Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 132 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.801 views

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11 15:45
Scrtz schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 00:27:
ja doodzonde van TSM, die na teams gaan finaal af in bo3's
Klopt, had liever TSM gezien. Die NA teams raken telkens tot in de quarters oid om vervolgens weer gerekt te worden door de top EU teams.

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Kleine bet op Cloud9 vanmiddag, ben benieuwd :)

http://steamcommunity.com/id/teupje/

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-11 14:33
Gaat die nade bug ooit opgelost geraken ?

• _A3
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-01-2023

_A3

Ik moet me eens wat meer gaan verdiepen in tactics (smokes, flashes, nades) en in training dan puur de game starten en beginnen met effe een overwacht kijken en dan een competitive game te starten. Mijn settings heb ik wel al eens aangepast. Op zich is dat tot op heden niet heel slecht geweest. En mijn rank is inmiddels MGE. Maar begin te merken dat ik in een match nu wel eens tegen een beperking aan loop zoals je wit een gedeelte smoken maar geen idee hoe om vervolgens afgeknald te worden omdat je op teveel plaatsen tegelijk moet kijken.

Waar ik eigenlijk naar op zoek ben is een goede guide om met aim training te beginnen.
En ergens een goede smoke, flash en nade guide. Deze staan er ontelbare op internet, maar is er een die jullie het meest duidelijk/prettig vinden?

• SmokingSig
Er zijn mappen speciaal gemaakt voor smokes. Draai die map lokaal/server. In de map staan de lokaties waar je moet staan, en waar/hoe je moet smijten. Zeer handig :)

https://www.reddit.com/r/...ap_this_time_for_inferno/

• xeroamd
Iemand die mij kan vertellen hoe ik op een enigszins simpele manier het percentage blauw kan vaststellen bij een CH AK? Gaat om een stat en die willen nog wel eens fors boven market zitten.

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Mooie pixels.
Beetje context aub. Niet gewoon een plaatje posten, het is hier geen imageboard.

Steam: Grim

Verwijderd

_A3 schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 11:28:
Ik moet me eens wat meer gaan verdiepen in tactics (smokes, flashes, nades) en in training dan puur de game starten en beginnen met effe een overwacht kijken en dan een competitive game te starten. Mijn settings heb ik wel al eens aangepast. Op zich is dat tot op heden niet heel slecht geweest. En mijn rank is inmiddels MGE. Maar begin te merken dat ik in een match nu wel eens tegen een beperking aan loop zoals je wit een gedeelte smoken maar geen idee hoe om vervolgens afgeknald te worden omdat je op teveel plaatsen tegelijk moet kijken.

Waar ik eigenlijk naar op zoek ben is een goede guide om met aim training te beginnen.
En ergens een goede smoke, flash en nade guide. Deze staan er ontelbare op internet, maar is er een die jullie het meest duidelijk/prettig vinden?
Aim trainen verschilt per persoon. Zelf oefen ik een uurtje DM per dag ongeveer. Eerst pistol rondje, dan een ak/m4 rondje en eventueel een awp rondje. Als je ik iig in de top-5 sta gaat het prima, met ak wil ik eerste of tweede staan. Anders doe ik nog een potje.

Wat ook erg goed is om je aim te trainen (imo) zijn retake servers, je speelt vaak tegen hogere ranks, dus de 1v1 zijn van korte duur. Ipv in DM waar je basicly tegen eens tel 3 jarigen speelt ;) Plus retake heeft een hoop weg van competative, omdat het CT retaken van een bombsite simuleert op roulatie mappen.

Smokes e.d. leer ik vooral via streams/video's van pros. Ik ben er lang nog niet genoeg mee bezig om hier echt tips over te geven.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2015 12:51 ]

NuCl3aR schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 12:48:
[...]

Mooie pixels.
Beetje context aub. Niet gewoon een plaatje posten, het is hier geen imageboard.
Ik had er content bij, maar toen bedacht ik dat ik eigenlijk helemaal niet wist op wat hij had gebet en hoeveel hij had gebet. Dus toen had ik het plaatje maar achtergelaten.

• xeroamd
Staat nu dus een FN Stat fire serpent op Reddit voor 3000 keys van iemand die 'm via trade up verkregen heeft. Kerel heeft bij mijn weten meer dan 1x de tradeup gedaan maar is alsnog winstgevend geweest. Is dezelfde welke gisteren en eergisteren massaal stat FN ocean foams aan 't farmen was.
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 12:51:
[...]

Aim trainen verschilt per persoon. Zelf oefen ik een uurtje DM per dag ongeveer. Eerst pistol rondje, dan een ak/m4 rondje en eventueel een awp rondje. Als je ik iig in de top-5 sta gaat het prima, met ak wil ik eerste of tweede staan. Anders doe ik nog een potje.

Wat ook erg goed is om je aim te trainen (imo) zijn retake servers, je speelt vaak tegen hogere ranks, dus de 1v1 zijn van korte duur. Ipv in DM waar je basicly tegen eens tel 3 jarigen speelt ;) Plus retake heeft een hoop weg van competative, omdat het CT retaken van een bombsite simuleert op roulatie mappen.

Smokes e.d. leer ik vooral via streams/video's van pros. Ik ben er lang nog niet genoeg mee bezig om hier echt tips over te geven.
Je hebt verschillende manieren zoals jij zegt. Je vergeet alleen nog een manier die frustrerend is in het begin. Namelijk aim maps. Zelf ben ik hier een grote fan van, tijdens een lan met meerdere tweakers heb ik ongeveer 20 uur lang aim maps zitten spelen voor de rest alleen maar comp gespeeld. Maar je merkt wel dat je dan je muscle memory getrained hebt :)
Begin lig je vaak de grond te kussen maar als je eenmaal het door krijgt dan kan je vaak wel een paar kills pakken. Maarja retake is idd een hele goeie. Oefen je gelijk mee hoe je sites moet pakken etc. Ben er zelf alleen niet zon fan van

Steam: Ryada.

Verwijderd

wambamNL schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 13:29:
[...]

Je hebt verschillende manieren zoals jij zegt. Je vergeet alleen nog een manier die frustrerend is in het begin. Namelijk aim maps. Zelf ben ik hier een grote fan van, tijdens een lan met meerdere tweakers heb ik ongeveer 20 uur lang aim maps zitten spelen voor de rest alleen maar comp gespeeld. Maar je merkt wel dat je dan je muscle memory getrained hebt :)
Begin lig je vaak de grond te kussen maar als je eenmaal het door krijgt dan kan je vaak wel een paar kills pakken. Maarja retake is idd een hele goeie. Oefen je gelijk mee hoe je sites moet pakken etc. Ben er zelf alleen niet zon fan van
Aim maps zijn wel leuk, maar die zijn niet random genoeg. Je leert wel reactietijd/ muiscontrol. Maar ik train dan liever tegen silvers in DM. Die springen en doen een beetje rond, dan zijn ak 1taps veel minder predictable en moet je écht aimen.

• Grim
Om te oefenen doe ik altijd een van de volgende

DM
DM Headshot Only (aim maps of D2 maakt niet uit)
Multi 1v1
Retake
Recoil master ('singleplayer')

Geen specifieke volgorde, gewoon waar ik zin in heb of wat ik wil oefenen op dat moment.

Verwijderd

NuCl3aR schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 13:36:
Om te oefenen doe ik altijd een van de volgende

DM
DM Headshot Only (aim maps of D2 maakt niet uit)
Multi 1v1
Retake
Recoil master ('singleplayer')

Geen specifieke volgorde, gewoon waar ik zin in heb of wat ik wil oefenen op dat moment.
Aim maps en 1v1 vind ik altijd een beetje meh, omdat je 100% waar je moet schieten. En juist dat is makkelijk*, vandaar dat ik liever die retake en DM doe omdat je situaties krijgt die je ingame krijgt, je weet niet waar die persoon is en je moet geluid e.d. veel meer gebruiken.

*'t blijft lastig, maar je snapt me.

• Grim
:>
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 13:42:
[...]

Aim maps en 1v1 vind ik altijd een beetje meh, omdat je 100% waar je moet schieten. En juist dat is makkelijk*, vandaar dat ik liever die retake en DM doe omdat je situaties krijgt die je ingame krijgt, je weet niet waar die persoon is en je moet geluid e.d. veel meer gebruiken.

*'t blijft lastig, maar je snapt me.
Klopt maar met retake oefen je iets heel anders als wat je met DM doet.
Met DM HS only train je goed op hoofdjes schieten en je crosshair head level houden voor easy kills.
Gewone DM kun je meer burst en sprays oefenen.
Retake train je dan weer effectief het retaken van een site zoals de naam zelf al zegt. Als je niet kan schieten wordt retake gelijk (een stuk) lastiger.

Verwijderd

NuCl3aR schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 13:49:
:>
[...]

Klopt maar met retake oefen je iets heel anders als wat je met DM doet.
Met DM HS only train je goed op hoofdjes schieten en je crosshair head level houden voor easy kills.
Gewone DM kun je meer burst en sprays oefenen.
Retake train je dan weer effectief het retaken van een site zoals de naam zelf al zegt. Als je niet kan schieten wordt retake gelijk (een stuk) lastiger.
Ja dat laatste vooral omdat je vrijwel alleen tegen LE+ speelt. Iig op de servers waar ik speel licht het niveau tussen LEM en GE. Zelf vind ik dit veel leuker, want als je daar positief staat of dikke 1v1's wint doe je iets goed. Maar om daar nou als GN mee te gaan lopen... meh :P

overigens doe ik in normale DM alleen maar 1tappen of 2tappen (ak-m4) Daarmee forceer ik mezelf die headshots te maken, en leer ik steeds beter wanneer ik nou wat moet doen, tappen, bursten of fullout sprayen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2015 13:54 ]

• _A3
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-01-2023

_A3

Bedankt voor de tips.

Voor de smokes zal ik eens naar die mappen kijken.

Als ik het zo lees laat ik de retake nog voor wat het is. Misschien later als mijn aim is verbeterd dat ik die ga proberen. Voor de rest zijn de meeste dus die DM (headshot only) doen of op een aim traning map oefenen.
Vooral die headshot only zal voor mij denk ik wel een goede zijn.

• SmokingSig
Waar vind je dat REVOKE gedoe ?

[ Voor 10% gewijzigd door SmokingSig op 03-07-2015 20:08 ]

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Pffff, wat is Steam soms toch enorm rot. Ik had m'n geschiedenis van Chrome even verfrist en daardoor zijn ook de cookies verwijderd. Dat is ook iets dat gewoon veilig is. Vervolgens moet ik dus een code invoeren na het inloggen. Steam ziet als een nieuw apparaat en mag weer 7 dagen wachten, voor ik weer mag traden. Wat een gezeik zeg. :P

...

• xeroamd
Luxicon schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 21:10:
Pffff, wat is Steam soms toch enorm rot. Ik had m'n geschiedenis van Chrome even verfrist en daardoor zijn ook de cookies verwijderd. Dat is ook iets dat gewoon veilig is. Vervolgens moet ik dus een code invoeren na het inloggen. Steam ziet als een nieuw apparaat en mag weer 7 dagen wachten, voor ik weer mag traden. Wat een gezeik zeg. :P
Daar heb ik een paar weken terug een vrij uitgebreide workaround voor gelezen. Echter geen idee meer hoe of wat tho, die gene die ik na wat snel googlen tegen kwam waren niet de juiste. :/

Verwijderd

xeroamd schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 22:46:
[...]

Daar heb ik een paar weken terug een vrij uitgebreide workaround voor gelezen. Echter geen idee meer hoe of wat tho, die gene die ik na wat snel googlen tegen kwam waren niet de juiste. :/
Via steam big mode oid kan je het omzeilen dacht ik.

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-11 11:29
Gewoon een week traden via de client, en niet via Chrome. Is best te doen hoor ;)
Stoffa schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 10:22:
Gewoon een week traden via de client, en niet via Chrome. Is best te doen hoor ;)
Behalve als je op je werk zit en in de pauze even wilt traden ;)

• xeroamd
wambamNL schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 12:01:
[...]

Behalve als je op je werk zit en in de pauze even wilt traden ;)
Is voor mij sinds ik mij op kara fades heb gericht onmogelijk gezien geen kans om te inspecten :'(
xeroamd schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 12:14:
[...]

Is voor mij sinds ik mij op kara fades heb gericht onmogelijk gezien geen kans om te inspecten :'(
Misschien tijd om dan je te focussen op iets anders? :P

• xeroamd
wambamNL schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 12:15:
[...]

Misschien tijd om dan je te focussen op iets anders? :P
Maybe, probleem is dat kara fades ez a.f. zijn om te flippen, maar er vooral op csgl, enorm veel mee gescammed word. Althans 80/17/3's aanbieden als 90/7/3 en zulks soort acties. Echter zou ik niet zo 1-2-3 durven zeggen wat qua knives goed te vergelijken is met kara fades qua tradeability en value. Hiervoor namelijk net op tijd mijn CW MW weten te traden, terwijl die voorheen qua tradeability te vergelijken waren met kara's. Meestal komt het nu namelijk neer op een downgrade met flinke overpay, om vervolgens weer te flippen naar higher tier kara fades en weer van voor af aan te herhalen.

• Broud
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-11 20:14
Op csgl moet je sowieso niet luisteren naar de verkoper :') daar roept iedereen 'SUPER RARE PATTERN', 'LOW FLOAT', 'ABOVE MARKET PRICE' terwijl het gewoon gemiddelde skins zijn _O-

• xeroamd
Broud schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:03:
Op csgl moet je sowieso niet luisteren naar de verkoper :') daar roept iedereen 'SUPER RARE PATTERN', 'LOW FLOAT', 'ABOVE MARKET PRICE' terwijl het gewoon gemiddelde skins zijn _O-
Zo'n kerel was zijn stat AK CH aan 't offeren en er stond bij pricechecked @ 100k blabla, ding uiteindelijk voor 40 meegekregen en heeft een value van zo'n 55/60k. Csgl is een ramp wat dat betreft, maar ook qua prijzen. Ga voor de grap eens kijken naar kara 90/5/5's. Dingen doen standaard nu zo'n 260 puur en op csgl zit je met 350 keys B/O aan het gemiddelde :D Enige wat zonde is, is dat de trading sub op Reddit steeds meer met het zelfde walgelijke volk gevuld word. Zie steeds meer "TAKING 80% QUICKSELL GO TRADE MEN" topics en zelfs al meerdere keren dat mensen fake 90/10 kara's doodleuk als een ekte adverteren.

Tldr; vertrouw niemand :D

• Luxicon
Pfiew thanks, ik kon na 30 dagen eindelijk traden.. Gelukkig kan het nog wel via de Steam cliënt in-game (want ik maak Steam offers via CS Lounge).

Topsite trouwens. Vandaag heb ik een USP Guardian FT + Chroma 2 case geruild voor een P2000 Amber Fade FN met Fanatic Dreamhack 2014 sticker (holo). Dat had iemand me aangeboden. Het zijn geen dure skins, maar ik ben er helemaal blij mee. :)

Wat ik nog wel apart vind, is dat er een soort schade aanwezig is boven de trigger, terwijl het een FN is.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GzE2EIel.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Luxicon op 04-07-2015 14:31 ]

...

• xeroamd
Luxicon schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:24:
Pfiew thanks, ik kon na 30 dagen eindelijk traden.. Gelukkig kan het nog wel via de Steam cliënt in-game (want ik maak Steam offers via CS Lounge).

Topsite trouwens. Vandaag heb ik een USP Guardian FT + Chroma 2 case geruild voor een P2000 Amber Fade FN met Fanatic Dreamhack 2014 sticker (holo). Dat had iemand me aangeboden. Het zijn geen dure skins, maar ik ben er helemaal blij mee. :)

Wat ik nog wel apart vind, is dat er een soort schade aanwezig is boven de trigger, terwijl het een FN is.
[afbeelding]
Komt door de floatvalue. Bepaalde wapens zijn zelfs wanneer ze FN zijn, nog enorm onderhevig aan schillen tussen verschillende FN versies. Heeft mij bijvoorbeeld een aardige tijd gekost een Orion USP-S te vinden met een nette silencer en ejector. Echter zul je ze alsnog vaak stuk voor stuk moeten inspecten. Want ondanks een middelmatige float bij een FN item(bijv 0.03), kan alsnog de playside zo goed als clean zijn aangezien het merendeel van de krassen op de backside zit.

Verwijderd

Hi,

Ik ben redelijk nieuw, jaartje geleden gekocht en speel het nu enkele maandjes regelmatig. Ik zoek mensen om soms wat premades te doen. Interesse? Stuur mij een priveberichtje met je Steam-ID en ik add je.

Ik wil graag in een team om het iets beter onder de knie te krijgen. Mijn rank is DMG en dit kan beter. Dat kan alleen met een goede meester/goed team.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 21:23:
Hi,

Ik ben redelijk nieuw, jaartje geleden gekocht en speel het nu enkele maandjes regelmatig. Ik zoek mensen om soms wat premades te doen. Interesse? Stuur mij een priveberichtje met je Steam-ID en ik add je.

Ik wil graag in een team om het iets beter onder de knie te krijgen. Mijn rank is DMG en dit kan beter. Dat kan alleen met een goede meester/goed team.
Ipv hiervan kun je veel beter gewoon naar ts3.nehox.nl gaan. Op de teamspeak zitten tussen de 10-40 mensen online die wel inzijn voor een potje!

• plientje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-11 20:01
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 21:23:
Hi,

Hier kan je ook zelf mensen adden als je wilt of jezelf toevoegen en dan adden mensen jou wel. timekillerz.eu/ranks

http://steamcommunity.com/id/nvanes97/

• Marc J
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-11 18:41
plientje schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 21:51:
[...]

Hier kan je ook zelf mensen adden als je wilt of jezelf toevoegen en dan adden mensen jou wel. timekillerz.eu/ranks
Ook is er een Teamspeak waar dagelijks genoeg mensen op zitten: ts3.nehox.nl is de IP!

/id/itsmarcj

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-11 20:37
Vanavond Cloud 9 - Fnatic in een best of 5 finale!? WTF :D Wie had dat ooit gedacht? Cloud9 speelt dit toernooi best goed maar ik zie ze niet zo snel winnen van Fnatic. Zeker niet in een best of 5.... Maar goed we moeten het maar zien :P

• xeroamd
dylan_ schreef op zondag 05 juli 2015 @ 13:32:
Vanavond Cloud 9 - Fnatic in een best of 5 finale!? WTF :D Wie had dat ooit gedacht? Cloud9 speelt dit toernooi best goed maar ik zie ze niet zo snel winnen van Fnatic. Zeker niet in een best of 5.... Maar goed we moeten het maar zien :P
Wanneer puntje bij paaltje komt in iets voorbij de knock out rondes falen die NA teams over het algemeen, dus je kan er eigenlijk vanuit gaan dat ze dit verliezen.

Verwijderd

Bedankt voor de reacties. Ben op teamspeak en toegevoegd op Timekillerz.eu/ranks!

• Broud
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-11 20:14
xeroamd schreef op zondag 05 juli 2015 @ 14:13:
[...]

Wanneer puntje bij paaltje komt in iets voorbij de knock out rondes falen die NA teams over het algemeen, dus je kan er eigenlijk vanuit gaan dat ze dit verliezen.
Je kan het huidige Cloud9 niet vergelijken met wat het voorheen was. En de 2-0 tegen Envy was ook voorbij de group stage.

Al verwacht ik ook niet dat ze Fnatic aankunnen, hooguit 1 map.

Verwijderd

Heb een tijd cod gespeeld en nu in cs:go ben ik alweer slechter geworden.
Cloud9 heeft net fnatic verslagen op Cobblestone... :D Leuk om de pov te bekijken!

• dicee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-11 13:48
Brogala schreef op zondag 05 juli 2015 @ 19:33:
Cloud9 heeft net fnatic verslagen op Cobblestone... :D Leuk om de pov te bekijken!
Ik vind het ook erg leuk dat we de comms van cloud9 kunnen horen. Toch altijd erg nieuwsgierig naar. Maar als je alleen maar hoort "my arms are itching" kom je daar ook snel op terug haha.

Verwijderd

dicee schreef op zondag 05 juli 2015 @ 19:41:
[...]

Ik vind het ook erg leuk dat we de comms van cloud9 kunnen horen. Toch altijd erg nieuwsgierig naar. Maar als je alleen maar hoort "my arms are itching" kom je daar ook snel op terug haha.
Nee joh, VEGGIE WRAP VEGGIE WRAP!

ik vind die pov echt tof, nu hoor je ook is hoe zo'n team werkt. Helemaal tof hoe belangrijk die sean is, terwijl iedereen denkt dat ie vet slecht is omdat ie niet hard fragged.

• xeroamd
Brogala schreef op zondag 05 juli 2015 @ 19:33:
Alleen zonde van het niet krijgen van de timeout op 8-12 maar pas op 8-14, om vervolgens aardig wat rondes te pakken en alsnog 14-16 te verliezen.

Verwijderd

Nothing in 1v1 tegen flusha: 'guy sees me trough walls' Wint de 1v1: sean: 'Yeah but you're the better player'

• Marc J
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-11 18:41

/id/itsmarcj

Verwijderd

Whatup now swedes, woooh!

Jammer :(

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2015 22:59 ]

• Luxicon
Yeah! Fnatic wint :) :)

...

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07:49

Hu9o

Schokkend

w00t fnatic!!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Luxicon
xeroamd schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 16:36:
[...]

Komt door de floatvalue. Bepaalde wapens zijn zelfs wanneer ze FN zijn, nog enorm onderhevig aan schillen tussen verschillende FN versies. Heeft mij bijvoorbeeld een aardige tijd gekost een Orion USP-S te vinden met een nette silencer en ejector. Echter zul je ze alsnog vaak stuk voor stuk moeten inspecten. Want ondanks een middelmatige float bij een FN item(bijv 0.03), kan alsnog de playside zo goed als clean zijn aangezien het merendeel van de krassen op de backside zit.
Oh, dat wist ik niet. Ik dacht dat ze alleen qua specificatie van elkaar verschillen. Na het vergelijken van verschillende skins op de markt zie ik het ja. Er zitten behoorlijke verschillen tussen skins die beiden bijvoorbeeld FN zijn. Wordt de conditie minder tijdens het gebruik? Dat klinkt wel logisch, maar zelfs vanuit de case zijn ze vast niet 100%.

...

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
Luxicon schreef op zondag 05 juli 2015 @ 23:21:
Wordt de conditie minder tijdens het gebruik?
Gelukkig niet. :)

En omdat de float en daardoor het uiterlijk binnen een wear erg verschilt is het altijd handig om meerdere skins te inspecten voordat je er een koopt, zodat je weet dat het een goede is.

steam: failsnail, Letterbox

• xeroamd
Luxicon schreef op zondag 05 juli 2015 @ 23:21:
[...]

Oh, dat wist ik niet. Ik dacht dat ze alleen qua specificatie van elkaar verschillen. Na het vergelijken van verschillende skins op de markt zie ik het ja. Er zitten behoorlijke verschillen tussen skins die beiden bijvoorbeeld FN zijn. Wordt de conditie minder tijdens het gebruik? Dat klinkt wel logisch, maar zelfs vanuit de case zijn ze vast niet 100%.
Zoals hieronder aangegeven doet gebruik gelukkig niks met skins ;) Word ook bij bepaalde items behoorlijk gescammed mbt looks. Bijvoorbeeld knifes met fade of case hardened items zijn hier gevoelig voor, gezien het uiterlijk veel van doen heeft met de prijs. Er zijn skins met zulke lage float values(de wear van het item) dat deze nagenoeg perfect zijn.Echter zijn er ook skins, zoals bijvoorbeeld de awp asiimov, waarbij field tested het best verkrijgbare is. Hiervan zijn nog wel een aantal voorbeelden overigens.

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09:26

Madstorm

Derping all the way!

Ik had het Cloud9 wel gegund, maar ze hebben het gisteren toch weer 'ge-throwed'. Ze hadden met 3-1 kunnen winnen, maar lieten tot tweemaal toe dat Fnatic helemaal terug kwam. Jammer voor de betters die op C9 hebben gebet, waren erg leuke odds.

Heb ook alleen maar de POV van Cloud9 zitten kijken, viel me op hoe veel ze allemaal praten. Als ik zelf aan het spelen ben heb ik liever dat het wat stiller is. Desondanks erg goede matches.

I'm an Ironman!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-11 16:17
Oh mijn God, waarom kende ik dit programmaatje nog niet?!

Csgo MM Server Picker! Aantal niet Engels sprekende Russen en Polen en Ukraine volk is tot een tiende terug gebracht en ik speel vooral tegen Engelsen, Nederlanders, Franssen Zweden nou.

Alle servers behalve EU West blokkeren en gaan. Ik zal wel weer de enige zijn die dit nog niet gebruikte, maar het is echt geniaal!

Gek genoeg kan je hier wel in zien waarom we zo vaak in bijna alleen Russische servers enzo zitten: de Ping naar Moskou is vaak net zo goed als naar eu west :')

Maar dit betekend dat solo queuen een stuk beter te doen is nu. Gisteren de hele avond uitgeprobeerd. :D

En het is compleet vac legaal want past niets aan in de game files, blokkeert alleen de op adressen van bepaalde matchmaking servers. Dus tenzij je pech hebt of de Russen ook alles blokkeren op eu west na heb je bijna nergens laat van en is alles een stuk meer divers vergeleken met zonder dir progje.

[ Voor 18% gewijzigd door Brutal1ty op 06-07-2015 08:58 ]

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:41
Brutal1ty schreef op maandag 06 juli 2015 @ 08:56:

Csgo MM Server Picker! Aantal niet Engels sprekende Russen en Polen en Ukraine volk is tot een tiende terug gebracht en ik speel vooral tegen Engelsen, Nederlanders, Franssen Zweden nou.

Alle servers behalve EU West blokkeren en gaan. Ik zal wel weer de enige zijn die dit nog niet gebruikte, maar het is echt geniaal!

Gek genoeg kan je hier wel in zien waarom we zo vaak in bijna alleen Russische servers enzo zitten: de Ping naar Moskou is vaak net zo goed als naar eu west :')

Maar dit betekend dat solo queuen een stuk beter te doen is nu. Gisteren de hele avond uitgeprobeerd. :D

En het is compleet vac legaal want past niets aan in de game files, blokkeert alleen de op adressen van bepaalde matchmaking servers. Dus tenzij je pech hebt of de Russen ook alles blokkeren op eu west na heb je bijna nergens laat van en is alles een stuk meer divers vergeleken met zonder dir progje.
Dan heb je nog geluk hoor, de Russen gebruiken het ook gewoon om bewust naar EU West te komen :(

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-11 16:17
HamburgerHenk schreef op maandag 06 juli 2015 @ 09:17:
[...]

Dan heb je nog geluk hoor, de Russen gebruiken het ook gewoon om bewust naar EU West te komen :(
Dat heb ik ook gemerkt inderdaad, maar het antal is alsnog een stuk lager. Hiervoor was het echt letterlijk dat ik de enige was die die dir alfabet gebruikte en dat wordt je heel snel zat...

Ik hoef geen potjes zonder Russen per se, maar iig een paar mensen waar je mee kan praten enzo maakt het toch al een stuk leuker allemaal ;p

• Grim
HamburgerHenk schreef op maandag 06 juli 2015 @ 09:17:
[...]

Klopt maar dat is een grote minderheid. Kan het zelf niet gebruiken vanwege .NET framework 3.5(?) dat niet wilt installeren op W8.1 :(

• Scale
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-11 17:48
NuCl3aR schreef op maandag 06 juli 2015 @ 09:50:
[...]

Klopt maar dat is een grote minderheid. Kan het zelf niet gebruiken vanwege .NET framework 3.5(?) dat niet wilt installeren op W8.1 :(
Installeer .net 4 of 4.5 op w8 dat moet wel lukken

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Brutal1ty schreef op maandag 06 juli 2015 @ 08:56:

zou wel helemaal super zijn dat je bepaalde maps kunt blacklisten / on-toegankelijk maakt

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Grim
Scale schreef op maandag 06 juli 2015 @ 09:52:
[...]

Installeer .net 4 of 4.5 op w8 dat moet wel lukken
Ik heb het meest recente .NET framework (obviously). Maar een oudere versie vertikt hij om te installeren. Al heel wat tijd op google gespendeerd hiervoor en ben duidelijk niet de enigste die dit heeft. Kan om deze reden okk enkele kleine games in mijn steam library niet spelen. :X

• Terranova
himlims_ schreef op maandag 06 juli 2015 @ 09:55:
[...]

zou wel helemaal super zijn dat je bepaalde maps kunt blacklisten / on-toegankelijk maakt
Je kan die maps natuurlijk ook gewoon niet kiezen op competitive :+
Was wel grappig. Dit weekend ong 10 uur aan CoD gespeeld, (ja ik weet dat het godslatering is maar ik had advanced warfare van een vriend gekregen) en toen werd ik door iemand geinvite dus 2 potjes gedaan met hun. Sta je elke keer bovenaan met ong 20 punten meer (op de laatste game na) en word je een smurf genoemd. Was wel gezellig en ben nu voor de 4de keer DMG.

@hierboven, bij mij werkte het gewoon op win8.1 hoefde niks te installeren.

@de discussie over wear values.
bijvoorbeeld mijn awp asiimov is battle scarred maar lijkt redelijk clean te zijn omdat hij een hele lage float value heeft voor battle scarred awps. Proof: http://imgur.com/a/xQsGu
(Ja die ak is factory new)
Maar er zijn ook battle scarred awps die bijna helemaal zwart zijn omdat de float value enorm hoog is (getal is hoger)

• Scale
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-11 17:48
NuCl3aR schreef op maandag 06 juli 2015 @ 09:55:
[...]

Ik heb het meest recente .NET framework (obviously). Maar een oudere versie vertikt hij om te installeren. Al heel wat tijd op google gespendeerd hiervoor en ben duidelijk niet de enigste die dit heeft. Kan om deze reden okk enkele kleine games in mijn steam library niet spelen. :X
Je kan dit eens proberen:
http://blogs.msdn.com/b/a...e/2008/08/28/8904493.aspx

is een .net removal tool, soms als er resten van .net blijven staan laat hij je niet herinstalleren
Quotes van het weekend...

ik: "Waarom koop je in godsnaam een SSG als je er niet mee kan schieten?"
anoniem: "Omdat het me een leuk wapen leek..."

ik: "Waarom koop je een scout op jouw positie"
anoniem: "Ik wilde wat gaan oefenen met het wapen"

ik: "Waarom loop je met je knife een niet geclearede bombspot op en check je geen hoeken?"
anoniem: "Ik gokte erop dat het vrij was"

Heb toch weer veel leuke potjes gespeeld dit weekend, alleen merk wel dat ik beetje klaar ben met dit soort dingen.. MG(E)'s zijn op dit moment gewoon vrij random en ik merk dat ik niet ga upranken als dit soort gebeurtenissen plaatsvinden. Op twee potjes na dit weekend, schoot ik behoorlijk raak. Bah dat ene potje met eindbaas begon echt intens slecht.. eindigde nog prima..

Misschien toch maar mijn smurf houden voor games met te grote verschillen in ranks! En vanaf nu met mijn mijn gaan voor LEM of Supreme!

[ Voor 41% gewijzigd door hmr op 06-07-2015 10:12 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Grim
Scale schreef op maandag 06 juli 2015 @ 09:58:
[...]

Je kan dit eens proberen:
http://blogs.msdn.com/b/a...e/2008/08/28/8904493.aspx

is een .net removal tool, soms als er resten van .net blijven staan laat hij je niet herinstalleren
Zit momenteel op werk dus ik kan nu niet proberen. Ik heb de link gebookmarked en zal vanavond eens proberen. Alvast bedankt!

• markdm
hmr schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:02:

ik: "Waarom loop je met je knife een niet geclearede bombspot op en check je geen hoeken?"
Hahahahaha, wie zal dat toch geweest zijn :+

Maar jij carried ook wal altijd, dus ik begrijp wel dat je je ergert aan sommige niet al te slimme acties van ons.

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Heb toch weer veel leuke potjes gespeeld dit weekend, alleen merk wel dat ik beetje klaar ben met dit soort dingen.. MG(E)'s zijn op dit moment gewoon vrij random en ik merk dat ik niet ga upranken als dit soort gebeurtenissen plaatsvinden. Op twee potjes na dit weekend, schoot ik behoorlijk raak. Bah dat ene potje met eindbaas begon echt intens slecht.. eindigde nog prima..

Misschien toch maar mijn smurf houden voor games met te grote verschillen in ranks! En vanaf nu met mijn mijn gaan voor LEM of Supreme!
haha ik noem geen namen.

Same here begon gisteren echt belabberd met 0-12 of t side cache :( cache off day denk ik.
Gisteren in de loop van de dag gelukkig alles nog recht kunnen zetten. Vooral de potjes savonds nog met Nefarian waren echt mooie potjes. Back on LE iig :)

[ Voor 10% gewijzigd door therobber op 06-07-2015 10:23 ]

Ik moet nog wel even wat zeggen over dat "Waarom loop je met je knife een niet geclearede bombspot op en check je geen hoeken?", ik dacht namelijk gezegd te hebben 'checken jullie even de site, dan plant ik de bom snel'. Maar is was kennelijk vergeten m'n push to talk ingedrukt te houden...
Brogala schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:23:
[...]

Ik moet nog wel even wat zeggen over dat "Waarom loop je met je knife een niet geclearede bombspot op en check je geen hoeken?", ik dacht namelijk gezegd te hebben 'checken jullie even de site, dan plant ik de bom snel'. Maar is was kennelijk vergeten m'n push to talk ingedrukt te houden...
Die laatste was jij niet... :)

Kan me het ook niet herrineren. Wat ik me wel herrinner is dat anoniem in een 2v1 de bomb ging planten in view of the enemy, ipv veilig achter de boxes :o

[ Voor 15% gewijzigd door hmr op 06-07-2015 10:26 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

hmr schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:26:
[...]

Die laatste was jij niet... :)
Oh lol, kon me herinneren dat ik ook een keer met die bom in m'n handen de site op liep @ Overpass en toen gekilled werd.
Invite mij volgende keer ook weer voor cs go dan failsnail. Ik ga weer wat vaker cs go spelen :)

• markdm
wambamNL schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:29:
Invite mij volgende keer ook weer voor cs go dan failsnail. Ik ga weer wat vaker cs go spelen :)
Zal ik doen!
De laatste tijd invite ik jou wat minder omdat ik wist dat jij vaak op je werk zat, en dan vergeet ik het ook savonds wanneer je weer niet op je werk zit.

markdm schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:31:
[...]

Zal ik doen!
De laatste tijd invite ik jou wat minder omdat ik wist dat jij vaak op je werk zat, en dan vergeet ik het ook savonds wanneer je weer niet op je werk zit.
Maakt niet uit. In het weekend werk ik nu niet meer. (Heb nu fulltime baan door de weeks) maar elke keer dat jij mij invite ben ik net een pothe in een ander spel begonnen. En de laatste tijd als ik mensen join omdat ik geinvite ben zitten ze al met 5 man of beginnen ze net etc. Dus was er een beetje klaar mee. En ben gewoon hersenloos gaan knallen op cod.

Het liefst zou ik echt een vast team oprichten met gecoordineerde strats :$ Dat was vroeger toch echt het leukst!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• markdm
hmr schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:33:
Het liefst zou ik echt een vast team oprichten met gecoordineerde strats :$ Dat was vroeger toch echt het leukst!
Ik solliciteer voor awper!

Maar dan moet je allemaal tegelijkertijd de tijd hebben om te kunnen spelen...
markdm schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:34:
[...]

Ik solliciteer voor awper!
Die spot is al taken :p ik awp zelf namelijk het liefst O-)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

hmr schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:35:
[...]

Ik soliciteer voor eeehm. Playmaker. Ik rek ze wel kapot :+ vraag maar aan de mensen met wie ik gister speelde :D (geen idee of het tweakers zijn)

• markdm
[...]

Dan lurker, ook goed. :P

wambamNL schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:38:
[...]

Ik soliciteer voor eeehm. Playmaker. Ik rek ze wel kapot :+ vraag maar aan de mensen met wie ik gister speelde :D (geen idee of het tweakers zijn)
DMG is het minimale vereiste, liefst LE of hoger }:O ! Maaar dit soort plannen vallen helaas toch altijd in duigen, ben immers geen scholier/student meer en heb derhalve niet zoveel tijd meer.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
[...]

ik wil ook AWP haha gisteren was echt mijn AWP dagje.

Maar Ik wil best uitmaken van dat team, heb op zich altijd tijd savonds en in het weekend no problemo.

Merk het nu al als ik met jou speel HMR wij staan altijd samen op vaste spots en weten van elkaar 9 van de 10 x wat we doen op die spots
hmr schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:39:
[...]

DMG is het minimale vereiste, liefst LE of hoger }:O ! Maaar dit soort plannen vallen helaas toch altijd in duigen, ben immers geen scholier/student meer en heb derhalve niet zoveel tijd meer.
Kunnen het altijd proberen. En dat komt mooi uit ik ben namelijk gister DMG geworden met de intentie om hoger te komen.

• markdm
dan hebben we gewoon pro silver tactics 5 awps!

markdm schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:42:
dan hebben we gewoon pro silver tactics 5 awps!
Nee hoor ik ga wel gewoon pro glock modus en maak daar 3 headies mee om een site te openen en ja dan ben je meteen een smurf :D dat zijn pas silver strats.

• Terranova
Dan moet je natuurlijk ook wars gaan regelen via IRC, om het helemaal oldschool te maken.
HamburgerHenk schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:44:
[...]

Dan moet je natuurlijk ook wars gaan regelen via IRC, om het helemaal oldschool te maken.
MIX LF PCW, 5on5 HIGH/MID Skilled, have server, MR 12/ NO GERMANS

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Die Icarus Fell FN is alleen maar omhoog gegaan in prijs... Hij is nu rond de 140 euro :S
Brogala schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:49:
Die Icarus Fell FN is alleen maar omhoog gegaan in prijs... Hij is nu rond de 140 euro :S
Maakt toch niet uit? Stel dat hij was gedaald wat dan? Het is en blijft een gok en 9 vd 10 keer daalt hij ipv stijgt.

• Grim
Voor hetzelfde geld stond die nu op €20 en was je super blij.

Zo een dingen weet je nu eenmaal niet. Soms win je, soms (/meestal :+ ) verlies je.

Told you so, gewoon houden! Die dingen zijn namelijk rare drops en niet te unboxxen!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

hmr schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:53:
[...]

Told you so, gewoon houden! Die dingen zijn namelijk rare drops en niet te unboxxen!
Hmr heeft altijd gelijk! Hij is dus zo duur geworden omdat je hem alleen maar als drop kan krijgen... Wist ik niet.

edit: @wambam en nuclear, ik vroeg me meer af waarom hij was gestegen ipv gedaald :P

[ Voor 12% gewijzigd door Brogala op 06-07-2015 10:55 ]

Zelfde geldt voor die AWP medusa, als je die nu FN unboxxed ..... *DREWL*

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Voor hetzelfde geld was de drop chance extreem hoog voor die dingen? Weet jij veel.
Ik heb iig al 23 euro uit die dropg gekregen 1x usps road rash en 1x deagle sunset storm oid. Geen fn versies maar wel 10 en 13 euro waard dus ik vind het prima. Gebruik ze zelf want die skins zijn best nice.

wambamNL schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:57:
Voor hetzelfde geld was de drop chance extreem hoog voor die dingen? Weet jij veel.
Ik heb iig al 23 euro uit die dropg gekregen 1x usps road rash en 1x deagle sunset storm oid. Geen fn versies maar wel 10 en 13 euro waard dus ik vind het prima. Gebruik ze zelf want die skins zijn best nice.
Over het algemeen kunnen we wel stellen dat de drop kansen van dit soort guns (m4a1, awp, AK) nooit hoog zijn in deze kwaliteit...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Is volgens mij meer grade afhankelijk dan wapen afhankelijk. Maar je kan niet in de toekomst kijken als dat kon kon je met een beetje aim elke game op cs winnen :+

• Grim
wambamNL schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:02:
Is volgens mij meer grade afhankelijk dan wapen afhankelijk. Maar je kan niet in de toekomst kijken als dat kon kon je met een beetje aim elke game op cs winnen :+
In de toekomst kunnen kijken en dat gebruiken voor CS? :F

NuCl3aR schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:04:
[...]

CS:GO > RL
NuCl3aR schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:04:
[...]

Tuurlijk. Want als je in het echt in de toekomst gaat kijken. Ervan uitgaande dat je zelf kan bepalen wanneer en hoe etc je in de toekomst kan kijken zal je veel onplezierige dingen gaan zien waar 9 vd 10 mensen kapot aan zullen gaan. Mijn mening is dan ook dat in de toekomst kijken meer een vloek dan een gave is ivm dat je veel vervelende hartverscheurende en pijnlijke dingen kunt gaan zien. Verassingen zullen dan niet meer bestaan en er zullen geheid mensen die zodra ze van jou vloek weten jou voor hun doeleinden willen gebruiken ook al zullen die niet altijd even zuiver zijn. Door deze vloek alleen voor cs go te gebruiken zorg je ervoor dat mensen er niet achter zullen komen waardoor je niet gemanipuleerd zult worden en dat je geen nare ervaringen gaat ondervinden. Just my 2 cents....

• Grim
wambamNL schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:11:
[...]

Tuurlijk. Want als je in het echt in de toekomst gaat kijken. Ervan uitgaande dat je zelf kan bepalen wanneer en hoe etc je in de toekomst kan kijken zal je veel onplezierige dingen gaan zien waar 9 vd 10 mensen kapot aan zullen gaan. Mijn mening is dan ook dat in de toekomst kijken meer een vloek dan een gave is ivm dat je veel vervelende hartverscheurende en pijnlijke dingen kunt gaan zien. Verassingen zullen dan niet meer bestaan en er zullen geheid mensen die zodra ze van jou vloek weten jou voor hun doeleinden willen gebruiken ook al zullen die niet altijd even zuiver zijn. Door deze vloek alleen voor cs go te gebruiken zorg je ervoor dat mensen er niet achter zullen komen waardoor je niet gemanipuleerd zult worden en dat je geen nare ervaringen gaat ondervinden. Just my 2 cents....
Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/3c/8c/f3/3c8cf3fd2945965421e82537924291a8.jpg

i lolled :+
Maar ik heb die discussie over in de toekomst kijken nogal vaak met een paar vrienden en elke keer zijn ze het met mij eens :D

Back to cs go. ;)

Pagina: 1 ... 132 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic