Verwijderd
Ik speel met wapen rechts. Je voorkeur heeft vaak te maken met welk van je 2 ogen het dominante oog is. Wie kan goochelen die tovert het antwoord tevoorschijn.Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 21:48:
Aan welke kant hebben jullie je wapens van je lichaam zitten. Ik had altijd standaard recht maar ben geswitcht en nu ben ik een stuk beter gaan spelen
Steam: Grim
Verwijderd
Je schrijft google verkeerd.NuCl3aR schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 21:52:
[...]
Ik speel met wapen rechts. Je voorkeur heeft vaak te maken met welk van je 2 ogen het dominante oog is. Wie kan goochelen die tovert het antwoord tevoorschijn.
Tip: Stap van je 21:9 scherm af, dat heb ik gedaan en zelfs met mijn aoc scherm had ik nog 20ms response lag. Aim ging er gewoon dik op vooruit naar een 1ms 60hz scherm.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2015 22:13 ]
Verwijderd
Ik weet dat het te maken heeft met welk van je ogen dominant is. Ik vroeg me gewoon af wat de voorkeur van verschillende tweakers isNuCl3aR schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 21:52:
[...]
Wie kan goochelen die tovert het antwoord tevoorschijn.
Maar nu ik zo dat wikipedia artikel zo lees zou ik dus ook m'n wapen links moeten hebben want met biljarten gebruik ik ook m'n linker in een rechte lijn met de keu.
(ja ik heb als hobby biljarten, in een competitie alles
Maar eens proberen dan.
Voor de blij-dat-ik-geen-noob-meer-ben, het clipje met een ace op GN3 niveau (ben daarna dus kennelijk pas gepromoveerd).
YouTube: n00b ace
Zodat jullie herinneren hoe makkelijk het op laag niveau soms kan zijn.
Ook wel geinig hoe je daar dan mensen ziet die clan-tags misbruiken, iemand van Na'Vi op dat niveau wie probeer je dat wijs te maken.
[ Voor 10% gewijzigd door PetNL op 24-07-2015 22:32 ]
Het gaat er vanuit dat je met je rechter oog alleen maar de rechter helft van je scherm ziet. Dat is natuurlijk niet zo. Beide ogen kijken tegelijk naar hetzelfde punt op je scherm. Of je nou links of rechts op je scherm kijkt.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Haal je hoofd eens uit je achterwerk.Hu9o schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 08:49:
Wat een onzin verhaal zeg dat dominante oog vs wapen links/rechts.
Het gaat er vanuit dat je met je rechter oog alleen maar de rechter helft van je scherm ziet. Dat is natuurlijk niet zo. Beide ogen kijken tegelijk naar hetzelfde punt op je scherm. Of je nou links of rechts op je scherm kijkt.
Ga eens buiten staan en wijs met je vinger naar een object (een meter of 20 van je vandaan), daarna hou je met één hand een oog dicht, en daarna je andere oog. Je zal schrikken hoe je met je ene oog dicht (je niet dominante oog) compleet naast het object zit te wijzen. Dit is hetzelfde ingame als je probeert te schieten zonder te veel op je crosshair te letten (flickshots/noscopes bijvoorbeeld). Niet dat je meteen 100x beter wordt door je wapen links of rechts te zetten, maar het maakt wel degelijk verschil.

There's no school like the old school and i'm the headmaster
lekkere vergelijking ook.pryth schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 10:21:
[...]
Haal je hoofd eens uit je achterwerk.
Ga eens buiten staan en wijs met je vinger naar een object (een meter of 20 van je vandaan), daarna hou je met één hand een oog dicht, en daarna je andere oog. Je zal schrikken hoe je met je ene oog dicht (je niet dominante oog) compleet naast het object zit te wijzen. Dit is hetzelfde ingame als je probeert te schieten zonder te veel op je crosshair te letten (flickshots/noscopes bijvoorbeeld). Niet dat je meteen 100x beter wordt door je wapen links of rechts te zetten, maar het maakt wel degelijk verschil.
hoever zit jij van je monitor af?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Verwijderd
Even uit nieuwsgierigheid, heb jij deze test gedaan?Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 22:15:
[...]
Ik weet dat het te maken heeft met welk van je ogen dominant is. Ik vroeg me gewoon af wat de voorkeur van verschillende tweakers is
http://www.opticien.nl/dominantietest/
Mijn linker oog is duidelijk het dominanst! Dus heb hem standaard right hand in cs go.
Als het klopt dan moet jouw rechter oog het dominante zijn.
Heeft niks met de 'vergelijking' te maken. De 20 meter die ik zeg is gewoon om je (overdreven) te laten zien dat er wel degelijk een groot verschil tussen je ogen (en focuspunt) zit.Hu9o schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 11:19:
[...]
lekkere vergelijking ook.![]()
Als jij op A Side zit op D2, en je wil iemand in Pit raken, hoeveel millimeter moet je je muis bewegen? Nogmaals, het gaat geen wereld van verschil maken, maar om te zeggen dat het niks uit maakt is overdreven.
Als je irl met wapens schiet, en je bent toevallig linkshandig met een rechts dominant oog (of omgekeerd) schiet je alles mis, totdat je je niet dominante oog dichthoud of afplakt.
[ Voor 13% gewijzigd door EG Mike op 25-07-2015 12:27 ]
"wat een onzin verhaal" is natuurlijk ook een top beredenering. Maar probeer het maar eens. Je merkt wel degelijk dat een van je ogen een ander "gevoel" geeft wanneer je dit probeert. Tevens genoeg wetenschappelijke literatuur te vinden over het onderwerp dominant oog, dus om het meteen weg te schrijven als onzin...Hu9o schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 11:19:
[...]
lekkere vergelijking ook.![]()
OT: Speel zelf met weapon links.
Ja maar dan is het dus ook afhankelijk van of je links- of rechtshandig bent. Volgens meneer Wikipedia matchen het dominante oog en links-/rechtshandigheid niet bij iedereen, wat het verhaal genuanceerder maakt dan dat jij het laat voordoen.pryth schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 12:25:
Als je irl met wapens schiet, en je bent toevallig linkshandig met een rechts dominant oog (of omgekeerd) schiet je alles mis, totdat je je niet dominante oog dichthoud of afplakt.
Want jij bent zo goed he?
Ot: je hebt het geweer niet vast ofzo in csgo, enigste verschil is dat je wat meer ziet aan die kant waar het weapon model niet zit..
Verwijderd
Offtopic:
Hoelang duurt het ongeveer tot steam support heeft gereageerd op hijacked items? Ik heb een nieuw ticket geopend omdat iemand met precies hetzelfde probleem wel zijn skins terug kreeg...
Als jij een boek leest, lees je zeker de linker bladzijde met je linker oog en de rechter bladzijde met je rechter oog.pryth schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 12:25:
[...]
Heeft niks met de 'vergelijking' te maken. De 20 meter die ik zeg is gewoon om je (overdreven) te laten zien dat er wel degelijk een groot verschil tussen je ogen (en focuspunt) zit.
Als jij op A Side zit op D2, en je wil iemand in Pit raken, hoeveel millimeter moet je je muis bewegen? Nogmaals, het gaat geen wereld van verschil maken, maar om te zeggen dat het niks uit maakt is overdreven.
Ik vind Cobblestone heel leuk maar weinig mensen willen dat spelen, Overpass moet ik nog leren. Cobblestone werd pas echt leuk toen ik het meer dan 10 keer had gespeeld en alles kende
Als ik een granaat selecteer, dan zie ik die hud wel even waarna hij weer verdwijnt.
Iemand enig idee hoe ik dat oplos?
Goede tip. Ik tyf mn mooie nieuwe scherm wel gewoon weg. Bedankt man.Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 21:53:
[...]
Je schrijft google verkeerd.
Tip: Stap van je 21:9 scherm af, dat heb ik gedaan en zelfs met mijn aoc scherm had ik nog 20ms response lag. Aim ging er gewoon dik op vooruit naar een 1ms 60hz scherm.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Hangt er vanaf of je CS:GO casual speelt of niet, je kan bijvoorbeeld ook een tweede scherm kopen en daarop gamen.hexta schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 15:59:
[...]
Goede tip. Ik tyf mn mooie nieuwe scherm wel gewoon weg. Bedankt man.
edit: is natuurlijk gewoon vervelend dat ze het nog steeds niet hebben gefixt, maar ja, het is valve.
[ Voor 14% gewijzigd door Brogala op 25-07-2015 17:17 ]
Verwijderd
Goeie reactie ook. Het is geen bevel, gewoon een tip uit eigen ervaring. Goeie dag gehad?hexta schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 15:59:
[...]
Kun je de schermverhouding niet handmatig veranderen via je monitor zelf? Dan zou je miss de hoogte veranderen zodat je wel je hp/ammo etc ziet?hexta schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 15:59:
[...]
Verwijderd
Stretched 16:9 is wat ik had, maar de response tijd blijft 'traag' voor CSGO.Scrtz schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 18:18:
[...]
Kun je de schermverhouding niet handmatig veranderen via je monitor zelf? Dan zou je miss de hoogte veranderen zodat je wel je hp/ammo etc ziet?
Tja, maar die 60hz die jij nu hebt vind ik ook weer kut, maar het ligt er maar net aan hoeveel waarde je er aan hecht, ik hoef nooit meer zonder 120+hz.Verwijderd schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 19:18:
[...]
Stretched 16:9 is wat ik had, maar de response tijd blijft 'traag' voor CSGO.
Verwijderd
Neu, maar t is dat ik deze nog had staan.Scrtz schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 19:34:
[...]
Tja, maar die 60hz die jij nu hebt vind ik ook weer kut, maar het ligt er maar net aan hoeveel waarde je er aan hecht, ik hoef nooit meer zonder 120+hz.
My 144hz is arriving the day after tommorow so I am looking forward to it (:Scrtz schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 19:34:
[...]
Tja, maar die 60hz die jij nu hebt vind ik ook weer kut, maar het ligt er maar net aan hoeveel waarde je er aan hecht, ik hoef nooit meer zonder 120+hz.
Hey guys I decided to take the time to learn how to add in the caster's commentary to my clip to improve the quality and add more editing as you suggested to me.
I really appreciate all the feedback!!
https://www.youtube.com/channel/UC6IRsxeYFl96apFs2KE1xGQ http://steamcommunity.com/id/5432167/ http://steamcommunity.com/groups/PaperclipsParty
Yo man, maybe a little tip.Paperclip1001 schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 20:39:
[...]
My 144hz is arriving the day after tommorow so I am looking forward to it (:![]()
Hey guys I decided to take the time to learn how to add in the caster's commentary to my clip to improve the quality and add more editing as you suggested to me.
I really appreciate all the feedback!!![]()
[video]
If possible try to make the videos in 60fps, instead of 30.
I know the livestreams are 60fps since a few months, and it makes it alot more enjoyable to watch
Steam: Ryada.
Hey man I'm gonna try do that next time.wambamNL schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 21:10:
[...]
Yo man, maybe a little tip.
I know the livestreams are 60fps since a few months, and it makes it alot more enjoyable to watch
I actually tried doing it for this video, as I recorded the clips with fraps set at 60 fps, but when I went to export at 60fps it said the source was only 25fps so I decided just to export at 30fps, but I will try again.
https://www.youtube.com/channel/UC6IRsxeYFl96apFs2KE1xGQ http://steamcommunity.com/id/5432167/ http://steamcommunity.com/groups/PaperclipsParty
You should try to capture with OBS instead of fraps.Paperclip1001 schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 22:38:
[...]
Hey man I'm gonna try do that next time.
I actually tried doing it for this video, as I recorded the clips with fraps set at 60 fps, but when I went to export at 60fps it said the source was only 25fps so I decided just to export at 30fps, but I will try again.
It has a better decoder and better audio quality in the recording.
Also the files take up way less space on your harddisk
Idd. Was ooit een skin voor (mp7) maar dat mag niet meer van gaben:Yarisken schreef op zondag 26 juli 2015 @ 00:56:
Ik ben een paar dagen geleden beginnen spelen. Heel leuk spel alleen mis ik de mp5 :-)
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Correct. Maar flusha is onschuldig totdat anders is bewezen. Iemand die wel in de proscene was en cheatte was KQLY en hij deed dit door de steam workshop. Doordat dit zo gebeurde leek het onschuldig en niemand keek er naar om. Nu word hier natuurlijk beter naar gekeken, maar ben er best zeker van dat ze vast wel meer manieren hebben om een cheat werkend te krijgen.Yarisken schreef op zondag 26 juli 2015 @ 01:29:
Ik was juist wat videos aan het zoeken voor betere aim en ik kwam op een post over een topspeler "flusha" die gecheat zou hebben. Wat ik niet versta is het volgende. De echte topspelers spelen toch ook op een lan ? Hoe kan je daar cheaten ? Normaal moet je toch spelen met een computer van de organisatie.
Sommige mensen bekijken Flusha alleen met x-ray aan. Als ik mijn demo's altijd met x-ray bekijk lock ik ook wel eens op iemands hoofd door de muur.plientje schreef op zondag 26 juli 2015 @ 02:44:
[...]
Correct. Maar flusha is onschuldig totdat anders is bewezen. Iemand die wel in de proscene was en cheatte was KQLY en hij deed dit door de steam workshop. Doordat dit zo gebeurde leek het onschuldig en niemand keek er naar om. Nu word hier natuurlijk beter naar gekeken, maar ben er best zeker van dat ze vast wel meer manieren hebben om een cheat werkend te krijgen.
Maar een aantal dingen zijn wel raar bij Flusha, bijvoorbeeld deze video: YouTube: Shox's thoughts on flusha - Basically he is convinced flusha hacked [MIRROR] .
Maar ik geloof ook pas dat hij cheat wanneer hij gevacced is
(Yes it was me
En ook kwam ik dit tegen en wie weet heeft al dat rode op mijn HUD me soms wel een beetje geholpen
Hier geven ze een uitleg.plientje schreef op zondag 26 juli 2015 @ 02:44:
[...]
Correct. Maar flusha is onschuldig totdat anders is bewezen. Iemand die wel in de proscene was en cheatte was KQLY en hij deed dit door de steam workshop. Doordat dit zo gebeurde leek het onschuldig en niemand keek er naar om. Nu word hier natuurlijk beter naar gekeken, maar ben er best zeker van dat ze vast wel meer manieren hebben om een cheat werkend te krijgen.
YouTube: flusha's aimlock explained
Blijkbaar heeft flusha enkele keren "te lang" gedrukt op een knop van zijn toetsenbord die een lock zet op een tegenspeler. Dit is opgevallen. Ik geloof wel dat dit cheaten is. De lock is wel heel zuiver.
bedoel ffe serieus als je een paar van die filmpjes kijkt, wat shox ook zegt, hij speelt zo onnatuurlijk, ive seen people get banned by OW for far less.
maarja
YouTube: SHOX AIMBOT FAIL VS. CLOUD 9
En dan een jaar terug beetje lopen klagen en haten op Flusha, deze lock is zo obv. dat 'ie er zelf van schrikt en naar een nade switcheddylan_ schreef op zondag 26 juli 2015 @ 13:48:
En dat terwijl shox zelf recentelijk de meest obvious "aimlock" heeft gedaan
YouTube: SHOX AIMBOT FAIL VS. CLOUD 9
1v5 clutch op 15-14 score om de game te winnen
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=BmBFT_7p02A]
/id/itsmarcj
WTF voor een aim heb jij met die sniper .... :-).Marc J schreef op zondag 26 juli 2015 @ 19:49:
Oh oh, mijn beurt!
1v5 clutch op 15-14 score om de game te winnen
[video]
Mijn ogen konden gewoon niet volgen ...
Mijn awp is super inconsistent laatste tijd, van zulke range hit ik ze wel, maar van ver hit ik bijna niks :cYarisken schreef op zondag 26 juli 2015 @ 21:12:
[...]
WTF voor een aim heb jij met die sniper .... :-).
/id/itsmarcj
wambamNL schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 22:58:
[...]
You should try to capture with OBS instead of fraps.
It has a better decoder and better audio quality in the recording.
Also the files take up way less space on your harddisk
Hey I took your advice my friend and captured with OBS in 60fps. So my Youtube video is now 1080p60fps! (: Thanks a lot for your good feedback.wambamNL schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 21:10:
[...]
Yo man, maybe a little tip.
Hij speelt gewoon normaal hoor... maargoed mensen zeggen tegen mij dat ik tering hoge sensivity heb xD.Yarisken schreef op zondag 26 juli 2015 @ 21:12:
[...]
WTF voor een aim heb jij met die sniper .... :-).
Ik heb juist dit scherm gekocht voor csgo en werk (en hij is echt perfect voor 3d werk), ik heb geen ruimte meer voor een 2e scherm op mijn bureau, dus dan zou ik ook echt dit scherm weg moeten doen, wat belachelijk is voor een spel, en helemaal gezien het zo'n super easy fix zou moeten zijn. Vandaar mijn reactie, een beetje bot, maar best logisch toch?Brogala schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 17:12:
[...]
Hangt er vanaf of je CS:GO casual speelt of niet, je kan bijvoorbeeld ook een tweede scherm kopen en daarop gamen.
edit: is natuurlijk gewoon vervelend dat ze het nog steeds niet hebben gefixt, maar ja, het is valve.
Van het weekend geprobeerd omlaag te gaan van 6 naar 3TheAnthonyNL schreef op maandag 27 juli 2015 @ 08:09:
[...]
Hij speelt gewoon normaal hoor... maargoed mensen zeggen tegen mij dat ik tering hoge sensivity heb xD.
Ik speel op 1.3 .... met dpi van 800 dus... zal wel aan mij liggen dan xDhexta schreef op maandag 27 juli 2015 @ 08:27:
[...]
Van het weekend geprobeerd omlaag te gaan van 6 naar 3echt het gevoel alsof je half verlamd of kreupel bent
nog even wennen dus
Toen jij palace inging @ mirage leek het echt alsof je een hele hoge sensitivity had door je mouse movementTheAnthonyNL schreef op maandag 27 juli 2015 @ 09:04:
[...]
Ik speel op 1.3 .... met dpi van 800 dus... zal wel aan mij liggen dan xD
Sorry maar als je dit een "obvious aimlock/cheat" vindt dan heb je deze match niet gezien tegen C9.xeroamd schreef op zondag 26 juli 2015 @ 13:59:
[...]
En dan een jaar terug beetje lopen klagen en haten op Flusha, deze lock is zo obv. dat 'ie er zelf van schrikt en naar een nade switchedJe ziet 'm zelfs weg proberen te trekken van de aimlock.
Shroud pushte continue A-long in, letterlijk elke ronde. Shox bleef dus deze ronde achter en mikte op shroud door de muren, waarschijnlijk tegelijkertijd een call op TS, zo van: "jongens, ik weet zeker dat hij WEER hier zit"
Do you even lift your mouse broBrogala schreef op maandag 27 juli 2015 @ 09:18:
[...]
Toen jij palace inging @ mirage leek het echt alsof je een hele hoge sensitivity had door je mouse movement
Gister een 1v5 situatie ik call op ts zo van 'mensen ik heb 3/4 fles rode wijn op en deze ronde speel ik ff serieus' hele team begin te zeggen dat het me niet zou lukken
Kom je aanzetten met een ace en een bom plant ^.^ toen waren ze ff stil.
mirage is gewoon leuk.
Maar toen ff om het wat eerlijker te maken weer gewoon gaan aankloten en niet serieus spelen. Vond het team alleen wat minder.
@anthony, je sens is prima. Is effectief maar 0.1 hoger dan mijne.
ik speel namelijk op 400 @ 2.5 kan echt niet meer hoger.
zelfs in windows vind ik het nu niet erg meer met lagere sens.
[ Voor 13% gewijzigd door Ryada op 27-07-2015 09:59 ]
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Geen Stattrak, dus een no-goTheAnthonyNL schreef op maandag 27 juli 2015 @ 10:30:
Hopelijk was deze koop een goeie : http://puu.sh/jev9D.png, http://puu.sh/jeva5.png
I'm an Ironman!
Pfff heb echt een schijt aan stattrak
[ Voor 17% gewijzigd door TheAnthonyNL op 27-07-2015 10:32 ]
Haha wat een losers die enemy van je op Agency, je loopt hele tijd door het poortje heen waardoor de enemy steeds dat piepje hoort. Niemand die je ook pakt. Je moet tussen de twee poortjes heen lopen als je echte pro speler bent.plientje schreef op zondag 26 juli 2015 @ 12:45:
Ik mocht laatst een ace meemaken in casual, en dat had ik nog nooit meegemaakt dat iemand een ace haalt in casual.[video]
(Yes it was me)
En ook kwam ik dit tegen en wie weet heeft al dat rode op mijn HUD me soms wel een beetje geholpen![]()
[video]
Meh, ik vind het altijd wel leuk dat je kills bijgehouden wordt. En je kills kun je ook overzetten van wapen naar (hetzelfde) wapen. Maar ieder zijn ding natuurlijk.TheAnthonyNL schreef op maandag 27 juli 2015 @ 10:32:
[...]
Pfff heb echt een schijt aan stattrak, kill counter reset toch weer keer naar 0 en tis onnodige overvalue van wapen....
I'm an Ironman!
Minder mooi dan mijn poging tot een mooie gun maken, de NebulaTheAnthonyNL schreef op maandag 27 juli 2015 @ 10:30:
Hopelijk was deze koop een goeie : http://puu.sh/jev9D.png, http://puu.sh/jeva5.png
Verwijderd
Je kunt ze ook kopen natuurlijk. Volgens mij kan er ook een stattrack drop vallen, maar kans zal wel heel klein zijn.Propuls1on schreef op maandag 27 juli 2015 @ 10:49:
Kun je alleen aan StatTrak wapens komen door cases te openen?
Daarnaast kun je 10ST wapens wisselen tegen 1 hoger ST wapen. Gegarandeerd ST iig!
Het lijkt me heel sterk dat deze actie van shox een aimlock was. Die positie is zo voorspelbaar, dat hij de kijker gewoon wilde laten weten van: daar zit (waarschijnlijk) iemand, ik weet het en ik ga hem straks killen. (dat laatste faalde)xeroamd schreef op zondag 26 juli 2015 @ 13:59:
[...]
En dan een jaar terug beetje lopen klagen en haten op Flusha, deze lock is zo obv. dat 'ie er zelf van schrikt en naar een nade switchedJe ziet 'm zelfs weg proberen te trekken van de aimlock.
Al die rare dingen van flusha, we zullen het pas weten als we een keer een POV demo van dat soort acties te zien krijgen. Met 16/32 tick is een aimbot herkennen zooo lastig. Zeker als het een aimbot is die random de 7-12 kogel kiest, die vervolgens een headshot wordt. Of waar een aimkey waar KQLY destijds mee tegen de lamp liep. Het is naïef om te denken dat niemand cheat, het is ook naïef om te denken dat elke keer als iemand door een muur richt, dat dat een cheat is.
Je kan ook gewoon geluk hebben. Iedereen hier heeft wel eens rennend of springend een headshot gemaakt die nergens op sloeg.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Volgens mij kun je geen stattrak wapens als drop krijgen. Dus na een missie of random na een match. Stattrak kun je krijgen door unboxen of stattrak wapens te gebruiken bij een trade-up.Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2015 @ 10:58:
[...]
Je kunt ze ook kopen natuurlijk. Volgens mij kan er ook een stattrack drop vallen, maar kans zal wel heel klein zijn.
I'm an Ironman!
Je kan geen stattrak wapens gebruiken in trade up.Madstorm schreef op maandag 27 juli 2015 @ 11:18:
[...]
Volgens mij kun je geen stattrak wapens als drop krijgen. Dus na een missie of random na een match. Stattrak kun je krijgen door unboxen of stattrak wapens te gebruiken bij een trade-up.
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
Dat kan sinds een tijdje geleden wel. Vandaar dat de crap st skins in prijs gestegen waren.rSNNN schreef op maandag 27 juli 2015 @ 11:19:
[...]
Je kan geen stattrak wapens gebruiken in trade up.
Hoop dat je hier hun team bedoelde?wambamNL schreef op maandag 27 juli 2015 @ 09:58:
Dit weekend weer wat leuke games gehad op mn smurf. Gezellig met mensen spelen beetje aankloten etc. Zal vanavond even kijken of ik een paar leuke momenten kan opnemen en op youtube gooien.
Gister een 1v5 situatie ik call op ts zo van 'mensen ik heb 3/4 fles rode wijn op en deze ronde speel ik ff serieus' hele team begin te zeggen dat het me niet zou lukken
Kom je aanzetten met een ace en een bom plant ^.^ toen waren ze ff stil.
mirage is gewoon leuk.
Maar toen ff om het wat eerlijker te maken weer gewoon gaan aankloten en niet serieus spelen. Vond het team alleen wat minder.
@anthony, je sens is prima. Is effectief maar 0.1 hoger dan mijne.
ik speel namelijk op 400 @ 2.5 kan echt niet meer hoger.
zelfs in windows vind ik het nu niet erg meer met lagere sens.
Naja mijn team vond het minder toen ik weer ging aankloten
ik had nergens moeite mee ik speelde zelf ook redelijk laconiek die game.wambamNL schreef op maandag 27 juli 2015 @ 11:34:
[...]
Deed jij mee in die game dan?prestige93 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 11:35:
[...]
ik had nergens moeite mee ik speelde zelf ook redelijk laconiek die game.
Kan me herinneren dat ik met 4 anderen aan het spelen was en engels aan het praten was. Then again 3/4 fles wijn XD
cl_cmdrate "128"TheAnthonyNL schreef op maandag 27 juli 2015 @ 12:00:
Mensen wat zijn de beste network instellingen voor cs:go ??? een simpele google dateert naar artikelen uit 2014 ...
cl_updaterate "128"
rate "128000"
cl_interp "0"
cl_interp_ratio "1"
game met de 1v5 clutch op mirage was met mij iig (gisteren)wambamNL schreef op maandag 27 juli 2015 @ 11:45:
[...]
Deed jij mee in die game dan?
Kan me herinneren dat ik met 4 anderen aan het spelen was en engels aan het praten was. Then again 3/4 fles wijn XD
Oh ja dan was het met jou. Ben ik in de war met een game die ik om 1 uur gespeeld had. Rip hersenen na een hele fles wijnprestige93 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 12:16:
[...]
game met de 1v5 clutch op mirage was met mij iig (gisteren)
danku ... eventueel nog andere suggesties qua config settings op die na?Scrtz schreef op maandag 27 juli 2015 @ 12:02:
[...]
cl_cmdrate "128"
cl_updaterate "128"
rate "128000"
cl_interp "0"
cl_interp_ratio "1"
Neem hier eens een kijkje. Staan veel dingen in met uitleg in commentaar.TheAnthonyNL schreef op maandag 27 juli 2015 @ 13:25:
[...]
danku ... eventueel nog andere suggesties qua config settings op die na?
http://pastebin.com/MEFnuxk4
NuCl3aR schreef op maandag 27 juli 2015 @ 13:45:
[...]
Neem hier eens een kijkje. Staan veel dingen in met uitleg in commentaar.
http://pastebin.com/MEFnuxk4
Wat maakt het uit sinds wanneer je speelt? Anyway...trix0r schreef op maandag 27 juli 2015 @ 13:55:
Zitten er hier mensen die uit de tijd van 1.5/1.6 komen? Ik speel zelf weer (relatief) kort CSGO. LEM als rank atm... nog meer mensen uit die tijd met rank LE of hoger die af en toe een potje MM willen spelen met skype/ts?
Kun je makkelijk tweakers toevoegen die rond je rank zitten
http://timekillerz.eu/ranks/
Teamspeak:
ts3.nehox.nl
^gewoon ergens binnen springen als er <5 man in de channel zit en rustig vragen of ze al aan het spelen zijn of nog iemand zoeken want de LFG channels doen nog niet echt goed hun werk.
Yup, ook uit de tijd 1.5/1.6. Sinds kort ook begonnen met CSGO, atm SMFC. Add me maar als je een keer wilt spelen: kliktrix0r schreef op maandag 27 juli 2015 @ 13:55:
Zitten er hier mensen die uit de tijd van 1.5/1.6 komen? Ik speel zelf weer (relatief) kort CSGO. LEM als rank atm... nog meer mensen uit die tijd met rank LE of hoger die af en toe een potje MM willen spelen met skype/ts?
Kom gewoon af en toe naar de Nehox teamspeak. Ik speel dit rot spelletje ook al sinds 1.5trix0r schreef op maandag 27 juli 2015 @ 13:55:
NuCl3aR schreef op maandag 27 juli 2015 @ 14:05:
[...]
Wat maakt het uit sinds wanneer je speelt? Anyway...
Kun je makkelijk tweakers toevoegen die rond je rank zitten
http://timekillerz.eu/ranks/
Teamspeak:
ts3.nehox.nl
^gewoon ergens binnen springen als er <5 man in de channel zit en rustig vragen of ze al aan het spelen zijn of nog iemand zoeken want de LFG channels doen nog niet echt goed hun werk.
ligt naar mijn idee gewoon aan de extra jaren oefenen.trix0r schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:04:
[...]
.. ik wil niet denigrerend doen of zo, maar degene die veel 1.5/1.6 hebben gespeeld zijn tactisch iets onderlegder over het algemeen in CS. Je ziet dat ook wel in de top, 9 van de 10 (Europese) top spelers zijn allemaal mensen die vanuit 1.6 zijn overgekomen. Ik zeg niet dat mensen die zijn begonnen in CSGO en Source slechter zijn, maar de speelstijl is wel degelijk anders.
Ik heb zelf 1.5/1.6 gespeeld (love awp met crosshair en een werkende deagle en wallbangs ETC.)trix0r schreef op maandag 27 juli 2015 @ 13:55:
CS:GO niet aangeraakt omdat dat een KUT spel was. Nu weer relatief kort CS:GO
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Natuurlijk is de kans op betere gamesense groter als je al jaren het spelletje speelt (de basis blijft hetzelfde over alle CS games). Om daarom zomaar iedereen af te schrijven die er later is ingestapt... mehtrix0r schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:04:
[...]
.. ik wil niet denigrerend doen of zo, maar degene die veel 1.5/1.6 hebben gespeeld zijn tactisch iets onderlegder over het algemeen in CS. Je ziet dat ook wel in de top, 9 van de 10 (Europese) top spelers zijn allemaal mensen die vanuit 1.6 zijn overgekomen. Ik zeg niet dat mensen die zijn begonnen in CSGO en Source slechter zijn, maar de speelstijl is wel degelijk anders.
JoSchaap schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:10:
serious gameplay, en ook je team scherp houden tijdens een win-streak kan lastig zijn.
gelukkig lukt t me steeds weer
[video]
Ik schrijf niemand af. Aangezien ik sinds kort weer CS speel zal ik vast al genoeg matches dik verloren hebben van mensen die nog nooit een andere CS versie hebben aangeraakt. Ik spreek alleen een persoonlijke voorkeur uitNuCl3aR schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:13:
[...]
Natuurlijk is de kans op betere gamesense groter als je al jaren het spelletje speelt (de basis blijft hetzelfde over alle CS games). Om daarom zomaar iedereen af te schrijven die er later is ingestapt... meh
Gewoon een keertje naar de TS gaan die ik in mijn eerste reactie heb staan, daar vind je wel wat mensen om mee te spelen.trix0r schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:18:
[...]
Ik schrijf niemand af. Aangezien ik sinds kort weer CS speel zal ik vast al genoeg matches dik verloren hebben van mensen die nog nooit een andere CS versie hebben aangeraakt. Ik spreek alleen een persoonlijke voorkeur uit.
Dat is eigenlijk wat je hebt met al die 1.5/1.6ers, jarenlange cs ervaring. Vaak figuren die jaren achtereen 40+ uur per week cs gespeeld hebben.NuCl3aR schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:13:
[...]
Natuurlijk is de kans op betere gamesense groter als je al jaren het spelletje speelt (de basis blijft hetzelfde over alle CS games). Om daarom zomaar iedereen af te schrijven die er later is ingestapt... meh
Voorbeeldje gamesense: speel CT op D2, we gaan met 2 man naar A lang, ik hide naast pit en mijn teammaatje staat lang en peaked doors. Ik hoor dat er minimaal 3 zitten en we staan ideaal. Hij hoeft alleen maar aandacht te trekken, even terug te vallen en zodra ik begin te schieten, kan hij de bende opruimen...
Maar die gast blijft maar peaken. Hij schiet er 1, (de t's blijven tussen die deur wachten) en peaked weer en weer en weer en hij is dood. En dan over de comms zeiken dat ik niet kom helpen.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Vind het tegenwoordig sowieso wat meer gehaast op CT.rnenator schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:59:
[...]
Dat is eigenlijk wat je hebt met al die 1.5/1.6ers, jarenlange cs ervaring. Vaak figuren die jaren achtereen 40+ uur per week cs gespeeld hebben.
Voorbeeldje gamesense: speel CT op D2, we gaan met 2 man naar A lang, ik hide naast pit en mijn teammaatje staat lang en peaked doors. Ik hoor dat er minimaal 3 zitten en we staan ideaal. Hij hoeft alleen maar aandacht te trekken, even terug te vallen en zodra ik begin te schieten, kan hij de bende opruimen...
Maar die gast blijft maar peaken. Hij schiet er 1, (de t's blijven tussen die deur wachten) en peaked weer en weer en weer en hij is dood. En dan over de comms zeiken dat ik niet kom helpen.
Nog erg wennen vind ik dat er niet gewoon verdedigende posities worden ingenomen, maar dat sommige lui na 15sec hun positie te hebben gehouden ineens rotaten(zonder aanleiding) of rushen en je dan zelf vrij simpel geflankt wordt.
Voor die ace leek het ook maar wat op aankloten, maar toen je 1v5 stond raakte je ze allemaalwambamNL schreef op maandag 27 juli 2015 @ 11:34:
[...]
Haha. Klopt ook helemaal. Serieus spelen op mijn smurf kan ik gewoon niet. Denk dat dat anders word als ik in le of dmg zit met mn smurf. Maarja vind het wel prima zo beetje aankloten mensen afknallen en diodgaan terwijl we ons dood lachen.Tumbler schreef op maandag 27 juli 2015 @ 17:15:
[...]
Voor die ace leek het ook maar wat op aankloten, maar toen je 1v5 stond raakte je ze allemaal
sorry voor de vraag maar wat was jou ign? Want ik kan me niet herinneren met wie ik gespeeld had die game. Als iemand mij de demo kan sturen zou ik dat fijn vinden.
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic