Ben je al over je toppunt van 4 viewers heen?iLikeNoobies schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:05:
[...]
spam
Like, subscribe, comment en donate!
[ Voor 10% gewijzigd door BM op 16-09-2015 08:38 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ben je al over je toppunt van 4 viewers heen?iLikeNoobies schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:05:
[...]
spam
[ Voor 10% gewijzigd door BM op 16-09-2015 08:38 ]
Gisteren had ik er 7 maat. Summit2g in spé.Terranova schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:23:
[...]
Ben je al over je toppunt van 4 viewers heen?
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Zat laatst nog tegen zo'n streamer rus 1800 viewers 16-2 ingemaakt. En zelf stond die 2-18 ofzo. Blijft leukiLikeNoobies schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:28:
[...]
Gisteren had ik er 7 maat. Summit2g in spé.
[ Voor 4% gewijzigd door Silence op 15-09-2015 15:31 ]
Nice man, wel ziek dat je gewoon je PC gekocht hebt van je profits. Ik heb vrijwel bijna dezelfde specs, tik 'm aan ouwe!iLikeNoobies schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:28:
[...]
Grappig die KPM heb ik laatst een paar potjes meegespeeld op casual, maakte soms hele rare shots en werd natuurlijk al snel een cheater genoemd waarop ons team hem ook nog eens probeerde te kicken.
Oeh netjesiLikeNoobies schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:28:
[...]
E-boks!k1NG schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:30:
[...]
Nice man, wel ziek dat je gewoon je PC gekocht hebt van je profits. Ik heb vrijwel bijna dezelfde specs, tik 'm aan ouwe!
Heb jij een headset op? je hoorde de enemy juist op overpass aan fountain een wapen oppakken terwijl jij connector inging.iLikeNoobies schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:05:
[...]
weg
[ Voor 39% gewijzigd door BM op 16-09-2015 08:39 ]
Verwijderd
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Ik heb zeker een headset op maar ik was niet aan het opletten op overpass. Ik was bezig met een giveaway. Ik had geen idee hoe dat moest.gerre22 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 22:44:
[...]
Heb jij een headset op? je hoorde de enemy juist op overpass aan fountain een wapen oppakken terwijl jij connector inging.
Edit: quote fix*
Verwijderd
http://www.bax-shop.nl/producten.html?keyword=blue+snowballiLikeNoobies schreef op woensdag 16 september 2015 @ 01:41:
[...]
Ik heb zeker een headset op maar ik was niet aan het opletten op overpass. Ik was bezig met een giveaway. Ik had geen idee hoe dat moest.Als ik zo eens terug luister denk ik wel dat ik een nieuwe mic moet kopen. het geluid is af en toe echt beroerd...
Verwijderd
Doel was de m4a4 'beter' te maken, redelijk gelukt imho.Minaaj schreef op woensdag 16 september 2015 @ 02:07:
M4A1 ROF is wel erg langzaam, die change hadden ze wel achterweg mogen laten.. vergeleken met de vorige m4a1 lijkt het nu alsof je in slowmotion schiet.
Ga je dan toch nog eindelijk wat headshots poppen na al die jaren.xeoMe schreef op woensdag 16 september 2015 @ 01:29:
Jezus wat een vette update, veel dingen al getest hitbox lijkt echt veel beter te werken zo
animaties zijn bijzaak maar wel echt vet gemaakt!
m4a1-s niet heel erg naar gekeken want gebruikte de m4a4 en blij ook want de m4a1-s is best we nerfed zo
Valt ook wel mee.Broud schreef op woensdag 16 september 2015 @ 04:12:
De ROF is inderdaad overdreven, als ze die terugvoeren dan denk ik dat er een goede balans is.
Ladder strafing is bugged atm al dan niet verwijderd. Waardoor een hoop bhop maps en kz maps niet meer werken.in game price 3200 -> 3100
armor ratio 1.4 -> 1.25 (BUGGED, THIS IS UNCHANGED)
cycletime 0.09 -> 0.10
spread alt 0.45 -> 0.50
Je gaat hiermee terug naar de game versie van 3 september. Er draaien nog steeds mm servers en normale servers op deze versie dus je kan gewoon nog op de 64 tick servers van volvo spelen.To opt in on the client side: go to CS:GO properties in your Steam library by right-clicking on it and clicking "Properties", then go to the "BETAS" tab and select "sep_03" from the dropdown, and Steam will reacquire files from the time of that update
[ Voor 37% gewijzigd door Ryada op 16-09-2015 09:00 ]
Steam: Ryada.
Zelfde als een AK? Heb het nog niet gecheckt maar klinkt iig wel fijn! Die 20 kogels sproei ik iets te snel op, terwijl het soms niet nodig is (enemy is al dood.. maar toch sproei ik 3/4 spaarzame kogels door).wambamNL schreef op woensdag 16 september 2015 @ 08:49:
[...]
Valt ook wel mee.
M4a1 is nu een long range weapon. Want als je gaat tappen heb je niks aan die rof. En m4a4 is cqb op het moment.
De wapens zijn nu super situational.
De armor pen decrease is bugged atm dus die heeft nog de oude waarde volgens veel mensen op reddit.
De lagere rof maakt sprayen meer een lasergun omdat je spraypattern kleiner is dan eerst. De inaccuracy boost is zo klein dat het op long range zelfs neglectible is aamgezien het alleen de eerste kogel uit je gun er last van heeft. (Denk aan tappen)
De rof (600) is nu hetzelfde als die van de ak. Dus het valt nog best mee.
Ladder strafing is bugged atm al dan niet verwijderd. Waardoor een hoop bhop maps en kz maps niet meer werken.
Voor mensen die hey heel vervelend vinden met nu lagere fps te spelen is er deze solution waarmee je 1 update terug gaat:
[...]
Je gaat hiermee terug naar de game versie van 3 september. Er draaien nog steeds mm servers en normale servers op deze versie dus je kan gewoon nog op de 64 tick servers van volvo spelen.
Yup de ak en m4a1 hebben nu beide een rof van 600. Ik zelf vind zolang ze de armor pen niet laten werken in game (zoals nu) dat het gewoon een goede nerf was. Zodra ze de armor pen patchen dat het werkt denk ik dat het een nutteloos wapen word.mklkhanou schreef op woensdag 16 september 2015 @ 08:55:
[...]
Zelfde als een AK? Heb het nog niet gecheckt maar klinkt iig wel fijn! Die 20 kogels sproei ik iets te snel op, terwijl het soms niet nodig is (enemy is al dood.. maar toch sproei ik 3/4 spaarzame kogels door).
Ja zal tijd worden ook, ziet er wel een beetje derp uit hier en daar.SmokingSig schreef op woensdag 16 september 2015 @ 10:23:
Finally!
[ GAMEPLAY ]
– Added dynamic player culling to prevent players and weapons poking through thin walls and revealing their position
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Bah derp. Is maar best normaal dat een wapen er niet doorsteekt.TheRecklezz schreef op woensdag 16 september 2015 @ 10:30:
[...]
Ja zal tijd worden ook, ziet er wel een beetje derp uit hier en daar.
Maar daar leren we ook wel weer mee leven.
hmr schreef op woensdag 16 september 2015 @ 10:32:
Iemand al een goed overzichts YouTube filmpje?
Geef al zo vaak headies waarop de T reageert met een AK die je instant headshot schiet, nu de a1s nog trager gaat schieten gaan die situaties nog vaker voorkomen..wambamNL schreef op woensdag 16 september 2015 @ 08:58:
[...]
Yup de ak en m4a1 hebben nu beide een rof van 600. Ik zelf vind zolang ze de armor pen niet laten werken in game (zoals nu) dat het gewoon een goede nerf was. Zodra ze de armor pen patchen dat het werkt denk ik dat het een nutteloos wapen word.
Hitbox van iemand op een trap is al te moeilijk, die kabeltjes gaan ze echt niet zo maken dat je ze kan raken.Lanithro schreef op woensdag 16 september 2015 @ 10:42:
je zou die kabeltjes kapot moeten kunnen schieten zodat ze opnieuw moeten deffen.
Hahah ja zat ik ook al naar te kijken.
[ Voor 23% gewijzigd door TheRecklezz op 16-09-2015 10:53 ]
Je kunt nu dus ten alle tijde aan de bom zien of er daadwerkelijk gedefused wordt.. Sneaky net om een hoekje binnen het defuse 'bereik' zit er niet meer in?
Klopt, maar dat kon in csgo al een stuk minder afaik dan in bijv 1.6?mklkhanou schreef op woensdag 16 september 2015 @ 10:57:
[...]
Je kunt nu dus ten alle tijde aan de bom zien of er daadwerkelijk gedefused wordt.. Sneaky net om een hoekje binnen het defuse 'bereik' zit er niet meer in?
Nou, stel je produceert het defuse geluid.. dan zal de T uiteindelijk een keer moeten peeken.Scrtz schreef op woensdag 16 september 2015 @ 11:37:
[...]
Klopt, maar dat kon in csgo al een stuk minder afaik dan in bijv 1.6?
Snap alleen niet dat iedereen (ofja op hltv en reddit) zo ligt te klagen dat fake defuses niet meer kunnen, bedoel als je al fake defused doe je dat puur om de defusesound te laten horen aan de enemy oom daarna direct te gaan spotten om de T te lokken en te killen, beetje apart dat gezeur weer.
Ja maar 99% van de keren als jij als T peakt is die ct toch al verplaatst omdat die fake defused en jou vanaf een andere hoek wilt killenmklkhanou schreef op woensdag 16 september 2015 @ 11:46:
[...]
Nou, stel je produceert het defuse geluid.. dan zal de T uiteindelijk een keer moeten peeken.
Het zal nu makkelijker moeten zijn om te zien of het een fake betreft of een echte defuse.
Het gezeur daarentegen snap ik ook niet aangezien je 15 rondes ct-side én 15 rondes t-side speelt.
Cache verifiëren in steam of game opnieuw installeren en alles werkt weer met normale fps. Succes!xeoMe schreef op woensdag 16 september 2015 @ 02:29:
FPS mag wel weer ff gefixt worden, heb vaak gewoon drops naar 120 ofzo echt heel merkbaar aan me pc ligt het niet (inventaris)
ff slapen morgen gefixt.
Animaties echt apart ingame maar best wel oke alleen even wennen.
[ Voor 18% gewijzigd door Brutal1ty op 16-09-2015 11:57 ]
Die hitboxes op de ladders is echt bagger, maar volgens mij echt niet enige waar dit mis gaat, al zal dat nooit 100% accuraat worden in csgo nog. Kabels zijn wel erg dik vind ik en hoeven niet kapot geschoten kunnen worden. al met al is de m4a1S nog steeds prima, de beretta's zijn nu best wel goed, paar leuke headshots mee gemaakt gisterTheRecklezz schreef op woensdag 16 september 2015 @ 10:46:
[...]
Hitbox van iemand op een trap is al te moeilijk, die kabeltjes gaan ze echt niet zo maken dat je ze kan raken.
[...]
Hahah ja zat ik ook al naar te kijken.
[ Voor 5% gewijzigd door SouLLeSSportal op 16-09-2015 14:02 ]
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Jawel, je hebt er altijd eentje maar dan heb je een rotslecht merk en duurt het langer =)Jo0Lz schreef op woensdag 16 september 2015 @ 14:40:
Die update, whahaha. Ze zijn ons aan 't trollen met die bomb defuse man. Als je geen kit hebt, heb je toch nog een multimeter met kabeltjes.
Kun je toch ingame aanpassen?Jo0Lz schreef op woensdag 16 september 2015 @ 14:40:
Die update, whahaha. Ze zijn ons aan 't trollen met die bomb defuse man. Als je geen kit hebt, heb je toch nog een multimeter met kabeltjes.
Al met al leuke nieuwe dingen, minder leuke nieuwe dingen. Same old same old?
Zou alleen wel fijn zijn als je nu kan kiezen tussen de 2 M4's, tijdens de game. Als je vergeet je loadout te wijzigen, ben je fucked.
xD haha, zoiets moet je er maar bij bedenken. Bomb defusen gaat ook niet met een multimeter, kan je hooguit de spanning zien. Kabeltje doorknippen heeft meer nut denk ik.SmokingSig schreef op woensdag 16 september 2015 @ 15:06:
[...]
Jawel, je hebt er altijd eentje maar dan heb je een rotslecht merk en duurt het langer =)
Nee, in een competitive game kan je alleen je loadout aanpassen tijdens de warmup.tsjiller schreef op woensdag 16 september 2015 @ 15:26:
[...]
Kun je toch ingame aanpassen?
Ben je max voor 1 ronde "fucked"
Ligt aan jezelf.TheAnthonyNL schreef op woensdag 16 september 2015 @ 15:53:
Schoot laatste 3 matches niks anders dan losse flodders ... de matches ervoor daarintegen ... clutches en flickshots everywhere... weet nu niet of dat door de update komt of niet.
[ Voor 4% gewijzigd door SmokingSig op 16-09-2015 15:57 ]
Net verify cache gedaan hielp een beetje volgens mij.Brutal1ty schreef op woensdag 16 september 2015 @ 11:55:
[...]
Cache verifiëren in steam of game opnieuw installeren en alles werkt weer met normale fps. Succes!
Fps ging op high end systemen zo van 90-130 fps terug naar 250-300.
Soms is cache genoeg, soms reinstall. Moet ik vanavond ook even doen helaas. Maar deze update lijkt het helemaal waard.
Anders hield je je hand ook maar boven de bom en defusede je hem met telekineseJo0Lz schreef op woensdag 16 september 2015 @ 14:40:
Al met al leuke nieuwe dingen, minder leuke nieuwe dingen. Same old same old?
Zou alleen wel fijn zijn als je nu kan kiezen tussen de 2 M4's, tijdens de game. Als je vergeet je loadout te wijzigen, ben je fucked.
Dat is omdat je teveel vertrouwd op je aim in plaats van positionering en hoeken (angles) houden.TheAnthonyNL schreef op woensdag 16 september 2015 @ 15:53:
Schoot laatste 3 matches niks anders dan losse flodders ... de matches ervoor daarintegen ... clutches en flickshots everywhere... weet nu niet of dat door de update komt of niet.
Steam: Grim
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Wat is dan nu het voordeel van een m4a1-s in een long range battle ten opzichte van een m4a4? De m4a4 is net zo goed te gebruiken voor taps in long range als de m4a1-s, behalve de silencer en minder kogels.wambamNL schreef op woensdag 16 september 2015 @ 08:49:
[...]
Valt ook wel mee.
M4a1 is nu een long range weapon. Want als je gaat tappen heb je niks aan die rof. En m4a4 is cqb op het moment.
De wapens zijn nu super situational.
Het volgende schot is met de M4A1 sneller accuraat dan bij de A4, cq je kan sneller accuraat tappen. Gecombineerd met smokes en de silencer is 't best een logische keuze.Broud schreef op woensdag 16 september 2015 @ 16:51:
[...]
Wat is dan nu het voordeel van een m4a1-s in een long range battle ten opzichte van een m4a4? De m4a4 is net zo goed te gebruiken voor taps in long range als de m4a1-s, behalve de silencer en minder kogels.
De damage dropoff range is lager op de m4a4 waardoor je nogneer kogels nodig hebt op range. De m4a1 heeft een veel grotere rande op 100% damage zoals altijd is geweest. Dat en het feit dat het nog steeds een laser pistool is.Broud schreef op woensdag 16 september 2015 @ 16:51:
[...]
Wat is dan nu het voordeel van een m4a1-s in een long range battle ten opzichte van een m4a4? De m4a4 is net zo goed te gebruiken voor taps in long range als de m4a1-s, behalve de silencer en minder kogels.
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
Eigenlijk moet ik nu geld investeren een M4A1's kopen, als mensen dan zien dat het onzin is dat M4A4>M4A1 en weer M4A1 skins willengaat de prijs weer omhoog.Fumping schreef op woensdag 16 september 2015 @ 21:22:
Door deze update is mijn A1 ruim 15 euro in waarde gezakt.. Thnx Valve.
Exact dit, mijn Hot Rod was bijna 50 euro gedropped, maar kwestie van je M4A4 verkopen met debiele winst, je M4A1 vasthouden tot 't weer aantrekt om vervolgens je oude M4A4 voor een stuk minder terug te kopen.Brogala schreef op woensdag 16 september 2015 @ 21:47:
[...]
Eigenlijk moet ik nu geld investeren een M4A1's kopen, als mensen dan zien dat het onzin is dat M4A4>M4A1 en weer M4A1 skins willengaat de prijs weer omhoog.
Voor zover ik weet is de damage dropoff dus ook veranderd naar dezelfde waarde als de m4a4, of ik heb het mis.wambamNL schreef op woensdag 16 september 2015 @ 17:12:
[...]
De damage dropoff range is lager op de m4a4 waardoor je nogneer kogels nodig hebt op range. De m4a1 heeft een veel grotere rande op 100% damage zoals altijd is geweest. Dat en het feit dat het nog steeds een laser pistool is.
Haha, ez profitxeroamd schreef op woensdag 16 september 2015 @ 21:52:
[...]
Exact dit, mijn Hot Rod was bijna 50 euro gedropped, maar kwestie van je M4A4 verkopen met debiele winst, je M4A1 vasthouden tot 't weer aantrekt om vervolgens je oude M4A4 voor een stuk minder terug te kopen.die paniek en hypetrains. Alleen zonde dat ik mijn Poseidon M4 vorige week verkocht heb, had tot nu moeten wachten
#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)
Dit dus lel, als 't onder de prijs zit waaraan ik ze normaal koop (1,80/1,85 range) heb ik ook wel interesse en ik heb een behoorlijke cashrep en tevens een gelinkte paypalRordarok schreef op woensdag 16 september 2015 @ 23:35:
Voor hoeveel verkoop je ze? Ik ben geïnteresseerd in een flink aantal keys namelijk.
Heeft het bij jou geholpen? Bij mij heb ik nog steeds het gevoel dat het schokt (met name als ik over ramps heen loop of iets dergelijks..xeoMe schreef op woensdag 16 september 2015 @ 16:09:
[...]
Net verify cache gedaan hielp een beetje volgens mij.
Voelde nog niet helemaal smooth ga ff re-installen
Ik dacht aan €1,85 per key.Rordarok schreef op woensdag 16 september 2015 @ 23:35:
Voor hoeveel verkoop je ze? Ik ben geïnteresseerd in een flink aantal keys namelijk.
Ik zie niet in waarom dat zou helpen? Begrijp me niet verkeerd, ik heb zelf geen problemen, dus weet ook niet hoe het "voelt", maar verify gamecache zet alle files terug met de juiste hash en gooit alle andere aanpassingen weg. Bij het starten na een verify doet hij net alsof je de game voor het eerst geinstalleerd hebt.xeoMe schreef op woensdag 16 september 2015 @ 16:09:
[...]
Net verify cache gedaan hielp een beetje volgens mij.
Voelde nog niet helemaal smooth ga ff re-installen
[ Voor 25% gewijzigd door Jo0Lz op 17-09-2015 10:01 ]
Ik geef je 1,50 per key, heb je het vandaag op je rekening
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik heb nergens last van gehad. Misschien ligt dat aan mijn rankhmr schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:12:
Gister trouwens last van rare FPS drops en andere vreemde bugs... Zoals het blijven hangen in scoped modes als ik naar mijn pistol switch..
Gefeliciteerd met je rank. Qua aim verdient, qua maar call-outs, teamplay en niet semi-afk gaan heb je nog veel te leren knul.iLikeNoobies schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:18:
[...]
Ik heb nergens last van gehad. Misschien ligt dat aan mijn rank
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Touchéhmr schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:27:
[...]
Gefeliciteerd met je rank. Qua aim verdient, qua maar call-outs, teamplay en niet semi-afk gaan heb je nog veel te leren knul.
en als nederlanders samen zijn, of duitsers samen zijn lullen ze ook in hun eigen taal.Steefanus schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:36:
Voor de liefhebbers, voeg me even toe. Speel graag even een potje MM. Rang is nu LE, maar speel met alles samen hoor. Ben even flauw van die Russen die de hele tijd Russisch met elkaar lullen.![]()
![]()
http://steamcommunity.com/id/StefanJeuring/
Heb er gister 3 gekocht, zit nu op 10 eu profit, nog ff wachten en kijken of het meer wordt hahaBrogala schreef op woensdag 16 september 2015 @ 21:47:
[...]
Eigenlijk moet ik nu geld investeren een M4A1's kopen, als mensen dan zien dat het onzin is dat M4A4>M4A1 en weer M4A1 skins willengaat de prijs weer omhoog.
In een game waarin teamplay een belangrijk aspect is kan dat zeker wel zo zijn.SonyEricsson schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:08:
Ik kan alleen niet tegen mensen die denken dat ze goed zijn en dat verliezen alleen maar door hun teammates komen.
Steam: Grim
Gister op Mg1 een potje gespeeld omdat een vriend van mij net begonnen is en rank 3 haalde.SonyEricsson schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:08:
[...]
en als nederlanders samen zijn, of duitsers samen zijn lullen ze ook in hun eigen taal.![]()
Ik kan alleen niet tegen mensen die denken dat ze goed zijn en dat verliezen alleen maar door hun teammates komen en dan ze de huid vol schelden.
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Denk dat we daaar wel uit kunnen komen, mijn steam id: https://steamcommunity.com/id/Fidelski/
Keyscammers die voor bitcoins verkopen(goedkoopste keys die je vinden kunt) verkopen ze voor nog meer, dus 1,50/key is echt 'n behoorlijke lowball.hmr schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:09:
[...]
Ik geef je 1,50 per key, heb je het vandaag op je rekening
Free market, plus Brogala weet dat ik goed bent voor mijn geld en weet tevens mijn echte gegevensxeroamd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 13:03:
[...]
Denk dat we daaar wel uit kunnen komen, mijn steam id: https://steamcommunity.com/id/Fidelski/
[...]
Keyscammers die voor bitcoins verkopen(goedkoopste keys die je vinden kunt) verkopen ze voor nog meer, dus 1,50/key is echt 'n behoorlijke lowball.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Hoezo is het nu moeilijker/onmogelijk om te ninja defusen... het is er met die draadjes/animatie niks moeilijker opgeworden.Darkvisje schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:59:
Werd is tijd dat die hitboxes werden geupdate... was gewoon niet meer om aan te zien hoevaak je miste.. Misschien is het stukje over het defuse ook nog wel leuk om te vertellen! Zo is het moeilijker/onmogelijk gemaakt om nog te ninjah defuse.. door een nieuwe animatie! Alles over de update word hier uitgelegt:
YouTube: CS:GO UPDATE - ALL NEW ANIMATIONS! FIXED HITBOXES! EPIC UPDATE! - 15/09/2015
Dat klopt, je moet nog steeds op "E" drukken om te defusen. Er is geen moeilijke toetscombinatie bijgekomen...TheRecklezz schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:57:
[...]
Hoezo is het nu moeilijker/onmogelijk om te ninja defusen... het is er met die draadjes/animatie niks moeilijker opgeworden.
Als je er niks van snapt, zeg dan gewoon niks.TheRecklezz schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:57:
[...]
Hoezo is het nu moeilijker/onmogelijk om te ninja defusen... het is er met die draadjes/animatie niks moeilijker opgeworden.
Tuurlijk free market, maar als sellers welke hun keys in bulk inkopen zelfs naar de 1,60 tot 1,70 gaan is dat wel erg laag. Tevens kunnen de meesten ook inzien dat ik goed ben voor mijn geld. Buiten een cashrep van een paar honderd euro op steam heb ik ook hier op tweakers "cashrep" van in totaal meer dan 1000 euro aan transacties.hmr schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:37:
[...]
Free market, plus Brogala weet dat ik goed bent voor mijn geld en weet tevens mijn echte gegevens
Het staat jou dan ook volledig vrij om er overheen te bieden toch amigo?xeroamd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 15:29:
[...]
Tuurlijk free market, maar als sellers welke hun keys in bulk inkopen zelfs naar de 1,60 tot 1,70 gaan is dat wel erg laag. Tevens kunnen de meesten ook inzien dat ik goed ben voor mijn geld. Buiten een cashrep van een paar honderd euro op steam heb ik ook hier op tweakers "cashrep" van in totaal meer dan 1000 euro aan transacties.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Heb je toegevoegd!xeroamd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 13:03:
[...]
[...]
Keyscammers die voor bitcoins verkopen(goedkoopste keys die je vinden kunt) verkopen ze voor nog meer, dus 1,50/key is echt 'n behoorlijke lowball.
Tuurlijk, enige reden dat 't dat aangaf is dat ik dat soort bedragen onder de noemer sharking vind vallen en dat imho iets is wat je niet hoort te doen. Al helemaal in een kleinere community.hmr schreef op donderdag 17 september 2015 @ 15:34:
[...]
Het staat jou dan ook volledig vrij om er overheen te bieden toch amigo?![]()
Zal je straks accepten wanneer ik thuis ben. Heb nog college tot half 7 en moet dan nog een dik half uur met de auto.
Ging zelf van 300+ in casual naar 170-240mklkhanou schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 08:39:
Ok voor mij is het spel dus officieel onspeelbaar geworden. Gisteren geprobeerd er het beste van te maken maar mijn FPS is dusdanig instabiel dat dit niet ging.
Voorheen: altijd dik 200fps, met drops tot minimaal 170 (competitive)..
Nu: rond de 140, met soms pieken tot wel 230 (dit zelfs in casual met 20 spelers, in situaties met veel models in beeld..?) en om de minuut wel drops tot zo'n 50/70 fps.. ongeacht of ik nou naar een muur staar of in een hevig gevecht zit.
Wat ik heb geprobeerd: verify integrity of game cache, reinstall.. vervolgens nog een verify cache.. alles staat op low. Ook geprobeerd op laagst mogelijke resolutie te spelen.. maar drops blijven aanhouden.
Specs:
pricewatch: Intel Core i5 650 Boxed
pricewatch: EVGA GeForce GTX 660 SC 2GB
4GB ram (wellicht wat magertjes, kleine moeite om hier even 4/8 gb bij in te prikken maar ben bang dat dit niet het verschil gaat maken)
Ik weet ook dat mijn i5 een verouderde versie is maar zal geen probleem moeten zijn voor dit spel toch?
Of vraagt cs:go na de update plotseling zoveel meer van mij CPU?
Bovendien zie ik op reddit/steam forum voorbij komen dat mensen met de dikste setup er ook last van hebben.
Iemand?![]()
Oef, das ook wel een flinke hap. Maar je hebt in iedergeval nog een degelijke framerate over.Martijn32 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 08:46:
[...]
Ging zelf van 300+ in casual naar 170-240
GTX970, i7 6700K geen oc
Jep, heb zelf dan 144hz monitor dus als de frames onder de 144 gaan krijg ik wel tearing en dan is het niet meer te spelenmklkhanou schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 08:51:
[...]
Oef, das ook wel een flinke hap. Maar je hebt in iedergeval nog een degelijke framerate over.
Al zijn drops altijd wel merkbaar denk ik..
Ik zou er minder moeite mee hebben als 'ie stabiel op 100 zou zitten maar het zijn gewoon de spontane drops die het zo enorm verpesten..
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq