Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 146 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.797 views

• UNB1337
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-06 23:28
Goedemorgen.

alvast excuses voor het cryptisch omschrijven.

Heeft iemand ooit meegemaakt dat csgo blijft hangen en dan bedoel ik een stilstaand beeld met een repeterend tak tak tak geluid ? gisteravond meerdere malen meegemaakt tijdens MM en zelfs in een lobby.
pc opnieuw opgestart maar mocht niet baten helaas.
Ik ga vanavond 'game verify ' doen, en wat processen loskoppelen want om nou vloekend een spel te doen is eigenlijk niet mijn bedoeling.

Dank voor uw aandacht.
//end rant

stuck in Silver Hell

• Ronline77
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-10 16:51
Heeft iemand ooit meegemaakt dat csgo blijft hangen en dan bedoel ik een stilstaand beeld met een repeterend tak tak tak geluid ? gisteravond meerdere malen meegemaakt tijdens MM en zelfs in een lobby.
Ik heb dit soms ook wel eens, maar meestal werkt me PC opnieuw opstarten wel bij mij.

iRacing Profiel - https://www.twitch.tv/ronline77

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-11 18:15

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
UNB1337 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 08:28:
Goedemorgen.

Ik ga vanavond 'game verify ' doen, en wat processen loskoppelen want om nou vloekend een spel te doen is eigenlijk niet mijn bedoeling.

Dank voor uw aandacht.
//end rant
Probeer eens te spelen met je kast open. Ik heb dit ook gehad met CSS en dat bleek aan oververhitting van componenten te komen.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Goedemorgen.

Dank voor uw aandacht.
//end rant
Bij mij zijn het vaak mn drivers die crashen.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Goedemorgen.

Dank voor uw aandacht.
//end rant
Gister avond had steam ook even problemen, ik en meerdere van mijn vrienden konden rond half 8 niet inloggen/werden gekickt. Wellicht dat het hier mee te maken had?

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11 12:30
xeroamd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 17:03:
[...]
Dit dus. Is imho ook niks wat gepatched hoeft te worden gezien het zo goed als nooit voorkomt.
Dit gaat nu bij mij een stuk vaker voorkomen. Lekker op en neer springen bij dust2 A als T de bom geplant hebben.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
rnenator schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 09:27:
[...]

Dit gaat nu bij mij een stuk vaker voorkomen. Lekker op en neer springen bij dust2 A als T de bom geplant hebben.
Het werkt niet bij op en neer springen. Enkel als je daadwerkelijk valt zoals ook in die gif te zien is.

Dus helaas boke met choco en kaas :+ het gaat niet werken zoals jij omschrijft.

Steam: Grim

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11 12:30
NuCl3aR schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 10:26:
[...]

Het werkt niet bij op en neer springen. Enkel als je daadwerkelijk valt zoals ook in die gif te zien is.

Dus helaas boke met choco en kaas :+ het gaat niet werken zoals jij omschrijft.
ok dan spring ik als T naar beneden brah :O

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• Grim
rnenator schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 10:28:
[...]

ok dan spring ik als T naar beneden brah :O
Ok brah, hope you'll get many 420noscopemlgbackflipkills. :X

• Yoshi
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-10 18:27
xeroamd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 17:32:
[...]

Reden voor mij persoonlijk is het feit dat ik ook echt silver mates heb. Normale rank is DMG/LE maar heb maten erbij welke problemen hebben met het GNM niveau. Om met deze mensen mee te kunnen spelen zonder dat steeds mijn 4 mates gerekt worden en het steeds een 1vX word. Probeer mezelf dan natuurlijk wel altijd wat te beperken door bijvoorbeeld deagle of scout only te spelen. Het hele cheaten=smurfen is imho gewoon bull. Bij de een wordt er gewoon duidelijk vals gespeeld wat gewoonweg tegen de regels is. Bij smurfen doet een eredivisie speler zich voor als een speler uit de eerste klasse om hier met groter gemak van te winnen. Zal niet altijd even leuk zijn, maar wanneer mensen eens kappen met whinen en het gewoon proberen te counteren leren ze er nog daadwerkelijk van.
dat is toch wel heel simpel omgedraaid, dat jouw makkers maar meespelen op LE dan, dan leren er er mss nog daadwerkelijk wat van? :-)à 8)7

Gisteren gestopt met spelen nadat ik in mijn eerste match al direct met Russen aan het "meespelen" was... ik versta er werkelijk de ballen van :p

[ Voor 6% gewijzigd door Yoshi op 31-07-2015 10:36 ]

if it is not broken, don't fix it!

white modder schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 10:34:
[...]

dat is toch wel heel simpel omgedraaid, dat jouw makkers maar meespelen op LE dan, dan leren er er mss nog daadwerkelijk wat van? :-)à 8)7

Gisteren gestopt met spelen nadat ik in mijn eerste match al direct met Russen aan het "meespelen" was... ik versta er werkelijk de ballen van :p
KURWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

CYKA BLYAT BLYAT

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Grim
white modder schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 10:34:
[...]
MM Server Picker. Blokkeer de servers waar je niet op wilt spelen (alles behalve EU-West). Verlaagd het aantal Russen enorm.

http://csgo.gamebanana.com/tools/5684

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-10 11:56

iLikeNoobies

With Big Boobies

он по-прежнему не слишком плохо со всеми этими русскими в контр страйк ?

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Verwijderd

hexta schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 08:20:
Gister het slechtste potje ooit voor mij :')
Van sensitivity 5 (was al van 6 naar 5 gegaan) naar 3 gegaan.
Overal moeite mee, tikje kreupel gespeeld, toch nog een redelijke score maar dat waren veel meer hun fouten dan mijn skills _O-

Toch rank up. :P
Nova3, whoop tie fucking doo. :P
Het ergste is nog dat ik niet eens op sensitivity 2 kan spelen hij moet op 1.0 en mijn DPI op 450 anders kan ik het echt niet. :-(

EDIT: Congrats met je GN3 :D
iLikeNoobies schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 10:48:
BLOP BLOP BLOP BLOP FLUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUFFFFFFFF 8)7

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• hexta
Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 10:52:
[...]

Het ergste is nog dat ik niet eens op sensitivity 2 kan spelen hij moet op 1.0 en mijn DPI op 450 anders kan ik het echt niet. :-(

EDIT: Congrats met je GN3 :D
:D als ik normaal van links naar rechts mijn muismat overging maakte ik 4 rondjes. :P

En thnx. 8) :D O+

Verwijderd

hexta schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 11:02:
[...]

:D als ik normaal van links naar rechts mijn muismat overging maakte ik 4 rondjes. :P

En thnx. 8) :D O+
Dat kan ik echt niet, ik moet echt 1.0 sensitivity hebben en 450 DPI anders ga ik veelste ver met mij crosshair. :P

• hexta
iLikeNoobies schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 10:48:
даже использовать палитру сервера и просто идти по-прежнему играть с русскими, посмотреть, как веселый вам будет оттуда.

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-10 11:56

iLikeNoobies

With Big Boobies

hmr schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 10:56:
[...]

BLOP BLOP BLOP BLOP FLUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUFFFFFFFF 8)7
GeT_eFukt

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:09
Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 11:03:
[...]

Dat kan ik echt niet, ik moet echt 1.0 sensitivity hebben en 450 DPI anders ga ik veelste ver met mij crosshair. :P
1.0 voelt voor mij echt net te langzaam. 1.69 met 450 DPI voelt daarentegen heerlijk.

En, hoi. Ik ben nieuw hier, en val nog in de categorie silvur noob, ben een SEM. En heb toch wel t gevoel dat als ik nog een paar potjes win ik GN word.

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
SublimnAll schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 11:08:
[...]

Vind ik ook. Je gaat bewust bij minder gekwalificeerde mensen zitten, puur voor eigen vermaak, terwijl je in de meeste gevallen hen nog tegenwerkt ook. Rot op met je gekut uit mijn MM games. Ik doe een serieuze poging om te winnen, je gaat je dronken pistol-only getroll maar op Call of Duty doen.
Helemaal mee eens.

Ondertussen op je main wel allemaal serieus gaan doen en halve forums mee vol schrijven maar aan de andere kant op een 2e account wel gaan lopen kutten en het voor andere mensen verzieken.

http://steamcommunity.com/id/teupje/

• dannbla
  • Laatst online: 10-11 14:15
Tegen hogere ranks (smurfs) spelen word je naar mijn idee alleen maar beter van. Tenzij je er niks van wilt aannemen omdat je alles al weet (maar wel al een half jaar in dmg vast zit). Mijn ervaring wanneer ik smurf :P

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Verwijderd

e1ndbaas schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 11:33:
Tegen hogere ranks (smurfs) spelen word je naar mijn idee alleen maar beter van. Tenzij je er niks van wilt aannemen omdat je alles al weet (maar wel al een half jaar in dmg vast zit). Mijn ervaring wanneer ik smurf :P
Ik speel veel op mijn main, Dat is een LEM en 80% speel ik op mirage dus ik ken vrijwel alle spots en smokes, Als ik dan op mijn smurf(DMG) ga dan weten mensen niet hoe ze moeten smoken en kennen sommige de spots niet, dan wil ik het aan hun uitleggen en gaan ze: KURWA CYKA BLYAT schreeuwen...
Dan denk ik ook van laat maar zitten.. 8)7

Verwijderd

Gideon_92 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 11:06:
[...]

1.0 voelt voor mij echt net te langzaam. 1.69 met 450 DPI voelt daarentegen heerlijk.

En, hoi. Ik ben nieuw hier, en val nog in de categorie silvur noob, ben een SEM. En heb toch wel t gevoel dat als ik nog een paar potjes win ik GN word.
You can do it! GN wordt je echt wel!

• dannbla
Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 11:35:
[...]

Ik speel veel op mijn main, Dat is een LEM en 80% speel ik op mirage dus ik ken vrijwel alle spots en smokes, Als ik dan op mijn smurf(DMG) ga dan weten mensen niet hoe ze moeten smoken en kennen sommige de spots niet, dan wil ik het aan hun uitleggen en gaan ze: KURWA CYKA BLYAT schreeuwen...
Dan denk ik ook van laat maar zitten.. 8)7
Zijn vaak dezelfde lui die hier hard schreeuwen dat ze een hekel aan smurfs hebben :+

Verwijderd

e1ndbaas schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 11:47:
[...]

Zijn vaak dezelfde lui die hier hard schreeuwen dat ze een hekel aan smurfs hebben :+
Ik zeg dan: ''Take it, Or leave it''
Ze moeten het zelf weten, als je beter wilt worden kan je het beter meenemen aangezien het gewoon tips zijn! :P
Zo kijk ik ernaar! ;)

• UNB1337
bedankt voor de snelle reacties, ronline, nehox, hectare en facenoise. Ik ga vanavond even 'prutsen' en dan hopelijk snel naar GN3.

stuck in Silver Hell

• Eekhoornz0r
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-11 19:55
e1ndbaas schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 11:33:
Die redenering kan je ook omdraaien, Waarom smurfen als je vrienden tegen betere mensen kunnen spelen als jij gewoon op je main account speelt? Omdat het niet om beter worden draait voor je maar om easy wins.

Verwijderd

Goedemorgen.

Dank voor uw aandacht.
//end rant
Mag ik vragen welke kabel jij in je pc naar je scherm hebt? HDMI, VGA of DVI? Misschien moet je DVI gebruiken dan kan het probleem ook opgelost zijn. Had ik wel, maar geen idee of het bij jou helpt.

EDIT: Het kan ook zijn dat je processor te warm wordt, Hierdoor loopt hij vast.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2015 13:29 ]

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11 08:49
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wsUbOog.jpg
Opbokken. Wel weer jammer van de loss ;).

• UNB1337
"Mag ik vragen welke kabel jij in je pc naar je scherm
hebt? HDMI, VGA of DVI?"

DVI, (vga, wordt dat nog steeds gebruikt? )

bedankt trouwens.

stuck in Silver Hell

Verwijderd

UNB1337 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 13:39:
"Mag ik vragen welke kabel jij in je pc naar je scherm
hebt? HDMI, VGA of DVI?"

DVI, (vga, wordt dat nog steeds gebruikt? )

bedankt trouwens.
Ja, af en toe worden nog vga kabels gebruikt.
Het kan misschien ook zo zijn dat je processor en/of videokaart te warm wordt.

• dannbla
Eekhoornz0r schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 13:26:
[...]

Die redenering kan je ook omdraaien, Waarom smurfen als je vrienden tegen betere mensen kunnen spelen als jij gewoon op je main account speelt? Omdat het niet om beter worden draait voor je maar om easy wins.
Nouja mijn smurf en main zijn nagenoeg gelijk kwa rank. Maar ik kan mij voorstellen dat wanneer bij iemand dit niet het geval is, hij liever niet op zijn main speelt. Met name om de reden die ik al eerder aan gaf, sommige lui willen het gewoon niet snappen.

Verwijderd

e1ndbaas schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 13:46:
[...]

Nouja mijn smurf en main zijn nagenoeg gelijk kwa rank. Maar ik kan mij voorstellen dat wanneer bij iemand dit niet het geval is, hij liever niet op zijn main speelt. Met name om de reden die ik al eerder aan gaf, sommige lui willen het gewoon niet snappen.
Ik snap je volkomen, mijn smurf is 2 ranks lager dan mijn main. Dat is bijna geen verschil aangezien het DMG en LEM is.
Toch lopen mensen te zeuren dat ik smurf, Terwijl het niveau niet eens groot is. |:( |:(

• Facenoise
Lol.... Als het verschil toch zo weinig is speel dan gewoon op je main. De enige reden dat mensen smurfen is dat ze hun rank ''hoog'' willen houden. Door alleen met hun main te spelen als ze zeker weten een goede groep hebben.

Maar goed dat is mijn mening...

Verwijderd

Facenoise schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 13:58:
Lol.... Als het verschil toch zo weinig is speel dan gewoon op je main. De enige reden dat mensen smurfen is dat ze hun rank ''hoog'' willen houden. Door alleen met hun main te spelen als ze zeker weten een goede groep hebben.

Maar goed dat is mijn mening...
geef ik je gelijk in, ik wil mijn rank niet verliezen daarom speel ik alleen maar op mijn main als ik full party heb.

• SublimnAll
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-05-2023
Ik zie wel heil in twee MM pools: eentje voor teams, en eentje voor enkel soloqueuers. Los je in elk geval het "ik wil geen rank verliezen omdat ik zonder mijn eigen team slechter speel" argument op.

Beetje Halo-stijl, zeg maar. Ranks voor meerdere gamemodes.

• Facenoise
SublimnAll schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 14:05:
Ik zie wel heil in twee MM pools: eentje voor teams, en eentje voor enkel soloqueuers. Los je in elk geval het "ik wil geen rank verliezen omdat ik zonder mijn eigen team slechter speel" argument op.

Beetje Halo-stijl, zeg maar. Ranks voor meerdere gamemodes.
Dat zou nog niet eens zo'n slecht idee zijn. Randoms zijn ook echt een pain in the butt voor je rank.

Verwijderd

Facenoise schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 14:09:
[...]

Dat zou nog niet eens zo'n slecht idee zijn. Randoms zijn ook echt een pain in the butt voor je rank.
Randoms zijn soms slecht en soms goed, Of je moet echt pech hebben en je komt bij russen... |:(

• prestige93
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-07-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 14:10:
[...]

Randoms zijn soms slecht en soms goed, Of je moet echt pech hebben en je komt bij russen... |:(
Groot deel van de russen waarmee ik gespeeld heb waren beter als de gemiddelde West-Europees.

heb laatst nog een potje met 2 russen gespeeld, een man vertaalde alles voor de ander.
natuurlijk niet optimaal maar beter als niks

Steam: http://steamcommunity.com/id/Prestige93

Verwijderd

prestige93 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 14:22:
[...]

Groot deel van de russen waarmee ik gespeeld heb waren beter als de gemiddelde West-Europees.

heb laatst nog een potje met 2 russen gespeeld, een man vertaalde alles voor de ander.
natuurlijk niet optimaal maar beter als niks
Dan heb jij de gouden ticket gekregen, Ik krijg altijd 12 jarige russen die CYKA BLYAT door hun microfoon schreeuwen. :(

• Eekhoornz0r
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-11 19:55
e1ndbaas schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 13:46:
[...]

Maar als je echt beter word van het spelen tegen smurfs, Waarom zou je dat dan de tegenstanders gunnen in plaats van je teammaten?

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-10 07:41

Silence

Godlike

smurfs etc maakt geen fuck meer uit, al die DMG noobs zijn nu Global je merkt echt niks meer met ranks.

Inventaris - Steam

• teupje
Lees hier zo vaak dat je je niet druk moet maken om je rank, maar ondertussen heeft een grote groep mensen hier allemaal een smurf accountje om niet te deranken op hun main... :F

teupje schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 15:31:
Lees hier zo vaak dat je je niet druk moet maken om je rank, maar ondertussen heeft een grote groep mensen hier allemaal een smurf accountje om niet te deranken op hun main... :F
Jij leest echt met je achterwerk af en toe, of niet.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• teupje
hmr schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 15:53:
[...]

Nee hoor, ik constateer gewoon >:)

• Yoshi
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-10 18:27
hmr schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 15:53:
[...]

neen, we hebben ondertussen ook geleerd, dat ze willen dat de andere silvers iets bijleren van hun acties, maar het niet zien zitten om hetzelfde te doen met hun eigen vrienden, dat kan niet :-)

if it is not broken, don't fix it!

teupje schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 15:56:
[...]

Nee hoor, ik constateer gewoon >:)
Dan constateer je volgens mij verkeerde dingen. De meest gelezen reden voor mensen om te smurfen is volgens mij om te spelen met lower ranked mensen.

Maar goed, deze )#@($*&$(*@#$)( semantische discussie is een gebed zonder eind.

1) low ranks zeiken op smurfs;
2) hogere ranks zeggen dat je leert van spelen tegen smurfs;
3) iedereen vindt eigenlijk dat ze hoger moeten zijn qua rank.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:30
Over smurfs gesproken, schijn er ook 1 te zijn. (zit al een tijdje mee te lezen, ben er pas net achter wat smurf betekend) Heb cs:go nu een tijdje in bezit maar door de spaarzame tijd die ik heb koos ik voor cs:source. Ondanks dat GO even anders werkt knal ik er aardig wat omver, ben net begonnen met competitief. Werd steeds smurf genoemd, nu snap ik waarom :p

*niet dat ik stabiel ben, 5/10 keer is m'n hand/oog coördinatie ruk doordat mn gewrichten er geen zin in hebben. Maar heb net een paar goede runs gehad

[ Voor 17% gewijzigd door Jelle Brolnir op 31-07-2015 16:04 ]

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

jellew86 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 16:02:
Over smurfs gesproken, schijn er ook 1 te zijn. (zit al een tijdje mee te lezen, ben er pas net achter wat smurf betekend) Heb cs:go nu een tijdje in bezit maar door de spaarzame tijd die ik heb koos ik voor cs:source. Ondanks dat GO even anders werkt knal ik er aardig wat omver, ben net begonnen met competitief. Werd steeds smurf genoemd, nu snap ik waarom :p
Alleen ben jij, naar letter van de definitie, geen smurf. Welkom btw.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Jelle Brolnir
hmr schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 16:04:
[...]

Alleen ben jij, naar letter van de definitie, geen smurf. Welkom btw.
Dank u :-) Hm medespelers interesseert het niet dat ik al een hele lange poos shooters speel. Kan mij trouwens niks schelen wat het andere team vind, zolang mijn eigen team maar prettig (met mij) speelt.

[ Voor 32% gewijzigd door Jelle Brolnir op 31-07-2015 16:06 ]

Heb zelf redelijk goed 1.6 gespeeld, maar raakte in Source geen hol. Die hitboxes etc vond ik dermate irritant dat ik slecht 10 uur ofzo in source heb zitten. Hele tijd gestopt en nu sinds jaartje ofzo CS:GO :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Jelle Brolnir
hmr schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 16:06:
[...]

Heb zelf redelijk goed 1.6 gespeeld, maar raakte in Source geen hol. Die hitboxes etc vond ik dermate irritant dat ik slecht 10 uur ofzo in source heb zitten. Hele tijd gestopt en nu sinds jaartje ofzo CS:GO :)
Hahaha zo zat ik te tieren en zowat te rage-quitten bij CS:GO omdat ik geen hol raakte. Kan nu niet meer terug naar source.

Verwijderd

Yay, gister mailtje gekregen van steam. Als customer service worden alle skins 1 malig teruggestort :). Weet niet of ik ze nou zal verkopen of houden maar dat is weer het volgende probleem :(
Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 16:14:
Yay, gister mailtje gekregen van steam. Als customer service worden alle skins 1 malig teruggestort :). Weet niet of ik ze nou zal verkopen of houden maar dat is weer het volgende probleem :(
Was je gehacked dan? Kan ik dat ook proberen met mijn loss op Jackpot? ; :+

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• teupje
hmr schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 15:59:
[...]

Dan constateer je volgens mij verkeerde dingen. De meest gelezen reden voor mensen om te smurfen is volgens mij om te spelen met lower ranked mensen.

Maar goed, deze )#@($*&$(*@#$)( semantische discussie is een gebed zonder eind.

1) low ranks zeiken op smurfs;
2) hogere ranks zeggen dat je leert van spelen tegen smurfs;
3) iedereen vindt eigenlijk dat ze hoger moeten zijn qua rank.
1) Klopt, ga in je eigen rank zitten kutten met je pistol
2) Ja wie zegt dat lagere ranks willen leren dan? Leer dan liever van kijken naar matches of dingen op youtube dan dat ik tegen iemand speelt die 50-4-3 aan het einde van een match staat en die misschien veel meer vrije tijd heeft om te spelen
3) Ik niet in ieder geval..

teupje schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 16:19:
[...]

1) Klopt, ga in je eigen rank zitten kutten met je pistol
2) Ja wie zegt dat lagere ranks willen leren dan? Leer dan liever van kijken naar matches of dingen op youtube dan dat ik tegen iemand speelt die 50-4-3 aan het einde van een match staat en die misschien veel meer vrije tijd heeft om te spelen
3) Ik niet in ieder geval..
Ik proef bijna je frustratie door je post heen! O-) Ik gooi even, voor het gemak, jou in de catergorie mensen die zodra iemand beter is meteen gaan roepen: a) smurf of b) cheater of c) HET TEAM IS NOOB Q_Q_Q_Q_Q

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• teupje
hmr schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 16:21:
[...]

Ik proef bijna je frustratie door je post heen! O-) Ik gooi even, voor het gemak, jou in de catergorie mensen die zodra iemand beter is meteen gaan roepen: a) smurf of b) cheater of c) HET TEAM IS NOOB Q_Q_Q_Q_Q
Nee hoor, die leeftijd ben ik wel voorbij..

Ouwe hokjesplaatser... ;)

teupje schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 16:25:
[...]

Nee hoor, die leeftijd ben ik wel voorbij..

Ouwe hokjesplaatser... ;)
Fight fire with fire.

Maar voor je leeftijd ben je behoorlijk salty over smurfen.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

hmr schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 16:14:
[...]

Was je gehacked dan? Kan ik dat ook proberen met mijn loss op Jackpot? ; :+
Yup, ik was gehacked. Waarschijnlijk doen ze er niet aan als je met dingen als CSJACKPOT trade :+
Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 16:30:
[...]

Yup, ik was gehacked. Waarschijnlijk doen ze er niet aan als je met dingen als CSJACKPOT trade :+
Chill dat jij je items terug hebt dan amigo! Voorzicht zijn de volgende keer!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

Hahaha, gelijk al mn settings op private gezet :p. Alle mensen die ik niet persoonlijk ken (of via tweakers ofcourse) ontvriend :P

• teupje
hmr schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 16:28:
[...]

Fight fire with fire.

Maar voor je leeftijd ben je behoorlijk salty over smurfen.
Ik vind het een leuk spelletje wat ik een paar uurtjes in de week speel, that's it. Als dat om 1 of andere reden dan verziekt wordt door een hippe smurf is dat niet tof..

Smurfen is helemaal niet zo'n probleem, af en toe vind ik ze irritant ja, maar als ik met GN's ga spelen ga ik ook op mijn smurf omdat we anders tegen 5x MG2 komen met 1 DMG en 4 GNM's. Veel mensen waaronder ik vinden het toch wel leuk om een (relatief) hoge rank te zijn :)

Inderdaad wel raar als je zegt dat ranks helemaal niet belangrijk zijn om vervolgens te gaan smurfen omdat je je rank niet wil verliezen :+
Brogala schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 16:37:
Smurfen is helemaal niet zo'n probleem, af en toe vind ik ze irritant ja, maar als ik met GN's ga spelen ga ik ook op mijn smurf omdat we anders tegen 5x MG2 komen met 1 DMG en 4 GNM's. Veel mensen waaronder ik vinden het toch wel leuk om een (relatief) hoge rank te zijn :)

Inderdaad wel raar als je zegt dat ranks helemaal niet belangrijk zijn om vervolgens te gaan smurfen omdat je je rank niet wil verliezen :+
Ik smurf helemaal niet omdat ik mijn rank niet wil verliezen.. mijn rank boeit me niet zoveel eigenlijk. Het klopt toch niet die ranks.

Mocht laatst niet meespelen met mensen omdat de rank te hoog was ;(. Ze vonden het wel ok als ik op een GN smurf kwam, die heb ik alleen niet. Mijn smurf is LE :]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• teupje
hmr schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 16:40:
[...]

Ik smurf helemaal niet omdat ik mijn rank niet wil verliezen.. mijn rank boeit me niet zoveel eigenlijk. Het klopt toch niet die ranks.

Mocht laatst niet meespelen met mensen omdat de rank te hoog was ;(. Ze vonden het wel ok als ik op een GN smurf kwam, die heb ik alleen niet. Mijn smurf is LE :]
Het wil ook niet altijd zeggen dat er op jou gedoeld word als er hier iets gezegd word he ;)

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-11 13:06

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Ik zou ooit nog wel eens een smurf aan willen maken om met silvers te spelen en gewoon niet mijn best te doen.

Lijkt me leuk om eens semi-serieus te spelen :+

Ik zag net een knife voor 12 cent, helaas al verkocht toen ik op buy drukte ;( (dit is de2e keer)
teupje schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 16:41:
[...]

Het wil ook niet altijd zeggen dat er op jou gedoeld word als er hier iets gezegd word he ;)
Ik spreek in de ik-vorm omdat ik nou eenmaal niet voor iedereen kan reageren, maar ik wel wil ageren tegen die stelling.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• PetNL
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-02-2023
[...]

Hoezo mag je dan niet meespelen? Of is dit puur bij een pre-made team?
[...]

Het kan inderdaad ook dat mensen bang zijn om tegen te hoge ranks te komen. En je smurf wordt inderdaad best hoog als je er serieus op gaat spelen :>
Brogala schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 16:43:
[...]

Het kan inderdaad ook dat mensen bang zijn om tegen te hoge ranks te komen. En je smurf wordt inderdaad best hoog als je er serieus op gaat spelen :>
Hoef je niet eens serieus voor te spelen.. Maar goed dat verschilt per persoon. :)

@pet: Ik kreeg een uitnodiging via TS, maar eenmaal in de lobby vond men eagle (mijn smurf) te hoog :(

[ Voor 13% gewijzigd door hmr op 31-07-2015 16:45 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

hmr schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 16:45:
[...]

Hoef je niet eens serieus voor te spelen.. Maar goed dat verschilt per persoon. :)

@pet: Ik kreeg een uitnodiging via TS, maar eenmaal in de lobby vond men eagle (mijn smurf) te hoog :(
Bedoel je dat als jij echt serieus op je smurf gaat spelen hij nog hoger wordt?
Brogala schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 16:46:
[...]

Bedoel je dat als jij echt serieus op je smurf gaat spelen hij nog hoger wordt?
Krijg hem ook wel naar LEM als ik wil.. Maar daar gaat het niet om.. Ik wissel gewoon voor de lol af en toe wat af. Vind het ook wel leuk om mensen me laten te inspecten en dan maar 24 uur te zien staan.

[ Voor 25% gewijzigd door hmr op 31-07-2015 16:48 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

hmr schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 16:47:
[...]

Krijg hem ook wel naar LEM als ik wil..
Ah vandaar dat 'Maar goed dat verschilt per persoon'. Ik snap hem :)
Brogala schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 16:49:
[...]

Ah vandaar dat 'Maar goed dat verschilt per persoon'. Ik snap hem :)
Speel toch ook veel op mijn main met jullie? ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

hmr schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 16:50:
[...]

Speel toch ook veel op mijn main met jullie? ;)
Zeker :) maar jij smurft op je main >:)

• prestige93
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-07-2024
Toen ik in nova zat gaf ik er ook niks om als ik met Global/supereme mee speelde, kon ik alleen maar van leren.

Steam: http://steamcommunity.com/id/Prestige93

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11 15:45
Djesse8999 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 16:41:
Ik zou ooit nog wel eens een smurf aan willen maken om met silvers te spelen en gewoon niet mijn best te doen.

Lijkt me leuk om eens semi-serieus te spelen :+

Ik zag net een knife voor 12 cent, helaas al verkocht toen ik op buy drukte ;( (dit is de2e keer)
Gaat je niet lukken, lurken enorm veel bots rond op market welke sneller checken, kopen en refreshen dan door mensen fysiek mogelijk is.

Krijg je dus zoiets: http://www.pcgamesn.com/c...-items-armed-homemade-bot
Brogala schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 16:52:
[...]

Zeker :) maar jij smurft op je main >:)
Hahahhaha die zou ik als quote moeten gebruiken!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Trigalti
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-02 07:18

Trigalti

Hmm

Djesse8999 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 16:41:
De manier om dit te tackelen is om buy orders aan te maken voor low-priced knives ;)

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:03

Hu9o

Schokkend

Trigalti schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 17:02:
[...]

De manier om dit te tackelen is om buy orders aan te maken voor low-priced knives ;)
Hoe maak je buy orders aan voorgewone items? Voor cases enzo is duidelijk.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• MisterEagle
  • Laatst online: 18:53
Sinds net heb ik een 144hz scherm. Wow. Wat een verschil zeg maar.. heb maar 5 min. Casual gedaan even maar t ziet er echt anders uit. Vele malen scherper. Ben benieuwd of ik er echt betere resultaten door haal, maar t ziet er in ieder geval zeer scherp uit

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
Trigalti schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 17:02:
[...]

Maar honderden bots doen dit waarschijnlijk ook al.

steam: failsnail, Letterbox

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
MisterEagle schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 20:44:
Sinds net heb ik een 144hz scherm. Wow. Wat een verschil zeg maar.. heb maar 5 min. Casual gedaan even maar t ziet er echt anders uit. Vele malen scherper. Ben benieuwd of ik er echt betere resultaten door haal, maar t ziet er in ieder geval zeer scherp uit
Welkom bij de 144Hz club.
Nieuwe discussie in 3 2 1 ...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DKJhx9l.gif

Verwijderd

144hz is voor noobs je oog ziet niet meer dan 24fps blablablabla.

a) Je word er niet beter van, maar het speelt fijner
b) einde discussie.

Doei!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/S03UbMMXCs3KQq62PeDKrFJc/full.png

Cs go logic: "factory new skin" :/ :?
Als het een BS zou zijn zou ik het ook geloven...

[ Voor 20% gewijzigd door SouLLeSSportal op 31-07-2015 22:14 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 22:12:
144hz is voor noobs je oog ziet niet meer dan 24fps blablablabla.

a) Je word er niet beter van, maar het speelt fijner
b) einde discussie.

Doei!
Ga maar eens van 60 naar 30 FPS, kijken of je dan nog hetzelfde aimt :)

• PetNL
Ik lees nu een poosje mee, en zoals ik begrijp zijn er best wat hele goede spelers bij.
Maar wie speelt hier echt in teamverband? Dus wie zit er in een vast team waarmee je wekelijks een aantal trainingen hebt en dan 1 of 2 wedstrijden in competitieverband per week?

• Draven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-11 01:48

Draven

It wasn't me

Nou nog net op het nippertje voor het weekend:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4xnCuM2.jpg?1

We zijn in ieder geval uit silver.

(ik=TC|Steviewonder)

[ Voor 8% gewijzigd door Draven op 01-08-2015 00:19 ]

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-11 21:23
PetNL schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 23:34:
Ik lees nu een poosje mee, en zoals ik begrijp zijn er best wat hele goede spelers bij.
Maar wie speelt hier echt in teamverband? Dus wie zit er in een vast team waarmee je wekelijks een aantal trainingen hebt en dan 1 of 2 wedstrijden in competitieverband per week?
Ik zit in een team met vaste trainingsdagen, heb je een vraag of mis ik het doel van je vraag :P

3 accounts global op naar de 4de :+ niet dat het iets voorstelt.

[ Voor 7% gewijzigd door xeoMe op 01-08-2015 00:46 ]

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Heeft iemand een idee hoe ik goed kan streamen via Twitch?
Ik heb 5Mbit up and 50Mbit down, maar lag behoorlijk met Xsplit Gamecaster op 720p.
Misschien is daar niets raars aan, maar ik zie allerlei mensen streamen met hoge kwaliteit zonder lag?

...

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:24
Ik ben nu 2 dagen aan het spelen maar ik heb niet echt het gevoel dat ik omhoog ga in XP?

Of komt dat doordat ik alleen deathmatch doe :+ (ik sta 9 van de 10 keer wel top 3).
Luxicon schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 01:02:
Heeft iemand een idee hoe ik goed kan streamen via Twitch?
Ik heb 5Mbit up and 50Mbit down, maar lag behoorlijk met Xsplit Gamecaster op 720p.
Misschien is daar niets raars aan, maar ik zie allerlei mensen streamen met hoge kwaliteit zonder lag?
Ik stream zelf ook op 720p 60fps.
Probeer OBS om te streamen, want Xsplit is gewoon bagger.
Er zijn veel settings waardoor je ervoor kan zorgen dat je goede kwaliteit hebt maar alsnog binnen je eigen bandbreedte zit.
Ik zelf heb 10 mbit upload waardoor ik gewoon prima kan streamen.

Steam: Ryada.

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
wambamNL schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 01:40:
[...]

Ik stream zelf ook op 720p 60fps.
Probeer OBS om te streamen, want Xsplit is gewoon bagger.
Er zijn veel settings waardoor je ervoor kan zorgen dat je goede kwaliteit hebt maar alsnog binnen je eigen bandbreedte zit.
Ik zelf heb 10 mbit upload waardoor ik gewoon prima kan streamen.
Thanks! Ik heb OBS er nu opstaan, en dat ziet er veelbelovend uit. Daar is echt alles in te stellen. :)
De bitrate bij Xsplit was veels te hoog voor mij (2300).

...

• PetNL
xeoMe schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 00:45:
[...]

Ik zit in een team met vaste trainingsdagen, heb je een vraag of mis ik het doel van je vraag :P

3 accounts global op naar de 4de :+ niet dat het iets voorstelt.
Dat was eigenlijk mijn vraag :D

Of het ook nog bestond dat er mensen zijn die op lager niveau(dan pro), maar wel serieus in competitieverband speelden.
Sinds clanbase dood is weet ik niet waar ik moet kijken.

• MisterEagle
  • Laatst online: 18:53
TheRecklezz schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 22:10:
[...]

Welkom bij de 144Hz club.
Nieuwe discussie in 3 2 1 ...

[afbeelding]
hahaha ja ongetwijfeld :p Je skills gaan er ook echt niet mee omhoog, maar t kijkt wel een stuk rustiger

heb alleen wel heel erg het idee dat mijn mouse sens omhoog moet omdat ik met dezelfde instellingen op een 60hz scherm veel sneller lijk te kunnen draaien.

[ Voor 18% gewijzigd door MisterEagle op 01-08-2015 09:38 ]

• Jelle Brolnir
sarlo schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 01:07:
Ik ben nu 2 dagen aan het spelen maar ik heb niet echt het gevoel dat ik omhoog ga in XP?

Of komt dat doordat ik alleen deathmatch doe :+ (ik sta 9 van de 10 keer wel top 3).
Het duurt in principe ook even. Ik speelde casual, was met 2 dagen klaar voor competitief.

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ik ben vast niet de eerste die dit tegenkomt, maar ik moet toch even ranten ;). Wat een beroerde update is dat geweest zeg, dat je opeens rank 3 moet zijn om Competitive te mogen spelen... Ik speel vaak intensief voor een week of twee en dan een paar maanden compleet niet.

Zo'n 2,5 halve maand terug speelde ik voor het laatst, met LEM als rank en tientallen gewonnen competitive matches. Wilde gisteravond weer eens een potje spelen met een groep vrienden, mag het verdomme niet :+.

De halve gare bij het dev team die dat bedacht heeft mag wel even een tik op z'n achterhoofd krijgen :P.

• Gideon_92
  • Laatst online: 16:09
Propane schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 11:57:
Ik ben vast niet de eerste die dit tegenkomt, maar ik moet toch even ranten ;). Wat een beroerde update is dat geweest zeg, dat je opeens rank 3 moet zijn om Competitive te mogen spelen... Ik speel vaak intensief voor een week of twee en dan een paar maanden compleet niet.

Zo'n 2,5 halve maand terug speelde ik voor het laatst, met LEM als rank en tientallen gewonnen competitive matches. Wilde gisteravond weer eens een potje spelen met een groep vrienden, mag het verdomme niet :+.

De halve gare bij het dev team die dat bedacht heeft mag wel even een tik op z'n achterhoofd krijgen :P.
Ik vond het toch wel erg fin dat ze dit veranderd hebben. Het scheelt een hoop met mensen die net een nieuw account kopen om te gaan cheaten. Of met mensen die het in de summer sale kopen, die nog nooit eerder een fps hebben aangeraakt en gelijk in competetief gaan.
Pagina: 1 ... 146 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic