Kut om tegen te spelen, leuk om zelf te doen. Einde discussie idd wat scrtz zegt.Martijn32 schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:35:
Ben zelf trouwens wel benieuwd wat mensen hier van smurfs vinden. Ik ben zelf dan GE en ik heb dan ook een smurf die in LE zit atm. Ik doe het zelf vooral zodat ik met mijn vrienden kan spelen die meestal <LE zijn, zodat die niet tegen globals hoeven te spelen
Desondanks dat ik niet altijd even serieus speel in dat soort potjes snap ik best dat het erg vervelend is als je tegen een global smurf moet als je probeert te ranken. Dus wat vinden jullie van smurfs?
Ja dankje, ik speel meestal met drie andere vrienden van me en we hebben vroeger ook veel competitive gespeeld op CoD4 dus die gamesense zit er wel sneller ingebakken als je overstapt naar CS:GO.Martijn32 schreef op maandag 14 september 2015 @ 10:28:
[...]
Is goed, ik accept je wel zodra ik thuis benEn na 500 uurtjes global, netjes hoor.
auto sniper is misschien not done, maar is het niet belangrijker als je daardoor de match kan winnen door daar bijvoorbeeld iets mee te forceren?
smurfs. ... pfff niet weer dat gezever.
vanavond maar eens weer spelen. Als er nog een aantal van rond mijn niveau zitten en tijd hebben, lijkt het me leuk om samen te gamen.
smurfs. ... pfff niet weer dat gezever.
vanavond maar eens weer spelen. Als er nog een aantal van rond mijn niveau zitten en tijd hebben, lijkt het me leuk om samen te gamen.
stuck in Silver Hell
Waarom stoppen? Dat betekent dus dat je eigenlijk niet goed genoeg bent voor global, maar wel die rank wil showen. Als je 'echt' global bent dan derank je toch niet.Martijn32 schreef op maandag 14 september 2015 @ 10:01:
[...]
Aah das wel zuur idd, gewoon stoppen met MM nadat je GE hebt en gewoon faceit/esea gaan spelen
Over esea: wat vinden jullie ervan dat (sinds een update een paar maanden terug) hun client full-time actief is op je computer en dat esea met hun client door al je bestanden heen kan? Voor mij was dit dé reden om direct te uninstallen en unsubscriben, ook omdat ze al het bitcoinschandaal op hun naam hebben staan waarbij computers van gebruikers stiekem werden gebruikt om bitcoins te minen.
Precies dat, en nog veel belangrijker, de volgende stap is niet esea of faceit, dan ben je feitelijk precies hetzelfde als MM aan het doen, de volgende stap is een team zoeken of iig een vast groepje mensen, daar ga je veel meer plezier mee beleven en kun je echt iets opbouwen.EkkeHH schreef op maandag 14 september 2015 @ 14:39:
[...]
Waarom stoppen? Dat betekent dus dat je eigenlijk niet goed genoeg bent voor global, maar wel die rank wil showen. Als je 'echt' global bent dan derank je toch niet.
Over esea: wat vinden jullie ervan dat (sinds een update een paar maanden terug) hun client full-time actief is op je computer en dat esea met hun client door al je bestanden heen kan? Voor mij was dit dé reden om direct te uninstallen en unsubscriben, ook omdat ze al het bitcoinschandaal op hun naam hebben staan waarbij computers van gebruikers stiekem werden gebruikt om bitcoins te minen.
Allemaal leuk en aardig dat je solo hard kan knallen, maar draait het het hele spel niet om.
Heeft niet alles* met goed genoeg zijn te maken, dat ligt aan meerdere factorenEkkeHH schreef op maandag 14 september 2015 @ 14:39:
[...]
Waarom stoppen? Dat betekent dus dat je eigenlijk niet goed genoeg bent voor global, maar wel die rank wil showen. Als je 'echt' global bent dan derank je toch niet.
Verwijderd
Ik heb je perongeluk ook toegevoegd.Martijn32 schreef op maandag 14 september 2015 @ 10:11:
[...]
haha, mijne hangt er ook al evenVoeg me maar toe als je wil, kunnen we wel binnenkort wat matches doen
https://steamcommunity.com/id/xwizz3rdx (andere mensen mogen me ook wel toevoegen hoor
)
Maar als ik het goed begrijp ben je dus ook supreme?
https://steamcommunity.com/id/mahoda
Dat is helemaal prima, ik zal je wel ff accepterenVerwijderd schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:04:
[...]
Ik heb je perongeluk ook toegevoegd.
Maar als ik het goed begrijp ben je dus ook supreme?
https://steamcommunity.com/id/mahoda
Ik vind het zelf altijd leuk om te zien dat de meeste global smurfs echt extreem snel headies 'maken'. Voordat ik m'n crosshair op hun hoofd heb ben ik al doodMartijn32 schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:35:
Ben zelf trouwens wel benieuwd wat mensen hier van smurfs vinden. Ik ben zelf dan GE en ik heb dan ook een smurf die in LE zit atm. Ik doe het zelf vooral zodat ik met mijn vrienden kan spelen die meestal <LE zijn, zodat die niet tegen globals hoeven te spelen
Desondanks dat ik niet altijd even serieus speel in dat soort potjes snap ik best dat het erg vervelend is als je tegen een global smurf moet als je probeert te ranken. Dus wat vinden jullie van smurfs?
edit: zie dat de global accounts die hier zijn gepost met weinig uur in CS:GO al global zijn, hebben jullie ook CSS/CS1.6 gespeelt?
[ Voor 7% gewijzigd door Brogala op 14-09-2015 15:29 ]
Je bedoelt dat jij in hun crosshair loopt voordat je kan reageren?Brogala schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:25:
[...]
Ik vind het zelf altijd leuk om te zien dat de meeste global smurfs echt extreem snel headies 'maken'. Voordat ik m'n crosshair op hun hoofd heb ben ik al doodMaar goed, de meeste hebben dan ook al 1000+ uur in CS.
Voor mij is dat de grootste transitie geweest van de middenranks omhoog, vertrouwen op crosshairplacement en het pre-aimen/pre-peeken in plaats van rauwe aim en reactievermogen. Dat op elke map beheersen is waar veel tijd in gaat zitten, maar als je dat eenmaal beheerst, dan kan je op elke account in no-time lem/supreme/global worden.
Nou, ik hou dus met een M4A1 Apps op mirage. Die GE peakt en boem instaheadshot. Had m'n crosshair keurig op hoofdlevel en schoot ook wel, maar ik raakte hem niet. Het viel me bijvoorbeeld dat toen ik f0rest zijn pistol skills zag, hij de enemy in zijn crosshair liet lopen en dan schoot. Maar mij lukt dat niet, ik schiet altijd net te laat of te snel. Mijn reactietijd is volgens die site 190ms, dat leek me wel genoeg?A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:43:
[...]
Je bedoelt dat jij in hun crosshair loopt voordat je kan reageren?
Voor mij is dat de grootste transitie geweest van de middenranks omhoog, vertrouwen op crosshairplacement en het pre-aimen/pre-peeken in plaats van rauwe aim en reactievermogen. Dat op elke map beheersen is waar veel tijd in gaat zitten, maar als je dat eenmaal beheerst, dan kan je op elke account in no-time lem/supreme/global worden.
En ik ga maar eens kijken hoe en waar ik mijn crosshair plaats, en wat daar aan te verbeteren valt
Je kan idd eens kijken hoe dicht, of hoe ver je je crosshair van een muur hebt staan. Als ze je crosshair al voorbij zijn voordat je schiet kan je hem beter iets verder naar rechts doen.(Als de muur links is derp *) Of andersom natuurlijkBrogala schreef op maandag 14 september 2015 @ 16:02:
[...]
Nou, ik hou dus met een M4A1 Apps op mirage. Die GE peakt en boem instaheadshot. Had m'n crosshair keurig op hoofdlevel en schoot ook wel, maar ik raakte hem niet. Het viel me bijvoorbeeld dat toen ik f0rest zijn pistol skills zag, hij de enemy in zijn crosshair liet lopen en dan schoot. Maar mij lukt dat niet, ik schiet altijd net te laat of te snel. Mijn reactietijd is volgens die site 190ms, dat leek me wel genoeg?
En ik ga maar eens kijken hoe en waar ik mijn crosshair plaats, en wat daar aan te verbeteren valtHet klopt dat ik op dit moment vooral vertrouw op flickshots en aim
Wat opzich redelijk gaat, maar niet genoeg om hoger dan LEM te worden.
Tenzij je een off-angle houdt, is het heel makkelijk voor iemand om al stuttersteppend een hoekje om te komen en je te instant-headshotten voor je de tijd krijgt om te reageren door een combinatie van peakers-advantage en reactietijd. Dan is het dynamisch houden van een angle misschien nog veiliger.Brogala schreef op maandag 14 september 2015 @ 16:02:
[...]
Nou, ik hou dus met een M4A1 Apps op mirage. Die GE peakt en boem instaheadshot. Had m'n crosshair keurig op hoofdlevel en schoot ook wel, maar ik raakte hem niet. Het viel me bijvoorbeeld dat toen ik f0rest zijn pistol skills zag, hij de enemy in zijn crosshair liet lopen en dan schoot. Maar mij lukt dat niet, ik schiet altijd net te laat of te snel. Mijn reactietijd is volgens die site 190ms, dat leek me wel genoeg?
En ik ga maar eens kijken hoe en waar ik mijn crosshair plaats, en wat daar aan te verbeteren valtHet klopt dat ik op dit moment vooral vertrouw op flickshots en aim
Steel heeft daar denk ik op dit moment de beste tutorial voor: YouTube: How to aim better
Brogala gewoon een cheap ass muis kopen en dan nog eens proberen xD... had vandaag met mijn crappy muis de raarste kills weer..
Goeie instellingen (rates, interp etc!) en vloeiend beeld (fps, hz.) doen erg veel, voor mij in ieder geval.. maar het is zeker niet subjectief.Brogala schreef op maandag 14 september 2015 @ 16:02:
[...]
Hahah nee nee, ook die discussie gaan we niet weer beginnen.mklkhanou schreef op maandag 14 september 2015 @ 16:34:
[...]
Goeie instellingen (rates, interp etc!) en vloeiend beeld (fps, hz.) doen erg veel, voor mij in ieder geval.. maar het is zeker niet subjectief.
Ik heb een 1000hertz Deathadder, altijd 200+ FPS in comp en een 144 hertz monitor dus daar ligt het niet aanmklkhanou schreef op maandag 14 september 2015 @ 16:34:
[...]
Goeie instellingen (rates, interp etc!) en vloeiend beeld (fps, hz.) doen erg veel, voor mij in ieder geval.. maar het is zeker niet subjectief.
En thanks voor de uitleg awesome.
@ mklkhanou, het kan inderdaad zijn dat ik mijn crosshair te ver of te dicht bij een muur heb staan.
Dat heb ik al geprobeerd met de muis van m'n broertje, ging niet echt goedTheAnthonyNL schreef op maandag 14 september 2015 @ 16:22:
Brogala gewoon een cheap ass muis kopen en dan nog eens proberen xD... had vandaag met mijn crappy muis de raarste kills weer..
Probeer geen discussie te beginnen, maar Brogala te helpen. Het is gewoon een feit als je je instellingen fucked up hebt staan je minder raakt. Maar volgens mij is dat niet het geval..TheRecklezz schreef op maandag 14 september 2015 @ 16:35:
[...]
Hahah nee nee, ook die discussie gaan we niet weer beginnen.
Haha, vriend van me heeft een wireless muis en een monitor uit 2007 ofzo. Het even geprobeerd te deathmatchen maar door alle vertragingen van wat op het beeld komt kan je echt niks raken.mklkhanou schreef op maandag 14 september 2015 @ 16:42:
[...]
Probeer geen discussie te beginnen, maar Brogala te helpen. Het is gewoon een feit als je je instellingen fucked up hebt staan je minder raakt. Maar volgens mij is dat niet het geval..
Gewoon prefirenBrogala schreef op maandag 14 september 2015 @ 16:40:
[...]
Ik heb een 1000hertz Deathadder, altijd 200+ FPS in comp en een 144 hertz monitor dus daar ligt het niet aan![]()
En thanks voor de uitleg awesome.
@ mklkhanou, het kan inderdaad zijn dat ik mijn crosshair te ver of te dicht bij een muur heb staan.
Dat viel nog best mee in de match met mij toenTheAnthonyNL schreef op maandag 14 september 2015 @ 17:03:
[...]
Gewoon prefiren... als ik dat doe krijg ik gelijk flames aan mn kont lol... overigens weet ik laatste tijd iets te vaak precies waar iemand vandaan komt.
Steam: Ryada.
Trouwens, wat ik nergens kan vinden, is het (bijna) onmogelijk om suprême / global te worden zonder een gamers muis, 144hz scherm etc? Speel zelf op een oud beeldscherm met een draadloze muis en een cheapo keyboard maar heb wel het idee dat ik nu MG2 aankan en met wat trainen ook wel een stuk hoger.
Ach ja, het wordt beter met lager reactievermogen, optimale settings en betere gear, maar dan nog is het niet voldoende om het peekers advantage en skill te niet te doen (behalve wellicht met awp) ongeacht je gear. Nog even los van de technische lag-compensatie in een hit-scan game, de peeker hoeft niet te reageren, maar gewoon pre-fireën op de meest logische locatie dus die is altijd per definitie sneller dan degene die (statisch) een hoek houdt en die moet reageren.mklkhanou schreef op maandag 14 september 2015 @ 16:42:
[...]
Probeer geen discussie te beginnen, maar Brogala te helpen. Het is gewoon een feit als je je instellingen fucked up hebt staan je minder raakt. Maar volgens mij is dat niet het geval..
Zo zijn er zoveel posities die goed lijken maar tegelijkertijd super kwetsbaar voor pre-fires tegen ervaren spelers. Op car in mirage apps houden, dust2 back-plat voor b-tunnel, op inferno van long corner mid proberen te houden etc.
Je wilt idealiter een off-angle houden (met mogelijkheid om een 'tweede linie' te kunnen houden wanneer je gerushed wordt) of dynamisch peeken, om een site te houden.
Ik heb zojuist mijn tweede episode ge-upload van: What can you do?!, deze keer heb ik Cache aangedaan voor wat geinige flashes/nades etc. Feedback wordt op prijs gesteld.
YouTube: What can you do?! Cache
YouTube: What can you do?! Cache
http://twitch.tv/theviewingexperience
En niemand die ff opmerkt dat alle iconen weg zijn.NeHoX schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 14:27:
[...]
Was even TS3 server update. Als je op teamspeak had gezeten had ik je persoonlijk op de hoogte gesteld zoals de rest.
Ik kan die updates alleen sochtends doen want iedereen is hier tot Savonds laat online.
Hersteld inmiddels
Denk dat het wel mogelijk is. Maar wat ik je echt aanraad is een goede muis. De pricewatch: CM Storm Alcor is een hele goede muis die ook nog eens goedkoop is. Draadloos was voor mij echt veel te traag (tenminste, de pricewatch: Logitech Performance Mouse MX). En geen acceleratie hebben, wat sommige sensoren in goedkope muizen nog wel eens hebben, is ook heel erg handig voor goed aimen.ghostman schreef op maandag 14 september 2015 @ 17:12:
Trouwens, wat ik nergens kan vinden, is het (bijna) onmogelijk om suprême / global te worden zonder een gamers muis, 144hz scherm etc? Speel zelf op een oud beeldscherm met een draadloze muis en een cheapo keyboard maar heb wel het idee dat ik nu MG2 aankan en met wat trainen ook wel een stuk hoger.
144 hertz is erg fijn en kan ook wel een beetje helpen met preciezer aimen, maar niet dat je er echt beter van wordt. Oud beeldscherm hangt vooral van de response time af.
Zit er wel aan te denken om voor een klein budget wat dingen te halen zoals een headset (nog niet gedaanBrogala schreef op maandag 14 september 2015 @ 17:37:
[...]
Denk dat het wel mogelijk is. Maar wat ik je echt aanraad is een goede muis. De pricewatch: CM Storm Alcor is een hele goede muis die ook nog eens goedkoop is. Draadloos was voor mij echt veel te traag (tenminste, de pricewatch: Logitech Performance Mouse MX). En geen acceleratie hebben, wat sommige sensoren in goedkope muizen nog wel eens hebben, is ook heel erg handig voor goed aimen.
144 hertz is erg fijn en kan ook wel een beetje helpen met preciezer aimen, maar niet dat je er echt beter van wordt. Oud beeldscherm hangt vooral van de response time af.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Acer X223W Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Koss KHP21v (Zilver) | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Microsoft Wired Keyboard 600 | € 12,40 | € 12,40 |
| 1 | Logitech Performance Mouse MX | € 59,20 | € 59,20 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 71,60 | |
vandaag eerste overwatch review gehad.
Elke keer als is cs go opstart heb ik een nieuwe case. Nu al de 5de afgerond en jawel hoor. een 6de is er weer.
Gaat dit nog stoppen? Of is het nu elke keer raak?
Wil er wel af en toe een paar doen, maar dit loopt een beetje uit de hand
Elke keer als is cs go opstart heb ik een nieuwe case. Nu al de 5de afgerond en jawel hoor. een 6de is er weer.
Je blijft Overwatch cases krijgen. Als je er eentje hebt afgerond kan het soms een tijdje duren voor je de volgende krijgt (5+ minuten). Je bent niet verplicht om Overwatch te doen, je kunt het compleet negeren en er zal geen haan naar kraaien.SonyEricsson schreef op maandag 14 september 2015 @ 18:30:
vandaag eerste overwatch review gehad.
Steam: Grim
blijven komen idd.
Gewoon steeds paar afhandelen, kost niet veel tijd en toch worden er zo af en toe cheaters door uitgeknalt. Leuk hoor
Gewoon steeds paar afhandelen, kost niet veel tijd en toch worden er zo af en toe cheaters door uitgeknalt. Leuk hoor
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Zijn er hier ook mensen die gebruiken van Razer's sensitivity clutch? Das als je rechtermuisknop doet de sensitivity van de muis lager word. Bij mij werkt het echt ultra laggy, maar het klinkt als iets waar door ik beter zou gaan spelen..
Ayy lmao ... was pas eerste potje van de dag gekkie ... ik moet wel eerst op dreef zijnwambamNL schreef op maandag 14 september 2015 @ 17:08:
[...]
Dat viel nog best mee in de match met mij toen
Noob, your hacks got patchedTheAnthonyNL schreef op maandag 14 september 2015 @ 20:15:
[...]
Ayy lmao ... was pas eerste potje van de dag gekkie ... ik moet wel eerst op dreef zijn
Steam: Ryada.
Na veel comp matches op overpass snap ik eindelijk hoe je map goed kan/moet spelen!
Met resultaat: http://steamcommunity.com...filedetails/?id=518429078 .
Brogala schreef op maandag 14 september 2015 @ 16:02:
Ik denk dat het resultaat eerder te maken heeft met het feit dat je tegenstanders 5/6 ranks lager zijn dan jij bent op je main. Misschien tegenstanders van je eigen niveau pakken om je mapkennis te testenBrogala schreef op maandag 14 september 2015 @ 22:27:
Na veel comp matches op overpass snap ik eindelijk hoe je map goed kan/moet spelen!![]()
EkkeHH schreef op maandag 14 september 2015 @ 23:09:
[...]
[...]
Ik denk dat het resultaat eerder te maken heeft met het feit dat je tegenstanders 5/6 ranks lager zijn dan jij bent op je main. Misschien tegenstanders van je eigen niveau pakken om je mapkennis te testen
Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium
Hahaha mooi man.JoSchaap schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 00:46:
Ochja en soms heb je er ook van dit soort potjes tussen zitten.
[video]
Natuurlijk gewoon toeval dat dit gebeurd want overwatch is niet live maar op basis van demo review's. Maar dat maakt het er niet minder leuk op
Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.
Thx voor de link. Die jiggle is uit mn skillset verdwenen na source, weet niet waarom. Angles cover ik meestal wel maar ben nog te gehaast, dat coveren gaat eigenlijk vanzelf net als het tegen de muur kleven. Grappig dat dat instinctief gaat. Dat samen een site coveren en smoken is nog even een droom op mg2 ben ik bang xDA.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 14 september 2015 @ 16:09:
[...]
Tenzij je een off-angle houdt, is het heel makkelijk voor iemand om al stuttersteppend een hoekje om te komen en je te instant-headshotten voor je de tijd krijgt om te reageren door een combinatie van peakers-advantage en reactietijd. Dan is het dynamisch houden van een angle misschien nog veiliger.
Steel heeft daar denk ik op dit moment de beste tutorial voor: YouTube: How to aim better
Nou ja, normaal ging ik iets van 5-20 op overpass tegen 5x LE. Gisteren een potje gedaan met en tegen LEM's, maar die gaven het al heel snel op. Andere mensen wouden weer geen overpass, dus dat ging ook lastigEkkeHH schreef op maandag 14 september 2015 @ 23:09:
[...]
[...]
Ik denk dat het resultaat eerder te maken heeft met het feit dat je tegenstanders 5/6 ranks lager zijn dan jij bent op je main. Misschien tegenstanders van je eigen niveau pakken om je mapkennis te testen
Ik snap best dat het niveau veel lager is dan mijn rank, maar ik weet iig wel dat ik gewoon goede spots heb gevonden. Op A site bij truck gaan zitten en je pas laten zien als de enemies de site op gaan werkte bijvoorbeeld goed, of op B short spotten bij dat houten ding en dan 'water' gaan zitten.
Sinds een paar dagen weer cs:go aan het spelen. Helaas gaan de placement matches niet echt lekker iets van 8 gespeeld en pas 2 gewonnen
. Nu ben ik zelf ook echt geen pro maar de rest van mijn team lijkt ook altijd maar wat te doen waardoor er totaal geen eenheid of tactiek is. Misschien wat tweakers die is wat potjes willen spelen?
PSN: Brwmaster
Dat kan, mits dat je met mensen speelt die niet een te hoge rank zijn, anders kun je daar niet mee samen spelen (of je moet met 5 man pre made spelen).Br3wmaster schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:07:
Sinds een paar dagen weer cs:go aan het spelen. Helaas gaan de placement matches niet echt lekker iets van 8 gespeeld en pas 2 gewonnen. Nu ben ik zelf ook echt geen pro maar de rest van mijn team lijkt ook altijd maar wat te doen waardoor er totaal geen eenheid of tactiek is. Misschien wat tweakers die is wat potjes willen spelen?
Anders krijg je een melding dat het skill niveau te veel verschilt en kun je niet queuen.
[ Voor 7% gewijzigd door Lawwie op 15-09-2015 09:09 ]
Zijn er wat gold nova of MG1's die wat potjes samen willen spelen? Ik ben zelf MG1 en word die pugs een beetje zat
.
Steam: http://steamcommunity.com/id/MacAssix/
Voeg me maar toe!
Voeg me maar toe!
Je mag me altijd adden.
Ben Gold Nova Master en heb genoeg vrienden rond die rank.
http://steamcommunity.com/id/r4pt0rbelgium/home
ToegevoegdAssix schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:23:
Zijn er wat gold nova of MG1's die wat potjes samen willen spelen? Ik ben zelf MG1 en word die pugs een beetje zat.
Voeg me maar toe!
I'm not your friend, my friendsdke schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:23:
Je mag me altijd adden.
Ben zelf ook GNM.
Steam: http://steamcommunity.com/id/Loetn/
Adden is for free, for gratis!
Ik ben af en toe ook eens te vinden op de Nehox TS.
Steam: http://steamcommunity.com/id/Loetn/
Adden is for free, for gratis!
Ik ben af en toe ook eens te vinden op de Nehox TS.
[ Voor 14% gewijzigd door Loetn op 15-09-2015 09:29 ]
The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.
dan plaats ik hier ook een berichtje..
Als mensen eens samen een potje willen spelen, ben zelf nu MGE
http://steamcommunity.com/profiles/76561197960412910/
Als mensen eens samen een potje willen spelen, ben zelf nu MGE
http://steamcommunity.com/profiles/76561197960412910/
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Verwijderd
Momenteel online op de teamspeak van hier: ts3.nehox.nl
Wachtend op medespelers. Graag premade groepje.
Add me maar:
http://steamcommunity.com/id/lodetv
Rank: Master Guardian 1.
Wachtend op medespelers. Graag premade groepje.
Add me maar:
http://steamcommunity.com/id/lodetv
Rank: Master Guardian 1.
Is het misschien een idee om een keer 10 mans te gaan doen? Zoiets als reddit community night op dinsdag(als je daarmee bekend bent ) alleen dan van tweakers
Dit hebben we al een paar keer eerder gedaan en was altijd erg leuk (beekie vacMartijn32 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:08:
Is het misschien een idee om een keer 10 mans te gaan doen? Zoiets als reddit community night op dinsdag(als je daarmee bekend bent ) alleen dan van tweakers
Ik speel sinds kort op 1280x1024, i.p.v. 1920x1080 en alles lijkt veel groter, maar heb het idee dat de hitboxes toch wat verpest zijn nu. Dus wat is nou het beste?
48 bomb de vorige keermarkdm schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:16:
[...]
Dit hebben we al een paar keer eerder gedaan en was altijd erg leuk (beekie vac). Vind het wel een leuk idee nog een keer te doen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Nice, hadden jullie dat gewoon op dat moment geregeld, of was er een post hierzo?
Verwijderd
Leuke dingen opzich, alleen hebben we vaak super vage teams dan. Alles van global tot GN, speelt niet echt lekker.Martijn32 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:08:
Wij doen dat sporadisch via de TS gewoon. Als er 10 man is.Martijn32 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:32:
[...]
Nice, hadden jullie dat gewoon op dat moment geregeld, of was er een post hierzo?
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2015 10:40 ]
Volgens mij was een het een combinatie van posts die dag en mensen die op de TS zaten! Was erg leuk alleen skill niveau liep een beetje uit elkaarMartijn32 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:32:
[...]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Cool, lijkt me leuk om ook een keer mee te doenhmr schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:39:
[...]
Volgens mij was een het een combinatie van posts die dag en mensen die op de TS zaten! Was erg leuk alleen skill niveau liep een beetje uit elkaar
Gewoon beetje een mix lijkt me goed. Ik kom wel op mijn smurfsdke schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:45:
Een groep novas tegen eagles
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Precies, als je gewoon 2 teamcaptains aanwijst, en die picken gewoon de teams (zo eerlijk mogelijk) is er niks aan de handhmr schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:46:
[...]
Gewoon beetje een mix lijkt me goed. Ik kom wel op mijn smurf
Verwijderd
ja, niet dus.Martijn32 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:48:
[...]
Precies, als je gewoon 2 teamcaptains aanwijst, en die picken gewoon de teams (zo eerlijk mogelijk) is er niks aan de hand
http://steamcommunity.com/profiles/76561198136509178Assix schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:23:
Zijn er wat gold nova of MG1's die wat potjes samen willen spelen? Ik ben zelf MG1 en word die pugs een beetje zat.
Voeg me maar toe!
Is mn MG1 smurf, wil best potje met je spelen, add maar
Je main is toch mg2?Wereldkaart schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:56:
[...]
http://steamcommunity.com/profiles/76561198136509178
Is mn MG1 smurf, wil best potje met je spelen, add maar
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
DMG atm, ben gestopt met soloq en ineens 3 ranks gepakt in een week xD
Dus nu op naar GE ^^
I stopped caring about my rankWereldkaart schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:58:
[...]
DMG atm, ben gestopt met soloq en ineens 3 ranks gepakt in een week xD
Dus nu op naar GE ^^
Wat zijn de meningen eigenlijk daarover
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Ja begin die discussie weer, tof.hmr schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:00:
[...]
I stopped caring about my rank.... speel ook stratroulette op mijn main en scout only enzo... Dus eigenlijk is het ook een soort smurf geworden...
Wat zijn de meningen eigenlijk daaroverals ik op mijn main lekker scout only oid ga spelen in competitive, mag dat dan wel? Als mijn rank daardoor lager is dan hij zou moeten zijn?
Nee dat is deranken dus dat zou ook niet mogen van onze helden hier!
Dan zou je dus, om stratroulette te mogen doen, een smurf moeten maken?!!? Ethisch dilemma!Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:18:
[...]
Ja begin die discussie weer, tof.
Nee dat is deranken dus dat zou ook niet mogen van onze helden hier!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik heb natuurlijk niet op tweakers meegedaan, maar met de reddit 10 mans zijn de teams meestal goed verdeeld desondanks dat ze daar ook van global tot silver zijn. Maar wat zou dan wel een oplossing zijn volgens jou?
Twee weken niet spelen, dan switchen naar 4:3, dan ben je min of meer vergeten hoe 1920x1080 was, of terug schakelen naar 1920.Terrie schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:17:
Ik speel sinds kort op 1280x1024, i.p.v. 1920x1080 en alles lijkt veel groter, maar heb het idee dat de hitboxes toch wat verpest zijn nu. Dus wat is nou het beste?
Je moet spelen met de resolutie die voor jou het prettigst voelt.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Hitboxes zijn toch al shit, welke resolutie je ook gebruikt.Terrie schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:17:
Dus dat maakt opzich niet zoveel uit.
Kan er geen admin in de let op het volgende toevoegen:
1. je rankup boeit niemand
2. je skins boeit niemand
3. alle settings zijn persoonlijk, vraag dus niet voor de 'beste' resolutie
4. geen smurf discussies
5. trade scammers zijn er al genoeg, geef ze dus niet nog meer aandacht in dit topic
nog toevoegingen
? Zou dit topic een stuk leuker maken om doorheen te scrollen
4. geen smurf discussies
5. trade scammers zijn er al genoeg, geef ze dus niet nog meer aandacht in dit topic
nog toevoegingen
Gisteren nog eens een niet premade gedaan. Russen , jep leave na 3 ronden
Bijna Supreme hier, ik voel het. Bottomfraggen doe ik zelden dus een rank up verdien ik volgens mij wel!
Hoezo leuker om te scrollen, er is dan niets om te scrollen...Scrtz schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:47:
4. geen smurf discussies
nog toevoegingen? Zou dit topic een stuk leuker maken om doorheen te scrollen
Verwijderd
6. Limburgers moeten nederlands praten.Scrtz schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:47:
4. geen smurf discussies
7. Jullie zijn allemaal beter dan pro's, we know.
Verwijderd
Scrtz schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:47:
[..]
dylan_ schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:51:
Bijna Supreme hier, ik voel het. Bottomfraggen doe ik zelden dus een rank up verdien ik volgens mij wel!
Verwijderd
Alleen dezelfde ranks, het zijn leuke potjes, maar balance was ver te zoeken. De 2/3 globals doen alles en het team wat een global minder had verloor 100%.Martijn32 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:28:
[...]
Ik heb natuurlijk niet op tweakers meegedaan, maar met de reddit 10 mans zijn de teams meestal goed verdeeld desondanks dat ze daar ook van global tot silver zijn. Maar wat zou dan wel een oplossing zijn volgens jou?
Slecht geslapen vannacht?Scrtz schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:47:
4. geen smurf discussies
Misschien is dit wat voor jou > https://www.facebook.com/events/1670960739815118/
Verwijderd
Hey Terrie, je zit blijkbaar nog niet langer dan 2 dagen op dit topic, want anders had je nu ook wel een bult op je hoofd ten grootte van een negev.Terrie schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:03:
[...]
Slecht geslapen vannacht?
Misschien is dit wat voor jou > https://www.facebook.com/events/1670960739815118/
Haha ik dacht precies hetzelfde.Terrie schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:03:
[...]
Slecht geslapen vannacht?
Omdat hij hier nog niet zo lang als jou zit heeft hij geen recht tot spreken?Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:04:
[...]
Hey Terrie, je zit blijkbaar nog niet langer dan 2 dagen op dit topic, want anders had je nu ook wel een bult op je hoofd ten grootte van een negev.
Wat een elitair gedoe hier toch door de 'veteranen' van de Nehox teamspeak.
Verwijderd
het gaat over de eeuwige welke res, sens en onderbroek kleur discussie die hier dagelijks (opnieuw!) gevoerd word. De mensen die hier langer dan een week of 2 zitten moeten dit wel herkennen, jij ook.NuCl3aR schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:07:
[...]
Omdat hij hier nog niet zo lang als jou zit heeft hij geen recht tot spreken?
Overigens is er een uitgebreide Topic start, maar aangezien niemand die leest (net als de regels op de ts3) komen we geen steek verder.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2015 12:10 ]
Klopt, maar er zijn meerdere manieren om dit aan iemand duidelijk te maken. De manier die jij (meestal) kiest is de arrogantste van ze allemaal.Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:09:
[...]
het gaat over de eeuwige welke res, sens en onderbroek kleur discussie die hier dagelijks (opnieuw!) gevoerd word. De mensen die hier langer dan een week of 2 zitten moeten dit wel herkennen, jij ook.
En zoals ik al meerdere maanden geleden een keertje gezegd heb wordt het dringend tijd om al die dingen een keer in de topic warning te plaatsen.
Verwijderd
Dat was Scrtz zn voorstel ook, waarbij Terrie met een 'geweldige' opmerking kwam. Ik toen ook.NuCl3aR schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:11:
[...]
Klopt, maar er zijn meerdere manieren om dit aan iemand duidelijk te maken. De manier die jij (meestal) kiest is de arrogantste van ze allemaal.
En zoals ik al meerdere maanden geleden een keertje gezegd heb wordt het dringend tijd om al die dingen een keer in de topic warning te plaatsen.
Nee, mensen die iets nieuwer zijn op dit forumdeel mogen niet te veel zeggen.NuCl3aR schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:07:
[...]
Omdat hij hier nog niet zo lang als jou zit heeft hij geen recht tot spreken?
Jullie zijn net wijven hier 
Als mensen lekker willen posten dat ze eindelijk Global zijn of een ace hebben gemaakt en een video ervan plaatsen SO BE IT. Dat jij er niet tegen kan is jouw probleem. Een appart topic voor prijsbepaling van skins kan ik nog wel in meekomen. Dit is een algemeen CSGO topic en lijkt het mij niet meer dan logisch dat mensen hier (bijna) alles mogen plaatsen omtrent CSGO, dus ook rankups.
Als mensen lekker willen posten dat ze eindelijk Global zijn of een ace hebben gemaakt en een video ervan plaatsen SO BE IT. Dat jij er niet tegen kan is jouw probleem. Een appart topic voor prijsbepaling van skins kan ik nog wel in meekomen. Dit is een algemeen CSGO topic en lijkt het mij niet meer dan logisch dat mensen hier (bijna) alles mogen plaatsen omtrent CSGO, dus ook rankups.
Ik slaap nooit slecht, maak je daar maar geen zorgen om
Dat posten van je rankup is dan ook het minst ergste uit het rijtje.dylan_ schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:19:
Jullie zijn net wijven hier
[ Voor 46% gewijzigd door Scrtz op 15-09-2015 12:21 ]
Verwijderd
Jij bent moooeilijk goed in woorden verdraaien, haha.Terrie schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:18:
[...]
Nee, mensen die iets nieuwer zijn op dit forumdeel mogen niet te veel zeggen.
Lees is langer dan je neus lang is en kom niet elke keer als er een nieuw persoon is met dezelfde kut discussies. Als je afgelopen halfjaar terugleest zie je elke dag dezelfde bagger discussies, met enkele keer een goede vraag die weggedrukt word omdat iemand het zo belangrijk vind zijn "geweldige AWP SCHOTEN OMG" te vermelden, zonder beeld ook nog. Om niet te beginnen over de WELKE SENS HEB JIJ LELELEL.
Tja, het is maar net wat je verwacht van zo'n grote multi topic postVerwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:20:
[...]
Jij bent moooeilijk goed in woorden verdraaien, haha.
Lees is langer dan je neus lang is en kom niet elke keer als er een nieuw persoon is met dezelfde kut discussies. Als je afgelopen halfjaar terugleest zie je elke dag dezelfde bagger discussies, met enkele keer een goede vraag die weggedrukt word omdat iemand het zo belangrijk vind zijn "geweldige AWP SCHOTEN OMG" te vermelden, zonder beeld ook nog. Om niet te beginnen over de WELKE SENS HEB JIJ LELELEL.
Ik lees dit topic ook dagelijks maarja dit zijn gewoon onderwerpen die altijd terug zullen blijven komen.Scrtz schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:20:
[...]
Ik slaap nooit slecht, maak je daar maar geen zorgen om. Over een maandje spreken we ons weer mits je dagelijks/wekelijks dit topic blijft lezen en dan zal je me meer dan gelijk geven.
Volgens mij is deze discussie nu afgerond ? Wat je niet wilt lezen, lees je niet en de rest bestempeld de mod wel als spam. Ok, doei !
Laten we dit geschil op de_cache oplossen!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Oke oke, ik ben het met je eens, maar ik kon de vergelijking met resolutie en hitboxes niet zo snel vinden. En dat iemand vandaag weer een 5 k' heeft gemaakt interesseert mij ook bijzonder weinig.Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:20:
[...]
Jij bent moooeilijk goed in woorden verdraaien, haha.
Eigenlijk interesseert men zich vooral voor in zichzelf op dit forumTerrie schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 13:24:
[...]
Oke oke, ik ben het met je eens, maar ik kon de vergelijking met resolutie en hitboxes niet zo snel vinden. En dat iemand vandaag weer een 5 k' heeft gemaakt interesseert mij ook bijzonder weinig.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
how about... no...
Like, subscribe, comment en donate!
Like, subscribe, comment en donate!
[ Voor 71% gewijzigd door BM op 16-09-2015 08:37 ]
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic