Meestal word er ook gezegd dat wanneer je een knife wil, je beter een knife los kan kopen aangezien de kans best groot is wanneer je 300 dollar uit hebt gegeven aan kistjes / sleutels je nog geen knife hebt gezien.Squ1zZy schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:47:
[...]
Geen idee waarom er kostjes staat.
De kistjes zijn 10 cent waard. Een leuke knife ben je 300 dollar voor kwijt. Mensen klagen over Apple dat het duur is, maar CS:GO slaat alles.
Dacht dus zelf om maar wat sleutels te kopen gezien ik geen 300 dollar uit wil geven aan een knife, maar na 10 kistjes te openen heb ik 7 euro aan wapens (AWP Redline). Valt me allemaal wat tegen die kistjes..
Dan heb je zelfs nog geluk gehad met die 7 euro.Squ1zZy schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:47:
[...]
De kistjes zijn 10 cent waard. Een leuke knife ben je 300 dollar voor kwijt. Mensen klagen over Apple dat het duur is, maar CS:GO slaat alles.
Dacht dus zelf om maar wat sleutels te kopen gezien ik geen 300 dollar uit wil geven aan een knife, maar na 10 kistjes te openen heb ik 7 euro aan wapens (AWP Redline). Valt me allemaal wat tegen die kistjes..
De kans was groot geweest dat je 10x 0,03 cent ~ 0,10 cent skins had gekregen.
Er zijn mensen op deze wereld die openen honderden cases, smijten er bakken met geld tegen aan en hebben nog steeds geen knife.
Verwijderd
Ja wat verwacht je? Dat valve jou cadeau's gaat geven?Squ1zZy schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:47:
[...]
Mensen die, net als ik, last hebben van FPS problemen na die grote update van afgelopen week? De performance van het spel is echt drastisch achteruit gegaan bij mij..
Een fix zou erg welkom zijn, want ik ga er echt slechter van spelen..
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Op welke rank is dit? Want de tegenstanders zijn ook geen heldere lichten.
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Niet dat ik zelf ook de beste speler ben, maar dit was GN3NeHoX schreef op maandag 21 september 2015 @ 12:08:
[...]
Op welke rank is dit? Want de tegenstanders zijn ook geen heldere lichten.
De enige "fix" die op dit moment iets doet voor sommige mensen is het verifieren van de gamefiles. Verder heb ik naast fps ook het idee dat er een vertraging zit tussen het schieten en het raken van een tegenstander. Op mijn netgraph zie ik bijvoorbeeld in casual de SV waardes onderin de hele tijd omhoog schieten. Terwijl dit voor de update het niet het geval was. ( ping is ook iets hoger (van 30 naar 50))hmr schreef op maandag 21 september 2015 @ 12:07:
Mensen die, net als ik, last hebben van FPS problemen na die grote update van afgelopen week? De performance van het spel is echt drastisch achteruit gegaan bij mij..
Ja, mijn CPU wordt nog maar voor 20-30% gebruikt en ik heb standaard 90 FPS in DM... 120-150 in competitive. Ook ga ik sinds de update vaak dood terwijl ik al achter een muur oid zit. Iets met lag. Heb zelf ook rare kills gehad, dat de enemy al achter iets een muur is en dat hij toch nog dood is (niet wallbangable)hmr schreef op maandag 21 september 2015 @ 12:07:
Een paar mensen hadden hem al gezien maar wat was dit grappig. Lel!
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Verwijderd
Mijn beste moment in mn CS geschiedenis.iLikeNoobies schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:09:
[video]
De ace van Happy tegen TSM gisteren, ziekste ace ooit.
http://oddshot.tv/shot/dreamhackcs-20150920202118125
Same here.Brogala schreef op maandag 21 september 2015 @ 12:35:
[...]
Ja, mijn CPU wordt nog maar voor 20-30% gebruikt en ik heb standaard 90 FPS in DM... 120-150 in competitive. Ook ga ik sinds de update vaak dood terwijl ik al achter een muur oid zit. Iets met lag. Heb zelf ook rare kills gehad, dat de enemy al achter iets een muur is en dat hij toch nog dood is (niet wallbangable)
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Holy shit! Dat zag er goed uit. Wordt nog even oefenen om zo iets eruit te persenMinaaj schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:42:
Zag em gisteren live, echt ziek.Minaaj schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:42:
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
die was echt ziek! iddMinaaj schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:42:
Hier ook. Vrijwel elke match speel ik deels met ping 140, en dan weer een paar rondjes 20, dan weer 140. Zo irritant, vooral als je het niet doorhebt en je echt langzaam begint af te vragen sinds wanneer je niet meer kan mikken.
Do what you love, do it often
Verwijderd
Iemand van ons vaste groepje heeft dat ook, en die geeft aan dat het door Ziggo komt, die routen het verkeer naar EU-west verkeerd oid. (oplossing zou zijn met EU-east servers te connecten)
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2015 15:32 ]
Daar valt weinig aan te doen zeker? Tijd dus om te switchen naar een andere internet provider hahaVerwijderd schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:31:
Iemand van ons vaste groepje heeft dat ook, en die geeft aan dat het door Ziggo komt, die routen het verkeer naar EU-west verkeerd oid. (oplossing zou zijn met EU-east servers te connecten)
Verwijderd
Er staat een oplossing naast? oproep naar EGMIKE, EGMIKE COME IN.Martijn32 schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:33:
[...]
Daar valt weinig aan te doen zeker? Tijd dus om te switchen naar een andere internet provider haha
Naja, tot voor het weekend was het geen probleem (eerste keer sinds de update dat ik speelde).
Do what you love, do it often
weg dus
[ Voor 93% gewijzigd door BM op 23-09-2015 11:59 ]
Reporting in.Verwijderd schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:35:
[...]
Er staat een oplossing naast? oproep naar EGMIKE, EGMIKE COME IN.
In je firewall (Windows of third party) alle uitgaande requests naar de volgende IP ranges blokkeren:
code:
1
2
3
| 146.66.152.0/24 146.66.158.0/24 146.66.159.0/24 |
Dit blokkeert de EU West servers (welke het probleem geven). Je connect dan naar de betere EU East servers. Hier speel ik nu met 30-50 Ping. Als het probleem bij Ziggo opgelost is kun je deze rules weer verwijderen om weer terug naar de EU West servers te gaan.
EDIT: voer eerst eens een Tracert uit naar een ip binnen de bovenstaande ranges. Als je een hoge latency hebt is deze oplossing voor jou.
[ Voor 9% gewijzigd door EG Mike op 21-09-2015 15:43 ]
Thanks, zal ik wel eens even proberen als ik thuis ben!pryth schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:41:
[...]
Reporting in.
In je firewall (Windows of third party) alle uitgaande requests naar de volgende IP ranges blokkeren:
code:
1 2 3 146.66.152.0/24 146.66.158.0/24 146.66.159.0/24
Dit blokkeert de EU West servers (welke het probleem geven). Je connect dan naar de betere EU East servers. Hier speel ik nu met 30-50 Ping. Als het probleem bij Ziggo opgelost is kun je deze rules weer verwijderen om weer terug naar de EU West servers te gaan.
Op het forum bij Ziggo is er ook een topicje die over dit probleem gaat.
[ Voor 28% gewijzigd door TheRecklezz op 21-09-2015 15:46 ]
Zoals al eerder gesteld: verify cache en reinstall helpen niet? Het werkt bij bijna iedereen die het wilt proberen namelijk... En andere rate instellingen helpen nu na de update tegen die verschijnselen.Brogala schreef op maandag 21 september 2015 @ 12:35:
[...]
Ja, mijn CPU wordt nog maar voor 20-30% gebruikt en ik heb standaard 90 FPS in DM... 120-150 in competitive. Ook ga ik sinds de update vaak dood terwijl ik al achter een muur oid zit. Iets met lag. Heb zelf ook rare kills gehad, dat de enemy al achter iets een muur is en dat hij toch nog dood is (niet wallbangable)
Probeer eens
Rate 128000
De andere twee, cmdrate en updaterate op 64 want 128 geen nut heeft bij Valve servers. Probeer dan voor de grap eens cl_interp_ratio 2 ipv 1? Ja ik en me bewust van wat deze settings doen, maar probeer dit maar eens.
Back-up je cfg en autoexec. Reinstall de game. Pas bovenstaande settings eens toe in je cfg of autoexec en last eens weten hoe dat bevalt. Kreeg de tip van een YouTuber, maar ben de link al een tijdje kwijt.
Lijkt me stug dat Valve hun routering hardcoded en clientside definieert. Ik denk niet dat een reinstall/verify gaat helpen. You are free to try though.
Dit verklaard wel een iets voor mij, ik heb sinds anderhalve week overdag een ping van 15 en in de avond een ping van tussen de 80-120. Maar Ziggo kon bij mij helemaal niets vinden
Same here.. ik speel niet meer sinds de update, puur omdat het gewoon niet meer gaat.hmr schreef op maandag 21 september 2015 @ 12:07:
Ping had ik overigens geen problemen mee ondanks dat ik ziggo heb..
Als je eens een (visual) Tracert uitvoert zie je dat je request van Nederland naar Duitsland naar Zwitserland naar Luxemburg gaat. Dat verklaart de hoge Ping
Verify cache al gedaan, heeft niet geholpen. Ik zou straks eens een reinstall doen. Maar denk dat dat niet gaat werken, lijkt dat er ergens een fout zit in de code waardoor bij sommige de CPU niet meer goed wordt gebruikt...Brutal1ty schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:45:
[...]
Zoals al eerder gesteld: verify cache en reinstall helpen niet? Het werkt bij bijna iedereen die het wilt proberen namelijk... En andere rate instellingen helpen nu na de update tegen die verschijnselen.
Probeer eens
Rate 128000
De andere twee, cmdrate en updaterate op 64 want 128 geen nut heeft bij Valve servers. Probeer dan voor de grap eens cl_interp_ratio 2 ipv 1? Ja ik en me bewust van wat deze settings doen, maar probeer dit maar eens.
Back-up je cfg en autoexec. Reinstall de game. Pas bovenstaande settings eens toe in je cfg of autoexec en last eens weten hoe dat bevalt. Kreeg de tip van een YouTuber, maar ben de link al een tijdje kwijt.
Ik heb ook een reinstall uitgevoerd, mocht bij mij niet baten.Brogala schreef op maandag 21 september 2015 @ 16:06:
[...]
Verify cache al gedaan, heeft niet geholpen. Ik zou straks eens een reinstall doen. Maar denk dat dat niet gaat werken, lijkt dat er ergens een fout zit in de code waardoor bij sommige de CPU niet meer goed wordt gebruikt...
Ik kom de meest uiteenlopende modellen qua cpu's tegen, ik heb een oude i5 maar ergens eerder in dit topic had iemand hetzelfde probleem met een gloedje nieuwe i7..
Ik heb dan weer geen probleem op mijn 5 jaar oude laptop (intel i7 2630qm).mklkhanou schreef op maandag 21 september 2015 @ 16:08:
[...]
Ik heb ook een reinstall uitgevoerd, mocht bij mij niet baten.
Ik kom de meest uiteenlopende modellen qua cpu's tegen, ik heb een oude i5 maar ergens eerder in dit topic had iemand hetzelfde probleem met een gloedje nieuwe i7..
The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.
De makkelijkste optie, is de MM server picker. Als je die draait zie je ook gelijk wat de ping is naar EU West.pryth schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:41:
[...]
Reporting in.
code:
EDIT: voer eerst eens een Tracert uit naar een ip binnen de bovenstaande ranges. Als je een hoge latency hebt is deze oplossing voor jou.
Is 't 80+, dan alles blocken behalve EU east. Dan heb je iig een acceptabele ping.
Het is alleen niet elke keer hetzelfde bij Ziggo. Ik heb nergens last van gehad, iemand gisteren deze oplossing geboden, en de match erop gaat 't bij mijzelf mis.
Ze moeten bij Ziggo gewoon ff kijken naar hun wijzigingen afgelopen tijd, en er iets aan doen.
220/20 en nog 100+ms ping op een server die voor internet principes naast de deur staat.
Heb helemaal nergens last van i5 4690K en GTX970. Ik stream mijn gameplay ook en zit gemiddeld rond de 270 fps.mklkhanou schreef op maandag 21 september 2015 @ 16:08:
[...]
Ik heb ook een reinstall uitgevoerd, mocht bij mij niet baten.
Het lijkt compleet random te zijn... had nooit ergens last van en nu opeens wel, na die update...iLikeNoobies schreef op maandag 21 september 2015 @ 16:11:
[...]
Heb helemaal nergens last van i5 4690K en GTX970. Ik stream mijn gameplay ook en zit gemiddeld rond de 270 fps.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
En ze erkennen dat er nog problemen zijn, en dat ze dat proberen te fixen.hmr schreef op maandag 21 september 2015 @ 16:27:
[...]
Het lijkt compleet random te zijn... had nooit ergens last van en nu opeens wel, na die update...
Sommige mensen kunnen 't schijnbaar oplossen door een verify, maar ik denk dat die mensen sowieso een ander probleem hadden.
Pff hier heb ik dus ook last van. Vandaar dat elk potje dat ik (helaas) met Polen en Russen speel geen enkel probleem heb en wanneer ik in een west-europese server speel ik kneiter hoge ping heb.pryth schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:41:
[...]
Reporting in.
code:
Ik had net m'n MM server picker uitsluitend op EU West staan om de toxic Russen te vermijden. Ah well..
Thanks voor de info in ieder geval
H
HahaiLikeNoobies schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:09:
[video]
Zelfde cpu en gpu maar in dust2 casual +- 200fps en veel drops naar +-140iLikeNoobies schreef op maandag 21 september 2015 @ 16:11:
[...]
Heb helemaal nergens last van i5 4690K en GTX970. Ik stream mijn gameplay ook en zit gemiddeld rond de 270 fps.
speel wel ff op 1920x1080 high shadows x2 x2 (lagere resolutie geprobeerd maar doet niks met me fps)
[ Voor 7% gewijzigd door xeoMe op 21-09-2015 17:17 ]
Ik speel op 1280x940. Wel alle overige settings maxed out.xeoMe schreef op maandag 21 september 2015 @ 17:16:
[...]
Zelfde cpu en gpu maar in dust2 casual +- 200fps en veel drops naar +-140
speel wel ff op 1920x1080 high shadows x2 x2 (lagere resolutie geprobeerd maar doet niks met me fps)
Ik speel op 1920x1080 en heb nergens last van steady 400-500fps. Mijn fps is zelfs beter geworden na de patch. Misschien hebben ze betere crossfire ondersteuning ofzo opeens?
Steam: Ryada.
Naja ik vraag het ook niet van mijn pc. Ik heb het gewoonSmokingSig schreef op maandag 21 september 2015 @ 17:34:
500 fps nergens voor nodig xD
Oh stream je ook? Tof man! Link?iLikeNoobies schreef op maandag 21 september 2015 @ 16:11:
[...]
/s
50 fps op een gtm 750, 1024*720 en alles op low
Voor de patch steady 300fps, nu tussen de 200-250 
Dit met een AMD R9 290 TriX.
Dit met een AMD R9 290 TriX.
wanneer ben je live dan ... kwil die follow animatie wel eens zien
buy zeus dan.
wat gaan we doen?
nee ikke niet
hahahahaha
edit: cache a doors ipv b
[ Voor 7% gewijzigd door dylan_ op 22-09-2015 00:08 ]
Verwijderd
En toch klap ik m harddylan_ schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 00:03:
[...]
buy zeus dan.
wat gaan we doen?
nee ikke niet
hahahahaha
edit: cache a doors ipv b
Csgo is toch cpu based, zal eens kijken wat ik haal met een I7 5930K en 2x 980. Is jouw opstelling overclocked ergens?wambamNL schreef op maandag 21 september 2015 @ 17:34:
Ik speel op 1920x1080 en heb nergens last van steady 400-500fps. Mijn fps is zelfs beter geworden na de patch. Misschien hebben ze betere crossfire ondersteuning ofzo opeens?
Verwijderd
Net begonnen met csgo, ik merkte gelijk dat de SMGs het vele malen beter doen voor mij dan de M4/AK met name de MP7 schiet heel erg fijn weg, ik weet niet of het ROF of iets anders is maar het voelt alsof ik veel lager DMG do als ik een M4 gebruikt
Vast, probeer V&A eens?
[ Voor 79% gewijzigd door BM op 23-09-2015 12:00 ]
Als je begint zijn de smgs makkelijker ja. Dat komt door het spray patroon van de smgs doe veel makkelijker zijn dan die van de ak en m4. Ook kan je met smgs run and gun spelen wat niet kan met rifles. Gewoon blijven oefene.Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 03:32:
Net begonnen met csgo, ik merkte gelijk dat de SMGs het vele malen beter doen voor mij dan de M4/AK met name de MP7 schiet heel erg fijn weg, ik weet niet of het ROF of iets anders is maar het voelt alsof ik veel lager DMG do als ik een M4 gebruikt
[ Voor 34% gewijzigd door BM op 23-09-2015 12:00 ]
Weird ik heb gt 650m 1920x1080 en steady 100 fps... en meeste op low behalve details en shader op max.vlam12 schreef op maandag 21 september 2015 @ 18:09:
50 fps op een gtm 750, 1024*720 en alles op low
Y U NOT CARRY LAST NIGHT?wambamNL schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 07:59:
[...]
Als je begint zijn de smgs makkelijker ja. Dat komt door het spray patroon van de smgs doe veel makkelijker zijn dan die van de ak en m4. Ook kan je met smgs run and gun spelen wat niet kan met rifles. Gewoon blijven oefene.
[...]
Ik heb wel nog een gtx 660 liggen maar ik denk dat je daar niet naae opzoek bent
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Ik probeerde het.
Maar eerlijk is eerlijk onze onedeags op mid mirage waren wel mooi.
Uiteraard moet jij topfraggen hewambamNL schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 08:10:
[...]
Ik probeerde het.maar zelfs al was ik aan het topfraggen lukte het me niet. Maarja mn team was te zwaar dus halverwege kon ik het niet meer carrien
![]()
Maar eerlijk is eerlijk onze onedeags op mid mirage waren wel mooi.
Maar ik heb de patchnotes niet gelezen, die Deagle schiet echt superlekker? Gisteren toch zeker 5 a 6 instant headies ermee gemaakt op Cache / Mirage.
Ja tuurlijk moet ik topfraggen (not). Jij van de oude garde moet toch makkelijk beter dan mij kunnen spelenDamienx2 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 08:15:
[...]
Uiteraard moet jij topfraggen heIk ben maar een simpele DMG die eens in de maand het spel opstart.
Maar ik heb de patchnotes niet gelezen, die Deagle schiet echt superlekker? Gisteren toch zeker 5 a 6 instant headies ermee gemaakt op Cache / Mirage.
Patchnotes waren redelijk uitgebreid. Betere hirboxes en hitreg. Nu is het een stuk minder van wtf ik raakte hem toch en 0 dmg doen. En de m4a1 is generfd of hoe je dat woord ook schrijft. Was iig wel gezellig gister en daar gaat het om.
De one way smoke op mirage window was ook wel leuk. 3 a 4 kills waarvan 2 onedeags erdoor gepakt. En een wallhacker genoemd worden
[ Voor 8% gewijzigd door Ryada op 22-09-2015 08:34 ]
Je weet toch dat ik uit het tijdperk kom dat rondes aanzienlijk langer duurden (minuten) en er geen moneypenalty was op het moment dat je als T gewoon de ronde uit campte?wambamNL schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 08:20:
[...]
Ja tuurlijk moet ik topfraggen (not). Jij van de oude garde moet toch makkelijk beter dan mij kunnen spelen
En in mijn tijd waren er geen Cache en Mirage!
Ja ik weet dat je uit het begin tijdperk komt. Maar juist daarom mooet je toch wel kunnen fraggenDamienx2 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 08:39:
[...]
Je weet toch dat ik uit het tijdperk kom dat rondes aanzienlijk langer duurden (minuten) en er geen moneypenalty was op het moment dat je als T gewoon de ronde uit campte?![]()
En in mijn tijd waren er geen Cache en Mirage!de_prodigy Wambam!
Ik doe vanavond wel meewambamNL schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 08:56:
[...]
Ja ik weet dat je uit het begin tijdperk komt. Maar juist daarom mooet je toch wel kunnen fraggenach ik wil vanavond best wel een paar games weer doen met ongeveer dezelfde groep. Maarja dan krijgen we damien weer die niet mee wilt doen
Ahhhw!
Het was een mooi avontuur gisteren. Nog nooit zo'n lange stream gehad xD
Hoogtepunt 8 viewers, 7 followers erbij. Hoe Noobies die mensen er krijgt, geen idee, maar volgende keer kan hij me best hosten als hij tot 11 uur z'n stream aan heeft zonder dat hij er is.
Zo mooi hoe gisteren de 1 na laatste match iedereen na de warmup al zei dat 't niet ging lukken.
Die match gewonnen. Maar we hadden moeten stoppen; of niet Noobies.
Shiiiiiiiit, ik was niks meer waard gisteravond man...Jo0Lz schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:35:
[...]
Ahhhw!
Het was een mooi avontuur gisteren. Nog nooit zo'n lange stream gehad xD
Hoogtepunt 8 viewers, 7 followers erbij. Hoe Noobies die mensen er krijgt, geen idee, maar volgende keer kan hij me best hosten als hij tot 11 uur z'n stream aan heeft zonder dat hij er is.
Zo mooi hoe gisteren de 1 na laatste match iedereen na de warmup al zei dat 't niet ging lukken.
[video]
Die match gewonnen. Maar we hadden moeten stoppen; of niet Noobies.hahahaha.
Tja, overdag ook al niet.iLikeNoobies schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:46:
[...]
Shiiiiiiiit, ik was niks meer waard gisteravond man...
Als je van mijn droge commentaar houd
Hangt ook van je processor af he boysTheAnthonyNL schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 08:01:
[...]
Weird ik heb gt 650m 1920x1080 en steady 100 fps... en meeste op low behalve details en shader op max.
Haha je droge commentaar is de reden dat ik nog met je speelDamienx2 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:02:
[...]
Als je van mijn droge commentaar houd. Op zich wordt het schieten wel beter als ik meer zou spelen, maar ik wissel veel af qua games.
Je bleef ook steeds onderaan, eerder derank commingJo0Lz schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:59:
[...]
Tja, overdag ook al niet.Niets geen props, promotie of wat; * kras *
Ach, dat waren maar 2 potjes ofzo.Thiazzzz schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:34:
[...]
Je bleef ook steeds onderaan, eerder derank comming
Je zou verwachten iemand die net zoveel post als hij praat
Een paar dagen geleden eens een video gemaakt over de a1 en a4 na de nerf. Feedback is altijd welkom
Paar dagen geleden een potje op m'n smurf gedaan tegen wat MGE's. Dit is wat er gebeurde 
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=6xjFzyYpo38]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=6xjFzyYpo38]
gisteren had ik een stabiele fps tussen de 50 en 70, waarschijnlijk komt dit door patch van afgelopen week.TheAnthonyNL schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 08:01:
[...]
Weird ik heb gt 650m 1920x1080 en steady 100 fps... en meeste op low behalve details en shader op max.
een paar dagen geleden zat ik in een mm community server en had een zeer mooie defuse.
het moment wanneer de T een bomb plant op a en de planter dood gaat terwijl de rest van zijn team bij pit zit. op dat moment loop ik van double doors door ct spawn via de box nar de bom om het te defuse. (had kit) ik had echt geluk want toen ik de bom gedefused had werd ik door mn kop geschoten.
Sinds een week of 2 heb ik elke keer problemen met matchmaking. Elke keer blijft die zoeken naar spelers/servers, ook krijg je te zien Confirming match, maar die knop verschijnt niet. Dit heb ik als solo ga en als ik met een team speel. Vandaag maar 1 match kunnen spelen omdat ik elke keer de melding kreeg: "A match was found, but dwarf failed to accept it". Ik heb geen knop gezien en alle andere in de lobby ook niet. Iemand die mij kan helpen? Mij ping ligt altijd tussen de 15 en 30 zelf
Volgende dingen heb ik geprobeerd:
- Steam > Settings > In-game > Ingame server browse max ping > alle mogelijkheden gedaan
- CS:GO > Settings > Game > Ping veranderen van 20 naar 350
- Elke keer validity van game controleren (No probs)
- Herinstall van de game
- CS:GO en Steam als admin openen
- Modem/router opnieuw opstarten
- Defender uitzetten
- Firewall uitzetten
- Via Banana gaming programma alleen op Europa zetten
- Steam > Settings > In-game > Ingame server browse max ping > alle mogelijkheden gedaan
- Herinstall van de game
- Defender uitzetten
- Firewall uitzetten
Verwijderd
Sinds de nieuwe update is mn ping echt sky high geworden elke match. Gewoon 144 ping, voor de update was ie 10/20. Meer mensen last van of heeft iemand een oplossing?
Zit je bij Ziggo ? Lees even een paar paginas terug.Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 21:57:
Sinds de nieuwe update is mn ping echt sky high geworden elke match. Gewoon 144 ping, voor de update was ie 10/20. Meer mensen last van of heeft iemand een oplossing?
Cheat engine al uitgezet ?ghostman schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 19:55:
Sinds een week of 2 heb ik elke keer problemen met matchmaking. Elke keer blijft die zoeken naar spelers/servers, ook krijg je te zien Confirming match, maar die knop verschijnt niet. Dit heb ik als solo ga en als ik met een team speel. Vandaag maar 1 match kunnen spelen omdat ik elke keer de melding kreeg: "A match was found, but dwarf failed to accept it". Ik heb geen knop gezien en alle andere in de lobby ook niet. Iemand die mij kan helpen? Mij ping ligt altijd tussen de 15 en 30 zelf
- Herinstall van de game
- Defender uitzetten
- Firewall uitzetten
[ Voor 13% gewijzigd door Jelle Brolnir op 22-09-2015 22:20 ]
Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.
sdke schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 20:27:
Dwarf noob. Kick dwarf. Dwarf didn't accept. Omfg. Kick him.
Jup, ook al geprobeerd
Waar is het vervolg...Brogala schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 17:15:
Paar dagen geleden een potje op m'n smurf gedaan tegen wat MGE's. Dit is wat er gebeurde
[video]
Ik heb ook ziggo maar gelukkig geen problemen, goede ping en frames, maar zie idd andere spelers wel laggen als een malle. Raar probleem maar is niet alleen in nederland, ook franse lui lagden.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Brogala met een 4kill negev helaas geen ace, voor de rest niks bijzonders haha.
[ Voor 5% gewijzigd door TheAnthonyNL op 23-09-2015 08:05 ]
Het leukste vind ik nog dat als je hoge ping hebt en toch nog bovenaan staat met meeste kills xD.SouLLeSSportal schreef op woensdag 23 september 2015 @ 01:41:
Ik heb ook ziggo maar gelukkig geen problemen, goede ping en frames, maar zie idd andere spelers wel laggen als een malle. Raar probleem maar is niet alleen in nederland, ook franse lui lagden.
Maar ik heb het af en toe alleen in de avond. Overdag bijna nooit of heel af en toe een huge lagspike...
Nee dat was een ander potjeTheAnthonyNL schreef op woensdag 23 september 2015 @ 08:05:
[...]
Brogala met een 4kill negev helaas geen ace, voor de rest niks bijzonders haha.
Ik had zelf maar een 1k met de negev 2de ronde. 3de ronde raakte ik hem kwijt
Gisteren is er maar weer eens bewezen dat je rank echt geen hol zegt over je gamesense.... Blijkbaar is het gemiddelde niveau in CS zo gedaald, dat iedereen nu opeens LEM is
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
*kuck* 10-0 *kuck*hmr schreef op woensdag 23 september 2015 @ 10:15:
Gisteren is er maar weer eens bewezen dat je rank echt geen hol zegt over je gamesense.... Blijkbaar is het gemiddelde niveau in CS zo gedaald, dat iedereen nu opeens LEM is
Maar het kon inderdaad wel beter gaan, we hadden allemaal niet ons beste potje.
Rank zegt idd over het algemeen vrij weinig over hoe goed je bent(zit natuurlijk wel een verschil tussen silver en global maar dat terzijde) Maar dit is een discussie die vast al een keer gevoerd is en niet opnieuw gevoerd hoeft te wordenhmr schreef op woensdag 23 september 2015 @ 10:15:
[ Voor 10% gewijzigd door Wizz3rd op 23-09-2015 10:23 ]
Dat kan best kloppen! Ik heb nu ongeveer 120 uur CSGO gespeeld en ben gister geranked naar Master Guardian Elite.hmr schreef op woensdag 23 september 2015 @ 10:15:
*kuch* bukkend een awp proberen te pakken in een 2v1 terwijl er PUSHEN gecalled wordt *kuck*markdm schreef op woensdag 23 september 2015 @ 10:21:
[...]
*kuck* 10-0 *kuck*
Maar het kon inderdaad wel beter gaan, we hadden allemaal niet ons beste potje.
en nog wel wat meer voorbeelden. 10-0, allemaal leuk en aardig maar slechts 4 van die kills waren noemenswaardig
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Was ook niet volledig serieus bedoelt hoor.hmr schreef op woensdag 23 september 2015 @ 10:23:
[...]
*kuch* bukkend een awp proberen te pakken in een 2v1 terwijl er PUSHEN gecalled wordt *kuck*
en nog wel wat meer voorbeelden. 10-0, allemaal leuk en aardig maar slechts 4 van die kills waren noemenswaardig
Van mij ook niet hoor, blijf gewoon met je spelen failtjemarkdm schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:00:
[...]
Was ook niet volledig serieus bedoelt hoor.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic