Steam: Ryada.
Helaas geen rankup.
Zou mooi zijn met <300 uur DMG
TheAnthonyNL schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 18:06:
Niet om te clickbaiten of whatever you think im doing gewoon een random maar oh zo super grappig filmpje wat wel eens voorkomt bij ons op teamspeak :
[video]
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
-Hey dat lijkt mijn crosshair welwambamNL schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 22:47:
Ik zit gemiddeld op 278 ms reactie tijd op werk en 249ms gemiddeld op mn game setuprip 18 jarige reactie tijd.
Voel me nu echt kapot slecht haha.
Op mijn mobiel haal ik dan weer 130ms (over 10 tries kon het niet geloven), geen idee waar dat op slaat.
Nog even omdat het de 'trend is' een filmpje posten hierzo van wat mm bullshit van vanacht: (is nog bezig met uploaden dus over 1 uur moet de 1080p60fps versie er zijn) post het nu al want ik ga naar bed toe.
[video]
Yup die config had ik nog naar jou toegestuurd.hexta schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 08:35:
[...]
-Hey dat lijkt mijn crosshair wel- Oja, die heb ik van jou
![]()
Heb paar keer een andere geprobeerd maar dat werkt gewoon niet xd. Kan alleen met dit ding spelen haha.
Ben er dan ook nog steeds erg tevreden mee.wambamNL schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 08:56:
[...]
Yup die config had ik nog naar jou toegestuurd.
Heb paar keer een andere geprobeerd maar dat werkt gewoon niet xd. Kan alleen met dit ding spelen haha.
Hoe switch je overigens van wapenhand? En als ik daar naar kijk heb ik het idee dat ik steeds naar links om zou vallen. Als je snapt wat ik bedoel. Was dat niet ontzettend wennen?
Verwijderd
Mooie prestatie!Djesse8999 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 07:48:
Ik heb laatst wel een leuke match gehad![]()
[afbeelding]
Helaas geen rankup.![]()
Zou mooi zijn met <300 uur DMG
Dank je!
Wat ben ik blij dat ik nooit in silver heb gezeten trouwens
Cl_righthand (of iets in die trend)hexta schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 08:57:
[...]
Ben er dan ook nog steeds erg tevreden mee.![]()
Hoe switch je overigens van wapenhand? En als ik daar naar kijk heb ik het idee dat ik steeds naar links om zou vallen. Als je snapt wat ik bedoel. Was dat niet ontzettend wennen?
Dacht ik dat de console command was. Vage is binnen 30 minuten was ik eraan gewend. Maar als ik hem nu weer om wil draaien of en ander schietspel speel vind ik dat mn gun in de weg zit rechts.
Verwijderd
Heb ik ook, begon ook op Nova 3, Zit nu in LE/LEM maar ik weet niet wat er aan de hand is de laatste tijd, ik sta meestal 20-0-10 en de afgelopen week 10-0-20 bijna elk potje, ik speel zo slecht... Ik hoor niet meer in LE/LEMDjesse8999 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 09:02:
[...]
Dank je!
Wat ben ik blij dat ik nooit in silver heb gezeten trouwens(begonnen in nova 3)
cl_righthand 0 of 1wambamNL schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 09:04:
[...]
Cl_righthand (of iets in die trend)
Dacht ik dat de console command was. Vage is binnen 30 minuten was ik eraan gewend. Maar als ik hem nu weer om wil draaien of en ander schietspel speel vind ik dat mn gun in de weg zit rechts.
1 = wapen rechterhand
0 = wapen linkerhand
Je kan volgens mij ook een bind maken die tussen de 2 wisseld
Tja dat had ik ook eens, speelde zomaar een match enorm slecht (0 kills T side), toen bleek dat mm dronken was en ik tegen 2 supreme masters + 3 lem moest (zelf mge)Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 09:05:
[...]
Heb ik ook, begon ook op Nova 3, Zit nu in LE/LEM maar ik weet niet wat er aan de hand is de laatste tijd, ik sta meestal 20-0-10 en de afgelopen week 10-0-20 bijna elk potje, ik speel zo slecht... Ik hoor niet meer in LE/LEM
Dan ga ik het binnenkort maar eens met gun op links proberen.
Misschien heb je hier wat aan? https://www.reddit.com/r/...1_the_magic_of_switching/hexta schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 09:09:
Thanks
Dan ga ik het binnenkort maar eens met gun op links proberen.
Verwijderd
Toen ik LEM was speelde ik af en toe tegen Global Elite, Valve&Lord Gaben you drunk?Djesse8999 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 09:08:
[...]
Tja dat had ik ook eens, speelde zomaar een match enorm slecht (0 kills T side), toen bleek dat mm dronken was en ik tegen 2 supreme masters + 3 lem moest (zelf mge)![]()
Er zit wel wat meer verschil tussen mge -> smfc en lem -> ge heVerwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 09:10:
[...]
Toen ik LEM was speelde ik af en toe tegen Global Elite, Valve&Lord Gaben you drunk?:P
Lem vs Ge kan als je een paar goede potjes hebt gehad (dus op het randje van smfc hangt)
[ Voor 13% gewijzigd door Djesse8999 op 06-08-2015 09:12 ]
Djesse8999 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 09:10:
[...]
Misschien heb je hier wat aan? https://www.reddit.com/r/...1_the_magic_of_switching/
Verwijderd
als je tegen mij moet, dan denk je dat je in gold nova zit, god ik speel slecht... Geen idee hoe dat komt...Djesse8999 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 09:11:
[...]
Er zit wel wat meer verschil tussen mge -> smfc en lem -> ge he![]()
Lem vs Ge kan als je een paar goede potjes hebt gehad (dus op het randje van smfc hangt)
Stress denk ik?
Doe je iets van een warmup voor je begint?Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 09:13:
[...]
als je tegen mij moet, dan denk je dat je in gold nova zit, god ik speel slecht... Geen idee hoe dat komt...
Stress denk ik?
Verwijderd
10 min headshot taps in custom map, daarna deathmatch.Djesse8999 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 09:14:
[...]
Doe je iets van een warmup voor je begint?
EDIT: 2x deathmatch en daarna comp
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2015 09:14 ]
Stress door wat?Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 09:13:
[...]
als je tegen mij moet, dan denk je dat je in gold nova zit, god ik speel slecht... Geen idee hoe dat komt...
Stress denk ik?
Ik doe altijd:Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 09:14:
[...]
10 min headshot taps in custom map, daarna deathmatch.
10 min hs taps in costum maps (spieren wakker maken),
daarna 10 min DM (zo veel mogelijk hs proberen natuurlijk),
daarna 10 min FFA(zelfde als DM, maar meer encounters),
daarna 10 min Arena(voor de 1v1 situaties).
Dan heb ik me voor mijn gevoel goed voorbereid.
Also koffie/groene thee helpt bij mij ook goed. (dan heb ik vaker van die leuke flickshots
Verwijderd
koffie drink ik al veel te veel. nahja, minder stress more fun.Djesse8999 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 09:19:
[...]
Ik doe altijd:
10 min hs taps in costum maps (spieren wakker maken),
daarna 10 min DM (zo veel mogelijk hs proberen natuurlijk),
daarna 10 min FFA(zelfde als DM, maar meer encounters),
daarna 10 min Arena(voor de 1v1 situaties).
Dan heb ik me voor mijn gevoel goed voorbereid.
Also koffie/groene thee helpt bij mij ook goed. (dan heb ik vaker van die leuke flickshots)
Ah oke. Af en toe gaan mensen zich echt enorm stressen tijdens 1vX situaties (bv.).
2 sigaretten om de stem op te warmen voor op teamspeak.
Een koekje of iets anders omdat ik een vreetzak ben.
Dan nog een pilsje om in de mood te raken. (en vast 2 klaarzetten voor tijdens de comp)
En dan ben ik klaar voor mijn COMP match.
En dan dik clutchenBrogala schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 09:22:
[...]
Ah oke. Af en toe gaan mensen zich echt enorm stressen tijdens 1vX situaties (bv.).
2 capsules aderal en dan ben ik klaar voor COmp!hexta schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 09:26:
2 biertjes om de spieren los te maken.
Dan nog een pilsje om in de mood te raken. (en vast 2 klaarzetten voor tijdens de comp)
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dan zou ik maar voor 1 comp per avond gaan, want bij je 3e ben je wss al ladderzathexta schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 09:26:
Was ik gister ook een beetje, althans aangeschotenHamburgerHenk schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 10:16:
[...]
Dan zou ik maar voor 1 comp per avond gaan, want bij je 3e ben je wss al ladderzat
of wacht.. volgens mij was jij niet bij die potjes later in de avond..
[ Voor 11% gewijzigd door hmr op 06-08-2015 10:18 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Bij de rest van de potjes kan ik de 2 openingbiertjes achterwegen laten want dan zijn de spieren al los genoegHamburgerHenk schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 10:16:
[...]
Dan zou ik maar voor 1 comp per avond gaan, want bij je 3e ben je wss al ladderzat
Wel rectaal inbrengenhmr schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 10:14:
[...]
2 capsules aderal en dan ben ik klaar voor COmp!
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Ja maar de optelsom van de 2/3 biertjes per potjehexta schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 10:19:
[...]
Bij de rest van de potjes kan ik de 2 openingbiertjes achterwegen laten want dan zijn de spieren al los genoeg![]()
Nee alleen begin van de avond inderdaad, maar nadat jij wegging gewoon 3x loss op rijhmr schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 10:18:
[...]
Was ik gister ook een beetje, althans aangeschoten
of wacht.. volgens mij was jij niet bij die potjes later in de avond..
Na 3 potjes zet ik mijn serverpicker anders, zodat ik alleen nog op russische servers kom.HamburgerHenk schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 10:30:
[...]
Ja maar de optelsom van de 2/3 biertjes per potje
Verwijderd
Why bier?hexta schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 09:26:
Gewoon wodka drinken en met de russen meedoen!
Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 11:17:
[...]
Why bier?
Gewoon wodka drinken en met de russen meedoen!
CS:GO drinking game.
Serverpicker->russian only
-Drink every time you hear -KURWA-
-Drink everytime someone attacks a teammate
-Drink everytime a votekick is started.
-Drink every time someone disconnects
-Drink everytime someone is called a hacker
-Drink everytime someone is called a noob
-Drink everytime someone abuses his mic with singing/screaming/humming etc.
The winner is the one plays survives the most games without passing out.
Verwijderd
Kurwa is pools yo.hexta schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 11:28:
[...]
polen=russen
Verwijderd
Morgen ben ik vrij, dus kan ik dat vanavond proberen met een groep mensen.hexta schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 11:28:
[...]
Lijkt me wel mooi met een groep op Teamspeak, allemaal soloQVerwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 11:34:
[...]
Morgen ben ik vrij, dus kan ik dat vanavond proberen met een groep mensen.
Verwijderd
Dan ben ik fucked, kom altijd bij russen. Ik kan sws niet goed aimen de laatste tijd, misschien gaat het wat beter met drank ophexta schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 11:36:
[...]
Lijkt me wel mooi met een groep op Teamspeak, allemaal soloQ
Serverpicker->russian onlyVerwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 11:37:
[...]
Dan ben ik fucked, kom altijd bij russen. Ik kan sws niet goed aimen de laatste tijd, misschien gaat het wat beter met drank op
Iedereen komt bij russen.
Verwijderd
YouTube: Mojo Reacts : "Drunk Mojo"hexta schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 11:40:
[...]
Iedereen komt bij russen.
Dan krijg je zo'n effect! Dronken op TS3
Wat is Mojo ook een held.
Ja, maar dan niet zo kneuzig.Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 11:42:
[...]
YouTube: Mojo Reacts : "Drunk Mojo"
Dan krijg je zo'n effect! Dronken op TS3
Wat is Mojo ook een held.
Verwijderd
Volgens mij ben ik jonger dan dat hij is. Ik gok dat hij 19 is, weet ik niet zeker.hexta schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 11:46:
[...]
Ja, maar dan niet zo kneuzig.hij lijkt wel echt 12.
Maar dat idee met SoloQ en dan dat drank spel is wel grappig.
EDIT: Hij is 17 jaar blijkbaar.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2015 11:49 ]
en dan cs:go rank spelen
Verwijderd
Ik word niet gestrest door games, het is een spel dus waarom zou je daar door stressen?Rafikii schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 12:41:
[...]
en dan cs:go rank spelen, als ik iets stressvol ervaar dan is het dat wel
Deze had ik even snel opgenomen en gemonteerd, ben geen movie editor dus gaat alleen om de frags eigenlijk
Netjes afgerond hoor. Zo leer ik van alle fimpjes toch weer iets. Vooral die laatste kill vanuit de smoke vond ik interessant.Klevertje schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 13:26:
Nu we het hebben over clutches... Laatst heb een een leuke clutch gemaakt 1v5 met 17HP
Deze had ik even snel opgenomen en gemonteerd, ben geen movie editor dus gaat alleen om de frags eigenlijkKijk hier maar eens:
[video]
Hardstyle/Hardcore zijn slechte keuzes als achtergrond muziek. het geluid ging gewoon uit bij mij. En dat terwijl ik graag naar hardstyle/hardcore luister en erop uit me plaat ga op een festival. Just not in zo'n filmpje
Wat betreft die reactietijden test: Zegt niet veel. De reactie die erop volgt is veel belangrijker. Dus voor diegene met 300~400 die zich zorgen maken. Dat gaat echt niet bepalen hoe gaat je bent of wordt in CS.
in de verste verste niet.... een Belg is ook geen Nederlander ;-), en al helemaal niet als je de geschiedenis even bekijkt.
en deze kom ik evenwel evenveel tegen bij West-Europese spelers ;-)-Drink everytime someone attacks a teammate
[ Voor 58% gewijzigd door Yoshi op 06-08-2015 14:57 ]
if it is not broken, don't fix it!
Qua gedrag in CSGO voel ik me niet geroepen om enig onderscheid te hoeven maken.white modder schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 14:54:
[...]
in de verste verste niet.... een Belg is ook geen Nederlander ;-), en al helemaal niet als je de geschiedenis even bekijkt.
Misschien, maar dat geldt over wel meer landen dan die twee :-), ik heb ook mijn frustraties als ik met Russen speel, maar heb dat evenzeer bij andere landen, zoals ik al vermeld had. Vandaar dat ik nog het liefst van al met vier mensen speel die ik ook kenhexta schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 15:00:
[...]
Qua gedrag in CSGO voel ik me niet geroepen om enig onderscheid te hoeven maken.
if it is not broken, don't fix it!
Het zegt dat je een snelle reactietijd hebt, dus ja je zult dan wel ook goed moeten aimen, niet twitchen bij awpen en zorgen dat jij wel raakt en de ander niet (vaak genoeg). Maar je hebt zeker een voordeel met een snelle reactie tijd in een spel als cs:go.ErA schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 14:31:
[...]
Netjes afgerond hoor. Zo leer ik van alle fimpjes toch weer iets. Vooral die laatste kill vanuit de smoke vond ik interessant.
Hardstyle/Hardcore zijn slechte keuzes als achtergrond muziek. het geluid ging gewoon uit bij mij. En dat terwijl ik graag naar hardstyle/hardcore luister en erop uit me plaat ga op een festival. Just not in zo'n filmpje.
Wat betreft die reactietijden test: Zegt niet veel. De reactie die erop volgt is veel belangrijker. Dus voor diegene met 300~400 die zich zorgen maken. Dat gaat echt niet bepalen hoe gaat je bent of wordt in CS.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Verwijderd
Kan ik dan met MG1 spelen? aangezien mijn vrienden MG1 zijn en ik ben LE..
Verwijderd
Hey, heb je het al geprobeerd? Je kunt de queue gewoob stoppen als je niet wilt spelen.Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 15:30:
Ik ben Legendary eagle,
Ik kan op mijn lem met mge spelen, dus ga er maar vanuit.
Ja, toen ik MG1 was kon ik met mijn vrienden spelen die LE waren, volgens mij lukte het zelfs met een LEM. Zoiezo als je een 5 man team hebt, dan maken de ranks niks uit.Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 15:30:
Ik ben Legendary eagle,
Verwijderd
sorry voor de dubbel, tjelefoon ik heb dat met elk persoon wat geen nederlands of engels kan. Of zn mic niet gebruikt. Niks mer herkomst te maken, gewoon met een taalbarriere.white modder schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 15:02:
[...]
Misschien, maar dat geldt over wel meer landen dan die twee :-), ik heb ook mijn frustraties als ik met Russen speel, maar heb dat evenzeer bij andere landen, zoals ik al vermeld had. Vandaar dat ik nog het liefst van al met vier mensen speel die ik ook ken(spijtig dat het niet altijd mogelijk is)
Verwijderd
Ik probeer vanavond pas, aangezien ik nu op werk zit, en ik speel dan met 3 vrienden dus 4 man. vandaar dat ik het afvraag. En met 5 man kan je alle ranks dat wist ik wel.Facenoise schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 15:35:
[...]
Ja, toen ik MG1 was kon ik met mijn vrienden spelen die LE waren, volgens mij lukte het zelfs met een LEM. Zoiezo als je een 5 man team hebt, dan maken de ranks niks uit.
Verwijderd
Ik zit op mijn werk, dus proberen kan nietVerwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 15:35:
[...]
Hey, heb je het al geprobeerd? Je kunt de queue gewoob stoppen als je niet wilt spelen.
Ik kan op mijn lem met mge spelen, dus ga er maar vanuit.
Gaat zeker lukken, MG1 en LE kunnen 100% samen in de qeue(elke keer weer vergeet ik hoe je qeue schrijft! ''het staat nooit'')Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 15:39:
[...]
Ik zit op mijn werk, dus proberen kan niet
Verwijderd
''queue'' Rot woordFacenoise schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 15:40:
[...]
Gaat zeker lukken, MG1 en LE kunnen 100% samen in de qeue(elke keer weer vergeet ik hoe je qeue schrijft! ''het staat nooit'')
Steam: Grim
Mijn smurf is on the road to LEM/SMFC
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik gister.Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 15:37:
[...]
sorry voor de dubbel, tjelefoon ik heb dat met elk persoon wat geen nederlands of engels kan. Of zn mic niet gebruikt. Niks mer herkomst te maken, gewoon met een taalbarriere.
ik-3 man op lang, 1 rotate aub. waarschijnlijk 2 van short!!
Geen rotate, geen actie.
na de ronde..
-medespeler (sorry ben slecht in namen) -Waarom hoor ik niets? niemand die verteld dat ze naar A gaan???
ik- Dat zeg ik net! 3 man lang, 2 short, rotate!
geen reactie.
Nog een paar keer iets dergelijks.
Na het potje iemand -is er een speler zonder mic? 1 iemand heb ik nog geen woord horen zeggen..
Blijkt dat ik de hele tijd mijn ingame mic gebruikte ipv teamspeak pushtotalk.
Epic! Had ik vorige keer alleen met de ''mute'' knop. Ik maar callen en schelden dat niemand wat doet!hexta schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 15:54:
[...]
Ik gister.
Geen rotate, geen actie.
na de ronde..
-medespeler (sorry ben slecht in namen) -Waarom hoor ik niets? niemand die verteld dat ze naar A gaan???
geen reactie.
Na het potje iemand -is er een speler zonder mic? 1 iemand heb ik nog geen woord horen zeggen..
Verwijderd
Ik heb een knop op mijn headset dat ik mijn microfoon uit kan zetten, en dat doe ik altijd als ik wat eten/drinken pak.hexta schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 15:54:
[...]
Ik gister.
Geen rotate, geen actie.
na de ronde..
geen reactie.
Vergeet altijd om dat ding aan te zetten en word ik boos op mijn team dat ze niet reageren op wat ik zeg, en worden ze boos op mij dat ik niks zeg.
vanaf nu zet ik mijn microfoon nooit meer uit
Toen ben ik beetje boos geworden en toen was het "a user left your channel"
[ Voor 7% gewijzigd door Ryada op 06-08-2015 16:08 ]
Daarom hou ik van teams als gisterwambamNL schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 16:07:
Och of iemand word boos omdat diegene called dat de bom op A zit ik blijf op short/mid hangen want er liepen 2 mensen op mid en ik wou kijken of ik ze kon uitschakelen zodat de retake makkelijker is. Diegene gaat dood en gaat tegen mij lopen te schreeuwen dat ik niet rotate en maar via ct had moeten lopen. (Was ik teveel tijd verloren en had ik wss nog 2 op ct tegen gekomen) word die persoon helemaal boos omdat ik een foute beslissing maak en we daardoor de ronde verloren......
Toen ben ik beetje boos geworden en toen was het "a user left your channel"
Waar mensen hun fouten toe kunnen geven en er grapjes over gemaakt kunnen worden in plaats van scheldkanonnades volgen.
2e potje de hele tijd halverwege;
STINOS!
wow wat wat?
Even checken of je mic het nog doet.
Dat zijn ook de leuke gasten, gewoon een lolletje maken van een fout. maakt het veel leuker dan dat geflame.hexta schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 16:09:
[...]
Daarom hou ik van teams als gister
Waar mensen hun fouten toe kunnen geven en er grapjes over gemaakt kunnen worden in plaats van scheldkanonnades volgen.
2e potje de hele tijd halverwege;
STINOS!
wow wat wat?
Even checken of je mic het nog doet.
![]()
![]()
Verwijderd
Gister speelde ik met een random iemand, en we stonden 8-0 voor op T side, Gaat hij flamen omdat iemand niet een pick kon krijgen op mid.. En rara, We verloren de game.Facenoise schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 16:20:
[...]
Dat zijn ook de leuke gasten, gewoon een lolletje maken van een fout. maakt het veel leuker dan dat geflame.
Alleen door die kerel...
Straks is je main LEM en je smurf SMFChmr schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 15:53:
KURWA BLYATTTTT
Mijn smurf is on the road to LEM/SMFC
fouten worden door iedereen gemaakt, en vanachter de cam is het makkelijk advies geven wat te doen, maar als je zelf de speler bent die erin zit is het heel anders. Heel vaak hoor je dan ook gewoonweg verkeerde calls: Apartments!!! kijkt die speler daar, baf hs van short. etc.Facenoise schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 16:20:
[...]
Dat zijn ook de leuke gasten, gewoon een lolletje maken van een fout. maakt het veel leuker dan dat geflame.
Met een groepje die je kent gaat het meestal wel goed.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Dat was toch omdat er een supreme/lem op je smurfs speelde?
Ik ben nu mg1 op m'n smurf, ideaal... En omdat ik er niet vaak op speel kan ik af en toe als we 15-X voorstaan leaven, dan wint m'n team nog wel en heb ik geen last van rankups
Verwijderd
Global, ja. Baal er van. Stomme limburgersBrogala schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 21:19:
[...]
Dat was toch omdat er een supreme/lem op je smurfs speelde?
Ik ben nu mg1 op m'n smurf, ideaal... En omdat ik er niet vaak op speel kan ik af en toe als we 15-X voorstaan leaven, dan wint m'n team nog wel en heb ik geen last van rankups
Dan zorg je ervoor dat hij niet meer op je smurf kan komenVerwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 21:58:
[...]
Global, ja. Baal er van. Stomme limburgers
Verwijderd
Het was een grapjeBrogala schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 22:01:
[...]
Dan zorg je ervoor dat hij niet meer op je smurf kan komen
21-1 en 17-0 in rounds en ik was 9x MVP
[ Voor 11% gewijzigd door sarlo op 06-08-2015 22:08 ]
Verwijderd
17-0 in rondes ja? Das een teveel moat. Lekkere score, maar je begint vaak rond gn1/s1. Lage ranks, dus je komt binnen je 10 matches goed op je eigen rank terecht, waar je lang niet dit soort scores haalt! Veel plezier ook!sarlo schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 22:07:
Net voor de eerste keer een "competitive match" gedaan naar mijn rank up naar 3
21-1 en 17-0 in rounds en ik was 9x MVPwat een verschil ineens haha
Hopelijk zien we je op ts3.nehox.nl voor premade games, altijd leuk
Scherp haha was idd 16. Net trouwens in de match vroeg iemand of hij mijn Steam ID mocht kopenVerwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 22:09:
[...]
17-0 in rondes ja? Das een teveel moat. Lekkere score, maar je begint vaak rond gn1/s1. Lage ranks, dus je komt binnen je 10 matches goed op je eigen rank terecht, waar je lang niet dit soort scores haalt! Veel plezier ook!
Hopelijk zien we je op ts3.nehox.nl voor premade games, altijd leuk
Is er trouwens ook een manier waarop je match automatisch opgenomen wordt? Iets in de trend van een demo oid?
[ Voor 16% gewijzigd door sarlo op 06-08-2015 22:14 ]
Zulke potjes zijn de leukste. Een van mijn leukste potjes ooit was zelfs tegen hackers (ze waren facking slecht, maar tegen aim en walls is gewoon niet op te spelen). We wisten zo zeker dat ze hackde dat we maar wat gingen kloten omdat wanneer ze gebanned worden de lose toch ongeldig wordt verklaard. Dus negev only, rondjes over de map rennen, proberen te knifen etc. Ook nog een ace gehaald, Magikarp (wat een verrassingsdke schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 22:22:
Ik ben nieuw (smurf gekregen van iemand) en ben Gold nova 3 na 16 wins.. Vandaag een heerlijke game op Inferno gehad als T. CT's waren duidelijk beter dus samen met het team echt grappige tactics gedaan.. Hiden in kitchen of spawn en dan toeslaan. Bam win haha. Paar keer gedaan, CT was het gewoon en dan bam rush B 😁 helemaal overrompeld. 16-8 verloren, maar toch 20-16 k/d gespeeld. Samen met 3 andere van het team echt goed gelachen! Daarvoor doen we het 😁😁
Maat niet haten op mij en preyhVerwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 21:58:
[...]
Global, ja. Baal er van. Stomme limburgers
Wij gingen kapot om het lachen en ik dacht laten we de tweakers ook even mee lachen.
(laatste filmpje wat ik zal posten op tweakers om spam te voorkomen etc.)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=pgvxmuTYNMQ]
Ja, anders ga je even kniven.wambamNL schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 00:43:
Vriend van mij had echt een lachwekkende ace gister.
Wij gingen kapot om het lachen en ik dacht laten we de tweakers ook even mee lachen.
[video]
Toevallig heb ik ook net een ace filmpje gemaakt, achteraf had het wel wat korter gekunt.
3 x terrorist win horen, zucht..
Ik vind het trouwens wel leuk als mensen filmpjes posten, die kijk ik meestal wel.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=L7ZJOl323Yk]
[ Voor 5% gewijzigd door Luxicon op 07-08-2015 05:09 ]
...
wambamNL schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 00:43:
Vriend van mij had echt een lachwekkende ace gister.
[video]
Ja dat is er. Moet je bij het menu watch kijken, dan zie je je laatste 8(dacht ik) matches, daar staat een download knop bij en daarna kan je ze bekijken.sarlo schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 22:10:
[...]
Scherp haha was idd 16. Net trouwens in de match vroeg iemand of hij mijn Steam ID mocht kopen
Is er trouwens ook een manier waarop je match automatisch opgenomen wordt? Iets in de trend van een demo oid?
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=c7vOD2i8nbs]
[ Voor 35% gewijzigd door Silence op 07-08-2015 11:06 ]
Mooie actie! Het is misschien wel handig om je resolutie tijdelijk naar 1080p te zetten tijdens het recorden zodat je de blackbars niet hebt
Verwijderd
Haha wat doen die gasten dan bij de eerste 3 kills. Blind naar buiten rennen met een AWP
Haha, ze weten waar je zit, maar...IkBenBeter schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 11:45:
Als iedereen aces gaat posten, doe ik het ook maar
[video]
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2015 12:00 ]
welke rank is dit?IkBenBeter schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 11:45:
Als iedereen aces gaat posten, doe ik het ook maar
[video]
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic