Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 165 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.760 views
TheAnthonyNL schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 20:29:
[...]

Nee mijn crosshair vloog naar hun hoofdjes toe :).
Sinds wanneer kunnen crosshairs vliegen :P.
Na jokes aside mooie score.

Steam: Ryada.

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-11 12:42
wambamNL schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 20:31:
[...]

Sinds wanneer kunnen crosshairs vliegen :P.
Na jokes aside mooie score.
Thanks, ik moet gewoon vaker met eagles spelen haha :).

Add me on Steam

• vlam12
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-11 07:57
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/425942982841135909/38A417F462B202F78F27ABD4B6DD585D05E2C140/

hij hangt lekker

dat potje ging erg slecht, de match daarvoor had ik nog 4k clutch :)

[ Voor 19% gewijzigd door vlam12 op 01-09-2015 21:17 ]

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:35
Jeuh... eerste competitive games ooit :p Volgens mij speel ik alweer 2 jaar ofzo redelijk actief CS:GO... laatste keer dat ik iets competitiefs deed met CS is denk ik 10+ jaar geleden :p

• plientje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-11 20:01
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/430446060901032459/F1D031E6717564A7A1718966A13238E7146FF011/
Helaas niet mijn beste pot ooit, maar de rank up is mooi meegenomen. *O*

http://steamcommunity.com/id/nvanes97/

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-11 08:02
De ronde van mijn leven gespeeld zojuist! Een gast uit ons disconnect first round, we spelen 4 v 5 en team gaat helemaal dood en ik doe zomaar even een 1 v 5 clutch ^^ (met een lekker grote dosis geluk, timing en een beetje skill :D)

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:55
Eens je LE / LEM bent heeft wars zonder een pre-made team echt geen zin meer.

En wat is die skill van LE / LEM gezakt zeg allemaal noeps zonder micro :)

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
SmokingSig schreef op woensdag 02 september 2015 @ 07:23:
Eens je LE / LEM bent heeft wars zonder een pre-made team echt geen zin meer.

En wat is die skill van LE / LEM gezakt zeg allemaal noeps zonder micro :)
True, tegen lagere ranks kom je nog wel weg zonder 'tactics' of überhaupt calls.. of carry je gewoon een heel team. Maar tegen LEM/SMFC met soms een global heb je je team vaak wel nodig helaas. :|

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-11 23:55
Aangezien ik heel sporadisch speel merk ik dat ik veel tactische kennis mis, en ook bepaalde automatismen niet heb, en simpelweg een aantal maps totaal niet ken. Beetje jammer dat iedereen daar altijd keihard over zeikt - we zijn allemaal rond hetzelfde rang, als je zo goed was zou je wel carryen. Ik probeer ook net zo hard te winnen als ieder ander.

Paar daagjes geleden was ik dus 1-na-laatste (moet immers weer inkomen) toen de discussie kwam. Al snel gevolgd door vote-kick (ben ik blij dat dit niet in LoL zit, pff), gelukkig gecancelled. Na de swap T>CT kreeg ik mijn gevoel weer te pakken en eindigde ik 2e met wat round-winning saves. Ook beloond met een promotie naar MG2 :) Beetje geduld doet wonderen!

Ik weet dat mijn kracht ligt in onvoorspelbaar spelen en in SMG's. Ik heb simpelweg niet de aim om voor headshots te gaan en kan beter die 0,5/1 seconde langer bezig zijn om het lichaam vol te schieten voor de kill. Veel hoger zal ik niet komen, maar dat is prima, heb geen zin om het intensief te oefenen. Denk dat de quake-stijl er iets te hard ingebakken zit :)

Wel respect voor alle hoger ranks hier, als ik soms de filmpjes voorbij zie komen zie ik mezelf dat ook met oefening niet nadoen.

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11 12:30
Zebby schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:53:
Beetje jammer dat iedereen daar altijd keihard over zeikt - we zijn allemaal rond hetzelfde rang, als je zo goed was zou je wel carryen. Ik probeer ook net zo hard te winnen als ieder ander.

Paar daagjes geleden was ik dus 1-na-laatste (moet immers weer inkomen) toen de discussie kwam. Al snel gevolgd door vote-kick (ben ik blij dat dit niet in LoL zit, pff), gelukkig gecancelled. Na de swap T>CT kreeg ik mijn gevoel weer te pakken en eindigde ik 2e met wat round-winning saves. Ook beloond met een promotie naar MG2 :) Beetje geduld doet wonderen!
Dit is een quote uit een post op reddit die met een xbox gamepad is gaan spelen:
My experience from this journey so far: DMG's, MGE's and MG1&2 are the most toxic ranks, people here are awful and think they are the shit. Gold Nova I to IV is almost the same as DMG to MG1, except people talk less and are worse in every aspect. Silver Elite Master is the same as Gold Nova 1 and Silver 3 to Silver Elite is almost the same. Yet I don't know what we might see at Silver 1, but I'm eager to find that out.
Dit is mijn ervaring ook. Tijdens de rankup matches kwam het meeste gezeik rond de lagere ranks. Gewoon die gasten negeren. Spelen met voice_enable 0 als het te erg word. Kansloos gedrag.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Zebby schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:53:
Aangezien ik heel sporadisch speel merk ik dat ik veel tactische kennis mis, en ook bepaalde automatismen niet heb, en simpelweg een aantal maps totaal niet ken. Beetje jammer dat iedereen daar altijd keihard over zeikt - we zijn allemaal rond hetzelfde rang, als je zo goed was zou je wel carryen. Ik probeer ook net zo hard te winnen als ieder ander.

Ik weet dat mijn kracht ligt in onvoorspelbaar spelen en in SMG's. Ik heb simpelweg niet de aim om voor headshots te gaan en kan beter die 0,5/1 seconde langer bezig zijn om het lichaam vol te schieten voor de kill. Veel hoger zal ik niet komen, maar dat is prima, heb geen zin om het intensief te oefenen. Denk dat de quake-stijl er iets te hard ingebakken zit :)

Wel respect voor alle hoger ranks hier, als ik soms de filmpjes voorbij zie komen zie ik mezelf dat ook met oefening niet nadoen.
Gewoon blijven spelen en lol hebben, ik weet zeker dat je dan vanzelf beter wordt :)

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:27
rnenator schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:02:
[...]

Dit is een quote uit een post op reddit die met een xbox gamepad is gaan spelen:

[...]

Dit is mijn ervaring ook. Tijdens de rankup matches kwam het meeste gezeik rond de lagere ranks. Gewoon die gasten negeren. Spelen met voice_enable 0 als het te erg word. Kansloos gedrag.
Is wel zo hoor, ik leun heel erg tegen MG aan, dat merk ik omdat het vooral MG's zijn waar ik random tegen speel. Ben vaak gewoonweg beter en nog bitchen ze op je. Ik vind de cs go community soms net zo toxic als de l4d en dayZ reddit community. Bah bah.

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

jellew86 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:06:
[...]

Is wel zo hoor, ik leun heel erg tegen MG aan, dat merk ik omdat het vooral MG's zijn waar ik random tegen speel. Ben vaak gewoonweg beter en nog bitchen ze op je. Ik vind de cs go community soms net zo toxic als de l4d en dayZ reddit community. Bah bah.
Stel je niet aan man noob..... Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS7p9QRyrehVGIZ-cqE3qm04V6mwLZkaxD2XqjWVYuIC26Qj0HqMZw7Ptk

[ Voor 13% gewijzigd door hmr op 02-09-2015 14:18 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 09:04

Meneer iCy

swarma

hmr schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:08:
[...]

Stel je niet aan man noob..... ^kappa
Jup, speel maar eens league of legends. Dan weet je pas wat toxic is.

CS:GO vind ik reuze mee vallen ivm LoL.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Ctrl Alt Elite
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-02-2024
iCy schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:14:
[...]

Jup, speel maar eens league of legends. Dan weet je pas wat toxic is.

CS:GO vind ik reuze mee vallen ivm LoL.
elk spel waar een competitief element inzit zal zorgen voor mensen die toxic zijn.

Voor counterstrike zowel voor lol geldt het beste is het met 5 man of maar een enkele random te spelen.

Al is het alleen al voor de gezelligheid.

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 09:04

Meneer iCy

swarma

Ctrl Alt Elite schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:16:
[...]

elk spel waar een competitief element inzit zal zorgen voor mensen die toxic zijn.

Voor counterstrike zowel voor lol geldt het beste is het met 5 man of maar een enkele random te spelen.

Al is het alleen al voor de gezelligheid.
Ik speel voornamelijk SoloQ in beide games en in CS:GO heb ik eigenlijk maar af en toe een toxic gastje in zitten. Bij LOL zeker wel 1 in de 3 a 4 games. Zit in CS:GO wel in een hoger niveau dan LOL als ik het even 1 op 1 vergelijk. (MG2 en Silver 2 in LOL).

Maar als je inderdaad toxic erg irritant vind, dan is het beste iedereen per direct te muten of enkel met een volle team te spelen. Ik irriteer me er niet zo aan en als ze te irritant worden, mute :)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Jelle Brolnir
hmr schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:08:
[...]

Stel je niet aan man noob..... [afbeelding]
*;

De CS scene is altijd al een toxic bende geweest... Ik zou zeggen, laat je er niet in meetrekken. Alleen als je het zelf leuk vindt om mee te doen kan het best vermakelijk zijn. Ik flame altijd lekker terug als men begint en met een grote glimlach.... Voor mij is dat een groot deel van de lol ook met een team, lekker sarcastisch zijn en met humor spelen maar wel zo serieus mogelijk proberen te spelen :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
hmr schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:30:
[...]
De CS scene is altijd al een toxic bende geweest... Ik zou zeggen, laat je er niet in meetrekken. Alleen als je het zelf leuk vindt om mee te doen kan het best vermakelijk zijn. Ik flame altijd lekker terug als men begint en met een grote glimlach.... Voor mij is dat een groot deel van de lol ook met een team, lekker sarcastisch zijn en met humor spelen maar wel zo serieus mogelijk proberen te spelen :D
Altijd lekker: voice_enable 0

Zit toch altijd op teamspeak, en speel nooit met randoms.

:)
Doe ik ook in een premade :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Gister mijn twee wins kunnen pakken. Moet nog maar 2 wins halen op mijn eigen account en dan zal ik mijn rank ook hebben. Ben benieuwd waar ik als eerste ingedeeld word, al maakt het me niet zo heel gek veel uit. Die rank komt uiteindelijk van zelf wel als je maar genoeg speelt en je best doet. Er is nog genoeg dat ik kan leren. Het enige dat ik echt goed kan is aimen, mikken. Maar soms verneuk ik het nog wat met movement.

Daarna nog even met een smurf gespeeld van een vriend. Die per ongeluk even naar MG1 gerankt, LOL.

Oh ja en die toxic spelers: Jij bent zelf de gene die hun gif toe laat. Als je het zelf niet toelaat, er niet over in zit wat ze zeggen, want het zijn immers toch maar random pikjes van het internet die je nooit meer tegen komt, dan heb je er geen last van. Je hebt altijd lui die zeiken. Gister ook weer in verschillende potten gezeik gehad dat we met z'n allen aan het cheaten waren. En als je dan gewonnen hebt gaan ze op je lopen schelden en op je moeder en je vader. Gewoon zielig gedoe. Ook als ze je afzeiken omdat je toevallig een foutje maakt. Je bent geen robot die alles altijd goed doet toch? Daar commentaar op hebben is gewoon hun eigen tekort. Waarschijnlijk zijn het gewoon mensen die na een zware werkdag even lekker de mongool willen zijn die ze het liefst willen zijn. Even de stoere boy uithangen op internet.

[ Voor 44% gewijzigd door DAMAGE op 02-09-2015 15:06 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-11 12:04
DAMAGE schreef op woensdag 02 september 2015 @ 15:03:
Gister mijn twee wins kunnen pakken. Moet nog maar 2 wins halen op mijn eigen account en dan zal ik mijn rank ook hebben. Ben benieuwd waar ik als eerste ingedeeld word, al maakt het me niet zo heel gek veel uit. Die rank komt uiteindelijk van zelf wel als je maar genoeg speelt en je best doet. Er is nog genoeg dat ik kan leren. Het enige dat ik echt goed kan is aimen, mikken. Maar soms verneuk ik het nog wat met movement.

Daarna nog even met een smurf gespeeld van een vriend. Die per ongeluk even naar MG1 gerankt, LOL.
Kan je aan het einde van de game op de scoreboard niet zien welke ranks je tegenstanders hebben? Dan heb je al een heel aardige indicatie waar je terecht zal komen.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 15:09:
[...]

Kan je aan het einde van de game op de scoreboard niet zien welke ranks je tegenstanders hebben? Dan heb je al een heel aardige indicatie waar je terecht zal komen.
Ja op een gegeven moment worden hun ranks getoond toch? Zou je dan ook terug moeten kunnen zien in de demos denk ik? Dan kan ik even kijken. Speel meestal met mijn jongere broer en zijn vrienden. Jongere broer is een LE, de rest zijn allemaal minimaal MG's of DMG's. We spelen dan ook meestal tegen zulke ranks.

Mijn broer denkt ergens MG1, MG2. Maar GN4 zou ook kunnen bijv.

Ik denk zelf ergens aan Silver 1 of 2 :')

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• A.W.E.S.O.M.-0
DAMAGE schreef op woensdag 02 september 2015 @ 15:14:
[...]
Ja op een gegeven moment worden hun ranks getoond toch? Zou je dan ook terug moeten kunnen zien in de demos denk ik? Dan kan ik even kijken. Speel meestal met mijn jongere broer en zijn vrienden. Jongere broer is een LE, de rest zijn allemaal minimaal MG's of DMG's. We spelen dan ook meestal tegen zulke ranks.

Mijn broer denkt ergens MG1, MG2. Maar GN4 zou ook kunnen bijv.

Ik denk zelf ergens aan Silver 1 of 2 :')
Helemaal op het einde laten ze dat zien net voor je weer terug naar t main menu gaat. Hou maar rekening met MGE/DMG jou kennende van je BF streams, dat is heel keurig beginnen. :) Vanaf die ranks maakt aim ook niet zoveel meer uit en wordt het steeds meer stutter-steppen en prefires wat het onderscheid maakt tussen spelers, maar dat komt vanzelf met meer mapkennis langzamerhand.

Plus, hoe hoger de ranks, hoe voorspelbaarder en meer 'textbook' er wordt gespeeld. Tegen LE/LEM/Supreme/meeste globals is het makkelijker spelen dan tegen menig MG.

• Artjuh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Als Global speel ik bijna altijd solo, dus met randoms. De laatste tijd erger ik me vooral aan premade teams van 4 man, die samen lekker op Teamspeak zitten en hun mic ingame bijna niet gebruiken. En als dat niet loopt, word ik voor ruski uitgemaakt :P. Over het algemeen valt het aantal toxic spelers erg mee.

Wat is überhaupt het voordeel van Teamspeak i.p.v. ingame? Als ik premade speel met Teamspeak, ervaar ik alleen maar nadeel. Omdat het veel minder duidelijk is wie er spreekt en waar die speler zich bevind. Dan is ingame met de unieke kleuren per speler en de minimap toch een stuk handiger.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 15:22:
[...]

Helemaal op het einde laten ze dat zien net voor je weer terug naar t main menu gaat. Hou maar rekening met MGE/DMG jou kennende van je BF streams, dat is heel keurig beginnen. :) Vanaf die ranks maakt aim ook niet zoveel meer uit en wordt het steeds meer stutter-steppen en prefires wat het onderscheid maakt tussen spelers, maar dat komt vanzelf met meer mapkennis langzamerhand.

Plus, hoe hoger de ranks, hoe voorspelbaarder en meer 'textbook' er wordt gespeeld. Tegen LE/LEM/Supreme/meeste globals is het makkelijker spelen dan tegen menig MG.
Elke random idiot is tegenwoordig MG dus ga er maar vanuit de je dat of hoger wordt.. :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• A.W.E.S.O.M.-0
hmr schreef op woensdag 02 september 2015 @ 15:28:
[...]
Elke random idiot is tegenwoordig MG dus ga er maar vanuit de je dat of hoger wordt.. :)
Tsja, lastig. Elke random idiot speelt ondertussen ook al weer een behoorlijk tijdje csgo, dus is het niet gek dat iedereen meegroeit met de game, bovendien geldt ook de wet van de remmende voorsprong en niet alleen maar de banwaves imho. In het begin van de game nam de skill ceiling nog elke week met sprongen toe als er weer nieuwe dingen werden gevonden, nu gebeurt het maar mondjesmaat.

Het verschil tussen de 'besten' en de rest wordt gewoon kleiner dankzij alle filmpjes en tutorials is de meta bij iedereen wel bekend is net als de flashes/smokes, 'nieuwe' tactieken van pro's zijn binnen no-time overgenomen door iedere rank.

• zwiep
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 09:34
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 15:38:
[...]

Tsja, lastig. Elke random idiot speelt ondertussen ook al weer een behoorlijk tijdje csgo, dus is het niet gek dat iedereen meegroeit met de game, bovendien geldt ook de wet van de remmende voorsprong en niet alleen maar de banwaves imho. In het begin van de game nam de skill ceiling nog elke week met sprongen toe als er weer nieuwe dingen werden gevonden, nu gebeurt het maar mondjesmaat.

Het verschil tussen de 'besten' en de rest wordt gewoon kleiner dankzij alle filmpjes en tutorials is de meta bij iedereen wel bekend is net als de flashes/smokes, 'nieuwe' tactieken van pro's zijn binnen no-time overgenomen door iedere rank.
Dat zou je denken maar GN/MG barst nog van de mensen die de meeste basic dingen NIET begrijpen, ook lijken ze vaak doof te zijn voor footsteps/drops.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 15:38:
[...]

Mja.. merk gewoon echt dat iedereen te makkelijk ranked.. je vraagt je echt af of ze tegenwoordig ook rankups in de steamsale of in kistjes verstoppen...

Echt hoor, mensen zijn op mg niveau vaak zo blind/doofstom voor de meeste basic stuf. Echt geen clue hebbende..

[ Voor 5% gewijzigd door hmr op 02-09-2015 15:44 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Scrtz
  • Laatst online: 21:46
hmr schreef op woensdag 02 september 2015 @ 15:43:
[...]

Mja.. merk gewoon echt dat iedereen te makkelijk ranked.. je vraagt je echt af of ze tegenwoordig ook rankups in de steamsale of in kistjes verstoppen...

Echt hoor, mensen zijn op mg niveau vaak zo blind/doofstom voor de meeste basic stuf. Echt geen clue hebbende..
Die mensen zitten tot aan global hoor, maak je maar niet druk. Gaat compleet nergens over. Als je dan queued met 5 stomp je soms enemies met 16-1 16-5 oid

• A.W.E.S.O.M.-0
zwiep666 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 15:43:
[...]
Dat zou je denken maar GN/MG barst nog van de mensen die de meeste basic dingen NIET begrijpen, ook lijken ze vaak doof te zijn voor footsteps/drops.
hmr schreef op woensdag 02 september 2015 @ 15:43:
[...]
De playerbase is wel echt geëxplodeerd het afgelopen (half) jaar, aannemende dat het gros van de nieuwe spelers (met enige shooter ervaring) allemaal rond GN of MG binnenkomt, dan schuift alles daarboven natuurlijk op aangezien de rank relatief tot elkaar wordt bepaald.

Dat gezegd hebbende ben ik het wel met je eens dat het opeens wel erg makkelijk aanvoelt, maar misschien dat wij ook wel gewoon beter zijn geworden. Als ik voor mezelf spreek, is het niet op aimskills of game mechanic manipulatie (zoals smokes/flashes) waar ik het nu op afleg, maar meer op ongeduld/blinde agressie (wat op lagere ranks prima kon maar tegen supremes/globals nog wel eens afgestraft wil worden. :+).

Maar ja, er zijn natuurlijk ook wel een bezopen hoeveelheid mensen gecarried en ik had ook wel verwacht dat de ranks zich wat sneller zouden 'herstellen', misschien dat valve daar toch maar eens in moet gaan grijpen.
Scrtz schreef op woensdag 02 september 2015 @ 15:49:
[...]
Die mensen zitten tot aan global hoor, maak je maar niet druk. Gaat compleet nergens over. Als je dan queued met 5 stomp je soms enemies met 16-1 16-5 oid
Zulke potjes heb je af en toe overal, op elke rank. Sowieso is een 5man queue tegen 5 randoms (waaronder twee toxic russen) per defintie al een 16-5, ongeacht of je wat raakt of niet. :)

[ Voor 14% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 02-09-2015 16:01 ]

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-10 11:56

iLikeNoobies

With Big Boobies

[...]

Jij en sarcasme? Dat is een paradox! Onmogelijk.

:+

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• Jelle Brolnir
[...]

Dat probeer ik ook maar :P Net met 4 russen in 1 team, verstond er geen zak van. De belangrijke dingen gingen in het engels. Heerlijke pot. Niet eens gekicked aan het einde v/d ronde. Zo kan het ook :)

• Wereldkaart
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Hoe werkt het eigenlijk met votekicken?

Speelde in een team met 4 ruskies, trollend en wel natuurlijk, en toen we 14-5 achterstonden besloten ze me te votekicken.
Krijg ik van die 5 gwonnen rondes wel elo nog?

• Jelle Brolnir
Wereldkaart schreef op woensdag 02 september 2015 @ 17:47:
Hoe werkt het eigenlijk met votekicken?

Speelde in een team met 4 ruskies, trollend en wel natuurlijk, en toen we 14-5 achterstonden besloten ze me te votekicken.
Krijg ik van die 5 gwonnen rondes wel elo nog?
Nope je krijgt niks.

• Wereldkaart
DERPPPPP

• silverchaoz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15:46
Ik heb mijn ESL pin ook binnen gekregen :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/w3cR2W7.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door silverchaoz op 02-09-2015 18:14 ]

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-11 23:55
Ik merk wel dat het vaak chatheroes zijn met de grote mond, of gelijk schreeuwers die sowieso hun mond niet kunnen houden. Rustig aangeven dat het niemand helpt winnen en rustig er tegen in gaan werkt soms verrassend goed. En anders, ignore.

• Scrtz
Ben je nu ook een professionele nuke speler?

• Whis!
  • Niet online
Heeft me weer wat nodige reports opgeleverd... :/

Ligt het trouwens aan mij of ziet je aim er gewoon 'nep' uit bij het terug kijken?

[ Voor 80% gewijzigd door Whis! op 02-09-2015 22:08 ]

• silverchaoz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15:46
Scrtz schreef op woensdag 02 september 2015 @ 21:56:
[...]

Ben je nu ook een professionele nuke speler?
Helaas niet.....

• TheRecklezz
Zebby schreef op woensdag 02 september 2015 @ 18:26:
Ik merk wel dat het vaak chatheroes zijn met de grote mond, of gelijk schreeuwers die sowieso hun mond niet kunnen houden. Rustig aangeven dat het niemand helpt winnen en rustig er tegen in gaan werkt soms verrassend goed. En anders, ignore.
Meestal ignore, gezien er types tussen zitten die er juist plezier aan beleven om jou te irriteren.
Maar inderdaad soms kan het goed gaan. Op voor hand al gaan zeggen dat heel de CSGO community toxic is, is ook niet goed.

• Ctrl Alt Elite
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-02-2024
YouTube: dawgie ace

ace die ik vanavondhad gelijk ook reported erbij links onder in chat van tegenstander ^^ eindigde op 38 kills maar toch 16-14 verloren was wel zuur :(

lijkt net als ik on point ben de rest het nooit is sommige zijn echt te hard door anderen mensen naar een rank geboost.

Ook zijn sommige mensen echt inconsistent, allen dust2 spelers ofzo.

[ Voor 11% gewijzigd door Ctrl Alt Elite op 02-09-2015 23:59 ]

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ok zojuist twee potten kunnen winnen en ik ben door mijn 10 comp matches heen. Ik ben ingeschaald op MG2. Ben daar op zich wel tevreden mee. Voor mijn gevoel is dat wel een beetje de plek waar ik nu ook hoor: Ik kan behoorlijk goed schieten, game sense begint aardig te komen, maar er is nog zat dat ik kan leren. Het ene potje ga ik als een beest terwijl andere potjes wat minder verlopen.

Wel fijn omdat er ook nog een weg te gaan is om bijvoorbeeld DMG te halen of LE. Ik denk dat mij dat wel moet lukken, maar ik weet dat ik om dat te halen nog veel kan leren in CS:GO. Misschien kwa schieten niet maar over de game wel. Spots om te flashen, spots om te smoken, etc. Dat weet ik nog niet echt. Ik weet dat er zat DMG's rond lopen die dat ook niet weten, maar toch. Je moet wel eerlijk tegen jezelf blijven.

Maar man wat ben ik blij dat ik door die cooldown periode heen ben!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CN7wKqbWoAAlQ-k.jpg:large

[ Voor 4% gewijzigd door DAMAGE op 03-09-2015 01:14 ]

• ThaAresX
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-11 09:14
DAMAGE schreef op donderdag 03 september 2015 @ 01:12:
Ok zojuist twee potten kunnen winnen en ik ben door mijn 10 comp matches heen. Ik ben ingeschaald op MG2. Ben daar op zich wel tevreden mee. Voor mijn gevoel is dat wel een beetje de plek waar ik nu ook hoor: Ik kan behoorlijk goed schieten, game sense begint aardig te komen, maar er is nog zat dat ik kan leren. Het ene potje ga ik als een beest terwijl andere potjes wat minder verlopen.

Wel fijn omdat er ook nog een weg te gaan is om bijvoorbeeld DMG te halen of LE. Ik denk dat mij dat wel moet lukken, maar ik weet dat ik om dat te halen nog veel kan leren in CS:GO. Misschien kwa schieten niet maar over de game wel. Spots om te flashen, spots om te smoken, etc. Dat weet ik nog niet echt. Ik weet dat er zat DMG's rond lopen die dat ook niet weten, maar toch. Je moet wel eerlijk tegen jezelf blijven.

Maar man wat ben ik blij dat ik door die cooldown periode heen ben!
Gefeliciteerd en MG2 is niet slecht hoor voor je eerste ranking. Maar laat je niet te veel leiden door ranks. Ik speel ook wel mee met LE(M) of hoger en dat lukt ook gewoon aardig en is zéér leerzaam! Voor flashes en smokes kan ik deze website aanraden : http://thewarmup.net of gewoon op youtube zoeken haha.

Voor de anderen, ik heb een team dat scrims wil gaan spelen (LEM - GE), dus mocht je dit keer leuk lijken. Voeg me toe op steam: http://steamcommunity.com/profiles/76561198015570736

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-11 12:42
Weet niet wat het is maar laatste tijd heb ikzelf wel veel VACation insta-headshots gemaakt waarvan ik denk :O.

Dan nog niet te spreken over de awp trilogy op cache dat ik ze zo uit de lucht neerschoot ~_~...

Add me on Steam

• Phaex
Ik heb mij eindelijk een Karambit Tiger Tooth FN weten te bemachtigen en nu vind ik hem ingame eigenlijk niet zo mooi als ik gedacht had :'(
Heeft iemand interesse in deze skin? Ik probeer hem nu te traden voor een andere karambit of mooie M9 van equal value of lesser value met wat adds kan ook zolang het maar een mooie skin is.

• Burkle
  • Laatst online: 07-09 06:43
Ik vroeg me af of iemand toevallig een Overpass pin te koop heeft. Stuur me een PM :).

Verder heb ik een prachtig filmpje.

YouTube: CSGO Five Seven
TheAnthonyNL schreef op donderdag 03 september 2015 @ 09:45:
Weet niet wat het is maar laatste tijd heb ikzelf wel veel VACation insta-headshots gemaakt waarvan ik denk :O.

Dan nog niet te spreken over de awp trilogy op cache dat ik ze zo uit de lucht neerschoot ~_~...
Waarom ben je nog mg2 dan :p

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:34
Shots fired :o

• Loetn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:33

Loetn

All-time lurker

The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09

Anthony #roadtoVACation :+

steam: failsnail, Letterbox

• Wizz3rd
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:59
Ik totaal omgekeerd, schiet echt als een idioot de laatste tijd :/
Martijn32 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 11:37:
[...]

Ik totaal omgekeerd, schiet echt als een idioot de laatste tijd :/
Same niks lukt meer. Gisteren weer een 4 losstreak gehad.

Steam: Ryada.

• Wizz3rd
Heeft er iemand trouwens ook een goede trading guide / ervaring met traden van cs:go skins? Dat lijkt me wel wat om te doen nml.

• Wereldkaart
Burkle schreef op donderdag 03 september 2015 @ 11:20:
Ik vroeg me af of iemand toevallig een Overpass pin te koop heeft. Stuur me een PM :).

Verder heb ik een prachtig filmpje.

YouTube: CSGO Five Seven
Nice, mooie 5-7 ook ^^
Martijn32 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 12:15:
Heeft er iemand trouwens ook een goede trading guide / ervaring met traden van cs:go skins? Dat lijkt me wel wat om te doen nml.
Add me op steam, leg ik je eea uit
http://steamcommunity.com/profiles/76561198083998827/

[ Voor 32% gewijzigd door Wereldkaart op 03-09-2015 12:21 ]

• kaka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-11 20:34
mklkhanou schreef op woensdag 02 september 2015 @ 21:59:
Heeft me weer wat nodige reports opgeleverd... :/

[video]

Ligt het trouwens aan mij of ziet je aim er gewoon 'nep' uit bij het terug kijken?
Demo's worden afgespeeld met een tickrate van 32. Overwatch ook btw....volvo pls..

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11 15:45
Phaex schreef op donderdag 03 september 2015 @ 11:19:
Ik heb mij eindelijk een Karambit Tiger Tooth FN weten te bemachtigen en nu vind ik hem ingame eigenlijk niet zo mooi als ik gedacht had :'(
Heeft iemand interesse in deze skin? Ik probeer hem nu te traden voor een andere karambit of mooie M9 van equal value of lesser value met wat adds kan ook zolang het maar een mooie skin is.
Komt dat niet omdat je op low shaders speelt? Dan invert 'ie de kleuren namelijk op een TT. Zelf niet echt interessen gezien ik al een marble fade heb, maar maatje van mij csgojackpot aardig wat en is altijd wel opzoek naar knives om te betten. Bij interesse mag je me natuurlijk adden: https://steamcommunity.com/id/Fidelski/ Rest mag me ook adden hoor, al be it voor trades of voor mm(ben atm dmg).
Even serieuze vraag... hoe zit het met DPI hier in het topic.. Mensen die op hoge DPI spelen? Ben wel een benieuwd.

Ik speel op 400 dpi en 1.8 sens op 1024x768

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• kaka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-11 20:34
hmr schreef op donderdag 03 september 2015 @ 13:18:
Even serieuze vraag... hoe zit het met DPI hier in het topic.. Mensen die op hoge DPI spelen? Ben wel een benieuwd.

400dpi 2.2, 1280x960 stretched

• Wizz3rd

Ik speel op 400dpi, 1.6 sens op 1920x1080

• TheRecklezz

Ben aan het afbouwen.
Maar momenteel 1250dpi, 1.5 sens. op 1920x1080
:P

• Whis!
  • Niet online

600, 0.8 op 1920x1080 met ingame acceleratie op aan...

• Shotcaller777
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
400 DPI, 1.8, 1920x1080 zonder acceleration :]

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43

Ik speel op 400 dpi en 3 sens op 3440x1440

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

hexta schreef op donderdag 03 september 2015 @ 13:44:
[...]

Ik speel op 400 dpi en 3 sens op 3440x1440
Wow... die reso :D speelt dat nog wel goed?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

mklkhanou schreef op donderdag 03 september 2015 @ 13:34:
[...]

600, 0.8 op 1920x1080 met ingame acceleratie op aan...
Waarom accel aan?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• hexta
hmr schreef op donderdag 03 september 2015 @ 13:48:
[...]

Wow... die reso :D speelt dat nog wel goed?
Ik ben niet anders gewend :P
En 21:9 resolutie.. daaaamn _O_
Maar 1 nadeel, als ik iemand opwacht oid, bijv palace uitgang bewaak, zodra er iets gebeurt, kijk ik op mijn kaart, en dat is te ver, dan zie ik niet meer of er iemand uit palace kom. :') _O-

En het is een drama om berichten via steam te lezen. ;(

[ Voor 6% gewijzigd door hexta op 03-09-2015 13:51 ]

• Wizz3rd
Heb ik gedaan, mijn naam is wizz3rd. Alvast bedankt voor het uitleggen :D

• Whis!
  • Niet online
Geen idee.. sinds 2002 tot aan 2009 met acceleratie gespeeld.
De mensen die het fijn vinden zijn op 1 hand te tellen (die ik ooit ben tegen gekomen dan).

Mocht je het beheersen, kun je er veel voordeel uithalen hoor!
Ik meen me te herinneren dat ik het enkele pro's erg moeilijk kon maken, 1vs1 op aim maps.. :9
mklkhanou schreef op donderdag 03 september 2015 @ 14:04:
[...]

Geen idee.. sinds 2002 tot aan 2009 met acceleratie gespeeld.
De mensen die het fijn vinden zijn op 1 hand te tellen (die ik ooit ben tegen gekomen dan).

Mocht je het beheersen, kun je er veel voordeel uithalen hoor!
Ik meen me te herinneren dat ik het enkele pro's erg moeilijk kon maken, 1vs1 op aim maps.. :9
Ik ga de uitdaging als redelijk noob graag aan!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:34
hmr schreef op donderdag 03 september 2015 @ 14:43:
[...]

Doe nou maar niet, dalijk wordt je gerekt :o

• Whis!
  • Niet online
hmr schreef op donderdag 03 september 2015 @ 14:43:
[...]

Bestaan de aim_maps überhaupt nog? Maar ok lijkt me leuk.. 8)
Add me maar op steam: http://steamcommunity.com/id/mklkhanou/

• TheRecklezz
mklkhanou schreef op donderdag 03 september 2015 @ 14:51:
[...]
De aim maps bestaan zeker nog.

• deurmatje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-10 19:57
Hi, ik ben het match making met elke keer russen of kleine kleuters in mijn team eigenlijk een beetje zat en ben opzoek naar mensen die af en toe een potje competitive csgo willen spelen.

Ik ben nog niet zo lang in de CS scene. De meeste maps ken ik nu wel maar sommige zijn ook nog totaal onbekend ik heb nu 90 uur op CS:GO staan. Mijn rank is gold nova master.

https://steamcommunity.com/id/crossje/

• Djesse8999
  • Laatst online: 23-11 13:06

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Cris89 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 13:39:
400 DPI, 1.8, 1920x1080 zonder acceleration :]
320Dpi (Steelseries Sensai Raw) en 1.1 ingame sensitivity, speel op 1920x1080 stretched ;)

Leuk als er iemand achter je staat :X

[ Voor 7% gewijzigd door Djesse8999 op 03-09-2015 15:43 ]

Speel je BB of stretched?
Stretched!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11 15:45

Op een .2 verschil in sensivity zijn dat exact mijn instellingen :D ook stretched toevallig?

Edit: nvm, ook stretched dus.

[ Voor 4% gewijzigd door xeroamd op 03-09-2015 16:11 ]

Verwijderd

hexta schreef op donderdag 03 september 2015 @ 13:50:
[...]

Ik ben niet anders gewend :P
En 21:9 resolutie.. daaaamn _O_
Maar 1 nadeel, als ik iemand opwacht oid, bijv palace uitgang bewaak, zodra er iets gebeurt, kijk ik op mijn kaart, en dat is te ver, dan zie ik niet meer of er iemand uit palace kom. :') _O-

En het is een drama om berichten via steam te lezen. ;(
Iets waar ik toen erg last van had was de input lag... goeie 10-15ms, heb jij daar geen last van dan?
Hmm, vind het toch vaag dat flicks bij jou minder gaan :P Je moet exact dezelfde precisie hebben om de flick of headshots te raken, of je nou op 4k speelt of op 1024*768 stretched (toch)?

Maar waarom eigenlijk 1024, en niet 1280?

Verwijderd

Waarom spelen jullie op zo'n 'lage' resolutie ?

• hexta
Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2015 @ 16:15:
[...]

Iets waar ik toen erg last van had was de input lag... goeie 10-15ms, heb jij daar geen last van dan?
Euhm. Nooit op gelet eigenlijk. Waar zie ik dat? 8)7 :D

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11 12:30
Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2015 @ 16:18:
Je zit een soort van dichter in de gameplay. Alle informatie op je scherm zit dichterbij je crosshair en is groter: radar, kogels, health. En als je er eenmaal aan gewend bent, kan je niet meer terug.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Verwijderd

hexta schreef op donderdag 03 september 2015 @ 16:21:
[...]

Euhm. Nooit op gelet eigenlijk. Waar zie ik dat? 8)7 :D
http://tweakers.net/price...95-p-zwart/specificaties/
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/jYy49/60004d28f9.png

Dat is gray-gray. Kleur is een stuk 'trager'. Mijn 2560x1080 had iig een sneller paneel dan de 3440x1440, maar ik had er al last van.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2015 16:32 ]

• hexta
Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2015 @ 16:31:
[...]
http://tweakers.net/price...95-p-zwart/specificaties/
[afbeelding]

Dat is gray-gray. Kleur is een stuk 'trager'. Mijn 2560x1080 had iig een sneller paneel dan de 3440x1440, maar ik had er al last van.
Ah zo. ja het zal ongetwijfeld langzamer zijn, maar hoeveel langzamer.. ik kan vanavond wel even kijken als ik het kan onthouden.

• Scrtz
Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2015 @ 16:18:
Cs 1.6 vanaf 2005 640x480 gespeeld, ook in csgo 1024x768, voelt lekker vertrouwd aan, meer gevoel, controle en overzicht.

Maar misschien ook gewoon een slechte gewoonte.

• vlam12
deurmatje schreef op donderdag 03 september 2015 @ 15:24:
Hi, ik ben het match making met elke keer russen of kleine kleuters in mijn team eigenlijk een beetje zat en ben opzoek naar mensen die af en toe een potje competitive csgo willen spelen.

Ik ben nog niet zo lang in de CS scene. De meeste maps ken ik nu wel maar sommige zijn ook nog totaal onbekend ik heb nu 90 uur op CS:GO staan. Mijn rank is gold nova master.

https://steamcommunity.com/id/crossje/
added, ben wel gn2

• Wereldkaart
mklkhanou schreef op donderdag 03 september 2015 @ 14:51:
[...]

Ik heb jou toch allang als vriendje jonge.

Its Teddybearr

• Phaex
xeroamd schreef op donderdag 03 september 2015 @ 12:39:
[...]

Komt dat niet omdat je op low shaders speelt? Dan invert 'ie de kleuren namelijk op een TT. Zelf niet echt interessen gezien ik al een marble fade heb, maar maatje van mij csgojackpot aardig wat en is altijd wel opzoek naar knives om te betten. Bij interesse mag je me natuurlijk adden: https://steamcommunity.com/id/Fidelski/ Rest mag me ook adden hoor, al be it voor trades of voor mm(ben atm dmg).
Thx voor de reply.
Ik speel met maximum graphic options aan, maar ik weet niet... het was mijn ding toch niet zo...
Heb nu getrade voor een mooie crimson web met wat adds.
Nu wil ik misschien mijn M9 slaughter wegdoen voor iets anders ^^

• JRBosma
  • Laatst online: 23-03 06:21
Na jaren CS 1.6 te hebben gespeeld en een klein beetje CSGO ben ik weer wat actiever aan het worden.
Echter begin ik me ook meteen te ergeren aan een aantal dingen waaronder het gekicked worden door premades in competitive mode. Ik ben nog bezig een startrank te vergaren maar in de 10 potjes die ik gespeeld heb ben ik al 4x gekicked. En nee zo slecht speel ik echt niet :D. Sta meestal bij de eerste 2.

Solo queue is gewoon niet te doen tot nu toe. Vaak in de laatste ronde worden gekicked is niet echt motiverend om door te spelen. Ik ben echter ook niet zo regelmatig online dat ik een vast groepje heb om mee te spelen. Hoe doen jullie dit?
JRBosma schreef op donderdag 03 september 2015 @ 22:03:
Na jaren CS 1.6 te hebben gespeeld en een klein beetje CSGO ben ik weer wat actiever aan het worden.
Echter begin ik me ook meteen te ergeren aan een aantal dingen waaronder het gekicked worden door premades in competitive mode. Ik ben nog bezig een startrank te vergaren maar in de 10 potjes die ik gespeeld heb ben ik al 4x gekicked. En nee zo slecht speel ik echt niet :D. Sta meestal bij de eerste 2.

Solo queue is gewoon niet te doen tot nu toe. Vaak in de laatste ronde worden gekicked is niet echt motiverend om door te spelen. Ik ben echter ook niet zo regelmatig online dat ik een vast groepje heb om mee te spelen. Hoe doen jullie dit?
Als je na de match dan even kijkt tegen welke ranks je speelt heb je een indicatie van je rank. Dan kan je op timekillerz.eu/ranks mensen toevoegen met ongeveer dezelfde rank, of op ts.nehox.nl langskomen en kijken of er nog een plekje voor je vrij is.

• vlam12
als ik ga spelen dan maak ik een lobby aan en invite mensen die rond mijn rank zitten. meestal heb ik een team van 3 of 4. Wanneer random mensen goed blijken te zijn en engels kunnen dan voeg ik ze toe om de vreindenlijst te vergroten voor pre made.
Brogala schreef op donderdag 03 september 2015 @ 22:14:
[...]

Als je na de match dan even kijkt tegen welke ranks je speelt heb je een indicatie van je rank. Dan kan je op timekillerz.eu/ranks mensen toevoegen met ongeveer dezelfde rank, of op ts.nehox.nl langskomen en kijken of er nog een plekje voor je vrij is.
is de site timekillerz.eu een ranking list waar de mensen van tweakers inzitten?

• TheRecklezz
Obvious hacker is obvious.
Hij schrikt er zelf van en is meteen weg.
Beetje beter instellen die hacks jonguh.

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-11 15:12
TheRecklezz schreef op donderdag 03 september 2015 @ 23:01:
Obvious hacker is obvious.
Hij schrikt er zelf van en is meteen weg.
Beetje beter instellen die hacks jonguh.

[video]
Neejoh hij tilt gewoon z'n muis op :+ :+

Heb wel eens wat zieke twitch shots gezien en ook gemaakt, zelfs achter elkaar, maar er zaten daar wel wen aantal hele exotische moves bij. Obvious 8)

• TheRecklezz
Brutal1ty schreef op donderdag 03 september 2015 @ 23:20:
[...]

Neejoh hij tilt gewoon z'n muis op :+ :+

Heb wel eens wat zieke twitch shots gezien en ook gemaakt, zelfs achter elkaar, maar er zaten daar wel wen aantal hele exotische moves bij. Obvious 8)
Misschien heeft hij wel 10000dpi and 9000 sens. Dan kan dit makkelijk. :P
Pagina: 1 ... 165 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic