Verwijderd
Razer abyssus, Met draad. (450 DPI en 1.0 Sens ingame/Windows sens= 7/11)ghostman schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 15:23:
Zojuist een nieuw account aangemaakt, broertje wou ook CSGO spelen dus die heb ik mijn account maar gegeven. Hopelijk kom ik straks gewoon meteen in Gold Nova in plaats van Silver, dan denk ik dat ik het geauwhoer van die trolls ook kwijt ben.
Even een klein vraagje tussendoor, gebruiken jullie een draadloze muis of juist niet? En is het verschil heel groot? Ik speel nu op een MX100 met de dongle zo'n 10 centimeter er van af.
Als je in Gold Nova wilt komen wil ik je wel helpen?
Kan ik je een paar tips geven.
Zoooo herkenbaar..... Rush B don't stop.... Ik sta op B en de andere in Lower tunnel...Verwijderd schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 15:21:
[...]
Let's go 5 man ramp ''RUSH!''
Rush ik erin gaan de rest weer terug. En 3x raden wie er dood gaat..
spoiler:Ik natuurlijk..
Verwijderd
Daarom wil ik vanaf nu met 5 man premade spelen.Lanithro schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 15:28:
[...]
Zoooo herkenbaar..... Rush B don't stop.... Ik sta op B en de andere in Lower tunnel...
In plaats van 2 man premade!
Tips zijn altijd welkomVerwijderd schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 15:26:
[...]
Razer abyssus, Met draad. (450 DPI en 1.0 Sens ingame/Windows sens= 7/11)
Als je in Gold Nova wilt komen wil ik je wel helpen?
Kan ik je een paar tips geven.
Trouwens ik game op een laptop die is aangesloten op een oude Acer X223w (1680x1050, 75Hz) scherm met een zo'n standaard Microsoft keybord en de Logitech MX100.
Join de TS uit de start post en vorm een groepje... Ik speel vaak met twee andere personen, maar die willen niet wachten op andere mensen dus speel vaak met zijn drieën. Meestal winnen we wel.Verwijderd schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 15:29:
[...]
Daarom wil ik vanaf nu met 5 man premade spelen.
In plaats van 2 man premade!
Jokes aside ik koop altijd een mag 7 op anti eco of eco rounds als ct zijnde. Relaxed ding en 9 vd 10 keer verdien je het geld makkelijk terug. Laatst nog een game 16000 money in de 4de ronde
Steam: Ryada.
Voorheen kende ik alle keys uit mijn hoofd, nu ben ik alles aan het zoeken met de muis en dat is zeer langzaam.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.
Nee mensen die joinen en gelijk een competitive in gaan die zitten wss al in een competitive lobby dus die zoeken gelijk de correcte channel op. Het is eigenlijk een beetje een kwestie van mensen leren kennen op Nehox, gewoon in die channel blijven zitten en je komt vanzelf wel mensen tegen. De volgorde van mensen uitnodigen is meestal toch eerst vriendenlijst op steam en anders even kijken op nehox of er nog mensen zitten die potje willen spelen. Dus als je in de looking to play zit komt het uiteindelijk wel goed hoor, er komt vast wel iemand die nog een lobby zoekt en zodoende leer je steeds meer mensen kennen en zal je vaker worden uitgenodigd.jellew86 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 16:16:
Even een stomme vraag. Gisteren naar de ts van nehox geweest en ben maar in de looking to play channel gaan zitten. Iedereen die de ts in komt gaat direct een competitive channel in, is dit omdat zij al iets afgesproken hebben of...Ben ik gewoon te angstig dat ik een channel verstoor ? Want er kwamen puur weinig mensen in de looking to play channel. Doe ik iets verkeerd ?
je mag me anders wel toevoegen hoor, uit silver kan ik je wel helpen denk ik en ik speel momenteel met wat mensen die echt nieuw in de game zijn. (maar absoluut niet in shooters)ghostman schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 15:23:
Zojuist een nieuw account aangemaakt, broertje wou ook CSGO spelen dus die heb ik mijn account maar gegeven. Hopelijk kom ik straks gewoon meteen in Gold Nova in plaats van Silver, dan denk ik dat ik het geauwhoer van die trolls ook kwijt ben.
Even een klein vraagje tussendoor, gebruiken jullie een draadloze muis of juist niet? En is het verschil heel groot? Ik speel nu op een MX100 met de dongle zo'n 10 centimeter er van af.
(MisterEagle (LE), ©rackhead (DMG), BloB (MGE) of Exploding Chicken (unranked nog))
ik kreeg nog wel is wat accounts
Okido, vermoedde al zoiets hoor. Maar ik had zoiets van ik doe misschien iets verkeerd want de hoeveelheid traffic viel mij ook erg mee gisteren.HamburgerHenk schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 16:22:
[...]
Nee mensen die joinen en gelijk een competitive in gaan die zitten wss al in een competitive lobby dus die zoeken gelijk de correcte channel op. Het is eigenlijk een beetje een kwestie van mensen leren kennen op Nehox, gewoon in die channel blijven zitten en je komt vanzelf wel mensen tegen. De volgorde van mensen uitnodigen is meestal toch eerst vriendenlijst op steam en anders even kijken op nehox of er nog mensen zitten die potje willen spelen. Dus als je in de looking to play zit komt het uiteindelijk wel goed hoor, er komt vast wel iemand die nog een lobby zoekt en zodoende leer je steeds meer mensen kennen en zal je vaker worden uitgenodigd.
Uiteindelijk was het maar goed ook dat het rustig was, speelde gemiddeld nivootje bagger aan het einde van de avond -.-
Zal ik binnenkort even doen, heb net Counter Strike gekocht als gift naar mijn nieuwe account gedaan zodat me broertje hardcore kan doen, en dan kan ik opnieuw beginnen. Moet je blijkbaar minimaal 5eu inleggen in steam voordat je uberhaupt vrienden kan toevoegenMisterEagle schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 16:26:
[...]
je mag me anders wel toevoegen hoor, uit silver kan ik je wel helpen denk ik en ik speel momenteel met wat mensen die echt nieuw in de game zijn. (maar absoluut niet in shooters)
(MisterEagle (LE), ©rackhead (DMG), BloB (MGE) of Exploding Chicken (unranked nog))
ik kreeg nog wel is wat accounts
als je een channel ziet waar er geen 5 in zitten zou ik persoonlijk altijd even vragen (op een rustige manier) of er een plekje vrij is.jellew86 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 16:16:
Even een stomme vraag. Gisteren naar de ts van nehox geweest en ben maar in de looking to play channel gaan zitten. Iedereen die de ts in komt gaat direct een competitive channel in, is dit omdat zij al iets afgesproken hebben of...Ben ik gewoon te angstig dat ik een channel verstoor ? Want er kwamen puur weinig mensen in de looking to play channel. Doe ik iets verkeerd ?
Even channel joinen, 5 seconden wachten om te luisteren of ze niet in game zitten en dan even vragen.
Ik heb de instelling om de eco te winnen, ik ga met de CZ altijd in een heel erg close range spot zitten en dan hopen dat er niet dan 2 tegelijkertijd naar me toe komen.MisterEagle schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 15:00:
[...]
in een eco een cz pakken, ik weet t niet.. vroeger voor de nerf vond ik het wel een fijn ding, maar nu met die veel te lange tijd die het duurt voor je kan schieten + slechts 100 reward money vind ik het de slechtste investering die er is... Tenzij je aced, dan heb je het net terugverdiend.
moet wel zeggen dat ik hem alleen soms als CT gebruik, als T altijd Tec9 (of eerder Deagle/p250).
edit: of gewoon een ez 4k (2x 2k spraydown) net zoals flusha
[ Voor 4% gewijzigd door Brogala op 10-08-2015 16:43 ]
Als ik premade doe met het vaste vriendengroepje is er altijd 1 kerel (altijd dezelfde) die het woord rushen niet begrijptLanithro schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 15:28:
[...]
Zoooo herkenbaar..... Rush B don't stop.... Ik sta op B en de andere in Lower tunnel...
Daardoor hebben we wel eens 15-15 i.p.v. 16-14 gespeeld
tegenwoordig niet meerVerwijderd schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 16:44:
Is iedereen nederlands op Nehox teamspeak?
Kom ook duitsers en zweden tegen die zijn dan weer aan komen waaien via via zeg maar
Verwijderd
Ik vind alles best, maar als er russen of polen in komen dan ben ik daar weg!therobber schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 16:50:
[...]
tegenwoordig niet meer
Kom ook duitsers en zweden tegen die zijn dan weer aan komen waaien via via zeg maar
(No offense)
Er zijn genoeg Polen en Russen die gewoon Engels sprekenVerwijderd schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 16:52:
[...]
Ik vind alles best, maar als er russen of polen in komen dan ben ik daar weg!![]()
(No offense)
Verwijderd
Ja maar of het polen/russen zijn die normaal Engels kunnen...dylan_ schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 16:54:
[...]
Er zijn genoeg Polen en Russen die gewoon Engels spreken
Niet veel Russen/Polen kunnen normaal met andere CS:GO spelers omgaan...
Nou dan moet je menig Nederlander eens horen, echt als ik al hoor aan het accent dat ik met Nederlanders zit dan blijf ik meestal gewoon extra Engels praten.Verwijderd schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 16:55:
[...]
Ja maar of het polen/russen zijn die normaal Engels kunnen...
Verwijderd
Met normaal Engels bedoel ik niet het accent, dit had ik ook moeten vermelden.Scrtz schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 16:56:
[...]
Nou dan moet je menig Nederlander eens horen, echt als ik al hoor aan het accent dat ik met Nederlanders zit dan blijf ik meestal gewoon extra Engels praten.
Maar de meeste russen zitten gewoon op je te schelden in het Engels en Russisch.
Vandaar dat ik ook zei: Normaal Engels.
Ja snap ik, maar de meeste random NLers die je niet kent zijn ook vaak de grootste paupersVerwijderd schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 16:58:
[...]
Met normaal Engels bedoel ik niet het accent, dit had ik ook moeten vermelden.
Maar de meeste russen zitten gewoon op je te schelden in het Engels en Russisch.
Vandaar dat ik ook zei: Normaal Engels.
Verwijderd
Daar hoor ik niet bij..Scrtz schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 16:59:
[...]
Ja snap ik, maar de meeste random NLers die je niet kent zijn ook vaak de grootste paupers
Al zeg ik het zelf
Is wel grappig dat een stelletje russische communisten slecht "samen" kunnen spelen, dat is toch het idee van de ideologie.Verwijderd schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 16:55:
[...]
Zou je zeggen.
ik heb het hier nogal gezegd, ik zie in het algemeen het verschil niet met westerse spelers...Verwijderd schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 16:55:
[...]
if it is not broken, don't fix it!
Verwijderd
Ja want communisme is een geslaagd projectjellew86 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 17:47:
[...]
Is wel grappig dat een stelletje russische communisten slecht "samen" kunnen spelen, dat is toch het idee van de ideologie.
Zou je zeggen.
Verwijderd
Socra, alle limburgers sowieso, preyh etc.Scrtz schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 16:59:
[...]
Ja snap ik, maar de meeste random NLers die je wel kent zijn ook vaak de grootste paupers
Verwijderd
(no offense) Maar als je zo begint mag je van mij wegblijven. Wij stellen een TS beschikbaar en proberen dit zo aangenaam mogelijk te doen. Als je eisen gaat stellen voordat je weet waar je het over hebt vind ik je nu al vervelend.Verwijderd schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 16:52:
[...]
Ik vind alles best, maar als er russen of polen in komen dan ben ik daar weg!![]()
(No offense)
edit: Voordat mensen dit klantontvriendelijk gaan noemen oid, NeHoX heeft een ts. Daar mag iedereen opkomen en daar steekt een klein groepje mensen (veel) tijd/geld in, waaronder mijzelf. Wij blijven bezig de ts bijwerken dat het steeds fijner word om er op te zitten. Beste voorbeeld is de ranks. Maar het is gratis! Als je klachten hebt kan dat over het algemeen bij mij, ik ben het meest online van de admins iig. Maar ga alsjeblieft geen eisen stellen als je er niet bent geweest.
Vanaf nu ga ik mensen die ruzie maken ook gewoon wat agressiever aanpakken, het word steeds groter. De laatste tijd komen veel mensen bij me die een onderlinge ruzie hebben en dan kan ik gaan gokken wie er gelijk heeft, want zelf doet niemand wat. Bij deze, houd je ruzies van TS af, ik ga niet meer 1 van de partijen bannen als ik niet weet wat er is gebeurt.
edit 2: Als ik boos overkom, is dat vanwege een bedreiging die ik vannochtend te lezen kreeg, omdat iemand zich niet kon gedragen. Natuurlijk is dit een loze bedreiging, maar ik vind dit enorm kinderachtig om een gratis dienst.
edit 3: Noobies<3
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2015 21:47 ]
Nu, vandaag eens eerste maal AWP gespeeld op Inferno bside/banana op ct en mid/banana op t. Toch een mooie 16/14kd. Echt een paar ongelooflijke kills gedaan (vond ik toch) van die snelle reactieshots.
Inferno is ook een leuke map voor AWPsdke schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 22:02:
Vandaag nog eens geprobeerd op TeamSpeak. Helaas was ik al eens bezig met een game toen een belg vroeg, maar ja.. Iets later bij hun geprobeerd maar jullie waren ook niet bezig. Helaas!
Nu, vandaag eens eerste maal AWP gespeeld op Inferno bside/banana op ct en mid/banana op t. Toch een mooie 16/14kd. Echt een paar ongelooflijke kills gedaan (vond ik toch) van die snelle reactieshots.
I hope you enjoy! (:
https://www.youtube.com/channel/UC6IRsxeYFl96apFs2KE1xGQ http://steamcommunity.com/id/5432167/ http://steamcommunity.com/groups/PaperclipsParty
Bij mij doet de shotty en tec 9 het altijd lekkereXec schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 23:39:
[...]
Vind Inferno een van de mindere maps om te AWPen. 't Kan zeker, maar IMO is het meer een rifle map.
Verwijderd
Welke rank ben je?jellew86 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 00:08:
[...]
Bij mij doet de shotty en tec 9 het altijd lekker
Verwijderd
Ik geef je gelijk, is bullshit wat is zei over russen en polen.Verwijderd schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 19:28:
[...]
(no offense) Maar als je zo begint mag je van mij wegblijven. Wij stellen een TS beschikbaar en proberen dit zo aangenaam mogelijk te doen. Als je eisen gaat stellen voordat je weet waar je het over hebt vind ik je nu al vervelend.
edit: Voordat mensen dit klantontvriendelijk gaan noemen oid, NeHoX heeft een ts. Daar mag iedereen opkomen en daar steekt een klein groepje mensen (veel) tijd/geld in, waaronder mijzelf. Wij blijven bezig de ts bijwerken dat het steeds fijner word om er op te zitten. Beste voorbeeld is de ranks. Maar het is gratis! Als je klachten hebt kan dat over het algemeen bij mij, ik ben het meest online van de admins iig. Maar ga alsjeblieft geen eisen stellen als je er niet bent geweest.
Vanaf nu ga ik mensen die ruzie maken ook gewoon wat agressiever aanpakken, het word steeds groter. De laatste tijd komen veel mensen bij me die een onderlinge ruzie hebben en dan kan ik gaan gokken wie er gelijk heeft, want zelf doet niemand wat. Bij deze, houd je ruzies van TS af, ik ga niet meer 1 van de partijen bannen als ik niet weet wat er is gebeurt.
edit 2: Als ik boos overkom, is dat vanwege een bedreiging die ik vannochtend te lezen kreeg, omdat iemand zich niet kon gedragen. Natuurlijk is dit een loze bedreiging, maar ik vind dit enorm kinderachtig om een gratis dienst.
Dit komt omdat ik altjid als ik CS:GO speel bij russen/polen komen die gaan afk gaan staan of trollen.
Vandaar dat ik dat had gezegd, ik heb niet echt baat bij om met dat soort mensen te gaan spelen..
Over je 2e Edit:
Hoezo krijg je een bedreiging?:O
Verwijderd
Iemand gebanned die zich niet kon gedragen tegen anderen. Veel klachten gehad en vandaar een perma ban gegeven.Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:43:
[...]
Ik geef je gelijk, is bullshit wat is zei over russen en polen.
Dit komt omdat ik altjid als ik CS:GO speel bij russen/polen komen die gaan afk gaan staan of trollen.
Vandaar dat ik dat had gezegd, ik heb niet echt baat bij om met dat soort mensen te gaan spelen..
Over je 2e Edit:
Hoezo krijg je een bedreiging?:O
Gewoon goed gemodereerd dus! Zulke figuren wil je toch niet op je TS.Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:53:
[...]
Iemand gebanned die zich niet kon gedragen tegen anderen. Veel klachten gehad en vandaar een perma ban gegeven.
Verwijderd
Goed aangepakt, ik ga vanavond wel even kijken op de TS.Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:53:
[...]
Iemand gebanned die zich niet kon gedragen tegen anderen. Veel klachten gehad en vandaar een perma ban gegeven.
Misschien kan ik dan een 5 man party vinden.
Wat houdt hacken op een TS precies in?Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 00:34:
Ik krijg berichten dat mensen op de TS hacken, mocht iemand daar bewijs van hebben zijn de betrefde personen meteen weg.
Prima dat je hacked, maar niet op onze TS.
ik denk dat hij bedoelt dat ze ingame cheaten in csgo
Verwijderd
xNikobellicx schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:58:
[...]
ik denk dat hij bedoelt dat ze ingame cheaten in csgo
Nou, die hackers kunnen precies zien waar iedereen zit, in welke channel enzo. Klote wallhackers
Bizar en vervelend dat zulke dingen gebeuren, maar zal even de andere kant van het spectrum belichten;Verwijderd schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 19:28:
[...]
(no offense) Maar als je zo begint mag je van mij wegblijven. Wij stellen een TS beschikbaar en proberen dit zo aangenaam mogelijk te doen. Als je eisen gaat stellen voordat je weet waar je het over hebt vind ik je nu al vervelend.
Een tijd terug (+- 1 jaar geleden) random een channel in gegaan en daar wat mensen ontmoet. Super toffe gasten, altijd gezellig én niet al te lang geleden hebben we zelfs een weekend samen ge-cs:go'd en de nodige biertjes gedronken.
Nogmaals dank voor Nehox
(TS Naam: Simon)
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Nou je zal vast al wel 439583459 reports gehad hebbenhmr schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:43:
ik hack al maanden iedereen de moeder
Op beide mijn accountsHamburgerHenk schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:48:
[...]
Nou je zal vast al wel 439583459 reports gehad hebben
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Super! En dit is ook waarom ik zo verdrietig word van die paar rotte appels. We proberen een toffe community op te zetten, en die word steeds drukker. Ik merk dat ik bijna elke dag wel iemand krijg die of ruzie heeft, of iemand die trollt etc. Allemaal leuk en aardig, maar ga niet achteraf stoer lopen doen dat ik kanker moet krijgen via steam als je je niet kan gedragenTrigalti schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:29:
[...]
Bizar en vervelend dat zulke dingen gebeuren, maar zal even de andere kant van het spectrum belichten;
Een tijd terug (+- 1 jaar geleden) random een channel in gegaan en daar wat mensen ontmoet. Super toffe gasten, altijd gezellig én niet al te lang geleden hebben we zelfs een weekend samen ge-cs:go'd en de nodige biertjes gedronken.
Nogmaals dank voor Nehoxen de moeite die er in gestoken wordt, keep it up!
(TS Naam: Simon)
Maar iig, de reactie die jij hebt is het idee van de community, gasten die je niet kent leren kennen en samen lekker russen kaput schieten jawhol!
Only Nova gold master. Moet zeggen dat ik wel meestal een ak oid pak hoor. Is wat prettiger voor het team.
Shotgun zal je op hoge rank weinig nog gebruikenjellew86 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 11:36:
[...]
Only Nova gold master. Moet zeggen dat ik wel meestal een ak oid pak hoor. Is wat prettiger voor het team.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Nou valt ook wel mee. Mag7 gebruik ik redelijk vaak. Op bepaalde maps.hmr schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 11:54:
[...]
Shotgun zal je op hoge rank weinig nog gebruiken, heel af en toe is het usefull...
Begrijpend lezen is moeilijk he..wambamNL schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 11:57:
[...]
Nou valt ook wel mee. Mag7 gebruik ik redelijk vaak. Op bepaalde maps.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Maar roepen dat je op inferno met shotty rekt... nah. Dust 2 short jumpswag7 4 lyfe.wambamNL schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 11:57:
[...]
Nou valt ook wel mee. Mag7 gebruik ik redelijk vaak. Op bepaalde maps.
Verwijderd
[ Voor 85% gewijzigd door psychoclown op 11-08-2015 18:21 ]
[ Voor 83% gewijzigd door psychoclown op 11-08-2015 18:24 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Die ranking klopt voor geen meter. Maat van mij was meteen weer gederanked nadat hij de dag er voor was geranked na 1 match die niet zo lekker liep. Gisteren twee goede potjes gespeeld en niet geranked. Ze zouden die ranking even een reset oid moeten geven.SmokingSig schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 22:46:
Gistere avond LEM, daarna 1 war gewonne, vandaag 1 war verlore , terug LE
Verwijderd
Hahahaha, en hoe zou dat werken? Iedereen terug naar af? Iedereen die maanden/jaren gewerkt heeft voor global opeens weer niks heeft? Als ze CSGO willen verpesten doen ze dat ja.Lanithro schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 12:42:
[...]
Die ranking klopt voor geen meter. Maat van mij was meteen weer gederanked nadat hij de dag er voor was geranked na 1 match die niet zo lekker liep. Gisteren twee goede potjes gespeeld en niet geranked. Ze zouden die ranking even een reset oid moeten geven.
Verwijderd
Zou kunnen, maar lost geen zak op. 5 man teams zullen nooit eerlijk zijn, en mensen niet met elkaar laten spelen laat een nare smaak achter, dus dat word 'm ook niet.SmokingSig schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 12:50:
Ze zouden beter de groepen vernieuwen. Dus dat LEM niet meer met AK/dubbel AK kunnen spelen. Zou al veel oplossen.
Speel het spel nou maar gewoon man.
Nee meer dat iedereen in hun huidige ranks op 50% worden gezet en daaruit verder kunnen gaan. Misschien bij mensen die net op het punt staan te ranken het voordeel geven en een rankje hoger zetten maar dan op 25% oid. Sowieso zouden ze wat meer duidelijkheid mogen geven over hoe het ranking systeem in elkaar zit.Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 12:43:
[...]
Hahahaha, en hoe zou dat werken? Iedereen terug naar af? Iedereen die maanden/jaren gewerkt heeft voor global opeens weer niks heeft? Als ze CSGO willen verpesten doen ze dat ja.
Net punkbuster op mn moeder geinstalleerd.hmr schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:43:
ik hack al maanden iedereen de moeder
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Iedereen weer silver, hoeft niemand meer zijn smurf van stal te halen.Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 12:43:
[...]
Hahahaha, en hoe zou dat werken? Iedereen terug naar af? Iedereen die maanden/jaren gewerkt heeft voor global opeens weer niks heeft? Als ze CSGO willen verpesten doen ze dat ja.
[ Voor 30% gewijzigd door SmokingSig op 11-08-2015 13:16 ]
Alles onder LEM zonder rank laten spelen met 2 a 3 categoriën. Silver ranks op een hoop, gn tot MG2 en MGE LE.SmokingSig schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:03:
Zou nog leuk zijn, een hele reset tussen gold nova en mge
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
@redhack: deze tool zou voor minder russen moeten zorgen: http://csgo.gamebanana.com/tools/5684
Ik gebruik het zelf niet, dus geen ervaring mee.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Die tool gebruiken de russen zelf ook om op EU west te komen, dus de echte klootzakken kom je nog steeds tegen. Al helpt het wel gedeeltelijk.rnenator schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:03:
Wat staren jullie je blind op die rankings. Speel gewoon het spel en probeer beter te worden. De rank volgt vanzelf, en zo niet, dan zit je waarschijnlijk in je eigen skillgroep.
@redhack: deze tool zou voor minder russen moeten zorgen: http://csgo.gamebanana.com/tools/5684
onzin.. je kan ook blijven hangen in je skillgroep door.. nvm ..rnenator schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:03:
Wat staren jullie je blind op die rankings. Speel gewoon het spel en probeer beter te worden. De rank volgt vanzelf, en zo niet, dan zit je waarschijnlijk in je eigen skillgroep.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Als ik niet tegen smurfs en hackers speelde zou ik allang Supreme/global zijn...hmr schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:10:
[...]
onzin.. je kan ook blijven hangen in je skillgroep door.. nvm ..
Wat een kutmentaliteit is dat.SmokingSig schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:26:
Gisteren hadden we een wars tegen smurfen. Ze hadden elk nog nog geen 50 u gespeeld en ownden ons allemaal (wij Eagel / dubbel AK). na 1 - 7 zijn we het afgetrapt. onozel mannekes.
Steam: Grim
Van zo een losers dat even noobs gaan afmaken. idd, ik zie er de fun niet van in.
je kan ook je best doen en er wat van leren?SmokingSig schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:35:
[...]
Van zo een losers dat even noobs gaan afmaken. idd, ik zie er de fun niet van in.
Precies, je kan dan ook gewoon wat nieuwe tactics proberen of eens willen leren scouten ofzoMisterEagle schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:52:
[...]
je kan ook je best doen en er wat van leren?
ELITE CPL MGL BROGALABrogala schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:30:
[...]
Als ik niet tegen smurfs en hackers speelde zou ik allang Supreme/global zijn...
[video]
[ Voor 8% gewijzigd door hmr op 11-08-2015 15:01 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Je weet niet eens welke rank ze hadden? En met 1-7 sta je niet eens echt achter, als jij de rondes daarna wint, sta je gewoon 8-7.SmokingSig schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:26:
Gisteren hadden we een wars tegen smurfen. Ze hadden elk nog nog geen 50 u gespeeld en ownden ons allemaal (wij Eagel / dubbel AK). na 1 - 7 zijn we het afgetrapt. onozel mannekes.
Dan heb je nog potjes die op 1 of andere manier ontzettend CT/T sided zijn. Verlies je met 11-4 als T en vervolgens win je met 12-3 als CT.
Ik speel in alle situaties gewoon door. Als je zwaar geowned wordt, duurt het potje toch niet zo lang.
PWNING NOOBS WITH NEW ACCOUNT YEHEZ TR000 CRAY CRAY FUN
in before de vermoeiende smurf discussie...
[ Voor 10% gewijzigd door hmr op 11-08-2015 15:22 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Hardop gelachen om dit filmpje, aardig herkenbaarBrogala schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:30:
[...]
Als ik niet tegen smurfs en hackers speelde zou ik allang Supreme/global zijn...
[video]
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Ik moest echt veel te hard lachen om dit filmpjeBrogala schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:30:
[...]
[video]
Beetje last van de hitte?hmr schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 15:02:
[...]
PWNING NOOBS WITH NEW ACCOUNT YEHEZ TR000 CRAY CRAY FUN
in before de vermoeiende smurf discussie...
dat is natuurlijk volledige onzin tegen mensen die gewoon veel beter zijn als iemand... Het is niet bepaald schaken eh, waar je tijd hebt om zetten in je op te nemen en tactieken te bekijken. Het wilt lukken dat ik gisteren net hetzelfde voorhad, Nederlanders (voor iemand met Rus/pl afkomt ;-)). Komen ff het spel verzieken voor andere mensen. Meer is het niet. Dat iemand afkomt met het excuus dat de rest van zijn vrienden lager zijn, snap ik ergens nog, maar 5 smurf accounts... (en eentje met wss wh trouwens)HamburgerHenk schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:54:
[...]
Precies, je kan dan ook gewoon wat nieuwe tactics proberen of eens willen leren scouten ofzo
Spelen jullie anders maar eens een match tegen een wereld-pro-team, veel plezier zal je niet hebben, en leren ook niet, tenzij je achteraf de demo bekijkt. Maar dan kan je evengoed een willekeurige youtube film bekijken van een pro-team.
if it is not broken, don't fix it!
niet helemaal mee eens, als je weet dat iemand steeds ergens een bepaalde angle houd, pak hem eens vanuit een andere angle. Daarnaast spelen smurfjes die echt voor het ownen gaat vaak rusherig. Wacht ze op, speel hun eigen tactieken tegen ze uit etc.white modder schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 15:35:
[...]
dat is natuurlijk volledige onzin tegen mensen die gewoon veel beter zijn als iemand... Het is niet bepaald schaken eh, waar je tijd hebt om zetten in je op te nemen en tactieken te bekijken. Het wilt lukken dat ik gisteren net hetzelfde voorhad, Nederlanders (voor iemand met Rus/pl afkomt ;-)). Komen ff het spel verzieken voor andere mensen. Meer is het niet. Dat iemand afkomt met het excuus dat de rest van zijn vrienden lager zijn, snap ik ergens nog, maar 5 smurf accounts... (en eentje met wss wh trouwens)
Spelen jullie anders maar eens een match tegen een wereld-pro-team, veel plezier zal je niet hebben, en leren ook niet, tenzij je achteraf de demo bekijkt. Maar dan kan je evengoed een willekeurige youtube film bekijken van een pro-team.
Neuh, ben dat gepiep over smurfs gewoon beetje zat.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Tactics veranderen kan ook gewoon een extra eco doen en 2 awp's kopen zijn. Of met 5 op 1 bombspot gaan zitten.white modder schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 15:35:
[...]
En juist tegen een wereld pro team zal je wat kunnen leren. Spots vinden waar je niet geflashed word. Slim spelen tegen smokes die worden opgezet.
Man, in mijn tijd was het gewoon 5on5 server OFF high skilled en als je pech had speelde je om 2 uur snachts tegen mouzesports en werd je keihard geowned.
Ja dat bedoelde ik dus, je hoeft echt niet te spelen om alsnog te winnen, maar je kan best eens wat oefenen op nieuwe tactieken/smokes e.d.MisterEagle schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 15:39:
[...]
niet helemaal mee eens, als je weet dat iemand steeds ergens een bepaalde angle houd, pak hem eens vanuit een andere angle. Daarnaast spelen smurfjes die echt voor het ownen gaat vaak rusherig. Wacht ze op, speel hun eigen tactieken tegen ze uit etc.
Wij (yuri fail etc) hebben in february tegen ceaseless six moeten spelen in een competitie op een lan party. Wij waren doen nog nova master mg1 rond dat niveau en moesten tegen 1 van de beste teams in de benelux (van horen zeggen)white modder schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 15:35:
[...]
dat is natuurlijk volledige onzin tegen mensen die gewoon veel beter zijn als iemand... Het is niet bepaald schaken eh, waar je tijd hebt om zetten in je op te nemen en tactieken te bekijken. Het wilt lukken dat ik gisteren net hetzelfde voorhad, Nederlanders (voor iemand met Rus/pl afkomt ;-)). Komen ff het spel verzieken voor andere mensen. Meer is het niet. Dat iemand afkomt met het excuus dat de rest van zijn vrienden lager zijn, snap ik ergens nog, maar 5 smurf accounts... (en eentje met wss wh trouwens)
Wij hebben temninste plezier gehad en met die 3 rondes die we gepakt hadden tegen hun 16 heeft de hele zaal op de lan ons hore juichen. Ondanks dat we zwaar ingemaakt werden hebben we er veel van geleerd over hoe we een site moeten holden en taken. Dus ik wil niet veel zeggen maar je moet niet gaan zeiken.
Er wel op letten dat je de juiste persoon quote.hmr schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 15:52:
[...]
Neuh, ben dat gepiep over smurfs gewoon beetje zat.
Mooi met een team waar je onderling communicatie hebt, en liefst nog een beetje op elkaar ingespeeld bent.wambamNL schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 16:04:
[...]
Wij (yuri fail etc) hebben in february tegen ceaseless six moeten spelen in een competitie op een lan party. Wij waren doen nog nova master mg1 rond dat niveau en moesten tegen 1 van de beste teams in de benelux (van horen zeggen)
Wij hebben temninste plezier gehad en met die 3 rondes die we gepakt hadden tegen hun 16 heeft de hele zaal op de lan ons hore juichen. Ondanks dat we zwaar ingemaakt werden hebben we er veel van geleerd over hoe we een site moeten holden en taken. Dus ik wil niet veel zeggen maar je moet niet gaan zeiken.
Maar gooi er nog 4 idioten bij en je kan alleen nog maar trollen (wachten op hun rush, en als ze net voorbij zijn achter ze aan lopen en ze afmaken, of ze negeren en rustig gaan planten
Als ik een team had dan wist ik het wel als ik de kans kreeg tegen een pro team a fnatic/nip whatever te spelen, dat is juist een privilege en het beste wat er is. Tuurlijk ga je dan 100 keer op je bek, maar je wordt er wel stukken beter van en gaat je uiterste best spelen om toch nog wat rondes te pakken.white modder schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 15:35:
[...]
Als je daar niet tegen kan kun je beter niks competitiefs in je leven spelen.
Op TheParty in Eindhoven speelde we in 2005(of 6 of 7) tegen het Duiste a-Losers, ik denk een top 3 team uit Duitsland in die tijd. Na een aantal rondes was voor a-Losers duidelijk dat ze toch iets serieuzer moesten spelen en ze voerde een partij mooie strats uit. Hele ronde wit, maar jezus wat was het gaaf om daar tegen te spelen. Mooi was die tijdwambamNL schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 16:04:
[...]
Wij (yuri fail etc) hebben in february tegen ceaseless six moeten spelen in een competitie op een lan party. Wij waren doen nog nova master mg1 rond dat niveau en moesten tegen 1 van de beste teams in de benelux (van horen zeggen)
moet je soms premium zijn om dit te ontkomen?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Let op:Hu9o schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 16:29:
waarom zijn de bots op opskins.com altijd vol
moet je soms premium zijn om dit te ontkomen?
Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
waar heb jij het over?hexta schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 16:30:
[...]
Let op:
Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic