Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 169 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.744 views

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
zwiep666 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 11:17:
[...]

met AK is het wel de efficientste manier, en helemaal niet zo vreemd als bvb met een awp. Ik zou toch voorzichtig zijn als het op beschuldigingen aankomt.
Een 90%+ headshot ratio met meer als 20 kills halen zelfs de pro's nooit. Klinkt als een gevalletje aim assist.

Steam: Grim

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
NuCl3aR schreef op donderdag 10 september 2015 @ 11:21:
[...]

Een 90%+ headshot ratio met meer als 20 kills halen zelfs de pro's nooit. Klinkt als een gevalletje aim assist.
Ligt eraan hoe en wanneer de kills, als hij goed hoekjes hield en op middel-lange afstanden voor de taps ging is het mogelijk, maar als hij steeds close combat een 180 flickshot maakt en alles headshot is het wel verdacht.

steam: failsnail, Letterbox

• Grim
markdm schreef op donderdag 10 september 2015 @ 11:32:
[...]

Ligt eraan hoe en wanneer de kills, als hij goed hoekjes hield en op middel-lange afstanden voor de taps ging is het mogelijk, maar als hij steeds close combat een 180 flickshot maakt en alles headshot is het wel verdacht.
Klinkt heel leuk dat hoekjes houden en voor de taps gaan maar eerlijk gezegd: nee.

• zwiep
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 09:34
NuCl3aR schreef op donderdag 10 september 2015 @ 11:21:
[...]

Headshot ratio is wel niet het aantal headshot kills per total kills, eerder het aantal headshots per total shots.
*edit: blijkbaar is het voor ESL wel degelijk aantal hs kills per total kills, mijn excuses*
Ongeacht denk ik wel dat markdm ook wel een punt heeft, als het allemaal flickshot kills zijn zou je het fishy kunnen noemen, maar in mm, met een beetje gamesense kom je al heel vaak in de situatie dat je echt alle tijd kan nemen om het hoofdje eraf te plukken.
Ik zou alleszins niet zomaar iemand afbranden gewoon omdat hij veel headshot kills maakt.

[ Voor 6% gewijzigd door zwiep op 10-09-2015 12:57 ]

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-11 23:33
zwiep666 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 12:53:
[...]

Headshot ratio is wel niet het aantal headshot kills per total kills, eerder het aantal headshots per total shots.
*edit: blijkbaar is het voor ESL wel degelijk aantal hs kills per total kills, mijn excuses*
Ongeacht denk ik wel dat markdm ook wel een punt heeft, als het allemaal flickshot kills zijn zou je het fishy kunnen noemen, maar in mm, met een beetje gamesense kom je al heel vaak in de situatie dat je echt alle tijd kan nemen om het hoofdje eraf te plukken.
Ik zou alleszins niet zomaar iemand afbranden gewoon omdat hij veel headshot kills maakt.
Veel kan, maar een streak van 23 is gewoon verdacht.
daarnaast is het gewoon dust2, een map die gewoon meest gespeeld wordt door iedereen en waar iedereen elk hoekje wel weet.
Daarnaast speelde hij ook niet safe (gezien zijn 24-8) hij pushde en ging gewoon armen/defusen.

• Broud
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15-11 16:30
zwiep666 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 12:53:
[...]

HS ratio is altijd het aantal headshot kills tegenover het totaal aantal kills.

• Grim
Alle overwatches die ik gedaan heb waarbij een hs% van 70+ werd gehaald waren allemaal mensen met aim assist.

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11 12:30
Iemand hier NiP tegen VP gezien ESL Dubai? Damn wat maakt NiP slechte keuzes tijdens hun spel. Het lijkt bijna alsof ze bewust willen verliezen.

Xizt als CT: Hij killed er 1, T's weten waar hij zit, maar zijn team heeft al gerotate en zijn aanwezigheid daar is gigantisch irritant. Wat doet hij? Hij gaat voor de repeek en dood. Tergend slecht gewoon. 2 T's waren locked op zijn positie en dat wist hij. Veel te veel yolo-plays, behalve bij een 1 op 1 waar een yolo-play daadwerkelijk voor wat verassing had kunnen zorgen.

Ik snap niet dat niemand na bijna een jaar in dat team heeft gezegd: jongens, al heb je 1 HP, ik wil dat je alles doet om in leven te blijven. Het is gewoon de basis. Als dat betekend dat je huilend in een hoekje moet gaat zitten terwijl t's kogels op je spammen, dan doe je dat.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-11 13:03

BioHazard

*\o/*

rnenator schreef op donderdag 10 september 2015 @ 15:13:
Iemand hier NiP tegen VP gezien ESL Dubai? Damn wat maakt NiP slechte keuzes tijdens hun spel. Het lijkt bijna alsof ze bewust willen verliezen.

Xizt als CT: Hij killed er 1, T's weten waar hij zit, maar zijn team heeft al gerotate en zijn aanwezigheid daar is gigantisch irritant. Wat doet hij? Hij gaat voor de repeek en dood. Tergend slecht gewoon. 2 T's waren locked op zijn positie en dat wist hij. Veel te veel yolo-plays, behalve bij een 1 op 1 waar een yolo-play daadwerkelijk voor wat verassing had kunnen zorgen.

Ik snap niet dat niemand na bijna een jaar in dat team heeft gezegd: jongens, al heb je 1 HP, ik wil dat je alles doet om in leven te blijven. Het is gewoon de basis. Als dat betekend dat je huilend in een hoekje moet gaat zitten terwijl t's kogels op je spammen, dan doe je dat.
NiP is het de laatste tijd sowieso gewoon kwijt. Erg jammer.

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11 12:30
NuCl3aR schreef op donderdag 10 september 2015 @ 14:51:
Alle overwatches die ik gedaan heb waarbij een hs% van 70+ werd gehaald waren allemaal mensen met aim assist.
Deze is van vandaag, check HS% van get_right:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/COiyyheWUAApgT1.png

[ Voor 3% gewijzigd door rnenator op 10-09-2015 15:16 ]

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23-11 18:04
BioHazard schreef op donderdag 10 september 2015 @ 15:15:
[...]

NiP is het de laatste tijd sowieso gewoon kwijt. Erg jammer.
Jep, NiP is atm echt een stel motivatieloze stumpers

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-11 20:37
Ik riep het 9 maanden geleden al. NiP is over en uit. Zelfs van get_right is weinig over. NiP mist ook elke keer de boot wat betreft nieuwe spelers: dennis, olofmeister, krimz, schneider etc. Die gasten zijn gewoon te dom om roster changes te maken en daar betalen ze nu de hoofdprijs voor ;)

Nu lopen ze met 10 sponsors op hun shirt om te kosten een beetje te dekken en proberen ze allerlei troep te pushen zoals die belachelijke Chinese motospeed muis die voor 2x de prijs met NiP logo wordt aangeboden. Die Twitter feeds van NiP spelers (met name get_right) staan vol met reclame/promotie meuk. Beetje sellouts zijn ze daar bij NiP.

Pita die via een schimmig bedrijf waar Heaton ook mee verbonden was Go4Balkan charity geld heeft gestolen.

Maikelele flink gebackstabbed door hem te kicken zonder duidelijke reden, ofja "niet genoeg internationale ervaring" alsof allu dat wel heeft pff.

Ik laat het maar hierbij. Ben weer ff klaar met haten :)

[ Voor 6% gewijzigd door dylan_ op 10-09-2015 16:24 ]

Ze gebruiken ook al heel erg lang dezelfde strats...

edit: maar natuurlijk wil je NiP sponsoren, ze hebben nog steeds de grooste fanbase (toch?).

[ Voor 75% gewijzigd door Brogala op 10-09-2015 16:35 ]

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11 15:45
dylan_ schreef op donderdag 10 september 2015 @ 16:21:
Ik riep het 9 maanden geleden al. NiP is over en uit. Zelfs van get_right is weinig over. NiP mist ook elke keer de boot wat betreft nieuwe spelers: dennis, olofmeister, krimz, schneider etc. Die gasten zijn gewoon te dom om roster changes te maken en daar betalen ze nu de hoofdprijs voor ;)

Nu lopen ze met 10 sponsors op hun shirt om te kosten een beetje te dekken en proberen ze allerlei troep te pushen zoals die belachelijke Chinese motospeed muis die voor 2x de prijs met NiP logo wordt aangeboden. Die Twitter feeds van NiP spelers (met name get_right) staan vol met reclame/promotie meuk. Beetje sellouts zijn ze daar bij NiP.

Pita die via een schimmig bedrijf waar Heaton ook mee verbonden was Go4Balkan charity geld heeft gestolen.

Maikelele flink gebackstabbed door hem te kicken zonder duidelijke reden, ofja "niet genoeg internationale ervaring" alsof allu dat wel heeft pff.

Ik laat het maar hierbij. Ben weer ff klaar met haten :)
Dit dus, dat hele gebeuren met Pita ook :| Je verwacht toch wat meer professionaliteit wanneer je in zulke toernooien meedoet. Vooral wanneer 't om in verhouding tot de wedstrijden het om een nogal gericht bedrag(?) ging zo even uit mijn hoofd. En omtrent Nip zelf.. Als je ze dan vervolgens na het proberen van een tactic welke niet lukt, uit elkaar vallen als een team randoms vind ik al helemaal opmerkelijk.

On another note, ben op zoek naar wat snelle keys maar het verschil tussen quickbuyers op lounge(25k) en verkopen op market en een week moeten wachten(35k) is mij net wat te groot. Dus bij interesse in een FN stat USP-S Orion kan men mij een pm sturen.

• dylan_
Brogala schreef op donderdag 10 september 2015 @ 16:34:
[...]

Ze gebruiken ook al heel erg lang dezelfde strats...

edit: maar natuurlijk wil je NiP sponsoren, ze hebben nog steeds de grooste fanbase (toch?).
Klopt. Ze willen niet luisteren dan maar voelen.
dylan_ schreef op donderdag 10 september 2015 @ 16:36:
[...]

Klopt. Ze willen niet luisteren dan maar voelen.
Nou, als het goed is hebben ze al 'gevoeld' en gaan ze er wat aan doen, maar ik geloof niet dat dat NiP's plan is :P

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Is het ook zo dat de individuele skills van de NiP spelers omlaag gegaan is sinds een bepaalde patch dan of zo? Het is toch raar dat een team dat altijd wel zijn zaakjes goed voor elkaar had nu in eens niet meer mee kan komen. Ze proberen het nog wel maar het lukt niet meer lijkt het wel.

Is er in die periode niet een grote verandering in de CS:GO wereld gekomen? Of misschien iets met de game zelf gebeurd?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• dylan_
DAMAGE schreef op donderdag 10 september 2015 @ 16:37:
Is het ook zo dat de individuele skills van de NiP spelers omlaag gegaan is sinds een bepaalde patch dan of zo? Het is toch raar dat een team dat altijd wel zijn zaakjes goed voor elkaar had nu in eens niet meer mee kan komen. Ze proberen het nog wel maar het lukt niet meer lijkt het wel.

Is er in die periode niet een grote verandering in de CS:GO wereld gekomen? Of misschien iets met de game zelf gebeurd?
De game is groter en de competitie ook. Dat NiP met Xizt en Fifflaren in die tijd zo dominant was toont aan hoe klein/zwak de scene was.

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 16:29
dylan_ schreef op donderdag 10 september 2015 @ 16:40:
[...]

De game is groter en de competitie ook. Dat NiP met Xizt en Fifflaren in die tijd zo dominant was toont aan hoe klein/zwak de scene was.
Ik ben geen fanboy of zo hoor maar de reacties op NiP hierzo zijn wel erg denigrerend. Xizt en Fifflaren horen nog altijd tot de allerbesten ter wereld. het feit dat ze in de eerste jaren van CS:GO alles wonnen heeft meer te maken met hoe goed het team en de inidividuele spelers waren dan dat de tegenstand ondermaats was. Het is echt niet zo dat Get_Right en Forrest/Friberg alles gewonnen hebben voor hun team.

[ Voor 5% gewijzigd door DaTiezl op 10-09-2015 17:17 ]

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-11 03:00
DaTiezl schreef op donderdag 10 september 2015 @ 17:15:
[...]

Beetje denigrerend. Xizt en Fifflaren horen nog altijd tot de allerbesten ter wereld. het feit dat ze in de eerste jaren van CS:GO alles wonnen heeft meer te maken met hoe goed het team en de inidividuele spelers waren dan dat de tegenstand ondermaats was. Het is echt niet zo dat Get_Right en Forrest alles gewonnen hebben voor hun team.
Hij heeft hier wel een punt hoor, misschien is het zelfs wel aan te tonen qua statistieken dmv playerbase.
Er is veel talent opgestaan en veel van de NiP spelers zijn niet vooruitgegaan terwijl andere spelers beter en beter werden.
Ze hadden destijds ook veel "geluk* dat de random 3de map altijd cobble werd bij de majors, telkens pakte ze op die maps de winst, ik zeg niet dat ze destijds slecht waren, maar er was wel minder competitie destijds omdat het spel minder populair was, minder grote prijspotten en minder lans, nu het populairder wordt zie je duidelijk dat ze niet vooruit zijn gegaan.

C9 hoort het op papier ook te winnen tegen NiP waar is toch die NiP Magic :z

• xeroamd
DaTiezl schreef op donderdag 10 september 2015 @ 17:15:
[...]

Ik ben geen fanboy of zo hoor maar de reacties op NiP hierzo zijn wel erg denigrerend. Xizt en Fifflaren horen nog altijd tot de allerbesten ter wereld. het feit dat ze in de eerste jaren van CS:GO alles wonnen heeft meer te maken met hoe goed het team en de inidividuele spelers waren dan dat de tegenstand ondermaats was. Het is echt niet zo dat Get_Right en Forrest/Friberg alles gewonnen hebben voor hun team.
Imho is dat ook de doodsteek voor NIP. In tegenstelling tot een hoop andere teams zijn zij een stuk minder innovatief geweest en hebben zij ook minder groei doorgemaakt als team omdat ze toch met alle gemak er wel doorheen walsten. Nu de rest van de tier 1 teams significant beter zijn gaan spelen dan voorheen, is NIP maar een beetje stil blijven staan.
Bot Allu is deze keer wel echt de waarheid...

edit: lol wat, het was een 5v2 in het voordeel van Cloud9 (iirc) en ik ging even weg, kom terug en NiP staat 15-14 voor...

edit2: overtime nu

[ Voor 64% gewijzigd door Brogala op 10-09-2015 20:00 ]

• dylan_
Getright was een beest op dust2. Nu hopen voor nip dat hij in godmode blijft spelen.

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-10 18:30
Iemand met Ziggo die kan testen of www.csgolounge.com werkt?
De site is namelijk niet down maar ik kan het niet bereiken en ik heb Ziggo.

• Scrtz
Stark schreef op donderdag 10 september 2015 @ 20:34:
Iemand met Ziggo die kan testen of www.csgolounge.com werkt?
De site is namelijk niet down maar ik kan het niet bereiken en ik heb Ziggo.
Werkt gewoon, misschien je dns eens clearen ;)

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-10 18:30
Scrtz schreef op donderdag 10 september 2015 @ 20:53:
[...]

Werkt gewoon, misschien je dns eens clearen ;)
Ja ik had al een andere dns server ingesteld maar hielp ook niet. Flushdns werkte :)

• ghostman
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-11 10:48

ghostman

dwarf

Ook de eerste keer dat ik iets probeer te traden :P

SCAM

|~ Steam ~ Twitch ~ YouTube ~|

• Broud
  • Laatst online: 15-11 16:30
ghostman schreef op donderdag 10 september 2015 @ 22:42:
Ook de eerste keer dat ik iets probeer te traden :P

[afbeelding]
Raak er maar aan gewend, heb inmiddels al wel een paar honderd scam bots op mijn blokkeerlijst staan :P

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-11 12:42
Gewoon geen random invites van vage mensen accepteren

Add me on Steam

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-11 14:05
Gisteren voor de eerste keer via TS van topic gespeeld.
was met een team waar SoniC inzat. We verloren op dust maar was wel leuke bende.

Wat meer beginen doen als de andere vrienden niet kunnen weee :)

• Whis!
  • Niet online
Blijkbaar hoef je niet te winnen om te upranken.. LEM geworden na een verloren match.
Ook de 5 matches daarvoor slechts 2 gewonnen, 2 verloren en 1 gelijk.

Mocht je dus gekoppeld worden aan een flutteam, probeer er het beste van te maken.. pak je frags en het zal weinig invloed hebben op je rank (vermoed ik). :p

Verwijderd

mklkhanou schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 08:42:
Blijkbaar hoef je niet te winnen om te upranken.. LEM geworden na een verloren match.
Ook de 5 matches daarvoor slechts 2 gewonnen, 2 verloren en 1 gelijk.

Mocht je dus gekoppeld worden aan een flutteam, probeer er het beste van te maken.. pak je frags en het zal weinig invloed hebben op je rank (vermoed ik). :p
Dat idee heb ik ook. Zolang je je kills maakt en wat MVP's pakt, maakt het volgens mij niet zoveel uit of je verliest.
Pas als je iedere pot 4e of 5e staat moet je je zorgen gaan maken denk ik.

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 09:04

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 09:16:
[...]

Dat idee heb ik ook. Zolang je je kills maakt en wat MVP's pakt, maakt het volgens mij niet zoveel uit of je verliest.
Pas als je iedere pot 4e of 5e staat moet je je zorgen gaan maken denk ik.
Klopt als een bus. Dat heb ik ook gehad. MG2 geworden na 3 potjes achter elkaar verloren te hebben, maar wel elke keer nummer 1 van het team te zijn met wat MVP's.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• ghostman

ghostman

dwarf

Broud schreef op donderdag 10 september 2015 @ 23:53:
[...]

Raak er maar aan gewend, heb inmiddels al wel een paar honderd scam bots op mijn blokkeerlijst staan :P
Jeetje, ik wist dat er lui/bots waren die proberen te scammen maar zoveel? :O
TheAnthonyNL schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 07:22:
Gewoon geen random invites van vage mensen accepteren
Viel nog wel mee, ik had op CSGOLounge een trade aangemaakt en iemand wou mij toevoegen. Deze persoon had gewoon iets van 10 uur CSGO gespeeld en nog 2 andere spellen. Dacht meer dat het een smurf account was ofzo.

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:27
Spelen er hier ook nog tweakers die nog n00b zijn ;-)? Ik speel het spel sinds een week of 3, zo af en toe een paar uurtjes. Zit nu op MG2. Vaak gaat het spel me echt te snel en moet ik nog steeds 'leren' waar vijanden vandaan komen...

Ik ga vanmiddag potje knallen (rond uur of 16.00 - 16.30). Enkele tweakers van mijn niveau die zin hebben in competative?

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 09:04

Meneer iCy

swarma

Hammetje schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:01:
Spelen er hier ook nog tweakers die nog n00b zijn ;-)? Ik speel het spel sinds een week of 3, zo af en toe een paar uurtjes. Zit nu op MG2. Vaak gaat het spel me echt te snel en moet ik nog steeds 'leren' waar vijanden vandaan komen...

Ik ga vanmiddag potje knallen (rond uur of 16.00 - 16.30). Enkele tweakers van mijn niveau die zin hebben in competative?
Voeg me maar toe, maar ik ben er vanavond pas :)

http://steamcommunity.com/id/icynl/

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• SonyEricsson

ik speelde vroeger 12 jaar geleden wel cs 1.6 ofzo toen.
Afgelopen 4 jaar alleen bf3/4 gespeeld. Niet geheel onverdienstelijk met skills en rank.
en sinds een maand cs go gespeeld.

eerste keer dat ik het speelde dacht ik echt dat iedereen megagoed was. 0 kills. kon niet eens zien waar ze waren. :D

daarna langzaam weer mappen leren kennen, recoil van wapen. en binnen 2 dagen had ik weer redelijk wat kills

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:27
SonyEricsson schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:06:
[...]

ik speelde vroeger 12 jaar geleden wel cs 1.6 ofzo toen.
Afgelopen 4 jaar alleen bf3/4 gespeeld. Niet geheel onverdienstelijk met skills en rank.
en sinds een maand cs go gespeeld.

eerste keer dat ik het speelde dacht ik echt dat iedereen megagoed was. 0 kills. kon niet eens zien waar ze waren. :D

daarna langzaam weer mappen leren kennen, recoil van wapen. en binnen 2 dagen had ik weer redelijk wat kills
Zelfde verhaal hier. Jarenlang vrij intensief BF4 gespeeld, was ik ook aardig goed (fragrate op BL van 4.3). De kills lukken wel in CS, maar ik ben soms echt nog te laat, schiet te scheef of haal domme acties uit.

Precies wat je zegt, goed wennen aan recoil, veel spelen om de mappen te kennen en te leren waar de tegenstanders vandaan komen.

Maarja... soms heb je voordat je de kans hebt te reageren een HS van een eagle of een AWPtje in je reet... Daar doe je gewoon niks tegen, haha.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
Hammetje schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:09:
[...]
Maarja... soms heb je voordat je de kans hebt te reageren een HS van een eagle of een AWPtje in je reet... Daar doe je gewoon niks tegen, haha.
_O-
Wellicht je hoofd uit je reet halen?

• Wizz3rd
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-11 10:51

Wil best een potje meedoen, alleen mn smurf is wel LE (Ik weet niet of dat een probleem is?) :P En ik ben s'avonds pas vrij :)

[ Voor 3% gewijzigd door Wizz3rd op 11-09-2015 11:25 ]

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19:49
Gisteren een potje gedaan met dwarf en wizencrowd.

Nooit zo gelachen. Jongens wizencrowd, jij kan een potje zuren haha. Moet wel zeggen op de ctside kon ik amper iets raken.

Hadden eigenlijk moeten winnen, maar rotaties waren veel te laat en slecht. Als bom down is B ga je toch A long niet meer houden? Of heb ik dat mis.

Verwijderd

sdke schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:42:

Nooit zo gelachen. Jongens wizencrowd, jij kan een potje zuren haha. Moet wel zeggen op de ctside kon ik amper iets raken.

Hadden eigenlijk moeten winnen, maar rotaties waren veel te laat en slecht. Als bom down is B ga je toch A long niet meer houden? Of heb ik dat mis.
Plezier is t belangrijkst toch ;)
Maar neem even aan dat je het over dust2 hebt ?
Als er al 4 man bij de bom is, kun je best nog even long blijven en dan zachtjes aan rotaten. Jezelf 'opsluiten' op B met z'n allen is ook niet altijd goed..

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:49

Hahaha ik heb dat potje mee zitten luisteren toevallig. Man man man wat zaten jullie op elkaar te zeiken. _O-

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

• ghostman

ghostman

dwarf

Was inderdaad heel grappig :P, beetje afhankelijk wat de tegen partij doet hé. Je hebt soms ook rondes dat ze opsplitten en dus sommige naar B gaan en de andere long.
jellew86 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:54:
[...]

Hahaha ik heb dat potje mee zitten luisteren toevallig. Man man man wat zaten jullie op elkaar te zeiken. _O-
Ja Overwatch heeft het waarschijnlijk heel druk na dit potje :P. Elke keer als wij een kill hadden werd er door de tegen partij gezegd dat wij zouden hacken. Dus na een tijdje gingen we in game elkaar beschuldigen van hax _/-\o_

• xeroamd
ghostman schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 12:24:
[...]

[...]

Ja Overwatch heeft het waarschijnlijk heel druk na dit potje :P. Elke keer als wij een kill hadden werd er door de tegen partij gezegd dat wij zouden hacken. Dus na een tijdje gingen we in game elkaar beschuldigen van hax _/-\o_
Valt wel mee. Wij spelen vaker full premade op onze alt accounts voor bijvoorbeeld strat roulette en daar zit toevallig de ultieme smurf troll opdracht bij. Namelijk na elke kill iets in de trant van "www.unityhacks.com" te typen. Wanneer je dan ook nog met meer dan de helft van het team op 30+ kills terwijl je gewoon je voorhoofd als mousepad heb gebruikt in bepaalde ronden.. Gewoon laten lullen en reporten.

• Ronline77
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-10 16:51
Van de week heb ik ook met wat mede tweakers/nehoxers een potje gespeeld waar we er ook zo goed als zeker van waren dat er een hacker bij zat, netjes gereport en gister had ik bericht dat een report van mij wat had opgelevert, dus ik denk dat we het bij het rechte eind hadden.

Was wel mooi potje want we stonden volgens mij 15-8 achter op een moment en er toch nog een tie uit gesleept door lekker wat autosnipers te pakken op dust2 :P

iRacing Profiel - https://www.twitch.tv/ronline77

• r4ptor
Het was inderdaad op dust2. Lijkt me toch safer als je met 4 B side in neemt hoort. 2 mid en 2 tunnel watchen. Geraken ze volgens mij niet in hoor, of met de nodige skill.

• ghostman

ghostman

dwarf

sdke schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 12:58:
Het was inderdaad op dust2. Lijkt me toch safer als je met 4 B side in neemt hoort. 2 mid en 2 tunnel watchen. Geraken ze volgens mij niet in hoor, of met de nodige skill.
Doen we dat de volgende keer :P
xeroamd schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 12:29:
[...]

Valt wel mee. Wij spelen vaker full premade op onze alt accounts voor bijvoorbeeld strat roulette en daar zit toevallig de ultieme smurf troll opdracht bij. Namelijk na elke kill iets in de trant van "www.unityhacks.com" te typen. Wanneer je dan ook nog met meer dan de helft van het team op 30+ kills terwijl je gewoon je voorhoofd als mousepad heb gebruikt in bepaalde ronden.. Gewoon laten lullen en reporten.
Maakt me ook niet zoveel uit wat hun zeggen, maar wij zaten in game elkaar te beschuldigen van hax. Dus als ik dood was en ik keek mee met sdke en hij een kill kreeg dan ging ik in game continu roepen dat hij hax had :P Zelfde dee hij bij mij en was gewoon heel komisch. Ander voorbeeld: sdke (of wizencrowd) moest clutchen terwijl wij een eco hadden en de tegen partij niet. Dat werd niet echt wat dus gingen we noob roepen en roepen dat we hem moesten kicken etc _/-\o_

Beste potje ooit _/-\o_

Zo, een obvious cheater waar ik laatst tegen speelde is ook op VACation. Opeens zijn er echt veel meer cheaters lijkt het :-(

• Jelle Brolnir
Brogala schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 16:56:
Zo, een obvious cheater waar ik laatst tegen speelde is ook op VACation. Opeens zijn er echt veel meer cheaters lijkt het :-(
Heb zelf het idee dat cs snel toeneemt in populairiteit. Pros laten het er ook easy uit zien. Gevolg: mensen spelen slechter als dat zij zelf inschatte dus gebruiken zij cheats. Daarnaast heb je altijd nog de gasten die het voor de lol doen.

• Scrtz
Dat mensen uberhaupt de moeite nemen om terug te kijken of volgens hun 'obvious cheaters' gebanned zijn, ik heb het iig nog nooit gedaan. Cheaters zijn er al sinds jaar en dag en zullen nooit compleet verdwijnen, gewoon geen aandacht geven en je er vooral niet mee bezig houden is het beste wat je kan doen.

• SonyEricsson
Scrtz schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 20:20:
Dat mensen uberhaupt de moeite nemen om terug te kijken of volgens hun 'obvious cheaters' gebanned zijn, ik heb het iig nog nooit gedaan. Cheaters zijn er al sinds jaar en dag en zullen nooit compleet verdwijnen, gewoon geen aandacht geven en je er vooral niet mee bezig houden is het beste wat je kan doen.
kan je dat terugzien dan?
dacht dat je alleen een melding kreeg over je report
niet welke er gebanned zijn

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 13:55

JoSchaap

Had a life, got a modem..

2 highlites uit een potje stratroulette van gister:

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

• Jo0Lz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-10 10:05

Jo0Lz

Lick the box!

Stratroulette. <3 Part 1? :D

Geweldig genoten! :9

Twitch | YouTube | Jo0Lz#2351 | Steam | Twitter

• TheAnthonyNL
Vraag me af wanneer ik overwatch ban krijg ... laatste match van vandaag met dutch en paar andere maakte ik de raarste flickshots was gewoon niet normaal.

Add me on Steam

• xeroamd
Jo0Lz schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 21:44:
Stratroulette. <3 Part 1? :D

[video]

Geweldig genoten! :9
JoSchaap schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 21:02:
2 highlites uit een potje stratroulette van gister:

[video]

[video]
Geweldig dit _/-\o_ Favo strat tot nu toe, Use your forehead as a mousepad, hi-la-risch :D Dit weekend helaas redelijk druk met andere zaken, want anders wist ik 't wel :(

overigens mochten mensen geïnteresseerd zijn ben weer op zoek om wat items te flippen. In dit geval sowieso een FN look MW Stat M4 Cyrex met 'n 0,09 float en eventueel voor de juiste knife/aantal keys mijn blue gem Karambit blaze.

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Paar potjes vanavond, 2 aces achter elkaar, 1 van mij geflashed en al en een van andere speler. :)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• TheAnthonyNL
Mensen teamspeak van nehox is down... ik report dit even hier zodat iedereen dat weet. Hopelijk lost nehox het snel op.

Add me on Steam

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 13:11

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
TheAnthonyNL schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 10:34:
Mensen teamspeak van nehox is down... ik report dit even hier zodat iedereen dat weet. Hopelijk lost nehox het snel op.
Was even TS3 server update. Als je op teamspeak had gezeten had ik je persoonlijk op de hoogte gesteld zoals de rest.

Ik kan die updates alleen sochtends doen want iedereen is hier tot Savonds laat online.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

• TheAnthonyNL
NeHoX schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 14:27:
[...]

Was even TS3 server update. Als je op teamspeak had gezeten had ik je persoonlijk op de hoogte gesteld zoals de rest.

Ik kan die updates alleen sochtends doen want iedereen is hier tot Savonds laat online.
Zou het graag persoonlijk hebben willen horen ja, maarja ts was al down he xD.

Also wat is dat met flickshots laatste tijd...

Add me on Steam

• Djesse8999
  • Laatst online: 23-11 13:06

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

TheAnthonyNL schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 14:28:
[...]
Leuk voorbeeld:
Mirage T side, 10 - 5
Mirage CT side 12 - 16

Op CT side zaten er 3 A (1 ninja, 1 donut en 1 ct)
Komt een kerel site op rennen die checkt ninja, ik begin met sprayen draait die kerel zich om en tapt 'ie me :(

Ook op CT: ze rushen B (2 enemies) , ik blijf nog even A just to be sure, na 5 seconden was het duidelijk dat het B was, ik ging rotaten via T spawn. Staat daar een kerel klaar voor me en tapt 'ie me :(

Mja was ook 4 v 5, een kerel speelde iets te passiev (Wij zijn op site gepushed (want retake), die kerel blijft bij connector wachten "but i'm smoked", komt iemand via mid (is meerdere kerel gecalld) word ie daar gekild :()

T side ging goed, op CT gingen we de hele tijd dood door flickshots zoals bovenstaande.
die :( smiley is precies hoe je dat potje moest beschrijven.

[ Voor 4% gewijzigd door Djesse8999 op 12-09-2015 14:56 ]

• r4ptor
De laatste 10 games slechts 2 verloren en 1 tie. Gaat lekker!

• vlam12
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-11 07:57
virtus pro wordt afgemaakt op dust 2 tijdens Dubai Invitational Finals

Verwijderd

TheAnthonyNL schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 14:28:
[...]

Zou het graag persoonlijk hebben willen horen ja, maarja ts was al down he xD.

Houd je fucking tietjes even vast.

• CykkVii
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-09 15:07
De smooth cinematics lukken al aardig; vorige maand silver ladder van Faceit gewonnen met de 1e plaats :D

[ Voor 19% gewijzigd door CykkVii op 12-09-2015 20:52 ]

• CykkVii
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-09 15:07
GG VP!

Damn, ze hebben me een heleboel skins gegeven in dit ESL tournament!

• TheAnthonyNL
Djesse8999 schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 14:56:
[...]

Leuk voorbeeld:
Mirage T side, 10 - 5
Mirage CT side 12 - 16

Op CT side zaten er 3 A (1 ninja, 1 donut en 1 ct)
Komt een kerel site op rennen die checkt ninja, ik begin met sprayen draait die kerel zich om en tapt 'ie me :(

Ook op CT: ze rushen B (2 enemies) , ik blijf nog even A just to be sure, na 5 seconden was het duidelijk dat het B was, ik ging rotaten via T spawn. Staat daar een kerel klaar voor me en tapt 'ie me :(

Mja was ook 4 v 5, een kerel speelde iets te passiev (Wij zijn op site gepushed (want retake), die kerel blijft bij connector wachten "but i'm smoked", komt iemand via mid (is meerdere kerel gecalld) word ie daar gekild :()

T side ging goed, op CT gingen we de hele tijd dood door flickshots zoals bovenstaande.
die :( smiley is precies hoe je dat potje moest beschrijven.
Doelde meer op het feit dat ik ze steeds maak .. http://steamcommunity.com...filedetails/?id=516965274 als je demo wilt bekijken geef maar een gil.

Add me on Steam

• Wereldkaart
  • Laatst online: 02-12-2024
Geranked naar DMG woeeeeeiii

• ghostman

ghostman

dwarf

Hopelijk toch binnenkort weer MG1. Zit eigenlijk veels te vaak te auwhoeren in game terwijl ik wel MG2 kan zijn :P.

• Wereldkaart
zieke match was dat haha

• ghostman

ghostman

dwarf

Gister avond een paar lekkere ronden gehad. Ook mijn eerste ace gehad :)

Hoe krijg je eigenlijk dat de player te zien is i.p.v. alleen de link?

[ Voor 35% gewijzigd door ghostman op 13-09-2015 12:09 ]

ghostman schreef op zondag 13 september 2015 @ 11:37:

YouTube: CSGO - First ACE!!!

Ik denk dat je [video] en [/video] bedoeld.

• Jelle Brolnir

YouTube: CSGO - First ACE!!!

Lekker hoor. Match gewonnen ?

• ghostman

ghostman

dwarf

Brogala schreef op zondag 13 september 2015 @ 11:59:
[...]

Ik denk dat je [[url=" en "]video[/url]] bedoeld.
Inderdaad, thanks :)
jellew86 schreef op zondag 13 september 2015 @ 11:59:
[...]

Lekker hoor. Match gewonnen ?
Nee 12-16 verloren :P We stonden nog iets van 4-0 voor, maar we hadden 1 speler die echt gigantisch slecht was. Die heeft uiteindelijk maar iets van 4 kills gehad en heeft het potje verpest.

• r4ptor

[video]

Je hebt gewoon Catalyst zijn kills gepikt.

• ghostman

ghostman

dwarf

sdke schreef op zondag 13 september 2015 @ 13:11:
[...]

Je hebt gewoon Catalyst zijn kills gepikt.
Beschuldig je me niet van hax dan steel ik wel kills :P

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Ole, m'n eerste rank eindelijk (ook al weet ik dat hier de ranks niet erg hoog aangeschreven staan): DMG. Nu maar eens met dat firewall programma wat leuke competitive matches spelen, zal vanavond wel even in de TS komen.

Do what you love, do it often

• Wereldkaart

• Djesse8999
  • Laatst online: 23-11 13:06

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Net een match op Overpass 16 - 3 gewonnen :D
Was wel een enemy die _ENORM_ salty was nadat ik hem prefirede.

Wij spelen T side.
> er word gecalld dat enemy 4 hp is
> 4 players over
> bom staat op ontploffen
> ik ga enemy hunten
> bom ontploft
> ga connector in
> bijna next round
> loop richting T spawn
> prefire hoekje rechts
> kill
> WTF HOW DID U KNOW THAT!111!!???!?!?

:')

• r4ptor
ghostman schreef op zondag 13 september 2015 @ 13:35:
[...]

Beschuldig je me niet van hax dan steel ik wel kills :P
Je verwart me met Catalyst hoor. Gisteren heeft die het ook 2x gezegd..

Zal vanavond eens skippen denk ik, als ik met jullie speel verlies ik altijd... :)

• k1NG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-11 16:55
Uch gisteren weer gedemote van Global naar Supreme. Voelt echt zuur na 2 losses.. :(

• Wizz3rd
k1NG schreef op maandag 14 september 2015 @ 09:45:
Uch gisteren weer gedemote van Global naar Supreme. Voelt echt zuur na 2 losses.. :(
Aah das wel zuur idd, gewoon stoppen met MM nadat je GE hebt en gewoon faceit/esea gaan spelen :)

• k1NG
Martijn32 schreef op maandag 14 september 2015 @ 10:01:
[...]

Aah das wel zuur idd, gewoon stoppen met MM nadat je GE hebt en gewoon faceit/esea gaan spelen :)
Haha was ik ook van plan, maar ik moest voor m'n missie nog even 8 rondes op Log & Train. Verlies gewoon beide matches door geneuzel van teammates.

Ach heb m'n screenshot nog dat ik GE ben, zal hem wel even inlijsten en boven m'n bed hangen. ;w

• Wizz3rd
k1NG schreef op maandag 14 september 2015 @ 10:09:
[...]

Haha was ik ook van plan, maar ik moest voor m'n missie nog even 8 rondes op Log & Train. Verlies gewoon beide matches door geneuzel van teammates.

Ach heb m'n screenshot nog dat ik GE ben, zal hem wel even inlijsten en boven m'n bed hangen. ;w
haha, mijne hangt er ook al even :P Voeg me maar toe als je wil, kunnen we wel binnenkort wat matches doen :) https://steamcommunity.com/id/xwizz3rdx (andere mensen mogen me ook wel toevoegen hoor :) )

• k1NG
Martijn32 schreef op maandag 14 september 2015 @ 10:11:
[...]

haha, mijne hangt er ook al even :P Voeg me maar toe als je wil, kunnen we wel binnenkort wat matches doen :) https://steamcommunity.com/id/xwizz3rdx (andere mensen mogen me ook wel toevoegen hoor :) )
Heb je toegevoegd hoor

http://steamcommunity.com/id/sejten_

• Wizz3rd
Is goed, ik accept je wel zodra ik thuis ben :) En na 500 uurtjes global, netjes hoor.

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-11 15:14

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Van het weekend ook een aantal keer op nehox gespeeld omdat mijn vrienden niet online waren maar wat kunnen sommige mensen toch veel te veel praten zonder echt te communiceren...

• Whis!
  • Niet online
Soms heb ik wel eens van die dagen dat ik niks raak met een AK dus dan koop ik maar een SG, kost slechts 3000 en je deelt er echt absurde headshots mee uit. Maar er rust blijkbaar een taboe op.

Vroeger kwam je slechts 7 wapens tegen in een 'war'/'pcw'..
pistols: glock/usp/deagle, smg:mp5, rifles: ak/m4/awp.. rest deed er eigenlijk niet toe en kwam je alleen in een public tegen.

In cs:go zie ik regelmatig een p90, scout of soms zelfs een shotgun of een autosniper.

Hoe ervaren jullie dit? Welke wapens vinden jullie echt not-done? Koop je zelf wel eens een autosniper? Of flame je juist degene kapot die een autosniper koopt? Ben hier wel benieuwd naar.. :)

• Wizz3rd
Het ligt er een beetje aan waar ik speel, zoals als ik op een force/anti-eco close quarters speel dan koop ik wel eens een shotgun. Op long range een scout, aangezien die best goedkoop is en met een hs heb je toch al iemand met armor neer. Ligt er ook aan waarin ik zin heb, zoals deagle armor doet het wel goed de laatste tijd :D Meestal in eco's een p250. Autosnipers zijn not-done haha (Maar das mijn mening)

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:34
De SG is gewoon geweldig als je em onder de knie hebt. 100% armor penetration, over het algemeen meer damage de AK, makkelijker spraypatroon, minder recoil en boven alles de scope :o

Maarja COD gun dus je mag hem niet gebruiken :P Maar toch doe ik het.

[ Voor 4% gewijzigd door Terranova op 14-09-2015 11:09 ]

• Lawwie

Lawwie

mklkhanou schreef op maandag 14 september 2015 @ 10:58:
Soms heb ik wel eens van die dagen dat ik niks raak met een AK dus dan koop ik maar een SG, kost slechts 3000 en je deelt er echt absurde headshots mee uit. Maar er rust blijkbaar een taboe op.

pistols: glock/usp/deagle, smg:mp5, rifles: ak/m4/awp.. rest deed er eigenlijk niet toe en kwam je alleen in een public tegen.

In cs:go zie ik regelmatig een p90, scout of soms zelfs een shotgun of een autosniper.

Hoe ervaren jullie dit? Welke wapens vinden jullie echt not-done? Koop je zelf wel eens een autosniper? Of flame je juist degene kapot die een autosniper koopt? Ben hier wel benieuwd naar.. :)
Vaak flame ik op degene die een auto sniper koopt, maar ook dit wil ik wel eens doen als gewoon de win er vanaf hangt, of om de laatste ronde te trollen o.i.d. Ik gebruik de meest voorkomende wapens eigenlijk altijd als ik er geld voor heb: M4A1-S en AK, buiten dat koop ik af en toe een scout tussendoor en als het geld het niet toestaat dan vaak een famas/galil/p90/tec9/five seven etc.

Shotgun gebruik ik echt nauwelijks, maar kijk eens naar JW op cobblestone, gebruikt vaker dan eens een shotgun om zijn weg in drop te klaren.

Als men een AUG of een SG koopt begrijp ik dan weer niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Lawwie op 14-09-2015 11:14 ]

• Whis!
  • Niet online
Terranova schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:09:
De SG is gewoon geweldig als je em onder de knie hebt. 100% armor penetration, over het algemeen meer damage de AK, makkelijker spraypatroon, minder recoil en boven alles de scope :o

Maarja COD gun dus je mag hem niet gebruiken :P Maar toch doe ik het.
Vind ik dus ook... meer damage doet 'ie niet, maar het is idd de mindere recoil + scope die het 'm doen!
No-scoped vind ik het overigens echt een schijtwapen om een of andere reden.. :D

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
mklkhanou schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:15:
[...]

Vind ik dus ook... meer damage doet 'ie niet, maar het is idd de mindere recoil + scope die het 'm doen!
No-scoped vind ik het overigens echt een schijtwapen om een of andere reden.. :D
Alleen het tappen zoals met de AK wil me op eenofandere manier zelden lukken. (zonder zoom)

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Lawwie

Lawwie

hexta schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:19:
[...]

Alleen het tappen zoals met de AK wil me op eenofandere manier zelden lukken. (zonder zoom)
Dat lukte mij eerst ook niet, maar oefening baart kunst en dit lukt me ook wel eens vaker tegenwoordig. Ik dacht eerst ook dat het mij ook nooit ging lukken om de AK onder handen te krijgen.

[ Voor 12% gewijzigd door Lawwie op 14-09-2015 11:20 ]

• Whis!
  • Niet online
hexta schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:19:
[...]

Ak doe ik longrange vaak 2 kogels burst - strife - 2 kogels burst, midrange burst ik meerdere kogels i.c.m. strife en close vaak duck + spray.. of heel geplaatst een headshot als de situatie het toelaat.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:34
mklkhanou schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:15:
[...]

Jawel, hij doet meer damage op't lichaam, alleen minder op't hoofd, maarja 120 damage is nog steeds insta-headie.

• Wizz3rd
Ben zelf trouwens wel benieuwd wat mensen hier van smurfs vinden. Ik ben zelf dan GE en ik heb dan ook een smurf die in LE zit atm. Ik doe het zelf vooral zodat ik met mijn vrienden kan spelen die meestal <LE zijn, zodat die niet tegen globals hoeven te spelen :)

Desondanks dat ik niet altijd even serieus speel in dat soort potjes snap ik best dat het erg vervelend is als je tegen een global smurf moet als je probeert te ranken. Dus wat vinden jullie van smurfs?

• Scrtz
Martijn32 schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:35:
Ben zelf trouwens wel benieuwd wat mensen hier van smurfs vinden. Ik ben zelf dan GE en ik heb dan ook een smurf die in LE zit atm. Ik doe het zelf vooral zodat ik met mijn vrienden kan spelen die meestal <LE zijn, zodat die niet tegen globals hoeven te spelen :)

Desondanks dat ik niet altijd even serieus speel in dat soort potjes snap ik best dat het erg vervelend is als je tegen een global smurf moet als je probeert te ranken. Dus wat vinden jullie van smurfs?
Nee, aub niet weer die eeuwige smurf discussie starten hier.
Terranova schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:29:
[...]

Jawel, hij doet meer damage op't lichaam, alleen minder op't hoofd, maarja 120 damage is nog steeds insta-headie.
Het verschil is dat een goede speler jou allang een headshot heeft gegeven voordat jij de kans hebt gekregen te zoomen met een SG553. Daarom kopen serieuze spelers vrijwel nooit een SG/AUG.

[ Voor 25% gewijzigd door Scrtz op 14-09-2015 11:37 ]

Verwijderd

mklkhanou schreef op maandag 14 september 2015 @ 10:58:

Koop heel af en toe, stiekem, wel eens een auto sniper vlak voor de wissel. Bijvoorbeeld bij een stand van 10-3 voor ofzo.
Als T een AK of SG, en CT een M4 of Aug. Soms een P90.
Een AWP als er verder niemand sniped. Maar meestal lopen er al 1 of 2 AWP's rond.
Pagina: 1 ... 169 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic