Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 151 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.788 views

• IkBenBeter
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-10 22:41
Ik heb nog geen 10 potjes gewonnen, dus ik ben nog unranked, maar volgens mij was bijna iedereen in dat potje silver elite master.
PetNL schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 08:58:
[...]

:D mag van mij wel meer van dit soort filmpjes hoor.
Luxicon schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 05:01:
[...]

Ja, anders ga je even kniven. :P
Toevallig heb ik ook net een ace filmpje gemaakt, achteraf had het wel wat korter gekunt.
3 x terrorist win horen, zucht.. :+
Ik vind het trouwens wel leuk als mensen filmpjes posten, die kijk ik meestal wel.

[video]
Was wel geweldig hij speelt met een gebroken muishand wat in het gips zit dus dat maakte het voor ons nog veel leuker.
Heb nog wel een hoop leuke acties in mn demos liggen ga vandaag of morgen kijken of ik er een clutch compilatie van kan maken (is misschien wel leuk)

Steam: Ryada.

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Al die filmpjes _O_ :D

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Ik vind het wel leuk haha :D
_A3 schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 11:41:
Dan zal ik er ook maar een posten. Was overigens ook lang geleden dat ik een Ace had. En tijdens deze ronde had ik niet door dat het een ace zou kunnen worden. Verder was het meteen een mooi einde van mijn eerste potje als DMG. Moet ik wel bij zeggen dat ik veel beter tegenstanders in lagere ranks ben tegen gekomen.

[video]
Misschien even een tip als je filmpjes opneemt, neem gewoon de hele ronde op is leuker want dan zie je meer van de speelstijl en geen vervelende speedups ;)
En prober met OBS op te nemen ipv bandicam (geen watermark :P)

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

shadowplay is ook al stukken beter geworden in opnemen, mocht je nvidiakaart hebben die je hiervoor kan gebruiken.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• TheMadd
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-11 16:54
BatmanNL schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 09:45:
[...]

Misschien had je wel gewoon luck, wie weet. Je zult eerst een tijdje moeten spelen (10x winnen) om echt je eigen rank te krijgen. Maar misschien ben jij wel gewoon een mlg quickscoper en begin jij inderdaad in master guardian.

De meeste mensen (dat ik iig weet) beginnen in silver/nova. ;)
Ik heb m'n tien potjes gewonnen :), Jammer genoeg moest ik potje 8 en 9 tegen Legendary Eagle Masters... Dus die twee verloren.

Uiteindelijk wel de Master Guardian rank meegekregen _/-\o_ Master Guardian Elite.

Voelt best goed, maar heb het idee dat ik nog wel hoger kan klimmen :) d:)b

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/700659992931038890/B4744078FAAD3113E98D9C19C69D8EF5DE2C79DD/

[ Voor 7% gewijzigd door TheMadd op 07-08-2015 13:41 ]

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-11 20:37
IkBenBeter schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 11:45:
Als iedereen aces gaat posten, doe ik het ook maar
[video]
Heerlijk Silver videootje :D

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-11 12:48
TheMadd schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 13:40:
[...]

Ik heb m'n tien potjes gewonnen :), Jammer genoeg moest ik potje 8 en 9 tegen Legendary Eagle Masters... Dus die twee verloren.

Uiteindelijk wel de Master Guardian rank meegekregen _/-\o_ Master Guardian Elite.

Voelt best goed, maar heb het idee dat ik nog wel hoger kan klimmen :) d:)b

[afbeelding]
Waarom staat je menu op Nederlands?
Master Guardian klinkt toch veel beter dan Meester Verdediger? :P

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-11 14:33
8)7 _/-\o_
hexta schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 15:54:
[...]

Ik gister. :')

ik-3 man op lang, 1 rotate aub. waarschijnlijk 2 van short!!
Geen rotate, geen actie.
na de ronde..
-medespeler (sorry ben slecht in namen) -Waarom hoor ik niets? niemand die verteld dat ze naar A gaan???
ik- Dat zeg ik net! 3 man lang, 2 short, rotate!
geen reactie.
Nog een paar keer iets dergelijks.
Na het potje iemand -is er een speler zonder mic? 1 iemand heb ik nog geen woord horen zeggen..

Blijkt dat ik de hele tijd mijn ingame mic gebruikte ipv teamspeak pushtotalk. ;(

• TheMadd
Xyphoid schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 14:09:
[...]

Waarom staat je menu op Nederlands?
Master Guardian klinkt toch veel beter dan Meester Verdediger? :P
Haha Master Guardian Elite hé, pas op :P en komt waarschijnlijk omdat mijn steam in het Nederlands staat :).

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

TheMadd schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 14:34:
[...]

Haha Master Guardian Elite hé, pas op :P en komt waarschijnlijk omdat mijn steam in het Nederlands staat :).
:'( nl steam, rip. maar mooie start rank.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-11 13:06

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Dat heb ik ook wel eens gehad, stond ik de halve match op mute :') -O-

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 11:55:
[...]

Haha wat doen die gasten dan bij de eerste 3 kills. Blind naar buiten rennen met een AWP 8)7

[...]
Ja inderdaad, ze hadden beter een paar spots kunnen pakken tot ik daar in het vizier kwam, maar ze hadden volgens mij niet echt het idee dat ik nog steeds op mid was. Maarja, ze waren met z'n vijfen en ze waren denk ik aan het hunten. :P

...

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 23-11 19:49
Bon, teamspeak geinstalleerd en het kanaal gejoind :)

Ben R4PTØR :)
http://imgur.com/EO1H0Aj

@Anthony, over geluk gesproken....

[ Voor 49% gewijzigd door Brogala op 07-08-2015 18:25 ]

• Tumbler
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-08-2021
markdm schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 22:31:
[...]

Zulke potjes zijn de leukste. Een van mijn leukste potjes ooit was zelfs tegen hackers (ze waren facking slecht, maar tegen aim en walls is gewoon niet op te spelen). We wisten zo zeker dat ze hackde dat we maar wat gingen kloten omdat wanneer ze gebanned worden de lose toch ongeldig wordt verklaard. Dus negev only, rondjes over de map rennen, proberen te knifen etc. Ook nog een ace gehaald, Magikarp (wat een verrassing :+ ) had ook bijna een negev ace. :)
Toen had ik ook nog 2 Zeus kills toch :+?

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
Tumbler schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 19:38:
[...]

Toen had ik ook nog 2 Zeus kills toch :+?
Er waren meerdere zeus kills in die game dus denk het wel :+

steam: failsnail, Letterbox

• EwanO
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22-11 12:12
Eerste keer dat ik hier kijk :), zie dat jullie bezig zijn met filmpjes, hier is er een van mij:

• hexta
Paar enorm leuke potjes gespeeld met zeer chille kerels _O_
Zelfs het laatste potje stond ik een tijd niet eens laatste, ondanks zupen en nova4.
Erg gelachen.

Grappig hoe je toch wel vrij duidelijk het verschil ziet tussen de meer ervaren mensen en ik als nova4.
Niet enkel in taps, maar ook in general.
Bazen _O_

• Paperclip1001
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-01-2022
Hello my friends it's me, the wannabe sparklez back again, I know how much all you guys missed me! <3

https://www.youtube.com/channel/UC6IRsxeYFl96apFs2KE1xGQ http://steamcommunity.com/id/5432167/ http://steamcommunity.com/groups/PaperclipsParty

Verwijderd

Paperclip1001 schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 23:41:
Hello my friends it's me, the wannabe sparklez back again, I know how much all you guys missed me! <3

[video]
FUK U M8 WHAT UR DOIN MATE IM A BIGGOT

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Ik had nog geen awp skin.

>Koopt safari mesh battlescarred
>Koopt nametag
> AWP | Safari Lore

totally worth it

[ Voor 9% gewijzigd door Djesse8999 op 08-08-2015 03:59 ]

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-11 11:03
TheMadd schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 14:34:
[...]

Csgo launch optie toevoegeb : -language "english"

Dan is je game gewoon engels.

Add me on Steam

• _A3
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-01-2023

_A3

wambamNL schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 12:27:
[...]

Misschien even een tip als je filmpjes opneemt, neem gewoon de hele ronde op is leuker want dan zie je meer van de speelstijl en geen vervelende speedups ;)
En prober met OBS op te nemen ipv bandicam (geen watermark :P)
Ok zal eens naar die OBS software kijken. En hoe neem ik de hele ronde op?
Want als ik een replay kijk is die altijd op deze manier en mijn pc kan het niet aan om te recorden tijdens het spelen.

EDIT
Laat maar al gevonden. Ik gebruikte altijd de watch highlights ipv watch demo.
Nu eens naar de andere opties die in de replay mogelijk zijn te bekijken.

[ Voor 13% gewijzigd door _A3 op 08-08-2015 09:24 ]

• TheMadd
TheAnthonyNL schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 07:23:
[...]

Csgo launch optie toevoegeb : -language "english"

Dan is je game gewoon engels.
Thanks!!! Zal het toevoegen aan m'n launch opties :)! _/-\o_ _/-\o_

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:24
Net mijn 2e potje competitive gedaan en wederom een belachelijke uitslag. Ben benieuwd hoeveel matches ik moet spelen om op een beetje steady balans qua spelers te komen.

Een filmpje van de pot waarbij dus CS zelf bepaald wat mijn "beste momenten" zijn :+
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=1faKUEpE_gA]

• TheAnthonyNL
Wanneer gaat valve nou eens fixen dat je geen rare ping mag hebben tijdens het spelen ... net potje gespeeld waar iemand constant als er iemand in de buurt was ineens ping van boven 300 had ... normaal rond de 70 ping (wat nog veelste hoog is aangezien de rest rond 5~30 zit)...

Add me on Steam

• r4ptor
Had ik gisteren ook.. Wel iemand van mijn vrienden die plots naar 900 pingt waardoor je b site verliest en dan ook de ronde.. Nu we stonden 13-2 (ct) voor en met 4 man geëindigd op 16-5. Was op inferno

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-11 14:15
rofl

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10:30

Hu9o

Schokkend

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Paperclip1001
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-01-2022
Crazy headshot 1millisecond before the grenade kills me absolutely insane. I had no idea what had happened.
I hope you enjoy guys! (:

https://www.youtube.com/channel/UC6IRsxeYFl96apFs2KE1xGQ http://steamcommunity.com/id/5432167/ http://steamcommunity.com/groups/PaperclipsParty

• PetNL
  • Laatst online: 01-02-2023
Straks maar eens proberen om uit GN te geraken. Ik heb gemerkt dat ik te veel rush en als ik dat niet doe dat ik veel sneller een goed K/D-ratio heb. Dus dat maar even in mijn achterhoofd houden.
(klopt mijn vermoeden trouwens dat je rating niet elk potje kan verschillen maar dat het steeds per 10 games gaat?)
Biertjes staan koud en het is bijna laat genoeg zodat de Russische kiddies op bed zijn :)

Vond het trouwens wel geweldig dat ze bij de IEM op Gamescom na de tijd van die matches hadden tussen lui uit het publiek en pro's... Er was gisteren dus ook iemand die GN3 was en die kreeg fucking veel applaus _O-
Paperclip1001 schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 21:52:
Crazy headshot 1millisecond before the grenade kills me absolutely insane. I had no idea what had happened.
I hope you enjoy guys! (:

[video]
OMG :D

Verwijderd

PetNL schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 23:32:
Straks maar eens proberen om uit GN te geraken.
Vanavond een potje spelen :) ?. Ik ben ook MGE maar het lukt niet om eruit te komen

• PetNL
Verwijderd schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 23:37:
[...]

Vanavond een potje spelen :) ?. Ik ben ook MGE maar het lukt niet om eruit te komen
Ehm, ik ben Gold Nova, geen Master Guardian.
Dus ik betwijfel of ik jou daaruit kan helpen :P

Heb vorige keer, voor die trade, wel gekeken naar jouw 1v1 en heb er zwaar het hoofd in of ik op jouw niveau kan spelen maar als je als warming-up er eentje wil doen dan vind ik het goed.

Verwijderd

PetNL schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 23:43:
[...]

Heb vorige keer, voor die trade, wel gekeken naar jouw 1v1 en heb er zwaar het hoofd in of ik op jouw niveau kan spelen maar als je als warming-up er eentje wil doen dan vind ik het goed.
Hahaha ik dacht uit MG te raken maar ik speel meestal met Nova 's (ben nu op een LAN party ATM met veel nova's dus we kunnen je wel helpen :). Als je toch nog een keer 1v1 wilt is dat ook goed, hahaha

Hoe heet jij ookalweer :$

• PetNL
Verwijderd schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 23:48:
[...]

Hahaha ik dacht uit MG te raken maar ik speel meestal met Nova 's (ben nu op een LAN party ATM met veel nova's dus we kunnen je wel helpen :). Als je toch nog een keer 1v1 wilt is dat ook goed, hahaha

Hoe heet jij ookalweer :$
Een mogelijke boost zou ik zeker waarderen, maar zoals ik al zei, voor jou is het spelen met lagere ranks niet snel bevorderlijk (tenminste, als mijn idee van hoe het ranken in z'n werk gaat juist is (als iemand daar meer inzicht op heeft hoor ik het graag))

M'n nick is trouwens Brammert, maar ik doe je wel een berichtje op steam om topic-vervuiling te voorkomen.

• CykkVii
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-09 15:07
Is er iemand die toevallig actief is op Faceit? Ik wil namelijk even een premade team hebben!

• r4ptor
Ondertussen al 24 matchen gewonnen en ben nu Gold Nova Master.. In 12 games 2 ranks gestegen. Gaat vlot!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nNkCu4S.jpg

T-Ruls gaf overigens toe dat hij een smurf was. Zijn main is DMG.
(Ja ik speel 800x600. Mijn laptop kan hoger, maar heb dan amper 20-30fps en nu 50-70fps)

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:10
sdke schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 10:13:
Ondertussen al 24 matchen gewonnen en ben nu Gold Nova Master.. In 12 games 2 ranks gestegen. Gaat vlot!

[afbeelding]

T-Ruls gaf overigens toe dat hij een smurf was. Zijn main is DMG.
(Ja ik speel 800x600. Mijn laptop kan hoger, maar heb dan amper 20-30fps en nu 50-70fps)
Netjes hoor :-) zou gek worden op 800*600 :p

Had zelf dat ik op nova II werd ingedeeld na 10 gewonnen potjes, vond dat raar omdat ik met redelijk ruime uitslagen won steeds. Toen ging ik even nadenken en bedacht dat er 2 potjes tussen zaten waar ik en mijn team afgeslacht werden. Dat doet blijkbaar wat met je rank. Nu na 7 potjes ook nova master. Nu op naar de AK, moet ik maar wel is constant presteren..

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

jellew86 schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 12:01:
[...]

Netjes hoor :-) zou gek worden op 800*600 :p

Had zelf dat ik op nova II werd ingedeeld na 10 gewonnen potjes, vond dat raar omdat ik met redelijk ruime uitslagen won steeds. Toen ging ik even nadenken en bedacht dat er 2 potjes tussen zaten waar ik en mijn team afgeslacht werden. Dat doet blijkbaar wat met je rank. Nu na 7 potjes ook nova master. Nu op naar de AK, moet ik maar wel is constant presteren..
Ik zit nu op LEM en als er iemand niet consistent presteerd ben ik het wel.
(Vraag maar aan mensen waar ik mee speel) laatste paar dagen kan ik mijn flow ook helemaal niet vinden, en sta dus halverwege het bord.
Maar zolang je calls en rotates etc goed zijn maakt dat niet uit.
Het is en blijft een teamspel.

• r4ptor
Ik heb wel een 'goede' flow.. behaal toch vaak 18+ kills. Nu, speel vaak entry fragger als er gerusht word. Vaak met succes bijna altijd met succes 1 kill en 1 assist.

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Zit nu na 88 uur op MGE, wat denk ik best redelijk is. Sinds ik anderhalf week eindelijk windows heb, en ik een degelijke muis + QCK heb aangeschaft merk ik dat mijn aim weer een heel klein beetje begint te lijken op hoe dat zo'n 10 jaar geleden was! :P

Helaas verlies ik ook nog wel eens mn matches, omdat je zo afhankelijk blijft van je team.. :(

Wat beelden van gisteren, een 1vs3 clutch (allemaal LE), 1vs5 clutch (allemaal LE) en pistolround-headies (MG2/MGE/DMG):

• Jelle Brolnir
wambamNL schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 12:26:
[...]

(Vraag maar aan mensen waar ik mee speel) laatste paar dagen kan ik mijn flow ook helemaal niet vinden, en sta dus halverwege het bord.
True. Het teamspel gedeelte nail ik ook altijd wel (altijd met randoms though). Ben zelf soms dom bezig, niet peaken maar gewoon om het hoekje springen etc. op m'n ADHD momentjes. Nu vertik ik het ook om een warm up te doen hoor, dus als ik meteen al een slechte eerste pot heb...Kom ik daar maar moeilijk uit. Achja.

jellew86 schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 13:13:
[...]

True. Het teamspel gedeelte nail ik ook altijd wel (altijd met randoms though). Ben zelf soms dom bezig, niet peaken maar gewoon om het hoekje springen etc. op m'n ADHD momentjes. Nu vertik ik het ook om een warm up te doen hoor, dus als ik meteen al een slechte eerste pot heb...Kom ik daar maar moeilijk uit. Achja.
Warmup heeft voor mij weinig zin, in deathmatch ofzo raak ik wel mensen, maar zodra ik een mm speel is het een 50/50 of ik uberhaupt wat ga raken, geen idee waar het door komt.
Sinds paar dagen mn smurf ook in LE gekregen schijnt een stuk makkelijker te gaan dan dat ik op mn main had haha.

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
wambamNL schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 13:22:
[...]

Warmup heeft voor mij weinig zin, in deathmatch ofzo raak ik wel mensen, maar zodra ik een mm speel is het een 50/50 of ik uberhaupt wat ga raken, geen idee waar het door komt.
Sinds paar dagen mn smurf ook in LE gekregen schijnt een stuk makkelijker te gaan dan dat ik op mn main had haha.
Misschien speel je met je smurf wat meer met schijt, met een soort van 'toch niks te verliezen/staat niks op het spel' mentaliteit. Vaak zit het gewoon tussen je oren als je niks raakt... bij mij althans het geval! :P
mklkhanou schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 13:28:
[...]

Misschien speel je met je smurf wat meer met schijt, met een soort van 'toch niks te verliezen/staat niks op het spel' mentaliteit. Vaak zit het gewoon tussen je oren als je niks raakt... bij mij althans het geval! :P
Zou inderdaad kunnen hoor, maar met mn smurf speel ik met mensen die er geen bal van snappen en toch op mg2/mge geraakt zijn, dus dan is het hele spel toch al anders. (waarschijnlijk nog 1 win en dan is mn smurf ook LEM -.-)

• TheAnthonyNL
LOL heb weer lekker gelachen :D.

Add me on Steam

• hexta
Blijft apart, eerste 3 rondes sta ik steevast eerste, ook met hogere ranks, met anthony enzo. maar halverwege het potje zak ik toch weer naar beneden. iemand tips om dit tegen te gaan?

• r4ptor
Eerste game met TS gasten mogen spelen. Denk dit pas mijn 2de of 3de keer op Cache was. Niet zo schitterend, maar alvast tevreden tegen al die MG's :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/E7cMzqd.jpg

2de pot gesoloqeued en was een pak minder. Na de CT rondes amper 4 kills gemaakt. Gelukkig als T dan wat beter gedaan en zo nog op 16 geëindigd. Moet gewoon beter!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LahgMLI.jpg

• Jelle Brolnir
hexta schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 14:48:
Blijft apart, eerste 3 rondes sta ik steevast eerste, ook met hogere ranks, met anthony enzo. maar halverwege het potje zak ik toch weer naar beneden. iemand tips om dit tegen te gaan?
Even een slap antwoord:

Meer kills maken is altijd een goede optie !

Serieus:

Geen idee, ik heb vaak dat ik in het begin ruk speel, en op de helft weer bovenaan sta de rest van het potje. Ik moet vaak even wennen aan de tegenstander en het team. Wellicht dat je te vaak hetzelfde trucje uithaalt en dat de tegenstander dit door heeft ? Iets in die trant.

• hexta
jellew86 schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 16:30:
[...]

Even een slap antwoord:

Meer kills maken is altijd een goede optie !

Serieus:

Geen idee, ik heb vaak dat ik in het begin ruk speel, en op de helft weer bovenaan sta de rest van het potje. Ik moet vaak even wennen aan de tegenstander en het team. Wellicht dat je te vaak hetzelfde trucje uithaalt en dat de tegenstander dit door heeft ? Iets in die trant.
Hmm. wellicht.
Of dat ik denk, dit gaat best prima en dat mijn focus dan verslapt ofzo.
Zo inconsequent. :(

• Jelle Brolnir
hexta schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 16:46:
[...]

Hmm. wellicht.
Of dat ik denk, dit gaat best prima en dat mijn focus dan verslapt ofzo.
Zo inconsequent. :(
Kan, heb je iets om op te kauwen tijdens het gamen ? Dit helpt mij ontzettend :P

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Yeah!! Eindelijk MG na maanden GN :)

http://steamcommunity.com/id/teupje/

• TheAnthonyNL
hexta schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 14:48:
Geen idee maar dat potje was maestro ;).

Probeer eens aim training te doen.

[ Voor 5% gewijzigd door TheAnthonyNL op 09-08-2015 18:17 ]

Add me on Steam

• TheAnthonyNL
Yay net weer een pot gewonnen met huge comeback: stonden 5-10 achter komen terug naar 16-13 :)

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/700660553502881247/C879E26E42030B7CFA639E62A0430BDC8ACD1D02/

Add me on Steam

TheAnthonyNL schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 19:37:
Yay net weer een pot gewonnen met huge comeback: stonden 5-10 achter komen terug naar 16-13 :)

[afbeelding]
Als je als T begint is dat toch niet zo'n huge comeback? Of mis ik iets? Altijd fijn natuurlijk, maar op inferno als T 5-10 achterstaan is niet heel raar :P

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-11 22:23

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Hoe kom het toch ik redelijk vaak gevoel heb dat niet alles geregistreerd worst wat ik hit..

Het is zelfs soms erg dat ik iemand raak.. Zie zelfs bloed op de muur en wordt ik gekilld door hem.
Kijk ik bij de hitbox, staat er geen hit geraakt.. Terwijl ik zelfs bloed van hem op de muur zie..

Dit heb ik toch echt meerdere malen meegemaakt tijdens mm

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10:30

Hu9o

Schokkend

gg planting hitboxes...

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

Dacht ik ook, maar het was echt karrigans fout.

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:39
wambamNL schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 12:26:
[...]

Hier nog een gisteren schoot ik werkelijk niks raak, terwijl de dagen er voor de meest onmogelijk kills ez waren.
Al heb ik soms wel het idee dat sommige servers echt brak zijn, Vol met AWP op z'n lijf en dan 0 hit terwijl hij en ik allebei niet bewogen. Maja vanavond maar weer eens proberen :)
therobber schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 08:36:
[...]

Hier nog een gisteren schoot ik werkelijk niks raak, terwijl de dagen er voor de meest onmogelijk kills ez waren.
Al heb ik soms wel het idee dat sommige servers echt brak zijn, Vol met AWP op z'n lijf en dan 0 hit terwijl hij en ik allebei niet bewogen. Maja vanavond maar weer eens proberen :)
Haha welkom bij de club. Gister in een soloq game op mn eagle wel wat kunnen raken. Maar was het niet echt noemeringswaardig vergeleken met normaal. Vind het wel knap op LE niveau gespeeld met failsnail en we konden sites taken zonder smokes flashes oid als T zijnde. Sloeg helemaal nergens op.

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Speel de laatste tijd weinig tot geen CS:GO meer, maar ik vond toen ik nog speelde dat het LE niveau waar ik destijds op zat niet echt geweldig was. En meestal was het elk potje hetzelfde liedje, 1 topfragger en de rest wordt gewoon meegecarried. Wat dat betreft ook een beetje jammer hoe makkelijk iedereen omhoog kan ranken door met 1 of 2 goede spelers mee te liften. Wat krijg je vervolgens, het moment dat deze mensen solo een ranked game in gaan, kom je erachter dat ze eigenlijk gewoon op GN thuishoren.

Oh well, zo heeft elk spel zijn nadelen.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• teupje
Nog iemand problemen met een trade verificatie mail die niet binnen komt?

Edit: Laat maar, op de 1 of andere manier komen ze ineens in Junk mail binnen :O

[ Voor 36% gewijzigd door teupje op 10-08-2015 10:16 ]

• ghostman
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-11 10:48

ghostman

dwarf

Ondertussen heb ik zo'n 120 uur gespeeld, maar het valt me heel erg op dat je kinderen er tussen hebt zitten die wapens proberen op te eisen (bijvoorbeeld een awp als je die gekocht hebt), en als je dat dan niet doet dan gaan ze proberen om de hele match voor je te verpesten door random in de lucht te schieten en je te blokkeren. Wat doen jullie tegen dit soort kinderen?

Rapporteren helpt niet aangezien ze niet hacken of je neer schieten, en votekick werkt vaak ook niet omdat ze wel een vriend oid in de match hebben die nee stemt.

|~ Steam ~ Twitch ~ YouTube ~|

ghostman schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 12:06:
Ondertussen heb ik zo'n 120 uur gespeeld, maar het valt me heel erg op dat je kinderen er tussen hebt zitten die wapens proberen op te eisen (bijvoorbeeld een awp als je die gekocht hebt), en als je dat dan niet doet dan gaan ze proberen om de hele match voor je te verpesten door random in de lucht te schieten en je te blokkeren. Wat doen jullie tegen dit soort kinderen?

Rapporteren helpt niet aangezien ze niet hacken of je neer schieten, en votekick werkt vaak ook niet omdat ze wel een vriend oid in de match hebben die nee stemt.
Report ze voor griefing.
En gewoon negeren ofzo maar rond welke ranking is dit. Heb het 1 keer met 2 russen meegemaakt maar die wouden deranken. (Ik was de enige die serieus speelde en 1v5 werkt misschien op T maar op CT totaal niet)

• ghostman

ghostman

dwarf

wambamNL schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 12:13:
[...]

Report ze voor griefing.
En gewoon negeren ofzo maar rond welke ranking is dit. Heb het 1 keer met 2 russen meegemaakt maar die wouden deranken. (Ik was de enige die serieus speelde en 1v5 werkt misschien op T maar op CT totaal niet)
Laatste keer was sliver elite (ben net silver master elite). Heb het ondertussen toch echt wel iets van 5 keer mee gemaakt dat ze zo doen. Heb ondertussen iets van 60 competitive gewonnen. Lees nu dus ook dat griefing meer is dan alleen opzettelijk je team-mates aanvallen. Volgende keer toch maar reporten dan.

ghostman schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 12:21:
[...]

Laatste keer was sliver elite (ben net silver master elite). Heb het ondertussen toch echt wel iets van 5 keer mee gemaakt dat ze zo doen. Heb ondertussen iets van 60 competitive gewonnen. Lees nu dus ook dat griefing meer is dan alleen opzettelijk je team-mates aanvallen. Volgende keer toch maar reporten dan.
In silver regionen gebeurd het veel vaker inderdaad. Zelf speel ik nu op LE LEM waar het wat minder is. Maar er zijn idd meer dingen die onder griefen vallen. Vind het altijd een beetje jammer dat mensen denken dat het leuk is. Je schiet er niks mee op en je hebt er niks aan want je gaat daardoor niet uit silver komen of beter worden. (Dit gaat over dat soort mensen niet over jou ;)) ik zou zeggen gewoon blijven spelen en jou ding doen dan komt het allemaal zelf wel weer goed. En altijd met full premade spelen.

Verwijderd

ghostman schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 12:21:
[...]

Dit gaat lullig klinken,

Maar in Silver Elite Master zijn heel veel trolls, komt omdat het een redelijk lage rank is en de spelers ''trollers'' denken dat ze op Global Elite niveau spelen.
Hierdoor krijg je het effect dat ze allemaal dingen op gaan eisen, trollen, flamen en ''Ruk" calls maken waardoor je gewoon de game verliest.

Maar als ik naar je comment kijk dan zie ik dat jij wilt ranken en beter wilt worden! (Gok ik)

TIP:

Negeren en door spelen! Gewoon je ding doen, calls maken en je wint de games met of zonder ''Noobs''.
Verwijderd schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 12:26:
[...]

Dit gaat lullig klinken,

Maar in Silver Elite Master zijn heel veel trolls, komt omdat het een redelijk lage rank is en de spelers ''trollers'' denken dat ze op Global Elite niveau spelen.
Hierdoor krijg je het effect dat ze allemaal dingen op gaan eisen, trollen, flamen en ''Ruk" calls maken waardoor je gewoon de game verliest.

Maar als ik naar je comment kijk dan zie ik dat jij wilt ranken en beter wilt worden! (Gok ik)

TIP:

Negeren en door spelen! Gewoon je ding doen, calls maken en je wint de games met of zonder ''Noobs''.
Het klinkt idd lullig voor de meeste maar het is precies hoe het werkt. Ben zelf in sem begonnen dus ik spreek uit ervaring.
En de tip is idd het beste wat je kan doen.

@persoon waar dit over gaat. Voeg me toe op mn main invite ik je een keer ineen game op mn smurf en misschien leer je er wat van (5 man premade dan ofc.)

• teupje
ghostman schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 12:06:

Ik had gisteravond ook zo'n kerel, gek werd je ervan. Die liep alleen maar te gillen om een AWP op te pakken (duh...) en die vervolgens bij start van elke ronde 'give me awp' 6x achter elkaar bleef blerren. Na paar rondes gemute en geen aandacht aan gegeven.

Ben de laatste dagen trouwens goed in vorm :) Meestal top fragger en me schoten landen allemaal aardig.
Nu in de MG klasse weer verder klimmen :)

• ghostman

ghostman

dwarf

wambamNL schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 12:25:
[...]

In silver regionen gebeurd het veel vaker inderdaad. Zelf speel ik nu op LE LEM waar het wat minder is. Maar er zijn idd meer dingen die onder griefen vallen. Vind het altijd een beetje jammer dat mensen denken dat het leuk is. Je schiet er niks mee op en je hebt er niks aan want je gaat daardoor niet uit silver komen of beter worden. (Dit gaat over dat soort mensen niet over jou ;)) ik zou zeggen gewoon blijven spelen en jou ding doen dan komt het allemaal zelf wel weer goed. En altijd met full premade spelen.
Jammer is het zeker aangezien kicken dan niet werkt en je wel 'vast' zit aan een totaal potje wat eigenlijk voor niks is. Ondanks die lui wordt je wel beter (vind ik), eerst eindig je laatste in silver, dan naar midden en nu eindig ik toch meestal 1ste of 2de in de silver regio. Progressie zit er in ieder geval wel in :)

Ben toch wel benieuwd of jullie dit soort dingen ook in overwatch zien?
Verwijderd schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 12:26:
[...]

Dit gaat lullig klinken,

TIP:

Lullige valt nog wel mee :). Wat je nu krijgt is dat ik eigenlijk heel moeilijk omhoog ga met mijn rank omdat er heel veel trolls in zitten idd. Heb wat mensen toegevoegd waar ik dan mee ga spelen en dan schiet het wel op maar alsnog kom je de trolls tegen. Dan gaan we voortaan gewoon full premade.
teupje schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 12:33:
[...]

Ik had gisteravond ook zo'n kerel, gek werd je ervan. Die liep alleen maar te gillen om een AWP op te pakken (duh...) en die vervolgens bij start van elke ronde 'give me awp' 6x achter elkaar bleef blerren. Na paar rondes gemute en geen aandacht aan gegeven.
Of die mensen als je 3-1 achterstaat die de hele chat box vol gaan typen met "KICK ME KICK ME" ;(

• UNB1337
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-06 23:28
Nog gefeliciteerd Teupje! ik rank zelf de laatste paar matches ook 1e of 2e. Jammer alleen dat ik ze verlies :( achja vanavond nog even proberen.

stuck in Silver Hell

• teupje
UNB1337 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 12:46:
Nog gefeliciteerd Teupje! ik rank zelf de laatste paar matches ook 1e of 2e. Jammer alleen dat ik ze verlies :( achja vanavond nog even proberen.
Dan komt het vanzelf wel, zolang je redelijk constant blijft.
Welke rank zit je nu?

Ze zouden die ranks een keer moeten opschonen... Le/lem/DMG zit zon bizar verschil tussen...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

hmr schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 13:19:
Ze zouden die ranks een keer moeten opschonen... Le/lem/DMG zit zon bizar verschil tussen...
Gister van 3x LEM gewonnen en gepromote naar LE, Ik was DMG.
Speel ik 2x een potje helemaal onderaan omdat de tegenstanders goed waren. Bleken ze DMG/MGE te zijn.
En alweer gedemote naar DMG.. |:(

EDIT:

MGE/DMG waren russen die gingen toggle toen ze verloren*

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2015 13:56 ]

Verwijderd

Ik had gister ook 1 case geopend, Zat er een Stattrak AWP Worm God (FN) in.
Ik dacht hij is maar 2 euro. Blijkt hij 9-10 euro te zijn.
Verkocht en AWP Man-O'-War gekocht :D
Verwijderd schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 13:20:
[...]

Speel ik 2x een potje helemaal onderaan omdat de tegenstanders goed waren. Bleken ze DMG/MGE te zijn.
Ranks slaan echt nergens op... maar als het DMG/MGE zijn dan hoop ik voor je dat het smurfs waren, normale DMG/MGE zou je als legit LE wel in je zak moeten hebben..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

hmr schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 13:51:
[...]

Ranks slaan echt nergens op... maar als het DMG/MGE zijn dan hoop ik voor je dat het smurfs waren, normale DMG/MGE zou je als legit LE wel in je zak moeten hebben..
Oh oeps, Had er niet bij gezet dat hij ''Legit'' 30-0-5 ging!
Was een rus die ''Legit'' goed had gespeeld..
NOT. :(

En meestal heb ik MGE/DMG in de pocket maar als ze gaan hacken niet. |:(
Ik stem voor een rank revamp! gewoon een nieuwe indeling en beter uitgewerkt!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

hmr schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 13:58:
Ik stem voor een rank revamp! gewoon een nieuwe indeling en beter uitgewerkt!
+1 van mij krijg je een stem voor!

Die ranks van nu slaan nergens op. Global Elite's die als Gold Nova's spelen.. Boosted meuk... :*)
hmr schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 13:51:
[...]

Precies dat.
Helaas merk ik het zelf ook de gap van lem le is ook groot.
Als ik op mn le speel word ik een smurf genoemd -.- ik bedoel 1 rank onder mn main dafuq.
Kom helaas nog niet in de buurt van smfc niveau.

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11 12:30
Verwijderd schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 13:20:
[...]
Ik vind tegen hogere ranks spelen vaak makkelijker, omdat ze minder random shit doen. Over het algemeen staan er 2 op de ene bomspot, 3 op de andere. Als je er 1 neerschiet is de kans zeer groot dat de tweede er vlak achter zit, die ook echt een move gaat doen om jou alsnog af te maken. Als ze een eco doen, dan is het meestal ook echt een eco. Ga zo maar door.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Verwijderd

rnenator schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 14:03:
[...]

Ik vind tegen hogere ranks spelen vaak makkelijker, omdat ze minder random shit doen. Over het algemeen staan er 2 op de ene bomspot, 3 op de andere. Als je er 1 neerschiet is de kans zeer groot dat de tweede er vlak achter zit, die ook echt een move gaat doen om jou alsnog af te maken. Als ze een eco doen, dan is het meestal ook echt een eco. Ga zo maar door.
Als je tegen MGE speelt gaan ze af en toe 5 man mid.. of 5 man underpass op Mirage met de pistol round. Ze doen soms vage dingen. :?

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-11 13:37
Ik denk dat iedereen wel eens een off-day heeft waardoor ze nog geen Olifant kunnen raken. Ik heb het helaas soms iets te vaak.
Ben net twee weken op vakantie geweest en ging vorige week weer spelen. Dacht echt dat ik niets zou raken, maar ik heb mijn beste potje ooit gehad in Mirage. Het is toch wel fijn om te worden uitgemaakt voor Hacker. Moet zeggen dat mijn team ook lekker gezellig was. Ben weer helemaal verslaafd aan dit spel.

Yavu Steam Profile Lanithro

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:39
rnenator schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 14:03:
[...]

Helemaal mee eens de hogere ranks zijn vind ik voorspelbaarder als de dmg's en lager, daardoor speelt het ook makkelijker.
9 van de 10 x pushen die niet door de smoke en DMG en lager doet dat wel.
therobber schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 14:07:
[...]

Helemaal mee eens de hogere ranks zijn vind ik voorspelbaarder als de dmg's en lager, daardoor speelt het ook makkelijker.
9 van de 10 x pushen die niet door de smoke en DMG en lager doet dat wel.
Daarintegen aimen ze een stuk beter en zijn hun retakes en holds minder sloppy wat het alsnog iets moeilijker maakt.

Af en toe een vage push kan best werken, dan doe ik 1 ronde een vage push, speel ik 7 rondes weer normaal (voor mijn doen O-) ) ...

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Koopt iemand wel eens een nova?

Ik gebruik hem altijd zo (cache) : ga naar B en ga rechts zitten bij de uitgang van B halls (rechts als je vanaf ct komt).
Je zou links kunnen zitten, maar meestal zien ze je voordat je er bent (tenzij ze langzame push doen)

Zo maak ik op een half-eco ronde toch wel meestal 2-3 kills O-) (vooral lekker door die kill reward)

[ Voor 5% gewijzigd door Djesse8999 op 10-08-2015 14:24 ]

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Djesse8999 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 14:23:

Ik gebruik hem altijd zo (cache) : ga naar B en ga rechts zitten bij de uitgang van B halls (rechts als je vanaf ct komt).
Je zou links kunnen zitten, maar meestal zien ze je voordat je er bent (tenzij ze langzame push doen)

Zo maak ik op een half-eco ronde toch wel meestal 2-3 kills O-) (vooral lekker door die kill reward)
Welke rank ben je?

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

MGE, speel vaak met LE en LEM vrienden dus speel vaak ook tegen die ranks.

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-11 18:51
Djesse8999 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 14:23:

ik speel ook regelmatig met nova na het verliezen van de eerste pistolround. Money maker! Mits je er een beetje mee overweg kunt, dat ding is over afstand ook best nog wel acurate.

LE hier trouwens.

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

MisterEagle schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 14:27:
[...]

ik speel ook regelmatig met nova na het verliezen van de eerste pistolround. Money maker! Mits je er een beetje mee overweg kunt, dat ding is over afstand ook best nog wel acurate.
Dat wil ik ook wel eens proberen, goed idee :)

Al is 'ie op long range maps zoals dust 2 niet zo super, dan koop ik liever smg :P
CZ is ook een best fijn wapen! Je zit alleen wel in de problemen als je iemand op long range met alleen een CZ tegenkomt :P

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Brogala schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 14:37:
CZ is ook een best fijn wapen! Je zit alleen wel in de problemen als je iemand op long range met alleen een CZ tegenkomt :P
Ben niet zo'n fan van het bouwpakket (lange reload en draw time), maar wil hem wel weer eens uitproberen.
Djesse8999 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 14:39:
[...]

Ben niet zo'n fan van het bouwpakket (lange reload en draw time), maar wil hem wel weer eens uitproberen.
Ja dat is inderdaad jammer. Maar bij eco's, waar je standaard de CZ vast hebt heb je niet zo'n last van die drawtime en op close range kill je er makkelijk een rifler mee. Met een beetje geluk kan je z'n wapen dan ook nog pakken.

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Zou kunnen op ct, maar op t doe ik liever dit:

>koop tec9 armor
>rush iets
>pray to rngesus
>profit?

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-11 18:51
Brogala schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 14:41:
[...]

Ja dat is inderdaad jammer. Maar bij eco's, waar je standaard de CZ vast hebt heb je niet zo'n last van die drawtime en op close range kill je er makkelijk een rifler mee. Met een beetje geluk kan je z'n wapen dan ook nog pakken.
in een eco een cz pakken, ik weet t niet.. vroeger voor de nerf vond ik het wel een fijn ding, maar nu met die veel te lange tijd die het duurt voor je kan schieten + slechts 100 reward money vind ik het de slechtste investering die er is... Tenzij je aced, dan heb je het net terugverdiend.

Verwijderd

Djesse8999 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 14:51:
Zou kunnen op ct, maar op t doe ik liever dit:

>koop tec9 armor
>rush iets
>pray to rngesus
>profit?
Let's go 5 man ramp ''RUSH!''
Rush ik erin gaan de rest weer terug. En 3x raden wie er dood gaat..
spoiler:
Ik natuurlijk..
Pagina: 1 ... 151 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic