Steam: Ryada.
Ja klopt zelfde.gerre22 schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 18:50:
Respect voor Taz! Hoe dat die juist tussenkwam naar het publiek toe.
Gaan we dat maar eens proberen, zal wel de eerste keer worden.wambamNL schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 18:45:
[...]
Je kunt ook via faceit gaan spelen tijdelijk. vandaag 3 matches gedaan op faceit en was wel leuk om weer te doen.
Kom op teamspeak dan doe ik wel mee.TheRecklezz schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 18:52:
[...]
Gaan we dat maar eens proberen, zal wel de eerste keer worden.
Steam: Grim
5 man faceit heb je daar minder last vanNuCl3aR schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 18:59:
Toen ik gisteren faceit wou spelen was het hele tijd mensen die niet ready-up doen. Er wordt niet op tijd gevote dus cancel. Niet iedereen connect naar de server dus wordt de match ook gecanceled. Toen maar 2 solo queue's gedaan. Helaas weer volop suka blyat ondanks de MM picker en twee keer verloren.

http://www.twitch.tv/esl_csgo
Grand final!
Totaal 1,05m vieuwers daarnet met twitch + ingame
http://www.hltv.org/match...atic-esl-one-cologne-2015Awsom schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 19:12:
Is de finale BO5?
BO3 met Winners will get $100,000
100k maar....rolandos582 schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 19:13:
[...]
http://www.hltv.org/match...atic-esl-one-cologne-2015
BO3 met Winners will get $100,000![]()
Was jij niet op VACaction? Schaam je!
Had er 62 dus moest er nog 13 voor gold en ik heb beide halve finales goed gegokt.
Ik ook volgens mij, maar 't is nog niet bijgewerktNuCl3aR schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 19:29:
Na de halve finales is mijn gold coin van de Pick'Em challenge binnen.
Had er 62 dus moest er nog 13 voor gold en ik heb beide halve finales goed gegokt.
Achja, ik snap er niks van. Was met wat MG2's aan het spelen, 2x 50 kills. Bamm doeii account.xeoMe schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 19:19:
[...]
100k maar....
Was jij niet op VACaction? Schaam je!
Blijkbaar mag je als global niet meer met low ranks spelen.
Karma strikes smurf =')rolandos582 schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 19:55:
[...]
Achja, ik snap er niks van. Was met wat MG2's aan het spelen, 2x 50 kills. Bamm doeii account.
rolandos582 schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 19:55:
[...]
Achja, ik snap er niks van. Was met wat MG2's aan het spelen, 2x 50 kills. Bamm doeii account.
Achja, smurfen was het niet eens. Want ik speelde gewoon op mijn main. Ik verveelde me, mijn amerikaanse vrienden wou DMG worden. Dus ik boost ze wel ff, maarja niet dus.
En ineens draait Kioshima zich om om naar short te kijken... Volgens mij zijn de booths nog altijd niet geluidsdicht...
Ik ook niet, alle streams honderd procent aanwezig geweest. Ah well ;Dazziplekkus schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 19:47:
Ik snap het niet... Sommigen in mijn steam list hebben al 5 cases gekregen, en ik, die heel het event de stream opstaan heeft gehad, heeft er geen enkele
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Hoi.
Ik dus ook maar via twitch en geen drops gehad.Jo0Lz schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 20:07:
[...]
Ik ook niet, alle streams honderd procent aanwezig geweest. Ah well ;D
Nu net via CS:GO zelf gekeken en twee drops...
Je krijgt ook alleen maar drops als je in CS:GO bent zover ik weet....PetNL schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 20:35:
[...]
Ik dus ook maar via twitch en geen drops gehad.
Nu net via CS:GO zelf gekeken en twee drops...
Had gelezen dat drops ook konden als je twitch maar gekoppeld was met steam.rolandos582 schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 20:38:
[...]
Je krijgt ook alleen maar drops als je in CS:GO bent zover ik weet....
Staat hier ook bijvoorbeeld:
https://www.reddit.com/r/..._2015_souvenir_cases_the/
[ Voor 19% gewijzigd door PetNL op 23-08-2015 20:43 ]
Of je koppelt Steam aan Twitch en kijkt via Twitch naar het officieel ESL CSGO kanaal + je bent ingelogd.rolandos582 schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 20:38:
[...]
Je krijgt ook alleen maar drops als je in CS:GO bent zover ik weet....
Of je kijkt ingame via csgo zelf.
1 van de 2 is goed. Zelf nog geen enkele match ingame gekeken (en ook geen csgo open gehad tegelijk) en al 4 drops gehad het hele toernooi.
Ohh, dat wist ik niet tbhPetNL schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 20:42:
[...]
Had gelezen dat drops ook konden als je twitch maar gekoppeld was met steam.
Staat hier ook bijvoorbeeld:
https://www.reddit.com/r/..._2015_souvenir_cases_the/
Ik kijk alles via CS:GO zelf, de kwaliteit is ook gewoon vele malen beter ingame als op Twitch. Maar goed dat ter zijde.NuCl3aR schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 20:45:
[...]
Of je koppelt Steam aan Twitch en kijkt via Twitch naar het officieel ESL CSGO kanaal + je bent ingelogd.
Of je kijkt ingame via csgo zelf.
1 van de 2 is goed. Zelf nog geen enkele match ingame gekeken (en ook geen csgo open gehad tegelijk) en al 4 drops gehad het hele toernooi.
2 schermen hier, dus twitch op 1 scherm en andere dingen op het andere scherm.rolandos582 schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 20:48:
Ik kijk alles via CS:GO zelf, de kwaliteit is ook gewoon vele malen beter ingame als op Twitch. Maar goed dat ter zijde.
Signature
Ach, tenminste een cobble drop (wel via twitch).
Hoezo alweer Fnatic? Eerste keer in totaal 3 drie majors gewonnen en eerste keer back-to-back major winnaars.Broud schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 21:44:
KennyS op cobblestonewordt een beetje saai met fnatic op al die majors
Ach, tenminste een cobble drop (wel via twitch).
fnatic vs envyus dust2 was ook sick
heb me prima vermaakt vandaag hoor, zieke matches
wie speelt hier op stretch res?
Ik speel op 1080p stretched (21:9 monitor ftw)
Merk dat ik zo wel meer taps krijg (al kan dat ook placebo zijn)
[ Voor 34% gewijzigd door Djesse8999 op 23-08-2015 22:03 ]
Geef maar gewoon toe dat je cheat hoor.rolandos582 schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 19:55:
[...]
Nahh, dat is totaal onnodig. 1400h en genoeg geïnvesteerd. Het gemiddelde niveau op global is ook bar en bar slecht op het moment.
1280x1024 stretched op 16:9 monitor. Player modellen 'lijken' in mijn ogen groter, en dat maakt het naar mijn gevoel makkelijker.Djesse8999 schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 22:02:
Random vraagje:
wie speelt hier op stretch res?
Ik speel op 1080p stretched (21:9 monitor ftw)
Merk dat ik zo wel meer taps krijg (al kan dat ook placebo zijn)
3 van de 6 majors gewonnen en een keer runner-up, daarnaast domineren ze al een hele tijd. Eerste keer in lange tijd dat de top heel dicht bij elkaar leek te zijn en dan vind ik het gewoon jammer dat dat niet te zien is.NuCl3aR schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 21:45:
[...]
Hoezo alweer Fnatic? Eerste keer in totaal 3 drie majors gewonnen en eerste keer back-to-back major winnaars.
Niet te zien? Gast er zijn zoveel close matches geweest, en of dat niveau gewoon zwaar bij elkaar ligt.Broud schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 22:47:
[...]
3 van de 6 majors gewonnen en een keer runner-up, daarnaast domineren ze al een hele tijd. Eerste keer in lange tijd dat de top heel dicht bij elkaar leek te zijn en dan vind ik het gewoon jammer dat dat niet te zien is.
Vast... ook vaak zat met low ranks gespeeld maar nog nooit een ban gehad..rolandos582 schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 22:09:
[...]
Nahh, dat is totaal onnodig. 1400h en genoeg geïnvesteerd. Het gemiddelde niveau op global is ook bar en bar slecht op het moment.
OW ban krijg je echt niet zomaar, komt meer aan te pas dan wat noobs die Overwatch cases doen.
Achja idk.Mensen roepen 1000x reported blabla maarja blijkbaar word er nu opeens wat mee gedaan. Nooit geen cheat aangeraakt, zou niet eens weten waar je die shit moet krijgen. Maar ach, whatever. Kan nog altijd wel esea / faceit spelen met ander account. Maarja nu heb ik weer tijd over.xeoMe schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 00:25:
[...]
Vast... ook vaak zat met low ranks gespeeld maar nog nooit een ban gehad..
OW ban krijg je echt niet zomaar, komt meer aan te pas dan wat noobs die Overwatch cases doen.
Aan het eindresultaat bedoel ik.Scrtz schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 23:12:
[...]
Niet te zien? Gast er zijn zoveel close matches geweest, en of dat niveau gewoon zwaar bij elkaar ligt.
Maar heb wel voor eerst golden dorito met teampicks only
En misschien heeft Lode wel een pinnetje voor me bemachtigd
Heerlijke potjes gezien, alle streams via twitch met Steam gekoppeld, en een aantal ook via GOTV, wat ik overigens qua performance niet altijd even goed vond, helaas. Wel leuk dat je alsnog een andere "director" kan volgen, zo kijk je toch meer een geregiseerde game ofzo, ipv zelf klikken tussen spelers
Op naar het volgende evenement.
Valt me op dat de skin market (net als de AEX de laatste tijd) weer naar beneden is gegaan tijdens het toernooi. Hoop wel op een herstel de komende periode.
Tuurlijk, doet de beurs toch ook?MJN schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 08:40:
Mooi toernooi en een leuke Cobblestone drop gekregen als herinnering.![]()
Valt me op dat de skin market (net als de AEX de laatste tijd) weer naar beneden is gegaan tijdens het toernooi. Hoop wel op een herstel de komende periode.
Lucky met die drop,
Verwijderd
KennyS is natuurlijk ook geen sterspelerTristan schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 08:48:
. Die KennyS mag wat mij betreft direct vertrekken..
Baseer je nooit op 3 gamesTristan schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 08:48:
Gisteravond in Pathe de Kuip de final gekeken. Super gaaf! Het is meer dan 10 jaar geleden dat ik zelf CS speelde maar dit doet toch die goede oude tijd herlevenEnnn wat een belachelijk comeback van Fnatic. Die KennyS mag wat mij betreft direct vertrekken..
Tristan schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 08:48:
Die KennyS mag wat mij betreft direct vertrekken..
Gevalletje beste stuurlui staan aan wal...
Gisteren ging ik naar pathe Tilburg om naar Pixels te gaan en de zaal ernaast was voor ESL.Tristan schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 08:48:
Gisteravond in Pathe de Kuip de final gekeken. Super gaaf! Het is meer dan 10 jaar geleden dat ik zelf CS speelde maar dit doet toch die goede oude tijd herlevenEnnn wat een belachelijk comeback van Fnatic. Die KennyS mag wat mij betreft direct vertrekken..
ik wil niet snel oordelen, maar je zag duidelijk dat het gamers waren.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Zo goed als iedereen hier speelt enkel matchmaking (of via 3rd party diensten zoals FaceIt & ESEA).MrHarry schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 09:42:
Wie weet een paar leuke servers, ik speel vaak random games en ik weet vrijwel zeker dat er een aantal figuren waren met autoaim dus zoek paar leuke NL servers waar tweakers op zitten waar ik ook kan knallen.
Zelden wordt er een andere gamemode gebruikt. Als dit gedaan wordt is het individueel per speler om bijvoorbeeld op te warmen.
Via matchmaking (& 3rd party diensten) heb je geen vaste servers. DM om op te warmen doe ik meestal wel op een community server (hoger skillniveau) maar dat is maximum 15-30 minuten per dag. Waarbij ik het ook niet dagelijks doe.
Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 09:05:
[...]
KennyS is natuurlijk ook geen sterspeler. Ik dacht dat ie weer een beetje zn oude vorm terug zou krijgen. Niet dus. Ik geef hem nog een paar maandjes en dan is ie weer de oude hoop ik
Sterspeler of niet, we hebben het hier wel over de beste teams van CS toch? De top tier van de top tier zoals de commentatoren tijdens de live show zelf zeiden. Dan kan het toch niet zo zijn dat KennyS in 30 potjes Cobblestone maar 3 kills heeftNuCl3aR schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 09:27:
[...]
![]()
Gevalletje beste stuurlui staan aan wal...
Verwijderd
Ja want Olof (veelal de beste speler in de wereld genoemd) ging zo lekker gisterTristan schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 09:53:
[...]
[...]
Sterspeler of niet, we hebben het hier wel over de beste teams van CS toch? De top tier van de top tier zoals de commentatoren tijdens de live show zelf zeiden. Dan kan het toch niet zo zijn dat KennyS in 30 potjes Cobblestone maar 3 kills heeftEnVyUs heeft daar echt de finale verloren en KennyS was daar groot aandeelhouder in
In echte sporten (basketbal, voetbal, ...) heeft er nog nooit een (ster)speler ge-underperformed?Tristan schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 09:53:
Sterspeler of niet, we hebben het hier wel over de beste teams van CS toch? De top tier van de top tier zoals de commentatoren tijdens de live show zelf zeiden. Dan kan het toch niet zo zijn dat KennyS in 30 potjes Cobblestone maar 3 kills heeftEnVyUs heeft daar echt de finale verloren en KennyS was daar groot aandeelhouder in
Met een positief K/D ratio van +9 tegenover de negative K/D ratio van KennyS van -13, ja. En als je dan alleen de cijfers van Cobblestone pakt dan heeft Olafmeister een positief K/D ratio van +11 tegenover KennyS van -15... Dus wat is je puntVerwijderd schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 09:53:
[...]
Ja want Olof (veelal de beste speler in de wereld genoemd) ging zo lekker gister
Ja natuurlijk wel, en die kunnen de volgende wedstrijd gelijk op de bank beginnenNuCl3aR schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 09:55:
[...]
In echte sporten (basketbal, voetbal, ...) heeft er nog nooit een (ster)speler ge-underperformed?
[ Voor 25% gewijzigd door Tristan op 24-08-2015 09:58 ]
En? Was het druk of viel et wel mee?Tristan schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 08:48:
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Zaal 13 (dat zijn de kleine zalen), maar toch nagenoeg een volle zaal.
Ok, wel lachen zoiets.Tristan schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 10:03:
[...]
Zaal 13 (dat zijn de kleine zalen), maar toch nagenoeg een volle zaal.
Ik heb er echt naar uitgekeken naar deze major, maar heb bijna geen match gezien.
Heeft iemand hier een mooi overzichtje voor Youtube waar ik per match kan terugkijken?
Ja zeker. Er werd ook een League of Legends finals live gestreamed in zaal 9 (dat is de grootste zaal) en die zag ook vrijwel helemaal vol!teupje schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 10:04:
[...]
Ok, wel lachen zoiets.
Ik heb er echt naar uitgekeken naar deze major, maar heb bijna geen match gezien.
Heeft iemand hier een mooi overzichtje voor Youtube waar ik per match kan terugkijken?
Verwijderd
Dat ie bar slecht speelde de eerste paar maps. 0-0-8 staan etc. Punt is, dat iedereen wel eens een slechte game heeft, en dat ik je een beetje een idioot vind om meteen te roepen dat KennyS eruit moet.Tristan schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 09:57:
[...]
Met een positief K/D ratio van +9 tegenover de negative K/D ratio van KennyS van -13, ja. En als je dan alleen de cijfers van Cobblestone pakt dan heeft Olafmeister een positief K/D ratio van +11 tegenover KennyS van -15... Dus wat is je punt
Na de game zag je ook dat hij tranen in zijn ogen had. Ik weet zeker dat hij het zelf ook anders had gewild.
PS: ben je niet gewoon extreeeeem salty omdat je je skins verloren hebt met betten op EnvyUs? Daar lijkt het wel op in ieder geval. Als je een (echte) fan bent van EnvyUs zou je zo niet reageren.
Ben een gamer in hart en nieren, maar durf er geld op in te zetten dat je me nooit zou herkennen als "gamer" zoals jij het bedoeld hierboven...Pykow schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 09:28:
[...]
Gisteren ging ik naar pathe Tilburg om naar Pixels te gaan en de zaal ernaast was voor ESL.
ik wil niet snel oordelen, maar je zag duidelijk dat het gamers waren.
Trouwens 3 drops gekregen
Heb bijna niets gezien dit weekend, idlen ftw ;P
[ Voor 12% gewijzigd door hmr op 24-08-2015 10:30 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Zoals ik schreef, speel ik al 10 jaar geen CS meer. Ik ben begonnen bij beta 5.0 en geëindigd met 1.6. Het spel is inmiddels zo veranderd dat ik moet toegeven dat ik amper nog verstand heb van het spelletje. Het hele in-game skins en rating systeem was er helemaal niet toen ik speeldeNuCl3aR schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 10:13:
Inderdaad. KennyS had sowieso nog last van de loss na OT op Dust 2 waar hij wel 'normaal' speelde (22-6-20). Combineer dit met een nieuwe line-up (zeker vergeleken met Fnatic) en zijn allereerste grand final op zo een groot podium.
Na de game zag je ook dat hij tranen in zijn ogen had. Ik weet zeker dat hij het zelf ook anders had gewild.
PS: ben je niet gewoon extreeeeem salty omdat je je skins verloren hebt met betten op EnvyUs? Daar lijkt het wel op in ieder geval. Als je een (echte) fan bent van EnvyUs zou je zo niet reageren.
Je kan ze ingame terug bekijken via het WATCH-tabblad.teupje schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 10:04:
Of zoals je vroeg, een playlist via youtube.
NuCl3aR schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 10:19:
[...]
Je kan ze ingame terug bekijken via het WATCH-tabblad.
Of zoals je vroeg, een playlist via youtube.
Er zijn uitzonderingen haha.hmr schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 10:14:
[...]
Ben een gamer in hart en nieren, maar durf er geld op in te zetten dat je me nooit zou herkennen als "gamer" zoals jij het bedoeld hierboven...
Trouwens 3 drops gekregen1 cobble 1 dust2 en 1 inferno..
Heb bijna niets gezien dit weekend, idlen ftw ;P
Aan mij kan je wel zien dat ik een gamer ben (alleen niet zo erg extreem)
Hoewel ik meer een "Nerd" ben haha.
Anders ga je ook niet naar de film Pixels met Pac-man en andere retro games.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Tja, als je op een spot staat waar niemand komt en alleen maar kan clutchen na een bombplant, dan heb je een kutavond. Dat bashen op kenny door de commentator was echt overdreven. Hij bitchte ook op olof op D2 CT. Je moet de leegte(stilte) ergens mee vullen.Tristan schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 08:48:Die KennyS mag wat mij betreft direct vertrekken..
kennyS heeft mooie plays gehad. Deze peak op device is sick: http://gfycat.com/YellowQuaintAsiaticwildass
Beide teams hebben economisch echt dramatisch gespeeld op D2 en fnatic is gewoon een stuk beter op elkaar ingespeeld op cobble. Jammer dat het een BO3 was en geen BO5. Had graag nog een map gezien.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Wat betaalde je voor zo'n pin dan?Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 11:37:
3pins gekocht. 2 guardians en 1 nuke. Nu nlg beslissen wat ik ermee ga doen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dacht ergens gelezen te hebben dat ze €12 per stuk waren. Dan krijg je ook nog eens een pakje zoals vroeger met pokémon kaarten en weet je nooit wat je gaat krijgen.
Als je nog van 1 af wil,Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 11:37:
3pins gekocht. 2 guardians en 1 nuke. Nu nlg beslissen wat ik ermee ga doen.
Guardian pin is wel de tofste, lijkt me.
Damn.. dan had ik je wel ff 120 euro gegeven en er graag 10 gewildNuCl3aR schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 11:58:
[...]
Dacht ergens gelezen te hebben dat ze €12 per stuk waren. Dan krijg je ook nog eens een pakje zoals vroeger met pokémon kaarten en weet je nooit wat je gaat krijgen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Er zat een max aan het aantal dat je er mocht kopen, geloof 5? Weet 't niet zeker, maar wel ergens hier gelezen.hmr schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 12:02:
[...]
Damn.. dan had ik je wel ff 120 euro gegeven en er graag 10 gewild
Hoe zouden ze dat controleren? Je koopt er 5, gaat een match kijken en tegen dat die match gedaan is zijn ze je allang weer vergeten.Jo0Lz schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 12:03:
[...]
Er zat een max aan het aantal dat je er mocht kopen, geloof 5? Weet 't niet zeker, maar wel ergens hier gelezen.
EDIT: 5 per keer kan wel gehandhaafd worden. Maar 5 max gedurende heel het event is onmogelijk.
[ Voor 11% gewijzigd door Grim op 24-08-2015 12:06 ]
Meestal krijg je op die evenementen een pass met een streepjes code. Die scannen ze waarschijnlijk als je kooptNuCl3aR schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 12:05:
[...]
Hoe zouden ze dat controleren? Je koopt er 5, gaat een match kijken en tegen dat die match gedaan is zijn ze je allang weer vergeten.
Eens!rnenator schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 11:41:
[...]
Beide teams hebben economisch echt dramatisch gespeeld op D2 en fnatic is gewoon een stuk beter op elkaar ingespeeld op cobble. Jammer dat het een BO3 was en geen BO5. Had graag nog een map gezien.
Verwijderd
Als je er zou willen kopen doe je het best nu op eBay. Veel aanbod nu.
Ja ben je gelijk een nier kwijt zo duur zijn die dingen ... hopelijk kan ik ze volgend jaar zelf halenVerwijderd schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 12:33:
Even ter info. Je moest 2 uur aanschuiven voor pins te kopen. En er was dan nog een limiet van 3 pins / 1 keer aanschuiven. Dus heb er 3 gekocht. 1 guardian hou ik voor mijzelf. Andere gaan waarschijnlijk op eBay binnen 6 maand.
Verwijderd
En als jij het zegt mag ie gelijk bij Real vertrekken, slaat nergens op ofcourse
Scheelt dat jij al zou choken als je een MM tegen 5 globals zou moetenTristan schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 09:57:
[...]
Met een positief K/D ratio van +9 tegenover de negative K/D ratio van KennyS van -13, ja. En als je dan alleen de cijfers van Cobblestone pakt dan heeft Olafmeister een positief K/D ratio van +11 tegenover KennyS van -15... Dus wat is je punt
[...]
Ja natuurlijk wel, en die kunnen de volgende wedstrijd gelijk op de bank beginnen
kennyS is toch wel een van de hardste AWP spelers, iig een unieke aggresieve playstyle die heerlijk is om naar te kijken, verder heb ik een hekel aan fransen.
Heel zielig dat hij totaal zijn map niet had toen het juist zo belangrijk was, hij stond gewoon te huilen op de stage: YouTube: KennyS crying after ESL - ESL Cologne 2015
Wat die pro teams wel echt eens mogen krijgen is een training in het omgaan met media, wat een stel flapdrollen bij een tijdens zo'n interview, vooral die winning moment van fnatic vond ik maar wat gaar, daar gaat een team als NiP iig al een stuk beter mee om.
Ja badge krijg je bij volgende update, die duurde bij katowice zo'n 2 weken..Jo0Lz schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 08:07:
Ik heb nog steeds geen badge, zal wel komen met een updateGoud, eerste keer mee gedaan met pick 'm en gelijk goud.
En misschien heeft Lode wel een pinnetje voor me bemachtigd
Heerlijke potjes gezien, alle streams via twitch met Steam gekoppeld, en een aantal ook via GOTV, wat ik overigens qua performance niet altijd even goed vond, helaas. Wel leuk dat je alsnog een andere "director" kan volgen, zo kijk je toch meer een geregiseerde game ofzo, ipv zelf klikken tussen spelers
Op naar het volgende evenement.
[ Voor 33% gewijzigd door Scrtz op 24-08-2015 13:14 ]
Als je je zo hebt moeten concentreren 2 uur lang en je in niet in je moederstaal je antwoorden mag geven, is het niet gek dat je gigantisch duffe antwoorden geeft.Scrtz schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 13:09:
[...]
Wat die pro teams wel echt eens mogen krijgen is een training in het omgaan met media, wat een stel flapdrollen bij een tijdens zo'n interview, vooral die winning moment van fnatic vond ik maar wat gaar, daar gaat een team als NiP iig al een stuk beter mee om.
Ik denk dat ze dit soort interviewtjes niet meteen na een match moeten doen. Het is gewoon schadelijk voor het imago van e-sport. Gewoon beker uitdelen, felicitaties in ontvangst nemen, die gasten een kwartiertje de tijd geven om te acclimatiseren en dan aan laten schuiven bij de analist desk en interviewen.
In dat kwartier doen die analisten een kleine nabeschouwing en het thuispubliek heeft niet eens door dat ze een kwartier hebben moeten wachten.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Ja dat zou inderdaad beter zijn, en eventueel ook die mediatraining, wat in veel sporten toch vrij normaal is.rnenator schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 13:23:
[...]
Als je je zo hebt moeten concentreren 2 uur lang en je in niet in je moederstaal je antwoorden mag geven, is het niet gek dat je gigantisch duffe antwoorden geeft.
Ik denk dat ze dit soort interviewtjes niet meteen na een match moeten doen. Het is gewoon schadelijk voor het image van e-sport. Gewoon beker uitdelen, felicitaties in ontvangst nemen, die gasten een kwartiertje de tijd geven om te acclimatiseren en dan aan laten schuiven bij de analist desk en interviewen.
In dat kwartier doen die analisten een kleine nabeschouwing en het thuispubliek heeft niet eens door dat ze een kwartier hebben moeten wachten.
Die maps kan je gewoon spelen zonder iets te kopen hoor.Lanithro schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 13:45:
Een maat van mij is terug van een jaar Amerika en hij wil graag CS:GO oppakken, nu zit hij echter met die XP troep dat hij eerst lvl 3 moet halen. Wat is het snelst om lvl 3 te halen? Moet hij dan die Mappack shit kopen en spelen en hoe lang duurt het dan voordat hij lvl 3 is?
Ik heb het gedaan via arms race.
Er werd helemaal niet gecontroleerd hoeveel je er kocht. Je kreeg er max 3 per keer. Als je dan nog een keer in de rij gaat staan kan je er weer 3 kopen en weer in de rij gaan staan. Ik heb er zelf 6 kunnen kopen (beide dagen in de rij gestaan, ongeveer 2 uurNuCl3aR schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 12:05:
[...]
Hoe zouden ze dat controleren? Je koopt er 5, gaat een match kijken en tegen dat die match gedaan is zijn ze je allang weer vergeten.
EDIT: 5 per keer kan wel gehandhaafd worden. Maar 5 max gedurende heel het event is onmogelijk.
Ben net terug uit Koln en het was echt super. Prachtig weer, CS:GO, eten, drinken, merchandise. Afterparty was ook lachen, 15 euro entree en gratis bier! Veel spelers gezien en even kunnen praten met f0rest en allu. Toffe gasten
Foto van de pins voor de liefhebbers:
Maar hoe snel gaat dat dan? Hij is bijna lvl 2 en we willen het liefst vanavond nog competitive spelenDjesse8999 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 14:06:
[...]
Die maps kan je gewoon spelen zonder iets te kopen hoor.
Ik heb het gedaan via arms race.
Laat hem met iemand meedoen die nog guardian missies moet doen en anders gewoon blijve spelen. Als het goed is heeft hij de weekly bonus exp nog..Lanithro schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 14:18:
[...]
Maar hoe snel gaat dat dan? Hij is bijna lvl 2 en we willen het liefst vanavond nog competitive spelen
Je kan ook de operation pass kopen voor 2 euro nog wat, dan kun je missies doen en snel xp verdienen. Anders kun je het niet kopen maar dan duurt het wat langer, ook dan kom je er wel.Lanithro schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 14:18:
[...]
Maar hoe snel gaat dat dan? Hij is bijna lvl 2 en we willen het liefst vanavond nog competitive spelen
Ah, too bad.Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 12:33:
Even ter info. Je moest 2 uur aanschuiven voor pins te kopen. En er was dan nog een limiet van 3 pins / 1 keer aanschuiven. Dus heb er 3 gekocht. 1 guardian hou ik voor mijzelf. Andere gaan waarschijnlijk op eBay binnen 6 maand.
Nog ff geduld dus. Zag wel dat er een game update was vandaag.Scrtz schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 13:09:
[...]
[...]
Ja badge krijg je bij volgende update, die duurde bij katowice zo'n 2 weken..
Dan was de kans alle pins te krijgen wel mooier natuurlijk. Alhoewel steeds wachten in de rij ook niet alles is. Toffe pins man!kaka schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 14:10:
[...]
Er werd helemaal niet gecontroleerd hoeveel je er kocht. Je kreeg er max 3 per keer. Als je dan nog een keer in de rij gaat staan kan je er weer 3 kopen en weer in de rij gaan staan. Ik heb er zelf 6 kunnen kopen (beide dagen in de rij gestaan, ongeveer 2 uur) en heb er eentje gekregen van iemand. Hij vroeg heel lief of die vriendjes mocht zijn met ons in ruil voor een van zijn pins (geen wachtrij voor hem dus). Had zelfs meegemaakt dat iemand zijn plek in de rij had verkocht voor 50 euro, lel.
Ben net terug uit Koln en het was echt super. Prachtig weer, CS:GO, eten, drinken, merchandise. Afterparty was ook lachen, 15 euro entree en gratis bier! Veel spelers gezien en even kunnen praten met f0rest en allu. Toffe gastenVolgend event zeker weer aanwezig.
[afbeelding]
Damn... had wel geloond om even een paar keer in de rij te gaan staan...kaka schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 14:10:
[...]
Er werd helemaal niet gecontroleerd hoeveel je er kocht. Je kreeg er max 3 per keer. Als je dan nog een keer in de rij gaat staan kan je er weer 3 kopen en weer in de rij gaan staan. Ik heb er zelf 6 kunnen kopen (beide dagen in de rij gestaan, ongeveer 2 uur) en heb er eentje gekregen van iemand. Hij vroeg heel lief of die vriendjes mocht zijn met ons in ruil voor een van zijn pins (geen wachtrij voor hem dus). Had zelfs meegemaakt dat iemand zijn plek in de rij had verkocht voor 50 euro, lel.
Ben net terug uit Koln en het was echt super. Prachtig weer, CS:GO, eten, drinken, merchandise. Afterparty was ook lachen, 15 euro entree en gratis bier! Veel spelers gezien en even kunnen praten met f0rest en allu. Toffe gastenVolgend event zeker weer aanwezig.
[afbeelding]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic