Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 154 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.786 views
Damienx2 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:24:
[...]

Ik voel me vereerd hoor, en dat nog wel door de mod van TS. :+
Ik heb steeds een nieuwe gekregen, na 2 keer geprobeerd mijn geld terug te vragen mocht niet. Na 5 keer terug te komen hebben ze het geld maar terug gegeven en heb ik een deathadder chroma ervan gekocht. Tot nu toe geen spijt ding is vet relaxed. Was ook niet een super bekende winkel ofzo dusja daar ging ik al haha.

Steam: Ryada.

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

wambamNL schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:27:
[...]

Ik heb steeds een nieuwe gekregen, na 2 keer geprobeerd mijn geld terug te vragen mocht niet. Na 5 keer terug te komen hebben ze het geld maar terug gegeven en heb ik een deathadder chroma ervan gekocht. Tot nu toe geen spijt ding is vet relaxed. Was ook niet een super bekende winkel ofzo dusja daar ging ik al haha.
Ik was ook altijd vrij tevreden met mijn Deathadder 2013 (niet alle Razer hardware is kut immers), helaas heeft hij nu plaatsgemaakt voor een Steelseries.

[ Voor 3% gewijzigd door Damien op 13-08-2015 10:29 ]

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-10 11:56

iLikeNoobies

With Big Boobies

Excuses wat mij betreft geaccepteerd. Maar of merryb het ook accepteert durf ik niet te zeggen. B)

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Damienx2 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:28:
[...]

Ik was ook altijd vrij tevreden met mijn Deathadder 2013, helaas heeft hij nu plaatsgemaakt voor een Steelseries.
Elke muis heeft zijn voor en nadelen ^^
Tot nu toe nog geen problemen na een half jaar dat ding te hebben gebruikt.
Was gister wel leuk kom mensen hun reactie te zijn op een muis met 400dpi :+

Verwijderd

Als je 5,- overmaakt kan ik die excuses best accepteren.

Overigens is die deathadder idd vrij chill!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:37:
Als je 5,- overmaakt kan ik die excuses best accepteren.

Overigens is die deathadder idd vrij chill!
Voor een TS waar ik nooit gebruik van maak. Laat dan maar zitten ;). Ik ben liever toxic op mijn eigen TS.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Verwijderd

Damienx2 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:45:
[...]

Voor een TS waar ik nooit gebruik van maak. Laat dan maar zitten ;). Ik ben liever toxic op mijn eigen TS.
Nee dat geld gaat naar mij persoonlijk man, anders moet je het aan nehox geven :+

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

http://csgo-stats.com/pr0faker/
Mijn bescheiden stats voorzover die up to date zijn uiteraard.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-11 18:51
muis is vervangen voor een nieuwe :) en de problemen zijn foetsie. Zal toch de sensor wel zijn geweest dan.
Ook weer een nieuwe muismat :-)

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-11 23:25
MisterEagle schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 09:31:
even een vraagje want ik heb, alleen in cs, wat muis issues..

Ik heb een G502 + logitech muismat (die hele dunne stoffen)
Nu is het zo dat als ik een paar keer snel links - rechts beweeg met mn muis mn aim volledig de lucht of grond in gaat.
Nu heb ik de muismat er onder vandaan gehaald en dat gaat even goed, maar nu na 3 dagen gebeurt het ook daarin.

Ik vind op internet hier maar weinig over, maar wat ik vind is dat ik de dpi en accelerating aan moet passen .Acceleration staat volledig uit en DPI staat op 800.

Wel kom ik nog iets met pollingsnelheid tegen van de muis, die staat op 1000 en dat is het hoogste. (125 laagste)
Kan het daar wat mee te maken hebben? Of is mn sensor gewoon verrot?

Dat laatste lijkt me vreemd overigens want in windows kan ik het niet reproduceren
Check google eens op G502 spinning bug, hoe je het vertelt lijkt het er vrij sterk op. Het is een veel voorkomend probleem bij de G502 waar ik zelf ook last van heb. Ik hoop nog altijd dat logitech een firmware update gaat uitbrengen.
wambamNL schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:32:
[...]

Was gister wel leuk kom mensen hun reactie te zijn op een muis met 400dpi :+
Ik volg je niet helemaal... Wat probeer je hier mee te zeggen?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

hmr schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 11:53:
[...]

Ik volg je niet helemaal... Wat probeer je hier mee te zeggen?
Was meer een aanvulling wat nergens mee te maken had.
Maar paar vruenden waren bij mij en die gingen op mn pc gamen... mijn muis stond op 400dpi en die gasten begonnen te ragen omdat de muis het niet goed zou doen haha.
Die gasten spelen met 3k+ dpi

[ Voor 3% gewijzigd door Ryada op 13-08-2015 12:10 ]

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
wambamNL schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 12:07:
[...]

Was meer een aanvulling wat nergens mee te maken had.
Maar paar vruenden waren bij mij en die gingen op mn pc gamen... mijn muis stond op 400dpi en die gasten begonnen te ragen omdat de muis het niet goed zou doen haha.
Die gasten spelen met 3k+ dpi
Hoe hoger, hoe beter. Toch? Waarom maken ze anders muizen met 10k DPI? :+

Steam: Grim

• Naif0n
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-11 19:00
Ooit zelf ook met 3k dpi gespeeld lang geleden XD, nu zelf ook 800DPI.

Over de naga 2014 (het was niet de 2015 maar de 2014) Ik heb soms ook de problem met het snel optillen etc, maar als je al 6jaar met een naga speelt, wil je eigenlijk echt niks anders meer. De deathadder ligt zeker lekker in de hand. Maar switch eens van 12 knoppen naar 2 op de zijkant, wereld van verschil.

2023 R1250GS Adventure trophy | 2020 M340i

• Grim
Naif0n schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 13:22:
als je al 6jaar met een naga speelt, wil je eigenlijk echt niks anders meer.
Ben recent ook geswitched van een Logitech G5 naar Deathadder Chroma na 7-8 jaar dienst. Het went redelijk snel.
Naif0n schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 13:22:
Maar switch eens van 12 knoppen naar 2 op de zijkant, wereld van verschil.
Bij een FPS game heb je er niet meer nodig als dat ;)

• Naif0n
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-11 19:00
NuCl3aR schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:03:
[...]

Ben recent ook geswitched van een Logitech G5 naar Deathadder Chroma na 7-8 jaar dienst. Het went redelijk snel.
Ja dat zal zeker wel zo zijn dat je er snel aan went.
Bij een FPS game heb je er niet meer nodig als dat ;)
Zelf gebruik ik de knoppen in welke game dan ook, maarja ik speel ook niet alleen FPS games, dus daar kan het wel door komen.

2023 R1250GS Adventure trophy | 2020 M340i

• Shotcaller777
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik speel nu heerlijk op een Zowie FK1 (op 400 DPI en 1.8 ingame sens), die kan ik ook zeker aan iedereen aanraden.
Cris89 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:15:
Ik speel nu heerlijk op een Zowie FK1 (op 400 DPI en 1.8 ingame sens), die kan ik ook zeker aan iedereen aanraden.
Bijna hetzelfde alleen dan een Zowie EC

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Naif0n schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:09:
[...]

Ja dat zal zeker wel zo zijn dat je er snel aan went.

[...]

Zelf gebruik ik de knoppen in welke game dan ook, maarja ik speel ook niet alleen FPS games, dus daar kan het wel door komen.
Gebruik zelf ook de Naga, heb je nooit dat je door een enemy de pleuris schrikt, vervolgens naar je knife switched omdat je 1 van je knoppen aanraakt, en dan aan het einde van de ronde de melding ''Facenoise brought a knife to a gunfight'' krijgt. :+

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
800dpi - windows 6/11 - ingame sens 0.8 - raw input op aan - acceleratie ingame op 1.1 :*)

/oja een of ander trust game-muis met verstelbare dpi op een QCK..

[ Voor 27% gewijzigd door Whis! op 13-08-2015 14:32 ]

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-11 16:34
Logitech garantie is geweldig ;)
Ik had een G500 die kapot aan het gaan was, dus ik nam contact op met ze.
Binnen 2 weken na wat mailtjes heen en weer heb ik de Logitech G500s ontvangen.

Deze ligt nog steeds in een doos om uitgepakt te worden ;)
Speel nog steeds met de Razer deathadder 2013.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Gideon_92
  • Laatst online: 24-11 13:33
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/1462895077767505944/CF86CAEC899DFCFA9A6083845A5846C3F7C277D4/

Zojuist voor het eerst meer dan 30 kills gehaald in een potje :+

Potje erna ging ook zo goed
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/1462895077767506107/6FDFE59D000F1E9855F809CA896614B769797DE3/
Pykow schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:42:
[...]

Logitech garantie is geweldig ;)
Ik had een G500 die kapot aan het gaan was, dus ik nam contact op met ze.
Binnen 2 weken na wat mailtjes heen en weer heb ik de Logitech G500s ontvangen.

Deze ligt nog steeds in een doos om uitgepakt te worden ;)
Speel nog steeds met de Razer deathadder 2013.
Hoe lang had je hem al? Je had in principe ook naar de winkel kunnen gaan namelijk :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Pykow
hmr schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:47:
[...]

Hoe lang had je hem al? Je had in principe ook naar de winkel kunnen gaan namelijk :D
G500 komt uit 2007 en G500s komt uit 2013
Dus ik had me muis ongeveer 5 a 6 jaar :P

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
Over goede games gesproken: http://i.imgur.com/VjDyYJ5.jpg
Dit potje ging echt helemaal nergens over, al vanaf het begin had Dery connectie problemen zodat we het hele potje met een bot gespeeld hebben, maar de tegenstanders waren gewoon zo extreem slecht. Na een tijdje gingen we ook maar met een negev, sawed-off, knife of taser spelen. Maar nog steeds zonder enige moeite 16-0 gewonnen.

steam: failsnail, Letterbox

markdm schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:56:
Dit potje ging echt helemaal nergens over, al vanaf het begin had Dery connectie problemen zodat we het hele potje met een bot gespeeld hebben, maar de tegenstanders waren gewoon zo extreem slecht. Na een tijdje gingen we ook maar met een negev, sawed-off, knife of taser spelen. Maar nog steeds zonder enige moeite 16-0 gewonnen.
Had laatst ook een potje 16 2 gewonnen en ik gebruikte alleen maar de mag7 na de 2de ronde. Op de laatste ronde na toen gewoon trollen met awp :)

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-10 07:41

Silence

Godlike

Muizen boeien volgens mij echt geen fuck, meer verkoop en reclame stunt.

Ik speel met gasten die een HP muis van 12 euro hebben (zo'n standaard ding) en gewoon matches carryen op Global met 40 kills

Inventaris - Steam

• ghostman
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-11 10:48

ghostman

dwarf

Trouwens hoe zit het met de skins en kisten die je kunt winnen aan het einde van elke match? De ene keer zie je dat er in één match 3 verschillende mensen wat hebben en de andere keer krijgt niemand wat. Zit daar nog een logica in of is dat toeval?

|~ Steam ~ Twitch ~ YouTube ~|

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-10 07:41

Silence

Godlike

ghostman schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:18:
Trouwens hoe zit het met de skins en kisten die je kunt winnen aan het einde van elke match? De ene keer zie je dat er in één match 3 verschillende mensen wat hebben en de andere keer krijgt niemand wat. Zit daar nog een logica in of is dat toeval?
Gewoon toeval, je krijgt 3 drops per week ofzo, verwacht er niet te veel van (denk aan 3 cent skins)

Inventaris - Steam

• ghostman

ghostman

dwarf

Silence schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:19:
[...]

Gewoon toeval, je krijgt 3 drops per week ofzo, verwacht er niet te veel van (denk aan 3 cent skins)
Dat weet ik, maar wist niet of het random is of dat je 3 per week krijgt dan. Hoogste wat ik ooit heb gekregen was een Weapon Case toen nog 5 euro.

• Wereldkaart
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
wambamNL schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 00:41:
[...]

Surround sound heeft helemaal niks met je gpu te maken.
Ga in je audio settings van de game. Zet waar headphones/2 speakers staat op 5.1 en zet de 7.1 aan in je driver van je headset dacht ik of druk op de knop. En dan zou je gewoon surround moeten hebben. Een waarschuwing surround werkt niet 100% in csgo.
Oh xD
Ben niet zo handig met dat soort dingen, dacht dat dat ook via die videokaart geregeld werd
Anyways, ik heb alles gedaan wat jij zei, alleen blijft hij nogsteeds zeggen 'er is nog geen surround sound inhoud gedetecteerd'.
En van de Logitech Customer Service krijg ik geen normale antwoorden dus daar kan ik helaas niets mee :(
Wereldkaart schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:36:
[...]

Oh xD
Ben niet zo handig met dat soort dingen, dacht dat dat ook via die videokaart geregeld werd
Anyways, ik heb alles gedaan wat jij zei, alleen blijft hij nogsteeds zeggen 'er is nog geen surround sound inhoud gedetecteerd'.
En van de Logitech Customer Service krijg ik geen normale antwoorden dus daar kan ik helaas niets mee :(
Heb je hem via de usb aangesloten of via je 3.5mm jack?

• Wereldkaart
USB

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Aah gelukkig! Had idd connectieproblemen... Sinds gisteren nieuwe modem + internet etc., nog niet goed geconfigureerd.

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-11 14:33
waarschijnlijk gwn de-rankers.

• ghostman

ghostman

dwarf

Net eerste potje competive gedaan op mijn nieuwe account, ging best lekker :+

1
Klik voor groot.

Binnenkort toch maar even mijn naam veranderen in Steam :P

• Wereldkaart
Ik kan in CSGO trouwens enkel 5.1 Speakers aanklikken, maar geldt dat dan ook voor mn headset?
En wordt 7.1 dan gesimuleerd?
Wereldkaart schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 17:09:
Ik kan in CSGO trouwens enkel 5.1 Speakers aanklikken, maar geldt dat dan ook voor mn headset?
En wordt 7.1 dan gesimuleerd?
Csgo ondersteund geen 7.1 vanuit zichzelf gewoon op 5.1 zetten

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 23-11 19:49
Zucht, gisteren voor de eerste maal kennis gemaakt met rotte Russen. Direct klagen en zagen. Dan team member killen, 1tje krijgt direct ban en de andere vertrekt ook.. Als nog 16-9 gespeeld.

Jammer dat mensen altijd leaven. Dat schelden kan me niet veel schelen, maar dat je dan met 3 of 4 verder moet.

Vandaag ook bij soloq een andere Belg tegen gekomen van Sint-Niklaas die familie heeft in Ieper (waar ik woon) en ik ook familie heb in Sint-Niklaas. The odds!

• Grim
sdke schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 17:44:
Zucht, gisteren voor de eerste maal kennis gemaakt met rotte Russen. Direct klagen en zagen. Dan team member killen, 1tje krijgt direct ban en de andere vertrekt ook.. Als nog 16-9 gespeeld.

Jammer dat mensen altijd leaven. Dat schelden kan me niet veel schelen, maar dat je dan met 3 of 4 verder moet.

Vandaag ook bij soloq een andere Belg tegen gekomen van Sint-Niklaas die familie heeft in Ieper (waar ik woon) en ik ook familie heb in Sint-Niklaas. The odds!
Plot twist: het is je familie.

hey, it's me, your brother

[ Voor 3% gewijzigd door Grim op 13-08-2015 18:14 ]

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
Gebruikt iemand dat tooltje matchmaking server picker ? Gebruik het nu 1,5 week en merk wel een verminderde concentratie russen, zijn nu vooral vervangen door poolse spelers. Valt mij eigenlijk op dat er ook veel etterbakken uit zweden en finland bij zitten. Van die microfoon schreeuwers.

Het speelt iig een stuk prettiger met voorgeselecteerde randoms :+

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

• Shotcaller777
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
jellew86 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 18:20:
Gebruikt iemand dat tooltje matchmaking server picker ? Gebruik het nu 1,5 week en merk wel een verminderde concentratie russen, zijn nu vooral vervangen door poolse spelers. Valt mij eigenlijk op dat er ook veel etterbakken uit zweden en finland bij zitten. Van die microfoon schreeuwers.

Picker gebruik ik inderdaad ook als ik solo queue. Vergeet niet dat je geen GOTV kan kijken zonder eerst al die firewall rules te clearen (kan ook via picker) :)

• Pykow
jellew86 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 18:20:

Ik ben pas 1x een schreeuwende speler tegen gekomen en 1x een hacker.
stond 50 - 0 na paar minuten spelen.

Vandaag wel lekker 2x 1ste gestaan bij TDM, moet nog leren sprayen, maar het begin is er.
Tja ben nog pas rank 1 hahaha

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
Cris89 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 18:45:
[...]

Picker gebruik ik inderdaad ook als ik solo queue. Vergeet niet dat je geen GOTV kan kijken zonder eerst al die firewall rules te clearen (kan ook via picker) :)
Daar was ik inmiddels achter. Desalniettemin thanks :-)
Pykow schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 18:57:
[...]

Ik ben pas 1x een schreeuwende speler tegen gekomen en 1x een hacker.
stond 50 - 0 na paar minuten spelen.

Vandaag wel lekker 2x 1ste gestaan bij TDM, moet nog leren sprayen, maar het begin is er.
Tja ben nog pas rank 1 hahaha
Dan kom je goed weg :-)

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 23-11 19:49
Net met 4 Russen gesoloq'd. Zalige game gehad. 16-12 gewonnen.
Dit weekend nog eens proberen op TeamSpeak in eigen taal.

• Whis!
  • Niet online
Na exact 100 uur net DMG geworden.. ^_^

• dannbla
  • Laatst online: 10-11 14:15
mklkhanou schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 21:49:
Na exact 100 uur net DMG geworden.. ^_^
Gefeliciteerd. Ik heb vandaag een donut gegeten.

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Verwijderd

e1ndbaas schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 23:34:
[...]

Ik had patatjes met raw input en 800 dpi
Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 23:42:
[...]

Ik had patatjes met raw input en 800 dpi
Thats what she said...

Verwijderd

's niet je beste.
Klopt. Tis laat, heb lopen kutten om mijn pc te fixen etc dusja kon niet echt een goede verzinnen atm. Anyway morgen ben ik weer van de partij op cs go. Gaan we weer ff wat mensen afknallen.

• Whis!
  • Niet online
e1ndbaas schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 23:34:
[...]

Met of zonder glazuur? :|

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-11 12:48
Weet iemand of het mogelijk is om in 1 keer iedereen te muten?
Soms zijn er een aantal sukkels die muziek aan hebben of lopen te gillen en dan moet ik 1 voor 1 gaan muten. En dat kan ook alleen maar via de lijst die je krijgt te zien voordat de ronde begint.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Xyphoid schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:36:
Soms zijn er een aantal sukkels die muziek aan hebben of lopen te gillen en dan moet ik 1 voor 1 gaan muten. En dat kan ook alleen maar via de lijst die je krijgt te zien voordat de ronde begint.
Open je console en typ dit
Voice_enable 0
Zo mute je iedereen. Je zet iedereen weer op unmute door voice_enable 1 te typen.

• Xyphoid
wambamNL schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:39:
[...]

Voice_enable 0
Zo mute je iedereen. Je zet iedereen weer op unmute door voice_enable 1 te typen.
Dank je!
Geldt dit voor 1 ronde of totdat je het weer aanzet?

[ Voor 9% gewijzigd door Xyphoid op 14-08-2015 11:01 ]

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
wambamNL schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:39:
[...]

Voice_enable 0
Goede tip :)

Overigens, is het voor andere spelers te zien aan welke kant je je wapen hebt als ze dood zijn en meekijken?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Wereldkaart
Mensen die vandaag wat willen spelen?
Bijna MGE, dus zou graag met mensen van dat niveau of iets hoger spelen :)

• Grim
Xyphoid schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:00:
[...]

Dank je!
Geldt dit voor 1 ronde of totdat je het weer aanzet?
Tot je het zelf weer veranderd. Overigens heb je niet enkel 0 en 1 maar ook alles daartussen (tot op 2 decimalen) waarbij 0 = 0% en 1 = 100%.
hexta schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:03:
[...]

Goede tip :)

Overigens, is het voor andere spelers te zien aan welke kant je je wapen hebt als ze dood zijn en meekijken?
Kant van het wapen is client side. Dus als jij iemand aan het spectaten bent die het links heeft ingesteld maar jij rechts ga je het altijd rechts zien.
Wereldkaart schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:15:
Mensen die vandaag wat willen spelen?
Bijna MGE, dus zou graag met mensen van dat niveau of iets hoger spelen :)
ts3.nehox.nl

NuCl3aR schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:40:
[...]

Tot je het zelf weer veranderd. Overigens heb je niet enkel 0 en 1 maar ook alles daartussen (tot op 2 decimalen) waarbij 0 = 0% en 1 = 100%.

[...]

Kant van het wapen is client side. Dus als jij iemand aan het spectaten bent die het links heeft ingesteld maar jij rechts ga je het altijd rechts zien.

[...]

ts3.nehox.nl
Voice enable was volgens mij niet voor het volume. Daar had je een andere command voor.
Voice_scale is zoals jij het verteld als ik het goed heb. Daarmee kan je het volume aanpassen. Ik adviseer jullie alleen niet om deze te gebruiken want het werkt niet idiaal. De kwaliteit gaat hard achteruit en mensen verstaan is soms moeilijk.
Enable disabled incomming voice compleet waardoor je ook niet ziet dat er iemand zn mic gebruikt. Terwijl voice_scale 0 dat wel laat zien. Tis maar net wat je fijner vind.

[ Voor 9% gewijzigd door Ryada op 14-08-2015 11:59 ]

• Grim
wambamNL schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:57:
[...]

Voice enable was volgens mij niet voor het volume. Daar had je een andere command voor.
Voice_scale is zoals jij het verteld als ik het goed heb. Daarmee kan je het volume aanpassen. Ik adviseer jullie alleen niet om deze te gebruiken want het werkt niet idiaal. De kwaliteit gaat hard achteruit en mensen verstaan is soms moeilijk.
Enable disabled incomming voice compleet waardoor je ook niet ziet dat er iemand zn mic gebruikt. Terwijl voice_scale 0 dat wel laat zien. Tis maar net wat je fijner vind.
Klopt, niet goed bij nagedacht. :p :$

NuCl3aR schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:26:
[...]

Klopt, niet goed bij nagedacht. :p :$
Maakt niet uit. Iedereen maakt fouten :)

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-11 11:52
Xyphoid schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:36:
ik heb het zo gebind.
bind "F11" "toggle voice_enable"

standaard voice in game uit en F11 drukken dan kan je hem uit of aan zetten
therobber schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:45:
[...]

ik heb het zo gebind.

Precies dit. Werkt vet relaxed maar zelf doe ik het via de console dan vergeet ik minder vaak dat het uitstaat haha.

• Whis!
  • Niet online
wambamNL schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 13:21:
[...]

Precies dit. Werkt vet relaxed maar zelf doe ik het via de console dan vergeet ik minder vaak dat het uitstaat haha.
Soms wel fijn als je met een paar russen speelt, en je in een 1vsX situatie terecht komt en eigenlijk niks meer hebt aan hun calls (vaak toch geflame).. dan gaat 'ie bij mij even uit hoor! :)
mklkhanou schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 13:29:
[...]

Soms wel fijn als je met een paar russen speelt, en je in een 1vsX situatie terecht komt en eigenlijk niks meer hebt aan hun calls (vaak toch geflame).. dan gaat 'ie bij mij even uit hoor! :)
Oh daar heb ik de toggle voor inderdaad. Maar ik gebruik die toggle niet aan het begin van de match etc. Vergeet het vaak genoeg en dan zit ik te spelen zonder dat ik calls doorkrijg ;)

• Xyphoid
therobber schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:45:
[...]

ik heb het zo gebind.

Dat is handiger dan console, ja.
Moet wel even uitzoeken hoe ik ook alweer key bindings kan instellen. Tijdje niet meer gespeeld.

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Xyphoid schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 13:55:
[...]

Dat is handiger dan console, ja.
Moet wel even uitzoeken hoe ik ook alweer key bindings kan instellen. Tijdje niet meer gespeeld.
via een autoexec file, google maar eventjes, het is allemaal redelijk simpel.

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11 12:30
PFFFFFFFF dat ik daar niet aan gedacht heb! Hoe vaak het wel niet voorkomt dat iemand van je team in een 1opX "TIPS" gaat geven. Te debiel voor woorden. Nu verleden tijd.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• Whis!
  • Niet online
rnenator schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 13:57:
[...]

PFFFFFFFF dat ik daar niet aan gedacht heb! Hoe vaak het wel niet voorkomt dat iemand van je team in een 1opX "TIPS" gaat geven. Te debiel voor woorden. Nu verleden tijd.
Haha.. heel hatelijk. Door hun gepraat niks meer aan horen komen.. vervolgens gekilled worden, en dan uitgemaakt worden voor noob.

Afbeeldingslocatie: http://i.ytimg.com/vi/_nSA96eU1Us/hqdefault.jpg

• Pykow
En ik maar denken waarom me config steeds niet werkte.
is er voortaan een CFG mapje, dat had ik even over het hoofd gezien.

Zojuist een potje gehad, waarbij ik met mijn noob skills eerste stond met 25 - 24 in TDM.
Das wel even jammer.
Trouwens nog steeds geen schreeuwende speler tegen gekomen :D geluksvogel dat ik ook ben haha

Pykow schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 19:40:
En ik maar denken waarom me config steeds niet werkte.
is er voortaan een CFG mapje, dat had ik even over het hoofd gezien.

Zojuist een potje gehad, waarbij ik met mijn noob skills eerste stond met 25 - 24 in TDM.
Das wel even jammer.
Trouwens nog steeds geen schreeuwende speler tegen gekomen :D geluksvogel dat ik ook ben haha
Maar wel andere geluiden? Ik geloof dat je nog geen comp doet, is het dan niet gewoon beter om met voice_enable 0 te spelen? Heb je helemaal geen geluid :*)

• v1nc
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 21-11 14:47
Heb het al in een ander topic gevraagd maar krijg geen uitsluitsel.
Twee weken geleden wilde ik csgo opstarten en kreeg ik een hang up. Pc opnieuw opgestart en toen kreeg ik geen beeld bij het windows beginscherm. In veilige modus kreeg ik wel gewoon beeld. Sindsdien alles geprobeerd en nu blijkt dat wanneer ik een video driver installeer ik geen of een blauw beeld krijg bij windowsbeginscherm. Het lijkt dus iets met de videokaart te zijn dat de resolutie wordt aangepast die hij niet herkend of misschien dat de koeling niet goed werkt waardoor hij te heet wordt als ik de driver installeer? Iemand hier ervaring mee of weet waar het aan kan liggen? Heb al een format gedaan bios update verschillende versies van de video driver.
Ik denk dat het beter is om bij je topic in VB te blijven, daar hebben ze er meer verstand van (als het goed is) :P
v1nc schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 21:11:
Twee weken geleden wilde ik csgo opstarten en kreeg ik een hang up. Pc opnieuw opgestart en toen kreeg ik geen beeld bij het windows beginscherm. In veilige modus kreeg ik wel gewoon beeld. Sindsdien alles geprobeerd en nu blijkt dat wanneer ik een video driver installeer ik geen of een blauw beeld krijg bij windowsbeginscherm. Het lijkt dus iets met de videokaart te zijn dat de resolutie wordt aangepast die hij niet herkend of misschien dat de koeling niet goed werkt waardoor hij te heet wordt als ik de driver installeer? Iemand hier ervaring mee of weet waar het aan kan liggen? Heb al een format gedaan bios update verschillende versies van de video driver.
Niet het juiste topic maar ik begrijp je keuze uit frustratie.
Heb je al geprobeerd een driver sweep te doen?
Heb je geprobeerd oudere drivers te gebruiken?
Nieuwe windows install? (ja i know is vervelend)
Rollback naar een backup?

• v1nc
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 21-11 14:47
wambamNL schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 21:30:
[...]

Niet het juiste topic maar ik begrijp je keuze uit frustratie.
Heb je al geprobeerd een driver sweep te doen?
Heb je geprobeerd oudere drivers te gebruiken?
Nieuwe windows install? (ja i know is vervelend)
Rollback naar een backup?
Thanks voor je input maar inderdaad allemaal al gedaan. Ga morgen maar even de kaart wegbrengen en laten testen laatste optie i guess..

• aron225
  • Laatst online: 03-05-2021
hier nog iemand die een keer zin heb in een potje knallen?
momenteel ben ik master guardian elite.. en ben ik het soloQ een beetje beu..
heel leuk dat ik mge ben gekomen alleen, maar heb nu toch wel een klein beetje mensen nodig die ook daadwerkelijk kunnen vertellen waar degene zit die ze net heeft vermoord..
vooral het hele russen tafereel, maargoed..

http://steamcommunity.com/profiles/76561198075885928/

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

aron225 schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 00:24:
hier nog iemand die een keer zin heb in een potje knallen?
momenteel ben ik master guardian elite.. en ben ik het soloQ een beetje beu..
heel leuk dat ik mge ben gekomen alleen, maar heb nu toch wel een klein beetje mensen nodig die ook daadwerkelijk kunnen vertellen waar degene zit die ze net heeft vermoord..
vooral het hele russen tafereel, maargoed..

http://steamcommunity.com/profiles/76561198075885928/
Voeg mij gewoon toe en iedereen die zn steam in zijn of haar signature heeft staan.
Kom ook eens langs op ts3.nehox.nl zijn zat mensen te vinden om mee te spelen gewoon beetje rondvragen etc. Op het moment dat 1 iemand met je wilt spelen volgen er meestal 3 anderen (iedereen kent elkaar zowat op nehox)

• Pykow
Brogala schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 19:44:
[...]

Maar wel andere geluiden? Ik geloof dat je nog geen comp doet, is het dan niet gewoon beter om met voice_enable 0 te spelen? Heb je helemaal geen geluid :*)
Nee nog geen comp. Eerst tdm tot dat ik de feeling goed heb. daarna ga ik naar de andere modes

• aron225
wambam... zaanstad?....
Assendelft hier... kan geen 20min tussen ons huizen zijn...

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

aron225 schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 00:52:
wambam... zaanstad?....
Assendelft hier... kan geen 20min tussen ons huizen zijn...
Yup ik woon in zaanstad. Gebeurd ook niet vaak dat ik mensen tegenkom die cs go spelen binnen redelijke afstand haha.

• aron225
maar? wat is de gemiddelde rank hier dan ?
ik vind het absoluut niet erg om een keer een rank te verliezen ofzo.. maar... je snapt wat ik bedoel ;)

aron225 schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 01:05:
maar? wat is de gemiddelde rank hier dan ?
ik vind het absoluut niet erg om een keer een rank te verliezen ofzo.. maar... je snapt wat ik bedoel ;)
Tegenwoordig zijn de gemiddelde ranks hier aardig hoog vergeleken met een half jaar geleden. Ik denk gemiddeld dmg/le op tweakers op het moment.
Meeste mensen die ik ken zitten net als mij rond le/lem niveau met een paar hoger en een paar lager. Rang verliezen moet je niet bang voor zijn krijg je toch wel weer terug. Of net als mij sla je dan op tilt en raak je niks (refereerd naar de laatst gespeelde game vandaag 14 16 verloren op cobble en ging gewoon niet).

On another note elke keer dat ik cobble speel begin ik die map steeds vervelender te vinden.

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-11 11:03
Ondanks dat ik afgelopen 8 matches maar 1 win en een gelijkspel heb waren het leuke potjes met random tweakers.

Add me on Steam

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-11 13:37
v1nc schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 21:11:
Dit klinkt als een defecte videokaart. Ik heb dit zelf ook gehad in een laptop. Lijkt mee verstandig even te laten controleren.

Yavu Steam Profile Lanithro

• Terrie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:58

Terrie

Titelspecialist Tweakers Partners
Lanithro schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 08:11:
[...]

Dit klinkt als een defecte videokaart. Ik heb dit zelf ook gehad in een laptop. Lijkt mee verstandig even te laten controleren.
Klinkt inderdaad als videokaart probleempje. Is dit alleen bij csgo? Het kan ook een stroom probleemp zijn. Je moet ff wat test runnen met ocZ (VOLGENS mij heet het zo)

Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium

Terrie schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 09:40:
[...]

Klinkt inderdaad als videokaart probleempje. Is dit alleen bij csgo? Het kan ook een stroom probleemp zijn. Je moet ff wat test runnen met ocZ (VOLGENS mij heet het zo)
Is wss ook videokaart maar om het zeker te weten liet ik men ff die 4 dingen beantwoorden ;) straks was het een foutieve windows en sta je voor lul in de winkel (spreek uit ervaring)

wambamNL schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 01:09:
[...]

Tegenwoordig zijn de gemiddelde ranks hier aardig hoog vergeleken met een half jaar geleden. Ik denk gemiddeld dmg/le op tweakers op het moment.
Meeste mensen die ik ken zitten net als mij rond le/lem niveau met een paar hoger en een paar lager. Rang verliezen moet je niet bang voor zijn krijg je toch wel weer terug. Of net als mij sla je dan op tilt en raak je niks (refereerd naar de laatst gespeelde game vandaag 14 16 verloren op cobble en ging gewoon niet).

On another note elke keer dat ik cobble speel begin ik die map steeds vervelender te vinden.
Cobble is love Cobble is life :D

• Pykow
hoe kan je overwatch activeren ? om suspect te bekijken.
Ik had net een speler die door muren heen keek en soms vage bewegingen maakte.
stond ook 50 - 20

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 26-11 09:35

Sorbo

Uw hulp in huis!

Pykow schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 10:14:
hoe kan je overwatch activeren ? om suspect te bekijken.
Ik had net een speler die door muren heen keek en soms vage bewegingen maakte.
stond ook 50 - 20
Als jij in het potje zit waar de cheater actief is kun je m alleen reporten via tab > rmb op speler > report. Je kunt overwatch niet zelf "gebruiken", maar je flagged spelers die dan door anderen beoordeeld worden.

Zelf unlock je de Overwatch functionaliteit door 150 wins te hebben en minimaal Gold Nova 4 te zijn, maar dan nog beoordeel je andere cases, en niet je eigen potjes.

Je kunt de match eventueel wel terugkijken via GOTV, die je op het hoofdmenu onder "watch" kunt vinden. Die demo's zijn echter wel 16 tick, dus dingen die al verdacht zijn, lijken nóg verdachter.

• Scrtz
  • Laatst online: 21:20
Nieuwe update is uit met teamstickers en playerstickers, nu kun je dus ook voten op wie bijv de hoogste headshotpercentsge heeft, meeste pistolkills of wie de meeste entry frags maakt. Nu kun je echter 200 punten verdienen waarbij je alsnog bij 25, 50 en 75 respectievelijk brons, zilver en goud verdiend. Beetje jammer dat het nu wel erg makkelijk wordt gemaakt om goud te krijgen.

• Grim
ESL One Cologne 2015
  • ESL One Cologne Player Autograph Capsules are now available for purchase, with 50% of the proceeds from capsule sales going to the players and organizations. Player Autograph Stickers can be used as game pieces in the Cologne 2015 Player Pick’Em Challenge.
  • ESL One Cologne Team Stickers are now available for purchase, with 50% of the proceeds from sticker sales going to the organizations. Team Stickers can be used as game pieces in the Cologne 2015 Team Pick’Em Challenge.
UI
  • Updated the Watch panel
  • Added the Cologne 2015 Pick’Em Challenges and Matches.
  • Your matches and tournament matches are now presented with an updated scoreboard and round performance panel
MISC
  • [Linux] Fixed bug where bomb beeping was not playing on all channels.
  • [Windows] Added a graphics driver hint to try to use the dedicated GPU when available on laptops.
  • Minor volume and pitch adjustments to weapon equip and reload sounds
  • Fixed a sound synchronization bug with some Falchion knife animations
Rumor has it:
reddit

• TheAnthonyNL
Scrtz schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 10:37:
Nieuwe update is uit met teamstickers en playerstickers, nu kun je dus ook voten op wie bijv de hoogste headshotpercentsge heeft, meeste pistolkills of wie de meeste entry frags maakt. Nu kun je echter 200 punten verdienen waarbij je alsnog bij 25, 50 en 75 respectievelijk brons, zilver en goud verdiend. Beetje jammer dat het nu wel erg makkelijk wordt gemaakt om goud te krijgen.
Kost nu alleen wat meer geld :P.

Add me on Steam

• Scrtz
  • Laatst online: 21:20
TheAnthonyNL schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 11:21:
[...]

Kost nu alleen wat meer geld :P.
Ja precies, weer lame ass van Valve as usual :P

Dreamhack winter 2014 was nog altijd de moeilijkste om goud voor te krijgen, heel random uitslagen ook :P

• PetNL
  • Laatst online: 01-02-2023
Scrtz schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 11:56:
[...]

Ja precies, weer lame ass van Valve as usual :P

Dreamhack winter 2014 was nog altijd de moeilijkste om goud voor te krijgen, heel random uitslagen ook :P
Ik kreeg gisteren de vraag of ik iemands account gehacked had omdat ik een 5yr-badge had en maar GNM was :D

• TheAnthonyNL
PetNL schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 12:00:
[...]

Ik kreeg gisteren de vraag of ik iemands account gehacked had omdat ik een 5yr-badge had en maar GNM was :D
Lol die 5year badge krijg je alleen maar omdat je al 5 jaar op zijn minst 1 counter strike game op je account hebt...

Add me on Steam

• PetNL
TheAnthonyNL schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 12:03:
[...]

Lol die 5year badge krijg je alleen maar omdat je al 5 jaar op zijn minst 1 counter strike game op je account hebt...
Weet ik, maar sommige mensen verwachten dus niet dat iemand die dat heeft op zo'n laag niveau speelt.
Ik ben gewoon zo casual als maar kan, heb 170u in CS:GO en iets van 130 competative wins of zo. De enige reden dat ik DM heb gespeeld is omdat je op een gegeven moment moest ranken om nog competative te kunnen spelen.

• TheAnthonyNL
PetNL schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 12:12:
[...]

Weet ik, maar sommige mensen verwachten dus niet dat iemand die dat heeft op zo'n laag niveau speelt.
Ik ben gewoon zo casual als maar kan, heb 170u in CS:GO en iets van 130 competative wins of zo. De enige reden dat ik DM heb gespeeld is omdat je op een gegeven moment moest ranken om nog competative te kunnen spelen.
Lekker laten lullen :D, ik zelf heb ook weinig counter strike gespeeld op cs:go na dan ...

Add me on Steam

• PetNL
TheAnthonyNL schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 12:15:
[...]

Lekker laten lullen :D, ik zelf heb ook weinig counter strike gespeeld op cs:go na dan ...
Dat laat ik ze ook zeker :D

Jij hebt trouwens Steam kapot gemaakt, in de laatste twee weken heb jij meer uren gegamed dan er uren zijn in twee weken
Recente activiteit
381.7 uur afgelopen 2 weken
Pagina: 1 ... 154 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic