Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 167 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.754 views
Verwijderd schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:56:
[...]

Zegt het jochie wat zichzelf global vind, lel!
Ik ben boven global!

new rank above global 4 brogala plz gaben?

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 13:55

JoSchaap

Had a life, got a modem..

MJN schreef op zondag 06 september 2015 @ 17:37:
Heb het voor elkaar gekregen om een 2e (minimal wear) AK-47 CH te bemachtigen, maar wil er weer een kwijt. Vraag is welke ik beter kan aanhouden... Normaal zou ik dan naar de float kijken, maar in dit geval heeft degene met de hoogste float wel het meeste blauw op de 'top'. Wat denken jullie?

Float 0,1230
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=513602814
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=513602940

Float 0,0825
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=513603059
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=513603182
nu dit toch weereens tersprake valt. ik heb er nooit veel van begrepen.
maar wat zou mij aktje nu waard zijn (want verder als steam market value ben ik nooit gekomen)

inspect ingame url:
code:
1
steam://rungame/730/76561202255233023/+csgo_econ_action_preview%20S76561197960482553A2284484300D2903738667229408563

(ingame shift-tab > webbrowser > invoeren en esc drukken) :)

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Zojuist geuprankt naar DMG. Niet slecht dat allemaal binnen een weekje tijd ongeveer? Nice potjes gespeeld vanavond waar het niveau best hoog lag!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Ja ffs ik zit al een week te wachten tot ik eindelijk weer m'n keys kan verkopen met OPskins, maar die bots zitten constant vol. Kon het eindelijk en had die bot een trade offer gestuurd, kan ik 'm niet accepten omdat de (nieuwe gemaakte) bot alweer 1000 items had :'(

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-11 08:02
Games worden te moeilijk voor me nu :'( Ik snap wel waarom iemand zou willen deranken. Gister tegen smfc/global mensen uitgekomen waar ik helemaal geen ruk tegen had in te brengen. Was misschien een uprank game i dunno ... maar zo getrashed worden is ook niet alles :|

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11 15:45
JoSchaap schreef op maandag 07 september 2015 @ 01:38:
[...]

nu dit toch weereens tersprake valt. ik heb er nooit veel van begrepen.
maar wat zou mij aktje nu waard zijn (want verder als steam market value ben ik nooit gekomen)

inspect ingame url:
code:
1
steam://rungame/730/76561202255233023/+csgo_econ_action_preview%20S76561197960482553A2284484300D2903738667229408563

(ingame shift-tab > webbrowser > invoeren en esc drukken) :)
Is een zgn blaze pattern (420blazeit). Beetje zonde dat 'ie battle scarred is, anders was 'ie wel wat meer waard. Zou 'm zelf op csgl zetten voor 30 of 35 keys. Al met al denk ik meer dan wat je ervoor betaald hebt ;)
Phaex schreef op maandag 07 september 2015 @ 09:33:
Games worden te moeilijk voor me nu :'( Ik snap wel waarom iemand zou willen deranken. Gister tegen smfc/global mensen uitgekomen waar ik helemaal geen ruk tegen had in te brengen. Was misschien een uprank game i dunno ... maar zo getrashed worden is ook niet alles :|
Mja... leer ervan en kijk naar wat zij beter doen dan jij. Ik raak de laatste tijd echt geen ene moer.. het wil niet meer. Kan er ook aan liggen dat ik een stuk minder speel de afgelopen twee weken.. Ben iig van SMFC gederankt naar LEM...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

hmr schreef op maandag 07 september 2015 @ 13:13:
[...]

Mja... leer ervan en kijk naar wat zij beter doen dan jij. Ik raak de laatste tijd echt geen ene moer.. het wil niet meer. Kan er ook aan liggen dat ik een stuk minder speel de afgelopen twee weken.. Ben iig van SMFC gederankt naar LEM...
Achja gister raakte niemand van ons wat dus je hoeft het ook niet te zwaar op jezelf te leggen.
Was iig gezellig en daar draait het om.

Steam: Ryada.

Verwijderd

hey,
kent iemand hier een trusted buyer voor skins?
ik heb nanmelijk wat te koop maar weet niet waar ik het kan verkopen
alvast bedankt

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Verwijderd schreef op maandag 07 september 2015 @ 15:09:
hey,
kent iemand hier een trusted buyer voor skins?
ik heb nanmelijk wat te koop maar weet niet waar ik het kan verkopen
alvast bedankt
OPskins

Steam: Grim

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-11 12:42
Een game win je , andere game surrendert enemy team ... en dan potje erna wordt je afgemaakt met 16-0 omdat enemy precies op elke plek is waar jij naar toe gaat .... maar het was gezellig xD...

Add me on Steam

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
TheAnthonyNL schreef op maandag 07 september 2015 @ 15:15:
Een game win je , andere game surrendert enemy team ... en dan potje erna wordt je afgemaakt met 16-0 omdat enemy precies op elke plek is waar jij naar toe gaat .... maar het was gezellig xD...
hahah ja dat zijn de gezellige potjes... |:(

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-11 08:02
Oooh ja dat gevoel kennen we allemaal :-p
Ach ik heb afgelopen week ook rondes gewonnen die ik nooit had mogen winnen ... soms zit het wat mee en soms ook niet

• TheAnthonyNL
TheRecklezz schreef op maandag 07 september 2015 @ 15:27:
[...]

hahah ja dat zijn de gezellige potjes... |:(
Heb je mooie winstreak krijgt je zon rotte appel in je handen.

Add me on Steam

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Ik hoop dat mijn newbie vragen op Tweakers niet worden afgebrand, dus ik ga het toch proberen :P

Ik heb jaren 1.4, 1.5, 1.6 en CS:Source gespeeld. Na vele jaren niet meer gespeeld te hebben wilde ik mijn groote liefde weer in huis halen. Nu ben ik compleet verrast van de veranderingen :P

1) Als ik een kistje heb gewonnen dan moet ik die openen met een key (hey, ben niet helemaal newbie :P). Echter deze keys moet ik kopen? Zijn keys te verdienen? Ik zie mensen ze wel verkopen, dus die komen er ook aan.

2) Er staat een rank voor mijn nick (Sinds vandaag 2x een ^ :P). Dit is bij de meeste niet te zien. Is dit uit te schakelen?

3) Ik zie clan names staan in het wit. Is het zo dat iedereen een clan naam kan gebruiken? Het zo mooi zijn dat je een clannaam alleen kan gebruiken als er door een admin is geaccepteerd.

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-11 13:37
Squ1zZy schreef op maandag 07 september 2015 @ 15:42:
Ik hoop dat mijn newbie vragen op Tweakers niet worden afgebrand, dus ik ga het toch proberen :P

Ik heb jaren 1.4, 1.5, 1.6 en CS:Source gespeeld. Na vele jaren niet meer gespeeld te hebben wilde ik mijn groote liefde weer in huis halen. Nu ben ik compleet verrast van de veranderingen :P

1) Als ik een kistje heb gewonnen dan moet ik die openen met een key (hey, ben niet helemaal newbie :P). Echter deze keys moet ik kopen? Zijn keys te verdienen? Ik zie mensen ze wel verkopen, dus die komen er ook aan.

2) Er staat een rank voor mijn nick (Sinds vandaag 2x een ^ :P). Dit is bij de meeste niet te zien. Is dit uit te schakelen?

3) Ik zie clan names staan in het wit. Is het zo dat iedereen een clan naam kan gebruiken? Het zo mooi zijn dat je een clannaam alleen kan gebruiken als er door een admin is geaccepteerd.
1)Kistjes kan je alleen openen met sleutels. Die kan je kopen door de case te openen. Let wel dat de kans klein is dat je er iets leuks uit haalt. over het algemeen is het goedkoper de skins te kopen.

2) Welke rank bedoel je? Heb je een screenshot?

3) Als je lid bent van een Steam groep die een clantag heeft kan jij die ook dragen.

[ Voor 18% gewijzigd door Lanithro op 07-09-2015 15:48 ]

Yavu Steam Profile Lanithro

• Squ1zZy
  • Niet online
Lanithro schreef op maandag 07 september 2015 @ 15:46:
[...]

1)Kistjes kan je alleen openen met sleutels. Die kan je kopen door de case te openen. Let wel dat de kans klein is dat je er iets leuks uit haalt. over het algemeen is het goedkoper de skins te kopen.

2) Welke rank bedoel je? Heb je een screenshot?

3) Als je lid bent van een Steam groep die een clantag heeft kan jij die ook dragen.
1) Als je sleutels moet kopen, hoe kunnen andere die dan verkopen? Hebben die dan een sleutel gekocht en willen ze die weer verkopen? Hoe zat het dan in het begin toen de game uit kwam? Toen had niemand nog een sleutel?

2) Kan wel een screenie maken. Staat voor je nick als je gaat kijken je score. Ik heb nu een ^ ervoor omdat ik rank 2 ben.

Verwijderd

[quote]Squ1zZy schreef op maandag 07 september 2015 @ 15:50:
[...]

1) Als je sleutels moet kopen, hoe kunnen andere die dan verkopen? Hebben die dan een sleutel gekocht en willen ze die weer verkopen? Hoe zat het dan in het begin toen de game uit kwam? Toen had niemand nog een sleutel?

Sleutels raken nooit op. Je kan ze niet boxen en niet krijgen door drops. Je kan ze echt alleen kopen, als je ze dan gebruikt zijn ze op.

• TheAnthonyNL
Squ1zZy schreef op maandag 07 september 2015 @ 15:50:
[...]

2) Kan wel een screenie maken. Staat voor je nick als je gaat kijken je score. Ik heb nu een ^ ervoor omdat ik rank 2 ben.
1. Is er gekomen sinds er skins zijn voor je guns.

2. Dat is je profile rank je moet rank 3 zijn om competitief te kunnen spelem bij rank 40 reset deze en krijg je een medal en dan begin je opnieuw. Elke woensdag als je rank up gaat krijg je een skin als drop.

Add me on Steam

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
En als je die kistjes nooit gaat gebruiken, kun je ze dan ruilen oid?

Do what you love, do it often

• TheAnthonyNL
macciez schreef op maandag 07 september 2015 @ 15:54:
En als je die kistjes nooit gaat gebruiken, kun je ze dan ruilen oid?
Ja of je kan ze net zoals ik op een alt account dumpen ;).

Maar als je een kistje krijgt van een nieuwe collectie op bijv de eerste dag of week is het aan te raden deze te vekopen op steam market. Ez money.

[ Voor 23% gewijzigd door TheAnthonyNL op 07-09-2015 15:56 ]

Add me on Steam

• macciez
TheAnthonyNL schreef op maandag 07 september 2015 @ 15:55:
[...]

Ja of je kan ze net zoals ik op een alt account dumpen ;).
Thanks, heb er nu 3, maar wil eigenlijk geen geld uitgeven voor een nieuwe skin.

• Lanithro
je kan ze ook verkopen voor 1 cent de stuk :P

• TheAnthonyNL
Lanithro schreef op maandag 07 september 2015 @ 15:57:
je kan ze ook verkopen voor 1 cent de stuk :P
Ja joh word je rijk van ;).

@macciez welke heb je en welke skin zoek je ?

Add me on Steam

• Lanithro
Nou ik wil nog een leuke USP en M4A1-S Skin.

• TheAnthonyNL
Lanithro schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:00:
Nou ik wil nog een leuke USP en M4A1-S Skin.
Stuur maar berichtje op steam...

Add me on Steam

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-11 12:04
TheAnthonyNL schreef op maandag 07 september 2015 @ 15:54:
[...]
2. Dat is je profile rank je moet rank 3 zijn om competitief te kunnen spelem bij rank 40 reset deze en krijg je een medal en dan begin je opnieuw. Elke woensdag als je rank up gaat krijg je een skin als drop.
Heeft er iemand hier al eens wat leuks gekregen van die wekelijkse drops?

Ik heb ondertussen een behoorlijk indrukwekkende collectie shotguns en mp9's opgebouwd die minder dan niets waard zijn. Eén keer een CZ van een paar euro, maar verder is het echt huilen met de pet op...

• Lanithro
TheAnthonyNL schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:01:
[...]

Stuur maar berichtje op steam...
is goed ik ben vanavond online

• Lanithro
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:02:
[...]

Ik heb ondertussen een behoorlijk indrukwekkende collectie shotguns en mp9's opgebouwd die minder dan niets waard zijn. Eén keer een CZ van een paar euro, maar verder is het echt huilen met de pet op...
doe dan een trade up contract. Niet dat je daar iets spannends van krijgt, maar is toch iets.

• Wizz3rd
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-11 10:51
[...]

Same, heb wel eens een deagle gehad van een paar euro, maar meer ook niet :/

• xeroamd
[...]

Nope nog helemaal niks van meer dan 10 cent :+ gabeN heeft t niet zo op mij. Laatste wel 'n kerel op Reddit die na een pot mm een FN M4A1-S Knight dropte. Iets met groener gras aan de andere kant.

• vlam12
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-11 07:57
[...]

ik heb een keer een operation bravo case gevonden die ik voor 6.50 euro kon verkopen, daarnaast heb ik alleen maar skins gekregen wat een waarde heeft van een paar cent.

• macciez
TheAnthonyNL schreef op maandag 07 september 2015 @ 15:58:
[...]

Ja joh word je rijk van ;).

@macciez welke heb je en welke skin zoek je ?
Ik heb 2 Chroma2 cases, 1 Chroma case en een Operation Breakout Weapon Case. Ben op zich niet opzoek naar een speciale skin, maar een coole M4/AK zou natuurlijk altijd wel leuk zijn.

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-11 20:37
Iemand die een M9 Slaughter FN verkoopt voor minder dan op OPskins?

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:16

ErA

macciez schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:38:
[...]

Ik heb 2 Chroma2 cases, 1 Chroma case en een Operation Breakout Weapon Case. Ben op zich niet opzoek naar een speciale skin, maar een coole M4/AK zou natuurlijk altijd wel leuk zijn.
Volgens mij heb je toch echt skins nodig om te traden, en niet cases. Het openen van een case kost iets meer dan 2 euro namelijk. Voor dat geld kan je ook gewoon skins kopen :)

• xeroamd
dylan_ schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:39:
Iemand die een M9 Slaughter FN verkoopt voor minder dan op OPskins?
Je gaat geen betrouwbaardere plek vinden welke goedkoper is. Cashtrades wordt enorm veel mee gescammed en OP skins is nog altijd goedkoper dan 't item voor puur keys kopen.

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Weet iemand wat er aan de hand kan zijn als je lagged, terwijl de ping goed is en er geen chocke is en dergelijke? Mensen die spectaten zeggen geen lag waar te nemen. De fps is in orde. Voor ik CS opnieuw geinstalleerd had was deze behoorlijk laag.

[ Voor 3% gewijzigd door Luxicon op 07-09-2015 17:25 ]

...

• xeroamd
Luxicon schreef op maandag 07 september 2015 @ 17:21:
Weet iemand wat er aan de hand kan zijn als je lagged, terwijl de ping goed is en er geen chocke is en dergelijke? Mensen die spectaten zeggen geen lag waar te nemen. De fps is nu nagenoeg hetzelfde. Voor ik CS opnieuw geinstalleerd had was deze behoorlijk laag.
Zit je op wifi? Want ik heb hier gewoon een UTP kabel liggen en heeft voor mij 't probleem opgelost. Bij mijn betere helft(ook aan de csgo gekregen) werd 't met deze fix opgelost: https://www.reddit.com/r/..._experiencing_fps_lag_and Mocht je overigens geen lagspikes hebben, is die fix alsnog aan te raden gezien 't nog eens meer fps geeft.
Luxicon schreef op maandag 07 september 2015 @ 17:21:
Weet iemand wat er aan de hand kan zijn als je lagged, terwijl de ping goed is en er geen chocke is en dergelijke? Mensen die spectaten zeggen geen lag waar te nemen. De fps is nu nagenoeg hetzelfde. Voor ik CS opnieuw geinstalleerd had was deze behoorlijk laag.
Speel je op 6hz scherm met meer dan X fps (150 over het algemeen) dan kan het zijn dat je scherm de frames dropt. Probeer vsync is aan te zetten. Als je ping en choke goed zijn dan is het of je fps waar je stutters in krijgt of je scherm wat niet mee werkt naar mijn ervaring.

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
xeroamd schreef op maandag 07 september 2015 @ 17:25:
[...]

Zit je op wifi? Want ik heb hier gewoon een UTP kabel liggen en heeft voor mij 't probleem opgelost. Bij mijn betere helft(ook aan de csgo gekregen) werd 't met deze fix opgelost: https://www.reddit.com/r/..._experiencing_fps_lag_and Mocht je overigens geen lagspikes hebben, is die fix alsnog aan te raden gezien 't nog eens meer fps geeft.
Inderdaad via wifi, maar voorheen was er nooit wat aan de hand. Dit gebeurd pas sinds anderhalve week.
Ik ga het straks even via de kabel proberen en die fix sowieso even toepassen, bedankt!
wambamNL schreef op maandag 07 september 2015 @ 17:26:
[...]

Speel je op 6hz scherm met meer dan X fps (150 over het algemeen) dan kan het zijn dat je scherm de frames dropt. Probeer vsync is aan te zetten. Als je ping en choke goed zijn dan is het of je fps waar je stutters in krijgt of je scherm wat niet mee werkt naar mijn ervaring.
Ja, gewoon een standaard laptop scherm, maar de lag is pas sinds anderhalve week, daarvoor was er nooit wat aan de hand.

[ Voor 26% gewijzigd door Luxicon op 07-09-2015 17:27 ]

...

Luxicon schreef op maandag 07 september 2015 @ 17:27:
[...]

Inderdaad via wifi, maar voorheen was er nooit wat aan de hand. Dit gebeurd pas sinds anderhalve week.
Ik ga het straks even via de kabel proberen en die fix sowieso even toepassen, bedankt!

[...]

Ja, gewoon een standaard laptop scherm, maar de lag is pas sinds anderhalve week, daarvoor was er nooit wat aan de hand.
Hmm raar probleem. Hoop dat de fix en kabel werkt. Anders is het ook zwaar vervelend

• xeroamd
Luxicon schreef op maandag 07 september 2015 @ 17:27:
[...]

[...]

Hoogst waarschijnlijk is 't dan je kabel. Ik heb ook een aantal weken probleemloos csgo via wifi gespeeld, om vervolgens vanaf een gegeven moment last te hebben van micro/stutterlag. Vanalles geprobeerd omdat het immers voorheen ook op wifi gewoon werkte. Uiteindelijk geen andere oplossing kunnen vinden dan het wisselen naar een kabel en gebruik het nu alweer een aantal maanden zonder issues. Denk alleen dat de woningbouw niet zo blij is dat ik langs een verwarmingsbuis af door de muur getikt heb on zo mijn UTP erlangs af te kunnen leggen :+

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 13:55

JoSchaap

Had a life, got a modem..

xeroamd schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:51:
[...]

Is een zgn blaze pattern (420blazeit). Beetje zonde dat 'ie battle scarred is, anders was 'ie wel wat meer waard. Zou 'm zelf op csgl zetten voor 30 of 35 keys. Al met al denk ik meer dan wat je ervoor betaald hebt ;)
plot twist: was een case drop (eerste case die ik ooit opende) :P
thanks for the info :)

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

• Shotcaller777
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Na 80 wins eindelijk LE geworden :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sxRym1Z.png

• Wereldkaart
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
[...]

Meer dan ik, krijg altijd van die ultra mooie battle scarred drops van 4 cent

• Djesse8999
  • Laatst online: 23-11 13:06

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

feli *O*
ik zit op 52 wins momenteel.

Hoe moeilijk is het om van LE naar LEM te gaan (mits je een beetje normaal speelt?)
Heb namelijk 3 matches achter elkaar gewonnen (telkens mid-top fragger) en speelde tegen LE/LEM (voornamelijk LEM).

• TheRecklezz
Als je genoeg skins hebt van 1 cent, kan je er wel rijk van worden. :P

• zwammen
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 03-11 20:30
Vlaamse CS'er hier :) Zoek nog mensen om vaak mee te spelen, ben de random Russen & Polen wel beu :p

http://steamcommunity.com/id/y0sh1_be feel free to add!

• ThaAresX
  • Laatst online: 13-11 09:14
Ik ben op zoek naar een team om tegen te scrimmen met mijn team, heeft iemand tips van hoe ik deze kan vinden?
ThaAresX schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:13:
Ik ben op zoek naar een team om tegen te scrimmen met mijn team, heeft iemand tips van hoe ik deze kan vinden?
Je kan kijken of het forum van esea of faceit dacht ik. Ook kan jr misschien xeome vragen, weet niet of je tegen zijn team kan spelen maar je kan het altijd proberen.

• Wizz3rd
ThaAresX schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:13:
Dat deden wij altijd op een IRC, alleen heb ik de link thuis en daar ben ik niet atm :P

• ThaAresX
wambamNL schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:31:
[...]

Je kan kijken of het forum van esea of faceit dacht ik. Ook kan jr misschien xeome vragen, weet niet of je tegen zijn team kan spelen maar je kan het altijd proberen.
Als ik op die forums kijk ga ik vanuit dat ze ook echt esea of faceit willen spelen toch en niet regular csgo?

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:57
ThaAresX schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:37:
[...]

Als ik op die forums kijk ga ik vanuit dat ze ook echt esea of faceit willen spelen toch en niet regular csgo?
Tegenwoordig zijn daar facebook groepen voor, zelf sinds cs 1.6 niet echt meer wat in teamverband gedaan dus zit helaas niet in die groepen. Zou je anders xeome even moeten pmen of hij er wat meer vanaf weet.

• Squ1zZy
  • Niet online
Ik koop af en toe sleutels voor kistjes, maar tot nu toe heb ik er 1 euro aan wapens uit gekregen terwijl de sleutels bijna 20 euro koste. Wat doen jullie met de kistjes?

En hebben jullie wel eens iets interessants uit een kistje kunnen krijgen?

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:00
Zo, zwaar irritant. Wordt net uit een server geknikkerd omdat "iets op mijn PC VAC zou blokkeren". Ok? Bijzonder? Er is in de afgelopen dagen niets veranderd aan software/ hardware op mijn PC. Computer gereboot, helpt niets. Firewall uit (ESET), helpt niets. Steamservice gerepareerd, helpt niets.

Gewoon VAC storing en hebben er meer last van of ben ik het alleen?

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

• Scrtz
Hammetje schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 10:02:
Zo, zwaar irritant. Wordt net uit een server geknikkerd omdat "iets op mijn PC VAC zou blokkeren". Ok? Bijzonder? Er is in de afgelopen dagen niets veranderd aan software/ hardware op mijn PC. Computer gereboot, helpt niets. Firewall uit (ESET), helpt niets. Steamservice gerepareerd, helpt niets.

Gewoon VAC storing en hebben er meer last van of ben ik het alleen?
Ja gebeurd gewoon heel af en toe, vervelend maar niks aan te doen. Ligt niet aan je pc/software ;)
Squ1zZy schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:57:
Ik koop af en toe sleutels voor kistjes, maar tot nu toe heb ik er 1 euro aan wapens uit gekregen terwijl de sleutels bijna 20 euro koste. Wat doen jullie met de kistjes?

Zoals iemand hier laatst zei, the house always wins

om een lang verhaal kort te houden :D

[ Voor 28% gewijzigd door Scrtz op 08-09-2015 10:12 ]

• ThaAresX

Heb wel eens knifes of Covert skins gekregen ja, maar lang niet genoeg om er winst van te maken :'). Enige manier waarop cases winstgevend zijn, is als je ze gelijk verkoopt. Helemaal als de operation net gereleased is en de case nog niet veel gedropt is :).

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-11 23:33
Sinds ik alle russische/oost europese servers blokkeer ben ik als een malle aan het upranken
15 gespeeld, 14 gewonnen, 2 ranks omhoog :D

matchmaking duurt alleen veel langer, maar goed...dat neem ik voor lief

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-11 16:06

Rexomnium

Vincam aut moriar

SonyEricsson schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:06:
Sinds ik alle russische/oost europese servers blokkeer ben ik als een malle aan het upranken

H-h-h-hoe?? Hoe doe je dat? Dat zou ik heel graag weten.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• iLikeNoobies
  • Laatst online: 22-10 11:56

iLikeNoobies

With Big Boobies

Meneer de Bruin schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:08:
[...]

H-h-h-hoe?? Hoe doe je dat? Dat zou ik heel graag weten.
http://csgo.gamebanana.com/tools/5684

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-10 07:41

Silence

Godlike

SonyEricsson schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:06:

Dat lijkt me ook saai worden als je nooit meer tegenstand heb, ben al tijdje Global (nieuwe DMG want ranks stellen echt geen fuck meer voor) maar lijkt me niks als we steeds zouden winnen dan word je ook niet beter.

Inventaris - Steam

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Silence schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:14:
[...]

Dat lijkt me ook saai worden als je nooit meer tegenstand heb,
?
Het gaat er vooral om dat die tegenstand niet vanuit je eigen team komt.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Silence

Silence

Godlike

hexta schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:16:
[...]

?
Het gaat er vooral om dat die tegenstand niet vanuit je eigen team komt.
Ow, ja ik speel altijd met 5 man vast nooit randoms

Inventaris - Steam

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Ik heb zelf 2 knives geunboxed. Verder veel mazzel gehad met betten en gokken.

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/29yruis.png

• Jo0Lz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-10 10:05

Jo0Lz

Lick the box!

Had je die ook maar voor Rocket League noobs he... :P
Wordt trouwens een episch filmpje, over onze avonturen van gisteren! hahahah!

Twitch | YouTube | Jo0Lz#2351 | Steam | Twitter

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

Silence schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:18:
[...]

Ow, ja ik speel altijd met 5 man vast nooit randoms
Voor de yolo-queues heb ik een smurf. :)

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Jo0Lz schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:18:
[...]

Had je die ook maar voor Rocket League noobs he... :P
Wordt trouwens een episch filmpje, over onze avonturen van gisteren! hahahah!
Ga jij nou maar oefenen met je muis en tobo ipv filmpjes maken :p

• Wizz3rd
[...]

Dat lijkt me ook saai worden als je nooit meer tegenstand heb, ben al tijdje Global (nieuwe DMG want ranks stellen echt geen fuck meer voor) maar lijkt me niks als we steeds zouden winnen dan word je ook niet beter.
Klopt ongeveer idd, in GE zit een best groot verschil in de slechte GE en de goede GE's. Soms is het een stomp van 16-5 en soms wordt je gestompt :P Daarom speel ik nog maar weinig MM. 3rd party services zoals esea zijn wel leuk vind ik :)

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

iLikeNoobies schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:19:
[...]

Ga jij nou maar oefenen met je muis en tobo ipv filmpjes maken :p
Waarom, als ik skilled was, was het niet zo'n prachtig filmpje geworden!

• Silence

Silence

Godlike

Martijn32 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:20:
[...]

Klopt ongeveer idd, in GE zit een best groot verschil in de slechte GE en de goede GE's. Soms is het een stomp van 16-5 en soms wordt je gestompt :P Daarom speel ik nog maar weinig MM. 3rd party services zoals esea zijn wel leuk vind ik :)
Jaa maar elke maand betalen zie ik nog niet echt zitten (heb al zoveel abbo's overal, en bij elkaar opgeteld beetje zonde geld haha)

Inventaris - Steam

• Wizz3rd
Silence schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:23:
[...]

Jaa maar elke maand betalen zie ik nog niet echt zitten (heb al zoveel abbo's overal, en bij elkaar opgeteld beetje zonde geld haha)
Haha idd, ze zouden gewoon een GE elo systeem dr in moeten doen. Zodra je GE bent krijg je een basis elo, en aan de hand daarvan wordt je gematched tegen andere mensen met zelfde elo ofzo. Zou MM wel leuker maken :P ( en 128 tick :D:D:D)

• Grim
[...]
ben al tijdje Global (nieuwe DMG want ranks stellen echt geen fuck meer voor)
https://www.reddit.com/r/...ks_makes_no_sense/cuo0uaa

doei

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 13:11

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
Martijn32 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:25:
[...]

Haha idd, ze zouden gewoon een GE elo systeem dr in moeten doen. Zodra je GE bent krijg je een basis elo, en aan de hand daarvan wordt je gematched tegen andere mensen met zelfde elo ofzo. Zou MM wel leuker maken :P ( en 128 tick :D:D:D)
Kunnen ze toch net zo goed het ranken naar GE moeilijker maken? Dus dat alle onderste GE weer SMFC worden.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

• Wizz3rd
NeHoX schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:27:
[...]

Kunnen ze toch net zo goed het ranken naar GE moeilijker maken? Dus dat alle onderste GE weer SMFC worden.
Dat zouden ze idd kunnen doen, of het gebeurt is maar de vraag :/

• TheRecklezz
Martijn32 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:28:
[...]
Dat zouden ze idd kunnen doen, of het gebeurt is maar de vraag :/
Ik denk niet dat Gaben, ergens iets gaat aanpassen.
De beste man verdient bakken geld met zoals het is...

• Grim
[...]

Alle ranks stellen een percentage van de playerbase voor. Meer spelers in het totaal = meer GE spelers.

• Wizz3rd
TheRecklezz schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:30:
[...]

Ik denk niet dat Gaben, ergens iets gaat aanpassen.
De beste man verdient bakken geld met zoals het is...
Nee dat denk ik ook niet idd :( Ben wel benieuwd wat voor veranderingen er zullen zijn in source 2!

• Silence

Silence

Godlike

[...]

Dat hebben ze al gedaan, iedereen is naar GE gegaan na die update tijd geleden.

Inventaris - Steam

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-11 23:33
merk sws weinig verschil in skill tussen een grofweg een GNM - LEM

• Silence

Silence

Godlike

SonyEricsson schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 12:05:
Daar zit ook geen skill haha 8)7

Inventaris - Steam

• Scrtz
Martijn32 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:31:
[...]

Nee dat denk ik ook niet idd :( Ben wel benieuwd wat voor veranderingen er zullen zijn in source 2!
Source 2? Die komt pas uit als pasen en kerst op dezelfde dag vallen.

• TheRecklezz
Ik zou wel eens (als LEM) met een groepje van andere LEM spelers tegen een 5 man GNM (non smurf) willen spelen. Ik denk dat het verschil wel te merken is.

• GeoffLx
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Ik weet dat de ts3 van NeHoX hier helemaal de shit is en dat de meesten hier al groepjes vormen.
Ik speel echter al regelmatig met 2 anderen op mijn eigen TS. We zoeken eigenlijk nog een aantal mensen die doordeweeks 's avonds en ff een uurtje of 2 en in het weekend wellicht wat langer willen knallen. We zijn het een beetje zat om continue bij 2/3 mensen ingedeeld te worden die maar een beetje aan het flierefluiten zijn en op LE/LEM niveau nog steeds niet communiceren.

We zijn dus LE/LEM en houden er wel van een beetje serieus te spelen. Het is zeker geen super serieuze strakke bende, plezier gaat natuurlijk voorop en we lachen genoeg, maar we moeten het competatieve aspect er wel inhouden natuurlijk. We spelen overigens voornamelijk Inferno, Cache en Cobble. Dust2 en Mirage sporadisch en Overpass moeten we de callouts nog ff weten. :p

Heb je zin om beetje mee te schieten, PM me ff je steam profiel, voeg ik je toe. :)
Een grapje?
Als ik als lem op le speel word ik al een hacker genoemd en is het een stoomwals.... laat staan gnm het voordeel dat gnm heeft in de matchup is dat ze niet voorspelbaar zijn en rare dingen doen. Naar mijn ervaring.

• Scrtz
wambamNL schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 12:53:
[...]

Een grapje?
Als ik als lem op le speel word ik al een hacker genoemd en is het een stoomwals.... laat staan gnm het voordeel dat gnm heeft in de matchup is dat ze niet voorspelbaar zijn en rare dingen doen. Naar mijn ervaring.
Jij en hacker genoemd worden? door blinden zeker

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Scrtz schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 13:04:
[...]

:/ Ik speel op geur en geluid. :*)

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Scrtz schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 13:04:
[...]

Ik heb het echt een paar dagen geledem gehad. Ik speelde 2 matches op le niveau omdat ik gederanked was. En de enemy riep dat ik aan het hacken was :(

• dylan_
le/lem is eigenlijk mg1/mg2 (ben zelf ook lem)

komt allemaal door een heeeeule grote banwave van maanden geleden.

• Wizz3rd
dylan_ schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 13:53:
le/lem is eigenlijk mg1/mg2 (ben zelf ook lem)

komt allemaal door een heeeeule grote banwave van maanden geleden.
Niet mee eens, zie de redditpost in quote van NuCl3aR

Verwijderd

Het leuke is dat de globals geen verschil zien tussen de lagere ranks, maar iedere lagere rank roept dat ie 10x beter is, lel.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

wambamNL schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 13:20:
[...]

Ik heb het echt een paar dagen geledem gehad. Ik speelde 2 matches op le niveau omdat ik gederanked was. En de enemy riep dat ik aan het hacken was :(
Dat heb ik ook redelijk vaak. Mensen beginnen altijd maar snel met janken dat iemand aan het hacken is terwijl je gewoon prefired op hele std spots. Of je juan deaged er in eens twee en dan ben je ook een hacker alleen daarom maar.

Daar loopt de PS4 toch wel op voor nog met gaming. Is een gesloten platform en cheaten is nagenoeg onmogelijk. Als iemand je daar zo af knalt kun je diegene tenminste nog een hand geven en well played roepen terwijl je op de PC toch altijd je twijfels moet hebben. Jammer is dat.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

DAMAGE schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 15:07:
[...]

Dat heb ik ook redelijk vaak. Mensen beginnen altijd maar snel met janken dat iemand aan het hacken is terwijl je gewoon prefired op hele std spots. Of je juan deaged er in eens twee en dan ben je ook een hacker alleen daarom maar.

Daar loopt de PS4 toch wel op voor nog met gaming. Is een gesloten platform en cheaten is nagenoeg onmogelijk. Als iemand je daar zo af knalt kun je diegene tenminste nog een hand geven en well played roepen terwijl je op de PC toch altijd je twijfels moet hebben. Jammer is dat.
Offtopic:
Ik ken genoeg mensen die hacken op de ps4 alleen verwachten mensen het daar minder snel.

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
hexta schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 13:12:
[...]

:/ Ik speel op geur en geluid. :*)
Nieuw excuus van hackers, ik rook hem door de muur :+

steam: failsnail, Letterbox

• TheAnthonyNL
markdm schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 15:29:
[...]

Nieuw excuus van hackers, ik rook hem door de muur :+
I farted him thru the wall xD.

Tja.

Add me on Steam

• dylan_
Martijn32 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 13:55:
[...]

Niet mee eens, zie de redditpost in quote van NuCl3aR

[...]
Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit hoe de stoelendans heeft plaatsgevonden. Ik weet zeker dat het skill niveau van LE/LEM hetzelfde is als MG1/MG2/MGE een aantal maanden geleden.
dylan_ schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 16:31:
[...]

Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit hoe de stoelendans heeft plaatsgevonden. Ik weet zeker dat het skill niveau van LE/LEM hetzelfde is als MG1/MG2/MGE een aantal maanden geleden.
En ik weet zeker dat die mensen gewoon beter zijn geworden. Ik speel vaak met mg's samen en je merkt gewoon dat ze moeite krijgen als ze tegen een dmg spelen en tegen een lem weinig in kunnen brengen.

En vilgens die redenering is global nu de nieuwe le/lem qua skill vergeleken met een paar maanden geleden? Nog ff en volgens jou zijn silvers even goed als een global.

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

wambamNL schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 17:12:
[...]

En ik weet zeker dat die mensen gewoon beter zijn geworden. Ik speel vaak met mg's samen en je merkt gewoon dat ze moeite krijgen als ze tegen een dmg spelen en tegen een lem weinig in kunnen brengen.

En vilgens die redenering is global nu de nieuwe le/lem qua skill vergeleken met een paar maanden geleden? Nog ff en volgens jou zijn silvers even goed als een global.
Er zijn genoeg mensen die niet LEM waardig zijn als we de oude standaard aanhouden. Mezelf incluis. Het huidige LEM is in de verste verte niet te vergelijken met het LEM van 6 maanden terug.

[ Voor 7% gewijzigd door iLikeNoobies op 08-09-2015 17:26 ]

iLikeNoobies schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 17:26:
[...]

Er zijn genoeg mensen die niet LEM waardig zijn als we de oude standaard aanhouden. Mezelf incluis. Het huidige LEM is in de verste verte niet te vergelijken met het LEM van 6 maanden terug.
Welke standaard, ik heb nergens over een standaard gelezen waarop bepaald word of je het waardig bent. En vergelijken is lastig als je zelf beter word de rest word beter op een paar% na. En als het echt zon verschil is zouden die mensen niet eens naar lem kunnen ranken. Met wat vergelijk je het dan? Op je gevoel gaat lastig de enige die erover een goed oordeel kunnen vestigen zijn de mensen die de hele tijd in dezelfde rank blijven zitten.
(Dit is geen haat post ofzo gewoon mijn mening en nieuwschierigheid waar dit allemaal op gebaseerd word)

[ Voor 6% gewijzigd door Ryada op 08-09-2015 17:34 ]

Pagina: 1 ... 167 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic