Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 179 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.742 views
xelfer schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 20:18:
[...]

De boog waarmee ik om LoL heen loop is gigantisch :).
Toxic mensen heb je inderdaad ook in cs. al dan in iets mindere mate naar mijn ervaring.
Beste optie die je kan doen is gewoon 4 anderen op de nehox teamspeak zoeken en daarmee een premade lobby maken, daarmee heb je een heel stuk minder kans op toxic mensen.
Behalve als je met mij speelt want ik ben vooral toxic op mezelf als het niet lukt :P.

Steam: Ryada.

Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 19:35:
[...]

En zie hier de reden waarom jij de filmpjes kent.
Ja ik ben Enzo's grootste fan!!!!!!

• Jo0Lz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-10 10:05

Jo0Lz

Lick the box!

Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 19:35:
[...]

En zie hier de reden waarom jij de filmpjes kent.
Tja, NL youtube is Enzoknol, zelfs door YouTube zelf. Mijn hele YouTube account staat ook vol met "recommendations" van die rare kanalen, maar dat is omdat die kids op mijn iPad die zooi kijken... Op mijn account :D

Vind het ergens wel knap, die lui zijn ingehaakt op iets, en zijn nu zelf de "trendzetters" met hun "prank" en "bruh", ieder kind op elk schoolplein heeft er wel eens van gehoord en doet mee.

Money G.

Twitch | YouTube | Jo0Lz#2351 | Steam | Twitter

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Pewdiepie bijna 40 miljoen subscribers. Zegt genoeg over welke mensen het meeste tijd doorbrengen op Youtube denk ik :).

• PetNL
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-02-2023
Jo0Lz schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 20:59:
[...]

Tja, NL youtube is Enzoknol, zelfs door YouTube zelf. Mijn hele YouTube account staat ook vol met "recommendations" van die rare kanalen, maar dat is omdat die kids op mijn iPad die zooi kijken... Op mijn account :D

Vind het ergens wel knap, die lui zijn ingehaakt op iets, en zijn nu zelf de "trendzetters" met hun "prank" en "bruh", ieder kind op elk schoolplein heeft er wel eens van gehoord en doet mee.

Money G.
Ik heb via DWDD meegekregen dat de "grootste" Nederlandse youtuber kwebbelkop is, inderdaad slim en handig dat ze inhaken op een trend en er geld mee verdienen, maar die filmpjes vond ik echt vreselijk irritant gewoon.

Daarnaast begin ik te oud te worden voor al die info in hoog tempo. Merkte op nehox dat ik gewoon niets meekrijg van de TS als ik in-game me probeer te concentreren en zodra ik probeer te luisteren m'n concentratie verslapt. 8)7 "Bram! Bram! Godver Bram let op!" ;( :D

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
Laatste tijd niet zo veel gespeeld, vandaag lekker geboost naar LE door team work met robbie.

@prestige, waar is dat lan topic waar je het over had?

www.webshopmasters.nl

Berktoppie schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 22:04:
Laatste tijd niet zo veel gespeeld, vandaag lekker geboost naar LE door team work met robbie.

Hey en waar ik mijn teamwork dan :(
Ik speelde ook die game mee.

PetNL schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 22:02:
[...]

Ik heb via DWDD meegekregen dat de "grootste" Nederlandse youtuber kwebbelkop is, inderdaad slim en handig dat ze inhaken op een trend en er geld mee verdienen, maar die filmpjes vond ik echt vreselijk irritant gewoon.

Daarnaast begin ik te oud te worden voor al die info in hoog tempo. Merkte op nehox dat ik gewoon niets meekrijg van de TS als ik in-game me probeer te concentreren en zodra ik probeer te luisteren m'n concentratie verslapt. 8)7 "Bram! Bram! Godver Bram let op!" ;( :D
Kwebbelkop is de grootste Nederlandse YouTuber, alleen zijn kanaal is niet Nederlands.

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:04
PetNL schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 22:02:
[...]

Ik snap ook echt niet waarom mensen naar een of andere casual gamer willen kijken, ga lekker zelf dat spel spelen wat hij doet? Ik vind pro streams zelfs nog saai, kijk eigenlijk alleen naar evenementen en matches, daar leer je iig nog wat van.

Miss ligt het ook aan mijn leeftijd, maar zie ook veel meer en meer dat de nieuwe generatie alles opzoekt via youtube filmpjes, terwijl ik juist liever lees hoe iets zit en/of moet.

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
wambamNL schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 22:16:
[...]

Hey en waar ik mijn teamwork dan :(
Ik speelde ook die game mee.
Haha en 2 andere, maar wij stonden samen op 1 side en ging wel lekker.

www.webshopmasters.nl

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-11 12:42
Berktoppie schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 22:04:

Nu nog le blijven houden he ;).

Add me on Steam

• xelfer
  • Niet online
Berktoppie schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 03:42:
[...]

Haha en 2 andere, maar wij stonden samen op 1 side en ging wel lekker.
Afbeeldingslocatie: http://cdn.meme.am/instances/400x/54529850.jpg

• Jo0Lz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-10 10:05

Jo0Lz

Lick the box!

Dafuq? Da's toch friday, da's helemaal geen "good day" :D

Twitch | YouTube | Jo0Lz#2351 | Steam | Twitter

Laten we het weer over ranks hebben..... zucht...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• TheAnthonyNL
[mbrIiets voor V&A[/mbr]

[ Voor 73% gewijzigd door Chaoss op 12-10-2015 20:33 ]

Add me on Steam

• xelfer
  • Niet online
Jo0Lz schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 08:48:
[...]

Dafuq? Da's toch friday, da's helemaal geen "good day" :D
Vrijdag is een prima dag (bijna weekend!), een geinige film en het beste nummer ooit gemaakt in 1.

Ik merk overigens wel dat mijn aim sterk verbeterd door CS GO. Gisteren na CS gespeeld te hebben ging ik nog even Black Ops 2 doen en ik sproeide echt iedereen kapot. Wel een flink verschil in skill required tussen games als CS en COD :).

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 13:11

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
xelfer schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 10:41:
[...]

Vrijdag is een prima dag (bijna weekend!), een geinige film en het beste nummer ooit gemaakt in 1.

Ik merk overigens wel dat mijn aim sterk verbeterd door CS GO. Gisteren na CS gespeeld te hebben ging ik nog even Black Ops 2 doen en ik sproeide echt iedereen kapot. Wel een flink verschil in skill required tussen games als CS en COD :).
Je "aim" is sterk verbeterd maar je "sproeide" iedereen kapot. Hihihi

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-11 19:58

Booth

¯¯¯¯¯¯

NeHoX schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 10:59:
[...]

Zit niet zoveel recoil bij die COD spellen dus kun je prima sproeien.

Queuen jullie vaak met elkaar als Nederlanders? Ik doe alleen soloQ (vrienden spelen het niet) en ben eigenlijk een beetje klaar met alle mensen ten Oosten van Duitsland.

En met "elkaar" bedoel ik mensen in dit topic

[ Voor 5% gewijzigd door Booth op 08-10-2015 11:03 ]

• TheAnthonyNL
Booth schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 11:02:
[...]

Queuen jullie vaak met elkaar als Nederlanders? Ik doe alleen soloQ (vrienden spelen het niet) en ben eigenlijk een beetje klaar met alle mensen ten Oosten van Duitsland.

Ja iedereen zit vrijwel dagelijks op teamspeak en dan vragen we gewoon rond wie er mee wilt doen en dan lekker knallen.

Add me on Steam

• Loetn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:06

Loetn

All-time lurker

[...]

Queuen jullie vaak met elkaar als Nederlanders en Belgen? Ik doe alleen soloQ (vrienden spelen het niet) en ben eigenlijk een beetje klaar met alle mensen ten Oosten van Duitsland.

FTFY :+

The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.

• xelfer
  • Niet online
NeHoX schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 10:59:
[...]
In COD kan je prima sproeien en toch gewoon 5 headshots op een rij schieten met 5 kogels :). Daar is het gewoon een kwestie van goed corrigeren en op de juiste plek mikken.

[ Voor 12% gewijzigd door xelfer op 08-10-2015 11:27 ]

Verwijderd

[...]

als je verder dan 1 pagina had gelezen zie je dat deze vraag elke dag word gevraagd, en beantwoord.

Verwijderd

xelfer schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 11:26:
[...]

In COD kan je prima sproeien en toch gewoon 5 headshots op een rij schieten met 5 kogels :). Daar is het gewoon een kwestie van goed corrigeren en op de juiste plek mikken.
Ja in CS ook?

• xelfer
  • Niet online
Dat is waar, maar toch niet zo erg als in COD, waar je praktisch geen recoil hebt :).

• Whis!
  • Niet online
Zojuist een shadow box gedropped gekregen, dan toch maar voor het eerst een key gekocht..
Zat een ak frontside misty minimal-wear in.. maar heb eigenlijk niks met gun-skins, wil liever een mooie knife.

Wat is wijsheid met dit ding? Voor 28 pleuro op de market gooien of?

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:49

Hu9o

Schokkend

Nieuwe skins altijd meteen verkopen. Je zal zien dat hij alleen nog maar meer zal zakken.

En als je hem toch mooi vindt, koop je hem weer terug als als hij lager is (met winst :))

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

Hoi. Ik ben unranked. Vanavond mijn eerste comp gewonnen (yeah uhuh). Speel samen met een vriend van mij, ook unranked. Zijn er hier nog meer unranked die miss samen willen spelen?
MIjn naam op steam is awillowtree dus voeg me toe. Laat me wel ff weten dat je dit vanuit hier doet.

Ander vraagje; is het handig als wij op de ts van tweakers komen? Zijn er daar uberhaupt unranked?
Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 03:15:
Hoi. Ik ben unranked. Vanavond mijn eerste comp gewonnen (yeah uhuh). Speel samen met een vriend van mij, ook unranked. Zijn er hier nog meer unranked die miss samen willen spelen?
MIjn naam op steam is awillowtree dus voeg me toe. Laat me wel ff weten dat je dit vanuit hier doet.

Ander vraagje; is het handig als wij op de ts van tweakers komen? Zijn er daar uberhaupt unranked?
Er zullen denk ik weinig unranked spelers op de ts zitten.
Maar jullie zijn altijd welkom. Zodra jullie een rank hebben zullen er ook een stuk mrrr mensen met jullie spelen, omdat je dan geen 24 uur lockout hebt. Ik heb nog wel een unranked smurf maar die word nu al tegen dmg en le gematched. En ik weet jullie noveau niet dus ik heb geen idee of dat handig is.

Ik moet mijn 3e smurf maar eens gaan levelen naar level 3... zucht.. zeker zonder operation is dat nog een hele klus..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Wizz3rd
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-11 10:51
hmr schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:00:
Ik moet mijn 3e smurf maar eens gaan levelen naar level 3... zucht.. zeker zonder operation is dat nog een hele klus..
Wat is daar een goede manier voor? Ik speelde zelf voor mn smurf vooral casual. (kostte me meer dan 10 uur voor lvl 3 :/ )Ook hier en daar wat armsrace alleen vind ik de wallhack daarin zeer frustrerend.

[ Voor 5% gewijzigd door Wizz3rd op 09-10-2015 10:03 ]

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Ik had gisteren toch een potje waar ik zo bar slecht was dat was tegen het frustrerende aan. Had geloof ik de 1 na laatste ronde 8-8-23 staan ofzo, gelukkig bij 14-15 nog wel 3 kills gemaakt voor een tie. Maar wat een ramp zeg zulke potjes.

http://steamcommunity.com/id/teupje/

• neonite
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-11 12:01
Twijfel om all-in te gaan op NL ;x

te laat... toch te pussy om het te doen met 100 euro... :p We zullen zien of ik nu 200 euro winst mis ben gelopen

[ Voor 19% gewijzigd door hmr op 09-10-2015 11:47 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Wereldkaart
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
De line up van polen is niet echt wat je ervan zou verwachten, dus misschien dat NL nog een kans heeft:P

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:56
Jammer van de standaard lineup weer, oude glories maar er zijn veel betere spelers in de NL scene.

• Wizz3rd
Hoe worden de mensen voor het NL team uitgezocht dan?

• xeoMe
Martijn32 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:33:
Hoe worden de mensen voor het NL team uitgezocht dan?
door de captain (chris) maar tis vaak vriendjes politiek op basis van skill wordt er weinig gekozen imo.

Verwijderd

xeoMe schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:30:
Jammer van de standaard lineup weer, oude glories maar er zijn veel betere spelers in de NL scene.
Je bent gewoon salty dat je niet mee mag doen :P

• Scrtz
Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:44:
[...]

Nee dat is al jaren met alles zo, altijd hetzelfde standaard groepje. Gewoon boring, gun iemand anders die ervaring eens.

In 1.6 was het nog erger tho, iedereen speelde actief CS en altijd trokken er wat random oude top NLers hun stoffige muis en muismat uit de kast en mochten weer met alles meedoen. (seezung tommeh trx coil etc)

• xeoMe
Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:44:
[...]

Haha nee maar er zijn gewoon betere players zeker iemand zoals "kobus" moet echt meedoen aangezien hij op de top qua niveau zit.

Verwijderd

wambamNL schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 08:00:
[...]

Er zullen denk ik weinig unranked spelers op de ts zitten.
Maar jullie zijn altijd welkom. Zodra jullie een rank hebben zullen er ook een stuk mrrr mensen met jullie spelen, omdat je dan geen 24 uur lockout hebt. Ik heb nog wel een unranked smurf maar die word nu al tegen dmg en le gematched. En ik weet jullie noveau niet dus ik heb geen idee of dat handig is.
Ok dan komen we naar de ts als we een rank hebben :). Nee dmg en le is te hoog gegrepen nu. Dat is niet handig.
Dank je wel voor je antwoord.
Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:48:
[...]

Ok dan komen we naar de ts als we een rank hebben :). Nee dmg en le is te hoog gegrepen nu. Dat is niet handig.
Een vriend van mij zit op nova 2 atm ik zal hem je profiel doorgeven als dat goed is misschien dat je dan een keer samen met hem kan spelen?

Verwijderd

niet trollen

[ Voor 93% gewijzigd door Chaoss op 12-10-2015 20:30 ]

*knip*

Hij heeft wel gelijk... 1.6 was echt vriendjes politiek! Toen zat ik ook nog wat dichter bij het vuur en dat had helemaal niets te maken met "de beste worden gekozen".

[ Voor 27% gewijzigd door Chaoss op 12-10-2015 20:31 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Ronline77
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-10 16:51
Nederland gaat nu best aardig!

iRacing Profiel - https://www.twitch.tv/ronline77

Verwijderd

Pijnlijk potje.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:54
hmr schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:37:
[...]

Twijfel om all-in te gaan op NL ;x

te laat... toch te pussy om het te doen met 100 euro... :p We zullen zien of ik nu 200 euro winst mis ben gelopen
spoiler:
Goeie keuze gemaakt ;)

• Wizz3rd
Kijken hoe ze het de volgende match gaan doen!
spoiler:
beter doen ze het nu wel wat beter :/ eu > na :P

[ Voor 42% gewijzigd door Wizz3rd op 09-10-2015 13:56 ]

• Bartske
Nou de casters zijn het er iig over eens dat USA gaat winnen.

Verwijderd

wambamNL schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:55:
[...]

Een vriend van mij zit op nova 2 atm ik zal hem je profiel doorgeven als dat goed is misschien dat je dan een keer samen met hem kan spelen?
Ok wij spelen alleen nu zo een beetje met silver elite masters en nova 1. Dus misschien is hij ook te hoog :D . Maar er valt altijd van te leren toch.
Kijk maar of hij dat wilt (ben btw wel een girl). Ik wl niet zijn games slechter maken en hem laten deranken ofzo. Plus ik wil liever ook niet gecarried worden.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2015 15:17 . Reden: toevoeging ]

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-11 16:06

Rexomnium

Vincam aut moriar

Waar kun je het championship live bekijken?

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• Wizz3rd
Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:10:
[...]

Ok wij spelen alleen nu zo een beetje met silver elite masters en nova 1. Dus misschien is hij ook te hoog :D . Maar er valt altijd van te leren toch.
Kijk maar of hij dat wilt (ben btw wel een girl). Ik wl niet zijn games slechter maken en hem laten deranken ofzo. Plus ik wil liever ook niet gecarried worden.
Hij is vooral opzoek naar gezellige mensen om samen te spelen. En het enige wat hij kan is (redelijk) aimen (weinig gamesense) en we spelen vaker met meiden samen dus dat maakt ook niet uit. Ik wil ook wel is een keertje gewoon meespelen en mss wat tips geven als je dat wilt (zijn mss wel wat betere spelers hierzo etc dan mij maarja)

Ik heb je iig toegevoegd zie maar wat je ermee doet :p maar dan kan ik doe vriend van mij je vanavond ff laten toevoegen zonder dat ik het vergeet.

[ Voor 8% gewijzigd door Ryada op 09-10-2015 15:32 ]

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-11 19:25
Paar dagen geleden CS maar weer eens geinstalleerd en ik krijg het scherm maar niet gestretched op Windows 10 (AMD videokaart). Beetje googlen laat zien dat veel mensen dit probleem hebben en dat er soms wordt verwezen naar een oude 8.1 driver die ondertussen niet meer op de site van AMD staat. Is iemand hier er bekend mee?

Verwijderd

wambamNL schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:29:
[...]

Hij is vooral opzoek naar gezellige mensen om samen te spelen. En het enige wat hij kan is (redelijk) aimen (weinig gamesense) en we spelen vaker met meiden samen dus dat maakt ook niet uit. Ik wil ook wel is een keertje gewoon meespelen en mss wat tips geven als je dat wilt (zijn mss wel wat betere spelers hierzo etc dan mij maarja)
Wij vinden onzelf best gezellig haha :). Tips zijn altijd welkom!
Prima dus wat mij betreft :)
Junia schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:32:
Paar dagen geleden CS maar weer eens geinstalleerd en ik krijg het scherm maar niet gestretched op Windows 10 (AMD videokaart). Beetje googlen laat zien dat veel mensen dit probleem hebben en dat er soms wordt verwezen naar een oude 8.1 driver die ondertussen niet meer op de site van AMD staat. Is iemand hier er bekend mee?
Ja veel mensen heb ik hier over horen klagen. Wat je kan doen om het op te lossen is de resolutie van je bureaublad op de res van je game instellen. Op die manier zou het stretched moeten gaan worden. (Weet niet zeker of het werkt maar zou volgens mij moeten werken.)

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-11 19:25
wambamNL schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:37:
[...]

Ja veel mensen heb ik hier over horen klagen. Wat je kan doen om het op te lossen is de resolutie van je bureaublad op de res van je game instellen. Op die manier zou het stretched moeten gaan worden. (Weet niet zeker of het werkt maar zou volgens mij moeten werken.)
Thanks, zal het vanavond eens testen :) Niet echt de meest ideale oplossing maar agh :p

• deurmatje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-10 19:57
Junia schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:32:
Ik had dit ook, alleen dan met nvidia (gtx970). Alleen is dit sinds de laatste videokaart driver gefixt.

misschien dat amd hier ook nog mee komt?

• Scrtz
hmr schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:16:
[...]

Hij heeft wel gelijk... 1.6 was echt vriendjes politiek! Toen zat ik ook nog wat dichter bij het vuur en dat had helemaal niets te maken met "de beste worden gekozen".
Jep, deze NL lineup is overigens ook best wel gaar aangezien chrisj, kajsking,crucial en zelfs mikeS awpers zijn in het algemeen.

Wil niet zeggen dat ze niet met rifles kunnen omgaan, maar de lineup had wat efficienter opgesteld kunnen worden.

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:48:
[...]

nova 4 hier. dat kan vast prima. :)

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Scrtz schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 16:25:
[...]

Jep, deze NL lineup is overigens ook best wel gaar aangezien chrisj, kajsking,crucial en zelfs mikeS awpers zijn in het algemeen.

Wil niet zeggen dat ze niet met rifles kunnen omgaan, maar de lineup had wat efficienter opgesteld kunnen worden.
Vond mikeS niet sterk AWP-en vs Polen.... Murrica heb ik gemist..

*Wat ik eigenlijk best smerig vind aan CSGOLounge, is dat de odds zich blijven aanpassen nadat je gebet hebt...

[ Voor 11% gewijzigd door hmr op 09-10-2015 16:56 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Scrtz
hmr schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 16:46:
[...]

Vond mikeS niet sterk AWP-en vs Polen.... Murrica heb ik gemist..

*Wat ik eigenlijk best smerig vind aan CSGOLounge, is dat de odds zich blijven aanpassen nadat je gebet hebt...
Ja die veranderen op basis van de inzet per side als ik het goed heb.

Mijn zin klopte niet helemaal trouwens, ik meende te herinneren dat mikeS een awper is normaal, not sure tho.
Scrtz schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 16:57:
[...]

Mijn zin klopte niet helemaal trouwens, ik meende te herinneren dat mikeS een awper is normaal, not sure tho.
I know... maar dat is bij normale weddenschappen best vreemd... ik heb bijvoorbeeld veel ingezet bij goede ods, maar als de ods nu opeens heel onvoordelig worden dan weet ik niet of ik diezelfde bet nog wel wil doen..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-11 03:00
hmr schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:16:
[...]

Tja vriendjes zijn destijds werd je door goed te zijn en bijvoorbeeld in re-flex/mysod/edit te spelen en dan maakte je wel een kans om gewoon geselecteerd te worden.
Als je in een top team zit wat lans gewonnen heeft (al zijn het de NL lans) dan heb je meer kans dan iemand die online goed kan fraggen.

Als je nu erg goed bent en in een semi-pro team zou spelen kan je zo maar vrienden worden met chrisj, wat betekend dat hij jou wel eens kan selecteren.

Heb vaak gehoord dat het vriendjespolitiek is en dat klopt ook wel een beetje, maar als je echt actief speelt in een team of in FPL zit bijvoorbeeld dan val je wel op bij de team-nl captain, maar er is al geen enkel nederlands team wat ook maar aan enige cups mee doet wat er toe doet atm.

Verwijderd

Scrtz schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 16:57:
[...]

Ik zag het er niet aan. Erg jammer potje imho, ze hebben te veel weggeven.

• xeoMe
Minaaj schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 17:54:
[...]

Heb vaak gehoord dat het vriendjespolitiek is en dat klopt ook wel een beetje, maar als je echt actief speelt in een team of in FPL zit bijvoorbeeld dan val je wel op bij de team-nl captain, maar er is al geen enkel nederlands team wat ook maar aan enige cups mee doet wat er toe doet atm.
Owh? er zijn aardig wat NL teams in ESEA intermediate en ECV die ook meedoet met CEVO main.
https://cevo.com/event/cs-globaloffensive/roster/561918/

Doorbloeien als NL team gebeurd nog niet maar kan komen a.s. Dreamhack Cluj-Napoca
ECV gaat namelijk namelijk naar Dreamhack Cluj-Napoca

Verwijderd

hexta schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 16:40:
[...]

nova 4 hier. dat kan vast prima. :)
We kunnen het allicht een keer proberen. MIjn steam naam is awillowtree (avatar van een furby)

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 18:29:
[...]

We kunnen het allicht een keer proberen. MIjn steam naam is awillowtree (avatar van een furby)
Added :) ik ben Stinos of zoiets

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:06

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

http://oddshot.tv/shot/olofmeister-201510091221240

waarom heb ik dit nooit in comp :+

• Bartske
Wat een zooitje is het op dat toernooi trouwens, toen ik vanmiddag keek viel de stream al telkens weg en hadden ze problemen. Kijk ik net even naar frankrijk - NL zijn er weer connection issues... Je zou denken dat het bij een lan toernooi niet zo moeilijk moet zijn om alles te laten werken.

• Scrtz
Bartske schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 22:09:
Wat een zooitje is het op dat toernooi trouwens, toen ik vanmiddag keek viel de stream al telkens weg en hadden ze problemen. Kijk ik net even naar frankrijk - NL zijn er weer connection issues... Je zou denken dat het bij een lan toernooi niet zo moeilijk moet zijn om alles te laten werken.
Eens, zou je inderdaad denken ja.. Ik verbaas me er ook altijd over.

Zelfde dat zovaak matches zoveel delay hebben, dat die pro's het niet lukt om binnen 10-15 min hun setup en settings klaar te hebben is me toch altijd een wonder, gewoon laksigheid ofzo.

Verder snap ik ook niet waarom er nog evenementen zijn die van die gare stream sites gebruik maken, gebruik toch gewoon twitch dat is veruit de beste en populairste.
Scrtz schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 22:16:
[...]

Zelfde dat zovaak matches zoveel delay hebben, dat die pro's het niet lukt om binnen 10-15 min hun setup en settings klaar te hebben is me toch altijd een wonder, gewoon laksigheid ofzo.

Verder snap ik ook niet waarom er nog evenementen zijn die van die gare stream sites gebruik maken, gebruik toch gewoon twitch dat is veruit de beste en populairste.
Pro's kunnen toch hun randapparatuur inpluggen en de CFG map replacen met hun CFG map? Of zijn die delays echt doordat er iets is met hun settings? Dacht dat er altijd delays waren omdat iets niet werkte of dat de spelers te laat zijn...
[...]

Die gare streamingsites zijn voor mij een groot voordeel twitch is namelijk geblokkeerd op het werk. Dus op die manier kan ik toch nog het toernooi volgen.

wambamNL schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 22:22:
[...]

Die gare streamingsites zijn voor mij een groot voordeel twitch is namelijk geblokkeerd op het werk. Dus op die manier kan ik toch nog het toernooi volgen.
Lol, met de reden zo min mogelijk afleiding? Ben wel benieuwd wat ze dan allemaal hebben geblockt :P

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

ik had het laatst op train.

Maar heb er niks aan gehad. Werd meteen neergepaft :(

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• PetNL
[...]

Dit is hetzelfde als laatst die problemen met de update...

Het is niet zo simpel. Ik kan wel een heel relaas houden over waarom maar het is vrijdagavond. :P

• TheAnthonyNL
Hu9o schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 22:32:
[...]

ik had het laatst op train.

Maar heb er niks aan gehad. Werd meteen neergepaft :(
Had ik op cache.

Add me on Steam

Net weer een heel gezellig potje op Mirage gedaan. 3 pre-made, we kwamen met 1 goede random en 1 Rus. De Rus had geen mic, ging altijd B als wij A gingen en heeft de match geabandonned toen we de pistol round verloren als CT (we stonden 11-5 achter).

/rant over

• TheAnthonyNL
Sta je bijna met een 30 bomb op cache the carryen met 15-5 wordt je zonder pardon gekickt door premade team ... GG WP noobs zal nog eens carryen...

Add me on Steam

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

TheAnthonyNL schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 17:21:
Sta je bijna met een 30 bomb op cache the carryen met 15-5 wordt je zonder pardon gekickt door premade team ... GG WP noobs zal nog eens carryen...
gebeurd het eens een keertje... heb je dit :+

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:27

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren deze game gewonnen via steamgifts. Vandaag eventjes gespeeld maar je ziet dat het nivo redelijk hoog ligt. Het kopen van wapens duurt bij mij best wel lang elke keer maar weer :P. Ik speel nog niet competitief. Speel voornamelijk Casual

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Heeft iemand anders problemen met Steam op het moment? Het duurt super lang om ergens te klikken, en het lijkt alsof hij telkens bijna vastloopt. CSGO loopt echter zoals normaal, ook al duurt het iets langer om erin te komen.
Ben trouwens na een week niet te hebben gespeeld gewoon een rank lager (wellicht met een cheater samen gespeeld ofzo?)

Do what you love, do it often

• PetNL
Oxigeon schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 17:28:
Gisteren deze game gewonnen via steamgifts. Vandaag eventjes gespeeld maar je ziet dat het nivo redelijk hoog ligt. Het kopen van wapens duurt bij mij best wel lang elke keer maar weer :P. Ik speel nog niet competitief. Speel voornamelijk Casual
Gewoon competitief doen joh is veruit het leukst. Fuck stats en rank ;)

Download deze uit de workshop: http://steamcommunity.com...filedetails/?id=243702660
Kun je simpel kijken welke wapens bij jou passen maar ook je settings uitproberen (crosshair type, sensitivity, acceleration etc) en kun je even inkomen voordat je gaat spelen.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:27

Oxigeon

En zo is dat!

macciez schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 17:37:
Heeft iemand anders problemen met Steam op het moment? Het duurt super lang om ergens te klikken, en het lijkt alsof hij telkens bijna vastloopt. CSGO loopt echter zoals normaal, ook al duurt het iets langer om erin te komen.
Ben trouwens na een week niet te hebben gespeeld gewoon een rank lager (wellicht met een cheater samen gespeeld ofzo?)
Hier ook wat problemen

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Verwijderd

Het is toch niet te doen welke rare mensen er op CS:GO een potje komen spelen. Geen mic, geen calls, zelfs geen chat. En gewoon super slecht spelen op DMG/LE level.

Ben misschien zelf geen global of super hero maar gewoon beetje common game sense en communicatie mag toch wel.

Valve kan helaas hier niets aan doen. Premades blijven wel het leukst. Maar na een loss stopt iedereen er wel mee meestal. :P

Even ragen. Na 6 losses op rij..

• TheAnthonyNL
Verwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 19:13:
Het is toch niet te doen welke rare mensen er op CS:GO een potje komen spelen. Geen mic, geen calls, zelfs geen chat. En gewoon super slecht spelen op DMG/LE level.

Ben misschien zelf geen global of super hero maar gewoon beetje common game sense en communicatie mag toch wel.

Valve kan helaas hier niets aan doen. Premades blijven wel het leukst. Maar na een loss stopt iedereen er wel mee meestal. :P

Even ragen. Na 6 losses op rij..
Ja die laatste game sloeg echt nergens op ...

Add me on Steam

Leuk potje gehad net.
Was gezellig en hebben het toch nog op een draw kunnen krijgen door een sicke ace van mij.
Filmpje tijd dus :D
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=QKu46Qns9s0&feature=youtu.be]
Please no haterino on the overlay, ik kon hem niet disablen.

[ Voor 12% gewijzigd door Ryada op 10-10-2015 22:19 ]

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:49
TheAnthonyNL schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 17:21:
Wat je vergeet te vertellen dat niemand die pot serieus speelde, had ook wel kunnen carryen :p Heb er overigens ook geen punten aan over gehouden (de rest wel) want heb in euforisch moment paar teammaten kapot geknald dus kick. (ze waren overigens alle drie stront vervelend)

Ah joh, als je nog een keer met met mij wil spelen maak ik het goed ;)

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

• ShApeBE
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:57
In hoeverre is de rank die je na 10 wins krijgt correct?
Krijg gold nova master, maar kheb het gevoel dat ik veel te hoog ingeschat wordt? het is zo goed als mijn eerste shooter op pc.
Ik heb wel na mijn eerste competitive 3 losses gehad en daarna alleen maar wins tot nu dus.

Steam: ShApeBE

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

ShApeBE schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 21:49:
In hoeverre is de rank die je na 10 wins krijgt correct?
Krijg gold nova master, maar kheb het gevoel dat ik veel te hoog ingeschat wordt? het is zo goed als mijn eerste shooter op pc.
Ik heb wel na mijn eerste competitive 3 losses gehad en daarna alleen maar wins tot nu dus.
het is op basis van 10 potjes die je in compo hebt gespeeld. Dus niet echt, het is je begin, vandaar uit kom je vanzelf in je start rank en bouw je je rank up als je beter wordt, dus zit er niet te veel over in, in gmn kun je mooi al wat standaard dingen leren van cs :)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Gister voor het eerst met lui van Nehox gespeeld. Dat was serieus het leukste potje dat ik heb gespeeld tot nu toe. Een vraagje daarover echter; als ik zie dat iemand met 2 ranks hoger is "waiting to play", is het okay om daar mee te spelen? Of zijn daar strikte regels?
Wat doen jullie bovendien tijdens het wachten? Deathmatch?

Do what you love, do it often

Verwijderd

macciez schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 23:11:
Gister voor het eerst met lui van Nehox gespeeld. Dat was serieus het leukste potje dat ik heb gespeeld tot nu toe. Een vraagje daarover echter; als ik zie dat iemand met 2 ranks hoger is "waiting to play", is het okay om daar mee te spelen? Of zijn daar strikte regels?
Wat doen jullie bovendien tijdens het wachten? Deathmatch?
Aim practise :)

En neen. Vraag maar rond. :)

Verwijderd

Ik denk dat er een nieuwe cheat uit is. Ik heb geen normaal potje meer kunnen spelen. Ik doe meestal matchmaking in mijn ééntje en ben Legendary Eagle maar het is niet meer te doen. Het rare is dat ik ongeveer elk potje verlies maar geen rank omlaag ga.

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:28
Dit weekend eens een test gedaan met servers blokkeren.

EAST vs WEST...

East
- Russen
- Weinig of geen teamplay
- Cyka
- Niveau op supreme zeer laag

West
- Mix van Europeanen
- Goede teamplay (iedereen gebruikt mic)
- Niveau is véééél hoger dan op East (Easy ;))

Gek dat het verschil zo hoog ligt tussen de regio's.
De leukste matches zijn op West maar het is wel een stuk moeilijker dan op East.

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:22
Ben beetje mijn doel kwijt met CS:GO.

Wilde zo hoog mogelijk ranken, ben nu tijdje global maar promoten kan ik niet meer...

Wat zijn goede sites om zo nu en dan keer competitive te spelen? Een vast team elke dinsdag avond 2 wars doen past niet echt in mijn agenda...

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

frye schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 08:31:
Dit weekend eens een test gedaan met servers blokkeren.

EAST vs WEST...

East
- Russen
- Weinig of geen teamplay
- Cyka
- Niveau op supreme zeer laag

West
- Mix van Europeanen
- Goede teamplay (iedereen gebruikt mic)
- Niveau is véééél hoger dan op East (Easy ;))

Gek dat het verschil zo hoog ligt tussen de regio's.
De leukste matches zijn op West maar het is wel een stuk moeilijker dan op East.
Helaas heb je ook Russen die 'hun' servers blockeren en zo toch met Europeanen komen.

@Oggy, je kan faceit of ESEA proberen.

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-10 11:56

iLikeNoobies

With Big Boobies

is voor V&A

[ Voor 91% gewijzigd door Chaoss op 12-10-2015 20:26 ]

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 23:24:
[...]

Aim practise :)

En neen. Vraag maar rond. :)
Niet helemaal aan jou om de regels uit te leggen, maar bedankt.

Het hangt heel erg af aan de persoon/groep. Als je met iemand wilt spelen zul je het moeten vragen.
Courtesy rule is dat je eerst even rustig hallo zegt en dan even vraagt of ze al aan het spelen zijn, want niet iedereen switched daadwerkelijk van channel. Dan gewoon even kijken of ze willen spelen. Probeer het niet te overextenden (als GN1 met globals willen spelen), dat werkt gewoon niet.

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11 15:45
is voor V&A

[ Voor 95% gewijzigd door Chaoss op 12-10-2015 20:28 ]

• Stvn21
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:36
Oggy schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 12:44:
Ben beetje mijn doel kwijt met CS:GO.

Wilde zo hoog mogelijk ranken, ben nu tijdje global maar promoten kan ik niet meer...

Wat zijn goede sites om zo nu en dan keer competitive te spelen? Een vast team elke dinsdag avond 2 wars doen past niet echt in mijn agenda...
Ik heb nooit begrepen dat ranken een doel kan zijn voor mensen. Die ranks zijn bedoeld om je te matchen met, en tegen enigszins vergelijkbare spelers. Ik ben zelf supreme en ik hecht er echt 0,0 waarde aan.

Ik speel de game omdat ik het gewoonweg de leuke/beste FPS vind (verreweg).

Maar als antwoord op je vraag: ESEA/CEVO?
Pagina: 1 ... 179 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic