Dat zal best, maar als je toch al stats bij aan het houden bent waarin staat dat speler X al Y aantal competitive heeft gewonnen, laat hem dan gewoon competitive inGideon_92 schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 12:42:
[...]
Ik vond het toch wel erg fin dat ze dit veranderd hebben. Het scheelt een hoop met mensen die net een nieuw account kopen om te gaan cheaten. Of met mensen die het in de summer sale kopen, die nog nooit eerder een fps hebben aangeraakt en gelijk in competetief gaan.
Joh ik had precies hetzelfde. Het is inderdaad alleen wel een beetje vervelend als je ff snel een potje wil doen na een jaar. Stond ook voor een verassing vorige weekPropane schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 13:06:
[...]
Dat zal best, maar als je toch al stats bij aan het houden bent waarin staat dat speler X al Y aantal competitive heeft gewonnen, laat hem dan gewoon competitive in.
Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.
Verwijderd

Wat vinden jullie van mijn inventory
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2015 16:03 ]
Netjes, mooi mesje ook!Verwijderd schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 16:03:
Wat vinden jullie van mijn inventory, heb er zelf 20 euro in totaal voor betaald ofzo
3e kistje wat ik unboxte zat een mooie knife in, deze paar keer getrade tot ik een leuke Huntsman Knife Fade had en vervolgens gescamd.
Sindsdien open ik behoorlijk wat cases
Verwijderd
Als ik uit een case een mooie skin haal voor een gun die ik nooit gebruik dan verkoop ik m gelijk. Daarom heb ik alleen nog maar een Stattrak P2000 Ivory 
Lijkt me wel leuk om ns een mesje uit zo'n case te trekken
Lijkt me wel leuk om ns een mesje uit zo'n case te trekken
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2015 16:47 ]
Kom ik aan met m'n chroma kistenGideon_92 schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 15:13:
[afbeelding]
Eindelijk geen Silver Noob meer
Wel geinig 
Iemand die DMG is met 69 wins en iemand die net GNI is met 108.
Ben zelf GNM met 121 wins.
Heb daarom ook iets van 35 cases.
Ik heb nog nooit een case geopend.Gideon_92 schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 16:38:
[...]
Netjes, mooi mesje ook!
[...]
3e kistje wat ik unboxte zat een mooie knife in, deze paar keer getrade tot ik een leuke Huntsman Knife Fade had en vervolgens gescamd.
Sindsdien open ik behoorlijk wat cases
hallo iedereen, ben nieuw hier en mn rank is gn1.
daar heb ik ervaring mee. nadat win 10 geinstalleerd was werd ik geinvite voor comp en doordat nvidea control panel niet meer werkte (na herinstallatie wel) runde t spel op mijn igpu, waardoor ik 15 fps had...Brogala schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 22:48:
[...]
Ga maar eens van 60 naar 30 FPS, kijken of je dan nog hetzelfde aimt
Dat ik zo veel wins heb en pas GN1 ben is omdat ik zonder enige ervaring ooit gelijk begonnen ben met competetief en zo keihard erachter kwam dat ik bagger was. Sindsdien is het een grind om hoger te komen, ergeren aan mezelf dat ik af en toe bagger speel, ergeren aan teammates dat ze bagger spelen en soms vraag ik me af of ze uberhaupt wel nadenken.PetNL schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 17:03:
Wel geinig
[...]
Ik heb nog nooit een case geopend.Heb daarom ook iets van 35 cases.
En gewoon je kistjes verkopen totdat je genoeg hebt om er 1 te openen
Bij mij begon die vrolijk in 3d modusvlam12 schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 19:17:
hallo iedereen, ben nieuw hier en mn rank is gn1.
[...]
daar heb ik ervaring mee. nadat win 10 geinstalleerd was werd ik geinvite voor comp en doordat nvidea control panel niet meer werkte (na herinstallatie wel) runde t spel op mijn igpu, waardoor ik 15 fps had...
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Nice heb je goed gedaanVerwijderd schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 16:03:
[afbeelding]
Wat vinden jullie van mijn inventory, heb er zelf 20 euro in totaal voor betaald ofzo

Overigens is mijn laatste aanwinst een zwaar lelijke M4 Asii met een .999 float(op 3 na laagste wereldwijd volgens mij). Bestaat naar mijn weten slechts 1 Asii M4 met een .9999 float, stiekem is dat ding toch wel mijn grail
Vandaag nog een aantal potjes kunnen spelen, en waar we gisteren gelukkig uit Silver gingen naar GN1 mag ik vandaag zeggen:

En deze kwam ik vandaag in de lobby ook tegen, was zeker een glimlach waard. Happy vac.

En deze kwam ik vandaag in de lobby ook tegen, was zeker een glimlach waard. Happy vac.
Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.
Deagle only op maps als Log en die rank verdwijnt als sneeuw voor de zonVerwijderd schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 21:41:
Rip smurf, nu heb ik 3 eagles.
Verwijderd
Eerste 4 verloren express en toen 'perongelijk' 3 aces in 1 pot, zat meteen vanaf gn1 tegen dmg het volgende potje. En toen allemaal op rij gewonnen behalve 1 ofzo. Toen nog een keer 35-9 tegen DMG/LE hielp denk ik ook niet mee voor een lagere rank.xeroamd schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 21:57:
[...]
Deagle only op maps als Log en die rank verdwijnt als sneeuw voor de zon
http://www.twitch.tv/ronaldoholland/v/9336527
Is de kwaliteit een beetje acceptabel, of moet dat beter kunnen met 5 Mbit up? Ik gebruik nu Open Broadcaster Software met 1800 ks/s max bitrate. Resolutie = 1280 x 720. Net als ingame.
Is de kwaliteit een beetje acceptabel, of moet dat beter kunnen met 5 Mbit up? Ik gebruik nu Open Broadcaster Software met 1800 ks/s max bitrate. Resolutie = 1280 x 720. Net als ingame.
...
Beter dan ik van sommige populairdere streamers gewend ben.Luxicon schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 22:26:
http://www.twitch.tv/ronaldoholland/v/9336527
Ook gewoon weer die typische lui met:
14 jarige klepzeikerd: "Oh my god you noob you're so bad"
Net iets te serieus op ingaande wel toffe gast: "Shut the fuck up you're the worst in our team"
Oke top bedankt, en ze waren best aan het flamen ja, als je dat bedoeld.PetNL schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 22:41:
[...]
Beter dan ik van sommige populairdere streamers gewend ben.
Ook gewoon weer die typische lui met:
14 jarige klepzeikerd: "Oh my god you noob you're so bad"
Net iets te serieus op ingaande wel toffe gast: "Shut the fuck up you're the worst in our team"
maakt ook niet uit in welke rank je speelt gewoon
...
Ik zelf stream op kwaliteit zoals dit:Luxicon schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 22:44:
[...]
Oke top bedankt, en ze waren best aan het flamen ja, als je dat bedoeld.
http://www.twitch.tv/wambamnl/v/9178176
Ik kan hem hoger zetten sinds ik mn I7 in mn pc heb, want ik speelde altijd op een i5.
De zwarte beelden zijn omdat ik dan alt + tab doe.
Moet ik nog even iets voor aanpassen.
[ Voor 10% gewijzigd door Ryada op 01-08-2015 22:51 ]
Steam: Ryada.
Dat ziet er net iets beter uit denk ik, maar niet heel drastisch. Ik heb ook een i7 (wel de laptop variant), maar jij hebt 10 Mbit up meen ik? Dan zou de bitrate hoger dan bij mij kunnen. Heb jij trouwens ook een redelijk lage resolutie ingame? Oja, bij mij doet de monitor capture het niet. Als ik nu naar het desktop ga zet ik de game capture uit en zet even een wallpaper in beeld..wambamNL schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 22:48:
[...]
Ik zelf stream op kwaliteit zoals dit:
http://www.twitch.tv/wambamnl/v/9178176
Ik kan hem hoger zetten sinds ik mn I7 in mn pc heb, want ik speelde altijd op een i5.
[ Voor 5% gewijzigd door Luxicon op 01-08-2015 22:54 ]
...
Ik belast niet het volledige, ik kan de kwaliteit hoger zetten. Maar dat staat nu lager dan ik zou kunnen omdat hoger met mn i5 een input lagg te voorschijn kwam.Luxicon schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 22:53:
[...]
Dat ziet er net iets beter uit denk ik, maar niet heel drastisch. Ik heb ook een i7 (wel de laptop variant), maar jij hebt 10 Mbit up meen ik? Dan zou de bitrate hoger dan mij kunnen. Heb jij trouwens ook een redelijk lage resolutie ingame? Oja, bij mij doet de monitor capture het niet. Op dat moment, ziet OBS geen monitor, maar tijdens het toevoegen wel. Als ik nu naar Windows ga zet ik de game capture uit en zet even een wallpaper in beeld..
Ik ga vanavond nog even kutten met mijn streaming settings, zodat ik wat betere kwaliteit krijg
Irritant is dat.Luxicon schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 22:44:
[...]
Oke top bedankt, en ze waren best aan het flamen ja, als je dat bedoeld.
Van de week nog een potje gehad waar ik vrijwel het hele team carry maar toen gingen ze mij in het Spaans ineens lopen afzeiken. En ook gewoon de communicatie lopen verstoren als ik als enige over was.
Ja precies, het is mooi als het nog beter kan, maar CS GO moet wel lekker snel blijven natuurlijk. Als je ping erg omhoog gaat, of je minder snel hits hebt schiet het niet op.wambamNL schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 22:55:
[...]
Ik belast niet het volledige, ik kan de kwaliteit hoger zetten. Maar dat staat nu lager dan ik zou kunnen omdat hoger met mn i5 een input lagg te voorschijn kwam.
Ik ga vanavond nog even kutten met mijn streaming settings, zodat ik wat betere kwaliteit krijg
Trouwens, op standaard formaat is de kwaliteit bij jou wel een stuk strakker.
[ Voor 6% gewijzigd door Luxicon op 01-08-2015 22:58 ]
...
Precies dat.Luxicon schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 22:56:
[...]
Ja precies, het is mooi als het nog beter kan, maar CS GO moet wel lekker snel blijven natuurlijk. Als je ping erg omhoog gaat, of je minder snel hits hebt schiet het niet op.
Had ik van de week ook, was een potje ESEA aan het spelen, en ik deed mn best maar het wou niet lukken, calls maak ik prima etc.PetNL schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 22:55:
[...]
Irritant is dat.
Van de week nog een potje gehad waar ik vrijwel het hele team carry maar toen gingen ze mij in het Spaans ineens lopen afzeiken. En ook gewoon de communicatie lopen verstoren als ik als enige over was.
Word er op het einde fking hard op mij geflamed dat ik niks doe en niet communiceer.
Toen maar de mute erop gegooid.
Na de game komt hij aanzetten via de website van dat ik niks doe en dat ze betalen zodat ze niet met spelers zoals mij komen etc.
Was uiteindelijk wel vermakelijk hoe hard een 17 jarige kan flamen.
Verwijderd
Iemand tips om niet gescamt te worden door CSGOLounge te traden? Ik wil graag mn flip knife fade FN omhoog traden naar een karambit
. Als je een goede offer hebt moet je het ook maar ff laten weten
Verwijderd
Betaal jij voor esea?wambamNL schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 22:58:
[...]esea[..]
Allebeide in ieder geval een volger erbij 
Succes met streamen!
Succes met streamen!
Doet me altijd nog denken aan die lui van myg0t, van die krakende puberale stemmetjes die keihard gingen ragen als er 1 op de server zat.wambamNL schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 22:58:
[...]
Precies dat.
[...]
Had ik van de week ook, was een potje ESEA aan het spelen, en ik deed mn best maar het wou niet lukken, calls maak ik prima etc.
Word er op het einde fking hard op mij geflamed dat ik niks doe en niet communiceer.
Toen maar de mute erop gegooid.
Na de game komt hij aanzetten via de website van dat ik niks doe en dat ze betalen zodat ze niet met spelers zoals mij komen etc.
Was uiteindelijk wel vermakelijk hoe hard een 17 jarige kan flamen.
Nope had een maand gratis gekregen
Haha, dankje.PetNL schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 23:01:
Succes met streamen!
[...]
Doet me altijd nog denken aan die lui van myg0t, van die krakende puberale stemmetjes die keihard gingen ragen als er 1 op de server zat.
Ach ik kan best wel wat rage hebben, behalve als mensen gaan liegen dan is het gewoon klaar.
Top! Hopelijk kan ik vaak met premades spelen, want random is het best rot, maar dan zet ik de stream ook gewoon aan.PetNL schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 23:01:
Succes met streamen!
[...]
Doet me altijd nog denken aan die lui van myg0t, van die krakende puberale stemmetjes die keihard gingen ragen als er 1 op de server zat.
...
Verwijderd
ts3.nehox.nlLuxicon schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 23:04:
[...]
Top! Hopelijk kan ik vaak met premades spelen, want random is het best rot, maar dan zet ik de stream ook gewoon aan.
Heb ik als GN speler daar ook wat te vinden? Wil niet mensen die serieuzer spelen dan ik expres in de weg zitten namelijk.
Weet wel snel de mute knop te vinden nu.
Ik speel alleen maar random want ik ken verder niemand die CS speelt dus ik ben dat na die 170u CS:GO nu wel gewendwambamNL schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 23:04:
[...]
Nope had een maand gratis gekregen
[...]
Haha, dankje.
Ach ik kan best wel wat rage hebben, behalve als mensen gaan liegen dan is het gewoon klaar.
Thanks! Die zet ik in m'n lijst. Dat deed ik eerder niet omdat ik niet zo'n hoge rank heb.
...
ESEA kan je als gold nova speler ook wel wat te vinden hebben hoor, balans is er wel redelijk op sommige matches na.PetNL schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 23:14:
Heb ik als GN speler daar ook wat te vinden? Wil niet mensen die serieuzer spelen dan ik expres in de weg zitten namelijk.
[...]
Ik speel alleen maar random want ik ken verder niemand die CS speelt dus ik ben dat na die 170u CS:GO nu wel gewendWeet wel snel de mute knop te vinden nu.
Persoonlijk zijn de servers wel beter, maar vind ik MM vanwege de kosten voor ESEA veel relaxder.
Als je ook ESEA gaat spelen, laat het me weten want dan gaan we wel samen puggen.
Verwijderd
We hebben alles van silver tot aan GE+!Luxicon schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 23:18:
[...]
Thanks! Die zet ik in m'n lijst. Dat deed ik eerder niet omdat ik niet zo'n hoge rank heb.
Doelde eigenlijk op die teamspeak.wambamNL schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 23:18:
[...]
ESEA kan je als gold nova speler ook wel wat te vinden hebben hoor, balans is er wel redelijk op sommige matches na.
Persoonlijk zijn de servers wel beter, maar vind ik MM vanwege de kosten voor ESEA veel relaxder.
Als je ook ESEA gaat spelen, laat het me weten want dan gaan we wel samen puggen.
Maar wat is ESEA? Soort van closed community met CS GO spelers?
Verwijderd
Nee is een van de (cevo, esea, faceit zijn de grote) 3rd party elo servers. Hier bouw je dus je rank weer opnieuw op. Ze bieden vaak betere servers, betere spelers (esea vooral, hier gaan mensen vaak na GE heen voor 'echte' potten) 128t, strakkere rules ingame en een meer competitive setting.PetNL schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 23:22:
[...]
Doelde eigenlijk op die teamspeak.
Maar wat is ESEA? Soort van closed community met CS GO spelers?
Wist ik niet 
Heb via twitch wel van ESEA en FaceIt finales gekeken dus dacht dat het puur voor pro's was.
Misschien als ik ook wat serieuzer ga spelen dat ik er over nadenk.
Als iemand trouwens goedkoop(gratis) cases wil hebben zeg het even, anders gooi ik ze zo op de marketplace.
Heb Huntsman, Chroma, Chroma 2, Phoenix, Breakout, en 1 E-Sports 2014.
Heb via twitch wel van ESEA en FaceIt finales gekeken dus dacht dat het puur voor pro's was.
Misschien als ik ook wat serieuzer ga spelen dat ik er over nadenk.
Als iemand trouwens goedkoop(gratis) cases wil hebben zeg het even, anders gooi ik ze zo op de marketplace.
[ Voor 11% gewijzigd door PetNL op 01-08-2015 23:50 ]
Verwijderd
Ik ben wel geintresseerd in Chroma 2, zeg maar ff hoeveel je er hebt en wat je er voor wiltPetNL schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 23:47:
Heb ik 3 van en hoef er op zich niets voor terug. Als traden niet zomaar kan doe dan een gun die je kwijt wilt.Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 00:09:
[...]
Ik ben wel geintresseerd in Chroma 2, zeg maar ff hoeveel je er hebt en wat je er voor wilt
Verwijderd
Add me maarPetNL schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 00:51:
[...]
Heb ik 3 van en hoef er op zich niets voor terug. Als traden niet zomaar kan doe dan een gun die je kwijt wilt.
Heb je er een screenshot van?Verwijderd schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 22:59:
Iemand tips om niet gescamt te worden door CSGOLounge te traden? Ik wil graag mn flip knife fade FN omhoog traden naar een karambit. Als je een goede offer hebt moet je het ook maar ff laten weten
Graag, als ie fatsoenlijke fade heeft ben ik wel geinteresseerd.
Verwijderd
Ik hoop dat de screens nu wel werken

Laat ook even weten wat je denkt dat ie waard is als je hem niet wilt
Zou je je steam kunnen linken? Kunnen we het er even over hebbenVerwijderd schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 13:59:
Ik hoop dat de screens nu wel werken![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
http://steamcommunity.com/id/thomaswolf/
Met jou traden is een stuk betrouwbaarder dan met een random rus hoop ik
Met jou traden is een stuk betrouwbaarder dan met een random rus hoop ik
Ben sinds kort ook begonnen aan CS:GO, kan eindelijk competitief spelen, maar word al tegen aardig goede gasten gematcht...
Niet toevallig iemand die me door de laatste 6 wins kan helpen, zodat ik deze ranking vast houd?
Niet toevallig iemand die me door de laatste 6 wins kan helpen, zodat ik deze ranking vast houd?
^ Goed zijn ze niet, maar je zult dan een 5 man stack moeten hebben, wil je met iemand samen spelen. Hoor veel over de Teamspeak van Nehox; ts3.nehox.nl
Succes
Succes
Vond toch dat ik het aardig goed deed haha, Master Guardian is niet slecht toch?eXec schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 18:13:
^ Goed zijn ze niet, maar je zult dan een 5 man stack moeten hebben, wil je met iemand samen spelen. Hoor veel over de Teamspeak van Nehox; ts3.nehox.nl
Succes
Maar thanks voor de tip, zal vanavond eens naar kijken :)! Hopen dag ik Master Guardian ranking kan vasthouden
Nee, het is een elo rank, en al zou iemand met je spelen zodat je inderdaad rond mg komt, ga je vanzelf naar je eigen rank als je soloquet. Ik weet niet of je ervaring hebt met cs, maar zo niet, is het echt niet leuk om met zo'n iemand te spelenTheMadd schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 17:41:
Ben sinds kort ook begonnen aan CS:GO, kan eindelijk competitief spelen, maar word al tegen aardig goede gasten gematcht...
[afbeelding]
Ahh ELO ken ik welBatmanNL schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 20:30:
[...]
Nee, het is een elo rank, en al zou iemand met je spelen zodat je inderdaad rond mg komt, ga je vanzelf naar je eigen rank als je soloquet. Ik weet niet of je ervaring hebt met cs, maar zo niet, is het echt niet leuk om met zo'n iemand te spelen
Verwijderd
Spam/werving is niet gewenst/toegestaan op Tweakers.
[ Voor 86% gewijzigd door psychoclown op 11-08-2015 18:20 ]
Ben weer wat cs go aan het spelen, competitive eindelijk weer een rank gekregen, de 2 ak'tjes. werkt het bij cs go nou ook zoals in league of legends qua elo ? Ik ben eerder ook dat soort rondje/sterretje geweest.
Verwijderd
Het werkt precies hetzelfde als bij league of legends,Nutral schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 04:04:
Ben weer wat cs go aan het spelen, competitive eindelijk weer een rank gekregen, de 2 ak'tjes. werkt het bij cs go nou ook zoals in league of legends qua elo ? Ik ben eerder ook dat soort rondje/sterretje geweest.
http://images.akamai.stea...DF60EA6C19448350DE8A58F6/
Hier een afbeelding van het ranking systeem.
Misschien had je wel gewoon luck, wie weet. Je zult eerst een tijdje moeten spelen (10x winnen) om echt je eigen rank te krijgen. Maar misschien ben jij wel gewoon een mlg quickscoper en begin jij inderdaad in master guardian.TheMadd schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 20:48:
[...]
Ahh ELO ken ik wel, maar ik heb vijf potjes gespeeld (4 winst 1 tie), allemaal soloque
. Dat betekent dan toch dat ik juist op het Master Guardian niveau thuis hoor?
De meeste mensen (dat ik iig weet) beginnen in silver/nova.
Ik ben toch een beetje verbaasd.
Een kleine 10 dagen geleden heb ik dan eindelijk CS-GO geinstalleerd. Ik heb het gekocht met de laatste steam sale.
Het was ruim 7 jaar geleden dat ik Counter Strike Source heb gespeeld, en dat speelde ik enkel op public niveau. En dan vooral bergen Zombie madness, surfen en zombie escape
Dus ik moest weer even aanpassen naar het feit dat Counter strike heel anders speelt dan Battlefield...
Mezelf even snel ingelezen in het spel, de gameplay en wat ik allemaal moet weten en aan de slag maar.
Level 3 heb ik na 20 uur bereikt dus tijd voor de eerste competitive game, welke meteen met winst werd afgesloten. En die daarna ook.
Toen liep ik wel even tegen de 2 max en dan 21 uur cooldown aan. Beetje jammer.
In ieder geval heb ik gisteren dan mijn laatste win binnengeharkt. Allemaal met randoms. Naast de 10 gewonnen matches heb ik er 5~6 verloren ongeveer.
Waar ik nu wel gigantisch van versteld sta is dat ik ben ingeschaal op Elite Master Guardian
...
Ik kan niet overweg met de AWP, ik kan niet meer dan 10 kogels sprayen (dan neemt de recoil over), het zogeheten "peaken"(heb ik opgezocht
) beheers ik niet.
Zijn deze zaken, en dan met name de recoil, dingen die in deze klasse, EMG, wel of niet standaard zijn.
Ik heb natuurlijk mijn fair share aan shooters gespeeld, en heb zodoende een redelijke aim, het voelt toch alsof ik wel erg hoog ingeschaald ben nu
http://steamcommunity.com/id/ErAdiCToR/screenshots/ voor een paar partij resultaten.
Een kleine 10 dagen geleden heb ik dan eindelijk CS-GO geinstalleerd. Ik heb het gekocht met de laatste steam sale.
Het was ruim 7 jaar geleden dat ik Counter Strike Source heb gespeeld, en dat speelde ik enkel op public niveau. En dan vooral bergen Zombie madness, surfen en zombie escape
Dus ik moest weer even aanpassen naar het feit dat Counter strike heel anders speelt dan Battlefield...
Mezelf even snel ingelezen in het spel, de gameplay en wat ik allemaal moet weten en aan de slag maar.
Level 3 heb ik na 20 uur bereikt dus tijd voor de eerste competitive game, welke meteen met winst werd afgesloten. En die daarna ook.
In ieder geval heb ik gisteren dan mijn laatste win binnengeharkt. Allemaal met randoms. Naast de 10 gewonnen matches heb ik er 5~6 verloren ongeveer.
Waar ik nu wel gigantisch van versteld sta is dat ik ben ingeschaal op Elite Master Guardian
Ik kan niet overweg met de AWP, ik kan niet meer dan 10 kogels sprayen (dan neemt de recoil over), het zogeheten "peaken"(heb ik opgezocht
Zijn deze zaken, en dan met name de recoil, dingen die in deze klasse, EMG, wel of niet standaard zijn.
Ik heb natuurlijk mijn fair share aan shooters gespeeld, en heb zodoende een redelijke aim, het voelt toch alsof ik wel erg hoog ingeschaald ben nu
http://steamcommunity.com/id/ErAdiCToR/screenshots/ voor een paar partij resultaten.
Verwijderd
ErA schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 09:48:
...
) beheers ik niet.
Dan heb jij het knap gedaan, Ik zag dat je een paar keer tegen de 30 kills aan zat en 10 deaths, dus dat heb je heel netjes gedaan!
Vandaar dat je ook in MGE(Double AK) bent geplaatst, als je al die andere aspecten zoals:
Peeken, Sprayen en spots callen.
Moet het geen probleem zijn dat je in MGE bent geplaatst en je uit eindelijk veel beter wordt als je meer speelt.
Dan heb jij het knap gedaan, Ik zag dat je een paar keer tegen de 30 kills aan zat en 10 deaths, dus dat heb je heel netjes gedaan!
Vandaar dat je ook in MGE(Double AK) bent geplaatst, als je al die andere aspecten zoals:
Peeken, Sprayen en spots callen.
Moet het geen probleem zijn dat je in MGE bent geplaatst en je uit eindelijk veel beter wordt als je meer speelt.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2015 09:54 ]
Wat voor mij helpt om die headshots te krijgen en spray een beetje onder controle te krijgen speel ik die 1v1 servers.ErA schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 09:48:
Ik ben toch een beetje verbaasd.
Het was ruim 7 jaar geleden dat ik Counter Strike Source heb gespeeld, en dat speelde ik enkel op public niveau. En dan vooral bergen Zombie madness, surfen en zombie escape![]()
Waar ik nu wel gigantisch van versteld sta is dat ik ben ingeschaal op Elite Master Guardian...
Ik kan niet overweg met de AWP, ik kan niet meer dan 10 kogels sprayen (dan neemt de recoil over), het zogeheten "peaken"(heb ik opgezocht) beheers ik niet.
Ik heb natuurlijk mijn fair share aan shooters gespeeld, en heb zodoende een redelijke aim, het voelt toch alsof ik wel erg hoog ingeschaald ben nu![]()
http://steamcommunity.com/id/ErAdiCToR/screenshots/ voor een paar partij res.
En wat de pros ook zeggen: oefenen, oefenen, eten, oefenen, oefenen, oefenen, eten, oefenen. Slapen. Etc etc. Je word geen global elite in een week, je zult er voor moeten werken
En als master guardian elite te hoog voor je is, zul je vanzelf naar beneden ranken.
Succes
Verwijderd
Ik heb een algemene vraag,
Ik heb 2 CS:GO accounts, 1=LE en 1=LEM. Dit betekent dat ik ''SMURF''
Maar LE en LEM is toch geen smurfen? het is in principe precies hetzelfde.
Hoe denken jullie daar over?
moet gewoon kunnen tochVerwijderd schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 10:00:
Ik heb een algemene vraag,
Hier
Main = LEM, Smurf = LEM (sinds gisteren)
Verwijderd
Grats, Op mijn main speel ik samen met vrienden, en op mijn smurf doe ik alles solo queue gewoon om te kijken hoe ver ik kan komen zonder hulp van mensen die supreme/global zijn.therobber schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 10:02:
[...]
moet gewoon kunnen toch
Hier
Gisteravond meer mensen naar Mouseports vs Hellraisers gekeken? Ik vond et een leuk event en allemaal wat luchtiger dan we normaal gewend zijn. Ook de matches vond ik vrij onvoorspelbaar en heb een aantal hele leuke dingen gezien
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Verwijderd
Volgens mij heb ik wat gemist gister... DAMN...teupje schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 10:09:
Gisteravond meer mensen naar Mouseports vs Hellraisers gekeken? Ik vond et een leuk event en allemaal wat luchtiger dan we normaal gewend zijn. Ook de matches vond ik vrij onvoorspelbaar en heb een aantal hele leuke dingen gezien
Boostedtherobber schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 10:02:
[...]
moet gewoon kunnen toch
Hier
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
nah just legit
Rank up was zelfs met Breekijzer erbij dus niet boosted
Ja het was spannend en erg tof om te zien die matchesVerwijderd schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 10:10:
[...]
Volgens mij heb ik wat gemist gister... DAMN...
Verwijderd
Was het op twitch? want dan hebben ze er een highlight van gemaakt, anders moet ik zoeken op youtubeteupje schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 10:50:
[...]
Ja het was spannend en erg tof om te zien die matches
Jups was op Twitch. 50.000 viewers ongeveer.Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 10:51:
[...]
Was het op twitch? want dan hebben ze er een highlight van gemaakt, anders moet ik zoeken op youtube
GAME1 YouTube: Acer Predator Masters - Hellraisers vs Mousesports map1 cache Grand Final
GAME2 YouTube: Acer Predator Masters - Hellraisers vs Mousesports map2 dust2
GAME3 YouTube: Acer Predator Masters - Hellraisers vs Mousesports map3 overpass
GAME4 YouTube: Acer Predator Masters - Hellraisers vs Mousesports map4 train
GAME5 YouTube: Acer Predator Masters - Hellraisers vs Mousesports map5 cbble
GAME6 YouTube: Acer Predator Masters - Hellraisers vs Mousesports map6 mirage
Aub
Verwijderd
HELD! +1teupje schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 10:53:
[...]
Jups was op Twitch. 50.000 viewers ongeveer.
GAME1 YouTube: Acer Predator Masters - Hellraisers vs Mousesports map1 cache Grand Final
Aub
Thx! Ik moest werken dit weekend dus heb vrijdag alleen Hellraisers tegen TSM kunnen kijken.teupje schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 10:53:
[...]
Jups was op Twitch. 50.000 viewers ongeveer.
Aub
Fixed that for you
Anyway ik ga weer even een break nemen van competitive. Ondanks alle mooie potjes afgelopen weekend, vind ik het weer tijd voor een korte break (feel like im burned).
[ Voor 41% gewijzigd door TheAnthonyNL op 03-08-2015 10:55 ]
Mouseports begon met 1-0 voorsprong, vandaar maar 6 matches.
Had iets met de winners/loser brackets te maken begreep ik.
Phff, random que heeft het weer gedaan...
2 weken geleden kreeg ik een 7 days ban omdat ik te vaak gekickt was. (Laatste potje kickte een vriend mij omdat 2 andere mensen waren geleaved. Daardoor dus een 7daagse cooldown, nou ff balen maar is niet anders,,,,
Gister was dan eindelijke me cooldown voorbij. 3 potjes gespeeld met vrienden, 3 gewonnen, meteen gepromoveerd!
Dacht doe nog 1 potje voor die 'geweldige' missies. Dus ik random que voor een potje in Cobblestone. Voor de eerste ronde vertel ik mijn team dat dit de eerste keer is dat ik een potje comp in Cooblestone doe. Ik had me uiteraard een beetje verdiept via Google en vermelde dat ook.
Na de eerste ronde stond ik 3/0/0. De rest van het team 0/0/1. Blijkbaar was dat voor hun een goede rede om mij te kicken..
. En daar ging ik, om een of andere redenen hoefde niemand er over na te denken en was ik gekickt voor dat ik überhaupt op 'U' kon drukken om te vragen waarom dit gebeurde.
Al met al, na 1 week cooldown, 3e potje word ik zonder rede gekickt en heb ik weer 1 week cooldown....
Off: Ark-Survival blijkt een goed spel te zijn!
2 weken geleden kreeg ik een 7 days ban omdat ik te vaak gekickt was. (Laatste potje kickte een vriend mij omdat 2 andere mensen waren geleaved. Daardoor dus een 7daagse cooldown, nou ff balen maar is niet anders,,,,
Gister was dan eindelijke me cooldown voorbij. 3 potjes gespeeld met vrienden, 3 gewonnen, meteen gepromoveerd!
Dacht doe nog 1 potje voor die 'geweldige' missies. Dus ik random que voor een potje in Cobblestone. Voor de eerste ronde vertel ik mijn team dat dit de eerste keer is dat ik een potje comp in Cooblestone doe. Ik had me uiteraard een beetje verdiept via Google en vermelde dat ook.
Na de eerste ronde stond ik 3/0/0. De rest van het team 0/0/1. Blijkbaar was dat voor hun een goede rede om mij te kicken..
Al met al, na 1 week cooldown, 3e potje word ik zonder rede gekickt en heb ik weer 1 week cooldown....
Hoe krijg je et in godsnaam voor elkaar om overal zomaar gekicked te worden? Ik ben echt nog nooit gekicked geloof ik in 600 uur CS.0stone0 schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 11:02:
Phff, random que heeft het weer gedaan...
2 weken geleden kreeg ik een 7 days ban omdat ik te vaak gekickt was. (Laatste potje kickte een vriend mij omdat 2 andere mensen waren geleaved. Daardoor dus een 7daagse cooldown, nou ff balen maar is niet anders,,,,![]()
Gister was dan eindelijke me cooldown voorbij. 3 potjes gespeeld met vrienden, 3 gewonnen, meteen gepromoveerd!![]()
Dacht doe nog 1 potje voor die 'geweldige' missies. Dus ik random que voor een potje in Cobblestone. Voor de eerste ronde vertel ik mijn team dat dit de eerste keer is dat ik een potje comp in Cooblestone doe. Ik had me uiteraard een beetje verdiept via Google en vermelde dat ook.![]()
Na de eerste ronde stond ik 3/0/0. De rest van het team 0/0/1. Blijkbaar was dat voor hun een goede rede om mij te kicken... En daar ging ik, om een of andere redenen hoefde niemand er over na te denken en was ik gekickt voor dat ik überhaupt op U kon drukken om te vragen waarom dit gebeurde.
![]()
Al met al, na 1 week cooldown, 3e potje word ik zonder rede gekickt en heb ik weer 1 week cooldown....![]()
Al sla je me dood... De eerste 7days ban was voor mij al een hele shock... Kan me ook niet herinneren dat ik die week een 1day cooldown had gekregen..teupje schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 11:06:
[...]
Hoe krijg je et in godsnaam voor elkaar om overal zomaar gekicked te worden? Ik ben echt nog nooit gekicked geloof ik in 600 uur CS.
Verwijderd
Let me guess, Het waren russen?0stone0 schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 11:07:
[...]
Al sla je me dood... De eerste 7days ban was voor mij al een hele shock... Kan me ook niet herinneren dat ik die week een 1day cooldown had gekregen..
Die vinden het normaal om de top fragger te kicken als hij/zij niet russisch is.
Ik weet niet zeker of het russen waren, eerlijk gezegd zal het me niet verbazen. Zei weten natuurlijk niet dat ik net van een 7 dagen ban kom en dat ik door die ene kick meteen nog een 7 dagen ban krijg...Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 11:12:
[...]
Let me guess, Het waren russen?
Die vinden het normaal om de top fragger te kicken als hij/zij niet russisch is.
Dus als ik het goed begrijp moet ik na deze cooldown 14 dagen niet gekicked worden voordat ik een 'level' omlaag ga... Leuk systeem!
Ach, ik ga over 6 dagen op vakantie voor een week. Dus als ik terug kom voor de zekerheid 2 dagen niet spelen, dan moet het weer te doen zijn..
[ Voor 11% gewijzigd door 0stone0 op 03-08-2015 11:15 ]
Verwijderd
Jij kan er niets aan doen dat je gekicked werd.0stone0 schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 11:14:
[...]
Ik weet niet zeker of het russen waren, eerlijk gezegd zal het me niet verbazen. Zei weten natuurlijk niet dat ik net van een 7 dagen ban kom en dat ik door die ene kick meteen nog een 7 dagen ban krijg...
Dus als ik het goed begrijp moet ik na deze cooldown 14 dagen niet gekicked worden voordat ik een 'level' omlaag ga... Leuk systeem!
Best lullig 14 dagen ban..
Klopt, helaas (maar begrijpelijk) scheert Valve alles over 1 kam. Zo staat hun hele site / forum vol met stukjes tekst zoals:Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 11:15:
[...]
Jij kan er niets aan doen dat je gekicked werd.
Best lullig 14 dagen ban..
Important:
Counter-Strike: Global Offensive bans are not negotiable. If an automated ban is determined to have been issued incorrectly, it will automatically be rolled back by our servers. Steam Support cannot modify a matchmaking ban. If you wish to discuss this system with the community, you can do so here.
Steam Support cannot modify or reverse a matchmaking cooldown or ban, regardless of the circumstances under which it was issued.
Ook leuk is de cooldown die je kan krijgen als je te veel mensen kickt. Toen ik nog veel yoloqueue deed heb ik wel eens een paar potjes op rij een random gehad die afk stond of expres teamdamage etc. Die kick je dus, maarja ik had blijkbaar te veel mensen gekickt(terecht, niet om te trollen dus) dus kreeg ik een cooldown van een dag...
Gelukkig was dat silver niveau en laaaaaaaaaaang geleden, maar toch het is mogelijk.
Gelukkig was dat silver niveau en laaaaaaaaaaang geleden, maar toch het is mogelijk.
Het bannen met tijdsperiode's werkt met stappen.
Quote van een csgo dev
Je moet dus al het één en ander in je historie hebben om aan een 7 dagen ban te komen. Zeker dat het niet aan jou ligt dat je altijd wordt gekicked?
PS: Speel met een 5 man queue (of minstens met 2 samen) zodat je niet gekicked kan worden.
Quote van een csgo dev
SourceThe rules are as follows: every cooldown increases the offense level by one level and after cooldown expires and a clean week goes by the offense level goes down by one level. First level offenders receive a 30 min cooldown, second level = 2 hr, third level = 24 hr, fourth and higher levels = 7 days. The confusion might arise for extreme abusers of the system whose offense level went beyond level 4 now.
Here's an example: A player reaches offense level 4 and gets their first 7 day cooldown on Jan 1, it expires on Jan 8 -- this means player can play, but their offense level stays at 4 for the duration of one more week. If player commits a competitive offense on Jan 8 then offense level is increased to level 5 and player is penalized with another 7 day cooldown. That cooldown expires on Jan 15 -- again, this means that player can play, but their offense level stays at level 5 for the duration of one more week. So, after the clean week goes by on Jan 22 the offense level goes down by one level to level 4. Committing a competitive offense on Jan 22 will increase it again to level 5 and assign a 7 day cooldown according to the rules listed above.
Essentially if you got your second or third 7 day cooldown in a row this means you need to have two or three clean weeks after it expires before it goes down to offense level 3 which is penalized with a 2 hr cooldown.
-Vitaliy
Je moet dus al het één en ander in je historie hebben om aan een 7 dagen ban te komen. Zeker dat het niet aan jou ligt dat je altijd wordt gekicked?
PS: Speel met een 5 man queue (of minstens met 2 samen) zodat je niet gekicked kan worden.
Steam: Grim
Ik solo-quede v/d week met 3 medelanders(in party) en 1 mute (geen mic). Bij matchpoint bij een 15-10 score doen deze medelanders een votekick tegen de mute die bottomfragde met als commentaar "hij is geboost, kick em want verdient de rank niet".
Eigenlijk was dit de meest trieste actie die ik tot nu toe tegengekomen ben. Niet van russen dus.
Wat dat betreft kan je beter in ronde 3 gekickt worden dan bij matchpoint. Maar als ik jou was, zou ik een 2e accountje aanschaffen, eentje die minder kickgevoelig is.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Of misschien normaal gaan spelen.0stone0 schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 11:14:
[...]
Ik weet niet zeker of het russen waren, eerlijk gezegd zal het me niet verbazen. Zei weten natuurlijk niet dat ik net van een 7 dagen ban kom en dat ik door die ene kick meteen nog een 7 dagen ban krijg...
Ach, ik ga over 6 dagen op vakantie voor een week. Dus als ik terug kom voor de zekerheid 2 dagen niet spelen, dan moet het weer te doen zijn..
Je hebt namelijk ook al 30 min, 2 uur, en 1 day ban gehad.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
dat is volgens mij niet helemaal het geval bij een ban ivm te vaak gekicked worden, daar krijg je na een x-tal kicks direct een 7 dagen cooldown en vanaf dat moment binnen x tijd direct na een kick weer 7 dagen cooldown.hexta schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 11:31:
[...]
Of misschien normaal gaan spelen.
Je hebt namelijk ook al 30 min, 2 uur, en 1 day ban gehad.
Wel kan je je afvragen waarom ze je zo vaak kicken en daar misschien wat aan doen.
Dat bedoelde ik dus, er zal van zijn kant waarschijnlijk ook iets zijn waardoor hij vaak gekicked word. Russen of niet, het lijkt me sterk dat je dan nog zo vaak gekicked word.MisterEagle schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 11:49:
[...]
dat is volgens mij niet helemaal het geval bij een ban ivm te vaak gekicked worden, daar krijg je na een x-tal kicks direct een 7 dagen cooldown en vanaf dat moment binnen x tijd direct na een kick weer 7 dagen cooldown.
Wel kan je je afvragen waarom ze je zo vaak kicken en daar misschien wat aan doen.
Dat wist ik niet.MisterEagle schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 11:49:
[...]
dat is volgens mij niet helemaal het geval bij een ban ivm te vaak gekicked worden, daar krijg je na een x-tal kicks direct een 7 dagen cooldown en vanaf dat moment binnen x tijd direct na een kick weer 7 dagen cooldown.
Ook een idee bij hoeveel kicks dat kan gebeuren?
4 kicks = 7 dagen ban.MisterEagle schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 11:49:
[...]
Kick 1 - 30 min
Kick 2 - 2 uur
Kick 3 - 24 uur
Kick 4 - 7 dagen
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Heb je daar een bron van of is dat op de gok?iLikeNoobies schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 12:07:
[...]
4 kicks = 7 dagen ban.
Kick 1 - 30 min
Kick 2 - 2 uur
Kick 3 - 24 uur
Kick 4 - 7 dagen
Af en toe gekickt door vrienden ivm lose of hopeloos team. Wist niet dat je direct een ban kreeg en ben voor mij gevoel niet vaak gekickt. 5 keer kan ik me herinderen in de afgelopen maand(en). Is dat een 7 dagen cd waard ?
Verwijderd
Dat is gewoon zo.0stone0 schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 12:22:
[...]
Heb je daar een bron van of is dat op de gok?
Af en toe gekickt door vrienden ivm lose of hopeloos team. Wist niet dat je direct een ban kreeg en ben voor mij gevoel niet vaak gekickt. 5 keer kan ik me herinderen in de afgelopen maand(en). Is dat een 7 dagen cd waard ?
Wat noobies vergeet is dat je per week 1 'ban' omlaag gaat. Dus
Daar is kick dan ook niet voor.0stone0 schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 12:22:
[...]
Dit is volgens mij niet het geval bij gekickt worden, maar enkel bij leaven..iLikeNoobies schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 12:07:
[...]
4 kicks = 7 dagen ban.
Kick 1 - 30 min
Kick 2 - 2 uur
Kick 3 - 24 uur
Kick 4 - 7 dagen
Verwijderd
Het is wel degelijk ook bij kicken, alleen noobies begint met tellen vanaf ban nmr 1. Het duurt idd even (volgens mij je derde kick in een week?) voordat je de eerste 30 minuten krijgt.MisterEagle schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 12:26:
[...]
Dit is volgens mij niet het geval bij gekickt worden, maar enkel bij leaven..
oke, dan is dat misschien recentelijk aangepast.Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 12:27:
[...]
Het is wel degelijk ook bij kicken, alleen noobies begint met tellen vanaf ban nmr 1. Het duurt idd even (volgens mij je derde kick in een week?) voordat je de eerste 30 minuten krijgt.
Ik kan me niet anders herinneren dan dat ik (en ik kan nog wat medetweakers noemen) direct een 7 dagen cooldown kregen na x-tal kicks, heel misschien dat er 1x een 24uur tussen heeft gezeten maar absoluut geen 30 minuten en 2 uur.
Verwijderd
Wss ben je ook niet 8 keer gekickt in een weekMisterEagle schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 12:29:
[...]
oke, dan is dat misschien recentelijk aangepast.
Ik kan me niet anders herinneren dan dat ik (en ik kan nog wat medetweakers noemen) direct een 7 dagen cooldown kregen na x-tal kicks, heel misschien dat er 1x een 24uur tussen heeft gezeten maar absoluut geen 30 minuten en 2 uur.
Dat dacht ik ook. Ik kan daar hier ook niks over vinden.MisterEagle schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 12:26:
[...]
Dit is volgens mij niet het geval bij gekickt worden, maar enkel bij leaven..
Dat snap ik.. Maar ik ben volgends mij niet de enige die het doet. Ik dacht dat een paar kicks geen kwaad konden, weet nu wel beter.
Ik had de week van de eerste cd geen 3 kicks gekregen. Dat weet ik zeker. Blijft beetje onduidelijk maar rechtvaardig systeem. Heb er van geleerd... Komende week niet spelen, daarna voorzichtig en met minimaal 1 vriend spelenVerwijderd schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 12:27:
[...]
Het is wel degelijk ook bij kicken, alleen noobies begint met tellen vanaf ban nmr 1. Het duurt idd even (volgens mij je derde kick in een week?) voordat je de eerste 30 minuten krijgt.
Moet zeggen ben echt helemaal in de Counter strike de laatste 3 maanden, kon maar niet aan de wapens wennen en de speel stijl. maar inmiddels ga ik las een trien en kan niet wachten om te kijken hoe hoog ik kan klimmen.
Afgelopen woensdag voelde ik met net Gaurdian van Navi met de awp uiteindelijk de Ace gescored op de map ook nog.

http://gfycat.com/MeatyRepentantHydra
Afgelopen woensdag voelde ik met net Gaurdian van Navi met de awp uiteindelijk de Ace gescored op de map ook nog.
[ Voor 5% gewijzigd door Xzito op 03-08-2015 12:50 ]
LOL EU: InXzitoWeTrust
Verwijderd
Nice 3K!Xzito schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 12:47:
Moet zeggen ben echt helemaal in de Counter strike de laatste 3 maanden, kon maar niet aan de wapens wennen en de speel stijl. maar inmiddels ga ik las een trien en kan niet wachten om te kijken hoe hoog ik kan klimmen.
[afbeelding]
Welke rank zit je dan ATM?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic