Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 157 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.770 views

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

hmr schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:55:
[...]

Moet je je toch even beter in gaan lezen amigo :)
Geen behoefte aan tbh, want de beste man is helaas niet boeiend genoeg. Tenzij je een goed merk wilt hebben qua blonderingsmiddelen. Maar wie zou er in godsnaam blond willen zijn.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• Jo0Lz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-10 10:05

Jo0Lz

Lick the box!

hmr schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:36:
[...]

Ik beschuldig jou ook helemaal nergens van, maar het is gewoon een constatering.... Nog zoiets is mensen die voor hun score spelen ... Blergh :[. Speel gewoon voor je team.. Hoe vaak ik wel niet merk dat mensen niet doorpushen of niet entry willen lopen terwijl ze wel beste spawn hebben.

Of nog zo ergerlijk, wachten met doorlopen om een hoek terwijl een teammate al lang beschoten wordt ipv door lopen en er een 2v1 van maken. Zoveel kleine dingen die je vooral onder SMFC niveau nog veel te veel fout ziet gaan...

tl;dr = mensen spelen echt nog teveel voor de score op alles onder SMFC!
Dat. En mensen die zich ergeren aan communicatie, zouden moeten beginnen met het juiste voorbeeld.

Als je net gaat spelen, call je wat je gaat doen. En dan niet 1 keer, maar gewoon het hele potje door.
Het gaat vaak hier mis, en ik merk dat ik altijd positief en energiek begin, en als 't goed gaat, hou ik dat redelijk vol, en als 't mis gaat dan wordt het stilletjes aan minder.

Achja, het is een curve, spelen met leuke mensen scheelt meer dan de helft.
Gisteren een potje met een random dude, en 't was gewoon harstikke toffe pot. :)

Twitch | YouTube | Jo0Lz#2351 | Steam | Twitter

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-10 11:56

iLikeNoobies

With Big Boobies

hmr schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:55:
[...]

Moet je je toch even beter in gaan lezen amigo :)
Inderdaad. Maar hoe grappig dat z'n eigen chick Hongaars is :+

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Wat denken we van aanstaand weekend in Keulen jongens? Wie is jullie favoriet?

http://steamcommunity.com/id/teupje/

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11 12:30
Pykow schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:48:
[...]

Ik weet nog helemaal niks over ECO rounds, wanneer je wel of iets niet moet kopen.
In CS 1.6 en CSS hield ik daar ook geen rekening mee, sterker nog ik heb wat matches gespeeld met Moustach gaming (High+ skill niveau waren ze op dat moment) en ze hebben me niks uitgelegd over het wel en niet kopen van wapens (Dat was in CSS)
Zo ingewikkeld is het toch niet. Als je teveel rondes verliest omdat je slechtere wapens hebt dan de tegenstander (en geen granaten), krap je je op je achterhoofd en koop je met zijn allen even een ronde niet, om de ronde daarna met gelijkwaardige wapens te kunnen spelen.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-11 08:02
hmr schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:36:
[...]

Ik beschuldig jou ook helemaal nergens van, maar het is gewoon een constatering.... Nog zoiets is mensen die voor hun score spelen ... Blergh :[. Speel gewoon voor je team.. Hoe vaak ik wel niet merk dat mensen niet doorpushen of niet entry willen lopen terwijl ze wel beste spawn hebben.

Of nog zo ergerlijk, wachten met doorlopen om een hoek terwijl een teammate al lang beschoten wordt ipv door lopen en er een 2v1 van maken. Zoveel kleine dingen die je vooral onder SMFC niveau nog veel te veel fout ziet gaan...

tl;dr = mensen spelen echt nog teveel voor de score op alles onder SMFC!
Wat zijn nog zo grote fouten die LE(M) maken vs SMFC/Globals?
I want tips ^^

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

[...]

Ik weet nog helemaal niks over ECO rounds, wanneer je wel of iets niet moet kopen.
In CS 1.6 en CSS hield ik daar ook geen rekening mee, sterker nog ik heb wat matches gespeeld met Moustach gaming (High+ skill niveau waren ze op dat moment) en ze hebben me niks uitgelegd over het wel en niet kopen van wapens (Dat was in CSS)
Als je gewoon voor de lol of casual die game speelt dan hoef je daar ook geen rekening mee te houden, dan houd je meestal rekening met jezelf. Maar als je competitive wilt spelen dan zul je daar wel rekening mee moeten houden. Als jij als enige rond loopt met een AK of een M4 en de rest van je team met pistols dan weet je gewoon dat je firepower te kort komt en het heel waarschijnlijk is dat jij die ronde ook dood zal gaan. Dan ben je dus gewoon money aan het burnen en dat kost je gewoon een match want de potjes erop loop je dus wederom met minder firepower.

Dat hele geld systeem ofwel de economie in het spel speelt een behoorlijk grote rol. Het gaat dieper dan alleen schieten, callen en je corners checken. Als je op een gegeven moment zonder geld komt te zitten terwijl het andere team gewoon vol op de AWP's zit en AK's of M4's dan kunnen ze je hard gaan steamrollen. Exact de reden dat je soms wel eens voor een teammaat een gun dropt of dat een teammaat je wel eens kan vragen of je een AK voor ze kan kopen oid.

Edit: wat trouwens ook heel belangrijk is dat je je beseft dat je als team speelt. Als iemand een AWP heeft en ergens naar toe gaat dan ga je altijd met zijn tweetjes. Eentje met een AK bijvoorbeeld die dekt dan een bepaalde corner af zodat ze de AWP'er niet kunnen rushen en killen. Dat soort stuff maakt CS:GO echt een geweldig spel en inderdaad speel je dus vaak ook niet voor je score maar voor het team. De AWP'er knalt iedereen af en jij beschermt die gast. Als je een goede AWP'er in je team hebt dan is dat echt goud waard.

[ Voor 15% gewijzigd door DAMAGE op 18-08-2015 14:23 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

[...]

Eco round is idd een geld besparingsronde, je koopt niet of nauwelijks wat, mss een smoke of flash om te kunnen rushen/blocken en dan ga je vaak met zijn allen vol rushen op 1 site als t of voorzichtig spelen als ct. de p226 of evt een tec9/5-7 kopen zodat je wel wat hebt maar het niet je volle inkomen van evt losing round kost. Hierdoor kan je de round erna of evt 2 rounds erna volle uitrusting halen met ak/m4 en armor + nades en kits.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• rnenator
teupje schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:11:
Wat denken we van aanstaand weekend in Keulen jongens? Wie is jullie favoriet?
Aanstaande donderdag begint het!

En het wordt episch! Nog zijn zoveel topteams kanshebber voor de prijs:
NiP: Titelverdediger, maar hebben niets laten zien afgelopen jaar. In een vlog geeft Zeus (van Navi) aan dat NiP iedereen aan het vernietigen is in pracs.

Fnatic: Meest consistente team van afgelopen maanden, maar afgelopen toernooien ook weinig laten zien.

TSM: Zien er sterk uit, vooral tegen fnatic. Maar toch redelijk kansloos tegen Envyus bij de IEM. Toch een grote kanshebber omdat ze alleen op hun slechtste map hebben gespeeld.

EnvyUs: nieuwe line-up. Lieten TSM en Mouz kansloos bij de IEM, waar ze maar 1 map verloren.

Virtus Pro: won CEVO lan behoorlijk indrukwekkend. Als ze 3 rondes achter elkaar pakken, komt de trein op gang en zijn ze door geen enkel team meer te stoppen.

Navi: Zeer sterk. Maar op de CEVO lan finals verloren van VP.

En dan heb je nog de underdogs C9, Luminosity, renegades, kinguin, mouzsports en het nieuwe titan.

Ik verwacht weinig van C9. Denk dat de topteams deze jongen nu niet meer gaan onderschatten.
Het nieuwe titan kan ver gaan komen, omdat niemand ze echt heeft zien spelen wordt anti-stratten onmogelijk.

Ik denk uiteindelijk dat het tussen Envy, fnatic en TSM gaat. Al hoop ik dat NiP en VP ver gaan komen.

rnenator schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:38:
[...]

NiP: Titelverdediger, maar hebben niets laten zien afgelopen jaar. In een vlog geeft Zeus (van Navi) aan dat NiP iedereen aan het vernietigen is in pracs.

Fnatic: Meest consistente team van afgelopen maanden, maar afgelopen toernooien ook weinig laten zien.

TSM: Zien er sterk uit, vooral tegen fnatic. Maar toch redelijk kansloos tegen Envyus bij de IEM. Toch een grote kanshebber omdat ze alleen op hun slechtste map hebben gespeeld.

EnvyUs: nieuwe line-up. Lieten TSM en Mouz kansloos bij de IEM, waar ze maar 1 map verloren.

Virtus Pro: won CEVO lan behoorlijk indrukwekkend. Als ze 3 rondes achter elkaar pakken, komt de trein op gang en zijn ze door geen enkel team meer te stoppen.

En dan heb je nog de underdogs C9, Luminosity, renegades, kinguin, mouzsports en het nieuwe titan.

Ik verwacht weinig van C9. Denk dat de topteams deze jongen nu niet meer gaan onderschatten.
Het nieuwe titan kan ver gaan komen, omdat niemand ze echt heeft zien spelen wordt anti-stratten onmogelijk.

Ik denk uiteindelijk dat het tussen Envy, fnatic en TSM gaat. Al hoop ik dat NiP en VP ver gaan komen.
Heb 25,- op TSM staan.. :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Shotcaller777
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Op HLTV staat een interessant artikel met facts over de aankomende major: http://www.hltv.org/news/15693-esl-one-cologne-facts-numbers :)

Ik denk zelf dat fnatic of tsm deze pakt 8)

[ Voor 14% gewijzigd door Shotcaller777 op 18-08-2015 14:49 ]

• teupje
[...]

Het word zeker episch, heb er zin in man :) Heerlijk vind ik dat om het hele weekend matches te kijken.

Ik hoop op NiP, op de 1 of andere manier heb ik toch een zwak voor die gasten.

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:49
Dit wordt inderdaad echt een knaller van een major, alleen al omdat er nu zoveel potentievolle teams zijn. Het komt er gewoon echt op neer wie zijn beste dag heeft, zo bizar hoog is het niveau gewoon, precies hetzelfde wat vroeger in de laatste jaren van cs 1.6 was, toen won ook echt elke 'major' een ander team.

Je kunt er gewoon geen streep meer onder trekken, elk team heeft zich het laatste jaar wel van de goede maar ook de mindere kant laten zien. Persoonlijk ben ik nog altijd een NiP liefhebber en ik gun ze het weer eens.

Hoop ook dat Kinguin en mouz zich eens flink laten zien deze major.

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:32
Gaat er iemand nog hier kijken in de bioscoop? https://www.pathe.nl/film...esl-counter-strike-finals

bl44t

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

[...]

Donderdag kan ik nog kijken, daarna waarschijnlijk alleen de re-runs. Ah well. :)\

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:16
ghostman schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 23:47:
[...]

Hebben het geprobeerd, maar werkte niet. Ze waren met zijn tweeën en volgens mij kon er 1 geen Engels :P.
volgende keer gewoon lekker leaven :) is de fun er bij hun ook snel vanaf, gewoon niks van aantrekken het gebeurt nou eenmaal, helaas.

• Wereldkaart
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Weet iemand of je ELO points verliest als je een match verlaat na ronde 1?
Want wil graag deranken, dus eens per week een match verlaten maakt het dan iets sneller:)

• Wereldkaart
Wel vet dat CSGO nu al zo populair is dat het in bioscopen wordt uitgezonden haha

Voor degene die die Pick'ems gaan doen: houdt rekening met Kinguin!

Heb hun naam nog niet voorbij zien komen, maar men, deze gasten zijn op stoom.
Ze hebben eindelijk hun flow gevonden in het team en gaan het killen

[ Voor 26% gewijzigd door Wereldkaart op 18-08-2015 16:10 ]

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:50
Wereldkaart schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:07:
[...]

Wel vet dat CSGO nu al zo populair is dat het in bioscopen wordt uitgezonden haha
Ik zei al tegen mijn vriendin, kom zondag biosje doen :P
Helaas trapte ze er niet in hahaha,

Angelo NL / Global Cargo VTC

• rnenator
Wereldkaart schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:07:
[...]

Nu al ...

Ik denk dat ESL die zaal gewoon gehuurd heeft. Het is helaas niet zo dat Pathé echt betrokken is bij esports.

Is iemand al een keer bij zo'n event geweest? Een 1080p 24fps stream kijken op een groot scherm lijkt me irritant. Of doen ze 4k 60fps ? :*)

• Wereldkaart
rnenator schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:10:
[...]

Nu al ...

Ik denk dat ESL die zaal gewoon gehuurd heeft. Het is helaas niet zo dat Pathé echt betrokken is bij esports.

Is iemand al een keer bij zo'n event geweest? Een 1080p 24fps stream kijken op een groot scherm lijkt me irritant. Of doen ze 4k 60fps ? :*)
Kom wel langs Keulen tijdens het evenement, maar 37,50 piek om naar 10 gamers te kijken gaat me iets te ver.
Vindt trouwens de streams met commentaar vele malen leuker.

Weet iemand de naam van die Rus trouwens? Hij is geweldig met z'n GIF's tussendoor en z'n KookKookkills

• rnenator
Wereldkaart schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:11:
[...]

Weet iemand de naam van die Rus trouwens? Hij is geweldig met z'n GIF's tussendoor en z'n KookKookkills
Ik denk dat je Rahim bedoelt.

• teupje
Wereldkaart schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:04:
Want wil graag deranken, dus eens per week een match verlaten maakt het dan iets sneller:)
Maak gewoon een 2e Steam account aan ipv andere mensen te vervelen omdat jij wilt deranken.. :?

En je team?

:')

• Pykow
rnenator schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:10:
[...]

Nu al ...

Ik ga er vanuit dat ze gewoon Twitch.tv aanzetten :P

• ghostman
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-11 10:48

ghostman

dwarf

Ambition88 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 15:56:
[...]

volgende keer gewoon lekker leaven :) is de fun er bij hun ook snel vanaf, gewoon niks van aantrekken het gebeurt nou eenmaal, helaas.
Totdat je dat te vaak doet en je 2 weken moet wachten tot je weer mag spelen :P

|~ Steam ~ Twitch ~ YouTube ~|

• Ambition88
ghostman schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 17:55:
[...]

mja bedoelde ook niet letterlijk leaven, gewoon lekker minimizen en gaan youtuben ofzo =)
Ambition88 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 17:56:
[...]

mja bedoelde ook niet letterlijk leaven, gewoon lekker minimizen en gaan youtuben ofzo =)
Nee dat werkt lekker.
Gewoon alleen een p90 pakken elke ronde en gaan rushen. Meestal pak je wel 1 a 2 killd omdat ze er niet verwachten

Steam: Ryada.

• Ambition88
wambamNL schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 17:57:
[...]

Nee dat werkt lekker.
Gewoon alleen een p90 pakken elke ronde en gaan rushen. Meestal pak je wel 1 a 2 killd omdat ze er niet verwachten
wat werkt lekker?

Verwijderd

Ben ik de enige die de MAG-7 zwaar underrated vind? Heerlijk wapentje bij halve eco rounds op sommige maps. Bijna altijd 1 hit kill op short range. Perfect om bijvoorbeeld Short of B op Dust2 te houden. En dan die 900 Kill bonus :). Snap niet waarom mensen hem nooit gebruiken

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-11 12:47

two

Heb een nieuwe muis, een Steelseries Rival, snap echt niet hoe mensen op 400 DPI 1.6 ig kunnen spelen man... Ik word helemaal gek :P

Signature

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

Tering, wat een hufterig gedrag. Eigenlijk naai je sowieso je team als je op deze manier gaat spelen, maar goed. Koop dan nog een keer CSGO, op een ander account. :{
Dat dus. Lekker voor de rest die wel gewoon wil winnen.
ghostman schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 17:55:
[...]

Wat mij betreft mag hij lekker een lange ban krijgen :)
wambamNL schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 17:57:
[...]

Nee dat werkt lekker.
Gewoon iig je best doen. Verliezen gebeurt vanzelf wel eens...
En, speel aub niet met vrienden op die manier, maar neem aan dat je dat niet in je hoofd haalt.
Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:01:
Ben ik de enige die de MAG-7 zwaar underrated vind? Heerlijk wapentje bij halve eco rounds op sommige maps. Bijna altijd 1 hit kill op short range. Perfect om bijvoorbeeld Short of B op Dust2 te houden. En dan die 900 Kill bonus :). Snap niet waarom mensen hem nooit gebruiken
Is wel een tof wapen, maar koop hem eigenlijk nooit. In arms race en DM weer wel :D

Afk gaan. Word je gekicked. En te vaak gekicked worden is ook een ban met dezelfde tijd als leaven. Vond dat deranken nutteloos. Koop gewoon een smurf als je dat zo graag wilt. En ga niet andere mensen hun game vekloten.

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

wambamNL schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:05:
[...]

Afk gaan. Word je gekicked. En te vaak gekicked worden is ook een ban met dezelfde tijd als leaven. Vond dat deranken nutteloos. Koop gewoon een smurf als je dat zo graag wilt. En ga niet andere mensen hun game vekloten.
QFT :)

• ghostman
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-11 10:48

ghostman

dwarf

Ambition88 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 17:56:
[...]

Meestal wat ik doe is gewoon boven aan proberen te komen, maar op een relaxte manier. Dus gewoon Spotify aan en rustig gamen.

|~ Steam ~ Twitch ~ YouTube ~|

• Broud
  • Laatst online: 15-11 16:30
Ik denk dat TSM ermee vandoor gaat en dat Fnatic hard onderuit gaat.

• Ambition88
wambamNL schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:05:
[...]

smurfs, deranken, andere hun game verkloten? wait whut, waar heb je het over? :?
Meestal wat ik doe is gewoon boven aan proberen te komen, maar op een relaxte manier. Dus gewoon Spotify aan en rustig gamen.
ja kan opzich ook wel, zolang je je niet eraan blijft ergeren, en gewoon lekker kan fraggen ook goed :)

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:28:
[...]
Als je bijvoorbeeld de bom als CT op de minimap ziet als je op Dust 2 op B site staat, dan kun je net niet zien of die op short of long ligt. Als ik dan vraag waar de bom is en ze zeggen niks hoe moet ik dan weten waar de vijand ongeveer is? Dat soort kleine dingen kunnen je rounds en dus matches kosten.
Aangezien hier niemand op geantwoord heeft vanwege de ondertussen toch wel dagelijkse drama.
Enkele commands met uitgebreide uitleg om je radar in te stellen zodat je meer ziet: Dramaqueens

Steam: Grim

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
Ik gebruik hem ook wel eens, echt een leuk wapen ja. Maar wanneer je moet rotaten of wat langere afstanden hebt heb je wel een probleem.
mimang schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:02:
Heb een nieuwe muis, een Steelseries Rival, snap echt niet hoe mensen op 400 DPI 1.6 ig kunnen spelen man... Ik word helemaal gek :P
Het is gewoon even wennen maar is wel nodig, een lage sens is gewoon erg precies. Maar 400 1.6 is ook wel erg, als je het niet fijn vind kan je ook gewoon 400 2.2 ofzo gebruiken.

steam: failsnail, Letterbox

Nee zo spel ik uberhaupt niet maar aangezien sommige mensen zo graag wouden deranken is dat wel de oplossing die het meest in het midden ligt naar mijn mening. Als ze niet een nieuw account willen kopen. Deranken expres vind ik gewoon nutteloos zeker als iemand gewoon de game joined en er dan uit alt tabbed en youtube gaat kijken.

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

wambamNL schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:26:
[...]

Nee zo spel ik uberhaupt niet maar aangezien sommige mensen zo graag wouden deranken is dat wel de oplossing die het meest in het midden ligt naar mijn mening. Als ze niet een nieuw account willen kopen. Deranken expres vind ik gewoon nutteloos zeker als iemand gewoon de game joined en er dan uit alt tabbed en youtube gaat kijken.
Zwaarder straffen zou niet verkeerd zijn, maar dan pak je ook de mensen die door onmacht niet meer kunnen spelen, denk aan disconnects of aan pc's die opeens niet meer goed werken.
Of, als er echt nood aan de man is, situatie thuis?

Anyway, ik moedig 't niet aan :D

• Grim
1.6 - 400 is inderdaad wat laag. Een goede richtlijn is een 800 true(?) sensitivity.
Om wat makkelijke voorbeelden te geven:
400DPI * 2 ingame sens. = 800
800DPI * 1 ingame sens. = 800
1600DPI * 0.5 ingame sens. = 800

EDIT:reactie op het expres deranken door te leaven / AFK te gaan:
1x per week een match leaven is mogelijk, je behoudt gewoon je 30m BAN (als dat het enige is) aangezien je iedere week een strafniveau terug gaat als je clean blijft.

AFK gaan om te deranken is dan nog de beste optie in mijn ogen. Iedereen report je voor griefing en je krijgt voor x maanden een OW ban aan je broek. :D

[ Voor 47% gewijzigd door Grim op 18-08-2015 18:33 ]

Jo0Lz schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:30:
[...]

Zwaarder straffen zou niet verkeerd zijn, maar dan pak je ook de mensen die door onmacht niet meer kunnen spelen, denk aan disconnects of aan pc's die opeens niet meer goed werken.
Of, als er echt nood aan de man is, situatie thuis?

Anyway, ik moedig 't niet aan :D
Dat hoor je mij niet zeggen. Vind het alleen een kut instelling als mensen willen deranken. Ik heb een smurf maar die zit in le en probeer ik ook gewoon naar lem te krijgen zoals mijn main. Ik ga niet anderen hun plezier verpesten door hem te deranken.

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

wambamNL schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:36:
[...]

Dat hoor je mij niet zeggen. Vind het alleen een kut instelling als mensen willen deranken. Ik heb een smurf maar die zit in le en probeer ik ook gewoon naar lem te krijgen zoals mijn main. Ik ga niet anderen hun plezier verpesten door hem te deranken.
Attaboy! :)

Mag ik nu ook een aai over mijn hoofd :D

Verwijderd

Hey leuk! De wekelijkse smurf/derank discussie is weer begonnen.

Om even terug te komen op vorige week:
a: Smurfen is stom
b: Smurfen is vet
c: Deranken is cheaten
d: Deranken mag
Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 19:09:

+1

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 19:09:

:D

Deranken is cheaten? Shit, VAC incoming :(

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:33
op dust2 koop ik altijd 2e ronde scout - is echt men favo wapen aan het worden

• Scrtz

Klinkt goed over NiP jongens :D

[ Voor 20% gewijzigd door Scrtz op 18-08-2015 20:21 ]

• PetNL
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-02-2023
Sorry nog van gister man... Was tientje blauw :D :F

Verwijderd

De beste manier om te deranken is met een 5 man premade allemaal gewoon te trollen. Doe je alleen de tegenstander een plezier mee

PetNL, Wat is er gister gebeurd dan xD

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2015 20:54 ]

• PetNL
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-02-2023
Volgens mij ging ik bagger, ik ga de game nu even terugkijken.

• Shotcaller777
  • Niet online
Ik weet niet of iemand anders het ook gebruikt maar ik dacht ik deel het hier even; https://www.reddit.com/r/...t/ati_saturation_toggler/

Een handige saturation toggler, ik vind het net wat lekker spelen omdat ik de enemies net wat eerder kan spotten :) Veel pro's gebruiken dit ook, bij nVidia kaarten heet het geloof ik digital vibrance. Deze tool zorgt ervoor dat je makkelijk kun togglen tussen je saturation.

• Grim
Cris89 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 22:06:
Ik weet niet of iemand anders het ook gebruikt maar ik dacht ik deel het hier even; https://www.reddit.com/r/...t/ati_saturation_toggler/

Een handige saturation toggler, ik vind het net wat lekker spelen omdat ik de enemies net wat eerder kan spotten :) Veel pro's gebruiken dit ook, bij nVidia kaarten heet het geloof ik digital vibrance. Deze tool zorgt ervoor dat je makkelijk kun togglen tussen je saturation.
Of je gebruikt een 'echt' programma waarvan de code openlijk beschikbaar is ipv een shady download link.
http://vibrancegui.com/

• Shotcaller777
  • Niet online
NuCl3aR schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 22:32:
[...]

Of je gebruikt een 'echt' programma waarvan de code openlijk beschikbaar is ipv een shady download link.
http://vibrancegui.com/
Code is hier overigens openlijk beschikbaar: https://www.reddit.com/r/...k/saturation_toggler_v12/

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-11 19:08
Ben ik dan werkelijk de enige die in Windows ook met 100% Digital Vibrance werkt? Zelfs op mijn tweede scherm, welke draait via de GPU van mijn CPU heb ik 'm omhoog gezet...

eXec op Steam

• Scrtz
eXec schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 00:28:
Ben ik dan werkelijk de enige die in Windows ook met 100% Digital Vibrance werkt? Zelfs op mijn tweede scherm, welke draait via de GPU van mijn CPU heb ik 'm omhoog gezet...
Nope, ik doe dat ook en wil geeneens anders meer haha, ben het zo gewend dat als ik digital vibrance teurg op 50% zet ik alles maar saai vind lijken. Digital vibrance kleurt ook lekker in andere games tbh, zoals gta V of LoL, geen problemen mee.

Verwijderd

Scrtz schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 01:17:
[...]

Nope, ik doe dat ook en wil geeneens anders meer haha, ben het zo gewend dat als ik digital vibrance teurg op 50% zet ik alles maar saai vind lijken. Digital vibrance kleurt ook lekker in andere games tbh, zoals gta V of LoL, geen problemen mee.
Same here, maar mijn (werk/school) laptop staat vanwege grafisch ontwerpen digital vibrance mooi uit. Fftjes aan gehad, maar dat was echt bende met ontwerpen.

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 07:22:
[...]

Same here, maar mijn (werk/school) laptop staat vanwege grafisch ontwerpen digital vibrance mooi uit. Fftjes aan gehad, maar dat was echt bende met ontwerpen.
Mja, het is voor films en dergelijke ook niet echt bevorderlijk. Ik zet 't alleen aan voor CS:GO, met dat tooltje. Heb 't een tijdje niet gebruikt omdat de gamma verneukt werd in Windows zelf als ik het spel afsloot, maar dat was tijdens de insider preview van Windows 10.

Nu werkt het wel prima eigenlijk :)

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Gister weer een niet zo leuke game avond gehad.
2 potjes waar direct in de 1e ronde iemand leavede.
Een team vol scheldende mafkezen. En uiteraard, Voice uit en een lekker muziekje opzetten. _O_ Maar toch jammer.

Wel een prachtige ace gehaald :D Tegen iedereens verwachting in want ik was eco gegaan.
Mijn hele team was al dood en ik speelde tegen 2 Awp's en 3 AK's.
Hele team frantic schreeuwen :D _O_ Dat was wel weer even leuk.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:44
hexta schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 08:56:
Gister weer een niet zo leuke game avond gehad.
2 potjes waar direct in de 1e ronde iemand leavede.
Een team vol scheldende mafkezen. En uiteraard, Voice uit en een lekker muziekje opzetten. _O_ Maar toch jammer.

Wel een prachtige ace gehaald :D Tegen iedereens verwachting in want ik was eco gegaan.
Mijn hele team was al dood en ik speelde tegen 2 Awp's en 3 AK's.
Hele team frantic schreeuwen :D _O_ Dat was wel weer even leuk.
laatste potje van gisteren was voor mij juist wel aardig haha. Wij met 5 premade op cache. 16-6 gewonnen, toen wij op 10 gewonnen rondes stonden begonnen de enemy's te leaven. Uiteindelijk waren het nog 4 bots plus 1 speler +) (LE / LEM ranks)

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
MisterEagle schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 09:02:
[...]
laatste potje van gisteren was voor mij juist wel aardig haha. Wij met 5 premade op cache. 16-6 gewonnen, toen wij op 10 gewonnen rondes stonden begonnen de enemy's te leaven. Uiteindelijk waren het nog 4 bots plus 1 speler +) (LE / LEM ranks)
Maar de laatste van de enemy's gaf niet op, en vocht door tot het bittere einde.
Die kon 4 bots overnemen, hij had zich iig niet verveelt. :P
Gisteren 2 leuke potten gehad met wat mensen van Nehox, alleen upranken zit er toch echt niet in dan :p. Een potje 15-15 waarbij ik 40 kills had en de nummer laatst 6 .... Wel tegen alleen maar LEM en LE, maar volgens mij zit een uprank bij een lose of draw er niet in :(.

Daarna ook een potje 16-14 verloren, waar rond de 40 kills en de nummer laatste niet boven de 10. De sfeer was goed en de potjes waren leuk, maar dat zijn toch dingen die ik echt wel minder vind..

Dat laatste potje was tegen smurfs, DMG's schieten niet zo hard :) haha!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:03
Hopen dat ik ... een zilvere dorito kan halen (zonder met die play stats mee te doen want beetje nutteloos vind ik).

Add me on Steam

Verwijderd

Zijn er vanavond mensen rond GN3 die een paar potjes comp willen spelen?
Add me! http://steamcommunity.com/profiles/76561197972290560/

• rnenator
hmr schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 09:49:
Dat laatste potje was tegen smurfs, DMG's schieten niet zo hard :) haha!
Die ranks slaan echt nergens meer op. Speelde gisteren solo met een premade van 4, allemaal LE/LEM. 1 ervan gebruikte zijn headset. De rest deed niets met footsteps of ander geluid. En de movement was om te janken zo slecht. Maar wel gewonnen. |:(

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
MisterEagle schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 09:02:
[...]

Nou, wij hadden ook een bot hoor, bot failsnail :'(

steam: failsnail, Letterbox

• hexta
TheRecklezz schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 09:19:
[...]

Maar de laatste van de enemy's gaf niet op, en vocht door tot het bittere einde.
Daar heb ik wel respect voor. _O_

• TheAnthonyNL
TheRecklezz schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 09:19:
[...]

Ik vraag me af als die kerel nou match geleaved was of je dan nog door moet spelen of niet

Add me on Steam

markdm schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 10:13:
[...]

Bit wambam was ook real hoor gister op dust 2....

• Scrtz
Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 07:22:
[...]

Jo0Lz schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 08:04:
[...]

Mja, het is voor films en dergelijke ook niet echt bevorderlijk. Ik zet 't alleen aan voor CS:GO, met dat tooltje. Heb 't een tijdje niet gebruikt omdat de gamma verneukt werd in Windows zelf als ik het spel afsloot, maar dat was tijdens de insider preview van Windows 10.

Nu werkt het wel prima eigenlijk :)
Ja het scheelt wel dat ik mijn gamepc ook alleen maar gebruik voor te gamen, films stream ik door naar mijn tv en kijk ik dus niet op mijn monitor, de rest doe ik eigenlijk op mijn retina macbook zoals foto's etc.

• TheAnthonyNL
Als ik digital vibrance uitzet ziet alles er zo grauw en somber uit...

Add me on Steam

• JunkieLimbo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2024
Toch redelijk negatieve vibe in die video. Je kan natuurlijk ook teveel bootcampen.

Wel fijn om te horen dat NiP in vorm is.

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:44
TheAnthonyNL schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 10:41:
[...]

Ik vraag me af als die kerel nou match geleaved was of je dan nog door moet spelen of niet
Dat vroegen wij ons ook af, en hebben het hem ook gevraagd te leaven, maar hij ging niet :|
markdm schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 10:13:
[...]

och, dat heeft iedereen wel is :)

[ Voor 25% gewijzigd door MisterEagle op 19-08-2015 11:05 ]

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 23-11 19:49
Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 09:55:
Zijn er vanavond mensen rond GN3 die een paar potjes comp willen spelen?
Add me! http://steamcommunity.com/profiles/76561197972290560/
Heb je geadd. Ben raptor-be. Kan deze avond wel niet.

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-11 23:25
MisterEagle schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 11:04:
[...]

Dat vroegen wij ons ook af, en hebben het hem ook gevraagd te leaven, maar hij ging niet :|

[...]

och, dat heeft iedereen wel is :)
Dan moet je idd tegen 5 bots spelen. Hebben we (een paar maten en ik) 2 maanden terug meegemaakt.

• Scrtz
JunkieLimbo schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 10:56:
[...]

Toch redelijk negatieve vibe in die video. Je kan natuurlijk ook teveel bootcampen.

Wel fijn om te horen dat NiP in vorm is.
Ja het ging me ook puur om dat stukje van NiP ^^

• rnenator
JunkieLimbo schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 10:56:
[...]
Ja, vergelijk dat met NiP of de Braziliaanse boys Luminosity: https://www.youtube.com/watch?v=kb7v104pX7k. Die hebben het duidelijk beter naar hun zin.

Het is gewoon een professioneel team. Bij Barcalona zijn ze ook niet allemaal vrienden van elkaar. Bij Virtus Pro spreken ze buiten het spel ook amper met elkaar.

Ik vind het wel top dat hij er eerlijk over doet. Je krijgt een beetje een beeld hoe dit achter de schermen allemaal werkt. Ze weten van elkaar hoeveel ze spelen. Ze wisselen demo's uit van elkaars wedstrijden. (zie Luminosity video) Heel gemoedelijk eigenlijk.

Verwijderd

Scrtz schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 10:52:
[...]

[...]

Ja het scheelt wel dat ik mijn gamepc ook alleen maar gebruik voor te gamen, films stream ik door naar mijn tv en kijk ik dus niet op mijn monitor, de rest doe ik eigenlijk op mijn retina macbook zoals foto's etc.
Ik dus ook

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

Scrtz schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 10:52:
[...]

[...]

Mja, ik kijk eigenlijk weinig tv, maar als ik wat kijk doe ik 't meestal op m'n tv. Alleen kan ik niet wennen aan die vibrance in Windows, gebruik teveel devices dus dan is het verschil er steeds weer...
sdke schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 11:10:
[...]

Heb je geadd. Ben raptor-be. Kan deze avond wel niet.
Wel niet? :D
Het is op zich handig als je niet hoeft te switchen, maar met zo'n programma hoef je daar niet meer aan te denken. Vind dat wel zo fijn, spelen met extra kleur, de rest "normaal".

Op m'n andere pc's heb ik het niet staan, ook de pc die m'n kids gebruiken om te gamen laat ik gewoon op de normale instellingen. Alhoewel ze het verschil ook gewoon nog niet eens zien, dus wat dat betreft :+

Jo0Lz schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 11:45:
[...]

Mja, ik kijk eigenlijk weinig tv, maar als ik wat kijk doe ik 't meestal op m'n tv. Alleen kan ik niet wennen aan die vibrance in Windows, gebruik teveel devices dus dan is het verschil er steeds weer...

[...]

Wel niet? :D

[...]

Het is op zich handig als je niet hoeft te switchen, maar met zo'n programma hoef je daar niet meer aan te denken. Vind dat wel zo fijn, spelen met extra kleur, de rest "normaal".

Op m'n andere pc's heb ik het niet staan, ook de pc die m'n kids gebruiken om te gamen laat ik gewoon op de normale instellingen. Alhoewel ze het verschil ook gewoon nog niet eens zien, dus wat dat betreft :+
Minder tekst, meer frags J000;Z :+ :+

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

hmr schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 11:47:
[...]

Minder tekst, meer frags J000;Z :+ :+
Die laatste game. In de warmup 12 kills ofzo, heel de match daarna nog niet eens de helft ;(

• Grim
Zal iets Belgisch (Vlaams) zijn want ik versta het perfect. :D

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

NuCl3aR schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 11:51:
[...]

Zal iets Belgisch (Vlaams) zijn want ik versta het perfect. :D
Ah, dat zou kunnen. Ik vond 't maar raar, maar misschien klopt 't ook wel ;)

Jo0Lz schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 11:57:
[...]

Ah, dat zou kunnen. Ik vond 't maar raar, maar misschien klopt 't ook wel ;)
Maak even een filmpje van mijn USP ronde op Cobble of die noscope awp :P haha echt een paar sicke rondes daar!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

Je kan max 1 ronde tegen 5 bots spelen daarna surrenderen ze automatisch :)

• Wereldkaart
teupje schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:38:
[...]

Maak gewoon een 2e Steam account aan ipv andere mensen te vervelen omdat jij wilt deranken.. :?
Het is mn smurf haha
Dan maak je een derde account. Zelfde punt blijft standhouden.

wambamNL schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 13:37:
[...]

Dan maak je een derde account. Zelfde punt blijft standhouden.
Bedoel je dan dat je gaat trollen op je nieuwe account? Ik vind sowieso dat als je wilt deranken, je maar 4 andere mensen vindt die willen deranken. Dan kan je met +left lekker de hele match AFK staan. Heeft je team geen last van je.

• TheRecklezz
Brogala schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 14:05:
[...]

Bedoel je dan dat je gaat trollen op je nieuwe account? Ik vind sowieso dat als je wilt deranken, je maar 4 andere mensen vindt die willen deranken. Dan kan je met +left lekker de hele match AFK staan. Heeft je team geen last van je.
+forward; +left

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21-11 11:49
Tot dat je paar keer achter elkaar gekicked ben en dat levert weer een BAN op..

• TheRecklezz
pineapple23 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 14:33:
[...]
Tot dat je paar keer achter elkaar gekicked ben en dat levert weer een BAN op..
Ja inderdaad als je op die manier moet deranken duurt ook maanden.

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Zoiezo moeten deranken slaat nergens op. Speel gewoon het spel. Zeker als je dit doet terwijl je met anderen speelt(randoms) en hun benadeelt ben je gewoon een klootzak.

Tevaak maak je het mee.... jij wilt moeite doen om te winnen, zit er een deranker in je spel. Ik leave dan maar gewoon want winnen ga je toch niet meer. Ik wil woorden gebruiken maar laat het maar.

• hexta
Schelden is niet toegestaan

[ Voor 87% gewijzigd door Chaoss op 25-08-2015 16:48 ]

• Pykow
Report for griefing ;)
Tijd voor VACation.

hexta schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 14:47:
[...]

Namens bijna elke CSGO speler ter wereld; Flikker op. Je bent een loser en je bent niet welkom. Mongool.
Hangt ervanaf hoe je je smurf gebruikt. Mijne zit nu 1 rank onder mijn main en wil ik gwn zo hoog mogelijk brengen en gebruik ik alleen om niet op tilt te slaan als het slecht gaat. ;) maar je hebt wel gelijk

• hexta
wambamNL schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 15:06:
[...]

Hangt ervanaf hoe je je smurf gebruikt. Mijne zit nu 1 rank onder mijn main en wil ik gwn zo hoog mogelijk brengen en gebruik ik alleen om niet op tilt te slaan als het slecht gaat. ;) maar je hebt wel gelijk
Ging niet om een smurf hebben maar om matches verlaten, griefen, trollen, en alles doen om te deranken. ;

hexta schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 15:08:
[...]

Ging niet om een smurf hebben maar om matches verlaten, griefen, trollen, en alles doen om te deranken. ;
Ik wist niet over welk stuk je het specifiek had dus vandaar mijn reactie :)

Pagina: 1 ... 157 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic