A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Dat. En mensen die zich ergeren aan communicatie, zouden moeten beginnen met het juiste voorbeeld.hmr schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:36:
[...]
Ik beschuldig jou ook helemaal nergens van, maar het is gewoon een constatering.... Nog zoiets is mensen die voor hun score spelen ... Blergh :[. Speel gewoon voor je team.. Hoe vaak ik wel niet merk dat mensen niet doorpushen of niet entry willen lopen terwijl ze wel beste spawn hebben.
Of nog zo ergerlijk, wachten met doorlopen om een hoek terwijl een teammate al lang beschoten wordt ipv door lopen en er een 2v1 van maken. Zoveel kleine dingen die je vooral onder SMFC niveau nog veel te veel fout ziet gaan...
tl;dr = mensen spelen echt nog teveel voor de score op alles onder SMFC!
Als je net gaat spelen, call je wat je gaat doen. En dan niet 1 keer, maar gewoon het hele potje door.
Het gaat vaak hier mis, en ik merk dat ik altijd positief en energiek begin, en als 't goed gaat, hou ik dat redelijk vol, en als 't mis gaat dan wordt het stilletjes aan minder.
Achja, het is een curve, spelen met leuke mensen scheelt meer dan de helft.
Gisteren een potje met een random dude, en 't was gewoon harstikke toffe pot.
Inderdaad. Maar hoe grappig dat z'n eigen chick Hongaars ishmr schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:55:
[...]
Moet je je toch even beter in gaan lezen amigo
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Zo ingewikkeld is het toch niet. Als je teveel rondes verliest omdat je slechtere wapens hebt dan de tegenstander (en geen granaten), krap je je op je achterhoofd en koop je met zijn allen even een ronde niet, om de ronde daarna met gelijkwaardige wapens te kunnen spelen.Pykow schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:48:
[...]
Ik weet nog helemaal niks over ECO rounds, wanneer je wel of iets niet moet kopen.
In CS 1.6 en CSS hield ik daar ook geen rekening mee, sterker nog ik heb wat matches gespeeld met Moustach gaming (High+ skill niveau waren ze op dat moment) en ze hebben me niks uitgelegd over het wel en niet kopen van wapens (Dat was in CSS)
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Wat zijn nog zo grote fouten die LE(M) maken vs SMFC/Globals?hmr schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:36:
[...]
Ik beschuldig jou ook helemaal nergens van, maar het is gewoon een constatering.... Nog zoiets is mensen die voor hun score spelen ... Blergh :[. Speel gewoon voor je team.. Hoe vaak ik wel niet merk dat mensen niet doorpushen of niet entry willen lopen terwijl ze wel beste spawn hebben.
Of nog zo ergerlijk, wachten met doorlopen om een hoek terwijl een teammate al lang beschoten wordt ipv door lopen en er een 2v1 van maken. Zoveel kleine dingen die je vooral onder SMFC niveau nog veel te veel fout ziet gaan...
tl;dr = mensen spelen echt nog teveel voor de score op alles onder SMFC!
I want tips ^^
Als je gewoon voor de lol of casual die game speelt dan hoef je daar ook geen rekening mee te houden, dan houd je meestal rekening met jezelf. Maar als je competitive wilt spelen dan zul je daar wel rekening mee moeten houden. Als jij als enige rond loopt met een AK of een M4 en de rest van je team met pistols dan weet je gewoon dat je firepower te kort komt en het heel waarschijnlijk is dat jij die ronde ook dood zal gaan. Dan ben je dus gewoon money aan het burnen en dat kost je gewoon een match want de potjes erop loop je dus wederom met minder firepower.Pykow schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:48:
[...]
Ik weet nog helemaal niks over ECO rounds, wanneer je wel of iets niet moet kopen.
In CS 1.6 en CSS hield ik daar ook geen rekening mee, sterker nog ik heb wat matches gespeeld met Moustach gaming (High+ skill niveau waren ze op dat moment) en ze hebben me niks uitgelegd over het wel en niet kopen van wapens (Dat was in CSS)
Dat hele geld systeem ofwel de economie in het spel speelt een behoorlijk grote rol. Het gaat dieper dan alleen schieten, callen en je corners checken. Als je op een gegeven moment zonder geld komt te zitten terwijl het andere team gewoon vol op de AWP's zit en AK's of M4's dan kunnen ze je hard gaan steamrollen. Exact de reden dat je soms wel eens voor een teammaat een gun dropt of dat een teammaat je wel eens kan vragen of je een AK voor ze kan kopen oid.
Edit: wat trouwens ook heel belangrijk is dat je je beseft dat je als team speelt. Als iemand een AWP heeft en ergens naar toe gaat dan ga je altijd met zijn tweetjes. Eentje met een AK bijvoorbeeld die dekt dan een bepaalde corner af zodat ze de AWP'er niet kunnen rushen en killen. Dat soort stuff maakt CS:GO echt een geweldig spel en inderdaad speel je dus vaak ook niet voor je score maar voor het team. De AWP'er knalt iedereen af en jij beschermt die gast. Als je een goede AWP'er in je team hebt dan is dat echt goud waard.
[ Voor 15% gewijzigd door DAMAGE op 18-08-2015 14:23 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Eco round is idd een geld besparingsronde, je koopt niet of nauwelijks wat, mss een smoke of flash om te kunnen rushen/blocken en dan ga je vaak met zijn allen vol rushen op 1 site als t of voorzichtig spelen als ct. de p226 of evt een tec9/5-7 kopen zodat je wel wat hebt maar het niet je volle inkomen van evt losing round kost. Hierdoor kan je de round erna of evt 2 rounds erna volle uitrusting halen met ak/m4 en armor + nades en kits.Pykow schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:48:
[...]
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Aanstaande donderdag begint het!teupje schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:11:
Wat denken we van aanstaand weekend in Keulen jongens? Wie is jullie favoriet?
En het wordt episch! Nog zijn zoveel topteams kanshebber voor de prijs:
NiP: Titelverdediger, maar hebben niets laten zien afgelopen jaar. In een vlog geeft Zeus (van Navi) aan dat NiP iedereen aan het vernietigen is in pracs.
Fnatic: Meest consistente team van afgelopen maanden, maar afgelopen toernooien ook weinig laten zien.
TSM: Zien er sterk uit, vooral tegen fnatic. Maar toch redelijk kansloos tegen Envyus bij de IEM. Toch een grote kanshebber omdat ze alleen op hun slechtste map hebben gespeeld.
EnvyUs: nieuwe line-up. Lieten TSM en Mouz kansloos bij de IEM, waar ze maar 1 map verloren.
Virtus Pro: won CEVO lan behoorlijk indrukwekkend. Als ze 3 rondes achter elkaar pakken, komt de trein op gang en zijn ze door geen enkel team meer te stoppen.
Navi: Zeer sterk. Maar op de CEVO lan finals verloren van VP.
En dan heb je nog de underdogs C9, Luminosity, renegades, kinguin, mouzsports en het nieuwe titan.
Ik verwacht weinig van C9. Denk dat de topteams deze jongen nu niet meer gaan onderschatten.
Het nieuwe titan kan ver gaan komen, omdat niemand ze echt heeft zien spelen wordt anti-stratten onmogelijk.
Ik denk uiteindelijk dat het tussen Envy, fnatic en TSM gaat. Al hoop ik dat NiP en VP ver gaan komen.
Heb 25,- op TSM staan..rnenator schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:38:
[...]
Aanstaande donderdag begint het!
NiP: Titelverdediger, maar hebben niets laten zien afgelopen jaar. In een vlog geeft Zeus (van Navi) aan dat NiP iedereen aan het vernietigen is in pracs.
Fnatic: Meest consistente team van afgelopen maanden, maar afgelopen toernooien ook weinig laten zien.
TSM: Zien er sterk uit, vooral tegen fnatic. Maar toch redelijk kansloos tegen Envyus bij de IEM. Toch een grote kanshebber omdat ze alleen op hun slechtste map hebben gespeeld.
EnvyUs: nieuwe line-up. Lieten TSM en Mouz kansloos bij de IEM, waar ze maar 1 map verloren.
Virtus Pro: won CEVO lan behoorlijk indrukwekkend. Als ze 3 rondes achter elkaar pakken, komt de trein op gang en zijn ze door geen enkel team meer te stoppen.
En dan heb je nog de underdogs C9, Luminosity, renegades, kinguin, mouzsports en het nieuwe titan.
Ik verwacht weinig van C9. Denk dat de topteams deze jongen nu niet meer gaan onderschatten.
Het nieuwe titan kan ver gaan komen, omdat niemand ze echt heeft zien spelen wordt anti-stratten onmogelijk.
Ik denk uiteindelijk dat het tussen Envy, fnatic en TSM gaat. Al hoop ik dat NiP en VP ver gaan komen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik denk zelf dat fnatic of tsm deze pakt
[ Voor 14% gewijzigd door Shotcaller777 op 18-08-2015 14:49 ]
Het word zeker episch, heb er zin in manrnenator schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:38:
[...]
Aanstaande donderdag begint het!
Ik hoop op NiP, op de 1 of andere manier heb ik toch een zwak voor die gasten.
Je kunt er gewoon geen streep meer onder trekken, elk team heeft zich het laatste jaar wel van de goede maar ook de mindere kant laten zien. Persoonlijk ben ik nog altijd een NiP liefhebber en ik gun ze het weer eens.
Hoop ook dat Kinguin en mouz zich eens flink laten zien deze major.
bl44t
Donderdag kan ik nog kijken, daarna waarschijnlijk alleen de re-runs. Ah well. :)\
volgende keer gewoon lekker leavenghostman schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 23:47:
[...]
Hebben het geprobeerd, maar werkte niet. Ze waren met zijn tweeën en volgens mij kon er 1 geen Engels.
Want wil graag deranken, dus eens per week een match verlaten maakt het dan iets sneller:)
Wel vet dat CSGO nu al zo populair is dat het in bioscopen wordt uitgezonden hahaYaaD schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 15:11:
Gaat er iemand nog hier kijken in de bioscoop? https://www.pathe.nl/film...esl-counter-strike-finals
Voor degene die die Pick'ems gaan doen: houdt rekening met Kinguin!
Heb hun naam nog niet voorbij zien komen, maar men, deze gasten zijn op stoom.
Ze hebben eindelijk hun flow gevonden in het team en gaan het killen
[ Voor 26% gewijzigd door Wereldkaart op 18-08-2015 16:10 ]
Ik zei al tegen mijn vriendin, kom zondag biosje doenWereldkaart schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:07:
[...]
Wel vet dat CSGO nu al zo populair is dat het in bioscopen wordt uitgezonden haha
Helaas trapte ze er niet in hahaha,
Angelo NL / Global Cargo VTC
Nu al ...Wereldkaart schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:07:
[...]
Wel vet dat CSGO nu al zo populair is dat het in bioscopen wordt uitgezonden haha
Ik denk dat ESL die zaal gewoon gehuurd heeft. Het is helaas niet zo dat Pathé echt betrokken is bij esports.
Is iemand al een keer bij zo'n event geweest? Een 1080p 24fps stream kijken op een groot scherm lijkt me irritant. Of doen ze 4k 60fps ?
Kom wel langs Keulen tijdens het evenement, maar 37,50 piek om naar 10 gamers te kijken gaat me iets te ver.rnenator schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:10:
[...]
Nu al ...
Ik denk dat ESL die zaal gewoon gehuurd heeft. Het is helaas niet zo dat Pathé echt betrokken is bij esports.
Is iemand al een keer bij zo'n event geweest? Een 1080p 24fps stream kijken op een groot scherm lijkt me irritant. Of doen ze 4k 60fps ?
Vindt trouwens de streams met commentaar vele malen leuker.
Weet iemand de naam van die Rus trouwens? Hij is geweldig met z'n GIF's tussendoor en z'n KookKookkills
Ik denk dat je Rahim bedoelt.Wereldkaart schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:11:
[...]
Weet iemand de naam van die Rus trouwens? Hij is geweldig met z'n GIF's tussendoor en z'n KookKookkills
Maak gewoon een 2e Steam account aan ipv andere mensen te vervelen omdat jij wilt deranken..Wereldkaart schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:04:
Weet iemand of je ELO points verliest als je een match verlaat na ronde 1?
Want wil graag deranken, dus eens per week een match verlaten maakt het dan iets sneller:)
En je team?Wereldkaart schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:04:
Ik ga er vanuit dat ze gewoon Twitch.tv aanzettenrnenator schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:10:
[...]
Nu al ...
Totdat je dat te vaak doet en je 2 weken moet wachten tot je weer mag spelenAmbition88 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 15:56:
[...]
volgende keer gewoon lekker leavenis de fun er bij hun ook snel vanaf, gewoon niks van aantrekken het gebeurt nou eenmaal, helaas.
mja bedoelde ook niet letterlijk leaven, gewoon lekker minimizen en gaan youtuben ofzo =)ghostman schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 17:55:
[...]
Totdat je dat te vaak doet en je 2 weken moet wachten tot je weer mag spelen
Nee dat werkt lekker.Ambition88 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 17:56:
[...]
mja bedoelde ook niet letterlijk leaven, gewoon lekker minimizen en gaan youtuben ofzo =)
Gewoon alleen een p90 pakken elke ronde en gaan rushen. Meestal pak je wel 1 a 2 killd omdat ze er niet verwachten
Steam: Ryada.
wat werkt lekker?wambamNL schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 17:57:
[...]
Nee dat werkt lekker.
Gewoon alleen een p90 pakken elke ronde en gaan rushen. Meestal pak je wel 1 a 2 killd omdat ze er niet verwachten
Verwijderd
Signature
Tering, wat een hufterig gedrag. Eigenlijk naai je sowieso je team als je op deze manier gaat spelen, maar goed. Koop dan nog een keer CSGO, op een ander account.Wereldkaart schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:04:
Dat dus. Lekker voor de rest die wel gewoon wil winnen.
Wat mij betreft mag hij lekker een lange ban krijgenghostman schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 17:55:
[...]
Totdat je dat te vaak doet en je 2 weken moet wachten tot je weer mag spelen
Gewoon iig je best doen. Verliezen gebeurt vanzelf wel eens...wambamNL schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 17:57:
[...]
Nee dat werkt lekker.
En, speel aub niet met vrienden op die manier, maar neem aan dat je dat niet in je hoofd haalt.
Is wel een tof wapen, maar koop hem eigenlijk nooit. In arms race en DM weer welVerwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:01:
Ben ik de enige die de MAG-7 zwaar underrated vind? Heerlijk wapentje bij halve eco rounds op sommige maps. Bijna altijd 1 hit kill op short range. Perfect om bijvoorbeeld Short of B op Dust2 te houden. En dan die 900 Kill bonus. Snap niet waarom mensen hem nooit gebruiken
Afk gaan. Word je gekicked. En te vaak gekicked worden is ook een ban met dezelfde tijd als leaven. Vond dat deranken nutteloos. Koop gewoon een smurf als je dat zo graag wilt. En ga niet andere mensen hun game vekloten.
QFTwambamNL schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:05:
[...]
Afk gaan. Word je gekicked. En te vaak gekicked worden is ook een ban met dezelfde tijd als leaven. Vond dat deranken nutteloos. Koop gewoon een smurf als je dat zo graag wilt. En ga niet andere mensen hun game vekloten.
Meestal wat ik doe is gewoon boven aan proberen te komen, maar op een relaxte manier. Dus gewoon Spotify aan en rustig gamen.Ambition88 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 17:56:
[...]
mja bedoelde ook niet letterlijk leaven, gewoon lekker minimizen en gaan youtuben ofzo =)
smurfs, deranken, andere hun game verkloten? wait whut, waar heb je het over?wambamNL schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:05:
[...]
ja kan opzich ook wel, zolang je je niet eraan blijft ergeren, en gewoon lekker kan fraggen ook goedMeestal wat ik doe is gewoon boven aan proberen te komen, maar op een relaxte manier. Dus gewoon Spotify aan en rustig gamen.
Aangezien hier niemand op geantwoord heeft vanwege de ondertussen toch wel dagelijkse drama.Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:28:
[...]
Als je bijvoorbeeld de bom als CT op de minimap ziet als je op Dust 2 op B site staat, dan kun je net niet zien of die op short of long ligt. Als ik dan vraag waar de bom is en ze zeggen niks hoe moet ik dan weten waar de vijand ongeveer is? Dat soort kleine dingen kunnen je rounds en dus matches kosten.
Enkele commands met uitgebreide uitleg om je radar in te stellen zodat je meer ziet: Dramaqueens
Steam: Grim
Ik gebruik hem ook wel eens, echt een leuk wapen ja. Maar wanneer je moet rotaten of wat langere afstanden hebt heb je wel een probleem.Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:01:
Ben ik de enige die de MAG-7 zwaar underrated vind? Heerlijk wapentje bij halve eco rounds op sommige maps. Bijna altijd 1 hit kill op short range. Perfect om bijvoorbeeld Short of B op Dust2 te houden. En dan die 900 Kill bonus. Snap niet waarom mensen hem nooit gebruiken
Het is gewoon even wennen maar is wel nodig, een lage sens is gewoon erg precies. Maar 400 1.6 is ook wel erg, als je het niet fijn vind kan je ook gewoon 400 2.2 ofzo gebruiken.mimang schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:02:
Heb een nieuwe muis, een Steelseries Rival, snap echt niet hoe mensen op 400 DPI 1.6 ig kunnen spelen man... Ik word helemaal gek
Nee zo spel ik uberhaupt niet maar aangezien sommige mensen zo graag wouden deranken is dat wel de oplossing die het meest in het midden ligt naar mijn mening. Als ze niet een nieuw account willen kopen. Deranken expres vind ik gewoon nutteloos zeker als iemand gewoon de game joined en er dan uit alt tabbed en youtube gaat kijken.
Zwaarder straffen zou niet verkeerd zijn, maar dan pak je ook de mensen die door onmacht niet meer kunnen spelen, denk aan disconnects of aan pc's die opeens niet meer goed werken.wambamNL schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:26:
[...]
Nee zo spel ik uberhaupt niet maar aangezien sommige mensen zo graag wouden deranken is dat wel de oplossing die het meest in het midden ligt naar mijn mening. Als ze niet een nieuw account willen kopen. Deranken expres vind ik gewoon nutteloos zeker als iemand gewoon de game joined en er dan uit alt tabbed en youtube gaat kijken.
Of, als er echt nood aan de man is, situatie thuis?
Anyway, ik moedig 't niet aan
Om wat makkelijke voorbeelden te geven:
400DPI * 2 ingame sens. = 800
800DPI * 1 ingame sens. = 800
1600DPI * 0.5 ingame sens. = 800
EDIT:reactie op het expres deranken door te leaven / AFK te gaan:
1x per week een match leaven is mogelijk, je behoudt gewoon je 30m BAN (als dat het enige is) aangezien je iedere week een strafniveau terug gaat als je clean blijft.
AFK gaan om te deranken is dan nog de beste optie in mijn ogen. Iedereen report je voor griefing en je krijgt voor x maanden een OW ban aan je broek.
[ Voor 47% gewijzigd door Grim op 18-08-2015 18:33 ]
Dat hoor je mij niet zeggen. Vind het alleen een kut instelling als mensen willen deranken. Ik heb een smurf maar die zit in le en probeer ik ook gewoon naar lem te krijgen zoals mijn main. Ik ga niet anderen hun plezier verpesten door hem te deranken.Jo0Lz schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:30:
[...]
Zwaarder straffen zou niet verkeerd zijn, maar dan pak je ook de mensen die door onmacht niet meer kunnen spelen, denk aan disconnects of aan pc's die opeens niet meer goed werken.
Of, als er echt nood aan de man is, situatie thuis?
Anyway, ik moedig 't niet aan
Attaboy!wambamNL schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:36:
[...]
Dat hoor je mij niet zeggen. Vind het alleen een kut instelling als mensen willen deranken. Ik heb een smurf maar die zit in le en probeer ik ook gewoon naar lem te krijgen zoals mijn main. Ik ga niet anderen hun plezier verpesten door hem te deranken.
Mag ik nu ook een aai over mijn hoofd
Verwijderd
Om even terug te komen op vorige week:
a: Smurfen is stom
b: Smurfen is vet
c: Deranken is cheaten
d: Deranken mag
+1Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 19:09:
Hey leuk! De wekelijkse smurf/derank discussie is weer begonnen.
[ Voor 83% gewijzigd door Chaoss op 08-09-2015 17:53 ]
https://www.youtube.com/channel/UC6IRsxeYFl96apFs2KE1xGQ http://steamcommunity.com/id/5432167/ http://steamcommunity.com/groups/PaperclipsParty
Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 19:09:
Hey leuk! De wekelijkse smurf/derank discussie is weer begonnen.
Deranken is cheaten? Shit, VAC incoming
Sorry nog van gister man... Was tientje blauwVerwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:01:
Verwijderd
PetNL, Wat is er gister gebeurd dan xD
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2015 20:54 ]
Een handige saturation toggler, ik vind het net wat lekker spelen omdat ik de enemies net wat eerder kan spotten
Of je gebruikt een 'echt' programma waarvan de code openlijk beschikbaar is ipv een shady download link.Cris89 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 22:06:
Ik weet niet of iemand anders het ook gebruikt maar ik dacht ik deel het hier even; https://www.reddit.com/r/...t/ati_saturation_toggler/
Een handige saturation toggler, ik vind het net wat lekker spelen omdat ik de enemies net wat eerder kan spottenVeel pro's gebruiken dit ook, bij nVidia kaarten heet het geloof ik digital vibrance. Deze tool zorgt ervoor dat je makkelijk kun togglen tussen je saturation.
http://vibrancegui.com/
Code is hier overigens openlijk beschikbaar: https://www.reddit.com/r/...k/saturation_toggler_v12/NuCl3aR schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 22:32:
[...]
Of je gebruikt een 'echt' programma waarvan de code openlijk beschikbaar is ipv een shady download link.
http://vibrancegui.com/
Nope, ik doe dat ook en wil geeneens anders meer haha, ben het zo gewend dat als ik digital vibrance teurg op 50% zet ik alles maar saai vind lijken. Digital vibrance kleurt ook lekker in andere games tbh, zoals gta V of LoL, geen problemen mee.eXec schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 00:28:
Ben ik dan werkelijk de enige die in Windows ook met 100% Digital Vibrance werkt? Zelfs op mijn tweede scherm, welke draait via de GPU van mijn CPU heb ik 'm omhoog gezet...
Verwijderd
Same here, maar mijn (werk/school) laptop staat vanwege grafisch ontwerpen digital vibrance mooi uit. Fftjes aan gehad, maar dat was echt bende met ontwerpen.Scrtz schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 01:17:
[...]
Nope, ik doe dat ook en wil geeneens anders meer haha, ben het zo gewend dat als ik digital vibrance teurg op 50% zet ik alles maar saai vind lijken. Digital vibrance kleurt ook lekker in andere games tbh, zoals gta V of LoL, geen problemen mee.
Mja, het is voor films en dergelijke ook niet echt bevorderlijk. Ik zet 't alleen aan voor CS:GO, met dat tooltje. Heb 't een tijdje niet gebruikt omdat de gamma verneukt werd in Windows zelf als ik het spel afsloot, maar dat was tijdens de insider preview van Windows 10.Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 07:22:
[...]
Same here, maar mijn (werk/school) laptop staat vanwege grafisch ontwerpen digital vibrance mooi uit. Fftjes aan gehad, maar dat was echt bende met ontwerpen.
Nu werkt het wel prima eigenlijk
2 potjes waar direct in de 1e ronde iemand leavede.
Een team vol scheldende mafkezen. En uiteraard, Voice uit en een lekker muziekje opzetten.
Wel een prachtige ace gehaald
Mijn hele team was al dood en ik speelde tegen 2 Awp's en 3 AK's.
Hele team frantic schreeuwen
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
laatste potje van gisteren was voor mij juist wel aardig haha. Wij met 5 premade op cache. 16-6 gewonnen, toen wij op 10 gewonnen rondes stonden begonnen de enemy's te leaven. Uiteindelijk waren het nog 4 bots plus 1 speler +) (LE / LEM ranks)hexta schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 08:56:
Gister weer een niet zo leuke game avond gehad.
2 potjes waar direct in de 1e ronde iemand leavede.
Een team vol scheldende mafkezen. En uiteraard, Voice uit en een lekker muziekje opzetten.Maar toch jammer.
Wel een prachtige ace gehaaldTegen iedereens verwachting in want ik was eco gegaan.
Mijn hele team was al dood en ik speelde tegen 2 Awp's en 3 AK's.
Hele team frantic schreeuwen![]()
Dat was wel weer even leuk.
Maar de laatste van de enemy's gaf niet op, en vocht door tot het bittere einde.MisterEagle schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 09:02:
[...]
laatste potje van gisteren was voor mij juist wel aardig haha. Wij met 5 premade op cache. 16-6 gewonnen, toen wij op 10 gewonnen rondes stonden begonnen de enemy's te leaven. Uiteindelijk waren het nog 4 bots plus 1 speler +) (LE / LEM ranks)
Die kon 4 bots overnemen, hij had zich iig niet verveelt.
Daarna ook een potje 16-14 verloren, waar rond de 40 kills en de nummer laatste niet boven de 10. De sfeer was goed en de potjes waren leuk, maar dat zijn toch dingen die ik echt wel minder vind..
Dat laatste potje was tegen smurfs, DMG's schieten niet zo hard
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Add me! http://steamcommunity.com/profiles/76561197972290560/
Die ranks slaan echt nergens meer op. Speelde gisteren solo met een premade van 4, allemaal LE/LEM. 1 ervan gebruikte zijn headset. De rest deed niets met footsteps of ander geluid. En de movement was om te janken zo slecht. Maar wel gewonnen.hmr schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 09:49:
Dat laatste potje was tegen smurfs, DMG's schieten niet zo hardhaha!
Nou, wij hadden ook een bot hoor, bot failsnailMisterEagle schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 09:02:
[...]
laatste potje van gisteren was voor mij juist wel aardig haha. Wij met 5 premade op cache. 16-6 gewonnen, toen wij op 10 gewonnen rondes stonden begonnen de enemy's te leaven. Uiteindelijk waren het nog 4 bots plus 1 speler +) (LE / LEM ranks)
Daar heb ik wel respect voor.TheRecklezz schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 09:19:
[...]
Maar de laatste van de enemy's gaf niet op, en vocht door tot het bittere einde.
Ik vraag me af als die kerel nou match geleaved was of je dan nog door moet spelen of nietTheRecklezz schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 09:19:
[...]
Maar de laatste van de enemy's gaf niet op, en vocht door tot het bittere einde.
Bit wambam was ook real hoor gister op dust 2....markdm schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 10:13:
[...]
Nou, wij hadden ook een bot hoor, bot failsnail
Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 07:22:
[...]
Same here, maar mijn (werk/school) laptop staat vanwege grafisch ontwerpen digital vibrance mooi uit. Fftjes aan gehad, maar dat was echt bende met ontwerpen.
Ja het scheelt wel dat ik mijn gamepc ook alleen maar gebruik voor te gamen, films stream ik door naar mijn tv en kijk ik dus niet op mijn monitor, de rest doe ik eigenlijk op mijn retina macbook zoals foto's etc.Jo0Lz schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 08:04:
[...]
Mja, het is voor films en dergelijke ook niet echt bevorderlijk. Ik zet 't alleen aan voor CS:GO, met dat tooltje. Heb 't een tijdje niet gebruikt omdat de gamma verneukt werd in Windows zelf als ik het spel afsloot, maar dat was tijdens de insider preview van Windows 10.
Nu werkt het wel prima eigenlijk
Toch redelijk negatieve vibe in die video. Je kan natuurlijk ook teveel bootcampen.
Wel fijn om te horen dat NiP in vorm is.
Dat vroegen wij ons ook af, en hebben het hem ook gevraagd te leaven, maar hij ging nietTheAnthonyNL schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 10:41:
[...]
Ik vraag me af als die kerel nou match geleaved was of je dan nog door moet spelen of niet
och, dat heeft iedereen wel ismarkdm schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 10:13:
[...]
Nou, wij hadden ook een bot hoor, bot failsnail
[ Voor 25% gewijzigd door MisterEagle op 19-08-2015 11:05 ]
Heb je geadd. Ben raptor-be. Kan deze avond wel niet.Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 09:55:
Zijn er vanavond mensen rond GN3 die een paar potjes comp willen spelen?
Add me! http://steamcommunity.com/profiles/76561197972290560/
Dan moet je idd tegen 5 bots spelen. Hebben we (een paar maten en ik) 2 maanden terug meegemaakt.MisterEagle schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 11:04:
[...]
Dat vroegen wij ons ook af, en hebben het hem ook gevraagd te leaven, maar hij ging niet
[...]
och, dat heeft iedereen wel is
Ja het ging me ook puur om dat stukje van NiP ^^JunkieLimbo schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 10:56:
[...]
Toch redelijk negatieve vibe in die video. Je kan natuurlijk ook teveel bootcampen.
Wel fijn om te horen dat NiP in vorm is.
Ja, vergelijk dat met NiP of de Braziliaanse boys Luminosity: https://www.youtube.com/watch?v=kb7v104pX7k. Die hebben het duidelijk beter naar hun zin.JunkieLimbo schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 10:56:
[...]
Het is gewoon een professioneel team. Bij Barcalona zijn ze ook niet allemaal vrienden van elkaar. Bij Virtus Pro spreken ze buiten het spel ook amper met elkaar.
Ik vind het wel top dat hij er eerlijk over doet. Je krijgt een beetje een beeld hoe dit achter de schermen allemaal werkt. Ze weten van elkaar hoeveel ze spelen. Ze wisselen demo's uit van elkaars wedstrijden. (zie Luminosity video) Heel gemoedelijk eigenlijk.
Verwijderd
Ik dus ookScrtz schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 10:52:
[...]
[...]
Ja het scheelt wel dat ik mijn gamepc ook alleen maar gebruik voor te gamen, films stream ik door naar mijn tv en kijk ik dus niet op mijn monitor, de rest doe ik eigenlijk op mijn retina macbook zoals foto's etc.
Mja, ik kijk eigenlijk weinig tv, maar als ik wat kijk doe ik 't meestal op m'n tv. Alleen kan ik niet wennen aan die vibrance in Windows, gebruik teveel devices dus dan is het verschil er steeds weer...Scrtz schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 10:52:
[...]
[...]
Ja het scheelt wel dat ik mijn gamepc ook alleen maar gebruik voor te gamen, films stream ik door naar mijn tv en kijk ik dus niet op mijn monitor, de rest doe ik eigenlijk op mijn retina macbook zoals foto's etc.
Wel niet?sdke schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 11:10:
[...]
Heb je geadd. Ben raptor-be. Kan deze avond wel niet.
Het is op zich handig als je niet hoeft te switchen, maar met zo'n programma hoef je daar niet meer aan te denken. Vind dat wel zo fijn, spelen met extra kleur, de rest "normaal".
Op m'n andere pc's heb ik het niet staan, ook de pc die m'n kids gebruiken om te gamen laat ik gewoon op de normale instellingen. Alhoewel ze het verschil ook gewoon nog niet eens zien, dus wat dat betreft
Minder tekst, meer frags J000;ZJo0Lz schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 11:45:
[...]
Mja, ik kijk eigenlijk weinig tv, maar als ik wat kijk doe ik 't meestal op m'n tv. Alleen kan ik niet wennen aan die vibrance in Windows, gebruik teveel devices dus dan is het verschil er steeds weer...
[...]
Wel niet?
[...]
Het is op zich handig als je niet hoeft te switchen, maar met zo'n programma hoef je daar niet meer aan te denken. Vind dat wel zo fijn, spelen met extra kleur, de rest "normaal".
Op m'n andere pc's heb ik het niet staan, ook de pc die m'n kids gebruiken om te gamen laat ik gewoon op de normale instellingen. Alhoewel ze het verschil ook gewoon nog niet eens zien, dus wat dat betreft
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Die laatste game. In de warmup 12 kills ofzo, heel de match daarna nog niet eens de helft
Zal iets Belgisch (Vlaams) zijn want ik versta het perfect.
Ah, dat zou kunnen. Ik vond 't maar raar, maar misschien klopt 't ook welNuCl3aR schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 11:51:
[...]
Zal iets Belgisch (Vlaams) zijn want ik versta het perfect.
Maak even een filmpje van mijn USP ronde op Cobble of die noscope awpJo0Lz schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 11:57:
[...]
Ah, dat zou kunnen. Ik vond 't maar raar, maar misschien klopt 't ook wel
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Het is mn smurf hahateupje schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:38:
[...]
Maak gewoon een 2e Steam account aan ipv andere mensen te vervelen omdat jij wilt deranken..
Dan maak je een derde account. Zelfde punt blijft standhouden.
Bedoel je dan dat je gaat trollen op je nieuwe account? Ik vind sowieso dat als je wilt deranken, je maar 4 andere mensen vindt die willen deranken. Dan kan je met +left lekker de hele match AFK staan. Heeft je team geen last van je.wambamNL schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 13:37:
[...]
Dan maak je een derde account. Zelfde punt blijft standhouden.
+forward; +leftBrogala schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 14:05:
[...]
Bedoel je dan dat je gaat trollen op je nieuwe account? Ik vind sowieso dat als je wilt deranken, je maar 4 andere mensen vindt die willen deranken. Dan kan je met +left lekker de hele match AFK staan. Heeft je team geen last van je.
Tot dat je paar keer achter elkaar gekicked ben en dat levert weer een BAN op..
Ja inderdaad als je op die manier moet deranken duurt ook maanden.pineapple23 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 14:33:
[...]
Tot dat je paar keer achter elkaar gekicked ben en dat levert weer een BAN op..
Tevaak maak je het mee.... jij wilt moeite doen om te winnen, zit er een deranker in je spel. Ik leave dan maar gewoon want winnen ga je toch niet meer. Ik wil woorden gebruiken maar laat het maar.
[ Voor 87% gewijzigd door Chaoss op 25-08-2015 16:48 ]
Tijd voor VACation.
Hangt ervanaf hoe je je smurf gebruikt. Mijne zit nu 1 rank onder mijn main en wil ik gwn zo hoog mogelijk brengen en gebruik ik alleen om niet op tilt te slaan als het slecht gaat.hexta schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 14:47:
[...]
Namens bijna elke CSGO speler ter wereld; Flikker op. Je bent een loser en je bent niet welkom. Mongool.
Ging niet om een smurf hebben maar om matches verlaten, griefen, trollen, en alles doen om te deranken. ;wambamNL schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 15:06:
[...]
Hangt ervanaf hoe je je smurf gebruikt. Mijne zit nu 1 rank onder mijn main en wil ik gwn zo hoog mogelijk brengen en gebruik ik alleen om niet op tilt te slaan als het slecht gaat.maar je hebt wel gelijk
Ik wist niet over welk stuk je het specifiek had dus vandaar mijn reactiehexta schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 15:08:
[...]
Ging niet om een smurf hebben maar om matches verlaten, griefen, trollen, en alles doen om te deranken. ;
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic