Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 171 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.744 views

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:34
iLikeNoobies schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:05:
[...]

spam

Like, subscribe, comment en donate!
Ben je al over je toppunt van 4 viewers heen?

[ Voor 10% gewijzigd door BM op 16-09-2015 08:38 ]

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-10 11:56

iLikeNoobies

With Big Boobies

Terranova schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:23:
[...]

Ben je al over je toppunt van 4 viewers heen?
Gisteren had ik er 7 maat. Summit2g in spé.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-10 07:41

Silence

Godlike

iLikeNoobies schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:28:
[...]

Zat laatst nog tegen zo'n streamer rus 1800 viewers 16-2 ingemaakt. En zelf stond die 2-18 ofzo. Blijft leuk

[ Voor 4% gewijzigd door Silence op 15-09-2015 15:31 ]

Inventaris - Steam

• k1NG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-11 16:55
[...]

Nice man, wel ziek dat je gewoon je PC gekocht hebt van je profits. Ik heb vrijwel bijna dezelfde specs, tik 'm aan ouwe!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Grappig die KPM heb ik laatst een paar potjes meegespeeld op casual, maakte soms hele rare shots en werd natuurlijk al snel een cheater genoemd waarop ons team hem ook nog eens probeerde te kicken.
Maar goed als je 6 mensen achter elkaar killed in casual word je al snel een cheater genoemd terwijl ze meestal netjes een lijn maken voor je om kogels te ontvangen :p

• Terranova
  • Laatst online: 20-11 21:34
[...]

Oeh netjes

• Jo0Lz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-10 10:05

Jo0Lz

Lick the box!

[...]

Haha, 4 mensen waar je mee speelde?
Ik zeg duo stream!

weg

[ Voor 11% gewijzigd door BM op 16-09-2015 08:39 ]

Twitch | YouTube | Jo0Lz#2351 | Steam | Twitter

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

k1NG schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:30:
[...]

Nice man, wel ziek dat je gewoon je PC gekocht hebt van je profits. Ik heb vrijwel bijna dezelfde specs, tik 'm aan ouwe!
E-boks!

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-11 13:06

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-11 23:25
iLikeNoobies schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:05:
[...]

weg

Like, subscribe, comment en donate!
Heb jij een headset op? je hoorde de enemy juist op overpass aan fountain een wapen oppakken terwijl jij connector inging.

Edit: quote fix*

[ Voor 39% gewijzigd door BM op 16-09-2015 08:39 ]

Verwijderd

Vandaag Guardian Master 2 geworden. Begonnen aan Gold Nova 4 vanochtend. Ben wel tevreden.
Hopelijk morgen GME of DMG. Maar denk dat er daar wel nog even zal over gaan. :)

• xeoMe
  • Laatst online: 18:56
Jezus wat een vette update, veel dingen al getest hitbox lijkt echt veel beter te werken zo
animaties zijn bijzaak maar wel echt vet gemaakt!

m4a1-s niet heel erg naar gekeken want gebruikte de m4a4 en blij ook want de m4a1-s is best we nerfed zo

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Patch Release Notes for 9/15/2015
15 SEP 2015 -

[ ANIMATION / GAMEPLAY ]
– Replaced all player body animations (Existing character models retained for demo compatibility)
– Replaced all world model weapon animation
– Updated shared player skeleton
– Re-rigged all player model geometry and player scaffold animation
– Updated animation networking to continually synchronize animation state instead of periodically latching
– Player animation sequence selection is now server-initiated
– Added new player states including bomb defusal and ladder climb poses
– Added thirdperson weapon deploy animations to more accurately represent viewmodel deploy state
– Extended all vertical aim matrix ranges to encompass the majority of vertical aim pitch so weapons line up precisely to firing angle
– Added reverse-bone-merge animation support so weapon models can store and play independent animation on the player holding them
– Added support for arbitrary numbers of articulated mechanical parts on world weapon models
– Updated weapon world model articulation points, bodygroup presets, holster positions and reverse-bone-merge skeletons
– Added physics motion to holstered attachment weapon locations
– Added support for non-polygonal capsule-shaped hit volumes, defined by a line segment and radius
– Replaced shared hitboxes with new capsule-based set
– Rebuilt player ragdoll angular constraints, physics hulls, and interaction pairs
– Ragdolls now assume more exact pose of their parent player on physics init
– Re-built animation statemachine to support blending locomotion over any weapon aim or action poses
– Enabled support for dynamic player animation layer re-ordering
– Sequence blendlayers now correctly contribute to computed cyclerate
– Added defuser cables and multimeter model
– Added hlmv support for capsule rendering, submodel attachment previewing, ragdoll constraint limit and bone name rendering, plus numerous small fixes
– Added model format support for named bodygroups, combined physics hulls, activity modifiers and animation system specific metadata

[ UI ]
– Fixed a bug where the mini-scoreboard armor/helmet information was not displaying for coaches
– Added sv_show_voip_indicator_for_enemies server convar. If set, it will make it so the ‘voice chat’ icon shows over enemy players as well as allies when they are using their microphone.
– Added sv_showbullethits feature to visualize server-confirmed hits and near-misses on listen servers

[ RENDERING ]
– Fixed improper stencil state in glow pass rendering

[ GAMEPLAY ]
– Added dynamic player culling to prevent players and weapons poking through thin walls and revealing their position

– M4A1-S:
— Reduced price
— Reduced armor penetration
— Reduced ROF
— Increased base spread
– Zeus x27
— Reduced price to $100
– Dual Berettas
— Increased armor penetration
— Increased range modifier
[ GOTV ]
– Added viewmodel position lerp to gotv camera transitions

[ OVERWATCH ]
– Players can now report enemies for anti-competitive griefing (i.e. deliberately losing).

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

gerre22 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 22:44:
[...]

Heb jij een headset op? je hoorde de enemy juist op overpass aan fountain een wapen oppakken terwijl jij connector inging.

Edit: quote fix*
Ik heb zeker een headset op maar ik was niet aan het opletten op overpass. Ik was bezig met een giveaway. Ik had geen idee hoe dat moest. :+ Als ik zo eens terug luister denk ik wel dat ik een nieuwe mic moet kopen. het geluid is af en toe echt beroerd... 8)

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-11 03:00
M4A1 ROF is wel erg langzaam, die change hadden ze wel achterweg mogen laten.. vergeleken met de vorige m4a1 lijkt het nu alsof je in slowmotion schiet.

Verwijderd

iLikeNoobies schreef op woensdag 16 september 2015 @ 01:41:
[...]

Ik heb zeker een headset op maar ik was niet aan het opletten op overpass. Ik was bezig met een giveaway. Ik had geen idee hoe dat moest. :+ Als ik zo eens terug luister denk ik wel dat ik een nieuwe mic moet kopen. het geluid is af en toe echt beroerd... 8)
http://www.bax-shop.nl/producten.html?keyword=blue+snowball

Verwijderd

Minaaj schreef op woensdag 16 september 2015 @ 02:07:
M4A1 ROF is wel erg langzaam, die change hadden ze wel achterweg mogen laten.. vergeleken met de vorige m4a1 lijkt het nu alsof je in slowmotion schiet.
Doel was de m4a4 'beter' te maken, redelijk gelukt imho.

• xeoMe
FPS mag wel weer ff gefixt worden, heb vaak gewoon drops naar 120 ofzo echt heel merkbaar aan me pc ligt het niet (inventaris)
ff slapen morgen gefixt.

Animaties echt apart ingame maar best wel oke alleen even wennen.

• Broud
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15-11 16:30
De ROF is inderdaad overdreven, als ze die terugvoeren dan denk ik dat er een goede balans is.

• mystiqu
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-05-2024
Man wat een vage game net. Speel als LEM @ een smurf, soloQ tegen 3 globals en 2 supremes op train. 12-3 achter als T, 15-15 gespeeld...

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

• k1NG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-11 16:55
xeoMe schreef op woensdag 16 september 2015 @ 01:29:
Jezus wat een vette update, veel dingen al getest hitbox lijkt echt veel beter te werken zo
animaties zijn bijzaak maar wel echt vet gemaakt!

m4a1-s niet heel erg naar gekeken want gebruikte de m4a4 en blij ook want de m4a1-s is best we nerfed zo
Ga je dan toch nog eindelijk wat headshots poppen na al die jaren. ;)
Broud schreef op woensdag 16 september 2015 @ 04:12:
De ROF is inderdaad overdreven, als ze die terugvoeren dan denk ik dat er een goede balans is.
Valt ook wel mee.
M4a1 is nu een long range weapon. Want als je gaat tappen heb je niks aan die rof. En m4a4 is cqb op het moment.
De wapens zijn nu super situational.
De armor pen decrease is bugged atm dus die heeft nog de oude waarde volgens veel mensen op reddit.
De lagere rof maakt sprayen meer een lasergun omdat je spraypattern kleiner is dan eerst. Hier een video van m4a4 en m4a1 spray patterns in de nieuwe patch: http://gfycat.com/MaleMetallicElephantseal
De inaccuracy boost is zo klein dat het op long range zelfs neglectible is aamgezien het alleen de eerste kogel uit je gun er last van heeft. (Denk aan tappen)
De rof (600 waar het eerst 667 was) is nu hetzelfde als die van de ak. Dus het valt nog best mee.
Hier nog de preciese nummers:
in game price 3200 -> 3100

armor ratio 1.4 -> 1.25 (BUGGED, THIS IS UNCHANGED)

cycletime 0.09 -> 0.10

spread alt 0.45 -> 0.50
Ladder strafing is bugged atm al dan niet verwijderd. Waardoor een hoop bhop maps en kz maps niet meer werken.

Voor mensen die hey heel vervelend vinden met nu lagere fps te spelen is er deze solution waarmee je 1 update terug gaat:
To opt in on the client side: go to CS:GO properties in your Steam library by right-clicking on it and clicking "Properties", then go to the "BETAS" tab and select "sep_03" from the dropdown, and Steam will reacquire files from the time of that update
Je gaat hiermee terug naar de game versie van 3 september. Er draaien nog steeds mm servers en normale servers op deze versie dus je kan gewoon nog op de 64 tick servers van volvo spelen.

Er is nu ook een nieuwe console command waarmee je precies kan zien waar je de enemy gehit hebt als je hem uberhaupt raakt. (Sv_showbullethits 1)
http://gfycat.com/DifficultConcernedHog

[ Voor 37% gewijzigd door Ryada op 16-09-2015 09:00 ]

Steam: Ryada.

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
wambamNL schreef op woensdag 16 september 2015 @ 08:49:
[...]

Valt ook wel mee.
M4a1 is nu een long range weapon. Want als je gaat tappen heb je niks aan die rof. En m4a4 is cqb op het moment.
De armor pen decrease is bugged atm dus die heeft nog de oude waarde volgens veel mensen op reddit.
De lagere rof maakt sprayen meer een lasergun omdat je spraypattern kleiner is dan eerst. De inaccuracy boost is zo klein dat het op long range zelfs neglectible is aamgezien het alleen de eerste kogel uit je gun er last van heeft. (Denk aan tappen)
De rof (600) is nu hetzelfde als die van de ak. Dus het valt nog best mee.
Ladder strafing is bugged atm al dan niet verwijderd. Waardoor een hoop bhop maps en kz maps niet meer werken.

Voor mensen die hey heel vervelend vinden met nu lagere fps te spelen is er deze solution waarmee je 1 update terug gaat:

[...]

Je gaat hiermee terug naar de game versie van 3 september. Er draaien nog steeds mm servers en normale servers op deze versie dus je kan gewoon nog op de 64 tick servers van volvo spelen.
Zelfde als een AK? Heb het nog niet gecheckt maar klinkt iig wel fijn! Die 20 kogels sproei ik iets te snel op, terwijl het soms niet nodig is (enemy is al dood.. maar toch sproei ik 3/4 spaarzame kogels door).
mklkhanou schreef op woensdag 16 september 2015 @ 08:55:
[...]

Zelfde als een AK? Heb het nog niet gecheckt maar klinkt iig wel fijn! Die 20 kogels sproei ik iets te snel op, terwijl het soms niet nodig is (enemy is al dood.. maar toch sproei ik 3/4 spaarzame kogels door).
Yup de ak en m4a1 hebben nu beide een rof van 600. Ik zelf vind zolang ze de armor pen niet laten werken in game (zoals nu) dat het gewoon een goede nerf was. Zodra ze de armor pen patchen dat het werkt denk ik dat het een nutteloos wapen word.

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-11 14:05
Finally!

[ GAMEPLAY ]
– Added dynamic player culling to prevent players and weapons poking through thin walls and revealing their position

• TheRecklezz
  • Laatst online: 01-03-2022
SmokingSig schreef op woensdag 16 september 2015 @ 10:23:
Finally!

[ GAMEPLAY ]
Ja zal tijd worden ook, ziet er wel een beetje derp uit hier en daar.
Maar daar leren we ook wel weer mee leven.
Iemand al een goed overzichts YouTube filmpje?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• SmokingSig
TheRecklezz schreef op woensdag 16 september 2015 @ 10:30:
[...]

Ja zal tijd worden ook, ziet er wel een beetje derp uit hier en daar.
Maar daar leren we ook wel weer mee leven.
Bah derp. Is maar best normaal dat een wapen er niet doorsteekt.

OT: wel leuk onze avatar lol

• TheRecklezz
hmr schreef op woensdag 16 september 2015 @ 10:32:
Iemand al een goed overzichts YouTube filmpje?

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-11 13:37
je zou die kabeltjes kapot moeten kunnen schieten zodat ze opnieuw moeten deffen.

Yavu Steam Profile Lanithro

• Scrtz
  • Laatst online: 18:04
wambamNL schreef op woensdag 16 september 2015 @ 08:58:
[...]

Yup de ak en m4a1 hebben nu beide een rof van 600. Ik zelf vind zolang ze de armor pen niet laten werken in game (zoals nu) dat het gewoon een goede nerf was. Zodra ze de armor pen patchen dat het werkt denk ik dat het een nutteloos wapen word.
Geef al zo vaak headies waarop de T reageert met een AK die je instant headshot schiet, nu de a1s nog trager gaat schieten gaan die situaties nog vaker voorkomen..

• TheRecklezz
Lanithro schreef op woensdag 16 september 2015 @ 10:42:
je zou die kabeltjes kapot moeten kunnen schieten zodat ze opnieuw moeten deffen.
Hitbox van iemand op een trap is al te moeilijk, die kabeltjes gaan ze echt niet zo maken dat je ze kan raken.
Hahah ja zat ik ook al naar te kijken. :P

[ Voor 23% gewijzigd door TheRecklezz op 16-09-2015 10:53 ]

• Whis!
  • Niet online
Je kunt nu dus ten alle tijde aan de bom zien of er daadwerkelijk gedefused wordt.. Sneaky net om een hoekje binnen het defuse 'bereik' zit er niet meer in?

• Scrtz
mklkhanou schreef op woensdag 16 september 2015 @ 10:57:
[...]

Je kunt nu dus ten alle tijde aan de bom zien of er daadwerkelijk gedefused wordt.. Sneaky net om een hoekje binnen het defuse 'bereik' zit er niet meer in?
Klopt, maar dat kon in csgo al een stuk minder afaik dan in bijv 1.6?

Snap alleen niet dat iedereen (ofja op hltv en reddit) zo ligt te klagen dat fake defuses niet meer kunnen, bedoel als je al fake defused doe je dat puur om de defusesound te laten horen aan de enemy oom daarna direct te gaan spotten om de T te lokken en te killen, beetje apart dat gezeur weer.

• Whis!
  • Niet online
Scrtz schreef op woensdag 16 september 2015 @ 11:37:
[...]

Klopt, maar dat kon in csgo al een stuk minder afaik dan in bijv 1.6?

Snap alleen niet dat iedereen (ofja op hltv en reddit) zo ligt te klagen dat fake defuses niet meer kunnen, bedoel als je al fake defused doe je dat puur om de defusesound te laten horen aan de enemy oom daarna direct te gaan spotten om de T te lokken en te killen, beetje apart dat gezeur weer.
Nou, stel je produceert het defuse geluid.. dan zal de T uiteindelijk een keer moeten peeken.
Het zal nu makkelijker moeten zijn om te zien of het een fake betreft of een echte defuse.

Het gezeur daarentegen snap ik ook niet aangezien je 15 rondes ct-side én 15 rondes t-side speelt. :P

• Scrtz
mklkhanou schreef op woensdag 16 september 2015 @ 11:46:
[...]

Nou, stel je produceert het defuse geluid.. dan zal de T uiteindelijk een keer moeten peeken.
Het zal nu makkelijker moeten zijn om te zien of het een fake betreft of een echte defuse.

Het gezeur daarentegen snap ik ook niet aangezien je 15 rondes ct-side én 15 rondes t-side speelt. :P
Ja maar 99% van de keren als jij als T peakt is die ct toch al verplaatst omdat die fake defused en jou vanaf een andere hoek wilt killen

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-11 15:12
xeoMe schreef op woensdag 16 september 2015 @ 02:29:
FPS mag wel weer ff gefixt worden, heb vaak gewoon drops naar 120 ofzo echt heel merkbaar aan me pc ligt het niet (inventaris)
ff slapen morgen gefixt.

Animaties echt apart ingame maar best wel oke alleen even wennen.
Cache verifiëren in steam of game opnieuw installeren en alles werkt weer met normale fps. Succes! ;)

Fps ging op high end systemen zo van 90-130 fps terug naar 250-300.

Soms is cache genoeg, soms reinstall. Moet ik vanavond ook even doen helaas. Maar deze update lijkt het helemaal waard.

[ Voor 18% gewijzigd door Brutal1ty op 16-09-2015 11:57 ]

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-11 19:14
Hier nog een filmpje waarin alle updates staan, beetje korter:

YouTube: CS:GO UPDATE - ALL NEW ANIMATIONS! FIXED HITBOXES! EPIC UPDATE! - 16/09/2015

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

TheRecklezz schreef op woensdag 16 september 2015 @ 10:46:
[...]

Hitbox van iemand op een trap is al te moeilijk, die kabeltjes gaan ze echt niet zo maken dat je ze kan raken.

[...]

Hahah ja zat ik ook al naar te kijken. :P
Die hitboxes op de ladders is echt bagger, maar volgens mij echt niet enige waar dit mis gaat, al zal dat nooit 100% accuraat worden in csgo nog. Kabels zijn wel erg dik vind ik en hoeven niet kapot geschoten kunnen worden. al met al is de m4a1S nog steeds prima, de beretta's zijn nu best wel goed, paar leuke headshots mee gemaakt gister :P

En zeus voor 100 dollah, komen vast wel wat meer kills mee nu :D

[ Voor 5% gewijzigd door SouLLeSSportal op 16-09-2015 14:02 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• Scrtz
Zelfs een zeus voor 100 dollar is eigelijk nog te veel ^^

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

Die update, whahaha. Ze zijn ons aan 't trollen met die bomb defuse man. Als je geen kit hebt, heb je toch nog een multimeter met kabeltjes. :{

Al met al leuke nieuwe dingen, minder leuke nieuwe dingen. Same old same old?

Zou alleen wel fijn zijn als je nu kan kiezen tussen de 2 M4's, tijdens de game. Als je vergeet je loadout te wijzigen, ben je fucked.

• SmokingSig
Jo0Lz schreef op woensdag 16 september 2015 @ 14:40:
Die update, whahaha. Ze zijn ons aan 't trollen met die bomb defuse man. Als je geen kit hebt, heb je toch nog een multimeter met kabeltjes. :{
Jawel, je hebt er altijd eentje maar dan heb je een rotslecht merk en duurt het langer =)

• tsjiller
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-11 15:34

Zou alleen wel fijn zijn als je nu kan kiezen tussen de 2 M4's, tijdens de game. Als je vergeet je loadout te wijzigen, ben je fucked.
Kun je toch ingame aanpassen?
Ben je max voor 1 ronde "fucked" >:)

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

SmokingSig schreef op woensdag 16 september 2015 @ 15:06:
[...]

Jawel, je hebt er altijd eentje maar dan heb je een rotslecht merk en duurt het langer =)
xD haha, zoiets moet je er maar bij bedenken. Bomb defusen gaat ook niet met een multimeter, kan je hooguit de spanning zien. Kabeltje doorknippen heeft meer nut denk ik. :D
tsjiller schreef op woensdag 16 september 2015 @ 15:26:
[...]

Kun je toch ingame aanpassen?
Ben je max voor 1 ronde "fucked" >:)
Nee, in een competitive game kan je alleen je loadout aanpassen tijdens de warmup.

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-11 12:42
Schoot laatste 3 matches niks anders dan losse flodders ... de matches ervoor daarintegen ... clutches en flickshots everywhere... weet nu niet of dat door de update komt of niet.

Add me on Steam

• SmokingSig
TheAnthonyNL schreef op woensdag 16 september 2015 @ 15:53:
Schoot laatste 3 matches niks anders dan losse flodders ... de matches ervoor daarintegen ... clutches en flickshots everywhere... weet nu niet of dat door de update komt of niet.
Ligt aan jezelf.
De ene dag schiet ik hele teams overhoop met awp en hackersreflexen.
De andere dag raak ik zelf geen }:O vanop 2 meter.

BTW voor de TS mensen, ik ben Wux :)

[ Voor 4% gewijzigd door SmokingSig op 16-09-2015 15:57 ]

• xeoMe
Brutal1ty schreef op woensdag 16 september 2015 @ 11:55:
[...]

Cache verifiëren in steam of game opnieuw installeren en alles werkt weer met normale fps. Succes! ;)

Fps ging op high end systemen zo van 90-130 fps terug naar 250-300.

Soms is cache genoeg, soms reinstall. Moet ik vanavond ook even doen helaas. Maar deze update lijkt het helemaal waard.
Net verify cache gedaan hielp een beetje volgens mij.
Voelde nog niet helemaal smooth ga ff re-installen

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Anders hield je je hand ook maar boven de bom en defusede je hem met telekinese :+

• Grim
  • Laatst online: 19-01-2024
TheAnthonyNL schreef op woensdag 16 september 2015 @ 15:53:
Dat is omdat je teveel vertrouwd op je aim in plaats van positionering en hoeken (angles) houden.

Steam: Grim

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Gister was het wel heel bagger. Los van de serverside/clientside verschillen stopte mijn muis halverwege met goed werken. Ik kan iedereen de R.A.T.9 afraden. :(
Van top van mijn team naar bottom fragger. De lobby met tweakers die ik eerst joinde mag blij zijn dat de plek al voor iemand anders bestemd was. :)

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11 15:45
Stat M4 en wat andere meuk verkocht na de nerf, EZ 50 keys. Nu paar dagen wachten en dan zijn de M4's weer op 't normale niveau en koop ik ze terug voor 't normale bedrag. Altijd 't zelfde wanneer Valve iets nerft. Die P250 en CZ aanpassingen was ook zo makkelijk cashen. Snap niet dat mensen altijd zo gaan panicksellen om er vervolgens achter te komen dat 't allemaal weer aantrekt. Imho is 't teveel gehyped.

M4A1 is inderdaad generft ja, maar vergelijk 't met een M4A4 en er is nog steeds niets miss mee. De accuracy met tappen op 't hoofd is bijna 57 like en heeft alsnog een beter spray pattern dan de M4A4. Enige echte puntje van de nerf is voor mij de ROF en zelfs hiermee wil ik alsnog geen M4A4.

• Broud
wambamNL schreef op woensdag 16 september 2015 @ 08:49:
[...]

Valt ook wel mee.
Wat is dan nu het voordeel van een m4a1-s in een long range battle ten opzichte van een m4a4? De m4a4 is net zo goed te gebruiken voor taps in long range als de m4a1-s, behalve de silencer en minder kogels.

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Mooie tijd dit, kijken hoe veel meer m'n stattrak howl wordt. :^)

• xeroamd
Broud schreef op woensdag 16 september 2015 @ 16:51:
[...]

Wat is dan nu het voordeel van een m4a1-s in een long range battle ten opzichte van een m4a4? De m4a4 is net zo goed te gebruiken voor taps in long range als de m4a1-s, behalve de silencer en minder kogels.
Het volgende schot is met de M4A1 sneller accuraat dan bij de A4, cq je kan sneller accuraat tappen. Gecombineerd met smokes en de silencer is 't best een logische keuze.

• Scrtz
Net f wat tegen bots getest en het is wel vrij zuur hoor, die paar ms die het duurt voor je een 2e hit maakt met de a1s na een headshot gaan voor heel veel momenten zorgen dat je een instant AK headshot krijgt in 'the meanwhile'
Broud schreef op woensdag 16 september 2015 @ 16:51:
[...]

De damage dropoff range is lager op de m4a4 waardoor je nogneer kogels nodig hebt op range. De m4a1 heeft een veel grotere rande op 100% damage zoals altijd is geweest. Dat en het feit dat het nog steeds een laser pistool is.

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

De silencer maakt voor mij nog altijd het grootste verschil. Je ziet de enemy altijd zoeken nadat je zijn teammate neerlegt. Daarnaast zal de a1 toch weer een buff krijgen als Valve het gebruik van de a1 terug ziet lopen. Mocht dit het geval zijn dan hoop ik op een ammo buff van de a1.

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

• Fumping
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-04-2023
Door deze update is mijn A1 ruim 15 euro in waarde gezakt.. Thnx Valve.
Fumping schreef op woensdag 16 september 2015 @ 21:22:
Door deze update is mijn A1 ruim 15 euro in waarde gezakt.. Thnx Valve.
Eigenlijk moet ik nu geld investeren een M4A1's kopen, als mensen dan zien dat het onzin is dat M4A4>M4A1 en weer M4A1 skins willengaat de prijs weer omhoog.

• xeroamd
Brogala schreef op woensdag 16 september 2015 @ 21:47:
[...]

Eigenlijk moet ik nu geld investeren een M4A1's kopen, als mensen dan zien dat het onzin is dat M4A4>M4A1 en weer M4A1 skins willengaat de prijs weer omhoog.
Exact dit, mijn Hot Rod was bijna 50 euro gedropped, maar kwestie van je M4A4 verkopen met debiele winst, je M4A1 vasthouden tot 't weer aantrekt om vervolgens je oude M4A4 voor een stuk minder terug te kopen. O+ die paniek en hypetrains. Alleen zonde dat ik mijn Poseidon M4 vorige week verkocht heb, had tot nu moeten wachten :+

• Broud
wambamNL schreef op woensdag 16 september 2015 @ 17:12:
[...]

De damage dropoff range is lager op de m4a4 waardoor je nogneer kogels nodig hebt op range. De m4a1 heeft een veel grotere rande op 100% damage zoals altijd is geweest. Dat en het feit dat het nog steeds een laser pistool is.
Voor zover ik weet is de damage dropoff dus ook veranderd naar dezelfde waarde als de m4a4, of ik heb het mis.
xeroamd schreef op woensdag 16 september 2015 @ 21:52:
[...]

Exact dit, mijn Hot Rod was bijna 50 euro gedropped, maar kwestie van je M4A4 verkopen met debiele winst, je M4A1 vasthouden tot 't weer aantrekt om vervolgens je oude M4A4 voor een stuk minder terug te kopen. O+ die paniek en hypetrains. Alleen zonde dat ik mijn Poseidon M4 vorige week verkocht heb, had tot nu moeten wachten :+
Haha, ez profit :+

Maar wel weer lekker, ik probeer nu al meer dan een maand m'n keys te verkopen... Die bots zitten constant vol of OPskins/Steam ziet mijn items niet. Heb nu 9 keys verkocht en moet er nog 23. Maar om de een of andere manier heb ik 2 keys aan die bots van OPskins gegeven maar bij account sales staat nog steeds waiting pickup. Heb al contact gehad en ben 'doorverwezen' naar de management van OPskins. Ze zijn lekker snel met de support....

Denk dat ik maar een wapen skin koop en die verkoop op OPskins, maar kan me herinneren dat je dan best wel wat minder geld kreeg :-(

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-11 23:23

Rordarok

De enige echte

Voor hoeveel verkoop je ze? Ik ben geïnteresseerd in een flink aantal keys namelijk.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

• xeroamd
Rordarok schreef op woensdag 16 september 2015 @ 23:35:
Voor hoeveel verkoop je ze? Ik ben geïnteresseerd in een flink aantal keys namelijk.
Dit dus lel, als 't onder de prijs zit waaraan ik ze normaal koop (1,80/1,85 range) heb ik ook wel interesse en ik heb een behoorlijke cashrep en tevens een gelinkte paypal :D Kan hier nog een Tweaker voor mij vouchen, heb ik een Mirage pin van gekocht voor keys en I went first :+

• xeoMe
Ach M4 is gewoon preference net als resoluties etc.

Tis nou ook weer niet zo dat de silenced dramatisch is dus het is personal preference.
Voor de update had ik ook altijd de M4A4 vond die toch fijner meer kogels etc.
silenced is gewoon easy en stil maar had nadelen zoals langer (uitsteken) 20 kogels etc.

• Whis!
  • Niet online
xeoMe schreef op woensdag 16 september 2015 @ 16:09:
[...]

Heeft het bij jou geholpen? Bij mij heb ik nog steeds het gevoel dat het schokt (met name als ik over ramps heen loop of iets dergelijks.. :?) en bovendien heb ik nog steeds een flinke drop.

Normaal rond de 200fps met in uiterste gevallen 170fps (smokes, veel personen in beeld) maar nu komt 'ie niet hoger dan 140 met soms drops tot 70.. onspeelbaar dus! |:(
Rordarok schreef op woensdag 16 september 2015 @ 23:35:
Ik dacht aan €1,85 per key.

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

xeoMe schreef op woensdag 16 september 2015 @ 16:09:
[...]

Ik zie niet in waarom dat zou helpen? Begrijp me niet verkeerd, ik heb zelf geen problemen, dus weet ook niet hoe het "voelt", maar verify gamecache zet alle files terug met de juiste hash en gooit alle andere aanpassingen weg. Bij het starten na een verify doet hij net alsof je de game voor het eerst geinstalleerd hebt.

Ik heb de game nu op 6 windows installaties gehad, maar heb het spel maar 2 keer gedownload. Ik kopieer de common folder altijd en zet die terug nadat ik steam installeer, en dat gaat eigenlijk altijd prima.
Wordt dat als mogelijke fix ergens verkocht? Als er zoveel problemen zijn met performance na de update dan zou je zeggen dat er in die update iets niet lekker zit...

Na een verify ook nog eens opnieuw installeren gaat mijn inziens exact hetzelfde resultaat opleveren.

Edit:
Blijkt dus ook te kloppen. 16-9 update:
Via csgo_servers:
  • The update contains stability improvements, and whitelists convars sv_ladder_scale_speed and sv_show_voip_indicator_for_enemies for community servers.
Rumor has it:
  • Some are reporting that they're still having FPS issues despite supposed stability improvements
  • Size is ~5 MB
Het feit dat ze nog steeds bezig zijn "fixes" uit te rollen, geeft aan dat het probleem niet zit in jou eigen specifieke installatie. Misschien wel met jou configuratie, maar daar moeten ze dan een fix voor vinden.
Ergens op reddit was ook een draadje over issues en mogelijke fifxes, kan 't zo niet weer vinden.

[ Voor 25% gewijzigd door Jo0Lz op 17-09-2015 10:01 ]

Brogala schreef op donderdag 17 september 2015 @ 08:42:
[...]

Ik geef je 1,50 per key, heb je het vandaag op je rekening

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Gister trouwens last van rare FPS drops en andere vreemde bugs... Zoals het blijven hangen in scoped modes als ik naar mijn pistol switch..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

hmr schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:12:
Gister trouwens last van rare FPS drops en andere vreemde bugs... Zoals het blijven hangen in scoped modes als ik naar mijn pistol switch..
Ik heb nergens last van gehad. Misschien ligt dat aan mijn rank :+

iLikeNoobies schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:18:
[...]

Ik heb nergens last van gehad. Misschien ligt dat aan mijn rank :+
Gefeliciteerd met je rank. Qua aim verdient, qua maar call-outs, teamplay en niet semi-afk gaan heb je nog veel te leren knul.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Steefanus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-11 06:47

Steefanus

StefanJ

Voor de liefhebbers, voeg me even toe. Speel graag even een potje MM. Rang is nu LE, maar speel met alles samen hoor. Ben even flauw van die Russen die de hele tijd Russisch met elkaar lullen. :'( ;(

http://steamcommunity.com/id/StefanJeuring/

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

hmr schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:27:
[...]

Gefeliciteerd met je rank. Qua aim verdient, qua maar call-outs, teamplay en niet semi-afk gaan heb je nog veel te leren knul.
Touché

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-11 23:33
Steefanus schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:36:
Voor de liefhebbers, voeg me even toe. Speel graag even een potje MM. Rang is nu LE, maar speel met alles samen hoor. Ben even flauw van die Russen die de hele tijd Russisch met elkaar lullen. :'( ;(

http://steamcommunity.com/id/StefanJeuring/
en als nederlanders samen zijn, of duitsers samen zijn lullen ze ook in hun eigen taal. ;(

Ik kan alleen niet tegen mensen die denken dat ze goed zijn en dat verliezen alleen maar door hun teammates komen en dan ze de huid vol schelden.

• Wereldkaart
  • Laatst online: 02-12-2024
Brogala schreef op woensdag 16 september 2015 @ 21:47:
[...]

Heb er gister 3 gekocht, zit nu op 10 eu profit, nog ff wachten en kijken of het meer wordt haha

• Grim
  • Laatst online: 19-01-2024
SonyEricsson schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:08:
Ik kan alleen niet tegen mensen die denken dat ze goed zijn en dat verliezen alleen maar door hun teammates komen.
In een game waarin teamplay een belangrijk aspect is kan dat zeker wel zo zijn. ;)

Steam: Grim

• Wereldkaart
  • Laatst online: 02-12-2024
SonyEricsson schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:08:
[...]

en als nederlanders samen zijn, of duitsers samen zijn lullen ze ook in hun eigen taal. ;(

Ik kan alleen niet tegen mensen die denken dat ze goed zijn en dat verliezen alleen maar door hun teammates komen en dan ze de huid vol schelden.
Gister op Mg1 een potje gespeeld omdat een vriend van mij net begonnen is en rank 3 haalde.
Nu is mg1 geen hoog niveau, maar we werden gewoon gerekt, puur omdat we steeds 3 mongooltjes in het team hadden.
Eerste match speelde we vanaf ronde 4 met twee bots, tweede match een complete match gespeeld met visueel en motorisch beperkte spelers die ook nog eens stom waren (of geen mic hadden).
Dus ja, je kan nog zo goed zijn, als je team crap is ga je het niet halen, tenzij je 16x aced..

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-11 23:33
dan nog is de vraag waarom het zo kut is.

Lopen ze te trollen oid dan kan ik het begrijpen, maar zijn ze alleen slecht omdat ze gewoon op een lager niveau zitten dan kan ik het ze nooit kwalijk nemen.

Anders had je bv je vriend gewoon eerst moeten laten ranken ipv unranked met je samen premaden. Nu krijg je automatisch lagere gerankte spelers in je team.

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-11 11:22
Na een aantal potjes te hebben als LEM , gisteren potje gespeeld waar ik goed boven aan stond +/- 32-14 zag ik na de match dat de rest van mijn team globals waren..

En ja, daarna meteen gepromote naar Supreme xD!!

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Na een maandje of 2 geen CS:GO gespeeld te hebben sinds een paar dagen elke avond weer een paar potjes casual gedaan... Ik had al niet zoveel skills (SE) maar die zijn nu nog meer achteruit gegaan. ;( Vanavond toch maar eens een comp. spelen, misschien dat het dan beter gaat.

• Darkvisje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-10 09:24
Werd is tijd dat die hitboxes werden geupdate... was gewoon niet meer om aan te zien hoevaak je miste.. Misschien is het stukje over het defuse ook nog wel leuk om te vertellen! Zo is het moeilijker/onmogelijk gemaakt om nog te ninjah defuse.. door een nieuwe animatie! Alles over de update word hier uitgelegt:
YouTube: CS:GO UPDATE - ALL NEW ANIMATIONS! FIXED HITBOXES! EPIC UPDATE! - 15/09/2015

• xeroamd
Brogala schreef op donderdag 17 september 2015 @ 08:42:
[...]

Denk dat we daaar wel uit kunnen komen, mijn steam id: https://steamcommunity.com/id/Fidelski/
hmr schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:09:
[...]

Ik geef je 1,50 per key, heb je het vandaag op je rekening
Keyscammers die voor bitcoins verkopen(goedkoopste keys die je vinden kunt) verkopen ze voor nog meer, dus 1,50/key is echt 'n behoorlijke lowball.

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19:49
Vanavond vanaf 17u ga ik MM doen.. Wie heeft er zin in? Gold Nova Master. Heb tijd tot 21u - 21u15
xeroamd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 13:03:
[...]

Denk dat we daaar wel uit kunnen komen, mijn steam id: https://steamcommunity.com/id/Fidelski/

[...]

Keyscammers die voor bitcoins verkopen(goedkoopste keys die je vinden kunt) verkopen ze voor nog meer, dus 1,50/key is echt 'n behoorlijke lowball.
Free market, plus Brogala weet dat ik goed bent voor mijn geld en weet tevens mijn echte gegevens :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• TheRecklezz
Darkvisje schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:59:
Werd is tijd dat die hitboxes werden geupdate... was gewoon niet meer om aan te zien hoevaak je miste.. Misschien is het stukje over het defuse ook nog wel leuk om te vertellen! Zo is het moeilijker/onmogelijk gemaakt om nog te ninjah defuse.. door een nieuwe animatie! Alles over de update word hier uitgelegt:
YouTube: CS:GO UPDATE - ALL NEW ANIMATIONS! FIXED HITBOXES! EPIC UPDATE! - 15/09/2015
Hoezo is het nu moeilijker/onmogelijk om te ninja defusen... het is er met die draadjes/animatie niks moeilijker opgeworden.

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

TheRecklezz schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:57:
[...]

Hoezo is het nu moeilijker/onmogelijk om te ninja defusen... het is er met die draadjes/animatie niks moeilijker opgeworden.
Dat klopt, je moet nog steeds op "E" drukken om te defusen. Er is geen moeilijke toetscombinatie bijgekomen...

Je bent meer zichtbaar dan voorheen. Je ziet die draadjes uit de smoke komen. Het is makkelijker om iemand te locaten in de smoke als die aan het defusen is...

• Scrtz
TheRecklezz schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:57:
[...]

Als je er niks van snapt, zeg dan gewoon niks.

• xeroamd
hmr schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:37:
[...]

Free market, plus Brogala weet dat ik goed bent voor mijn geld en weet tevens mijn echte gegevens :)
Tuurlijk free market, maar als sellers welke hun keys in bulk inkopen zelfs naar de 1,60 tot 1,70 gaan is dat wel erg laag. Tevens kunnen de meesten ook inzien dat ik goed ben voor mijn geld. Buiten een cashrep van een paar honderd euro op steam heb ik ook hier op tweakers "cashrep" van in totaal meer dan 1000 euro aan transacties.
xeroamd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 15:29:
[...]

Tuurlijk free market, maar als sellers welke hun keys in bulk inkopen zelfs naar de 1,60 tot 1,70 gaan is dat wel erg laag. Tevens kunnen de meesten ook inzien dat ik goed ben voor mijn geld. Buiten een cashrep van een paar honderd euro op steam heb ik ook hier op tweakers "cashrep" van in totaal meer dan 1000 euro aan transacties.
Het staat jou dan ook volledig vrij om er overheen te bieden toch amigo? :? 8)7

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Afbeeldingslocatie: http://www.vintageknutselen.nl/files/16747/products/7873108/veren_witte_marabou_feathers_zakje_vinta.jpg

xeroamd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 13:03:
[...]

[...]

Heb je toegevoegd!

• xeroamd
hmr schreef op donderdag 17 september 2015 @ 15:34:
[...]

Het staat jou dan ook volledig vrij om er overheen te bieden toch amigo? :? 8)7
Tuurlijk, enige reden dat 't dat aangaf is dat ik dat soort bedragen onder de noemer sharking vind vallen en dat imho iets is wat je niet hoort te doen. Al helemaal in een kleinere community.
Zal je straks accepten wanneer ik thuis ben. Heb nog college tot half 7 en moet dan nog een dik half uur met de auto.

• Whis!
  • Niet online
Ok voor mij is het spel dus officieel onspeelbaar geworden. Gisteren geprobeerd er het beste van te maken maar mijn FPS is dusdanig instabiel dat dit niet ging.

Voorheen: altijd dik 200fps, met drops tot minimaal 170 (competitive)..
Nu: rond de 140, met soms pieken tot wel 230 (dit zelfs in casual met 20 spelers, in situaties met veel models in beeld.. :S?) en om de minuut wel drops tot zo'n 50/70 fps.. ongeacht of ik nou naar een muur staar of in een hevig gevecht zit.

Wat ik heb geprobeerd: verify integrity of game cache, reinstall.. vervolgens nog een verify cache.. alles staat op low. Ook geprobeerd op laagst mogelijke resolutie te spelen.. maar drops blijven aanhouden.

Specs:
pricewatch: Intel Core i5 650 Boxed
pricewatch: EVGA GeForce GTX 660 SC 2GB
4GB ram (wellicht wat magertjes, kleine moeite om hier even 4/8 gb bij in te prikken maar ben bang dat dit niet het verschil gaat maken :/ )

Ik weet ook dat mijn i5 een verouderde versie is maar zal geen probleem moeten zijn voor dit spel toch?
Of vraagt cs:go na de update plotseling zoveel meer van mij CPU?

Bovendien zie ik op reddit/steam forum voorbij komen dat mensen met de dikste setup er ook last van hebben.

Iemand? :'( :'(

• Wizz3rd
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-11 10:51
mklkhanou schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 08:39:
Ok voor mij is het spel dus officieel onspeelbaar geworden. Gisteren geprobeerd er het beste van te maken maar mijn FPS is dusdanig instabiel dat dit niet ging.

Voorheen: altijd dik 200fps, met drops tot minimaal 170 (competitive)..
Nu: rond de 140, met soms pieken tot wel 230 (dit zelfs in casual met 20 spelers, in situaties met veel models in beeld.. :S?) en om de minuut wel drops tot zo'n 50/70 fps.. ongeacht of ik nou naar een muur staar of in een hevig gevecht zit.

Wat ik heb geprobeerd: verify integrity of game cache, reinstall.. vervolgens nog een verify cache.. alles staat op low. Ook geprobeerd op laagst mogelijke resolutie te spelen.. maar drops blijven aanhouden.

Specs:
pricewatch: Intel Core i5 650 Boxed
pricewatch: EVGA GeForce GTX 660 SC 2GB
4GB ram (wellicht wat magertjes, kleine moeite om hier even 4/8 gb bij in te prikken maar ben bang dat dit niet het verschil gaat maken :/ )

Ik weet ook dat mijn i5 een verouderde versie is maar zal geen probleem moeten zijn voor dit spel toch?
Of vraagt cs:go na de update plotseling zoveel meer van mij CPU?

Bovendien zie ik op reddit/steam forum voorbij komen dat mensen met de dikste setup er ook last van hebben.

Iemand? :'( :'(
Ging zelf van 300+ in casual naar 170-240
GTX970, i7 6700K geen oc

• Whis!
  • Niet online
Martijn32 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 08:46:
[...]

Ging zelf van 300+ in casual naar 170-240
GTX970, i7 6700K geen oc
Oef, das ook wel een flinke hap. Maar je hebt in iedergeval nog een degelijke framerate over.

Al zijn drops altijd wel merkbaar denk ik..
Ik zou er minder moeite mee hebben als 'ie stabiel op 100 zou zitten maar het zijn gewoon de spontane drops die het zo enorm verpesten.. :-(

• Wizz3rd
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-11 10:51
mklkhanou schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 08:51:
[...]

Oef, das ook wel een flinke hap. Maar je hebt in iedergeval nog een degelijke framerate over.

Al zijn drops altijd wel merkbaar denk ik..
Ik zou er minder moeite mee hebben als 'ie stabiel op 100 zou zitten maar het zijn gewoon de spontane drops die het zo enorm verpesten.. :-(
Jep, heb zelf dan 144hz monitor dus als de frames onder de 144 gaan krijg ik wel tearing en dan is het niet meer te spelen :/ Ik had er eerst geen last van, totdat ze de 2e update hadden gedaan die de performance moest verbeteren. Tevens, wat vinden jullie van de nieuwe case? Die knife is wel aardig maar de rest is best mwa imo.

• GeoffLx
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Ik heb juist ineens last van een hele willekeurige hoge ping. Eerder echt nooit last van gehad en nu sinds een week heb ik sommige potjes tussen de 130-150 ping. Het volgende potje gaat weer uitsteken met 20/30 ping en het potje erna bijvoorbeeld zit ik weer rond de 130.

Heb mijn max. MM ping al op 60 gezet, maar dit lijkt nog niet echt te helpen. Het ligt niet aan mijn internetverbinding, netwerkverbinding is gewoon prima en heb er alleen met CSGO last van.

Lijkt me ook niet dat ik ineens ingedeeld wordt in Amerikaanse servers o.i.d., aangezien Nederlanders waarmee ik queue nergens last van hebben (alhoewel er één van de twee ook wel eens een map naar de 130 ping knalt.)

Iemand een idee? :)

• Darkvisje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-10 09:24
Zal vandaag of morgen wel weer een andere update uitkomen die de flaws uit de eerste update haald.. Er zijn redelijk veel mensen die problemen hebben met lag en fps. Zal dus eerder een global issue zijn..
Pagina: 1 ... 171 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic