Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 155 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.784 views

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-11 11:03
PetNL schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 12:24:
[...]

Dat laat ik ze ook zeker :D

Jij hebt trouwens Steam kapot gemaakt, in de laatste twee weken heb jij meer uren gegamed dan er uren zijn in twee weken

[...]
Hehe ... whoa ... hmm damn you idlemaster ... moet nog altijd 700 kaartjes idlen...

Add me on Steam

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Gisteren weer een mooie ace gemaakt op Cache, allemaal headies. >:)

[YouTube: https://youtu.be/MlEMORxJv3U]

[ Voor 6% gewijzigd door Grim op 15-08-2015 12:58 ]

Steam: Grim

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11 15:45
Scrtz schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 10:37:
Nieuwe update is uit met teamstickers en playerstickers, nu kun je dus ook voten op wie bijv de hoogste headshotpercentsge heeft, meeste pistolkills of wie de meeste entry frags maakt. Nu kun je echter 200 punten verdienen waarbij je alsnog bij 25, 50 en 75 respectievelijk brons, zilver en goud verdiend. Beetje jammer dat het nu wel erg makkelijk wordt gemaakt om goud te krijgen.
Klopt, vorige trophy was al niet lastig om gold te krijgen en nu is het alleen maar makkelijker geworden. Mensen al invulling gegeven aan hun eerst picks? Ben zelf teamwise voor TSM, Envy, Fnatic en C9 gegaan en player HS percentage wise ben ik voor Scream, Flamie, Dupreeh en Shroud gegaan. Heb nu wat "gewone" stickers ingeslagen en wanneer het tournament eindigt gaan de capsules waarschijnlijk weer voor -75% en dan ga ik pas daarvoor. Zullen niet de prijzen gaan bereiken van de Kato 2014 stickers (IBP holo 360 keys bijvoorbeeld) maar over het algemeen is daar wel wat op te verdienen.

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:20
xeroamd schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 13:59:
[...]

Klopt, vorige trophy was al niet lastig om gold te krijgen en nu is het alleen maar makkelijker geworden. Mensen al invulling gegeven aan hun eerst picks? Ben zelf teamwise voor TSM, Envy, Fnatic en C9 gegaan en player HS percentage wise ben ik voor Scream, Flamie, Dupreeh en Shroud gegaan. Heb nu wat "gewone" stickers ingeslagen en wanneer het tournament eindigt gaan de capsules waarschijnlijk weer voor -75% en dan ga ik pas daarvoor. Zullen niet de prijzen gaan bereiken van de Kato 2014 stickers (IBP holo 360 keys bijvoorbeeld) maar over het algemeen is daar wel wat op te verdienen.
Nog lelijker zelfs, kameraad van me merkte het net op, die player stickers kun je dus niet zo kopen zoals de team stickers maar moet je uit zo'n sticker case of van de market kopen..

Heel fucking gaar dus..

• Grim
Je kan de meeste ondertussen wel op de market kopen voor een redelijke prijs. De populaire spelers zijn natuurlijk duurder als een stickerpack maar je elimineert het RNG gedeelte.

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 00:28
Wat is de ratio van landen in CSGO, ik heb nu 3 Russian only matches gehad.
Normaal gezien queue ik niet graag solo maar mijn gebruikelijke teammates zijn op vakantie of spelen minder.

• Repi3
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
hier hetzelfde, 2 potjes russians only :(

• Grim
Negaiido schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 15:43:
Wat is de ratio van landen in CSGO, ik heb nu 3 Russian only matches gehad.
Normaal gezien queue ik niet graag solo maar mijn gebruikelijke teammates zijn op vakantie of spelen minder.
Repi3 schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 15:55:
hier hetzelfde, 2 potjes russians only :(
Afbeeldingslocatie: https://forums.frontier.co.uk/attachment.php?attachmentid=46567&d=1435134158

Verwijderd

Terrie schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 09:40:
[...]

Klinkt inderdaad als videokaart probleempje. Is dit alleen bij csgo? Het kan ook een stroom probleemp zijn. Je moet ff wat test runnen met ocZ (VOLGENS mij heet het zo)
Heb de kaart net in een ander systeem getest en daar zelfde probleem, kaart overleden dus blijkbaar. Maar eens bekijken welke videokaart het dan gaat worden ;)

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11 15:45
Scrtz schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 15:08:
[...]

Nog lelijker zelfs, kameraad van me merkte het net op, die player stickers kun je dus niet zo kopen zoals de team stickers maar moet je uit zo'n sticker case of van de market kopen..

Heel fucking gaar dus..
Klopt en met die player foil capsules zitten er teveel "mindere" spelers tussen om interessant te zijn als zijnde om wat op te verdienen. Gewoon de team foil capsules of de foils los scoren na het event en afwachten. Bederven doet 't immers toch niet. Overigens ben ik er volgens csgozone door wat stickers bijna 19.000 dollar op vooruit gegaan. Seems legit O-) csgo.exchange daarentegen leest de prijzen wel normaal.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bBmVWau.png

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:13

two

[YouTube: http://youtu.be/dNo8VOUrBB8]

Leuke kills :) Kijk trouwens op de thumbnail linksonderin... :')

Signature

• Grim
mimang schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 17:17:
[video]

Video staat op private

• two

two

beginnersfout!

Signature

• UNB1337
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-06 23:28
Sorbo schreef:

"Zelf unlock je de Overwatch functionaliteit door 150 wins te hebben en minimaal Gold Nova 4 te zijn"

Ook met Nova 2 kan het al. Spreek uit eigen ervaring.

stuck in Silver Hell

• Grim
UNB1337 schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 18:14:
Sorbo schreef:

"Zelf unlock je de Overwatch functionaliteit door 150 wins te hebben en minimaal Gold Nova 4 te zijn"

Dacht ergens gelezen te hebben dat je dan wel meer wins moet hebben. (Kan complete bullshit zijn)

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-10 11:56

iLikeNoobies

With Big Boobies

150 wins klopt wel. Heb zelf ook OW gekregen op 150 wins (main en smurf). Minimale rank durf ik niets over te zeggen

[ Voor 7% gewijzigd door iLikeNoobies op 15-08-2015 18:24 ]

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

[video]

CS:GO in het Nederlands, meh :P

Wel lekkere schoten!

• Opifex
  • Laatst online: 23-11 01:56

Wat bedoel je met thumbnail linksonderin? ik zie niets?

• ghostman
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-11 10:48

ghostman

dwarf

Met mijn nieuwe account (nog geen 10 competive gewonnen) speel ik nu elke keer met Gold Nova Master en Master Guardian 1. Kom elke keer nog wel lekker mee (of 2de of 3de). Op mijn andere account ben ik binnen 6 matches van Silver master elite naar Gold Nova 1 nu. :)

Gaat lekker zo :)

|~ Steam ~ Twitch ~ YouTube ~|

azziplekkus schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 20:03:
[...]

Wat bedoel je met thumbnail linksonderin? ik zie niets?
Linksonderin staat een bericht dat ze Tjapperino willen kicken ;)

• Opifex
Brogala schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 21:28:
[...]

Linksonderin staat een bericht dat ze Tjapperino willen kicken ;)
Er staat dat het andere team aan het voten is om hem te kicken, wat niet kan... Je kan enkel spelers uit je eigen team kicken.
Dit is een replay-bug.
azziplekkus schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 21:32:
[...]

Er staat dat het andere team aan het voten is om hem te kicken, wat niet kan... Je kan enkel spelers uit je eigen team kicken.
Dit is een replay-bug.
Ah ik zie het nu ook. Ik moet met het internet hier in 240-360p kijken, dus kon het niet volledig lezen :P

• two

two

Ja, maar er werd wel degelijk gevote... was 3-2 :')

Signature

• Opifex
mimang schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 21:36:
Ja, maar er werd wel degelijk gevote... was 3-2 :')
Hoezo? Als het andere team vote kan je dat toch niet zien?

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 23-11 19:49
Leuke games gehad mer Stino. Dust2 (was een tie, moesten we gewonnen hebben), Logs (ikzelf 1ste maal, Stinos 2x en dan de anderen van ons team ook niet echt. Wel twee andere belgen in het andere team) en dan last but not least Inferno. Lose, er zat bij ons (premade team) 1 mg2 en bam heel het ander team ook allemaal mg2. Fix that!

• Opifex
sdke schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 21:55:
Leuke games gehad mer Stino. Dust2 (was een tie, moesten we gewonnen hebben), Logs (ikzelf 1ste maal, Stinos 2x en dan de anderen van ons team ook niet echt. Wel twee andere belgen in het andere team) en dan last but not least Inferno. Lose, er zat bij ons (premade team) 1 mg2 en bam heel het ander team ook allemaal mg2. Fix that!
Wacht, begrijp ik je bericht dat jullie allemaal rankloos speelden, behalve één MG2?

Lijkt me dan dat er niets gefixed moet worden aan het systeem... Anders geef je smurfers alleen nog maar meer speelruimte.

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-11 14:57

Meneer iCy

swarma

azziplekkus schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 21:39:
[...]

Ik zie dat wel hoor als ze voten, weet alleen de uitslag niet met hoeveel voor/tegen.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• r4ptor
azziplekkus schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 22:14:
[...]

Wacht, begrijp ik je bericht dat jullie allemaal rankloos speelden, behalve één MG2?

Lijkt me dan dat er niets gefixed moet worden aan het systeem... Anders geef je smurfers alleen nog maar meer speelruimte.
Neen, al de rest was GNM.

• Opifex
iCy schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 22:17:
[...]

Ik zie dat wel hoor als ze voten, weet alleen de uitslag niet met hoeveel voor/tegen.
That's my point...

Je kan toch niemand van een ander team kicken?
En de uitslag van een vote van het andere team kan je ook niet zien...

• two

two

azziplekkus schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 21:39:
[...]

Ja was wel een bug, maar je kan het andere team niet zien

Signature

• ghostman

ghostman

dwarf

Om toch nog even terug te komen op mijn vraag over de trolls die een hele match verpesten. Helaas net meegemaakt op Nova 1 :'(

Kleine beschrijving, ze zaten continu flashes en smokes te gooien zodat niemand wat kon. De hele tijd als hun de bom hadden planten ze die niet, en gewoon er voor zorgen dat we met 1 punt verliezen zodat het heel lang duurt..

De screens (klik voor groter)..
2
3

En dan op het eind van de game, jawel:
4

De 2 trolls die de hele match verpest hebben en irritant zaten te doen hebben ook nog eens 2 van de 3 skins gekregen :(

• Grim
ghostman schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 23:27:
Om toch nog even terug te komen op mijn vraag over de trolls die een hele match verpesten. Helaas net meegemaakt op Nova 1 :'(

Kleine beschrijving, ze zaten continu flashes en smokes te gooien zodat niemand wat kon. De hele tijd als hun de bom hadden planten ze die niet, en gewoon er voor zorgen dat we met 1 punt verliezen zodat het heel lang duurt..

De screens (klik voor groter)..
[afbeelding]
[afbeelding]

En dan op het eind van de game, jawel:
[afbeelding]

De 2 trolls die de hele match verpest hebben en irritant zaten te doen hebben ook nog eens 2 van de 3 skins gekregen :(
Reporten voor griefing en doorlopen. Die sand mash skin is 3-4 cent dus dat boiet ook niks. Het is vervelend maar als je je daar druk om maakt ben je morgen nog niet thuis.

• ghostman

ghostman

dwarf

NuCl3aR schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 23:37:
[...]

Reporten voor griefing en doorlopen. Die sand mash skin is 3-4 cent dus dat boiet ook niks. Het is vervelend maar als je je daar druk om maakt ben je morgen nog niet thuis.
Heb ze ook gerapporteerd en in steam een melding gemaakt, maar het is gewoon gigantisch vervelend om een match van bijna een uur te doen terwijl hun alles verzieken. Die 3 of 4 cent boeit me ook totaal niet, maar je word er toch wel een beetje boos op en als hun dan ook nog een keer 2 van de 3 skins krijgen voor alleen maar trollen is ook niet echt leuk om er bij te hebben.

Vraag me toch echt af wat je hier het beste tegen kunt doen. Ondertussen heb je namelijk wel gewoon een uur gamen weg gegooid terwijl je ook wel wat beters had kunnen doen.

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-11 13:06

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

ghostman schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 23:44:
[...]

Heb ze ook gerapporteerd en in steam een melding gemaakt, maar het is gewoon gigantisch vervelend om een match van bijna een uur te doen terwijl hun alles verzieken. Die 3 of 4 cent boeit me ook totaal niet, maar je word er toch wel een beetje boos op en als hun dan ook nog een keer 2 van de 3 skins krijgen voor alleen maar trollen is ook niet echt leuk om er bij te hebben.

Vraag me toch echt af wat je hier het beste tegen kunt doen. Ondertussen heb je namelijk wel gewoon een uur gamen weg gegooid terwijl je ook wel wat beters had kunnen doen.
Votekick kan ook zeker niet?

• ghostman

ghostman

dwarf

Hebben het geprobeerd, maar werkte niet. Ze waren met zijn tweeën en volgens mij kon er 1 geen Engels :P.

• Opifex
Je hebt 4 "Ja votes" nodig voor een kick, er zijn er 2 aan het trollen (waarschijnlijk in een party). Er zijn 5 spelers in een team.

Do the math.

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

ghostman schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 23:47:
[...]

Hebben het geprobeerd, maar werkte niet. Ze waren met zijn tweeën en volgens mij kon er 1 geen Engels :P.
Tja dan zit er niks anders op dan gewoon door proberen te spelen, heb ik ook wel eens gehad (vooral toen ik net begon met cs, voordat ik mijn eerste 10 wins binnen had zat ik rond sem/gn1 dus dan heb je meer van dat soort mensen :X)
Dan zou ik als ik jouw was even kijken of je bijvoorbeeld bij de Tweakers csgo groep een paar mensen kan vinden die wel premade willen doen.
azziplekkus schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 23:48:
[...]

Je hebt 4 "Ja votes" nodig voor een kick, er zijn er 2 aan het trollen (waarschijnlijk in een party). Er zijn 5 spelers in een team.

Do the math.
Ohja :X

• ghostman

ghostman

dwarf

Djesse8999 schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 23:50:
[...]

Tja dan zit er niks anders op dan gewoon door proberen te spelen, heb ik ook wel eens gehad (vooral toen ik net begon met cs, voordat ik mijn eerste 10 wins binnen had zat ik rond sem/gn1 dus dan heb je meer van dat soort mensen :X)
Dan zou ik als ik jouw was even kijken of je bijvoorbeeld bij de Tweakers csgo groep een paar mensen kan vinden die wel premade willen doen.
Normaal speel ik ook premade (wat vrienden), maar die kunnen niet altijd dus ga ik ook wel eens gewoon competitive spelen. Helaas krijg je dit soort dingen er tussen..

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 26-11 09:35

Sorbo

Uw hulp in huis!

UNB1337 schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 18:14:
Sorbo schreef:

Je hebt gelijk, ik meende me te herinneren dat er een harde rank limit aan zit, maar die kan ik nu ook niet meer terug vinden. Die 150 wins staan vast, maar de Rank is blijkbaar niet fixed.

Oeps :+

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

ghostman schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 23:51:
[...]

Normaal speel ik ook premade (wat vrienden), maar die kunnen niet altijd dus ga ik ook wel eens gewoon competitive spelen. Helaas krijg je dit soort dingen er tussen..
Ik speel ook bijna alleen maar met 4 of 5 man premade, maar zelfs als we met 4 man spelen hebben we wel eens een russische troll ofz ertussen. (maar die kicken we dan)

Ook leuk als je met z'n 4en speelt en de persoon die er nog bij komt heeft geen mic (let op, dit is LE/LEM niveau). opzich niet zo erg, maar als diegene ook nog onderaan staat qua kills etc dan kicken we hem liever, scheelt een hoop ergernis.

Hoe komen mensen eigenlijk op LE zonder mic?

• ghostman

ghostman

dwarf

Djesse8999 schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 23:58:
[...]

Ik speel ook bijna alleen maar met 4 of 5 man premade, maar zelfs als we met 4 man spelen hebben we wel eens een russische troll ofz ertussen. (maar die kicken we dan)

Ook leuk als je met z'n 4en speelt en de persoon die er nog bij komt heeft geen mic (let op, dit is LE/LEM niveau). opzich niet zo erg, maar als diegene ook nog onderaan staat qua kills etc dan kicken we hem liever, scheelt een hoop ergernis.

Hoe komen mensen eigenlijk op LE zonder mic?
Geen mic moet je niet te snel mee zijn ;) Heb zelf ook wel eens dat ik geen mic gebruik omdat het druk om heen is en ik sta de eerste 3 rondes onderaan en ze willen me kicken. Uiteindelijk sta ik aan het eind van de mach altijd 1/2/3.

Trouwens wat ook wel vervelend is (nooit zelf gehad, maar wel zien gebeuren) is dat mensen die 4 man premade spelen op de alle laatste ronde dat ze winnen net die ene er uit kicken zodat die niet wint.

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

ghostman schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 00:08:
[...]

Geen mic moet je niet te snel mee zijn ;) Heb zelf ook wel eens dat ik geen mic gebruik omdat het druk om heen is en ik sta de eerste 3 rondes onderaan en ze willen me kicken. Uiteindelijk sta ik aan het eind van de mach altijd 1/2/3.

Trouwens wat ook wel vervelend is (nooit zelf gehad, maar wel zien gebeuren) is dat mensen die 4 man premade spelen op de alle laatste ronde dat ze winnen net die ene er uit kicken zodat die niet wint.
Klopt, maar dat is echt na 6 a 7 rondes vragen of diegene een mic heeft.

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-11 14:57

Meneer iCy

swarma

[...]

Laatst gehad, was het potje op dat moment aan het carry-en met 43-5 kills/deaths...

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• PetNL
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-02-2023
[...]

Dat vind ik het irritantste ooit, en ik snap het niet...

Zat laatst dus in een premade team van 4 en had een geweldig potje, hele game ook gezellig met die lui lopen lullen maar ineens kickvote in laatste ronde.

• ghostman

ghostman

dwarf

Djesse8999 schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 00:09:
[...]

Klopt, maar dat is echt na 6 a 7 rondes vragen of diegene een mic heeft.
Laatst ook zoiets gehad. Zat gewoon rustig te spelen, maar ik hoorde niemand praten. Ik dacht dat het toeval zou zijn dus gewoon door spelen, volgende potje weer dat ik niet hoor en word ik gekickt, potje daarna weer geen voice en zie ik een bericht: "Can you hear me?". Had ik blijkbaar 3 potjes voice_enable op 0 staan 7(8)7
PetNL schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 00:49:
[...]

Dat vind ik het irritantste ooit, en ik snap het niet...

Zat laatst dus in een premade team van 4 en had een geweldig potje, hele game ook gezellig met die lui lopen lullen maar ineens kickvote in laatste ronde.
Zoiets heb ik nog niet meegemaakt, maar wel dat iemand aan het begin iets zegt van "@playerx we are going to kick you at the end of the game if we win" en het dan ook echt doen.

• PetNL
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-02-2023
I'm enjoying your clips paperclip, keep it up!
ghostman schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 01:11:
[...]

Laatst ook zoiets gehad. Zat gewoon rustig te spelen, maar ik hoorde niemand praten. Ik dacht dat het toeval zou zijn dus gewoon door spelen, volgende potje weer dat ik niet hoor en word ik gekickt, potje daarna weer geen voice en zie ik een bericht: "Can you hear me?". Had ik blijkbaar 3 potjes voice_enable op 0 staan 7(8)7

[...]

Zoiets heb ik nog niet meegemaakt, maar wel dat iemand aan het begin iets zegt van "@playerx we are going to kick you at the end of the game if we win" en het dan ook echt doen.
Ik ben lage rank en speel alleen maar random dus dan heb je echt een willekeur aan teams.
Soms heb je echt een awesome team en soms denk je erover om na de eerste ronde al op te geven, maar stiekem vind ik dat wel leuk.

Sinds vandaag eindelijk weer een ramplank met draad dus binnenkort me maar even wagen aan de TS van hier. Heb games gespeeld waar ik om de ronde moest herpluggen omdat m'n draadloze TB zat te kloten en dat wil ik de serieuze lui hier niet aandoen.

• two

two

Sweet paperCLIPS bro!

Signature

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
10 potjes gespeeld vandaag, wel mooi voor het eerst DMG behaald. Wel t gevoel snel door te kunnen naar LE dus ff doorknallen

www.webshopmasters.nl

• Grim
Berktoppie schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 03:36:
10 potjes gespeeld vandaag, wel mooi voor het eerst DMG behaald. Wel t gevoel snel door te kunnen naar LE dus ff doorknallen
Eindelijk DMG man, mooi. :D

Gisteren Train gespeeld voor Bloodhound missie. Verloren dankzij, je raadt het al, 2 russen. Iedereen in het team was DMG. De 2 russen waren LE en stonden onderaan met best wat marge tot de rest van de groep. Zo goed als elke ronde die we verloren een drop vragen, want ze gingen ook bijna altijd dood in win rounds dus hadden ze nooit geld. |:(

• Opifex
En nu begrijp ik waarom Hitler Rusland is binnengevallen... Fucking kutvolk...

Ik dacht, "ik speel één potje csgo om wakker te worden, zodat ik daarna een productieve dag kan hebben".
Naja, niets van dus... Alleen maar frustraties van gekregen.

Eerste 3 rondes heb ik bijna geaced, 2 keer als last man standing 4 opponents gekilled, terwijl mijn teammates de eerste 3 rondes GEEN ENKELE kill of assist haalden...
Heel de game door SUKA PIZDIET VODKA PUTIN op de chat... En als dat nog niet erg genoeg was? Toen we de laatste ronde aan het spelen waren, terwijl ik als enige een positieve K/D had, gaan ze mij gezamelijk reporten... gg wp...

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:34
azziplekkus schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 11:55:
En nu begrijp ik waarom Hitler Rusland is binnengevallen... Fucking kutvolk...

Ik dacht, "ik speel één potje csgo om wakker te worden, zodat ik daarna een productieve dag kan hebben".
Naja, niets van dus... Alleen maar frustraties van gekregen.

Eerste 3 rondes heb ik bijna geaced, 2 keer als last man standing 4 opponents gekilled, terwijl mijn teammates de eerste 3 rondes GEEN ENKELE kill of assist haalden...
Heel de game door SUKA PIZDIET VODKA PUTIN op de chat... En als dat nog niet erg genoeg was? Toen we de laatste ronde aan het spelen waren, terwijl ik als enige een positieve K/D had, gaan ze mij gezamelijk reporten... gg wp...
Tja zo boycotten wel de import en export industrie.
Laat putin er eens voor zorgen dat we als gamers geen contact met rusland mogen hebben :+

Daarnaast blijf ik het stom vinden als ik naar EUROPESE servers zoek, dat ik rusland krijg.
80% van het land ligt in Azië !!

Ben geen racist, heb alleen een hekel aan het Russische cultuur ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Pykow op 16-08-2015 12:15 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Opifex
Pykow schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 12:14:
[...]

Tja zo boycotten wel de import en export industrie.
Laat putin er eens voor zorgen dat we als gamers geen contact met rusland mogen hebben :+

Daarnaast blijf ik het stom vinden als ik naar EUROPESE servers zoek, dat ik rusland krijg.
80% van het land ligt in Azië !!

Ben geen racist, heb alleen een hekel aan het Russische cultuur ;)
Als zun onze economie boycotten, waarom knippen we dan niet gewoon alle internetcabels naar rusland door? Dan zijn we ineens van die "cyberoorlog" vanaf ook...

• Whis!
  • Niet online
Spannend potje, hele ct-side een bot en toch op het nippertje winnen! :9

Afbeeldingslocatie: http://s2.postimg.org/t6gzvyo51/csgo.jpg

• r4ptor
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cAQRhoP.jpg

Eerste maal +30 kills :D

• Scrtz
4 player stickers geopend van mijn 4 team picks: nip, fnatic, envyus, virtuspro

kreeg meteen f0rest, olofmeister, neo en happy, die 4 doen we de hele player pick 'm challenge maar mee dan :P

• Opifex
Paperclip1001 schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 21:20:
4 awp kills from quad, mou showing off his skills.
I hope you enjoy (:

[video]
VAC VAC VAC

:+

• r4ptor
Vanmorgen ook twee potjes gespeeld.. 1x inferno 1x dust 2, twee maal vol met Russen.. Op de Inferno was er nog een Engels sprekende, maar die zat constant te lullen dat we er niets van bakten (en dan zelf bottomfragger zijn). Op Dust2 was ik dan topfragger, maar waren die Russen toch aan het zeuren. Dan was beginnen trollen met P90.

Ik gebruik nochtans die server picker op EU West. Of gebruiken de Russen dat nu ook zo?
Vanavond proberen nog een potje mee te doen met enkele friends.

Altijd welkom om me te adden op steam: http://steamcommunity.com/id/r4pt0rbelgium/home/
Ben Gold Nova Master

Verwijderd

sdke schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 09:44:
Vanmorgen ook twee potjes gespeeld.. 1x inferno 1x dust 2, twee maal vol met Russen.. Op de Inferno was er nog een Engels sprekende, maar die zat constant te lullen dat we er niets van bakten (en dan zelf bottomfragger zijn). Op Dust2 was ik dan topfragger, maar waren die Russen toch aan het zeuren. Dan was beginnen trollen met P90.

Ik gebruik nochtans die server picker op EU West. Of gebruiken de Russen dat nu ook zo?
Vanavond proberen nog een potje mee te doen met enkele friends.

Altijd welkom om me te adden op steam: http://steamcommunity.com/id/r4pt0rbelgium/home/
Ben Gold Nova Master
Je hebt ook wel pech..
Dit weekend iets van 12 potjes gedaan en had 9 of 10 keer een leuk team. Mede daardoor van GN 1 naar GN 3 gegaan :)
Zal je vanavond eens toevoegen.

• kaka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-11 20:34
Scrtz schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 18:15:
4 player stickers geopend van mijn 4 team picks: nip, fnatic, envyus, virtuspro

kreeg meteen f0rest, olofmeister, neo en happy, die 4 doen we de hele player pick 'm challenge maar mee dan :P
Damn, ik kreeg pronax, xizt en taz. Lucky me ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kon het ook niet weerstaan om een Team pakje te openen van die Challengers (Foil). Mooie Kinguin uit gekregen, dat dan weer wel :D Die gaan nog wel in waarde stijgen denk ik zo, aangezien ze waarschijnlijk stoppen met hun cs;go team (Kinguin). Ze willen natuurlijk nog ff profiteren van de sticker revenues, maar denk dat het daarna snel over zal zijn.

[ Voor 33% gewijzigd door kaka op 17-08-2015 10:32 ]

• r4ptor
Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 09:50:
[...]

Je hebt ook wel pech..
Dit weekend iets van 12 potjes gedaan en had 9 of 10 keer een leuk team. Mede daardoor van GN 1 naar GN 3 gegaan :)
Zal je vanavond eens toevoegen.
Ja echt é. Gisteren wel voor de eerste keer op Agency gespeeld en daar direct 4 gasten mij geadd (ook allemaal GNM) was ook wel een fijn potje!
Is er de laatste tijd weer een banwave geweest? Blijkbaar is iedereen en zijn moeder opeens LE of LEM... Het niveau wandelt daar echt DRASTISCH achteruit..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-11 15:26
hmr schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 10:34:
Is er de laatste tijd weer een banwave geweest? Blijkbaar is iedereen en zijn moeder opeens LE of LEM... Het niveau wandelt daar echt DRASTISCH achteruit..
Haha, dat heeft je veel tijd gekost om te posten :P

Maar je hebt wel gelijk, veel mensen zijn opeens geupranked de laatste tijd.

• Scrtz
kaka schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 10:21:
[...]

Damn, ik kreeg pronax, xizt en taz. Lucky me ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kon het ook niet weerstaan om een Team pakje te openen van die Challengers (Foil). Mooie Kinguin uit gekregen, dat dan weer wel :D Die gaan nog wel in waarde stijgen denk ik zo, aangezien ze waarschijnlijk stoppen met hun cs;go team (Kinguin). Ze willen natuurlijk nog ff profiteren van de sticker revenues, maar denk dat het daarna snel over zal zijn.
Haha, ook de enigste keer dat ik eens 'lucky' was met iets openen :P Maarja die headshot % is sowieso heel random he, ik bedoel stel een pro maakt 1 kill in de hele group en die kill is een headshot, dan heeft ie dus 100% hs percentage. In feite als je de mensen eruit pikt die wss een hoge k/d halen is de kans alleen maar groter dat hun hs percentage laag uitvalt.
HamburgerHenk schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 10:38:
[...]

Haha, dat heeft je veel tijd gekost om te posten :P

Maar je hebt wel gelijk, veel mensen zijn opeens geupranked de laatste tijd.
Druk weekend gehad :F

Maar ik blijf erbij.. het maakt allemaal niet zoveel uit, maar het verschil is te groot te noemen..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• kaka
Scrtz schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 10:38:
[...]

Haha, ook de enigste keer dat ik eens 'lucky' was met iets openen :P Maarja die headshot % is sowieso heel random he, ik bedoel stel een pro maakt 1 kill in de hele group en die kill is een headshot, dan heeft ie dus 100% hs percentage. In feite als je de mensen eruit pikt die wss een hoge k/d halen is de kans alleen maar groter dat hun hs percentage laag uitvalt.
Ja true, las dat laatst op reddit ook idd. Nja, alleen groep B zal wel Obvious zijn met ScreaM (gemiddelde van 70% HS op majors, sick).

Ik heb trouwens Virtus.Pro op 1 gezet in groep D bij de Teams pick'em. Ik denk dat het succes van Cloud9 afgelopen tijd vooral te maken had omdat teams geen idee hadden hoe ze speelden e.d. Ze zullen nu wel hard worden ge-anti-strat. Virtus.Pro won wel vrij makkelijk van hun trouwens nog niet zo lang geleden. Mja, we zullen zien

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-11 12:28

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Mijn pick'em:

TSM
Envyus
TSM
C9

Dupreeh
Scream
Flamie
Shroud

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-11 16:00
Paperclip1001 schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 00:40:
My good buddy Marc J with an insane 1v4 clutch on Season bringing the game up to a tie where we would quickly win it 16-12.
I hope you guys enjoy (:

[video]
Als we dit soort acties gaan delen, staat het forum vol met filmpjes..

• kaka
Trouwens, gaan er nog meer mensen van hier naar ESL One Cologne dit weekend? Heeft er iemand enige ervaring met het Lanxess Arena daaro? Ben benieuwd of er Wi-Fi beschikbaar is namelijk met ESL events (betaald/gratis maakt niet uit). Kan er niks over vinden en krijg ook geen reactie van ESL helaas.

• Sonic1986
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-10 14:21
Mag je hier ook je gal spugen over mensen die je onterecht als cheater bestempelen en dit vervolgens actief aan andere csgo'ers (familie) doodleuk staan te vertellen. Ik word zo moe van dat soort gasten... Die k*ts ik echt letterlijk uit....

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Sonic1986 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:32:
Mag je hier ook je gal spugen over mensen die je onterecht als cheater bestempelen en dit vervolgens actief aan andere csgo'ers (familie) doodleuk staan te vertellen. Ik word zo moe van dat soort gasten... Die k*ts ik echt letterlijk uit....
Nee, dit is alleen bedoelt voor de wekelijkse ''whats your crosshair'' of ''144h maakt het echt wat uit'' topics. :+
Sonic1986 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:32:
Ik heb geen idee wat hier aan de hand is. Ik krijg verschillende verhalen te horen zonder dat ik een demo heb kunnen zien. Maar laat het gaan. Ga verder met elkaar in het leven, en laat iedereen maar lullen. Jullie weten dat jullie niet cheaten, dat is toch voldoende?

Steam: Ryada.

• Sonic1986
Facenoise schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:52:
[...]

Nee, dit is alleen bedoelt voor de wekelijkse ''whats your crosshair'' of ''144h maakt het echt wat uit'' topics. :+
Jammer, ik had al een heel verhaal klaar staan. Zijn er wel regels / voorwaarden omtrent het bestempelen van mensen waarvan jij denkt dat ze cheaten, terwijl daar geen aanleiding voor is?

• Sonic1986
wambamNL schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:54:
[...]

Ik heb geen idee wat hier aan de hand is. Ik krijg verschillende verhalen te horen zonder dat ik een demo heb kunnen zien. Maar laat het gaan. Ga verder met elkaar in het leven, en laat iedereen maar lullen. Jullie weten dat jullie niet cheaten, dat is toch voldoende?
In principe wel, maar ik hoor meer klachten over de betreffende csgo'er die mij als cheater bestempeld. Wordt het niet eens tijd om hem op zijn vingers te tikken?

Bekijk de demo gerust. Er zitten een paar lucky kills bij en ik wacht veel af, omdat ik train bijna nooit speel. Ik speelde deze game dus veel op call-outs en wachtte veel af op t-side. Op ct-side doe ik vaak hetzelfde en word ik een aantal keer verrast, omdat ik niet precies weet waar en wanneer ik een tegenstander moest verwachten.

[ Voor 23% gewijzigd door Sonic1986 op 17-08-2015 11:57 ]

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Sonic1986 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:54:
[...]

Jammer, ik had al een heel verhaal klaar staan. Zijn er wel regels / voorwaarden omtrent het bestempelen van mensen waarvan jij denkt dat ze cheaten, terwijl daar geen aanleiding voor is?
Mijn reactie was compleet sarcastisch btw.... zie de smiley :P
Sonic1986 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:55:
[...]

In principe wel, maar ik hoor meer klachten over de betreffende csgo'er die mij als cheater bestempeld. Wordt het niet eens tijd om hem op zijn vingers te tikken?
Ok als ik het goed begrijp word jij als cheater bestempeld?
Laatste paar keren dat ik met jou speelde kon ik dat niet echt merken. Maar ik zou je aanraden gewoon niet meer met die persoon gaan spelen.
Zoals ik zeg ik heb maar een deel van het verhaal gehoord en ik kies geen kant dus kan ik je ook alleen dit soort advies geven.

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Sonic1986 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:55:
[...]

Bekijk de demo gerust. Er zitten een paar lucky kills bij en ik wacht veel af, omdat ik train bijna nooit speel. Ik speelde deze game dus veel op call-outs en wachtte veel af op t-side. Op ct-side doe ik vaak hetzelfde en word ik een aantal keer verrast, omdat ik niet precies weet waar en wanneer ik een tegenstander moest verwachten.
Ik heb de demo ook gezien. Er zitten een aantal verdachte acties tussen. Ik vind het alleen niet genoeg om te zeggen dat je hackt.

Als je daadwerkelijk denkt dat hij hackt dan report je hem en zien we het wel. Niemand verplicht je om met hem te spelen. Het is wel triest dat er nu tegen meerdere mensen is gezegd dat hij hackt en dat je niet met hem moet spelen. Als blijkt dat het niet waar is heb je wel iemand z'n reputatie verkracht.

• Scrtz
Het wordt echt tijd om een CSGO slowchat topic aan te vragen

• Sonic1986
wambamNL schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:57:
[...]

Ok als ik het goed begrijp word jij als cheater bestempeld?
Laatste paar keren dat ik met jou speelde kon ik dat niet echt merken. Maar ik zou je aanraden gewoon niet meer met die persoon gaan spelen.
Zoals ik zeg ik heb maar een deel van het verhaal gehoord en ik kies geen kant dus kan ik je ook alleen dit soort advies geven.
Het zal iedereen wel eens overkomen om als cheater uitgemaakt te worden. Maar om dit vervolgens viraal te laten gaan op bijv. Teamspeak en familie van mij actief te benaderen met de mededeling dat ik cheat, gaat mij echt te ver. Dat maakt me gewoon boos en dan ben ik benieuwd wat de gevolgen voor zo iemand kunnen zijn. Als ik echt zou cheaten zou ik binnenkort wel een VAC ban hebben. Daarom ben ik niet bang mijn vraag hier te stellen, aangezien ik 100% kan garanderen dat ik over een maand nog steeds zonder VAC ban aan het spelen ben.

• Sonic1986
iLikeNoobies schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:10:
[...]

Ik heb de demo ook gezien. Er zitten een aantal verdachte acties tussen. Ik vind het alleen niet genoeg om te zeggen dat je hackt.

Als je daadwerkelijk denkt dat hij hackt dan report je hem en zien we het wel. Niemand verplicht je om met hem te spelen. Het is wel triest dat er nu tegen meerdere mensen is gezegd dat hij hackt en dat je niet met hem moet spelen. Als blijkt dat het niet waar is heb je wel iemand z'n reputatie verkracht.
Die laatste zin zegt precies wat ik bedoel. Ik heb een goede reputatie opgebouwd binnen CS:GO en die ligt nu op straat. Dit vind ik gewoon enorm zonde, daarom spreek ik het hier uit.
Sonic1986 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:11:
[...]

Het zal iedereen wel eens overkomen om als cheater uitgemaakt te worden. Maar om dit vervolgens viraal te laten gaan op bijv. Teamspeak en familie van mij actief te benaderen met de mededeling dat ik cheat, gaat mij echt te ver. Dat maakt me gewoon boos en dan ben ik benieuwd wat de gevolgen voor zo iemand kunnen zijn. Als ik echt zou cheaten zou ik binnenkort wel een VAC ban hebben. Daarom ben ik niet bang mijn vraag hier te stellen, aangezien ik 100% kan garanderen dat ik over een maand nog steeds zonder VAC ban aan het spelen ben.
Ok dan begreep ik het verkeerd. Ik dacht dat het alleen in de channel gezegd werd. Wat noobies zegt klopt dan ook gewoon. Zal vanavond gewoon de demo kijken.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-11 15:26
iLikeNoobies schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:10:
[...]

Ik heb de demo ook gezien(niet alles maar wat geskipt) ik heb ook niet echt het idee dat hij hackt, maar ik snap wel dat als er mensen van overtuigd zijn dat ze anderen waarschuwen, want ik kan uit persoonlijke ervaring spreken dat het verdomd irritant is als je een X aantal wins kwijtraakt omdat je met een hacker hebt gespeeld. Nou moet ik zeggen dat het wat handiger had geweest als meer als verdenking zou worden doorverteld. Het is iig wel vervelend voor Sonic1986.

• Sonic1986
wambamNL schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:15:
[...]

Ok dan begreep ik het verkeerd. Ik dacht dat het alleen in de channel gezegd werd. Wat noobies zegt klopt dan ook gewoon. Zal vanavond gewoon de demo kijken.
Be my guest. Je zult tot dezelfde conclusie komen zoals meerdere csgo'ers. Een aantal verdachte (waarvan ik zeg dat ze pure luck zijn) kills, maar ook een aantal call-outs die ik gewoon oppak. Bijvoorbeeld een ronde op volgens mij ct, waar ik een t op lang met een p90 kill. Ik wist niet dat hij daar zit, dat was gewoon een call-out.

• Grim
Zelfs tegen je familieleden gaan zeggen dat je hacked. _O-

Je zou hier zo een televisiedrama van kunnen maken. :')

• Sonic1986
HamburgerHenk schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:25:
[...]

Ik heb de demo ook gezien(niet alles maar wat geskipt) ik heb ook niet echt het idee dat hij hackt, maar ik snap wel dat als er mensen van overtuigd zijn dat ze anderen waarschuwen, want ik kan uit persoonlijke ervaring spreken dat het verdomd irritant is als je een X aantal wins kwijtraakt omdat je met een hacker hebt gespeeld. Nou moet ik zeggen dat het wat handiger had geweest als meer als verdenking zou worden doorverteld. Het is iig wel vervelend voor Sonic1986.
Weer iemand die mijn frustratie begrijpt. Al 11 jaar speel ik met dit account en dan krijg je dit...
Sonic1986 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:26:
[...]

Be my guest. Je zult tot dezelfde conclusie komen zoals meerdere csgo'ers. Een aantal verdachte (waarvan ik zeg dat ze pure luck zijn) kills, maar ook een aantal call-outs die ik gewoon oppak. Bijvoorbeeld een ronde op volgens mij ct, waar ik een t op lang met een p90 kill. Ik wist niet dat hij daar zit, dat was gewoon een call-out.
Ik ga alleen kijken zodat ik weet waar iedereen het over heeft hoor maak je niet druk.

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

HamburgerHenk schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:25:
[...]

Maar het is imo nog vervelender als je familie opeens komt vragen waarom je hackt. Als de krant een foutief artikel op de voorpagina plaatst staat de rectificatie enkele dagen later op pagina 15. Nu wordt Sonic bestempelt als hacker terwijl niemand dat met zekerheid kan zeggen. Behalve de zelfbenoemde csgo experts en globals natuurlijk :/

• Sonic1986
iLikeNoobies schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:31:
[...]

Maar het is imo nog vervelender als je familie opeens komt vragen waarom je hackt. Als de krant een foutief artikel op de voorpagina plaatst staat de rectificatie enkele dagen later op pagina 15. Nu wordt Sonic bestempelt als hacker terwijl niemand dat met zekerheid kan zeggen. Behalve de zelfbenoemde csgo experts en globals natuurlijk :/
Kun je een game door een Overwatch groep speciaal laten bekijken? Of kun je de game zelf ergens aanmelden?

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:29
Sonic1986 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:39:
[...]

Kun je een game door een Overwatch groep speciaal laten bekijken? Of kun je de game zelf ergens aanmelden?
Welke rank ben je als ik vragen mag?

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

• Sonic1986
Phyt_ schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:43:
[...]

Welke rank ben je als ik vragen mag?
LE

• Grim
Sonic1986 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:39:
[...]

Nee, gebeurd automatisch wanneer een speler x aantal reports krijgt. Nooit vrijgegeven door Valve dus begin hier nu niet over te speculeren.

Bij voorbaat dank

• Sonic1986
NuCl3aR schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:46:
[...]

Nee, gebeurd automatisch wanneer een speler x aantal reports krijgt. Nooit vrijgegeven door Valve dus begin hier nu niet over te speculeren.

Bij voorbaat dank
Dan zal de game niet bij Overwatch verschijnen. Heb de enemy totaal niet horen klagen.

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Ik snap niet waarom mensen zich druk maken om "complimenten" :'). Mocht er een kern van waarheid in zitten dan heb je binnenkort toch wel je VACaction, dus wat boeit het?

Waarom de drama nog verder opzoeken?

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• Grim
Sonic1986 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:47:
[...]

Dan zal de game niet bij Overwatch verschijnen. Heb de enemy totaal niet horen klagen.
Zoiets weet je nooit. Wanneer ik iemand verdenk van cheaten doe ik ook gewoon reporten en speel ik verder. Zelfs in teamspeak zeg ik het zelden wanneer ik iemand report.

• Sonic1986
Damienx2 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:49:
Ik snap niet waarom mensen zich druk maken om "complimenten" :'). Mocht er een kern van waarheid in zitten dan heb je binnenkort toch wel je VACaction, dus wat boeit het?

Waarom de drama nog verder opzoeken?
Omdat het viraal laten gaan van speculaties en het actief benaderen van familie mij te ver gaat. Ik vraag me af wat er tegen zo'n mensen te doen is. Ik noem zijn naam/nickname verder niet, omdat ik niet van zwart maken ben.

• Sonic1986
NuCl3aR schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:50:
[...]

Zoiets weet je nooit. Wanneer ik iemand verdenk van cheaten doe ik ook gewoon reporten en speel ik verder. Zelfs in teamspeak zeg ik het zelden wanneer ik iemand report.
Ik report ook alleen maar als ik het vermoeden heb dat.... Het verspreiden ervan vind ik persoonlijk te ver gaan.

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Sonic1986 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:50:
[...]

Omdat het viraal laten gaan van speculaties en het actief benaderen van familie mij te ver gaat. Ik vraag me af wat er tegen zo'n mensen te doen is. Ik noem zijn naam/nickname verder niet, omdat ik niet van zwart maken ben.
Viraal gaan? Actief benaderen van je familie?? For real bro, wat zijn jullie met elkaar? Tweakers-theekransje? Laat het lekker gaan en ga er niet nog verder op door. Het klinkt namelijk nu al belachelijk genoeg voor wat het is.

Dus de tip: negeer het lekker en ga gamen.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Sonic1986 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:50:
[...]

Hacker op LE rank... LELZ je lijkt die andere lolnoob wel! Exyolocity! Om je te eren speel ik al een tijdje met die naam op me smurf!

joe GG

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Damienx2 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:52:
[...]

Viraal gaan? Actief benaderen van je familie?? For real bro, wat zijn jullie met elkaar? Tweakers-theekransje? Laat het lekker gaan en ga er niet nog verder op door. Het klinkt namelijk nu al belachelijk genoeg voor wat het is.

Dus de tip: negeer het lekker en ga gamen.
Aha, jij bent geen part of the "inner-circle" van TS merk ik zo :p Je moest eens weten hoe deze kwestie leeft op ts.

Anyways, negeren en verder gaan is misschien wel de beste optie. Zou alleen vervelend voor Sonic zijn als nu niemand meer met hem wilt spelen omdat hij mogelijk cheat.

Ik wil best nog met je spelen hoor, Sonic. :77

Pagina: 1 ... 155 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic