Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 161 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.765 views

• kaka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-11 20:34
Jo0Lz schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 14:37:

Dan was de kans alle pins te krijgen wel mooier natuurlijk. Alhoewel steeds wachten in de rij ook niet alles is. Toffe pins man!
hmr schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 14:45:
[...]

Damn... had wel geloond om even een paar keer in de rij te gaan staan... :o
Nja, ik was het inderdaad een beetje zat zoals Jo0lz al aangeeft. De rij werd alsmaar groter en groter en ze hadden geen onbeperkte voorraad. Het was dus goed mogelijk dat je 2/3 uur in de rij had gestaan met de mededeling dat ze geen pinnen meer hadden (wat de eerste dag dus is gebeurd)
Ze moeten een 10 jaar + pin maken voor de echte trouwe fans...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:34
hmr schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 15:02:
Ze moeten een 10 jaar + pin maken voor de echte trouwe fans...
Precies! Nu zit ik met een 5 jaar coin alsof ik net begonnen ben met CS, pff...

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-11 13:06

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

En ik zit hier met mijn 328 uur :')

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-11 10:35
En nu? Wat kan je met die pins dan? Iets activeren zodat je het ook ziet bij je CSGO profiel? Of echt niets verder?

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Er zit een code bij die je kan activeren zodat je een badge bij het scoreboard ziet.

• Montaner
Djesse8999 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 15:08:
Er zit een code bij die je kan activeren zodat je een badge bij het scoreboard ziet.
Ik zie al wel dat ik beter 2 dagen Keulen had kunnen doen en alleen maar pins scoren om te verkopen op Ebay ;). Biedingen van 200 dollar....

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Maar wat moet je met zo'n pin...?

http://steamcommunity.com/id/teupje/

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Het ziet er leuk uit. (also verzamelen)
Heb rond de 450 uur.. :) en geregistreerd CS 1.6 van nog minder.. maar daar klopt iets niet volgens mij haha!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Heb nog nooit 1.6 gespeeld eigenlijk, misschien eens leuk om op een LAN te doen :P
welke rank ben je btw?
Djesse8999 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 15:19:
Heb nog nooit 1.6 gespeeld eigenlijk, misschien eens leuk om op een LAN te doen :P
welke rank ben je btw?
LEM+

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

hmr schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 15:17:
[...]

Heb rond de 450 uur.. :) en geregistreerd CS 1.6 van nog minder.. maar daar klopt iets niet volgens mij haha!
Steam begon pas later met uren tellen, dus daar klopt inderdaad niks van :P

• 0stone0
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-11 12:27

0stone0

01000010 01101111 01100101 !

Iemand een deze dagen zin in een potje rond GoldNova3?

Word gek van random que.... Alleen maar niet serieus spelende russen die mij laten deranken!
Na periode GN3 naar 2 gegaan door niet zo prettige teams. Gelukkig nu weer naar GN3 weten te komen en dat wil ik graag zo houden! (of hoger uiteraard ;) )

"~~Linux is only free if your time has no value"

• Montaner
0stone0 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 15:22:

Word gek van random que.... Alleen maar niet serieus spelende russen die mij laten deranken!
Na periode GN3 naar 2 gegaan door niet zo prettige teams. Gelukkig nu weer naar GN3 weten te komen en dat wil ik graag zo houden! (of hoger uiteraard ;) )
Je deranked niet als je zelf fatsoenlijk speelt :).
trix0r schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 15:23:
[...]

Je upranked ook niet als je zelf fatsoenlijk speelt.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Jo0Lz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-10 10:05

Jo0Lz

Lick the box!

kaka schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 14:53:
[...]

[...]

Nja, ik was het inderdaad een beetje zat zoals Jo0lz al aangeeft. De rij werd alsmaar groter en groter en ze hadden geen onbeperkte voorraad. Het was dus goed mogelijk dat je 2/3 uur in de rij had gestaan met de mededeling dat ze geen pinnen meer hadden (wat de eerste dag dus is gebeurd)
Op dat event heb je wel wat beters te doen ook. En als je dan 3 koopt, en je hebt toffe, dan zou ik ook niet terug gaan :D

Hier nog een snippet van een game met mede-tweakers/nehox teamspeak gebruikers!

[ Voor 4% gewijzigd door Jo0Lz op 24-08-2015 15:25 ]

Twitch | YouTube | Jo0Lz#2351 | Steam | Twitter

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

hmr schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 15:24:
[...]

Je upranked ook niet als je zelf fatsoenlijk speelt en je team bestaat uit 4 dronken russen.
FTFY :Y)

• 0stone0

0stone0

trix0r schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 15:23:
[...]

Uiteindelijk wel,,, Het is moeilijk fatsoenlijk spelen als je team niet meewerkt. Even een voorbeeld. gister avond(nacht) potje met een clan van 3 russen/polen.. en een arabisch iemand zonder mic.

Uiteindelijk verloren(Duhh) met maar 4 gewonnen rondes.
Ik stond ruim boven aan met minimaal 10 kills meer dan de nummer 2. Alleen schiet je daar niets mee op, speel het voor plezier en dus ook om te winnen, niet om eerste te staan en alsnog te verliezen..

Verwijderd

0stone0 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 15:22:

Wat is je Steam, dan voeg ik je straks even toe. Ben GN 3.

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-10 14:00
Ik zag dat CS:GO bij twitch gister bovenaan stond was de ESL finale.

Ik heb na 1.6 niet meer gespeeld en ik dacht de versies na 1.6 niet zo veel gespeeld werden. Daar heb ik me blijkbaar in vergist, de game lijkt populairder dan ooit en het lijkt haast niks veranderd. Ik vond het ook tof de maps die ik een jaar of 10 geleden speelde nog steeds gespeeld worden. Was erg leuk om te kijken.

Welcome to the League of Draven

• Jo0Lz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-10 10:05

Jo0Lz

Lick the box!

Euphanasia schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 15:43:

Ik heb na 1.6 niet meer gespeeld en ik dacht de versies na 1.6 niet zo veel gespeeld werden. Daar heb ik me blijkbaar in vergist, de game lijkt populairder dan ooit en het lijkt haast niks veranderd. Ik vond het ook tof de maps die ik een jaar of 10 geleden speelde nog steeds gespeeld worden. Was erg leuk om te kijken.
2 miljoen viewers, alleen al via GOTV. Het is inderdaad een spel met een grote player base.

Volgens mij groeit het ook nog altijd. Regelmatig updates, en grote toernooien. Alhoewel DOTA2 nog altijd meer prijzengeld heeft en de reclame omtrent de events nog grootser is. :D

Twitch | YouTube | Jo0Lz#2351 | Steam | Twitter

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:46
De update voor onder andere de Cologne badge wordt trouwens al uitgerold, alleen moeten wij nog even op onze beurt wachten blijkbaar :x

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:48
Euphanasia schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 15:43:

Ja inderdaad, de_dus2 is feitelijk niets veranderd. De skins en environment zien er allemaal wat strakker uit maar hij is veder zéér herkenbaar voor de oude garde zoals wij 8)

• 0stone0

0stone0

Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 15:41:
[...]

Wat is je Steam, dan voeg ik je straks even toe. Ben GN 3.
Linkje staat in handtekening!!

• Illuzionz
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-11 16:42
Hallo allen,

Weet niet of dit het juiste topic is om te posten, maar ik doe in ieder geval een poging om mijn probleem met CSGO op te lossen. Heb last van framedrops en het herstel hiervan met mijn huidige setup, dit is niet de beste, maar moet naar mijn idee voldoende zijn om CS goed te kunnen draaien.

Mijn systeem: http://puu.sh/jLqgr/279da9ae55.png

In dit filmpje is de drop duidelijk te zien: http://plays.tv/video/55d99089e9be937e0f
En hier het herstel: http://plays.tv/video/55d99089e9be937e0f

Mijn ingame settings zijn hier te zien: http://puu.sh/jLpf9/a1a53cb017.jpg

Pogingen die ik gedaan heb om FPS drops uit te sluiten:
-Reinstall OS
-Reinstall CSGO
-Toevoegen van startopties (-high, -threats etc)
-Installeren van een andere geluidskaart, waar ik eerst gebruik maakte van een onboard Realtek chip, ben ik nu overgestapt op Xonar omdat ik gelezen heb dat dit mogelijk ook FPS drops kan veroorzaken door verouderde drivers.

In andere games (Battlefield 4, CoD Ghosts) heb ik totaal geen last van lage framerate.

Heb tijdens het spelen van CSGO een tooltje op de achtergrond gedraaid die de CPU en GPU belasting in de gaten hield, elke keer als ik framedrops kreeg, was er niets bijzonders te zien op de graph.

Heeft iemand een idee welke richting ik op moet denken?
Alvast enorm bedankt!

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-11 11:23
Illuzionz schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 17:00:
Hallo allen,

Weet niet of dit het juiste topic is om te posten, maar ik doe in ieder geval een poging om mijn probleem met CSGO op te lossen. Heb last van framedrops en het herstel hiervan met mijn huidige setup, dit is niet de beste, maar moet naar mijn idee voldoende zijn om CS goed te kunnen draaien.

In dit filmpje is de drop duidelijk te zien: http://plays.tv/video/55d99089e9be937e0f

-Reinstall OS
-Reinstall CSGO
-Installeren van een andere geluidskaart, waar ik eerst gebruik maakte van een onboard Realtek chip, ben ik nu overgestapt op Xonar omdat ik gelezen heb dat dit mogelijk ook FPS drops kan veroorzaken door verouderde drivers.

In andere games (Battlefield 4, CoD Ghosts) heb ik totaal geen last van lage framerate.

Heb tijdens het spelen van CSGO een tooltje op de achtergrond gedraaid die de CPU en GPU belasting in de gaten hield, elke keer als ik framedrops kreeg, was er niets bijzonders te zien op de graph.

Alvast enorm bedankt!
Gaat de FPS wel omhoog zodra je settings naar beneden schroeft? Ik meen dat standaard Windows Drivers bij Realtek videokaarten nog wel eens FPS issues gaven. Kan er naast zitten maar dacht zoiets gelezen te hebben.

edit: zag je verhaal omtrent realtek niet. sorry daarvoor.

misschien beta drivers voor je videokaart? Of juist een versie teruggaan? Wordt je kaart misschien heel warm? Ik weet dat ik met de R9 290 (met standaard koeler) vergelijkbaar probleem had. Werd onder load erg warm en gaf daardoor veel problemen. Extra koeling deed toen wonderen.

[ Voor 9% gewijzigd door YaaD op 24-08-2015 17:28 ]

bl44t

• Illuzionz
YaaD schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 17:26:
[...]

Gaat de FPS wel omhoog zodra je settings naar beneden schroeft? Ik meen dat standaard Windows Drivers bij Realtek videokaarten nog wel eens FPS issues gaven. Kan er naast zitten maar dacht zoiets gelezen te hebben.

edit: zag je verhaal omtrent realtek niet. sorry daarvoor.

misschien beta drivers voor je videokaart? Of juist een versie teruggaan? Wordt je kaart misschien heel warm? Ik weet dat ik met de R9 290 (met standaard koeler) vergelijkbaar probleem had. Werd onder load erg warm en gaf daardoor veel problemen. Extra koeling deed toen wonderen.
FPS gaat soms zelfs lager als ik de video instellingen naar beneden zet. GPU heb ik ook een graph laten draaien met de temps, werd niet hoger dan 65. Is met een stock cooler maar een goede airflow in m'n kast.

Qua drivers is het volgens mij lastig om een versie terug te gaan, dit zit namelijk ingebakken in de AMD Catalyst Suite, 15.7.1 gebruik ik om precies te zijn.

Ik heb enorm zitten spelen met de settings om te kijken welke stabiel zouden draaien, maar krijg dit bij geen enkele voor elkaar.

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-11 11:23
Mogelijkheid om andere graka te proberen? Memtest? Zag je wel verbetering na reinstall OS en cs go? Je zou evt beta drivers van graka kunnen proberen.

Ik heb evt een graka die je kan lenen waar ik cs go mee speelde.

bl44t

• Illuzionz
YaaD schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 17:56:
Mogelijkheid om andere graka te proberen? Memtest? Zag je wel verbetering na reinstall OS en cs go? Je zou evt beta drivers van graka kunnen proberen.

Ik heb evt een graka die je kan lenen waar ik cs go mee speelde.
Ik heb een stresstest gedaan voor CPU en GPU. Uit deze tests kwamen geen opmerkelijke foutmeldingen of onacceptabele temperaturen. Memtest heb ik nog niet gedraaid. Deze heb ik zojuist gedownload en zal ik later op de avond draaien. Ik verwacht geen gekke dingen maar wil alles uitsluiten.

Even over die drivers van graka, hoe kan ik die überhaupt zelf selecteren op versie? Ik kan via de website alleen de suite downloaden die automagisch de driver voor me installeert.

Heb hier nu geen andere graka liggen waar ik mee zou kunnen testen, maar gezien het enkel met CSGO framedrops geeft, denk ik niet dat het aan mijn kaart zou liggen, goed het is niet de meest krachtige, maar moet ruimschoots voldoende zijn.

In ieder geval bedankt voor het meedenken.

• Scrtz
Illuzionz schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 18:07:
[...]

Ik heb een stresstest gedaan voor CPU en GPU. Uit deze tests kwamen geen opmerkelijke foutmeldingen of onacceptabele temperaturen. Memtest heb ik nog niet gedraaid. Deze heb ik zojuist gedownload en zal ik later op de avond draaien. Ik verwacht geen gekke dingen maar wil alles uitsluiten.

Even over die drivers van graka, hoe kan ik die überhaupt zelf selecteren op versie? Ik kan via de website alleen de suite downloaden die automagisch de driver voor me installeert.

Heb hier nu geen andere graka liggen waar ik mee zou kunnen testen, maar gezien het enkel met CSGO framedrops geeft, denk ik niet dat het aan mijn kaart zou liggen, goed het is niet de meest krachtige, maar moet ruimschoots voldoende zijn.

In ieder geval bedankt voor het meedenken.
Wat voor stresstest en hoelang? Dat maakt echt grote verschillen uit, memtest ook erg belangrijk om die zeker een nachtje (of dagje) te laten lopen.

• silverchaoz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 24-11 15:46
sorry mensen, ik weet niet of ik dat mag vragen, of ik dit moet requesten bij vraag en aanbod, maar ik probeer het hier. Ik hoorde van iemand uit mijn vriendenlijst, die naar CSGO ESL in koln is geweest afgelopen weekend en heeft daar mooie pins gekocht, met een code, als je die code redeemed dan krijg je die pin ook in game. Dat is zeer exclusief, nu ben ik er zelf niet heen geweest omdat het, OF ESL was OF voor een vriend een nieuwe game pc kopen, dus we hebben voor de game pc gekozen. Zijn er toevallig mensen die wel pins hebben en de code ervan NIET hebben redeemed en eventueel de code willen door verkopen? alvast bedankt.

PS: als dit toch niet de goede sectie ervoor is dan hoor ik dat graag, mijn excuus alvast :)

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-11 12:42
silverchaoz schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 18:54:
sorry mensen, ik weet niet of ik dat mag vragen, of ik dit moet requesten bij vraag en aanbod, maar ik probeer het hier. Ik hoorde van iemand uit mijn vriendenlijst, die naar CSGO ESL in koln is geweest afgelopen weekend en heeft daar mooie pins gekocht, met een code, als je die code redeemed dan krijg je die pin ook in game. Dat is zeer exclusief, nu ben ik er zelf niet heen geweest omdat het, OF ESL was OF voor een vriend een nieuwe game pc kopen, dus we hebben voor de game pc gekozen. Zijn er toevallig mensen die wel pins hebben en de code ervan NIET hebben redeemed en eventueel de code willen door verkopen? alvast bedankt.

PS: als dit toch niet de goede sectie ervoor is dan hoor ik dat graag, mijn excuus alvast :)
Je hebt denk ik meer geluk in vraag en aanbod, anders is er nog altijd een hele reddit voor pins4skins en natuurlijk kan je nog ebay proberen.

Add me on Steam

• silverchaoz
TheAnthonyNL schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 18:55:
[...]

Je hebt denk ik meer geluk in vraag en aanbod, anders is er nog altijd een hele reddit voor pins4skins en natuurlijk kan je nog ebay proberen.
er zijn erg veel scammers in de trading/buying community van CSGO, en ik vertrouw tweakers toch het meest van alles mocht ik heel eerlijk te zijn, daarom deed ik hier een poging :)

• TheAnthonyNL
silverchaoz schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 18:57:
[...]

er zijn erg veel scammers in de trading/buying community van CSGO, en ik vertrouw tweakers toch het meest van alles mocht ik heel eerlijk te zijn, daarom deed ik hier een poging :)
Dat snap ik ;). Een van de redenen dat ik volgend jaar zelf maar effe op en neer ga :). Dingen zijn veel te duur om effe te kopen.

Add me on Steam

• Illuzionz
Scrtz schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 18:35:
[...]

Wat voor stresstest en hoelang? Dat maakt echt grote verschillen uit, memtest ook erg belangrijk om die zeker een nachtje (of dagje) te laten lopen.
Heavyload heb ik gebruikt, van JAM software. Zijn er andere die je aanraad?
Ik ga nu de memtest draaien op mn pc.

• silverchaoz
TheAnthonyNL schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 18:59:
[...]

Dat snap ik ;). Een van de redenen dat ik volgend jaar zelf maar effe op en neer ga :). Dingen zijn veel te duur om effe te kopen.
sommige mensen vragen er 50 keys voor, iemand bood me al zon ding aan en een knife voor mijn item. ik vond het wel duur, 50 keys = over 100 euro, terwijl die dingen gwn voor 12 euro op te rapen zijn. dus ik hoop dat een royaal iemand mij iets goedkopers kan aanbieden ;)

• duiveltje54
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 24-11 18:50
Hallo allen,

-Reinstall OS
-Reinstall CSGO

Alvast enorm bedankt!
Heb je tijdens je framedrops ook een hogere pings dan wanneer je er geen last van heb? Ik heb bv een reference gtx680 met een goede airflow in mijn kast en ook alleen met cs go zet ik me fanspeed op 70% om het spel lekker te kunnen blijven spelen. ( anders heb iok last dat spel niet lekker loopt ff'tjes ) Mischien dus een idee om je fanspeed omhoog te schroeven tijdens cs go?

Zonder fanspeed loop de warmte op tot 65 a 70gr. dus ook niet zo heel schokkend kwa temperatuur.

[ Voor 3% gewijzigd door duiveltje54 op 24-08-2015 19:05 ]

• TheAnthonyNL
silverchaoz schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 19:03:
[...]

sommige mensen vragen er 50 keys voor, iemand bood me al zon ding aan en een knife voor mijn item. ik vond het wel duur, 50 keys = over 100 euro, terwijl die dingen gwn voor 12 euro op te rapen zijn. dus ik hoop dat een royaal iemand mij iets goedkopers kan aanbieden ;)
Iedereen wil er profijt van hebben dus zullen het nooit voor €12 verkopen. Daarnaast als je nou een maat had die er naartoe ging had je misschien iets kunnen regelen ;). Want tja 2 uur in de rij voor 3 pins per keer :P.

Add me on Steam

• Scrtz
Illuzionz schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 19:00:
[...]

Heavyload heb ik gebruikt, van JAM software. Zijn er andere die je aanraad?
Ik ga nu de memtest draaien op mn pc.
intelburntest voor je cpu en furmark voor je gpu

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-11 12:04
Hallo allen,

-Reinstall OS
-Reinstall CSGO

Alvast enorm bedankt!
Als de CPU en GPU niet extreem belast worden, neig ik naar grote data verplaatsingen tussen ram en harde schijf/ssd maar om nog maar wat suggesties te noemen:

Windows pagefile wat niet helemaal lekker gaat
Virusscanner of actief virus
Een update die ergens op de achtergond wordt uitgevoerd
Windows p2p update nog aanstaan in windows 10
de CPU klokt zichzelf terug (power settings?)
CPU cores unparken
oudere GPU driver pakken

• matrix14
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-06-2024
Heey luitjes, ben nu al tijdje global elite ben dus maar een smurf begonnen. Momenteel is die legendary eagle.
Als je beetje rond die rank ben kan je me hier op toevoegen

http://steamcommunity.com/profiles/76561197964053853/

Niet op die vacban letten die is 8 jaar geleden van mn broer geweest op 1.6 of css was dat toen nog. Dus als je nog advies of gewoon gratis punten wilt voeg maar toe haha

• Illuzionz
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 20:40:
[...]

Als de CPU en GPU niet extreem belast worden, neig ik naar grote data verplaatsingen tussen ram en harde schijf/ssd maar om nog maar wat suggesties te noemen:

Windows pagefile wat niet helemaal lekker gaat
Virusscanner of actief virus
Een update die ergens op de achtergond wordt uitgevoerd
Windows p2p update nog aanstaan in windows 10
de CPU klokt zichzelf terug (power settings?)
CPU cores unparken
oudere GPU driver pakken
Na een schone installatie heb ik ook enkel Steam geïnstalleerd gehad (na de benodigde drivers) om zo te kijken of het inderdaad een virusscanner was, helaas geen resultaat.
2(?) cores worden herkend in Unpark CPU app en zijn unparked.
Een oudere GPU driver pakken, hoe zou ik dat kunnen uittesten? Ik heb de catalyst suite, updaten gaat automagisch.
Beide OS als Steam apps staan op SSD, HDD is enkel voor data opslag, geen software.
[me[quote]Scrtz schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 19:10:
[...]

intelburntest voor je cpu en furmark voor je gpu
[/quote]
ssage=44796389,noline]duiveltje54 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 19:03[/message]:

[...]

Heb je tijdens je framedrops ook een hogere pings dan wanneer je er geen last van heb? Ik heb bv een reference gtx680 met een goede airflow in mijn kast en ook alleen met cs go zet ik me fanspeed op 70% om het spel lekker te kunnen blijven spelen. ( anders heb iok last dat spel niet lekker loopt ff'tjes ) Mischien dus een idee om je fanspeed omhoog te schroeven tijdens cs go?

Zonder fanspeed loop de warmte op tot 65 a 70gr. dus ook niet zo heel schokkend kwa temperatuur.
Geen hogere pings bij een framedrop, fanspeed is regelbaar in 3 standen via m'n kast, staat altijd voluit te blazen als ik ga gamen, maar bedankt voor de tip!

Intelburntest en Furmark heb ik nu gedownload, die laat ik de rest van de nacht wel draaien.
Tot nu toe dit resultaat met 2 uurtjes memtest: http://puu.sh/jN76v/698b2e586a.jpg

Verwijderd

Hoe kan je de waarde van knifes bepalen? Ik heb een tiger tooth en heb geen idee of het een goede pattern is. Case hardend en Doppler zijn vanzelfsprekend meestal
Heeft iemand vandaag een aantal wins verloren?
Ik heb ongeveer 30 mm wins verloren en heb een derank gekregen vandaag.
Weet iemand hier meer van, ik kan in mijn recente games niemand vinden die gebanned is ofzo.
De eerste win na die game wel weer meteen een rankup gekregen.

Steam: Ryada.

• plientje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-11 20:01
wambamNL schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 22:27:
Heeft iemand vandaag een aantal wins verloren?
Ik heb ongeveer 30 mm wins verloren en heb een derank gekregen vandaag.
Weet iemand hier meer van, ik kan in mijn recente games niemand vinden die gebanned is ofzo.
De eerste win na die game wel weer meteen een rankup gekregen.
Wanneer merkte je dit?Anders moet ik even morgen kijken. Ik merkte vandaag in ieder geval niks mee, geen rand down of wat dan ook. Maar heb ook niet meer na 5en gekeken.

http://steamcommunity.com/id/nvanes97/

plientje schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 23:30:
[...]

Wanneer merkte je dit?Anders moet ik even morgen kijken. Ik merkte vandaag in ieder geval niks mee, geen rand down of wat dan ook. Maar heb ook niet meer na 5en gekeken.
Rond een uur of half 10 merkte ik dit. Werd er echt gefrustreerd om. Als ik demote door een aantal losses vind ik het prima maar ik heb een winstreak van 3 en na een win ben ik 30 wins kwijt ongeveer. Nou dan voel je je toch echt wel mooi kut.

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
dan zal er vast iemand gebanned zijn ;) heel simpel..

voor degene die een guardian pin kwijt willen, ik heb er wel euro's voor over.
gewoon op de nl manier, bank overschrijving, uiteraard zal ik eerst gaan mits ongeloofwaardig profiel ;)

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 22:07:
Hoe kan je de waarde van knifes bepalen? Ik heb een tiger tooth en heb geen idee of het een goede pattern is. Case hardend en Doppler zijn vanzelfsprekend meestal
kijk in de market?
patern boeit niet veel op een tt, crimson /slaughter /ch / doppler veeeel meer

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 23-11 19:49
Ik ben ook een 3 tal wins kwijt alsook een uprank! Laatst match eergisteren was ik nog gn3 en gisteren plots teeug gnm..
wambamNL schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 00:07:
[...]

Rond een uur of half 10 merkte ik dit. Werd er echt gefrustreerd om. Als ik demote door een aantal losses vind ik het prima maar ik heb een winstreak van 3 en na een win ben ik 30 wins kwijt ongeveer. Nou dan voel je je toch echt wel mooi kut.
Ik keek net even, maar ik weet bijna zeker dat ik 10 wins kwijt ben... Had er eerst 234, nu 224. Verlies je dan je rank ook? Want dat heb ik niet, ben nog wel gewoon DMG. Misschien is er iemand van Nehox TS /Tweakers gevacced?
Brogala schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 07:22:
[...]

Ik keek net even, maar ik weet bijna zeker dat ik 10 wins kwijt ben... Had er eerst 234, nu 224. Verlies je dan je rank ook? Want dat heb ik niet, ben nog wel gewoon DMG. Misschien is er iemand van Nehox TS /Tweakers gevacced?
Je hoeft niet een rank kwijt te raken als je elo al hoog genoeg was. Ik zelf had er een aantal verloren voor die win streak dus ik was nog niet dicht genoeg bij smfc om mijn rank te behouden blijkbaar. Maarja heb nu mn rank terug. En props voor dawgie die mij probeerde positief te laten worden door een paar leuke opmerkingen. :) daardoor kon ik weer wat doen in mn laatste match behalve pissig zijn omdat ik 30 wins kwijt ben.

• MJN
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-12-2020

MJN

Vervelend als je 'wins' kwijt bent geraakt. Ik ga het vanavond ook maar even checken. Hoop niet dat iemand van tweakers heeft zitten cheaten.

Dan positief nieuws. Captain Qwarkey heeft gisteren de 61e en laatste missie van operatie Bloodhound uitgespeeld. Dank aan alle tweakers die hebben geholpen met de guardian-missies! _/-\o_
wambamNL schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 07:33:
[...]

Je hoeft niet een rank kwijt te raken als je elo al hoog genoeg was. Ik zelf had er een aantal verloren voor die win streak dus ik was nog niet dicht genoeg bij smfc om mijn rank te behouden blijkbaar. Maarja heb nu mn rank terug. En props voor dawgie die mij probeerde positief te laten worden door een paar leuke opmerkingen. :) daardoor kon ik weer wat doen in mn laatste match behalve pissig zijn omdat ik 30 wins kwijt ben.
Nou ik zat heel dicht tegen LE aan, gvd... Dan is het dus rip LE voorlopig.

• Terranova
Ik vraag me dan toch af wie de ban heeft gehad dan, het is dat ik mijn win aantal niet echt meer bij houd, maar het zal dus wel iemand moeten zijn waar vaker meegespeeld wordt :o

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-11 08:02
Als het een M9 bayonet of een Karambit is wil ik wel kopen of traden :-)
PM maar indien interesse
matrix14 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 20:47:
Heey luitjes, ben nu al tijdje global elite ben dus maar een smurf begonnen. Momenteel is die legendary eagle.
Als je beetje rond die rank ben kan je me hier op toevoegen

http://steamcommunity.com/profiles/76561197964053853/

Niet op die vacban letten die is 8 jaar geleden van mn broer geweest op 1.6 of css was dat toen nog. Dus als je nog advies of gewoon gratis punten wilt voeg maar toe haha
Zal je straks toevoegen

[ Voor 42% gewijzigd door Phaex op 25-08-2015 09:26 ]

HamburgerHenk schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 09:14:
Ik vraag me dan toch af wie de ban heeft gehad dan, het is dat ik mijn win aantal niet echt meer bij houd, maar het zal dus wel iemand moeten zijn waar vaker meegespeeld wordt :o
Er is niet iemand in de Tweakers steam groep gevacced?

• Terranova
Brogala schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 09:25:
[...]

Er is niet iemand in de Tweakers steam groep gevacced?
Als jij 10 wins kwijt bent en wambam 30 wins, zal het wel moeten lijkt me. Ik heb geen idee of ik iets kwijt ben, maar in mijn friendslist is er iig niemand gebanned.

• Chetherebel
  • Laatst online: 21-04-2017
De marketplace checken. Ligt eraan wat voor knife het is, en in welke staat.
Als je een M9 Tiger Tooth heb ben je binnen
Gisteren dan toch eindelijk Supreme geworden! :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Illuzionz
Heb vannacht IntelBurnTest en Furmark laten draaien met de volgende resultaten:

IntelBurnTest:http://pastebin.com/dTL7fHWk
FurMark: http://www.filedropper.com/gpu-zsensorlog_1 (file was te groot voor pastebin)

Heb gisteren ook als test alles op laagst mogelijke instellingen gehad, alsnog framedrops naar 40-50, zeer frustrerend.
Kan ik bij startopties geen waarde meegeven die overeenkomen met de processor zelf?: http://puu.sh/jNK2P/d9215fd004.png

De tests geven geen afwijkende dingen aan, had ik ook niet verwacht, maar testen is beter dan gokken.

Welk OS draaien jullie? Zijn er ook gebruikers van Windows 10 bij? Ik zit te denken om weer terug te gaan naar 7 of 8, puur uit wanhoop eigenlijk, weet niet waar het aan zou kunnen liggen.

• iLikeNoobies
  • Laatst online: 22-10 11:56

iLikeNoobies

With Big Boobies

hmr schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 09:32:
Gisteren toch eindelijk naar Supreme geboost! :)

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• Terranova
hmr schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 09:32:
Gisteren dan toch eindelijk Supreme geworden! :)
Gefeliciteerd man, klopte natuurlijk voor geen meter dat jij LEM was :9

• Illuzionz
Ik heb dus een vermoeden waar het aan zou kunnen liggen: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/43983655

Kwam dit bericht tegen. Is er een manier waarop ik dit zou kunnen monitoren? Die VRM module?

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-10 07:41

Silence

Godlike

Vorige week eindelijk Global geworden, merk alleen wel dat ik het sinds dien niet echt meer gespeeld heb (heb niet echt een doel meer)

Inventaris - Steam

Silence schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 10:09:
Vorige week eindelijk Global geworden, merk alleen wel dat ik het sinds dien niet echt meer gespeeld heb (heb niet echt een doel meer)
Go pro or go home. ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Illuzionz
Heb het euvel gevonden waardoor ik FPS drops krijg, heb Prime95 laten draaien met graphs voor CPU speed en gebruik, blijkt die zichzelf terug te klokken om een of andere reden. Schijnt een bekend probleem te zijn met dit moederbord.
http://puu.sh/jNN8T/1fb5bd14eb.png

Ik denk dat het niet meer relevant is om hier verder te posten, gezien dit een hardware probleem is. Ik wil jullie bedanken voor de input!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Silence schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 10:09:
FaceIt/ESEA?
Bij FaceIt zul je eerst wel redelijk wat moeten spelen voor je deftig ingedeeld wordt. Kom in mijn games ook regelmatig LEM+ tegen en ik ben zelf DMG.

Steam: Grim

• 0stone0

0stone0

Vannacht weer een leuk potje gespeeld, gezellige teamgenoten en nog bijna gewonnen ook ;)

Wat is jullie mening over die bloodhound coin upgrade, is het al die *** missies waard?

Afbeeldingslocatie: http://www.makeathumbnail.com/thumbnails/image396762.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.makeathumbnail.com/thumbnails/image396765.png

[ Voor 5% gewijzigd door 0stone0 op 25-08-2015 11:13 ]

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-11 13:37
pffff wachten tot je lvl 3 bent met alleen maar Demolition of gungame te spelen is echt dodelijk. Het duurt echt super lang. Je krijgt maar iets van 100-200 xp per keer. Wilde met de volgende sale ook een tweede account aanschaffen om met mijn Neefje te kunnen spelen, maar ik denk dat ik dat maar niet ga doen.

[ Voor 7% gewijzigd door Lanithro op 25-08-2015 11:58 ]

Yavu Steam Profile Lanithro

Verwijderd

Lanithro schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:58:
pffff wachten tot je lvl 3 bent met alleen maar Demolition of gungame te spelen is echt dodelijk. Het duurt echt super lang. Je krijgt maar iets van 100-200 xp per keer. Wilde met de volgende sale ook een tweede account aanschaffen om met mijn Neefje te kunnen spelen, maar ik denk dat ik dat maar niet ga doen.
Casual spelen, eventueel met vrienden, gaat mijn inziens het snelst.

• TheRecklezz
  • Laatst online: 01-03-2022
Illuzionz schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 09:33:
Welk OS draaien jullie? Zijn er ook gebruikers van Windows 10 bij? Ik zit te denken om weer terug te gaan naar 7 of 8, puur uit wanhoop eigenlijk, weet niet waar het aan zou kunnen liggen.
Ik gebruik sinds enkele weken Windows10, tot op heden nog geen problemen mee gehad.

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Gister CSGO ook maar eens gekocht en meteen even 2,5 uur gespeeld. Niet slecht al zeg ik het zelf: http://csgo-stats.com/76561197972457836/

Do what you love, do it often

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-10 07:41

Silence

Godlike

TheRecklezz schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 12:07:
[...]

Ik gebruik sinds enkele weken Windows10, tot op heden nog geen problemen mee gehad.
Ik ook al sinds de preview was uitgekomen (dus alweer half jaar tot een jaar) nooit problemen gehad.

Inventaris - Steam

• 0stone0

0stone0

Lanithro schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:58:
macciez schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 12:11:
Gister CSGO ook maar eens gekocht en meteen even 2,5 uur gespeeld. Niet slecht al zeg ik het zelf: http://csgo-stats.com/76561197972457836/
Ik zag gister dat Operation bloodhound maar €2,20 kosten. Dan ben je zo lvl 3!
(Hoop dat het nog zo is ;) )

• plientje
0stone0 schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 12:44:
[...]

[...]

Ik zag gister dat Operation bloodhound maar €2,79 kosten. Dan ben je zo lvl 3!
(Hoop dat het nog zo is ;) )
Dit blijft volgens mij zo tot het einde van de pas, die volgens mij op 30 september verloopt.

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

wambamNL schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 00:07:
[...]

https://github.com/MrHayato/VacBanChecker hier kan je checken met wie je gespeeld hebt en of ze gebanned zijn.
Als je het al een keer gebruikt hebt, is het een kwestie van op steam inloggen via internetpagina en dan naar je recenty played games geloof ik.

[ Voor 20% gewijzigd door SouLLeSSportal op 25-08-2015 13:03 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• 0stone0

0stone0

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 13:01:
[...]

https://github.com/MrHayato/VacBanChecker hier kan je checken met wie je gespeeld hebt en of ze gebanned zijn.
Als je het al een keer gebruikt hebt, is het een kwestie van op steam inloggen via internetpagina en dan naar je recenty played games geloof ik.
Wouw gaaf! Wat makkelijk en toch handig, ff kijken of het samen met Tampermonkey werkt!
Bedankt!! O-) :*)

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 13:01:
[...]

Al gedaan niemand in mn history die gebanned is.

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

wambamNL schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 13:28:
[...]

Al gedaan niemand in mn history die gebanned is.
Ik heb ook nog even je friends list bekeken maar daar heeft ook niemand een recente ban. Toch apart... Met 30 wins zou je toch wel verwachten dat die persoon in je friendslist staat.

• Terrie
  • Laatst online: 00:02

Terrie

Titelspecialist Tweakers Partners
Solo Que is echt broken, ik sta telkens eerste of tweede, maar ik krijg gewoon geen communicatie of teamwork met die mensen. En nu dus weer deranked naar MG2...

Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium

iLikeNoobies schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 13:57:
[...]

Ik heb ook nog even je friends list bekeken maar daar heeft ook niemand een recente ban. Toch apart... Met 30 wins zou je toch wel verwachten dat die persoon in je friendslist staat.
Kan je dat ook voor mij doen? Kan niet hier op werk. Thanks Bae

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• ghostman
  • Laatst online: 13-11 10:48

ghostman

dwarf

Net voor het eerst een cases geopend. Chroma en Chroma 2 case aangezien ik die in mijn inventory had. Krijg ik een StatTrak™ XM1014 | Quicksilver Minimal wear (€0.20) en een AK-47 | Elite Build Minimal wear (€0.41).

Had toch stiekem gehoopt op een leuke knife na al die unbox filmpjes :P

|~ Steam ~ Twitch ~ YouTube ~|

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

hmr schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 14:25:
[...]

Kan je dat ook voor mij doen? Kan niet hier op werk. Thanks Bae
Geen recente bans op je main en smurf (http://steamcommunity.com/profiles/76561198191219633)

Wtf? Kan je tegenwoordig een "like" uitdelen op tweakers?!?!!?!?!?!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

hmr schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 15:23:
Wtf? Kan je tegenwoordig een "like" uitdelen op tweakers?!?!!?!?!?!
Wie wat waar?

Bij elke posts rechts?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Weer een functie die er niet is op mobieltjes....

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Krijg je een notification wanneer je een like krijgt? (in other words; like this post for testing purposes)

Do what you love, do it often

• Grim
Iemand enig idee hoe je Tweakers in het Engels zet?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OElafCB.png

:/

[ Voor 8% gewijzigd door Grim op 25-08-2015 15:35 ]

• plientje
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/431571894767316264/0D82ABBB9AABBA9217CDF6B990F9B63C828D4C53/
Haha, zitten ze tegen elkaar. Dit heb ik nog maar 1 keer meegemaakt.

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
Ik ging met MarcJ en anderen Season spelen, blijken we tegen Beekie en NickEdition te spelen, die in het teamspeak kanaal onder ons zaten, we (Marc) hebben ze dik ingemaakt _O-
plientje schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 16:05:
[afbeelding]
Geniaal, ik had dit ook al een keertje eerder tegen Grim, maar het gebeurt inderdaad weinig.

steam: failsnail, Letterbox

• Grim
markdm schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 16:07:
Geniaal, ik had dit ook al een keertje eerder tegen Grim, maar het gebeurt inderdaad weinig.
Scout vs Glock battle #neverforget :D

• BeekieBeek
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-10 09:40
Nou hier dan even de eind stand:
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2ue7goz.png

Elke ronde Marc tegen komen als je om een hoekje staat is toch wel een beetje jammer

[ Voor 33% gewijzigd door BeekieBeek op 25-08-2015 16:10 ]

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
NuCl3aR schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 16:08:
[...]

Scout vs Glock battle #neverforget :D
#pleaseforget

steam: failsnail, Letterbox

plientje schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 16:05:
[afbeelding]
Ik zat een keer tijdens een soloq in Silver 3 tegen Kolonel de Slak :P Toen rankte ik nog snel up :'( nu zit ik al 8 weken vast in DMG en als ik dan eindelijk dicht tegen een rankup zit verlies ik 10 wins... gg uninstall.

• Wereldkaart
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
hoe verlies je 10 wins? XD

• Grim
Als je met iemand samen hebt gespeeld (en gewonnen) en die persoon wordt geVAC-banned dan verlies je de wins.

Pagina: 1 ... 161 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic