mklkhanou schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 09:38:
[...]
Ok thanks, zal er even induiken zodra ik thuis ben.
Even nog 1 ding. Omdat ik vele 'pro's' met een 4:3 resolutie en dan stretched heb zien spelen ben ik ook maar eens een poging gaan wagen. Ik heb eerlijk gezegd weinig verschil gemerkt... wel dat het er allemaal een stuk lelijker uitzag dan native op 1080p..
Wat is wijsheid? Wennen aan stretched gezien ik hier voordeel uit kan halen of gewoon op native blijven?
Speel het nu puur voor amusement dus je zou zeggen blijf mooi op 1080p maar wil uiteindelijk wel weer aanhaken bij de (semi)top van NL.
Ik heb zelf best lang 1280*960 stretched gespeeld. Toen naar windows 10 gegaan en daar werkte het niet meer (kreeg alleen maar blackbars).
Ik had ook nog FPS problemen met windows 10 dus om de 300 FPS te behouden maar 1024*768 BB gaan spelen, moet zeggen het heeft wel wat

Headiez gaan nog hetzelfde en je focussed op het midden van het scherm, wat eventueel kan helpen. Kan ook een placebo zijn. Scream gebruikt ook 4:3 bb en die schiet ook nog wel headies
De meeste pro's gebruiken trouwens 4:3 blackbars en niet 4:3 stretched

Ik denk niet echt dat je beter gaat spelen van een bepaalde resolutie, belangrijkste is dat je een resolutie gebruikt en die blijft gebruiken, wat mij nog niet echt is gelukt... Ik verander veel te vaak van resolutie. Had eigenlijk het idee om 4:3 stretched gewoon te houden maar toen werkte dat weer niet met windows 10... ben ik weer gaan veranderen.
Verder, mijn reactietijd verschilt per half uur... had een half uur geleden na 10x gemiddeld 210ms, nu opeens 350

. Kan verklaren waarom ik zo wisselvallig ben met de AWP, af en toe heb ik flickshots waarvan ik mezelf afvraag hoe ik die ooit heb geraakt en andere keren raak ik niks.
edit: headiez zijn trouwens alleen maar real in Titan DM servers of 1v1 servers, in competitive gebeurt het zeer zelden dat ik 1 taps maak
[
Voor 3% gewijzigd door
Brogala op 05-08-2015 11:30
]