Ik ben wel stilVerwijderd schreef op maandag 20 juli 2015 @ 01:34:
[...]
't was ook niet de bedoeling dat je ging vertellen wat je hebt.Ga maar even zitten Pietertje.
Als jij conclusies trekt over iets wat je zelf nog nooit ervaren hebt, wat zegt dat dan over jezelf?unfor schreef op zondag 19 juli 2015 @ 23:22:
[...]
En ik zeg dat je het ook niet merkt. Placebootje
120Hz vs 60Hz merk je, 40ms LCD vs 1ms LCD merk je, maar verschil in snelheid tussen toetsenbord dat maak je mij niet wijs.
Kunnen beter hier die discussie ook eindigen dan, want mij verander je toch niet van gedachten.
Beetje late reactie, maar deze is awesome! Reddit CSGOeventVODs. Netjes alle matches van elk grote event op 1 plek, zonder spoilers.Awsom schreef op zondag 19 juli 2015 @ 12:41:
Ik zoek de stream van gisteren (dreamhack?) met o.a. nip vs fnatic, maar kan hem niet vinden ... Iemand?
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Toch maar weer heel voorzichtig aan het beginnen met CSGO.. Tijdje terug start mee gemaakt, maar na een +-200uur toch aan de kant gelegd.
Voorlopig maar weer beginnen met aim maps en casual om het gevoel weer terug te krijgen.. gelukkig komen de meeste maps nog wel bekend voor(op de nieuwe mappack na, daar zal weer even op geoefend moeten worden). Hoop met een tweetal weekjes weer een beetje het vertrouwen/gevoel terug te hebben om me weer in MM te storten. Eens kijken of ik het nu wel volhou
.
Voorlopig maar weer beginnen met aim maps en casual om het gevoel weer terug te krijgen.. gelukkig komen de meeste maps nog wel bekend voor(op de nieuwe mappack na, daar zal weer even op geoefend moeten worden). Hoop met een tweetal weekjes weer een beetje het vertrouwen/gevoel terug te hebben om me weer in MM te storten. Eens kijken of ik het nu wel volhou
Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.
niet voor het een of het ander maar ehm ... zou timekillerz een goeie naam zijn voor onze community? (domein is er al en m'n clan is toch dood dus meh ...)
Niet teveel focussen op de reserve mappool of die van de huidige operation. Als je MM wilt gaan spelen, oefen dan op de maps die in de active duty mappool zitten.Draven schreef op maandag 20 juli 2015 @ 14:56:
Toch maar weer heel voorzichtig aan het beginnen met CSGO.. Tijdje terug start mee gemaakt, maar na een +-200uur toch aan de kant gelegd.
Voorlopig maar weer beginnen met aim maps en casual om het gevoel weer terug te krijgen.. gelukkig komen de meeste maps nog wel bekend voor(op de nieuwe mappack na, daar zal weer even op geoefend moeten worden). Hoop met een tweetal weekjes weer een beetje het vertrouwen/gevoel terug te hebben om me weer in MM te storten. Eens kijken of ik het nu wel volhou.
Steam: Grim
Thanks voor de tip, maar de meeste active duty maps zitten nog aardig in het hoofd. Vandaar nu even de focus op de Bloodhound maps, tevens ook een beetje door de operations heen gaan om de verschillende wapens weer onder de knie te krijgen..
Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.
Bedanktrnenator schreef op maandag 20 juli 2015 @ 14:04:
[...]
Beetje late reactie, maar deze is awesome! Reddit CSGOeventVODs. Netjes alle matches van elk grote event op 1 plek, zonder spoilers.
Zijn er nog mensen die de Guardian Missie moeten doen? Als je nog iemand zoekt voeg mij toe en wij finishen het wel even
.
Ik heb er nog een aantal staan en wil die wel doen vanavond ofzoTheAnthonyNL schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 10:05:
Zijn er nog mensen die de Guardian Missie moeten doen? Als je nog iemand zoekt voeg mij toe en wij finishen het wel even.
Voeg me maar toeEekhoornz0r schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 10:43:
[...]
Ik heb er nog een aantal staan en wil die wel doen vanavond ofzo
Zag vandaag een youtube filmpje waarin iemand na een comp match een purple weapon drop krijgt (Mythical/Restricted)
Is dat normaal? Of gebeurt dit alleen op LE/LEM level en hoger?
Want ik krijg enkel skins van 4 cent.. -.-
Rank heeft daar helemaal niks mee te makenWereldkaart schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:13:
Zag vandaag een youtube filmpje waarin iemand na een comp match een purple weapon drop krijgt (Mythical/Restricted)
A part of me died after i heard that ... ik krijg ook alleen maar shit skins waar ik geen reet mee kan... gaben doesnt like me...Brogala schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:16:
[...]
Rank heeft daar helemaal niks mee te makenDat is gewoon heel veel geluk. Ik heb zelf ook een Icarus Fell FN gedropt gekregen.
Haha, nou ja, ik heb daarna ook alleen maar 4 cent skins gekregenTheAnthonyNL schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:22:
[...]
A part of me died after i heard that ... ik krijg ook alleen maar shit skins waar ik geen reet mee kan... gaben doesnt like me...
ik heb nu al 3 weken achter elkaar dezelfde skin, mp9 storm
Ik kan ook wel wat hulp gebruikenTheAnthonyNL schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 10:52:
[...]
Voeg me maar toe( beste is om ze vanaf woensdag te doen i.v.m. drop en je krijgt er lekker veel exp van dankzij die weekly exp bonus ).
En heb deze week mn bonus nog niet gehad dus vanavond zou wel mooi zijn.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Exp bonus krijg je met weekly reset he ... dus dat is vanaf woensdag...hexta schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 12:55:
[...]
Ik kan ook wel wat hulp gebruiken
En heb deze week mn bonus nog niet gehad dus vanavond zou wel mooi zijn.
Ik bedoelde uiteraard mijn wekelijkse drop. Ik heb koffie nodigTheAnthonyNL schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 12:58:
[...]
Exp bonus krijg je met weekly reset he ... dus dat is vanaf woensdag...
Was het maar zo, ik zie alleen maar low rankers met dikke skins in het algemeenWereldkaart schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:13:
Klop maar aan zou ik zeggen ... maar hoeveel xp moet je nog tot rank up?hexta schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 12:59:
[...]
Ik bedoelde uiteraard mijn wekelijkse drop. Ik heb koffie nodig
niceTheAnthonyNL schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:01:
[...]
Klop maar aan zou ik zeggen ... maar hoeveel xp moet je nog tot rank up?
geen idee, het is alweer even geleden dat ik heb kunnen spelen.
Skins>SkillsScrtz schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 12:59:
[...]
Was het maar zo, ik zie alleen maar low rankers met dikke skins in het algemeen
Nope.
pro's/popular people niet meegenomen in het volgende:
Skill => (meestal) Weinig tot geen skins.
Skins => (meestal) Weinig tot geen skill
Ik speelde eens met een vriend die nog niet zo lang CS speelt.Scrtz schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 12:59:
[...]
Was het maar zo, ik zie alleen maar low rankers met dikke skins in het algemeen
3 cases geopend, bij de 3e had ie een AWP Hyperbeast fac new
die kerel is ook silver 3 btw
Skill => weinig tot geen skins => weinig uren => vaak cheatersTheAnthonyNL schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 15:37:
[...]
Nope.
Skins => weinig to geen skill => veel uren => eerlijke noobs
LOL mensen zijn zo intrigued met skins.
Zie je ook duidelijk op alle Overwatch vids op youtube, al is het daar meestal wel dat skins ~ skills (volgens hun redenatie)
Maar dat ligt ook weer aan de interpretatie van skills, als ik 25 kills haal in een MG1 potje, heb ik dan skills?
BTW, krijg morgen mn muismat binnen (altijd op bureau gespeeld) gaan mn skills dan omhoog? XD
Zie je ook duidelijk op alle Overwatch vids op youtube, al is het daar meestal wel dat skins ~ skills (volgens hun redenatie)
Maar dat ligt ook weer aan de interpretatie van skills, als ik 25 kills haal in een MG1 potje, heb ik dan skills?
BTW, krijg morgen mn muismat binnen (altijd op bureau gespeeld) gaan mn skills dan omhoog? XD
Verwijderd
FTFYdylan_ schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 16:40:
[...]
Skill => weinig tot geen skins => weinig uren => vaak arm
Skins => weinig to geen skill => veel uren => arm en slecht.
Probleem zit 'm erin dat veel van dat volk met een 2k+ inventory full time traders/betters zijn en eigenlijk praktisch geen MM spelen. Heb een paar grotere traders in mijn friendslist en het leeuwendeel is of unranked door te weinig spelen, of zijn <gold nova master. Heb er echter ook een paar met degelijke inventories en een LE+ rank in die lijst staan, echter is dat dan weer volk wat gewoon veel MM speelt.TheAnthonyNL schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 15:37:
[...]
Nope.
Ik dacht lekker een potje te gaan spelen. Het begin ging al niet super, en ook werden die teammates toxic. Hier het einde van de match met een toxic teammate.
Alvast wat vragen beantwoord waarvan ik weet dat ik ze ga krijgen.
1: Waarom geen mute? Ik geloof niet muten altijd de optie en probeer altijd teamwork voorelkaar te krijgen zelfs al zijn ze negatief.( Ik zie wel dit ik beter deze dude had kunnen muten.)
2: Waarom niet gewoon verder spelen zonder druk te maken over hem? CS is een teamspel en als 2 dudes de B site niet kunnen houden en niet callen kan ik ook weinig doen
3: Ja ik weet dat ik wat op het eind geïrriteerd raakte, maar hé ik blijf ook maar een persoon.
Ook vandaag aantal solo Q's gedaan voor missions (maps als Zoo, Log, Overpass, ...). Bij één game had ik 3 van de 4 teammates op mute staan. Geen negatief effect van ondervonden behalve dat ik gewoon mijn spel kon spelen zonder dat ze zaten te roepen links/rechts/boven/onder.plientje schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 19:05:
video met veel gezoute tranen
Ik dacht lekker een potje te gaan spelen. Het begin ging al niet super, en ook werden die teammates toxic. Hier het einde van de match met een toxic teammate.
1: Waarom geen mute? Ik geloof niet muten altijd de optie en probeer altijd teamwork voorelkaar te krijgen zelfs al zijn ze negatief.( Ik zie wel dit ik beter deze dude had kunnen muten.)
2: Waarom niet gewoon verder spelen zonder druk te maken over hem? CS is een teamspel en als 2 dudes de B site niet kunnen houden en niet callen kan ik ook weinig doen.
3: Ja ik weet dat ik wat op het eind geïrriteerd raakte, maar hé ik blijf ook maar een persoon.
Je mag blijven geloven dat muten niet de oplossing is maar dan verwacht ik van jou hier nog vele video's. Ik schrijf alvast zoete popcorn op het boodschappenlijstje.
Is dat gezeur omtrent solo queu nou echt nodig telkens in dit topic? Je weet dat CSGO een teamgame is en kiest er zelf voor solo te gaan queuen/spelen, waarom dan achteraf dat eeuwige gezeik droppen in dit topic? Mag voor mijn part best als off-topic gezien gaan worden, voegt toch niks toe.
Verwijderd
Beetje bot, maar je hebt een punt. Ik snap het ook niet dutch, zag m al op youtube. Waarom soloq spelen? je weet hoe het is.Scrtz schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 20:23:
Is dat gezeur omtrent solo queu nou echt nodig telkens in dit topic? Je weet dat CSGO een teamgame is en kiest er zelf voor solo te gaan queuen/spelen, waarom dan achteraf dat eeuwige gezeik droppen in dit topic? Mag voor mijn part best als off-topic gezien gaan worden, voegt toch niks toe.
Klopt, misschien wat bot, maar elke post omtrent whine over soloQ vraagt naar de bekende weg.Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 22:18:
[...]
Beetje bot, maar je hebt een punt. Ik snap het ook niet dutch, zag m al op youtube. Waarom soloq spelen? je weet hoe het is.
Ik blijf het gewoon erg vinden dat je met soloQ geen teamwerk mag verwachten. Deze keer is erger dan andere keren, maar normaal gaat soloQ wel redelijk. Maar om nou in een spel met hoger niveau zoiets te krijgen vind ik echt wonderbaarlijk en wou het ergens plaatsen.
Ik speel bijna geen soloQ, maar de matches die ik heb gespeeld varieerden tussen smurfs die iedereen noob noemen en het spel verpesten en aardige mensen (die niet altijd evengoed Engels kunnen
)
Daarom speel ik gewoon liever premade.
Talking about premade: Net een premade match gehad,
er was 1 enemy die iets te veel "gamesense" (*kuch* wallhack *kuch*) had en dus de hele tijd wist waar we zaten
Wss gaf hij die info ook door aan teammates maarja shit happens zou ik zeggen.
iig: aardig wat ergenis door die wh, kerel gereport en gewoon doorgespeeld.
Toch nog 16 13 gewonnen (en ik stond 3e plek qua score, ging wel goed dus
)
Ik speelde met 2xDMG, 1x LE en 1x LEM. (ben nu mg1)
Daarom speel ik gewoon liever premade.
Talking about premade: Net een premade match gehad,
er was 1 enemy die iets te veel "gamesense" (*kuch* wallhack *kuch*) had en dus de hele tijd wist waar we zaten
Wss gaf hij die info ook door aan teammates maarja shit happens zou ik zeggen.
iig: aardig wat ergenis door die wh, kerel gereport en gewoon doorgespeeld.
Toch nog 16 13 gewonnen (en ik stond 3e plek qua score, ging wel goed dus
Ik speelde met 2xDMG, 1x LE en 1x LEM. (ben nu mg1)
Net ook twee heerlijk potjes gehad met een full MGE lobby (zelf MG1)
Snap alleen niet waarom ik twee keer na drie rondes op 8-0 en 9-1-0 sta, maar dan de rest van de match afzak naar de 2e/3e plek met een 1,5 ratio ongeveer
Vandaag voor het eerst met Dual Berreta's de pistolround ingegaan in plaats van USPS met armour, ging best wel lekker, die dingen raggen goed door, zeker als de ander geen armour heeft gekocht
Ben nu trouwens drie keer in die tweakers channel geweest, maar er is steeds niemand die naar die looking to play channel komt
Snap alleen niet waarom ik twee keer na drie rondes op 8-0 en 9-1-0 sta, maar dan de rest van de match afzak naar de 2e/3e plek met een 1,5 ratio ongeveer
Vandaag voor het eerst met Dual Berreta's de pistolround ingegaan in plaats van USPS met armour, ging best wel lekker, die dingen raggen goed door, zeker als de ander geen armour heeft gekocht
Ben nu trouwens drie keer in die tweakers channel geweest, maar er is steeds niemand die naar die looking to play channel komt
Leuke verassing na weken niet gespeeld te hebben:
"Don't try this at home. We are professionals; We've been doing this since yesterday"
Maak je niet zo druk man, gewoon mute, want dan kan jij lekker je spel proberen te spelen zonder dat je je gaat irriteren. Ik heb standaard al cl_mute_enemy_team aan staan. Want dan heb ik daar sowieso al geen last van.plientje schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 19:05:
[video]
2: Waarom niet gewoon verder spelen zonder druk te maken over hem? CS is een teamspel en als 2 dudes de B site niet kunnen houden en niet callen kan ik ook weinig doen.
Benut zulke games om dingetjes uit te proberen met flashes en smokes ofzo. Chill!
Vele gaan daar inderdaad weinig kijken omdat de meeste ondertussen een redelijke 'vrienden'groep heeft van tweakers in zijn steam lijst die steeds worden geinvite. Je gewoon ergens in gooien als je een channel ziet met 4 of minder en vragen of ze gaan spelen en je kunt meedoen. Na/tijdens de game voeg je degene toe waar je mee speelt en zo breid je langzaam aan uit.Wereldkaart schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 00:27:
er is steeds niemand die naar die looking to play channel komt
Er zijn genoeg redenen om soloq te spelen. Even geen vrienden online, maar tijd hebben voor 1 potje als je snel begint (dus geen tijd om te wachten tot anderen klaar zijn), niemand op de TS die laag genoeg level is....Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 22:18:
[...]
Beetje bot, maar je hebt een punt. Ik snap het ook niet dutch, zag m al op youtube. Waarom soloq spelen? je weet hoe het is.
Maar goed, sinds ServerPicker ben ik al een stuk gelukkiger in soloq.
Goeiemorgen,
Gisteravond voor het eerst via de Nehox teamspeak een MM game gespeeld!
Ben even vergeten met wie ik gespeeld heb, maar het was wel lachen!
Ook kon ik met me net behaalde GN1 rank nog redelijk meekomen met de rest (GNM en een MG1 volgens mij), ik voelde me niet verdwaalt in ieder geval
Jammer dat er na dat potje 2 mensen weg moesten want toen werd het soloQ en tjaa...
Gisteravond voor het eerst via de Nehox teamspeak een MM game gespeeld!
Ben even vergeten met wie ik gespeeld heb, maar het was wel lachen!
Ook kon ik met me net behaalde GN1 rank nog redelijk meekomen met de rest (GNM en een MG1 volgens mij), ik voelde me niet verdwaalt in ieder geval
Jammer dat er na dat potje 2 mensen weg moesten want toen werd het soloQ en tjaa...
iRacing Profiel - https://www.twitch.tv/ronline77
Ik weet niet hoor maar carry'en als je letterlijk 2 meer kills hebt dan de nummer 2?plientje schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 19:05:
[video]
Nummer 2 was een vriend van mij, en keek ook alleen naar die speler.Tha_T schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 11:37:
[...]
Ik weet niet hoor maar carry'en als je letterlijk 2 meer kills hebt dan de nummer 2?
Gewoon muten en niet met ze praten, die gasten gaan echt niet veranderen. En teamwork ga je al helemaal niet met ze krijgen.plientje schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 19:05:
[video]
Lekkere schoten op het einde trouwens!
Haha bedanktBrogala schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 12:11:
[...]
Gewoon muten en niet met ze praten, die gasten gaan echt niet veranderen. En teamwork ga je al helemaal niet met ze krijgen.
Lekkere schoten op het einde trouwens!
Hij heeft toch nog niets verkeerd gedaan? Ook al weet je wat zijn intenties zijn...teupje schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 13:56:
[afbeelding]
Weer zo'n kansloze. Graag allemaal even report drukken![]()
https://steamcommunity.com/id/shax007/
Even kansloos als je het mij vraagt. Speel dan even het spelletje mee zodat er effectief een scamlink in de chatlog komt zodat Valve harde bewijzen heeft.
Ja had ik beter even kunnen doen inderdaad, had er achteraf een beetje spijt van dat ik niet wat verder gegaan was tot hij met (waarschijnlijk) z'n ESL download op de proppen was gekomen.NuCl3aR schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 14:06:
[...]
Hij heeft toch nog niets verkeerd gedaan? Ook al weet je wat zijn intenties zijn...
Even kansloos als je het mij vraagt. Speel dan even het spelletje mee zodat er effectief een scamlink in de chatlog komt zodat Valve harde bewijzen heeft.
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Met alle respect, maar beetje hetzelfde als het solo queu gewhine, moeten we nou serieus elke mogelijke scammer in dit topic gaan zetten? Elke keer dat ik een knife wil traden via csgolounge krijg ik wel 2-3 friend requests, zal ik die dan ook wekelijks op dit topic gooien?
Report ze gewoon en geef ze niet meer aandacht dan nodig.
Dan heb je nog geluk met 2-3 friend requestScrtz schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 14:24:
Met alle respect, maar beetje hetzelfde als het solo queu gewhine, moeten we nou serieus elke mogelijke scammer in dit topic gaan zetten? Elke keer dat ik een knife wil traden via csgolounge krijg ik wel 2-3 friend requests, zal ik die dan ook wekelijks op dit topic gooien?
Ach met de de community kan je die lui misschien verminderen en wat aanpakken, zie het probleem niet echt.
Het enige wat ik jou btw heb zien typen op de laatste pagina's is geklaag over anderen, maar dat even terzijde..
Ja, omdat elke 2 pagina's je identiek dezelfde onderwerpen ziet langskomen, de ene keer over het gezeur van solo queues, de andere keer over scammers. Het continu vragen naar dezelfde weg levert niet echt veel toegevoegde waarde.teupje schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 14:28:
[...]
Dan heb je nog geluk met 2-3 friend request![]()
Ach met de de community kan je die lui misschien verminderen en wat aanpakken, zie het probleem niet echt.
Het enige wat ik jou btw heb zien typen op de laatste pagina's is geklaag over anderen, maar dat even terzijde..
Eens, maar die zie ik bij jou ook niet echt in dit topic als ik eerlijk ben..Scrtz schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 14:31:
[...]
Ja, omdat elke 2 pagina's je identiek dezelfde onderwerpen ziet langskomen, de ene keer over het gezeur van solo queues, de andere keer over scammers. Het continu vragen naar dezelfde weg levert niet echt veel toegevoegde waarde.
Wat zie je niet?teupje schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 14:32:
[...]
Eens, maar die zie ik bij jou ook niet echt in dit topic als ik eerlijk ben..
Een toegevoegde waarde. Je zeurt enkel op de rest dat ze niks bijdragen.
Veel toegevoegde waarde...
Maagoed, laten we het topic verder maar niet vervuilen met deze onzin. Ik snap je punt
Je hoeft er niet op te reageren en jij kan ook andere dingen posten, waardoor mensen daar weer op in gaan.
Ligt aan jou dit niet aan de andere.
Nou ik probeer nu wel iets nieuws.
Ik weet dat ik tijdens deze game lag had en het eerste wat in mij opkomt is dat dit met de render(engine?iets?) te maken heeft. Valve had een patch uitgebracht een tijd geleden die veel WH onschadelijk maakte, dit ging volgens de meeste door alleen de enemy te renderen als je in de buurt komt. Wat als je nou lag hebt en je bent er eerder dan dat de server denkt dat je er bent? Nou ik denk dus dat de server door te late info pas naar mij toe stuurde dat ik iemand moest renderen en daarom onzichtbare spelers(of in dit geval een AI) zie.
Ik herinner mij ook een keer dat Merijn zei dat ik onzichtbaar was. Lag?
Ik denk dus dat er nog wel wat te veranderen valt, want zo kunnen cheaters misschien zichzelf onzichtbaar maken en dat is het laatste wat we willen zien toch?
Heeft iemand van jullie dit ook al meegemaakt? Ik denk dat het heel makkelijk (of juist moeilijk
) te reproduceren valt.
Ik weet dat ik tijdens deze game lag had en het eerste wat in mij opkomt is dat dit met de render(engine?iets?) te maken heeft. Valve had een patch uitgebracht een tijd geleden die veel WH onschadelijk maakte, dit ging volgens de meeste door alleen de enemy te renderen als je in de buurt komt. Wat als je nou lag hebt en je bent er eerder dan dat de server denkt dat je er bent? Nou ik denk dus dat de server door te late info pas naar mij toe stuurde dat ik iemand moest renderen en daarom onzichtbare spelers(of in dit geval een AI) zie.
Ik denk dus dat er nog wel wat te veranderen valt, want zo kunnen cheaters misschien zichzelf onzichtbaar maken en dat is het laatste wat we willen zien toch?
Heeft iemand van jullie dit ook al meegemaakt? Ik denk dat het heel makkelijk (of juist moeilijk
Verwijderd
Ik ben redelijk nieuw in CSGO en heb nu enkele matchen gespeeld competitief. Maar moet nu 20u wachten voor men rank te laten berekenen?
Kan je eigenlijk continu queuen of niet? Zit die cooldown er telkens op na 5 of 10 matchen?
Sorry als dit al eens gevraagd geweest is.
Kan je eigenlijk continu queuen of niet? Zit die cooldown er telkens op na 5 of 10 matchen?
Sorry als dit al eens gevraagd geweest is.
Voor zo ver ik weet, kun je als beginneling, tot de 10 wins, slechts 2 potjes per dag winnen (of spelen?). Daarna krijg je een cooldown en moet je wachten.
Als nieuw account moet je om de 2 wins een cooldown accepteren van 23 uur.Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 18:48:
Wel heb nu 2 potjes gewonnen.
Na 10 wins krijg je je rank, en zodra je die hebt kan je zoveel queuen als je wilt ongeacht hoeveel je er wint.
Steam: Ryada.
Lag of niet ... models moeten altijd geladen zijn ... had ooit ergens gelezen dat er een command was dat je fake lag kon creeren op sv_cheats 1 server. gevonden : https://developer.valveso...ce_Multiplayer_Networking This screenshot was taken on a listen server with 200 milliseconds of lag (using net_fakelag),plientje schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 18:14:
Nou ik probeer nu wel iets nieuws.
[video]
Heeft iemand van jullie dit ook al meegemaakt? Ik denk dat het heel makkelijk (of juist moeilijk) te reproduceren valt.
[ Voor 10% gewijzigd door TheAnthonyNL op 22-07-2015 20:05 ]
Dan ben ik wel nog benieuwd wat er voor er zorgde waardoor ik hem later zag, maar is waarschijnlijk gewoon te blamen aan de map die dan buggy isTheAnthonyNL schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 20:00:
[...]
Lag of niet ... models moeten altijd geladen zijn ... had ooit ergens gelezen dat er een command was dat je fake lag kon creeren op sv_cheats 1 server. gevonden : https://developer.valveso...ce_Multiplayer_Networking This screenshot was taken on a listen server with 200 milliseconds of lag (using net_fakelag),
Iedereen van tweakers gaat nu massaal decoys kopen en deuren blocken
[ Voor 18% gewijzigd door plientje op 22-07-2015 20:53 ]
Dit wist ik niet, werkt het ook met smoke?
er is nog een bug met een decoy en een flash.
Als je eerst een decoy gooit en daarna op dezelfde plek een flash (dus niet je muis bewegen), dan doet de flash alleen jou niet verblinden, de overige spelers wel.
Als je eerst een decoy gooit en daarna op dezelfde plek een flash (dus niet je muis bewegen), dan doet de flash alleen jou niet verblinden, de overige spelers wel.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Zo kan je ook de trein op Overpass stoppen en hebben de T's die B rushen geen soundcover meer.
Je mag wel met je muis bewegen enkel niet met je voetjes bewegen. Het werkt ook met dubbelflashen, tweede flash krijg je geen flash effect.Hu9o schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 21:47:
er is nog een bug met een decoy en een flash.
De smoke blijft inderdaad wel liggen op de grond zoals een decoy, maar denk dat je het alleen niet zou kunnen zien
*knip*i.v.m. spam
[ Voor 91% gewijzigd door Chaoss op 23-07-2015 22:42 ]
https://www.youtube.com/channel/UC6IRsxeYFl96apFs2KE1xGQ http://steamcommunity.com/id/5432167/ http://steamcommunity.com/groups/PaperclipsParty
Verwijderd
Who translated this?Paperclip1001 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 23:57:
Hallo mijn vrienden, mijn naam is Paperclip en ik ben een CS: GO Youtuber, ik geniet van veel CSGO spelen en ik hou van het delen van grappig en hoge skill momenten met mijn vrienden. Ik hoop dat je geniet van mijn video!
(:
[video]
I am a Nigerian prince and am entitled to 15.000.000 dollar. If you can just pay my banking fee's so I can get to this money, I will share it with you like my equal
Lijkt een beetje op 't harvesten van kijkers/volgers tbh.
Verwijderd
ok.xeroamd schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 00:29:
[...]
I am a Nigerian prince and am entitled to 15.000.000 dollar. If you can just pay my banking fee's so I can get to this money, I will share it with you like my equal![]()
Lijkt een beetje op 't harvesten van kijkers/volgers tbh.
Paperclip is een ier die vaak met ons meespeeld en veel actief is op de TS, maar hij kan iig geen nederlands voor zover ik weet.
Sorry ik volg je niet helemaal. Wat is er grappig of hoge skill aan je video? Ik zie een paar AWP kills die een speler van niveau Zilver 2 nog had kunnen maken. Wat is er zo speciaal aan?Paperclip1001 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 23:57:
Hallo mijn vrienden, mijn naam is Paperclip en ik ben een CS: GO Youtuber, ik geniet van veel CSGO spelen en ik hou van het delen van grappig en hoge skill momenten met mijn vrienden. Ik hoop dat je geniet van mijn video!
(:
[video]
Verwijderd
Ik vind dat wel grappig!rolandos582 schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 00:49:
[...]
Sorry ik volg je niet helemaal. Wat is er grappig of hoge skill aan je video? Ik zie een paar AWP kills die een speler van niveau Zilver 2 nog had kunnen maken. Wat is er zo speciaal aan?
Verwijderd
En nee, lees maar even terug.JoSchaap schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 01:23:
kijk naar de registratiedatum en postcount, en trek daar je conclusie uit.
gewoon een spammert
Gasten, beetje aardig mag best.
Tuurlijk wel man. Die paperclip dude 1 post. Dus gewoon try 2 bait vieuws.Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 02:06:
[...]
En nee, lees maar even terug.
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 00:36:
[...]
Paperclip is een ier die vaak met ons meespeelt en veel actief is op de TS, maar hij kan iig geen nederlands voor zover ik weet.
Als iemand nog mooie items/keys te koop heeft voor een goed prijsje onder de market value, lemme know. Ik neem ze graag over met iDeal/PayPal oid.
idd hij doet zijn best om een posting te maken in het Nederlands zelfs en dan ditVerwijderd schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 02:06:
[...]
En nee, lees maar even terug.
Het zou erg geholpen hebben als die ook even gezegd had dat hij met luitjes van tweakers speelttherobber schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 08:56:
[...]
idd hij doet zijn best om een posting te maken in het Nederlands zelfs en dan ditbeetje aardig doen idd.
En evt iemand hem geholpen had met de tekst...
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Verwijderd
Wat jullie hadden kunnen doen is het gewoon even vragen? Wtf. Daarnaast leg ik het uit en komen er 2 gasten alsnog flauw doen, dus zinlose opmerking dit. DoeeeeeiSouLLeSSportal schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 10:54:
[...]
Het zou erg geholpen hebben als die ook even gezegd had dat hij met luitjes van tweakers speelt
En evt iemand hem geholpen had met de tekst...
Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 11:37:
[...]
Wat jullie hadden kunnen doen is het gewoon even vragen? Wtf. Daarnaast leg ik het uit en komen er 2 gasten alsnog flauw doen, dus zinlose opmerking dit. Doeeeeei
Kan me wel enigszins voorstellen dat mensen denken dat het clickbait is. Slecht Nederlands, stelt zich niet even voor en verwijst meteen naar zijn kanaal.
Met enige duiding van Merijn is het nu duidelijk dat hij vaak meespeelt met de Nehox community. Dan is dat nu ook weer uit de wereld en kunnen we verder met de orde van de dag. Al vraag ik me af of er nog veel posts volgen van meneer Paperclip gezien het feit dat hij geen Nederlands spreekt. Of hij moet de autotranslate van Google aangooien en actief deel willen nemen. Indien dat het geval is heet ik hem hier (ik speel vaker samen met hem) óók welkom!
[ Voor 51% gewijzigd door hmr op 23-07-2015 11:44 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Yo paperclip, welcome to tweakers mate.
http://steamcommunity.com/profiles/76561197969687254/
Paperclip kennende is het gewoon een geintje (en expres een meh-videootje posten), ik kan t wel waarderen om op een buitenlands forum met google translate te gaan posten.
Laten we A. even vaststellen dat ik geenzins negatief op zijn bericht heb gereageerd, alleen aangegeven heb dat het wat handiger was dat er enige logica bij stond, zodat mensen die niet met hem spelen het ook snappen. Reageer dat aub niet op mij af. Voor de rest zie hieronder wat ik dus aangaf.Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 11:37:
[...]
Wat jullie hadden kunnen doen is het gewoon even vragen? Wtf. Daarnaast leg ik het uit en komen er 2 gasten alsnog flauw doen, dus zinlose opmerking dit. Doeeeeei
hmr schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 11:38:
[...]
Kan me wel enigszins voorstellen dat mensen denken dat het clickbait is. Slecht Nederlands, stelt zich niet even voor en verwijst meteen naar zijn kanaal.
Met enige duiding van Merijn is het nu duidelijk dat hij vaak meespeelt met de Nehox community. Dan is dat nu ook weer uit de wereld en kunnen we verder met de orde van de dag. Al vraag ik me af of er nog veel posts volgen van meneer Paperclip gezien het feit dat hij geen Nederlands spreekt. Of hij moet de autotranslate van Google aangooien en actief deel willen nemen. Indien dat het geval is heet ik hem hier (ik speel vaker samen met hem) óók welkom!
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Dit dus, het is een slechte vertaling met een filmpje wat de moeite niet waard is door iemand met net 1 post. Wanneer je dan niet op de hoogte bent dat deze persoon meespeelt, komt het behoorlijk hard over als spam. Dan was het verstandig wat meer te typen dan alleen "who translated this". Zodoende ook mijn Nigeriaanse prins opmerking. Kwam op mij gewoon over als clickbait.SouLLeSSportal schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 11:59:
[...]
Laten we A. even vaststellen dat ik geenzins negatief op zijn bericht heb gereageerd, alleen aangegeven heb dat het wat handiger was dat er enige logica bij stond, zodat mensen die niet met hem spelen het ook snappen. Reageer dat aub niet op mij af. Voor de rest zie hieronder wat ik dus aangaf.
[...]
Heb weer een knife voor je mocht je dat willen?rolandos582 schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 04:24:
Als iemand nog mooie items/keys te koop heeft voor een goed prijsje onder de market value, lemme know. Ik neem ze graag over met iDeal/PayPal oid.
En anders kan ik je wel keys verkopen als ik me knife verkocht heb voor keys
Verwijderd
Tuurlijk is het clickbait, als jij iets post is het ook clickbait. Anders post je het niet op een forum. Maar ik snap die initiele haat nog steeds niet, en wat maakt het uit dat ie een post heeft? Ik trapte jou toch ook niet van t forum af met je eerste post?'xeroamd schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 12:04:
[...]
Dit dus, het is een slechte vertaling met een filmpje wat de moeite niet waard is door iemand met net 1 post. Wanneer je dan niet op de hoogte bent dat deze persoon meespeelt, komt het behoorlijk hard over als spam. Dan was het verstandig wat meer te typen dan alleen "who translated this". Zodoende ook mijn Nigeriaanse prins opmerking. Kwam op mij gewoon over als clickbait.
edit:
Overigens iets wat echt niet mag, ik shit verkopen via 't forum. Beetje jammer rolandos, eerst iemand afzeiken omdat ie ergens trots op is en dan zelf dat doen.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2015 12:11 ]
Rot eens op met die real currency trades hier. Er zijn zat plekken om dat te doen elders op het internet, maar niet hier.
Verwijderd
Bedankt voor het antwoord op mijn vraag over competitief spelen.
Zijn er hier gasten die skins teveel hebben?
Eventjes de definitie van clickbait opzoeken Merijn. Verder niet zo butthurt doen, zonder context zou iedere tweaker zijn post als spam beschouwen dus niet meer als normaal dat mensen er zo op reageren. Ga hem niet proberen te verdedigen want dat helpt toch niet om de originele posts om te draaien.Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 12:10:
[...]
Tuurlijk is het clickbait, als jij iets post is het ook clickbait.
Ja, baas. Wat boeit dat nu? Lees er over heen en probleem opgelost. Vind je het niet kunnen op Tweakers dan is de report knop nooit ver weg.pryth schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 12:26:
Rot eens op met die real currency trades hier. Er zijn zat plekken om dat te doen elders op het internet, maar niet hier.
Wat een negativiteit vandaag.
Jup, heb veel te veel skins.Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 12:59:
Bedankt voor het antwoord op mijn vraag over competitief spelen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Doe je er weg for free? Of ik heb wel het één en ander in aanbieding maar speel nog maar paar weken CS:GO. Maar wil misschien zelf wat geld geven voor een M4A1-S skin.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic