Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 170 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.744 views

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-11 15:14

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Martijn32 schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:35:
Ben zelf trouwens wel benieuwd wat mensen hier van smurfs vinden. Ik ben zelf dan GE en ik heb dan ook een smurf die in LE zit atm. Ik doe het zelf vooral zodat ik met mijn vrienden kan spelen die meestal <LE zijn, zodat die niet tegen globals hoeven te spelen :)

Desondanks dat ik niet altijd even serieus speel in dat soort potjes snap ik best dat het erg vervelend is als je tegen een global smurf moet als je probeert te ranken. Dus wat vinden jullie van smurfs?
Kut om tegen te spelen, leuk om zelf te doen. Einde discussie idd wat scrtz zegt.

• k1NG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-11 16:55
Martijn32 schreef op maandag 14 september 2015 @ 10:28:
[...]

Is goed, ik accept je wel zodra ik thuis ben :) En na 500 uurtjes global, netjes hoor.
Ja dankje, ik speel meestal met drie andere vrienden van me en we hebben vroeger ook veel competitive gespeeld op CoD4 dus die gamesense zit er wel sneller ingebakken als je overstapt naar CS:GO. :)

• UNB1337
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-06 23:28
auto sniper is misschien not done, maar is het niet belangrijker als je daardoor de match kan winnen door daar bijvoorbeeld iets mee te forceren?

smurfs. ... pfff niet weer dat gezever.

vanavond maar eens weer spelen. Als er nog een aantal van rond mijn niveau zitten en tijd hebben, lijkt het me leuk om samen te gamen.

stuck in Silver Hell

• EkkeHH
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:10
Martijn32 schreef op maandag 14 september 2015 @ 10:01:
[...]

Aah das wel zuur idd, gewoon stoppen met MM nadat je GE hebt en gewoon faceit/esea gaan spelen :)
Waarom stoppen? Dat betekent dus dat je eigenlijk niet goed genoeg bent voor global, maar wel die rank wil showen. Als je 'echt' global bent dan derank je toch niet.

Over esea: wat vinden jullie ervan dat (sinds een update een paar maanden terug) hun client full-time actief is op je computer en dat esea met hun client door al je bestanden heen kan? Voor mij was dit dé reden om direct te uninstallen en unsubscriben, ook omdat ze al het bitcoinschandaal op hun naam hebben staan waarbij computers van gebruikers stiekem werden gebruikt om bitcoins te minen.

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23-11 18:04
EkkeHH schreef op maandag 14 september 2015 @ 14:39:
[...]

Waarom stoppen? Dat betekent dus dat je eigenlijk niet goed genoeg bent voor global, maar wel die rank wil showen. Als je 'echt' global bent dan derank je toch niet.

Over esea: wat vinden jullie ervan dat (sinds een update een paar maanden terug) hun client full-time actief is op je computer en dat esea met hun client door al je bestanden heen kan? Voor mij was dit dé reden om direct te uninstallen en unsubscriben, ook omdat ze al het bitcoinschandaal op hun naam hebben staan waarbij computers van gebruikers stiekem werden gebruikt om bitcoins te minen.
Precies dat, en nog veel belangrijker, de volgende stap is niet esea of faceit, dan ben je feitelijk precies hetzelfde als MM aan het doen, de volgende stap is een team zoeken of iig een vast groepje mensen, daar ga je veel meer plezier mee beleven en kun je echt iets opbouwen.

Allemaal leuk en aardig dat je solo hard kan knallen, maar draait het het hele spel niet om.

• Wizz3rd
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-11 10:51
EkkeHH schreef op maandag 14 september 2015 @ 14:39:
[...]

Heeft niet alles* met goed genoeg zijn te maken, dat ligt aan meerdere factoren :) Zoals teammates, cheaters etc. Daarnaast zijn er beter opties dan MM, waar de skill ceiling hoger ligt. Maar dat is individueel gezien, het spel wordt pas echt leuk wanneer je een team hebt waarmee je gaat scrimmen :)

Verwijderd

Martijn32 schreef op maandag 14 september 2015 @ 10:11:
[...]

haha, mijne hangt er ook al even :P Voeg me maar toe als je wil, kunnen we wel binnenkort wat matches doen :) https://steamcommunity.com/id/xwizz3rdx (andere mensen mogen me ook wel toevoegen hoor :) )
Ik heb je perongeluk ook toegevoegd.
Maar als ik het goed begrijp ben je dus ook supreme?
https://steamcommunity.com/id/mahoda

• Wizz3rd
Verwijderd schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:04:
[...]

Ik heb je perongeluk ook toegevoegd.
Maar als ik het goed begrijp ben je dus ook supreme?
https://steamcommunity.com/id/mahoda
Dat is helemaal prima, ik zal je wel ff accepteren :) En nop, ik ben global.
Martijn32 schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:35:
Ben zelf trouwens wel benieuwd wat mensen hier van smurfs vinden. Ik ben zelf dan GE en ik heb dan ook een smurf die in LE zit atm. Ik doe het zelf vooral zodat ik met mijn vrienden kan spelen die meestal <LE zijn, zodat die niet tegen globals hoeven te spelen :)

Desondanks dat ik niet altijd even serieus speel in dat soort potjes snap ik best dat het erg vervelend is als je tegen een global smurf moet als je probeert te ranken. Dus wat vinden jullie van smurfs?
Ik vind het zelf altijd leuk om te zien dat de meeste global smurfs echt extreem snel headies 'maken'. Voordat ik m'n crosshair op hun hoofd heb ben ik al dood :P Maar goed, de meeste hebben dan ook al 1000+ uur in CS.

edit: zie dat de global accounts die hier zijn gepost met weinig uur in CS:GO al global zijn, hebben jullie ook CSS/CS1.6 gespeelt?

[ Voor 7% gewijzigd door Brogala op 14-09-2015 15:29 ]

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-11 12:04
Brogala schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:25:
[...]

Ik vind het zelf altijd leuk om te zien dat de meeste global smurfs echt extreem snel headies 'maken'. Voordat ik m'n crosshair op hun hoofd heb ben ik al dood :P Maar goed, de meeste hebben dan ook al 1000+ uur in CS.
Je bedoelt dat jij in hun crosshair loopt voordat je kan reageren? :)

Voor mij is dat de grootste transitie geweest van de middenranks omhoog, vertrouwen op crosshairplacement en het pre-aimen/pre-peeken in plaats van rauwe aim en reactievermogen. Dat op elke map beheersen is waar veel tijd in gaat zitten, maar als je dat eenmaal beheerst, dan kan je op elke account in no-time lem/supreme/global worden.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:43:
[...]

Je bedoelt dat jij in hun crosshair loopt voordat je kan reageren? :)

Voor mij is dat de grootste transitie geweest van de middenranks omhoog, vertrouwen op crosshairplacement en het pre-aimen/pre-peeken in plaats van rauwe aim en reactievermogen. Dat op elke map beheersen is waar veel tijd in gaat zitten, maar als je dat eenmaal beheerst, dan kan je op elke account in no-time lem/supreme/global worden.
Nou, ik hou dus met een M4A1 Apps op mirage. Die GE peakt en boem instaheadshot. Had m'n crosshair keurig op hoofdlevel en schoot ook wel, maar ik raakte hem niet. Het viel me bijvoorbeeld dat toen ik f0rest zijn pistol skills zag, hij de enemy in zijn crosshair liet lopen en dan schoot. Maar mij lukt dat niet, ik schiet altijd net te laat of te snel. Mijn reactietijd is volgens die site 190ms, dat leek me wel genoeg?

En ik ga maar eens kijken hoe en waar ik mijn crosshair plaats, en wat daar aan te verbeteren valt :) Het klopt dat ik op dit moment vooral vertrouw op flickshots en aim :P Wat opzich redelijk gaat, maar niet genoeg om hoger dan LEM te worden.

• Wizz3rd
Brogala schreef op maandag 14 september 2015 @ 16:02:
[...]

Nou, ik hou dus met een M4A1 Apps op mirage. Die GE peakt en boem instaheadshot. Had m'n crosshair keurig op hoofdlevel en schoot ook wel, maar ik raakte hem niet. Het viel me bijvoorbeeld dat toen ik f0rest zijn pistol skills zag, hij de enemy in zijn crosshair liet lopen en dan schoot. Maar mij lukt dat niet, ik schiet altijd net te laat of te snel. Mijn reactietijd is volgens die site 190ms, dat leek me wel genoeg?

En ik ga maar eens kijken hoe en waar ik mijn crosshair plaats, en wat daar aan te verbeteren valt :) Het klopt dat ik op dit moment vooral vertrouw op flickshots en aim :P Wat opzich redelijk gaat, maar niet genoeg om hoger dan LEM te worden.
Je kan idd eens kijken hoe dicht, of hoe ver je je crosshair van een muur hebt staan. Als ze je crosshair al voorbij zijn voordat je schiet kan je hem beter iets verder naar rechts doen.(Als de muur links is derp *) Of andersom natuurlijk :)

• A.W.E.S.O.M.-0
[...]

Tenzij je een off-angle houdt, is het heel makkelijk voor iemand om al stuttersteppend een hoekje om te komen en je te instant-headshotten voor je de tijd krijgt om te reageren door een combinatie van peakers-advantage en reactietijd. Dan is het dynamisch houden van een angle misschien nog veiliger.

Steel heeft daar denk ik op dit moment de beste tutorial voor: YouTube: How to aim better

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-11 12:42
Brogala gewoon een cheap ass muis kopen en dan nog eens proberen xD... had vandaag met mijn crappy muis de raarste kills weer..

Add me on Steam

• Whis!
  • Niet online
[...]

Goeie instellingen (rates, interp etc!) en vloeiend beeld (fps, hz.) doen erg veel, voor mij in ieder geval.. maar het is zeker niet subjectief. :)

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
mklkhanou schreef op maandag 14 september 2015 @ 16:34:
[...]
Goeie instellingen (rates, interp etc!) en vloeiend beeld (fps, hz.) doen erg veel, voor mij in ieder geval.. maar het is zeker niet subjectief. :)
Hahah nee nee, ook die discussie gaan we niet weer beginnen. :')
mklkhanou schreef op maandag 14 september 2015 @ 16:34:
[...]

Ik heb een 1000hertz Deathadder, altijd 200+ FPS in comp en een 144 hertz monitor dus daar ligt het niet aan :P

En thanks voor de uitleg awesome.

@ mklkhanou, het kan inderdaad zijn dat ik mijn crosshair te ver of te dicht bij een muur heb staan.
TheAnthonyNL schreef op maandag 14 september 2015 @ 16:22:
Brogala gewoon een cheap ass muis kopen en dan nog eens proberen xD... had vandaag met mijn crappy muis de raarste kills weer..
Dat heb ik al geprobeerd met de muis van m'n broertje, ging niet echt goed :P XD

• Whis!
  • Niet online
TheRecklezz schreef op maandag 14 september 2015 @ 16:35:
[...]

Hahah nee nee, ook die discussie gaan we niet weer beginnen. :')
Probeer geen discussie te beginnen, maar Brogala te helpen. Het is gewoon een feit als je je instellingen fucked up hebt staan je minder raakt. Maar volgens mij is dat niet het geval.. O-)
mklkhanou schreef op maandag 14 september 2015 @ 16:42:
[...]

Probeer geen discussie te beginnen, maar Brogala te helpen. Het is gewoon een feit als je je instellingen fucked up hebt staan je minder raakt. Maar volgens mij is dat niet het geval.. O-)
Haha, vriend van me heeft een wireless muis en een monitor uit 2007 ofzo. Het even geprobeerd te deathmatchen maar door alle vertragingen van wat op het beeld komt kan je echt niks raken.

• TheAnthonyNL
Brogala schreef op maandag 14 september 2015 @ 16:40:
[...]

Ik heb een 1000hertz Deathadder, altijd 200+ FPS in comp en een 144 hertz monitor dus daar ligt het niet aan :P

En thanks voor de uitleg awesome.

@ mklkhanou, het kan inderdaad zijn dat ik mijn crosshair te ver of te dicht bij een muur heb staan.
Gewoon prefiren ;)... als ik dat doe krijg ik gelijk flames aan mn kont lol... overigens weet ik laatste tijd iets te vaak precies waar iemand vandaan komt.

Add me on Steam

TheAnthonyNL schreef op maandag 14 september 2015 @ 17:03:
[...]

Gewoon prefiren ;)... als ik dat doe krijg ik gelijk flames aan mn kont lol... overigens weet ik laatste tijd iets te vaak precies waar iemand vandaan komt.
Dat viel nog best mee in de match met mij toen :+

Steam: Ryada.

• ghostman
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-11 10:48

ghostman

dwarf

Trouwens, wat ik nergens kan vinden, is het (bijna) onmogelijk om suprême / global te worden zonder een gamers muis, 144hz scherm etc? Speel zelf op een oud beeldscherm met een draadloze muis en een cheapo keyboard maar heb wel het idee dat ik nu MG2 aankan en met wat trainen ook wel een stuk hoger.

|~ Steam ~ Twitch ~ YouTube ~|

• A.W.E.S.O.M.-0
mklkhanou schreef op maandag 14 september 2015 @ 16:42:
[...]
Ach ja, het wordt beter met lager reactievermogen, optimale settings en betere gear, maar dan nog is het niet voldoende om het peekers advantage en skill te niet te doen (behalve wellicht met awp) ongeacht je gear. Nog even los van de technische lag-compensatie in een hit-scan game, de peeker hoeft niet te reageren, maar gewoon pre-fireën op de meest logische locatie dus die is altijd per definitie sneller dan degene die (statisch) een hoek houdt en die moet reageren.

Zo zijn er zoveel posities die goed lijken maar tegelijkertijd super kwetsbaar voor pre-fires tegen ervaren spelers. Op car in mirage apps houden, dust2 back-plat voor b-tunnel, op inferno van long corner mid proberen te houden etc.

Je wilt idealiter een off-angle houden (met mogelijkheid om een 'tweede linie' te kunnen houden wanneer je gerushed wordt) of dynamisch peeken, om een site te houden.

• Exspire
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-04-2022
Ik heb zojuist mijn tweede episode ge-upload van: What can you do?!, deze keer heb ik Cache aangedaan voor wat geinige flashes/nades etc. Feedback wordt op prijs gesteld.

YouTube: What can you do?! Cache

http://twitch.tv/theviewingexperience

• Jo0Lz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-10 10:05

Jo0Lz

Lick the box!

NeHoX schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 14:27:
[...]

Was even TS3 server update. Als je op teamspeak had gezeten had ik je persoonlijk op de hoogte gesteld zoals de rest.

Ik kan die updates alleen sochtends doen want iedereen is hier tot Savonds laat online.
En niemand die ff opmerkt dat alle iconen weg zijn. :D

Hersteld inmiddels 8)

Twitch | YouTube | Jo0Lz#2351 | Steam | Twitter

ghostman schreef op maandag 14 september 2015 @ 17:12:
Trouwens, wat ik nergens kan vinden, is het (bijna) onmogelijk om suprême / global te worden zonder een gamers muis, 144hz scherm etc? Speel zelf op een oud beeldscherm met een draadloze muis en een cheapo keyboard maar heb wel het idee dat ik nu MG2 aankan en met wat trainen ook wel een stuk hoger.
Denk dat het wel mogelijk is. Maar wat ik je echt aanraad is een goede muis. De pricewatch: CM Storm Alcor is een hele goede muis die ook nog eens goedkoop is. Draadloos was voor mij echt veel te traag (tenminste, de pricewatch: Logitech Performance Mouse MX). En geen acceleratie hebben, wat sommige sensoren in goedkope muizen nog wel eens hebben, is ook heel erg handig voor goed aimen.

144 hertz is erg fijn en kan ook wel een beetje helpen met preciezer aimen, maar niet dat je er echt beter van wordt. Oud beeldscherm hangt vooral van de response time af.

• ghostman

ghostman

dwarf

Brogala schreef op maandag 14 september 2015 @ 17:37:
[...]

Denk dat het wel mogelijk is. Maar wat ik je echt aanraad is een goede muis. De pricewatch: CM Storm Alcor is een hele goede muis die ook nog eens goedkoop is. Draadloos was voor mij echt veel te traag (tenminste, de pricewatch: Logitech Performance Mouse MX). En geen acceleratie hebben, wat sommige sensoren in goedkope muizen nog wel eens hebben, is ook heel erg handig voor goed aimen.

144 hertz is erg fijn en kan ook wel een beetje helpen met preciezer aimen, maar niet dat je er echt beter van wordt. Oud beeldscherm hangt vooral van de response time af.
Zit er wel aan te denken om voor een klein budget wat dingen te halen zoals een headset (nog niet gedaan :+), muismat en muis. Momenteel speel ik op de onderstaande dingen aangesloten op een laptop.

#ProductPrijsSubtotaal
1Acer X223W Zwart€ 0,-€ 0,-
1Koss KHP21v (Zilver)€ 0,-€ 0,-
1Microsoft Wired Keyboard 600€ 12,40€ 12,40
1Logitech Performance Mouse MX€ 59,20€ 59,20
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 71,60

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-11 23:33
vandaag eerste overwatch review gehad.
Elke keer als is cs go opstart heb ik een nieuwe case. Nu al de 5de afgerond en jawel hoor. een 6de is er weer.
Gaat dit nog stoppen? Of is het nu elke keer raak?
Wil er wel af en toe een paar doen, maar dit loopt een beetje uit de hand :P

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
SonyEricsson schreef op maandag 14 september 2015 @ 18:30:
vandaag eerste overwatch review gehad.
Elke keer als is cs go opstart heb ik een nieuwe case. Nu al de 5de afgerond en jawel hoor. een 6de is er weer.
Gaat dit nog stoppen? Of is het nu elke keer raak?
Wil er wel af en toe een paar doen, maar dit loopt een beetje uit de hand :P
Je blijft Overwatch cases krijgen. Als je er eentje hebt afgerond kan het soms een tijdje duren voor je de volgende krijgt (5+ minuten). Je bent niet verplicht om Overwatch te doen, je kunt het compleet negeren en er zal geen haan naar kraaien.

Steam: Grim

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:49

Hu9o

Schokkend

blijven komen idd.

Gewoon steeds paar afhandelen, kost niet veel tijd en toch worden er zo af en toe cheaters door uitgeknalt. Leuk hoor :Y)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• MiliaanR
  • Laatst online: 18:26

MiliaanR

Just for fans.

Zijn er hier ook mensen die gebruiken van Razer's sensitivity clutch? Das als je rechtermuisknop doet de sensitivity van de muis lager word. Bij mij werkt het echt ultra laggy, maar het klinkt als iets waar door ik beter zou gaan spelen..

• TheAnthonyNL
wambamNL schreef op maandag 14 september 2015 @ 17:08:
[...]

Dat viel nog best mee in de match met mij toen :+
Ayy lmao ... was pas eerste potje van de dag gekkie ... ik moet wel eerst op dreef zijn >:)

Add me on Steam

TheAnthonyNL schreef op maandag 14 september 2015 @ 20:15:
[...]

Ayy lmao ... was pas eerste potje van de dag gekkie ... ik moet wel eerst op dreef zijn >:)
Noob, your hacks got patched :+

Steam: Ryada.

Na veel comp matches op overpass snap ik eindelijk hoe je map goed kan/moet spelen! :D

Met resultaat: http://steamcommunity.com...filedetails/?id=518429078 .

• EkkeHH
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:10
Brogala schreef op maandag 14 september 2015 @ 22:27:
Na veel comp matches op overpass snap ik eindelijk hoe je map goed kan/moet spelen! :D

Met resultaat: http://steamcommunity.com...filedetails/?id=518429078 .
Ik denk dat het resultaat eerder te maken heeft met het feit dat je tegenstanders 5/6 ranks lager zijn dan jij bent op je main. Misschien tegenstanders van je eigen niveau pakken om je mapkennis te testen ;)

• Terrie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23-11 16:53

Terrie

Titelspecialist Tweakers Partners
EkkeHH schreef op maandag 14 september 2015 @ 23:09:
[...]

[...]

Ik denk dat het resultaat eerder te maken heeft met het feit dat je tegenstanders 5/6 ranks lager zijn dan jij bent op je main. Misschien tegenstanders van je eigen niveau pakken om je mapkennis te testen ;)
:Y) :Y) :Y) :Y) :Y) :Y)

Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium

• mystiqu
  • Laatst online: 01-05-2024
GLOBAL SQUAD :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/I0cr2q2.jpg

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 13:55

JoSchaap

Had a life, got a modem..

Ochja en soms heb je er ook van dit soort potjes tussen zitten.

Natuurlijk gewoon toeval dat dit gebeurd want overwatch is niet live maar op basis van demo review's. Maar dat maakt het er niet minder leuk op :)

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:49
JoSchaap schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 00:46:
Ochja en soms heb je er ook van dit soort potjes tussen zitten.
[video]

Natuurlijk gewoon toeval dat dit gebeurd want overwatch is niet live maar op basis van demo review's. Maar dat maakt het er niet minder leuk op :)
Hahaha mooi man.

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

• Jelle Brolnir
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 14 september 2015 @ 16:09:
[...]

Tenzij je een off-angle houdt, is het heel makkelijk voor iemand om al stuttersteppend een hoekje om te komen en je te instant-headshotten voor je de tijd krijgt om te reageren door een combinatie van peakers-advantage en reactietijd. Dan is het dynamisch houden van een angle misschien nog veiliger.

Steel heeft daar denk ik op dit moment de beste tutorial voor: YouTube: How to aim better
Thx voor de link. Die jiggle is uit mn skillset verdwenen na source, weet niet waarom. Angles cover ik meestal wel maar ben nog te gehaast, dat coveren gaat eigenlijk vanzelf net als het tegen de muur kleven. Grappig dat dat instinctief gaat. Dat samen een site coveren en smoken is nog even een droom op mg2 ben ik bang xD

EkkeHH schreef op maandag 14 september 2015 @ 23:09:
[...]

[...]

Nou ja, normaal ging ik iets van 5-20 op overpass tegen 5x LE. Gisteren een potje gedaan met en tegen LEM's, maar die gaven het al heel snel op. Andere mensen wouden weer geen overpass, dus dat ging ook lastig ;)

Ik snap best dat het niveau veel lager is dan mijn rank, maar ik weet iig wel dat ik gewoon goede spots heb gevonden. Op A site bij truck gaan zitten en je pas laten zien als de enemies de site op gaan werkte bijvoorbeeld goed, of op B short spotten bij dat houten ding en dan 'water' gaan zitten.

• Br3wmaster
  • Laatst online: 23-11 17:40
Sinds een paar dagen weer cs:go aan het spelen. Helaas gaan de placement matches niet echt lekker iets van 8 gespeeld en pas 2 gewonnen :( . Nu ben ik zelf ook echt geen pro maar de rest van mijn team lijkt ook altijd maar wat te doen waardoor er totaal geen eenheid of tactiek is. Misschien wat tweakers die is wat potjes willen spelen?

PSN: Brwmaster

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-11 15:14

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Br3wmaster schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:07:
Sinds een paar dagen weer cs:go aan het spelen. Helaas gaan de placement matches niet echt lekker iets van 8 gespeeld en pas 2 gewonnen :( . Nu ben ik zelf ook echt geen pro maar de rest van mijn team lijkt ook altijd maar wat te doen waardoor er totaal geen eenheid of tactiek is. Misschien wat tweakers die is wat potjes willen spelen?
Dat kan, mits dat je met mensen speelt die niet een te hoge rank zijn, anders kun je daar niet mee samen spelen (of je moet met 5 man pre made spelen).

Anders krijg je een melding dat het skill niveau te veel verschilt en kun je niet queuen.

[ Voor 7% gewijzigd door Lawwie op 15-09-2015 09:09 ]

• Assix
  • Laatst online: 15-01 18:52
Zijn er wat gold nova of MG1's die wat potjes samen willen spelen? Ik ben zelf MG1 en word die pugs een beetje zat :).

Steam: http://steamcommunity.com/id/MacAssix/

Voeg me maar toe!

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19:49
Je mag me altijd adden.

Ben Gold Nova Master en heb genoeg vrienden rond die rank.

http://steamcommunity.com/id/r4pt0rbelgium/home

• ghostman

ghostman

dwarf

Assix schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:23:
Zijn er wat gold nova of MG1's die wat potjes samen willen spelen? Ik ben zelf MG1 en word die pugs een beetje zat :).

Voeg me maar toe!
Toegevoegd :)
sdke schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:23:
Je mag me altijd adden.

Ben Gold Nova Master en heb genoeg vrienden rond die rank.

http://steamcommunity.com/id/r4pt0rbelgium/home
I'm not your friend, my friend :+

• Loetn
  • Laatst online: 19:06

Loetn

All-time lurker

Ben zelf ook GNM.
Steam: http://steamcommunity.com/id/Loetn/
Adden is for free, for gratis!

Ik ben af en toe ook eens te vinden op de Nehox TS.

[ Voor 14% gewijzigd door Loetn op 15-09-2015 09:29 ]

The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-11 18:07

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

dan plaats ik hier ook een berichtje..

Als mensen eens samen een potje willen spelen, ben zelf nu MGE
http://steamcommunity.com/profiles/76561197960412910/

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Verwijderd

Momenteel online op de teamspeak van hier: ts3.nehox.nl
Wachtend op medespelers. Graag premade groepje. :)

Add me maar:
http://steamcommunity.com/id/lodetv

Rank: Master Guardian 1.

• Wizz3rd
Is het misschien een idee om een keer 10 mans te gaan doen? Zoiets als reddit community night op dinsdag(als je daarmee bekend bent ) alleen dan van tweakers :P

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
Martijn32 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:08:
Is het misschien een idee om een keer 10 mans te gaan doen? Zoiets als reddit community night op dinsdag(als je daarmee bekend bent ) alleen dan van tweakers :P
Dit hebben we al een paar keer eerder gedaan en was altijd erg leuk (beekie vac :+). Vind het wel een leuk idee nog een keer te doen.

steam: failsnail, Letterbox

• Terrie

Terrie

Ik speel sinds kort op 1280x1024, i.p.v. 1920x1080 en alles lijkt veel groter, maar heb het idee dat de hitboxes toch wat verpest zijn nu. Dus wat is nou het beste?

markdm schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:16:
[...]

Dit hebben we al een paar keer eerder gedaan en was altijd erg leuk (beekie vac :+). Vind het wel een leuk idee nog een keer te doen.
48 bomb de vorige keer :p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Wizz3rd
Nice, hadden jullie dat gewoon op dat moment geregeld, of was er een post hierzo?

Verwijderd

Martijn32 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:08:
Leuke dingen opzich, alleen hebben we vaak super vage teams dan. Alles van global tot GN, speelt niet echt lekker.
Martijn32 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:32:
[...]

Nice, hadden jullie dat gewoon op dat moment geregeld, of was er een post hierzo?
Wij doen dat sporadisch via de TS gewoon. Als er 10 man is.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2015 10:40 ]

Martijn32 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:32:
[...]

Volgens mij was een het een combinatie van posts die dag en mensen die op de TS zaten! Was erg leuk alleen skill niveau liep een beetje uit elkaar :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Wizz3rd
hmr schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:39:
[...]

Volgens mij was een het een combinatie van posts die dag en mensen die op de TS zaten! Was erg leuk alleen skill niveau liep een beetje uit elkaar :)
Cool, lijkt me leuk om ook een keer mee te doen :)

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19:49
Een groep novas tegen eagles
Gewoon beetje een mix lijkt me goed. Ik kom wel op mijn smurf :>

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Wizz3rd
hmr schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:46:
[...]

Gewoon beetje een mix lijkt me goed. Ik kom wel op mijn smurf :>
Precies, als je gewoon 2 teamcaptains aanwijst, en die picken gewoon de teams (zo eerlijk mogelijk) is er niks aan de hand :)

Verwijderd

Martijn32 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:48:
[...]

Precies, als je gewoon 2 teamcaptains aanwijst, en die picken gewoon de teams (zo eerlijk mogelijk) is er niks aan de hand :)
ja, niet dus.

• Wereldkaart
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Assix schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:23:

Voeg me maar toe!
http://steamcommunity.com/profiles/76561198136509178
Is mn MG1 smurf, wil best potje met je spelen, add maar ;)
Je main is toch mg2? :+

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Wereldkaart
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
DMG atm, ben gestopt met soloq en ineens 3 ranks gepakt in een week xD
Dus nu op naar GE ^^
Wereldkaart schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:58:
[...]

DMG atm, ben gestopt met soloq en ineens 3 ranks gepakt in een week xD
Dus nu op naar GE ^^
I stopped caring about my rank :D.... speel ook stratroulette op mijn main en scout only enzo... Dus eigenlijk is het ook een soort smurf geworden...

Wat zijn de meningen eigenlijk daarover :P als ik op mijn main lekker scout only oid ga spelen in competitive, mag dat dan wel? Als mijn rank daardoor lager is dan hij zou moeten zijn?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

hmr schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:00:
[...]

I stopped caring about my rank :D.... speel ook stratroulette op mijn main en scout only enzo... Dus eigenlijk is het ook een soort smurf geworden...

Wat zijn de meningen eigenlijk daarover :P als ik op mijn main lekker scout only oid ga spelen in competitive, mag dat dan wel? Als mijn rank daardoor lager is dan hij zou moeten zijn?
Ja begin die discussie weer, tof.

Nee dat is deranken dus dat zou ook niet mogen van onze helden hier!
Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:18:
[...]

Ja begin die discussie weer, tof.

Nee dat is deranken dus dat zou ook niet mogen van onze helden hier!
Dan zou je dus, om stratroulette te mogen doen, een smurf moeten maken?!!? Ethisch dilemma!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Wizz3rd
Ik heb natuurlijk niet op tweakers meegedaan, maar met de reddit 10 mans zijn de teams meestal goed verdeeld desondanks dat ze daar ook van global tot silver zijn. Maar wat zou dan wel een oplossing zijn volgens jou?

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11 12:30
Terrie schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:17:
Ik speel sinds kort op 1280x1024, i.p.v. 1920x1080 en alles lijkt veel groter, maar heb het idee dat de hitboxes toch wat verpest zijn nu. Dus wat is nou het beste?
Twee weken niet spelen, dan switchen naar 4:3, dan ben je min of meer vergeten hoe 1920x1080 was, of terug schakelen naar 1920.

Je moet spelen met de resolutie die voor jou het prettigst voelt.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• Jo0Lz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-10 10:05

Jo0Lz

Lick the box!

Gisteren zo hard gelachen, prachtig! :D

Twitch | YouTube | Jo0Lz#2351 | Steam | Twitter

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
Terrie schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:17:
Hitboxes zijn toch al shit, welke resolutie je ook gebruikt.
Dus dat maakt opzich niet zoveel uit.

• Scrtz
Kan er geen admin in de let op het volgende toevoegen:

1. je rankup boeit niemand
2. je skins boeit niemand
3. alle settings zijn persoonlijk, vraag dus niet voor de 'beste' resolutie
4. geen smurf discussies
5. trade scammers zijn er al genoeg, geef ze dus niet nog meer aandacht in dit topic

nog toevoegingen :D? Zou dit topic een stuk leuker maken om doorheen te scrollen

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-11 14:05
Gisteren nog eens een niet premade gedaan. Russen , jep leave na 3 ronden :)

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-11 20:37
Bijna Supreme hier, ik voel het. Bottomfraggen doe ik zelden dus een rank up verdien ik volgens mij wel! :D

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:34
Scrtz schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:47:

4. geen smurf discussies
5. trade scammers zijn er al genoeg, geef ze dus niet nog meer aandacht in dit topic

nog toevoegingen :D? Zou dit topic een stuk leuker maken om doorheen te scrollen
Hoezo leuker om te scrollen, er is dan niets om te scrollen...

Verwijderd

4. geen smurf discussies

6. Limburgers moeten nederlands praten.
7. Jullie zijn allemaal beter dan pro's, we know.

Verwijderd

[..]
dylan_ schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:51:
Bijna Supreme hier, ik voel het. Bottomfraggen doe ik zelden dus een rank up verdien ik volgens mij wel! :D

Verwijderd

Martijn32 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:28:
[...]

Ik heb natuurlijk niet op tweakers meegedaan, maar met de reddit 10 mans zijn de teams meestal goed verdeeld desondanks dat ze daar ook van global tot silver zijn. Maar wat zou dan wel een oplossing zijn volgens jou?
Alleen dezelfde ranks, het zijn leuke potjes, maar balance was ver te zoeken. De 2/3 globals doen alles en het team wat een global minder had verloor 100%.

• dylan_

• Terrie

Terrie

4. geen smurf discussies

Slecht geslapen vannacht?
Misschien is dit wat voor jou > https://www.facebook.com/events/1670960739815118/

Verwijderd

Hey Terrie, je zit blijkbaar nog niet langer dan 2 dagen op dit topic, want anders had je nu ook wel een bult op je hoofd ten grootte van een negev.

Verwijderd

En daarom word je geen supreme _/-\o_

• k1NG
Haha ik dacht precies hetzelfde.

• Grim
Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:04:
[...]

Hey Terrie, je zit blijkbaar nog niet langer dan 2 dagen op dit topic, want anders had je nu ook wel een bult op je hoofd ten grootte van een negev.
Omdat hij hier nog niet zo lang als jou zit heeft hij geen recht tot spreken?
Wat een elitair gedoe hier toch door de 'veteranen' van de Nehox teamspeak. _O-

• dylan_
Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:04:
[...]

En daarom word je geen supreme _/-\o_
;( welles

Verwijderd

NuCl3aR schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:07:
[...]

het gaat over de eeuwige welke res, sens en onderbroek kleur discussie die hier dagelijks (opnieuw!) gevoerd word. De mensen die hier langer dan een week of 2 zitten moeten dit wel herkennen, jij ook.

Overigens is er een uitgebreide Topic start, maar aangezien niemand die leest (net als de regels op de ts3) komen we geen steek verder.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2015 12:10 ]

• Grim
Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:09:
[...]

het gaat over de eeuwige welke res, sens en onderbroek kleur discussie die hier dagelijks (opnieuw!) gevoerd word. De mensen die hier langer dan een week of 2 zitten moeten dit wel herkennen, jij ook.
Klopt, maar er zijn meerdere manieren om dit aan iemand duidelijk te maken. De manier die jij (meestal) kiest is de arrogantste van ze allemaal.

En zoals ik al meerdere maanden geleden een keertje gezegd heb wordt het dringend tijd om al die dingen een keer in de topic warning te plaatsen.

Verwijderd

NuCl3aR schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:11:
[...]

Klopt, maar er zijn meerdere manieren om dit aan iemand duidelijk te maken. De manier die jij (meestal) kiest is de arrogantste van ze allemaal.

En zoals ik al meerdere maanden geleden een keertje gezegd heb wordt het dringend tijd om al die dingen een keer in de topic warning te plaatsen.
Dat was Scrtz zn voorstel ook, waarbij Terrie met een 'geweldige' opmerking kwam. Ik toen ook.

• Terrie

Terrie

NuCl3aR schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:07:
[...]

Nee, mensen die iets nieuwer zijn op dit forumdeel mogen niet te veel zeggen.

• dylan_
Jullie zijn net wijven hier :D

Als mensen lekker willen posten dat ze eindelijk Global zijn of een ace hebben gemaakt en een video ervan plaatsen SO BE IT. Dat jij er niet tegen kan is jouw probleem. Een appart topic voor prijsbepaling van skins kan ik nog wel in meekomen. Dit is een algemeen CSGO topic en lijkt het mij niet meer dan logisch dat mensen hier (bijna) alles mogen plaatsen omtrent CSGO, dus ook rankups.

• Scrtz
k1NG schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:05:
[...]

Haha ik dacht precies hetzelfde.
Ik slaap nooit slecht, maak je daar maar geen zorgen om ;). Over een maandje spreken we ons weer mits je dagelijks/wekelijks dit topic blijft lezen en dan zal je me meer dan gelijk geven.
dylan_ schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:19:
Jullie zijn net wijven hier :D

Als mensen lekker willen posten dat ze eindelijk Global zijn of een ace hebben gemaakt en een video ervan plaatsen SO BE IT. Dat jij er niet tegen kan is jouw probleem. Een appart topic voor prijsbepaling van skins kan ik nog wel in meekomen. Dit is een algemeen CSGO topic en lijkt het mij niet meer dan logisch dat mensen hier (bijna) alles mogen plaatsen omtrent CSGO, dus ook rankups.
Dat posten van je rankup is dan ook het minst ergste uit het rijtje.

[ Voor 46% gewijzigd door Scrtz op 15-09-2015 12:21 ]

Verwijderd

Terrie schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:18:
[...]

Nee, mensen die iets nieuwer zijn op dit forumdeel mogen niet te veel zeggen.
Jij bent moooeilijk goed in woorden verdraaien, haha.

Lees is langer dan je neus lang is en kom niet elke keer als er een nieuw persoon is met dezelfde kut discussies. Als je afgelopen halfjaar terugleest zie je elke dag dezelfde bagger discussies, met enkele keer een goede vraag die weggedrukt word omdat iemand het zo belangrijk vind zijn "geweldige AWP SCHOTEN OMG" te vermelden, zonder beeld ook nog. Om niet te beginnen over de WELKE SENS HEB JIJ LELELEL.

• Wizz3rd
Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:20:
[...]

Lees is langer dan je neus lang is en kom niet elke keer als er een nieuw persoon is met dezelfde kut discussies. Als je afgelopen halfjaar terugleest zie je elke dag dezelfde bagger discussies, met enkele keer een goede vraag die weggedrukt word omdat iemand het zo belangrijk vind zijn "geweldige AWP SCHOTEN OMG" te vermelden, zonder beeld ook nog. Om niet te beginnen over de WELKE SENS HEB JIJ LELELEL.
Tja, het is maar net wat je verwacht van zo'n grote multi topic post :)

• k1NG
Scrtz schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:20:
[...]
Ik slaap nooit slecht, maak je daar maar geen zorgen om ;). Over een maandje spreken we ons weer mits je dagelijks/wekelijks dit topic blijft lezen en dan zal je me meer dan gelijk geven.
Ik lees dit topic ook dagelijks maarja dit zijn gewoon onderwerpen die altijd terug zullen blijven komen.

• Jelle Brolnir
Volgens mij is deze discussie nu afgerond ? Wat je niet wilt lezen, lees je niet en de rest bestempeld de mod wel als spam. Ok, doei !

Laten we dit geschil op de_cache oplossen!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Terrie

Terrie

Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:20:
[...]

Oke oke, ik ben het met je eens, maar ik kon de vergelijking met resolutie en hitboxes niet zo snel vinden. En dat iemand vandaag weer een 5 k' heeft gemaakt interesseert mij ook bijzonder weinig. 8)7

Terrie schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 13:24:
[...]

Oke oke, ik ben het met je eens, maar ik kon de vergelijking met resolutie en hitboxes niet zo snel vinden. En dat iemand vandaag weer een 5 k' heeft gemaakt interesseert mij ook bijzonder weinig. 8)7
Eigenlijk interesseert men zich vooral voor in zichzelf op dit forum 8)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-10 11:56

iLikeNoobies

With Big Boobies

how about... no...

Like, subscribe, comment en donate!

[ Voor 71% gewijzigd door BM op 16-09-2015 08:37 ]

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Pagina: 1 ... 170 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic