SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Verwijderd
ben er allang mee gestopt, Vind normaal spelen veel leuker.Facenoise schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:46:
Lol, dat was niet zo slim van hem nee. Maar goed hij komt er in ieder geval wel eerlijk voor uit. Zolang die het nu niet meer doet, laten we het dan gewoon netjes verwelkomen?
Verwijderd
het probleem is dat mensen die hacken, daar niet zomaar mee stoppen. Je hebt al eens de stap de duisternis in gedaan, wat let je om het een tweede keer te doen?Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:46:
[...]
De haat op mensen die gehacked hebben er meer gequit zijn is best grappig (Ben legit LEM, Geloven jullie toch niet). Zelfde met de sportschool mensen die anabolen gebruiken en ervoor uit komen worden nog steeds op gehaat.
Eens een rat altijd een rat.Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:46:
[...]
De haat op mensen die gehacked hebben er meer gequit zijn is best grappig (Ben legit LEM, Geloven jullie toch niet). Zelfde met de sportschool mensen die anabolen gebruiken en ervoor uit komen worden nog steeds op gehaat.
Verwijderd
Ik had gehacked, Ik smurf en krijg volle laag. Maar ik vind het CS:GO topic wel leuk.Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:47:
[...]
En vervolgens mij wel afkraken om me smurf, haha jij bent echt een figuur zeg.
Behalve dat mensen ragen op elkaar But that's CS:GO.
Dude, stfu gewoon. Komen alleen maar denigrerende en irritante opmerking uit dat smoelwerk van je. Ik heb meer last van smurfs dan hackers.... dus ja ik vind smurfs irritanter dan hackers...Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:47:
[...]
En vervolgens mij wel afkraken om me smurf, haha jij bent echt een figuur zeg.
En nu ga ik je compleet negeren gewoon. mazzels he!
Rond de 14 jaar oud. Zit ik in de buurt?
Dat komt door de frequentie, niet door de daad neem ik aan?Facenoise schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:49:
[...]
Dude, stfu gewoon. Komen alleen maar denigrerende en irritante opmerking uit dat smoelwerk van je. Ik heb meer last van smurfs dan hackers.... dus ja ik vind smurfs irritanter dan hackers...
Verwijderd
Dit vind ik niet bepaald netjes van je.Facenoise schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:49:
[...]
Dude, stfu gewoon. Komen alleen maar denigrerende en irritante opmerking uit dat smoelwerk van je. Ik heb meer last van smurfs dan hackers.... dus ja ik vind smurfs irritanter dan hackers...
Dat klopt helemaal! Heb 1 confirmed hacker gehad dusver, maar smurfs.... Vind het gewoon mateloos irritant als ik rond me MG1 rank weer eens tegen LEM+ smurfs kom te staan. Ik bedoel ik wil ook hoger komen, als is het 1 rank.hexta schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:51:
[...]
Dat komt door de frequentie, niet door de daad neem ik aan?
Maar dan het volgende potje, jahoor weer 2 smurfs... en een loss. 1-2 ranks verschil is niet zo heel erg als je daarop smurft, dan is het verschil niet zo groot nog. Maar als je als silver/nova tegen LEM+ komt te staan is het gewoon kut, en daar kan niemand een andere mening over hebben vind ik. Dat is gewoon rape fest.
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Verwijderd
Misschien 1 a 2 hier, maar je hoeft niet lang te zoeken. Meeste van het gedoe hier zit tussen GN en Smfc.Djmaddox schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:55:
Om eens weg te gaan dit idiote heen-en-weer gescheld; andere high-ranked ESEA spelers hier?
Verwijderd
Volgens mij ben ik de eerste die toegeeft dat die gehacked had?Facenoise schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:55:
[...]
Dat klopt helemaal! Heb 1 confirmed hacker gehad dusver, maar smurfs.... Vind het gewoon mateloos irritant als ik rond me MG1 rank weer eens tegen LEM+ smurfs kom te staan. Ik bedoel ik wil ook hoger komen, als is het 1 rank.
Maar dan het volgende potje, jahoor weer 2 smurfs... en een loss. 1-2 ranks verschil is niet zo heel erg als je daarop smurft, dan is het verschil niet zo groot nog. Maar als je als silver/nova tegen LEM+ komt te staan is het gewoon kut, en daar kan niemand een andere mening over hebben vind ik. Dat is gewoon rape fest.
Verwijderd
Weet je zeker dat je niet gewoon goed zit op gn/mg1 en gewoon verliest? Elk potje een smurf klinkt overdreven.Facenoise schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:55:
[...]
Dat klopt helemaal! Heb 1 confirmed hacker gehad dusver, maar smurfs.... Vind het gewoon mateloos irritant als ik rond me MG1 rank weer eens tegen LEM+ smurfs kom te staan. Ik bedoel ik wil ook hoger komen, als is het 1 rank.
edit: Ik heb overigens nooit gezegd dat het niet vervelend is, waar ik tegen in kom zijn de mensen hier die vinden dat ze mij/anderen kunnen vertellen wat we wel en niet mogen doen. Je hebt totaal geen recht om dat te doen, zolang ik me aan de regels van Valve houd.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2015 12:58 ]
ik ben er wel meer dan 30 tegen gekomen. Leuk om ergens naar toe te lopen en voor je de hoek om bent al door die hoek heen in je hoofd geschoten te worden.Facenoise schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:55:
[...]
Smurfs zijn er meer, maar die spelen op skill, kan ook interessant zijn om te zien. Om als nova2 tegen LEM+ te staan in niet leuk nee. Maar blijft beter dan tegenover hackers.
Nee want speel vaak genoeg met hogere ranks mee, kan ik best mee komen(LE-LEM). Maar ik doe teveel randoms de laatste tijd, win 1 met vrienden, verlies er 1 met randoms...Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:57:
[...]
Weet je zeker dat je niet gewoon goed zit op gn/mg1 en gewoon verliest? Elk potje een smurf klinkt overdreven.
Ik ben geen gobal materiaal dat zeker niet, maar denk dat me echte rank rond DMG ligt. Ik speel zelf ook pas 2+ maandjes. Ik geef niet echt veel om me ranking ook, maar iedereen wilt het wel hoger zien natuurlijk. Ik speel altijd voor de fun.
[ Voor 10% gewijzigd door Facenoise op 30-07-2015 13:01 ]
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2015 13:01 ]
Verwijderd
Wat maakt dit nou uit? Je word vanzelf je rank die je verdient. Zeik er niet zo over joh! Het is maar een spel, en je hoort het voor je plezier te spelen.Facenoise schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:59:
[...]
Nee want speel vaak genoeg met hogere ranks mee, kan ik best mee komen(LE-LEM). Maar ik doe teveel randoms de laatste tijd, win 1 met vrienden, verlies er 1 met randoms...
Ik ben geen gobal materiaal dat zeker niet, maar denk dat me echte rank rond DMG ligt. Ik speel zelf ook pas 2+ maandjes.
Als Brogala DMG kan worden, dan kan iedereen datVerwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:00:
[...]
Wat maakt dit nou uit? Je word vanzelf je rank die je verdient. Zeik er niet zo over joh! Het is maar een spel, en je hoort het voor je plezier te spelen.
Maar ranks zijn op dit moment volledig random en zeggen niets... Ene LEM schiet je de ballen uit je broek, de andere beschuldigt je van smurfen en raken geen donder....
@Facenoise: het enige wat je hier aan het doen bent is huilie huilie over smurfs terwijl je pas heel kort speelt.
[ Voor 30% gewijzigd door hmr op 30-07-2015 13:04 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Had nog een edit gedaan, ik speel ook voor fun only... maar een hogere rank staat gewoon leuk, en word ik niet belachelijk gemaakt door me SMFC en GE vriendenVerwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:00:
[...]
Wat maakt dit nou uit? Je word vanzelf je rank die je verdient. Zeik er niet zo over joh! Het is maar een spel, en je hoort het voor je plezier te spelen.
EDIT: het commentaar oh nee he! hebbie Facenoise weer! komt die carry jongens! uiteindelijk sta ik als 2e/3e fragger, doe ik het toch goed denk ik dan(vrienden zijn allemaal LEM of hoger).
[ Voor 18% gewijzigd door Facenoise op 30-07-2015 13:03 ]
Verwijderd
Waarom zit je dan te zeuren over smurfs hier, als je nu aan het opscheppen bent? Held.Facenoise schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:02:
[...]
Had nog een edit gedaan, ik speel ook voor fun only... maar een hogere rank staat gewoon leuk, en word ik niet belachelijk gemaakt door me SMFC en GE vrienden
EDIT: het commentaar oh nee he! hebbie Facenoise weer! komt die carry jongens! uiteindelijk sta ik als 2e/3e fragger, doe ik het toch goed denk ik dan.
Verwijderd
In de werkelijkheid verdient 50% van de mensen hun rank niet.hmr schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:01:
[...]
Als Brogala DMG kan worden, dan kan iedereen dat.
Maar ranks zijn op dit moment volledig random en zeggen niets... Ene LEM schiet je de ballen uit je broek, de andere beschuldigt je van smurfen en raken geen donder....
Wat een troep loopt er rond in de 4 hogere elo's echt een lachertje..
Verwijderd
waarom zouden je vrienden je belachelijk willen maken om je rank?Facenoise schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:02:
[...]
Had nog een edit gedaan, ik speel ook voor fun only... maar een hogere rank staat gewoon leuk, en word ik niet belachelijk gemaakt door me SMFC en GE vrienden
EDIT: het commentaar oh nee he! hebbie Facenoise weer! komt die carry jongens! uiteindelijk sta ik als 2e/3e fragger, doe ik het toch goed denk ik dan.
Als je niet goed in een spel bent is het toch zo dat je vrienden je willen helpen om beter te worden?
en niet uit te lachen om je rank.
Ik snap deze link niet? Mijn vrienden smurfen niet?Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:04:
[...]
Waarom zit je dan te zeuren over smurfs hier, als je nu aan het opscheppen bent? Held.
We maken elkaar belachelijk, hoort bij het vrienden zijn... Ik vind het niet erg hoor, want als ik dan weer eens hoog sta in een potje pak ik ze terug, OMG een MG1 beter dan een LEM!! zo slecht jij.. bizar.... zulke dingenVerwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:04:
[...]
waarom zouden je vrienden je belachelijk willen maken om je rank?
Als je niet goed in een spel bent is het toch zo dat je vrienden je willen helpen om beter te worden?
[ Voor 51% gewijzigd door Facenoise op 30-07-2015 13:06 ]
Verwijderd
Jij zeikt dat je niet kan upranken door lem smurfs, om 10 minuten later te zeggen dat je prima meekomt tegen lems.Facenoise schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:05:
[...]
Ik snap deze link niet? Mijn vrienden smurfen niet?
Wij lachen iedereen uit hier in dit topic omdat iedereen zo lekker hapt op alles.Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:04:
[...]
waarom zouden je vrienden je belachelijk willen maken om je rank?
Stoer hoor.pryth schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:05:
[...]
Wij lachen iedereen uit hier in dit topic omdat iedereen zo lekker hapt op alles.
Verwijderd
Klopt, je hoeft maar 1 keer te zeggen dat je hebt gehacked en je krijgt de volle laagpryth schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:05:
[...]
Wij lachen iedereen uit hier in dit topic omdat iedereen zo lekker hapt op alles.
Is wel leuk aangezien ik LEM legit heb gehaald. + dat ik smurf op DMG wat eigenlijk niet smurfen is.
LEM in een maand?Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:07:
[...]
Klopt, je hoeft maar 1 keer te zeggen dat je hebt gehacked en je krijgt de volle laag
Is wel leuk aangezien ik LEM legit heb gehaald. + dat ik smurf op DMG wat eigenlijk niet smurfen is.
Dude ik speel pas 2 maanden zeg ik toch, dat ik kan meekomen tegen LEM's is pas sinds kort. Ervoor werd ik er compleet door kapot geschoten.Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:05:
[...]
Jij zeikt dat je niet kan upranken door lem smurfs, om 10 minuten later te zeggen dat je prima meekomt tegen lems.
Je spreekt jezelf tegen. Je geeft aan dat je hacken geen probleem vind (liever een hacker dan een smurf, jouw woorden). Daarom krijg je de volle laag.Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:07:
[...]
Klopt, je hoeft maar 1 keer te zeggen dat je hebt gehacked en je krijgt de volle laag
Natuurlijk heb je daar volkomen gelijk in. Natuurlijk kan ik jou niet vertellen wat jij moet doen. Dat maakt het wel des te frustrerender, want het enige wat je als teamlid kunt doen wanneer er zo'n kutsmurf in je team zit is met lede ogen aankijken hoe een half uur van je tijd verkut wordt, gevolgd door een gegarandeerde loss.Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 11:49:
Wat me vooral dwars zit hier, is dat mensen denken dat ze;
a: wat te zeggen hebben over hoe het spel werkt, incl elo/regels.
b: denken dat hier zeuren zin heeft.
c: het lef hebben andere mensen te vertellen wat ze wel en niet mogen doen.
Als je met lager gerankte vrienden wil spelen, waarom niet gewoon op Casual? Waarom moet dat per se in MM?
Verwijderd
Liever een smurf dan een hacker volgens mij? Maar kan best zijn dat ik dat had gezegd is vast een fout van mij?pryth schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:09:
[...]
Je spreekt jezelf tegen. Je geeft aan dat je hacken geen probleem vind (liever een hacker dan een smurf, jouw woorden). Daarom krijg je de volle laag.
Maar hacken is verledentijd geen zin meer om dat te doen.
Ben je hier echt benieuwd naar?SublimnAll schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:10:
[...]
Als je met lager gerankte vrienden wil spelen, waarom niet gewoon op Casual? Waarom moet dat per se in MM?
Omdat MM een bepaalde spanning met zich meebrengt wat casual niet doet.SublimnAll schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:10:
[...]
Natuurlijk heb je daar volkomen gelijk in. Natuurlijk kan ik jou niet vertellen wat jij moet doen. Dat maakt het wel des te frustrerender, want het enige wat je als teamlid kunt doen wanneer er zo'n kutsmurf in je team zit is met lede ogen aankijken hoe een half uur van je tijd verkut wordt, gevolgd door een gegarandeerde loss.
http://steamcommunity.com/profiles/76561197969687254/
Iedereen zit op werk neem ik aan. Vandaar ook de zeurstemming.msoepie schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:19:
Iedereen die zeurt is een zeurkous. Komt er verder nog iemand van jullie klagers knallen of hoe zit het.
Verwijderd
Even weg van het hack/smurf gezeur. Hoelang speel je/u CS:GO? In het algemeen met source etc erbij.hexta schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:23:
[...]
Iedereen zit op werk neem ik aan. Vandaar ook de zeurstemming.
Wil ik wel weten.
Dit is het moment dat ik jou, voorzover ik dat al deed natuurlijk, niet meer serieus neem.SublimnAll schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:10:
[...]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
10 jaar geleden voor het eerste (1.6)Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:25:
[...]
Even weg van het hack/smurf gezeur. Hoelang speel je/u CS:GO? In het algemeen met source etc erbij.
Wil ik wel weten.
nu een half jaartje competitive denk ik? soms wat meer dan anders. bij elkaar misschien 100 potjes gedaan.
Verwijderd
Speel het zelf half jaartje alles bij elkaar.hexta schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:29:
[...]
10 jaar geleden voor het eerste (1.6)
nu een half jaartje competitive denk ik? soms wat meer dan anders. bij elkaar misschien 100 potjes gedaan.
in de 3/4 maand dat ik CS:GO echt speel(no hacks), heb ik ongeveer 300-400 potjes competitive gehaald. En alleen maar 2 maps spelen ben ik zo in LEM gekomen.
Je kunt beter verliezen dan alleen maar winnen, van verliezen leer je iig nog eens wat.
@hierboven, in 3-4 maanden lem stelt ook geen drol meer voor, het hele MM systeem wordt toch al niet serieus genomen.
Je hebt eigelijk 2 soorten spelers:
1. Degene die keihard hun best doen om global te worden en wss pas 1-2 jaar of nog korter spelen.
2. De mensen die instant global kunnen zijn en 5-10-15 jaar spelen en mm rank toch geen fuck boeit. Vooral de nog serieuze csers raken amper tot geen MM aan omdat ze liever esea/faceit of praccs op 128 tick dedicated servers spelen met hun team.
Niet 3 - 4 maanden, maar 3 weken, 3kwart maand.Scrtz schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:33:
Vroeger had je geeneens MM en moest je maar via mirc 5on5 praccje of war zoeken, wist je van tevoren ook niet of je keihard weggeschoten ging worden of niet.
Je kunt beter verliezen dan alleen maar winnen, van verliezen leer je iig nog eens wat.
@hierboven, in 3-4 maanden lem stelt ook geen drol meer voor, het hele MM systeem wordt toch al niet serieus genomen.
1. Degene die keihard hun best doen om global te worden en wss pas 1-2 jaar of nog korter spelen.
2. De mensen die instant global kunnen zijn en 5-10-15 jaar spelen en mm rank toch geen fuck boeit. Vooral de nog serieuze csers raken amper tot geen MM aan omdat ze liever esea/faceit of praccs op 128 tick dedicated servers spelen met hun team.
Preach baby preach... al dat gehuil van mensen over ranks/smurfs etc.Scrtz schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:33:
Vroeger had je geeneens MM en moest je maar via mirc 5on5 praccje of war zoeken, wist je van tevoren ook niet of je keihard weggeschoten ging worden of niet.
MIX LF 5V5 MID/HIGH SKILLED / HAVE SERV / MR 12 / NO GERMANS
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ah good joke! You are very funny boy!pineapple23 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 09:18:
Die videos van paperclip slaan ook nergens op. Als het nou skilled acties waren ;p
https://www.youtube.com/channel/UC6IRsxeYFl96apFs2KE1xGQ http://steamcommunity.com/id/5432167/ http://steamcommunity.com/groups/PaperclipsParty
Haha Breek, baas.msoepie schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:19:
Iedereen die zeurt is een zeurkous. Komt er verder nog iemand van jullie klagers knallen of hoe zit het.
Steam: Grim
Waarom kies je mij altijd als voorbeeld terwijl er genoeg andere zijn die ook op de een of andere manier LE zijn geworden?hmr schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:01:
[...]
Als Brogala DMG kan worden, dan kan iedereen dat.
@Facenoise: het enige wat je hier aan het doen bent is huilie huilie over smurfs terwijl je pas heel kort speelt.
Ik heb ook wel eens tegen 5x LEM gespeeld, het 'heel erg grote verschil tussen MG's en LEM's heb ik nog niet ervaren. Ik stond niet bovenaan als MGE maar ik had niet echt het gevoel dat ik helemaal niks kon omdat ze zo goed waren.
Tegenwoordig doe ik dit ook alleen maar. Laatste paar dagen toch wel 1-2 uur in server strats / executes geleerd en vervolgens 6 scrims via pcwfinder om het erin te stampen. Nadeel is dat zelfs wanneer je 'top only' zegt, je alsnog tegen enemies komt die vrij slecht zijn en waar je eigenlijk gewoon ergens naar binnen kan lopen en de ronde kan winnen ipv daadwerkelijk strats gebruiken.Scrtz schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:33:
Enige keren dat ik iets van een pug doe, is het als we 5 man hebben en dan gaan we voor de lol een iets minder serieuze Faceit game doen. Heb tegenwoordig echt _nooit_ meer zin om met minder dan 5 een pug/MM te doen, omdat je 1) tegen cheaters speelt of 2) je idioten in jouw team krijgt die geen woord engels kunnen.
Dus als iemand eens zin heeft om een team vs. team scrim te doen, add mij hier maar: http://steamcommunity.com/profiles/76561198015409394/
Zullen we weer eens 1v1 doen?Brogala schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 14:27:
[...]
Waarom kies je mij altijd als voorbeeld terwijl er genoeg andere zijn die ook op de een of andere manier LE zijn geworden?![]()
Ik heb ook wel eens tegen 5x LEM gespeeld, het 'heel erg grote verschil tussen MG's en LEM's heb ik nog niet ervaren. Ik stond niet bovenaan als MGE maar ik had niet echt het gevoel dat ik helemaal niks kon omdat ze zo goed waren.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Zeker, alleen dan liever wat eerder en als ik normaal speel.
als je normaal speelt? oftewel alleen als je een goeie dag heb?Brogala schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:07:
[...]
Zeker, alleen dan liever wat eerder en als ik normaal speel.
Gewoon een dag pikken en gaan met die banaan, hoe je ook speelt op dat moment.
Any time, any day; zullen we gelijk als inzet een knife doen? Put your money where your mouth is!Facenoise schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:11:
[...]
als je normaal speelt? oftewel alleen als je een goeie dag heb?![]()
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Waar kunnen we betten?hmr schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:28:
[...]
Any time, any day; zullen we gelijk als inzet een knife doen? Put your money where your mouth is!
Hebbie ut nou tegen mij? Dan kies ik het recht op iemand die voor mij speelt(GoT style)!hmr schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:28:
[...]
Any time, any day; zullen we gelijk als inzet een knife doen? Put your money where your mouth is!
Nou ja, in ieder geval geen slechte dagFacenoise schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:11:
[...]
als je normaal speelt? oftewel alleen als je een goeie dag heb?![]()
en @ hmr, als inzet wil ik graag een banaan doen. Verzendkosten zijn voor de winnaar.
Heb het tegen Brogala, die kennelijk opeens denkt dat we even goed zijnFacenoise schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:36:
[...]
Hebbie ut nou tegen mij? Dan kies ik het recht op iemand die voor mij speelt(GoT style)!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Zeg dan gewoon niks. Don't let the door hit you on your way out!Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:43:
/delete CS:GO topic uit zijn favorieten.
Waar lees je dat?hmr schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:41:
[...]
Heb het tegen Brogala, die kennelijk opeens denkt dat we even goed zijn![]()
edit: oh over mijn post over LEM's, nou ja, jij valt niet onder LEM. Er zijn natuurlijk gewoon goede LEM's, vind alleen het verhaal dat het verschil tussen MG/LEM onzin... Er zijn genoeg LEM's die helemaal niet zo goed zijn als mensen zeggen.
[ Voor 37% gewijzigd door Brogala op 30-07-2015 15:48 ]
Verwijderd
Zegt de persoon die alleen maar onzin spamt hier. Ga lekker MSN-en ofzo met je buurmeisje.Facenoise schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:44:
[...]
Zeg dan gewoon niks. Don't let the door hit you on your way out!
https://www.reddit.com/r/.../xeome_5k_hs_on_overpass/
upvoten is altijd lief
PS: veel gezeik hier meer spelen jongens
Ja, alleen maar onzin. Klopt. Ga mijn vorige reacties maar eens lezen(niet van vandaag).Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:50:
[...]
Zegt de persoon die alleen maar onzin spamt hier. Ga lekker MSN-en ofzo met je buurmeisje.
Ging jij niet weg ofzo?
Zit op het werk dus kan niet spelen, komen hier ons maar een beetje amuseren.
Verklaar dit eens. want ik snap niet hoe dit mogelijk is......
Steam: Ryada.
Bot Fergus is Global Elite.wambamNL schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:57:
Matchmaking at its finest.
[afbeelding]
EDIT: en je speelt op Zoo. Dat is een map die sowieso weinig wordt gespeeld door DMG+.
[ Voor 10% gewijzigd door Grim op 30-07-2015 16:00 ]
Mooie frags! Maar we zijn ook niks anders van je gewendxeoMe schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:53:
Nog een 5k headies op overpass.
upvoten is altijd lief
Ik heb het ook al geupvote!
Ik heb ook wel eens zulke potjes gehad, best raar. Komt dan waarschijnlijk weer doordat jouw team tegen een uprank aanzat en de andere juist niet. Het is ook niet de meest populaire map en dan geeft mm meer ruimte qua ranks. Maar goed gespeeld tegen zulke hogere spelers!wambamNL schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:57:
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door markdm op 30-07-2015 16:04 ]
Die gast die leavede toen hij dood was in de laatste ronde.NuCl3aR schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:59:
[...]
Bot Fergus is Global Elite.
EDIT: en je speelt op Zoo. Dat is een map die sowieso weinig wordt gespeeld door DMG+.
En ja ik speel Zoo, want dat moet weer eens van gaben om een missie te halen
Maar alsnog vind ik dit een beetje te groot verschil.
Ik heb ook wel eens zoiets gehad.wambamNL schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:57:
[afbeelding]
Ons team: LEM, LE, DMG, MGE (2x)
Andere team: LE (5x)
Mwa de balans was er enigsinds wel op mijzelf na.Djesse8999 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 16:09:
[...]
Ik heb ook wel eens zoiets gehad.
Ons team: LEM, LE, DMG, MGE (2x)
Andere team: LE (5x)
Eerste aantal rondes had ik echt zo van wtf zijn dit voor shots.
Bizar hoeveel van dit soort 'bugs' in de game zitten. Net zoals de glock naar auto en weer naar semi switchen voor super-accurate shot.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Wow, dat gifje verklaart wel een paar bizarre headshots die ik heb ontvangenrnenator schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 16:43:
(L) Reddit voor dit soort dingen: http://gfycat.com/QualifiedKeenBunting.
Bizar hoeveel van dit soort 'bugs' in de game zitten. Net zoals de glock naar auto en weer naar semi switchen voor super-accurate shot.
Een bug is het niet echt imo. In CS:GO wordt er qua movement en spread enkel rekening gehouden met de horizontale snelheid. Verticale snelheid heeft hier geen effect op.rnenator schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 16:43:
(L) Reddit voor dit soort dingen: http://gfycat.com/QualifiedKeenBunting.
Dat is ook wat je in de GIF ziet. In het begin heeft hij voorwaarts momentum en de twee volgende keren doet hij een 'counter-strafe' (geen idee hoe ik het anders moet verwoorden) zodat zijn horizontale snelheid 0 is.
Dit dus. Is imho ook niks wat gepatched hoeft te worden gezien het zo goed als nooit voorkomt.NuCl3aR schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 16:52:
[...]
Een bug is het niet echt imo. In CS:GO wordt er qua movement en spread enkel rekening gehouden met de horizontale snelheid. Verticale snelheid heeft hier geen effect op.
Dat is ook wat je in de GIF ziet. In het begin heeft hij voorwaarts momentum en de twee volgende keren doet hij een 'counter-strafe' (geen idee hoe ik het anders moet verwoorden) zodat zijn horizontale snelheid 0 is.
Wat een salty gemiep overigens op de laatste pagina's van mensen welke ik hier niet eerder gezien heb
Verwijderd
Zeik niet zoxeoMe schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:53:
Nog een 5k headies op overpass.
upvoten is altijd lief
PS: veel gezeik hier meer spelen jongens
[ Voor 10% gewijzigd door iLikeNoobies op 30-07-2015 17:12 ]
Verwijderd
Had gister een gruwelijke 5k op cache en heb vanavond een date dus wil die graag laten zien om indruk te maken.
Je moet vooraf een demo opnemen. Typ aan het begin van de match "record esea" in je console. Hierdoor sla je een demo op met de naam esea. Je kan de naam veranderen in wat je wilt. Als je vervolgens de demo wilt afspelen typ je "playdemo esea".Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 17:13:
Weet iemand of er demos van esea pugs die je speelt ergens beschikbaar zijn? Zo niet, is het mogelijk om voor de volgende pugs die ik speel wel demo's te krijgen?
Had gister een gruwelijke 5k op cache en heb vanavond een date dus wil die graag laten zien om indruk te maken.
Andere opties zijn OBS of Shadowplay van Nvidia.
Verwijderd
Ah zoiets dacht ik al ja. Thanks!iLikeNoobies schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 17:19:
[...]
Je moet vooraf een demo opnemen. Typ aan het begin van de match "record esea" in je console. Hierdoor sla je een demo op met de naam esea. Je kan de naam veranderen in wat je wilt. Als je vervolgens de demo wilt afspelen typ je "playdemo esea".
Andere opties zijn OBS of Shadowplay van Nvidia.
Reden voor mij persoonlijk is het feit dat ik ook echt silver mates heb. Normale rank is DMG/LE maar heb maten erbij welke problemen hebben met het GNM niveau. Om met deze mensen mee te kunnen spelen zonder dat steeds mijn 4 mates gerekt worden en het steeds een 1vX word. Probeer mezelf dan natuurlijk wel altijd wat te beperken door bijvoorbeeld deagle of scout only te spelen. Het hele cheaten=smurfen is imho gewoon bull. Bij de een wordt er gewoon duidelijk vals gespeeld wat gewoonweg tegen de regels is. Bij smurfen doet een eredivisie speler zich voor als een speler uit de eerste klasse om hier met groter gemak van te winnen. Zal niet altijd even leuk zijn, maar wanneer mensen eens kappen met whinen en het gewoon proberen te counteren leren ze er nog daadwerkelijk van.SmokingSig schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 17:09:
Wat winnen de mensen er eigenlijk aan om te smurfen ? Je hebt een nieuw account ndoig en moet helemaal hebeginnen ?
Ok dat met je vrienden kan ik begrijpen. Dan heb je ook een nieuwe account en cs go nog eens gekocht ?xeroamd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 17:32:
[...]
Reden voor mij persoonlijk is het feit dat ik ook echt silver mates heb. Normale rank is DMG/LE maar heb maten erbij welke problemen hebben met het GNM niveau. Om met deze mensen mee te kunnen spelen zonder dat steeds mijn 4 mates gerekt worden en het steeds een 1vX word. Probeer mezelf dan natuurlijk wel altijd wat te beperken door bijvoorbeeld deagle of scout only te spelen. Het hele cheaten=smurfen is imho gewoon bull. Bij de een wordt er gewoon duidelijk vals gespeeld wat gewoonweg tegen de regels is. Bij smurfen doet een eredivisie speler zich voor als een speler uit de eerste klasse om hier met groter gemak van te winnen. Zal niet altijd even leuk zijn, maar wanneer mensen eens kappen met whinen en het gewoon proberen te counteren leren ze er nog daadwerkelijk van.
Verder zie ik niet wat je er als pro aan hebt om noobies af te knallen ?
Ik zelf speel op mijn smurf met maten die wat lager zijn, en zodra ze tegen dmg/eagle niveau spelen gewoon 0 om 30 eindigen.SmokingSig schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 17:45:
[...]
Ok dat met je vrienden kan ik begrijpen. Dan heb je ook een nieuwe account en cs go nog eens gekocht ?
Mijn smurf is dan maar mge/dmg terwijl mn main LE is.
Ja ik heb csgo 2x gekocht maar ik vind het meer dan eerlijk tegenover mijn vrienden die totaal niet op DMG/LE kunnen meekomen.
Klopt heb gewoon complete nieuwe account aangemaakt en voor 3 csgo keys een region free versie gekocht. Moet alleen bekennen dat ik de laatste tijd te lui ben geweest mijn smurf te lvlen. Wanneer ik overigens met mijn vaste groep speel, speel ik altijd gewoon op m'n main.SmokingSig schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 17:45:
[...]
Ok dat met je vrienden kan ik begrijpen. Dan heb je ook een nieuwe account en cs go nog eens gekocht ?
wat betreft smurfs, tja ik smurf eigenlijk alleen als ik zin heb in een relaxt potje zonder gezeik/stress met vrienden, mag je best lame vinden maar ik heb ook gemerkt dat ik heel anders speel op een smurf account, dan op mijn main, het boeit me een stuk minder, ik rush meer etc dus onmogelijk om te winnen is het zeer zeker niet.
my 2 cents.
Vanochtend ook. Eerste potje verklootte ik de clutch en werd er goed gescholden door zon kerel. Uiteraard vertel ik d'r verdwaasde Rus dat hij maar ranked moet gaan spelen als hij dit vervelend vind, want dat zeg ik altijd dan, en hij komt terug dat ie LE is oid. Vervolgens aan het einde van het potje sta je dan 20-3 tegen zijn 13-6 en dan trekt ie z'n bek niet meer open als ik zeg dat ik technisch subsilver ben
[ Voor 32% gewijzigd door Brutal1ty op 30-07-2015 19:46 ]
Laatst speelde Dutch en ik ook samen casual, en we waren echt zo dik met z'n 2en aan het carrien, het niveau daar is echt super laag. Helaas werkte mijn radar niet en was mijn interface helemaal scheef zodat het veel moeilijker speelde. Nog steeds met ons 2 meer kills dan de andere 8 uit het team bij elkaar.Brutal1ty schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 19:44:
Ik moet in casual altijd zo hard lachen. Ik speel al een tijdje csgo, maar ik doe nog niet aan ranked. Dit houdt wel in dat ik vaak casual potjes top fragger van beiden teams ben en elk dm potje wel win als ik er vanaf het begin ben. Dan is het altijd heel erg grappig als alle andere spelers van beiden teams op elkaar lopen te schelden dat het domme silvers of gold nova's zijn terwijl de beste scorer nog lager en unranked is
Vanochtend ook. Eerste potje verklootte ik de clutch en werd er goed gescholden door zon kerel. Uiteraard vertel ik d'r verdwaasde Rus dat hij maar ranked moet gaan spelen als hij dit vervelend vind, want dat zeg ik altijd dan, en hij komt terug dat ie LE is oid. Vervolgens aan het einde van het potje sta je dan 20-3 tegen zijn 13-6 en dan trekt ie z'n bek niet meer open als ik zeg dat ik technisch subsilver ben
Zeker een missie of niet. Heel normaal dit, krijg ik ook altijd. LEM speel ik met 3x global etc. En dan doe ik het nog een keer. Speel ik als LEM/Supreme en krijg ik 4x MGEwambamNL schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:57:
[afbeelding]
Was idd een missie en moet die map nog een keer spelenrolandos582 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 23:35:
[...]
Zeker een missie of niet. Heel normaal dit, krijg ik ook altijd. LEM speel ik met 3x global etc. En dan doe ik het nog een keer. Speel ik als LEM/Supreme en krijg ik 4x MGE![]()
Maar toenet ook wij met 2 lems 1 le 1 mg2 en 1 global komen tegen 4smfc en 1 global. Naja was toch nog een pittig potje. Helaas verloren maar was wel leuk.
Dat heb ik ook wel eens! Hoe kan datmarkdm schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 19:58:
Helaas werkte mijn radar niet en was mijn interface helemaal scheef zodat het veel moeilijker speelde.
Heel vreemd, ik snap dat sowieso niet. Raar systeempje dat missie ding. Ik heb alle missies bijna gedaan nu, ben zelf level 28 op het moment.wambamNL schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 00:01:
[...]
Was idd een missie en moet die map nog een keer spelen![]()
Maar toenet ook wij met 2 lems 1 le 1 mg2 en 1 global komen tegen 4smfc en 1 global. Naja was toch nog een pittig potje. Helaas verloren maar was wel leuk.
Bekend probleempje, gelukkig had iemand in game laatst een oplossing voor mij. Change even van je huidige resolutie naar een ander, en dan weer terug naar de huidige. Dan is het opgelost.
SmithZz with an insane 1v3 boys lets go!
https://www.youtube.com/channel/UC6IRsxeYFl96apFs2KE1xGQ http://steamcommunity.com/id/5432167/ http://steamcommunity.com/groups/PaperclipsParty
Van sensitivity 5 (was al van 6 naar 5 gegaan) naar 3 gegaan.
Overal moeite mee, tikje kreupel gespeeld, toch nog een redelijke score maar dat waren veel meer hun fouten dan mijn skills
Toch rank up.
Nova3, whoop tie fucking doo.
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic