Denk niet dat iemand gratis skins weg gaat doen als je ziet hoeveel ze waard zijn 
@hmr
lol
@hmr
lol
[ Voor 10% gewijzigd door Tumbler op 23-07-2015 13:17 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 10% gewijzigd door Tumbler op 23-07-2015 13:17 ]
Verwijderd
Of je koopt gewoon een paar skins van onder de euro. Het is toch niets.Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 13:17:
You never know hé. Ik zie toch veel skins onder een euro staan.. Kan je ze evengoed weggeven of traden om iemand een plezier te doen. Maar bon, no worries gasten. I'll pay for that skin.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Verwijderd
Dat is dan wel waste of money hé? You guys don't get the point.hexta schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 13:34:
[...]
Of je koopt gewoon een paar skins van onder de euro. Het is toch niets.![]()
![]()
www.csgostash.com voor zulke prijzen kan je beter meteen op de steam market kopen.Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 13:36:
[...]
Dat is dan wel waste of money hé? You guys don't get the point.
Tegen je vrienden/kennissen/bakker om de hoek nog nooit gezegd: "Laat die cent maar zitten?"
Bon, genoeg over die dwaasheid. Iemand die deftige M4A1 skins weet voor een deftig prijsje? Onder de 10€?
En voor de AK ook?
[ Voor 7% gewijzigd door Paperclip1001 op 24-07-2015 00:06 ]
https://www.youtube.com/channel/UC6IRsxeYFl96apFs2KE1xGQ http://steamcommunity.com/id/5432167/ http://steamcommunity.com/groups/PaperclipsParty
Welkom man! De laatste dagen absoluut het gezelligste topic wat op Tweakers te vinden isPaperclip1001 schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 13:57:
Allereerst wil ik iedereen bedanken voor het fijne welkom hier op het forum.
Ik ga aan de slag met de reactie om mijn volgende video nog meer te verbeteren.
Het was zeker niet mijn bedoeling om het als spam over te laten komen aangezien ik graag deel wil uitmaken van de
CSGo community hier op tweakers vanwege de vele nederlandse vrienden die ik heb binnen CSGO.
(:
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 14:04:
[...]
't is geen flamelux, dus niet zeuren![]()
Also, gratis skins vragen? lol.
Verwijderd
Meer spelen! Je komt er vanzelf uit. Hogere ranks zijn trouwens niet altijd leuker*, je word vanzelf wat je echt bent.teupje schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 14:10:
[...]
![]()
Kan me nooit zo druk over maken eigenlijk, op 1 offtopic bericht volgen 13 andere offtopic berichten.
Kom trouwens maar niet uit Gold zeg. Heb volgens mij 7 matches op rij gewonnen en ook meestal op positie 1 of 2 geeindigd maar blijf maar GNM.
Maak me verder ook niet heel druk over me rank maar viel me op. Enkele weken terug ben ik na 5 wins geloof ik 2 keer gepromote, maar dat gaat nu niet meer echt opVerwijderd schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 14:11:
[...]
Meer spelen! Je komt er vanzelf uit. Hogere ranks zijn trouwens niet altijd leuker*, je word vanzelf wat je echt bent.
*Je kunt wel global willen zijn maar als je het niet bent is het niet leuk.
Verwijderd
[ Voor 69% gewijzigd door Chaoss op 23-07-2015 22:46 ]
Verwijderd
Verwijderd
Op TS is het altijd gezellig, maar er zitten hier een paar gasten die nooit met ons meespelen maar wel altijd een opmerking klaar hebben. Dan vind ik het wel leuk om daar tegen in te gaan. Dat grapje dat je er beter van word, was zoals het vorige zin er staan, een grapje. Dat mensen dat serieus oppakken bewijst maar weer hoe triest de boel hier is.Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 14:30:
Amai die CS:GO Community is toch ook wel serieus toxic ze. Niet alleen in-game maar ook in dit topic.
In-game lopen ze echter 29 rondes lang te wenen om je oren terwijl je hier gewoon het topic kan verlaten.
Everybody happy.
Verwijderd
't is een forum, wat verwacht je?Broud schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 14:33:
De houding van mensen in dit topic is inderdaad wel om te huilen.
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2015 14:36 ]
Verwijderd
Er is een soort van gok dat het aan ELO ligt. Als jij als LE dicht tegen je LEM zit word je met LEM gematched. Maar dit is, zoals bijna alles, niet confirmed door valve en zal het ook nooit worden.Ambition88 schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 14:38:
PS : Iemand enig idee waarom er zoveel verschil zit in de ranks waar je tegen speelt? ene game full supreme/LEM team tegen allemaal supremes, win je die speel je daarna tegen 4 eagles en 1 LEM? errr, ok.
Verwijderd
Dit is zo true. Die gasten die op LAN's CS:GO compo's spelen zijn echt de meest grappige gasten ooit. Roepen en tieren voor een kill'je. Geluk zit hem soms in de kleine dingen.Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 14:34:
[...]
Tweakers kan dan wel een serieuze website zijn, cs blijft een domme bende.
Verwijderd
Ik heb hierbij een duidelijk onderscheid gemaakt naar het posten van OC, waar de beste man trots op is, en vragen naar een bekende weg. Dat het grapje je missloopt, is jammerlijk. Het was nooit mn bedoeling te flamen op de beste man, maar simpel op een grappige manier te vertellen dat skins niet belangrijk zijn en dat ie ze zeker niet gratis gaat krijgen.Ambition88 schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 14:52:
[...]
Ik vind het gewoon erg tegenstrijdig dat je paperclip loopt te verdedigen omdat hij wordt afgebrand en zich op deze manier niet welkom voelt, en je vervolgens precies hetzelfde doet bij die gozer die om free skins vraagt, los van of het een ''rare'' vraag is of niet, wel consequent blijven he.
[...]
Hm je zou denken naarmate je 4/5 potjes achter elkaar wint dat je juist tegen hogere ranks komt te spelen ipv lagere ranks, Overigens wel lullig voor de tegenstander, achja gewoon door spelen dan maar.
Verwijderd
De TS is aan het groeien man! Van ~20 mensen naar dagelijks 60-80 mensen in de piekuren!fredfles schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 15:00:
Hey mensen,
Enige tijd geleden ben ik maar eens begonnen met CSGO. Ik dacht, na alle goede verhalen over vriendelijke russen kon ik niet wachten om het zelf te ervaren.
http://www.teamspeak.com/invite/ts3.nehox.nl/ - is deze nog steeds levend? M.a.w. - zijn er nog mensen online om mee te spelen? Het staat wel in de startpost van dit topic, maar weet niet of deze up to date is.
(als dit al 1000x gevraagd is, sorry xD )
Wees welkom, op die server zijn altijd wel mensen aanwezig met wie je kan spelen! Elke rank is wel vertegenwoordigd! Gisteren was ook Wereldkaart aanwezigfredfles schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 15:00:
Hey mensen,
Enige tijd geleden ben ik maar eens begonnen met CSGO. Ik dacht, na alle goede verhalen over vriendelijke russen kon ik niet wachten om het zelf te ervaren.
http://www.teamspeak.com/invite/ts3.nehox.nl/ - is deze nog steeds levend? M.a.w. - zijn er nog mensen online om mee te spelen? Het staat wel in de startpost van dit topic, maar weet niet of deze up to date is.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ts3.nehox.nl is zeker nog alive gemiddeld 50 tot 70 users online savonds dus dat is wel netjesfredfles schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 15:00:
Hey mensen,
Precies, er valt eigenlijk niks te bespreken over CS buiten de pro scene imo, voor de rest is het veel spelen, niet huilen en gewoon je bek open leren trekken. In elk spel is het tegenwoordig wel zo dat alle pittige pubers graag wat olie op het vuur gooien, hier kun je wel forever over gaan whinen maar pubers zullen zich altijd wat beter voelen online dan offline.Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 14:34:
[...]
't is een forum, wat verwacht je?
edit: het is een CS forum. Wat verwacht je?
er valt niks te bespreken over dit spel wat nog niet besproken is, en mocht dat er wel zijn ben je beter af op reddit.
De topics die hier wekelijks voorbijkomen:
a) mensen die zeiken over het spel, joh.
b) Mensen die zeiken over teammates
c) Mensen die zeiken over skins
d) Mensen die zeiken over bets
e) Mensen die wat willen laten zien
f) Mensen die zeiken over mensen die wat willen laten zien
Niks is hier ontopic, alles is hier offtopic. Neem het allemaal niet zo serieus en heb een beetje lol.
Tweakers kan dan wel een serieuze website zijn, cs blijft een domme bende.
Verwijderd
Overigens ff wat 'regels'
Dit dus....reletivity schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 14:52:
Allemaal niet zo aanstellen...
Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 15:10:
[...]
Overigens ff wat 'regels'
Lees de discription van de Lobby, de plek waar je binnenkomt.
Stap bij mensen binnen, maar vraag eerst even of ze al aan het spelen ben. Ga niet HOOOOOOOOOOOOI lopen roepen als je mensen (nog niet kent, en dus niet weet wat ze doen).
Zo voorkom je irritatie en blijft het gezellig. Net als hier!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Meestal rond 2800 DPI en 2 sens, hogere DPI moet wel beter zijn, waarom doen ze het er anders op?hmr schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 15:34:
Even een serieuse vraag:
Welke resolutie en sensitivity moet ik spelen om een hogere rank te krijgen? Wat doen de pro's ?
Daar is maar 1 antwoord op mogelijk: gewoon niet spelen en je word vanzelf prohmr schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 15:34:
Even een serieuse vraag:
Welke resolutie en sensitivity moet ik spelen om een hogere rank te krijgen? Wat doen de pro's ?
[ Voor 26% gewijzigd door TheAnthonyNL op 23-07-2015 15:37 ]
Een DPI van 8000 en een sens van 10, en voor de resolutie van 12Khmr schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 15:34:
Even een serieuse vraag:
Dat hoeft voor mij niet. Ik speel voornamelijk ESEA en heel af en toe MM, maar wanneer ik bij andere Nederlanders wordt geplaatst zijn het vaak de meest toxic players ooit. Zal natuurlijk niet iedereen over één kam scheren, er zullen ongetwijfeld wel normale Nederlandse spelers zijn (al blijkt uit de laatste twee pagina's van dit topic dat die hier niet zijnSmokingSig schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 16:11:
Gisteren met 5 maten comp gedaan, kwamen we uit tegen 5 andere belgen. Was best leuk, zou zalig zijn dat je echt per land kan spelen
I'm an Ironman!
Dit klopt wel ja, elke keer dat andere Nederlanders in mijn games zitten zijn ze echt bijzonder onvriendelijk en toxic.Madstorm schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 16:21:
[...]
Dat hoeft voor mij niet. Ik speel voornamelijk ESEA en heel af en toe MM, maar wanneer ik bij andere Nederlanders wordt geplaatst zijn het vaak de meest toxic players ooit. Zal natuurlijk niet iedereen over één kam scheren, er zullen ongetwijfeld wel normale Nederlandse spelers zijn (al blijkt uit de laatste twee pagina's van dit topic dat die hier niet zijn). Maar de meeste hoef ik niet mee geqeued te worden..
[ Voor 3% gewijzigd door spifkie op 23-07-2015 16:30 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
en spelen jullie om te winnen of ook voor gezelligheid?hmr schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 16:51:
Ik vermaak me eigenlijk altijd wel met de mensen van Tweakers waarmee ik speel.
Het zit in mijn aard om te spelen om te winnen, maar je zult me niet 'serieus' zien lopen scheldenMisterEagle schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 16:54:
[...]
en spelen jullie om te winnen of ook voor gezelligheid?
En welke ranks?
ik kan er bijzonder slecht tegen als iemand in een 5 premade team bijvoorbeeld gaat zitten zeiken op iemand omdat die shots mist ofzo. Lekker belangrijk, iedereen kan zn dag een keer niet hebben etc maar ga niet op elkaar lopen schelden. En dat is vaak wel wat ik zie, dan gaat t slecht in de wedstrijd en dan gaan mensen op elkaar lopen schelden, daarmee ga je zeker niet winnen.
Overigens ken ik gelukkig spelers die dat niet hebben ook haha
[ Voor 5% gewijzigd door hmr op 23-07-2015 16:58 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Of als ze neergeschoten worden dat de andere per definitie een cheater is!MisterEagle schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 16:54:
[...]
En welke ranks?
ik kan er bijzonder slecht tegen als iemand in een 5 premade team bijvoorbeeld gaat zitten zeiken op iemand omdat die shots mist ofzo. Lekker belangrijk, iedereen kan zn dag een keer niet hebben etc maar ga niet op elkaar lopen schelden. En dat is vaak wel wat ik zie, dan gaat t slecht in de wedstrijd en dan gaan mensen op elkaar lopen schelden, daarmee ga je zeker niet winnen.
Daarvoor maak je een #2 topic aan. Wat overigens vaak gebeurd bij topics die -te- groot worden.TheAnthonyNL schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 19:14:
Wat zou het toch geweldig zijn om even het hele cs:go topic te clearen tot aan eerste post. (kunnen we weer opnieuw beginnen *YAY*.
Wat voor knife? en hoeveel ea voor je keys?teupje schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 12:07:
[...]
Heb weer een knife voor je mocht je dat willen?
En anders kan ik je wel keys verkopen als ik me knife verkocht heb voor keys
Dacht dat jij geen skins meer wilderolandos582 schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 19:57:
[...]
Wat voor knife? en hoeveel ea voor je keys?
RIP, maar voor goede prijs verkocht. Dus boeie =D, nu wil ik een doppler =Ddylan_ schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 20:12:
[...]
Dacht dat jij geen skins meer wilde![]()
RIP Karambit Slaughter
felimarkdm schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 20:21:
Laten we gewoon allemaal lief tegen elkaar doen hier.
En in andere nieuws, geloof het of niet, maar ik ben facking LE!!!
Heb je hem van de steam market gekocht?Wereldkaart schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 20:34:
Iemand hier die een M4a1-S Stattrak heeft en die wilt traden?
Heb een M4a4 stattrak en andere wapens.
CSGO lounge wilt mn backpack niet laden, anders had ik het daar gedaan
[ Voor 44% gewijzigd door Djesse8999 op 23-07-2015 20:35 ]
Winnen staat bovenaan om eerlijk te zijn. Een kut pot heeft iedereen weleens, maar dan zijn er nog 4 anderen om dat op te vangen.MisterEagle schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 16:54:
[...]
En welke ranks?
ik unboxte net 3 AK redlines op rijAmbition88 schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 22:36:
heeft 1 van jullie ooit een goeie drop gehad ingame? mijn luck in dit spel is echt #0 100 kistjes geopend beste wat ik eruit heb gehaald was een awp ten waarde van 6 euro.
zelfs met die operation pass krijg ik alleen maar kut drops als ik level up ga boohoo, god bestaat niet.
Verwijderd
Nog maar 1x gedaan, iemand die elke keer de map uitsprong voor derank. Overwatch is er niet voor de kleintjes, maar voor de keiharde idioten.Scale schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 23:18:
Even wat vragen over Overwatch:
Na dat ik een case submit duren het vaak erg lang voordat ik een nieuwe case binnen krijg, maar als ik cs go opnieuw start heb ik er direct weer een. Is er een manier die geen herstarten nodig heeft?
Wanneer flagen jullie iemand voor griefing? Als iemand bv 1x een team maat dood maakt voor een defuse doe ik niet gelijk een griefing report. Hoe denken jullie daar over?
Ik had een kara doppler, vanavond verkocht voor 155k dus helaas man..rolandos582 schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 20:26:
[...]
RIP, maar voor goede prijs verkocht. Dus boeie =D, nu wil ik een doppler =D
Gut knife full red doppler of een bayonet oid.
Jammer dit man, beetje mooie pattern? Stuur me ff pm voor keys. Miss kunnen we nog wat doenteupje schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 23:35:
[...]
Ik had een kara doppler, vanavond verkocht voor 155k dus helaas man..
[ Voor 19% gewijzigd door Paperclip1001 op 24-07-2015 00:15 ]
https://www.youtube.com/channel/UC6IRsxeYFl96apFs2KE1xGQ http://steamcommunity.com/id/5432167/ http://steamcommunity.com/groups/PaperclipsParty
You can also just speak English, we all understand it better than thisPaperclip1001 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 00:14:
Het was zeker niet mijn bedoeling om het als spam over te laten komen aangezien ik graag deel wil uitmaken van de
CSGo community hier op tweakers vanwege de vele nederlandse vrienden die ik heb binnen CSGO.
Mijn vorige commentaar en video is verwijderd. Ik weet niet waarom.
Het commentaar is boven.
Hier is mijn nieuwe reactie
Hallo! Ik heb geluisterd naar uw feedback en suggesties en ik heb gebruikt 4k een Pro-speler als het is meer bekwaam.
ik hoop dat je ervan geniet! (:
[video]
Ik ben het niet met je eens. Als ik overwatch let ik bij griefing op onsportief spelgedrag, eenmalig of vaak is niet aan de orde. Het moet wel duidelijk opzettelijk zijn.Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 23:30:
[...]
Nog maar 1x gedaan, iemand die elke keer de map uitsprong voor derank. Overwatch is er niet voor de kleintjes, maar voor de keiharde idioten.
De spinbotters, full-on aimlockers en de enorme griefers. Iemand die 1/2x een teammate killed is niet meteen het waard om een jaar een OW ban te krijgen, imho.
Steam: Grim

[ Voor 35% gewijzigd door therobber op 24-07-2015 10:34 ]
Plaats dan dittherobber schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 10:33:
eindelijk die footsteps gefixed
[afbeelding]
en de decoy bugs zijn ook aangepast.
[afbeelding]
Als ik je een tip mag geven, gewoon schijt hebben aan heel dat MM, ranks zeggen sowieso niks, gewoon queuen, dat je dan een keer deranked jammer dan, maar als je niet probeert kom je ook niet hoger.MisterEagle schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 08:52:
Gisteren en de dag ervoor op mn smurf account lekker bezig geweest, ik ben wat voorzichtig met solo queuen op mn main account. Ik heb ruim 6 maanden niet gespeeld en ben nu sinds 1 weekje weer lekker bezig.
Gisteren mn smurfaccount van GNM naar MGE gehaald en vermoed dat ik bijna DMG ben. 16 potjes gespeeld, 15 gewonnen, zit nu op een streak van 9.
Mooi update. Er is volgens mij nog een bug met de decoy en de flash, als je een decoy gooit, en je gooit op dezelfde plek een flash, wordt enemy flashed maar jij niet. Hoop dat ze die ook gefixt hebben.therobber schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 10:33:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ehm *VIRUS ALERT* maar ik vind dit niet fijn als het echt zo vol in je gezicht komt.Jo0Lz schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 11:06:
Je krijgt nu trouwens ook zomaar een popup in je lobby- Ik queue en krijg opeens reclame stream van ESL Cologne? Zelfde als deze:
[afbeelding]
Wel gaaf, maar autoplay; kon 't zo ook niet wegklikken... Muten ging dan nog wel.
Nee, geen virus. Die screenshot is niet van mij.TheAnthonyNL schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 11:11:
[...]
Ehm *VIRUS ALERT* maar ik vind dit niet fijn als het echt zo vol in je gezicht komt.
Naja je snapt mijn punt wel als een game zomaar uit het niets zon huge advertentie laat zien met geluid kei hard aan ... maargoed ik hoop dat ze er iets mee doen dat je het kan wegklikken ofzo.Jo0Lz schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 11:16:
[...]
Nee, geen virus. Die screenshot is niet van mij.
Hoe dan ook; lijkt me goed om reclame te maken voor esports. Een opt-out zou leuk zijn, of een popupje waar je eerst op moet klikken tot hij helemaal opent.
Tuurlijk, en keihard, ik had natuurlijk al geluid aan want zat in de lobby. Zodra ik begon met zoeken kreeg ik 'm... Zal nog wel weer aangepast worden.TheAnthonyNL schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 11:18:
[...]
Naja je snapt mijn punt wel als een game zomaar uit het niets zon huge advertentie laat zien met geluid kei hard aan ... maargoed ik hoop dat ze er iets mee doen dat je het kan wegklikken ofzo.
't was gewoon ingame volume, niet extreem ofzo, en 't balkje van de volume was ook niet maxxed out.NuCl3aR schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 11:31:
Met welk volume werkt het? Twitch volume of ingame menu volume?
Waarom vind je dit OK? Als het spel gratis is, dan is het OK. Als je, door reclame aan te zetten, iets extra's krijgt (keys/skins), dan is het OK.Jo0Lz schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 11:16:
[...]
Hoe dan ook; lijkt me goed om reclame te maken voor esports. Een opt-out zou leuk zijn, of een popupje waar je eerst op moet klikken tot hij helemaal opent.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Vind f2p best zolang ze maar een aparate aparte servers voor F2P gebruiken en niet gaan mergen met de betalende partij... tf2 werd daardoor ook flink genakt.rnenator schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 12:01:
[...]
Waarom vind je dit OK? Als het spel gratis is, dan is het OK. Als je, door reclame aan te zetten, iets extra's krijgt (keys/skins), dan is het OK.
Maar als je gewoon betaald hebt voor de game, vind ik dat je in geen enkel geval lastig gevallen mag worden met reclame.
Los daarvan, misschien is dit de eerste stap naar de langverwachte free to play versie van CSGO, die de Aziatische markt compleet gaat veroveren.
ik vind je competitive map keuze een grotere verassingJo0Lz schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 11:06:
Je krijgt nu trouwens ook zomaar een popup in je lobby- Ik queue en krijg opeens reclame stream van ESL Cologne? Zelfde als deze:
[afbeelding]
Wel gaaf, maar autoplay; kon 't zo ook niet wegklikken... Muten ging dan nog wel.
GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET
[ Voor 24% gewijzigd door dylan_ op 24-07-2015 12:04 ]
De afbeelding komt van een reddit post.JoSchaap schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 12:03:
[...]
ik vind je competitive map keuze een grotere verassing![]()
Het heeft niets te maken met betalen voor het spel? Het gaat toch om een ander aspect van de franchise?rnenator schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 12:01:
[...]
Waarom vind je dit OK? Als het spel gratis is, dan is het OK. Als je, door reclame aan te zetten, iets extra's krijgt (keys/skins), dan is het OK.
Maar als je gewoon betaald hebt voor de game, vind ik dat je in geen enkel geval lastig gevallen mag worden met reclame.
Los daarvan, misschien is dit de eerste stap naar de langverwachte free to play versie van CSGO, die de Aziatische markt compleet gaat veroveren.
Dan is het laatste deel van mijn filmpje niet meer relevant. Toch wel stiekem jammertherobber schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 10:33:
[afbeelding]
[afbeelding]
Paperclip, you're hereeeeeePaperclip1001 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 00:14:
Het commentaar is boven.
Hallo! Ik heb geluisterd naar uw feedback en suggesties en ik heb gebruikt 4k een Pro-speler als het is meer bekwaam.
[video]
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Hey dude! Nice to see you herePaperclip1001 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 00:14:
Het commentaar is boven.
[video]
Thank you (: I would have edited more except for the fact that my editing thing was crashing after like 2 mins so I only had enough time to record the first person view, I will try to resolve this issue for next time so I can do more smooth camera shots (:Brogala schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 00:35:
[...]
You can also just speak English, we all understand it better than thisYou can also try to do some more editing?

Inderdaad, uninstall plsNuCl3aR schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:03:
Als je je door zoiets laat vangen mag je gelijk je PC/laptop door het raam gooien van mij part.
Nee ik zou me nooit laten scammen, maar het is meer als waarschuwing gedaan dat onze steam groep misbruikt wordt.NuCl3aR schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:03:
Als je je door zoiets laat vangen mag je gelijk je PC/laptop door het raam gooien van mij part.
WEEEEEREEEEEEEEELDDDDKAAAAAARRTTTTTTWereldkaart schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:29:
Hoek om ik in die csgo group dan/
Kan hem niet vinden namelijk
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
had gisteren ook 2 van die vage invites. gelijk blockplientje schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:00:
Even een iets wat aandacht nodig heeft.
Ik kreeg een invite van een random persoon en dan kijk ik altijd bij welke groepen hij zit en of we meerdere vrienden gemeen hebben. Deze gast bleek bij GOT:CSGO groep te zitten dus voegde ik hem toe.
Later kreeg ik deze trade offer [afbeelding]
Duidelijke scam poging dus. Ik weet niet of deze gast ook hier op het forum actief(denk het niet aangezien ik de enigste ben die hem heeft), maar dit is dus even waarschuwing dat dit nu dus ook gebeurd.
Hier een screenshot van zijn profiel. [afbeelding]
(Mocht je een tweaker zijn doe dit dan liever niet en zeker niet zonder extra tekst.)
I do hope this guy is not as annoying as the MS Office Paperclip!Paperclip1001 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 14:49:
[...]
Thank you (: I would have edited more except for the fact that my editing thing was crashing after like 2 mins so I only had enough time to record the first person view, I will try to resolve this issue for next time so I can do more smooth camera shots (:
Post zijn profiel link dan ipv plaatjes ... aan plaatjes hebben we niks. Also ... misschien de groep op invite only zetten???plientje schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:00:
Even een iets wat aandacht nodig heeft.
Ik kreeg een invite van een random persoon en dan kijk ik altijd bij welke groepen hij zit en of we meerdere vrienden gemeen hebben. Deze gast bleek bij GOT:CSGO groep te zitten dus voegde ik hem toe.
Later kreeg ik deze trade offer [afbeelding]
Duidelijke scam poging dus. Ik weet niet of deze gast ook hier op het forum actief(denk het niet aangezien ik de enigste ben die hem heeft), maar dit is dus even waarschuwing dat dit nu dus ook gebeurd.
Hier een screenshot van zijn profiel. [afbeelding]
(Mocht je een tweaker zijn doe dit dan liever niet en zeker niet zonder extra tekst.)
[ Voor 5% gewijzigd door TheAnthonyNL op 24-07-2015 16:40 ]
Dit had ik express gedaan zodat niet iedereen hem (makkelijk) masaal gaat spammen. Ook probeert hij te scammen (en heel slecht daarin ook nog), vind ik niet dat ik het recht heb hem publiekelijk te maken door zijn ID te posten.TheAnthonyNL schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 16:38:
[...]
Post zijn profiel link dan ipv plaatjes ... aan plaatjes hebben we niks. Also ... misschien de groep op invite only zetten???
Anyway zijn profile link : http://steamcommunity.com/profiles/76561198149113582 ... ik zal eens met hem gaan praten...
Wie moeten er nog guardian missies doen? En ehm ... wie ehm ... moet nog Zoo of Agency doen?
Easy man.SmokingSig schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 17:18:
Ik moet 32 wins hebben op overpass oh crap
YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Facenoise schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 16:02:
[...]
I do hope this guy is not as annoying as the MS Office Paperclip!
[ Voor 31% gewijzigd door Wereldkaart op 24-07-2015 18:16 ]
Fack Overpass, kutmap.SmokingSig schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 17:18:
Ik moet 32 wins hebben op overpass oh crap
Do not worry my friend I am not! (:Facenoise schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 16:02:
[...]
I do hope this guy is not as annoying as the MS Office Paperclip!
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq