Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 143 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.801 views

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-11 13:06

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-11 14:03
haha herkenbaar, zovaak gehad dat ik in warmup dacht deze gozer cheat zo obvious en achteraf staat die kerel gewoon onderaan met een paar frags. :+

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11 15:45
kaka schreef op maandag 27 juli 2015 @ 09:47:
[...]

Sorry maar als je dit een "obvious aimlock/cheat" vindt dan heb je deze match niet gezien tegen C9.
Shroud pushte continue A-long in, letterlijk elke ronde. Shox bleef dus deze ronde achter en mikte op shroud door de muren, waarschijnlijk tegelijkertijd een call op TS, zo van: "jongens, ik weet zeker dat hij WEER hier zit"
rnenator schreef op maandag 27 juli 2015 @ 11:14:
[...]

Het lijkt me heel sterk dat deze actie van shox een aimlock was. Die positie is zo voorspelbaar, dat hij de kijker gewoon wilde laten weten van: daar zit (waarschijnlijk) iemand, ik weet het en ik ga hem straks killen. (dat laatste faalde)
Ik heb het niet over de positionering, maar de manier waarop hij lockt op hem, niet dat hij lockt op hem. Dat ziet voor mij gewoon uit als silent aim wat zijn eigen muis steeds een milliseconde richting hoofd van de enemy locked. Als ik weet dat iemand ergens zit, zie je echt mijn aim niet constant over z'n hoofd springen en locken. Dan houd je normaliter enigszins dezelfde crosshair placement.

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-11 13:06

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Ik en een paar vrienden doen mee met de Faceit noobie cup, al 2 matches gewonnen door niks te doen (enemy captain kwam niet) en 1 16-3 gewonnen :D

• Yarisken
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-11 12:56
pineapple23 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 14:48:
[...]

Kom gewoon af en toe naar de Nehox teamspeak. Ik speel dit rot spelletje ook al sinds 1.5
Is dat een teamspeak zonder hollanders ?

Verwijderd

Yarisken schreef op maandag 27 juli 2015 @ 20:44:
[...]

?

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 27-11 15:44
Iemand die een match op season wilt spelen? Ik moet nog 5 rondes voor een missie winnen.. (MGE)

• Paperclip1001
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-01-2022
Hey guys I experimented in my latest video with adding in the awp sounds due to messed up audio. It's not my greatest work but I have learned from it anyway, I still have a lot to learn with syncing audio and casting commentary.
I hope you enjoy anyway (:

*knip*spam

[ Voor 10% gewijzigd door Chaoss op 28-07-2015 12:22 ]

https://www.youtube.com/channel/UC6IRsxeYFl96apFs2KE1xGQ http://steamcommunity.com/id/5432167/ http://steamcommunity.com/groups/PaperclipsParty

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-11 14:15
Wat doet die gast hier? Z'n eigen community moet m niet oid? Teveel aan t baiten zeker.

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• Tumbler
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-08-2021
wambamNL schreef op maandag 27 juli 2015 @ 17:25:
[...]

Haha. Klopt ook helemaal. Serieus spelen op mijn smurf kan ik gewoon niet. Denk dat dat anders word als ik in le of dmg zit met mn smurf. Maarja vind het wel prima zo beetje aankloten mensen afknallen en diodgaan terwijl we ons dood lachen.
sorry voor de vraag maar wat was jou ign? Want ik kan me niet herinneren met wie ik gespeeld had die game. Als iemand mij de demo kan sturen zou ik dat fijn vinden.
De enige echte Magikarp mét Negev.

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11 12:30
xeroamd schreef op maandag 27 juli 2015 @ 18:24:

Ik heb het niet over de positionering, maar de manier waarop hij lockt op hem, niet dat hij lockt op hem. Dat ziet voor mij gewoon uit als silent aim wat zijn eigen muis steeds een milliseconde richting hoofd van de enemy locked. Als ik weet dat iemand ergens zit, zie je echt mijn aim niet constant over z'n hoofd springen en locken. Dan houd je normaliter enigszins dezelfde crosshair placement.
Het is echt niet lock dan geen lock, dan weer lock... Hij draait gewoon een beetje met zijn muis op die plek.
Als je die filmpjes van flusha bekijkt, zie je zijn crosshair gewoon stilstaan op een hoofd, door muren/smokes... Van alles.

[ Voor 9% gewijzigd door rnenator op 27-07-2015 22:35 ]

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Verwijderd

Wanneer de carry too damn hard is en je team too damn slecht...
Ik ging 48/8/19 met 92 punten en de gene daarna had 57 punten...

Ik snap wel waarom ik niet rank, toch wel net kunnen tieën gelukkig
Hahaha kan ook gewoon stom toeval zijn hoor... Vraag maar aan een paar mensen met wie ik laatst in een game zat.. Was als enige over en liep een beetje te kloten. Opeens beweeg ik voor de lol mijn muis naar een muur en schreeuw "aimlock!", loop verder en er blijk precies op die spot een enemy te lopen! Haha

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
hmr schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 10:25:
Hahaha kan ook gewoon stom toeval zijn hoor... Vraag maar aan een paar mensen met wie ik laatst in een game zat.. Was als enige over en liep een beetje te kloten. Opeens beweeg ik voor de lol mijn muis naar een muur en schreeuw "aimlock!", loop verder en er blijk precies op die spot een enemy te lopen! Haha
Jaja! Maak dat de kat maar wijs! Mister H(acking)MR :+
Facenoise schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 10:47:
[...]

Jaja! Maak dat de kat maar wijs! Mister H(acking)MR :+
Correctie: WHmr

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:32
hmr schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 10:25:
haha ja daar was ik bij aimlock confirmed :)

• Draven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-11 01:48

Draven

It wasn't me

Zo de eerste vier potjes comp zitten er ook op. Had eind 2014 10 potjes comp gespeeld, silver IV rank gekregen maar daarna csgo niet meer aangeraakt.
Vorige week weer opgepakt, beetje oefenen en gisteren 4 potjes comp geprobeerd solo, de mensen die ik ken die spelen zijn vrij hoog qua rank, dus dat durfde ik nog niet aan :D.
Alle vier gewonnen en gelijk naar silver elite, hoop snel uit silver te gaan.. want zit niet echt uitdaging in qua tegenstand.. zijn al die uurtjes cod (yep, lach maar) toch niet voor niks geweest.
Maar proberen voor het einde van de week de silver rank achter me te laten, mooi streven.

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Draven schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:05:
Zo de eerste vier potjes comp zitten er ook op. Had eind 2014 10 potjes comp gespeeld, silver IV rank gekregen maar daarna csgo niet meer aangeraakt.
Vorige week weer opgepakt, beetje oefenen en gisteren 4 potjes comp geprobeerd solo, de mensen die ik ken die spelen zijn vrij hoog qua rank, dus dat durfde ik nog niet aan :D.
Alle vier gewonnen en gelijk naar silver elite, hoop snel uit silver te gaan.. want zit niet echt uitdaging in qua tegenstand.. zijn al die uurtjes cod (yep, lach maar) toch niet voor niks geweest.
Maar proberen voor het einde van de week de silver rank achter me te laten, mooi streven.
Mag ik je account kopen? :*) :*) :*) :*)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-11 19:55
Yarisken schreef op maandag 27 juli 2015 @ 20:44:
[...]

Haha i know what you mean :p de eerste keer dat ik dit spel speelde en ingame voice chat aan had staan had ik er spijt van dat ik een Nederlandse server was gejoined. Aan de piep stemmetjes te horen waren ze allemaal maximaal 15 jaar oud.. Maar het taalgebruik.. Wow...

Ik ben trouwens weer begonnen met CS:GO te spelen, heb het in totaal misschien 2 uur gespeeld, iemand tips over hoe ik het beste die recoils onder de knie kan krijgen? En misschien een aantal leuke servers voor een beginner?

Stichting Hobbyserver

• Draven

Draven

It wasn't me

hmr schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:06:
[...]

hehe zoveel centjes heb je niet. :> of je moet met +- 5K over de brug komen, dan kunnen we beginnen met praten hahaha.

[ Voor 17% gewijzigd door Draven op 28-07-2015 11:13 ]

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

• Grim
  • Laatst online: 19-01-2024
wsLy schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:07:
[...]

Haha i know what you mean :p de eerste keer dat ik dit spel speelde en ingame voice chat aan had staan had ik er spijt van dat ik een Nederlandse server was gejoined. Aan de piep stemmetjes te horen waren ze allemaal maximaal 15 jaar oud.. Maar het taalgebruik.. Wow...

Ik ben trouwens weer begonnen met CS:GO te spelen, heb het in totaal misschien 2 uur gespeeld, iemand tips over hoe ik het beste die recoils onder de knie kan krijgen? En misschien een aantal leuke servers voor een beginner?
Recoil: http://steamcommunity.com...filedetails/?id=419404847

Aangezien je nog maar enkele uurtjes gespeeld hebt zou ik het houden op deathmatch servers van Valve zelf. Op community servers is een (veel) hoger skill niveau over het algemeen en dat gaat niet echt leuk zijn.

Steam: Grim

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:25
e1ndbaas schreef op maandag 27 juli 2015 @ 22:10:
Wat doet die gast hier? Z'n eigen community moet m niet oid? Teveel aan t baiten zeker.
? Wie? van die filmpjes?

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
hmr schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:06:
[...]

Geef mij een verse account en 2 kratten bier, dan is hij zo op silver. ;)

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-11 11:03
hexta schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:31:
[...]

Geef mij een verse account en 2 kratten bier, dan is hij zo op silver. ;)
Toen ik een smurf van hem kreeg om te ranken was ie als master guardian elite geranked ... sta je dan als nova 3 dude op je eigen account...
Draven schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:08:
[...]

hehe zoveel centjes heb je niet. :> of je moet met +- 5K over de brug komen, dan kunnen we beginnen met praten hahaha.
ehm ... of je moet veel games bezitten of je moet extreem veel dure items hebben...

Add me on Steam

• hexta
TheAnthonyNL schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:33:
[...]

Toen ik een smurf van hem kreeg om te ranken was ie als master guardian elite geranked ... sta je dan als nova 3 dude op je eigen account...
_O- :D

[...]

[...]

ehm ... of je moet veel games bezitten of je moet extreem veel dure items hebben...
Haha het wil maar niet lukken een smurf op lekker laag te ranken :p mijn smurf is LE... :+

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Draven

Draven

It wasn't me

[...]

[...]

Volgens mij sta je in m'n friendlist (oh nee toch niet, ik ben in de war), maar ik denk dat ik redelijk in de richting zit qua waarde:
http://steamcommunity.com/profiles/76561198018835998
:)

[ Voor 3% gewijzigd door Draven op 28-07-2015 12:09 ]

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-03 08:49
Ik ben opzoek naar wat Nederlanders om CS;GO mee te spelen. Speel nu voornamelijk met mensen buiten NL maar vindt het ook leuk om met landgenoten te spelen! Ik heb een ts server ter beschikking.

Me smurf is momenteel Legendary Eagle Master en mijn Main account is Global Elite.

Ik zoek naar Nederlandse spelers om samen mee te spelen op Global elite niveau.

Groet,
Root

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:32
Dr.Root schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 12:25:
Ik ben opzoek naar wat Nederlanders om CS;GO mee te spelen. Speel nu voornamelijk met mensen buiten NL maar vindt het ook leuk om met landgenoten te spelen! Ik heb een ts server ter beschikking.

Me smurf is momenteel Legendary Eagle Master en mijn Main account is Global Elite.

Ik zoek naar Nederlandse spelers om samen mee te spelen op Global elite niveau.

Groet,
Root
kom eens langs op teamspeak : ts3.nehox.nl :)
Hier kan je je rank op aangeven en zo ook andere nederlanders/tweakers vinden die CSgo spelen
http://timekillerz.eu/ranks/

• Grim
Misschien geen goed idee om de TS en Anthony zijn rank site in de topicwaarschuwing te zetten?

• Rafikii
  • Laatst online: 20:17

Rafikii

“Asante sana squash banana!”

pff, je hebt echt wel wat dedication nodig om MM te gaan spelen. Eerst de 'grind' naar level 3 en dan ook nog 10 wins halen met een maximum van 2 per dag

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-11 19:55
NuCl3aR schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:25:
[...]

Recoil: http://steamcommunity.com...filedetails/?id=419404847

Aangezien je nog maar enkele uurtjes gespeeld hebt zou ik het houden op deathmatch servers van Valve zelf. Op community servers is een (veel) hoger skill niveau over het algemeen en dat gaat niet echt leuk zijn.
Ah merci. Dan zal ik het sowieso even op de dm servers houden, bedankt voor de tip.

Stichting Hobbyserver

Draven schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 12:08:
[...]

Volgens mij sta je in m'n friendlist (oh nee toch niet, ik ben in de war), maar ik denk dat ik redelijk in de richting zit qua waarde:
http://steamcommunity.com/profiles/76561198018835998
:)
De rest van die spellen boeit mij niet ;) dus de waarde van die account is voor mij significant lager!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Draven

Draven

It wasn't me

No deal dan hahaha.
Vanavond maar een begin maken met het verlaten van de silver rank.

• xeroamd
Rafikii schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 12:51:
pff, je hebt echt wel wat dedication nodig om MM te gaan spelen. Eerst de 'grind' naar level 3 en dan ook nog 10 wins halen met een maximum van 2 per dag
Eer je enigszins het spel onder de knie hebt ben je wel wat meer dedication verder ;) Bij CSGO is er nu eenmaal een hoop te leren en dat heb je niet zo 1-2-3 onder de knie. Door de hoge skill ceiling blijft er altijd wel wat te leren bij deze game.

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11 12:30
xeroamd schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 13:02:
[...]

Eer je enigszins het spel onder de knie hebt ben je wel wat meer dedication verder ;) Bij CSGO is er nu eenmaal een hoop te leren en dat heb je niet zo 1-2-3 onder de knie. Door de hoge skill ceiling blijft er altijd wel wat te leren bij deze game.
Als je jarenlang 1.6 hebt gespeeld, is die 2 win beperking toch wel behoorlijk irritant. Je hebt de basic mechanics dan wel door na 2 uurtjes DM en 1 uurtje casual, maar mag toch op een 23u ban rekenen na 2 wins.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

xeroamd schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 13:02:
[...]

Yup zit nu op 540 uur op mn main en leer nog elke game bij. Sprays met ak zijn wel geweldig geworden ^.^

Steam: Ryada.

Verwijderd

Draven schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 12:59:
No deal dan hahaha.
Vanavond maar een begin maken met het verlaten van de silver rank.
Wat is je acccount/steam name?
Ik ben Gold Nova 1 ofzo en wil ook spelen ;)

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-10 11:56

iLikeNoobies

With Big Boobies

rnenator schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 13:07:
[...]

Als je jarenlang 1.6 hebt gespeeld, is die 2 win beperking toch wel behoorlijk irritant. Je hebt de basic mechanics dan wel door na 2 uurtjes DM en 1 uurtje casual, maar mag toch op een 23u ban rekenen na 2 wins.
Tip van Mik: Verlies, dan kan je eindeloos spelen.

:+

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• Draven

Draven

It wasn't me

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 16:19:
[...]

TC|StevieWonder
Voeg me maar toe en dan kunnen we best ergens deze week ff een potje knallen. :)

• SanderH_
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:53
Aangezien ik de laatste tijd toch niet meer veel speel ga ik mijn inventory kopen. Ik ging het eerst op opskins.com plaatsen, maar waarom niet via Tweakers :). Alvast iets betrouwbaarder dan kopen van een wildvreemde op csgolounge.

Overzicht van mijn inventory hier.

Geïnteresseerden mogen me een DM sturen.

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-11 20:37
Topless grill streamer
http://imgur.com/vSJUSVl

• Yarisken
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-11 12:56
SanderH_ schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 17:20:
Aangezien ik de laatste tijd toch niet meer veel speel ga ik mijn inventory kopen. Ik ging het eerst op opskins.com plaatsen, maar waarom niet via Tweakers :). Alvast iets betrouwbaarder dan kopen van een wildvreemde op csgolounge.

168 euro voor een AK met wat kleur op ?
Speel nog niet lang dus geen idee hoe je aan die wapens komt maar da's wel prijzig :-)

• SanderH_
Yarisken schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 20:02:
[...]

168 euro voor een AK met wat kleur op ?
Speel nog niet lang dus geen idee hoe je aan die wapens komt maar da's wel prijzig :-)
Het kan erger hoor:

http://csgo.steamanalyst.com/inventory-top500

;)

[ Voor 3% gewijzigd door SanderH_ op 28-07-2015 20:11 ]

• Rafikii
  • Laatst online: 20:17

Rafikii

“Asante sana squash banana!”

Ik snap wel dat de skins een ruilwaarde hebben en het voegt toe aan je e-peen maar worden die skins ook echt voor die prijs verkocht?

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-11 12:05
Rafikii schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 21:03:
Ik snap wel dat de skins een ruilwaarde hebben en het voegt toe aan je e-peen maar worden die skins ook echt voor die prijs verkocht?
Jup.
Altijd voor elk spel of wat voor product dan ook wel een gek met teveel geld :-)

• Paperclip1001
  • Laatst online: 10-01-2022
Niet helemaal de bedoeling op deze manier videos te droppen, ik beschouw het voor nu dus ook maar als spam.

[ Voor 80% gewijzigd door psychoclown op 11-08-2015 18:18 ]

https://www.youtube.com/channel/UC6IRsxeYFl96apFs2KE1xGQ http://steamcommunity.com/id/5432167/ http://steamcommunity.com/groups/PaperclipsParty

Verwijderd

SanderH_ schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 17:20:

Fuck jammer, had net een hyper beast gekocht via de marketplace...

• SanderH_
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 23:54:
[...]

Fuck jammer, had net een hyper beast gekocht via de marketplace...
Grootste deel is ondertussen al verkocht. Nog in de aanbieding:

AK-47 Fire Serpent (Field Tested)

en

Bayonet Slaughter (Factory New)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZVPfqIxm.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KWjLrvum.png

• xeroamd
Rafikii schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 21:03:
Jup, zelf intussen zo'n 5 tot 600 al weten te verzilveren wat uit 't traden verdient is en heb nog 700 aan makkelijk te verzilveren items. Wanneer je redelijke courante items hebt en wat tijd steekt in het traden is er redelijk makkelijk wat aan te verdienen.
SanderH_ schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 00:05:
[...]

Grootste deel is ondertussen al verkocht. Nog in de aanbieding:

AK-47 Fire Serpent (Field Tested)

en

Bayonet Slaughter (Factory New)

[afbeelding]
[afbeelding]
Zonde van float op de fire serpent :/

• Eekhoornz0r
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-11 19:55
Paperclip1001 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 23:47:
Yo guys a nice short video here, Friberg with a nice 5k ace against Liquid within 10 seconds!
I hope you enjoy (: :P :9 :*)
Kunnen meer mensen deze persoon even rapporteren?

Verwijderd

Eekhoornz0r schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 09:44:
[...]

Kunnen meer mensen deze persoon even rapporteren?
Waarom?

• Eekhoornz0r
Omdat hij alleen maar reclame maakt voor zijn youtube videos en verder niets aan de discussie bijdraagt

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Ben het wel eens dat zijn video's ook totaal niet boeiend zijn om te kijken. Maar goed het stoort me voor de rest ook niet.

• hexta
Eekhoornz0r schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 09:52:
Omdat hij alleen maar reclame maakt voor zijn youtube videos en verder niets aan de discussie bijdraagt
Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens.
Leuk dat het een aangename speler is en dat hij op Nedhox erbij zit, en van harte welkom. Maar dit voegt echt niets toe.

InB4; Wat voegen jullie toe dan. :D

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Laat die jongen toch lekker z'n video's posten. Ik kijk liever naar die filmpjes dan de dpi/resolutie discussies.

Verwijderd

hexta schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 10:22:
[...]

Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens.
Leuk dat het een aangename speler is en dat hij op NeHoX erbij zit, en van harte welkom. Maar dit voegt echt niets toe.

InB4; Wat voegen jullie toe dan. :D
idd, wat voegen jullie toe?

• hexta
Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 10:26:
[...]

idd, wat voegen jullie toe?
Te laat.
En om te zien wat ik toe voeg moet je even mijn PoHi doorwerken. Veel plezier. :>

• Eekhoornz0r
Dat hij op nehox rondhangt en sommigen hem kennen is geen excuus om dit topic als marketing voor videos te gebruiken.

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Eekhoornz0r schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 10:32:
Dat hij op nehox rondhangt en sommigen hem kennen is geen excuus om dit topic als marketing voor videos te gebruiken.
Dan doe je lekker een topic report.

Verwijderd

Iemand die tips heeft voor supreme?
Mijn main is LEM en ik kom niet verder naar supreme...
speel op een smurf ATM die DMG/LE is, maar ik kom niet verder.. :'(

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-11 12:05
Iemand die al windows 10 gebruikt en kan testen of zowel in het bureaublad als ingame 500/1000hz werkt?

Ga er wel vanuit maar sinds het gekut in het begin van Win8 neem ik geen risico's meer :P

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-11 14:03
Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 11:07:
Iemand die tips heeft voor supreme?
Mijn main is LEM en ik kom niet verder naar supreme...
speel op een smurf ATM die DMG/LE is, maar ik kom niet verder.. :'(
beetje voor de hand liggend, maar meer spelen en oefenen, ik zat zelf ook 2 maanden ''stuck'' op LEM omdat ik simpelweg niet kon carryen op dat niveau, maar met veel spelen(ook elke dag een paar potjes DM) ben ik weer meer gaan raken en nu sinds een week of 2 Supreme.

heb hier trouwens wel eens gelezen dat het verschil tussen AK-LEM aimwise minimaal is en het allemaal neer komt op gamesense, maar hier ben ik het niet helemaal mee eens, gasten in supreme/global raken wel echt ziek hard en ook consistent.

you can do it bro, i believe :>
Ambition88 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 11:43:
[...]

beetje voor de hand liggend, maar meer spelen en oefenen, ik zat zelf ook 2 maanden ''stuck'' op LEM omdat ik simpelweg niet kon carryen op dat niveau, maar met veel spelen(ook elke dag een paar potjes DM) ben ik weer meer gaan raken en nu sinds een week of 2 Supreme.

heb hier trouwens wel eens gelezen dat het verschil tussen AK-LEM aimwise minimaal is en het allemaal neer komt op gamesense, maar hier ben ik het niet helemaal mee eens, gasten in supreme/global raken wel echt ziek hard en ook consistent.

AK's zijn echt een totaaaal ander niveau dan LEM's .. En binnen LEM zit ook weer een groot verschil. Ik zit nu "stuck" in LEM..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• xeroamd
Eekhoornz0r schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 09:52:
Je hebt je net een paar dagen geleden geregistreerd en zou dit niet bepaald typeren als iets 'toevoegen'. De kerel speelt graag cs, de kerel vind editen leuk, leven en laten leven zullen we maar zeggen. Het is niet zo dat hij hier massaal zijn youtube loopt te promoten, hij edit en post afentoe iets. Overdrijven is ook eens kunst.

Verwijderd

Ambition88 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 11:43:
[...]

Nahja,
One taps gaan laatste tijd heel erg slecht, daarin tegen speel ik veel awp en hit ik mijn shots wel.
Uit eindelijk kom ik wel in supreme/global! :X
Vind trouwens ook dat iedereen weer lekker aan het zuurpruimen is! In dit forum worden ook filmpjes gepost van Gold Nova Aces... alsof dat wat toevoegd?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

Gisteravond met wat vrienden een AWP hyper beast geboxed :D . Een meisje maakte de case open, ik zag dat ding in beeld vliegen, vraagt ze uhh is dat goed? :+

Had 4 kisten geunboxed:
1 AWP hyper beast FT
1 MP7 Nemesis MW
1 M4A4 Evil daimyo ST FN
1 UMP Grand prix ST FN

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2015 12:07 ]

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:40
Ik heb een vraag omtrent het aanschaffen van een nieuwe videokaart voor CS:GO

Ik ben een kleine LAN pc aan het bouwen waar ik CS:GO mee wil gaan spelen
Hij is gebaseerd op de volgende specs en beperkingen die dat met zich meebrengt

Antec-ISK 150 behuizing - Dat levert de volgende beperkingen op
Single slot koeler voor een low profile videokaart
Max 150W output mogelijk van de voeding.
Liefst een zo laag mogelijk bedrag omdat de PC niet al te vaak van de plank komt (50euro?)
i3 2110 CPU en 8GB mem - ASrock moederbord met onboard graphics (Ik ga er vanuit dat ik daar CS:GO niet op kan draaien

Ik kan alleen moeilijk inschatten welke videokaart geschikt is voor CS:GO.
Wil t liefst gaan draaien op 1920x1200 (24") en gewoon met laagste details.
Een GT 730 leek mij wel een geschikte kandidaat hiervoor. Wat denken jullie?
pricewatch: Asus GT 730 Passive LP

Andere suggesties - inachtnemend van bovenstaande vereisten hoor ik graag!

bl44t

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-11 16:00
Hier nog mensen die naar de eSports Live: ESL Counter-Strike Finals gaan kijken in de bios?

https://www.pathe.nl/film...esl-counter-strike-finals

• Grim
xeroamd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 11:55:
[...]

Je hebt je net een paar dagen geleden geregistreerd en zou dit niet bepaald typeren als iets 'toevoegen'. De kerel speelt graag cs, de kerel vind editen leuk, leven en laten leven zullen we maar zeggen. Het is niet zo dat hij hier massaal zijn youtube loopt te promoten, hij edit en post afentoe iets. Overdrijven is ook eens kunst.
Maar het enige wat hij post is zijn youtube video's. Stop gewoon met hier te trollen, echt niemand heeft wat aan die video's buiten dat mensen zich er aan ergeren, mezelf inbegrepen.
hmr schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 11:58:
In dit forum worden ook filmpjes gepost van Gold Nova Aces... alsof dat wat toevoegd?
Het verschil is dat die mensen ook nog normaal posten en af en toe eens een kleine highlight uploaden om te delen met de rest. Groot verschil met enkel (kut) edits te posten van pro players en enkel in het Engels.

Als ik op een anderstalig forum in het Nederlands ga posten (enkel kleine YT vids) dan gaat dat ook niet geappreciëerd worden.

/rant

[ Voor 30% gewijzigd door Grim op 29-07-2015 12:47 ]

Verwijderd

Wat een gezeur mensen over een filmpje. Het is een forum, niet alles wat er gepost wordt zal je interesseren. Scrol gewoon verder.
YaaD schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:27:

*knip*

Ik kan alleen moeilijk inschatten welke videokaart geschikt is voor CS:GO.
Wil t liefst gaan draaien op 1920x1200 (24") en gewoon met laagste details.
Een GT 730 leek mij wel een geschikte kandidaat hiervoor. Wat denken jullie?
pricewatch: Asus GT 730 Passive LP

Andere suggesties - inachtnemend van bovenstaande vereisten hoor ik graag!
Een i3 moet voldoende zijn, net als een 730.
Maar als het even kan raad ik een i5 aan, met een 740/750. Speelt net een stuk fijner, zeker op die resolutie.

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

NuCl3aR schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:38:
[...]

Maar het enige wat hij post is zijn youtube video's. Stop gewoon met hier te trollen, echt niemand heeft wat aan die video's buiten dat mensen zich er aan ergeren, mezelf inbegrepen.
Wie ben jij om te bepalen dat ik niets aan zijn video's heb? Misschien leer ik er wel hartstikke veel van. Als het je niet bevalt moet je lekker een topic report aanmaken of de beste man een berichtje sturen dat hij op moet houden. Hier in Nederlands gaan lopen janken lost je probleem niet op.

Ik begin steeds meer te voelen voor een eigen forum...

• hexta
iLikeNoobies schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:14:
[...]

Misschien leer ik er wel hartstikke veel van.
En, leer je er wat van? :P

(Behalve dat hier enkel komen om je filmpjes te posten zorgt voor gezeik :+ )

[ Voor 17% gewijzigd door hexta op 29-07-2015 13:17 ]

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

hexta schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:16:
[...]

En, leer je er wat van? :P
Zeker, ik weet nu de playknop in embedded filmpjes te vinden.

Verwijderd

Tristan schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:28:
Hier nog mensen die naar de eSports Live: ESL Counter-Strike Finals gaan kijken in de bios?

Lijkt me wel lachen!
Met een vriendengroep die CS:GO spelen heen gaan lijkt me wel leuk.
Wist niet eens dat pathe zulke dingen uit zou gaan zenden?
Tristan schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:28:

Mijn sociale status kan dat niet aan :+

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-11 16:00
hmr schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:20:
[...]

Mijn sociale status kan dat niet aan :+
>:)

• PetNL
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-02-2023
hmr schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 11:58:
Vind trouwens ook dat iedereen weer lekker aan het zuurpruimen is! In dit forum worden ook filmpjes gepost van Gold Nova Aces... alsof dat wat toevoegd?
8)
Geen dank verder :P
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 16:19:
[...]

Als jullie 's weekends ook potjes spelen heb ik eventueel ook wel interesse.
PetNL schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 14:21:
[...]

8)
Geen dank verder :P

[...]

Als jullie 's weekends ook potjes spelen heb ik eventueel ook wel interesse.
Just to prove a point.. Van mij mag iedereen lekker video's blijven posten, wellicht krijgen jullie dan nog wat tips en ik vind ze wel vermakelijk!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• dannbla
  • Laatst online: 10-11 14:15
hmr, knuffelcoach van de tweakers elite groep.

[ Voor 3% gewijzigd door dannbla op 29-07-2015 14:41 ]

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Net voor de 5de keer het bericht 'one or more players that you recently reported...' gehad... speel de laatste tijd echt tegen veel vage mensen... Weet nooit zeker of het dan goede smurfs of gewoon hackers zijn.

• Grim
Het valt op dat een bepaald klein groepje dat vaak met elkaar samenspeelt (via nehox TS) de video's wel leuk vindt en de rest niet.

Just my 2 cents.

e1ndbaas schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 14:40:
hmr, knuffelcoach van de tweakers elite groep.
Waar ben jij als ik online ben dan LEETAR.... :-( ben ik een keer aardig. Is het weer niet goed. #FLAME-ON!

@ grim, die video's boeien me helemaal niet. Dat is nu juist mijn punt. Just my 2cents.

[ Voor 25% gewijzigd door hmr op 29-07-2015 15:33 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• hexta
NuCl3aR schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:26:
Het valt op dat een bepaald klein groepje dat vaak met elkaar samenspeelt (via nehox TS) de video's wel leuk vindt en de rest niet.

Just my 2 cents.
ik geloof dat amper iemand de videos kijkt, maar mensen die met hem spelen via nehox verdedigen hem gewoon.

Waarom doet iedereen nu weer opeens zo toxic? ;x

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Yoshi
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-10 18:27
hexta schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:41:
[...]

ik geloof dat amper iemand de videos kijkt, maar mensen die met hem spelen via nehox verdedigen hem gewoon.
ik geloof vooral dat het mij geen worst scheelt.. wat een gedoe "heren"

if it is not broken, don't fix it!

Verwijderd

NuCl3aR schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:26:

Just my 2 cents.
Ik vind het gewoon geen probleem dat hij 't post. Ik snap jullie probleem dan ook echt niet. Kom maar een keer op TS als je de discussie aangaat, begin ik hier dan is het weer modbreak.

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Stelletje hypocrieten. Was jij het niet, Grim, die vond dat ik niet moest zeiken over de real currency trades, en maar gewoon verder moest scrollen of een report de deur uit doen?

Het niveau daalt hier met de minuut zeg..

Edit:

Ik heb het even opgezocht voor je, 12 pagina's terug:
NuCl3aR schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 13:07:
[...]

Ja, baas. Wat boeit dat nu? Lees er over heen en probleem opgelost. Vind je het niet kunnen op Tweakers dan is de report knop nooit ver weg.

Wat een negativiteit vandaag. :X

[ Voor 45% gewijzigd door EG Mike op 29-07-2015 16:14 ]

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-11 12:04
Brogala schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:06:
Net voor de 5de keer het bericht 'one or more players that you recently reported...' gehad... speel de laatste tijd echt tegen veel vage mensen... Weet nooit zeker of het dan goede smurfs of gewoon hackers zijn.
Nou, veel cheaters is niet mijn ervaring met overwatch in elk geval.

Ik krijg denk ik 1 op de 7 à 8 die daadwerkelijk cheat als overwatch case, af en toe een blatant cheater en heel af en toe een closet cheater. Het gros van de gevallen is of een lucky shot door de smoke of smurf of een ongelukkige opwarmronde.

Misschien nog een goede tip om wallhackers op te sporen, sind de recente update worden player locations niet meer doorgegeven tenzij zichtbaar of dichtbij maar de bomb locatie wordt wel altijd doorgegeven. Als cheatende CT weet je daarom nog altijd precies waar de push zal komen.

Dus speel je tegen wallhackers, bomb droppen, site pakken en dan alsnog snel de bomb planten, hiden op afstand en hopen. :)
En daar gaan we weer... kan iemand het flamelux noemen ;D begint even leuk te worden als daar!

[ Voor 91% gewijzigd door hmr op 29-07-2015 16:15 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

hmr schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:14:
En daar gaan we weer... kan iemand het flamelux noemen ;D begint even leuk te worden als daar!
FLAMELUX

• EG Mike
In other news, ik heb een m9 Bayonet Slaughter FN in de aanbieding. Ben opzoek naar een karambit.

• Grim
pryth schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:11:
Stelletje hypocrieten. Was jij het niet, Grim, die vond dat ik niet moest zeiken over de real currency trades, en maar gewoon verder moest scrollen of een report de deur uit doen?

Het niveau daalt hier met de minuut zeg..

Edit:

Ik heb het even opgezocht voor je, 12 pagina's terug:

[...]
In het begin stoorde ik me er ook niet aan en was het nog wel grappig met google translate Nederlands, maar dagelijks/2-dagelijks (te lui om exact te gaan zoeken dus kom er maar in als het niet correct is) zo een video posten begint na een tijdje wel te storen. Ik heb dan ook alreeds een topic report ingediend zoals ik 12 pagina's geleden zelf voorstelde.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:13:
[...]

Misschien nog een goede tip om wallhackers op te sporen, sind de recente update worden player locations niet meer doorgegeven tenzij zichtbaar of dichtbij maar de bomb locatie wordt wel altijd doorgegeven. Als cheatende CT weet je daarom nog altijd precies waar de push zal komen.

Dus speel je tegen wallhackers, bomb droppen, site pakken en dan alsnog snel de bomb planten, hiden op afstand en hopen. :)
Vele cheats hebben al lang een update gekregen waarmee je wel weer iedereen ziet.

• EG Mike
NuCl3aR schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:26:
[...]

In het begin stoorde ik me er ook niet aan en was het nog wel grappig met google translate Nederlands, maar dagelijks/2-dagelijks (te lui om exact te gaan zoeken dus kom er maar in als het niet correct is) zo een video posten begint na een tijdje wel te storen. Ik heb dan ook alreeds een topic report ingediend zoals ik 12 pagina's zelf voorstelde.
Maar een video posten is niet tegen de regels (ook niet door een buitenlander), dus je kan reporten zo veel je wil. Real currency trades daarentegen is buiten V&A verboden. Niet mauwen en doorscrollen als het een video betreft. En niet meer zo hypocriet doen hè ;).

[ Voor 5% gewijzigd door EG Mike op 29-07-2015 16:30 ]

• Grim
pryth schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:29:
[...]

Maar een video posten is niet tegen de regels, dus je kan reporten zo veel je wil (ook niet door een buitenlander). Real currency trades daarentegen is buiten V&A verboden. Niet mauwen en doorscrollen als het een video betreft. En niet meer zo hypocriet doen hè ;).
Het verschil tussen jou en mij is dat ik overigens altijd beleefd blijf en niet ga zeggen dat mensen moeten oprotten en nog wat andere dingetjes om trachten mijn gelijk te krijgen of standpunt duidelijk te maken.

Meeste mensen zijn hier toch volwassen als ik me niet vergis maar dat is niet echt te merken hun taalgebruik of mogelijkheid om fatsoenlijke argumenten te geven om hun standpunt te verduidelijken.

• EG Mike
NuCl3aR schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:33:
[...]

Het verschil tussen jou en mij is dat ik overigens altijd beleefd blijf en niet ga zeggen dat mensen moeten oprotten en nog wat andere dingetjes om trachten mijn gelijk te krijgen of standpunt duidelijk te maken.

Meeste mensen zijn hier toch volwassen als ik me niet vergis maar dat is niet echt te merken hun taalgebruik of mogelijkheid om fatsoenlijke argumenten te geven om hun standpunt te verduidelijken.
Je doet wel je best nu he? Excuseer mij dat ik in een waas van emoties omtrent het niet nastreven, dan wel het opzettelijk negeren na vaak herhaalde waarschuwingen gericht aan de betreffende personen alsmede de medegebruikers van het forum onder de noemer Gathering of Tweakers, in het bijzonder het onderwerp: '[MULTI] Counter Strike: Global Offensive'. Het betreurd mij tot in den zeerste dat ik de de uitspraak 'rot eens op met die real currency trades hier' heb gedaan. Zoals eerder genoemd heb ik dit uit pure emotie geroepen en betreur hier ongelofelijke spijt van. Echter vraag ik u, beste Nucl3ar, om mij (proberen) te begrijpen dat ik dit enkel doe om de medegebruikers van het online platform te wijzen op de regels.

Oh, ik had het tweede deel van je post gemist. 'Fatsoenlijke argumenten'. HAHA. Lees je eigen Posts eens terug man. Objectief oordelen heb je nog niet geleerd he?

[ Voor 6% gewijzigd door EG Mike op 29-07-2015 16:42 ]

• Eekhoornz0r
Aangezien ik deze discussie per ongeluk veroorzaakt hebt met mijn post vanmorgen wil ik nog wel ff kwijt waarom ik dit spam vind.
Deze persoon heeft zich puur geregistreerd om zijn youtube videos te promoten. Veel mensen posten ook hun videos maar discussieren ook regelmatig mee en laten meestal eigen gameplay zien.
Maar verder zal ik wel afwachten wat de mods hiermee doen en voorlopig elke video post van hem reporten.
Dat mensen hem kennen had ik niet door toen ik de post maakte, Ik dacht dat het gewoon een spam account was of iets dergelijks. Maar jullie reacties getuigen niet van enige objectiviteit. Als ik alle wannabe-sparkles een berichtje stuur op youtube dat ze hier al hun videos mogen promoten dan raken jullie ook geirriteerd.

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-11 12:04
NuCl3aR schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:26:
[...]
Vele cheats hebben al lang een update gekregen waarmee je wel weer iedereen ziet.
Hmm, die ben ik dan gelukkig nog niet tegengekomen, maar ben dan wel benieuwd hoe ze dit opgelost hebben.
Pagina: 1 ... 143 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic