Global bent (wat tegenwoordig niets bijzonders meer is). Dan zit er nog veel niveau verschil tussen spelers, mede doordat ranking naar de klote is en je niet langer 2K uur nodig hebt om Global te worden. Als ik met mijn 350 uur tegen 2K globals speel, dan krijg ik ze met regelmaat ook hard. Botom frag ik hem als geen ander, maar daarentegen tegen sommige Globals lijkt het wel of je tegen een groep Silvers speelt. Bij iedere prefire of one tap zit de chat vol met; report HAX, WH etc. We moeten stoppen met het MM gezeik en eigenlijk ESEA en/of Faceit gaan spelen. Daar is het niveau naar mijn ervaring beter verdeeld, en kan je ook met meer zekerheid zeggen hoe goed je bent. MM is atm te random!

Waar is de tijd gebleven!? LFG mid+ server on!
Sorry maar hier ben ik het toch niet helemaal mee eens, heb zelf 2 global accounts en kan toch echt wel zeggen dat ik de algemene verdeling (vooral als ik soloQ) veel beter is dan in faceit of ESEA.

Gelijk heb je in het feit dat global vrij weinig zegt tegenwoordig en dat in global zelf ook nog een groot verschil is. Dit komt echter door mensen zoals mijzelf, sommige vrienden van mij zijn namelijk ook global en als ik heel eerlijk mag zijn, zijn ze dit niet echt waard. Dit komt mede omdat ik ze bijna iedere game erdoorheen carry.

Er is voor mij maar 1 reden om ESEA of Faceit te spelen, en dat is nog altijd dat dit 128 tick is. Komt ook nog eens bij dat ESEA veruit de beste servers heeft _/-\o_ .

En jaaaaaa, ik mis ook de tijden van mIRC. Lekker scrims zoeken!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

warhunter6 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:27:
[...]

Sorry maar hier ben ik het toch niet helemaal mee eens, heb zelf 2 global accounts en kan toch echt wel zeggen dat ik de algemene verdeling (vooral als ik soloQ) veel beter is dan in faceit of ESEA.

Gelijk heb je in het feit dat global vrij weinig zegt tegenwoordig en dat in global zelf ook nog een groot verschil is. Dit komt echter door mensen zoals mijzelf, sommige vrienden van mij zijn namelijk ook global en als ik heel eerlijk mag zijn, zijn ze dit niet echt waard. Dit komt mede omdat ik ze bijna iedere game erdoorheen carry.

Er is voor mij maar 1 reden om ESEA of Faceit te spelen, en dat is nog altijd dat dit 128 tick is. Komt ook nog eens bij dat ESEA veruit de beste servers heeft _/-\o_ .

En jaaaaaa, ik mis ook de tijden van mIRC. Lekker scrims zoeken!
Hmm, deze ervaring heb ik toch minder. Maar dit is wellicht omdat ik nooit SQ.

En dat te bedenken dat MM vroeger 128tick was.

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:55

*O* *O* *O*
RIP ranking systeem |:( |:( |:( |:(

• markdm
Why u have to be so mad :'(

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 15:21
Vroeger (+/- 8-10 jaar geleden) heb ik heel veel CS 1.5 en 1.6 gespeeld. Dagen, weken speelde ik public games, en op een gegeven moment hadden we met een groep vrienden zelfs een eigen server om via IRC #pcw #5on5 #war te spammen.

Echter sinds een weekje heb ik nu ook CS:Go geïnstalleerd.. En ik ben er achter gekomen dat ik mezelf toch veel eigenaardigheden heb aangeleerd die schijnbaar niet meer zo goed werken...
Ik merk gewoon met AK / Colt dat ik het niet fatsoenlijk voor elkaar krijg om mensen te raken. Vaak heb ik het idee dat ik mensen finaal kapot schiet, maar dan uiteindelijk maar 1 hit heb. En sowieso lijkt het er vaak op dat het maar sproeien is (vooral ook met handguns) om dan maar een headshot te krijgen. Mis ik iets?

Wat is er zo veranderd tussen 1.6 <-> CS:Go? Iemand tips wat ik vooral niet meer moet doen? :'(

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:55
hap hap hap
is toch maar beetje geinen man.
Vanaaf knallen dan maar ?

• Grim
Brogala schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 08:11:
[...]

Sinds wanneer is een winstreak van x nodig om te ranken bij hogere ranks? 8)7

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-11 21:13

Nutellaah

Bits N Sites

BraX schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:23:
Vroeger (+/- 8-10 jaar geleden) heb ik heel veel CS 1.5 en 1.6 gespeeld. Dagen, weken speelde ik public games, en op een gegeven moment hadden we met een groep vrienden zelfs een eigen server om via IRC #pcw #5on5 #war te spammen.

Echter sinds een weekje heb ik nu ook CS:Go geïnstalleerd.. En ik ben er achter gekomen dat ik mezelf toch veel eigenaardigheden heb aangeleerd die schijnbaar niet meer zo goed werken...
Ik merk gewoon met AK / Colt dat ik het niet fatsoenlijk voor elkaar krijg om mensen te raken. Vaak heb ik het idee dat ik mensen finaal kapot schiet, maar dan uiteindelijk maar 1 hit heb. En sowieso lijkt het er vaak op dat het maar sproeien is (vooral ook met handguns) om dan maar een headshot te krijgen. Mis ik iets?

Wat is er zo veranderd tussen 1.6 <-> CS:Go? Iemand tips wat ik vooral niet meer moet doen? :'(
CS:GO is enorm veranderd tegenover 1.6. Zelf heb ik dit ook ervaren.
Het sprayen is de grootste verandering, dit zal je echt op DM servers moeten inoefenen.
Daarnaast zijn er nog een aantal wapens zoals de Deagle die helemaal anders aanvoelen dan in CS1.6.
Eénmaal je ze gewend bent, dan is het wel leuk spelen :p

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

• Grim
BraX schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:23:

Oefenmaps als je daar wat tijd wilt spenderen:

Aim Botz
Recoil Master

Deze twee zijn de belangrijkste als je je aim/spray wilt oefenen. Je kunt verder een keertje kijken op de workshop of er nog wat dingen tussen zitten die je interesseren.
http://steamcommunity.com...d=730&browsesort=toprated (gesorteerd op top rated all time)

• markdm
therobber schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:25:
[...]

hap hap hap
is toch maar beetje geinen man.
Vanaaf knallen dan maar ?
Begrijp ik wel hoor :P

Vanavond kan ik de hele avond!

NuCl3aR schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:47:
[...]

Sinds wanneer is een winstreak van x nodig om te ranken bij hogere ranks? 8)7
Geen flauw benul??? Is alleen iets wat ik merkte, dat het veel moeilijker is om te ranken hoe hoger je komt.

• TheAnthonyNL
  • Laatst online: 18-11 12:42
Altijd weer dat geblaat over de ranks... just deal the fuck out of it... de een is beter dan de ander , de een rankt sneller dan de anders who cares. Just have fun...

Add me on Steam

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:28
jellew86 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 00:00:
[...]

De grootste verwarring is dat frags gelijk staat aan skill. Ongeveer 95% van de spelers op de mm servers speelt voor frags.

Voorbeeld: Veel spelen als lurker en laten de entry-frags aan jou over. Dan ga jij dood na een entry-frag en pakken zij 1,2 rotaters.

Ik speel nu supreme en ook daar is 90% een non-communicatieve fraghunter. Dan staan ze bovenaan in het verliezende team en dan flamen ze het eigen team.

Er zijn honderden situaties te bedenken waarom een frag niet een teken van skill is. De enige reden om te zien of iemand goed is, is door mee te kijken naar beweging, tactisch inzicht en aim. Dat jij met je maatje bovenaan stonden kan alleen al zijn dat ze voornamelijk jullie site aanvielen en de rest van het team alleen maar aan het overtaken was.

• CykkVii
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-09 15:07
Iemand toevallig nog geinteresseerd in csgo keys?
Heb er nog 39 over, meer komen aangezien ik gisteren weer 630 dollar aan skins gewonnen heb :+

• ronaldjanssen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-11 15:18
CykkVii schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:51:
Iemand toevallig nog geinteresseerd in csgo keys?
Heb er nog 39 over, meer komen aangezien ik gisteren weer 630 dollar aan skins gewonnen heb :+
altijd natuurlijk :D
welke keys heb je over?

• CykkVii
ronaldjanssen schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:59:
[...]

altijd natuurlijk :D
welke keys heb je over?
3 Falchion
1 Shadow
4 Breakout
7 Chroma 2
4 Vanguard
21 Phoenix :)

Voeg me anders even toe op steam:

steamcommunity.com/id/cykkshootspeopleoncsgo

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

DeBers schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:23:
[...]

De grootste verwarring is dat frags gelijk staat aan skill. Ongeveer 95% van de spelers op de mm servers speelt voor frags.

Voorbeeld: Veel spelen als lurker en laten de entry-frags aan jou over. Dan ga jij dood na een entry-frag en pakken zij 1,2 rotaters.

Ik speel nu supreme en ook daar is 90% een non-communicatieve fraghunter. Dan staan ze bovenaan in het verliezende team en dan flamen ze het eigen team.

Er zijn honderden situaties te bedenken waarom een frag niet een teken van skill is. De enige reden om te zien of iemand goed is, is door mee te kijken naar beweging, tactisch inzicht en aim. Dat jij met je maatje bovenaan stonden kan alleen al zijn dat ze voornamelijk jullie site aanvielen en de rest van het team alleen maar aan het overtaken was.
Kills maken is uiteraard belangrijk maar ik ben het ook zeker met je eens. Ik heb zovaak dat ik 1 kill krijg en 1 of 2 damage, dan komt je teammate vrolijk erachter aan hobbelen en doet 2x 20 damage voor de 2 kills etc. Op zich niet zo erg want het gaat om te winnen maar het zijn altijd dezelfde per match die die kills pakken over het algemeen. Wacht je een keer totdat iemand anders als eerste gaat, faalt het hele team weer met langzame rush of gewoon keihard in een rijtje achter elkaar worden afgeschoten.

[ Voor 3% gewijzigd door SouLLeSSportal op 14-10-2015 15:16 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• Wereldkaart
TheAnthonyNL schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:22:
Altijd weer dat geblaat over de ranks... just deal the fuck out of it... de een is beter dan de ander , de een rankt sneller dan de anders who cares. Just have fun...
Zou ik ook zeggen als ik forever op mge bleef hangen

• TheAnthonyNL
  • Laatst online: 18-11 12:42
Wereldkaart schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:20:
[...]

Tuurlijk joh... ben allang dmg but no fucks are given.

Add me on Steam

• YaaD
[...]

Niet zo toxic joh..

bl44t

SouLLeSSportal schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:15:
[...]

Kills maken is uiteraard belangrijk maar ik ben het ook zeker met je eens. Ik heb zovaak dat ik 1 kill krijg en 1 of 2 damage, dan komt je teammate vrolijk erachter aan hobbelen en doet 2x 20 damage voor de 2 kills etc. Op zich niet zo erg want het gaat om te winnen maar het zijn altijd dezelfde per match die die kills pakken over het algemeen. Wacht je een keer totdat iemand anders als eerste gaat, faalt het hele team weer met langzame rush of gewoon keihard in een rijtje achter elkaar worden afgeschoten.
Ik speel best vaak als entry fragger, maar ik vind het echt irritant dat af en toe als ik gelijk dood ga iedereen stopt met de push :'( Dan ben ik dus voor helemaal niks dood gegaan...

• YaaD
Brogala schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:21:
[...]

Ik speel best vaak als entry fragger, maar ik vind het echt irritant dat af en toe als ik gelijk dood ga iedereen stopt met de push :'( Dan ben ik dus voor helemaal niks dood gegaan...
Mijn inziens moet er dan altijd een return frag komen. En tja, als entry fragger ben je ook een soort human shield he.. Als je wordt gefragged kan men besluiten te rotaten en evt andere side proberen

bl44t

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:04
Haha ja of die gozers die na 3 eco rondjes 9 kills hebben,en vervolgens 10 rondjes niks meer killen maar dan wel zeiken en flamen xDDD ''kill something noob i got 9 frags!!'' prachtig.

[ Voor 15% gewijzigd door Ambition88 op 14-10-2015 16:42 ]

YaaD schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:27:
[...]

Mijn inziens moet er dan altijd een return frag komen. En tja, als entry fragger ben je ook een soort human shield he.. Als je wordt gefragged kan men besluiten te rotaten en evt andere side proberen
Ja dat snap ik, maar meestal gaat het dan zo dat ze na 10 sec toch nog pushen en allemaal dood gaan omdat er 2 man gerotate zijn. En als je dan alles smoked en flashed en dan rotate naar de andere site nadat ik dood ga moet je wel heel snel zijn of hele domme enemies hebben, want anders gaat een fake niet werken.

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:17

ErA

[...]

Sorry maar Anthony heeft een punt.

Net als bij alle sporten, games en what not, zijn er maar een handvol mensen die kunnen zeggen dat ze leven van hetgeen waar het om gaat. En zelfs binnen deze selecte groep is het verschil immens.

CSGO is in deze niet anders. Net als met bijvoorbeeld tennis is het verschil tussen de top50 en en de top 250 gigantisch. En het verschil met de top 250 en de top 1000 is weer gigantisch.

En als je dat dan gehad hebt, dan komt het amateur volk.

en binnen het amateur volk is deze scheiding wederom aanwezig. En die is mooi vertaald in een systeem dat Matchmaking heet.

Het mooie van het behoren tot het amateur geneuzel echter, is dat ongeacht of je nou bij de beste of slechtste hoort, het toch geen ene drol uitmaakt. Silver 1 of GE, het maakt geen kont uit. We zijn allemaal amateurs die moeten leven met de gedachte dat er altijd mensen beter zijn.

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19:08
Eind September ben ik naar The Reality in Assen geweest, maar sinds ik thuis ben heb ik helaas geen tijd meer gehad om te spelen in verband met werk. Iemand toevallig nog interesse in items uit mijn inventory tegen een schappelijke prijs? PB of Steam maar :).

eXec op Steam

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:06

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Net 2 comp matches gedaan (beide mirage).
- De eerste was leuk, iedereen had een mic en we speelden goed samen.
Dus ik denk, he laat ik nog een doen.
- De tweede was niks aan, 2 premade russen erin die alleen maar cyka praatte en boos werden omdat ik geen russisch kom en dus hun strats niet kon verstaan en 1 kerel die geen mic had (maar wel half decent speelde) :')
Bij die 2e match was ik ook een beetje aan het carrien (28-18), ik ging gewoon een tijdje full fuck it mode op ramp en tapte 2 rondes achter elkaar 4 kerels op A, de andere 3 keren kilde ik er minimaal 1 en 1 low. O-)
Nadat ik wat anders ging bedenken ging ik mid, ik kreeg het voor elkaar om in een half-eco de awp te juan deagen. en iemand op short te killen.

Toen we 10 -14 stonden zeiden de russen al gg (goddomme wat is dat kinderachtig), maar we (lees ik en 1 teammate die Engels sprak) kregen het voor elkaar om toch 14-16 te spelen.

In die match meerdere keren bijna gevote-kickt door de russen en ook nog eens beschoten (waardoor we de ronde verloren).
/rant

• ghostman
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-11 10:48

ghostman

dwarf

eXec schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 17:39:
Eind September ben ik naar The Reality in Assen geweest, maar sinds ik thuis ben heb ik helaas geen tijd meer gehad om te spelen in verband met werk. Iemand toevallig nog interesse in items uit mijn inventory tegen een schappelijke prijs? PB of Steam maar :).
Die karambit :9~ Wil hem zo graag maar totaal niet het geld/inventory er voor :P

|~ Steam ~ Twitch ~ YouTube ~|

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19:08
ghostman schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 18:39:
[...]

Die karambit :9~ Wil hem zo graag maar totaal niet het geld/inventory er voor :P
Helaas pindakaas :). Volgende keer beter ;).

eXec op Steam

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

[...]

dat ook idd, zo lelijk, terwijl je ze aangeeft, dat ze bijna dood zijn etc. |:( }:| :F

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Verwijderd

[...]

LEL hahahaha
Wat ik best jammer vind is dat ik best vaak slecht word genoemd, zonder dat die mensen erbij zeggen wat ik beter kan doen :'( Vandaag weer iemand waar ik voor de eerste keer mee speelde en die gelijk concludeerde dat ik eigenlijk een DMG was. Leuk, maar dan weet ik nog steeds niet wat ik volgende game beter kan doen (behalve beter aimen)...

• Wereldkaart
Baard in de keel krijgen werkt ook :p

• markdm
#brogalalivesmatter

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
[...]

Zo herkenbaar. :( Zelf dood, geen kills, 3 vijandelijke spelers gehit.
1 op 6HP, 1 op 20HP en een op 50HP ofzo, en de rest van je team draait zich om omdat ze zien dat jij dood bent. :') En maar roepen dat jij slecht bent. 8)7

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-11 15:12
hexta schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 09:01:
[...]

Zo herkenbaar. :( Zelf dood, geen kills, 3 vijandelijke spelers gehit.
1 op 6HP, 1 op 20HP en een op 50HP ofzo, en de rest van je team draait zich om omdat ze zien dat jij dood bent. :') En maar roepen dat jij slecht bent. 8)7
Het zijn bijna altijd noobs of mensen die al eeuwen vasthangen op hetzelfde niveau die uit hun dak gaan. Erg apart altijd.

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Brutal1ty schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:12:
[...]

Het zijn bijna altijd noobs of mensen die al eeuwen vasthangen op hetzelfde niveau die uit hun dak gaan. Erg apart altijd.
Daar val ik ook onder. :P
Maar inderdaad. Mensen die dan aan het begin campen (tijdens offence) en aan het eind de lowHP's picken, helemaal stoer doen met hun fragcount. :')

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Ik geef je vaak zat tips, maar de helft van de tijd reageer je met "ja, maar" of doe je er niets mee :p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

hmr schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 13:10:
[...]

Ik geef je vaak zat tips, maar de helft van de tijd reageer je met "ja, maar" of doe je er niets mee :p
Hmm, ik zal er eens op letten. Is wel zo dat ik vaak ja maar zeg. Daar ben ik onlangs mee gestopt. Ik dacht dat ik altijd wel iets deed met de tips die ik krijg ^^
Bij dezen feliciteer ik failsnail met het behalen van SMFC.

Gefeliciteerd amice.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

hmr schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 14:14:

Gefeliciteerd amice.
Je moet hem ook nog een cadeautje geven.

• markdm
hmr schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 14:14:

Gefeliciteerd amice.
Danku :)

Brogala schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 14:27:
[...]

Je moet hem ook nog een cadeautje geven.
Ik MOET helemaal niets...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

hmr schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 14:31:
[...]

Ik MOET helemaal niets...
Het was dan ook niet volledig serieus bedoeld.

• neonite
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-11 12:01

• iTeV
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
The company is now looking to add to its impressive portfolio by making a big investment in Virtus.pro - one of the biggest esports organisations based in Russia
huh, het was polen toch?

Are you a one or a zero

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-11 21:21
iTeV schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 20:54:
[...]

[...]

huh, het was polen toch?
Sinds wanneer is een team == het management?

• iTeV
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
blueice85 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 22:20:
[...]

Sinds wanneer is een team == het management?
Naja, ik dacht meer van dat alle spelers pools waren dat het organisatie pools was. Blijkbaar is dit niet zo dus...

Are you a one or a zero

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-11 21:21
iTeV schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 22:29:
[...]

Naja, ik dacht meer van dat alle spelers pools waren dat het organisatie pools was. Blijkbaar is dit niet zo dus...
Ze hebben nog meer teams behalve csgo:

http://virtus.pro/

• dannbla
  • Laatst online: 10-11 14:15
Junia schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:32:
Paar dagen geleden CS maar weer eens geinstalleerd en ik krijg het scherm maar niet gestretched op Windows 10 (AMD videokaart). Beetje googlen laat zien dat veel mensen dit probleem hebben en dat er soms wordt verwezen naar een oude 8.1 driver die ondertussen niet meer op de site van AMD staat. Is iemand hier er bekend mee?
144hz scherm? Het is een Windows 10 bug. Voeg -freq 120 aan je launchoptions toe (alles hoger dan 120 is 4:3 op windows 10)

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-11 19:25
e1ndbaas schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:25:
[...]

144hz scherm? Het is een Windows 10 bug. Voeg -freq 120 aan je launchoptions toe (alles hoger dan 120 is 4:3 op windows 10)
Ik had al zo'n vermoeden. Als ik namelijk 60hz instel dan werkt het wel op 4:3 + stretched. Ik heb mijn monitor nu op 120hz gezet en de -freq 120 aan launchoptions toegevoegd, echter lijkt csgo nog steeds niet gestretched te gaan.

enig idee welke settings er bij AMD nog meer moeten aanstaan? Ik heb nu "Scale image to aspect ratio" enkel aangevinkt.

Edit: geëxperimenteerd met -freq 60, 100, 120 en 144 en enkel bij de setting 60 wordt het scherm gestretched :(

[ Voor 8% gewijzigd door Junia op 16-10-2015 17:35 ]

• Jo0Lz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-10 10:05

Jo0Lz

Lick the box!

e1ndbaas schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:25:
[...]

Huh? Is dat dan alleen bij streched zo? Ik speel 144hz full hd, nergens last van.

Twitch | YouTube | Jo0Lz#2351 | Steam | Twitter

Verwijderd

Jo0Lz schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 17:37:
[...]

Huh? Is dat dan alleen bij streched zo? Ik speel 144hz full hd, nergens last van.
Ja je kan niet meer stretched op >144hz. Alhoewel 't volgens mij op Nv nu wel is gefixed.

• Junia
Jo0Lz schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 17:37:
[...]

144hz zorgt voor problemen als je een 4:3 resolutie gebruikt die je wilt laten stretchen (AMD+Windows 10). Volgens mij is er geen probleem bij normale resoluties.

Atm lukt het me enkel om op 60hz het te laten stretchen :/

[ Voor 7% gewijzigd door Junia op 16-10-2015 17:42 ]

Junia schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 17:41:
[...]

144hz zorgt voor problemen als je een 4:3 resolutie gebruikt die je wilt laten stretchen (AMD+Windows 10). Volgens mij is er geen probleem bij normale resoluties.

Atm lukt het me enkel om op 60hz het te laten stretchen :/
Wat je als het goed is kan doen als work around is je desktop resolutie al op 4:3 instellen (dat stretched dacht ik automatisch) en dan je game opstarten dat zou moeten werken. Kan zijn dat er nog wat extra handelingen gedaan moeten worden tho.

Steam: Ryada.

• Junia
wambamNL schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 17:45:
[...]

Wat je als het goed is kan doen als work around is je desktop resolutie al op 4:3 instellen (dat stretched dacht ik automatisch) en dan je game opstarten dat zou moeten werken. Kan zijn dat er nog wat extra handelingen gedaan moeten worden tho.
Lijkt het 144hz (of 120hz) + stretch probleem ook niet op te lossen :/

• Scrtz
Ja bij nvidia is het de laatste update gepatched, was een probleem dat GPU scaling niet goed werkte op windows 10, alleen bij verouderde divers.

Misschien dat je met AMD kan proberen om de scaling via je monitor te laten verlopen?

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 17:38:
[...]

Ja je kan niet meer stretched op >144hz. Alhoewel 't volgens mij op Nv nu wel is gefixed.
Als ik een lagere resolutie kies, dan kan ik op m'n monitor ervoor kiezen die fullscreen te stretchen. :)

• Scrtz
Jo0Lz schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 18:55:
[...]

Als ik een lagere resolutie kies, dan kan ik op m'n monitor ervoor kiezen die fullscreen te stretchen. :)
Merryb heeft het over gpu scaling, jij over monitor scaling.

In het algemeen is de gpu scaling scherper en beter dan monitor scaling, ik zou dus aanraden gebruik te maken van gpu scaling.

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

Scrtz schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 19:05:
[...]

Merryb heeft het over gpu scaling, jij over monitor scaling.

In het algemeen is de gpu scaling scherper en beter dan monitor scaling, ik zou dus aanraden gebruik te maken van gpu scaling.
Ik heb er geen reet verstand van, want ik gebruik 't niet :D
Speel in de native resolutie, en anders een veel hogere resolutie die weer downscaled wordt :+

• Scrtz
Jo0Lz schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 19:13:
[...]

Ik heb er geen reet verstand van, want ik gebruik 't niet :D
Speel in de native resolutie, en anders een veel hogere resolutie die weer downscaled wordt :+
Haha ja dat kan natuurlijk ook, ik zweer bij lage resoluties bij cs, 1024x768 bb :+
Windows 10 hier met FX8320/R9 290, de beta drivers 15.6 installeren fixte 4:3 stretched bij mij.

http://forums.videocardz....43-amd-catalyst-156-beta/
Zojuist FT Case Hardened Shadow Daggers unboxed! :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

hmr schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 21:56:
Zojuist FT Case Hardened Shadow Daggers unboxed! :D
wat... hou op... nu krijg ik ook weer zin om voor 12 euro 5 skins van 10 cent te unboxen! O-)

congratz!!!

• Junia
Brogala schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 20:52:
Windows 10 hier met FX8320/R9 290, de beta drivers 15.6 installeren fixte 4:3 stretched bij mij.

http://forums.videocardz....43-amd-catalyst-156-beta/
Heel erg bedankt! Dit heeft het opgelost! _/-\o_

Wel vaag dat deze drivers niet meer op de AMD site te vinden zijn en dat alle nieuwe AMD drivers last hebben van het probleem.
Junia schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 22:34:
[...]

Heel erg bedankt! Dit heeft het opgelost! _/-\o_

Wel vaag dat deze drivers niet meer op de AMD site te vinden zijn en dat alle nieuwe AMD drivers last hebben van het probleem.
Ik heb zelf ook even moeten zoeken naar een goede download link voor de 15.6 drivers. Enige probleem tot nu toe is dat het alt tabben iets slomer lijkt te gaan, maar dit is niet echt storend.

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Mijn neefje van 12 is verslaafd aan CS:GO en die begint aardig goed te worden. Ik dacht, misschien is een knife leuk voor hem. Vind die prachtig (butterfly knife).

Hij wilde de "gewone" knife. Dus ik net online, kosten die dingen gewoon 125 euro!?

Ik word oud denk ik ... Wat een geld. Vind 50 euro veel, maar dan is erover na te denken, maar die dingen zijn niet te betalen ...

• Junia
Squ1zZy schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 22:50:
Mijn neefje van 12 is verslaafd aan CS:GO en die begint aardig goed te worden. Ik dacht, misschien is een knife leuk voor hem. Vind die prachtig (butterfly knife).

Hij wilde de "gewone" knife. Dus ik net online, kosten die dingen gewoon 125 euro!?

Ik word oud denk ik ... Wat een geld. Vind 50 euro veel, maar dan is erover na te denken, maar die dingen zijn niet te betalen ...
Het gaat idd erg ver voor wat pixels, maar het komt ook omdat het 'gamblen' nou eenmaal zo duur is en een erg groot deel van de community simpelweg bereid is om er zoveel geld voor neer te leggen :p simpele werking van vraag & aanbod.

Je hebt gelijk though, het is absurd veel geld. Voordeel is wel dat je het altijd weer kan 'verkopen' voor ongeveer datzelfde bedrag.

• CykkVii
CSGOHunt is wel geinig :+
In een tijdspan van een week:

Total bet: $1676
Total won: $3679.77
Profit: $2003.77

Iemand die keys wilt overnemen voor 1.85ps? :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/c9Lqyom.png

[ Voor 66% gewijzigd door CykkVii op 17-10-2015 02:41 ]

• Wereldkaart
Ik wil wel skins van je overnemen als je Stattrak AK of M4 of P90 hebt

[ Voor 5% gewijzigd door Wereldkaart op 17-10-2015 09:18 ]

Pagina: 1 ... 180 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic