Op mijn macbook pro (2013) heb ik 20% meer fps in windows.mklkhanou schreef op maandag 06 juli 2015 @ 14:46:
Vraagje hier, ik heb momenteel een systeem met de volgende specs:
i5 650 3.2ghz
4GB DDR3 ram
gtx 660 SC
Draai momenteel Yosemite (hackintosch) vanwege een aantal applicaties die mijn vriendin voor school moet draaien. Ik heb hier zelf absoluut geen problemen mee, echter wil ik het gamen weer gaan oppaken.
Cs:go is er ook voor mac dus ik dacht: hé ideaal!
Ik tik makkelijk de 200fps aan als ik tegen een muur aankijk of iets dergelijks, maar zodra er wat models in beeld zijn, een paar lijken en wat actie dan dropt íe al gauw naar de 65-75 fps.
Zal dit aanzienlijk beter zijn onder windows? Of kan iemand met soortgelijke specs bevestigen dat meer haalbaar is of dat ik het met die drops moet doen? Alle settings staan op hun laagst btw..
Los daarvan, heb ik een PC met een i5, 8gb ram en een gtx 560, waar ik ook minder dan 65-75 fps haal als er meerdere mensen in beeld zijn.
Ik heb zelf al zitten kijken naar een upgrade, want ik verlies wel erg veel 1on1's omdat het gewoon ruk is om met 55fps hoofdjes te zoeken. Maar dan moet je denken aan minimaal €230 voor een nieuwe videokaart.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)