Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 172 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.743 views

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-11 12:42
OH MIJN FUCKING GOD

http://blog.counter-strike.net/index.php/2015/09/12528/

Daggers ... really valve REALLY.... ~_~ me want that sexy scout :3.

Add me on Steam

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 13:55

JoSchaap

Had a life, got a modem..

Heeft iemand hier nog aanraders wbt overpass strategy's? Deze map heb ik tot een paar maanden terug altijd links laten liggen maar de laatste tijd komt ie wel steeds vaker langs in MM potjes met bekenden :)

Met name op T side blijft het nog een beetje aankloten.

Omdat ik de map nu begin door te krijgen is CT niet echt een probleem meer. Maar T side blijft het lastig om een opening te vinden als het andere team de map ook goed kent. Prefire op de usual spots is het ook net niet.. :)

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

• Wizz3rd
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-11 10:51
JoSchaap schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 09:38:
Heeft iemand hier nog aanraders wbt overpass strategy's? Deze map heb ik tot een paar maanden terug altijd links laten liggen maar de laatste tijd komt ie wel steeds vaker langs in MM potjes met bekenden :)

Omdat ik de map nu begin door te krijgen is CT niet echt een probleem meer. Maar T side blijft het lastig om een opening te vinden als het andere team de map ook goed kent. Prefire op de usual spots is het ook net niet.. :)
Ligt erg aan de situatie, waar je de picks hebt. Meestal in MM spelen wij niet echt met duidelijke strats behalve rush a, rush b. Ook is het handig om in het begin te verspreiden over de map om zo map control te krijgen. Dan kijken of je een tegenstander kan picken en daarop verder spelen. Daarnaast in scrims naast wat smokes op B hebben wij niet specifieke strats ofzo. Iets wat veel mensen zeggen is kijken wat pro's doen en die strats nadoen :P

[ Voor 8% gewijzigd door Wizz3rd op 18-09-2015 09:48 . Reden: tovoegingen van mapverspreiding ]

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:04
JoSchaap schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 09:38:

Op welke map dan ook, er gewoon voor zorgen dat je tegelijk de spot op rent na het gooien van smokes, flashes en molotovs, dat is het allerbelangrijkste voor elke map en tevens ook het moeilijkste voor veel spelers omdat ze te bang zijn om dood te gaan.

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-11 15:14

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Scrtz schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 09:54:
[...]

Op welke map dan ook, er gewoon voor zorgen dat je tegelijk de spot op rent na het gooien van smokes, flashes en molotovs, dat is het allerbelangrijkste voor elke map en tevens ook het moeilijkste voor veel spelers omdat ze te bang zijn om dood te gaan.
Verschrikkelijk om met slowpokes te spelen die geen snelle actie ondernemen na dat er een pick is gemaakt of idd smokes zijn gegooid etc... |:( Of mensen die gaan peeken op rare spots na dat de bomb down is, en vervolgens een 4v2 verliezen.

[ Voor 8% gewijzigd door Lawwie op 18-09-2015 10:01 ]

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
Scrtz schreef op donderdag 17 september 2015 @ 15:27:
[...]

Als je er niks van snapt, zeg dan gewoon niks.
Als je niet gewoon kan reageren, reageer dan gewoon niet.

Verwijderd

TheRecklezz schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:18:
[...]

Als je niet gewoon kan reageren, reageer dan gewoon niet.
Wat is dit dan voor'n halfbakken comeback?

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-11 15:14

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:41:
[...]

scumbag isreal

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:28
Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:41:
[...]

Maar hij heeft wel gelijk... :)

Verwijderd

DeBers schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:45:
[...]

Niet mee eens.

Het is absoluut moeilijker geworden om te ninjaen.

Overigens een dag later een comeback geven is ook erg lelijk, lel.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2015 11:46 ]

• DeBers
Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:45:
[...]

Niet mee eens.

Het is absoluut moeilijker geworden om te ninjaen.

Overigens een dag later een comeback geven is ook erg lelijk, lel.
Is ook helemaal niet nodig. Ik hoef het niet per se eens te zijn met jou. Laten we het er niet verder over hebben.

Verwijderd

DeBers schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:47:
[...]

Is ook helemaal niet nodig. Ik hoef het niet per se eens te zijn met jou. Laten we het er niet verder over hebben.
Lel? Er valt weinig mee eens te zijn, dit gaat namelijk over een feit geen mening. Daarnaast begin je niet een discussie om m erna meteen weer af te sluiten.

• Jo0Lz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-10 10:05

Jo0Lz

Lick the box!

Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:49:
[...]

Lel? Er valt weinig mee eens te zijn, dit gaat namelijk over een feit geen mening. Daarnaast begin je niet een discussie om m erna meteen weer af te sluiten.
Nigga's love to scream peace after they start some shit!

As spoken by 2 Pac. :P

Twitch | YouTube | Jo0Lz#2351 | Steam | Twitter

Verwijderd

Jo0Lz schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:52:
[...]

Nigga's love to scream peace after they start some shit!

As spoken by 2 Pac. :P
two pack? Afbeeldingslocatie: http://www.zoxxbox.com/uStore/iframes/assets/beer-2-pack.jpg

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-10 11:56

iLikeNoobies

With Big Boobies

"If the world was a girl I'd stick my dick in the ground. Fuck the world!"

- Kastro

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• Scrtz
DeBers schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:45:
[...]

Ja want henk de silver elite master en Jan de Gold nova master III weten natuurlijk veel meer van het spelletje, en dat na 2 maanden spelen al!

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11 15:45
Scrtz schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 12:31:
[...]

Ja want henk de silver elite master en Jan de Gold nova master III weten natuurlijk veel meer van het spelletje, en dat na 2 maanden spelen al!
Denk dat men doelde op 't feit dat je beter had kunnen toelichten waarom/wat dan die reactie te geven die je gaf.

OT: Die nieuwe knife :'( De fuk Vavle :X Rest van de skins ook niet zo geslaagd. M4A1 ziet uit als 't bastaard kind van een dragonlore en knight en die AK is ontworpen door de Vulcan designer on drugs :+

Verwijderd

Van de nieuwe skins vind ik alleen de Glock een beetje te pruimen en die komt niet in de buurt van de water elemental dus ja..

Klein detail trouwens, na de nerf op de m4a1 zijn de skin prijzen voor die gun redelijk gekelderd dus als je een leuke m4 skin wil is dit een goed moment om te kopen. Daarentegen zijn de prijzen voor M4a4 skins weer omhoog geschoten. Best wel typisch, mensen gaan gelijk massaal skins verkopen en inkopen omdat er een gun generfd word. _O-

Dit terwijl ik het verschil voor de m4a1 redelijk miniem vind. Ach ja even goedkoop een atomic alloy scoren..

• xeroamd
Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 12:49:
Van de nieuwe skins vind ik alleen de Glock een beetje te pruimen en die komt niet in de buurt van de water elemental dus ja..

Klein detail trouwens, na de nerf op de m4a1 zijn de skin prijzen voor die gun redelijk gekelderd dus als je een leuke m4 skin wil is dit een goed moment om te kopen. Daarentegen zijn de prijzen voor M4a4 skins weer omhoog geschoten. Best wel typisch, mensen gaan gelijk massaal skins verkopen en inkopen omdat er een gun generfd word. _O-

Dit terwijl ik het verschil voor de m4a1 redelijk miniem vind. Ach ja even goedkoop een atomic alloy scoren..
Paniekerende 12 jarige die de hypetrain willen redden. Geef 't twee weken en de prijzen trekken weer aan. Gisteravond was de FT stat A4 Asii alweer aan het stagneren en terug aan het lopen(stond rond 160 en had de mijne voor 180 op market verkocht). Zelfde met mijn Hot Rod, zit nu sinds gisteren weer stabiel rond de 150 en is een klein beetje gestegen. Nu wachten tot dat volk zich realiseert dat de A1 nog steeds viable is en de prijs weer aantrekt.

Verwijderd

xeroamd schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 12:53:
[...]

Paniekerende 12 jarige die de hypetrain willen redden. Geef 't twee weken en de prijzen trekken weer aan. Gisteravond was de FT stat A4 Asii alweer aan het stagneren en terug aan het lopen(stond rond 160 en had de mijne voor 180 op market verkocht). Zelfde met mijn Hot Rod, zit nu sinds gisteren weer stabiel rond de 150 en is een klein beetje gestegen. Nu wachten tot dat volk zich realiseert dat de A1 nog steeds viable is en de prijs weer aantrekt.
Precies, ondertussen even goedkoop een leuke skin scoren om over een paar weekjes met winst te verkopen :P

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 13:55

JoSchaap

Had a life, got a modem..

iLikeNoobies schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 12:01:
"If the world was a gril I'd stick my dick in the ground. Fuck the world!"

- Kastro
There, I fixed it :)

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

• iLikeNoobies
  • Laatst online: 22-10 11:56

iLikeNoobies

With Big Boobies

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• Broud
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15-11 16:30
Wel mooi hoe iedereen begon te roepen dat de m4a1 bagger is nu, vervolgens de m4a4 proberen en na 2 dagen toch maar terug gaan omdat de m4a4 te moeilijk is _O- zo gaat het althans bij de helft van mijn vriendenlijst

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-11 13:37
Ik heb een vraag. Ik heb vanavond en morgen een kleine LAN party. Nu is het zo dat 1 van mijn vrienden nog niet geranked is. Kan ik iemand zijn (smurf) account lenen om daarop te kunnen spelen. Er wordt niet gecheat of gegriefed. Jullie zouden mij en mijn vrienden enorm uit de brand helpen.

Yavu Steam Profile Lanithro

Lanithro schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 15:20:
Ik heb een vraag. Ik heb vanavond en morgen een kleine LAN party. Nu is het zo dat 1 van mijn vrienden nog niet geranked is. Kan ik iemand zijn (smurf) account lenen om daarop te kunnen spelen. Er wordt niet gecheat of gegriefed. Jullie zouden mij en mijn vrienden enorm uit de brand helpen.
In ruil voor een mooie skin mag je best mijn account lenen hoor

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Lanithro
hmr schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 16:12:
[...]

Ik heb niet zo heel veel skins helaas.

Lanithro schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 16:58:
[...]

Ik heb niet zo heel veel skins helaas.
Rond welke rank moet die smurf zitten ongeveer?

Steam: Ryada.

• Lanithro
MG1 of gold nova Master

Dan kan ik je helaas niet verder helpen sorry.

• Squ1zZy
  • Niet online
Als oud CS:S speler is mij als eerste aangeraden om met M4A1-S te spelen. Ik heb het gemist, maar de M4A1 is genurfd?

Net mijn eerste competitive gespeeld en daar stond bij dat wanneer een game niet wordt uitgespeeld er een penalty op staat. Wat voor penalty moet ik aan denken?

• xeroamd
Heb jullie hulp nodig, gezien ik mag kiezen voor een zelfde of vergelijkbaar product onder garantie van mij defecte Deathadder 2013 heb ik de keuze uit een aantal muizen:

-Zelfde deathadder 2013
-Razer abyssus
-Steelseries Sensei
-Steelseries Rival
-Steelseries Kinzu V3

Helaas is Zowie geen optie gezien dat niet verkocht wordt door deze betreffende winkel Wat zouden jullie kiezen en waarom?
xeroamd schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 18:19:
Heb jullie hulp nodig, gezien ik mag kiezen voor een zelfde of vergelijkbaar product onder garantie van mij defecte Deathadder 2013 heb ik de keuze uit een aantal muizen:

-Zelfde deathadder 2013
-Razer abyssus
-Steelseries Sensei
-Steelseries Rival
-Steelseries Kinzu V3

Helaas is Zowie geen optie gezien dat niet verkocht wordt door deze betreffende winkel Wat zouden jullie kiezen en waarom?
Kijken of je de deathadder chroma kan krijgen.
Goede garantie ook vanuit razer. Goede muis. Heeft zelfd grip als die je nu hebt etc. Betere/beste sensor :p en nog meer biased redenen.

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Squ1zZy schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 18:16:
Als oud CS:S speler is mij als eerste aangeraden om met M4A1-S te spelen. Ik heb het gemist, maar de M4A1 is genurfd?
Hij is generfed maar een aantal wijzigingen zijn nog niet doorgevoerd die er moesten komen. Ik gebruik hem nog steeds. Je moet er nu niet meer close range mee gaan zitten vanwege de verlaagde rate of fire.
Net mijn eerste competitive gespeeld en daar stond bij dat wanneer een game niet wordt uitgespeeld er een penalty op staat. Wat voor penalty moet ik aan denken?
http://steamcommunity.com...ons/0/624075036318156108/

Steam: Grim

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Martijn32 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 08:46:
[...]

Ging zelf van 300+ in casual naar 170-240
GTX970, i7 6700K geen oc
Apart zit nog steeds op 280 ~ 300, met GTX970, I7 4970K

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• Lanithro
hmr schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 16:12:
[...]

Kijk even op mijn profiel, misschien zit er wat bij

• Scrtz
xeroamd schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 18:19:

-Zelfde deathadder 2013
-Razer abyssus
-Steelseries Sensei
-Steelseries Rival
-Steelseries Kinzu V3

Jammer van zowie idd, maar dan zou ik weer voor een deathadder (chroma) gaan.

@ hierboven, heb nog altijd 400-600 fps met i5 4670k @4.4ghz en gtx660

• xeroamd
@hierboven

Thanks voor de input guys. I neigde ook al heel erg richting gewoon een nieuwe van wat ik had. Chroma is ook een optie maar dat verschil van 30 euro moest uit eigen zak komen en de garantieperiode welke op mijn oude muis van toepassing was zou dan nog 7 maanden lopen op de Chroma. Zodoende denk ik dat 't handiger is "gratis" een deathadder 2013 te nemen om vervolgens wanneer die defect is, pas een opvolger te kopen en zodoende wederom 2 jaar garantie kan genieten. Die opvolger wordt dan gewoon een Zowie.

• PetNL
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-02-2023
Domme vraag waarschijnlijk, maar ik kijk net m'n inventory door en alle cases zijn eigenlijk zo'n €0,03 maar Huntsman cases staat bij dat 'ie €0,43 is. Vanwaar dat verschil?

Bij nieuwe cases snap ik het maar deze zijn al vrij oud.

Verwijderd

PetNL schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 18:53:

Bij nieuwe cases snap ik het maar deze zijn al vrij oud.
Kan zijn dat er 1 skin bij zit die mensen heel graag willen, bij huntsman bijvoorbeeld Vulcan. Kan ook zijn dat ze bijna niet meer gedropt worden en mensen ze daarom willen hebben.

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Scrtz schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 18:34:
[...]

Jammer van zowie idd, maar dan zou ik weer voor een deathadder (chroma) gaan.

@ hierboven, heb nog altijd 400-600 fps met i5 4670k @4.4ghz en gtx660
Maar dat is gok ik niet met settings high + 1920x1080 ofwel?

Edit: Scrtz in "[Multi] Counter-Strike: Global Offensive" op die resolutie zit ik daar ook qua fps idd.

[ Voor 16% gewijzigd door Damien op 18-09-2015 20:06 ]

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• PetNL
  • Laatst online: 01-02-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 18:58:
[...]

Kan zijn dat er 1 skin bij zit die mensen heel graag willen, bij huntsman bijvoorbeeld Vulcan. Kan ook zijn dat ze bijna niet meer gedropt worden en mensen ze daarom willen hebben.
Duidelijk, wist alleen niet dat sommige cases dus minder gedropt werden.

Had wel altijd verwacht dat bijvoorbeeld mijn E-Sports 2014 case duurder zou zijn maar die is maar iets van €0,10.

Ik ga even 2 tientjes maar vergokken dan :o mag wel een keer nu ik MG2 ben 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door PetNL op 18-09-2015 20:03 ]

• DeBers
xeroamd schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 12:39:
[...]

Denk dat men doelde op 't feit dat je beter had kunnen toelichten waarom/wat dan die reactie te geven die je gaf.

OT: Die nieuwe knife :'( De fuk Vavle :X Rest van de skins ook niet zo geslaagd. M4A1 ziet uit als 't bastaard kind van een dragonlore en knight en die AK is ontworpen door de Vulcan designer on drugs :+
Inderdaad. De manier van reageren vond ik tekort schieten.
Daarna bespeur ik een welles nietes en die ga ik graag uit de weg. "i agree to disagree". Ik kom hier niet om mijn gelijk te halen.

• Scrtz
Damienx2 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 19:49:
[...]

Maar dat is gok ik niet met settings high + 1920x1080 ofwel?

Edit: Scrtz in "[Multi] Counter-Strike: Global Offensive" op die resolutie zit ik daar ook qua fps idd.
Nee klopt haha, 1024x768 alles very low/low, aa en af uit. Csgo nog nooit 1920x1080 gedraaid uberhaupt, speel het niet voor de graphics ^^

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19:49
Vandaag met 2 friends Mirage gespeeld en ik was gewoon fuckin teamleader als T! Gewoon 12-3 gespeeld op T side.. 2x pech gehad dat ze rushten en 1 ninja defuse gehad. Geëindigd op 16-7 (hadden pistol round verloren en dan 2x eco en 1 fake gehad.

Daarvoor nog een inferno.. Staan 0-6 achter op ct. Komen terug tot 6-6, word er een gekickt,8-7 halftime en nog een kick. 13-10 nog een kick en dan de win. Snapte het helemaal niet dat ze plots begonnen te kicken.

• Ozza
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-11 20:27
Sinds de update heb ik lag in animaties en tijdens schieten.. iemand enig idee of hier iets aan te doen is? normaal altijd 300fps en geen problemen..

• vlam12
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-11 07:57
waarschiijnlijk komt de lag door de update want ik heb er ook zelf last van
Als Valve de updates die ze uitbrengen nou ff testen... Heb sinds die update echt verschrikkelijke FPS in DM. Gemiddeld 100, met drops naar 80 7(8)7

Komt omdat mijn CPU maar voor 20% wordt gebruikt...

• xeroamd
Brogala schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 10:29:
Als Valve de updates die ze uitbrengen nou ff testen... Heb sinds die update echt verschrikkelijke FPS in DM. Gemiddeld 100, met drops naar 80 7(8)7

Komt omdat mijn CPU maar voor 20% wordt gebruikt...
Lees dat inderdaad meer, ook op Reddit. Zelfs mensen met behoorlijke PC's hebben issues terwijl ik met mijn OC'ed antieke Q9400 en GTX500 series gewoon mijn vaste fps haal welke ik ook voorheen haalde.. Valve heeft er een beetje een handje aan patches niet te testen. Goed voorbeeld is ook het armor pen. issue, die halloween maskers welke door de smoke te zien waren etc.

On a side note, heb op het moment een 0.01 hotrod + 170 keys up for trade voor een leuke knife. Aanstaande woensdag zijn mijn resterende 100 keys ook tradeable, dus offers zijn welkom :)

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Dat is ook wat.. nu heb ik speel ik niet via wifi meer, omdat dat zomaar gaat laggen op een willekeurig moment (dus het lagt niet altijd). Maar nu krijg ik per ronde een hold waarbij auto disconnect in .. secs wordt aangegeven. Lekker zeg.. zo blijf ik altijd op MG1 hangen.

...

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19:49
Terug 2 potjes gehad op mirage! Terug zeer fijn! Toch wel een leuke map. Eerste game kon ik amper iets raken.. Tweede is het gelukkig gebeterd en op 26 kills geëindigd.

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Alhoewel niet iedereen het hier waardeert, toch maar even :p: na 20 gewonnen potjes in 25 uur ofzo vandaag LE geworden. Moet echter wel toegeven, zoals dat hier ook al vaker werd geopperd, de ranks zeggen niet alles. Vandaag een potje als DMG tegen een groep DMG met MGE, en die waren echt goed. We hadden geen kans. Dan een potje daarna speel je tegen deels LE en die wonnen we met 16-2 ofzo.

Do what you love, do it often

• Terrie
  • Laatst online: 16:53

Terrie

Titelspecialist Tweakers Partners
Mijn processor wordt op het moment echt amper gebruikt door CS:GO;

Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium

• finniespin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-11 18:25
Net een cheater tegen me gehad :(

YouTube: haha
Account cheater: http://steamcommunity.com/profiles/76561198100689071/

i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q

• Grim
  • Laatst online: 19-01-2024
Ingame reporten en verder spelen. Hier posten boeit niemand wat als ik eerlijk mag zijn.

Steam: Grim

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-11 16:06

Rexomnium

Vincam aut moriar

Ìk zie het niet. Hij schiet door de rook? En hij hoort een vent lopen naar rechterzijde B spot en mikt op een obvious spot.

Ik zie eerder iemand met een goeie game sense. En als dit filmpje alles is om je beschuldiging kracht bij te zetten, zal er weer een Overwatchvrijwillger 10 minuten van z'n kostbare tijd hebben verkloot :)

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• basdej
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-11 14:57

basdej

OutSystems Consultant

ziet er niet heel erg uit als een cheater eerlijk gezegd...

Hoi.

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-11 23:33
maakt het uit of je :

16-0 verliest of 14-16?
en maakt het uit of je verliest als nummer 1 met punten , of als nummer 1 met mvp
en maakt het uit of je verliest met 1 bot?

verloor net een pot met 14-16, wel #1 ranking, geen enkele mvp (vraag me niet waarom :P ) en we hadden 1 bot. vanaf round 2

Nu staat er op internet zoveel verhalen hoe elo rankings worden berekend dat ik het zelf ook niet meer weet

[ Voor 3% gewijzigd door SonyEricsson op 20-09-2015 12:15 ]

• Squ1zZy
  • Niet online
Mijn neefje is jarig en die is zwaar verslaafd aan CS:GO. Hij speelt niets anders en wordt 12 :)
Nu heeft hij een Alienware laptop, maar een goedkope muis. Ik wil hem graag een goede gamersmuis kopen voor CS:GO. Hij is niet van plan om iets anders te spelen.

Nu heb ik op internet wel gekeken en zie veel mensen de Deathadder aanraden voor CS. Wat vinden jullie?

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Squ1zZy schreef op zondag 20 september 2015 @ 12:18:
Mijn neefje is jarig en die is zwaar verslaafd aan CS:GO. Hij speelt niets anders en wordt 12 :)
Nu heeft hij een Alienware laptop, maar een goedkope muis. Ik wil hem graag een goede gamersmuis kopen voor CS:GO. Hij is niet van plan om iets anders te spelen.

Nu heb ik op internet wel gekeken en zie veel mensen de Deathadder aanraden voor CS. Wat vinden jullie?
Zowie, SteelSeries > Razer, Logitech

• Djesse8999
  • Laatst online: 23-11 13:06

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

SonyEricsson schreef op zondag 20 september 2015 @ 12:14:
maakt het uit of je :

16-0 verliest of 14-16?
en maakt het uit of je verliest als nummer 1 met punten , of als nummer 1 met mvp
en maakt het uit of je verliest met 1 bot?

verloor net een pot met 14-16, wel #1 ranking, geen enkele mvp (vraag me niet waarom :P ) en we hadden 1 bot. vanaf round 2

Nu staat er op internet zoveel verhalen hoe elo rankings worden berekend dat ik het zelf ook niet meer weet
Niemand (behalve mensen bij valve) weten hoe die ranking precies wordt berekend, zo wordt het lekker vaag gehouden en krijg je niet ruzie over wie de bom gaat defusen of iets in die richting.

Het lijkt me dat als je verliest en bovenaan staat je minder snel een rank omlaag gaat dan als je onderaanstaat.
Waarschijnlijk maakt het ook uit of je 16-0 verliest/wint of 14-16 verliest/wint.
Ik denk ook dat MVP sterren, kills en assissts uitmaken, maar zoals ik al zei: alleen de mensen bij valve weten dat.

! - Mijn ervaring - !
Stel je bent DMG, je wint de meeste matches van andere DMG spelers, dan kom je over een tijdje in LE.
Als je dan daar ook veel wint kom je in LEM, je verliest bijna evenvaak als je wint dus LEM spelers zijn erg aan je gewaagd. Dan hoor je op LEM, niet lager, niet hoger.

Dus pas als je win/lose ratio op een bepaalde rank ongeveer 50/50 is blijf je in die rank totdat je beter wordt
! - Mijn ervaring - !

TL;DR
Niemand weet het, maar zolang je goed speelt kom je, meestal, op de rank die je verdiend. de enige manier om dan in een hogere rank te komen is door beter te worden.

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:49
Djesse8999 schreef op zondag 20 september 2015 @ 12:26:
[...]

Niemand (behalve mensen bij valve) weten hoe die ranking precies wordt berekend, zo wordt het lekker vaag gehouden en krijg je niet ruzie over wie de bom gaat defusen of iets in die richting.

Het lijkt me dat als je verliest en bovenaan staat je minder snel een rank omlaag gaat dan als je onderaanstaat.
Waarschijnlijk maakt het ook uit of je 16-0 verliest/wint of 14-16 verliest/wint.
Ik denk ook dat MVP sterren, kills en assissts uitmaken, maar zoals ik al zei: alleen de mensen bij valve weten dat.

! - Mijn ervaring - !
Stel je bent DMG, je wint de meeste matches van andere DMG spelers, dan kom je over een tijdje in LE.
Als je dan daar ook veel wint kom je in LEM, je verliest bijna evenvaak als je wint dus LEM spelers zijn erg aan je gewaagd. Dan hoor je op LEM, niet lager, niet hoger.

Dus pas als je win/lose ratio op een bepaalde rank ongeveer 50/50 is blijf je in die rank totdat je beter wordt
! - Mijn ervaring - !

TL;DR
Niemand weet het, maar zolang je goed speelt kom je, meestal, op de rank die je verdiend. de enige manier om dan in een hogere rank te komen is door beter te worden.
Kan jouw ervaring beamen (goede, simpele uitleg ! :-)) Het heeft vooral met winnen te maken (duh), je ranked sneller als je medespelers gelijke rank zijn als jij (dit houdt vaak in dat de teams aan beide kanten goed gebalanceerd zijn)

Als je premade doet als mg3 met een paar gnm's en je wint rank je voor mijn gevoel niet.

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

• Squ1zZy
  • Niet online
Djmaddox schreef op zondag 20 september 2015 @ 12:23:
[...]

Zijn ze het wel waard?

Een muis van 80 euro is veel geld:

pricewatch: Razer Deathadder Chroma

Edit: Er is ook een fnatic Edition :P

pricewatch: Steelseries Rival Fnatic Edition

En de Tt eSports muizen? Heb daar zelf geen ervaringen mee.

[ Voor 25% gewijzigd door Squ1zZy op 20-09-2015 12:47 ]

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Luxicon schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 13:33:
Dat is ook wat.. nu heb ik speel ik niet via wifi meer, omdat dat zomaar gaat laggen op een willekeurig moment (dus het lagt niet altijd). Maar nu krijg ik per ronde een hold waarbij auto disconnect in .. secs wordt aangegeven. Lekker zeg.. zo blijf ik altijd op MG1 hangen.
Nu ga ik mezelf eens quoten, want ik ben nu MG2 geworden. :P

...

Luxicon schreef op zondag 20 september 2015 @ 12:59:
[...]

Nu ga ik mezelf eens quoten, want ik ben nu MG2 geworden. :P
Nice man ik ben gister met een draw weer LEM geworden (5de keer ofzo dat ik het word)

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Vaak kun je geloof ik ook zien waar je zo ongeveer staat in je rank. Word je vaker met hogere ranks in een team gestopt, zit je dicht tegen promotie aan.

Do what you love, do it often

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Squ1zZy schreef op zondag 20 september 2015 @ 12:39:
[...]

Zijn ze het wel waard?

Een muis van 80 euro is veel geld:

pricewatch: Razer Deathadder Chroma

Edit: Er is ook een fnatic Edition :P

pricewatch: Steelseries Rival Fnatic Edition

En de Tt eSports muizen? Heb daar zelf geen ervaringen mee.
Voor 50 euro kan je ook al goede muizen vinden van Zowie / SS.

• Scrtz
Djmaddox schreef op zondag 20 september 2015 @ 12:23:
[...]

Tbh zowie, razer, logitech > steelseries

Steelseries is de laatste paar jaar echt slecht geworden, alle budget muizen hebben kut sensoren en hun enigste goede muis, de rival daar vreet het rubber aan de linkerkant gewoon van weg, google maar op ervaringen.

Logitech heeft echter ook maar een beperkt aantal muizen met goede sensoren, let dus goed op welke je koopt.

Zowie heeft alleen maar goede sensoren, elke muis van hun is dus meer dan prima.

Voor meer informatie is er nog altijd het gamemuizen topic op tweakers, ik reageer nu via mijn iphone anders had ik die even gelinkt.

• Squ1zZy
  • Niet online
Scrtz schreef op zondag 20 september 2015 @ 13:57:
[...]

Steelseries is de laatste paar jaar echt slecht geworden, alle budget muizen hebben kut sensoren en hun enigste goede muis, de rival daar vreet het rubber aan de linkerkant gewoon van weg, google maar op ervaringen.

Logitech heeft echter ook maar een beperkt aantal muizen met goede sensoren, let dus goed op welke je koopt.

Zowie heeft alleen maar goede sensoren, elke muis van hun is dus meer dan prima.

Voor meer informatie is er nog altijd het gamemuizen topic op tweakers, ik reageer nu via mijn iphone anders had ik die even gelinkt.
Gamingmuizen [Deel 2]

Daar even kijken inderdaad :)

Zijn er CS:GO spelers hier die de DPI aanpassen als je gaat sniperen?

[ Voor 4% gewijzigd door Squ1zZy op 20-09-2015 14:19 ]

• Terrie
  • Laatst online: 16:53

Terrie

Titelspecialist Tweakers Partners
Squ1zZy schreef op zondag 20 september 2015 @ 14:15:
[...]

Gamingmuizen [Deel 2]

Denk dat dit niet echt iets voor CS:GO is maar meer voor spellen zoals BF4 etc. Ik heb het zelf geprobeerd toen ik een tijdje de logitech g502 had, maar deze muis beviel me totaal niet voor CS. Ik heb nu weer mn oude vertrouwde simpele Zowie Ec2Evo. Heerlijk ding.

Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium

• xeroamd
Scrtz schreef op zondag 20 september 2015 @ 13:57:
[...]

Dit, enige reden dat ik weer voor een Razer is ipv een Zowie is zoals te lezen was garantietechnisch. Echter wil ik niet zegge dat razer niet fijn is. Mijn afgelopen 2 muizen waren van razer en ben ik zeer over te spreken.

• Scrtz
Squ1zZy schreef op zondag 20 september 2015 @ 14:15:
[...]

Gamingmuizen [Deel 2]

Nee eigenlijk niemand doet dat, je kunt wel de zoom sensitivity ratio aanpassen, dan veranderd je sens dus automatisch als je zoomt, hoef je geen dpi te wisselen.

Maar het beste blijft in mijn opinie en theorie dat 1 sensitivity de meeste stabiliteit en consistentie geeft.

• Alphacell
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 04:54
Beste Tweakers,

Ik ben op zoek naar een aantal mensen om premade csgo mee te spelen :)

Mijn huidige rank is DMG, en heb ongeveer 450 uur in csgo zitten. ben er nu toch echt wel achter gekomen dat spelen met een premade team veel beter gaat als met random's. Dus als je ook graag met iemand wil spelen, en je bent ongeveer dezelfde rank. Stuur dan gerust een pb'tje

Mvg,

Stabtastic
Alphacell schreef op zondag 20 september 2015 @ 18:47:
Beste Tweakers,

Ik ben op zoek naar een aantal mensen om premade csgo mee te spelen :)

Mijn huidige rank is DMG, en heb ongeveer 450 uur in csgo zitten. ben er nu toch echt wel achter gekomen dat spelen met een premade team veel beter gaat als met random's. Dus als je ook graag met iemand wil spelen, en je bent ongeveer dezelfde rank. Stuur dan gerust een pb'tje

Mvg,

Stabtastic
Tenzij je een vaste groep wil, kom eens langs op ts.nehox.nl .

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Ziet er totaal niet uit als een cheater, tenzij hij de hele tijd mensen door de smoke zit te tappen is het hoogstwaarschijnlijk een combi van geluk+gamesense.

YouTube: Che4tz
vriend van me :D
YouTube: Op naar de Globale Elite
dat was een 5 man met vrienden

[ Voor 10% gewijzigd door Djesse8999 op 20-09-2015 18:57 ]

• Thiazzz
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19-11 12:18
wambamNL schreef op zondag 20 september 2015 @ 13:04:
[...]

Nice man ik ben gister met een draw weer LEM geworden (5de keer ofzo dat ik het word)
Gratz :X

• Thiazzz
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19-11 12:18
Squ1zZy schreef op zondag 20 september 2015 @ 12:18:

Ik kan je de deathadder chroma aanraden :Y

• Squ1zZy
  • Niet online
Thiazzzz schreef op zondag 20 september 2015 @ 20:09:
[...]

Ik kan je de deathadder chroma aanraden :Y
Hij is niet goedkoop, maar het is de Chroma geworden. Zojuist besteld.
Hoop dat hij er veel plezier mee heeft :)

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

YouTube: Global Elite Djesse
Ik had even een brainfart :+

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
lol
Degene die trollt in de steam comments maakt het wel helemaal af. :+

steam: failsnail, Letterbox

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

markdm schreef op zondag 20 september 2015 @ 22:34:
[...]

lol
Degene die trollt in de steam comments maakt het wel helemaal af. :+
Ik ben niet de awper, maar de 2e kerel die dood gaat :')

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:56
Speel net een kleine jackpot op csgosick.com en verlies 8.6$ pot met 90% kans tegen iemand van 6% kans.
Er staat ook dat hij heeft gewonnen maar toch krijg ik een trade offer met alle winst dus snel alles accepted.. bugged as fuck hier speel ik dus niet meer haha

Verwijderd

Ik ben dit weekend GME geworden met iets van 160-170 uur speeltijd. Is wel even aanpassen aan CS maar is eigenlijk wel een zot verslavend spel.. Heb al enkele skins gekocht.

M4A1-S Cyrex FN
M4A4 Dragon King FN
AK74 Redline MW
UMP-45 Blaze FN
P250 Mehndi FN
M4A1-S Nitro FT
Desert Eagle Midnight Storm FT
Rest is niet noemenswaardig.

• finniespin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-11 18:25
Djesse8999 schreef op zondag 20 september 2015 @ 18:55:
[...]

Ziet er totaal niet uit als een cheater, tenzij hij de hele tijd mensen door de smoke zit te tappen is het hoogstwaarschijnlijk een combi van geluk+gamesense.

YouTube: Che4tz
vriend van me :D
YouTube: Op naar de Globale Elite
dat was een 5 man met vrienden
Dat schot kan ik begrijpen, die clip van mij was ook maar een deel van de hele match hè.

i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q

• Scrtz
Nog mensen hier die naar times lan gaan in landgraaf?

• Mijnenveger
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-11 14:49

Mijnenveger

Veegt mijnen

Ik heb dit weekend een zieke Ninja Defuse gedaan, toen ik met wat vrienden speelde op mijn smurf:

YouTube: Ninja Defuse

Ranks waar we tegen kwam: Gold nova 3 / master.

Sorry voor de lage bitrate, ik had verkeerde settings op OBS :(

[ Voor 61% gewijzigd door Mijnenveger op 21-09-2015 08:41 ]

Scrtz schreef op maandag 21 september 2015 @ 08:09:
Nog mensen hier die naar times lan gaan in landgraaf?
Ik zat te denken om heen te gaan. Weet het zelf alleen nog niet zeker want ben paar welen terug ook al naar een lan geweest en vervoer is lastig ;)

Mijnenveger schreef op maandag 21 september 2015 @ 08:15:
Ik heb dit weekend een Ninja Defuse gedaan, toen ik met wat vrienden speelde op mijn smurf:

Die gasten zijn wel heel blind/doof :P

• Mijnenveger

Mijnenveger

Veegt mijnen

Brogala schreef op maandag 21 september 2015 @ 08:38:
[...]

Die gasten zijn wel heel blind/doof :P
Ja ik snap ook nog steeds niet hoe ze dit hebben laten gebeuren :D

• ThaAresX
  • Laatst online: 13-11 09:14
Mijnenveger schreef op maandag 21 september 2015 @ 08:15:
Ik heb dit weekend een zieke Ninja Defuse gedaan, toen ik met wat vrienden speelde op mijn smurf:

Wauw dit is wel echt slecht gewoon :')
Mijnenveger schreef op maandag 21 september 2015 @ 08:39:
[...]

Ja ik snap ook nog steeds niet hoe ze dit hebben laten gebeuren :D
Ben wel benieuwd naar de POV van de enemies :P Die gozer in apps is sowieso doof, maar volgens mij had de rest jou ook nog wel kunnen zien toen je uit apps sprong.

• Mijnenveger

Mijnenveger

Veegt mijnen

Brogala schreef op maandag 21 september 2015 @ 08:42:
[...]

Ben wel benieuwd naar de POV van de enemies :P Die gozer in apps is sowieso doof, maar volgens mij had de rest jou ook nog wel kunnen zien toen je uit apps sprong.
Het zou kunnen dat die gasten met vrienden speelde en het spel nog maar net hadden. 2 waren namelijk gold nova master, andere 2 waren unranked en 1 iemand was geleaved.

Trouwens heb hier nog echt een mooi filmpje hoe ik boven op een silver sprong en hij om zich heen zat te schieten :P
YouTube: CS:GO Silvers lol

[ Voor 22% gewijzigd door Mijnenveger op 21-09-2015 08:47 ]

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-11 12:42
xeoMe schreef op maandag 21 september 2015 @ 00:36:
Speel net een kleine jackpot op csgosick.com en verlies 8.6$ pot met 90% kans tegen iemand van 6% kans.
Er staat ook dat hij heeft gewonnen maar toch krijg ik een trade offer met alle winst dus snel alles accepted.. bugged as fuck hier speel ik dus niet meer haha
Lol ja meeste sites zijn bugged as fuck door de leaks ...

Add me on Steam

• Scrtz
wambamNL schreef op maandag 21 september 2015 @ 08:34:
[...]

Ik zat te denken om heen te gaan. Weet het zelf alleen nog niet zeker want ben paar welen terug ook al naar een lan geweest en vervoer is lastig ;)
voordeel als je zelf auto hebt haha :P

• Squ1zZy
  • Niet online
Excuses voor de domme vragen, maar ik wil het graag begrijpen:

Ik moet een sleutel kopen om een kostje te openen. So far klinkt alles nog logisch :)
Nu koop ik een sleutel, maar na het openen ben ik de sleutel kwijt. Apart, maar snap dat je een nieuwe sleutel nodig hebt omdat anders het idee van de game weg is.

Nu kan ik geen sleutel verdienen? Ik MOET dus een sleutel kopen als ik een kistje wil openen.

Er staan echter wel sleutels online die door spelers verkocht worden. Die hebben de sleutel dus ook gekocht?

Nu staan er voor bepaalde kostjes 600 sleutels online. Als ik een kostje open ben ik de sleutel kwijt. Wie brengt er nieuwe sleutels op de markt? Doet Valve dat?

Wat als ik alle 600 sleutel koop? Kost me misschien wel 1200 euro, maar zou ze dan kunnen verkopen voor een euro meer. Gezien er mensen ook 500 euro voor een mes uitgeven had ik verwacht dat iemand die al geprobeerd heeft.

Ik snap de logica niet achter de sleutels ...
Squ1zZy schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:15:

Ik moet een sleutel kopen om een kostje te openen. So far klinkt alles nog logisch :)
Nu koop ik een sleutel, maar na het openen ben ik de sleutel kwijt. Apart, maar snap dat je een nieuwe sleutel nodig hebt omdat anders het idee van de game weg is.

Nu kan ik geen sleutel verdienen? Ik MOET dus een sleutel kopen als ik een kistje wil openen.

Er staan echter wel sleutels online die door spelers verkocht worden. Die hebben de sleutel dus ook gekocht?

Nu staan er voor bepaalde kostjes 600 sleutels online. Als ik een kostje open ben ik de sleutel kwijt. Wie brengt er nieuwe sleutels op de markt? Doet Valve dat?

Wat als ik alle 600 sleutel koop? Kost me misschien wel 1200 euro, maar zou ze dan kunnen verkopen voor een euro meer. Gezien er mensen ook 500 euro voor een mes uitgeven had ik verwacht dat iemand die al geprobeerd heeft.

Een sleutel kan je ook ingame voor 2 20 kopen. Hierdoor is er altijd stock en kan je nooit teveel voor die sleutels op de market vragen.
Scrtz schreef op maandag 21 september 2015 @ 10:19:
[...]

voordeel als je zelf auto hebt haha :P
Dat zeker maar het nadeel is dat het echt aan de andere kant van het land is... (woon richting adam)

[ Voor 9% gewijzigd door Ryada op 21-09-2015 11:18 ]

Verwijderd

Squ1zZy schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:15:

Cases/kistjes openen is gewoon gokken. Je kan de kistjes kopen of verkrijgen als random* drop, waarna je een sleutel zal moeten aanschaffen. Goedkoopste manier is bij valve zelf, kom ik zo op terug
*Om de zoveel tijd krijg je kans op een drop, deze kans is niet bekend maar de manier waarop het werkt wel.

Ja, zoals wambam al zei, zijn sleutels gewoon een digitaal bewijs dat Valve nog rijker van je wordt. Dus sleutels zijn oneindig in voorraad.

Kistjes, maat. Kistjes.

Natuurlijk werkt dit niet.

Nu wel

• Squ1zZy
  • Niet online
Geen idee waarom er kostjes staat.

De kistjes zijn 10 cent waard. Een leuke knife ben je 300 dollar voor kwijt. Mensen klagen over Apple dat het duur is, maar CS:GO slaat alles.

Dacht dus zelf om maar wat sleutels te kopen gezien ik geen 300 dollar uit wil geven aan een knife, maar na 10 kistjes te openen heb ik 7 euro aan wapens (AWP Redline). Valt me allemaal wat tegen die kistjes..

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-11 09:41
Squ1zZy schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:47:
[...]

Geen idee waarom er kostjes staat.

De kistjes zijn 10 cent waard. Een leuke knife ben je 300 dollar voor kwijt. Mensen klagen over Apple dat het duur is, maar CS:GO slaat alles.

Dacht dus zelf om maar wat sleutels te kopen gezien ik geen 300 dollar uit wil geven aan een knife, maar na 10 kistjes te openen heb ik 7 euro aan wapens (AWP Redline). Valt me allemaal wat tegen die kistjes..
Tja, in t casino wint de bank ook als jij het niet doet. Het is dan ook per definitie niet de bedoeling om jou er rijker door te laten worden.

Het is en blijft een kwestie van geluk

bl44t

• vlam12
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-11 07:57
de kans dat je een knife krijgt is zeer klein, daarom zijn de prijzen zo hoog. en wat yaap ook al zegt het blijft een kansspel.
Pagina: 1 ... 172 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic