Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 144 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.799 views

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Eekhoornz0r schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:41:
Aangezien ik deze discussie per ongeluk veroorzaakt hebt met mijn post vanmorgen wil ik nog wel ff kwijt waarom ik dit spam vind.
Deze persoon heeft zich puur geregistreerd om zijn youtube videos te promoten. Veel mensen posten ook hun videos maar discussieren ook regelmatig mee en laten meestal eigen gameplay zien.
Maar verder zal ik wel afwachten wat de mods hiermee doen en voorlopig elke video post van hem reporten.
Dat mensen hem kennen had ik niet door toen ik de post maakte, Ik dacht dat het gewoon een spam account was of iets dergelijks. Maar jullie reacties getuigen niet van enige objectiviteit. Als ik alle wannabe-sparkles een berichtje stuur op youtube dat ze hier al hun videos mogen promoten dan raken jullie ook geirriteerd.
Deze meneer in kwestie heeft zich netjes voorgesteld in zijn eerste post. Dit werd hem niet in dank afgenomen en werd meermaals gereport. Over objectiviteit gesproken: niemand heeft deze 'wannabee-sparkle' ook maar ooit gevraagd om hier een video (of überhaupt een post for that matter) te posten.

Voor de duidelijkheid, ik 'ken' Paperclip, ik heb ooit drie potjes met de beste man gespeeld. Deze man staat niet in m'n friendslist, maar hij is in mijn beleving leuker om mee te spelen dan menig ander hier.

Ik meng me enkel in de discussie om even te laten merken hoe hypocriet (sommige van) jullie zijn. Iedereen loopt altijd te klagen dat het hier zo toxic is, maar dat ligt aan jullie zelf. Als je er niet mee om kan gaan moet je lekker ergens anders een schandpaal gaan zoeken.

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11 12:30
Jeuj, na 80 uur spelen: LEM!

(kan dit soort dingen nergens anders delen, jullie kennen het gevoel vast wel)

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:03
Scrtz schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 11:35:
Iemand die al windows 10 gebruikt en kan testen of zowel in het bureaublad als ingame 500/1000hz werkt?

Ga er wel vanuit maar sinds het gekut in het begin van Win8 neem ik geen risico's meer :P
nee man is het verstandig om al te upgraden naar windows 10 kwa bugs etc of zal ik nog ffe wachten? :P

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-11 14:15
hmr schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:29:
[...]

Waar ben jij als ik online ben dan LEETAR.... :-(
Ik kan vanavond.

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Gelukkig niet, wat moet je er mee dan?

http://steamcommunity.com/id/teupje/

• Scale
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-11 17:48
Vandaag geupgrade naar windows 10, in cs go werkt opeens de ESC en alle F1-F12 toetsen niet meer handiggg |:( |:(

Verwijderd

teupje schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 17:54:
[...]

Gelukkig niet, wat moet je er mee dan?
Verkopen aan z'n buurman. Denk je?

Nogmaals iedereen die wil weten waarom ik achter Pclip sta en niet achter elke randdebiel met een internet verbinding, die hier posten, mag me vanavond even opzoeken op ts! Gaat een stuk makkelijker dan via text, waarvan men de toon altijd veranderd naar eigen invulling.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2015 18:30 ]

• Grim
  • Laatst online: 19-01-2024
Scale schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 17:58:
Vandaag geupgrade naar windows 10, in cs go werkt opeens de ESC en alle F1-F12 toetsen niet meer handiggg |:( |:(
Vanwege zo een dingen wacht ik dus nog enkele maandjes. Upgrade is toch gratis binnen het eerste jaar, dus alle tijd van de wereld imo.

Steam: Grim

• Scale
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-11 17:48
NuCl3aR schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:28:
[...]

Vanwege zo een dingen wacht ik dus nog enkele maandjes. Upgrade is toch gratis binnen het eerste jaar, dus alle tijd van de wereld imo.
Ondertussen opgelost (geen idee hoe) een reboot? windows updates?
Maar het werkt nu...

Ps. als je een in place upgrade doe, kan je binnen een maand terug naar windows 8.1

• Grim
Scale schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:15:
[...]

Ondertussen opgelost (geen idee hoe) een reboot? windows updates?
Maar het werkt nu...

Ps. als je een in place upgrade doe, kan je binnen een maand terug naar windows 8.1
Ik wacht sowieso wel een paar maandjes voor ik update. Zodat alle drivers geüpdatet zijn en games up to date zijn.

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-11 13:06

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Vandaag 29e win, ben nu MGE :D

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
Iedereen weer lief zijn hier!!!! :(
Ik ben eventjes weg en het hele forum is toxic geworden, hou het gezellig.
Tristan schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:28:
Hier nog mensen die naar de eSports Live: ESL Counter-Strike Finals gaan kijken in de bios?

https://www.pathe.nl/film...esl-counter-strike-finals
Mij lijkt het best leuk om er naar toe te gaan. Alleen ik heb geen vrienden die ook csgo spelen dus dan is er niet zo heel veel aan, dan denk ik dat ik gewoon thuis blijf. En als ik het met vrienden zou kijken denk ik dat thuis op de bank net zo leuk is.

steam: failsnail, Letterbox

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Om het maar even ergens anders over te hebben :)
die lui maken vanalles en nog wat uit games, dus nu ook cs go knife challenge :D

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• Paperclip1001
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-01-2022
Hey guys. If there is a rule that does not allow me to post the videos I have made and that I am proud of then please, by all means let me know, but until then I'm gonna keep spreading the love of my videos and the fun I have playing with my friends from the Netherlands, I've been playing with Dutch people for 9 months now and they have given me a lot of laughs and good times, I'm not forcing anyone to watch my videos and as 1 person said
"Live and let live"

I hope you enjoy boys! (:

:*) :*) :*)

https://www.youtube.com/channel/UC6IRsxeYFl96apFs2KE1xGQ http://steamcommunity.com/id/5432167/ http://steamcommunity.com/groups/PaperclipsParty

• Draven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-11 01:48

Draven

It wasn't me

Eerste twee aces in de pocket.
Gister al naar silver elite master (meh). Heb toch een beetje het gevoel dat ik er niet thuis hoor. Morgen waarschijnlijk weinig tijd, maar ga proberen vrijdag toch wel uit die silver rank te komen.

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:05
Draven schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 23:23:
Gister al naar silver elite master (meh). Heb toch een beetje het gevoel dat ik er niet thuis hoor. Morgen waarschijnlijk weinig tijd, maar ga proberen vrijdag toch wel uit die silver rank te komen.
Als ik je een tip mag geven, niet spelen om te ranken maar speel omdat je er zin in hebt. Als je per potje doelen gaat zetten ga je geforceerd spelen voor de winst en vaak dus juist veel fouten maken.

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:24
Sinds gisteren de overstap gemaakt van 1.6 naar GO (ja heeeel laat ik weet het :+ ).

Ik zal vanaf nu dus regelmatig in dit topic gaan kijken / posten :)

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-11 11:03
SouLLeSSportal schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 22:23:
[video]

Om het maar even ergens anders over te hebben :)
die lui maken vanalles en nog wat uit games, dus nu ook cs go knife challenge :D
Das wel nice ook gewoon een huge ass butterfly knife xD . Maar wel mooi pattern erop. Had bii die karambit ook wel gemogen.

Add me on Steam

• TheAnthonyNL
Is dat niet een beetje te duur ... 36 dollar voor account met silver rank en csgo in bezit...

Add me on Steam

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Scrtz schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 00:19:
[...]

Als ik je een tip mag geven, niet spelen om te ranken maar speel omdat je er zin in hebt. Als je per potje doelen gaat zetten ga je geforceerd spelen voor de winst en vaak dus juist veel fouten maken.
Draven schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 23:23:
Dit ja. :) Let niet op rank of niveau. Als je genoeg speelt kom je vanzelf op een rank waar je thuis kan horen. Tot die tijd, geniet van de aces ( _O_ ) en heb plezier in het spel :D het zal vanzelf uitdagender worden.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• hexta
Als je echt serieus een silver account wil, koop een account en geef mij de pass, dan speel ik er alleen dronken op. :)

• TheAnthonyNL
hexta schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 08:37:
[...]

Als je echt serieus een silver account wil, koop een account en geef mij de pass, dan speel ik er alleen dronken op. :)
Gewoon nieuw account m as ken, pleur er csgo op, share met medetweaker. Dan farm tot lvl 3 en daarna comp zwaar verneuken met bot movements en burst fire...

Add me on Steam

• hexta
TheAnthonyNL schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 08:45:
[...]

Gewoon nieuw account m as ken, pleur er csgo op, share met medetweaker. Dan farm tot lvl 3 en daarna comp zwaar verneuken met bot movements en burst fire...
Gewoon elke match wisselen tussen mouse sens op max en dan weer op minimaal _O-

• TheAnthonyNL
hexta schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 08:54:
[...]

Gewoon elke match wisselen tussen mouse sens op max en dan weer op minimaal _O-
MLG MODE ON ;)

Add me on Steam

• hexta
:D
Ik heb eigenlijk wel zin om op zo'n account te kloten. _O-
100% pistolrounds een comp lang enzo. :') :D

• Ronline77
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-10 16:51
Gewoon volop stratroullete !

iRacing Profiel - https://www.twitch.tv/ronline77

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-11 16:00
Die videos van paperclip slaan ook nergens op. Als het nou skilled acties waren ;p

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Die kut smurfs verzieken de game, maar dat is mijn mening..

http://steamcommunity.com/id/teupje/

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Wat zijn dit toch heerlijke filmpjes om te kijken!

• Grim
Als je een beetje kan schieten win je nog makkelijk met pistol only op silver. ;w

High sens is inderdaad wel een leuke om mee te kloten. Verplicht een 360° maken als je iemand ziet voor je begint te schieten.

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
kowapanga schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 10:04:
Wat zijn dit toch heerlijke filmpjes om te kijken!
[video]
ghehehehe, THEY CHANGED THE CODEEE!

Verwijderd

wat frags van de afgelopen tijd - LEM-GE

(ongelovelijk dom gespeeld door CT lal maja...)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2015 11:38 ]

• SublimnAll
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-05-2023
teupje schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 09:49:
Die kut smurfs verzieken de game, maar dat is mijn mening..
Vind ik ook. Je gaat bewust bij minder gekwalificeerde mensen zitten, puur voor eigen vermaak, terwijl je in de meeste gevallen hen nog tegenwerkt ook. Rot op met je gekut uit mijn MM games. Ik doe een serieuze poging om te winnen, je gaat je dronken pistol-only getroll maar op Call of Duty doen.

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-10 11:56

iLikeNoobies

With Big Boobies

SublimnAll schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 11:08:
[...]

Vind ik ook. Je gaat bewust bij minder gekwalificeerde mensen zitten, puur voor eigen vermaak, terwijl je in de meeste gevallen hen nog tegenwerkt ook. Rot op met je gekut uit mijn MM games. Ik doe een serieuze poging om te winnen, je gaat je dronken pistol-only getroll maar op Call of Duty doen.
Euh, nee. Mijn geld, mijn spel, mijn keuze.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Verwijderd

iLikeNoobies schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 11:12:
[...]

• SublimnAll
  • Laatst online: 24-05-2023
Nou gefeliciteerd, je verpest het spel voor veel anderen. Ik hoop dat je ervan geniet.

• markdm
[...]
Echt wat een onzinnig argument. Dat je ergens geld aan uitgegeven hebt betekent niet dat je geen rekening met andere meer hoeft te houden. Je medespelers en tegenstaders hebben ook voor het spel betaald en willen het ook leuk hebben, jij hebt niet het recht hun spel te verpesten.

Verwijderd

SublimnAll schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 11:16:
Nou gefeliciteerd, je verpest het spel voor veel anderen. Ik hoop dat je ervan geniet.
Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-ut7bwg8rrp8/UCFRrZinwVI/AAAAAAAACNw/M6LRPCMuUtg/s1600/its-only-game.gif

Verwijderd

[...]

Dus als ik jou elke ronde teamkill, block en teamflash dan vind jij dat helemaal niet erg?

Jij zou zeggen tegen mij : Ah, maakt niet uit jongen, het is jou geld, jou spel en jou keuze.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 11:20:
[...]

Dus als ik jou elke ronde teamkill, block en teamflash dan vind jij dat helemaal niet erg?

Jij zou zeggen tegen mij : Ah, maakt niet uit jongen, het is jou geld, jou spel en jou keuze.
Je hebt de definitie van smurf verkeerd opgezocht maat. Ik heb een account die nu 1 rank lager is, omdat ik dan met mensen kan meespelen die niet zo goed zijn zonder mijn 'main' te verkloten. Natuurlijk moest ik daarvoor eerst langs lage ranks in de eerste 10, maar daar valt weinig aan te doen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 11:22:
[...]

Je hebt de definitie van smurf verkeerd opgezocht maat. Ik heb een account die nu 1 rank lager is, omdat ik dan met mensen kan meespelen die niet zo goed zijn zonder mijn 'main' te verkloten. Natuurlijk moest ik daarvoor eerst langs lage ranks in de eerste 10, maar daar valt weinig aan te doen.
Je quote de verkeerde :P

Verwijderd

Absoluut niet.

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

SublimnAll schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 11:16:
Zeker, hoe meer de kontjes pijn doen, hoe meer ik geniet.
markdm schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 11:18:
[...]

Echt wat een onzinnig argument. Dat je ergens geld aan uitgegeven hebt betekent niet dat je geen rekening met andere meer hoeft te houden. Je medespelers en tegenstaders hebben ook voor het spel betaald en willen het ook leuk hebben, jij hebt niet het recht hun spel te verpesten.
Dat zie je verkeerd, ik heb dat recht wel.
Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 11:20:
[...]

Het staat je vrij om middels de votekick mij uit het spel te trappen. Als ik mensen tegen kom waar ik mij aan irriteer dan probeer ik ze te kicken. Lukt dat niet, dan ga ik zelf weg.

:+

Verwijderd

Ah, sorry niet goed gekeken, jij deelt de mening.

Ik weet dondersgoed wat een smurf is, en in jou geval neem ik dat ook niet kwalijk. Dat doe ik namelijk zelf ook. (GE = main, 2e account om met slechtere vrienden te spelen is LEM-Supreme)

Het gaat om figuren die zelf bv. GE zijn en smurfen op silver tot dmg niveau met opzet / expres deranken

Dat ervaren veel mensen als spel bedervend waaronder ik zelf.

Maar het principe is het zelfde.

• markdm
Ik vind het niet erg als je een 2e account hebt die iets lager is im met slechtere vrienden te spelen. Het spel voor andere verpesten door slecht te spelen en je als een trol te gedragen is wel erg.

Verwijderd

iLikeNoobies schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 11:31:
[...]

Zeker, hoe meer de kontjes pijn doen, hoe meer ik geniet.

[...]

Dat zie je verkeerd, ik heb dat recht wel.

[...]

Het staat je vrij om middels de votekick mij uit het spel te trappen. Als ik mensen tegen kom waar ik mij aan irriteer dan probeer ik ze te kicken. Lukt dat niet, dan ga ik zelf weg.

:+
Oke, nog hypocriet ook.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 11:35:
[...]

Ah, sorry niet goed gekeken, jij deelt de mening.

Ik weet dondersgoed wat een smurf is, en in jou geval neem ik dat ook niet kwalijk. Dat doe ik namelijk zelf ook. (GE = main, 2e account om met slechtere vrienden te spelen is LEM-Supreme)

Het gaat om figuren die zelf bv. GE zijn en smurfen op silver tot dmg niveau met opzet.

Dat ervaren veel mensen als spel bedervend waaronder ik zelf.

Maar het principe is het zelfde.
Zelfs dan, is het maar een spelletje. Ik heb meer een hekel aan hackers dan aan smurfs, wat ze ook doen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 11:39:
[...]

Zelfs dan, is het maar een spelletje. Ik heb meer een hekel aan hackers dan aan smurfs, wat ze ook doen.
Roep jij dat ook nog als je elke match eindeloos gerekt worden door wat global elite smurfs ?:)

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Ik heb nergens gezegd dat ik mij ook als een troll gedraag. Ik heb liever ook niet dat men in mijn team trollt. Echter, als mensen zeggen dat ik moet oprotten uit "hun" MM of dat ik het recht niet heb, dan ga ik daar tegenin. Het is namelijk niet aan jullie om te bepalen hoe ik mijn spelletje speel.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 11:41:
[...]

Roep jij dat ook nog als je elke match eindeloos gerekt worden door wat global elite smurfs ?:)
Neu, dan roep ik @!#)(*& smurf, maar ik vind niet dat hij niet mag smurfen.

Het is natuurlijk kut, maar hij doet niks wat niet mag, het hoort bij 't spel.
En daar gaan we weer met de smurf discussie....

Het leukste vind ik om smurf genoemd te worden op mijn main ;x

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

hmr schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 11:44:
En daar gaan we weer met de smurf discussie....

Het leukste vind ik om smurf genoemd te worden op mijn main ;x
Ik heb precies hetzelfde met mijn main, Vind dit soort discussies altijd wel leuk :P
Snap de haat niet op smurfs..
Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 11:46:
[...]

Ik heb precies hetzelfde met mijn main, Vind dit soort discussies altijd wel leuk :P
Snap de haat niet op smurfs..
Ik ook niet... Komt wel meestal van low ranks die vaak bij het minste geringste al schreeuwen dat iemand hacked of een smurf is :x

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

Wat me vooral dwars zit hier, is dat mensen denken dat ze;
a: wat te zeggen hebben over hoe het spel werkt, incl elo/regels.
b: denken dat hier zeuren zin heeft.
c: het lef hebben andere mensen te vertellen wat ze wel en niet mogen doen.

Verwijderd

hmr schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 11:47:
[...]

Ik ook niet... Komt wel meestal van low ranks die vaak bij het minste geringste al schreeuwen dat iemand hacked of een smurf is :x
Main is LEM en mijn smurf is DMG gister 10 comp games gespeeld.
Als ik tegen een smurf kom wil ik juist winnen, zorgt ervoor dat ik beter op het spel ga letten en niet rage van: DAT IS EEN SMURF !@#!$!@!@$ SMURF etc.
Gewoon slim spelen en je kan winnen tegen smurfs.

• markdm
Maar wat is er dan mis met hackers, want ze hebben geld betaald voor de game en misschien zelfs voor de hacks. Dus mogen ze zelf beslissen wat ze doen. Het is ook hun risico om gekicked te worden. /s

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 11:49:
Wat me vooral dwars zit hier, is dat mensen denken dat ze;
a: wat te zeggen hebben over hoe het spel werkt, incl elo/regels.
b: denken dat hier zeuren zin heeft.
_/-\o_ _/-\o_ Geef je groot gelijk!

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 11:49:
Dit is een groot punt. Stelletje moraalridders hier.

Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 11:50:
[...]

Main is LEM en mijn smurf is DMG gister 10 comp games gespeeld.
Als ik tegen een smurf kom wil ik juist winnen, zorgt ervoor dat ik beter op het spel ga letten en niet rage van: DAT IS EEN SMURF !@#!$!@!@$ SMURF etc.
Gewoon slim spelen en je kan winnen tegen smurfs.
Zo zie ik het ook, al heb ik misschien makkelijker praten omdat ik rond de LEM/SMFC speel dus een smurf max 2 ranks hoger is.. :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

markdm schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 11:50:
Maar wat is er dan mis met hackers, want ze hebben geld betaald voor de game en misschien zelfs voor de hacks. Dus mogen ze zelf beslissen wat ze doen. Het is ook hun risico om gekicked te worden. /s
Ik weet dat /s, maar alsnog zijn er mensen die dat niet begrijpen. Hacken mag niet, smurfen wel.

edit: voordat mensen op mijn punt C aankomen; hacken mag van mij wel, maar van valve niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2015 11:52 ]

Verwijderd

hmr schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 11:51:
[...]

Zo zie ik het ook, al heb ik misschien makkelijker praten omdat ik rond de LEM/SMFC speel dus een smurf max 2 ranks hoger is.. :)
Ze moeten minder zeiken en gewoon spelen... :)

Verwijderd

markdm schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 11:50:
+1 je slaat de spijker op zijn kop.

hypocriete bende hier :)
Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 11:52:
[...]

Ze moeten minder zeiken en gewoon spelen... :)
Eindelijk iemand die het me mij eens is! :*) voeg me maar toe op steam ;)

@failsnail: hacken is een schending van de TOS; ja je moet lekker zelf weten wat je doet, nee je mag niet de ToS schenden... Is een ander verhaal dus.

[ Voor 23% gewijzigd door hmr op 30-07-2015 11:56 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 11:54:
[...]

+1 je slaat de spijker op zijn kop.

hypocriete bende hier :)
Hahahahhahahahahaha je snapt niet wat /s betekend. _/-\o_

Hahahahahahahhaah hmr ook niet _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2015 12:00 ]

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11 12:30
Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 11:57:
[...]

Hahahahhahahahahaha je snapt niet wat /s betekend. _/-\o_

Hahahahahahahhaah hmr ook niet _/-\o_
Wat maakt het, in die context, uit of het sarcasme is of niet? Het is allemaal zo toxic hier.

Natuurlijk gaan mensen smurfen: je werkt hard voor een bepaalde rank, en als je dan met je main, met je silver vrienden wil spelen, dan sta jij als enige LE+ tegenover 5 LE+ met 4 silvers in je team.

De game zou wat dat betreft een casual matchmaking modus moeten krijgen, waar je zonder naar ranks te kijken gematcht wordt o.i.d., zoals nu bij casual ook gebeurd.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• EG Mike
rnenator schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:06:
[...]

Wat maakt het, in die context, uit of het sarcasme is of niet? Het is allemaal zo toxic hier.

Natuurlijk gaan mensen smurfen: je werkt hard voor een bepaalde rank, en als je dan met je main, met je silver vrienden wil spelen, dan sta jij als enige LE+ tegenover 5 LE+ met 4 silvers in je team.

De game zou wat dat betreft een casual matchmaking modus moeten krijgen, waar je zonder naar ranks te kijken gematcht wordt o.i.d., zoals nu bij casual ook gebeurd.
Of je maakt een smurf aan

trolololo

Verwijderd

[...]

Wij gebruiken daar soms wel eens faceit voor, maar dan zit je of tegen GE+ of tegen mg1 ofzo te spelen. Nooit een 'eerlijke' match voor iig 80% van het team. 5v5 proberen we ook te doen, dat is vaak wel heel leuk!
Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:09:
[...]

Wij gebruiken daar soms wel eens faceit voor, maar dan zit je of tegen GE+ of tegen mg1 ofzo te spelen. Nooit een 'eerlijke' match voor iig 80% van het team. 5v5 proberen we ook te doen, dat is vaak wel heel leuk!
Faceit.. echt leuk.... Laggy servers, brakke site en gister 15-1 gewonnen met randoms tegen mensen met 140 ping en nova 3 skills... WOEPIE!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Tumbler
  • Laatst online: 07-08-2021
markdm schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 11:38:
Ik vind het niet erg als je een 2e account hebt die iets lager is im met slechtere vrienden te spelen. Het spel voor andere verpesten door slecht te spelen en je als een trol te gedragen is wel erg.
Ik gedraag me alleen als een troll als de andere mensen uit mijn team het daar mee eens zijn :P

• EG Mike
hmr schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:10:
[...]

Faceit.. echt leuk.... Laggy servers, brakke site en gister 15-1 gewonnen met randoms tegen mensen met 140 ping en nova 3 skills... WOEPIE!
Ja maar jij = cs legende. Cu@lan

• Grim
Wat een feest weer. :D

Smurfen hoort er nu eenmaal bij vanwege het rank systeem. Het is niet altijd leuk voor de mensen die er één (of meerdere) tegen krijgen maar het mag gewoon zoals eerder is vermeld door meerdere personen.

Als iemand aan het trollen is om te deranken of een lage startrank te krijgen report je hem voor griefen en dan is het aan de mensen met overwatch om te beslissen of hij een ban krijgt of niet.

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:50

ErA

[...]

Ik speel nog maar net, maar zo werkt MM dus niet.

Je komt te staan tegen een ongeveer zelfde totale teamscore.

Dus 5 x nova 3 zal het eerder zijn, of iets in die richting. maar geen 5LE+ in ieder geval.

maw, er is geen reden om te smurfen. Ik ben er zelf nu 1 tegengekomen, erg jammer. Ze moeten de minimale comp. rank gewoon omhoog doen naar level 5 of 6.

Dan moeten smurfs verplicht door 50+ uur casual heen >:)

Verwijderd

ErA schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:23:
[...]

Je komt te staan tegen een ongeveer zelfde totale teamscore.

Dus 5 x nova 3 zal het eerder zijn, of iets in die richting. maar geen 5LE+ in ieder geval.

maw, er is geen reden om te smurfen. Ik ben er zelf nu 1 tegengekomen, erg jammer. Ze moeten de minimale comp. rank gewoon omhoog doen naar level 5 of 6.

Dan moeten smurfs verplicht door 50+ uur casual heen >:)
Waar haal je deze enorme wijsheden vandaan? Want zoals jij het uitlegt werkt het 1000% niet.
En die level req is onzin, helpt geen zak tegen smurfs. Ik was met +-4 u level 3. Level 6 had niet langer dan +-12u geduurt. Het word alleen maar vervelender voor 'noobs' die niet elke DM/casual toppen en dus lang niet zoveel punten pakken. 50u spelen voordat je mag doen waar je voor betaald hebt klinkt als een EA praktijk.

• Grim
ErA schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:23:
[...]

Je haalt je eigen argument al helemaal onderuit met je eerste zin.

Als er 1 global gaat queue'en met nova/mg vriendjes en vriendinnetjes ga je echt wel allemaal LEM+ tegen krijgen. De global gaat goed meekomen maar voor de andere 4 is het een complete rapefest en dus niet leuk.

Source: ervaring + voldoende screenshots gezien

• EG Mike
Dat weet jij niet, dat weet ik niet, dat weet niemand.

Ik heb gister twee potjes gespeeld met het zelfde team (3 lems en 2 LEs), eerste potje tegen 5 LEMs en de tweede tegen 1 MGE, 2 DMGs en 2 LEs.

Hoe verklaar je dat?

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://paradefieldrejects.files.wordpress.com/2013/02/screen-shot-2013-02-07-at-11-24-44-pm.png

Verwijderd

hmr schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 11:55:
[...]

Eindelijk iemand die het me mij eens is! :*) voeg me maar toe op steam ;)

@failsnail: hacken is een schending van de TOS; ja je moet lekker zelf weten wat je doet, nee je mag niet de ToS schenden... Is een ander verhaal dus.
is goed zit op dit moment op mijn werk, Maar als ik vrij ben add ik je wel :D

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

pryth schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:27:

Ik heb gister twee potjes gespeeld met het zelfde team (3 lems en 2 LEs), eerste potje tegen 5 LEMs en de tweede tegen 1 MGE, 2 DMGs en 2 LEs.

Hoe verklaar je dat?
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2rxjtib.jpg

• Facenoise
pryth schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:27:

Hoe verklaar je dat?
Dat de LEM's tegen een derank aan zaten en de MGE/DMG's tegen een uprank?

Smurfs is gewoon vervelend als je zelf rond silver/nova bent. Het verschil is te groot. Dit is ook de reden dat merryb bv het allemaal niet zo erg vind. Hij heeft het gewoon niet meegemaakt. Maar goed, ieder zijn ding. Als je wilt smurfen doe je dat maar, maar leuk voor de lagere ranks is het niet.

Maar daar hebben de meeste keyboard heros hier gewoon schijt aan, kan het wel snappen want het gaat om je eigen lol. Maar leuk voor de ''slechtere'' is het niet.

Verwijderd

Facenoise schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:31:
[...]

Smurfs is gewoon vervelend als je zelf rond silver/nova bent. Het verschil is te groot. Dit is ook de reden dat merryb bv het allemaal niet zo erg vind. Hij heeft het gewoon niet meegemaakt. Maar goed, ieder zijn ding. Als je wilt smurfen doe je dat maar, maar leuk voor de lagere ranks is het niet.
Dit vind ik echt fijn aan jou, jij kent mij beter dan ikzelf!

Ik ben begonnen op S1, en ben nu na +-7 maanden LE.

Nog wat te melden of ga je eerst nadenken voordat je weer wat uitkraamt?

• EG Mike
[...]

Dat de LEM's tegen een derank aan zaten en de MGE/DMG's tegen een uprank?
Dat weet dus niemand zeker. Punt. einde discussie.
[...]
Merryb z'n smurf is zelf een hogere rank dan z'n main (no Joke).

• Facenoise
Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:34:
[...]

Dus je hebt het wel meegemaakt maar doet het toch, fijne gozer jij. :+

Verwijderd

pryth schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:36:
[...]

Dat weet dus niemand zeker. Punt. einde discussie.

[...]

Merryb z'n smurf is zelf een hogere rank dan z'n main (no Joke).
No joke, maar valt weinig aan te doen aangezien die is uitgeleend aan een GE. Ik roep dan ook niet dat ik LEM ben.

• EG Mike
Facenoise schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:36:
[...]

Jij klaagt toch over smurfs? Merryb geeft duidelijk aan hier geen problemen mee te hebben.

Verwijderd

Facenoise schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:36:
[...]

Zoals al gezegd door mijzelf, weer jammer van je, ik smurf 1/2 ranks lager. Niet om te rekken maar om met mensen mee te spelen die of moeite hebben met LE+ of omdat ik geen zin heb om met mn main te gokken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:34:
[...]

Dat heb je netjes gedaan, Ik begon op gold nova 3.
Ik had toen gehacked(wallhack etc) Ja dit geef ik toe!
En kwam ik in MG2/MGE, Sindsdien speel ik zonder hacks, en na 2 maand zat ik op LEM rank.
Heb er wel spijt van dat ik had gehacked want ik ben 2 accounts verloren door VAC ban... doei 12 euro(had het in aanbieding gekocht 2 voor 12 euro)

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:50

ErA

NuCl3aR schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:26:
[...]

Je haalt je eigen argument al helemaal onderuit met je eerste zin.

Als er 1 global gaat queue'en met nova/mg vriendjes en vriendinnetjes ga je echt wel allemaal LEM+ tegen krijgen. De global gaat goed meekomen maar voor de andere 4 is het een complete rapefest en dus niet leuk.

Source: ervaring + voldoende screenshots gezien
De situatie die jij nu schetst is compleet anders dan de situatie die ik ontkracht....

Ik reageerde op:1 LE+ & 4 Silvers tegens 5 LE+. Dat is compleet anders dan de vergelijking die jij hierboven weer maak. De door jou genoemde situatie is prima mogelijk.

• EG Mike
Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:38:
[...]

En kwam ik in MG2/MGE, Sindsdien speel ik zonder hacks, en na 2 maand zat ik op LEM rank.
Heb er wel spijt van dat ik had gehacked want ik ben 2 accounts verloren door VAC ban... doei 12 euro(had het in aanbieding gekocht 2 voor 12 euro)
Spijt omdat je gebanned bent? Als je niet gebanned was, had je nogsteeds gehacked dus? Groetjes.

Verwijderd

Voor de goeie orde, ik ben 3 maand thuis geweest, dus ik heb in +- 200 potjes LE behaald. Dit is lang geen top prestatie, en zonder een goed team (mike, hmr, noobies, dery etc) was het nooit gelukt. Er zijn ook gasten die na +-100 wins GE hebben.

• hexta
Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:38:
[...]

liever 4 russische teamkillende downies dan 1 hacker.

Verwijderd

pryth schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:39:
[...]

Spijt omdat je gebanned bent? Als je niet gebanned was, had je nogsteeds gehacked dus? Groetjes.
Nah, ik heb nog steeds een CS:GO account, En ik hack niet.
Vind het niks meer aan het was hacks uitproberen maar na 2/3 ranks te gaan hacken had ik geen zin meer om te hacken want het sloeg nergens op wat ik deed.

Verwijderd

ErA schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:39:
[...]

De situatie die jij nu schetst is compleet anders dan de situatie die ik ontkracht....

Ik reageerde op:1 LE+ & 4 Silvers tegens 5 LE+. Dat is compleet anders dan de vergelijking die jij hierboven weer maak. De door jou genoemde situatie is prima mogelijk.
En met 1 LE+ en 4 silvers nog steeds mogelijk. Valve heeft nooit bekend gemaakt hoe MM werkt, laatstaan de elo.

Daarnaast kan je door een rare map op een raar tijdstip behoorlijk gekke shit tegenkomen. Wij moesten als LE/DMG tegen 5 GN2/3 op aztec, wss omdat er gewoon niemand anders was.

Verwijderd

hexta schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:41:
[...]

liever 4 russische teamkillende downies dan 1 hacker.
was 1 maand geleden dat ik had gehacked. Heb liever 1 hacker of 4 silver spelers dan 4 russian downers die kunnen echt niks..

• hexta
Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:44:
[...]

was 1 maand geleden dat ik had gehacked. Heb liever 1 hacker of 4 silver spelers dan 4 russian downers die kunnen echt niks..
Beter mensen die niets kunnen maar wat proberen dan mensen die niets kunnen en dan maar een programma downloaden dat het voor hun fixt. :)

Verwijderd

[...]

Ik verlies liever van 1 GE smurf dan van 5 hackers. Die mensen zijn goed, jij niet. Jij speelt gewoon vals.

• EG Mike
[...]

Je reputatie staat al vast hier

Verwijderd

pryth schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:45:
[...]

Je reputatie staat al vast hier
jouwnes ook!11!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:45:
[...]

Ik verlies liever van 1 GE smurf dan van 5 hackers. Die mensen zijn goed, jij niet. Jij speelt gewoon vals.
De haat op mensen die gehacked hebben er meer gequit zijn is best grappig (Ben legit LEM, Geloven jullie toch niet). Zelfde met de sportschool mensen die anabolen gebruiken en ervoor uit komen worden nog steeds op gehaat.

• Facenoise
Lol, dat was niet zo slim van hem nee. Maar goed hij komt er in ieder geval wel eerlijk voor uit. Zolang die het nu niet meer doet, laten we het dan gewoon netjes verwelkomen?

Verwijderd

Facenoise schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:46:
Lol, dat was niet zo slim van hem nee. Maar goed hij komt er in ieder geval wel eerlijk voor uit. Zolang die het nu niet meer doet, laten we het dan gewoon netjes verwelkomen?
En vervolgens mij wel afkraken om mijn smurf, haha jij bent echt een figuur zeg.
Pagina: 1 ... 144 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic