voice_enable 0 of cl_mute_enemy_team 1TheAnthonyNL schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 08:49:
[MISC]
– In official competitive matches, voice communications are now team-only in warmup and half-time, allowing players to discuss player roles and strategies.
Werd verdomme wel eens tijd dat dit kwam ... al die ruski vodka zingende cyka blyats komen mij de strot uit...
bindtoggle n voice_enable 
Als je dan op N drukt dan togglet die hem naar 0 of 1. Gebruik ik ongeveer een halfjaar. Echt een aanrader om te hebben als bind
Als je dan op N drukt dan togglet die hem naar 0 of 1. Gebruik ik ongeveer een halfjaar. Echt een aanrader om te hebben als bind
Gister weer een soloquetje gedaan met russen.
Ronde 1 verliezen we, en iedereen begint te schelden, muten elkaar, krijg een teamkill in ronde 2 en ga zo maar door... Leuk man!
Ronde 1 verliezen we, en iedereen begint te schelden, muten elkaar, krijg een teamkill in ronde 2 en ga zo maar door... Leuk man!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik heb gisteren gewonnen met alleen maar Russen, sommigen speel wel goed samen.
Pffff Zeusmarkdm schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 08:14:
Via reddit de update:
OPERATION BLOODHOUND
• Operation Bloodhound has come to a close.
• The Falchion Case will be available as a drop for all players.
GAMEPLAY
• Zeus:
• Increased price to $200
• Reduced kill award to $0
• Reduced max player speed to 220
UI
• New Music Kits will be available for purchase directly in the main menu for a limited time.
MISC
• In official competitive matches, voice communications are now team-only in warmup and half-time, allowing players to discuss player roles and strategies.
Rumor has it:
• For community competitive servers, the svar to control enabling/disabling competitive banter at pregame/halftime/end of game is: "sv_auto_full_alltalk_during_warmup_half_end"
• String changes and a few more script changes: https://github.com/SteamD...3559dbcef538ed73f70c5b460
• Item schema update: https://github.com/SteamD...f6a148b312041cfdb78a6975f
• Script changes and deep level stuff: https://github.com/SteamD...c6c25bb2fc34597ee9a0b7d60
• Size is ~45 MB
• RIP Operation Bloodhound - May 26, 2015 - October 1/2, 2015
Oooh dat ziet er interessant uit. Ga ik eens installeren.Martijn32 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 08:50:
[...]
Had ik net weer Half life DJ geinstalleerd doen ze dit -.-
Gisteren toch met dwarf, stinos, jezusman en ? twee dikke losses gehad (1ste smurfs) Lekker beginnen zeusen en negev. Toch 3 zeus kills gemaakt
Ik zou dan toch niet voor HLDJ gaan maar voor SLAM : slam.flankers.net . Zo hoef je namelijk niet alle nummers te converten en kan je gewoon MP3's inladensdke schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:20:
[...]
Oooh dat ziet er interessant uit. Ga ik eens installeren.
Gisteren toch met dwarf, stinos, jezusman en ? twee dikke losses gehad (1ste smurfs) Lekker beginnen zeusen en negev. Toch 3 zeus kills gemaakt
Verwijderd
Sinds kort heb ik csgo opgepakt na legendarische 1.6 tijden te hebben beleefd in een ver verleden..
En goh wat ben ik slecht.. ^_^
Inmiddels wel MGE, maar kan wel merken dat ik nog lang niet op mijn oude niveau ben (als ik dat ooit nog ga halen)
Heb wel even een vraagje over de skins die in de game zitten, namelijk:
Gebruiken jullie websites om skins te traden / verkopen / wedden?
Zo ja, wat is hier het voordeel van en wat zijn de persoonlijke ervaringen?
Zelf ben ik hier nogal huiverig voor...maar zou wel aan wat leuke skins willen komen.
Heb nu 30 cases totaal geopend oid, maar hier zat nog niet veel soeps in ^_^
Inmiddels wel MGE, maar kan wel merken dat ik nog lang niet op mijn oude niveau ben (als ik dat ooit nog ga halen)
Zelf ben ik hier nogal huiverig voor...maar zou wel aan wat leuke skins willen komen.
trade/bet: http://csgolounge.com/, configs op : http://www.cs-cfg.com, nieuws op https://www.reddit.com/r/GlobalOffensive/Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:33:
Sinds kort heb ik csgo opgepakt na legendarische 1.6 tijden te hebben beleefd in een ver verleden..
Eens. Die TS is gewoon NL CS:GO, en moet gewoon genoemd worden.Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 22:45:
[...]
Leuke is dat voor vele NeHoX TS de TS is voor CS, dus het lijkt me gewoon handig. Je lost automatisch de vraag over samenspelen op.
Je kan toch gewoon nog all chat typen? Deze beperking is enkel voice-chat.
Mja, vergeet ik altijd weer uit te zetten. Dan is 't wel lastig solo-queuen met m'n smurf, kom je er na 5 rondes achter dat dat nog aan staat xD
Tja... Maar dat hoeft echt niet alleen aan russen te liggen.hmr schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:50:
Gister weer een soloquetje gedaan met russen.
True story, toxic players kunnen even goed van iedere andere mogelijke nationaliteit zijn!Poulske schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:52:
Ik heb gisteren gewonnen met alleen maar Russen, sommigen speel wel goed samen.
Pfff, waarom die hele lap tekst weer quoten; knip dat er dan ff uit
Mja, en dan heb je 't allemaal geinstalleerd en geregeld, kan je 't niet in COMP matches/ Warmups gebruiken. In andere game modes kicken ze je toch wel als je 't gebruiktsdke schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:20:
[...]
Oooh dat ziet er interessant uit. Ga ik eens installeren.
Geinig, maar goed; zoals gezegd, dat is maar ff leuk, en nu met die audio wijziging eigenlijk helemaal niet meer interessantMartijn32 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:26:
[...]
Ik zou dan toch niet voor HLDJ gaan maar voor SLAM : slam.flankers.net . Zo hoef je namelijk niet alle nummers te converten en kan je gewoon MP3's inladen
Traden kan je op verschillende manieren doen; en je kan ze ook inzetten bij het wedden op competitive matches van de pro's. Persoonlijk download ik nooit configs, je moet ze helemaal nagaan voor je persoonlijke configuratie, en nieuws lees ik evengoed hier, alhoewel iedere CS:GO player wel eens op Reddit neust volgens mij.Darkvisje schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:45:
[...]
trade/bet: http://csgolounge.com/, configs op : http://www.cs-cfg.com, nieuws op https://www.reddit.com/r/GlobalOffensive/
Even een klein vraagje, ben nog best noob wat competitive betreft.
Maar wat is smurf? Ik zie/hoor die term vaker voorbij komen.
Een smurf is een account naast je "main" account. Dat extra account kan je gebruiken om te spelen zonder dat de rank van je main account gevaar loopt. De meeste smurfs hebben een main account dat hoger geranked is, hierdoor speel je dus tegen spelers van een lagere rankPoulske schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:30:
Even een klein vraagje, ben nog best noob wat competitive betreft.
Ik zelf gebruik mijn smurf voor solo-queue, en om met spelers van een lagere rank te spelen.
Dus eigenlijk gewoon om te oefenen, maar dan kan je toch ook gewoon casual spelen?
Ja, om je rank niet in gevaar te brengen. Maar als vrienden die lager geranked zijn competitive spelen, en je gaat met je LE/LEM/SMFC account mee doen, dan gaat je team dat niet trekkenPoulske schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:34:
Dus eigenlijk gewoon om te oefenen, maar dan kan je toch ook gewoon casual spelen?
Bovendien lijkt casual helemaal niet op 5v5 MM.
Hmm ja oke, begrijpelijk. Thanks voor de uitleg.Jo0Lz schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:38:
[...]
Ja, om je rank niet in gevaar te brengen. Maar als vrienden die lager geranked zijn competitive spelen, en je gaat met je LE/LEM/SMFC account mee doen, dan gaat je team dat niet trekken
Bovendien lijkt casual helemaal niet op 5v5 MM.
Verwijderd
Ter aanvulling, als ik op mijn supreme met 4 mge's speel, kom ik tegen alles van 5-mge tot 5supreme uit. Ik kan net supreme aan, maar ik kan niet 4 mges carrien. Waardoor zij een kutpot hebben en ik ook. Gegarandeerde loss.Poulske schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:34:
Precies wat ik probeerde duidelijk te maken.Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:52:
[...]
Ter aanvulling, als ik op mijn supreme met 4 mge's speel, kom ik tegen alles van 5-mge tot 5supreme uit. Ik kan net supreme aan, maar ik kan niet 4 mges carrien. Waardoor zij een kutpot hebben en ik ook. Gegarandeerde loss.
En kutpot = rage = net zo goed met russen spelen.
Jij moet meer streamenJo0Lz schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:10:
[...]
Precies wat ik probeerde duidelijk te maken.![]()
En kutpot = rage = net zo goed met russen spelen.
Mja, Twitch stream heeft wat issues, is niet zoals ik 'm wil.TheAnthonyNL schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:29:
[...]
Jij moet meer streamen. (plus mij harder zetten in teamspeak, kon mezelf nauwelijks horen op je stream
).
YouTube stream is van veel mooiere kwaliteit, maar exposure lijkt minder.
Dus ik kon niet kiezen XD.
Geluid is ook een dingetje, heb 't laatst aangepast voor HearthStone, maar daarmee voor andere games de settings weer verpest
Maar TS zelf; daar zijn ook meerdere mensen opeens zacht. Kan HMR ook nooit verstaan als er ook maar een beetje ander geluid is. Tenzij hij schreeuwt, dan is 't prima
Verwijderd
Ben nog altijd op zoek naar een Butterfly FN skin. 
Jammer dat je op CS:GO Lounge je pins niet kan traden. Ik krijg amper reactie op die website. Jammer.
Jammer dat je op CS:GO Lounge je pins niet kan traden. Ik krijg amper reactie op die website. Jammer.
Omdat 75% van de traders die pins hebben scammen... probeer op reddit heb je veel meer kans.Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:52:
Verwijderd
Maar zie op reddit ook iedereen maar zagen naar rep dingen en cash rep dingen. Heb ik helemaal nog niet. CS:GO zou strikt 18+ moeten zijn. Waarom al die kleine kindjes gewelddadige spelletjes laten spelen? Laat ze eerst eens The Sims spelen of dergelijke.TheAnthonyNL schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:53:
[...]
Omdat 75% van de traders die pins hebben scammen... probeer op reddit heb je veel meer kans.
Maar bon, hopelijk komt Serie 2 van die pins allicht uit. Dan stijgt de mijne nog in waarde.
kijk hier maar eens: https://www.reddit.com/r/...how_old_are_the_users_of/
Daar word een poll gedaan onder de users van de subreddit csgobetting. Uitkomst is dat gewoon de meeste van de gebruikers daar tussen 14-17 zijn.
Daar word een poll gedaan onder de users van de subreddit csgobetting. Uitkomst is dat gewoon de meeste van de gebruikers daar tussen 14-17 zijn.
Verwijderd
Schandalig toch?Lawwie schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:57:
Mja, dat komt omdat een fysiek ding is, plus een digitale versie. Die kan je niet traden op die website. En omdat jij iets moet opsturen, zal je met traden tegen items een bad time hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:52:
Bon?Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:55:
[...]
Maar zie op reddit ook iedereen maar zagen naar rep dingen en cash rep dingen. Heb ik helemaal nog niet. CS:GO zou strikt 18+ moeten zijn. Waarom al die kleine kindjes gewelddadige spelletjes laten spelen? Laat ze eerst eens The Sims spelen of dergelijke.
Maar bon, hopelijk komt Serie 2 van die pins allicht uit. Dan stijgt de mijne nog in waarde.
OT: CS:GO is nou niet bepaald GTA5, ikzelf zie 't probleem niet zo. Maar 18+ of niet, scammen gebeurt overal, en met het traden van digitale items tegen real life items heb je veel meer kans genaaid te worden.
Dus volwassenen en kinderen zullen er allebei van wegblijven. Kids zullen eerder "in zo'n val trappen" dan volwassenen?
Mja, dat was zonder poll ook wel duidelijk denk ikLawwie schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:57:
Meest bizarre is dat paps en mams deze hobby moeten financieren en dat ook gewoon doen.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Verwijderd
Meestal is de kans groot dat daddy dan zelf 2500 euro in CS:GO heeft zitten.rnenator schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 13:22:
[...]
Meest bizarre is dat paps en mams deze hobby moeten financieren en dat ook gewoon doen.
Als ik ooit een zoon/dochter op deze planeet zet zal hij/zij toch niet zoveel spelen gelijk dat ik gespeeld heb in mijn tijd.
De prijzen voor de music kits op de market zijn na de laatste update vrij hard gecrashed. Alle nieuwe kits zijn vanaf nu te koop in het main menu. Dacht ik even een quick buck te kunnen maken met mijn awolnation stattrak music kit, viel toch even tegen!
Mochten er mensen morgen zin hebben om een (paar) potje(s) te spelen, ik zal den TS eens joinen!
Mochten er mensen morgen zin hebben om een (paar) potje(s) te spelen, ik zal den TS eens joinen!
Dat was de trend al hè, eerste kits waren 30 keer zo duur ofzo.Roystenn schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 13:33:
De prijzen voor de music kits op de market zijn na de laatste update vrij hard gecrashed. Alle nieuwe kits zijn vanaf nu te koop in het main menu. Dacht ik even een quick buck te kunnen maken met mijn awolnation stattrak music kit, viel toch even tegen!
Ja ik merkte al dat het aan het dalen was, maar toen ik de offer kreeg stond de teller toch nog rond de €11.Jo0Lz schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 13:37:
[...]
Dat was de trend al hè, eerste kits waren 30 keer zo duur ofzo.
Toch stiekem een keer zo'n music kit willen proberen en tja, dan opeens die update. Dus nu houd ik hem maar, vind met name de 10 sec bomb timer heel tof van deze kit.
En tja, stattrak
Verwijderd
Noobie vraag maar wat doen die Music Kits eigenlijk? Heb sowieso in volledig CS:GO muziek afstaan dus waarschijnlijk niet echt nuttig voor mij?Jo0Lz schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 13:37:
[...]
Dat was de trend al hè, eerste kits waren 30 keer zo duur ofzo.
Ik heb ook een stattrak kit.Roystenn schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 13:39:
[...]
Ja ik merkte al dat het aan het dalen was, maar toen ik de offer kreeg stond de teller toch nog rond de €11.
Toch stiekem een keer zo'n music kit willen proberen en tja, dan opeens die update. Dus nu houd ik hem maar, vind met name de 10 sec bomb timer heel tof van deze kit.
En tja, stattrak
Als je de muziek volledig uit hebt staan heb je er inderdaad niet zo veel aan (buiten dat wanneer je de stattrak versie hebt je comp MVP's worden getracked). Het vervangt eigenlijk zo'n beetje alle muziek in de game.Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 13:39:
[...]
Noobie vraag maar wat doen die Music Kits eigenlijk? Heb sowieso in volledig CS:GO muziek afstaan dus waarschijnlijk niet echt nuttig voor mij?
Round starts, round ends, deathcams, bomb planted, bomb 10 sec. Op csgostash.com kan je bij music de kits die er zijn checken.
Verwijderd
Hmm leuk. Maar veel te duur voor wat het maar is. Maar goed dat het er is, zo kunnen andere mensen die dit wel leuk vinden het kopen en gaat er meer geld naar Valve.Roystenn schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 13:42:
[...]
Als je de muziek volledig uit hebt staan heb je er inderdaad niet zo veel aan (buiten dat wanneer je de stattrak versie hebt je comp MVP's worden getracked). Het vervangt eigenlijk zo'n beetje alle muziek in de game.
Round starts, round ends, deathcams, bomb planted, bomb 10 sec. Op csgostash.com kan je bij music de kits die er zijn checken.
PS: WTB Butterfly Knife FN.
Muziek helemaal uit raad ik iedereen af. Zet dan alles uit, maar houd de 10 seconden warning van de bom aan, zo weet je wanneer je nog op tijd bent met een defuse zonder kitRoystenn schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 13:42:
[...]
Als je de muziek volledig uit hebt staan heb je er inderdaad niet zo veel aan (buiten dat wanneer je de stattrak versie hebt je comp MVP's worden getracked). Het vervangt eigenlijk zo'n beetje alle muziek in de game.
Noticed, gister potje gespeeld met 10% - 15% lossJo0Lz schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 13:39:
Er schijnt een heleboel packet loss te zijn na de laatste update. Geluiden die niet afgespeeld worden, etc.
Kan 't niet testen of reproduceren, maar wees op je hoede, en check je packet loss met net_graph 1
Ik heb al mn muziek uit staan. En word er altijd wel op de ts gezegd als ik telaat ben. Vind het afleidend de muziek in het spel. Ik mis er namelijk soms 1 a 2 stappen door.Jo0Lz schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 14:12:
[...]
Muziek helemaal uit raad ik iedereen af. Zet dan alles uit, maar houd de 10 seconden warning van de bom aan, zo weet je wanneer je nog op tijd bent met een defuse zonder kit
Steam: Ryada.
Alleen de 10 sec round end timer aan staan, handig om te weten of je moet vechten om de bomb de defusen/verdedigen of dat je kunt rennen. Verder staat dit geluid ook heel zacht zo dat ik er geen last van heb, default sounds overigens.wambamNL schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 15:04:
[...]
Ik heb al mn muziek uit staan. En word er altijd wel op de ts gezegd als ik telaat ben. Vind het afleidend de muziek in het spel. Ik mis er namelijk soms 1 a 2 stappen door.
[ Voor 10% gewijzigd door Lawwie op 02-10-2015 15:13 ]
Over het algemeen heb ik teammates die dat callen. En kan je ook wel op gevoel afgaan of het nog haalbaar is of niet.Lawwie schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 15:13:
[...]
Alleen de 10 sec round end timer aan staan, handig om te weten of je moet vechten om de bomb de defusen/verdedigen of dat je kunt rennen. Verder staat dit geluid ook heel zacht zo dat ik er geen last van heb, default sounds overigens.
Of je zet het gewoon stilletjes op 0.1/0.2. Altijd op je teammates vertrouwen om dit te callen of je buikgevoel volgen is niet echt de beste oplossing.wambamNL schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 15:16:
[...]
Over het algemeen heb ik teammates die dat callen. En kan je ook wel op gevoel afgaan of het nog haalbaar is of niet.
Steam: Grim
Als er een ding waar ik bloedlink van word zijn het wel team mates die hun bek niet kunnen houden als je alleen overgebleven bent.wambamNL schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 15:16:
[...]
Over het algemeen heb ik teammates die dat callen. En kan je ook wel op gevoel afgaan of het nog haalbaar is of niet.
Dat begrijp ik het enige wat ze meestal zeggen is 'save' of 'geen tijd' dat kan ik dan wel weer waarderen ivm dat ik zwaar afgeleid word door muziek xd.zwiep666 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 15:22:
[...]
Als er een ding waar ik bloedlink van word zijn het wel team mates die hun bek niet kunnen houden als je alleen overgebleven bent.
Voor mij is het de beste oplossing sinds ik me dan tenminste volledig kan concentreren. Als er opeens muziek komt raak ik afgeleid. Ik snap misschien dat jij dit een minder geweldige oplossing vind maar tot nu toe werkt het prima voor mij.NuCl3aR schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 15:20:
[...]
Of je zet het gewoon stilletjes op 0.1/0.2. Altijd op je teammates vertrouwen om dit te callen of je buikgevoel volgen is niet echt de beste oplossing.
Ik denk dat muziek of niet gewoon preference is. Persoonlijk doe ik het ook niet want dan hoor ik niks
Ook niet op zacht want dat leid af
En meestal weet ik wel of ik het red of niet dus daar heb ik geen muziek voor nodig!
Ik zou me niet kunnen voorstellen dat muziek in een clutch situatie niet afleid..... Hahah ik zie het al voor me... pro's met music kits..
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Mja, het is maar 10 seconden, en 't staat heel zacht, ik weet precies of iemand net op tijd is, of net te laathmr schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 16:05:
Ik zou me niet kunnen voorstellen dat muziek in een clutch situatie niet afleid..... Hahah ik zie het al voor me... pro's met music kits..
Ik heb toen music kits net kwamen met al 't muziek aan gespeeld, dat wordt gewoon ronduit irritant na een paar rondjes
Te zien of het nuttige info is. Als het maar wat gezever is, dan hoeft het niet. Dankzij sommige spelers toch de gun gesavet bvzwiep666 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 15:22:
[...]
Als er een ding waar ik bloedlink van word zijn het wel team mates die hun bek niet kunnen houden als je alleen overgebleven bent.
Jo0Lz schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 13:39:
Er schijnt een heleboel packet loss te zijn na de laatste update. Geluiden die niet afgespeeld worden, etc.
Kan 't niet testen of reproduceren, maar wees op je hoede, en check je packet loss met net_graph 1
Ja, maar ik merk aan mezelf ook dat ik te vaak onnodige dingen roep. "Jaaaaa hooor!" en dingen die erop lijkensdke schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 16:29:
[...]
Te zien of het nuttige info is. Als het maar wat gezever is, dan hoeft het niet. Dankzij sommige spelers toch de gun gesavet bv
Toch maar eens wat meer werken aan self-control. Zouden meer mensen moeten doen.
Reddit staat er vol mee... Allemaal rare problemen.TheAnthonyNL schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 17:32:
[...]
zometeen gelijk eens kijken ... want ik raak mensen maar dan ook weer niet ~_~...¬¬
Toch blijft dat raar, ze maken een patch, notabene einde operation, en dan testen ze 't schijnbaar niet goed genoeg. Zelfs na 2 kleine updates die bugs fixen, zoveel problemen. En geen eens kleine issues ook...
Waarom testen, dat doet de community wel.Jo0Lz schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 19:14:
[...]
Reddit staat er vol mee... Allemaal rare problemen.
Toch blijft dat raar, ze maken een patch, notabene einde operation, en dan testen ze 't schijnbaar niet goed genoeg. Zelfs na 2 kleine updates die bugs fixen, zoveel problemen. En geen eens kleine issues ook...
Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.
Hoeveel keys is die waard?CykkVii schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 11:24:
Iemand geinteresseerd in een ruil voor mijn Stat MW golden coil M4A1-s?
http://imgur.com/a/zMOBM
op de market is de golden coil is 203 euro waard. denk dat het wapen rond de 122 keys ligt.
Stattrack mw golden coil is op het moment ongeveer 86 keys waard.
Als je het precies neemt wel ja, market average = 81 keys.wambamNL schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 13:10:
[...]
Stattrack mw golden coil is op het moment ongeveer 86 keys waard.
Ja ik nam het iig preciesCykkVii schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 13:15:
[...]
Als je het precies neemt wel ja, market average = 81 keys.
Maar dan komt float etc er ook nog bij.
Zou 'm als ik jou was zsm proberen te verkopen of te traden. Binnen nu en 3 weken gaan die nieuwe skins alleen maar verder droppen. Die shadow skins nu vasthouden is gewoon wachten tot je je keys ziet verdampen. Zelf intussen een drietal kill confirmed usp-s's gehad, maar dat was ook allemaal om binnen een uur te flippen met winst.CykkVii schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 11:24:
Iemand geinteresseerd in een ruil voor mijn Stat MW golden coil M4A1-s?
http://imgur.com/a/zMOBM
Voor de liefhebbers nog een tweetal knives up for sale http://imgur.com/a/uic5a & http://imgur.com/a/XQsu6.
[ Voor 9% gewijzigd door xeroamd op 03-10-2015 13:49 ]
Ja, probeer hem te verkopen maar winst gaat er niet in zitten gezien de m4a1 nerf.
Niemand koopt ze nog echt eerlijk gezegd.
Niemand koopt ze nog echt eerlijk gezegd.
met deze ratio wil ik wel keys kopen van jou...vlam12 schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 13:09:
op de market is de golden coil is 203 euro waard. denk dat het wapen rond de 122 keys ligt.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Prijs in keys is normaliter 85% van item marketprice, in dit geval gezien de 203 euro dus een 173 euro en dat gedeeld door 2,19 gezien de keyprice, oftewel om en nabij de 80 keys. Kan nog wat speling inzitten qua float maar niet meer.vlam12 schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 13:09:
Ik heb ook keys in de aanbieding voor 1.90 p.s. mocht niemand geinteresseerd zijn
Heb de music kit alleen aan staan op MVP en end round, rest staat allemaal uit omdat het stoort inderdaad.Jo0Lz schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 16:08:
[...]
Mja, het is maar 10 seconden, en 't staat heel zacht, ik weet precies of iemand net op tijd is, of net te laat
Ik heb toen music kits net kwamen met al 't muziek aan gespeeld, dat wordt gewoon ronduit irritant na een paar rondjes
[ Voor 0% gewijzigd door Scrtz op 03-10-2015 21:20 . Reden: Ty Djesse haha ]
Hoi. ik wil wat Chroma 2 cases openen, maar kan ze zelf tot 20/10 nog niet kopen..
iemand ruilen vs Payday 2? pm
iemand ruilen vs Payday 2? pm
Verwijderd
Heb een guardian en nuke pin for sale. Zou liefst een butterfly knife hebbenxeroamd schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 13:48:
[...]
Zou 'm als ik jou was zsm proberen te verkopen of te traden. Binnen nu en 3 weken gaan die nieuwe skins alleen maar verder droppen. Die shadow skins nu vasthouden is gewoon wachten tot je je keys ziet verdampen. Zelf intussen een drietal kill confirmed usp-s's gehad, maar dat was ook allemaal om binnen een uur te flippen met winst.
Voor de liefhebbers nog een tweetal knives up for sale http://imgur.com/a/uic5a & http://imgur.com/a/XQsu6.
Nee. Dat moet de eigenaar doen. Het is sowieso niet slim om mensen aan te sporen tot reporten zonder enige vorm van bewijs of met 1 regeltje tekst.
[ Voor 17% gewijzigd door Chaoss op 12-10-2015 20:16 ]
mijn gedachte was dat de key prijs rond de 1.7 lagxeroamd schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 14:39:
[...]
Prijs in keys is normaliter 85% van item marketprice, in dit geval gezien de 203 euro dus een 173 euro en dat gedeeld door 2,19 gezien de keyprice, oftewel om en nabij de 80 keys. Kan nog wat speling inzitten qua float maar niet meer.
Misschien als je er 1000 tegelijk koopt voor 1700euro en het via bank overmaakt dan wel ja.vlam12 schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 15:11:
[...]
mijn gedachte was dat de key prijs rond de 1.7 lag
Maar tegenwoordig kan je ze goed kwijt voor 1,9 of zelfs gewoon meer op OPskins, alleen dat is 1key per keer, je hebt ook bitskins.com en daar kan je voor bitcoins uitbetaald krijgen.
Zijn er mensen serieus overgestapt naar de M4A4 na de nerf ? Ik vind de silencer nog steeds een goede reden om niet over te stappen . Het zorgt bij mij dat ik niet ga sprayen als een gek.
ben tot heden ook niet overgestapt, vind de silencer best lekker vooral als de tegenstander geen of minder intel krijgt. toch vind ik t jammer dat hij een lagere rof heeft.
Verkies de M4A4 door het grotere magazijn. Als ik een M4A1S krijg, mispak ik me soms hieraan. Vind wel dat de A1 beter is op lange afstand.
Ik vind de s niet lekker schieten in cs go. Heb sinds het begin de normale. Tussendoor paar keer gewisseld maar ik weet nooit wat te raken met de S. Kwestie van voorkeur.vlam12 schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:49:
ben tot heden ook niet overgestapt, vind de silencer best lekker vooral als de tegenstander geen of minder intel krijgt. toch vind ik t jammer dat hij een lagere rof heeft.
Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.
Oh jongens, ik heb de prijs per key even verlaagd.
V&A aangeboden: \[CS:GO] Heleboel csgo keys
Mocht iemand geinteresseerd zijn in csgo keys, stuur maar een DM!
V&A aangeboden: \[CS:GO] Heleboel csgo keys
Mocht iemand geinteresseerd zijn in csgo keys, stuur maar een DM!
Iemand geïnteresseerd in een StatTrak Shadow Dagger Blue Steel (Minimal Wear)?
is voor V&A
[ Voor 100% gewijzigd door Chaoss op 12-10-2015 20:22 ]
Ik denk dat ie in de war is, omdat ik net gezegd heb dat ik zelf een train pin heb
Verwijderd
Foutje is inderdaad een Nuke pin en geen Train pin.hmr schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:26:
[...]
Net had je het nog over guardian en nuke pin. Heb je er drie, of ben je inconsistent? Anyways aangezien je toch niet actief aan verkopen bent, kunnen we over naar main topic.
Anyways ga maar terug on-topic. Krijg deze wel verkocht.
Ik niet in elk geval, ik kan totaal niet omgaan met de M4A4 en ik hou wel van de silencerNegaiido schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 15:49:
Zijn er mensen serieus overgestapt naar de M4A4 na de nerf ? Ik vind de silencer nog steeds een goede reden om niet over te stappen . Het zorgt bij mij dat ik niet ga sprayen als een gek.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Verwijderd
Ik wel. Alhoewel ik niet graag mijn Cyrex M4A1-S FN zie dalen in prijs. Hij schiet wel nog altijd goed eigenlijk? Ben gewoon overgestapt omdat de pro's het ook deden. Rank DMG dus gewoon de pro's volgen.hexta schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:47:
[...]
Ik niet in elk geval, ik kan totaal niet omgaan met de M4A4 en ik hou wel van de silencer
ligt volledig aan de map, op dust 2 met lange afstanden m4a1-s en op inferno met weinig afstand m4a4hexta schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:47:
[...]
Ik niet in elk geval, ik kan totaal niet omgaan met de M4A4 en ik hou wel van de silencer
Het zal wel gewoonte zijn, maar met de M4A4 heb ik soms erg leuke rondjes op deathmatch, maar in competitive lukt het gewoon nooit daar goede rondes mee te draaien. Heb dus nog altijd de M4A1S voor de serieuze rondjes en de M4A4 voor wanneer ik deathmatch speel en veel op korte afstand moet knallen.
Do what you love, do it often
inb4 de rank discussie (ben zelf LEM trouwens)
spoiler:
Vraagje, hoelang duurt het voordat je rank kwijt bent? Laptop heeft gekke keuren en zou 3 weken binnen moeten in mediamarkt voor garantie.
Dat is wat de gek ervoor geeft ja, echte prijs is gewoon €12,-Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 12:51:
[...]
Prijs van die pins is rond de 50K. Aka €100.
Verwijderd
Ik heb nog plaats in mijn auto volgend jaar. Kom maar gerust eens mee.Lawwie schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 12:54:
[...]
Dat is wat de gek ervoor geeft ja, echte prijs is gewoon €12,-
In de rij verkochten ze de Guardian Elite voor €350-€400 en de Guardian voor €100-€150.
+- 3 à 4 weken, net supreme kwijtsdke schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 12:42:
Vraagje, hoelang duurt het voordat je rank kwijt bent? Laptop heeft gekke keuren en zou 3 weken binnen moeten in mediamarkt voor garantie.
Succes, G. Stuur mij eerst die pins, dan trade ik je mijn butterfly fn.Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 12:55:
[...]
Ik heb nog plaats in mijn auto volgend jaar. Kom maar gerust eens mee.
In de rij verkochten ze de Guardian Elite voor €350-€400 en de Guardian voor €100-€150.
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Supreme BTW, ik ben te vertrouwen. Jeweettoch.
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Ik ben wel middleman. Voor 20,-iLikeNoobies schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 13:19:
Supreme BTW, ik ben te vertrouwen. Jeweettoch.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Je zou bijna alleen voor die pinnetjes gaan...Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 12:55:
[...]
Ik heb nog plaats in mijn auto volgend jaar. Kom maar gerust eens mee.
Dit is nog altijd beter dan mensen die kaartjes voor concerten en festivals opkopen en tegen woekerprijzen verkopen.. Barf!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
4 aug promote LE
24 aug promote LEM
11 sep promote supr
1 okt promote Global!
Volgens mij nu 170 competities gewonnen.
Meestal 1 á 2 potje per 2 dagen. Altijd solo queue.
http://steamcommunity.com/id/mindire123/ of http://csgo-stats.com/mindire123/
24 aug promote LEM
11 sep promote supr
1 okt promote Global!
[ Voor 4% gewijzigd door Oggy op 05-10-2015 14:29 ]
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Gratz! Die tool kende ik nog nietOggy schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:22:
4 aug promote LE
24 aug promote LEM
11 sep promote supr
1 okt promote Global!
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic