Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
25 jaar: 243ms
27 jaar: 270ms
28 jaar: 282ms
Zelf draai ik gewoon native resolution (1920x1080) en geen FPS problemen met Windows 10.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Verwijderd
18 jaar: 279msPykow schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 12:09:
Bewijs is geleverd, hoe ouder hoe langzamer haha
Zelf draai ik gewoon native resolution (1920x1080) en geen FPS problemen met Windows 10.
Hoelang duurt het voordat je een drop krijgt ?TheAnthonyNL schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 12:16:
Vanddaag dan eindelijk toch een leuke drop gekregen : AWP | Sun in Leo (FT) http://steamcommunity.com...ventory/#730_2_3036618166
In Team fortress 2 heb je na 1 uurtje al zeker 1 drop en maximaal rond de 8 drops of 16 drops per week.
Het is de wekelijkse operation drop hePykow schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 12:18:
[...]
Hoelang duurt het voordat je een drop krijgt ?
In Team fortress 2 heb je na 1 uurtje al zeker 1 drop en maximaal rond de 8 drops of 16 drops per week.
Dat dacht ik ook, normaal zit ik op 320ms net 4x 217ms gescoord verschil was de muis en de monitor waar ik achter zat.Djmaddox schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 12:08:
Had een redditor een tijd terug die hele website niet achterhaald en de conclusie daarvan was dat er geen zak van klopte?
25 jaar
LOL EU: InXzitoWeTrust
Zijn hier trouwens nog lui die van 1.6 naar GO zijn gegaan en willen delen waar ik op moet gaan letten?
Do what you love, do it often
Verwijderd
Als jij de welkomstcomité bent, dank u voor een warme onthaal. (sarcastisch bedoeld)Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 17:34:
[...]
Verschil wel dat we paperclip kennen en regelmatig met hem omgaan, terwijl we (iig ik) Do3sY niet kennen
Ik heb tweakers al bijna een decennia niet meer gebruikt en dat account is al gedeactiveerd.
Die andere persoon promoten is misschien verkeerd, maar wou hem helpen.
Groetjes Do3sY
YouTube Channel: YouTube: Do3sY
Verwijderd
Ff rustig vriend, ik had 't niet eens tegen jou. Ik vind t prima dat je je shit hier dumpt! Houd t wel ff op OC en probeer niet te veel reclame te maken, wel zo netjes.Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 12:52:
[...]
Als jij de welkomstcomité bent, dank u voor een warme onthaal. (sarcastisch bedoeld)
Ik heb tweakers al bijna een decennia niet meer gebruikt en dat account is al gedeactiveerd.
Die andere persoon promoten is misschien verkeerd, maar wou hem helpen.
Groetjes Do3sY
Edit: ik gaf ook an dat ik je niet ken, maar als je hier bekend bent is het sowieso geen probleem!
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2015 12:55 ]
Verwijderd
Dank u wel makker.MisterEagle schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 18:37:
[...]
ik ken do3sy wel en speel regelmatig met hem en nog een paar tweakers.
Verwijderd
Ik had beter een smileyface erbij gezet.Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 12:54:
[...]
Ff rustig vriend, ik had 't niet eens tegen jou. Ik vind t prima dat je je shit hier dumpt! Houd t wel ff op OC en probeer niet te veel reclame te maken, wel zo netjes.
Edit: ik gaf ook an dat ik je niet ken, maar als je hier bekend bent is het sowieso geen probleem!
Wou op een grappige manier sarcastisch overkomen.
Een klein misverstand.
Groetjes Do3sY
Dat het spraypatroon van alle gangbare rifles tegenwoordig in een omgekeerde 7 gaat vond ik wel opvallend.macciez schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 12:36:
231ms met 31 jaar.
Zijn hier trouwens nog lui die van 1.6 naar GO zijn gegaan en willen delen waar ik op moet gaan letten?
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Als je dit dus beperkt, dan zullen er minder mensen om gaan klagen. Als je dit letterlijk in elke post er bij zet dan zal er snel genoeg een moderator je aan gaan spreken.Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 13:03:
[...]
Groetjes Do3sY
Gooi je youtube kanaal in je signature. Dan staat het onder ieder berichtje.Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 13:03:
[...]
Ik had beter een smileyface erbij gezet.
Wou op een grappige manier sarcastisch overkomen.
Een klein misverstand.
Groetjes Do3sY
waar testen jullie je reactie ?Pykow schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 12:09:
255 - 26 jaar
ma das wel op het werk haha, vvd eens thuis testen
[ Voor 10% gewijzigd door SmokingSig op 05-08-2015 13:15 ]
31 jaarPykow schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 12:09:
Zit ook op werk
Heb CS:GO vorig jaar gekocht, maar pas paar maanden geleden paar keer kunnen spelen.
Ik speel maar af en toe en doe alleen maar Deathmatches met Desert Eagle Only. Gewoon omdat het kan.
Vroeger wel heel vaak 1.6 gespeeld. Wordt dat nog gespeeld? Heb het niet meer op mijn PC staan.
Ik ben geen hardcore speler en heb geen idee waar jullie het soms over hebben...
[ Voor 14% gewijzigd door Xyphoid op 05-08-2015 13:16 ]
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
Ongetwijfeld. Maar verder geen idee in welke mate en wat het cheater vs legit player ratio is.Xyphoid schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 13:15:
Vroeger wel heel vaak 1.6 gespeeld. Wordt dat nog gespeeld?
Het overgrote deel dat nog een CS variant speelt is overgeschakeld op CS:GO.
Gewoon vragen en eventuele domme antwoorden negeren.Xyphoid schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 13:15:
Ik ben geen hardcore speler en heb geen idee waar jullie het soms over hebben...
Steam: Grim
Voorheen Source helemaal grijs gespeeld, maar het is toch wel ff wennen met o.a die skins en packages. Heb nu 2 packages gekregen, alleen kan ik die alleen met zo'n key openen waar je dus ongeveer 2,50 voor moet betalen. Is dat echt de enige mogelijkheid om zo'n package open te krijgen? Of krijg je bijvoorbeeld bij het behalen van een bepaalde rank ook keys?
Nope, alleen mogelijk met keys kopen a 2,29 per stuk.Laan1988 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 13:36:
Ben net begonnen met cs go te spelen.
Voorheen Source helemaal grijs gespeeld, maar het is toch wel ff wennen met o.a die skins en packages. Heb nu 2 packages gekregen, alleen kan ik die alleen met zo'n key openen waar je dus ongeveer 2,50 voor moet betalen. Is dat echt de enige mogelijkheid om zo'n package open te krijgen? Of krijg je bijvoorbeeld bij het behalen van een bepaalde rank ook keys?
Dus al die mensen die met die aparte skins spelen hebben allemaal flink wat geld erin gestoken?Lawwie schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 13:38:
[...]
Nope, alleen mogelijk met keys kopen a 2,29 per stuk.
Nee, je krijgt ook skins als drops in-game.Laan1988 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 13:40:
[...]
Dus al die mensen die met die aparte skins spelen hebben allemaal flink wat geld erin gestoken?
TheAnthonyNL schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 13:35:
Mensen die nog een co-op maatje nodig hebben voor guardian missies klop gerust bij mij aan ...

lol ik was de laatste nogal snel geloof ik
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Laan1988 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 13:40:
[...]
Dus al die mensen die met die aparte skins spelen hebben allemaal flink wat geld erin gestoken?
Als je veel geluk hebt dan krijg je goede skins uit de kistjes, maar de kans is minimaal. Vaak spelen de mensen (onder andere ik) met dure skins, die hebben ze verkregen door te traden of te betten. Of je moet een hele diepe portemonnee hebben.NuCl3aR schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 13:43:
[...]
Nee, je krijgt ook skins als drops in-game.
Moet ie nog wel online zijn heMJN schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 13:46:
Graag! Captain Qwarkey moet nog veel van die missies doen... (staat al in jouw lijst)![]()
![]()
![]()
![]()
[...]
Ik geloof dat er echt weinig overduidelijke cheaters zijn (speel zelf vrij actief 1.6 op het moment). Wat mij wel opvalt is dat de mensen die nog spelen het niveau echt omhoog hebben getild. Dus als je nog iets leuks vindt, is het meestal ook wel goed niveau (tenzij je op servers uit Pakistan ofzo komt).NuCl3aR schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 13:22:
[...]
Ongetwijfeld. Maar verder geen idee in welke mate en wat het cheater vs legit player ratio is.
Het overgrote deel dat nog een CS variant speelt is overgeschakeld op CS:GO.
Do what you love, do it often
Totaal 17 Factory new en 15 Minimal wear.
Mijn duurste waren:
M4A1-S | Atomic Alloy (minimal wear) voor € 5.32
M4A4 | Dragon king (minimal wear) voor € 2.69
AWP | Sun in leo (minimal wear) voor € 4.79
StatTrak Galil AR | Sandstorm (minimal wear) voor € 0,73
De rest is gemiddeld € 0.20.
Ik probeerde ook een Knife te kopen, maar 30 euro voor een CS:GO item heb ik er niet voor over.
Vanavond maar eens kijken hoe ik zie moet equipen in game, want menu's in CS:GO zijn soms nog lastig. Veel aangepast sinds de eerste week en alles verwijst naar de Store.
Ik heb 33 items nu, dus denk wel van alle wapens 1 skin
Kan goed zijn. Ik ging enkel uit van hoe het met andere games gaat wanneer die al heel wat jaren oud zijn en er nieuwere versies op de markt zijn. De mensen die waarschijnlijk bij 1.6 nog spelen zijn de echte oude rotten die niet willen veranderen en gaat natuurlijkerwijs het niveau alleen maar omhoog.macciez schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 14:00:
[...]
Ik geloof dat er echt weinig overduidelijke cheaters zijn (speel zelf vrij actief 1.6 op het moment). Wat mij wel opvalt is dat de mensen die nog spelen het niveau echt omhoog hebben getild. Dus als je nog iets leuks vindt, is het meestal ook wel goed niveau (tenzij je op servers uit Pakistan ofzo komt).
Inventory > Rechtermuisklik op de skin > Replace CT and T (of 1 van beide aangezien de AK bijv niet voor CT is).Pykow schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 14:10:
Vanavond maar eens kijken hoe ik zie moet equipen in game, want menu's in CS:GO zijn soms nog lastig.
kom, kom, dit was een prefireSouLLeSSportal schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 13:48:
[afbeelding]
lol ik was de laatste nogal snel geloof iknormaal zit ik ong op 211-215 ms, 31 jaar.
[ Voor 74% gewijzigd door Yoshi op 05-08-2015 14:37 ]
if it is not broken, don't fix it!
ben echt benieuwd voor het verschil met de thuis pc
Mooie prefire.SouLLeSSportal schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 13:48:
[afbeelding]
lol ik was de laatste nogal snel geloof ik.
239 nu gemiddeld vanavond idd ook eens thuis proberenSmokingSig schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 14:39:
Kon het niet laten, nu had ik 235ms ipv 255
Ik denk niet veel, zit voornamelijk in je lichaamsreactiesnelheid, de verschillen van monitor zullen binnen 10 ms liggen gok ik zo. tenzij je een echt ubertrage monitor op werk hebtSmokingSig schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 14:39:
Kon het niet laten, nu had ik 235ms ipv 255
klopt hoor, maar vond het wel mooiewhite modder schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 14:36:
218, 29 jaar :-) (kwestie van de oudjes wat te helpen)
[...]
kom, kom, dit was een prefire
[ Voor 34% gewijzigd door SouLLeSSportal op 05-08-2015 15:09 ]
Gewoon af en toe even op de market kijken, heb wel knives voor 12 cent voorbij zien komen, moet je wel enorm snel zijn natuurlijkPykow schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 14:10:
Zojuist maar mijn steamgeld opgemaakt aan Skins voor CS:GO, puur omdat het kan.
Totaal 17 Factory new en 15 Minimal wear.
Mijn duurste waren:
M4A1-S | Atomic Alloy (minimal wear) voor € 5.32
M4A4 | Dragon king (minimal wear) voor € 2.69
AWP | Sun in leo (minimal wear) voor € 4.79
StatTrak Galil AR | Sandstorm (minimal wear) voor € 0,73
De rest is gemiddeld € 0.20.
Ik probeerde ook een Knife te kopen, maar 30 euro voor een CS:GO item heb ik er niet voor over.
Vanavond maar eens kijken hoe ik zie moet equipen in game, want menu's in CS:GO zijn soms nog lastig. Veel aangepast sinds de eerste week en alles verwijst naar de Store.
Ik heb 33 items nu, dus denk wel van alle wapens 1 skin
Verwijderd
Als je een knife voor 12 cent kunt krijgen ben je echt Lucky!Djesse8999 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 15:14:
[...]
Gewoon af en toe even op de market kijken, heb wel knives voor 12 cent voorbij zien komen, moet je wel enorm snel zijn natuurlijk
Maar de meeste mensen zitten daar gewoon op te wachten en die krijgen wel een knife voor 1 euro als die voorbij komt.
Alle knifes zijn toch dik veel meer waard 20-30 e+, waarom zou iemand dan in godsnaam voor zoveel lager een knife verkopen? dat ze het wellicht fout invoeren qua bedrag ofzo?Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 15:16:
[...]
Als je een knife voor 12 cent kunt krijgen ben je echt Lucky!
Maar de meeste mensen zitten daar gewoon op te wachten en die krijgen wel een knife voor 1 euro als die voorbij komt.
De kans hier op is echt minimaal. Er worden nauwelijks messen per ongeluk voor zo'n lage prijs verkocht en als dat gebeurt zijn er waarschijnlijk velen bots die hem meteen kopen.Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 15:16:
[...]
Als je een knife voor 12 cent kunt krijgen ben je echt Lucky!
Je kan beter kijken of iemand per ongeluk een skin met een bijzonder patroon (zoals veel blauw bij case hardened) voor de normale prijs verkoopt, maar zelf daar is de kans heel erg klein op.
Als je naar de prijzen van de knives kijkt dan zie je heel soms een drop naar een paar euro of zelfs cent, dit zijn inderdaad mensen die het per ongeluk verkeerd invoeren of gewoon erf dom zijn. Maar dit gebeurt maar een paar keer per jaar denk ik.SouLLeSSportal schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 15:20:
[...]
Alle knifes zijn toch dik veel meer waard 20-30 e+, waarom zou iemand dan in godsnaam voor zoveel lager een knife verkopen? dat ze het wellicht fout invoeren qua bedrag ofzo?
[ Voor 29% gewijzigd door markdm op 05-08-2015 15:23 ]
Verwijderd
Je ziet ze bijna niet voorbij komen en klopt, 90-100% Blue op CH is ook heel moeilijk te krijgen!markdm schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 15:20:
[...]
De kans hier op is echt minimaal. Er worden nauwelijks messen per ongeluk voor zo'n lage prijs verkocht en als dat gebeurt zijn er waarschijnlijk velen bots die hem meteen kopen.
Je kan beter kijken of iemand per ongeluk een skin met een bijzonder patroon (zoals veel blauw bij case hardened) voor de normale prijs verkoopt, maar zelf daar is de kans heel erg klein op.
Ik weet niet hoe het gebeurt, maar soms zijn er knives op de market die er voor 1 euro en goedkoper op staan. Geen idee hoe dat kan?SouLLeSSportal schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 15:20:
[...]
Alle knifes zijn toch dik veel meer waard 20-30 e+, waarom zou iemand dan in godsnaam voor zoveel lager een knife verkopen? dat ze het wellicht fout invoeren qua bedrag ofzo?
Naja mensen die daar geen verstand van hebben zijn al blij als ze een knife hebben dat gemiddeld €180 waard is en het daarvoor verkopen, Dan kan het gebeuren dat het bijvoorbeeld een case hardened is die helemaal blauw ismarkdm schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 15:20:
[...]
De kans hier op is echt minimaal. Er worden nauwelijks messen per ongeluk voor zo'n lage prijs verkocht en als dat gebeurt zijn er waarschijnlijk velen bots die hem meteen kopen.
Verwijderd
Of een doppler wat een ''Black Pearl'' is, Door verkopen voor een spot goedkope prijs, omdat ze weinig verstand hebben van doppler skins.Djesse8999 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 15:24:
[...]
Naja mensen die daar geen verstand van hebben zijn al blij als ze een knife hebben dat gemiddeld €180 waard is en het daarvoor verkopen, Dan kan het gebeuren dat het bijvoorbeeld een case hardened is die helemaal blauw is
Als ik eerlijk ben ben ik daar nog niet zo lang achter, maar nu weet ik wel waarom knife prijzen vaak veranderenVerwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 15:26:
[...]
Of een doppler wat een ''Black Pearl'' is, Door verkopen voor een spot goedkope prijs, omdat ze weinig verstand hebben van doppler skins.
Also die test: 189 ms
[ Voor 3% gewijzigd door Djesse8999 op 05-08-2015 15:28 ]
Wat ook een factor is, op geluid is je reactietijd lager dan op beeld.
Verwijderd
Factory New, Slaughter met een speciale patroon(Diamond) zijn ook een paar honderd euro'sDjesse8999 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 15:28:
[...]
Als ik eerlijk ben ben ik daar nog niet zo lang achter, maar nu weet ik wel waarom knife prijzen vaak veranderen
Also die test: 189 ms
Verwijderd
http://www.reddit.com/r/G...ice_list_for_higher_tier/
Lijst met alle namen en types op je knife.
Dan moet je wel erg veel geluk hebbenDjesse8999 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 15:14:
[...]
Gewoon af en toe even op de market kijken, heb wel knives voor 12 cent voorbij zien komen, moet je wel enorm snel zijn natuurlijk
Al heb ik er maar eentje ben ik al blij, maar ja dat gaat niet gebeuren denk ik haha
Verwijderd
Die loopt op tot 350-500 Dollars!Facenoise schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 15:35:
Iemand een Nokia Lumia Crimson Web MW kopen?
[afbeelding]
Verwijderd
Gut knife, Sarfari Mash, Battle scarredPykow schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 15:40:
[...]
Dan moet je wel erg veel geluk hebben
Al heb ik er maar eentje ben ik al blij, maar ja dat gaat niet gebeuren denk ik haha
Je mag alles aan me gevenVerwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 15:45:
[...]
Gut knife, Sarfari Mash, Battle scarred
Altijd leuker dan default stuff
Verwijderd
Ik heb liever default skins dan lelijke troep wat battle scarred isPykow schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 15:48:
[...]
Je mag alles aan me gevenik ben niet zo moeilijk haha.
Altijd leuker dan default stuff
Je mag hem hebben voor 200!Pykow schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 15:40:
[...]
Dan moet je wel erg veel geluk hebben
offtopic: wijzig je laatste reactie ipv 2 berichten achter elkaar te posten.
Voor die prijzen kan je beter een echt mes kopen.
Zijn er echt mensen die dat er aan uitgeven??
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
Verwijderd
Het is ook nooit bedoeld als microtransactie. En er zijn absoluut mensen die dat er voor betalen, er zit een hele economie achter. Prijzen die dalen en stijgen. Je kunt er ("klein") geld mee verdienenXyphoid schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 16:10:
Jezus, wat een prijzen! Dit zijn geen micro transacties meer.
De echte versies zijn een stuk goedkoperXyphoid schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 16:10:
Jezus, wat een prijzen! Dit zijn geen micro transacties meer.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Bwa een brol hp muis op het werk en thuis ene lg g400 moet toch een verschil zijnSouLLeSSportal schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 15:06:
[...]
Ik denk niet veel, zit voornamelijk in je lichaamsreactiesnelheid, de verschillen van monitor zullen binnen 10 ms liggen gok ik zo. tenzij je een echt ubertrage monitor op werk hebt
Je kunt er ook een nieuwe computer van kopen voor €1368. *Succesverhaal*Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 16:14:
[...]
Het is ook nooit bedoeld als microtransactie. En er zijn absoluut mensen die dat er voor betalen, er zit een hele economie achter. Prijzen die dalen en stijgen. Je kunt er ("klein") geld mee verdienen
Meer door mad luck bij gokken dan betten toch?iLikeNoobies schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 16:19:
[...]
Je kunt er ook een nieuwe computer van kopen voor €1368. *Succesverhaal*
Ik ben oud...
Heb ook geen zin om al die menu's in CS:GO te gaan uitpluizen. Ik krijg elke keer nieuwe wapens en skins die ik nooit gebruik (paar keer gekeken, maar elke keer moest ik betalen voordat ik het kon gebruiken. Dus nu kijk ik er niet eens meer naar).
1.6 menu's gingen nog wel. Nu wordt het me allemaal te veel
Maar goed, ik ben dan ook een casual CS'er.
Betalen om te gebruiken? Wat?Xyphoid schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 16:24:
Waar is de tijd dat je games speelde voor de game en niet voor allerlei onzin die er bij komt.
Ik ben oud...
Heb ook geen zin om al die menu's in CS:GO te gaan uitpluizen. Ik krijg elke keer nieuwe wapens en skins die ik nooit gebruik (paar keer gekeken, maar elke keer moest ik betalen voordat ik het kon gebruiken. Dus nu kijk ik er niet eens meer naar).
1.6 menu's gingen nog wel. Nu wordt het me allemaal te veel
Maar goed, ik ben dan ook een casual CS'er.
Kistjes ja, maar niet bij skins.
En wat is het probleem, dan doe je het niet toch.
Iedereen speelt voor de game, maar sommigen vinden ook de skins grappig. Wat verandering afentoe.
Kistjes dan. Ik zag "betalen" en toen had ik het al weggeklikt. Skins gebruik ik niet, want ik zie mijn eigen mannetje toch niethexta schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 16:33:
[...]
Betalen om te gebruiken? Wat?![]()
Kistjes ja, maar niet bij skins.
En wat is het probleem, dan doe je het niet toch.
Iedereen speelt voor de game, maar sommigen vinden ook de skins grappig. Wat verandering afentoe.
Zijn die messen geen skins dan? Of zijn het ook echt betere messen?
Maar je gun zie je toch wel XD.Xyphoid schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 16:42:
[...]
Kistjes dan. Ik zag "betalen" en toen had ik het al weggeklikt. Skins gebruik ik niet, want ik zie mijn eigen mannetje toch niet
Zijn die messen geen skins dan? Of zijn het ook echt betere messen?
Pfff, ben al blij als ik andere zie en kan neerschieten. Laat staan dat ik mijn eigen gun ga bewonderen
Doe ik altijd hoor als ik naar a of b ren ... intussen lekker mn gun spectaten en dan knallenXyphoid schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 16:44:
[...]
Pfff, ben al blij als ik andere zie en kan neerschieten. Laat staan dat ik mijn eigen gun ga bewonderen
Je vergist je met skins van vroeger, die kon je offline in je folder zetten zodat ingame er alles anders uitzag.Xyphoid schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 16:44:
[...]
Andere spelers zagen deze skins e.d. niet.
De huidige skins ziet iedereen. Dus als jij een rode Ak vast hebt, ziet iedereen die rode AK. En als ze die later ook oppaken zien ze dat die van jou is
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
Ik druk het halve potje op FXyphoid schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 16:44:
[...]
Ach het is een tik zoals vroeger veel mensen hadden (en nog altijd) om constant te swappen tussen wapens als er niets te beleven valt.
Ben je die skin dan kwijt? Of krijg je die de volgende ronde weer?SmokingSig schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 16:45:
[...]
Je vergist je met skins van vroeger, die kon je offline in je folder zetten zodat ingame er alles anders uitzag.
Andere spelers zagen deze skins e.d. niet.
De huidige skins ziet iedereen. Dus als jij een rode Ak vast hebt, ziet iedereen die rode AK. En als ze die later ook oppaken zien ze dat die van jou is
Verwijderd
True dat!SmokingSig schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 16:52:
[...]
Ach het is een tik zoals vroeger veel mensen hadden (en nog altijd) om constant te swappen tussen wapens als er niets te beleven valt.
Ik probeer het nog steeds elke keer als ik Fallout 3 speel.SmokingSig schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 16:52:
[...]
Die skin hou je voor altijd. Die word gekoppeld aan jouw wapen als jij dat selecteerd. En verdwijnt pas vanuit je account als je hem verkoopt.Xyphoid schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 16:52:
[...]
Ben je die skin dan kwijt? Of krijg je die de volgende ronde weer?
Steam: Ryada.
Verwijderd
Als je 1 maal die skin hebt, dan heb je hem altijd of je moet hem verkopen/ruilen.Xyphoid schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 16:52:
[...]
Nee skins zijn voor jou.Xyphoid schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 16:52:
[...]
Alleen als je dood gaat, dan valt je wapen op de grond.
Als ze hem dan oppakken en ermee gaan spelen, dan staat er bijvoorbeeld:
Pykow red color AK-74 in het scherm.
Verwijderd
Volgens mij was het oude mannen en happy ending, maar noobies liegt wel vaker.hexta schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 16:21:
[...]
Meer door mad luck bij gokken dan betten toch?

Ik doe 1x mee met 50 cent en gelijk bam
[ Voor 19% gewijzigd door TheAnthonyNL op 05-08-2015 17:55 ]
Na 3 dagen goed te kunnen streamen, ging het daarna 2 dagen waardeloos. Uiteindelijk kwam ik erachter dat OBS versie 653b uitstekend werkt, en 654b ontzettende lag geeft.
...
Verwijderd
Zit je al onder windows 10? Als je veel streamt raad ik je dat nog even af, schijnt niet super te zijn icm OBS.Luxicon schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 17:58:
Gelukshebber
Na 3 dagen goed te kunnen streamen, ging het daarna 2 dagen waardeloos. Uiteindelijk kwam ik erachter dat OBS versie 653b uitstekend werkt, en 654b ontzettende lag geeft.
Aha, ik gebruik inderdaad Windows 10, maar het gekke is dat 653b hier uitstekend werkt (zonder lag).Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 18:02:
[...]
Zit je al onder windows 10? Als je veel streamt raad ik je dat nog even af, schijnt niet super te zijn icm OBS.
...
[ Voor 11% gewijzigd door TheAnthonyNL op 05-08-2015 18:06 ]
Oja en daarna dacht mijn internet, genoeg gespeeld tijd voor een ping van 400 en kon ik wachten in een hoekje tot dat de ronde voorbij was.
Nog geen last van gehad. bij mij werkt het gewoon prima onder win10Luxicon schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 18:05:
[...]
Aha, ik gebruik inderdaad Windows 10, maar het gekke is dat 653b hier uitstekend werkt (zonder lag).
Paar potjes vandaag waarbij ik in een team kwam waarbij daadwerkelijk gecommuniceerd werd, en dan rol je er meestal toch best aardig overheen, in tegenstelling tot gasten met een aardappel als microfoon of totaal geen.
Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.
welcome to 90% van mijn solo qeue teamsDraven schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 21:59:
Zo twee weekjes verder en GN Master, begint al wat meer uitdaging in te zitten qua tegenstand (vooral als je in een meh team terecht komt). Nu lekker rustig verder spelen, maar wil toch volgende week master guardian halen.
Paar potjes vandaag waarbij ik in een team kwam waarbij daadwerkelijk gecommuniceerd werd, en dan rol je er meestal toch best aardig overheen, in tegenstelling tot gasten met een aardappel als microfoon of totaal geen.
Verwijderd
Ja zon engelse (grote) streamer had er enorm last van.Luxicon schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 18:05:
[...]
Aha, ik gebruik inderdaad Windows 10, maar het gekke is dat 653b hier uitstekend werkt (zonder lag).
if it is not broken, don't fix it!
Voel me nu echt kapot slecht haha.
Op mijn mobiel haal ik dan weer 130ms (over 10 tries kon het niet geloven), geen idee waar dat op slaat.
Nog even omdat het de 'trend is' een filmpje posten hierzo van wat mm bullshit van vanacht: (is nog bezig met uploaden dus over 1 uur moet de 1080p60fps versie er zijn) post het nu al want ik ga naar bed toe.
[YouTube: https://youtu.be/OV0jO-Csn6c]
[ Voor 33% gewijzigd door Ryada op 05-08-2015 22:49 ]
Verwijderd
edit: moet zeggen dat het me langer duurt mn knop in te drukken dan te registreren. Daar zit denk ik al 50-100ms in.
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2015 23:47 ]
Beginnend met een killsteal jawambamNL schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 22:47:
Ik zit gemiddeld op 278 ms reactie tijd op werk en 249ms gemiddeld op mn game setuprip 18 jarige reactie tijd.
Op mijn mobiel haal ik dan weer 130ms (over 10 tries kon het niet geloven), geen idee waar dat op slaat.
Nog even omdat het de 'trend is' een filmpje posten hierzo van wat mm bullshit van vanacht: (is nog bezig met uploaden dus over 1 uur moet de 1080p60fps versie er zijn) post het nu al want ik ga naar bed toe.
[video]
Die crosshair van jou ziet er ook wel relax uit. ga ik ook is proberenwambamNL schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 22:47:
Ik zit gemiddeld op 278 ms reactie tijd op werk en 249ms gemiddeld op mn game setuprip 18 jarige reactie tijd.
[video]
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Lijkt wel een bot match man
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic