Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Robber, Noobies, Merijn, Hmr, Dery (als dery naar tactics luistert en niet stoned/dronken is) lijkt me wel leukiLikeNoobies schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:25:
[...]
Voor deze wil ik me ook nog wel aanmelden!
Of Scrtz en eindbaas etc, maar dat is weer een niveautje hoger!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
en noobies niet weer eten aan het bestellen is tijdens de match hehehmr schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:26:
[...]
Robber, Noobies, Merijn, Hmr, Dery (als dery naar tactics luistert en niet stoned/dronken is) lijkt me wel leuk
Jonge, ik bestel mijn eten altijd voor de pot! Men wil dat ik alsnog meespeel en ik vind dat prima. Wel een lekker kapsalonnetje erbij!therobber schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:58:
[...]
en noobies niet weer eten aan het bestellen is tijdens de match hehe
pineapple23 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:48:
Laatst met Merijn op DMG / Legendary Eagle niveau meegespeeld. Moet zeggen dat je echt weinig verschil zit tussen die ranks tot en met global.
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Qua aim valt het verschil redelijk mee, grootsre verschil zit hem in gamesense en daar ontbreekt het nogal wel eens aan op mge dmg niveau. Bijvoorbeeld season we winnen pistol ronden en we rushen mid op geen nadestack ok. Rushen naar ct spawn maken 2 kills en lopen op die manier b op en 1 team maat ging naar a (was de enige random) komen de overige 3 a op rushen en gaan daar even naar de bom zoeken -.-pineapple23 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:48:
Laatst met Merijn op DMG / Legendary Eagle niveau meegespeeld. Moet zeggen dat je echt weinig verschil zit tussen die ranks tot en met global.
Steam: Ryada.
Je vergeet nog een quote :hmr schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:02:
Quotes van het weekend...
ik: "Waarom koop je in godsnaam een SSG als je er niet mee kan schieten?"
anoniem: "Omdat het me een leuk wapen leek..."
ik: "Waarom koop je een scout op jouw positie"
anoniem: "Ik wilde wat gaan oefenen met het wapen"
ik: "Waarom loop je met je knife een niet geclearede bombspot op en check je geen hoeken?"
anoniem: "Ik gokte erop dat het vrij was"
Heb toch weer veel leuke potjes gespeeld dit weekend, alleen merk wel dat ik beetje klaar ben met dit soort dingen.. MG(E)'s zijn op dit moment gewoon vrij random en ik merk dat ik niet ga upranken als dit soort gebeurtenissen plaatsvinden. Op twee potjes na dit weekend, schoot ik behoorlijk raak. Bah dat ene potje met eindbaas begon echt intens slecht.. eindigde nog prima..
Misschien toch maar mijn smurf houden voor games met te grote verschillen in ranks! En vanaf nu met mijn mijn gaan voor LEM of Supreme!
anoniem: hij zit boven op je
ik: i know *dead*
Ik kom niet meer bij rofl...
Also ik ben gisteren upranked naar mg2 in een potje tegen 4 bots (4 mensen werden kicked) en 1 dude welke nog een try-hard tegen ons probeerde. man man man wat hebben we gelachen met die p90 rushes hahaha.
@wambam
CoD spelen nadat je cs:go hebt gedaan is pas leuk want je aimt precies zoals in csgo aka ez kills.
@hmr
een team starten vergt veel tijd van iedereen he ...
Advanced warfare met 90 fps en drops naar 60 ondanks dat ik 2 r9 290 in crossfire run? Speelt niet heel fijn en de movement is daar heel **** om tegen te aimen. Kwam van een koude kermis thuis. Maarja wel hard gelachen om op lvl 1 bovenaan te staanTheAnthonyNL schreef op maandag 06 juli 2015 @ 12:38:
[...]
Je vergeet nog een quote :
[...]
Ik kom niet meer bij rofl...
Also ik ben gisteren upranked naar mg2 in een potje tegen 4 bots (4 mensen werden kicked) en 1 dude welke nog een try-hard tegen ons probeerde. man man man wat hebben we gelachen met die p90 rushes hahaha.
@wambam
CoD spelen nadat je cs:go hebt gedaan is pas leuk want je aimt precies zoals in csgo aka ez kills.
@hmr
een team starten vergt veel tijd van iedereen he ...
hahaha callen dat er bij je teamgenoot een terrorist op z'n voorhoofd aan het bunnyhoppen is. Zoiets kan alleen wanneer ik met tweakers speelTheAnthonyNL schreef op maandag 06 juli 2015 @ 12:38:
Je vergeet nog een quote :
Was ook gewoon lucky jump van heme1ndbaas schreef op maandag 06 juli 2015 @ 12:43:
[...]
hahaha callen dat er bij je teamgenoot een terrorist op z'n voorhoofd aan het bunnyhoppen is. Zoiets kan alleen wanneer ik met tweakers speel
Altijd weer die duitsershmr schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:47:
[...]
MIX LF PCW, 5on5 HIGH/MID Skilled, have server, MR 12/ NO GERMANS
Toch had het wel z'n charme dat IRC voor practice wars en dan op zo'n ladder echte wars te spelen(clanbase e.d.).
Al had ik toen ook maar eens zoveel tijd moeten steken als nu op CS:GO dan kon ik wel wat hoger spelen dan mid/low
En failsnail weer eens niethmr schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:26:
[...]
Robber, Noobies, Merijn, Hmr, Dery (als dery naar tactics luistert en niet stoned/dronken is) lijkt me wel leuk
Nou, er zit echt een enorm verschil tussen hoor. Zowel qua aim als qua gamesens.pineapple23 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:48:
Dat is knap omdat?SmokingSig schreef op maandag 06 juli 2015 @ 13:10:
Spelen er mensen op Faceit ? best knap
is ook eerlijk
en offcourse knife ronde e.d. like the old days
oja en servers ijn 128 tick
[ Voor 13% gewijzigd door SmokingSig op 06-07-2015 13:14 ]
Je weet nooit of ze het wel of niet door hebben ...e1ndbaas schreef op maandag 06 juli 2015 @ 12:43:
[...]
hahaha callen dat er bij je teamgenoot een terrorist op z'n voorhoofd aan het bunnyhoppen is. Zoiets kan alleen wanneer ik met tweakers speel
Die andere global is wel lekker toxic, lel! Ik speel overigens graag meer potten mee met jouw vrinden e1ndbaas.
[ Voor 7% gewijzigd door hmr op 06-07-2015 13:24 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verschil in aim is relatief minder dan het verschil in aim van gn - dmgmarkdm schreef op maandag 06 juli 2015 @ 13:11:
[...]
En failsnail weer eens niet
[...]
Nou, er zit echt een enorm verschil tussen hoor. Zowel qua aim als qua gamesens.
Waarom zijn zij dan niet global? :^)pineapple23 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:48:
Als je zoiets denkt moet je toch echt goed je ogen open doen / begrijpen wat gamesense is, want ik speel vaak genoeg met DMG/LE maten en die spelen echt even efficient als een aardappel op een fiets.
Wat zien jullie kwa verschil tussen DMG/LE en SMFC/GE players. Waar gaan mensen vaak in de fout als DMG'er?
i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q
keer match gedaan op faceit viel niet tegen hoor alleen dat de ranks fu zijn heheSmokingSig schreef op maandag 06 juli 2015 @ 13:10:
Spelen er mensen op Faceit ? best knap
Clan maken?hmr schreef op maandag 06 juli 2015 @ 13:17:
[...]
Die andere global is wel lekker toxic, lel! Ik speel overigens graag meer potten mee met jouw vrinden e1ndbaas.
Ik vind helmaal mooiDjmaddox schreef op maandag 06 juli 2015 @ 13:20:
[...]
Als je zoiets denkt moet je toch echt goed je ogen open doen / begrijpen wat gamesense is, want ik speel vaak genoeg met DMG/LE maten en die spelen echt even efficient als een aardappel op een fiets.
Yes, KLEN PLEZ!e1ndbaas schreef op maandag 06 juli 2015 @ 13:33:
[...]
Clan maken?
[...]
Ik vind helmaal mooi
[afbeelding]
-=[EliTe$nIpErSzZ]=-HmR^[trial]---
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ah, de goede oude tijd. Je mist nog een paar willekeurig geplaatste sterretjeshmr schreef op maandag 06 juli 2015 @ 13:35:
[...]
Yes, KLEN PLEZ!
Verwijderd
haha nee, jij speelde gewoon brak man! Nee het grootste verschil tussen global en dmg/le is gewoon de tactics/teamwork. Fraggen lukt wel, maar het al oude gamesense is gewoon brak op mijn niveau.pineapple23 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:48:
HOPPAhmr schreef op maandag 06 juli 2015 @ 13:35:
[...]
Yes, KLEN PLEZ!
Verwijderd
Pop invite dan, ik kan 40 noscopes maken in een match op rust. 1v1 me bruh.
edit: Zo zie je ook dat veel dmg's op le/lem best meekomen met schieten, maar zodra ze ook maar iets samenwerken als tegenstander of goeie spots pakken, dat ze gelijk niks meer kunnen. (mijzelf including)
Dat is het verschil imho. En ja, natuurlijk kunnen mensen die na 800u global hebben gehaald en nu op 2000u zitten beter schieten, dat hoop ik tenminste. Maar echt mis schieten gebeurt niet veel meer op le.
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2015 13:46 ]
invites doneVerwijderd schreef op maandag 06 juli 2015 @ 13:44:
[...]
Pop invite dan, ik kan 40 noscopes maken in een match op rust. 1v1 me bruh.
edit: Zo zie je ook dat veel dmg's op le/lem best meekomen met schieten, maar zodra ze ook maar iets samenwerken als tegenstander of goeie spots pakken, dat ze gelijk niks meer kunnen. (mijzelf including)
Dat is het verschil imho. En ja, natuurlijk kunnen mensen die na 800u global hebben gehaald en nu op 2000u zitten beter schieten, dat hoop ik tenminste. Maar echt mis schieten gebeurt niet veel meer op le.
dit.Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2015 @ 13:44:
[...]
maar zodra ze ook maar iets samenwerken of goeie spots pakken, dat ze gelijk niks meer kunnen.
[ Voor 3% gewijzigd door dannbla op 06-07-2015 13:54 ]
Verwijderd
Verwijderd
Wij hadden bijv. van de week een match op mirage, waar ze 2 autosnipers (een b apps) en eentje onder een 1way smoke bij CT a site, we konden heemaal niks meer. Nog steeds kan ik niet verzinnen hoe we die match hadden moeten winnen. Want na 3/4 rondes hadden we af en toe wel een keer die auto's stuk, maar hadden ze alsnog genoeg geld voor meer auto's. RIP mirage
dat was een RIP missie idd.Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2015 @ 13:55:
[...]
Wij hadden bijv. van de week een match op mirage, waar ze 2 autosnipers (een b apps) en eentje onder een 1way smoke bij CT a site, we konden heemaal niks meer. Nog steeds kan ik niet verzinnen hoe we die match hadden moeten winnen. Want na 3/4 rondes hadden we af en toe wel een keer die auto's stuk, maar hadden ze alsnog genoeg geld voor meer auto's. RIP mirage
Maar autosniper is miss wel een n00b gun maar je ziet we konden er helemaal niks tegen doen.
soms hadden ze er zelfs 3
Alleen die autosniper op MID was te pakken met AWP omdat we eerder waren
Verwijderd
Ja, die hadden we af en toe. Maar dan alsnog kon je geen kant op omdat er 1 op b en a stond.therobber schreef op maandag 06 juli 2015 @ 13:59:
[...]
dat was een RIP missie idd.
Maar autosniper is miss wel een n00b gun maar je ziet we konden er helemaal niks tegen doen.
Alleen die autosniper op MID was te pakken met AWP omdat we eerder waren
Verwijderd
Probleem zijnde dat die auto naar beide entry's keek, en daar achter 1way smoke stond. Je kon m eigenlijk niet flashen want hij spamde gewoon door, en had altijd tenminste wel 1 iemand deaud.TheAnthonyNL schreef op maandag 06 juli 2015 @ 14:01:
Ik weet dat je toevallig auto's kan counteren met veel flashes / smokes. Maar ik heb laatste tijd vaak dat ik flash gooi en tegenstander niet eens blind is ... \~_~/
RIP ...Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2015 @ 14:02:
[...]
Probleem zijnde dat die auto naar beide entry's keek, en daar achter 1way smoke stond. Je kon m eigenlijk niet flashen want hij spamde gewoon door, en had altijd tenminste wel 1 iemand deaud.
Verwijderd
Ja, dat was het probleem met CT side beginnen, we konden op 13 rondes niks meer doen. Toen konden zij gewoon mooi van 9-6 terug naar 16-13.
Ik speelde inderdaad brak, kon niet eens normaal communiceren omdat me vriendin al op 1 oor lag.Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2015 @ 13:42:
[...]
haha nee, jij speelde gewoon brak man! Nee het grootste verschil tussen global en dmg/le is gewoon de tactics/teamwork. Fraggen lukt wel, maar het al oude gamesense is gewoon brak op mijn niveau.
Teamwork gaat sowieso lastig op matchmaking met die russen ;p
Verwijderd
Hmhm, ik heb jou potjes gespecced waar je veel beter speelde, maar je was nu echt aan het whiffen haha.pineapple23 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 14:09:
[...]
Ik speelde inderdaad brak, kon niet eens normaal communiceren omdat me vriendin al op 1 oor lag.
Teamwork gaat sowieso lastig op matchmaking met die russen ;p
Heb je demo nog??? Als je die terugkijkt kan je er misschien iets van leren over hoe jullie het volgende keer kunnen doen (als ct met auto).Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2015 @ 14:09:
[...]
Ja, dat was het probleem met CT side beginnen, we konden op 13 rondes niks meer doen. Toen konden zij gewoon mooi van 9-6 terug naar 16-13.
De keren dat ik een auto tegen kwam counterde ik altijd met mijn scout of ik nou dood ging of niet of die kerel was -70~80 hp of gewoon dood. Mijn teammates maakte het dan wel af.
@Iedereen
Als je rank up of rank down bent gelieve http://timekillerz.eu/ranks/ te updaten ... ik preek nog altijd tot valve voor een mm rank api ~_~...
Potverdomme zeg. De pro-heid spat hier vanaf.hmr schreef op maandag 06 juli 2015 @ 13:35:
[...]
Yes, KLEN PLEZ!
-=[EliTe$nIpErSzZ]=-iLikeN00bi3s*
Ik zie het wel zitten.
[ Voor 1% gewijzigd door iLikeNoobies op 06-07-2015 14:16 . Reden: 1337-o' ]
Je mist alleen nog de N00biesiLikeNoobies schreef op maandag 06 juli 2015 @ 14:12:
[...]
Potverdomme zeg. De pro-heid spat hier vanaf.
-=[EliTe$nIpErSzZ]=-iLikeNoobies*
Ik zie het wel zitten.
Moet sowieso zeggen dat ik niet meer het niveau speel zoals ik op 1.6 had gespeeld. Toen speelde ik vaak met team en dan ga je toch met wat meer brains spelen.Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2015 @ 14:11:
[...]
Hmhm, ik heb jou potjes gespecced waar je veel beter speelde, maar je was nu echt aan het whiffen haha.
Verwijderd
Down zou ik niet doen, houd gewoon je hoogste rank aan. Ik ben nu door wat ongelukkige potjes weer dmg ipv Le, maar ik laat dat lekker staan. Blijft het feit dat ik op LE kan soloqen / meekomen dus ik vind mooi.TheAnthonyNL schreef op maandag 06 juli 2015 @ 14:12:
@Iedereen
Als je rank up of rank down bent gelieve http://timekillerz.eu/ranks/ te updaten ... ik preek nog altijd tot valve voor een mm rank api ~_~...
Verwijderd
Dat hoop ik nu ook weer te fixxen, 5/8 gasten (invallers?) die graag willen en goed samen spelen. Daar word je veel sneller veel beter van, ook omdat je gewoon dingen kan verwachten van elkaar. Dat mis ik vaak bij de mensen met wie ik nu speel. (grotendeels mijn fout) is dat ze niet de dingen doen die ik verwacht of andersom.pineapple23 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 14:14:
[...]
Moet sowieso zeggen dat ik niet meer het niveau speel zoals ik op 1.6 had gespeeld. Toen speelde ik vaak met team en dan ga je toch met wat meer brains spelen.
Don't get me startedVerwijderd schreef op maandag 06 juli 2015 @ 14:15:
[...]
Down zou ik niet doen, houd gewoon je hoogste rank aan. Ik ben nu door wat ongelukkige potjes weer dmg ipv Le, maar ik laat dat lekker staan. Blijft het feit dat ik op LE kan soloqen / meekomen dus ik vind mooi.
***Permissions Granted***
Maar is goed merryb
Anyway heeft iemand wel eens spectated wanneer ik in een match zat? Wil eigenlijk wel eens weten van andere hoe ik volgens hun speel...
Verwijderd
Slecht.TheAnthonyNL schreef op maandag 06 juli 2015 @ 14:19:
[...]
***Permissions Granted***
Maar is goed merryb.
Anyway heeft iemand wel eens spectated wanneer ik in een match zat? Wil eigenlijk wel eens weten van andere hoe ik volgens hun speel...

lelelelelelelele
i5 650 3.2ghz
4GB DDR3 ram
gtx 660 SC
Draai momenteel Yosemite (hackintosch
Cs:go is er ook voor mac dus ik dacht: hé ideaal!
Ik tik makkelijk de 200fps aan als ik tegen een muur aankijk of iets dergelijks, maar zodra er wat models in beeld zijn, een paar lijken en wat actie dan dropt íe al gauw naar de 65-75 fps.
Zal dit aanzienlijk beter zijn onder windows? Of kan iemand met soortgelijke specs bevestigen dat meer haalbaar is of dat ik het met die drops moet doen? Alle settings staan op hun laagst btw..
Dat is wel leuk, deed ik met cs go ook nog met paar gasten uit baarn. Waren ook met ongeveer 8 man, maar dan kan je wel vaak elke avond lekker knallen. Whatsapp groepje aanmaken of BBM groep voor de mensen die niet hun 06 nummer willen delen.Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2015 @ 14:17:
[...]
Dat hoop ik nu ook weer te fixxen, 5/8 gasten (invallers?) die graag willen en goed samen spelen. Daar word je veel sneller veel beter van, ook omdat je gewoon dingen kan verwachten van elkaar. Dat mis ik vaak bij de mensen met wie ik nu speel. (grotendeels mijn fout) is dat ze niet de dingen doen die ik verwacht of andersom.
Alleen weet niet of ik die tijd nog kan opbrengen. Verwacht begin augustus ook weer een pup, dus dan heb ik denk minder tijd hehe.
Hier ben ik ook wel voor in! Heb eigenlijk non-stop counter-strike gespeeld vanaf versie 1.4 tot 1.6 2007/2008 op redelijk hoog niveau. Moet flink wennen aan GO, maar dat komt wel goed..pineapple23 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 14:47:
[...]
Dat is wel leuk, deed ik met cs go ook nog met paar gasten uit baarn. Waren ook met ongeveer 8 man, maar dan kan je wel vaak elke avond lekker knallen. Whatsapp groepje aanmaken of BBM groep voor de mensen die niet hun 06 nummer willen delen.
Alleen weet niet of ik die tijd nog kan opbrengen. Verwacht begin augustus ook weer een pup, dus dan heb ik denk minder tijd hehe.
1 uurtje-maximaal 2 per avond moet zeker lukken!
Natuurlijk ga ik proberen om alke skin te traden voor iets beter zodat items beter worden...
Laat maar weten ... also merryb ik wacht nog op je design voor site
- Verschillende chats
- Maximaal 50 personen
- Foto's waar je onder kan reageren / like
- Kalender waar je matches of andere evenementen kan delen
- To-do lijsten
- Meerdere groep admins
Voordeel van een BBM groep je hoeft niet je 06 nummer te delen, maar je kan gewoon de groep joinen en weer verlaten zonder dat iemand je gegevens heeft.
Als niemand het iets vind dan verwijder ik het gewoon weer
[ Voor 6% gewijzigd door pineapple23 op 06-07-2015 16:20 ]
IRC was zeker handig, vroeger zat #wars.nl helemaal vol met mensen en had iedereen een bouncer etc.therobber schreef op maandag 06 juli 2015 @ 15:56:
kunnen ook een Facebook groep doen maar liever old school IRC
Facebook ben ik niet zo fan van, maar als jullie daar een groep beginnen dan denk ik er over na. Haha
Ben net begonnen met CS, zo'n 20 wins. Maar word nu al gek van de Russen en leavende teammates.
Lees hier vooral dat iedereen hogere rangs heeft... Maar wat betere communicatie lijkt me wel wat, daarom hopen dat iemand hier in hetzelfde scenario zit
http://timekillerz.eu/ranks/ vind je mensen die gelijk of hoger zijn dan jou rank. Voeg ze gerust toe om samen te spelen.Koennnnnn schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:09:
Zijn er hier nog meer mensen rond de rang Gold Nova 1? (Is niet hoog, ik weet 't)
Ben net begonnen met CS, zo'n 20 wins. Maar word nu al gek van de Russen en leavende teammates.
Lees hier vooral dat iedereen hogere rangs heeft... Maar wat betere communicatie lijkt me wel wat, daarom hopen dat iemand hier in hetzelfde scenario zit
Ook is het slim om op de tweakers TS te komen, ts3.nehox.nlKoennnnnn schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:09:
Zijn er hier nog meer mensen rond de rang Gold Nova 1? (Is niet hoog, ik weet 't)
Hier zitten altijd wel mensen op, de gasten waar ik vaak mee speel en ik zijn rond nova 3 - mg1, voeg me maar toe je bent welkom om een keer paar potjes mee te knallen!
Wellicht kunnen we je rank wat omhoog werken
Dankje! Zal eens even kijken.TheAnthonyNL schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:26:
[...]
http://timekillerz.eu/ranks/ vind je mensen die gelijk of hoger zijn dan jou rank. Voeg ze gerust toe om samen te spelen.
Zal daar eens even een kijkje nemenFacenoise schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:37:
[...]
Ook is het slim om op de tweakers TS te komen, ts3.nehox.nl
Hier zitten altijd wel mensen op, de gasten waar ik vaak mee speel en ik zijn rond nova 3 - mg1, voeg me maar toe je bent welkom om een keer paar potjes mee te knallen!
Wellicht kunnen we je rank wat omhoog werken
ik heb 3 maanden niet gespeeld dus ik had geen rank meer. ik was MG2 of MGE toen ik stopte. Nu dacht ik gisteren.. lekker ene potje schieten maar ik moest eerst rank 3 worden.. afin, rank 3. Potje gedaan. Keihard verloren omdat 2 russen (jaja..) elkaar direct begonnen te teamkillen.. resulteerde in 3vs5.. Ik speelde tegen 3 LEM's en 2 DMG's bleek echter op t eind.. (ik had al zoiets van ftw? ik stond bovenaan maar tegen die ranks had ik dat niet verwacht)
potje erna gewonnen. 3e van t team met een positief KD en jaja mn rank weer zichtbaar....
DMG?
Maar ik ben dus 100% zeker niet gestopt terwijl ik DMG was of bijna zou worden.. hoe kan ik dan nu die rank up hebben?
Verwijderd
Dan was je wss MGE en was dat je uprank match, oid. Beetje een vaag systeem, maar het is niet de eerste keer.MisterEagle schreef op maandag 06 juli 2015 @ 17:14:
iemand een uitleg voor het volgende?
ik heb 3 maanden niet gespeeld dus ik had geen rank meer. ik was MG2 of MGE toen ik stopte. Nu dacht ik gisteren.. lekker ene potje schieten maar ik moest eerst rank 3 worden.. afin, rank 3. Potje gedaan. Keihard verloren omdat 2 russen (jaja..) elkaar direct begonnen te teamkillen.. resulteerde in 3vs5.. Ik speelde tegen 3 LEM's en 2 DMG's bleek echter op t eind.. (ik had al zoiets van ftw? ik stond bovenaan maar tegen die ranks had ik dat niet verwacht)
potje erna gewonnen. 3e van t team met een positief KD en jaja mn rank weer zichtbaar....
DMG?
Maar ik ben dus 100% zeker niet gestopt terwijl ik DMG was of bijna zou worden.. hoe kan ik dan nu die rank up hebben?
Door de recente banwaves van Valve is er aardig wat veranderd in de ranks. Doordat er heel veel cheaters met hoge ranks zijn gebanned is er weer plek voor nieuwe spelers. Zo'n 2 maanden geleden is iedereen opeens heel snel geranked.MisterEagle schreef op maandag 06 juli 2015 @ 17:14:
iemand een uitleg voor het volgende?
DMG?
Hij is hier al vaker gedeeld:
[ Voor 4% gewijzigd door iLikeNoobies op 06-07-2015 17:22 ]
Ik vind het een heel goed idee! Kan je toch iets meer praten dan op zo'n forum. Als je mensen zoekt, 5v5 wilt doen of gewoon wilt praten is het best handig.pineapple23 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 15:44:
We kunnen een BBM groep opzetten waar mensen kunnen samen komen en dan kan je makkelijk ook matches organiseren. Er zit namelijk in BBM groepen het volgende:
- Verschillende chats
- Maximaal 50 personen
- Foto's waar je onder kan reageren / like
- Kalender waar je matches of andere evenementen kan delen
- To-do lijsten
- Meerdere groep admins
Voordeel van een BBM groep je hoeft niet je 06 nummer te delen, maar je kan gewoon de groep joinen en weer verlaten zonder dat iemand je gegevens heeft.
Als niemand het iets vind dan verwijder ik het gewoon weer
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar wel iedereen even die groep joinen!
[ Voor 6% gewijzigd door markdm op 06-07-2015 18:33 ]
-novid --> haalt het intro weg voordat je naar het menu gaat van : hidden path, valve etc etc.
-tickrate 128 --> als je een private match maakt is de tickrate 128 ipv. 64
-high zet cs:go op de hoogste prioriteit.
Dit is best wel handig als ik eerlijk moet zijn. Als je dit ook wilt copy dit en paste het in de launch options :
-novid -tickrate 128 -high
-high moet je verwijderen.BatmanNL schreef op maandag 06 juli 2015 @ 18:40:
Ik weet niet als jullie het al weten/hebben maar als je naar steam -> libary -> rechtermuis op cs:go -> properties -> set launch options gaat en dan [-novid -tickrate 128 -high] invult is dat heel handig want :
-novid --> haalt het intro weg voordat je naar het menu gaat van : hidden path, valve etc etc.
-tickrate 128 --> als je een private match maakt is de tickrate 128 ipv. 64
-high zet cs:go op de hoogste prioriteit.
Dit is best wel handig als ik eerlijk moet zijn. Als je dit ook wilt copy dit en paste het in de launch options :
-novid -tickrate 128 -high
Heeft meerdere keren bewezen dat het je performance op je pc naar beneden trekt (logisch) en het heeft niet super veel invloed op je fps.
-refresh 144 vind ik iets belangrijker met mijn 144hz scherm
[ Voor 167% gewijzigd door kameleleon op 06-07-2015 19:14 ]
had ik maar een 144 hz schermwambamNL schreef op maandag 06 juli 2015 @ 18:41:
[...]
-high moet je verwijderen.
Heeft meerdere keren bewezen dat het je performance op je pc naar beneden trekt (logisch) en het heeft niet super veel invloed op je fps.
had niet gedacht dat het juist slechter zou zijn
Het is afhankelijk van je pc etc, maar processen op high laten draaien maakt wel eens wat kapot wat op je pc aan het draaien is.BatmanNL schreef op maandag 06 juli 2015 @ 19:15:
[...]
had ik maar een 144 hz scherm
had niet gedacht dat het juist slechter zou zijn
Het is niet altijd zo, dus probeer het uit en kijk hoe het voor jou werkt.
Hier heb je toch gewoon steam groups voor? Zitten alle functies in die jij net noemt (incl chatroom)pineapple23 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 15:44:
We kunnen een BBM groep opzetten waar mensen kunnen samen komen en dan kan je makkelijk ook matches organiseren.
edit: Tweakers group
[ Voor 10% gewijzigd door dannbla op 06-07-2015 19:38 ]
Steam: Grim
BBM is wel mobiel en ik denk dat je daar eerder in zal praten dan in een Steam groep.e1ndbaas schreef op maandag 06 juli 2015 @ 19:34:
[...]
Hier heb je toch gewoon steam groups voor? Zitten alle functies in die jij net noemt (incl chatroom)
edit: Tweakers group
Is het -refresh 144 of -freq 144? Ik dacht het laatste namelijk.wambamNL schreef op maandag 06 juli 2015 @ 18:41:
[...]
-high moet je verwijderen.
-freq 144Grotman schreef op maandag 06 juli 2015 @ 20:35:
[...]
Is het -refresh 144 of -freq 144? Ik dacht het laatste namelijk.
Het werkt allebij precies hetzelfde.Grotman schreef op maandag 06 juli 2015 @ 20:35:
[...]
Is het -refresh 144 of -freq 144? Ik dacht het laatste namelijk.
Ik heb mijn windows op 120hz draaiendylan_ schreef op maandag 06 juli 2015 @ 21:24:
Je hoeft geen -freq of refresh aan je launch options toe te voegen. CSGO gebruikt je ingestelde Windows hertz.
Waarom zou je windows 120hz draaien en ingame 144hz, bang dat je monitor kapot gaat?wambamNL schreef op maandag 06 juli 2015 @ 22:20:
[...]
Het werkt allebij precies hetzelfde.
[...]
Ik heb mijn windows op 120hz draaiendus dan schakeld hij standaard naar 144 als ik ingame zit
Nee, mijn windows wilt niet op 144 draaien op de 1 of andere manier. Ga eind deze week windows herinstallen, misschien dat dat het oplost. windows loopt vast zodra ik hem op 144 zet.Scrtz schreef op maandag 06 juli 2015 @ 22:23:
[...]
Waarom zou je windows 120hz draaien en ingame 144hz, bang dat je monitor kapot gaat?
Verwijderd
Ja kan boem!Scrtz schreef op maandag 06 juli 2015 @ 22:23:
[...]
Waarom zou je windows 120hz draaien en ingame 144hz, bang dat je monitor kapot gaat?
Heeft niets geholpen. Uiteindelijk deze pagina tegen gekomen en het werkte na het verwijderen van 1 windows update.Scale schreef op maandag 06 juli 2015 @ 09:58:
[...]
Je kan dit eens proberen:
http://blogs.msdn.com/b/a...e/2008/08/28/8904493.aspx
is een .net removal tool, soms als er resten van .net blijven staan laat hij je niet herinstalleren
Steam: Grim
pls idle #-=[EliTe$nIpErSzZ]=- @ quakenet.
We zoeken trouwens nog een {ORGA} om wars te zoeken en potentieel talent te benaderen + eventuele hand en span diensten uit te voeren.
Als iemand idd een goede optie voor mobiel heb sta ik ervoor open. Zodat je er iig een notificatie van krijgt.markdm schreef op maandag 06 juli 2015 @ 19:51:
[...]
BBM is wel mobiel en ik denk dat je daar eerder in zal praten dan in een Steam groep.
waarom hebben jij en eindsmurf een andere clan tag dan???therobber schreef op maandag 06 juli 2015 @ 23:10:
First clan game is real
[afbeelding]
[afbeelding]
Had iets te maken met het wijzigen van de clantag. Als je dat doet, dan moet je steam herstarten als het zichtbaar wil zijn!TheAnthonyNL schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 07:08:
[...]
waarom hebben jij en eindsmurf een andere clan tag dan???
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Sinds wanneer dan ... want ik heb gekeken in mijn eigen groep (yea i know forever aloneHamburgerHenk schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 09:15:
Beheerders/Mods kunnen een andere tag hebben bij een groep
[ Voor 5% gewijzigd door TheAnthonyNL op 07-07-2015 09:18 ]
Oh dacht het ooit wel eens ergens in een groep gezien te hebben, nouja wat hmr zegt klinkt logischer.TheAnthonyNL schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 09:17:
[...]
Sinds wanneer dan ... want ik heb gekeken in mijn eigen groep (yea i know forever alone)en dat is niet mogelijk hoor...
Lekker hoog, zal wel even wennen zijn. Ik heb nu 800 dpi 1,0 ingame en eigenlijk is het iets te laag, maar ik wil hem niet zomaar omhoog doen omdat ik het nu gewend bent.
Lekker laag eerderj, ik speel normaal veel hoger, kdenk 800 of meer dpi met 2.7 ingamemarkdm schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 09:34:
[...]
Lekker hoog, zal wel even wennen zijn. Ik heb nu 800 dpi 1,0 ingame en eigenlijk is het iets te laag, maar ik wil hem niet zomaar omhoog doen omdat ik het nu gewend bent.
Ik had het voor de snelle reflexen.
[ Voor 72% gewijzigd door SmokingSig op 07-07-2015 09:37 ]
800 dpi en 3,0 ingame, das best wel hoog voor csgo.SmokingSig schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 09:36:
Lekker laag voor mij, ik speel normaal veel hoger, kdenk 800 of meer dpi
Hoh dat is al van 1.6 dat ik zo hoog speel, en ik knalde nog iedereen overhoopmarkdm schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 09:38:
[...]
800 dpi en 3,0 ingame, das best wel hoog voor csgo.
neem anders 1337 sens....
Ik speel 450 dpi met 1.8 sensi
*hahaha die naam op de screenshot, was het alweer vergeten...
[ Voor 12% gewijzigd door hmr op 07-07-2015 10:28 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
lol dan moet ik mijn arm meters versleuren om te draaien. das te traag
Welke rank speel je op dit moment?SmokingSig schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 10:49:
[...]
lol dan moet ik mijn arm meters versleuren om te draaien. das te traag
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic