Ik ben boven global!Verwijderd schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:56:
[...]
Zegt het jochie wat zichzelf global vind, lel!
new rank above global 4 brogala plz gaben?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik ben boven global!Verwijderd schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:56:
[...]
Zegt het jochie wat zichzelf global vind, lel!
[ Voor 86% gewijzigd door Chaoss op 08-09-2015 17:48 ]
https://www.youtube.com/channel/UC6IRsxeYFl96apFs2KE1xGQ http://steamcommunity.com/id/5432167/ http://steamcommunity.com/groups/PaperclipsParty
nu dit toch weereens tersprake valt. ik heb er nooit veel van begrepen.MJN schreef op zondag 06 september 2015 @ 17:37:
Heb het voor elkaar gekregen om een 2e (minimal wear) AK-47 CH te bemachtigen, maar wil er weer een kwijt. Vraag is welke ik beter kan aanhouden... Normaal zou ik dan naar de float kijken, maar in dit geval heeft degene met de hoogste float wel het meeste blauw op de 'top'. Wat denken jullie?
Float 0,1230
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=513602814
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=513602940
Float 0,0825
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=513603059
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=513603182
1
| steam://rungame/730/76561202255233023/+csgo_econ_action_preview%20S76561197960482553A2284484300D2903738667229408563 |
GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Is een zgn blaze pattern (420blazeit). Beetje zonde dat 'ie battle scarred is, anders was 'ie wel wat meer waard. Zou 'm zelf op csgl zetten voor 30 of 35 keys. Al met al denk ik meer dan wat je ervoor betaald hebtJoSchaap schreef op maandag 07 september 2015 @ 01:38:
[...]
nu dit toch weereens tersprake valt. ik heb er nooit veel van begrepen.
maar wat zou mij aktje nu waard zijn (want verder als steam market value ben ik nooit gekomen)
inspect ingame url:
code:
1 steam://rungame/730/76561202255233023/+csgo_econ_action_preview%20S76561197960482553A2284484300D2903738667229408563
(ingame shift-tab > webbrowser > invoeren en esc drukken)
Mja... leer ervan en kijk naar wat zij beter doen dan jij. Ik raak de laatste tijd echt geen ene moer.. het wil niet meer. Kan er ook aan liggen dat ik een stuk minder speel de afgelopen twee weken.. Ben iig van SMFC gederankt naar LEM...Phaex schreef op maandag 07 september 2015 @ 09:33:
Games worden te moeilijk voor me nuIk snap wel waarom iemand zou willen deranken. Gister tegen smfc/global mensen uitgekomen waar ik helemaal geen ruk tegen had in te brengen. Was misschien een uprank game i dunno ... maar zo getrashed worden is ook niet alles
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Achja gister raakte niemand van ons wat dus je hoeft het ook niet te zwaar op jezelf te leggen.hmr schreef op maandag 07 september 2015 @ 13:13:
[...]
Mja... leer ervan en kijk naar wat zij beter doen dan jij. Ik raak de laatste tijd echt geen ene moer.. het wil niet meer. Kan er ook aan liggen dat ik een stuk minder speel de afgelopen twee weken.. Ben iig van SMFC gederankt naar LEM...
Steam: Ryada.
Verwijderd
OPskinsVerwijderd schreef op maandag 07 september 2015 @ 15:09:
hey,
kent iemand hier een trusted buyer voor skins?
ik heb nanmelijk wat te koop maar weet niet waar ik het kan verkopen
alvast bedankt
Steam: Grim
hahah ja dat zijn de gezellige potjes...TheAnthonyNL schreef op maandag 07 september 2015 @ 15:15:
Een game win je , andere game surrendert enemy team ... en dan potje erna wordt je afgemaakt met 16-0 omdat enemy precies op elke plek is waar jij naar toe gaat .... maar het was gezellig xD...
Heb je mooie winstreak krijgt je zon rotte appel in je handen.TheRecklezz schreef op maandag 07 september 2015 @ 15:27:
[...]
hahah ja dat zijn de gezellige potjes...
1)Kistjes kan je alleen openen met sleutels. Die kan je kopen door de case te openen. Let wel dat de kans klein is dat je er iets leuks uit haalt. over het algemeen is het goedkoper de skins te kopen.Squ1zZy schreef op maandag 07 september 2015 @ 15:42:
Ik hoop dat mijn newbie vragen op Tweakers niet worden afgebrand, dus ik ga het toch proberen
Ik heb jaren 1.4, 1.5, 1.6 en CS:Source gespeeld. Na vele jaren niet meer gespeeld te hebben wilde ik mijn groote liefde weer in huis halen. Nu ben ik compleet verrast van de veranderingen
1) Als ik een kistje heb gewonnen dan moet ik die openen met een key (hey, ben niet helemaal newbie). Echter deze keys moet ik kopen? Zijn keys te verdienen? Ik zie mensen ze wel verkopen, dus die komen er ook aan.
2) Er staat een rank voor mijn nick (Sinds vandaag 2x een ^). Dit is bij de meeste niet te zien. Is dit uit te schakelen?
3) Ik zie clan names staan in het wit. Is het zo dat iedereen een clan naam kan gebruiken? Het zo mooi zijn dat je een clannaam alleen kan gebruiken als er door een admin is geaccepteerd.
[ Voor 18% gewijzigd door Lanithro op 07-09-2015 15:48 ]
1) Als je sleutels moet kopen, hoe kunnen andere die dan verkopen? Hebben die dan een sleutel gekocht en willen ze die weer verkopen? Hoe zat het dan in het begin toen de game uit kwam? Toen had niemand nog een sleutel?Lanithro schreef op maandag 07 september 2015 @ 15:46:
[...]
1)Kistjes kan je alleen openen met sleutels. Die kan je kopen door de case te openen. Let wel dat de kans klein is dat je er iets leuks uit haalt. over het algemeen is het goedkoper de skins te kopen.
2) Welke rank bedoel je? Heb je een screenshot?
3) Als je lid bent van een Steam groep die een clantag heeft kan jij die ook dragen.
Verwijderd
1. Is er gekomen sinds er skins zijn voor je guns.Squ1zZy schreef op maandag 07 september 2015 @ 15:50:
[...]
1) Als je sleutels moet kopen, hoe kunnen andere die dan verkopen? Hebben die dan een sleutel gekocht en willen ze die weer verkopen? Hoe zat het dan in het begin toen de game uit kwam? Toen had niemand nog een sleutel?
2) Kan wel een screenie maken. Staat voor je nick als je gaat kijken je score. Ik heb nu een ^ ervoor omdat ik rank 2 ben.
Do what you love, do it often
Ja of je kan ze net zoals ik op een alt account dumpenmacciez schreef op maandag 07 september 2015 @ 15:54:
En als je die kistjes nooit gaat gebruiken, kun je ze dan ruilen oid?
[ Voor 23% gewijzigd door TheAnthonyNL op 07-09-2015 15:56 ]
Thanks, heb er nu 3, maar wil eigenlijk geen geld uitgeven voor een nieuwe skin.TheAnthonyNL schreef op maandag 07 september 2015 @ 15:55:
[...]
Ja of je kan ze net zoals ik op een alt account dumpen.
Ja joh word je rijk van
Stuur maar berichtje op steam...Lanithro schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:00:
Nou ik wil nog een leuke USP en M4A1-S Skin.
Heeft er iemand hier al eens wat leuks gekregen van die wekelijkse drops?TheAnthonyNL schreef op maandag 07 september 2015 @ 15:54:
[...]
2. Dat is je profile rank je moet rank 3 zijn om competitief te kunnen spelem bij rank 40 reset deze en krijg je een medal en dan begin je opnieuw. Elke woensdag als je rank up gaat krijg je een skin als drop.
doe dan een trade up contract. Niet dat je daar iets spannends van krijgt, maar is toch iets.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:02:
[...]
Heeft er iemand hier al eens wat leuks gekregen van die wekelijkse drops?
Ik heb ondertussen een behoorlijk indrukwekkende collectie shotguns en mp9's opgebouwd die minder dan niets waard zijn. Eén keer een CZ van een paar euro, maar verder is het echt huilen met de pet op...
Same, heb wel eens een deagle gehad van een paar euro, maar meer ook nietA.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:02:
[...]
Ik heb ondertussen een behoorlijk indrukwekkende collectie shotguns en mp9's opgebouwd die minder dan niets waard zijn. Eén keer een CZ van een paar euro, maar verder is het echt huilen met de pet op...
Nope nog helemaal niks van meer dan 10 centA.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:02:
[...]
ik heb een keer een operation bravo case gevonden die ik voor 6.50 euro kon verkopen, daarnaast heb ik alleen maar skins gekregen wat een waarde heeft van een paar cent.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:02:
[...]
Ik heb 2 Chroma2 cases, 1 Chroma case en een Operation Breakout Weapon Case. Ben op zich niet opzoek naar een speciale skin, maar een coole M4/AK zou natuurlijk altijd wel leuk zijn.TheAnthonyNL schreef op maandag 07 september 2015 @ 15:58:
[...]
Ja joh word je rijk van.
@macciez welke heb je en welke skin zoek je ?
Volgens mij heb je toch echt skins nodig om te traden, en niet cases. Het openen van een case kost iets meer dan 2 euro namelijk. Voor dat geld kan je ook gewoon skins kopenmacciez schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:38:
[...]
Ik heb 2 Chroma2 cases, 1 Chroma case en een Operation Breakout Weapon Case. Ben op zich niet opzoek naar een speciale skin, maar een coole M4/AK zou natuurlijk altijd wel leuk zijn.
Je gaat geen betrouwbaardere plek vinden welke goedkoper is. Cashtrades wordt enorm veel mee gescammed en OP skins is nog altijd goedkoper dan 't item voor puur keys kopen.dylan_ schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:39:
Iemand die een M9 Slaughter FN verkoopt voor minder dan op OPskins?
[ Voor 3% gewijzigd door Luxicon op 07-09-2015 17:25 ]
...
Zit je op wifi? Want ik heb hier gewoon een UTP kabel liggen en heeft voor mij 't probleem opgelost. Bij mijn betere helft(ook aan de csgo gekregen) werd 't met deze fix opgelost: https://www.reddit.com/r/..._experiencing_fps_lag_and Mocht je overigens geen lagspikes hebben, is die fix alsnog aan te raden gezien 't nog eens meer fps geeft.Luxicon schreef op maandag 07 september 2015 @ 17:21:
Weet iemand wat er aan de hand kan zijn als je lagged, terwijl de ping goed is en er geen chocke is en dergelijke? Mensen die spectaten zeggen geen lag waar te nemen. De fps is nu nagenoeg hetzelfde. Voor ik CS opnieuw geinstalleerd had was deze behoorlijk laag.
Speel je op 6hz scherm met meer dan X fps (150 over het algemeen) dan kan het zijn dat je scherm de frames dropt. Probeer vsync is aan te zetten. Als je ping en choke goed zijn dan is het of je fps waar je stutters in krijgt of je scherm wat niet mee werkt naar mijn ervaring.Luxicon schreef op maandag 07 september 2015 @ 17:21:
Weet iemand wat er aan de hand kan zijn als je lagged, terwijl de ping goed is en er geen chocke is en dergelijke? Mensen die spectaten zeggen geen lag waar te nemen. De fps is nu nagenoeg hetzelfde. Voor ik CS opnieuw geinstalleerd had was deze behoorlijk laag.
Inderdaad via wifi, maar voorheen was er nooit wat aan de hand. Dit gebeurd pas sinds anderhalve week.xeroamd schreef op maandag 07 september 2015 @ 17:25:
[...]
Zit je op wifi? Want ik heb hier gewoon een UTP kabel liggen en heeft voor mij 't probleem opgelost. Bij mijn betere helft(ook aan de csgo gekregen) werd 't met deze fix opgelost: https://www.reddit.com/r/..._experiencing_fps_lag_and Mocht je overigens geen lagspikes hebben, is die fix alsnog aan te raden gezien 't nog eens meer fps geeft.
Ja, gewoon een standaard laptop scherm, maar de lag is pas sinds anderhalve week, daarvoor was er nooit wat aan de hand.wambamNL schreef op maandag 07 september 2015 @ 17:26:
[...]
Speel je op 6hz scherm met meer dan X fps (150 over het algemeen) dan kan het zijn dat je scherm de frames dropt. Probeer vsync is aan te zetten. Als je ping en choke goed zijn dan is het of je fps waar je stutters in krijgt of je scherm wat niet mee werkt naar mijn ervaring.
[ Voor 26% gewijzigd door Luxicon op 07-09-2015 17:27 ]
...
Hmm raar probleem. Hoop dat de fix en kabel werkt. Anders is het ook zwaar vervelendLuxicon schreef op maandag 07 september 2015 @ 17:27:
[...]
Inderdaad via wifi, maar voorheen was er nooit wat aan de hand. Dit gebeurd pas sinds anderhalve week.
Ik ga het straks even via de kabel proberen en die fix sowieso even toepassen, bedankt!
[...]
Ja, gewoon een standaard laptop scherm, maar de lag is pas sinds anderhalve week, daarvoor was er nooit wat aan de hand.
Hoogst waarschijnlijk is 't dan je kabel. Ik heb ook een aantal weken probleemloos csgo via wifi gespeeld, om vervolgens vanaf een gegeven moment last te hebben van micro/stutterlag. Vanalles geprobeerd omdat het immers voorheen ook op wifi gewoon werkte. Uiteindelijk geen andere oplossing kunnen vinden dan het wisselen naar een kabel en gebruik het nu alweer een aantal maanden zonder issues. Denk alleen dat de woningbouw niet zo blij is dat ik langs een verwarmingsbuis af door de muur getikt heb on zo mijn UTP erlangs af te kunnen leggenLuxicon schreef op maandag 07 september 2015 @ 17:27:
[...]
Inderdaad via wifi, maar voorheen was er nooit wat aan de hand. Dit gebeurd pas sinds anderhalve week.
Ik ga het straks even via de kabel proberen en die fix sowieso even toepassen, bedankt!
[...]
Ja, gewoon een standaard laptop scherm, maar de lag is pas sinds anderhalve week, daarvoor was er nooit wat aan de hand.
plot twist: was een case drop (eerste case die ik ooit opende)xeroamd schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:51:
[...]
Is een zgn blaze pattern (420blazeit). Beetje zonde dat 'ie battle scarred is, anders was 'ie wel wat meer waard. Zou 'm zelf op csgl zetten voor 30 of 35 keys. Al met al denk ik meer dan wat je ervoor betaald hebt
GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET
Meer dan ik, krijg altijd van die ultra mooie battle scarred drops van 4 centA.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:02:
[...]
[ Voor 84% gewijzigd door Chaoss op 08-09-2015 17:47 ]
https://www.youtube.com/channel/UC6IRsxeYFl96apFs2KE1xGQ http://steamcommunity.com/id/5432167/ http://steamcommunity.com/groups/PaperclipsParty
feli
Als je genoeg skins hebt van 1 cent, kan je er wel rijk van worden.
Je kan kijken of het forum van esea of faceit dacht ik. Ook kan jr misschien xeome vragen, weet niet of je tegen zijn team kan spelen maar je kan het altijd proberen.ThaAresX schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:13:
Ik ben op zoek naar een team om tegen te scrimmen met mijn team, heeft iemand tips van hoe ik deze kan vinden?
Dat deden wij altijd op een IRC, alleen heb ik de link thuis en daar ben ik niet atmThaAresX schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:13:
Ik ben op zoek naar een team om tegen te scrimmen met mijn team, heeft iemand tips van hoe ik deze kan vinden?
Als ik op die forums kijk ga ik vanuit dat ze ook echt esea of faceit willen spelen toch en niet regular csgo?wambamNL schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:31:
[...]
Je kan kijken of het forum van esea of faceit dacht ik. Ook kan jr misschien xeome vragen, weet niet of je tegen zijn team kan spelen maar je kan het altijd proberen.
Tegenwoordig zijn daar facebook groepen voor, zelf sinds cs 1.6 niet echt meer wat in teamverband gedaan dus zit helaas niet in die groepen. Zou je anders xeome even moeten pmen of hij er wat meer vanaf weet.ThaAresX schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:37:
[...]
Als ik op die forums kijk ga ik vanuit dat ze ook echt esea of faceit willen spelen toch en niet regular csgo?
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
Ja gebeurd gewoon heel af en toe, vervelend maar niks aan te doen. Ligt niet aan je pc/softwareHammetje schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 10:02:
Zo, zwaar irritant. Wordt net uit een server geknikkerd omdat "iets op mijn PC VAC zou blokkeren". Ok? Bijzonder? Er is in de afgelopen dagen niets veranderd aan software/ hardware op mijn PC. Computer gereboot, helpt niets. Firewall uit (ESET), helpt niets. Steamservice gerepareerd, helpt niets.
Gewoon VAC storing en hebben er meer last van of ben ik het alleen?
Zoals iemand hier laatst zei, the house always winsSqu1zZy schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:57:
Ik koop af en toe sleutels voor kistjes, maar tot nu toe heb ik er 1 euro aan wapens uit gekregen terwijl de sleutels bijna 20 euro koste. Wat doen jullie met de kistjes?
En hebben jullie wel eens iets interessants uit een kistje kunnen krijgen?
[ Voor 28% gewijzigd door Scrtz op 08-09-2015 10:12 ]
Heb wel eens knifes of Covert skins gekregen ja, maar lang niet genoeg om er winst van te makenSqu1zZy schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:57:
Ik koop af en toe sleutels voor kistjes, maar tot nu toe heb ik er 1 euro aan wapens uit gekregen terwijl de sleutels bijna 20 euro koste. Wat doen jullie met de kistjes?
H-h-h-hoe?? Hoe doe je dat? Dat zou ik heel graag weten.SonyEricsson schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:06:
Sinds ik alle russische/oost europese servers blokkeer ben ik als een malle aan het upranken
15 gespeeld, 14 gewonnen, 2 ranks omhoog
matchmaking duurt alleen veel langer, maar goed...dat neem ik voor lief
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
http://csgo.gamebanana.com/tools/5684Meneer de Bruin schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:08:
[...]
H-h-h-hoe?? Hoe doe je dat? Dat zou ik heel graag weten.
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Dat lijkt me ook saai worden als je nooit meer tegenstand heb, ben al tijdje Global (nieuwe DMG want ranks stellen echt geen fuck meer voor) maar lijkt me niks als we steeds zouden winnen dan word je ook niet beter.SonyEricsson schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:06:
Sinds ik alle russische/oost europese servers blokkeer ben ik als een malle aan het upranken
15 gespeeld, 14 gewonnen, 2 ranks omhoog
matchmaking duurt alleen veel langer, maar goed...dat neem ik voor lief
?Silence schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:14:
[...]
Dat lijkt me ook saai worden als je nooit meer tegenstand heb,
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Ow, ja ik speel altijd met 5 man vast nooit randomshexta schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:16:
[...]
?
Het gaat er vooral om dat die tegenstand niet vanuit je eigen team komt.
Ik heb zelf 2 knives geunboxed. Verder veel mazzel gehad met betten en gokken.Squ1zZy schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:57:
Had je die ook maar voor Rocket League noobs he...
Voor de yolo-queues heb ik een smurf.Silence schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:18:
[...]
Ow, ja ik speel altijd met 5 man vast nooit randoms
Ga jij nou maar oefenen met je muis en tobo ipv filmpjes makenJo0Lz schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:18:
[...]
Had je die ook maar voor Rocket League noobs he...
Wordt trouwens een episch filmpje, over onze avonturen van gisteren! hahahah!
Klopt ongeveer idd, in GE zit een best groot verschil in de slechte GE en de goede GE's. Soms is het een stomp van 16-5 en soms wordt je gestomptSilence schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:14:
[...]
Dat lijkt me ook saai worden als je nooit meer tegenstand heb, ben al tijdje Global (nieuwe DMG want ranks stellen echt geen fuck meer voor) maar lijkt me niks als we steeds zouden winnen dan word je ook niet beter.
Waarom, als ik skilled was, was het niet zo'n prachtig filmpje geworden!iLikeNoobies schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:19:
[...]
Ga jij nou maar oefenen met je muis en tobo ipv filmpjes maken
Jaa maar elke maand betalen zie ik nog niet echt zitten (heb al zoveel abbo's overal, en bij elkaar opgeteld beetje zonde geld haha)Martijn32 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:20:
[...]
Klopt ongeveer idd, in GE zit een best groot verschil in de slechte GE en de goede GE's. Soms is het een stomp van 16-5 en soms wordt je gestomptDaarom speel ik nog maar weinig MM. 3rd party services zoals esea zijn wel leuk vind ik
Haha idd, ze zouden gewoon een GE elo systeem dr in moeten doen. Zodra je GE bent krijg je een basis elo, en aan de hand daarvan wordt je gematched tegen andere mensen met zelfde elo ofzo. Zou MM wel leuker makenSilence schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:23:
[...]
Jaa maar elke maand betalen zie ik nog niet echt zitten (heb al zoveel abbo's overal, en bij elkaar opgeteld beetje zonde geld haha)
https://www.reddit.com/r/...ks_makes_no_sense/cuo0uaaSilence schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:14:
[...]
ben al tijdje Global (nieuwe DMG want ranks stellen echt geen fuck meer voor)
Kunnen ze toch net zo goed het ranken naar GE moeilijker maken? Dus dat alle onderste GE weer SMFC worden.Martijn32 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:25:
[...]
Haha idd, ze zouden gewoon een GE elo systeem dr in moeten doen. Zodra je GE bent krijg je een basis elo, en aan de hand daarvan wordt je gematched tegen andere mensen met zelfde elo ofzo. Zou MM wel leuker maken( en 128 tick :D:D:D)
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Dat zouden ze idd kunnen doen, of het gebeurt is maar de vraagNeHoX schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:27:
[...]
Kunnen ze toch net zo goed het ranken naar GE moeilijker maken? Dus dat alle onderste GE weer SMFC worden.
Ik denk niet dat Gaben, ergens iets gaat aanpassen.Martijn32 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:28:
[...]
Dat zouden ze idd kunnen doen, of het gebeurt is maar de vraag
Alle ranks stellen een percentage van de playerbase voor. Meer spelers in het totaal = meer GE spelers.NeHoX schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:27:
[...]
Kunnen ze toch net zo goed het ranken naar GE moeilijker maken? Dus dat alle onderste GE weer SMFC worden.
Nee dat denk ik ook niet iddTheRecklezz schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:30:
[...]
Ik denk niet dat Gaben, ergens iets gaat aanpassen.
De beste man verdient bakken geld met zoals het is...
Dat hebben ze al gedaan, iedereen is naar GE gegaan na die update tijd geleden.NeHoX schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:27:
[...]
Daar zit ook geen skill hahaSonyEricsson schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 12:05:
merk sws weinig verschil in skill tussen een grofweg een GNM - LEM
Source 2? Die komt pas uit als pasen en kerst op dezelfde dag vallen.Martijn32 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:31:
[...]
Nee dat denk ik ook niet iddBen wel benieuwd wat voor veranderingen er zullen zijn in source 2!
Ik zou wel eens (als LEM) met een groepje van andere LEM spelers tegen een 5 man GNM (non smurf) willen spelen. Ik denk dat het verschil wel te merken is.SonyEricsson schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 12:05:
Een grapje?SonyEricsson schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 12:05:
Jij en hacker genoemd worden? door blinden zekerwambamNL schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 12:53:
[...]
Een grapje?
Als ik als lem op le speel word ik al een hacker genoemd en is het een stoomwals.... laat staan gnm het voordeel dat gnm heeft in de matchup is dat ze niet voorspelbaar zijn en rare dingen doen. Naar mijn ervaring.
Scrtz schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 13:04:
[...]
Jij en hacker genoemd worden? door blinden zeker
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Ik heb het echt een paar dagen geledem gehad. Ik speelde 2 matches op le niveau omdat ik gederanked was. En de enemy riep dat ik aan het hacken wasScrtz schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 13:04:
[...]
Jij en hacker genoemd worden? door blinden zeker
Niet mee eens, zie de redditpost in quote van NuCl3aRdylan_ schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 13:53:
le/lem is eigenlijk mg1/mg2 (ben zelf ook lem)
komt allemaal door een heeeeule grote banwave van maanden geleden.
Verwijderd
Dat heb ik ook redelijk vaak. Mensen beginnen altijd maar snel met janken dat iemand aan het hacken is terwijl je gewoon prefired op hele std spots. Of je juan deaged er in eens twee en dan ben je ook een hacker alleen daarom maar.wambamNL schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 13:20:
[...]
Ik heb het echt een paar dagen geledem gehad. Ik speelde 2 matches op le niveau omdat ik gederanked was. En de enemy riep dat ik aan het hacken was
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Offtopic:DAMAGE schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 15:07:
[...]
Dat heb ik ook redelijk vaak. Mensen beginnen altijd maar snel met janken dat iemand aan het hacken is terwijl je gewoon prefired op hele std spots. Of je juan deaged er in eens twee en dan ben je ook een hacker alleen daarom maar.
Daar loopt de PS4 toch wel op voor nog met gaming. Is een gesloten platform en cheaten is nagenoeg onmogelijk. Als iemand je daar zo af knalt kun je diegene tenminste nog een hand geven en well played roepen terwijl je op de PC toch altijd je twijfels moet hebben. Jammer is dat.
Nieuw excuus van hackers, ik rook hem door de muur
I farted him thru the wall xD.markdm schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 15:29:
[...]
Nieuw excuus van hackers, ik rook hem door de muur
Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit hoe de stoelendans heeft plaatsgevonden. Ik weet zeker dat het skill niveau van LE/LEM hetzelfde is als MG1/MG2/MGE een aantal maanden geleden.Martijn32 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 13:55:
[...]
Niet mee eens, zie de redditpost in quote van NuCl3aR
[...]
En ik weet zeker dat die mensen gewoon beter zijn geworden. Ik speel vaak met mg's samen en je merkt gewoon dat ze moeite krijgen als ze tegen een dmg spelen en tegen een lem weinig in kunnen brengen.dylan_ schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 16:31:
[...]
Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit hoe de stoelendans heeft plaatsgevonden. Ik weet zeker dat het skill niveau van LE/LEM hetzelfde is als MG1/MG2/MGE een aantal maanden geleden.
Er zijn genoeg mensen die niet LEM waardig zijn als we de oude standaard aanhouden. Mezelf incluis. Het huidige LEM is in de verste verte niet te vergelijken met het LEM van 6 maanden terug.wambamNL schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 17:12:
[...]
En ik weet zeker dat die mensen gewoon beter zijn geworden. Ik speel vaak met mg's samen en je merkt gewoon dat ze moeite krijgen als ze tegen een dmg spelen en tegen een lem weinig in kunnen brengen.
En vilgens die redenering is global nu de nieuwe le/lem qua skill vergeleken met een paar maanden geleden? Nog ff en volgens jou zijn silvers even goed als een global.
[ Voor 7% gewijzigd door iLikeNoobies op 08-09-2015 17:26 ]
Welke standaard, ik heb nergens over een standaard gelezen waarop bepaald word of je het waardig bent. En vergelijken is lastig als je zelf beter word de rest word beter op een paar% na. En als het echt zon verschil is zouden die mensen niet eens naar lem kunnen ranken. Met wat vergelijk je het dan? Op je gevoel gaat lastig de enige die erover een goed oordeel kunnen vestigen zijn de mensen die de hele tijd in dezelfde rank blijven zitten.iLikeNoobies schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 17:26:
[...]
Er zijn genoeg mensen die niet LEM waardig zijn als we de oude standaard aanhouden. Mezelf incluis. Het huidige LEM is in de verste verte niet te vergelijken met het LEM van 6 maanden terug.
[ Voor 6% gewijzigd door Ryada op 08-09-2015 17:34 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq