Helpt dat zoveel zo'n headset?
Als ik sommige demo's opnieuw bekijk, hoor ik soms meer dan ik hoor tijdens mijn game..
Als ik sommige demo's opnieuw bekijk, hoor ik soms meer dan ik hoor tijdens mijn game..
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
5.1 ingame is nogal buggy. En je kan nooit true surround in de headset creeren.ghostman schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 11:11:
Even een vraagje. Ik zit te kijken naar een fatsoenlijke headset, maar ik zit erg te twijfelen tussen stereo en 5.1/7.1 (virtueel). Wat hebben jullie? Ik lees dat 5.1/7.1 juist slechter is of irritant is om te gebruiken.
Steam: Ryada.
Headset is sowieso makkelijker dan gewone boxen bij mij. We hebben achter een kantoor waar we normaal met 3 mensen zitten dus is het wel wat fijner.sdke schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 11:12:
Helpt dat zoveel zo'n headset?
De vraag was meer of 5.1 echt een toegevoegde waarde heeft in CSGO. Anders kan ik net zo goed een mooie stereo kopenwambamNL schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 11:15:
[...]
5.1 ingame is nogal buggy. En je kan nooit true surround in de headset creeren.
Zelf zou ik aanraden als je stereo haalt de hyperx cliud en als je 7.1 echt graag wilt ga voor de hyperx cloud II. Zijn hele goede headsets en ook nog eens fijn om op te hebben.
Voor csgo zou ik meer gewoon stereo gebruiken persoonlijk. Ik gebruik 7.1 in elk spel behalve csgo hahaghostman schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 11:19:
[...]
Headset is sowieso makkelijker dan gewone boxen bij mij. We hebben achter een kantoor waar we normaal met 3 mensen zitten dus is het wel wat fijner.
[...]
De vraag was meer of 5.1 echt een toegevoegde waarde heeft in CSGO. Anders kan ik net zo goed een mooie stereo kopen
Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium
Steam: Grim
Volgens mij is dat achterhaald. Ik gebruik iig met een plantronics gamecom headset 5.1, en 't werkt goed. Met stereo kan ik iig niet meer spelenwambamNL schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 11:15:
[...]
5.1 ingame is nogal buggy. En je kan nooit true surround in de headset creeren.
Zelf zou ik aanraden als je stereo haalt de hyperx cliud en als je 7.1 echt graag wilt ga voor de hyperx cloud II. Zijn hele goede headsets en ook nog eens fijn om op te hebben.
Ik heb zelf de volgende headsets in de afgelopen 5 jaar gehad:ghostman schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 11:11:
Even een vraagje. Ik zit te kijken naar een fatsoenlijke headset, maar ik zit erg te twijfelen tussen stereo en 5.1/7.1 (virtueel). Wat hebben jullie? Ik lees dat 5.1/7.1 juist slechter is of irritant is om te gebruiken.
[ Voor 4% gewijzigd door Pykow op 21-08-2015 12:21 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
Jij zit met 2 headsets op je hoofd?Pykow schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 12:20:
[...]
Ik heb zelf de volgende headsets in de afgelopen 5 jaar gehad:
Nu weet ik dat gameheadsets niet het beste zijn voor het beste geluid, maar goed een aparte microphone is geen optie voor mij.
Creative fetality
Ik had voorheen nooit een headset en dit was echt geweldig, maar oorkleppen waren te klein. (no over-ear)
Logitech G35 (met virtueel 7.1)
Fijne headset en heel helder geluid, daarnaast hoor je vrijwel niks meer om je heen, alleen je game audio)
Logitech G930 (met virtueeel 7.1)
Draadloze variant van de G35 tot dat de accu stuk was en ik op zoek moest gaan naar nieuwe
Kingston cloud HyperX
Heerlijke headset die ik nu nog steeds gebruik, ik hoor echt alles en de microfoon is ook goed.
Steelseries Siberian v2 Dragon edition
Gratis bij een laptop gekregen, gebruik ik momenteel. Hij is lekker licht, maar microfoon is echt slecht
Bij alle headsets kan ik alles goed horen, vooral de laatste 2 heb ik geen moeite om voetstappen te horenen daardoor al vaak een 1 vs 1 match kunnen winnen en als cheater uitgemaakt
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
haha nee, ik begrijp niet waarom sommige dat doen.
Senheiser PC363D is zeker geen slechte headset, goed en puur (mijn mening) van geluid. Goede mic, ondersteuning voor 5.1 maar ook stereo. Nadeel is dat hij omgevingsgeluid nogal durft doorlaten, wat goed is wanneer jouw vriendin tegen je praat maar minder praktisch is bij lans.ghostman schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 11:11:
Ik vroeg het daarom even voor de zekerheid. Dat pro's het op toernooien doen is simpel. De meeste standaard consumenten headsets laten geluiden door, en dat kan vrij vervelend zijn met een joelend publiek bij je in de buurt, vandaar vaak de standaard aangeleverde headsets van het toernooi. En de andere reden is dat ze dus wel aan hun sponsorcontracten moeten blijven voldoen, dus dan gebruiken ze de mic bijv van hun "sponsor".Pykow schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 12:24:
[...]
haha nee, ik begrijp niet waarom sommige dat doen.
Ik heb 2 headsets in gebruik, waarbij de hyperX nu in de kast ligt en Siberian V2 nu aan het testen ben.
Maar na 1 week testen moet ik zeggen dat het niet mijn keuze is.
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Een goede stereo koptelefoon, all-day, everyday.ghostman schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 11:11:
Woont er niet iemand in je buurt die een 7.1 surround headset heeft?ghostman schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 12:55:
Allemaal bedankt voor de reacties
Het probleem wat ik had is dat je op internet beide leest. De een zweert bij 5.1/7.1 bij CSGO en de andere zegt dat er geen verschil en zit en dat je bij surround juist slechtere kwaliteit hebt en dat het niet werkt. Nu lijkt mij het logisch dat je surround wel dergelijk merkt (vooral in CSGO), maar dan lees je weer dingen dat het (meeste iig) virtueel surround is en dat dat dan weer niet werkt. Zo zie je hier nu ook weer dat de ene zegt dat je het beste stereo kunt nemen en dat de ander echt wel een verschil merkt.
Denk dat ik binnenkort deze haal en dan maar even ga uitproberen. Als ik echt een verschil merk in surround tegen over stereo kan ik altijd nog een betere halen (en het budget is natuurlijk redelijk beperkt nu).
Heb wel een stattrak howl waar ik van af wil.Wereldkaart schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:06:
7.1 werkt hier niet in CSGO
Is er hier nog iemand die een Stattrak M4a4 en/of Stattrak AK47 wilt ruilen?
Heb een Galil AR Rocket Pop Factory New Stattrak
AWP Worm God Factory New
Deagle Mignight Storm Factory New
Nee helaas niet. Er moet sowieso een headset komen en deze komt ook goed uit de reviews. Mocht surround niet zo lekker werken kan ik hem alsnog in stereo gebruiken.wambamNL schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 12:59:
[...]
Woont er niet iemand in je buurt die een 7.1 surround headset heeft?
Desnoods kan je een keer langskomen om het zelf te testen als je niet te ver uit de buurt van zaanstad woont. Scheelt misschien wat geld en maakt je beslissing makkelijker.
Nee maar 5.1 wel dus dan zou die dat moeten doen.Wereldkaart schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:06:
7.1 werkt hier niet in CSGO
Heb wel een P250 | Sand Dune, of 2. Intresse?Djmaddox schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:07:
[...]
Heb wel een stattrak howl waar ik van af wil.
Bestel online en retourneer als het niet bevalt..ghostman schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:10:
[...]
Nee helaas niet. Er moet sowieso een headset komen en deze komt ook goed uit de reviews. Mocht surround niet zo lekker werken kan ik hem alsnog in stereo gebruiken.
Woon zelf in Hengelo dus dat is wel een eindje.
[...]
Nee maar 5.1 wel dus dan zou die dat moeten doen.
Dat hele 5.1 en 7.1 gebeuren wordt allemaal softwarematig geemuleerd, ik hou daar iig niet van, zou persoonlijk een stereo headset pakken. Het ingame positioneel geluid van CSGO is toch niet zo goed als het was in bijvoorbeeld cs 1.6ghostman schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 12:55:
Allemaal bedankt voor de reacties
Het probleem wat ik had is dat je op internet beide leest. De een zweert bij 5.1/7.1 bij CSGO en de andere zegt dat er geen verschil en zit en dat je bij surround juist slechtere kwaliteit hebt en dat het niet werkt. Nu lijkt mij het logisch dat je surround wel dergelijk merkt (vooral in CSGO), maar dan lees je weer dingen dat het (meeste iig) virtueel surround is en dat dat dan weer niet werkt. Zo zie je hier nu ook weer dat de ene zegt dat je het beste stereo kunt nemen en dat de ander echt wel een verschil merkt.
Denk dat ik binnenkort deze haal en dan maar even ga uitproberen. Als ik echt een verschil merk in surround tegen over stereo kan ik altijd nog een betere halen (en het budget is natuurlijk redelijk beperkt nu).
Lol, nee gewoon lekker 1 headset en het liefst de HyperX op dit moment.Damienx2 schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 12:32:
[...]
Ik vroeg het daarom even voor de zekerheid. Dat pro's het op toernooien doen is simpel. De meeste standaard consumenten headsets laten geluiden door, en dat kan vrij vervelend zijn met een joelend publiek bij je in de buurt, vandaar vaak de standaard aangeleverde headsets van het toernooi. En de andere reden is dat ze dus wel aan hun sponsorcontracten moeten blijven voldoen, dus dan gebruiken ze de mic bijv van hun "sponsor".
Maar ik vroeg het bij jou omdat ik tijdens mijn 1.3 tijd iemand bij me had zitten op LAN, die had een headset... nou achteruitkijkspiegels en allemaal rare fratsen erop. Zag er niet uit. Dacht even dat jij op die trend ging met 2 headsets.
[ Voor 3% gewijzigd door Pykow op 21-08-2015 14:02 ]
Bijna 1800 uur in 1 jaar en 4 maandenwambamNL schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 09:38:
Ja in een half jaar 500+ uur in csgo gestoptis aardig verslavend moet ik toegeven.
/id/itsmarcj
1 verschil ik heb grotendeels van het halve jaar 7 dagen per week fulltime lopen werken 8 uur per dag. Ik zal niks zeggenMarc J schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 15:00:
[...]
Bijna 1800 uur in 1 jaar en 4 maanden![]()
Zal maar niks zeggen
Kinguin met legend status, mijn dag is goed!NuCl3aR schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 15:14:
Cloud9 nu helemaal uit het toernooi.
No adderall no win.
Gaan we ook doenmklkhanou schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:40:
[...]
Bestel online en retourneer als het niet bevalt..
Wat is er mis mee als het virtueel 7.1/5.1 is dan volgens jou? Je krijgt toch het zelfde effect? Ik snap dat de kwaliteit misschien niet 100% gelijk is aan echte 7.1 set maar het zou toch het zelfde moeten werken?Scrtz schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:49:
[...]
Dat hele 5.1 en 7.1 gebeuren wordt allemaal softwarematig geemuleerd, ik hou daar iig niet van, zou persoonlijk een stereo headset pakken. Het ingame positioneel geluid van CSGO is toch niet zo goed als het was in bijvoorbeeld cs 1.6
Sommige sounds zoals de bomb ticking sound word op bepaalde angles heel hard gemute (het is er nog maar niet hoorbaar) op 5.1 op stereo heb je hier geen last van.ghostman schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 15:50:
[...]
Gaan we ook doen![]()
[...]
Wat is er mis mee als het virtueel 7.1/5.1 is dan volgens jou? Je krijgt toch het zelfde effect? Ik snap dat de kwaliteit misschien niet 100% gelijk is aan echte 7.1 set maar het zou toch het zelfde moeten werken?
Verwijderd
Omdat 5.1 en 7.1 softwarematig 'gecreeerd' of 'geemuleerd' of whatever je het wilt noemen, het signaal zelf is dus een soort van stereo en wordt dan door de realtek soundchipset bijvoorbeeld omgezet naar 5.1 of 7.1. Ik zou dus altijd aanraden alle instellingen op headphones of 2.1 te zetten. 5.1 headphones zijn ook een gimmick, gewoon een goede stereo headset kopen.ghostman schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 15:50:
[...]
Gaan we ook doen![]()
[...]
Wat is er mis mee als het virtueel 7.1/5.1 is dan volgens jou? Je krijgt toch het zelfde effect? Ik snap dat de kwaliteit misschien niet 100% gelijk is aan echte 7.1 set maar het zou toch het zelfde moeten werken?
Precies dit. Leuk als zo'n bedrijf de er 7 ''echte'' speakers in zou weten te zetten, dan zou dat niks uit maken omdat ze zo dicht op elkaar staan. Ik stel voor als je even surround wilt proberen om bijvoorbeeld zoiets als razer surround te proberen. Dit werkt als het goed is met alle headsets, je moet alleen wel een key hebben daarvoor hebben, maar er zijn ook gratis alternatieven.Scrtz schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 18:27:
[...]
Omdat 5.1 en 7.1 softwarematig 'gecreeerd' of 'geemuleerd' of whatever je het wilt noemen, het signaal zelf is dus een soort van stereo en wordt dan door de realtek soundchipset bijvoorbeeld omgezet naar 5.1 of 7.1. Ik zou dus altijd aanraden alle instellingen op headphones of 2.1 te zetten. 5.1 headphones zijn ook een gimmick, gewoon een goede stereo headset kopen.
Holy shit wel 2 hele skins van 9 euro wtf!Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 16:18:
Jullie dit al gezien? Giveaway voor AWP op Kinguin >>![]()
http://www.kinguin.co.nl/blog/cs-go-sticker-wedstrijd/
[ Voor 93% gewijzigd door Chaoss op 08-09-2015 17:51 ]
https://www.youtube.com/channel/UC6IRsxeYFl96apFs2KE1xGQ http://steamcommunity.com/id/5432167/ http://steamcommunity.com/groups/PaperclipsParty
Verkoop hem pas over een paar maanden, hij zal waarschijnlijk erg in prijs stijgen.MJN schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 21:57:
Net ook een cobblestone package gekregen.![]()
Wil hem eigenlijk verkopen, maar het is ook wel heel verleidelijk om hem open te maken.![]()
Kans op een goede skin is wel heel klein toch?
Verwijderd
Hoe lucky ben je dan wel ;oBrogala schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 20:59:
Lol heb nu al 2 cobblestone souvenir packages gedropt gekregenEz drops ez life!
Er is ook wel al enorm veel cobblestone gespeeld.
dat met die 8 speakers in een oorschelp schijnt dus helemaal niet zo tof te zijn omdat ze de grootte van de driver opofferen om zo ruimte te maken voor meer speakers.Lanithro schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 22:25:
Om nog even in te haken op het hele 5.1 7.1 gebeuren, koop een headset waarbij de USB je soundkaart wordt. Daarmee krijg je daadwerkelijk een surround ervaring. De Tritton 720+ pakt het signaal via optic out, dus daarmee komen wel de juiste signalen door.
Wil je echt een 7.1 geluid, moet je die van razer kopen met 8 speaker in de oorschelp.
Signature
Verwijderd
Wil je echt 7.1 moet je geen headset opdoen, 8 drivers of niet.Lanithro schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 22:25:
Om nog even in te haken op het hele 5.1 7.1 gebeuren, koop een headset waarbij de USB je soundkaart wordt. Daarmee krijg je daadwerkelijk een surround ervaring. De Tritton 720+ pakt het signaal via optic out, dus daarmee komen wel de juiste signalen door.
Wil je echt een 7.1 geluid, moet je die van razer kopen met 8 speaker in de oorschelp.
[ Voor 40% gewijzigd door Wereldkaart op 22-08-2015 10:45 ]
Verwijderd
Is je steam gelinked op deze pagina?Wereldkaart schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 10:44:
Hoe krijgen jullie al drie drops dan..
Heb letterlijk alle wedstrijden op csgo_esl twitch gekeken, niks gehad gvd
Trouwens iemand hier een Stattrak P250 (lieft MW of FN) die geruild kan worden?
Heb nog een mooie Galil AR Factory New Rocket Pop Stattrak in de aanbieding
Ik speel elke dag, maar heb echt niet elke dag een drop hoor :0
Tijdens het kijken van ESL Cologne matches kun je Souvenir packages krijgen van de map die dan gespeeld wordt. Geen ingame drops bij het spelen van matches.Brutal1ty schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 11:23:
[...]
Ik speel elke dag, maar heb echt niet elke dag een drop hoor :0
skere hoor, voor 12 wil ik er wel een paarVerwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 11:20:
Pins zijn te koop voor €12 op ESL One Cologne. Hoeveel moet ik er meebrengen morgen?
PS: Verkoop ze enkel met deftige winst
Verwijderd
Zal sowieso maar limited aantal kunnen kopen. Dus zal kijken of ik er nog over heb na m'n vrienden.Scrtz schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 11:28:
[...]
skere hoor, voor 12 wil ik er wel een paar
haha ait, zou het zelfde doen hoor. Jammer dat ik maandag en dinsdag herkansingen heb, anders was ik ook gegaan, uurtje rijden vanaf mijn woonplaats.Verwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 11:45:
[...]
Zal sowieso maar limited aantal kunnen kopen. Dus zal kijken of ik er nog over heb na m'n vrienden.Rest wordt doorverkocht met winst uiteraard.
[ Voor 93% gewijzigd door Wereldkaart op 22-08-2015 13:22 ]
En niet te vergeten dat brogala ook al een icarus fell gedropt kreeg. Maar die cobble cases worden na een jaar of iets langer 100E waard en mensen blijven die dingen nog steeds kopen.Wereldkaart schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 13:20:
NOG GEENN DROP GVD
Hoe kan iemand al 2 cobbles hebben en ik niets fml
Cobbel packs bewaren btw.
Eerste dag waren ze 15$, gister waren ze 40$
Dat is echt heel zeldzaam maar gebeurt wel eens ja is wel erg veel gelukDjesse8999 schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 15:57:
Ik doe dus met een vriend van me FaceIt op cbble, ik ben als laatste over met een nova, de enemy heeft een awp.
Ik denk dus: ik nade die kerel wel, dus ik gooi een nade.
Die nade raakt hem en hij is dood door de impact van die nade (dus niet de explosie).
![]()
Die enemy lijkt mij wel als ik een slechte dag heb met de AWPmarkdm schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 17:00:
[...]
Dat is echt heel zeldzaam maar gebeurt wel eens ja is wel erg veel geluk, volgens mij deed een flashbang of nade een paar hp damage bij impact.
Laat me ook denken aan deze gif die laatst op reddit stond, hierbij had de teammate gecalled dat de laatste tegenstander -99 was, dus besloot hij maar dit te doen. Wat een geluk
[ Voor 88% gewijzigd door Chaoss op 08-09-2015 17:51 ]
https://www.youtube.com/channel/UC6IRsxeYFl96apFs2KE1xGQ http://steamcommunity.com/id/5432167/ http://steamcommunity.com/groups/PaperclipsParty
Moet je toch echt wel een stel bots in het andere team hebben als dit gebeurd...Paperclip1001 schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 19:05:
CS:GO Dust2 Ninja Defuse "Did you see that?"
This dude really needs a new pair of glasses, like seriously.
I hope you enjoy (:
[video]
Friberg zit ook nog steeds in een slump... Of zie ik dat nou verkeerd?gerre22 schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 21:39:
Mh, zou NiP nu overgaan tot een rosterchange of niet?
Klopt, friberg heeft 10% van de tijd zijn flashes of brilliance. F0rest is redelijk, allu is of godlike of bot, get right ben ik geen fan van en Xzit presteert ook vrij zwak. Zoals fifflaren zegt, ze spelen nu al 9 maanden hetzelfde en vertrouwen teveel op individual skill.Brogala schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 23:04:
[...]
Friberg zit ook nog steeds in een slump... Of zie ik dat nou verkeerd?
Nee, aangezien er niemand fatsoenlijk beschikbaar is.gerre22 schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 21:39:
Mh, zou NiP nu overgaan tot een rosterchange of niet?
Hangt van de geruchten over kinguin af, blijkbaar wil de nieuwe CEO zijn csgo team evt verkopen. Bron is niet direct betrouwbaar volgens reddit.Djmaddox schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 23:08:
[...]
Nee, aangezien er niemand fatsoenlijk beschikbaar is.
Verkopen aan NiP? Dan hebben ze nog een team wat vrijwel niks bereikt heeft tot nu toe en in de toekomstige tijd ook niet veel zal bereiken. Het enige wat NiP eventueel goed zou doen is het overnemen van dennis, wat altijd al een goede speler geweest is.gerre22 schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 23:22:
[...]
Hangt van de geruchten over kinguin af, blijkbaar wil de nieuwe CEO zijn csgo team evt verkopen. Bron is niet direct betrouwbaar volgens reddit.
Daar hoop ik persoonlijk eigenlijk wel op, dat ze dennis overnemen. Maikelele is al losgelaten door NiP en de andere kinguin spelers zijn niet native zweeds, hierdoor vrees ik dat de calls moeilijk doorkomen.Djmaddox schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 23:24:
[...]
Verkopen aan NiP? Dan hebben ze nog een team wat vrijwel niks bereikt heeft tot nu toe en in de toekomstige tijd ook niet veel zal bereiken. Het enige wat NiP eventueel goed zou doen is het overnemen van dennis, wat altijd al een goede speler geweest is.
Verwijderd
Ik hou me nog steeds aanbevolen. Deftige winst, 100%?Verwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 11:20:
Pins zijn te koop voor €12 op ESL One Cologne. Hoeveel moet ik er meebrengen morgen?
PS: Verkoop ze enkel met deftige winst

Verwijderd
Gekocht of geunboxed ?Djmaddox schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 12:10:
Vriend van me heeft zojuist een Bayonet Crimson Web Factory New bemachtigd.
Gekocht voor 50 keys.
2 Knifes, 2x Stattrak AK47 Cartel op dag van de release (€9 case en gingen destijds voor €35 :3).Djesse8999 schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 12:41:
Wat is het leukste wat jullie ooit hebben unboxed? (en hoeveel cases heb je totaal geopend?)
Ik zit op 15 cases, het beste is een USP-S Guardian field tested
[ Voor 4% gewijzigd door Bone op 23-08-2015 13:00 ]
StatTrak Electrive Hive FT AWP t.w.v. 30 euro toendertijd. Intotaal zo'n 30-40 cases geopend denk ik? Totale inventory value ~$2050.Djesse8999 schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 12:41:
Wat is het leukste wat jullie ooit hebben unboxed? (en hoeveel cases heb je totaal geopend?)
Ik zit op 15 cases, het beste is een USP-S Guardian field tested
Mag ik jou vrienden lenen? Ik unbox geen fuck, bedragen zal ik maar niet noemen :xVerwijderd schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 02:18:
Vanavond weer een knife geboxed. Dit keer een Gut Knife () Tiger Tooth.
Was er toch blij mee, kan ik mooi gebruiken om omhoog te traden.
Het gekke is alleen dat ik altijd goede dingen krijg als er andere mensen bij zijn. (2x knife, Hyper beast etc.)
Not sure if trolling? Want dan heeft hij echt flinke winst.
Nope, not trolling.xeroamd schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 14:50:
[...]
Not sure if trolling? Want dan heeft hij echt flinke winst.
Wereldkaart schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 16:14:
Fnatic please ga winnen, 50 euro aan skins op hun staan
Inderdaad.xeoMe schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 17:42:
Ziekste match, pfff spanning hoor nu cbble!
Hoop dat fnatic die pakt ik wil een envy-fnatic final!
Verwijderd
Echt? Vind m best saai eigenlijk... Envy was veel leuker iig.xeoMe schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 17:42:
Ziekste match, pfff spanning hoor nu cbble!
Hoop dat fnatic die pakt ik wil een envy-fnatic final!
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq