Ik heb er nu zo'n 23 uur speeltijd opzitten. Aan een boel dingen al wel gewend.. boel nog niet.
Mocht na rank 3 pas competitive spelen, heb er nu 5 gespeeld waarvan 4 gewonnen... eindigde wel vrijwel bij elke match bovenaan (tegen veel hogere ranks). Dus dat tikt wel aan volgens mij!
Smg's heb ik nog niet aangeraakt. Vroeger gebruikte ik wel eens een mp5, maar p90, ump etc. nooit! p90 zie ik nu wel veel voorbij komen trouwens.
Ik miste de "klassieke" colt aka m4a1... in het menu stond blijkbaar een soortgelijk wapen die ik moest omwisselen.. echter maar met 20 kogels. Vind het een heerlijk wapen maar kom toch echt die 10 kogels tekort bij een sproei tegen meerdere vijanden.
Deagle schiet heel anders, ook ontzettend wennen! Maar dat komt nog wel.
Wat ik écht mis, zoals eerder hier aangegeven: een vast clubje om lekker een potje mee te schieten. Hoe gaat zoiets nu in zijn werk? Moet je een eigen server hebben? Hoe kom je als 2 teams samen?
Ik zal nog even windows moeten installeren om een wat stabielere FPS te halen, want onder Mac OSx heb ik toch wel wat drops. Ook krijg ik mijn muis niet helemaal optimaal ingesteld.
Al met al: leuk spel, veel potentie.. denk dat ik me heel wat uren ga vermaken hiermee!