Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 153 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.787 views

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Fout gelezen.
My bad, excuses. Tijd voor koffie, en wellicht een bril.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

hexta schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 16:19:
[...]

Mooi met een team waar je onderling communicatie hebt, en liefst nog een beetje op elkaar ingespeeld bent.
Maar gooi er nog 4 idioten bij en je kan alleen nog maar trollen (wachten op hun rush, en als ze net voorbij zijn achter ze aan lopen en ze afmaken, of ze negeren en rustig gaan planten :P Erg vermakelijk _O_ Maar er echt van leren gaat niet lukken. )
Ik kon niet uit de eerdere post opmaken of diegene wel of niet met randoms speelt.
Maar alsnog vind ik het een hele stomme stelling. Ik en meerdere hier zouden ook al verliezen we 16 0 graag tegen een pro team spelen. Ondanks of we met randoms spelen of niet. Ik haal niet alleen plezier uit winnen, tuurlijk ben ik gefrustreerd als ik dood ga tuurlijk schreeuw ik als het niet gaat zoals ik wil maar als ik klaar ben met spelen kijk ik er toch altijd op terug als iets leuks.

Ik heb ook met smurfs te maken gehad maar ik heb mijn best gedaan om te stijgen en het is me gelukt. Laat die ene rotte game het spel niet voor jou vernielen. (Niet alles is voor jou bedoelt in dit bericht ;))

Tldr ik ben klaar met de smurfen discussie die elke keer weer komt opwaaien want het gaat toch nergens over.

Steam: Ryada.

• hexta
wambamNL schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 16:49:
[...]

Ik kon niet uit de eerdere post opmaken of diegene wel of niet met randoms speelt.
Maar alsnog vind ik het een hele stomme stelling. Ik en meerdere hier zouden ook al verliezen we 16 0 graag tegen een pro team spelen. Ondanks of we met randoms spelen of niet. Ik haal niet alleen plezier uit winnen, tuurlijk ben ik gefrustreerd als ik dood ga tuurlijk schreeuw ik als het niet gaat zoals ik wil maar als ik klaar ben met spelen kijk ik er toch altijd op terug als iets leuks.

Ik heb ook met smurfs te maken gehad maar ik heb mijn best gedaan om te stijgen en het is me gelukt. Laat die ene rotte game het spel niet voor jou vernielen. (Niet alles is voor jou bedoelt in dit bericht ;))

Tldr ik ben klaar met de smurfen discussie die elke keer weer komt opwaaien want het gaat toch nergens over.
Ik snap je wel. :) Ben het ook met je eens.
Maar met een team is het veel leuker dan solo.
En tegen een pro team spelen zou gewoon fucking epic zijn. _O_ Ook als ik 0 kills heb. :') :D

Verwijderd

Jahoor, gister was ik bijna DMG vandaag ben ik weer bijna MG2... 2 potjes achter elkaar gehad waarbij er iemand zei sorry guys I want a derank. De laatste bleek ook nog een Nederlander te zijn die mijn moeder heel goed kent... Hate those guys. Only Full premade for me :)
Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 16:57:
Jahoor, gister was ik bijna DMG vandaag ben ik weer bijna MG2... 2 potjes achter elkaar gehad waarbij er iemand zei sorry guys I want a derank. De laatste bleek ook nog een Nederlander te zijn die mijn moeder heel goed kent... Hate those guys. Only Full premade for me :)
Na een aantal van dat soort gasten tijdens een soloq te hebben meegemaakt ben ik ook overgestapt op only pre-made :)

Af en toe soloq ik nog wel eens op m'n MG1 smurf, grappig dat ik eigenlijk altijd goed ga daarop :P Ja ik speel 3 ranks lager maar ik raak eigenlijk altijd wel wat op m'n smurf, dat is op m'n main heel anders... Misschien komt het dan toch doordat ik veel te veel om m'n rank geef op m'n main :'(
hexta schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 16:53:
[...]

Ik snap je wel. :) Ben het ook met je eens.
Maar met een team is het veel leuker dan solo.
En tegen een pro team spelen zou gewoon fucking epic zijn. _O_ Ook als ik 0 kills heb. :') :D
Nu ik mijn reactie terug lees was die beetje hard. Sorry daarvoor was niet aanvallend bedoeld.

En idd zou zo tegen een pro team willen spelen ^^
Brogala schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 17:04:
[...]

Na een aantal van dat soort gasten tijdens een soloq te hebben meegemaakt ben ik ook overgestapt op only pre-made :)

Af en toe soloq ik nog wel eens op m'n MG1 smurf, grappig dat ik eigenlijk altijd goed ga daarop :P Ja ik speel 3 ranks lager maar ik raak eigenlijk altijd wel wat op m'n smurf, dat is op m'n main heel anders... Misschien komt het dan toch doordat ik veel te veel om m'n rank geef op m'n main :'(
1 je geeft teveel om je rank
2 je kloot teveel aan (bedoel ik random buys mee of random pushes) :P
3 geef jezelf meer kans
4 ga niet net als mij ragen op jezelf }:O

Then again tijdje niet met je gespeeld dus kan nu anders liggen maar ik heb hetzelfde gehad laatste paar dagen. Gister kon ik shit raken maar dan sta ik gelijk weer top 2 van mn team ondanks dat ik steeds als eerste dood ga.......

wambamNL schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 17:08:
[...]

Nu ik mijn reactie terug lees was die beetje hard. Sorry daarvoor was niet aanvallend bedoeld.

En idd zou zo tegen een pro team willen spelen ^^

[...]

1 je geeft teveel om je rank
2 je kloot teveel aan (bedoel ik random buys mee of random pushes) :P
3 geef jezelf meer kans

Then again tijdje niet met je gespeeld dus kan nu anders liggen maar ik heb hetzelfde gehad laatste paar dagen. Gister kon ik shit raken maar dan sta ik gelijk weer top 2 van mn team ondanks dat ik steeds als eerste dood ga.......
1. Ja ik weet het, 't wordt langzaam minder
2. Ik doe te vaak 'high risk high reward' dingen, zoals een swag-7 kopen en dan achter sandbags gaan zitten ( http://www.gfycat.com/MediocreOblongBullmastiff ). En inderdaad teveel random pushes.
3. Kans geef ik mezelf altijd. Hoewel andere dat niet altijd doen (tenminste zo voelt het) :P
4. Ik rage bijna nooit op mezelf, hoewel ik mezelf wel bedenk wat er volgende keer beter kan :)
Brogala schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 17:15:
[...]

1. Ja ik weet het, 't wordt langzaam minder
2. Ik doe te vaak 'high risk high reward' dingen, zoals een swag-7 kopen en dan achter sandbags gaan zitten ( http://www.gfycat.com/MediocreOblongBullmastiff ). En inderdaad teveel random pushes.
3. Kans geef ik mezelf altijd. Hoewel andere dat niet altijd doen (tenminste zo voelt het) :P
4. Ik rage bijna nooit op mezelf, hoewel ik mezelf wel bedenk wat er volgende keer beter kan :)
Mooi weet je iig wat je moet verbeteren. Voor de rest aim maps etc deathmatch spelen.
Gewoon je ding doen (op de random shit na)
En gewoon kijken of je mensen kan vinden waar je relaxed mee kan spelen.

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-11 16:34
wambamNL schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 17:08:

...
Ragen is een soort trein waar je opeens in kan zitten en het lang duurt voordat je eruit kan komen ;)
Zo kon ik vroeger echt heel erg pissig worden als ik met een stelletje noobs in een game zat ;)

Paar tips om rage te verminderen (Weghalen kan nooit)
1. Game minder
2, Varieer met games, zo blijf je een "Noob" en heb je een mooi excuus als het slecht gaat.
3. rageQUIT, Als je eenmaal begint te ragen gaat niks meer lukken. KAP gewoon, stop met spelen.
Beter stoppen, alvorens je dingen gaat roepen die je niet meent ;)
4. Ga nooit gamen na een drukke werkdag, No Stress.

En voor de andere, Hoe je om moet gaan met mensen die ragen:
1. Ga niet bijdehand doen, dat maakt het erger
2. Ga niet boos worden als hij ragequit, dit doet hij om zich zelf te beschermen|
3. Als iemand rage, probeer te luisteren wat hij zegt. Help hem in game waar het kan en zijn rage zal minderen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Pykow schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 17:27:
[...]

2. Ga niet boos worden als hij ragequit, dit doet hij om zich zelf te beschermen|
3. Als iemand rage, probeer te luisteren wat hij zegt. Help hem in game waar het kan en zijn rage zal minderen.
Ja! Dit doe ik ook altijd! O-) nieeeehieeeeetttt

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Pykow schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 17:27:
[...]

Ragen is een soort trein waar je opeens in kan zitten en het lang duurt voordat je eruit kan komen ;)
Zo kon ik vroeger echt heel erg pissig worden als ik met een stelletje noobs in een game zat ;)

Paar tips om rage te verminderen (Weghalen kan nooit)
1. Game minder
2, Varieer met games, zo blijf je een "Noob" en heb je een mooi excuus als het slecht gaat.
3. rageQUIT, Als je eenmaal begint te ragen gaat niks meer lukken. KAP gewoon, stop met spelen.
Beter stoppen, alvorens je dingen gaat roepen die je niet meent ;)
4. Ga nooit gamen na een drukke werkdag, No Stress.

Ja klopt heb die dingen ook al in mn kop zitten. Maar over het algemeen rage ik tot de volgende ronde begin als ik weet dat ik het had moeten hebben (ff frustratie kwijt)

how2rage

Stap 1. Gebruik push to talk.

Stap 2. Je raakt iemand in z'n hoofd en dat registreert de game niet, vervolgens maakt de enemy je dood.

Stap 3. Druk je p2t button in en call waar hij zit

Stap 4. Laat je p2t button los en rage erop los! En als de nieuwe ronde weer begint weer lekker spelen.

edit:
wambamNL schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 17:23:
[...]

Mooi weet je iig wat je moet verbeteren. Voor de rest aim maps etc deathmatch spelen.
Gewoon je ding doen (op de random shit na)
En gewoon kijken of je mensen kan vinden waar je relaxed mee kan spelen.
Ja achteraf zie ik meestal wel in wat ik fout deed. Helaas doe ik best wel vaak hele rare/domme acties die echt uit het niets komen 8)7 :+

[ Voor 43% gewijzigd door Brogala op 11-08-2015 18:26 ]

Brogala schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 18:24:
how2rage

Stap 1. Gebruik push to talk.

Stap 2. Je raakt iemand in z'n hoofd en dat registreert de game niet, vervolgens maakt de enemy je dood.

Stap 3. Druk je p2t button in en call waar hij zit

Stap 4. Laat je p2t button los en rage erop los! En als de nieuwe ronde weer begint weer lekker spelen.

edit:

[...]

Ja achteraf zie ik meestal wel in wat ik fout deed. Helaas doe ik best wel vaak hele rare/domme acties die echt uit het niets komen 8)7 :+
Voor jou zijn acties waardoor je normaal speelt zoals de meeste mensen spelen pas rare acties :+
Grapje, maar mijn p2t werkt niet op ts dus iedereen luisterd altijd vrolijk mee.

• Yoshi
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-10 18:27
wambamNL schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 16:04:
[...]

Wij (yuri fail etc) hebben in february tegen ceaseless six moeten spelen in een competitie op een lan party. Wij waren doen nog nova master mg1 rond dat niveau en moesten tegen 1 van de beste teams in de benelux (van horen zeggen)
Wij hebben temninste plezier gehad en met die 3 rondes die we gepakt hadden tegen hun 16 heeft de hele zaal op de lan ons hore juichen. Ondanks dat we zwaar ingemaakt werden hebben we er veel van geleerd over hoe we een site moeten holden en taken. Dus ik wil niet veel zeggen maar je moet niet gaan zeiken.
je speelt competitie op een lan? perfect man, ik loop niet te zeiken, ik speel om met maten tegen teams op een soortgelijk niveau te spelen. misschien dat je het niet goed gelezen hebt, dat is geen competitie maar een functie dat in het spel zit dat ik speel, dat "misbruikt" word. toch wel even wat anders dan een competitie waar je doelbewust aan meedoet.

en dat het vroeger anders was, weet ik ook, maar ik kan me niet herinneren er toen van genoten te hebben. Potjes waar je het onderste uit de kan haalt en nipt wint (of verliest), tegen een team dat dat ook doet, en waar er wederzijds respect is (wat er imo bij smurfen sowieso niet is, want dan zou je niet met 5 smurfen komen opdagen) dat zijn dikke potten. Leren heb ik nog nooit gedaan van zo'n smurfenpotjes, wel van die potjes en filmpjes en samenspelen met die mannen op een lan. (waarmee ik dus wel je punt over de lan deel)

een lan competitie vergelijken met een matchmaking match... :+

[ Voor 3% gewijzigd door Yoshi op 11-08-2015 20:59 ]

if it is not broken, don't fix it!

white modder schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 20:55:
[...]

je speelt competitie op een lan? perfect man, ik loop niet te zeiken, ik speel om met maten tegen teams op een soortgelijk niveau te spelen. misschien dat je het niet goed gelezen hebt, dat is geen competitie maar een functie dat in het spel zit dat ik speel, dat "misbruikt" word. toch wel even wat anders dan een competitie waar je doelbewust aan meedoet.

en dat het vroeger anders was, weet ik ook, maar ik kan me niet herinneren er toen van genoten te hebben. Potjes waar je het onderste uit de kan haalt en nipt wint (of verliest), tegen een team dat dat ook doet, en waar er wederzijds respect is (wat er imo bij smurfen sowieso niet is, want dan zou je niet met 5 smurfen komen opdagen) dat zijn dikke potten. Leren heb ik nog nooit gedaan van zo'n smurfenpotjes, wel van die potjes en filmpjes en samenspelen met die mannen op een lan. (waarmee ik dus wel je punt over de lan deel)

een lan competitie vergelijken met een matchmaking match... :+
het was meer op de reactie van als wij tegen een pro wereld team moesten ;)
Maar heb verderop ook gezegd dat mijn reactie wat hard was en ik het niet zo bedoelde.

Ach ik speel nu ook tegen 2 smurfs op cache kunnen we ook niks aan doen :D

[ Voor 3% gewijzigd door Ryada op 11-08-2015 21:13 ]

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:32
Ik moet altijd wel een beetje lachen om mensen die roepen tegen aktjes dat ze hun best moeten doen om er wat van op te steken tegen een full smurfen team, haha.Ga jij maar eens een potje voetballen tegen messi, of een potje sparren tegen mike tyson, en laat me weten of dat een beetje nice was ;( en of het je ook maar iets beter heeft gemaakt, je leert echt helemaal niks van compleet van de kaart te worden geveegd.

tegen 2/3 ranks hoger kan je nog wel iets van opsteken maar tegen summits raak je alleen maar gefrustreerd en at the end of the day spelen we nog altijd om fun te hebben. :)

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 16:57:
Ik had gister laatste potje letterlijk 3 lui die als clantag deranking hadden staan en niks deden om te deranken dus. Je zult ze helaas ertussen houden zolang smurfs bestaan, het is niet anders, vervelend op dat moment maar de volgende match is dan vaak veel beter :)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• Yarisken
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-11 14:02
Ik heb net een filmpje bekeken van "Pasha". Begrijp me niet verkeerd maar is dit echt zo'n topspeler ?
Als ik dit vergelijk met een speler als bv KennyS dan ben ik van Pasha niet zo onder de indruk.
Zijn speelstijl lijkt me ook redelijk slordig.

YouTube: CS:GO - Best of pasha 2014 (Highlights)

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11 12:30
Wat kan dit spel toch kut zijn. 3 potjes gespeeld: Als CT komen ze 1/15 keer op mijn spot en als T een boel 3 hits/geen kill. Met als kers op de taart een gast met een aim alsof hij met een xbox controller speelt die aan het topfraggen is. 8)7

Schiet mij maar lek |:(

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Verwijderd

Yarisken schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:31:
Ik heb net een filmpje bekeken van "Pasha". Begrijp me niet verkeerd maar is dit echt zo'n topspeler ?
Als ik dit vergelijk met een speler als bv KennyS dan ben ik van Pasha niet zo onder de indruk.
Zijn speelstijl lijkt me ook redelijk slordig.

YouTube: CS:GO - Best of pasha 2014 (Highlights)
Bij pasha gaat het om de persoon en niet om de speelstijl imo. Ik vind hem geweldig en niet te vergelijken met topspelers als kennys (die btw uit vorm is/was)

• Paperclip1001
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-01-2022
Old but gold boys, got the audio synced up to perfection.
I hope you enjoy (:

https://www.youtube.com/channel/UC6IRsxeYFl96apFs2KE1xGQ http://steamcommunity.com/id/5432167/ http://steamcommunity.com/groups/PaperclipsParty

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-11 11:03
Je hebt dagen dat alles goed gaat en dagen dat alles (minder goed)slecht gaat.

Althans dat is bij mij het geval...

Die rank komt er wel, gewoon voor de fun spelen en zorgen dat je mind empty is.

De sfeer in een game maak je zelf in samenwerking met je teammates.

Alleen dan ... zal jij als *hacker* worden gezien.

Niet gelijk meer ragen dat iemand je kilt door hack of smurf. Gewoon reporten en het smurfenlied opzetten tot volgende ronde begint.

Zomaar een inspiratie dingetje vroeg in de ochtend.

Add me on Steam

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-11 16:17
Vreemd probleem met CSGO en m'n muis: ik kon vroeger altijd wapens als de glock etc erg snel afvuren. Bijna zo snel als ik kan klikken. Sinds een weekje of twee heb ik een Zowie Ec1-a en lukt dit niet meer. De switchend zijn wat stijver dus iets langzamer ben je altijd... Maar in csgo, en alleen met de pistolen, slaat hij soms schoten over als je snel wilt klikken.

Ik had gehoord van click latende met bepaalde zowie muizen, maar dit blijkt het niet te zijn. Clicktest online laat zien dat ik slechts marginaal langzamer click dan met mijn Logitech g9 en in andere games is er niks aan de hand. Zelfs met andere, automatische, wapens in csgo zelfs waarmee getapt kan worden is er niks aan de hand maar met de pistolen wel. Hoe sneller ik klik hoe minder snel en minder regelmatig er gevuurd wordt.

Dit komt meer voor met m'n nieuwe muis maar het probleem beperkt zich echt letterlijk tot alle pistolen in csgo... Enig idee waar dit aan kan liggen?

Ik wees eerst meteen naar de muis, maar gezien snel klikken in mobas, clicktester sites en zelfs andere wapens wel consistent kan gebeuren denk ik dat er meer aan de hand is. Enig idee? Het is best frustrerend als je close range pistool rounds verliest omdat j schoten niet geregistreerd worden.

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-11 14:33
Brutal1ty schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 08:36:
Vreemd probleem met CSGO en m'n muis: ik kon vroeger altijd wapens als de glock etc erg snel afvuren. Bijna zo snel als ik kan klikken. Sinds een weekje of twee heb ik een Zowie Ec1-a en lukt dit niet meer. De switchend zijn wat stijver dus iets langzamer ben je altijd... Maar in csgo, en alleen met de pistolen, slaat hij soms schoten over als je snel wilt klikken.

Ik had gehoord van click latende met bepaalde zowie muizen, maar dit blijkt het niet te zijn. Clicktest online laat zien dat ik slechts marginaal langzamer click dan met mijn Logitech g9 en in andere games is er niks aan de hand. Zelfs met andere, automatische, wapens in csgo zelfs waarmee getapt kan worden is er niks aan de hand maar met de pistolen wel. Hoe sneller ik klik hoe minder snel en minder regelmatig er gevuurd wordt.

Dit komt meer voor met m'n nieuwe muis maar het probleem beperkt zich echt letterlijk tot alle pistolen in csgo... Enig idee waar dit aan kan liggen?

Ik wees eerst meteen naar de muis, maar gezien snel klikken in mobas, clicktester sites en zelfs andere wapens wel consistent kan gebeuren denk ik dat er meer aan de hand is. Enig idee? Het is best frustrerend als je close range pistool rounds verliest omdat j schoten niet geregistreerd worden.
https://www.google.com/se...+doesn%27t+register+click

• rnenator

Ik heb dezelfde muis en ik klik er veel sneller mee dan met de 518. Zo snel als ik klik, schiet die tec9.

Ik vind het raar want ikzelf lijk dat ook te hebben. Ik zie mensen ziek snel met die tec9 schieten en ik ben pas op de helft van mijn magazijn als hun al leeg zijn.

• Brutal1ty
. Alle pagina's daar al gelezen. Wat is je punt precies? Welke pagina? Of dacht je dat ik nieuw was en niet van Google hield? :P Mensen met kapotte muizen en dergelijke heb ik niks aan, want als je m'n verhaal hebt gelezen merk je duidelijk dat deze nieuw is en tevens prima functioneert ;) En ik ga er vanuit dat elke tweaker eerst even Googled en net als ik Engels spreekt en vervolgens daarna pas hier een vraag komt stellen.
rnenator schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 08:41:
[...]

Ik heb dezelfde muis en ik klik er veel sneller mee dan met de 518. Zo snel als ik klik, schiet die tec9.
Tec9 geeft ook minder problemenala BV glock of usp-s
Het is zo specifiek dat ik er niks meer van snap. Er zijn misschien twee topics op het web die ik heb gevonden met gelijkwaardige problemen , maar nergens is een oplossing te vinden helaas. TAP firen met glock en usps gaat het slechtst, tec9 beter en vanaf m4 etc is er totaal geen beperking meer. Andere games wn click latency tests niks aan de hand. Game opnieuw installeren en nieuwe cfg en autoexec geen effect. :/

Het is letterlijk in plaats van dit bij maximale click snelheid met een glock BV:
Ipv ------------------------------------
). --- - - -- - --- -- -- - --- - etc

Je snapt het verschil wel. Het is niet constant en voelt compleet random. Hoe sneller de clicksnelheid hoe meer er mist. Dit is echter alleen bij csgo/pistols en nergens anders.

[ Voor 13% gewijzigd door Brutal1ty op 12-08-2015 09:18 ]

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-11 14:33
Nou als een andere muis het niet heeft is je muis bagger :p
wambamNL schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 09:04:
[...]

Ik vind het raar want ikzelf lijk dat ook te hebben. Ik zie mensen ziek snel met die tec9 schieten en ik ben pas op de helft van mijn magazijn als hun al leeg zijn.
Kan je anders niet schieten binden op scroll up ofzo?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

hmr schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 10:22:
[...]

Kan je anders niet schieten binden op scroll up ofzo?
Dat zou inderdaad kunnen maar daar heb ik jump ook al op staan. Dus dat word lastig.

wambamNL schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 10:25:
[...]

Dat zou inderdaad kunnen maar daar heb ik jump ook al op staan. Dus dat word lastig.
scroll down?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Derp vergeten dat die er ook nog was. Zal het vanavond als ik tijd heb uit proberen. Bedankt voor de suggestie

http://www.reddit.com/r/G...inding_tec_9_to_autofire/

Ik ga het ook eens proberen vandaag..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• rnenator
Brutal1ty schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 09:15:
Tec9 geeft ook minder problemenala BV glock of usp-s
Ja klopt, maar met glock schiet ik veel sneller met de EC vergeleken met 518, omdat die muisknop relaxter klikt.
Brutal1ty schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 09:15:
Het is letterlijk in plaats van dit bij maximale click snelheid met een glock BV:
Ipv ------------------------------------
). --- - - -- - --- -- -- - --- - etc
Het is niet een FPS probleem? Met lage fps kan je ook minder snel schieten. (ik weet niet waarom je andere fps zou door een andere muis wissel) Misschien een driverconflict ergens? Andere DPI standen geprobeerd?

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:52
rnenator schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:04:
[...]

Ja klopt, maar met glock schiet ik veel sneller met de EC vergeleken met 518, omdat die muisknop relaxter klikt.

[...]

Het is niet een FPS probleem? Met lage fps kan je ook minder snel schieten. (ik weet niet waarom je andere fps zou door een andere muis wissel) Misschien een driverconflict ergens? Andere DPI standen geprobeerd?
DPI stand heeft niks met het snel kunnen klikken te maken..

Overigens let wel op aangezien binds om je firerate te versnellen vaak illegaal zijn in leagues etc.
Scrtz schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:18:
[...]

DPI stand heeft niks met het snel kunnen klikken te maken..

Overigens let wel op aangezien binds om je firerate te versnellen vaak illegaal zijn in leagues etc.
Kut... geen script voor mij dus op CPL Colonge

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:56

ErA

Wat ben ik blij dat ik CS go heb geinstalleerd, beleef er echt een hoop fun van.

Ben vorige week na mijn eerste 10 wins op MGE begonnen, en ben dat nu, 16 wins later (en minimaal 16 losses later) nog steeds :). Maar dankzij een vriendelijk persoon op TS3 hoop ik nu wel een stap omhoog te gaan maken.

Die vertelde me namelijk dat het fixeren van mijn crosshair toch wel heel fijn zou kunnen zijn. Nou, gelogen heeft ie niet, ik ben nu van gemiddeld 10 kills naar weer 20 gegaan in de laatste 5 games. Heb nu eindelijk het gevoel dat ik de MGE rank die ik heb gekregen ook daadwerkelijk waardig ben.

Vind het jammer, maar wel begrijpelijk, dat er geen stats zijn can Competitive. Had graag mijn eigen vooruitgang in cijfers willen zien...

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
ErA schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:25:
Wat ben ik blij dat ik CS go heb geinstalleerd, beleef er echt een hoop fun van.

Ben vorige week na mijn eerste 10 wins op MGE begonnen, en ben dat nu, 16 wins later (en minimaal 16 losses later) nog steeds :). Maar dankzij een vriendelijk persoon op TS3 hoop ik nu wel een stap omhoog te gaan maken.

Die vertelde me namelijk dat het fixeren van mijn crosshair toch wel heel fijn zou kunnen zijn. Nou, gelogen heeft ie niet, ik ben nu van gemiddeld 10 kills naar weer 20 gegaan in de laatste 5 games. Heb nu eindelijk het gevoel dat ik de MGE rank die ik heb gekregen ook daadwerkelijk waardig ben.

Vind het jammer, maar wel begrijpelijk, dat er geen stats zijn can Competitive. Had graag mijn eigen vooruitgang in cijfers willen zien...
Zoek in google op csgostats, heb je nog enige vorm aan stats. Meer is er niet.

Met fixeren bedoel je een static crosshair?

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:56

ErA

Facenoise schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:27:
[...]

Zoek in google op csgostats, heb je nog enige vorm aan stats. Meer is er niet.

Met fixeren bedoel je een static crosshair?
Ja die static crosshair inderdaad :X Dat maakt echt zo een verschil, onvoorstelbaar. Zo zullen er ongetwijfeld nog veel meer tweaks zijn die mij gaan helpen in CSGO.

Zo heb ik mijn radar al aangepast zodat ie meer laat zien, en hoop ik nog meer truukjes te gaan vinden.

Als ze nu een voor een komen vind ik het wel prima. Wordt ik daardoor telkens iets beter 8)

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

ErA schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:33:
[...]

Ja die static crosshair inderdaad :X Dat maakt echt zo een verschil, onvoorstelbaar. Zo zullen er ongetwijfeld nog veel meer tweaks zijn die mij gaan helpen in CSGO.

Zo heb ik mijn radar al aangepast zodat ie meer laat zien, en hoop ik nog meer truukjes te gaan vinden.

Als ze nu een voor een komen vind ik het wel prima. Wordt ik daardoor telkens iets beter 8)
Gewoon wallhack / aimbot, en je bent klaar! Maar je wordt niet echt beter... want ook met een dynamische crosshair kun je net zoveel raken als met een statische. Het ligt hem puur aan gewenning.

Tenzij je denkt zoals de fanboys, als ik de config heb van Olafmeister, dan speel ik ook als hem. :+

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• hexta
wambamNL schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 10:39:
[...]

Derp vergeten dat die er ook nog was. Zal het vanavond als ik tijd heb uit proberen. Bedankt voor de suggestie
bind , "bind mwheelup +attack; bind mwheeldown +attack"
bind . "bind mwheelup invprev; bind mwheeldown invnext"
bind /"bind mwheelup +jump; bind mwheeldown +jump"
.
.
Press , to switch to rek-9 mode.
Press . to switch to inventory switching mode.
Press / to switch to bhopping mode.

Kan je na pistol round weer terug switchen in 1 klik :)

• hexta
Damienx2 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:39:
[...]

Gewoon wallhack / aimbot, en je bent klaar! Maar je wordt niet echt beter... want ook met een dynamische crosshair kun je net zoveel raken als met een statische. Het ligt hem puur aan gewenning.

Tenzij je denkt zoals de fanboys, als ik de config heb van Olafmeister, dan speel ik ook als hem. :+
Sommige dingen werken wel.
Al is het maar omdat jouw focus/muscleMem/snelheid er beter door gaat.

Zoals wapen van kant switchen met 1 knop, puur zodat ik door ontwenning me meer moet focussen. :)

• Pykow
ErA schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:25:

Zoek op csgo stats en bij de eerste hit krijg je al wat te zien.
Zoals bij mij.
Afbeeldingslocatie: http://csgo-stats.com/angienl/graphic.png

al zeggen de stats niet alles.

• hexta
Pykow schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 12:21:
[...]

Zoek op csgo stats en bij de eerste hit krijg je al wat te zien.
Zoals bij mij.
[afbeelding]

al zeggen de stats niet alles.
Damn, bijna de helft van mijn total kills zijn headshots :o

http://csgo-stats.com/76561197992282479/
Kills
8265
Deaths
7495
Headshots
3109

Bombs set
253
Bombs defused
65

Matches played
442
Matches won
165

Weapons given to team
568
Kills with enemy weapon
542
Aiming snipers killed
607

Shots fired
181,281
Shots hit
33,065

[ Voor 12% gewijzigd door hexta op 12-08-2015 12:29 ]

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Mooie pot gister, stonden 8-14 achter op inferno als T, alsnog teruggekomen en gewonnen met 1vs3 clutch :D ondertussen mg2 mogen aantikken.
Was wonder boven wonder team vol oostblokkers maar op een paar cyka bliyat in het begin op een van de spelers die lagde en nogal matig speelde, viel het mee en speelde ze verder goed samen. de wonderen zijn de wereld nog niet uit :P
ErA schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:33:
[...]

bedoel je niet gewoon dat je een autoexec.cfg bestandje aanmaakt met custom crosshair? ik heb dat ook en ook static versie, merk nu al dat hs beter gaan voor mij. staan wel linkjes in de fp van dit draadje.

[ Voor 48% gewijzigd door SouLLeSSportal op 12-08-2015 12:40 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Die site klopt niet man...

Mijn favoriete map OOIT staat niet eens bij mijn most played maps.. :x

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Brutal1ty
rnenator schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:04:
[...]

[...]

Andere dpi heeft geen effect en alles blijft werken behalve bij csgo pistols. :'(

Fps is locked op 120 en gaat alleen naar de 110 op drukke dm servers op BV militia of assault. Ook netgraph bevestigd dit.

Het is zo irritant flat gek genoeg een enkele feature van een enkel spel niet goed werkt mer een stuk hardware. Het verschil tussen de muizen is letterlijk alleen hier te vinden, maar aangezien de zowie driverloos is kan het daar ook niet aan liggen. Dus eigenlijk zijn software en hardware al zga uitgesloten wat betreft de grote spelers. Compleet in de war hier :+

Edit: ook bij dota 2 en andere shooters geen probleem te vinden behalve dat de knoppen iets stijver zijn op de nieuwe muis maar niets dat de inconsistentie bij csgo kan verklaren. Vandaar ook dat ik dit hier post en niet als hardware probleem in een ander forum ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Brutal1ty op 12-08-2015 13:00 ]

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-11 14:15
Csgo stats werkt niet meer sinds valve de leaderboards gesloopt heeft

[ Voor 5% gewijzigd door dannbla op 12-08-2015 14:12 ]

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Owowowow JONGENS/MANNOWS het is weer tijd voor een nieuwe aflevering van de "DIGITALE SCHANDPAAL SHOW"

*tromgeroffel*

Exolocity, ook wel bekend van de nehox-ts heeft een VAC-bannetje aan zijn broek gekregen. Knul, ik zou zeggen - hou je taai, je was toch al echt mega beroerd in dit spelletje!

DOEI!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-11 11:52
En we hebben er weer eentje
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8lkGEqW.png

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-11 13:06

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

http://csgo-stats.com/76561198103006159/
Wel leuk om te zien die site ja

best weapon deagle :? :')

[ Voor 25% gewijzigd door Djesse8999 op 12-08-2015 14:55 ]

Verwijderd

1x Overwatch, 2x Vacban.

Wat een Wanker. :D

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
Lol, ik had echt helemaal niks door bij hem.

Maar in ander nieuws, ik ging net een potje met Anthony, Beekie, R4PTOR en MaverickMx een potje gespeeld. En dan krijgen we Grim als tegenstander XD. Was wel een leuk potje, gelukkig ook mooi gewonnen. http://i.imgur.com/fH21gL8.png :)

En ik heb geleerd dat ik nooit meer de Scout moet gebruiken

[ Voor 7% gewijzigd door markdm op 12-08-2015 15:23 ]

steam: failsnail, Letterbox

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-10 11:56

iLikeNoobies

With Big Boobies

hmr schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 14:47:
Owowowow JONGENS/MANNOWS het is weer tijd voor een nieuwe aflevering van de "DIGITALE SCHANDPAAL SHOW"

*tromgeroffel*

Exolocity, ook wel bekend van de nehox-ts heeft een VAC-bannetje aan zijn broek gekregen. Knul, ik zou zeggen - hou je taai, je was toch al echt mega beroerd in dit spelletje!

DOEI!
Ripperino Pepperino

Ripperdepip Hoera! *O*

[ Voor 3% gewijzigd door iLikeNoobies op 12-08-2015 15:31 ]

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-11 11:52
markdm schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 15:23:
[...]

Maar in ander nieuws, ik ging net een potje met Anthony, Beekie, R4PTOR en MaverickMx een potje gespeeld. En dan krijgen we Grim als tegenstander XD. Was wel een leuk potje, gelukkig ook mooi gewonnen. http://i.imgur.com/fH21gL8.png :)

haha dat moet ook wel lukken dat je tegen bekende uit komt

• hexta
Die kerel die hier vertelde dat hij echt niet meer cheatte? _O-

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:55

Hu9o

Schokkend

ken hem niet, maar +1 voor dit :D

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

[...]

Wat zijn de ranks van al die boys? Maar 13 frags pakken Grimmieboy? :o

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Grim
  • Laatst online: 19-01-2024
[...]

Zou ik een highlight maken van je scout actie op mid? >:)
hmr schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 15:43:
[...]

CT side ging goed maar T side met 2 oostblokkers is niet echt aan te raden. 8)

Steam: Grim

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-11 12:48
Hier mijn n00b stats.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

• Pykow
Speel je op Guns only servers ? Zoveel kills met Desert eagle in 13 uur ?
ik heb ook 13 uur, maar meeste kills met M4

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 23-11 19:49
hmr schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 15:43:
[...]

Eerste potje:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/neAVIrD.jpg

Tweede potje dan met enkele anderen op Cache:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BEBhf0w.jpg

Echt slechte game van mezelf, maar ken de map Cache nog niet genoeg. Al stuk of 15 games opgedaan. Ook bedankt aan alleen voor de tips!

• Xyphoid
Pykow schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:24:
[...]

Speel je op Guns only servers ? Zoveel kills met Desert eagle in 13 uur ?
ik heb ook 13 uur, maar meeste kills met M4
Ik zou niet weten hoe ik op Guns only moet komen.
Ik speel altijd deathmatch op random servers. Meestal Dust II. En ik speel alleen met Desert Eagle en mes. Alleen heb ik af en toe gesmokkeld en wel M4 of AK-47 gebruikt.
Ik haat AWP, dus die gebruik ik nooit. Ik kan er ook geen zak mee :P

[ Voor 7% gewijzigd door Xyphoid op 12-08-2015 16:46 ]

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

• Pykow
sdke schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:30:
[...]

Eerste potje:
[afbeelding]

Tweede potje dan met enkele anderen op Cache:
[afbeelding]

Echt slechte game van mezelf, maar ken de map Cache nog niet genoeg. Al stuk of 15 games opgedaan. Ook bedankt aan alleen voor de tips!
Zie ik daar 43 en 37 fps ? :| Speel je op je mobiel ?
Xyphoid schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:42:
[...]

Ik zou niet weten hoe ik op Guns only moet komen.
Ik speel altijd deathmatch op random servers. Meestal Dust II. En ik speel alleen met Desert Eagle en mes. Alleen heb ik af en toe gesmokkeld en wel M4 of AK-47 gebruikt.
Play > Community servers en dan kom je er vast wel 1 tegen ;)
Er zijn ook AWP only maps aanwezig.

Deathmatch is altijd alleen maar Dust 2 helaas.

In CSS had ik ooit een Team deathmatch server gevonden, waarbij CT echt alleen maar bij A terug tot leven kwamen en T. echt alleen maar op T spawn.
Dat was echt zeer fijn,

[ Voor 10% gewijzigd door Pykow op 12-08-2015 16:51 ]

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
NuCl3aR schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 15:48:
[...]

Zou ik een highlight maken van je scout actie op mid? >:)
Nee dankje hoeft niet :)

steam: failsnail, Letterbox

• Xyphoid
Pykow schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:47:

[...]

Maar ik vind het juist leuk om iemand, die een AWP of M4 heeft, te pakken met een Deagle 8)
[b]Pykow schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:47:
Ik heb volgens mij ook andere maps Deathmatch gespeeld hoor.

[ Voor 26% gewijzigd door Xyphoid op 12-08-2015 16:54 ]

• r4ptor
Pykow schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:47:
[...]

Zie ik daar 43 en 37 fps ? :| Speel je op je mobiel ?

[...]

In CSS had ik ooit een Team deathmatch server gevonden, waarbij CT echt alleen maar bij A terug tot leven kwamen en T. echt alleen maar op T spawn.
Dat was echt zeer fijn,
31 en 17 zie ik toch bij mezelf..

• Pykow
sdke schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 17:10:
[...]

31 en 17 zie ik toch bij mezelf..
??
Ik had het over je FPS (Frames per seconds) wat je he net_graph staat onderin je scherm (witte letters)
Daar schrok ik van, dat je daarop kan spelen.

• r4ptor
Pykow schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 17:16:
[...]

??
Ik had het over je FPS (Frames per seconds) wat je he net_graph staat onderin je scherm (witte letters)
Daar schrok ik van, dat je daarop kan spelen.
Ja, laptop trekt niet hoger. Staat op 800x600.
Cpu: Amd a10 5745m
Ram: 12 gb
Gpu: Radeon HD 8610G
4 maand, worst buy ever..

• Shotcaller777
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik volg de topic al een paar dagen en ik dacht post ook maar even wat;

Sinds een tijdje actief op CS:GO. Op dit moment MG2, als iemand zin heeft om MM te spelen voeg me toe steam id: crisdvr123

Ingame nick is dvr

• Pykow
sdke schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 17:20:
[...]

Ja, laptop trekt niet hoger. Staat op 800x600.
Cpu: Amd a10 5745m
Ram: 12 gb
Gpu: Radeon HD 8610G
4 maand, worst buy ever..
Slechte grafische chip inderdaad.
De rest komt bij mij over als een goede werk laptop.

• r4ptor
Pykow schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 17:27:
[...]

Slechte grafische chip inderdaad.
De rest komt bij mij over als een goede werk laptop.
Hij werkt vlot om te surfen, word, excel, Football Manager trekt ie ook goed.
Had daarvoor een i7 laptop van de 3de generatie, trok zelf skyrim op medium, verschil is gigantisch. Geen AMD meer voor mij.

Verwijderd

Zonet op Skinarena.com een 10.000 dollars pot.
Wint iemand die 20 euro in had gezet.
Die zou wel blij zijn :O
Aztec als 6de map bij mij... daarna militia

http://csgo-stats.com/brogala/maps/

[ Voor 10% gewijzigd door Brogala op 12-08-2015 19:20 ]

Verwijderd

Valt me op dat niemand mirage als map heeft, net als een paar andere. Maar denk dat mirage mijn meest gespeelde map is.

• dannbla
  • Laatst online: 10-11 14:15
e1ndbaas schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 13:02:
Csgo stats werkt niet meer sinds valve de leaderboards gesloopt heeft
Stelletje tards

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Confirmed, Mirage staat bij mij niet eens in de top 20 8)7

Als je tenminste bedoeld dat we doorgaan met stats posten terwijl er niks van klopt :P

• Wereldkaart
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Weet iemand hoe ik mijn 7.1 Surround kan activeren op mn headpones? (L:ogitech G430)
Ik heb deze videokaart: pricewatch: Club 3D Radeon R9 270 '14 Series
Dus als het goed is zou hij het moeten doen, alleen kom ik er niet uit :(

• Paperclip1001
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-01-2022
Rain is back again for the 2nd time on my channel with an insane 1v4 clutch against EnVyUs.
I hope you enjoy (:

https://www.youtube.com/channel/UC6IRsxeYFl96apFs2KE1xGQ http://steamcommunity.com/id/5432167/ http://steamcommunity.com/groups/PaperclipsParty

Wereldkaart schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 23:58:
Weet iemand hoe ik mijn 7.1 Surround kan activeren op mn headpones? (L:ogitech G430)
Surround sound heeft helemaal niks met je gpu te maken.
Ga in je audio settings van de game. Zet waar headphones/2 speakers staat op 5.1 en zet de 7.1 aan in je driver van je headset dacht ik of druk op de knop. En dan zou je gewoon surround moeten hebben. Een waarschuwing surround werkt niet 100% in csgo.

Verwijderd

wambamNL schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 00:41:
[...]

Surround sound heeft helemaal niks met je gpu te maken.
Ga in je audio settings van de game. Zet waar headphones/2 speakers staat op 5.1 en zet de 7.1 aan in je driver van je headset dacht ik of druk op de knop. En dan zou je gewoon surround moeten hebben. Een waarschuwing surround werkt niet 100% in csgo.
Je kunt het zelfs beter niet gebruiken naar mijn ervaring. CSGO simuleert zelf zn surround, maar doet dat anders als de headset.
Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 01:02:
[...]

Je kunt het zelfs beter niet gebruiken naar mijn ervaring. CSGO simuleert zelf zn surround, maar doet dat anders als de headset.
Daarom zeg ik dat het niet 100% is ;)

• Pykow
Wereldkaart schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 23:58:
Wat heeft Video met Geluid te maken 8)7
Bij G930 en G35 had je gewoon een switch op de headset zitten met het Dolby logo (het is ook Dolby surround)

Echter verwacht niet dat je erdoor beter gaat spelen ;) want 7.1 in een headset is een simulatie.
Ik ben zelf van G930 naar Hyperx Cloud gegaan (heb ook nog Steelseries seberians v2 dragon edition liggen, nog nooit gebruikt) en dat was voor mij een stuk aangenamer om te luisteren.

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-11 18:51
even een vraagje want ik heb, alleen in cs, wat muis issues..

Ik heb een G502 + logitech muismat (die hele dunne stoffen)
Nu is het zo dat als ik een paar keer snel links - rechts beweeg met mn muis mn aim volledig de lucht of grond in gaat.
Nu heb ik de muismat er onder vandaan gehaald en dat gaat even goed, maar nu na 3 dagen gebeurt het ook daarin.

Ik vind op internet hier maar weinig over, maar wat ik vind is dat ik de dpi en accelerating aan moet passen .Acceleration staat volledig uit en DPI staat op 800.

Wel kom ik nog iets met pollingsnelheid tegen van de muis, die staat op 1000 en dat is het hoogste. (125 laagste)
Kan het daar wat mee te maken hebben? Of is mn sensor gewoon verrot?

Dat laatste lijkt me vreemd overigens want in windows kan ik het niet reproduceren
MisterEagle schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 09:31:

Nu is het zo dat als ik een paar keer snel links - rechts beweeg met mn muis mn aim volledig de lucht of grond in gaat.
Nu heb ik de muismat er onder vandaan gehaald en dat gaat even goed, maar nu na 3 dagen gebeurt het ook daarin.

Ik vind op internet hier maar weinig over, maar wat ik vind is dat ik de dpi en accelerating aan moet passen .Acceleration staat volledig uit en DPI staat op 800.

Wel kom ik nog iets met pollingsnelheid tegen van de muis, die staat op 1000 en dat is het hoogste. (125 laagste)

Dat laatste lijkt me vreemd overigens want in windows kan ik het niet reproduceren
Probeer eens je muis snel op te tillen en weer neer te zetten en kijk of dat hetzelfde probleem veroorzaakt. Als dat zo is is je sensor gewoon naar de klote. Heb precies hetzelfde meegemaakt maar dan met de verdomde razer naga 2015 editie. (Die muis moet je niet kopen, calibratie sensor is na een half jaar max kapot. Heb er 5 in een half jaar versleten en met mij menig meer.

• Pykow
MisterEagle schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 09:31:

Ok paar zaken waar je op moet letten.
1. Is je surface clean (Tafel/meubel of muismat)
2. Heb je goed gekeken of er geen haartje of vuiltje bij de sensor zit
3. zorg ervoor dat je geen conroller of racestuurtje aan je pc hebt hangen. (Team fortress 2 heeft hetzelfde probleem als wat jij benoemt als ik mijn Logitech Rumblepad nog aangesloten heb)
5. Probeer een andere muis om te zien of het reproduceerbaar is
6. Verwijder de SetPoint software van Logitech om te zien of je zonder driver hetzelfde probleem hebt.
7. Lees deze punten goed, zodat je had gemerkt dat punt 4 ontbreekt.

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-11 18:51
Pykow schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 09:45:
[...]

Ok paar zaken waar je op moet letten.
1. Is je surface clean (Tafel/meubel of muismat) 3 matten + gewone bureau geprobeerd
2. Heb je goed gekeken of er geen haartje of vuiltje bij de sensor zit ja, meerdere malen
3. zorg ervoor dat je geen conroller of racestuurtje aan je pc hebt hangen. (Team fortress 2 heeft hetzelfde probleem als wat jij benoemt als ik mijn Logitech Rumblepad nog aangesloten heb) zit verder niets aangesloten
5. Probeer een andere muis om te zien of het reproduceerbaar is will do
6. Verwijder de SetPoint software van Logitech om te zien of je zonder driver hetzelfde probleem hebt. al geprobeerd, geen resultaat
7. Lees deze punten goed, zodat je had gemerkt dat punt 4 ontbreekt. _/-\o_

• Damien

Damien

-iwnl-

wambamNL schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 09:41:
[...]

Probeer eens je muis snel op te tillen en weer neer te zetten en kijk of dat hetzelfde probleem veroorzaakt. Als dat zo is is je sensor gewoon naar de klote. Heb precies hetzelfde meegemaakt maar dan met de verdomde razer naga 2015 editie. (Die muis moet je niet kopen, calibratie sensor is na een half jaar max kapot. Heb er 5 in een half jaar versleten en met mij menig meer.
"Die muis moet je niet kopen"

"Heb er 5 in een half jaar versleten"

:+ :+ :+ :')

Verwijderd

Damienx2 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 09:57:
[...]

"Die muis moet je niet kopen"

"Heb er 5 in een half jaar versleten"

:+ :+ :+ :')
Hoi,

https://nl.wikipedia.org/wiki/Garantie

Mvg

• Damien

Damien

-iwnl-

Hoi, als iets 3x+ in een jaar stuk gaat bij mij, vraag ik gewoon mijn aankoopbedrag terug en koop ik iets anders ;).

Maar leuk geprobeerd.

Verwijderd

Damienx2 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:16:
[...]

Hoi, als iets 3x+ in een jaar stuk gaat bij mij, vraag ik gewoon mijn aankoopbedrag terug en koop ik iets anders ;).

Maar leuk geprobeerd.
Jij bent wambam natuurlijk niet, dus wat je zegt heeft geen betrekking tot je eerdere post, maar leuk geprobeerd.

• Damien

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:18:
[...]

Jij bent wambam natuurlijk niet, dus wat je zegt heeft geen betrekking tot je eerdere post, maar leuk geprobeerd.
Heb je helemaal gelijk in knul, om meerdere keren hetzelfde product te nemen dat je keer op keer in de steek heeft gelaten moet je toch wel een andere persoon zijn dan de persoon die daarop een reactie geeft.

Overigens je hoeft wambam niet te verdedigen hoor, ik ken hem lang genoeg inmiddels dus weet ik dat hij daartoe prima zelf in staat is. :>

Verwijderd

Damienx2 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:21:
[...]

Heb je helemaal gelijk in knul, om meerdere keren hetzelfde product te nemen dat je keer op keer in de steek heeft gelaten moet je toch wel een andere persoon zijn dan de persoon die daarop een reactie geeft.

Overigens je hoeft wambam niet te verdedigen hoor, ik ken hem lang genoeg inmiddels dus weet ik dat hij daartoe prima zelf in staat is. :>
Ik verdedig niemand, maar ik vond het wel leuk om op je te reageren lieverd.

• Damien

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:22:
[...]

Ik verdedig niemand, maar ik vond het wel leuk om op je te reageren lieverd.
Ik voel me vereerd hoor, en dat nog wel door de mod van TS. :+

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-10 11:56

iLikeNoobies

With Big Boobies

Damienx2 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:24:
[...]

Ik voel me vereerd hoor, en dat nog wel door de mod van TS. :+
*admin* :+

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• Damien

Damien

-iwnl-

Pagina: 1 ... 153 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic