hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Do what you love, do it often
Kan hem wel tips geven als ik die demo terug kan kijken.hmr schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:20:
[...]
Opstartpotje vind ik altijd zo'n kut excuus.
Als je echt zo slecht begint, speel dan eerst ff DM en benadeel je team niet.
En k1ng.. heb je hem tips gegeven?
Tuurlijk is de game team based maar als er fouten gemaakt worden op CT side wat in principe echt basis is dan ga ik wel wijzen met m'n vinger ja.TheAnthonyNL schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:24:
[...]
Was meer bedoeld dat ik nog wakker moest worden lol... maar k zal voortaan wel eerst dm spelen voordat ik met jou ga spelen als het zo erg is.
Anyhow we hadden pot maar net verloren en je kan dat niet op mij alleen afschuiven.
Failsnail is de reden waarom ik nu deze baan heb.macciez schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:30:
Failsnail is de enige reden dat ik ueberhaupt uit de silvers ben gekomen
Failsnail heeft overigens een cito van 548. Petje af.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik heb een vinger transplantatie gehad, zodat ik tijdens het gamen al kan wijzen naar teammates die het voor mij verpesten.k1NG schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:31:
dan ga ik wel wijzen met m'n vinger ja.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
edit: is geen bash, speel graag met failsnail tbh
[ Voor 22% gewijzigd door macciez op 28-10-2015 10:34 ]
Verwijderd
De correcte spelling van die zin zou zijn:Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:33:
Wow ik ben all in voor failsnail bashen maar laat me het wel even weten nu kan ik niks leuks zeggen
Wow, ik ben all-in voor failsnail bashen, maar laat me het even weten. Nu kan ik niets leuks zeggen
*on-topic. Kan dat 2v2 toernooi niet dit weekend worden georganiseerd? Ik claim e1nd als teammate. Ok doei.
[ Voor 13% gewijzigd door hmr op 28-10-2015 10:36 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Counterstrike Intel Tactics Overview toets inderdaadmacciez schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:33:
De grote CSGO Cito toets? Waar je kennis van de maps en tactics worden getest in de basisschool?
edit: is geen bash, speel graag met failsnail tbh
Verwijderd
Ga eens wat doen met die baan dan. lelnoobhmr schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:35:
[...]
De correcte spelling van die zin zou zijn:
Wow, ik ben all-in voor failsnail bashen, maar laat me het even weten. Nu kan ik niets leuks zeggen.
Chris de #Rekter, aka Grammar Nazi.hmr schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:35:
[...]
Wow, ik ben all-in voor failsnail bashen, maar laat me het even weten. Nu kan ik niets leuks zeggen.
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Misschien. Moet normal geen trainen, maar met dit regenweer heb ik geen zin om American football te spelen.
Je ziet wel of ik online ben.
Dit soort opmerkingen slaan nergens opsdke schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:42:
[...]
Misschien. Moet normal geen trainen, maar met dit regenweer heb ik geen zin om American football te spelen.
Je ziet wel of ik online ben.
Ik wil binnenkort wel potje met je! Welke rank heb je?
Het lijstje met mensen die wat serieuzer en vaker willen spelen groeit!
E1ndb44s ben je erbij?
[ Voor 28% gewijzigd door Gropah op 19-11-2015 11:54 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Nu live!rnenator schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:46:
Nog 15 minuten LANG(edit: 1 uur) en dan Dreamhack Open boys! http://www.twitch.tv/dreamhackcs/
Fnatic vs Vexed BO1.
http://www.twitch.tv/dreamhackcs/
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Nova 4hmr schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:45:
[...]
Gay @ life. Gay @ cs.
E1ndb44s ben je erbij?
Ik zou mits er animo voor is denk ik ook dit weekend een 2v2 toernooi kunnen organiseren. Word dan misschien wat krap regelen voor mij maar het zou misschien haalbaar moeten zijn. (Het oude 2v2 toernooi gaat gewoon door.)hmr schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:35:
[...]
*on-topic. Kan dat 2v2 toernooi niet dit weekend worden georganiseerd? Ik claim e1nd als teammate. Ok doei.
Steam: Ryada.
Ziet er goed uit voor je
Niet echt meer.
Wel bizar om te zien hoe ver vexed is gekomen.
1e helft waren ze zo goed bezig. De 2e helft had niet slechter gegaan als ik mee had gedaan..
[ Voor 17% gewijzigd door hexta op 28-10-2015 11:29 ]
Denk dat fnatic niet genoeg DM heeft gedaan voor de matchhexta schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:21:
[...]
Niet echt meer.
Wel bizar om te zien hoe ver vexed is gekomen.
1e helft waren ze zo goed bezig. De 2e helft had niet slechter gegaan als ik mee had gedaan..
C9 tegen LG straks, all-in op LG.
[ Voor 5% gewijzigd door rnenator op 28-10-2015 11:37 ]
Wellicht moeten we even naar het betting topic verhuizen.rnenator schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:31:
[...]
Denk dat fnatic niet genoeg DM heeft gedaan voor de match
C9 tegen LG straks, all-in op LG.
Vind die dingen echt waardeloos, hoor zeg maar 50% van wat mijn teamgenoten horen, iemand die weet wat ik misschien mis doen? xD
volume harder zettenWereldkaart schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 12:42:
Zie zojuist iemand van Cloud9 dezelfde headset hebben als ik (G430 Logitec), kan iemand mij uitleggen waarom?
Vind die dingen echt waardeloos, hoor zeg maar 50% van wat mijn teamgenoten horen, iemand die weet wat ik misschien mis doen? xD
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
vaak zijn dit specials. aangepast intern maar standaard looks.Wereldkaart schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 12:42:
Zie zojuist iemand van Cloud9 dezelfde headset hebben als ik (G430 Logitec), kan iemand mij uitleggen waarom?
Logitech doet dit met bijna alle hardware die teams als C9 krijgen.
Lol wtf?!prestige93 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 12:54:
[...]
vaak zijn dit specials. aangepast intern maar standaard looks.
Logitech doet dit met bijna alle hardware die teams als C9 krijgen.
Waarom zouden ze hun productie proces voor een team wijzigen en daar betere spullen in doen?
Omdat jij dan een stream kijkt en denkt, "Wow deze pro gebruikt deze headset. Die moet ik hebben!" #MarketingJo0Lz schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 12:57:
[...]
Lol wtf?!Bron?, ik call absolute bullshit.
Waarom zouden ze hun productie proces voor een team wijzigen en daar betere spullen in doen?
Klinkt wel legit inderdaad.BraX schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 12:59:
[...]
Omdat jij dan een stream kijkt en denkt, "Wow deze pro gebruikt deze headset. Die moet ik hebben!" #Marketing
Kost hun waarschijnlijk een paar 100$ om er in 5 standaard modellen betere shit in te gooien en de verkopen gaan waarschijnlijk omhoog
Jammer, had gehoopt dat die van mij dan toch goed zou zijn:(
Haha, nou echt, daar is geen enkele onderbouwing voor. Tjebz heeft ook zo' n ding gehad van logitech en ronduit gezegd dat de microfoon kut is en 't geluid matig.Wereldkaart schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:00:
[...]
Klinkt wel legit inderdaad.
Kost hun waarschijnlijk een paar 100$ om er in 5 standaard modellen betere shit in te gooien en de verkopen gaan waarschijnlijk omhoog
Jammer, had gehoopt dat die van mij dan toch goed zou zijn:(
Ik geloof er iig geen reet van
Alsof de stoelen die mensen krijgen van DXracer beter zijn dan normaal, of het K70RGB keyboard van Summit beter dan de productie... Iemand heeft een broodje aap de wereld in geholpen en iedereen lult mee?
[ Voor 15% gewijzigd door Jo0Lz op 28-10-2015 13:02 ]
Ben MG1 momenteel. Sta, denk ik, met eens wat wins na elkaar wel MG2.hmr schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:45:
[...]
Gay @ life. Gay @ cs.
E1ndb44s ben je erbij?
Hihi, dat gebeurt meestal als je achter elkaar wint. Hoe meer je wint, hoe meer je rankedsdke schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:11:
[...]
Ben MG1 momenteel. Sta, denk ik, met eens wat wins na elkaar wel MG2.
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
je mag het niet geloven Jo0lz maar ervaring vertelt mij dat de marketing producten van fabrikanten vele male beter zijn als de consumenten producten, als wij op het werk Logitech headsets krijgen zijn het net die tikje betere als de standaard productie.Jo0Lz schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:01:
[...]
Haha, nou echt, daar is geen enkele onderbouwing voor. Tjebz heeft ook zo' n ding gehad van logitech en ronduit gezegd dat de microfoon kut is en 't geluid matig.
Ik geloof er iig geen reet van
Alsof de stoelen die mensen krijgen van DXracer beter zijn dan normaal, of het K70RGB keyboard van Summit beter dan de productie... Iemand heeft een broodje aap de wereld in geholpen en iedereen lult mee?
dit doet elke fabrikant, denk Intel met Processoren, samsung met SSD's.
het neusje van de zalm gaat naar de marketing afdelingen voor reviews etc.
Wat zijn dan zoal de verschillen? En hoe kom je daar dan achter? Houd je deze "special" naast een consumenten exemplaar?prestige93 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:13:
[...]
je mag het niet geloven Jo0lz maar ervaring vertelt mij dat de marketing producten van fabrikanten vele male beter zijn als de consumenten producten, als wij op het werk Logitech headsets krijgen zijn het net die tikje betere als de standaard productie.
dit doet elke fabrikant, denk Intel met Processoren, samsung met SSD's.
het neusje van de zalm gaat naar de marketing afdelingen voor reviews etc.
Je mag het best noemen, maar dan nog geloof ik het niet. Dat zou toch betekenen dat geen enkele consument meer hun spullen koopt?
Reviews van mensen die de consumenten versie hebben gekocht, moeten dan toch afwijken van mensen die een superieur exemplaar ontvangen?
Nergens op 't internet is hier ook maar een klein beetje een bron voor te vinden, als je dat kan linken ben ik zeer benieuwd.
Wil wel met je spelensdke schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:11:
[...]
http://steamcommunity.com/id/Teddybearrrr/
Als iedereen denk zoals jou zal dus je 2e argument wegvallen.Jo0Lz schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:18:
[...]
Wat zijn dan zoal de verschillen? En hoe kom je daar dan achter? Houd je deze "special" naast een consumenten exemplaar?
Je mag het best noemen, maar dan nog geloof ik het niet. Dat zou toch betekenen dat geen enkele consument meer hun spullen koopt?
Reviews van mensen die de consumenten versie hebben gekocht, moeten dan toch afwijken van mensen die een superieur exemplaar ontvangen?
Nergens op 't internet is hier ook maar een klein beetje een bron voor te vinden, als je dat kan linken ben ik zeer benieuwd.
Maar dat is het mooie, wij zullen het nooit te weten komen, dus ja lekker slikken zoals we dat bij zoveel dingen moeten doen:p
Als het zo zou zijn dat reviewers beter spul ontvangen, komt dat uit; en dan koopt niemand het meer.Wereldkaart schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:20:
[...]
Als iedereen denk zoals jou zal dus je 2e argument wegvallen.
Maar dat is het mooie, wij zullen het nooit te weten komen, dus ja lekker slikken zoals we dat bij zoveel dingen moeten doen:p
Er zijn teveel consumenten die reviews maken van hun eigen gekochte spul, dus dat kan niet "geheim" blijven dan.
Kijk naar intel, dev samples zijn een finished product getest door Intel of hij goed genoeg is voor een review, mooie OC resultaten etc.Jo0Lz schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:18:
[...]
Wat zijn dan zoal de verschillen? En hoe kom je daar dan achter? Houd je deze "special" naast een consumenten exemplaar?
deze sturen ze op, niet de Proc die bij +0,2 GHz op z'n bek gaat.
zou jij dit niet doen? als je dan 20-30% meer verkoopt door reviewers etc. de net iets beter en stabieler presterende producten te sturen?
Ik wel namelijk, jammer voor die 1 of 2 mensen die ontevreden zijn en dit uiten, dat waren natuurlijk gewoon productie foutjes of de standaard defecten.
Zal in veel gevallen kloppen, maar bij bijvoorbeeld headsets is het lastig oordelen. Als je nu al kijkt bij reviews van verschillende headsets op tweakers zie je dat de een het geweldig geluid vindt en de ander weer ondermaats.In het geval van sponsoring dat mensen zoals van fnatic gewoon andere betere hardware in de headset zouden hebben zou ik het best geloven.Jo0Lz schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:22:
[...]
Als het zo zou zijn dat reviewers beter spul ontvangen, komt dat uit; en dan koopt niemand het meer.
Er zijn teveel consumenten die reviews maken van hun eigen gekochte spul, dus dat kan niet "geheim" blijven dan.
Dat zijn dan ook andere "versies", op overclock.net noemen ze erbij dat ze het opgestuurd hebben gekregen, geen standaard verpakking, etc.prestige93 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:25:
[...]
Kijk naar intel, dev samples zijn een finished product getest door Intel of hij goed genoeg is voor een review, mooie OC resultaten etc.
deze sturen ze op, niet de Proc die bij +0,2 GHz op z'n bek gaat.
zou jij dit niet doen? als je dan 20-30% meer verkoopt door reviewers etc. de net iets beter en stabieler presterende producten te sturen?
Ik wel namelijk, jammer voor die 1 of 2 mensen die ontevreden zijn en dit uiten, dat waren natuurlijk gewoon productie foutjes of de standaard defecten.
Maar dat heb ik nog nooit gehoord van consumer producten? Je zegt dat het bij jou binnenkomt en een tikje beter is, maar wat is dan specifiek het verschil, en hoe bepaal je dat/test je dat?
zei geven aan dat ze verschil merken in de vorm van de microfoon op het product in vergelijking met het origineel.
Obvious right? maar wie let er nu op de dikte van de microfoon als hij naar een stream kijkt, ik niet.
Edit: ik gebruik hier intel omdat ze er open over zijn.
andere zijn dit niet op deze manier.
[ Voor 12% gewijzigd door prestige93 op 28-10-2015 13:36 ]
Kijk, dat zijn de concrete feiten waar ik een beetje op zat te wachten. Maar als niet getest wordt dan weet je nog niet hoeveel het wel of niet beter is. Er zijn meerdere producten waar meerdere iteraties van uitgebracht worden. Zoals die K70 RGB, die is er 1 in diverse versies (verschillende switches) maar ook met verschillende logo's, omdat Corsair hun nieuwe logo heeft teruggetrokken.prestige93 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:30:
Vanuit mijn werk heb ik contact met bedrijven die dit ontvangen, wij soms ook maar dat is voor marketing doeleinden op events.
zei geven aan dat ze verschil merken in de vorm van de microfoon op het product in vergelijking met het origineel.
Obvious right? maar wie let er nu op de dikte van de microfoon als hij naar een stream kijkt, ik niet.
Daar zijn verschillen in de uitvoering, maar niet in de specificaties.
Zonder daadwerkelijk de speakers in die headsets te testen kom je er waarschijnlijk ook niet achter, maar ik denk niet dat het daadwerkelijk zoveel verschilt als je doet vermoeden. Het zou voor een bedrijf toch ook teveel geld kosten om een paar productie headsets te pakken en die passend te upgraden voor een pro gamer?
Mensen die een headset zien op 't hoofd van een speler en dan denken die moet ik ook, da's helemaal dom. Ik weet dat er zulke mensen zijn, maar die doen sowieso weinig onderzoek voor ze een product kopen lijkt me
Ben het met je eens, en het Corsair verhaal is een zeer goed voorbeeld (weg met the trampstamp).Jo0Lz schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:35:
[...]
Kijk, dat zijn de concrete feiten waar ik een beetje op zat te wachten. Maar als niet getest wordt dan weet je nog niet hoeveel het wel of niet beter is. Er zijn meerdere producten waar meerdere iteraties van uitgebracht worden. Zoals die K70 RGB, die is er 1 in diverse versies (verschillende switches) maar ook met verschillende logo's, omdat Corsair hun nieuwe logo heeft teruggetrokken.
Daar zijn verschillen in de uitvoering, maar niet in de specificaties.
Zonder daadwerkelijk de speakers in die headsets te testen kom je er waarschijnlijk ook niet achter, maar ik denk niet dat het daadwerkelijk zoveel verschilt als je doet vermoeden. Het zou voor een bedrijf toch ook teveel geld kosten om een paar productie headsets te pakken en die passend te upgraden voor een pro gamer?
Mensen die een headset zien op 't hoofd van een speler en dan denken die moet ik ook, da's helemaal dom. Ik weet dat er zulke mensen zijn, maar die doen sowieso weinig onderzoek voor ze een product kopen lijkt me
ik noem hier het fysieke verschil omdat dit het meeste opviel, tijdens gebruik merkte ze verschil in het reageren van de microfoon, denk aan voice activiation etc.(dit was het grote verschil met de consumenten versie die ze hadden)
dit kan een groot verschil maken, denk aan de wegvallende zinnen die je meer als genoeg hoort op teamspeak (kan ook door software instellingen i know)
Thanks voor de opheldering. Doorgaans zal het bij consumenten liggen aan de instellingen bij dat TS voorbeeld. En natuurlijk kunnen ze tijdens productie dingen anders gaan doen, zoals bij die microfoon.prestige93 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:40:
[...]
Ben het met je eens, en het Corsair verhaal is een zeer goed voorbeeld (weg met the trampstamp).
ik noem hier het fysieke verschil omdat dit het meeste opviel, tijdens gebruik merkte ze verschil in het reageren van de microfoon, denk aan voice activiation etc.(dit was het grote verschil met de consumenten versie die ze hadden)
dit kan een groot verschil maken, denk aan de wegvallende zinnen die je meer als genoeg hoort op teamspeak (kan ook door software instellingen i know)
Het lijkt me alleen heel sterk dat ze specifiek voor reviews een veel beter product opsturen, omdat dat dan wel extreem misleidend is, en dat komt dan uit. Tegenwoordig kan iedereen alles delen op tig diverse media, dus dat nekt dan het hele product.
We zullen het nooit weten; tenzij mensen met een goeie vergelijking komen. Ik denk alleen niet dat freakazoid een superieur exemplaar heeft, op z'n twitch is de microfoon ok, maar niet uitzonderlijk goed. En Tjebz (en zijn viewers) vind hem ronduit kut
Als ik met vrienden speel horen zij mensen lopen/defusen op afstanden waar ik van mag dromen.
Ik moet letterlijk aan hun vragen als ze iets horen of ze het willen melden omdat mijn headset het gewoon niet registreert ofzo..
Dus vandaar dat ik me afvroeg waarom een pro het gebruikt, omdat je op dat niveau al helemaal alles moet horen..
En m'n oren zijn laatst nog getest en helemaal goed, dus daar ligt het niet aan haha
Headphones (ook een aantal maanden op 5.1 gespeeld, aangezien ik dacht dat 7.1 gesimuleerd zou worden)
Master Music Volume 0.32
Main menu volume 0.04
De rest daaronder op 1
Dan kom ik wel op mijn DMG smurfsdke schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:11:
[...]
Ik moet zeggen dat mijn Siberia v2 het hartstikke goed doet... Zal binnenkort eens met mijn Bose en mijn Beats gaan testen.. heb ik eigenlijk nog nooit gedaan...
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
ik heb een plantronics gamecom 7.1, heb surround aan, en ook ingame 5.1. Volume is bij mij console commando: 0.28; heb verder windows zo hard als 't maar kan, en TS net wat minder zodat ik het kan horen, maar als er veel gebeurt mis ik wel eens wat van TS.Wereldkaart schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:57:
Master Volume 0.17
Headphones (ook een aantal maanden op 5.1 gespeeld, aangezien ik dacht dat 7.1 gesimuleerd zou worden)
Master Music Volume 0.32
Main menu volume 0.04
De rest daaronder op 1
Ik kan mensen volgen in de map, om me heen, heel soms zet ik het volume nog een tikje harder, en mute ik TS, maar dat verschilt per situatie.
Ik hoor vrijwel altijd alles, geluid is in dit spel zo rete belangrijk. Niet slecht voor een headset van ~ 50 euro.
Dat is dus het probleem, mijn headset geeft aan dat surround niet mogelijk is voor CSGO.Jo0Lz schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 14:07:
[...]
ik heb een plantronics gamecom 7.1, heb surround aan, en ook ingame 5.1. Volume is bij mij console commando: 0.28; heb verder windows zo hard als 't maar kan, en TS net wat minder zodat ik het kan horen, maar als er veel gebeurt mis ik wel eens wat van TS.
Ik kan mensen volgen in de map, om me heen, heel soms zet ik het volume nog een tikje harder, en mute ik TS, maar dat verschilt per situatie.
Ik hoor vrijwel altijd alles, geluid is in dit spel zo rete belangrijk. Niet slecht voor een headset van ~ 50 euro.
En de klantenservice van Logitech is ronduit waardeloos (al hoor ik van iedereen dat ze normaal goed zijn), na iets van 30 mailtjes nogsteeds geen fatsoenlijk antwoord gehad.
Maar wordt al half doof als iemand schiet, dus hem nog harder zetten werkt niet denk ik xD
bl44t
Ha, ik heb zojuist de Cloud II gekocht. Ga dit weekend ook even experimenteren met de verschillende instellingen. Op het internet is het 50/50 om de instelling headphones te gebruiken, of de surround functie. Kom van een oude Sennheiser koptelefoon waar ik gewoonweg soms dingen mis.YaaD schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 14:09:
Sinds gister de trotse eigenaar van een Kingston Hyper X2 cloud.Vanavond maar eens wat testrondjes doen zodat ik kan vergelijken met mijn siberia V1
Speel je met 7.1 aan of uit?wambamNL schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 14:16:
Hyperx cloud 2 is echt een bazen headset. Gebruik em nu al paar maanden met veel plezier tot noch toe geen klachten over.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
snd_mixahead "0.05"
snd_musicvolume "0"
snd_headphone_pan_exponent "2"
snd_headphone_pan_radial_weight "1"
snd_rear_headphone_position "90"
icm mn steelseries siberia v2 hoor ik ze van spawn weg lopen!
[ Voor 16% gewijzigd door bbblije op 28-10-2015 14:25 ]
en dan hebben we het nog niet over de V3 my god wat een heerlijk beestjeWereldkaart schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:52:
Nouja er kan wel gezegd worden dat de Steelseries Siberia V2 de G430 ronduit owned.
Als ik met vrienden speel horen zij mensen lopen/defusen op afstanden waar ik van mag dromen.
Ik moet letterlijk aan hun vragen als ze iets horen of ze het willen melden omdat mijn headset het gewoon niet registreert ofzo..
Dus vandaar dat ik me afvroeg waarom een pro het gebruikt, omdat je op dat niveau al helemaal alles moet horen..
En m'n oren zijn laatst nog getest en helemaal goed, dus daar ligt het niet aan haha
Uit. Ik kan er niet aan wennen en het brengt mn hele richtingsgevoel in de war. Met race games ofzo heb ik het dan wel weer aanstaan.
V3 wordt slechter gereviewed.. ook minder comfortabel.prestige93 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 14:26:
[...]
en dan hebben we het nog niet over de V3 my god wat een heerlijk beestje
V2 en V3 beide in gebruik gehad, nergens last van.bbblije schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 14:29:
[...]
V3 wordt slechter gereviewed.. ook minder comfortabel.
ding voel ik niet eens meer zitten als ik speel en het geluid is subliem!
doet voor mij eigen ervaring niet onder voor de V2..
Zou dit ook werken voor de G430?bbblije schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 14:24:
windows_speaker_config "1"
snd_mixahead "0.05"
snd_musicvolume "0"
Hij is zeer comfortabel in gebruik, je voelt hem niet zitten tijdens het gamen. Tevens vind ik het geluid het beste tot wat ik nu heb gehoord(in games). Hij kan ook tamelijk hard, zo hard dat de speakers op je oren beginnen te trillen(niet aan te bevelen).
In csgo heb ik nog nooit gehad dat ik iets niet hoor, behalve dan als me maten op TS er door heen schreeuwen!
Same here, ook een Sennheiser g4me zero, hoef niks anders meer dan sennheiser.Facenoise schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:34:
Kom ik met mijn overpriced Sennheizer Game Zero, wel in combo met een fiio usb DAC voor de 150ohms(headphone amp). Voor mij waren de selling points de mic boom die mute met omhoog doen van de arm en het handige volume draai schijfje op de oor. Geluidskwaliteit viel ik pas voor toen ik hem had.
Hij is zeer comfortabel in gebruik, je voelt hem niet zitten tijdens het gamen. Tevens vind ik het geluid het beste tot wat ik nu heb gehoord(in games). Hij kan ook tamelijk hard, zo hard dat de speakers op je oren beginnen te trillen(niet aan te bevelen).
In csgo heb ik nog nooit gehad dat ik iets niet hoor, behalve dan als me maten op TS er door heen schreeuwen!
Hiervoor een siberia v1/v2/frostblue v2 gehad, maar sennheiser blijft toch wel de beste. Sluit meer af, zit comfortabel en de beste microfoon die er is.
Siberia v3 heeft trouwens dezelfde drivers als de v2, dus hetzelfde geluid. Ze hebben alleen wat aan het uiterlijk gedaan, maar vind 80-100 euro voor dat ding ver overpriced, Steelseries begint echt een strontmerk te worden imo.
En dan het verschil niet meer horen tussen dichtbij en ver weg, sowieso zou ik niet teveel veranderen, wil je ooit cups/lans gaan doen mag je dit soort command's nieteens gebruiken.bbblije schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 14:24:
windows_speaker_config "1"
snd_mixahead "0.05"
snd_musicvolume "0"
Geen autoexec op lan/cup? Dit is een standaard autoexec config die ik uit een csgo steamguide heb gehaald.Scrtz schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:50:
[...]
En dan het verschil niet meer horen tussen dichtbij en ver weg, sowieso zou ik niet teveel veranderen, wil je ooit cups/lans gaan doen mag je dit soort command's nieteens gebruiken.
Ik zit ook nog te kijken naar een Sennheiser, maar vind het een beetje zonde gezien m'n Siberia nog goed is... Eerst een 120/144hz scherm!
Speel zelf met een tritton 5.1+ (7.1? Ik ben vergeten). Zwaar overpriced en de band begint nu al te scheuren na 1 jaar maar mijn god wat is het geluid goed op 5.1.bbblije schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 22:49:
[...]
Geen autoexec op lan/cup? Dit is een standaard autoexec config die ik uit een csgo steamguide heb gehaald.
Ik zit ook nog te kijken naar een Sennheiser, maar vind het een beetje zonde gezien m'n Siberia nog goed is... Eerst een 120/144hz scherm!
Heb een 144 hz scherm sinds gisteren, speel op 120 hz (vind ik prettiger, weet niet waarom) en is echt een aanrader. Lekker smooth allemaal.
Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.
Hoe kan je 120 nou prettiger vinden?jellew86 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 23:22:
[...]
Speel zelf met een tritton 5.1+ (7.1? Ik ben vergeten). Zwaar overpriced en de band begint nu al te scheuren na 1 jaar maar mijn god wat is het geluid goed op 5.1.
Heb een 144 hz scherm sinds gisteren, speel op 120 hz (vind ik prettiger, weet niet waarom) en is echt een aanrader. Lekker smooth allemaal.
Jammer van de twee Russen in ons teams die amper wat zeiden. Anderd was 16-2 mogelijk geweest.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Rj6oeLtu5E0&]
[ Voor 13% gewijzigd door r4ptor op 29-10-2015 06:31 ]
kan wel 5.1 surround enzo maar sinds maand trg op de oldskool stereo beginnen spelen
Die zijn ook soort van closed hoor, maar sluiten gewoon minder af. De earpads zijn ook van een leer achtig iets, dan is de headset vrijwel altijd bedoeld om 'closed' te zijn.Awsom schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 23:07:
Vergeet niet dat de PC350/G4ME Zero closed-ear headsets zijn .... De siberias en frostblues zijn dat (zo uit mn hoofd) niet.
Wil niet zeggen dat je die commands mag veranderenbbblije schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 22:49:
[...]
Geen autoexec op lan/cup? Dit is een standaard autoexec config die ik uit een csgo steamguide heb gehaald.
[ Voor 4% gewijzigd door Scrtz op 29-10-2015 10:27 ]
sdke schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 06:07:
Leuke game gehad met stinos en kolonel de slak.. Mirage, 11-4 win op tside, 16-4 eindstand en Topfragger.
Jammer van de twee Russen in ons teams die amper wat zeiden. Anderd was 16-2 mogelijk geweest.
[video]
Godver dat geluid. Ik wist niet dat ik zo erg als een varkentje klonk.
Geen idee. 144 gaat te snel voor mijn trage koppie denk ik van mijn leven lang 60 hz af.
Geen idee, vanavond eens kijken, ik heb ook de G430, en daarmee hoor ik minder dan met mijn oude Creative Fatal1ty .. Dus vermoedelijk instellingen grapje
Gebruik jij die USB > 3.5mm jack converter, dan word ie namelijk herkend door je Logitech G software, anders niet
Zie je uberhaupt een verschil tussen 120 en 144?jellew86 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 11:26:
[...]
Geen idee. 144 gaat te snel voor mijn trage koppie denk ik van mijn leven lang 60 hz af.
Ik vond de stap van 60 naar 144 wel duidelijk beter maar niet dat ik ervan onder de indruk was ofzo.
Nee in de concrete betekenis van het woord zie ik geen verschil tussen 120 en 144. Ik kan mij in de korte testperiode die ik nu gehad heb mij wel beter focussen op 120, dus het "voelt" prettiger. Kan ook met de verkoudheid en vermoeidheid te maken hebben hoor, geen idee. Probeer het straks gewoon nog een keer. Het verschil tussen 60 en 120 is inderdaad goed duidelijk.Broud schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 12:17:
[...]
Zie je uberhaupt een verschil tussen 120 en 144?
Ik vond de stap van 60 naar 144 wel duidelijk beter maar niet dat ik ervan onder de indruk was ofzo.
Zet dan voor de gein je monitor eens op 60 hertz, dan ben je wel onder de indruk, zeker als je 144hz eenmaal gewend bent.Broud schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 12:17:
[...]
Zie je uberhaupt een verschil tussen 120 en 144?
Precies dit.Scrtz schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 13:34:
[...]
Zet dan voor de gein je monitor eens op 60 hertz, dan ben je wel onder de indruk, zeker als je 144hz eenmaal gewend bent.
Op mn werk is het gewoon hinderlijk ik heb 2 a 4 schermen voor me. En het is gewoon zelfs in desktop omgeving vervelend dat ik steeds tussen 144 en 60 moet wisselen.
Aan de andere kant. Is het wel relaxed want dan merk ik iig dat ik 144hz gebruik thuis
Ik merk ook in windows al of een scherm op 120-144hz staat of niet, de muis lijkt dan gewoon trager te reageren.wambamNL schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 13:45:
[...]
Precies dit.
Op mn werk is het gewoon hinderlijk ik heb 2 a 4 schermen voor me. En het is gewoon zelfs in desktop omgeving vervelend dat ik steeds tussen 144 en 60 moet wisselen.
Aan de andere kant. Is het wel relaxed want dan merk ik iig dat ik 144hz gebruik thuis
Mijn vorige samsung 2233rz die ik zo'n 5 jaar gehad heb had om de paar maanden wel eens de tik om eens op 60hz cs op te starten ipv 120hz, net alsof je ineens meet 50fps speelt ipv met 300+fps.
Ik heb die twee pinnen die je in een zwart verlengstuk moet doen, en dat zwarte verlengstuk zit in mn USB ingang. Dus als je dat bedoeld, ja.Zen!th schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 12:03:
[...]
Geen idee, vanavond eens kijken, ik heb ook de G430, en daarmee hoor ik minder dan met mijn oude Creative Fatal1ty .. Dus vermoedelijk instellingen grapje
Gebruik jij die USB > 3.5mm jack converter, dan word ie namelijk herkend door je Logitech G software, anders nietMomenteel heb k die headset in mn geluidskaart zitten (onboard, Maximus Hero VII), moet ook prima zijn, maar goed ik word zowat nog geknifed zonder dat ik het aan hoor komen
[ Voor 17% gewijzigd door SouLLeSSportal op 30-10-2015 04:07 ]
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Kon je gta daar niet 2 x voor kopen ?unwolf schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 08:36:
Ik wil weer een knife
heb me vorige knife verkocht zodat ik gta kon kopen ;D
dit is echt veel te fucking pijnlijk om te kijken. Mousesports had 16-10 moeten winnen.rnenator schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:11:
Wat is mouzsports aan het falen zeg! Zoveel Xv1's verloren. www.twitch.tv/dreamhackcs
Maar soms lijken ze wel in 1 seconde om te slaan naar full retard.
iRacing Profiel - https://www.twitch.tv/ronline77
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
en 2 kerels zijn voor je neus door een awp gesniped, wat doet de laatste? PRECIES DAAR GAAN ZITTEN WACHTEN. zelfs ik ben niet zo dom, terwijl ik vrolijk lazerus rondstorm met mijn negev in comp. Bleh.hmr schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:24:
GG CHOKESPORTS fucking chrisJ speelt als een silver die laatste rondes..... en hoe kan je een 2v1 nou niet winnen vs iemand met 10 hp... dag 40 euro
lijkt wel een throw.
Idd.. repeaken...hexta schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:26:
[...]
en 2 kerels zijn voor je neus door een awp gesniped, wat doet de laatste? PRECIES DAAR GAAN ZITTEN WACHTEN. zelfs ik ben niet zo dom, terwijl ik vrolijk lazerus rondstorm met mijn negev in comp. Bleh.
lijkt wel een throw.
Of de 2v1 waarbij Nex vrolijk gaat peaken voor Niko er is... Hopppa weer een ronde weg.. als ze het gewoon gedisciplineerd uitspelen win je de map EZ
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Zelfs in de overtime waren er nog genoeg mogelijkheden.
[ Voor 23% gewijzigd door Gropah op 19-11-2015 11:56 ]
Ben het er mee eens dat ze mirage hadden moeten winnen, maar waarom 40 euro inzetten op mouz als bekend is dat denis ziek is en de rest van het team de vorige twee matches ook maar matig speelde, op nex na dan.hmr schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:24:
GG CHOKESPORTS fucking chrisJ speelt als een silver die laatste rondes..... en hoe kan je een 2v1 nou niet winnen vs iemand met 10 hp... dag 40 euro
Zonder choke was het een simpele win. Op MOus inzetten is best te verantwoorden. Die choke en enorme fails zijn niet te verantwoorden.Broud schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:31:
[...]
Ben het er mee eens dat ze mirage hadden moeten winnen, maar waarom 40 euro inzetten op mouz als bekend is dat denis ziek is en de rest van het team de vorige twee matches ook maar matig speelde, op nex na dan.
Ik ga niet meer inzetten op mouz games bij een major. Zelfde als C9. Op papier leuke teams, maar de choke is real. Eigenlijk kan alleen LG omgaan met die druk.hexta schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:34:
[...]
Zonder choke was het een simpele win. Op MOus inzetten is best te verantwoorden. Die choke en enorme fails zijn niet te verantwoorden.
Dat blijkt ja. Had verwacht dat teams die hier staan toch wel leren omgaan met druk.rnenator schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:39:
[...]
Ik ga niet meer inzetten op mouz games bij een major. Zelfde als C9. Op papier leuke teams, maar de choke is real. Eigenlijk kan alleen LG omgaan met die druk.
Ik heb ze toch duidelijk weer te hoog ingeschat.
Wat is de derde map? ik dacht dat inferno de derde map al wasrnenator schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:14:
[...]
Ik hoop in ieder geval dat ze naar een derde map gaan, super vermakelijk!
Nog steeds niet best nee. En ook van die kleine foutjes. Schieten en dan weg willen springen door een deuropening, maar tegen de rand springen.. Wel echt erge beginnersfoutjes.rnenator schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:06:
8-7, rip mouzsports. Deze keer minder obvious fouten, maar echt goed was het ook niet.

Ik heb al op de market round gekeken maar ik zie er geen 1 met dezelfde stickers, of heeft dat geen invloed op de waarde van dit item?
Alvast bedankt voor jullie hulp.
rnenator schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:23:
14-8, choketime voor mouz?
Hi, stickers zijn over het algemeen niet van heel veel invloed op je wapen... Tenzij je een AWP | Dragon lore hebt met Guardian, Skadoodle, JW of Kenny s hebtCris89 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:21:
Heeft iemand enig idee hoeveel dit waard is?
[afbeelding]
Ik heb al op de market round gekeken maar ik zie er geen 1 met dezelfde stickers, of heeft dat geen invloed op de waarde van dit item?
Alvast bedankt voor jullie hulp.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
DAAR GAAN WE...... Choke please
[ Voor 12% gewijzigd door hmr op 30-10-2015 15:25 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic