Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 136 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.801 views

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
markdm schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 12:25:
Nog iemand zin om mee te gaan naar x-life? We hebben nog 1 voor een team nodig, maar het zou natuurlijk veel leuker zijn om met 2 te gaan. Als we daar met een groepje naartoe gaan wordt het wel leuk!!!

Dus iedereen, hmr, noobies, grim, eindbaas, Yuri, Dutch, teupje, Anthony, terranova of wie dan ook meedoen!!! :)
1 september laatste herexamen dus ik moet passen.

Steam: Grim

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-11 16:43
hmr schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 16:19:
[...]

In before andere trolls:

Ik bied 100,-

Serieuze noot: ik denk niet dat we dit forum moeten gebruiken om skins voor echt geld te verkopen.. Weet geeneens of dat eigenlijk wel de bedoeling is..

Wel mooi ding!
Ja, ik weet ook niet echt of het de bedoeling is, maar zoals iemand anders hierboven al zei lijkt tweakers mij 1 van de meer betrouwbaardere plekken om af en toe dit soort high tier items voorbij te laten komen. Anders wordt het waarschijnlijk opskins.com :)
Ik zou wel van een willekeurige tweaker nu voor 30,- een mes kopen. Vandaag een tradeoffer, vandaag je geld nog binnen!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-11 14:33
In een apart topic dan :p

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11 15:45
Thanks! :> Lees het zo wanneer ik wat gegeten heb met mijn wederhelft.
hmr schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 16:19:
[...]

In before andere trolls:

Ik bied 100,-

Serieuze noot: ik denk niet dat we dit forum moeten gebruiken om skins voor echt geld te verkopen.. Weet geeneens of dat eigenlijk wel de bedoeling is..

Wel mooi ding!
100 keys puur hier ;) Maar zonder gekheid, denk dat traden hier op een laag pitje, mits voor keys/items niet zo'n probleem is. PP of skrill daarentegen zijn een ander verhaal.
Junia schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 16:32:
[...]

Ja, ik weet ook niet echt of het de bedoeling is, maar zoals iemand anders hierboven al zei lijkt tweakers mij 1 van de meer betrouwbaardere plekken om af en toe dit soort high tier items voorbij te laten komen. Anders wordt het waarschijnlijk opskins.com :)
Veiligste is gewoon OP skins en to be fair, zelf zou ik geen pp deal's doen(ik die items koopt) tenzij ik 't ding echt kan sharken qua prijs. Denk dat OP Skins de beste optie is voor je, tevens het veiligste.

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 27-11 18:03

Hu9o

Schokkend

Vraag en aanbod <3 8)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-11 20:37
Na 8 wins op een rij eindelijk LEM!!! leleleleel

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QmUfThq.png

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-11 18:15

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
Ik irriteer me kapot aan de posts over skins en betten. Ik zie liever meer posts over tactics,aim,spots,maps,hide-outs,teamspeak,wapens,(mouse)settings.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

• dylan_
NeHoX schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 21:50:
Ik irriteer me kapot aan de posts over skins en betten. Ik zie liever meer posts over teamspeak
( ͡° ͜ʖ ͡°)

[ Voor 10% gewijzigd door dylan_ op 09-07-2015 21:53 ]

Kwam een leuk plaatje tegen wat wel redelijk opgaat over de mening van russen hierzo :D
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RyUMENv.png

Steam: Ryada.

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-11 11:03
wambamNL schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 22:34:
Kwam een leuk plaatje tegen wat wel redelijk opgaat over de mening van russen hierzo :D
[afbeelding]
... niet alleen de russen hoor...

Add me on Steam

TheAnthonyNL schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 06:30:
[...]

... niet alleen de russen hoor...
Meestal de russen dan xd

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-11 18:15

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
Je leest, wat je wilt lezen. Ik doelde in dit geval meer op de organisatie er van omdat we richting de 70 man online groeien, iedere avond.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

• dylan_
NeHoX schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 08:11:
[...]

Je leest, wat je wilt lezen. Ik doelde in dit geval meer op de organisatie er van omdat we richting de 70 man online groeien, iedere avond.
Ben een beetje aan het dollen. 70 man is indrukwekkend :D Cool om te zien.

• TheAnthonyNL
dylan_ schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 08:19:
[...]

Ben een beetje aan het dollen. 70 man is indrukwekkend :D Cool om te zien.
The force is too strong :).

We zouden een toernooitje moeten maken met iedereen in teamspeak :).

Add me on Steam

Ben eindelijk ook LEM... mocht wel een keertje :p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:32
hmr schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 08:57:
Als er iemand dat verdiende was jij het wel :)
gefeliciteerd kerel, op naar SMFC

• dannbla
  • Laatst online: 10-11 14:15
hmr schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 08:57:
Congratz!

Met subs (wel aanvinken):

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• Grim
e1ndbaas schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 09:14:
[...]

Congratz!

videotje
In het begin, "i'm fucking psyched" in de meest monotone stem mogelijk. :D

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Gister weer een leuk potje gehad! Verliezen de eerste ronde maar winnen de tweede! Je denkt al dat het kut begint maar draait het gewoon in de eerste ronde gelijk weer om. Uiteindelijk was het half time 9-6 voor hun op Nuke wat eigenlijk redelijk goed is als terrorist zijnde.

Vervolgens ging het even wat slechter en kwamen we op 13-6 achter te staan, maar dan ineens is het ''hax on'' en winnen we met 13-16. Altijd leuk als je de boel toch nog weet redden!

• Grim
Facenoise schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 10:55:
Gister weer een leuk potje gehad! Verliezen de eerste ronde maar winnen de tweede! Je denkt al dat het kut begint maar draait het gewoon in de eerste ronde gelijk weer om. Uiteindelijk was het half time 9-6 voor hun op Nuke wat eigenlijk redelijk goed is als terrorist zijnde.

Vervolgens ging het even wat slechter en kwamen we op 13-6 achter te staan, maar dan ineens is het ''hax on'' en winnen we met 13-16. Altijd leuk als je de boel toch nog weet redden!
*Kuch* Nuke is CT-sided *Kuch*
Toch netjes gespeeld, altijd leuk als je een mooie comeback maakt.

• Facenoise
NuCl3aR schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 11:31:
[...]

*Kuch* Nuke is CT-sided *Kuch*
Toch netjes gespeeld, altijd leuk als je een mooie comeback maakt.
I know, ik geef het verkapt al aan met 9-6 voor hun als CT, wat goed is als terrorist zijnde. Nuke is dan wel CT-sided maar heb vaak genoeg als terrorist gespeeld en gewonnen. Het kan altijd alle kanten op, je moet gewoon de zwakke punten van het team weten te vinden(ramp,A,yard waar zijn ze slecht?). Hoevaak wij wel niet 5 rondes achter elkaar winnen door elke ronde precies hetzelfde te doen is niet meer op 1 hand te tellen.

• Grim
Facenoise schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 11:37:
[...]
Hoevaak wij wel niet 5 rondes achter elkaar winnen door elke ronde precies hetzelfde te doen is niet meer op 1 hand te tellen.
Ook niet met zo'n hand?
Afbeeldingslocatie: http://2e130c55e0c2763c8a20-c7a4d0feffd26319b59c92c4aecae366.r18.cf1.rackcdn.com/72d6d7be7b1b43c78f98d3ef3278523e9c2f3641.jpg

:+ :+

• Facenoise
nope wel op deze! :+ :+

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/et76gx.jpg
e1ndbaas schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 09:14:
[...]

Congratz!

[video]
Best wel leerzaam!

1) ze houden het echt positief!
2) de communicatie is kort en bonding maar accuraat
3) niemand flamed door voice kom nadat ze doodgaan
4) complimenten zorgen voor beter spelen
5) communiceren over wie wat doet en vragen of flash etc nodig is
6) communicatie over bomb drops, smoke oppakken door enmey enz.

Zouden wij wel wat van kunnen leren!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Grim
hmr schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 12:01:
[...]

Best wel leerzaam!

Het is dan ook wel het beste team van de wereld. :)
Maar het is inderdaad echt niet moeilijk om dit te doen. Zoals er ook gezegd wordt als de communicatie niet goed is moet er maar 1 of 2 man echt goed calls doen en dan volgt de rest wel.
Nog vaak genoeg dat er mensen zijn die zeggen: 'de rest called niet dus doe ik het ook niet'.
Vaak ben ik tijdens solo Q de enige die aan het callen is in het begin. Maar na een tijdje begint de rest ook wel mee te doen en dan wordt het pas leuk.

Verwijderd

[...]

Best wel leerzaam!

Dat zijn dingen waar ik erg aan probeer te werken. Vooral nummer 4 is veel belangrijker dan je denkt. Mensen bij ons op ts hebben nog wel eens de neiging om heel lullig tegen elkaar te doen, maar daar gaat helemaal niemand beter van spelen.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02:29
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 12:32:
[...]

Dat zijn dingen waar ik erg aan probeer te werken. Vooral nummer 4 is veel belangrijker dan je denkt. Mensen bij ons op ts hebben nog wel eens de neiging om heel lullig tegen elkaar te doen, maar daar gaat helemaal niemand beter van spelen.
Pas wel op om wat voor kill/play het gaat, anders klinkt het denigrerend :P Tenminst ik heb het ook wel eens gehoord na echt een basic kill en dan klinkt het toch alsof je normaal nooit zo'n easy kill pakt :o

Verwijderd

HamburgerHenk schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 12:37:
[...]

Pas wel op om wat voor kill/play het gaat, anders klinkt het denigrerend :P Tenminst ik heb het ook wel eens gehoord na echt een basic kill en dan klinkt het toch alsof je normaal nooit zo'n easy kill pakt :o
Dat is meer een eigenwaarde complex dan iets anders ;)
[...]

Best wel leerzaam!

vooral van dat 'ze houden het echt positief' kan jij wat leren hmr! O+

Verwijderd

Brogala schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 12:40:
[...]

vooral van dat 'ze houden het echt positief' kan jij wat leren hmr! O+
Lel? Positief blijven als jij halverwege een match een scout gaat 'proberen' is moeilijk gast.
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 12:44:
[...]

Lel? Positief blijven als jij halverwege een match een scout gaat 'proberen' is moeilijk gast.
Ik moest gewoon even testen of ik kon scoutten, soms lukken de flickshots wel, soms niet. :z

Verwijderd

Brogala schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 12:45:
[...]

Ik moest gewoon even testen of ik kon scoutten, soms lukken de flickshots wel, soms niet. :z
Dat doe je toch niet in een match? Wtf man.

• therobber
[...]

lel, testen klinkt als ik kan het niet maar ga het toch proberen.
Kijk als we 14-3 ofzo voorstaan maakt het me niks uit maar toen stonden we gelijk of achter zelfs
therobber schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 12:49:
[...]

lel, testen klinkt als ik kan het niet maar ga het toch proberen.
Kijk als we 14-3 ofzo voorstaan maakt het me niks uit maar toen stonden we gelijk of achter zelfs
klopt, maar ik raakte ook niks met ak's/smg's. Ik snap best dat het een domme actie was maar het was niet volledig yolo.

• xeroamd
[...]

Volgens mij is daar DM nog altijd meer geschikt voor. Zelfs al sta je flink voor/achter zulke acties kunnen er alsnog voor zorgen dat je nipt verliest of dat de comeback welke inc. was niet doorzet. Buiten dat kan het ook heel frustrerend zijn voor de over vier spelers welke wel vertrouwen hebben in een win/comeback.

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04:44
jongens hoelang gaat ie dat nog te horen krijgen? get over it ;p hij weet nu zelf ook wel dat het een domme actie was.

wat is de gemiddelde leeftijd in de ''tweaker potjes'' eigenlijk?

vandaag krijg ik mn nieuwe keyboard binnen
CM storm quickfire TK Brownswitches ben benieuwd hoe het wegspeelt. :)

• xeroamd
Ambition88 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 12:57:
jongens hoelang gaat ie dat nog te horen krijgen? get over it ;p hij weet nu zelf ook wel dat het een domme actie was.

Hier confirmed ouwe zak met 25 lentes "jong"

Overigens zelf een keyboard met cherry black switches gezien mijn enigszins rammende manier van typen en moet zeggen, voor mij werkt het perfect. Commentaar op de black switches is dat deze volgens andere gebruikers wat "zwaar" zijn in gebruik.
Ambition88 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 12:57:

Als hij zelf gaat referen aan het moment, dan nog heel lang.

Brogala scout try-out 2015 NEVER FORGET

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

hmr schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 13:06:
[...]

Als hij zelf gaat referen aan het moment, dan nog heel lang.

Brogala scout try-out 2015 NEVER FORGET
Dat was ik deze keer, maar dat soort shit moet je afleren. Het feit dat hij niet eens inziet dat dat een grove fout is betekend dat het nog wat vaker gezegd mag worden!

21 jaar overigens.

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-11 16:00
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 13:16:
[...]

Dat was ik deze keer, maar dat soort shit moet je afleren. Het feit dat hij niet eens inziet dat dat een grove fout is betekend dat het nog wat vaker gezegd mag worden!

21 jaar overigens.
Soms doe je een gek dingetje, of een foute actie, maar die foute actie moet je zelf kunnen inzien.

Bijna 25 jaartjes oud hiero.

• therobber
pineapple23 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 13:18:
[...]

Soms doe je een gek dingetje, of een foute actie, maar die foute actie moet je zelf kunnen inzien.

Bijna 25 jaartjes oud hiero.
Idd en er iets van leren dat is het aller belangrijkste. Fouten maken we allemaal

30 jaartjes hier nog 12 dagen dan 31

• Facenoise
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 13:16:
[...]

21 jaar overigens.
Ik snap zijn punt wel, hij raakte niks tijdens de match, dan maar proberen of hij met de scout wel wat raakt. Wie weet schoot hij ineens de sterren uit de hemel ermee. Eco-wise blijft het een domme actie, maar het is meer een poging om toch nog nuttig proberen te zijn.

Mensen noemen mij weer een p90 n00b, maarja ik vind dat ding super lekker schieten en ideaal om banana's of ramp op bv nuke te houden, en sta vervolgens wel op top met kills(ook niet elk potje).

Wat ik probeer te zeggen is, soms schiet je kut met het ene wapen en beter met het andere. Kan je beter proberen om er nog wat van te maken dan compleet overhoop geschoten te worden omdat het ff niet lukt met je AK skills... Dat je dan zowat het duurste wapen kiest... tja.... daar zijn weer andere dingen over te zeggen! :+

EDIT: ik ben 28 btw.

[ Voor 5% gewijzigd door Facenoise op 10-07-2015 13:26 ]

• Terranova
Facenoise schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 13:25:
[...]

Ik snap zijn punt wel, hij raakte niks tijdens de match, dan maar proberen of hij met de scout wel wat raakt. Wie weet schoot hij ineens de sterren uit de hemel ermee. Eco-wise blijft het een domme actie, maar het is meer een poging om toch nog nuttig proberen te zijn.

Mensen noemen mij weer een p90 n00b, maarja ik vind dat ding super lekker schieten en ideaal om banana's of ramp op bv nuke te houden, en sta vervolgens wel op top met kills(ook niet elk potje).

Wat ik probeer te zeggen is, soms schiet je kut met het ene wapen en beter met het andere. Kan je beter proberen om er nog wat van te maken dan compleet overhoop geschoten te worden omdat het ff niet lukt met je AK skills... Dat je dan zowat het duurste wapen kiest... tja.... daar zijn weer andere dingen over te zeggen! :+

EDIT: ik ben 28 btw.
Als je niets raakt moet je juist niet met de scout aangezien dat echt een headshot moet zijn, ik pak op zo'n moment vaak een p90 omdat je dan altijd wel wat raakt :P

• therobber
p90 is zo'n fijne gun om bepaalde spots makkelijk te houden.
ik gebruik hem ook vaak op Cache B close en Mirage Car.
Andere op Cache staat dan met AWP en op Mirage met m4.

Vooral als de enemy dan gaat klagen dat je een p90 noob bent is zo jammer, fix je skills doe er wat tegen dan.
Zelfde geld voor Autosniper

• Terranova
therobber schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 13:29:
p90 is zo'n fijne gun om bepaalde spots makkelijk te houden.
ik gebruik hem ook vaak op Cache B close en Mirage Car.
Andere op Cache staat dan met AWP en op Mirage met m4.

Vooral als de enemy dan gaat klagen dat je een p90 noob bent is zo jammer, fix je skills doe er wat tegen dan.
Zelfde geld voor Autosniper
Die klaagzang werkt juist als een motivator :+

• Facenoise
HamburgerHenk schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 13:33:
[...]

Die klaagzang werkt juist als een motivator :+
Vooral als je ff 4 man neer maait terwijl je aan het pushen bent! Of ff een smoke popped en ze eigenwijs er toch doorheen pushen, heerlijk de killstreaks die je dan haalt.
HamburgerHenk schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 13:29:
[...]

Als je niets raakt moet je juist niet met de scout aangezien dat echt een headshot moet zijn, ik pak op zo'n moment vaak een p90 omdat je dan altijd wel wat raakt :P
Ben ik het ook niet mee eens, vorige keer had ik namelijk juist een scout nodig om de pushes tegen te houden, ze renden te snel door, zelfs met een p90 lukte het niet, totdat ik een scout pakte en zo dwars door iedereen heen schoot, ik stond op nuke op ramp en dan kan je zo de gang in schieten. 2 rondes 3 man afgeschoten door simpelweg te ''sprayen'' met je scout en stormde gelijk terug lobby in. De overige 2 man zijn dan easy peasy...

Alles ligt aan de situatie. Er is niet 1 regel.

[ Voor 53% gewijzigd door Facenoise op 10-07-2015 13:40 ]

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Facenoise schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 13:35:
[...]

Vooral als je ff 4 man neer maait terwijl je aan het pushen bent! Of ff een smoke popped en ze eigenwijs er toch doorheen pushen, heerlijk de killstreaks die je dan haalt.
Killstreaks? Snel, roep de UAV in! :+

Heb zojuist maar een Zowie FK2 besteld als vervanging van m'n G500s, viel me namelijk wel op dat elke keer als ik op een maat z'n setup speelde met zijn settings ik toch altijd heel goed ging met die muis. :D

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11 12:30
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 12:44:
[...]

In fnatics bovenstaande POV ging olof halverwege CT ook de AWP even 'proberen'. ( en faalde vervolgens hard) Moet gewoon kunnen.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• xeroamd
rnenator schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 13:49:
[...]

In fnatics bovenstaande POV ging olof halverwege CT ook de AWP even 'proberen'. ( en faalde vervolgens hard) Moet gewoon kunnen.
Voor zover Fnatics speelstijl, Olofm is nog altijd de back up/secondary awper van het team en was het ook niet maar "ff proberen" ;)

• Broud
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:14
Zijn hier wel veel mensen die de p90 gebruiken :X

• rnenator
xeroamd schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 13:52:
[...]

Voor zover Fnatics speelstijl, Olofm is nog altijd de back up/secondary awper van het team en was het ook niet maar "ff proberen" ;)
In die zin proberen: soms heb je een topdag met awp en gaan al je flikshots raak, soms niet en dan moet je er snel mee kappen. Dat laatste is overigens ook gebeurd in het geval van olof en hij eindigde topfragger zonder awp.

• Terranova
Broud schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 13:52:
Zijn hier wel veel mensen die de p90 gebruiken :X
Wat is daar mis mee? Je hebt geen range, maarja daarom moet je hem ook gewoon op plekken gebruiken waar het wel handig is. Zoals robber al zei bijvoorbeeld op Mirage B bij apps. Kan je er zo een paar pakken als ze rushen.

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-11 18:59
HamburgerHenk schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 13:55:
[...]

Wat is daar mis mee? Je hebt geen range, maarja daarom moet je hem ook gewoon op plekken gebruiken waar het wel handig is. Zoals robber al zei bijvoorbeeld op Mirage B bij apps. Kan je er zo een paar pakken als ze rushen.
Er is niks mis met een P90, alleen het is een soort van "unwritten" rule uit 1.6 (waar die tevens heel slecht was) een n00b gun is, zo werden er in pro matches ook nooit in 1.6 autosnipers gekocht, als nu GeT_RighT hem koopt heb je precies hetzelfde verhaaltje.

"autonoob" "autosniper really?"

In matchmaking oid vindt ik P90 helemaal niet zo raar, maar als ik flusha/pronax long A zie rushen op d2 met p90's kijk ik soms wel raar op tho :X

• Broud
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:14
HamburgerHenk schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 13:55:
[...]

Niet onaardig bedoeld hoor, maar de P90 is een SMG en wordt voornamelijk gebruikt als anti-eco wapen. Als je een tegenstander hebt die ook maar enigszins om kan gaan met de AK dan sta je geen kans, en die mensen zullen ook geen ''rash b no stahp'' roepen.

• rnenator
Djmaddox schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 13:38:
[...]

Heb zojuist maar een Zowie FK2 besteld als vervanging van m'n G500s, viel me namelijk wel op dat elke keer als ik op een maat z'n setup speelde met zijn settings ik toch altijd heel goed ging met die muis. :D
Net mijn mx518 vervangen door een EC-2 (daarvoor al door een G500, maar dat was nooit een succes). Nog maar ff mee gespeeld, maar voelt wel erg lekker. Hij doet het alleen niet zonder muismat 8)

• pineapple23
rnenator schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 14:13:
[...]

Net mijn mx518 vervangen door een EC-2 (daarvoor al door een G500, maar dat was nooit een succes). Nog maar ff mee gespeeld, maar voelt wel erg lekker. Hij doet het alleen niet zonder muismat 8)
Ik moet mijn MX518 eigenlijk ook nodig vervangen. Ik had twee MX518's waarvan bij 1 de muisknop stuk was gegaan en de ander had een kabelbreuk. Daarvan heb ik weer 1 muis gemaakt. Dus hij ziet er zeker niet meer als nieuw uit. Het zijn wel geweldige muizen. Misschien binnenkort ook weer is nieuwe Gaming Gear kopen. Mijn Icemat Sibiria komt ook uit jaar kruik.

• Terranova
MX518 <3 Jammer dat ze niet meer verkocht worden. Had graag een nieuwe gehad.

• Grim
Afgelopen dinsdag ook mijn trouwe Logitech G5 vervangen na 8-9 jaar (mogelijk langer) dienst door een Razer Deathadder Chroma. Muis werkte nog uitstekend maar na zo een lange periode mocht die ook wel op pensioen.
Vandaag is mijn Corsair K70 RGB (door een prijsfout kunnen kopen voor €150 ipv €200 >:) ) aangekomen dus straks ook maar eens mijn Logitech G15 v1 op pensioen sturen. Destijds gelijktijdig aangekocht met mijn G5 muis.

Eergisteren ook nog een maxnomic stoel gewonnen. :9~
Als iemand mij nu nog een 144Hz scherm wilt doneren ( :+ ) dan kan ik er weer volledig tegenaan voor een aantal jaartjes.

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Ik heb er nu zo'n 23 uur speeltijd opzitten. Aan een boel dingen al wel gewend.. boel nog niet.
Mocht na rank 3 pas competitive spelen, heb er nu 5 gespeeld waarvan 4 gewonnen... eindigde wel vrijwel bij elke match bovenaan (tegen veel hogere ranks). Dus dat tikt wel aan volgens mij! :)

Smg's heb ik nog niet aangeraakt. Vroeger gebruikte ik wel eens een mp5, maar p90, ump etc. nooit! p90 zie ik nu wel veel voorbij komen trouwens.

Ik miste de "klassieke" colt aka m4a1... in het menu stond blijkbaar een soortgelijk wapen die ik moest omwisselen.. echter maar met 20 kogels. Vind het een heerlijk wapen maar kom toch echt die 10 kogels tekort bij een sproei tegen meerdere vijanden. :P

Deagle schiet heel anders, ook ontzettend wennen! Maar dat komt nog wel.

Wat ik écht mis, zoals eerder hier aangegeven: een vast clubje om lekker een potje mee te schieten. Hoe gaat zoiets nu in zijn werk? Moet je een eigen server hebben? Hoe kom je als 2 teams samen?

Ik zal nog even windows moeten installeren om een wat stabielere FPS te halen, want onder Mac OSx heb ik toch wel wat drops. Ook krijg ik mijn muis niet helemaal optimaal ingesteld.

Al met al: leuk spel, veel potentie.. denk dat ik me heel wat uren ga vermaken hiermee! :)

• therobber
NuCl3aR schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 15:04:
Afgelopen dinsdag ook mijn trouwe Logitech G5 vervangen na 8-9 jaar (mogelijk langer) dienst door een Razer Deathadder Chroma. Muis werkte nog uitstekend maar na zo een lange periode mocht die ook wel op pensioen.
Vandaag is mijn Corsair K70 RGB (door een prijsfout kunnen kopen voor €150 ipv €200 >:) ) aangekomen dus straks ook maar eens mijn Logitech G15 v1 op pensioen sturen. Destijds gelijktijdig aangekocht met mijn G5 muis.

Eergisteren ook nog een maxnomic stoel gewonnen. :9~
Als iemand mij nu nog een 144Hz scherm wilt doneren ( :+ ) dan kan ik er weer volledig tegenaan voor een aantal jaartjes.
waar win je zo'n stoel :P

• Facenoise
mklkhanou schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 15:25:
Ik heb er nu zo'n 23 uur speeltijd opzitten. Aan een boel dingen al wel gewend.. boel nog niet.
Mocht na rank 3 pas competitive spelen, heb er nu 5 gespeeld waarvan 4 gewonnen... eindigde wel vrijwel bij elke match bovenaan (tegen veel hogere ranks). Dus dat tikt wel aan volgens mij! :)

Smg's heb ik nog niet aangeraakt. Vroeger gebruikte ik wel eens een mp5, maar p90, ump etc. nooit! p90 zie ik nu wel veel voorbij komen trouwens.

Ik miste de "klassieke" colt aka m4a1... in het menu stond blijkbaar een soortgelijk wapen die ik moest omwisselen.. echter maar met 20 kogels. Vind het een heerlijk wapen maar kom toch echt die 10 kogels tekort bij een sproei tegen meerdere vijanden. :P

Deagle schiet heel anders, ook ontzettend wennen! Maar dat komt nog wel.

Wat ik écht mis, zoals eerder hier aangegeven: een vast clubje om lekker een potje mee te schieten. Hoe gaat zoiets nu in zijn werk? Moet je een eigen server hebben? Hoe kom je als 2 teams samen?

Ik zal nog even windows moeten installeren om een wat stabielere FPS te halen, want onder Mac OSx heb ik toch wel wat drops. Ook krijg ik mijn muis niet helemaal optimaal ingesteld.

Al met al: leuk spel, veel potentie.. denk dat ik me heel wat uren ga vermaken hiermee! :)
Kom naar teamspeak, ts3.nehox.nl

Zijn er altijd wel een zooi online, join de room en vraag of je mag mee doen(wel opletten dat ze niet nog in een ronde zitten). Op een gegeven moment als je beetje met iedereen hebt samen gespeeld en ze vinden je aardig krijg je vanzelf invites als je online komt.

• pineapple23
Facenoise schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 15:30:
[...]

Zijn er altijd wel een zooi online, join de room en vraag of je mag mee doen(wel opletten dat ze niet nog in een ronde zitten). Op een gegeven moment als je beetje met iedereen hebt samen gespeeld en ze vinden je aardig krijg je vanzelf invites als je online komt.
Dan vinden jullie mij niet aardig }:O

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Facenoise schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 15:30:
[...]

Ok thanks for the tip. Zal er binnenkort zeker even een kijkje komen nemen.
Wil graag eerst dat mijn aim weer lichtelijk op het oude niveau zit! 8)

• Grim
Giveaway van een pro-gaming organisatie met needforseat als sponsor. ;)

• TheAnthonyNL
HamburgerHenk schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 13:29:
[...]

Of je had mij in je team moeten hebben ... met scout schiet ik makkelijk headies :). En zoniet dan is tegenstander meestal -70~90 hp :)... dus mn teammates kunnen die kill mooi traden :D.

Add me on Steam

Verwijderd

pineapple23 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 15:32:
[...]

Ahhhw bakkertje toch!

Verwijderd

mklkhanou schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 15:25:

1) Smg's heb ik nog niet aangeraakt. Vroeger gebruikte ik wel eens een mp5, maar p90, ump etc. nooit! p90 zie ik nu wel veel voorbij komen trouwens.

2) Deagle schiet heel anders, ook ontzettend wennen! Maar dat komt nog wel.

3) Wat ik écht mis, zoals eerder hier aangegeven: een vast clubje om lekker een potje mee te schieten. Hoe gaat zoiets nu in zijn werk? Moet je een eigen server hebben? Hoe kom je als 2 teams samen?
1) Smg zijn vooral in de 2e/3e ronde heel belangrijk. Daarna loopt iedereen vaak met vorige wapens/armor rond en hebben de meeste SMG's geen zin meer. Op lagere ranks kun je met een UMP veel doen omdat die gasten toch niet terug schieten :'). Daarnaast is de p90 vrij goed, maar ook relatief duur. (famas/galil zijn goedkoper bijv.)

2)Deagle is niet meer zo 'belangrijk' als in 1.6. P250/fiveseven en tec9 kunnen nu enorm veel schade aanrichten en spelen makkelijker. Deagle is voor die paar personen die de insta-deags onder de knie hebben.

3)Wij spelen weinig 5v5's, maar wel queuen wel vaak met 5 man. Zoals eerder gezegd, join ts3.nehox.nl

Dat is de TS voor csgo spelend nederland. Door een server group te assignen op jezelf kun je je rank weergeven op ts, wat het zoeken van lotgenoten een stuk makkelijker maakt! Wees welkom!
pineapple23 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 15:32:
[...]

Ik krijg ook maar van een select groepje invites hoor 9 van de 10 keer moet ik eerst mensen een message sturen eer ik mee kan doen :+

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 16:22:

3)Wij spelen weinig 5v5's, maar wel queuen wel vaak met 5 man. Zoals eerder gezegd, join ts3.nehox.nl

Dat is de TS voor csgo spelend nederland. Door een server group te assignen op jezelf kun je je rank weergeven op ts, wat het zoeken van lotgenoten een stuk makkelijker maakt! Wees welkom!
Nehox best teamspeak server ever!!!

En eigenlijk is het nog een best leuk idee om weer eens een 5v5 te gaan doen hoor. Misschien een klein tweakers/nehox toernooitje?

steam: failsnail, Letterbox

• TheAnthonyNL
markdm schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 17:20:
[...]

Nehox best teamspeak server ever!!!

En eigenlijk is het nog een best leuk idee om weer eens een 5v5 te gaan doen hoor. Misschien een klein tweakers/nehox toernooitje?
Had ik dat niet eerder gevraagd vandaag :(....

Add me on Steam

[...]

2)Deagle is niet meer zo 'belangrijk' als in 1.6. P250/fiveseven en tec9 kunnen nu enorm veel schade aanrichten en spelen makkelijker. Deagle is voor die paar personen die de insta-deags onder de knie hebben.
Deagle vind ik best een leuk wapen voor de tweede ronde, meestal hebben de tegenstanders SMG's en die kan je op long range mooi met een deagle killen. Je moet dan inderdaad wel goede aim hebben en weten wanneer je opnieuw moet schieten (voor 100% accuracy), maar dat kan je mooi in DM leren.

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Brogala schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 19:19:
[...]

Deagle vind ik best een leuk wapen voor de tweede ronde, meestal hebben de tegenstanders SMG's en die kan je op long range mooi met een deagle killen. Je moet dan inderdaad wel goede aim hebben en weten wanneer je opnieuw moet schieten (voor 100% accuracy), maar dat kan je mooi in DM leren.
Haha dat policor zinnetje op t eind :D

• TheAnthonyNL
Ik vind dat die guardian missies gewoon een game mode moeten worden in de game ... gewoon lekker samen killen en gekilled worden:). Thanks wambam voor de leuke en hilarische RIP momenten.

Add me on Steam

TheAnthonyNL schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 20:48:
Ik vind dat die guardian missies gewoon een game mode moeten worden in de game ... gewoon lekker samen killen en gekilled worden:). Thanks wambam voor de leuke en hilarische RIP momenten.
Elke keer als we dood gingen.
ik: "Rip wambam"
jij: "En anthony"
Geweldig gelachen en was zeer gezellig.
Ik weer al wie ik uitnodig zodra ik ze moet doen :D

• TheAnthonyNL
wambamNL schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 20:53:
[...]

Elke keer als we dood gingen.
ik: "Rip wambam"
jij: "En anthony"
Geweldig gelachen en was zeer gezellig.
Ik weer al wie ik uitnodig zodra ik ze moet doen :D
Anywhere, Any time :D.

Add me on Steam

Behalve als je aan het werk bent :+
Toch leuk hoe ik een paar van die buggy spots vond op die eerste map :D

Ik moet nog steeds cobblestone wins halen, maar er zijn zoveel mensen die cobblestone niet kennen of de map niet willen spelen :-( Is één van mijn favoriete maps :D

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Jeetje, net eindelijk de missie gehaald (1 van de 2) waar je 1.000.000 moet verdienen.
Sinds gister ben ik na 118 wins, Master Guardian I geworden na 2 wins van 16-0 en 14-0. :P

Deze had ik net voor de gewone prijs op de markt gekocht. Ik kreeg eerder onverwacht een euro meer geboden op m'n vorige P2000 Amber Fade met een sticker, dus ik kocht nu maar weer één op de markt met stickers. Ik vind het er eigenlijk wel leuk uitzien zo. Soms maakt het wapens echt veel mooier vind ik.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zZL1EAF.png

...

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Voor alle mensen hier die destijds riepen dat men op lagere resoluties speelden omdat ze dat gewend waren uit 1.6.

https://www.reddit.com/r/...ove_when_pro_tournaments/

Lagere settings = hogere fps = lagere inputlag. Oftewel het beinvloed je speelstijl behoorlijk.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• TheAnthonyNL
Damienx2 schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 09:53:
Voor alle mensen hier die destijds riepen dat men op lagere resoluties speelden omdat ze dat gewend waren uit 1.6.

Lagere settings = hogere fps = lagere inputlag. Oftewel het beinvloed je speelstijl behoorlijk.
Haha allemaal mensen die lopen te klagen dat ze geen bepaald x fps krijgen ~_~ ... ikzelf heb rond 100~150 fps (smoke dropt het naar 75~90) en mij hoor je ook niet klagen. note: is op laptop.

Add me on Steam

• Eekhoornz0r
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-11 19:55
Damienx2 schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 09:53:

Maar als je een beetje fatsoenlijke pc hebt haal je gewoon ruim 200fps op 1080p met high settings

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Eekhoornz0r schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 11:27:
[...]

Maar als je een beetje fatsoenlijke pc hebt haal je gewoon ruim 200fps op 1080p met high settings
Klopt, maar dat is voor sommige niet voldoende. Zoals ook daar te lezen valt.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• Grim
Ik zet mijn max fps zelf lager, dan moet mijn CPU minder werk doen. :p

PS: Ik haal gewoon 300fps stabiel, dus dat maakt niks uit voor mij.
[...]
Dat is de TS voor csgo spelend nederland.
En een verdwaalde Belg. :+

[ Voor 40% gewijzigd door Grim op 11-07-2015 18:13 ]

• dylan_
NuCl3aR schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 18:12:
Ik zet mijn max fps zelf lager, dan moet mijn CPU minder werk doen. :p

PS: Ik haal gewoon 300fps stabiel, dus dat maakt niks uit voor mij.

[...]

En een verdwaalde Belg. :+
:D

Nederland <3 België
Vandaag wat mooie Deagle kills gemaakt :D Helaas die ronde niet gewonnen, laatste had 1 hp over...

[YouTube: https://youtu.be/acVvl7VqRao]

• dylan_
Brogala schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 19:39:
Vandaag wat mooie Deagle kills gemaakt :D Helaas die ronde niet gewonnen, laatste had 1 hp over...

[video]
Mooie shots :)
Thanks :) Vind wel dat ze er erg raar uitzien op 16 tick :P

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03:10
Voor alle CSGO spelers onder ons, ik ga donderdag voor het eerst streamen en ik open gelijk met een 24 uurs stream. Mijn rank is Supreme Master First Class en zou graag met wat tweakers willen spelen. Ik heb ook nog wel wat lagere accounts.

http://www.twitch.tv/supiie
http://steamcommunity.com/id/supiie

• pineapple23
Brogala schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 19:39:

[video]
vs laatste enemy had ik alleen van plek veranderd
pineapple23 schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 22:26:
[...]

vs laatste enemy had ik alleen van plek veranderd
Jup, dat zie ik ook. Probleem was dat ik niks hoorde omdat ik m'n sounds settings had aangepast. Ik kreeg dus van m'n teammates te horen dat hij boven me zat, ik dacht dat hij rechts van me zat...

En thnx voor de tip ;)

edit: en ik liep dus naar voren omdat ik dacht dat hij aan de linkerkant zat en ik hem wou ontwijken, toen bleek hij boven me te zitten :P

[ Voor 18% gewijzigd door Brogala op 11-07-2015 22:53 ]

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
lotfiej schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 21:46:
Voor alle CSGO spelers onder ons, ik ga donderdag voor het eerst streamen en ik open gelijk met een 24 uurs stream. Mijn rank is Supreme Master First Class en zou graag met wat tweakers willen spelen. Ik heb ook nog wel wat lagere accounts.

http://www.twitch.tv/supiie
http://steamcommunity.com/id/supiie
Ik heb je toegevoegd. Maar helaas ben ik maar DMG

steam: failsnail, Letterbox

• SublimnAll
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-05-2023
Brogala schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 22:27:
Ik moet nog steeds cobblestone wins halen, maar er zijn zoveel mensen die cobblestone niet kennen of de map niet willen spelen :-( Is één van mijn favoriete maps :D
Ik vind cobblestone wel leuk. Snap niet zo goed wat iedereen tegen die map heeft. Maar dat heb je van een Gold Nova II...
SublimnAll schreef op zondag 12 juli 2015 @ 09:30:
[...]

Ik vind cobblestone wel leuk. Snap niet zo goed wat iedereen tegen die map heeft. Maar dat heb je van een Gold Nova II...
Ranks hebben daar toch niks mee te maken :P

• Grim
Cobblestone is zeker een goede map. Iets wat de mensen niet kennen doen ze ook niet zo graag. ;)

EDIT: niet de bedoeling om terug een 4:3 vs whatever discussie op gang te brengen maar dit is allesbehalve de eerste keer dat zoiets gebeurd in pro matches

[ Voor 53% gewijzigd door Grim op 12-07-2015 11:17 ]

NuCl3aR schreef op zondag 12 juli 2015 @ 10:47:
Cobblestone is zeker een goede map. Iets wat de mensen niet kennen doen ze ook niet zo graag. ;)

EDIT: niet de bedoeling om terug een 4:3 vs whatever discussie op gang te brengen maar dit is allesbehalve de eerste keer dat zoiets gebeurd in pro matches

[video]
Hehehe, zag hem ook op Reddit. Ik speelde zelf 1280*960 stretched @ 144 hertz, nu probeer ik 1440*1080 stretched @ 120 hertz uit. 144 hertz lukt niet...

Ik heb het gevoel dat mijn insta headies best wel veel verbeterd zijn sinds ik (weer) naar 4:3 stretched ben geswitcht. Probleem is nu dat ik alleen iets raak met een p250/deagle en niks met een rifle.

• Grim
Brogala schreef op zondag 12 juli 2015 @ 11:26:
[...]
Ik heb het gevoel dat mijn insta headies best wel veel verbeterd zijn sinds ik (weer) naar 4:3 stretched ben geswitcht. Probleem is nu dat ik alleen iets raak met een p250/deagle en niks met een rifle.
Zoals ze hier zeggen: Het zit allemaal tussen uw twee oren. ;)

NuCl3aR schreef op zondag 12 juli 2015 @ 11:33:
[...]

Zoals ze hier zeggen: Het zit allemaal tussen uw twee oren. ;)
Met 4:3 stretched worden de player models wijder, dat verzin ik toch niet?

• pineapple23
Brogala schreef op zondag 12 juli 2015 @ 12:32:
[...]

Met 4:3 stretched worden de player models wijder, dat verzin ik toch niet?
Maar alles wordt wijder.
Pagina: 1 ... 136 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic