Wijze les die ik heb geleerd paar weken terug: Rank staat niet gelijk aan Skill ... of je het hier nou mee eens bent of niet. Een nieuwe rank staat niet gelijk aan dat je perse beter bent geworden in skill... daarom zie je ook vaak dat er mensen op lagere of hogere rank beter of slechter zijn.Brogala schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 10:24:
Gisteren DMG geworden. Of ik het verdien (hoi hmr) weet ik niet, maar ben er iig wel bij mee
Heb wel het probleem dat ik het ene potje alles raak en het potje daarna alles mis gaat...
Brogala schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 10:24:
Gisteren DMG geworden. Of ik het verdien (hoi hmr) weet ik niet, maar ben er iig wel bij mee
Heb wel het probleem dat ik het ene potje alles raak en het potje daarna alles mis gaat...
[ Voor 96% gewijzigd door hmr op 08-07-2015 10:28 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Waar kan je zien wanneer je skin drop krijgt ?MJN schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 08:18:
Heeft iemand anders ook problemen met het krijgen van de skin drops? In het begin kreeg ik iedere woensdagavond na het upranken een drop. Na 2 weken afwezigheid ivm vakantie heb ik er daarna nog maar 1 gehad. En nu zie ik al anderhalve week dat ik moet wachten tot "next week". Of heb ik niet voldoende geduld?
Als je Level 12 bent als profile rank, dan staat er aan rechterkant boven profile rank Level 13 + Bloodhound Drop ... of gewoon + Drop als je geen pass hebt.SmokingSig schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 10:30:
[...]
Waar kan je zien wanneer je skin drop krijgt ?
Ahja bedankt, was op level 9TheAnthonyNL schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 10:32:
[...]
Als je Level 12 bent als profile rank, dan staat er aan rechterkant boven profile rank Level 13 + Bloodhound Drop ... of gewoon + Drop als je geen pass hebt.
Welke?SmokingSig schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 10:33:
[...]
Ahja bedankt, was op level 9paarse AWP gekregen toen
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Sommige mensen spelen dan ook alleen met mensen die (veel) beter zijn dan zijzelf waardoor ze onterecht upranken. Als je dan een avondje gaat soloqueuen ben je je rank zo weer kwijt. Rank staat op de hogere ranks wel degelijk gelijk aan skill (>DMG). Het verschil tussen DMG-LEM is dan ook 100x groter dan Mg1-DMG.TheAnthonyNL schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 10:27:
[...]
Wijze les die ik heb geleerd paar weken terug: Rank staat niet gelijk aan Skill ... of je het hier nou mee eens bent of niet. Een nieuwe rank staat niet gelijk aan dat je perse beter bent geworden in skill... daarom zie je ook vaak dat er mensen op lagere of hogere rank beter of slechter zijn.
Weet ikTheAnthonyNL schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 10:27:
[...]
Wijze les die ik heb geleerd paar weken terug: Rank staat niet gelijk aan Skill ... of je het hier nou mee eens bent of niet. Een nieuwe rank staat niet gelijk aan dat je perse beter bent geworden in skill... daarom zie je ook vaak dat er mensen op lagere of hogere rank beter of slechter zijn.
Dat zal nooit gebeuren... maar met dat rare oostblokvolk tijdens soloquen snap ik wel dat je rank zo kwijt bent ja.pryth schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 10:38:
[...]
Sommige mensen spelen dan ook alleen met mensen die (veel) beter zijn dan zijzelf waardoor ze onterecht upranken. Als je dan een avondje gaat soloqueuen ben je je rank zo weer kwijt. Rank staat op de hogere ranks wel degelijk gelijk aan skill (>DMG). Het verschil tussen DMG-LEM is dan ook 100x groter dan Mg1-DMG.
Wat betreft de ene laatste regel... er zijn mensen hoger dan dmg die geen schot raak schieten...
"Waarom koop je een SIG"Brogala schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 10:41:
[...]
Weet ikMaar is toch leuk om DMG te zijn
Verder is mijn gamesense toch wel erg verbeterd de laatste tijd...
"Omdat me dat een leuk wapen leek"
*pompidom ik ga lekker met de bom in mijn handen een bombsite oprennen!*
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Als je je team kan carrien is er op soloqueue niet veel aan de hand. Als je afhankelijk bent van je Russische teammates kom je in de problemen ja. Daarom ben ik van mening als je tijdens soloqueue altijd hopeloos onderaan eindigt zit je verkeerd.TheAnthonyNL schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 10:44:
[...]
Dat zal nooit gebeuren... maar met dat rare oostblokvolk tijdens soloquen snap ik wel dat je rank zo kwijt bent ja.
Wat betreft de ene laatste regel... er zijn mensen hoger dan dmg die geen schot raak schieten...
Ik sta met m'n vaste team ook weleens onderaan, maar dat komt omdat ik in zulke games altijd op m'n spot blijf (we staan met twee op A, en er worden voetstappen op B gecalled, laat ik m'n teammate roteren en ik blijf hangen), daardoor sta ik soms 10-15 kills achter op de rest.
Ik ga natuurlijk niet in mijn eentje steeds keer op keer acen natuurlijk ... teamplay moet wel aanwezig zijn anders kan ik beter cod gaan spelen.pryth schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 11:13:
[...]
Als je je team kan carrien is er op soloqueue niet veel aan de hand. Als je afhankelijk bent van je Russische teammates kom je in de problemen ja. Daarom ben ik van mening als je tijdens soloqueue altijd hopeloos onderaan eindigt zit je verkeerd.
idd zonder team play ga je niet winnen hoe hard je ook carried.TheAnthonyNL schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 11:28:
[...]
Ik ga natuurlijk niet in mijn eentje steeds keer op keer acen natuurlijk ... teamplay moet wel aanwezig zijn anders kan ik beter cod gaan spelen.
Rip winnen, het komt gewoon niet op 1 man aan of je een pot verliest of wint.
Na wat (nog niet heel erg succesvol) betten en Steam tegoed sparen d.m.v. drops te verkopen heb ik al aardig wat leuke skins kunnen kopen, maar nu wil ik eens kijken of ik het voor elkaar krijg om genoeg geld bij elkaar te schrapen voor een leuke knife. Ik wil dus zelf geen enkele cent inbrengen. Dit wordt een uitdaging aangezien ik qua drops en betten het geluk van een aardappel heb, maar het is wel iets leuks om naar uit te kijken.
Iemand nog tips? Wellicht dat ik meer moet gaan ruilen, maar daar weet ik amper iets van af.
Iemand nog tips? Wellicht dat ik meer moet gaan ruilen, maar daar weet ik amper iets van af.
Sorry maar dit is echt de grootste onzin. je bent in dit spel zo afhankelijk van je team. als jij 3 russen in je team hebt die geen engels spreken, of een team met bijna geen mics, loop je altijd achter de feiten aan.pryth schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 10:38:
[...]
Sommige mensen spelen dan ook alleen met mensen die (veel) beter zijn dan zijzelf waardoor ze onterecht upranken. Als je dan een avondje gaat soloqueuen ben je je rank zo weer kwijt. Rank staat op de hogere ranks wel degelijk gelijk aan skill (>DMG). Het verschil tussen DMG-LEM is dan ook 100x groter dan Mg1-DMG.
probeer jij maar eens te carryen op mirage zonder info als je bijv B houdt en hun bijna elke ronde A overrompelen en je er pas achterkomt als de bom al zowat is geplant, have fun met rotaten kan je olofmeister zijn maar dat gaat hem niet worden.
ben er heilig van overtuigd dat een team met 5 DMGs met mics een team van 5 LEMS zonder mics compleet stompt, regardless of skill.
[ Voor 6% gewijzigd door Ambition88 op 08-07-2015 12:13 ]
Als je veel games hebt kun je ook trade cards 'minen' met behulp van dit tooltje: http://www.steamidlemaster.com/SublimnAll schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 12:11:
Na wat (nog niet heel erg succesvol) betten en Steam tegoed sparen d.m.v. drops te verkopen heb ik al aardig wat leuke skins kunnen kopen, maar nu wil ik eens kijken of ik het voor elkaar krijg om genoeg geld bij elkaar te schrapen voor een leuke knife. Ik wil dus zelf geen enkele cent inbrengen. Dit wordt een uitdaging aangezien ik qua drops en betten het geluk van een aardappel heb, maar het is wel iets leuks om naar uit te kijken.
Volkomen legit, je kan er geen ban van krijgen. Gemiddelde trade card is 0,6 tot 0,10 cent waard.
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Klopt. Maar bij mij staat er dus dat ik "reduced xp" krijg tot "next week". Vraag is wanneer het "next week" is. Dat stond er namelijk anderhalve week geleden ook al en heb bijna dagelijks gespeeld... Vanavond nog maar een keertje checken. En anders melden bij Steam ofzo. Vage shizzle.TheAnthonyNL schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 10:32:
[...]
Als je Level 12 bent als profile rank, dan staat er aan rechterkant boven profile rank Level 13 + Bloodhound Drop ... of gewoon + Drop als je geen pass hebt.
Denk niet dat Valve dit cool vind ofwel?e1ndbaas schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 12:36:
[...]
Als je veel games hebt kun je ook trade cards 'minen' met behulp van dit tooltje: http://www.steamidlemaster.com/
Volkomen legit, je kan er geen ban van krijgen. Gemiddelde trade card is 0,6 tot 0,10 cent waard.
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Het enige wat het tooltje doet is een game idlen. (drops krijg je random tijdens het spelen/aan hebben staan van games.)
Wat anders:
Vroeger (in 1.6) maakte ik veel gebruik van de CPL Gui. Ik zie dat dit in CSGO ook nog gewoon kan:
[video]YouTube: Change Your CSGO Look With Right GUI V3]
EDIT: note: All CS:GO GUIs temporarily not working because of csgo developers locked them. There is a chance that very soon I can post some more info about future of custom guis. Stay tuned
[ Voor 48% gewijzigd door dannbla op 08-07-2015 13:10 ]
WoW mEn, wie koopt die kaarten dan? Heb er ook echt weet ik veel hoeveel!e1ndbaas schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 12:58:
[...]
Het enige wat het tooltje doet is een game idlen. (drops krijg je random tijdens het spelen/aan hebben staan van games.)
Wat anders:
Vroeger (in 1.6) maakte ik veel gebruik van de CPL Gui. Ik zie dat dit in CSGO ook nog gewoon kan:
[video]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik zou graag een keer met wat mensen van GOT willen spelen
, zelf ben ik MGE.
http://steamcommunity.com/id/crab-
http://steamcommunity.com/id/crab-
[ Voor 4% gewijzigd door crab- op 08-07-2015 13:15 ]
Wanneer je rank up bent in profile rank en je hebt je drop gehad krijg je na x aantal xp de bonus niet meer daarna weer na x aantal xp krijg je dus reduced xp.MJN schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 12:47:
[...]
Klopt. Maar bij mij staat er dus dat ik "reduced xp" krijg tot "next week". Vraag is wanneer het "next week" is. Dat stond er namelijk anderhalve week geleden ook al en heb bijna dagelijks gespeeld... Vanavond nog maar een keertje checken. En anders melden bij Steam ofzo. Vage shizzle.
ik weet dat bijna niemand hier er zoveel heeft als ik ...hmr schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 13:07:
[...]
WoW mEn, wie koopt die kaarten dan? Heb er ook echt weet ik veel hoeveel!
Een teken dat je teveel op je aim speelt en minder met je hersens. Als je goed je posities pakt/smokes/flashes etc. al dat tactische gedoe ga je altijd kills halen omdat je een voordeel hebt op de enemy. Dan moet je echt de aim hebben van een dementerende parkinsonpatient wil je geen kills meer halen.Brogala schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 10:24:
Woensdag is reset-dag op csgo.
^Correct me if i'm wrong.
Steam: Grim
Haha Anthony, koning InventoryTheAnthonyNL schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 13:21:
[...]
ik weet dat bijna niemand hier er zoveel heeft als ik ...
AnthontoryNL
[ Voor 3% gewijzigd door dannbla op 08-07-2015 13:29 ]
Om nog maar te zwijgen over de nog te droppen kaartjes xD.e1ndbaas schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 13:28:
[...]
Haha Anthony, koning Inventory
AnthontoryNL
Anyway ... iemand intussen al een vette drop gehad van operation of?
Ik had er ook pagina's vol van, heb alles op de steam market gezet.hmr schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 13:07:
[...]
WoW mEn, wie koopt die kaarten dan? Heb er ook echt weet ik veel hoeveel!
En alles was in vrij vlotjes weg, en had zo weer een paar euro binnen (3-4 euro dacht ik.)
Er is een extension/addon voor google chrome genaamd "Steam inventory helper" met functies als "quick sell/ multi sell" kun je vrij snel al die kaarten op de steam market zetten.
Kan de kaarten laten staan, maar heb liever het geld.
Deze plugin laat met nieuwe update die vandaag komt float values zien in je eigen inventoryTheRecklezz schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:07:
[...]
Ik had er ook pagina's vol van, heb alles op de steam market gezet.
En alles was in vrij vlotjes weg, en had zo weer een paar euro binnen (3-4 euro dacht ik.)
Er is een extension/addon voor google chrome genaamd "Steam inventory helper" met functies als "quick sell/ multi sell" kun je vrij snel al die kaarten op de steam market zetten.
Kan de kaarten laten staan, maar heb liever het geld.
Nou ja, af en heb ik ook het gevoel dat ze echt wel raak zijn. Mijn crosshair placement is oké, dus meestal als ik een enemy tegenkom hoef ik alleen nog maar te klikken. Maar toch gaat dat de ene match goed en de andere match fout...NuCl3aR schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 13:28:
[...]
Een teken dat je teveel op je aim speelt en minder met je hersens. Als je goed je posities pakt/smokes/flashes etc. al dat tactische gedoe ga je altijd kills halen omdat je een voordeel hebt op de enemy. Dan moet je echt de aim hebben van een dementerende parkinsonpatient wil je geen kills meer halen.
[...]
Maar het klopt wel dat ik meer gericht ben op aim dan op hersens
edit: heb de laatste tijd ook wat leuke popflashes geleerd, daarmee al heel veel easy kills gemaakt.
[ Voor 5% gewijzigd door Brogala op 08-07-2015 15:00 ]
Heb niet zoveel games, maar ik ga het eens proberen. Thanks for de tipe1ndbaas schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 12:36:
Als je veel games hebt kun je ook trade cards 'minen' met behulp van dit tooltje: http://www.steamidlemaster.com/
Wat vinden jullie mooie knives? Ik vind vooral de butterfly knives cool maar die krengen zijn wel belachelijk duur zeg...
Huntsman en karambits vind ik wel vet. De karambits zijn alleen ook heel duur, een huntsman heb je volgens mij al voor 90 euro.SublimnAll schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:04:
[...]
Heb niet zoveel games, maar ik ga het eens proberen. Thanks for de tip![]()
Wat vinden jullie mooie knives? Ik vind vooral de butterfly knives cool maar die krengen zijn wel belachelijk duur zeg...
Alleen van je eigen inventory of ook van de persoon waar je mee trade? Dat zou wel interessant zijn namelijk..TheAnthonyNL schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:24:
[...]
Deze plugin laat met nieuwe update die vandaag komt float values zien in je eigen inventory.
Die wil ik wel aangaan! Maak ik een team en jij gaat met 4 Brogala's! Zullen we ff kijken wie er wint!Ambition88 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 12:11:
[...]
Sorry maar dit is echt de grootste onzin. je bent in dit spel zo afhankelijk van je team. als jij 3 russen in je team hebt die geen engels spreken, of een team met bijna geen mics, loop je altijd achter de feiten aan.
probeer jij maar eens te carryen op mirage zonder info als je bijv B houdt en hun bijna elke ronde A overrompelen en je er pas achterkomt als de bom al zowat is geplant, have fun met rotaten kan je olofmeister zijn maar dat gaat hem niet worden.
ben er heilig van overtuigd dat een team met 5 DMGs met mics een team van 5 LEMS zonder mics compleet stompt, regardless of skill.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Daarna zou ik ook wel een keertje willen spelen met 4 van mijn bud's tegen jou team zonder micshmr schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:18:
[...]
Die wil ik wel aangaan! Maak ik een team en jij gaat met 4 Brogala's! Zullen we ff kijken wie er wint!
Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.
Van andere ook natuurlijk.Broud schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:11:
[...]
Alleen van je eigen inventory of ook van de persoon waar je mee trade? Dat zou wel interessant zijn namelijk..
ben zelf supreme dus dat wordt een beetje lastig, en ontkennen dat je zonder mics/info een veel lastiger potje hebt vind ik struisvogel politiek maargoed, ieder zn mening hehmr schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:18:
[...]
Die wil ik wel aangaan! Maak ik een team en jij gaat met 4 Brogala's! Zullen we ff kijken wie er wint!
Al ben je global, met 4 brogala's ga je eraf...Ambition88 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:40:
[...]
ben zelf supreme dus dat wordt een beetje lastig, en ontkennen dat je zonder mics/info een veel lastiger potje hebt vind ik struisvogel politiek maargoed, ieder zn mening he
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Hmr weer zeer positief over de brogala skills...
Is vooral klote voor ulle team -> BOTS = minder punten voor je rank
[ Voor 9% gewijzigd door SmokingSig op 08-07-2015 18:02 ]
Hehe, we gingen een beetje trollen. Maar die 2 hadden we verloren toen ze nog geen bots hadden.
Het ligt er denk ik aan wat de samenstelling is. Ik ken iemand die zelf GN 3 of 4 is, maar geboost is naar MG II en misschien wel LE wordt zo. Hij speelt met een paar smurfs, waarvan één MG II is en zelf met zijn main SMFC is. Met 2 of 3 smurfs die op hun smurfaccount hoger ranked zijn, wordt die vijfde man makkelijk geboost. De meeste potjes staat hij (soms ook al met GN 3 / 4) hopeloos onderaan.Ambition88 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 12:11:
[...]
Sorry maar dit is echt de grootste onzin. je bent in dit spel zo afhankelijk van je team. als jij 3 russen in je team hebt die geen engels spreken, of een team met bijna geen mics, loop je altijd achter de feiten aan.
...
ja we hebben het wel over echte dmgs en geen gebooste shit he lijkt me logisch.
het verschil tussen bepaalde ranks is echt zwaar overrated, ja lems spelen misschien net wat slimmer, maar laten we nou niet doen alsof ze dmgs wel ffe van de mat vegen met onze ogen dicht en zonder info.
en zeker niet op zo een denigrerende toon als hmr heeft.
het verschil tussen bepaalde ranks is echt zwaar overrated, ja lems spelen misschien net wat slimmer, maar laten we nou niet doen alsof ze dmgs wel ffe van de mat vegen met onze ogen dicht en zonder info.
[ Voor 64% gewijzigd door Ambition88 op 08-07-2015 19:10 ]
Verwijderd
LOLAmbition88 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 19:08:
Waar heb je die headset gekocht?
I
Je geeft aan dat anderen kromme vergelijkingen maken volgens jou, echter ga je zelf ook kromme vergelijkingen maken? Zelfs op global zijn er goede globals maar ook vele slechte globals die rechtstreeks uit mge-dmg lijken te komen. Je kunt ranks niet gebruiken als skill indicator, eigenlijk helemaal niks, csgo en 'goed' zijn is van veel te veel factoren afhankelijk.Ambition88 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 19:08:
lol? dat is toch precies het punt wat ik aan het maken ben.. -.- er staat duidelijk dat het verschil in ranks ''overrated'' isScrtz schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 22:04:
I
[...]
Je geeft aan dat anderen kromme vergelijkingen maken volgens jou, echter ga je zelf ook kromme vergelijkingen maken? Zelfs op global zijn er goede globals maar ook vele slechte globals die rechtstreeks uit mge-dmg lijken te komen. Je kunt ranks niet gebruiken als skill indicator, eigenlijk helemaal niks, csgo en 'goed' zijn is van veel te veel factoren afhankelijk.
maarja nevermind.
[ Voor 7% gewijzigd door Ambition88 op 08-07-2015 22:11 ]
Ja zag het, had half gelezen, bedoeld voor de rest van de rankwhores in dit topic ^^Ambition88 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 22:08:
[...]
lol? dat is toch precies het punt wat ik aan het maken ben.. -.- er staat duidelijk dat het verschil in ranks ''overrated'' is
maarja nevermind.
Over je stukje van geen mic/info vind ik wel dat in csgo door de gedetailleerde en uitzoombare radar je al een stuk verder komt zonder info dan bijv in cs 1.6
Enemy spots, bomb spots etc, je ziet er vrijwel alles op waardoor ik iig vaak al weet zonder calls wanneer te roteren bijv. Als je ook kijkt waar je teammaten dood gaan weet je ook al voor de helft waar de enemy zich bevind.
ja true, alleen voor het zelfde geldt doen ze een A/B fake en weet je niet of je moet rotaten, of op T side iedereen doet maar wat echt frustrerend soms om games te verliezen waarvan je weet dat het ez game zou zijn.Scrtz schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 22:15:
[...]
Ja zag het, had half gelezen, bedoeld voor de rest van de rankwhores in dit topic ^^
Over je stukje van geen mic/info vind ik wel dat in csgo door de gedetailleerde en uitzoombare radar je al een stuk verder komt zonder info dan bijv in cs 1.6
Enemy spots, bomb spots etc, je ziet er vrijwel alles op waardoor ik iig vaak al weet zonder calls wanneer te roteren bijv. Als je ook kijkt waar je teammaten dood gaan weet je ook al voor de helft waar de enemy zich bevind.
sowieso snap ik niet waarom je geen mic zou hebben die dingen kosten nog geen 5 euries
nu we toch bezig zijn en aangezien het andere topic een beetje dood is.
ik ga een mechanisch toetsenbord kopen de CM quickfire TK twijfel alleen heel erg tussen red en brown switches, het is voornamelijk bedoeld voor CS:GO maarja ik speel ook andere spellen en typ ook best veel, ben bang dat red net wat te gevoelig is, care to share some thoughts?
[ Voor 16% gewijzigd door Ambition88 op 08-07-2015 22:33 ]
Of je komt gewoon even ScreaM (dreamhack final badge) tegen in MM! (Zn maten waren wat minder goed
)
[ Voor 8% gewijzigd door dannbla op 08-07-2015 22:35 ]
vet mane1ndbaas schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 22:34:
Of je komt gewoon even ScreaM tegen in MM! (Zn maten waren wat minder goed
[afbeelding]
Vet om tegen echte pro's te spelen! Ik speel de laatste tijd veel op een FFA HSOnly server waar ik ScreaM nu al 2x ben tegengekomene1ndbaas schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 22:34:
Of je komt gewoon even ScreaM (dreamhack final badge) tegen in MM! (Zn maten waren wat minder goed)
[afbeelding]
Verwijderd
Ik zou niet eens tegen pro's spelen,word telkens hard afgemaakt.e1ndbaas schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 22:34:
Of je komt gewoon even ScreaM (dreamhack final badge) tegen in MM! (Zn maten waren wat minder goed)
[afbeelding]
Verwijderd
joh?Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 23:13:
[...]
Ik zou niet eens tegen pro's spelen,word telkens hard afgemaakt.
Ik dacht dat Pro's altijd low sens spelen.
Maar als ik Scream zie ownen zie ik dat hij nauwelijks zijn muis beweegt.
(dus er is nog hoop voor me met high sens
)
(dus er is nog hoop voor me met high sens
Scream heeft 2.35 @ 400 dpi, ook niet heel erg hoog dus.RoaDHouse schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 00:49:
Ik dacht dat Pro's altijd low sens spelen.
(dus er is nog hoop voor me met high sens)
Tja je went aan beiden wel lijkt me, heb een keer op red getypt vond ze erg licht maar ik ben dan ook blacks gewend, echter zou ik die niet aanraden, vind ze persoonlijk net wat te zwaar.Ambition88 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 22:20:
[...]
ja true, alleen voor het zelfde geldt doen ze een A/B fake en weet je niet of je moet rotaten, of op T side iedereen doet maar wat echt frustrerend soms om games te verliezen waarvan je weet dat het ez game zou zijn.
sowieso snap ik niet waarom je geen mic zou hebben die dingen kosten nog geen 5 euries
ik ga een mechanisch toetsenbord kopen de CM quickfire TK twijfel alleen heel erg tussen red en brown switches, het is voornamelijk bedoeld voor CS:GO maarja ik speel ook andere spellen en typ ook best veel, ben bang dat red net wat te gevoelig is, care to share some thoughts?
Haha wel lache idd, zelf keer met gob b in team gekomen voor de rest eigenlijk nog geen pro's tegengekomen in MM.e1ndbaas schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 22:34:
[afbeelding]
Straks kan ik mijn nieuw keyboard met reds afhalen, ben benieuwdAmbition88 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 22:20:
[...]
ja true, alleen voor het zelfde geldt doen ze een A/B fake en weet je niet of je moet rotaten, of op T side iedereen doet maar wat echt frustrerend soms om games te verliezen waarvan je weet dat het ez game zou zijn.
Ben zelf blue switches gewend. Vind ik persoonlijk lekker relaxed.Scrtz schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 08:22:
[...]
Tja je went aan beiden wel lijkt me, heb een keer op red getypt vond ze erg licht maar ik ben dan ook blacks gewend, echter zou ik die niet aanraden, vind ze persoonlijk net wat te zwaar.
Maar heel veel mensen vinden blue te luidruchtig. Ok het maakt geluid maar vergeleken met clear switches (of green switches weet niet meer precies welke) zijn ze aardig stil. Kijk naar de eigenschappen van elke switch en kies degene die jou het meest aanspreekt. (Niet specifiek op jou gericht scrtz).
Gisteren iets heel vaags mee gemaakt. Meerdere mensen zeggen mij geinvite te hebben maar ik heb geen enkele invite gekregen op steam. En ik er maar van uit gaan dat niemand met mij wilt spelen
Steam: Ryada.
Verwijderd
Ik heb een keer een AWP Pink DDPAT field tested gekregen á €14 en een FN Deagle Rising Storm á €26.TheAnthonyNL schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 13:31:
[...]
Anyway ... iemand intussen al een vette drop gehad van operation of?
Dus ja, voor mij was de Operation een goeie investering, heb ook wel veel mazzel gehad moet ik zeggen.
Daarnaast had ik in het begin al m'n geld eruit met de Falchion case drops, in het begin waren die nog zo'n €3 waard.
Hoogste wat ik kreeg was dan een autosniper kimo voor 80 cent ~_~... gaben hates me...Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 08:45:
[...]
Ik heb een keer een AWP Pink DDPAT field tested gekregen á €14 en een FN Deagle Rising Storm á €26.
Dus ja, voor mij was de Operation een goeie investering, heb ook wel veel mazzel gehad moet ik zeggen.
Daarnaast had ik in het begin al m'n geld eruit met de Falchion case drops, in het begin waren die nog zo'n €3 waard.
SameVerwijderd schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 08:45:
[...]
Ik heb een keer een AWP Pink DDPAT field tested
Het hoogste van mij was een Galil Cerberus FN die toen 30 euro was.TheAnthonyNL schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 08:49:
[...]
Hoogste wat ik kreeg was dan een autosniper kimo voor 80 cent ~_~... gaben hates me...
Steam herstarten en dan is het opgelost ... (kan zijn dat er nog een game op de achtergrond draaide of dat steam bugged was.wambamNL schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 08:38:
[...]
Gisteren iets heel vaags mee gemaakt. Meerdere mensen zeggen mij geinvite te hebben maar ik heb geen enkele invite gekregen op steam. En ik er maar van uit gaan dat niemand met mij wilt spelen
En wij maar denken dat je niet met ons mee wilde spelenwambamNL schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 08:38:
[...]
Ben zelf blue switches gewend. Vind ik persoonlijk lekker relaxed.
Maar heel veel mensen vinden blue te luidruchtig. Ok het maakt geluid maar vergeleken met clear switches (of green switches weet niet meer precies welke) zijn ze aardig stil. Kijk naar de eigenschappen van elke switch en kies degene die jou het meest aanspreekt. (Niet specifiek op jou gericht scrtz).
Was uiteindelijk maar LoL gaan spelen maar moest zeggen dat ik me vergeugd had op een potje csgo. En had geen game op de achtergrond draaien. Denk dat steam bigged was, vriend van me stond op offline maar kon gewoon praten met mij dus steam plzz.TheAnthonyNL schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 08:57:
[...]
Steam herstarten en dan is het opgelost ... (kan zijn dat er nog een game op de achtergrond draaide of dat steam bugged was.
Nu moet je niet boos op mij worden. Als ik achter mn pc zit en ik krijg een invite zeg ik altijd iets als ik niet kan spelen. Als ik niks zeg zit ik 9 vd 10 keer niet achter mn pc. (Of ben ik film aan het kijken en dan staat al het geluid op de film na uit)HamburgerHenk schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 09:19:
[...]
En wij maar denken dat je niet met ons mee wilde spelen
Precies dit ... alleen heb ik dan soms nog dat ik aan het werk ben als programmeur...wambamNL schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 09:32:
[...]
Nu moet je niet boos op mij worden. Als ik achter mn pc zit en ik krijg een invite zeg ik altijd iets als ik niet kan spelen. Als ik niks zeg zit ik 9 vd 10 keer niet achter mn pc. (Of ben ik film aan het kijken en dan staat al het geluid op de film na uit)
Iedereen weet dat:
Zelfde als bij gamers : FOCUS FOCUS FOCUS, PRACTICE PRACTICE PRACTICE, EAT GAME SLEEP REPEAT !!!
[ Voor 9% gewijzigd door TheAnthonyNL op 09-07-2015 09:58 ]
Haha yup i know the feel.TheAnthonyNL schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 09:56:
[...]
Precies dit ... alleen heb ik dan soms nog dat ik aan het werk ben...
En iedereen weet dat:
[afbeelding]
heb dan ook steam van mn werk pc afgehaald juist om die reden.
Oh daarom kan ik niet met jou chattenwambamNL schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 09:58:
[...]
Haha yup i know the feel.
heb dan ook steam van mn werk pc afgehaald juist om die reden.
Sorry
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=SlCRfTmBSGs]TheAnthonyNL schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 09:56:
[...]
Zelfde als bij gamers : PRACTICE PRACTICE PRACTICE
Verwijderd
Ben in ieder geval blij dat ik geen silver meer ben. Ben nu GN2 maar het niveau van overige spelers valt nog wel 'ns tegen. Slechte gun skills tot daar aan toe maar het ergste is echt de slechte communicatie.
Het gebeurt te vaak dat iemand bij A een vijand tegenkomt, dan keihard "It's A, it's A!" begint te schreeuwen zodat het hele team roteert waardoor ik in m'n eentje bij B kom te staan terwijl er drie man met de bom aan komt zeilen
Mensen zouden 'ns voor de gein pro-matches moeten kijken om basis termen zoals rotate, exit frag etc. te begrijpen. Voor mij heeft het kijken van pro matches echt geholpen met algemene game kennis.
Het gebeurt te vaak dat iemand bij A een vijand tegenkomt, dan keihard "It's A, it's A!" begint te schreeuwen zodat het hele team roteert waardoor ik in m'n eentje bij B kom te staan terwijl er drie man met de bom aan komt zeilen
Mensen zouden 'ns voor de gein pro-matches moeten kijken om basis termen zoals rotate, exit frag etc. te begrijpen. Voor mij heeft het kijken van pro matches echt geholpen met algemene game kennis.
Gisteravond weer drama zeg. Potje Nuke MM, opzich leuke gasten in et team op 1 Rus na. Als CT de eerste verloren en die kerel flipt helemaal en gaat teamkills maken en speelt gewoon helemaal niet meer. Potje was dus vrij snel verziekt. Het hele potje met de T side zitten ouwehoeren en wat knife rounds gedaan om nog een beetje leuk potje te hebben. Die kerel is in ieder geval door 9 man gereport, hopen dat er wat mee gedaan word.
Zojuist ook mijn Kara CW getrade met ongeveer 90 euro winst (Bayo doppler en Stat Vulcan) , nu weer op zoek naar een mooie M9 denk
Zojuist ook mijn Kara CW getrade met ongeveer 90 euro winst (Bayo doppler en Stat Vulcan) , nu weer op zoek naar een mooie M9 denk
Dat is nu eenmaal het Nova 2 niveau, en zul je daarboven ook nog geregeld tegenkomen. Zeker als je met randoms speelt.Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 11:21:
Nog iemand zin om mee te gaan naar x-life? We hebben nog 1 voor een team nodig, maar het zou natuurlijk veel leuker zijn om met 2 te gaan. Als we daar met een groepje naartoe gaan wordt het wel leuk!!!
Dus iedereen, hmr, noobies, grim, eindbaas, Yuri, Dutch, teupje, Anthony, terranova of wie dan ook meedoen!!!
Dus iedereen, hmr, noobies, grim, eindbaas, Yuri, Dutch, teupje, Anthony, terranova of wie dan ook meedoen!!!
[ Voor 6% gewijzigd door markdm op 09-07-2015 12:26 ]
Heb je iets meer info? Ik heb het gezien wat je gepost had maar heb geen zin om weer terug te zoekenmarkdm schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 12:25:
Nog iemand zin om mee te gaan naar x-life? We hebben nog 1 voor een team nodig, maar het zou natuurlijk veel leuker zijn om met 2 te gaan. Als we daar met een groepje naartoe gaan wordt het wel leuk!!!
Waar vind je in gods naam mensen die ff 90 euro overpayen op een Kara CWteupje schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 11:37:
Gisteravond weer drama zeg. Potje Nuke MM, opzich leuke gasten in et team op 1 Rus na. Als CT de eerste verloren en die kerel flipt helemaal en gaat teamkills maken en speelt gewoon helemaal niet meer. Potje was dus vrij snel verziekt. Het hele potje met de T side zitten ouwehoeren en wat knife rounds gedaan om nog een beetje leuk potje te hebben. Die kerel is in ieder geval door 9 man gereport, hopen dat er wat mee gedaan word.
Haha geen idee, hij stuurde offer op lounge, ik zei stuur maar tradeoffer. En verdomd...xeroamd schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 12:36:
[...]
Waar vind je in gods naam mensen die ff 90 euro overpayen op een Kara CW
x life. weereens een old style lan ipv de luxe lan waar ik meestal heenga. Het is echt dichtbij wat mij betreft vanuit de achterhoek. Helaas heb ik dan al wat en ik vermoed dat je het met een Nova 1 niet ver gaat redden.
Maybe next time.
Maybe next time.
stuck in Silver Hell
Ik zat er inderdaad over na t denken ja, lijkt me opzich wel lache.markdm schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 12:25:
Vriend van me pakte gisteren even 910$ aan skins met csgo jackpot, jammer dat die mij dan geen knife doneert
Wat voor info heb je nodig?teupje schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 12:36:
[...]
Heb je iets meer info? Ik heb het gezien wat je gepost had maar heb geen zin om weer terug te zoeken
Ik ben met fail namelijk bezig om mensen te zoeken.
Ik moet nog kijken of ik dan uberhaupt wel kan ...markdm schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 12:25:
La maarwambamNL schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 13:09:
[...]
Wat voor info heb je nodig?
Ik ben met fail namelijk bezig om mensen te zoeken.
Zag het linkje in het bericht later.
Ik kan sowieso 29 niet, heb vrijgezellenfeest, dus dan zal 30 ook wel niks worden.
Ah op die manier xd.teupje schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 13:37:
[...]
La maar
Zag het linkje in het bericht later.
Ik kan sowieso 29 niet, heb vrijgezellenfeest, dus dan zal 30 ook wel niks worden.
Doe gewoon het feest op de lan party
Denk niet dat de rest het kan waarderen hahawambamNL schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 13:43:
[...]
Ah op die manier xd.
Doe gewoon het feest op de lan partyproblem solved.
Is er ook iemand die al met een ZowieZA heeft gespeeld.
http://www.zowiegear.com/index.php?i=news&p=63
Lijkt me wel een goede muis voor CS.
Ben sowieso wel benieuwd naar mensen hun ervaringen met zowie gear. Zit namelijk naar hun muizen te kijken als opvolger van mijn Deathadder.RoaDHouse schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 13:59:
Ik zou zo graag weer een intelli 1.1 muis willen hebben, niks geen verstelbaar dpi, gewichtjes etc. etc.
Ontelbaar veel headshots uitgedeeld met dat ding!
Op aliexpress staat er 1 voor $27.. denk dat ik ervoor ga.. of kent iemand nog een Nederlandse webshop die ze verkoopt?
Ontelbaar veel headshots uitgedeeld met dat ding!
Op aliexpress staat er 1 voor $27.. denk dat ik ervoor ga.. of kent iemand nog een Nederlandse webshop die ze verkoopt?
Zie mijn review op tweakersxeroamd schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 14:33:
[...]
Ben sowieso wel benieuwd naar mensen hun ervaringen met zowie gear. Zit namelijk naar hun muizen te kijken als opvolger van mijn Deathadder.
productreview: Zowie EC2 eVo CL review door hmr
[ Voor 17% gewijzigd door hmr op 09-07-2015 15:17 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
En waarom is dat een goede muis voor cs ?RoaDHouse schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 13:59:
Omdat er een 3310 sensor inzit en een nieuwe vorm heeft (vergelijkbaar met de Zowie FK) maar dan met een iets hogere achterkant.SmokingSig schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 15:12:
[...]
En waarom is dat een goede muis voor cs ?
Zelf heb ik de ZowieFK/FK1 gehad en dat beviel niet echt goed mede door de huano switches. De nieuwe ZA versies hebben ook huano switches maar deze hebben minder weerstand.
Dus ik was benieuwd of iemand al speel uren had met de nieuwe ZA.
Kortgeleden heeft een maatje van me een FN M9 Bayonet Marble Fade unboxed en wil deze verkopen. Aangezien hij niet zo bekend is op tweakers heeft hij mij gevraagd om de knife voor hem te verkopen, de trade zal dan ook geheel via mij verlopen.
Een paar (thumbnail) screenshots:

Bovenstaande screenshots zijn even snel gemaakt. Op verzoek kunnen er betere gemaakt worden.
Qua prijs hoopt hij rond de 400~450 euro te zitten. Biedingen zijn natuurlijk welkom
De knife is vanaf overmorgen (11 juli) tradeable.
Link naar het steamaccount van mijn maatje (die hem nu dus nog in zijn inventory heeft): http://steamcommunity.com/id/reflex1992/inventory/
Stuur me gerust een DM voor vragen, opmerkingen of biedingen.

Bovenstaande screenshots zijn even snel gemaakt. Op verzoek kunnen er betere gemaakt worden.
Qua prijs hoopt hij rond de 400~450 euro te zitten. Biedingen zijn natuurlijk welkom
Link naar het steamaccount van mijn maatje (die hem nu dus nog in zijn inventory heeft): http://steamcommunity.com/id/reflex1992/inventory/
[ Voor 20% gewijzigd door Junia op 09-07-2015 16:03 ]
In before andere trolls:Junia schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 16:02:
Kortgeleden heeft een maatje van me een FN M9 Bayonet Marble Fade unboxed en wil deze verkopen. Aangezien hij niet zo bekend is op tweakers heeft hij mij gevraagd om de knife voor hem te verkopen, de trade zal dan ook geheel via mij verlopen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Qua prijs hoopt hij rond de 400~450 euro te zitten. Biedingen zijn natuurlijk welkomDe knife is vanaf overmorgen (11 juli) tradeable.
Ik bied 100,-
Serieuze noot: ik denk niet dat we dit forum moeten gebruiken om skins voor echt geld te verkopen.. Weet geeneens of dat eigenlijk wel de bedoeling is..
Wel mooi ding!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Kleine update... Gisteren dan toch eindelijk weer een drop gekregen. Helaas slechts een FT SCAR-20 Army Sheen (had eerder al een FN als drop gekregen van die skin). Tot nu toe alleen maar crap drops... En dan lees ik hier over al die mensen die dope shit krijgen. Kom op Gaben. Ik wil ook.MJN schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 12:47:
[...]
Klopt. Maar bij mij staat er dus dat ik "reduced xp" krijg tot "next week". Vraag is wanneer het "next week" is. Dat stond er namelijk anderhalve week geleden ook al en heb bijna dagelijks gespeeld... Vanavond nog maar een keertje checken. En anders melden bij Steam ofzo. Vage shizzle.
PS: ik zou je vakantie dus maar annuleren, want dat kost je skins.
Juist wel man, zou flex zijn, tenminste mensen die meer te vertrouwen zijnhmr schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 16:19:
[...]
In before andere trolls:
Ik bied 100,-
Serieuze noot: ik denk niet dat we dit forum moeten gebruiken om skins voor echt geld te verkopen.. Weet geeneens of dat eigenlijk wel de bedoeling is..
Wel mooi ding!
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic