Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 166 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.755 views

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
vlam12 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 22:21:
als ik ga spelen dan maak ik een lobby aan en invite mensen die rond mijn rank zitten. is de site timekillerz.eu een ranking list waar de mensen van tweakers inzitten?
Veel van de mensen op timekillerz.eu zijn inderdaad Tweakers, maar niet iedereen staat er op. Sommige ranks zijn ook wel verouderd omdat veel mensen al een of meerdere upranks gehad hebben.

steam: failsnail, Letterbox

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Twee potjes gespeeld na dat ik mijn rank MG2 kreeg na de initiele 10 potjes en gelijk naar MGE gerankt. i aint even mad.

[ Voor 11% gewijzigd door DAMAGE op 04-09-2015 01:16 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Verwijderd

TheRecklezz schreef op donderdag 03 september 2015 @ 23:01:
Obvious hacker is obvious.
Hij schrikt er zelf van en is meteen weg.
Beetje beter instellen die hacks jonguh.

[video]
't zal ook is niet iemand van dinosower zijn hahahahaha

• Swift92
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-09 22:21
JRBosma schreef op donderdag 03 september 2015 @ 22:03:
Solo queue is gewoon niet te doen tot nu toe. Vaak in de laatste ronde worden gekicked is niet echt motiverend om door te spelen. Ik ben echter ook niet zo regelmatig online dat ik een vast groepje heb om mee te spelen. Hoe doen jullie dit?
Het gekickt worden in competitive herken ik helemaal niet. Luister je wel naar je teammates? Om er maar even vanuit te gaan dat je Dust2 speelt. A long, short, ct spawn, t spawn, lower/upper tunnel, pit etc. Je weet wat dat allemaal is? Ik ben ook niet zo heel goed, speel graag met p90, ga wel altijd met de groep mee en share wapens indien nodig. Ik ben gelukkig nog geen 1 keer gekickt. Luck of doe je iets niet goed? Want ik speel ook regelmatig "solo".

• PetNL
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-02-2023
Swift92 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 02:38:
[...]

Het gekickt worden in competitive herken ik helemaal niet. Luister je wel naar je teammates? Om er maar even vanuit te gaan dat je Dust2 speelt. A long, short, ct spawn, t spawn, lower/upper tunnel, pit etc. Je weet wat dat allemaal is? Ik ben ook niet zo heel goed, speel graag met p90, ga wel altijd met de groep mee en share wapens indien nodig. Ik ben gelukkig nog geen 1 keer gekickt. Luck of doe je iets niet goed? Want ik speel ook regelmatig "solo".
Ik speel alleen maar solo eigenlijk en ik herken het zelfs niet.
Als het zo erg is ligt het aan diegene zelf.

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-11 12:42
Omdat ondanks alles we de games nog verliezen ...

Add me on Steam

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-11 15:14

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Burkle schreef op donderdag 03 september 2015 @ 11:20:
Ik vroeg me af of iemand toevallig een Overpass pin te koop heeft.
Hoe graag ik ook zou willen, overpass pins zijn er (nog) niet. Net als cache, cobblestone bijvoorbeeld. :P

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-11 12:42
hmr schreef op donderdag 03 september 2015 @ 13:18:
Even serieuze vraag... hoe zit het met DPI hier in het topic.. Mensen die op hoge DPI spelen? Ben wel een benieuwd.

Ik speel op 400 dpi en 1.8 sens op 1024x768
800 dpi en 1.3 sens op 1920x1080

Add me on Steam

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 01:33:
[...]

't zal ook is niet iemand van dinosower zijn hahahahaha
Met zo'n grote open steamgroup is het natuurlijk vaak dat je er rotte appels tussen hebt zitten. Helaas ook een paar tegengekomen in MM die overduidelijk aan het hacken waren.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:55
Wow gisteren 2 potjes random met echte leuke medespelers, iedereen had micro en calde mooi. Nog nooit meegemaakt. Maar ik snap nu waarom, de noobs zonder mic spelen op dust2 ofzo, de easy maps. Minder gekende mappen = deftigere spelers.

Zo ook weer LEM geworden, op naar SM FC graag :D

• Wizz3rd
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-11 10:51
SmokingSig schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 07:43:
....Maar ik snap nu waarom, de noobs zonder mic spelen op dust2 ofzo, de easy maps. Minder gekende mappen = deftigere spelers.
Idd, gewoon wanneer je dust2 een beetje kent ook nieuwe maps gaan spelen! Wordt het spel een stuk leuker van. Want dust 2 is echt niet de beste map imo.

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:55
cache <3

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-11 08:02
Gisteren terug LEM geworden in een gamepje met Nehox (en nog enkele tweakers ?) hurrah \o/

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:57
TheAnthonyNL schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 07:30:
[...]

800 dpi en 1.3 sens op 1920x1080
400 dpi 3.5

• JRBosma
  • Laatst online: 23-03 06:21
Swift92 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 02:38:
[...]

Ik luister zeker wel naar teammates en call waar nodig. Heb in mijn tiener en twintiger jaren op een aardig niveau 1.6 gespeeld, dus weet echt wel wat ik doe en moet benoemen. Het grote probleem zijn de premade "clans" die lopen te griefen en je dan kicken terwijl je hen eigenlijk van alle goed informatie hebt voorzien tijdens de match. Zelf callen ze niet en zitten ze op teamspeak.

Heb dit echt al meerdere malen meegemaakt. Ben zelf allen maar positief in het reageren, dus aan mezelf ligt het niet :P

• JRBosma
  • Laatst online: 23-03 06:21
PetNL schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 02:57:
[...]

Dat is wel heel makkelijk.

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Mijn RAT9 muis is naar de klote ;(
Hij lijkt soms super erg te laggen. bij een gelijke streep over mijn muismat lijkt hij bijvoorbeeld halverwege door een laag modder te moeten, zo langzaam gaat hij dan. ;(
Ik ben bang dat ik voorlopig niet kan spelen.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Wereldkaart
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
PetNL schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 02:57:
[...]

Onzin.
Als je met 4 premade russians zit ben je gewoon de klos, die gasten kloten alleenmaar en votekicken, grieven, teamkillen etc.

Had er laatst bij die werden met zn 3'en 7 dagen gebanned in ronde 3, dan zit je idd nog wel lekker in de wedstrijd ja

• Burkle
  • Laatst online: 07-09 06:43
Lawwie schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 07:25:
[...]

Hoe graag ik ook zou willen, overpass pins zijn er (nog) niet. Net als cache, cobblestone bijvoorbeeld. :P
Thanks, dat verklaard dus waarom ik ze nergens kon vinden.

• Lawwie

Lawwie

Burkle schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 11:32:
[...]

Thanks, dat verklaard dus waarom ik ze nergens kon vinden.
Series 1

Nuke
Train
Guardian
Tactics
Italy
Militia
Victory
Mirage
Inferno
Dust II
Guardian Elite

Dat zijn de verkrijgbare pins, gesorteerd op zeldzaamheid. Ik heb zelf de train pin voor inkoopsprijs kunnen krijgen via vrienden, volgend jaar toch zelf naar cologne. Een aantal vrienden hebben er 200/300 euro winst op gemaakt. :o

• Whis!
  • Niet online
Gisteren lekker een competitive match aan het spelen, staan met 15-12 voor.. laatste ronde was een formaliteit.. plotseling een disconnect. "Something on your computer is blocking the VAC system. You cannot play on secure servers"

Lekker was dat, ook een cooldown aan de broek gekregen van een half uur. :D

Uiteindelijk hiermee weten op te lossen (uiteraard niet optijd kunnen reconnecten):
https://support.steampowe...ef=2117-ILZV-2837&l=dutch

[ Voor 20% gewijzigd door Whis! op 04-09-2015 11:46 ]

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11 15:45
Lawwie schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 11:40:
[...]

Series 1

Nuke
Train
Guardian
Tactics
Italy
Militia
Victory
Mirage
Inferno
Dust II
Guardian Elite

Dat zijn de verkrijgbare pins, gesorteerd op zeldzaamheid. Ik heb zelf de train pin voor inkoopsprijs kunnen krijgen via vrienden, volgend jaar toch zelf naar cologne. Een aantal vrienden hebben er 200/300 euro winst op gemaakt. :o
En dat gaat dus helemaal nergens meer over :X Zelf ook een inv van ruim 1k, maar ik weiger gewoon 75 keys voor zo'n pin te betalen. Zie je ook op de reddit van pins4skins. Wordt bij 't leven gescammed en de bedragen die voor de pins gevraagd worden zijn werkelijk achterlijk. Die pins markt heeft wat weg van csgl, allemaal jong volk wat alleen maar wil verkopen wanneer ze 50 keys winst maken.. Van dat "No overpay = no trade" volk, beetje zonde.

Verwijderd

Weet iemand toevallig de prijzen van M9 bayonet Doppler in keys, ik weet niet of er veel verschil is tussen de Phases. Hoe kan je hierdoor de prijs bepalen?

• xeroamd
Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:12:
Weet iemand toevallig de prijzen van M9 bayonet Doppler in keys, ik weet niet of er veel verschil is tussen de Phases. Hoe kan je hierdoor de prijs bepalen?
ZIt aardig prijsverschil tussen de vershillende phases. P2 is het duurst.

Edit: rest van de prijzen ziet er ongeveer zo uit in keys. Kan nog enigszins verschillen afhankelijk van float.

P1 = ±125
P2 = ±145
P3 = ±120
P4 = ±130

[ Voor 18% gewijzigd door xeroamd op 04-09-2015 13:17 ]

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-11 08:02
Ik denk dat ik +- 140 keys aan items getrade voor een near perfect (float) P4. Dat was misschien zelfs te veel .. i dunno
Zoals xeroamd al schreef is de prijs afhankelijk van de phase en de float value.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=znvRjMHu6yM]

Hier het moment waarop ik in het tweede potje nadat ik gerankt werd (MG2) direct naar MGE rank. Wallhax omg report dat shit!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Lawwie

Lawwie

xeroamd schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 12:32:
[...]

En dat gaat dus helemaal nergens meer over :X Zelf ook een inv van ruim 1k, maar ik weiger gewoon 75 keys voor zo'n pin te betalen. Zie je ook op de reddit van pins4skins. Wordt bij 't leven gescammed en de bedragen die voor de pins gevraagd worden zijn werkelijk achterlijk. Die pins markt heeft wat weg van csgl, allemaal jong volk wat alleen maar wil verkopen wanneer ze 50 keys winst maken.. Van dat "No overpay = no trade" volk, beetje zonde.
Wat is je steamcommunity link, ben wel geïnteresseerd om naar je inventory te kijken.

Mijn link: www.steamcommunity.com/id/lawwie

• xeroamd
Phaex schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:59:
Ik denk dat ik +- 140 keys aan items getrade voor een near perfect (float) P4. Dat was misschien zelfs te veel .. i dunno
Zoals xeroamd al schreef is de prijs afhankelijk van de phase en de float value.
Mwah, die 140k in items is normaal naar mijn idee voor een lage float p4. Die bedragen die ik genoemd heb zijn pure key prijzen, dus je hebt <10% overpayed in skins, waar dus niks mis mee is. Afhankelijk van hoeveel en hoe courant de skins waren en de float van je M9 zelfs een goede deal.
Lawwie schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 14:24:
[...]

Wat is je steamcommunity link, ben wel geïnteresseerd om naar je inventory te kijken.

Mijn link: www.steamcommunity.com/id/lawwie
www.steamcommunity.com/id/fidelski Ben zelf DMG dus mochten mensen me willen adden, feel free to do so. Anthony had mij toevallig al geadd.

Edit: nog een mede Limbabwaan ook zo te zien ;)

• Burkle
  • Laatst online: 07-09 06:43
Lawwie schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 11:40:
[...]
Mmm, daar heb ik eventueel ook wel oren naar... MAAR, kan je dan grote hoeveelheden pins daar kopen dan?

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-10 11:56

iLikeNoobies

With Big Boobies

Burkle schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 15:18:
[...]

Mmm, daar heb ik eventueel ook wel oren naar... MAAR, kan je dan grote hoeveelheden pins daar kopen dan?
Ja kan meereder malen pins kopen. Echter, je mag er maar 3 per keer kopen en de rij duurt ongeveer 2 uur. Het staat je wel vrij om meerdere malen in de rij te gaan staan. Wat ik van mensen heb vernomen is dat daar niet op wordt gecontroleerd.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• xeroamd
iLikeNoobies schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 15:25:
[...]

Ja kan meereder malen pins kopen. Echter, je mag er maar 3 per keer kopen en de rij duurt ongeveer 2 uur. Het staat je wel vrij om meerdere malen in de rij te gaan staan. Wat ik van mensen heb vernomen is dat daar niet op wordt gecontroleerd.
Welke prijs rekent Valve overigens voor de pins op een major?

• Lawwie

Lawwie

Burkle schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 15:18:
[...]
De eerste dag stond er geen rij volgens vrienden en hebben ze er 5 in een keer kunnen halen, dag erna stond er wel een rij van 2 uur en mochten ze er 3 halen.
xeroamd schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 15:47:
[...]

Welke prijs rekent Valve overigens voor de pins op een major?
Ze rekenen 12 euro per stuk, terwijl je de duurste pin gewoon voor 100 euro kunt verkopen op reddit etc. :9~ Maar het is compleet random wat je krijgt, en de duurste zullen ook gewoon niet in zoveel verpakkingen zitten.

[ Voor 7% gewijzigd door Lawwie op 04-09-2015 16:04 ]

DAMAGE schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 14:06:
[video]

Hier het moment waarop ik in het tweede potje nadat ik gerankt werd (MG2) direct naar MGE rank. Wallhax omg report dat shit!
Vind jij die crosshair echt fijn?

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-11 12:04
Lawwie schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 16:03:
[...]
De eerste dag stond er geen rij volgens vrienden en hebben ze er 5 in een keer kunnen halen, dag erna stond er wel een rij van 2 uur en mochten ze er 3 halen.
[...]
Ze rekenen 12 euro per stuk, terwijl je de duurste pin gewoon voor 100 euro kunt verkopen op reddit etc. :9~ Maar het is compleet random wat je krijgt, en de duurste zullen ook gewoon niet in zoveel verpakkingen zitten.
Dat lijkt een best aardige deal, totdat je alle uren die je kwijt bent op geld gaat zetten. Voor een scholier leuk meegesnoept maar als werkende kom je daar toch aardig bekaaid van af.

Voor de verzamelaar kan ik het snappen, wannabe handelaren die denken rijk te worden met een handjevol pins, bespaar je de moeite....

• Lawwie

Lawwie

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 16:12:
[...]

Dat lijkt een best aardige deal, totdat je alle uren die je kwijt bent op geld gaat zetten. Voor een scholier leuk meegesnoept maar als werkende kom je daar toch aardig bekaaid van af.

Voor de verzamelaar kan ik het snappen, wannabe handelaren die denken rijk te worden met een handjevol pins, bespaar je de moeite....
Nouja, als ik zo van vrienden hoor, en gezien heb hoeveel er voor gegeven werd kan je er een aardige duit op verdienen. Bovendien kun je op cologne gewoon je favoriete teams zien spelen :)

• A.W.E.S.O.M.-0
Lawwie schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 16:14:
[...]
Bovendien kun je op cologne gewoon je favoriete teams zien spelen :)
Dát ben ik helemaal met je eens, volgend jaar ga ik ook zeker die kant op en als het niet bevalt, direct de lokale horeca aan het werk zetten. :)

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Brogala schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 16:12:
[...]

Vind jij die crosshair echt fijn?
Anders zou ik hem niet gebruiken hé ;) Een Crosshair is nogal persoonlijk. Zullen zat mensen zijn die het een kut crosshair vinden, dat mag en kan. Ik speel CS:GO nu pas sinds 2 weekjes of zo weer actief na jaren van afwezigheid, dus het is voor mij wel even handig om een indicatie te hebben wanneer ik accuraat kan schieten of niet. Voor veel mensen is dit al een automatisme geworden en nemen dan een static crosshair.

Er zullen ook zat mensen zijn die een static crosshair nemen omdat andere mensen zeggen dat hun dynamic crosshair kut is (wat ook zo is) maar daardoor missen ze informatie die ze eigenlijk nodig zijn om accuraat te kunnen schieten. En dat is natuurlijk heel stom als je het dan uit zet.

Wat ik wel graag zou willen doen is dat die crosshair minder uit elkaar gaat zodra je loopt. Ik kan het commando daar niet voor vinden. Weet jij die toevallig?

[ Voor 8% gewijzigd door DAMAGE op 04-09-2015 16:35 ]

• A.W.E.S.O.M.-0
DAMAGE schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 16:34:
[...]

Anders zou ik hem niet gebruiken hé ;) Een Crosshair is nogal persoonlijk. Zullen zat mensen zijn die het een kut crosshair vinden, dat mag en kan. Ik speel CS:GO nu pas sinds 2 weekjes of zo weer actief na jaren van afwezigheid, dus het is voor mij wel even handig om een indicatie te hebben wanneer ik accuraat kan schieten of niet. Voor veel mensen is dit al een automatisme geworden en nemen dan een static crosshair.

Er zullen ook zat mensen zijn die een static crosshair nemen omdat andere mensen zeggen dat hun dynamic crosshair kut is (wat ook zo is) maar daardoor missen ze informatie die ze eigenlijk nodig zijn om accuraat te kunnen schieten. En dat is natuurlijk heel stom als je het dan uit zet.

Wat ik wel graag zou willen doen is dat die crosshair minder uit elkaar gaat zodra je loopt. Ik kan het commando daar niet voor vinden. Weet jij die toevallig?
Toch MGE geworden nog he, keurig!

Even spelen met:
cl_crosshair_dynamic_splitdist "X"

• ThaAresX
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-11 09:14

Vind het eerder apart/knap/onverwachts dat je twee headshots krijgt met zo'n spray :'). Dat soort dingen lukken me alleen maar in CoD

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
[video]

_O-
Ik zou je ook wel serieus gereported hebben. :P Dat mad luck _O-

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

ThaAresX schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 16:50:
[...]

Vind het eerder apart/knap/onverwachts dat je twee headshots krijgt met zo'n spray :'). Dat soort dingen lukken me alleen maar in CoD
50% geluk en 50% naar geluiden luisteren en weten waar de kopjes ongeveer moeten zitten (de smoke, de timing ongeveer gokken wanneer ze langs zouden moeten komen lopen) en dan kijken of je die lucky shots kan landen. Geeft wel een goed gevoel als het lukt en idd de tegenstander die je uitscheld na het potje via de voicechat haha!

[ Voor 7% gewijzigd door DAMAGE op 04-09-2015 17:28 ]

Verwijderd

Net LE geworden en het potje daarna gelijk 16-0 gewonnen :+ . LEM here i come :9~
DAMAGE schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 16:34:
[...]

Ik heb vaak genoeg mensen die een crosshair aan het testen waren en toen uiteindelijk besloten hebben om toch maar een andere te nemen, vandaar dat ik het vroeg ;)

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 16:42:
[...]

Toch MGE geworden nog he, keurig!

Even spelen met:
cl_crosshair_dynamic_splitdist "X"
Thanks!

En @Brogala je hebt gelijk man ik ben de laatste dagen enorm veel aan het prutsen met mijn crosshair en heb al verschillende geprobeerd. Het ding is wel dat je in CS:GO geen middenweg hebt qua dikte van de crosshair. Of hij is te dun of hij is te dik. Het liefst had ik e nog een paar pixels af gehaald maar helaas.

DAMAGE schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 19:02:
[...]

Thanks!

En @Brogala je hebt gelijk man ik ben de laatste dagen enorm veel aan het prutsen met mijn crosshair en heb al verschillende geprobeerd. Het ding is wel dat je in CS:GO geen middenweg hebt qua dikte van de crosshair. Of hij is te dun of hij is te dik. Het liefst had ik e nog een paar pixels af gehaald maar helaas.
Haha, is altijd lastig kiezen :P Ik heb zelf de crosshair van kennyS. Werkt erg goed voor mij en is groot genoeg om hem nooit 'kwijt te raken' en wel klein genoeg dat ik het hoofd van de enemy gewoon goed kan zien.

• Broud
  • Laatst online: 15-11 16:30
DAMAGE schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 19:02:
[...]

Thanks!

Zit nu op bijna duizend uur csgo en nog verander ik met regelmaat mijn crosshair, soms is verandering gewoon eventjes goed.
Gister weer even een leuke ronde gehad.
Sommige mensen mogen geen LE zijn :D

[YouTube: https://youtu.be/1ug5XP96IGs]

En dan hier nog de screenshot aan het einde van de game:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ms8Rzut.png

Steam: Ryada.

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

JRBosma schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 10:27:
[...]

Ik luister zeker wel naar teammates en call waar nodig. Heb in mijn tiener en twintiger jaren op een aardig niveau 1.6 gespeeld, dus weet echt wel wat ik doe en moet benoemen. Het grote probleem zijn de premade "clans" die lopen te griefen en je dan kicken terwijl je hen eigenlijk van alle goed informatie hebt voorzien tijdens de match. Zelf callen ze niet en zitten ze op teamspeak.

Heb dit echt al meerdere malen meegemaakt. Ben zelf allen maar positief in het reageren, dus aan mezelf ligt het niet :P
Ken het wel, al heb ik het weinig meegemaakt gelukkig, soms kicken ze je ook gewoon om het kicken, bv in laatste ronde als je gewonnen zou hebben etc. Vinden sommige dieptrieste droeftoeters 'leuk' en 'lachen' . :/

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-11 21:49
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 19:35:
[...]

Ken het wel, al heb ik het weinig meegemaakt gelukkig, soms kicken ze je ook gewoon om het kicken, bv in laatste ronde als je gewonnen zou hebben etc. Vinden sommige dieptrieste droeftoeters 'leuk' en 'lachen' . :/
Ik had het laatst met 4 russen die vrienden van elkaar waren blijkbaar. 1 vd vriendjes vond het leuk om mij te kicken de laatste ronde. Zijn vrienden niet. Raden van wie de volgende votekick was. Smullen is dat :-)

Overigens gisteren eindelijk geupranked naar MG, einde vd dag een potje verloren..hoppa weer nova master. Zuur.

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

• vlam12
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-11 07:57
jellew86 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 20:21:
[...]

Ik had het laatst met 4 russen die vrienden van elkaar waren blijkbaar. 1 vd vriendjes vond het leuk om mij te kicken de laatste ronde. Zijn vrienden niet. Raden van wie de volgende votekick was. Smullen is dat :-)

Overigens gisteren eindelijk geupranked naar MG, einde vd dag een potje verloren..hoppa weer nova master. Zuur.
dat is balen zeg, zat je in een premade team of ging je soloQ?

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 23-11 19:49
Vandaag 3 potjes.. 3 maal premade team, maar helaas 3 maal verloren. Toch altijd rond de 20 kills. Al vond ik van mezelf dat ik zwaar suckte.

• PetNL
Wereldkaart schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 11:29:
[...]

Onzin.
Als je met 4 premade russians zit ben je gewoon de klos, die gasten kloten alleenmaar en votekicken, grieven, teamkillen etc.

Had er laatst bij die werden met zn 3'en 7 dagen gebanned in ronde 3, dan zit je idd nog wel lekker in de wedstrijd ja
Ik zeg niet dat het niet gebeurd maar "vaak" vond ik zelf overdreven.
Ben het ook tegen gekomen maar dat is misschien 1 op 30, en daarnaast heb je ook die ene pot waar je in een premade zit maar met een dosis humor een kick kunt vermijden.
Soms moet je gewoon meedoen met die meligheid.
Paperclip1001 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 21:17:
Shox doing his thing.
I hope you enjoy (:

[video]
That gamesense + teamcomm, that's just awesome. He combines it into a very lethal combination.
Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 18:32:
Net LE geworden en het potje daarna gelijk 16-0 gewonnen :+ . LEM here i come :9~
Gast, met jouw skill was dat ook wel te verwachten :D

[ Voor 30% gewijzigd door PetNL op 05-09-2015 04:16 ]

• Opifex
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-11 01:56
Gisteren ook nog wel een mooie ace gehaald, al zeg ik het zelf^^

[ Voor 18% gewijzigd door Opifex op 05-09-2015 08:43 ]

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
azziplekkus schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 08:43:
Gisteren ook nog wel een mooie ace gehaald, al zeg ik het zelf^^
[video]
Dat is inderdaad een mooie ace! :)

• Jelle Brolnir
vlam12 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 20:48:
[...]

dat is balen zeg, zat je in een premade team of ging je soloQ?
SoloQ, wissel het graag af. Maar zit nu ik het zo zie op een lose streak terwijl ik zelf er toch als individu vrij goed vanaf kom. Naja, het tij draait wel weer. Vind het niet super erg ofzo maar was net zo blij met mijn MG.

Vandaag maar even een extra grote (goede) muismat kopen, ben aan het wennen aan low sens (voor die headies, jwz) maar ros nu steeds met mijn muis de mat af op een witgelakte tafel (hoogglans) waardoor de logitech mx518 (ja, semi ouwe school) niet meer werkt.

• Propuls1on
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-11 20:33
Ik heb sinds kort m'n eerste 10 matches gewonnen naar eerst zo'n 100 uur alleen deathmatch gespeeld te hebben. Ik vroeg me af of jullie vaak alleen spelen met vier random mensen of dat jullie met bekenden/mede Tweakers afspreken om samen te spelen, want ik heb namelijk het idee dat dat laatste leuker is.
Propuls1on schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 10:42:
Ik heb sinds kort m'n eerste 10 matches gewonnen naar eerst zo'n 100 uur alleen deathmatch gespeeld te hebben. Ik vroeg me af of jullie vaak alleen spelen met vier random mensen of dat jullie met bekenden/mede Tweakers afspreken om samen te spelen, want ik heb namelijk het idee dat dat laatste leuker is.
We spelen over het algemeen met tweakers/bekenden en proberen altijd een t man party te fixen. Wat niet altijd haalbaar is. Soms ook soloq als ik geen zin heb om op mensen te wachten.

• Jo0Lz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-10 10:05

Jo0Lz

Lick the box!

Paperclip1001 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 21:17:
Shox doing his thing.
I hope you enjoy (:

[video]
Shox vs EnvyUS? :(

Vs NiP :D

Twitch | YouTube | Jo0Lz#2351 | Steam | Twitter

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Gister een mooi potje met wat vrienden. Werden hier en daar flink afgeknald maar niemand van ons die hacker riep of zo. Tot dat ie een VAC ban kreeg. Best raar. Die melding weet ik niet meer maar was heel apart. Eerst in t wit dus we dachten dat t een of andere bind was en dat ie een grapje uithaalde maar later in t rood. Dus wel echt een ban van VAC. Toen die kerel eruit was merkten we dat dat team idd zwaar geghost werd door die knakker want de stoomwals ging aan en we wonnen de match!

Net een leuke trade gedaan ben er heel blij mee. Dit is wat ik heb gekregen:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pSakyhz.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/O2z6a0K.jpg
Well worn karambit :) met nog redelijk wat blauw
Weet niet of deze over market is of niet maar ben er alsnog blij mee.
Nu opzoek naar een vervanging voor mn ak skin :D

• Exspire
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-04-2022
Heb een kleine "theorycraft" video gemaakt voor Cobblestone, ga er meer maken voor de rest van de maps. Feedback wordt op prijs gesteld!

YouTube: What can you do?! Cobblestone

http://twitch.tv/theviewingexperience

• xeroamd
wambamNL schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 18:53:
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt mij blue wise market. Vooral gezien het blauw op de WW case hardeneds minder ocean blue is. Echter lijkt jouw playside een behoorlijke hoeveelheid gold te bevatten. Is via zo'n programma genaamd Gimp 2 vast te stellen, echter zou ik 'm gewoon op Reddit knallen voor een pricecheck. Hoewel 't niet mag, kun je ook rustig het topic pm'en, krijg je nog een upvote van me.

Waar ben je naar opzoek als ak skin/wat is budget?
xeroamd schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 23:03:
[...]

Lijkt mij blue wise market. Vooral gezien het blauw op de WW case hardeneds minder ocean blue is. Echter lijkt jouw playside een behoorlijke hoeveelheid gold te bevatten. Is via zo'n programma genaamd Gimp 2 vast te stellen, echter zou ik 'm gewoon op Reddit knallen voor een pricecheck. Hoewel 't niet mag, kun je ook rustig het topic pm'en, krijg je nog een upvote van me.

Waar ben je naar opzoek als ak skin/wat is budget?
Mwaa heb 4 keys winst gemaakt op deze trade en was gewoon benieuwd maar de prijs. En op de 1 of andere manier kan ik niet op reddit posten.

Qua ak heb ik als budget een fn m4a1 cyrex.

Moet wel zeggen dat ik mn karambit sick eruit vind zien :)

• PetNL
Ik las er toevallig vanmiddag over maar er zijn dus echt mensen verslaafd aan het kopen van skins en openen van cases. :o
PetNL schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 23:22:
Ik las er toevallig vanmiddag over maar er zijn dus echt mensen verslaafd aan het kopen van skins en openen van cases. :o
ik open geen c ases meer en ben gewoon bezig met traden van skins. Ik zet er geen geld meer in op csgo :p heb al ondervonden dat er meer geld in gaat dan je lief is.

• TheRecklezz
  • Laatst online: 01-03-2022
wambamNL schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 18:53:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie karambit! _/-\o_

en apparte lettertype heb je in CSGO.
had nog niet eerder gezien dat je die lettertypes kon aanpassen...
TheRecklezz schreef op zondag 06 september 2015 @ 00:07:
[...]

Mooie karambit! _/-\o_

en apparte lettertype heb je in CSGO.
had nog niet eerder gezien dat je die lettertypes kon aanpassen...
Heb em sinds een paar dagen aangepast en vind het geweldig.

Thanks over de karambit heeft me een falchibk slaughter en vulcan fn gekost maat eindelijk heb ik mn karambit. Nu nog een nieuwe ak skin en dan word ik blij :).
Zoek maar op youtube: 'custom fonts csgo'

• xeroamd
wambamNL schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 23:07:
[...]

Mwaa heb 4 keys winst gemaakt op deze trade en was gewoon benieuwd maar de prijs. En op de 1 of andere manier kan ik niet op reddit posten.

Qua ak heb ik als budget een fn m4a1 cyrex.

Moet wel zeggen dat ik mn karambit sick eruit vind zien :)
Heb je recent nog geprobeerd? Hun flair bot was namelijk echt al maanden down wat ervoor zorgde dat geen nieuwe leden zich aan konden melden. Nu heeft zo'n Belgische trader een bot gefixed daarvoor en nu kun je je dus weer aanmelden met flair zodat je ook kan posten. Als nadelige bijwerking stikt het nu van het retarded loungevolk op Reddit wat allemaal opzoek is naar quicksells aan belachelijke prijzen :X

En die 4k winst was bij een 1:1 knifetrade? Uit mijn hoofd is een FN Cyrex zo'n 14 keys. Zou dus eens kunnen kijken naar bijvoorbeeld een MW case hardened AK met een beetje leuke pattern of een stat WW red laminate. Met een beetje mazzel kun je zelfs richting een MW AK vulcan gaan kijken voor 14 keys.
xeroamd schreef op zondag 06 september 2015 @ 00:15:
[...]

Heb je recent nog geprobeerd? Hun flair bot was namelijk echt al maanden down wat ervoor zorgde dat geen nieuwe leden zich aan konden melden. Nu heeft zo'n Belgische trader een bot gefixed daarvoor en nu kun je je dus weer aanmelden met flair zodat je ook kan posten. Als nadelige bijwerking stikt het nu van het retarded loungevolk op Reddit wat allemaal opzoek is naar quicksells aan belachelijke prijzen :X

En die 4k winst was bij een 1:1 knifetrade? Uit mijn hoofd is een FN Cyrex zo'n 14 keys. Zou dus eens kunnen kijken naar bijvoorbeeld een MW case hardened AK met een beetje leuke pattern of een stat WW red laminate. Met een beetje mazzel kun je zelfs richting een MW AK vulcan gaan kijken voor 14 keys.
Ik had vandaag nog gekeken maar kon niets posten. Die 4k winst was op mn low float vulcan + no patern falchion. Vriend van me is nu aant kijken of hij die m4 voor wat leuks kan traden. Want ik ben er te intoxicated voor haha. Ben nu aant kijken voor een ak ch

• PetNL
wambamNL schreef op zondag 06 september 2015 @ 00:02:
[...]
ik open geen c ases meer en ben gewoon bezig met traden van skins. Ik zet er geen geld meer in op csgo :p heb al ondervonden dat er meer geld in gaat dan je lief is.
Was ook meer een observatie die toevallig overlap had met het gaande gespreksonderwerp.
En inderdaad, de hoeveelheid geld dat daarin omgaat is onwerkelijk. Micro-transacties zijn best wel kwaadaardig stiekem :P Damn you Canadian Devil! :D

Ik wilde wat typen maar dat is niet CS:GO gerelateerd. Ik ga opzoek naar een topic daarover :+

• xeroamd
wambamNL schreef op zondag 06 september 2015 @ 00:23:
[...]

Ik had vandaag nog gekeken maar kon niets posten. Die 4k winst was op mn low float vulcan + no patern falchion. Vriend van me is nu aant kijken of hij die m4 voor wat leuks kan traden. Want ik ben er te intoxicated voor haha. Ben nu aant kijken voor een ak ch
Raar, iets van een foutmelding oid? Mag altijd via pm, kan het eventueel naar een mod doorspelen, want er zijn nog een aantal kleine issues met de bot. Intoxicated csgo, altijd goed :+ AK CH is een goede keuze voor zo'n bedrag in keys. Die trade voor die kara was wel goed dan, vooral gezien Falchion zowaar nog ongewenster is als een gut.
xeroamd schreef op zondag 06 september 2015 @ 01:34:
[...]

Raar, iets van een foutmelding oid? Mag altijd via pm, kan het eventueel naar een mod doorspelen, want er zijn nog een aantal kleine issues met de bot. Intoxicated csgo, altijd goed :+ AK CH is een goede keuze voor zo'n bedrag in keys. Die trade voor die kara was wel goed dan, vooral gezien Falchion zowaar nog ongewenster is als een gut.
Ik kan gewoon totaal niet posten. De knop om een threat aan te maken werkt niet bij mij xd.
En de trade was gelukkig zeer voordelig voor mij :)

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Morgen begint ESEA S20, eens kijken of we dit keer top 10 kunnen eindigen. Als iemand ons team wilt bijhouden; https://play.esea.net/teams/104356 :D

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Zojuist mijn 6e match gewonnen om eindelijk een rank te krijgen, maar ben geïrriteerd. Tot nu toe stond ik elk potje dat ik competitief speelde bovenaan (ook als verliezer meestal meer punten dan de nummer 1 van het winnende team), maar dit potje was ik slechts 3e. Niemand kwam naar B en na CT hadden we nog slechts 3 rondes. Hoe zwaar telt dit mee denken jullie?

Do what you love, do it often

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:34
macciez schreef op zondag 06 september 2015 @ 12:38:
Zojuist mijn 6e match gewonnen om eindelijk een rank te krijgen, maar ben geïrriteerd. Tot nu toe stond ik elk potje dat ik competitief speelde bovenaan (ook als verliezer meestal meer punten dan de nummer 1 van het winnende team), maar dit potje was ik slechts 3e. Niemand kwam naar B en na CT hadden we nog slechts 3 rondes. Hoe zwaar telt dit mee denken jullie?
Totaal niet, als het goed is gaat het niveau van je tegenstanders per win omhoog tot je in het niveau terecht komt waar je hoort. Dus als je 3e werd dan is het een goede indicatie dat je enigszins op niveau zit nu. Gewoon de 10 wins afmaken en dan kan je zien waar je terecht komt.

Verwijderd

macciez schreef op zondag 06 september 2015 @ 12:38:
Hoi,

Boeie.

Groetjes!

~Het is maar een spel, aangezien dit je eerste matches zijn kan je waarschijnlijk wel schieten maar is je gamesense/map kennis vrij klein, dus boeie welke rank je nu op komt, al is het silver1. Je komt vanzelf op de rank die je verdient, en zult dan als je het kan langzaam omhoog klimmen,

• Scrtz
Het lijkt hier meer op een online blog dan een discussieforum.. Tenzij je esl cologne wint zal het niemand veeluitmaken of jij je laatste 4 matches gewonnen hebt en als bovenste geeindigd bent.

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Sorry dat het niet jouw niveau van discussieforum is Scrtz :(. Ik vond het een meer dan legitieme vraag; mbt hoe je eerste rank wordt bepaald. En wellicht is het niet jouw/jullie ambitie om zo hoog mogelijk te komen, maar ik win graag en word graag beter, en dat doe ik het liefste zo snel mogelijk en zo hoog mogelijk. Vandaar. Maar sorry dat ik tijd heb genomen hier.

Do what you love, do it often

• Djesse8999
  • Laatst online: 23-11 13:06

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

! ! ! - GAME BREAKING BUG - ! ! !

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:29

Hu9o

Schokkend

Dat kon je zo ook wel zien B)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Scrtz
macciez schreef op zondag 06 september 2015 @ 13:42:
Sorry dat het niet jouw niveau van discussieforum is Scrtz :(. Ik vond het een meer dan legitieme vraag; mbt hoe je eerste rank wordt bepaald. En wellicht is het niet jouw/jullie ambitie om zo hoog mogelijk te komen, maar ik win graag en word graag beter, en dat doe ik het liefste zo snel mogelijk en zo hoog mogelijk. Vandaar. Maar sorry dat ik tijd heb genomen hier.
Niemand weet hoe het ranking system werkt.

• melek-taus
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-11 11:46
Domme vraag en ik weet niet of het hier mag, maar weet iemand een snelle en goede manier om skins te verkopen. Wil mijn gut knife ch ww verkopen. Speel meer ESO en kan het geld beter daar gebruiken.
Zat al te denken om game gifts via g2a te verkopen, maar dan verlies ik nogal wat geld. Meeste traders willen eerst item en dan geld, maar zo achterlijk ben ik ook niet.
Iemand ervaring met het cash outen?

Ryzen 5 3600, B450M PRO-VDH Max, Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB, Red Dragon RX 5700 XT @ 1v 2050MHz, Intel 660p 1TB, BX500 1TB, MX500 1TB, CM MWE Bronze 550W V2, Antec Dark Phantom 301M, QcK Prism, Logitech G703 Hero, Fnatic MiniStreak Speed.

melek-taus schreef op zondag 06 september 2015 @ 16:02:
Domme vraag en ik weet niet of het hier mag, maar weet iemand een snelle en goede manier om skins te verkopen. Wil mijn gut knife ch ww verkopen. Speel meer ESO en kan het geld beter daar gebruiken.
Zat al te denken om game gifts via g2a te verkopen, maar dan verlies ik nogal wat geld. Meeste traders willen eerst item en dan geld, maar zo achterlijk ben ik ook niet.
Iemand ervaring met het cash outen?
Probeer OPskins.

• melek-taus
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-11 11:46
Daar zat ik ook al aan te denken. Maar weet niet hoe betrouwbaar het is.

Ryzen 5 3600, B450M PRO-VDH Max, Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB, Red Dragon RX 5700 XT @ 1v 2050MHz, Intel 660p 1TB, BX500 1TB, MX500 1TB, CM MWE Bronze 550W V2, Antec Dark Phantom 301M, QcK Prism, Logitech G703 Hero, Fnatic MiniStreak Speed.

• xeroamd
melek-taus schreef op zondag 06 september 2015 @ 16:55:
[...]

Daar zat ik ook al aan te denken. Maar weet niet hoe betrouwbaar het is.
Dat is betrouwbaar, RL maat van mij heeft al voor meer dan 2k uitgecashed(waaronder FN fire serpent) en mijn vaste keyseller zit intussen zelfs over 40k heen(ja 40k, kerel heeft serieus een auto gekocht van zijn trading profits). Al met al gewoon op OPskins.com knallen en wachten op je geld. Premium is wel aan te raden gezien de fee welke je betaald dan een stuk lager is.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Je moet niet zoveel waarde hechten aan die rank. Ik ben een paar dagen terug ook voor het eerst gerankt en toen ingedeeld op MG2. Twee potjes daarna zat ik al op MGE. Ik wil ook graag doorranken maar dat komt vanzelf wel. Het is ook niet erg als je op Nova ingeschaald wordt. Dan zijn de tegenstanders ook nog niet zo slim/goed (of je moet smurfs treffen maar ja dat kan altijd natuurlijk) en kun je tenminste leuke leerzame potjes spelen. Als je direct op het hoogste komt zit je tegen mensen die zoveel meer kennis van de game hebben dan jij, dat is echt niet tof.

Kort: Je ziet vanzelf wel waar je gerankt wordt. Ik was ook nieuwsgierig maar uiteindelijk heb je er maar weinig invloed op. Gewoon je best doen meer kun je niet doen. Al zou je een paar keer onderaan eindigen.

• xeroamd
DAMAGE schreef op zondag 06 september 2015 @ 17:13:
[...]

Je moet niet zoveel waarde hechten aan die rank. Ik ben een paar dagen terug ook voor het eerst gerankt en toen ingedeeld op MG2. Twee potjes daarna zat ik al op MGE. Ik wil ook graag doorranken maar dat komt vanzelf wel. Het is ook niet erg als je op Nova ingeschaald wordt. Dan zijn de tegenstanders ook nog niet zo slim/goed (of je moet smurfs treffen maar ja dat kan altijd natuurlijk) en kun je tenminste leuke leerzame potjes spelen. Als je direct op het hoogste komt zit je tegen mensen die zoveel meer kennis van de game hebben dan jij, dat is echt niet tof.

Kort: Je ziet vanzelf wel waar je gerankt wordt. Ik was ook nieuwsgierig maar uiteindelijk heb je er maar weinig invloed op. Gewoon je best doen meer kun je niet doen. Al zou je een paar keer onderaan eindigen.
Dit dus, zelf SILVER 2(Yup serieus, zelfs na geruime 1.6 ervaring) ingedeeld een jaar geleden en ben toen tot ongeveer gold nova 3 of 4 of iets in die geest regelmatig uitgemaakt voor hacker. Heb niet zo'n vertrouwen in de accuraatheid hiervan dus die rank, tjah, beter ga je gewoon spelen en beter worden. Zelf intussen alweer een aantal maanden DMG rank en aan te hikken tegen LE en dat terwijl de eerste indeling bij silver 2 :+

• MJN
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-12-2020

MJN

Heb het voor elkaar gekregen om een 2e (minimal wear) AK-47 CH te bemachtigen, maar wil er weer een kwijt. Vraag is welke ik beter kan aanhouden... Normaal zou ik dan naar de float kijken, maar in dit geval heeft degene met de hoogste float wel het meeste blauw op de 'top'. Wat denken jullie?

Float 0,1230
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=513602814
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=513602940

Float 0,0825
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=513603059
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=513603182
MJN schreef op zondag 06 september 2015 @ 17:37:
Heb het voor elkaar gekregen om een 2e (minimal wear) AK-47 CH te bemachtigen, maar wil er weer een kwijt. Vraag is welke ik beter kan aanhouden... Normaal zou ik dan naar de float kijken, maar in dit geval heeft degene met de hoogste float wel het meeste blauw op de 'top'. Wat denken jullie?

Float 0,1230

Float 0,0825
Ik wil die eerste wel traden voor een m4a1 cyrex fn :)

• xeroamd
MJN schreef op zondag 06 september 2015 @ 17:37:

Float 0,1230

Float 0,0825
Gezien beide MW zijn, is de meest waardevolle, de gene met het meeste blauw op de bovenkant. De zgn bluetop AK's gaan met de beste patterns voor ruim 10 keer marketprice. #1 Pattern CH AK in MW doet bijvoorbeeld makkelijk 250 keys en dan heb je de reguliere versie, geeneens een stattrak :+

Edit: In dit geval dus sowieso de .12 float. Die andere is gewoon market.

[ Voor 3% gewijzigd door xeroamd op 06-09-2015 17:51 ]

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

xeroamd schreef op zondag 06 september 2015 @ 17:01:
[...]

Dat is betrouwbaar, RL maat van mij heeft al voor meer dan 2k uitgecashed(waaronder FN fire serpent) en mijn vaste keyseller zit intussen zelfs over 40k heen(ja 40k, kerel heeft serieus een auto gekocht van zijn trading profits). Al met al gewoon op OPskins.com knallen en wachten op je geld. Premium is wel aan te raden gezien de fee welke je betaald dan een stuk lager is.
40K? WTF hoe is dat uberhaupt mogelijk? Heeft hij een bot draaien ofzo?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Tuurlijk willen 'we' zo hoog mogelijk komen, maar dat heeft weinig te maken met je rank. Ik wil ook graag upranken maar daarvoor moet je juist niet op je rank letten en gewoon lekker spelen :)

Verwijderd

Brogala schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:30:
[...]

Tuurlijk willen 'we' zo hoog mogelijk komen, maar dat heeft weinig te maken met je rank. Ik wil ook graag upranken maar daarvoor moet je juist niet op je rank letten en gewoon lekker spelen :)
Zegt het jochie wat zichzelf global vind, lel!

• Wereldkaart
  • Laatst online: 02-12-2024
Verwijderd schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:56:
[...]

Zegt het jochie wat zichzelf global vind, lel!
Er zit wel een kern van waarheid in.
Voorheen toen ik GN4/MG was, en ik met vrienden op DMG/LE speelde was ik altijd van 'oeeh zij zijn hoog geranked, nu word ik afgeslacht' en dat bleek dan een self fulfilling prophecy.
Terwijl ik nu met Supremes speel (als mge) en gewoon zoiets heb van 'ach ik leer er enkel van, we winnen vast ook nog wel' , en dan scoor ik zowaar nog eens positief ook..

• xeroamd
Hu9o schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:20:
[...]

40K? WTF hoe is dat uberhaupt mogelijk? Heeft hij een bot draaien ofzo?
Hij koopt echt alles wat ie voor een leuk bedrag vinden kan be it met paypal, keys of bitcoin in bulk en zodoende tegen behoorlijke quicksell prijzen. Afhankelijk van wat het verstandigste is wordt dit gewisseld naar keys en vervolgens verkocht, of direct via OPskins verkocht. Kerel beschikt bij mijn weten over in totaal iets van 6 of 7 storage accounts, gezien hij maar 1000 csgo items per account kwijt kan. Ik wist dat er goed geld te verdienen was met csgo trading wanneer op grote schaal, maar na het zien van zijn OPskins account en een total cashout bedrag van 40k+ was iets wat ik totaal niet verwacht had. En dan nog rekening ermee houdende dat hij alleen items via OPskins doet, keys is gewoon paypal. Soms vraag ik me af wat ik fout gedaan heb :+

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

xeroamd schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:27:
[...]

Hij koopt echt alles wat ie voor een leuk bedrag vinden kan be it met paypal, keys of bitcoin in bulk en zodoende tegen behoorlijke quicksell prijzen. Afhankelijk van wat het verstandigste is wordt dit gewisseld naar keys en vervolgens verkocht, of direct via OPskins verkocht. Kerel beschikt bij mijn weten over in totaal iets van 6 of 7 storage accounts, gezien hij maar 1000 csgo items per account kwijt kan. Ik wist dat er goed geld te verdienen was met csgo trading wanneer op grote schaal, maar na het zien van zijn OPskins account en een total cashout bedrag van 40k+ was iets wat ik totaal niet verwacht had. En dan nog rekening ermee houdende dat hij alleen items via OPskins doet, keys is gewoon paypal. Soms vraag ik me af wat ik fout gedaan heb :+
Nou netjes :D

• Jelle Brolnir
Wereldkaart schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:23:
[...]

Er zit wel een kern van waarheid in.
Voorheen toen ik GN4/MG was, en ik met vrienden op DMG/LE speelde was ik altijd van 'oeeh zij zijn hoog geranked, nu word ik afgeslacht' en dat bleek dan een self fulfilling prophecy.
Terwijl ik nu met Supremes speel (als mge) en gewoon zoiets heb van 'ach ik leer er enkel van, we winnen vast ook nog wel' , en dan scoor ik zowaar nog eens positief ook..
Precies, mindset is alles. Als je inderdaad van te voren al denkt dat je verliest ga je belahelijke beslissingen maken. Ik ben eigenlijk wel content met mijn nova 4 rank want er komt vanalles langs qua spelers. Heb ook niet meer de drang om super serieus te spelen wat zich uitbetaald in leuke potjes.

Dus, laat je rank enigzins los.

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 23-11 19:49
Terug derank naar GN3.. Aaargh!! Vandaag opnieuw 4 loses.. Wel 2 maal topfragger en dan 2 maal midfragger.

Wel een hele vreemde inferno gehad. Afgemaakt op CT side (12-3) plots raken die gasten niets en komen wij 12-12 en dan zijn ze plots goed. Vond ik zo vreemd en fishy. Zeker toen ik 1vs1 kwam. Bom op B planten, hoorde hem van op banana komen tijdens plant. Hij was nog maar het hoekje om en bam hln met deagle waar ik net had geplant...
Pagina: 1 ... 166 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic