Deze meneer in kwestie heeft zich netjes voorgesteld in zijn eerste post. Dit werd hem niet in dank afgenomen en werd meermaals gereport. Over objectiviteit gesproken: niemand heeft deze 'wannabee-sparkle' ook maar ooit gevraagd om hier een video (of überhaupt een post for that matter) te posten.Eekhoornz0r schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:41:
Aangezien ik deze discussie per ongeluk veroorzaakt hebt met mijn post vanmorgen wil ik nog wel ff kwijt waarom ik dit spam vind.
Deze persoon heeft zich puur geregistreerd om zijn youtube videos te promoten. Veel mensen posten ook hun videos maar discussieren ook regelmatig mee en laten meestal eigen gameplay zien.
Maar verder zal ik wel afwachten wat de mods hiermee doen en voorlopig elke video post van hem reporten.
Dat mensen hem kennen had ik niet door toen ik de post maakte, Ik dacht dat het gewoon een spam account was of iets dergelijks. Maar jullie reacties getuigen niet van enige objectiviteit. Als ik alle wannabe-sparkles een berichtje stuur op youtube dat ze hier al hun videos mogen promoten dan raken jullie ook geirriteerd.
Voor de duidelijkheid, ik 'ken' Paperclip, ik heb ooit drie potjes met de beste man gespeeld. Deze man staat niet in m'n friendslist, maar hij is in mijn beleving leuker om mee te spelen dan menig ander hier.
Ik meng me enkel in de discussie om even te laten merken hoe hypocriet (sommige van) jullie zijn. Iedereen loopt altijd te klagen dat het hier zo toxic is, maar dat ligt aan jullie zelf. Als je er niet mee om kan gaan moet je lekker ergens anders een schandpaal gaan zoeken.