Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 178 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.742 views

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-11 11:22
Martijn32 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:38:
[...]

Gratz! Die tool kende ik nog niet :P Heb een HS % van 55.6% :o
Ligt er ook beetje aan als je veel public speelt of niet :) Als je daar hs's oefent zeg maar, tja dat vertaalt zich wel. Zelf speel ik alleen competitie.

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

• Jo0Lz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-10 10:05

Jo0Lz

Lick the box!

Pro <3

Altijd gelijk. 8)

Twitch | YouTube | Jo0Lz#2351 | Steam | Twitter

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-10 11:56

iLikeNoobies

With Big Boobies

Heeft iemand nog pins van Cologne te koop?

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-11 15:14

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

iLikeNoobies schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:55:
denk het niet

Verwijderd

iLikeNoobies schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:55:
Ja ik ken nog iemand die ze voor €11 verkoopt. Interesse?

spoiler:
/sarcasm

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2015 15:30 ]

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
sdke schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 12:42:
Vraagje, hoelang duurt het voordat je rank kwijt bent? Laptop heeft gekke keuren en zou 3 weken binnen moeten in mediamarkt voor garantie.
-O-

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19:49
Ja erg e. Zal al voor vanavond zijn. Start niet meer op zelfs.
Nooit meer een AMD cpu.

• PetNL
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-02-2023
Moet je dan echt gespeeld hebben of alleen in-game gezeten te hebben? In het geval van dat laatste kun je toch vast wel ergens anders een keer inloggen.

• Wizz3rd
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-11 10:51
PetNL schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:17:
Moet je dan echt gespeeld hebben of alleen in-game gezeten te hebben? In het geval van dat laatste kun je toch vast wel ergens anders een keer inloggen.
Je moet dan een potje MM gedaan hebben, ik weet niet of winnen of verliezen wat uitmaakt.
Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:15:
[...]

Ja ik ken nog iemand die ze voor €11 verkoopt. Interesse?

spoiler:
/sarcasm
Die had ik niet door tot je de spoiler tagg toevoegde...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Wanneer je +- een maand niet meer speelt verdwijnt inderdaad je rank. Dit is niks erg, geen drama maken dames. Het is niet zo dat je dan weer 10 ranking matches moet spelen en ingeschaald wordt op silver 1.

Zodra je 1/2 games weer speelt (/wint(?)) krijg je weer een rank terug die dicht bij je rank lag voordat je inactief ging.

Steam: Grim

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19:49
Kan er geen inzamelmoment zijn voor me? Verkoop wat skins voor me dan kan ik terug gamen.

Verwijderd

sdke schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 19:41:
Kan er geen inzamelmoment zijn voor me? Verkoop wat skins voor me dan kan ik terug gamen.
Vet goed id..! Nee.

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-10 11:56

iLikeNoobies

With Big Boobies

Misschien heeft Lode een pin voor je!

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:04
pm lode die heeft vast wel wat voor je

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:49
Get your own damn money cyka.

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11 12:30
Als je Loudness Equalization in je speakers properties aanvinkt, met een volume van 15%^, hoor je footsteps net zo luid als gunshots. Iemand zin om te testen?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/b29EEns.png
bron: reddit

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-11 21:13

Nutellaah

Bits N Sites

Martijn32 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:38:
[...]

Gratz! Die tool kende ik nog niet :P Heb een HS % van 55.6% :o
Coole tool! Rare is wel dat ik bij mijn stats geen Mirage zie staan terwijl ik die wel degelijk al heb gespeeld:
http://csgo-stats.com/76561197960299796/

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Hoe dat precies zit met de maps weet ik ook niet. Ik speel vrijwel geen Dust2, maar die staat als mijn favourite map bovenaan. Geen Mirage, alhoewel ik die vrijwel altijd speel.

Do what you love, do it often

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:34
Nutellaah schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:53:
[...]

Coole tool! Rare is wel dat ik bij mijn stats geen Mirage zie staan terwijl ik die wel degelijk al heb gespeeld:
http://csgo-stats.com/76561197960299796/
Volgens mij is die site nu nutteloos omdat er geen data meer binnenkomt.

• Nutellaah
  • Laatst online: 21-11 21:13

Nutellaah

Bits N Sites

Terranova schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:23:
[...]

Volgens mij is die site nu nutteloos omdat er geen data meer binnenkomt.
Aah ok, bedankt! Wel jammer want wel cool om eens alles te bekijken :)

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

• Wizz3rd
macciez schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:09:
Hoe dat precies zit met de maps weet ik ook niet. Ik speel vrijwel geen Dust2, maar die staat als mijn favourite map bovenaan. Geen Mirage, alhoewel ik die vrijwel altijd speel.
Bij de FAQ op de site staat dat sommige mappen waaronder mirage, niet door valve met de web api worden meegestuurd. Dus ook niet laten zien op de site :/

• macciez
Martijn32 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:38:
[...]

Bij de FAQ op de site staat dat sommige mappen waaronder mirage, niet door valve met de web api worden meegestuurd. Dus ook niet laten zien op de site :/
Dat verklaart een bende, zo diep ben ik nooit in de site geweest :)

edit: Wat vinden jullie trouwens de beste manier om een map te leren? Ik wil graag overpass en cache ook gaan spelen in competitive, maar die heb ik nog nooit gedaan. Bij de meeste spelmodes, behalve competitive, kun je alleen de mappack kiezen en niet specifiek een map. Ik wil in mijn huidige rank ook de rest van het team niet aandoen, dat ik geen idee heb waar ik heen moet rennen.

[ Voor 35% gewijzigd door macciez op 06-10-2015 10:57 ]

• GeoffLx
  • Niet online
macciez schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:55:
[...]

edit: Wat vinden jullie trouwens de beste manier om een map te leren? Ik wil graag overpass en cache ook gaan spelen in competitive, maar die heb ik nog nooit gedaan. Bij de meeste spelmodes, behalve competitive, kun je alleen de mappack kiezen en niet specifiek een map. Ik wil in mijn huidige rank ook de rest van het team niet aandoen, dat ik geen idee heb waar ik heen moet rennen.
Map callouts zoeken op internet (zijn veel mooie afbeeldingen voor) en enigszins uit je hoofd leren.
Daarnaast veel streams kijken van pro matches en betere CS spelers (Summit1g bijv. speelt regelmatig Cache en Overpass). Zien welke posities ze holden op CT en welke T strats er worden uitgevoerd. Zo leer je al heel veel.

Smoke en flash guides van de betreffende maps zijn overigens ook geen overbodige luxe.

• Loetn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:06

Loetn

All-time lurker

GeoffLx schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:12:
[...]

Map callouts zoeken op internet (zijn veel mooie afbeeldingen voor) en enigszins uit je hoofd leren.
Daarnaast veel streams kijken van pro matches en betere CS spelers (Summit1g bijv. speelt regelmatig Cache en Overpass). Zien welke posities ze holden op CT en welke T strats er worden uitgevoerd. Zo leer je al heel veel.

Smoke en flash guides van de betreffende maps zijn overigens ook geen overbodige luxe.
Grenades guide : www.thewarmup.net

The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Lieve CSGO gemeenschap, sinds een weekje heb ik problemen met CSGO. Het verschilt per match, soms wel soms niet, maar het lijkt op een soort micro lag/stutter. Dan lijkt het of het hele potje mensen niet zijn waar ik ze zie, dit wordt vaak bevestigd doordat een team8 een enemy schiet op een plek waar ik hem helemaal niet zag staan (hij stond op mijn scherm, 2m daar voor of achter).

Mijn pc is een beest en ik heb geen lag (max 50ping), choke of loss.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
[...]

YouTube: CS GO de_cache Sample Map Guide Strategy Spot Names Default Setup Smoke Flash Molotov Tutorial Help voor cache, zo zijn er ook een paar te vinden voor Olafpass. Maar kijk ook pro matches. En ga zelf spelen! Een loss is maar een loss, ranking is toch naar de klote. Het spel echt leren kost tijd en moeite.

[ Voor 48% gewijzigd door bbblije op 06-10-2015 12:41 ]

• Wereldkaart
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
[...]

Gewoon gaan spelen, heb ik ook gedaan.
Als je speelt merk je vanzelf wat de cheeky spots zijn e.d.
Daarnaast heb je ook tutorial vids van bijv TheWarOwl met standaard defending spots e.d.
Speel eens een potje met een LE of hoger en die kunnen je in de warmup en tijdens de game tips geven over spots e.d.

Speelde vroeger enkel nuke, totdat ik voor rank ging spelen en met betere mensen ging, nu ken ik de meeste maps wel. Je gaat misschien een tijdje verliezen omdat je het niet snapt, maar het komt allemaal goed

• macciez
Wereldkaart schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 14:17:
[...]
Gewoon gaan spelen, heb ik ook gedaan.
Als je speelt merk je vanzelf wat de cheeky spots zijn e.d.
Daarnaast heb je ook tutorial vids van bijv TheWarOwl met standaard defending spots e.d.
Speel eens een potje met een LE of hoger en die kunnen je in de warmup en tijdens de game tips geven over spots e.d.
Op het moment ben ik hoger dan LE, en daar ligt ook het probleem; ik wil het mijn team niet aandoen dat ik niet direct weet waarheen :). Maar ik ga idd even wat pro-matches kijken en dan die call-outs bestuderen. Dan moet dat goed komen.

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-10 07:41

Silence

Godlike

Nice thanks, lekker keen doen haha

Inventaris - Steam

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Is CS plat? Ik kan niet bij mijn inventaris en games joinen lukt ook niet.... :(

• Grim
xelfer schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 16:08:
Is CS plat? Ik kan niet bij mijn inventaris en games joinen lukt ook niet.... :(
Yup.

https://steamstat.us/

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11 15:45
xelfer schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 16:08:
Heb laatste twee weken regelmatig last van issues met vertragingen in versturen van trade's, ontvangen van confirmation mails etc. Nu is 't dus weer een stapje erger geworden.

Overigens nog over die pins in de prijs. Ja 14 euro, op het event zelf. Daarbuiten beginnen ze bij 25 keys. en loopt het door naar makkelijk 60 keys voor iets als een guardian pin. Kan zijn dat je wat minder trade ervaring hebt, maar ga niet onzin lopen blaten als "die pins zijn 14 euro".

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13

http://steamcommunity.com/id/teupje/

• Kevin1Smid
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21:22
[...]
.............tekst.........
Maak een smurf account aan en ga daarmee op die map competitive doen! Dat is waar smurfs voor zijn oefenen (en trollen).

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
Echt leuk gedaan van de spelers ja.
Veel mensen zeggen dat het staged was, maar er was gezegd dat het in een 5v5 met vrienden was, dus dat ze het toch niet al te serieus namen. Maar staged of niet, nog steeds mooi. :)

Het is trouwens een report van reddit, maar wat kan je anders van 9gag verwachten XD.

steam: failsnail, Letterbox

• pepijnmesie
  • Laatst online: 04-07 09:39
Ik speel nu een tijdje CS:GO, ben nog niet heel goed maar heb wel een aardige skin (Stattrak FT AWP | Corticera), maar nu wil ik hem omhoog traden naar een iets duurdere skin. heeft iemand tip(s) om er voor te zorgen dat mensen iets willen overpayen?

Edit: De skin die ik graag wil is de ak-47 case hardened (well worn)

[ Voor 12% gewijzigd door pepijnmesie op 06-10-2015 21:44 ]

• Lawwie

Lawwie

pepijnmesie schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 21:36:
Ik speel nu een tijdje CS:GO, ben nog niet heel goed maar heb wel een aardige skin (Stattrak FT AWP | Corticera), maar nu wil ik hem omhoog traden naar een iets duurdere skin. heeft iemand tip(s) om er voor te zorgen dat mensen iets willen overpayen?

Edit: De skin die ik graag wil is de ak-47 case hardened (well worn)
Als jij een upgrade wil (van 10 naar 20 euro bijv) zul je gewoon bij moeten leggen (overpay), en andersom, uptraden lijkt leuk maar is echt moeilijk. Ik zou gewoon zeggen, koop je skin, kost je het minste moeite.

• pepijnmesie
  • Laatst online: 04-07 09:39
Het is maar een kleine upgrade (ong. 50ct). Hoe kan het dan dat er mensen zijn die van een euro naar een knife gaan? Ik snap dat je gewoon geduld nodig hebt, maar is dat dan het enige? Of gebruiken die mensen nog een speciale tactiek om omhoog te traden?

• Lawwie

Lawwie

pepijnmesie schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 22:03:
Het is maar een kleine upgrade (ong. 50ct). Hoe kan het dan dat er mensen zijn die van een euro naar een knife gaan? Ik snap dat je gewoon geduld nodig hebt, maar is dat dan het enige? Of gebruiken die mensen nog een speciale tactiek om omhoog te traden?
Geduld, heel veel geduld en heel veel tijd..

• Royenroy
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06-10 07:39
Je moet iemand vinden die heel erg graag jouw specifieke skin wil hebben, en daar misschien een kleine overpay voor over heeft. Zo kun je langzaam naar je skin naar wens toe traden. Het vergt alleen heel erg veel geduld.

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-11 14:05
Lawwie schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 15:13:
[...]

Alleen de 10 sec round end timer aan staan, handig om te weten of je moet vechten om de bomb de defusen/verdedigen of dat je kunt rennen. Verder staat dit geluid ook heel zacht zo dat ik er geen last van heb, default sounds overigens.
hoe doe je dit ? wist niet dat er een geluidje voor bestond.
SmokingSig schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 08:18:
[...]

Staat standaard aan, onder sound > 10 second timer iirc.

• SmokingSig
Brogala schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 08:29:
[...]

Staat standaard aan, onder sound > 10 second timer iirc.
Joah al men muziek geluid staat af, zal vdd is chekken om alles uit te zetten buiten die timer.

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

SmokingSig schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 08:18:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fKsbOVK.jpg

:)

• SmokingSig

Verwijderd

Keyprijs van 1.85€ lijkt mij redelijk nice niet?

• Ronline77
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-10 16:51
NL team voor de TWC: Global finals die morgen begint:

◾Netherlands: chrisJ, CRUC1AL, kajsk1ng, mikeS, luosrevo

Ze zitten in de poule bij Frankrijk, USA en Polen, dus waarschijnlijk riperino

edit: Nederland spelt vrijdag ze 1e game tegen Polen om 11:45 uur trouwens

[ Voor 16% gewijzigd door Ronline77 op 07-10-2015 10:47 ]

iRacing Profiel - https://www.twitch.tv/ronline77

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:49
Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:38:
Keyprijs van 1.85€ lijkt mij redelijk nice niet?
Voor iemand zoals mij die geen zier geeft om skins vind ik dat een hoop geld :|

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

• macciez
Ronline77 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:46:
NL team voor de TWC: Global finals die morgen begint:

◾Netherlands: chrisJ, CRUC1AL, kajsk1ng, mikeS, luosrevo

Ze zitten in de poule bij Frankrijk, USA en Polen, dus waarschijnlijk riperino

edit: Nederland spelt vrijdag ze 1e game tegen Polen om 11:45 uur trouwens
Ik zit even te kijken naar de wiki over Team NL. Hoe komt het dat wij 3 spelers hebben die kennelijk geen team hebben? Is dat normaal? Of spelen die inofficieel voor andere teams?

• Wereldkaart
NL is n00b in CSGO, alleen ChrisJ is goed.

• Wizz3rd
Wereldkaart schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:07:
Helaas wel :( En zeker in de group waarin we zitten haha, weinig kans :p

• xelfer
  • Niet online
Kan je eigenljik F2P items vergaren in CS GO of lukt dat alleen door er keiharde euros tegenaan te gooien?

• k1NG
  • Laatst online: 13-11 16:55
Wereldkaart schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:07:
CS is nooit echt populair geweest in Nederland. Hopelijk komt er nog ooit een team wat echt doorbreekt.

• ShApeBE
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:57
Iemand tips hoe je kunt vermijden om met jonge russen te samen te spelen? Gisteren eenmaal gekicked geweest en de andere keer iemand die denkt dat hij het spel hij domineert terwijl hij gewoon even slecht/goed is als al de rest.

Ben trouwens net begonnen en kwa niveau kan ik voorlopig best meekomen, ondanks dat dit mijn eerste shooter op pc is.

Steam: ShApeBE

• Lawwie

Lawwie

ShApeBE schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:46:
Iemand tips hoe je kunt vermijden om met jonge russen te samen te spelen? Gisteren eenmaal gekicked geweest en de andere keer iemand die denkt dat hij het spel hij domineert terwijl hij gewoon even slecht/goed is als al de rest.

Ben trouwens net begonnen en kwa niveau kan ik voorlopig best meekomen, ondanks dat dit mijn eerste shooter op pc is.
http://csgo.gamebanana.com/tools/5684

• Wereldkaart
xelfer schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:15:
Kan je eigenljik F2P items vergaren in CS GO of lukt dat alleen door er keiharde euros tegenaan te gooien?
Ja, na iedere match heb je kans op een drop.
Ken ondertussen al twee mensen die tijdens zo'n drop een skin van circa 130 euro gekregen hebben, de kans daarop is echter nihil natuurlijk

@ShapeBE, kijk eens op de tweakers teamspeak (ts3.nehox.nl) zijn zat mensen waarmee je premade kunt spelen, dus dan heb je 4 anderen 'naar keuze' in je team

[ Voor 16% gewijzigd door Wereldkaart op 07-10-2015 12:53 ]

• macciez
Nog even iets (verveel me beetje opt werk); horen de kleuren in csgo erg flets te zijn? Soms zie ik tegenstanders niet in de verte, omdat alles in de verte nog flets/onduidelijk is.

Verwijderd

macciez schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:00:
Nog even iets (verveel me beetje opt werk); horen de kleuren in csgo erg flets te zijn? Soms zie ik tegenstanders niet in de verte, omdat alles in de verte nog flets/onduidelijk is.
Digital vibrance!

• Scrtz
k1NG schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:45:
[...]

CS is nooit echt populair geweest in Nederland. Hopelijk komt er nog ooit een team wat echt doorbreekt.
Wat? CS is altijd al populair in Nederland geweest, daar ligt het helemaal niet aan, het komt meer door de houding en omdat NLers nogal nuchter zijn wat betreft hun toekomst ipv stoppen met school/werk om fulltime te gaan gamen.
macciez schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:50:
[...]

Ik zit even te kijken naar de wiki over Team NL. Hoe komt het dat wij 3 spelers hebben die kennelijk geen team hebben? Is dat normaal? Of spelen die inofficieel voor andere teams?
Orbit is laatst gequit, maar de 5 NLers die ons representeren verdienen die plek, maak je maar geen zorgen, wel of geen team.

Sowieso mixt iedereen maar wat aangezien je geen teams naar zo'n landencompetitie mag sturen dus de uitkomsten kunnen heel random worden.

[ Voor 38% gewijzigd door Scrtz op 07-10-2015 13:18 ]

Verwijderd

Scrtz schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:16:
[...]

Wat? CS is altijd al populair in Nederland geweest, daar ligt het helemaal niet aan, het komt meer door de houding en omdat NLers nogal nuchter zijn wat betreft hun toekomst ipv stoppen met school/werk om fulltime te gaan gamen.

[...]

Orbit is laatst gequit, maar de 5 NLers die ons representeren verdienen die plek, maak je maar geen zorgen, wel of geen team.

Sowieso mixt iedereen maar wat aangezien je geen teams naar zo'n landencompetitie mag sturen dus de uitkomsten kunnen heel random worden.
Daarbij bied nederland ook niet veel hulp voor mensen die dit willen doen! Pro streamen e.d. is ook niet echt makkelijk hier

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:48
csgo is helemaal niet flets, zeker een low end pc :).
RoaDHouse schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:30:
[...]

Ja want een low end PC heeft te maken met de kleuren :') :S

• Scrtz
Even normaal doen aub

[ Voor 91% gewijzigd door Chaoss op 12-10-2015 20:10 ]

• RoaDHouse
Brogala schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:39:
[...]

Ja want een low end PC heeft te maken met de kleuren :') :S
Moet ik dat werkelijk nog gaan uitleggen ook, wil het wel doen hoor als daar behoefte aan is.

• RoaDHouse
Scrtz schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:43:
[...]

ohoh roadhouse, wanneer gooi je jezelf eens voor de trein, echt jij hebt nog nooit een topic fatsoenlijk doorgelezen volgens mij, laat staan een normale inhoudelijke reactie geplaatst.
Cheeers :)

• ShApeBE
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:57
Wereldkaart schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:52:
[...]

Ken ondertussen al twee mensen die tijdens zo'n drop een skin van circa 130 euro gekregen hebben, de kans daarop is echter nihil natuurlijk

@ShapeBE, kijk eens op de tweakers teamspeak (ts3.nehox.nl) zijn zat mensen waarmee je premade kunt spelen, dus dan heb je 4 anderen 'naar keuze' in je team
Bedankt! Zal ik zeker eens proberen

Steam: ShApeBE

RoaDHouse schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:44:
[...]

Moet ik dat werkelijk nog gaan uitleggen ook, wil het wel doen hoor als daar behoefte aan is.
Als er echt een reden is die ik niet weet ben ik best benieuwd. Maar toen ik het testte maakte mijn graphic settings niks uit met de kleuren. Heeft eerder iets te maken met de monitor denk ik.

[ Voor 6% gewijzigd door Brogala op 07-10-2015 13:57 ]

• xeroamd
RoaDHouse schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:44:
[...]

Benieuwd hoe je dat wil doen want dat low end pc kleurenverhaal raakt kant nog wal.
Brogala schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:54:
[...]

Als er echt een reden is die ik niet weet ben ik best benieuwd. Maar toen ik het testte maakte mijn graphic settings niks uit met de kleuren (of nou ja iig bij elke setting waren de kleuren duidelijk). Heeft eerder iets te maken met de monitor denk ik.
Niks om benieuwd naar te zijn, Hardware maakt ook niks, mijn vriendin speelt csgo @ lowest met 35/40 fps op een laptop. Kleuren zijn 't zelfde als bij mijn eigen pc. Enige manier om met die kleuren en fletsheid te spelen is zoals eerder aangehaald digital vibrance.

[ Voor 51% gewijzigd door xeroamd op 07-10-2015 13:57 ]

xeroamd schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:55:
[...]

Benieuwd hoe je dat wil doen want dat low end pc kleurenverhaal raakt kant nog wal.

[...]

Niks om benieuwd naar te zijn, Hardware maakt ook niks, mijn vriendin speelt csgo @ lowest met 35/40 fps op een laptop. Kleuren zijn 't zelfde als bij mijn eigen pc. Enige manier om met die kleuren en fletsheid te spelen is zoals eerder aangehaald digital vibrance.
Nja ik dacht wel een klein verschil qua graphics te zien maar dat kan ook een placebo zijn ofzo. Maar niet dat dat uitmaakt qua zichtbaarheid.

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

xeroamd schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:55:
[...]

PC = meer dan alleen je kast met onderdelen, monitor valt namelijk gewoon onder de term PC (ook al is het randapparatuur), theoretisch heeft hij gewoon gelijk.

Low end monitor kan een reden zijn voor slechte kleurweergave. Echter om het zo kortzichtig af te doen is weer iets anders natuurlijk. Er zijn voldoende low end systemen die prima kleurweergave hebben.

Bron: Wikipedia: Personal computer

[ Voor 10% gewijzigd door Damien op 07-10-2015 14:03 ]

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• xeroamd
Damienx2 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:02:
[...]

PC = meer dan alleen je kast met onderdelen, monitor valt namelijk gewoon onder de term PC (ook al is het randapparatuur), theoretisch heeft hij gewoon gelijk.

Low end monitor kan een reden zijn voor slechte kleurweergave. Echter om het zo kortzichtig af te doen is weer iets anders natuurlijk. Er zijn voldoende low end systemen die prima kleurweergave hebben.

Bron: Wikipedia: Personal computer
Natuurlijk zijn de weergegeven kleuren afhankelijk van het scherm en kalibratie hiervan. Echter doelt hij op een verschil tussen low en high end pc's en dat is er, mits hetzelfde scherm gebruikt, gewoonweg niet
Je hebt ook nog de mogelijkheid om een icc in te stellen misschien daar even naar zoeken?

Steam: Ryada.

• RoaDHouse
csgo ziet er haarscherp uit op een goede monitor, maar als je alle settings op low en medium gaat zetten en ook nog eens op een lage resolutie gaat draaien....tja dan ziet het er niet meer uit.

• xelfer
  • Niet online
[...]

Ah zo, bedankt voor de uitleg :).

Ik heb in het verleden wel CS 1.6 en CS Source gespeeld, maar ik ben pas sinds dit weekend begonnen met CS GO.

• Damien

Damien

-iwnl-

RoaDHouse schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:14:
csgo ziet er haarscherp uit op een goede monitor, maar als je alle settings op low en medium gaat zetten en ook nog eens op een lage resolutie gaat draaien....tja dan ziet het er niet meer uit.
Dat maakt het niet flets... onscherp ja, flets nee. Qua kleuren zal het niets veranderen.

Verwijderd

xelfer schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:16:
[...]

Ah zo, bedankt voor de uitleg :).

Ik heb in het verleden wel CS 1.6 en CS Source gespeeld, maar ik ben pas sinds dit weekend begonnen met CS GO.
Hey Xelfer, zie dat je ook net pas begonnen bent. Welkom! :)
Leuk spel, veel crazy mensen in Match Making (MM) dus laat je vooral niet zot maken door hen.

Is wel leuker dan Hearthstone :) Minder RNG.

• xelfer
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:29:
[...]

Hey Xelfer, zie dat je ook net pas begonnen bent. Welkom! :)
Leuk spel, veel crazy mensen in Match Making (MM) dus laat je vooral niet zot maken door hen.

Is wel leuker dan Hearthstone :) Minder RNG.
Thnx, ik had idd wat meer behoefte aan een skill based game. Heb zelf tussen 1999 en 2003 wel competitief CS gespeeld, dus ik verwacht dat ik wel redelijk makkelijk in deze game rol.

• RoaDHouse
Damienx2 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:21:
[...]

Dat maakt het niet flets... onscherp ja, flets nee. Qua kleuren zal het niets veranderen.
Dan heb je nog niet achter een goede monitor gezeten, het is namelijk een heel groot verschil. Wil niet zeggen dat een goedkope monitor per definitie slecht is.

Ik zit momenteel achter een goedkope Samsung monitor die redelijk is met (kleuren) csgo, maar als ik mijn EIZO gebruik is dat een verschil tussen dag en nacht met dezelfde settings.

Als iemand wil beweren dat het niet zo is die heeft een dikke bril nodig :)

• macciez
Cool, daar lijkt het inderdaad een beetje op. Kan ook zijn dat ik aan het begin de settings wat low heb gezet (was gewend in 1.6 om alles zo laag mogelijk te houden), moet ik dit weekend maar eens naar kijken. PC kan het niet aan liggen. Heb altijd rond de 280fps. Ook de monitor is een vrij nieuwe BenQ.

• Scrtz
macciez schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:36:
[...]

Cool, daar lijkt het inderdaad een beetje op. Kan ook zijn dat ik aan het begin de settings wat low heb gezet (was gewend in 1.6 om alles zo laag mogelijk te houden), moet ik dit weekend maar eens naar kijken. PC kan het niet aan liggen. Heb altijd rond de 280fps. Ook de monitor is een vrij nieuwe BenQ.
RoaDHouse schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:34:
[...]

Dan heb je nog niet achter een goede monitor gezeten, het is namelijk een heel groot verschil. Wil niet zeggen dat een goedkope monitor per definitie slecht is.

Ik zit momenteel achter een goedkope Samsung monitor die redelijk is met (kleuren) csgo, maar als ik mijn EIZO gebruik is dat een verschil tussen dag en nacht met dezelfde settings.

Het gaat macciez niet om de kwaliteit en kleuren van de monitor, maar het feit dat CSGO gewoon van zichzelf heel erg op grijstinten is ingesteld, via digital vibrance/saturation(AMD) kun je meer kleur brengen in CSGO zelf.

• Damien

Damien

-iwnl-

RoaDHouse schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:34:
[...]

Volgens mij begrijp je zelf niet helemaal wat je zegt. Dat jij je settings naar beneden zet in CS veranderd NIETS aan de kleur.

Monitor veranderen, ja dat veranderd de verschillen in kleur. Maar je eerste statement was over het wijzigen van settings.

• RoaDHouse
Damienx2 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:39:
[...]

Volgens mij begrijp je zelf niet helemaal wat je zegt. Dat jij je settings naar beneden zet in CS veranderd NIETS aan de kleur.

Monitor veranderen, ja dat veranderd de verschillen in kleur. Maar je eerste statement was over het wijzigen van settings.
Ik begrijp heel goed wat ik zeg, dan heb je niet goed gelezen wat er staat namelijk :).... lees het nog maar een keer.

• Damien

Damien

-iwnl-

RoaDHouse schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:44:
[...]

Ik begrijp heel goed wat ik zeg, dan heb je niet goed gelezen wat er staat namelijk :).... lees het nog maar een keer.
Ok alles op een rijtje om het ook voor jou duidelijk te maken. We starten bij het begin punt.
Jouw eerste reactie:
RoaDHouse schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:30:
[...]

Dan gelijk maar even een uitleg erbij wat men onder "flets" verstaat:
flets
bijvoeglijk naamwoord - met weinig kleur
Voorbeeld: je ziet erg flets, voel je je niet goed?
synoniemen: wit bleek
grauw en dof
Hier kon ik je nog enigszins gelijk geven, aangezien een monitor onder de term pc valt, maar dan ga je vervolgens verder met:
RoaDHouse schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:14:
Je praat over hoe scherp iets eruit ziet, deze jongen vroeg waarom het spel er flets eruit ziet. Oftewel je vervolg argument dat alle settings low en medium de KLEUR zouden veranderen maakt helemaal NIETS uit en zeker niet op dezelfde monitor.

Kort gezegd, je hebt de vraag niet begrepen en zit ondertussen op een ander kanaal verder te praten met jezelf want niemand hier zal ontkennen dat het wisselen van een monitor geen invloed kan hebben op de kleuren.

Nou nu heb ik er wel voldoende energie in gestoken.

• Scrtz
Roadhouse kun je beter negeren Damien, hij staat in meerdere topics niet bepaald bekend om zijn begrijpend lezen kwaliteiten, of het gebrek er aan.

• xeroamd
RoaDHouse schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:44:
[...]

Kennelijk niet, want nu gaat het ineens over het verschil in kleuren tussen je twee schermen. Maar gezien de reacties van mensen die je al langer kennen ga ik hier niet verder op in. Je begint een discussie over iets om vervolgens zowel je eigen argumenten alsmede die van andere niet te begrijpen :F

• k1NG
  • Laatst online: 13-11 16:55
Scrtz schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:16:
[...]

Ja? Oke, dan ken ik de CS scene blijkbaar niet goed genoeg. Kan me wel herinneren dat CoD4 destijds veel Nederlandse pro's had. Maarja, CoD4 was nou ook weer niet echt een top eSports game net als CS:GO nu is en CS 1.6 was.

Zit wat in, de enige persoon die ik ken die dat gedaan heeft is David van DusDavidGames. Hij had een goed betaalde full time job en is daarmee gestopt om zich 100% volledig te kunnen focussen om content te maken voor z'n YouTube kanaal. Veel later kwam hij pas met een game kanaal dat nu ongetwijfeld best populair is. Wat ik veelal wel jammer vind van Nederlandse YouTube game kanalen is dat ze zich meer bezighouden met Minecraft etc.

• Wizz3rd
k1NG schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 16:16:
[...]

Ja? Oke, dan ken ik de CS scene blijkbaar niet goed genoeg. Kan me wel herinneren dat CoD4 destijds veel Nederlandse pro's had. Maarja, CoD4 was nou ook weer niet echt een top eSports game net als CS:GO nu is en CS 1.6 was.

Zit wat in, de enige persoon die ik ken die dat gedaan heeft is David van DusDavidGames. Hij had een goed betaalde full time job en is daarmee gestopt om zich 100% volledig te kunnen focussen om content te maken voor z'n YouTube kanaal. Veel later kwam hij pas met een game kanaal dat nu ongetwijfeld best populair is. Wat ik veelal wel jammer vind van Nederlandse YouTube game kanalen is dat ze zich meer bezighouden met Minecraft etc.
Tja, met MC valt nu eenmaal meer views te behalen dan met cs:go (als NL YT'er zijnde dan):P
En meer views == meer money

• Scrtz
k1NG schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 16:16:
[...]

Tja maar die cod teams kregen ook allemaal niet betaald buiten lanwinsten om maar dan kun je het ook geen pro's noemen. Heb een klein beetje de cod scene meegekregen omdat veel irl vrienden er in zaten (ownrr, jim de ronde) scheen bijv nogal goed te zijn.

Je kunt een team pas pro noemen als ze een contract hebben en maandelijks salaris krijgen. Alles daaronder is gewoonweg 'amateur'

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

[...]

Nee, iedere match heb je kans case drop.
Volgens mij krijg je alleen bij rank-up een wapen. En dan ook nog eens met een max van 1 per week.
Tenzij je missies doet, maar dat gaat niet meer, operation is voorbij.

• Grim
De CoD4 pro's waren niet echt pro's aangezien ze er niet van konden leven. Er waren maar heel weinig teams die hun spelers een contract konden aanbieden dat gelijk staat met een normaal salaris. LAN winsten en dergelijke niet meegerekend.

Toen had je ook geen streaming zoals we het vandaag de dag kennen. Hoeveel verdient Shroud wel niet dagelijks met het streamen? En die inkomsten zijn compleet los van zijn contract bij Cloud9 en LAN geld.

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

NuCl3aR schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 16:42:
De CoD4 pro's waren niet echt pro's aangezien ze er niet van konden leven. Er waren maar heel weinig teams die hun spelers een contract konden aanbieden dat gelijk staat met een normaal salaris. LAN winsten en dergelijke niet meegerekend.

Toen had je ook geen streaming zoals we het vandaag de dag kennen. Hoeveel verdient Shroud wel niet dagelijks met het streamen? En die inkomsten zijn compleet los van zijn contract bij Cloud9 en LAN geld.
Jonge ik ga ook de pro-stream scene in. Dat en pro youtuber. Als Enzo 't kan... :') WHAT?!

Jo0Lz schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 16:47:
[...]

Jonge ik ga ook de pro-stream scene in. Dat en pro youtuber. Als Enzo 't kan... :') WHAT?!
How 2 =

1. Maak domme Minecraft filmpjes
2. Film domme dingen die je doet in je leven en heb de humor van een kleuter

==== PROFIT!!!
Brogala schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 17:20:
[...]

How 2 =

3. ???
4. PROFIT!!!
Fixed that for you }:O

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

3. Het broertje van Milan zijn of geluk hebben??? :o

/ontopic

wel jammer dat ik cache nu zo vaak gespeeld heb dat ik dat minder leuk vind dan train ofzo spelen :P Lijk ook altijd slecht te gaan op cache laatste tijd :-(

• xelfer
  • Niet online
Ik merk wel dat de player base in CS GO extreem toxic is. 90% huilende kindjes en iedereen is een hacker....

De afgelopen 7 games zijn er overigens wel al 4 spelers gepakt door VAC :o.

[ Voor 26% gewijzigd door xelfer op 07-10-2015 18:42 ]

xelfer schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 18:40:
Ik merk wel dat de player base in CS GO extreem toxic is. 90% huilende kindjes en iedereen is een hacker....

Daarom nooit soloq en cl_mute_enemy_team 1 :-(

• Scrtz
xelfer schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 18:40:

Tja ga eens een LoL queu doen of iets dergelijks, is niet anders hoor, komt door het team competitie element, met 5 randoms gaat dat gewoon nooit werken.

Verwijderd

Brogala schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 17:20:
[...]

How 2 =

==== PROFIT!!!
En zie hier de reden waarom jij de filmpjes kent.

• xelfer
  • Niet online
Scrtz schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 19:15:
[...]

Tja ga eens een LoL queu doen of iets dergelijks, is niet anders hoor, komt door het team competitie element, met 5 randoms gaat dat gewoon nooit werken.
De boog waarmee ik om LoL heen loop is gigantisch :).
Pagina: 1 ... 178 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic