Net voor de 2de keer DM gedaan tegen/met Schneider. Kennelijk doen we de warm-up op dezelfde server
Om voor mezelf te spreken, je kan mijn 'skills' in csgo nu in de verste verte niet vergelijken met mijn 'skills' zes maanden geleden. Denk dat dat voor heel veel mensen geldt, zou het graag met alle kennis en ervaring van nu nog opnemen tegen die LEM's van een half jaar geleden. Volgens mij versla ik die even makkelijk of krijg ik even hard klop als tegen de supremes/globals van nu.iLikeNoobies schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 17:26:
[...]
Er zijn genoeg mensen die niet LEM waardig zijn als we de oude standaard aanhouden. Mezelf incluis. Het huidige LEM is in de verste verte niet te vergelijken met het LEM van 6 maanden terug.
Maar al met al, denk ik dat het een combinatie van factoren is:
1) Veel nieuwe spelers
2) Bestaande spelers zijn beter geworden
3) Veel cheaters geband
4) Veel globals zijn van matchmaking over gestapt naar third parties
5) Aanpassingen in het rankingsysteem
Hoe dan ook, het is de nieuwe realiteit, het spelletje is er niet anders om geworden.
Woei net rank up naar mge
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Na de banwaves is iedereen in no time van GNM naar LE gegaan. Nu zit iedereen al weer tijden vast op LE/LEM... Waarom die ontzettende stijging binnen zo'n kort tijdsbestek? Ik heb in het begin echt maanden lopen ploeteren in de GN ranks. Toen kwam de banwave en hoppa ik zat zo in MG, 2 weken later DMG en nog een week later LE. Nu zit ik al weer 2 maanden vast op LEM. Ik kan deze stijging alleen verklaren doordat het makkelijker is geworden deze ranks te behalen.wambamNL schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 17:34:
[...]
Welke standaard, ik heb nergens over een standaard gelezen waarop bepaald word of je het waardig bent. En vergelijken is lastig als je zelf beter word de rest word beter op een paar% na. En als het echt zon verschil is zouden die mensen niet eens naar lem kunnen ranken. Met wat vergelijk je het dan? Op je gevoel gaat lastig de enige die erover een goed oordeel kunnen vestigen zijn de mensen die de hele tijd in dezelfde rank blijven zitten.
(Dit is geen haat post ofzo gewoon mijn mening en nieuwschierigheid waar dit allemaal op gebaseerd word)
Edit: Ik zal overigens vast beter zijn gaan spelen, maar echt niet dat ik nu op het oude LEM niveau zit. Zelfs Rusty Galil zit nu in MGE/DMG. Die gast zat 2 maanden geleden nog in silver elite en hij speelt op z'n 3G verbinding.
[ Voor 9% gewijzigd door iLikeNoobies op 08-09-2015 17:41 ]
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Je verbinding zegt niks over je skill dus dat is zowieso al een raar argument.iLikeNoobies schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 17:38:
[...]
Na de banwaves is iedereen in no time van GNM naar LE gegaan. Nu zit iedereen al weer tijden vast op LE/LEM... Waarom die ontzettende stijging binnen zo'n kort tijdsbestek? Ik heb in het begin echt maanden lopen ploeteren in de GN ranks. Toen kwam de banwave en hoppa ik zat zo in MG, 2 weken later DMG en nog een week later LE. Nu zit ik al weer 2 maanden vast op LEM. Ik kan deze stijging alleen verklaren doordat het makkelijker is geworden deze ranks te behalen.
Edit: Ik zal overigens vast beter zijn gaan spelen, maar echt niet dat ik nu op het oude LEM niveau zit. Zelfs Rusty Galil zit nu in MGE/DMG. Die gast zat 2 maanden geleden nog in silver elite en hij speelt op z'n 3G verbinding.
Maar ik ken zat mensen die helemaal noet snel stijgen na die zogenaamde ban waves. Dat jij het alleen op die manier kan verklaren is iets anders dan of het werkelijk zo is. Een mens zoekt altijd een verklaring hoe onmogelijk die verklaring ook is, denk aam dat de wereld plat is verhaaltje. Overigens ben ik niet na de vac bans opeens hard gestegen. Ik ben gewoon stukje voor stukje gaan ranken. En meerdere met mij. Als het werkelijk aam vac bans had gelegen was mijn smurf niet binnen 35 wins op le en zat die nog op mg1 ofzo. Iedereen denkt wat anders over de verklarong van rankups afhankelijk van eigen ervaring. Dus ik snap ook wel waarom je denkt dat het komt omdat het niveau gedaald is. Enige is dat ik het er mee oneens ben.
Steam: Ryada.
Je verbinding zegt een hele hoop. Hij abandoned geregeld matches omdat hij geen verbinding krijgt. Hij raakt niks ivm lag. Hij kan niet bewegen ivm lag. Allemaal rondjes waarbij hij losses pakt door zijn crappy verbinding. Alsnog heeft hij deze rank.wambamNL schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 17:49:
[...]
Je verbinding zegt niks over je skill dus dat is zowieso al een raar argument.
Maar ik ken zat mensen die helemaal noet snel stijgen na die zogenaamde ban waves. Dat jij het alleen op die manier kan verklaren is iets anders dan of het werkelijk zo is. Een mens zoekt altijd een verklaring hoe onmogelijk die verklaring ook is, denk aam dat de wereld plat is verhaaltje. Overigens ben ik niet na de vac bans opeens hard gestegen. Ik ben gewoon stukje voor stukje gaan ranken. En meerdere met mij. Als het werkelijk aam vac bans had gelegen was mijn smurf niet binnen 35 wins op le en zat die nog op mg1 ofzo. Iedereen denkt wat anders over de verklarong van rankups afhankelijk van eigen ervaring. Dus ik snap ook wel waarom je denkt dat het komt omdat het niveau gedaald is. Enige is dat ik het er mee oneens ben.
Allebij mijn smurfs zijn LE/LEM. Dit betekent niet dat ik ook het "oude" LEM niveau beheers.
Maar goed, hier gaan we niet uitkomen. Jij vind jezelf LEM, ik niet. Mezelf overigens ook niet.
Ik heb netgens gezegd dat ik mezelf lem vind....iLikeNoobies schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 17:56:
[...]
Je verbinding zegt een hele hoop. Hij abandoned geregeld matches omdat hij geen verbinding krijgt. Hij raakt niks ivm lag. Hij kan niet bewegen ivm lag. Allemaal rondjes waarbij hij losses pakt door zijn crappy verbinding. Alsnog heeft hij deze rank.
Allebij mijn smurfs zijn LE/LEM. Dit betekent niet dat ik ook het "oude" LEM niveau beheers.
Maar goed, hier gaan we niet uitkomen. Jij vind jezelf LEM, ik niet. Mezelf overigens ook niet.
wambamNL schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 12:53:
[...]
Een grapje?
Als ik als lem op le speel word ik al een hacker genoemd en is het een stoomwals.... laat staan gnm het voordeel dat gnm heeft in de matchup is dat ze niet voorspelbaar zijn en rare dingen doen. Naar mijn ervaring.
Staat nog steeds niet dat ik mezelf lem vind. Je kan het op verschillende manieren opvatten maarja...
Er staat dat ik op het moment LEM ben en niet dat ik het waard ben.
Ook staat er dat er wel een niveau verschil is, maar ik zeg niks over dat ik lem waardig ben.
[ Voor 26% gewijzigd door Ryada op 08-09-2015 18:04 ]
Je insinueert dat je te goed bent voor LE met je stoomwals opmerking. Maar goed, zoals eerder gezegd, hier gaan we niet uitkomen. Peace!
Ik insinueer dat er een niveau verschil is, ik zeg niet dat ik te goed beniLikeNoobies schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 18:35:
Je insinueert dat je te goed bent voor LE met je stoomwals opmerking. Maar goed, zoals eerder gezegd, hier gaan we niet uitkomen. Peace!
Ik doelde op de paar potjes die ik op mn deranked main gespeeld had, elke game 40+ kills (kan screenshot posten om het te bewijzen) hoe overdreven mijn post ook was (had ik erbij moeten zetten ok i admit dat ik dat fout had gedaan) er is nog steeds een verschil tussen de huidige le en lem.
En als je je standpunt vast blijft houden zou je moeten lezen:
Ik ben voor de huidige LE te goed (in jou context gezet) waar dus door geconfirmed word dat jij gelijk hebt, als je goed had nagedacht.
[ Voor 13% gewijzigd door Ryada op 08-09-2015 18:40 ]
ok
Heb je hem ook ingame aangeraakt?Brogala schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 17:35:
Net voor de 2de keer DM gedaan tegen/met Schneider. Kennelijk doen we de warm-up op dezelfde server
Ja, ik ben door hem heen gelopen. Nu voel ik me echt goed!
Sowieso kan je direct na een banwave heel snel ranken. Toen de eerste grote VAC wave er was begin 2015 ben ik in 6 dagen van GN1 naar MG1 gegaan (en nee niet 6+ uur gespeeld per dag).wambamNL schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 18:39:
[...]
Ik insinueer dat er een niveau verschil is, ik zeg niet dat ik te goed ben
Ik doelde op de paar potjes die ik op mn deranked main gespeeld had, elke game 40+ kills (kan screenshot posten om het te bewijzen) hoe overdreven mijn post ook was (had ik erbij moeten zetten ok i admit dat ik dat fout had gedaan) er is nog steeds een verschil tussen de huidige le en lem.
En als je je standpunt vast blijft houden zou je moeten lezen:
Ik ben voor de huidige LE te goed (in jou context gezet) waar dus door geconfirmed word dat jij gelijk hebt, als je goed had nagedacht.
Dat je (sneller) stijgt na banwaves is simpel te verklaren.
Elke rank stelt een percentage van de playerbase voor. Vele spelers die een ban krijgen zijn vaak DMG/LE+.
Die spelers worden uit het spel verwijderd en dus moeten die ranks weer worden opgevuld zodat het overeenkomt met het percentage van de playerbase.
Gevolg: Rankup om het aantal spelers per rang terug op te vullen. Combineer dit met een steeds groter wordende playerbase betekent meer spelers per rang.
Elke rank stelt een percentage van de playerbase voor. Vele spelers die een ban krijgen zijn vaak DMG/LE+.
Die spelers worden uit het spel verwijderd en dus moeten die ranks weer worden opgevuld zodat het overeenkomt met het percentage van de playerbase.
Gevolg: Rankup om het aantal spelers per rang terug op te vullen. Combineer dit met een steeds groter wordende playerbase betekent meer spelers per rang.
Steam: Grim
Laten we eerlijk zijn, Global/Supreme voor de VAC wave was eigenlijk gewoon een rank voor cheaters. Zelfs pro's als pasha hadden soms LEM rank..
Vandaag echt gewoon een fucking goed verhaal gehoord. Gozer uit mn klas is met 50 wins van GN4 naar Global gerankt, 1 potje gespeeld met die gast en niet te geloven hoe goed die is man 
Wel leuk, als je in de klas komt met 5 gasten die CSGO spelen..
(3 nederlanders, 1 vietnamees en 1 oekraïner (ja ja hij heeft verhalen verteld dat ie met 900 ping comp ging doen))
Wel leuk, als je in de klas komt met 5 gasten die CSGO spelen..
Signature
Als die gn4 was zal dat goed zijn wel meevallen denk ik ^^mimang schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 22:58:
Vandaag echt gewoon een fucking goed verhaal gehoord. Gozer uit mn klas is met 50 wins van GN4 naar Global gerankt, 1 potje gespeeld met die gast en niet te geloven hoe goed die is man
Wel leuk, als je in de klas komt met 5 gasten die CSGO spelen..(3 nederlanders, 1 vietnamees en 1 oekraïner (ja ja hij heeft verhalen verteld dat ie met 900 ping comp ging doen))
50 wins max 10 verloren is niet verkeerd met standaard soloque hoorScrtz schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 23:10:
[...]
Als die gn4 was zal dat goed zijn wel meevallen denk ik ^^
Signature
Komt dit niet omdat hij op zijn main alleen de officiele matches speelt? Ik herinner me dat de pro-teams vroeger altijd 'undercover' oefenden maar dat kan tegenwoordig denk ik niet meer, met een gekoppelde steamprofiel en pins etc. en daardoor dus maar met een ander account spelen.suikerberg schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 22:47:
Laten we eerlijk zijn, Global/Supreme voor de VAC wave was eigenlijk gewoon een rank voor cheaters. Zelfs pro's als pasha hadden soms LEM rank..
Veel pro's spelen niet eens mm omdat het gewoon crappy 64 tick servers zijn, diegene die dat wel doen zullen zich ook echt geen minuut bekommeren om hun mm rank.mklkhanou schreef op woensdag 09 september 2015 @ 08:44:
[...]
Komt dit niet omdat hij op zijn main alleen de officiele matches speelt? Ik herinner me dat de pro-teams vroeger altijd 'undercover' oefenden maar dat kan tegenwoordig denk ik niet meer, met een gekoppelde steamprofiel en pins etc. en daardoor dus maar met een ander account spelen.
Idd, maar waarom zouden ze ookScrtz schreef op woensdag 09 september 2015 @ 08:48:
[...]
Veel pro's spelen niet eens mm omdat het gewoon crappy 64 tick servers zijn, diegene die dat wel doen zullen zich ook echt geen minuut bekommeren om hun mm rank.
Heb je het nou over rusty thomas??? Heb 2 dagen met hem gespeeld en niks van hierboven waargenomen.iLikeNoobies schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 17:56:
[...]
Je verbinding zegt een hele hoop. Hij abandoned geregeld matches omdat hij geen verbinding krijgt. Hij raakt niks ivm lag. Hij kan niet bewegen ivm lag. Allemaal rondjes waarbij hij losses pakt door zijn crappy verbinding. Alsnog heeft hij deze rank.
[ Voor 7% gewijzigd door TheAnthonyNL op 09-09-2015 09:14 ]
Rank boeit ook geen hol.... alles onder DMG is echt dramatisch en moeten het spelletje nog leren, daarboven slaat de indeling vaak ook als een tang op een varken.. Veel cheaters zijn er ook weer in SMFC/GlobalScrtz schreef op woensdag 09 september 2015 @ 08:48:
[...]
Veel pro's spelen niet eens mm omdat het gewoon crappy 64 tick servers zijn, diegene die dat wel doen zullen zich ook echt geen minuut bekommeren om hun mm rank.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Sindskort een mechanisch toetsenbord gekocht. Speelt echt heerlijk met CS:GO. Zijn er trouwens nog mensen die bezig zijn met de bloodhound missions?
Ben dr laatst mee gestopt, geen zin om casual te gaan grinden voor 1 mil cash. Of competative missies te gaan doenk1NG schreef op woensdag 09 september 2015 @ 10:38:
Zijn er trouwens nog mensen die bezig zijn met de bloodhound missions?
Haha ja ik doe alleen de missies die het snelst naar de sterretjes toe gaan. Hoef er nog maar 6 te doen en dan heb ik mijn coin eindelijk goldMartijn32 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 10:40:
[...]
Ben dr laatst mee gestopt, geen zin om casual te gaan grinden voor 1 mil cash. Of competative missies te gaan doen
Cheaters zijn er overal weer, nieuwe hacks? Er zijn ook alweer een aantal detected, 2 dagen geleden weer een serie bans. Niet echt een wave volgens mij, heb er verder niets over gelezen.hmr schreef op woensdag 09 september 2015 @ 10:33:
[...]
Rank boeit ook geen hol.... alles onder DMG is echt dramatisch en moeten het spelletje nog leren, daarboven slaat de indeling vaak ook als een tang op een varken.. Veel cheaters zijn er ook weer in SMFC/Global
Volledig met je eens hoor, zelfs op global zitten mensen die het spelletje nog moeten leren imo. Global is eigenlijk pas het begin van CS, echt cs leren doe je pas in teamverband.hmr schreef op woensdag 09 september 2015 @ 10:33:
[...]
Rank boeit ook geen hol.... alles onder DMG is echt dramatisch en moeten het spelletje nog leren, daarboven slaat de indeling vaak ook als een tang op een varken.. Veel cheaters zijn er ook weer in SMFC/Global
Iemand een idee hoe-lang Bloodhound nog online blijft.
Meestal is het toch drie maanden.
Dit. Maak een team, ga samen spelen, oefen strats, speel scrims tegen andere teams, doe bijvoorbeeld een keer mee aan een toernooi. Dat is het leukste en wordt het gelijk een ander spel van.Scrtz schreef op woensdag 09 september 2015 @ 10:49:
[...]
...., echt cs leren doe je pas in teamverband.
Yep, dan begint het spelletje pas. Daarom zijn de invoer van al die ranks alleen maar een nadeel, mensen gebruiken dat veel te veel als skillindicatie.Martijn32 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 10:53:
[...]
Dit. Maak een team, ga samen spelen, oefen strats, speel scrims tegen andere teams, doe bijvoorbeeld een keer mee aan een toernooi. Dat is het leukste en wordt het gelijk een ander spel van.
Meen ergens in september wat ik las toen de operation begon. zal vast ergens op www.counter-strike.net staanRoaDHouse schreef op woensdag 09 september 2015 @ 10:52:
Iemand een idee hoe-lang Bloodhound nog online blijft.
Het is niet echt een skill indicatie, het is meer een middel om te zorgen dat je tegen mensen komt met ongeveer dezelfde skill lvlScrtz schreef op woensdag 09 september 2015 @ 10:54:
[...]
Yep, dan begint het spelletje pas. Daarom zijn de invoer van al die ranks alleen maar een nadeel, mensen gebruiken dat veel te veel als skillindicatie.
Sweet bro
Heb je nou aanstaan dat mensen niet dood gaan maar op de grond gaan liggen?
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Lol, dat had ik nog niet eens gezien. Hoe stel je dat inhexta schreef op woensdag 09 september 2015 @ 10:59:
....Heb je nou aanstaan dat mensen niet dood gaan maar op de grond gaan liggen?
Even een vraagje. Ik zit de laatste tijd vaak op Teamspeak, en het leek me handig om een TS overlay te hebben in het spel zodat je kunt zien wie er praat. Nu heb ik een plugin gevonden die een kleine box aan de linker kant plaats zodat je ziet wie er in de channel zitten en wie er praten. Nu kreeg ik alleen bij het activeren van de plugin een melding dat het op eigen risico is en dat er een kans is dat je een VAC ban krijgt.
Iemand hier ervaring mee? Hoe groot is de kans dat je ook echt een VAC ban krijgt als je die plugin gebruikt?
Iemand hier ervaring mee? Hoe groot is de kans dat je ook echt een VAC ban krijgt als je die plugin gebruikt?
Martijn32 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:01:
[...]
Lol, dat had ik nog niet eens gezien. Hoe stel je dat in?
Launch options > +violence_hblood 0hexta schreef op woensdag 09 september 2015 @ 10:59:
[...]
Sweet bro
Heb je nou aanstaan dat mensen niet dood gaan maar op de grond gaan liggen?
Zou er ook een Xtreme Gore optie zijn?xeoMe schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:24:
[...]
[...]
Launch options > +violence_hblood 0
Launch options > +violence_hblood 100
Haha zou tof zijn idd, in 1.6 had je daar wel van die servermods voor, altijd lachehexta schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:25:
[...]
Zou er ook een Xtreme Gore optie zijn?
Launch options > +violence_hblood 100
-processheap -novid -nojoy -threads 4 -nod3d9ex -lv -noaafonts -highMartijn32 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:01:
[...]
Lol, dat had ik nog niet eens gezien. Hoe stel je dat in?
zijn mijn launch options
Zal volgens mij -nojoy zijn of -lv. Die blood command doet alleen het bloed weg.
De lv en hblood doen precies hetzelfde als je hblood op 0 hebt staan.sdke schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:29:
[...]
-processheap -novid -nojoy -threads 4 -nod3d9ex -lv -noaafonts -high
zijn mijn launch options
Zal volgens mij -nojoy zijn of -lv. Die blood command doet alleen het bloed weg.
Dan word de low violence mode geenabled.
Zelf gepribeerd maar het speelt gewoon niet heb soms het gevoel dat ze dan nog leven.
YeahScrtz schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:29:
[...]
Haha zou tof zijn idd, in 1.6 had je daar wel van die servermods voor, altijd lache
In americas army heb je ook een paintball modus.
Wat ontzettend fijn is om mee te oefenen en de recoil van elk wapen perfect onder controle te krijgen.
Heb er ook verhalen over gelezen maar het is niet substantieel onderbouwd.ghostman schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:10:
Even een vraagje. Ik zit de laatste tijd vaak op Teamspeak, en het leek me handig om een TS overlay te hebben in het spel zodat je kunt zien wie er praat. Nu heb ik een plugin gevonden die een kleine box aan de linker kant plaats zodat je ziet wie er in de channel zitten en wie er praten. Nu kreeg ik alleen bij het activeren van de plugin een melding dat het op eigen risico is en dat er een kans is dat je een VAC ban krijgt.
Ik zou het gewoon niet doen want het werkt ook niet helemaal lekker.
Zelf heb ik een plugin voor mijn logitech g15 die doet wat jij beschrijft ookal is dit wel een dure optie...:p
Grappig dat je het gros van de cs populatie dramatisch noemt. Leuk ook dat je zo echt meewerkt aan een open en vriendelijke community. Ik weet inmiddels echt wel hoe het spelletje werkt, ook als Mg2. Er zitten inderdaad spelers bij die niks callen of uberhaupt geen mic te hebben maar ik vind dat je toch wel kan zeggen dat vanaf nova 4 en hoger dat de basis er echt wel in zit hoor.hmr schreef op woensdag 09 september 2015 @ 10:33:
[...]
[ Voor 39% gewijzigd door Jelle Brolnir op 09-09-2015 12:04 ]
Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.
Ik vind dat sommige mensen hier een beetje belachelijk doen over de ranks... Gold nova =///= LEM
Zoals al vaker gezegd, hoe groter de playerbase hoe groter het aantal mensen op een bepaalde rank. De skill discrepancy in elke bracket is echter WEL een pak groter geworden.
Vroeger (jaar terug ofzo?) zei men dat ook van de DMG rank. Nu zegt men dat van LE(M) rank...
De vele VAC banwaves helpen dit natuurlijk in de hand omdat mensen die cheaten op hoge ranks zitten!
Als ik mijn friends list kijk valt het me inderdaad wel op dat spelers waarvan ik weet dat ze niet erg sterk zijn nu ineens DMG waar ik ze naar de oude standaard toe nooit meer dan MG1 ofzo zou geven.
Zoals al vaker gezegd, hoe groter de playerbase hoe groter het aantal mensen op een bepaalde rank. De skill discrepancy in elke bracket is echter WEL een pak groter geworden.
Vroeger (jaar terug ofzo?) zei men dat ook van de DMG rank. Nu zegt men dat van LE(M) rank...
De vele VAC banwaves helpen dit natuurlijk in de hand omdat mensen die cheaten op hoge ranks zitten!
Als ik mijn friends list kijk valt het me inderdaad wel op dat spelers waarvan ik weet dat ze niet erg sterk zijn nu ineens DMG waar ik ze naar de oude standaard toe nooit meer dan MG1 ofzo zou geven.
Tja ik snap hmr's frustatie wel. Er zijn zoveel mensen die de ranks als skill indicatie zien, dan een keer global raken ( wat vooral de laatste tijd erg makkelijk blijkt te zijn ) en zich vervolgens heel goed gaan voelen, soms is dat wat frusterend als je zelf al 10-15 jaar speelt zoals sommigen onder ons. Het is moeilijk uit te leggen maar in feite snap je het spelletje pas na 5-8 jaar in het algemeen. Dan pas ga je echt de diepgang inzien en veel meer nadenken over je positioning, rotatie, grenades gebruik en ga zo maar door.jellew86 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:59:
[...]
Heb er ook verhalen over gelezen maar het is niet substantieel onderbouwd.
Zelf heb ik een plugin voor mijn logitech g15 die doet wat jij beschrijft ookal is dit wel een dure optie...:p
[...]
Grappig dat je het gros van de cs populatie dramatisch noemt. Leuk ook dat je zo echt meewerkt aan een open en vriendelijke community. Ik weet inmiddels echt wel hoe het spelletje werkt, ook als Mg2. Er zitten inderdaad spelers bij die niks callen of uberhaupt geen mic te hebben maar ik vind dat je toch wel kan zeggen dat vanaf nova 4 en hoger dat de basis er echt wel in zit hoor.
Wat werkt er niet lekker aan? Ik kan ook zo geen andere optie bedenken, WiFi op de plek waar ik zit is er niet (te ver van de router) dus een app kan ook niet.jellew86 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:59:
[...]
Heb er ook verhalen over gelezen maar het is niet substantieel onderbouwd.
Bij mij crashte het steeds, ook kon ik regelmatig mijn muis niet bewegen. (heb overigens hier niet speciaal een g15 voor gekocht hoor, heb deze al een jaar of 5)ghostman schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:09:
[...]
Wat werkt er niet lekker aan? Ik kan ook zo geen andere optie bedenken, WiFi op de plek waar ik zit is er niet (te ver van de router) dus een app kan ook niet.
Je kan eventueel een tweede beeldscherm aansluiten oid.
Als je het zo uitlegt snap ik inderdaad dat hij zo reageert, vaak zijn gasten die hoog zitten heel goed met de muis maar hoor je niet over de comms. Ik heb denk ik 5 jaar lang de combo 1.6 en source gespeeld en daar heb ik inderdaad een hoop van geleerd, dus ik weet wat meer van tactiek.Scrtz schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:07:
[...]
Tja ik snap hmr's frustatie wel. Er zijn zoveel mensen die de ranks als skill indicatie zien, dan een keer global raken ( wat vooral de laatste tijd erg makkelijk blijkt te zijn ) en zich vervolgens heel goed gaan voelen, soms is dat wat frusterend als je zelf al 10-15 jaar speelt zoals sommigen onder ons. Het is moeilijk uit te leggen maar in feite snap je het spelletje pas na 5-8 jaar in het algemeen. Dan pas ga je echt de diepgang inzien en veel meer nadenken over je positioning, rotatie, grenades gebruik en ga zo maar door.
Maar gasten die een hele hoge pet van zichzelf ophebben mag je van mij per definitie uitkotsen ja.
[ Voor 19% gewijzigd door Jelle Brolnir op 09-09-2015 12:13 ]
Als het je echt 5 jaar kost om een spelletje te snappen ben je gewoon traag van begrip en heb je geen aanleg om een redelijk niveau te bereiken. Dus neem dan vooral een spel niet te serieus.
Lukt het binnen 2 maanden niet dan gewoon lekker met een casual instelling spelen en niet teveel op TAB drukken/je ranking bekijken.
Lukt het binnen 2 maanden niet dan gewoon lekker met een casual instelling spelen en niet teveel op TAB drukken/je ranking bekijken.
Als je 5 á 8 jaar erover doet om diepgang in het spel te zien en dan pas een beetje nades, positioning, rotations etc onder controle hebt dan doe je toch echt iets goeds fout.Scrtz schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:07:
[...]
Het is moeilijk uit te leggen maar in feite snap je het spelletje pas na 5-8 jaar in het algemeen. Dan pas ga je echt de diepgang inzien en veel meer nadenken over je positioning, rotatie, grenades gebruik en ga zo maar door.
k1NG schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:57:
[...]
Als je 5 á 8 jaar erover doet om diepgang in het spel te zien en dan pas een beetje nades, positioning, rotations etc onder controle hebt dan doe je toch echt iets goeds fout.Niet lullig bedoeld hoor uiteraard.
Ja misschien heb ik het wat verkeerd verwoord, had het beter kunnen verwoorden met kunnen in plaats van alleen maar snappentuinïnen schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:52:
Als het je echt 5 jaar kost om een spelletje te snappen ben je gewoon traag van begrip en heb je geen aanleg om een redelijk niveau te bereiken. Dus neem dan vooral een spel niet te serieus.
Het goed kunnen spelen van CS is namelijk heel wat anders als het snappen van, juist dat kunnen neemt wel echt jaren in beslag.
Wat scrtz wilt zeggen: Easy to learn, hard to master.
Dat is essentieel bij een goede esports game.
Dat is essentieel bij een goede esports game.
Steam: Grim
Ik sluit me eigenlijk precies aan bij Scrtz... Speel dit speel ook sinds 1.3 (?) ofzo.. heb source na 2weken uninstalled om vervolgens nu weer een jaartje CS:GO te spelen, maar de basis onder de knie hebben betekent nog niet dat je daadwerkelijk skilled bent.. anyways het gros is meestal dramatisch dan wel below par.. Dat is bij elk spel zo. Daarom is het ook de overgrote meerderheid. Vooral op wat hoger niveau merk je het verschil tussen mensen die redelijk kunnen aimen en mensen die het spel wat beter door hebben en dat ligt echt niet alleen aan callouts of voicecom.jellew86 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:59:
[...]
Grappig dat je het gros van de cs populatie dramatisch noemt. Leuk ook dat je zo echt meewerkt aan een open en vriendelijke community. Ik weet inmiddels echt wel hoe het spelletje werkt, ook als Mg2. Er zitten inderdaad spelers bij die niks callen of uberhaupt geen mic te hebben maar ik vind dat je toch wel kan zeggen dat vanaf nova 4 en hoger dat de basis er echt wel in zit hoor.
Waarom zou ik niet meewerken aan een open en vriendelijke community? Beetje kort door de bocht als je dat baseert op mijn gedane uitspraak? Ik twijfel er niet aan dat je weet waar elke bombsite is, hoe guns en het eco system (ongeveer) werken en je (goed) communiceert. Maar toch =/= als spelen op een wat hoger niveau.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Yo, andere opties zijn natuurlijk overwolf, standaard ingebakken, of TS remote op je smartphone. 's gratis en doet wat 't moet doen (Laten zien wie er praat etc, voor de rest kan het vrij weinig).ghostman schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:10:
-lees dat een app niet zou werken... Balen. 2e scherm kopen
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2015 13:32 ]
Dat kwam omdat hij bij mij thuis zatTheAnthonyNL schreef op woensdag 09 september 2015 @ 09:13:
[...]
Heb je het nou over rusty thomas??? Heb 2 dagen met hem gespeeld en niks van hierboven waargenomen.
Aight vandaar xD, maar zat? Hij is nu weg dusiLikeNoobies schreef op woensdag 09 september 2015 @ 13:28:
[...]
Dat kwam omdat hij bij mij thuis zatIk heb glasvezel.
Verwijderd
Als je al 5 jaar 1.6 gespeeld hebt en het spel helemaal door hebt, wat doe je dan in gods naam op MG2?
Ja, het is een IRL maat van me. Hij was de afgelopen 2 dagen in mijn huis aant chillen. Vandaag moest hij, net zoals ik, weer werken...TheAnthonyNL schreef op woensdag 09 september 2015 @ 13:30:
[...]
Aight vandaar xD, maar zat? Hij is nu weg dus.
RipiLikeNoobies schreef op woensdag 09 september 2015 @ 13:31:
[...]
Ja, het is een IRL maat van me. Hij was de afgelopen 2 dagen in mijn huis aant chillen. Vandaag moest hij, net zoals ik, weer werken...
Niet eerder is zoals jij altijd online 😀
Of al aan mijn 4 matches niet verloren. Hopelijk snel terug gn4.
Gisteren met enkele tweakers gespeeld, want vonden jullie van mijn game?
Overwolf ga ik even naar kijken. Anders kan ik ook een AP kopenVerwijderd schreef op woensdag 09 september 2015 @ 13:27:
[...]
Yo, andere opties zijn natuurlijk overwolf, standaard ingebakken, of TS remote op je smartphone. 's gratis en doet wat 't moet doen (Laten zien wie er praat etc, voor de rest kan het vrij weinig).
-lees dat een app niet zou werken... Balen. 2e scherm kopen
Verwijderd
Voor ruim onder de 100, de prijs van een redelijk ap, kan je makkelijk een tweede scherm vinden, heb je donders veel an!ghostman schreef op woensdag 09 september 2015 @ 13:56:
[...]
Overwolf ga ik even naar kijken. Anders kan ik ook een AP kopen
Of.. je leert gewoon andermans stemmen kennen.
Tweede scherm heb ik hier nog wel liggen, dat is het probleem niet. Het lijkt me niet echt praktisch om op 1 scherm CSGO te hebben en ondertussen 'helemaal' naar links te moeten kijken om te zien wie er praat. Ga het wel even proberenVerwijderd schreef op woensdag 09 september 2015 @ 14:25:
[...]
Voor ruim onder de 100, de prijs van een redelijk ap, kan je makkelijk een tweede scherm vinden, heb je donders veel an!
Mee bezig, maar het is makkelijker en je leert sneller de namen als je het ook ziet.Scrtz schreef op woensdag 09 september 2015 @ 14:28:
Ach, als je echt 'in gevecht' bent of een corner houdt ga je toch niet lopen kijken wie wat zegt. Als je even zeker weet dat er een paar seconden geen enemies gaan komen kan je makkelijk even naar je tweede scherm kijkenghostman schreef op woensdag 09 september 2015 @ 14:35:
[...]
Tweede scherm heb ik hier nog wel liggen, dat is het probleem niet. Het lijkt me niet echt praktisch om op 1 scherm CSGO te hebben en ondertussen 'helemaal' naar links te moeten kijken om te zien wie er praat. Ga het wel even proberen
[...]
Mee bezig, maar het is makkelijker en je leert sneller de namen als je het ook ziet.
Verwijderd
Alsof ik al jullie kut limburgers uit elkaar kan houden.Scrtz schreef op woensdag 09 september 2015 @ 14:28:
Ga het ook wel proberenBrogala schreef op woensdag 09 september 2015 @ 14:37:
[...]
Ach, als je echt 'in gevecht' bent of een corner houdt ga je toch niet lopen kijken wie wat zegt. Als je even zeker weet dat er een paar seconden geen enemies gaan komen kan je makkelijk even naar je tweede scherm kijken
Verwijderd
Plus dat een aantal overlays (overwolf) in andere games zorgen voor crashes. GTAV kon bijv. niet overweg met overwolf.ghostman schreef op woensdag 09 september 2015 @ 14:42:
[...]
Ga het ook wel proberen. Zoals ik het nu zie ziet het er niet praktisch uit, maar misschien valt het inderdaad ook wel mee.
Ik wist niet dat dit topic bevolkt werd door nog meer geweldige LimburgersVerwijderd schreef op woensdag 09 september 2015 @ 14:41:
[...]
Alsof ik al jullie kut limburgers uit elkaar kan houden.
Strat roulette is overigens mijn nieuwe hobby om met premades te doen. Ik vind 't in ieder geval hilarisch.
Breda (NAC)!! Dat is de parel van het zuiden! Google maar!xeroamd schreef op woensdag 09 september 2015 @ 15:28:
[...]
Ik wist niet dat dit topic bevolkt werd door nog meer geweldige LimburgersAlthans meer dan 1 andere. Mag dan wel intussen in Breda wonen mer dr geit tog hielemaol niks boven deen parel in 't zuiden.
Strat roulette is overigens mijn nieuwe hobby om met premades te doen. Ik vind 't in ieder geval hilarisch.
Wij gaan vanavond stratroulettenxeroamd schreef op woensdag 09 september 2015 @ 15:28:
[...]
Ik wist niet dat dit topic bevolkt werd door nog meer geweldige LimburgersAlthans meer dan 1 andere. Mag dan wel intussen in Breda wonen mer dr geit tog hielemaol niks boven deen parel in 't zuiden.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Heb ik gisteren ook gedaan. Werden totaal gerekt (8-0 achter). Strat roulette en dan 16-12 geëindigd. Superxeroamd schreef op woensdag 09 september 2015 @ 15:28:
[...]
It's gonna be legen... wait for it... Dery.
Gelukkig zijn er zat alternatieven die wel werken. Maar omdat je Steam overlay hebt, en dan nog een overlay voor informatie, dan krijg je problemen.Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2015 @ 14:43:
[...]
Plus dat een aantal overlays (overwolf) in andere games zorgen voor crashes. GTAV kon bijv. niet overweg met overwolf.
Ik gebruik inmiddels gewoon een 2e scherm, scheelt hoofdpijn als er geüpdatet wordt aan de teamspeak kant, of gewoon een random reden waarom het plotseling niet of anders werkt.
Omdat mijn aim nogal wisselvallig isVerwijderd schreef op woensdag 09 september 2015 @ 13:31:
Als je al 5 jaar 1.6 gespeeld hebt en het spel helemaal door hebt, wat doe je dan in gods naam op MG2?
Als global heb je het spel ook nog niet volledig door hoorjellew86 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 16:35:
[...]
Omdat mijn aim nogal wisselvallig isBen nu hard omhoog gegaan omdat ik nu even meer tijd heb als gewoonlijk maar mijn hand oog coördinatie is nogal ruk. Overigens zeg ik niet dat ik het spel helemaal door heb, want dan zat ik wel global. Ik zeg alleen dat het lulkoek is dat iedereen onder DMG dramatisch is :-)
[ Voor 3% gewijzigd door Wizz3rd op 09-09-2015 16:37 ]
Goed was misschien wat kort door de bocht, vind het alleen niet zo prettig dat alles over èèn kam geschoren wordt. Ik weet wel dat ik nu pas echt weer game sense begin te ontwikkelen, daar ligt het nivo verschil misschien ?hmr schreef op woensdag 09 september 2015 @ 13:09:
[...]
Ik sluit me eigenlijk precies aan bij Scrtz... Speel dit speel ook sinds 1.3 (?) ofzo.. heb source na 2weken uninstalled om vervolgens nu weer een jaartje CS:GO te spelen, maar de basis onder de knie hebben betekent nog niet dat je daadwerkelijk skilled bent.. anyways het gros is meestal dramatisch dan wel below par.. Dat is bij elk spel zo. Daarom is het ook de overgrote meerderheid. Vooral op wat hoger niveau merk je het verschil tussen mensen die redelijk kunnen aimen en mensen die het spel wat beter door hebben en dat ligt echt niet alleen aan callouts of voicecom.
Waarom zou ik niet meewerken aan een open en vriendelijke community? Beetje kort door de bocht als je dat baseert op mijn gedane uitspraak? Ik twijfel er niet aan dat je weet waar elke bombsite is, hoe guns en het eco system (ongeveer) werken en je (goed) communiceert. Maar toch =/= als spelen op een wat hoger niveau.
Verwijderd
Niet vanuit het standpunt van een global.jellew86 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 16:35:
[...]
Omdat mijn aim nogal wisselvallig isBen nu hard omhoog gegaan omdat ik nu even meer tijd heb als gewoonlijk maar mijn hand oog coördinatie is nogal ruk. Overigens zeg ik niet dat ik het spel helemaal door heb, want dan zat ik wel global. Ik zeg alleen dat het lulkoek is dat iedereen onder DMG dramatisch is :-)
Standpunt vanuit een global is ook niet bepaald veelzeggendVerwijderd schreef op woensdag 09 september 2015 @ 16:45:
[...]
Niet vanuit het standpunt van een global.
Standpunt vanuit een speler die 10 jaar speelt echter wel, moet wel zeggen dat je na 5 jaar CS toch wel enige hand/oog coordinatie zou moeten hebben, dat is nog wel het makkelijkste om voor elkaar te krijgen binnen 1-2 jaren..
Fixed.bbblije schreef op woensdag 09 september 2015 @ 15:56:
[...]
Breda (NAC)!! Dat is de parel fabel van het zuiden! Google maar!
Zo gaat dat meestal, wanneer je een smurfaccount hebt is 't al helemaal hilarisch. Van 13-2 achterstand naar 15-15 gespeeld, nadat de twee helft strat rouletteloos was.sdke schreef op woensdag 09 september 2015 @ 15:57:
[...]
Heb ik gisteren ook gedaan. Werden totaal gerekt (8-0 achter). Strat roulette en dan 16-12 geëindigd. Super
Hahaha het is al beter als dat het was. Heb dat ik klein was ook veel therapie voor mijn motoriek gehad dus wat dat betreft heb ik een excuusScrtz schreef op woensdag 09 september 2015 @ 17:05:
[...]
Standpunt vanuit een global is ook niet bepaald veelzeggend![]()
Standpunt vanuit een speler die 10 jaar speelt echter wel, moet wel zeggen dat je na 5 jaar CS toch wel enige hand/oog coordinatie zou moeten hebben, dat is nog wel het makkelijkste om voor elkaar te krijgen binnen 1-2 jaren..
Iemand verstand van case hardened knives? Zelf totaal geen kaas van gegeten wat betreft knives en ben eigenlijk op zoek naar een realistisch bedrag in keys voor deze well worn. http://imgur.com/a/aOD4b
Reddit schoot 't namelijk ook niet echt op en heb voor zover ik weet geen mensen in mijn lijst met verstand van die ch knives.
Reddit schoot 't namelijk ook niet echt op en heb voor zover ik weet geen mensen in mijn lijst met verstand van die ch knives.
Ten eerste wel een sicke CH knife.xeroamd schreef op woensdag 09 september 2015 @ 17:46:
Iemand verstand van case hardened knives? Zelf totaal geen kaas van gegeten wat betreft knives en ben eigenlijk op zoek naar een realistisch bedrag in keys voor deze well worn. http://imgur.com/a/aOD4b
Ik heb er zelf ook 1 met een stuk meer goud. ben mezelf nu ook aan het inlezen etc over de prijzen van case hardened items.
Lijkt me leuk om met die dingen te gaan traden
Maar buiten dat denk ik dat die wel aardig wat in keys waard zal zijn.
Precies weet ik niet maar die is zwz boven market.
Thanks! Hier een beetje hetzelfde. Heb een aantal pricechecks, maar daarvan lagen de bedragen dusdanig uit elkaar (220-270, 200-250 en 220) dat dat gat mij te groot is om 'm al met een vaste buyout op csgl oid te zetten. Hoopte dat er hier iemand verstand van had. Enige wat ik wel kan, maar dat kan sinds kort csgozone ookwambamNL schreef op woensdag 09 september 2015 @ 18:15:
[...]
Ten eerste wel een sicke CH knife.
Ik heb er zelf ook 1 met een stuk meer goud. ben mezelf nu ook aan het inlezen etc over de prijzen van case hardened items.
Lijkt me leuk om met die dingen te gaan traden
Maar buiten dat denk ik dat die wel aardig wat in keys waard zal zijn.
Precies weet ik niet maar die is zwz boven market.
Ik zou de bo op 230-240 zetten met die PC'sxeroamd schreef op woensdag 09 september 2015 @ 18:22:
[...]
Thanks! Hier een beetje hetzelfde. Heb een aantal pricechecks, maar daarvan lagen de bedragen dusdanig uit elkaar (220-270, 200-250 en 220) dat dat gat mij te groot is om 'm al met een vaste buyout op csgl oid te zetten. Hoopte dat er hier iemand verstand van had. Enige wat ik wel kan, maar dat kan sinds kort csgozone ookis het vaststellen van % blue op zowel knives als AK's(en dat laatste met AK's kan csgozone dan weer niet) Enige "nadeel" is dat 't 'n blazed pattern is, welke wat lastiger te traden zijn. Vind het gelukkig niet zo erg wat langer op een item te zitten. Besides heb ik 'm + een FN Stat USP-S Orion gekregen voor een P2 Doppler van 'n 200 keys, dus hier geen geklaag.
Op die manier pak je het middelpunt van de price checks.
CH knifes zijn zowieso lastig om een vaste waarde te geven, tis altijd net wat de gek ervoor geeft natuurlijk.
En als er iemand 220 keys voor doet heb je alsnog 20 keys winst
Nee niet om mee te openen, wel om mee te tradensdke schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:58:
200 keys? Om cases te openen? Blijf je daardan mee traden?
Keys zijn een beetje de valuta van CS:GO.
Hebben meer mensen het probleem dat wanneer zij in een smoke komen hun FPS dropt naar rond de 40-60?
Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium
Hier heb ik echt enorme problemen mee, ik heb echt tientallen rondes, dus daardoor ook matches, verloren doordat ik simpele kills niet kon krijgen door mijn lage FPS. Normaal zit ik altijd rond de 100, maar in en rondom smokes kan het dalen tot 20. Echt super irritant, ik heb het geprobeerd op te lossen maar het lukte me niet.Terrie schreef op woensdag 09 september 2015 @ 23:01:
Hebben meer mensen het probleem dat wanneer zij in een smoke komen hun FPS dropt naar rond de 40-60?
Ja heb ik dus ook last van, ik heb normaal 160+FPS, maar wanneer er 1 smoke is gaat het nog wel maar bij 2 smokes dropt het gewoon naar 40-60..markdm schreef op woensdag 09 september 2015 @ 23:08:
[...]
Hier heb ik echt enorme problemen mee, ik heb echt tientallen rondes, dus daardoor ook matches, verloren doordat ik simpele kills niet kon krijgen door mijn lage FPS. Normaal zit ik altijd rond de 100, maar in en rondom smokes kan het dalen tot 20. Echt super irritant, ik heb het geprobeerd op te lossen maar het lukte me niet.
Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium
Bij elke pc zakt de fps tot een bepaalde hoogte door smokes die in de buurt liggen, ook op highend pcs waarbij je het uiteraard wel minder tot niet merkt.
Zit niks anders op dan upgraden, tbh speelt csgo ook het lekkerst met 200+fps.
Zit niks anders op dan upgraden, tbh speelt csgo ook het lekkerst met 200+fps.
Verwijderd
Met mijn vorige systeem wel, met de huidige gelukkig niet meer. De frame drop was inderdaad enorm bij smokes..Terrie schreef op woensdag 09 september 2015 @ 23:01:
Gister had ik wel belachelijke lag in een potje. Iedereen had dat overigens.
Rare dingen zoals dat mijn mes een meter voor me uit zweefde, rennen en schieten met een P250, vervolgens iemand rechts boven van mijn target in zijn hoofd raken. (er zat een aardige afstand tussen).
Hele rare dingen.
Rare dingen zoals dat mijn mes een meter voor me uit zweefde, rennen en schieten met een P250, vervolgens iemand rechts boven van mijn target in zijn hoofd raken. (er zat een aardige afstand tussen).
Hele rare dingen.
Heb je soms idd, MM servers zijn soms echt shit. Ping schiet dan omhoog van iedereen naar 200 etc.hexta schreef op donderdag 10 september 2015 @ 09:46:
Gister had ik wel belachelijke lag in een potje. Iedereen had dat overigens.
Hele rare dingen.
ik maak niet snel uit iemand voor cheater
maar gisteravond iemand speelde 24-8 ofzo.
1ste kill niet op gelet, maar de resterende 23 kills allemaal headshot.
lijkt me gewoon bijna onmogelijk ( ak wapen ) zelfs voor een GE
met AK is het wel de efficientste manier, en helemaal niet zo vreemd als bvb met een awp. Ik zou toch voorzichtig zijn als het op beschuldigingen aankomt.SonyEricsson schreef op donderdag 10 september 2015 @ 10:45:
ik maak niet snel uit iemand voor cheater
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic