Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 158 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.770 views

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:44
ik heb meerdere accounts, allemaal DMG / LE maar 1tje wil ik lager hebben, t lukt me alleen niet.. ik kan niet dusdanig trowen dat ik structureel erop verlies..
Daar baal ik oprecht van, want hierdoor kan ik niet samen met een vriend spelen omdat het rank verschil te groot is. (Dat is voor mij de reden om lager te worden, niet perse om een paar mensen compleet op te rollen.)

Maar hoe zien jullie hier de opties voor dan? Want ik kan niet altijd 5 man pre made spelen, en de ander is compleet nieuw in CS.

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
wambamNL schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 15:13:
[...]

Ik wist niet over welk stuk je het specifiek had dus vandaar mijn reactie :)
oh ja, ik had die andere quote er eigenlijk ook even bij moeten plempen. :P

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• hexta
MisterEagle schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 15:14:
ik heb meerdere accounts, allemaal DMG / LE maar 1tje wil ik lager hebben, t lukt me alleen niet.. ik kan niet dusdanig trowen dat ik structureel erop verlies..
Daar baal ik oprecht van, want hierdoor kan ik niet samen met een vriend spelen omdat het rank verschil te groot is. (Dat is voor mij de reden om lager te worden, niet perse om een paar mensen compleet op te rollen.)

Maar hoe zien jullie hier de opties voor dan? Want ik kan niet altijd 5 man pre made spelen, en de ander is compleet nieuw in CS.
Ga casual spelen. Geef hem tips tot hij op jouw niveau zit.

MisterEagle schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 15:14:

Koop opnieuw cs en ga ranken met hem gebruik dat account alleen als je samen met hem speelt.
Kijk op nehox voor 3 andere mensen.
Ga met hem in voicechat spectate de game en geef hem tips.
Geef hem een smurf van jou.
Zijn zat mogelijkheden waardoor je hem beter kan maken of samen kan spelen.

Steam: Ryada.

• MisterEagle
hexta schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 15:16:
[...]

Ga casual spelen. Geef hem tips tot hij op jouw niveau zit.
Niet dat mijn niveau hoog is, maar niet iedereen komt op hetzelfde niveau. Daarnaast casual lijkt totaal niet op comp. De enige overeenkomst zijn dat het dezelfde mappen zijn.
Communicatie is er niet, is toch wel key in comp. (Je kan wel praten, maar enemy hoort t ook)
Economy systeem is er niet, je hebt standaard armor + defuse kit
10vs10 ipv 5v5

Totaal andere strats, ga is op dust 2 kijken, vanaf ronde 3 heb je minimaal 4 awps op T.
etc.
Dus nee, sorry, maar die vergelijking gaat voor mij echt niet op.

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
hexta schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 14:47:
[...]

Namens bijna elke CSGO speler ter wereld; Flikker op. Je bent een loser en je bent niet welkom. Mongool.
Dat is duidelijke taal in ieder geval, ben het eens maar zou het wel anders formuleren :+

http://steamcommunity.com/id/teupje/

• MisterEagle
wambamNL schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 15:18:
[...]

Koop opnieuw cs en ga ranken met hem gebruik dat account alleen als je samen met hem speelt.
Kijk op nehox voor 3 andere mensen.
Ga met hem in voicechat spectate de game en geef hem tips.
Geef hem een smurf van jou.
Zijn zat mogelijkheden waardoor je hem beter kan maken of samen kan spelen.
ja zolang je unranked bent werkt dat, kan je echter wel maar 2 potjes per 24 uur winnen. Daarna heb je weer verschillende ranks en gaat het dus niet meer op.

Over het account ruilen, lijkt me perfect als iemand anders op een account speelt en vice versa. Helaas mag dat niet van steam.

overigens ben ik sinds 2 dagen een aantal keer op nehox geweest en met een paar mensen gespeeld. Prima, alleen zijn er best wel vaste clubjes (niets ten nadelen ervan hoor, dat werkt nou eenmaal het fijnst, ik speel ook regelmatig met dezelfde en dat werkt gewoon goed)
Maar het gevoel is er wel dat je er wat lastig tussen komt en dat als je net de 5e bent en er komt iemand online met wie er meer gespeeld is je gewoon ingeruild wordt.

[ Voor 23% gewijzigd door MisterEagle op 19-08-2015 15:24 ]

• hexta
MisterEagle schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 15:22:
[...]
Over het account ruilen, lijkt me perfect als iemand anders op een account speelt en vice versa. Helaas mag dat niet van steam.
Ach snoetje toch. :(
Griefen mag ook niet, en van account ruilen hebben tenminste een stuk minder mensen last.

MisterEagle schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 15:22:
[...]

ja zolang je unranked bent werkt dat, kan je echter wel maar 2 potjes per 24 uur winnen. Daarna heb je weer verschillende ranks en gaat het dus niet meer op.

overigens ben ik sinds 2 dagen een aantal keer op nehox geweest en met een paar mensen gespeeld. Prima, alleen zijn er best wel vaste clubjes (niets ten nadelen ervan hoor, dat werkt nou eenmaal het fijnst, ik speel ook regelmatig met dezelfde en dat werkt gewoon goed)
Maar het gevoel is er wel dat je er wat lastig tussen komt en dat als je net de 5e bent en er komt iemand online met wie er meer gespeeld is je gewoon ingeruild wordt.
Naja in zekere zin is deranken naar mening van de community ook iets wat niet mag. Je ruilt niet je leent hem tijdelijk uit aan een vriend. Heb ik vaak genoeg met mijn smurf gedaan nog niks nadeligs van gemert.

Dat vaste groepjes snap ik wel. Maar meestal word je niet ingeruild en zal je als je mee mag doen gewoon mee mogen blijven doen. Mensen leer je er wel snel kennen, en je komt ook snel in een vast groepje terecht. Desnoods voeg je mensen van tweakers toe die hun naam in hun signature hebben staan en invite je mensen als je gaat spelen.

• MisterEagle
hexta schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 15:26:
[...]

Ach snoetje toch. :(
Griefen mag ook niet, en van account ruilen hebben tenminste een stuk minder mensen last.
ehm nee. Dat betekend namelijk dat er in een team LE of DMG iemand komt die wel DMG rank heeft maar totaal niet op dat niveau speelt omdat hij/zij daar gewoon weg nog niet is.

De haat die jullie allemaal tegen smurfen hebben is volgens mij gewoon omdat iedereen hier wel eens een keer keihard ingepakt is door een tegenstander. En dat is dan iemand die duidelijk verder is qua ranks. En ja dat is niet leuk, dat vind ik zelf ook niet. Maar dat is dan ook mijn hele punt niet, mijn punt is juist dat je vanwege de rankings niet lekker samen kunt spelen met vrienden die je in het echt kent zonder dat je op dezelfde rank of maximaal 2 ranks verschil zit.

• teupje
MisterEagle schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 15:29:
[...]

ehm nee. Dat betekend namelijk dat er in een team LE of DMG iemand komt die wel DMG rank heeft maar totaal niet op dat niveau speelt omdat hij/zij daar gewoon weg nog niet is.

De haat die jullie allemaal tegen smurfen hebben is volgens mij gewoon omdat iedereen hier wel eens een keer keihard ingepakt is door een tegenstander. En dat is dan iemand die duidelijk verder is qua ranks. En ja dat is niet leuk, dat vind ik zelf ook niet. Maar dat is dan ook mijn hele punt niet, mijn punt is juist dat je vanwege de rankings niet lekker samen kunt spelen met vrienden die je in het echt kent zonder dat je op dezelfde rank of maximaal 2 ranks verschil zit.
Dat is het denk ik niet waarom hij zo reageert, denk dat het meer gaat om mensen die expres gaan deranken op allerlei irritante manieren en daarmee het team benadelen. Een smurf kan altijd gebeuren, maar die heb je een keer mee en een keer tegen, shit happens..

• hexta
MisterEagle schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 15:29:
[...]

Tjah, 1 iemand die het niveau nog niet helemaal heeft, dat heb je in 99% van de potjes. Niet zo'n issue.
In tegenstelling tot iemand die niet normaal speelt. Mensen stoort. AFK is, vanaf het begin al uit de match gaat. Teamdamage doet, Team flashes gooit, en elke andere manier van proberen te deranken. Daar heb je altijd 4 mensen kei en keihard mee.
Dat er 1 iemand wat minder goed is, fuck it. die 1e leert er superveel van, en de rest kan dat vaak prima bijtrekken.

Het gaat hier niet om smurfs, het gaat hier om derankers.
teupje schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 15:32:
[...]

Dat is het denk ik niet waarom hij zo reageert, denk dat het meer gaat om mensen die expres gaan deranken op allerlei irritante manieren en daarmee het team benadelen. Een smurf kan altijd gebeuren, maar die heb je een keer mee en een keer tegen, shit happens..
Exact dit ja. _O_

[ Voor 13% gewijzigd door hexta op 19-08-2015 15:35 ]

• MisterEagle
hexta schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 15:35:
[...]

Tjah, 1 iemand die het niveau nog niet helemaal heeft, dat heb je in 99% van de potjes. Niet zo'n issue.
In tegenstelling tot iemand die niet normaal speelt. Mensen stoort. AFK is, vanaf het begin al uit de match gaat. Teamdamage doet, Team flashes gooit, en elke andere manier van proberen te deranken. Daar heb je altijd 4 mensen kei en keihard mee.
Dat er 1 iemand wat minder goed is, fuck it. die 1e leert er superveel van, en de rest kan dat vaak prima bijtrekken.

Het gaat hier niet om smurfs, het gaat hier om derankers.

[...]

Exact dit ja. _O_
mja, zoals ik al zei, downranken lukt me niet..
Ik kan niet afk staan of hersenloos hoekjes om rennen.

edit: en het probleem is er inderdaad niet wanneer we met zn 5en in totaal zijn. Dan worden er genoeg potjes gespeeld :)

[ Voor 7% gewijzigd door MisterEagle op 19-08-2015 15:42 ]

• hexta
MisterEagle schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 15:41:
[...]
edit: en het probleem is er inderdaad niet wanneer we met zn 5en in totaal zijn. Dan worden er genoeg potjes gespeeld :)
Daarmee zal je hem ook snel genoeg omhoog carrien.
Dan gewoon meer geduld tot er 5 man online zijn, of anders (beter dan de alternatieven) jouw smurf uitlenen.

Al is het maar om mij te laten stoppen met zeiken. ;) O-)

• Wereldkaart
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Ja ik zit ook in die groep.
Gewoon met z'n 5en in een team, niemand die je kan aangeven voor griefen.
16-3 verlies (die 3 omdat Valve automatisch alle 16-0 wedstrijden bekijkt vanwege trolling)
En dan gewoon met zn 5en in het midden van Dust2 staan, kan het andere team je lekker neermaaien met AWP's etc

• Eekhoornz0r
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-11 19:55
Als tegenstander zou ik je nog reporten, Ook al krijg ik een free win het is het toch een verspilling van tijd.

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Wereldkaart schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 15:56:
Overwatch maakt geen onderscheid voor wat je gereport wordt. Het andere team kan nog altijd cheats aanduiden en kom je nog steeds in overwatch terecht waar dan wordt geoordeeld dat je aan het griefen bent. >:)
16-3 verlies (die 3 omdat Valve automatisch alle 16-0 wedstrijden bekijkt vanwege trolling)
Speculatie. Bronnen mogen altijd gelinkt worden maar Valve kennende ga je die niet hebben.

Steam: Grim

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Wereldkaart schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 15:56:
Ja ik zit ook in die groep.
En dan gewoon met zn 5en in het midden van Dust2 staan, kan het andere team je lekker neermaaien met AWP's etc
help die mattie van je beter worden ipv zelf onder je niveau te spelen, is toch uiteindelijk veel leuker? Dit is wel zulk kanslozen paupergedrag.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Verwijderd

Nog mensen die zondag naar ESL One Cologne 2015 gaan?
Voor mij mijn eerste keer. Ga daar naartoe dankzij ESL.

Wat mag ik verwachten? Dingen dat ik zeker moet checken? Goodies verzamelen? Dingen kopen?
Afterparty zal wel nice worden! :)

Kga trouwens gaan met een T-Shirt van Overwatch aan. :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2015 16:55 ]

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
Is er geen competive mode voor alle ranks ?
Dus soort casual, maar dan gewoon 5 vs 5 ?
Je mag toch verwachten dat je gewoon met vrienden samen kunt spelen en niet "gediscrimineerd" wordt omdat je een hogere rank hebt.

Laat spelers zelf bewust kiezen.
Of ze kiezen voor competive mode zoals deze nu is.
Of je kiest voor Casual competive waarbij iedere rank mee mag spelen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Grim
Pykow schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 17:10:
Is er geen competive mode voor alle ranks ?
Dus soort casual, maar dan gewoon 5 vs 5 ?
Je mag toch verwachten dat je gewoon met vrienden samen kunt spelen en niet "gediscrimineerd" wordt omdat je een hogere rank hebt.

Laat spelers zelf bewust kiezen.
Of ze kiezen voor competive mode zoals deze nu is.
Of je kiest voor Casual competive waarbij iedere rank mee mag spelen.
Is veel vraag naar maar nee, deze is er niet.

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-11 12:47

two

SouLLeSSportal schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 16:19:
[...]

help die mattie van je beter worden ipv zelf onder je niveau te spelen, is toch uiteindelijk veel leuker? Dit is wel zulk kanslozen paupergedrag.
Ga je niet aanstellen. Als ze anderen lastigvallen is het niet goed... Dan moeten ze 4 mensen zoeken die ook willen deranken, en dan vind je er 4 is het weer niet goed! |:(

Signature

• Pykow
  • Nu online
NuCl3aR schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 17:11:
[...]

Is veel vraag naar maar nee, deze is er niet.
Zijn er ook geen private servers ?
via irc etc ? net als vroeger bij CSS en CS1.6, waarbij je gewoon kunt vragen voor een PCW (clan wars) ?

• Grim
Pykow schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 17:15:
[...]

Zijn er ook geen private servers ?
via irc etc ? net als vroeger bij CSS en CS1.6, waarbij je gewoon kunt vragen voor een PCW (clan wars) ?
Die zijn er maar succes om daar wars te vinden onder het niveau LE/LEM. ;)

• ghostman
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-11 10:48

ghostman

dwarf

Even een tip voor de mensen die Windows 10 hebben EN in het insider programma zitten. Als je de laatste update download krijg je heel wat problemen met counter strike :P. Switchen van desktop naar CSGO loopt cs vast. FPS zijn gigantisch naar bedeneden gegaan (van 200 > 70), etc..

|~ Steam ~ Twitch ~ YouTube ~|

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

mimang schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 17:15:
[...]

Ga je niet aanstellen. Als ze anderen lastigvallen is het niet goed... Dan moeten ze 4 mensen zoeken die ook willen deranken, en dan vind je er 4 is het weer niet goed! |:(
je stoort nog steeds het andere team, deranken is onzin, help die ander beter te worden. dan heb je én een betere speler in je vriend en kan je ook nog eens op een passender niveau spelen. Lijkt mij de betere oplossing voor een nogal onpopulair iets.

• two

two

SouLLeSSportal schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 17:21:
[...]

je stoort nog steeds het andere team, deranken is onzin, help die ander beter te worden. dan heb je én een betere speler in je vriend en kan je ook nog eens op een passender niveau spelen. Lijkt mij de betere oplossing voor een nogal onpopulair iets.
ik vind het gewoon te overdreven dat je voor een ander gaat beslissen hoe je een spel moet spelen. Dat vind ik pas
kanslozen paupergedrag.

Signature

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

mimang schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 17:24:
[...]

ik vind het gewoon te overdreven dat je voor een ander gaat beslissen hoe je een spel moet spelen. Dat vind ik pas
[...]
Het is gewoon griefen, is niet toegestaan, dus vertel mij waar ik dan fout zit als ik een voorstel doe? Ik zeg toch niet je moet dit doen?
De overgrote meerderheid van cs go spelers is het hiermee eens, speel gewoon binnen je skillrange.

[ Voor 11% gewijzigd door SouLLeSSportal op 19-08-2015 17:34 ]

• ghostman

ghostman

dwarf

Vorige week een nieuw account aangemaakt met de hoop dat ik eindelijk uit de silver reeks zou komen. Vandaag heb ik dan ook eindelijk mijn rank gekregen:

Gold Nova Master

Gold Nova Master :D

Zag het eigenlijk wel een beetje aankomen aangezien ik sinds potje 3 alleen maar met GNM/MG1/MG2 gespeeld heb.

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-11 13:06

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/696157805909989813/FC68A052096823C4F6DCA8D8B1732888764EA57D/
Niet mijn beste potje, maar dat is het nadeel van premade O-)

• Jo0Lz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-10 10:05

Jo0Lz

Lick the box!

Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 16:48:

Wat mag ik verwachten? Dingen dat ik zeker moet checken? Goodies verzamelen? Dingen kopen?

Je kan als het goed is pins krijgen. Daar krijg je een code bij die je weer kan inwisselen voor een digitale pin die je kan dragen net als je 5-year badge enzo.

Mocht je 1 extra mee kunnen nemen, graag, neem 'm met liefde van je over <3 O+

Twitch | YouTube | Jo0Lz#2351 | Steam | Twitter

Verwijderd

Jo0Lz schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 20:49:
[...]

Je kan als het goed is pins krijgen. Daar krijg je een code bij die je weer kan inwisselen voor een digitale pin die je kan dragen net als je 5-year badge enzo.

Mocht je 1 extra mee kunnen nemen, graag, neem 'm met liefde van je over <3 O+
Verkopen die pins goed? :) Anders doe ik een kleine investering van 1k :)

• Broud
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15-11 16:30
Bij Katowice 2015 stonden ze op ebay voor ruim duizend dollar, of ze ook verkochten weet ik niet.

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 21:32:
[...]

Geen idee man, ik kan niet heen maar dat was 't enige waar van ik wist dat het de moeite waard zou zijn, game-wise :)

• two

two

Thursday, August 20, 2015
imNeek: Dummer fetter hurensohn.
Tjapperino: Ich liebe dich
Tjapperino: und ich liebe scar 20
imNeek: Haha dummer hurensohn
imNeek: bist ja ein richtig lustiger
Tjapperino: sorry whats that last sentence
Tjapperino: my german isnt that good :'0
Tjapperino: ╠═► Rage : A little bit :3 [√]
Tjapperino: you better change that xD
Tjapperino: ╠═► Age: 15
Tjapperino: lol
Tjapperino: ╠═► Name: Timo
Tjapperino: nice name
Tjapperino: you dont look like someone thats called timo on your profile picutre
Tjapperino: hahahahaha this is wayyyy too funny
Tjapperino: https://pbs.twimg.com/pro...78751391744/O-nRhn8C.jpg6
Tjapperino: lel
Tjapperino: https://pbs.twimg.com/pro...478751391744/O-nRhn8C.jpg
Tjapperino: can one of my scar kills be in your new edit

Jankend braadworstje nadat we van 10-14 terugkwamen tot 16-14 op CT met SCAR-20's :')

Signature

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-11 19:08
Jo0Lz schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 08:04:
[...]

Mja, het is voor films en dergelijke ook niet echt bevorderlijk. Ik zet 't alleen aan voor CS:GO, met dat tooltje. Heb 't een tijdje niet gebruikt omdat de gamma verneukt werd in Windows zelf als ik het spel afsloot, maar dat was tijdens de insider preview van Windows 10.

Nu werkt het wel prima eigenlijk :)
Het is maar wat je gewend bent natuurlijk. In het begin toen ik 'm van 50% naar 100% zette moest ik er ook aan wennen. Inmiddels zo gewend dat ik de kleuren op 50% maar lelijk en grouw vind.

Moet er wel als kanttekening bij zetten dat ik op mijn laptop gewoon 50% heb. Om de een of andere reden stoort dat dan weer niet... :9

eXec op Steam

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

mimang schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 00:25:
Thursday, August 20, 2015
imNeek: Dummer fetter hurensohn.
Tjapperino: Ich liebe dich
Tjapperino: und ich liebe scar 20
imNeek: Haha dummer hurensohn
imNeek: bist ja ein richtig lustiger
Tjapperino: sorry whats that last sentence
Tjapperino: my german isnt that good :'0
Tjapperino: ╠═► Rage : A little bit :3 [√]
Tjapperino: you better change that xD
Tjapperino: ╠═► Age: 15
Tjapperino: lol
Tjapperino: ╠═► Name: Timo
Tjapperino: nice name
Tjapperino: you dont look like someone thats called timo on your profile picutre
Tjapperino: hahahahaha this is wayyyy too funny
Tjapperino: https://pbs.twimg.com/pro...78751391744/O-nRhn8C.jpg6
Tjapperino: lel
Tjapperino: https://pbs.twimg.com/pro...478751391744/O-nRhn8C.jpg
Tjapperino: can one of my scar kills be in your new edit

Jankend braadworstje nadat we van 10-14 terugkwamen tot 16-14 op CT met SCAR-20's :')
Wow, you sure told him! :')

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:42
[...]

Die verkopen zeker goed, maar ik denk zo dat je er maar een paar mag kopen helaas ^^

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-11 08:02
Ik zou wel zo'n pin willen hebben voor eigen gebruik, helaas kan ik zelf niet gaan :-(
Moest er iemand 1tje kunnen meenemen voor mij (tegen vergoeding) --> stuur me aub een PM

Betreffende de 'casual competitive' mode: dit zou een godsgeschenk zijn; gewoon competitive oefenen (met mixed ranks?) zonder de druk en zonder de "rage" van anderen omdat je verliest en mogelijk derankt...
Ik kan je wel vertellen dat ik op ESEA en FACEIT speel om dit spelgevoel een beetje na te bootsen. Echter houden beide systemen je wins/losses en performance per match goed bij. Maar om gewoon beter te worden zijn het fijne oplossingen.
Begin wel niet aan ESEA als je onder LE(M) ranked want dan ga je gewoon "rekt" worden :-P

• Mijnenveger
  • Laatst online: 20-11 14:49

Mijnenveger

Veegt mijnen

Ik ben gederankt van master guardian 2 naar gold nova master, omdat een vriend van mij een VAC ban kreeg (heeft dus gecheat). Nu heb ik een nieuw account aangemaakt en was ik na 10 wins meteen master guardian 2. Die gebruik ik nu om met vrienden te spelen :)

• kaka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-11 20:34
Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 16:48:

Ik ben ook aanwezig, vanaf zaterdag :D heb er zin in!
[...]

Wat betreft die pins; Zeker aanschaffen die dingen. Mocht je ze zelf niet gaan gebruiken ingame kan je ze mooi verkopen met wat winst. Ga er maar vanuit dat er een limiet zit op de hoeveelheid per persoon. Net zoals de vorige major, ik dacht dat het 5 per persoon was maar pin (ha!) me er niet op vast ;)

Cu there!!

• Opifex
  • Laatst online: 23-11 01:56
Phaex schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 09:13:
Betreffende de 'casual competitive' mode: dit zou een godsgeschenk zijn; gewoon competitive oefenen (met mixed ranks?) zonder de druk en zonder de "rage" van anderen omdat je verliest en mogelijk derankt...
Zonder de rage? Geloof je dat zelf?
Mensen gaan altijd cyka blyat gaat als ze verliezen... Of het nu ranked is of niet.

Verwijderd

Ik probeer er zoveel mogelijk te kopen! :)

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-11 13:37
Ik hou me ook aanbevolen...

Yavu Steam Profile Lanithro

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-11 08:02
azziplekkus schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 10:14:
[...]

Zonder de rage? Geloof je dat zelf?
Mensen gaan altijd cyka blyat gaat als ze verliezen... Of het nu ranked is of niet.
Hmm als ik via faceit speel kom ik toch beduidend minder ragers tegen :o
Ze zijn er inderdaad altijd, maar in vergelijking met reguliere matchmaking... daar is het eerder uitzondering als je normale mensen tegenkomt!
Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 10:39:
_/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door Phaex op 20-08-2015 10:51 ]

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Zijn hier nog andere mensen die supreme zijn en ook blijven hangen?
Ik krijg maar geen rankup naar global, en er zit een enorm niveau verschil tussen :(
Nu denk ik wel dat ik goed genoeg ben.
Maar ik speel bijna alleen maar tegen LEM spelers.
Iemand enig advies?

Warhammer en PC games en lego

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11 12:30
Als je veel tegen LEM speelt, zit je waarschijnlijk dichter tegen rankdown aan dan rankup.

Tips: blijven winnen, jezelf verbeteren, de rank komt vanzelf.
Andere tip: start een smurf. Je rankt sneller met een schoon account.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Verwijderd

Gisteren toch maar eens een paar keys gekocht.. wat een geldverspilling!
Beste skin was 45 cent waard.. joepie |:(

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 23-11 19:49
Zit ook met dikke lose streak momenteel. Zeker als 6 matchen niet meer gewonnen. Nochtans altijd premade teams. Al haal ik zelf nooit meer mijn niveau. Week geleden haalde ik nog vlot 20+ kills, deze week slechts 10-15.

Ik moet soms gewoon terug iets rustiger zijn, en terug opwarmen op DM.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 11:16:
Gisteren toch maar eens een paar keys gekocht.. wat een geldverspilling!
Beste skin was 45 cent waard.. joepie |:(
En je had wat anders verwacht waarom?

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-10 11:56

iLikeNoobies

With Big Boobies

Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 11:23:
[...]

Succesverhalen van andere NL'ers :+

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• rnenator
iLikeNoobies schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 11:27:
[...]
Succesverhalen van andere NL'ers :+
Er is een spreadsheet ergens op het web, van mensen(twitch streamers) die 7000 cases hebben geopend en daar 2 knives uit hebben gehaald. Totale waarde van skins was iets van 1500 euro.

Je kan veel beter die skin die je wilt hebben gewoon kopen.

Een spreadsheet als deze: googledocs

(volgens mij had ik nog een andere gezien, maar misschien was het wel €7000 aan cases ipv 7000 cases.)

[ Voor 24% gewijzigd door rnenator op 20-08-2015 11:33 . Reden: vergelijkbaar spreadsheet toegevoegd ]

• aron225
  • Laatst online: 03-05-2021
skins kopen is eigenlijk het domste wat er is..
Je word er niets beter op, en het voegt echt niks toe..

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

• hexta
sdke schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 11:19:
Zit ook met dikke lose streak momenteel. Zeker als 6 matchen niet meer gewonnen. Nochtans altijd premade teams. Al haal ik zelf nooit meer mijn niveau. Week geleden haalde ik nog vlot 20+ kills, deze week slechts 10-15.

Ik moet soms gewoon terug iets rustiger zijn, en terug opwarmen op DM.
Je hebt mij weer nodig om te carrien. ;) :D

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 10:39:
Alvast bedankt? 8) :+

Nog een kwartier :9~

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-10 11:56

iLikeNoobies

With Big Boobies

rnenator schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 11:30:
[...]

Er is een spreadsheet ergens op het web, van mensen(twitch streamers) die 7000 cases hebben geopend en daar 2 knives uit hebben gehaald. Totale waarde van skins was iets van 1500 euro.

Je kan veel beter die skin die je wilt hebben gewoon kopen.

Een spreadsheet als deze: googledocs

(volgens mij had ik nog een andere gezien, maar misschien was het wel €7000 aan cases ipv 7000 cases.)
Ik heb nu zo'n €150 euries aan counter strike gespendeerd. Ik heb 2 knives geunboxed en heel veel mazzel gehad met CSGOJackpot, Skinarena en gewoon betten.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 11:23:
[...]

Verwacht, niet veel. Gehoopt, op een knife natuurlijk.
Of in ieder geval, verhoudingsgewijs, waar voor je geld. 8)7

• r4ptor
hexta schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 11:42:
[...]

Je hebt mij weer nodig om te carrien. ;) :D
Iedereen waarmee ik speel momenteel carriet mij.#fail

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 12:02:
[...]

Verwacht, niet veel. Gehoopt, op een knife natuurlijk.
Of in ieder geval, verhoudingsgewijs, waar voor je geld. 8)7
Het leek me vrij duidelijk dat die cases er niet voor jou inzitten, maar voor valve.

Verwijderd

iLikeNoobies schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 11:56:
[...]

Ik heb nu zo'n €150 euries aan counter strike gespendeerd. Ik heb 2 knives geunboxed en heel veel mazzel gehad met CSGOJackpot, Skinarena en gewoon betten.
Jij hebt gewoon absurd veel geluk gehad noobies, dat sloeg nergens op.

• rnenator
Major gaat beginnen.
NiP - CLG
250.000 350.000 viewers voor de pre-show. Gaat lekker met de cs:go.

http://www.twitch.tv/esl_csgo

[ Voor 6% gewijzigd door rnenator op 20-08-2015 14:09 ]

• Grim
rnenator schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 13:56:
Major gaat beginnen.
NiP - CLG

Je bent de tweede stream vergeten :)
http://www.twitch.tv/esl_csgob

A&C groups = stream 1
B&D groups = stream 2

• Tumbler
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-08-2021
!drop

• rnenator
Afbeeldingslocatie: https://twitchemotes.com/favicon.png

Wat een game tussen NiP en CLG. Allu raakte geen drol de eerste 22 rondes. |:( maar f0rest en friberg waren insane.

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
Heb al een dust 2 souvenir drop gekregen, met een enorme waarde van wel €1! :)

steam: failsnail, Letterbox

• teupje
rnenator schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 13:56:
Major gaat beginnen.
NiP - CLG

Bizar hoge cijfers al voor midden op de dag.

ben benieuwd wat ze het weekend halen :)

Verwijderd

teupje schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 15:26:
[...]

Er zijn veel mensen aan de slag in de IT sector hé. :)
EDIT: Iemand een idee hoeveel die pins kosten? VISA zal wel lukken zeker?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2015 15:43 ]

• r4ptor
Vandaag de ban gebroken!

16-14 gewonnen op Clutch, dankzij mezelf!

3vs1 gekomen, bom geplant:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=zHxWsrURAhA&]

• rnenator

• Opifex
  • Laatst online: 23-11 01:56
sdke schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 15:48:
Vandaag de ban gebroken!

16-14 gewonnen op Clutch, dankzij mezelf!

3vs1 gekomen, bom geplant:

[video]
reload without reload hax? :p

Verwijderd

Ik had vandaag ook een mooie 1 vs 5 clutch op Faceit. Iemand een idee hoe je faceit demo' s kan bekijken?

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-11 19:08
Hoe doe je dat? Gasten raken terwijl je keihard aan het sprinten bent? Ik mis ze dan altijd... |:(

eXec op Steam

• xRobinVx
  • Laatst online: 12-08 11:09
Nice reload inderdaad<, en ligt het aan mij of ziet jou game er vaag uit?

• hexta
Wauw, ik ben net gekicked NA de laatste ronde. Tijdens het scoreboard eindbeeld. :')

• r4ptor
eXec schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 19:34:
[...]

Hoe doe je dat? Gasten raken terwijl je keihard aan het sprinten bent? Ik mis ze dan altijd... |:(
Not luck, but skill.
Neen, jammer dat er geen voice op is. Ik schreeuwde het uit. 'OMFG HOW DID I HIT THAT? OMFG HOW!'

• durotan
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-11 19:22
Sinds vorige week begonnen met dit spel.
en na de eerste 10 placement matches in gold nova master uitgekomen.

hoe zit die matchmaking in elkaar? sinds mijn spel niet echt geweldig was.

• Scrtz
  • Laatst online: 09:42
teupje schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 15:26:
[...]

op t eind van de match 745k kijkers, echt sick gewoon al voor de groupstage

vp VS c9 ook al 800k+ kijkers nu, sick hoor, volgens mij halen we de 2 miljoen dit jaar in de finals

[ Voor 15% gewijzigd door Scrtz op 20-08-2015 21:25 ]

• ghostman

ghostman

dwarf

durotan schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 20:59:
Sinds vorige week begonnen met dit spel.
en na de eerste 10 placement matches in gold nova master uitgekomen.

hoe zit die matchmaking in elkaar? sinds mijn spel niet echt geweldig was.
De eerste 10 potjes word gekeken hoe hoog je volgens mij komt per potje. Daarop word je steeds hoger (of lager) geplaatst en dan na 10 potjes krijg je een rank. Als je het nu gewoon heel slecht gaat doen kom je weer lager, als je juist weer heel goed gaat doen kom je weer hoger.

Ik ben sinds deze week ook Gold Nova Master :)

• plientje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-11 20:01
Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 16:25:
Ik had vandaag ook een mooie 1 vs 5 clutch op Faceit. Iemand een idee hoe je faceit demo' s kan bekijken?
Die kan je ergens van hun site downloaden. Zou helaas niet meer weten waar.

http://steamcommunity.com/id/nvanes97/

• Grim
Tot nu toe al een Cache & Cobblestone souvenir drop gehad. Easy money easy life.

RIP Cloud9 :(

• PetNL
  • Laatst online: 01-02-2023
NuCl3aR schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 22:22:
Tot nu toe al een Cache & Cobblestone souvenir drop gehad. Easy money easy life.

RIP Cloud9 :(
C9 kan ook nog via loserbracket doorgaan toch?

• Grim
PetNL schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 22:30:
[...]

C9 kan ook nog via loserbracket doorgaan toch?
Yup, maar nu zijn ze geen groepswinnaar. Had er op 'gewed' met de pick 'em challenge.

• PetNL
NuCl3aR schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 22:31:
[...]

Yup, maar nu zijn ze geen groepswinnaar. Had er op 'gewed' met de pick 'em challenge.
Zelfde als NIP is C9 tactisch gezien juist erg sterk, als je dan met een team als VP in de poule zit is soms het kiezen voor het pad met de lichtste weerstand verstandiger.

Extra game tegen een tegenspeler die je waarschijnlijk goed kunt hebben en om de flow te krijgen heb je ook nog eens.
En als Nederlander zou je moeten weten hoe belangrijk flow is in een toernooi. Helemaal als outsider.

• Grim
PetNL schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 22:43:
[...]

Zelfde als NIP is C9 tactisch gezien juist erg sterk, als je dan met een team als VP in de poule zit is soms het kiezen voor het pad met de lichtste weerstand verstandiger.

Extra game tegen een tegenspeler die je waarschijnlijk goed kunt hebben en om de flow te krijgen heb je ook nog eens.
En als Nederlander zou je moeten weten hoe belangrijk flow is in een toernooi. Helemaal als outsider.
Geen idee waar je het exact over hebt. :p

PS: Ik ben geen Nederlander ;)

• PetNL
NuCl3aR schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 22:49:
[...]

Geen idee waar je het exact over hebt. :p

PS: Ik ben geen Nederlander ;)
Dat wedden puur performance-wise niet juist is. Er zijn meer factoren die meetellen.
Een team die "groeit" in een toernooi kan soms kiezen voor een tactische loss als dat in hun voordeel is.

Sommige mensen zijn heel goed als ze ook maar spelen, sommige mensen zijn een warm-up nodig. Dat zeg maar.

Heb het niet live gezien maar ik ben echt benieuwd naar die actie van FalleN, als dat geen muis-oppakken-en-verslepen actie is heb ik m'n twijfels.

[ Voor 13% gewijzigd door PetNL op 20-08-2015 23:17 ]

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:03
Nog geen drop gehad maar ... wel 18/24 punten van dag 1 binnen

Add me on Steam

• Marc J
  • Laatst online: 21-11 18:41
Ik had toch een mooie 1v3 vandaag he :')
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=fPepKYC_5kM]

/id/itsmarcj

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 13:55

JoSchaap

Had a life, got a modem..

volvo matchmaking.. t blijft raar :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CYpLYHZ.jpg

*edit* unranked was DMG die lang niet gespeeld had

[ Voor 23% gewijzigd door JoSchaap op 21-08-2015 00:54 ]

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:51
http://steamcommunity.com/id/Mr_Rolandos

VACaction of ging over hem heel discussie afgelopen dagen?
xeoMe schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 01:28:

Nee dat is een ander.

Hij zei vroeger wel eens iets hier in het topic.
Begrijp niet hoe iemand met 1k uren besluit om te gaan hacken. Maar hij voelde hem blijkbaar al aankomen want zn dure skins zijn uit zn inventory.
Heb begin dit jaar ergens nog met hem gespeeld.

• Whis!
  • Niet online
Mocht het hier nog niet staan: ik zie net in de store dat CS:GO in de aanbieding is voor €6,99...

• Pykow
  • Nu online
wambamNL schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 07:42:
Begrijp niet hoe iemand met 1k uren besluit om te gaan hacken. Maar hij voelde hem blijkbaar al aankomen want zn dure skins zijn uit zn inventory.
Heb begin dit jaar ergens nog met hem gespeeld.
Kom ik aan met maar 18 uur CSGO haha. Nog niet veel gespeeld.
Team fortress 2 zit ik dan wel op 4292 uren. Speel ook vanaf 2007 ;)

• Grim
JoSchaap schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 00:52:
volvo matchmaking.. t blijft raar :)

[afbeelding]

*edit* unranked was DMG die lang niet gespeeld had
Is normaal als je met één iemand queued die een veel hogere rank heeft.
xeoMe schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 01:28:

Het is geen VAC-ban maar een game ban uitgedeeld via Overwatch. Kan dus bijvoorbeeld ook voor griefing zijn en dan duurt zo een ban ongeveer een maand. Puur speculatie of het voor cheats is of niet.
wambamNL schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 07:42:
Begrijp niet hoe iemand met 1k uren besluit om te gaan hacken.
Kan ook voor griefing zijn. Dat weet je niet, het is een game ban (overwatch) geen VAC.

Pykow schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 09:29:
[...]

Kom ik aan met maar 18 uur CSGO haha. Nog niet veel gespeeld.
Team fortress 2 zit ik dan wel op 4292 uren. Speel ook vanaf 2007 ;)
Ja in een half jaar 500+ uur in csgo gestopt :s is aardig verslavend moet ik toegeven.
NuCl3aR schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 09:36:
[...]

Is normaal als je met één iemand queue'd die een veel hogere rank heeft.

[...]

Het is geen VAC-ban maar een game ban uitgedeeld via Overwatch. Kan dus bijvoorbeeld ook voor griefing zijn en dan duurt zo een ban ongeveer een maand. Puur speculatie of het voor cheats is of niet.

[...]

Kan ook voor griefing zijn. Dat weet je niet, het is een game ban (overwatch) geen VAC.
Ah ok. Mijn fout dacht dat het een vac ban was.

• ghostman

ghostman

dwarf

Even een vraagje. Ik zit te kijken naar een fatsoenlijke headset, maar ik zit erg te twijfelen tussen stereo en 5.1/7.1 (virtueel). Wat hebben jullie? Ik lees dat 5.1/7.1 juist slechter is of irritant is om te gebruiken.

Pagina: 1 ... 158 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic