Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 148 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.796 views

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-11 11:26
Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 14:22:
[...]

Nice 3K! :9

Welke rank zit je dan ATM?
Ik zit nu op Master gaurdian 2, heb wel het gevoel dat het niv iets te hoog is mijn Aim is niet zo goed, wel drop ik vaak de starts per ronde en de smokes / flashes. als ik T side te pistol round verleis gaat het voor mij altijd snel slecht kan niet wennen aan de AK 8)7

LOL EU: InXzitoWeTrust

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Mis de ranks van vroeger wel een beetje... low/mid/high en natuurlijk: aantal steamdigits! :*)

Verwijderd

Xzito schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 15:58:
[...]

Ik zit nu op Master gaurdian 2, heb wel het gevoel dat het niv iets te hoog is mijn Aim is niet zo goed, wel drop ik vaak de starts per ronde en de smokes / flashes. als ik T side te pistol round verleis gaat het voor mij altijd snel slecht kan niet wennen aan de AK 8)7
als ik naar de GIF kijk met de AWP is je Aim goed..

Maar je moet wennen aan de AK ik heb er ook last van en ik ben Legendary Eagle.
Als je goed kunt smoken is de ronde meestal wel gewonnen als je een goed team hebt.
Oefening baart kunst! :)

• Jakehh
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-11 16:28
Aangezien opskins haar bots vol zijn bied ik mijn clean Butterfly Knife hier aan, het is gewoon een vanilla (oftewel geen skin erop). Graag berichtje sturen bij interesse en dan denk ik dat we een leuke prijs kunnen afspreken.

[ Voor 11% gewijzigd door Jakehh op 04-08-2015 01:44 ]

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Wil je d'r alleen geld voor?

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-11 16:34
Krijg je in CS:GO ook gratis spullen zoals in TF2 ? of zijn het echt alleen maar kistjes waarvoor je moet betalen ? (Dat kent TF2 ook).

Zit te twijfelen om CS:GO weer eens op te pakken. Hoewel ik casual ben en flink zal moeten wennen aan de recoil, wil ik het toch eens een keer oppakken. heb er pas 2 uur ingestopt en dat was vooral tijdens de eerste week.

[ Voor 45% gewijzigd door Pykow op 03-08-2015 16:43 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-11 13:06

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Pykow schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 16:42:
Krijg je in CS:GO ook gratis spullen zoals in TF2 ? of zijn het echt alleen maar kistjes waarvoor je moet betalen ? (Dat kent TF2 ook).

Zit te twijfelen om CS:GO weer eens op te pakken. Hoewel ik casual ben en flink zal moeten wennen aan de recoil, wil ik het toch eens een keer oppakken. heb er pas 2 uur ingestopt en dat was vooral tijdens de eerste week.
Soms een random drop (meestal 3 cent waard ofzo), dit zijn alleen skins voor wapens die iedereen heeft (in tegenstelling tot tf2 waar je ook wapens met andere eigenschappen kan krijgen.

Verwijderd

Pykow schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 16:42:

Je kan drops krijgen, maar dan moet je een Bloodhound coin of iets dergelijks kopen voor 5.99

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 16:47:
[...]

Je kan drops krijgen, maar dan moet je een Bloodhound coin of iets dergelijks kopen voor 5.99
Dit klopt niet, ik heb gewoon zonder ooit een coin te hebben gekocht iets gedropt gekregen (laatst nog een G3SG1 Green apple factory new)

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 16:47:
[...]

Fout, je krijgt altijd drops. Als je de Bloodhound operation koopt dan is je wekelijkse drop (reset op woensdag) een drop van de Bloodhound (wapen)collectie.

Tussendoor krijg je ook enkele keren per week drops. Dit kunnen kistjes zijn (verkopen of sleutel kopen om te openen) of weapon skins. Je hebt standaard alle wapens met default skins en wat je gedropt krijgt is puur cosmetisch en veranderd niets aan hoe het wapen werkt.

Steam: Grim

Verwijderd

Djesse8999 schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 16:49:
[...]

Dit klopt niet, ik heb gewoon zonder ooit een coin te hebben gekocht iets gedropt gekregen (laatst nog een G3SG1 Green apple factory new)
Oeps, Ik had het verkeerd er neer gezet, Als je een Pink/Red items wil moet je een Coin hebben, Voor de rest kan je grey/blue/purple krijgen.

Ook kun je een box krijgen en met een key open maken.

EDIT: Blijkbaar is dit niet waar wat ik had gezegd en kun je gewoon alle drops krijgen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2015 16:53 ]

• Grim
Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 16:51:
[...]

Oeps, Ik had het verkeerd er neer gezet, Als je een Pink/Red items wil moet je een Coin hebben, Voor de rest kan je grey/blue/purple krijgen.
Nogmaals bullshit. Zie ook mijn vorige post.

Verwijderd

NuCl3aR schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 16:51:
[...]

Nogmaals bullshit. Zie ook mijn vorige post.
NuCl3aR schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 16:49:
[...]

Fout, je krijgt altijd drops. Als je de Bloodhound operation koopt dan is je wekelijkse drop (reset op woensdag) een drop van de Bloodhound (wapen)collectie.

Tussendoor krijg je ook enkele keren per week drops. Dit kunnen kistjes zijn (verkopen of sleutel kopen om te openen) of weapon skins. Je hebt standaard alle wapens met default skins en wat je gedropt krijgt is puur cosmetisch en veranderd niets aan hoe het wapen werkt.
Oke, Vaag.

Dus je kan gewoon Dragon Lore krijgen dus. Prachtig!

• Grim
Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 16:52:
[...]

[...]

Oke, Vaag.

Dus je kan gewoon Dragon Lore krijgen dus. Prachtig!
Derde keer, goede keer. ;)

Verwijderd

Speel CS:GO voor een paar maand nu, En zag mensen nooit Pink/Red krijgen die geen COIN of iets dergelijks hadden, vandaar dat ik dat dacht.

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 16:55:
[...]

Speel CS:GO voor een paar maand nu, En zag mensen nooit Pink/Red krijgen die geen COIN of iets dergelijks hadden, vandaar dat ik dat dacht.
Vast toeval, maar een pink/red gedropt krijgen is enorm zeldzaam (zelfs als je een case opent is het vrij zeldzaam) :+

• Grim
Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 16:55:
[...]

Op de manier waarop je het geschreven had stond het alsof het harde feiten waren terwijl het enkel eigen bevindingen zijn waar je je op baseert.

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:38
Xzito schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 15:58:
[...]

Gewoon ''eindeloos'' dm spelen en jezelf 2 kogels per enemy geven. Ik speel meestal met 1 kogel per enemy, dan raak je na een tijdje wel gewend aan de Ping geluidjes bij headshots. Na 3 kogels moet het wel gedaan zijn, in comp lig je na 3 kogels zelf meestal al plat. Zelf meeste moeite met pistols en geduld bij hoekjes :9

• Pykow
Djesse8999 schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 16:46:
[...]

Soms een random drop (meestal 3 cent waard ofzo), dit zijn alleen skins voor wapens die iedereen heeft (in tegenstelling tot tf2 waar je ook wapens met andere eigenschappen kan krijgen.
Waarde gaat me niet zo om ;) gaat erom dat je iets leuks krijgt als je speelt.
bij TF2 heb je ook skinwapens (The original bijvoorbeeld).
Snap dat er veel skins zullen zien die je alleen via een kratje krijgt, maar als ik soms CS:GO bekijk lijken echt alle skins alleen maar via kratjes te komen en geen drop system erin te zitten.

Nou gaat het toch meer om de gameplay, dan om de skins, maar extra stuff is altijd leuk.

• vlam12
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-11 07:57
ik had vorige maand een operation bravo case gekregen tijdens een drop, de waarde lag toen op 6.5 euro.
dit is dan ook mijn mest waardevolle drop ooit in csgo

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

vlam12 schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 17:26:
ik had vorige maand een operation bravo case gekregen tijdens een drop, de waarde lag toen op 6.5 euro.
dit is dan ook mijn mest waardevolle drop ooit in csgo
Welke skin was dat dan O-)
Nvm

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:11
De case zelf lijkt me :p

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Verkeerd gelezen |:(

Dat een case zoveel waard kon zijn wist ik niet :o

Verwijderd

NuCl3aR schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 16:56:
[...]

Op de manier waarop je het geschreven had stond het alsof het harde feiten waren terwijl het enkel eigen bevindingen zijn waar je je op baseert.
True, Dacht dat het alleen met een COIN kon dat je D-Lore etc kon krijgen.

• Grim
Pykow schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 17:22:
[...]
Snap dat er veel skins zullen zien die je alleen via een kratje krijgt, maar als ik soms CS:GO bekijk lijken echt alle skins alleen maar via kratjes te komen en geen drop system erin te zitten.
Veel youtubers en streamers hebben de laatste maanden een gokverslaving opgelopen vandaar dat je heel veel filmpjes van betting sites en unboxing (openen van kistjes) video's zult vinden op YT.
Djesse8999 schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 17:31:
[...]

Die case drop (falchion case) zal in de uren na het beginnen van de Bloodhound operation zijn geweest. Bij het begin van een nieuwe operation wordt er altijd (veel te) veel geld betaald voor zulke items. Simpele kwestie van vraag en aanbod.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 23:20:
Ik zal het kort houden.
Ik heb een YouTube channel dat ik als hobby doe.
Mensen die geintresseerd zijn, dit is de link: YouTube: Do3sY
En ik doe ook een giveaway, mijn eerste: YouTube: CS GO Giveaway #1 - Counter-Strike: Global Offensive

Vriendelijke groeten Do3sY
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn.
Deze persoon doet een AWP ASIIMOV giveaway: YouTube: Peak Gaming ★ GIVEAWAY #2 ★ AWP ASIIMOV GIVEAWAY

• vlam12
Djesse8999 schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 17:31:
[...]

die cases worden bijna niet meer gedropt

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-10 11:56

iLikeNoobies

With Big Boobies

Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 17:54:
[...]

Voor de mensen die geïnteresseerd zijn.
Deze persoon doet een AWP ASIIMOV giveaway: YouTube: Peak Gaming ★ GIVEAWAY #2 ★ AWP ASIIMOV GIVEAWAY
Wij staan hier alleen Engelstalige YT advertenties toe. Graag even de post aanpassen. Thx!

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-11 11:03
vlam12 schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 18:40:
[...]

die cases worden bijna niet meer gedropt
een van de redenen dat ik elke kistje wat minder dan 10 cent oplevert mooi ga bewaren tot ze wel wat waard zijn :).

Add me on Steam

• vlam12
dan kun je lang wachten, er zijn maar 2 cases die echt wat waard zijn, behalve de kisten die nieuw op de markt zijn.

• dannbla
  • Laatst online: 10-11 14:15
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ij_e5onwv38]

[ Voor 62% gewijzigd door dannbla op 03-08-2015 23:03 ]

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:39
e1ndbaas schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 23:01:
[[url="[url=\"https://www.youtube.com/watch?v=ij_e5onwv38\"]bots[/url]"]video[/url]]
die was heel nasty :)

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:10
Nasty, zou willen dat mijn hand-oog coördinatie zo straks was :p

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-11 14:33
Je moet geluk hebben met random drops. had een paarse AWP - +- 13 € =)

Verwijderd

Global elite?

Prachtig die crosshair placement! Ben er jaloers op! :P

Verwijderd

SmokingSig schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 10:42:
Je moet geluk hebben met random drops. had een paarse AWP - +- 13 € =)
Mijn beste was AWP Safari mash FN.. |:(

• dannbla
USA = Hackers paradise, ook scam paradise overigens (hijacken accounts etc.)
Je kan er vanuit gaan dat hij voor die inv $0 heeft betaald. Toch is het zonde.

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:25

Nutral

gamer/hardware freak

ik wil wat gaan oefenen om de spray patterns wat door te krijgen, op het moment kan ik voornamelijk sprayen met een p90, maar de ak bijv geeft wat moeilijkheden.
Heb ik deze website van de topic start gevonden, maar hoe kun je dit het beste oefenen? Hebben jullie tips?
Ik denk als ik dat beter voor elkaar heb dat ik dan wel hoger kan dan de 2 ak'tjes.

Verwijderd

Nutral schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 15:51:
ik wil wat gaan oefenen om de spray patterns wat door te krijgen, op het moment kan ik voornamelijk sprayen met een p90, maar de ak bijv geeft wat moeilijkheden.
Heb ik deze website van de topic start gevonden, maar hoe kun je dit het beste oefenen? Hebben jullie tips?
Ik denk als ik dat beter voor elkaar heb dat ik dan wel hoger kan dan de 2 ak'tjes.
Volg de dingen die worden aangegeven om deze site:

http://www.tobyscs.com/csgo-spray-control/

Dan leer je over recoil en spray control, En zoals ik zou zeggen:

Oefening baart kunst!

• Pykow
Is er een goede Training map om recoil en Spray onder de knie te krijgen ?

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Verwijderd

Pykow schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 16:07:
Is er een goede Training map om recoil en Spray onder de knie te krijgen ?
https://steamcommunity.co...filedetails/?id=368026786

als je deze gaat abonneren/subscriben kan je in je workshop offline tegen bots op de map spray control / recoil oefenen.

Ook kun je er one taps met AK op oefenen.

Verwijderd

iLikeNoobies schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 19:05:
[...]

Wij staan hier alleen Engelstalige YT advertenties toe. Graag even de post aanpassen. Thx!
Als ik het goed begrijpt, mag je alleen iets adverteren in het engels?
Ook als het nederlandstalig is of alleen engels???

Groetjes Do3sY

• Oggy
  • Laatst online: 25-11 16:10
Hey,

Ik speel nu een tijdje weerCS:GO. Sinds de nieuwe patch met die levels ofzo ben ik weer eens begonnen.

Op dit moment is m'n matchmaking met altijd randoms/solo queue Legendary Eagle. Maar heb eigenlijk wel zin om eens met een vastere groep mensen te spelen / premades. Waar kan ik mij hiervoor het beste aansluiten? Speel eigenlijk alleen maar competitief, maar wel willekeurige tijden soms meestal savonds en soms in het weekend overdag.

http://steamcommunity.com/id/mindire123

gr. Oggy

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Verwijderd

Oggy schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 16:39:
Hey,

Ik speel nu een tijdje weerCS:GO. Sinds de nieuwe patch met die levels ofzo ben ik weer eens begonnen.

Op dit moment is m'n matchmaking met altijd randoms/solo queue Legendary Eagle. Maar heb eigenlijk wel zin om eens met een vastere groep mensen te spelen / premades. Waar kan ik mij hiervoor het beste aansluiten? Speel eigenlijk alleen maar competitief, maar wel willekeurige tijden soms meestal savonds en soms in het weekend overdag.

gr. Oggy
Er zijn meestal Teamspeak servers waar CS:GO spelers uit Nederland, opzoek zijn naar een groep die samen willen spelen op dat tijdstip.
Weet zo niet meer uit mijn hoofd welke servers dat zijn.. |:(

EDIT:

LowLandLions heeft een Teamspeak server waar Nederlandse CS:GO spelers opzoek zijn naar een premade groep.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2015 16:45 ]

• Pykow
Ik zal zelf zo nu en dan een potje spelen en dan is het altijd leuker om met een groepje te spelen.

Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 16:36:
[...]

Groetjes Do3sY
Noobies bedoelde het sarcastisch >:)

• Grim
Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 16:36:
[...]

Groetjes Do3sY
Degene die dat zei moet je niet op letten. Tijdje terug was hier een hele discussie vanwege een Engelstalige gast die hier enkel filmpjes komt posten en verder niets bijdraagt aan dit topic. Wat jij doet is in principe hetzelfde enkel in het Nederlands met dan nog eens een extra dikke saus spam eroverheen vanwege de combinatie met een giveaway.

Verwijderd

NuCl3aR schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 17:32:
[...]

Degene die dat zei moet je niet op letten. Tijdje terug was hier een hele discussie vanwege een Engelstalige gast die hier enkel filmpjes komt posten en verder niets bijdraagt aan dit topic. Wat jij doet is in principe hetzelfde enkel in het Nederlands met dan nog eens een extra dikke saus spam eroverheen vanwege de combinatie met een giveaway.
Verschil wel dat we paperclip kennen en regelmatig met hem omgaan, terwijl we (iig ik) Do3sY niet kennen
Oggy schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 16:39:
Hey,

gr. Oggy
Laten we wel de goede adverteren hier op tweakers.
Ts3.nehox.nl kan je altij op om mensen te joinen gewoon rondvragen of er eegens een spot vrij is of in de lfp channels gaan zitten.

Steam: Ryada.

• Grim
Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 17:34:
[...]

Verschil wel dat we paperclip kennen en regelmatig met hem omgaan, terwijl we (iig ik) Do3sY niet kennen
Merijn, doe niet zo moeilijk toetsenbord held. 8)

Verwijderd

e1ndbaas schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 11:19:
[...]

USA = Hackers paradise, ook scam paradise overigens (hijacken accounts etc.)
Je kan er vanuit gaan dat hij voor die inv $0 heeft betaald. Toch is het zonde.
Dacht dat dat rusland zou zijn? USA erger?
wambamNL schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 17:35:
[...]

Laten we wel de goede adverteren hier op tweakers.
Ts3.nehox.nl kan je altij op om mensen te joinen gewoon rondvragen of er eegens een spot vrij is of in de lfp channels gaan zitten.
Als zelf aangewezen community manager, zeg ik er wel even bij of de regels ff kan checken. Scheelt mij of de andere admin noobs weer een hoop gedoe 8)
NuCl3aR schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 17:36:
[...]

Merijn, doe niet zo moeilijk toetsenbord held. 8)
Kut gert.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2015 17:37 ]

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:23
Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 17:34:
[...]

ik ken do3sy wel en speel regelmatig met hem en nog een paar tweakers.

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Go home mm, you're drunk
watcsgo

• Pykow
TDM gespeeld (ben rank 1 duhh) en 1x 3e geworden.
Leuk om weer ff in te komen.

me sensitivity flink lager gezet (net onder de 2) en natuurlijk RAW input.

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Pykow schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 19:42:
TDM gespeeld (ben rank 1 duhh) en 1x 3e geworden.
Leuk om weer ff in te komen.

me sensitivity flink lager gezet (net onder de 2) en natuurlijk RAW input.
Ik zit nu op 450DPI en 1.5 in game sensitivity, werkt heerlijk 8)

Je kan ook FFA servers proberen voor nog meer encounters, of arena voor die 1v1's die nog wel eens in competetive voorkomen ;)

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11 12:30

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• dannbla
rnenator schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 22:09:
[...]

I see your headiez, and raise with headiez :9 :

[video]
HEADIEZ!

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-11 21:23
[...]

[video]
Nice, ik raise ook weer. Wist niet dat je video's zo kon embedden op tweakers :+

Verwijderd

xeoMe schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 22:23:
[...]

Nice, ik raise ook weer. Wist niet dat je video's zo kon embedden op tweakers :+
Waar haal jij je hacks vandaan? :o

• msoepie
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-10 09:52

http://steamcommunity.com/profiles/76561197969687254/

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:39
xeoMe schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 22:23:
[...]

[video]
netjes man doet hij gewoon even :)

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
[...]

[video]
Ik knipperde en iedereen was dood :P

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Whis!
  • Niet online
Ik zit ff niet op mn pc, dus geen CS GO bij de hand.. maar hoe neem je zulke filmpjes op?
Zoals vroeger, demo recorden -> afspelen en screenrecorden?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 00:03:
[...]

Waar haal jij je hacks vandaan? :o
Lijkt inderdaad verdacht, als je weet waar ze zitten ;)

• rnenator
mklkhanou schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 08:37:
Ik zit ff niet op mn pc, dus geen CS GO bij de hand.. maar hoe neem je zulke filmpjes op?
Zoals vroeger, demo recorden -> afspelen en screenrecorden?
Het is nu makkelijker: meeste videokaarten hebben tegenwoordig een record functie, waarmee je al je gameplay opneemt. Of als je een highlight hebt, je met een druk op de knop de laatste 20 seconden opslaat.

Verwijderd

rnenator schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 09:15:
[...]

Het is nu makkelijker: meeste videokaarten hebben tegenwoordig een record functie, waarmee je al je gameplay opneemt. Of als je een highlight hebt, je met een druk op de knop de laatste 20 seconden opslaat.
True, Mijn AMD R9 290X heeft ook zo'n optie bij AMD Catalyst. :*)

• Whis!
  • Niet online
rnenator schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 09:15:
[...]

Ok thanks, zal er even induiken zodra ik thuis ben.

Even nog 1 ding. Omdat ik vele 'pro's' met een 4:3 resolutie en dan stretched heb zien spelen ben ik ook maar eens een poging gaan wagen. Ik heb eerlijk gezegd weinig verschil gemerkt... wel dat het er allemaal een stuk lelijker uitzag dan native op 1080p.. :9

Wat is wijsheid? Wennen aan stretched gezien ik hier voordeel uit kan halen of gewoon op native blijven?
Speel het nu puur voor amusement dus je zou zeggen blijf mooi op 1080p maar wil uiteindelijk wel weer aanhaken bij de (semi)top van NL.

• rnenator
mklkhanou schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 09:38:
[...]

Wat is wijsheid? Wennen aan stretched gezien ik hier voordeel uit kan halen of gewoon op native blijven?
Speel het nu puur voor amusement dus je zou zeggen blijf mooi op 1080p maar wil uiteindelijk wel weer aanhaken bij de (semi)top van NL.
Er zijn ook genoeg pro's die 16/9 spelen. Het voordeel van stretched is dat de character models dikker zijn, doordat ze uit elkaar gerekt worden. Daardoor komen ze wat groter in beeld. Alles is een beetje zoomed-in. Nadeel is dat je 20% minder ziet.

Als je eenmaal aan het eene gewend bent, is het lastig om over te stappen.

• Pykow
Djesse8999 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 20:25:
[...]

Ik zit nu op 450DPI en 1.5 in game sensitivity, werkt heerlijk 8)

Je kan ook FFA servers proberen voor nog meer encounters, of arena voor die 1v1's die nog wel eens in competetive voorkomen ;)
Ik speel met een Razer Deathadder 2013 en heb de driver nog niet geinstalleerd.
Alleen in-game als ik mijn sens op 2.0 zet en ik sluit het scherm, dan slaat hij dit niet op.
Wanneeer ik gewoon met het balke schuif (staat nu op 1.97) gaat het wel goed.
Zal ff moeten zoeken naar Console command.

Daarnaast had ik een Radar script in Autoexec.cfg gezet, maar deze leek niet te werken.
autoexec.cfg staat in de CSGO (Main) folder, zoals vroeger bij CS:Source.
Ik heb deze tutorial gevolgd:
http://www.tobyscs.com/csgo-radar-settings/

Verwijderd

rnenator schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 09:45:

Er zijn ook genoeg pro's die 16/9 spelen. Het voordeel van stretched is dat de character models dikker zijn, doordat ze uit elkaar gerekt worden. Daardoor komen ze wat groter in beeld. Alles is een beetje zoomed-in. Nadeel is dat je 20% minder ziet.

Als je eenmaal aan het eene gewend bent, is het lastig om over te stappen.
En ze zeggen dat als je 4:3 speelt headshots maken makkelijker is. :? Geen idee of dit waar is want ik speel gewoon op 16:9 :)

• Pykow
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:13:
[...]

En ze zeggen dat als je 4:3 speelt headshots maken makkelijker is. :? Geen idee of dit waar is want ik speel gewoon op 16:9 :)
Viewmodels zijn groter en de hitbox klopt nu iets meer met wat je ziet op je scherm en daardoor wordt het makkelijker om headshots te maken.

Toch zal ik er niet op kunnen spelen, want op afstand (Als je met AWP speelt) ga je er last van hebben.

Net zo goed dat de meeste op een DPI van 400 spelen en lage sens, terwijl er ook een aantal pro gamers zijn met een hoge /snelle muis.
Dit blijft toch allemaal je persoonlijke voorkeur.

Ik weet zelf dat ik niet meer zo snel ben als vroeger ;) ook al ben ik "pas" 25 jaar, maar iemand van 18 heeft een veel snellere reactie tijd. iets met ouder en versleten :P

Verwijderd

Pykow schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:17:

Viewmodels zijn groter en de hitbox klopt nu iets meer met wat je ziet op je scherm en daardoor wordt het makkelijker om headshots te maken.

Toch zal ik er niet op kunnen spelen, want op afstand (Als je met AWP speelt) ga je er last van hebben.

Net zo goed dat de meeste op een DPI van 400 spelen en lage sens, terwijl er ook een aantal pro gamers zijn met een hoge /snelle muis.
Dit blijft toch allemaal je persoonlijke voorkeur.

Ik weet zelf dat ik niet meer zo snel ben als vroeger ;) ook al ben ik "pas" 25 jaar, maar iemand van 18 heeft een veel snellere reactie tijd. iets met ouder en versleten :P
Het is maar net wat je fijn vind, Ik speel op 800 DPI en 1.0 sens. en dan alles op medium Graphics(Heb een AMD R9 290X die makkelijk alles aan kan op hoge settings) en scherm redelijk fel, dit komt omdat ik het fijn vind om zo te spelen :P

• Pykow
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:20:
[...]

Het is maar net wat je fijn vind, Ik speel op 800 DPI en 1.0 sens. en dan alles op medium Graphics(Heb een AMD R9 290X die makkelijk alles aan kan op hoge settings) en scherm redelijk fel, dit komt omdat ik het fijn vind om zo te spelen :P
Het blijft inderdaad een persoonlijke voorkeur.
Ik heb mijn scherm ook lichter gezet (Brightness aangepast), zodat ik makkelijker in de tunnels kan kijken op afstand,
ik speel met een GTX 770 4GB editie. Kaartje kan nog steeds alle games op High/ultra settings draaien en rond de 60 FPS of meer.

Nog een vraag:
heb je een FPS lock nodig naar 121 of kan je hem gewoon open laten staan (300 FPS meestal)
Speel op een 60hz scherm, dus kies je altijd voor een FPS van 121.

Pykow schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:17:
[...]

Speak for yourself, ik voed mijzelf met traantjes van jongere NUUBZ die de HEADIEZ elke dag ontvangen van deze opa van 29! 8)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• rnenator
Pykow schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:25:
[...]

Nog een vraag:
heb je een FPS lock nodig naar 121 of kan je hem gewoon open laten staan (300 FPS meestal)
Ik denk dat het ook persoonlijk is. Maar ik zou het niet zo laag locken. 121 fps is weinig als je 300 kan hebben. Lock het dan op 250 o.i.d.
hmr schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:38:
Speak for yourself, ik voed mijzelf met traantjes van jongere NUUBZ die de HEADIEZ elke dag ontvangen van deze opa van 29! 8)
Als ik (29 jaar) zo'n reaction test doe mag ik blij zijn met lager dan 300ms. Maar als ik in cs "aangesloten" ben, is mijn reactie tijd echt niet zo traag. Muscle memory gaat diep.

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
hmr schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:38:
[...]

:'(
Rekt by hmr

steam: failsnail, Letterbox

rnenator schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:43:
[...]

Als ik (29 jaar) zo'n reaction test doe mag ik blij zijn met lager dan 300ms. Maar als ik in cs "aangesloten" ben, is mijn reactie tijd echt niet zo traag. Muscle memory gaat diep.
Average = 279 :?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

Pykow schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:25:
[...]

Het blijft inderdaad een persoonlijke voorkeur.
Ik heb mijn scherm ook lichter gezet (Brightness aangepast), zodat ik makkelijker in de tunnels kan kijken op afstand,
ik speel met een GTX 770 4GB editie. Kaartje kan nog steeds alle games op High/ultra settings draaien en rond de 60 FPS of meer.

Nog een vraag:
Ik speel met Vsync enabled, komt omdat ik een niet meer FPS nodig heb dan 60.

Verwijderd

Ik ben 18 jaar en heb 288... En dan wordt er gezegd dat mensen die jonger zijn sneller reactietijd hebben.
Valt volgens mij best mee.

• rnenator
Ha! Als ik ervoor ga zitten: 274! Maar in cs zit ik echt veel lager. Je kent vast wel van die reactieshots: dat je zelf nog niet doorhebt dat je ze doet.

• Pykow
rnenator schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:43:
[...]

Ik denk dat het ook persoonlijk is. Maar ik zou het niet zo laag locken. 121 fps is weinig als je 300 kan hebben. Lock het dan op 250 o.i.d.

[...]

ik zit op 270ms achter een laptop en een draadloos muisje.
ik lock mijn FPS trouwens alleen als ik weet of het nut heeft, anders laat ik gewoon alles open staan.
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:47:
[...]

Vsync zorgt voor input lag ;) zo kan het paar frames of MS schelen voordat je kan schieten.
Je kan beter je FPS locken om dit tegen te gaan.
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:53:
[...]

Ik ben 18 jaar en heb 288... En dan wordt er gezegd dat mensen die jonger zijn sneller reactietijd hebben.
Valt volgens mij best mee.
Hmmz uitzonderingen zijn er altijd.

Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:47:
[...]

Vsync zorgt voor grotere delay in je frames (frametime) waardoor het minder stabiel en veel trager aanvoelt.
Dit komt doordat je gpu frames vasthoud tot er een nieuwe moet worden vrij gegeven. (Mits ik het me goed herinner)

Gister weer even lekker een aim_mapje gedaan tegen mensen die echt goed schieten! Toch echt goed voor je aim en mensen die beter zijn dan jij leer je van en ga je beter door spelen!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

Pykow schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:54:

[...]

Hmmz uitzonderingen zijn er altijd.
Zit nu ook op mijn werk en moet nog wakker worden :P, verder zit ik op een ruk PC en een draadloze muis. Daar kan het ook aan liggen.

Verwijderd

wambamNL schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:55:
[...]

Vsync zorgt voor grotere delay in je frames (frametime) waardoor het minder stabiel en veel trager aanvoelt.
Dit komt doordat je gpu frames vasthoud tot er een nieuwe moet worden vrij gegeven. (Mits ik het me goed herinner)
Als ik Vsync uitzet komt er tearing op mijn scherm en daar heb ik niet echt zin in.

• TheAnthonyNL
zat rond 200ms gemiddeld had zelf paar keer onder de 100 volgens de regels ven je dan een bot ofzo WTF....

@Pykow, console command voor sensivity is gewoon sensivity.

Add me on Steam

• Pykow
rnenator schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:54:
[...]

Ha! Als ik ervoor ga zitten: 274! Maar in cs zit ik echt veel lager. Je kent vast wel van die reactieshots: dat je zelf nog niet doorhebt dat je ze doet.
Ik denk ik doe even extra mijn best en ging er even voor zitten. zonder warming up en gewoon achter mn werk laptop

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7xxqc6X.jpg

Dat haal ik dus met mijn 25 jaar nog :P

en eerlijk is zat vroeger op 170 tot 190 MS.
Dus ik merk dat mijn reactie achteruit is gegaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Pykow op 05-08-2015 10:59 ]

Verwijderd

TheAnthonyNL schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:58:
zat rond 200ms gemiddeld had zelf paar keer onder de 100 volgens de regels ven je dan een bot ofzo WTF....

Bot TheAnthonyNL nieuw in CS:GO :P
TheAnthonyNL schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:58:

Nu nog in CS:GO :9~ :D :+

*EDIT: Het helpt niet mee dat ik ingelogged ben via een virtual desktop op mijn werk.. :p

[ Voor 12% gewijzigd door hmr op 05-08-2015 11:02 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

Pykow schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:58:
[...]

Ik denk ik doe even extra mijn best en ging er even voor zitten. zonder warming up en gewoon achter mn werk laptop

[afbeelding]

Mijn reactie vermorgen is altijd al schijt geweest. Maar met 280 Average ben ik al blij :P

• TheAnthonyNL
Komt goed ... soms vragen mensen me wel eens hoe ik hun wel zie en zij mij niet hehe :P cause you know PIXELS vertellen alles :D.

[ Voor 7% gewijzigd door TheAnthonyNL op 05-08-2015 11:02 ]

Add me on Steam

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-11 12:04
Dit is wel de crux. Met m'n 32 jaar zit ik gemiddeld in die test op 186 en consistent in de 170 - 200 range, maar zo consistent snel in csgo ben ik helaas niet. :)

• Pykow
Ïs er ook een colorblind mode of een tool / script om bepaalde kleuren aan te passen ?
Bij TF2 krijg je dan extra icoontjes wanneer je iemand met jarate of milk raakt.

Ik zet in de meeste games de colorblind modus aan.
uit de laatste test ben ik erachter gekomen dat ik 1 van de weinig ben (5% van de wereldbevolking) die heel veel kleuren kan onderscheiden, dat zorgt weer voor meer onrust bij gamen.

Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:57:
[...]

Als ik Vsync uitzet komt er tearing op mijn scherm en daar heb ik niet echt zin in.
Zal nog wel meevallen denk. Ik heb 500fps op 60hz gehad dus ik weet er alles van maar ik kies liever tearing dan dat mijn frametime 50ms is waardoor het spel zo unresponsive als wat is :p maar ieder zijn voorkeur.

mklkhanou schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 09:38:
[...]

Ok thanks, zal er even induiken zodra ik thuis ben.

Even nog 1 ding. Omdat ik vele 'pro's' met een 4:3 resolutie en dan stretched heb zien spelen ben ik ook maar eens een poging gaan wagen. Ik heb eerlijk gezegd weinig verschil gemerkt... wel dat het er allemaal een stuk lelijker uitzag dan native op 1080p.. :9

Ik heb zelf best lang 1280*960 stretched gespeeld. Toen naar windows 10 gegaan en daar werkte het niet meer (kreeg alleen maar blackbars).

Ik had ook nog FPS problemen met windows 10 dus om de 300 FPS te behouden maar 1024*768 BB gaan spelen, moet zeggen het heeft wel wat :D Headiez gaan nog hetzelfde en je focussed op het midden van het scherm, wat eventueel kan helpen. Kan ook een placebo zijn. Scream gebruikt ook 4:3 bb en die schiet ook nog wel headies :D

De meeste pro's gebruiken trouwens 4:3 blackbars en niet 4:3 stretched :) Ik denk niet echt dat je beter gaat spelen van een bepaalde resolutie, belangrijkste is dat je een resolutie gebruikt en die blijft gebruiken, wat mij nog niet echt is gelukt... Ik verander veel te vaak van resolutie. Had eigenlijk het idee om 4:3 stretched gewoon te houden maar toen werkte dat weer niet met windows 10... ben ik weer gaan veranderen.

Verder, mijn reactietijd verschilt per half uur... had een half uur geleden na 10x gemiddeld 210ms, nu opeens 350 7(8)7 . Kan verklaren waarom ik zo wisselvallig ben met de AWP, af en toe heb ik flickshots waarvan ik mezelf afvraag hoe ik die ooit heb geraakt en andere keren raak ik niks.

edit: headiez zijn trouwens alleen maar real in Titan DM servers of 1v1 servers, in competitive gebeurt het zeer zelden dat ik 1 taps maak :'( :+

[ Voor 3% gewijzigd door Brogala op 05-08-2015 11:30 ]

Verwijderd

wambamNL schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 11:22:
[...]

Zal nog wel meevallen denk. Ik heb 500fps op 60hz gehad dus ik weet er alles van maar ik kies liever tearing dan dat mijn frametime 50ms is waardoor het spel zo unresponsive als wat is :p maar ieder zijn voorkeur.
Kan ook zijn dat ik afterburner niet aan heb staan waardoor mijn fans bijna niet draaien en dan worden mijn CPU en GPU te warm. En dan komt tearing.
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 11:31:
[...]

Kan ook zijn dat ik afterburner niet aan heb staan waardoor mijn fans bijna niet draaien en dan worden mijn CPU en GPU te warm. En dan komt tearing.
Afterburner hoort in principe niet voor extra hitte of fans te zorgen. Behalve als je een oc en custom fan profile instelt.
Tearing is alleen een gevolg van teveel fps op een scherm heeft niks met warmte te maken.

• Trigalti
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-02 07:18

Trigalti

Hmm

Pykow schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:58:
[...]

[afbeelding]

Na 5 uur slaap :'( en he-le-maal kapot te zijn zit ik nog op 270ms, valt me mee. (27)
Pagina: 1 ... 148 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic