Ik vond het gewoon hilarisch hoe ze niks door hadden met al de hints, maar ben het met je eens dat het niet netjes is. Ikzelf zou nooit cheaten maar als er iets te misbruiken valt wat wel legit is, then you can count me in.(moet nu ook wel een beetje denken aan de toen zo besproken overpass boost)GeoffLx schreef op maandag 29 juni 2015 @ 16:47:
Dat laatste stukje kan ik inkomen, het is voor de streamer verstandig om een delay in te stellen. Het gaat vooral om het feit dat je er blijkbaar trots op bent de nalatigheid van de streamer te misbruiken.. Als je er dan toch alles aan wilt doen om te winnen, waarom ga je dan niet cheaten? Beetje klets argument.
http://imgur.com/PNZsYra,tRcyzrf#0
http://imgur.com/PNZsYra,tRcyzrf#1
Float:
http://puu.sh/ik4Pk/27f225e6a1.png
Ik zou graag willen weten hoeveel keys deze waard is. Op Reddit al geprobeerd maar op Pricechecks geen response daar
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Probleem van CW karambit is dat er gewoon veel verschil is qua prijs dankzij float/webbbing, hij zit dicht bij een MW dat klopt, helaas is de webbing verder niet echt speciaal.teupje schreef op maandag 29 juni 2015 @ 17:03:
Iemand verstand van Kara CW ?
Float:
Ik zou graag willen weten hoeveel keys deze waard is. Op Reddit al geprobeerd maar op Pricechecks geen response daar
Ik zal zeggen +15keys boven de marketprice van CW FT, het probleem is dat CW MW's met hoge float (0.14tot dichtbij 0.15) rond de 185keys gaan.
Een MW CW kan gaan van 180-370k, hoe dichter de float bij FN komt en beter de webbing hoe meer hij kost, vandaag is er bv nog een quicksell geweest van een CW MW die 365keys vroeg en ook kreeg.
Mijn cw mw float 0.10 plus grote web op PS.
Ik bekijk het een beetje vanaf dit standpunt, er zijn mensen die gekke prijzen wille betalen voor CW's, maar dan moet je de juiste koper vinden.
Tbh zou ik zelf zeggen als je 145/140k kan krijgen voor die CW FT mag je blij zijn.
Thanks man!Minaaj schreef op maandag 29 juni 2015 @ 17:29:
[...]
Probleem van CW karambit is dat er gewoon veel verschil is qua prijs dankzij float/webbbing, hij zit dicht bij een MW dat klopt, helaas is de webbing verder niet echt speciaal.
Ik zal zeggen +15keys boven de marketprice van CW FT, het probleem is dat CW MW's met hoge float (0.14tot dichtbij 0.15) rond de 185keys gaan.
Een MW CW kan gaan van 180-370k, hoe dichter de float bij FN komt en beter de webbing hoe meer hij kost, vandaag is er bv nog een quicksell geweest van een CW MW die 365keys vroeg en ook kreeg.
Mijn cw mw float 0.10 plus grote web op PS.
Ik bekijk het een beetje vanaf dit standpunt, er zijn mensen die gekke prijzen wille betalen voor CW's, maar dan moet je de juiste koper vinden.
Tbh zou ik zelf zeggen als je 145/140k kan krijgen voor die CW FT mag je blij zijn.
Er zit 1 web inderdaad maar op de PS, maar altijd beter dan niets
Heb in ieder geval een indicatie nu!
Die knife van jou is wel mooi zeg
Als iemand zo triest is om met z'n twitch url als naam te spelen verdiend hij het ook.GeoffLx schreef op maandag 29 juni 2015 @ 16:47:
Dat laatste stukje kan ik inkomen, het is voor de streamer verstandig om een delay in te stellen. Het gaat vooral om het feit dat je er blijkbaar trots op bent de nalatigheid van de streamer te misbruiken.. Als je er dan toch alles aan wilt doen om te winnen, waarom ga je dan niet cheaten? Beetje klets argument.
cheaten is totaal wat anders, die gast geeft zelf z'n posities weg door zonder delay te streamen. het is een beetje als je gun door een muur heen steken en wallbanged worden.
Gisteren heb ik samen met een maat van mij een match verloren. Maar het andere team had een hacker. Wij hadden deze tijdens de match gereport en hij is ook tijdens de match gekicked door steam vanwege suspicious playstyle. Niet veel later kregen wij de melding dat hij permanent verbannen is van CS:GO. Nu riep het andere team waar hij in speelde dus dat deze match niet mee telt als lose of win klopt dit? Iemand van ons team beweerde dit ook
Ja, dat klopt.rwbk schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 08:16:
Even een vraag
Gisteren heb ik samen met een maat van mij een match verloren. Maar het andere team had een hacker. Wij hadden deze tijdens de match gereport en hij is ook tijdens de match gekicked door steam vanwege suspicious playstyle. Niet veel later kregen wij de melding dat hij permanent verbannen is van CS:GO. Nu riep het andere team waar hij in speelde dus dat deze match niet mee telt als lose of win klopt dit? Iemand van ons team beweerde dit ook
Haha precies, is toch prachtig. Ik zou precies hetzelfde hebben gedaan, twitch op 2e scherm en gaan ^^Eekhoornz0r schreef op maandag 29 juni 2015 @ 19:46:
[...]
Als iemand zo triest is om met z'n twitch url als naam te spelen verdiend hij het ook.
cheaten is totaal wat anders, die gast geeft zelf z'n posities weg door zonder delay te streamen. het is een beetje als je gun door een muur heen steken en wallbanged worden.
precies, zoiets heb ik ook wel eens gedaan. Iemand die zichzelf zo geweldig vindt dat hij moet streamen en dan ook nog eens viewers wil ronselen door z'n ingame naam die moet maar niet zo dom zijn om competitive daar mee gaan doen zonder delayScrtz schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 08:21:
[...]
Haha precies, is toch prachtig. Ik zou precies hetzelfde hebben gedaan, twitch op 2e scherm en gaan ^^
Euj, is dit nieuw?!rwbk schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 08:16:
hij is ook tijdens de match gekicked door steam vanwege suspicious playstyle.
dan nog hoef je er geen misbruik van te maken, is gewoon hetzelfde als op een lan op de monitor naast je te gaan kijken waar die zit en daarmee voordeel te krijgen. Kansloos gedrag wat hier niet hoort. Klaar. Dat het niet illegaal is betekent niet dat je het dan maar gewoon moet doen.Eekhoornz0r schreef op maandag 29 juni 2015 @ 19:46:
[...]
Als iemand zo triest is om met z'n twitch url als naam te spelen verdiend hij het ook.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
De streamsnipers waren waarschijnlijk de enige kijkers van die gast. Als je ingame speelt met je twitch url als naam hoop je er juist op dat mensen in die game dat zien en gaan kijken. gebeurd dat een keer, is het ook niet goedSouLLeSSportal schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 11:05:
[...]
dan nog hoef je er geen misbruik van te maken, is gewoon hetzelfde als op een lan op de monitor naast je te gaan kijken waar die zit en daarmee voordeel te krijgen. Kansloos gedrag wat hier niet hoort. Klaar. Dat het niet illegaal is betekent niet dat je het dan maar gewoon moet doen.
tja, dat hij het zonder delay doet is ook dom maar nogmaals, zeg dat dan gewoon tegen die speler, dan kan hij er volgende keer gewoon rekening mee houden. Doet hij het willens en wetens nog steeds zonder delay dan is het zijn eigen probleem. Het zal ook geen ramp zijn maar ik heb gewoon een behoorlijke allergie voor valsspelen en cheaten etc. helemaal als ze trots een filmpje gaan maken ervan.Eekhoornz0r schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 11:08:
[...]
De streamsnipers waren waarschijnlijk de enige kijkers van die gast. Als je ingame speelt met je twitch url als naam hoop je er juist op dat mensen in die game dat zien en gaan kijken. gebeurd dat een keer, is het ook niet goed
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Steam: rh1991
Ik heb een allergie voor de dommigheid van sommige mensen. Als jij zo'n figuur bent met z'n twitch in z'n naam en het loopt te spammen en te doen en whatnot en vervolgens vergeet je zoiets essentieels? Imho verdien je dat dan, vergeten zal 'ie daarna ook nooit meer doen.SouLLeSSportal schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 11:11:
[...]
tja, dat hij het zonder delay doet is ook dom maar nogmaals, zeg dat dan gewoon tegen die speler, dan kan hij er volgende keer gewoon rekening mee houden. Doet hij het willens en wetens nog steeds zonder delay dan is het zijn eigen probleem. Het zal ook geen ramp zijn maar ik heb gewoon een behoorlijke allergie voor valsspelen en cheaten etc. helemaal als ze trots een filmpje gaan maken ervan.
Is er overigens iets van een trading topic? Of kan ik soms gewoon hier wat neer plempen?(leek mij het meest logische)
Het Grote CS:GO Betting Topicxeroamd schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 12:26:
[...]
Ik heb een allergie voor de dommigheid van sommige mensen. Als jij zo'n figuur bent met z'n twitch in z'n naam en het loopt te spammen en te doen en whatnot en vervolgens vergeet je zoiets essentieels? Imho verdien je dat dan, vergeten zal 'ie daarna ook nooit meer doen.
Is er overigens iets van een trading topic? Of kan ik soms gewoon hier wat neer plempen?(leek mij het meest logische)
Hier kan je denk ik het beste terecht.
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
Reporten voor griefen en doorspelen. Meer kun je niet doen. Niet op gaan ragen of dergelijke, haalt toch niets uit en vinden ze juist leuk.R1kske schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 12:18:
Zo lekker dan, speel nog mijn potje om te plaatsen in rank. Staan we dik voor maar 1 is steeds express aan het teamflashen en wapens aan hun aan t geven. Schiet ik 2x dood krijg ik auto-kick...
Steam: Grim
Thanks voor de tip maar dat gaat 'm zo te zien niet worden. In dat topic is er nog minder leven dan de gemiddelde woestijn en naar wat ik heb gezien ook puur en alleen gericht op betting dus een high(er) tier item daar neer gooien zal niet veel opschieten. In dat geval hier maar een balletje opgooien. Mocht iemand interesse hebben in een Stattrak kara fade 60/40 mag een DM altijd gestuurd wordenrSNNN schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 12:40:
[...]
Het Grote CS:GO Betting Topic
Hier kan je denk ik het beste terecht.
Misschien zijn de temperaturen van intussen 28 graden in huis een teken dat ik maar buiten iets moet gaan doen
Is al redelijk oud maar toch leuk om te zien hoe alles mogelijk blijft.
Mooi gedaan. Die teamchat was ook wel grappig.plientje schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 21:39:
Team salt had redding nodig.[video]
"echt een kutwapen die famas"
"ik weet hem wel goed te landen" "oke, laat maar die landde totaal niet goed"
En dan ook nog die rage
Alleen waarom gebruik je zulke irritante zwarte balkjes?
Die zwarte balkjes zijn er omdat ik op 4:3 speelmarkdm schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 21:49:
[...]
Alleen waarom gebruik je zulke irritante zwarte balkjes?
Regel wat csgo pins dan daarodylan_ schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 21:05:
Of je gaat gewoon naar Cologne, net als ik! Ben benieuwd naar de strijd tussen TSM, Fnatic en EnvyUsZal weer spannend worden. Nip in groups of quarters naar huis.
Dat ga ik proberen ja. Als ik er meerdere weet te scoren geef ik ze weg op het forum hier
volgens mij moet je die kopen, maar ik zou inderdaad een hele stash inkopen, maak je zwaar winst op. Meen alleen wel ergens gelezen te hebben dat je maar 4 van die 'zakjes' ( waar 1 per zakje in zit ) mocht kopen ofzo.dylan_ schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 22:37:
[...]
Dat ga ik proberen ja. Als ik er meerdere weet te scoren geef ik ze weg op het forum hier
Dan wil ik er graag eentjeScrtz schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 22:49:
[...]
volgens mij moet je die kopen, maar ik zou inderdaad een hele stash inkopen, maak je zwaar winst op. Meen alleen wel ergens gelezen te hebben dat je maar 4 van die 'zakjes' ( waar 1 per zakje in zit ) mocht kopen ofzo.
Ah oke. Als ik er een paar kan kopen zal ik ze hier wel aanbieden voor het aankoopbedrag + verzendkosten.Scrtz schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 22:49:
[...]
volgens mij moet je die kopen, maar ik zou inderdaad een hele stash inkopen, maak je zwaar winst op. Meen alleen wel ergens gelezen te hebben dat je maar 4 van die 'zakjes' ( waar 1 per zakje in zit ) mocht kopen ofzo.
Misschien dat ik zelf ook ga, kunnen we irl ook nog wat strijden dylan, nee geintje maar heb herkansingen die maandag beetje jammerdylan_ schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 00:05:
[...]
Ah oke. Als ik er een paar kan kopen zal ik ze hier wel aanbieden voor het aankoopbedrag + verzendkosten.
Mocht je dat inderdaad weten te doen laat maar wat weten, wil er best via pp/bank of in keys voor betalendylan_ schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 22:37:
[...]
Man jullie ragen wel veel zeg, zoveel mensen die door elkaar heen praten. Hoe de fuck kan je daar ooit mee spelenplientje schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 21:39:
Team salt had redding nodig.[video]
Verwijderd
Lel, jij zit niet vaak op nehox ts of welk1NG schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 01:45:
[...]
Man jullie ragen wel veel zeg, zoveel mensen die door elkaar heen praten. Hoe de fuck kan je daar ooit mee spelen
Ik wil alleen de ingame codedylan_ schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 00:05:
[...]
Ah oke. Als ik er een paar kan kopen zal ik ze hier wel aanbieden voor het aankoopbedrag + verzendkosten.
De inhoud van de post is alreeds verwijderd en in de comments staat regelmatig staat het 'sv_cheats' commando's zijn. Gewoon negeren en verder gaan met fappen.TheAnthonyNL schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 07:00:
Also https://www.reddit.com/r/...is_low_ping_players_only/ iemand enig idee of dit werkt???
Dat vroeg ik me ook al af inderdaad. Als je speelt gewoon callen waar mensen zijn en verder stil houden. Maarja.k1NG schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 01:45:
[...]
Man jullie ragen wel veel zeg, zoveel mensen die door elkaar heen praten. Hoe de fuck kan je daar ooit mee spelen
[ Voor 7% gewijzigd door R1kske op 01-07-2015 11:38 ]
BIj ons is 't standaard wanneer je dood gaat dat je de laatste positie called en verder als je wat te melden hebt mag 't in tekstchat.R1kske schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 11:36:
[...]
Dat vroeg ik me ook al af inderdaad. Als je speelt gewoon callen waar mensen zijn en verder stil houden. Maarja.
Bij ons eigenlijk ook, maar de kracht van de rage is te sterkxeroamd schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 12:08:
[...]
BIj ons is 't standaard wanneer je dood gaat dat je de laatste positie called en verder als je wat te melden hebt mag 't in tekstchat.
Soms heb je er dan gewoon iemand bij die roept dat je je bek ff moet houden.markdm schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 13:35:
[...]
Bij ons eigenlijk ook, maar de kracht van de rage is te sterk
Zoals 't hoort. Maar goed, iedereen heeft wel eens een uitspatting. ;D
Ja het moet ook leuk blijven inderdaad. Beetje emotie hoort erbij, zolang het enigszins netjes blijft.Jo0Lz schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 14:59:
[...]
Soms heb je er dan gewoon iemand bij die roept dat je je bek ff moet houden.
Zoals 't hoort. Maar goed, iedereen heeft wel eens een uitspatting. ;D
Nu 20 uur wachten en dan mijn laatste win binnen halen voor de placements. Speel de laatste potjes veel met Nova Gold 2 en 3 dus ik verwacht daar ergens te eindigen.. hopelijk.
Mocht iemand trouwens interesse hebben om deze knife te kopen via bank o.i.d laat het me even weten.teupje schreef op maandag 29 juni 2015 @ 17:03:
Iemand verstand van Kara CW ?
Float:
Ben hard aan het sparen voor een nieuwe PC dus kan wel wat doekoe's gebruiken
Verwijderd
Cevo heeft dit. Je kan iets van 10 seconden callen en daarna ben je gemute. Tekstchat werkt nog wel als het goed is.Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 15:19:
Ik zou t wel chill vinden dat je ingame kan praten zonder dat de levende speler(s) het hoort. Zoals bij esea. Dan kun je gewoon overleggen, want dat constante getyp inchat wil me ook nog wel eens afleiden als laatste man.
Opskins.com en dan ff die paar euro dokken voor premium of hoe het daar ook heet, dan verkoop je 'm tegen de beste rates.teupje schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 15:17:
[...]
Mocht iemand trouwens interesse hebben om deze knife te kopen via bank o.i.d laat het me even weten.
Ben hard aan het sparen voor een nieuwe PC dus kan wel wat doekoe's gebruiken
Heb daar al zitten kijken, service ligt eruit.xeroamd schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 15:53:
[...]
Opskins.com en dan ff die paar euro dokken voor premium of hoe het daar ook heet, dan verkoop je 'm tegen de beste rates.
Verkoopt het daar snel? En zoja voor hoeveel zal ik hem daar neer zetten?
Je hebt niet gelezen wat er stond he?dylan_ schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 15:29:
[...]
Cevo heeft dit. Je kan iets van 10 seconden callen en daarna ben je gemute. Tekstchat werkt nog wel als het goed is.
Iemand in mijn steamlijst had 3000+$ binnen geharkt bij skinarena en alle grote items(fn fire serpent, fn howl etc) via OPskins verkocht en daar was een hoop een dag later al van verkocht. Over jouw knife durf ik niet echt te zeggen hoeveel meer hij boven market is door het .151 fv. Ook denk ik, gezien hij minder gewild is dan eerder genoemde items, het toch wel wat langer gaat duren. Hoeveel langer zou ik niet durven zeggen.teupje schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 15:57:
[...]
Heb daar al zitten kijken, service ligt eruit.
Verkoopt het daar snel? En zoja voor hoeveel zal ik hem daar neer zetten?
[ Voor 20% gewijzigd door xeroamd op 01-07-2015 16:39 ]
Als het om een grote waarde gaat kan je ook overwegen premium te kopen, 5 dollar voor 5% miner commission.
Verwijderd
Haha, np. 't zou tof zijn als ik een shortcut kon maken om naar een deathchannel tegaan op ts ofzo, helemaal als dat geautomatiseerd kan... @joolz?
Hahaha, tuurlijk zou dat kunnen, net als je health in kleur zien op je RGB toetsenbord. Maar, dat kan alleen als je cheats enabled en het geheugen van het spel uitleest.Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 19:22:
[...]
Haha, np. 't zou tof zijn als ik een shortcut kon maken om naar een deathchannel tegaan op ts ofzo, helemaal als dat geautomatiseerd kan... @joolz?
In MM zou dat zeer zeker resulteren in een ban.
Ik speel nu al een tijd csgo en heb altijd gespeeld met beeldverhouding 4:3. Laatst heb ik alleen mijn gamelaptop(ja ik speel op een laptop,lang verhaal) opnieuw geinstalleerd met windows 8. Na csgo opnieuw geinstalleerd te hebben en mijn instellingen weer oud vertrouwd terug te hebben gezet heb ik nu twee zwarte balken aan de zijkant van mijn scherm.
Ik heb al gegoogled hiervoor en wat ik kon vinden was in mijn nvidia driver op full screen te zetten of commands te zetten voor het opstarten van csgo. Beide hebben niet geholpen
Kan iemand mij hiermee uit de brand helpen ?
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=HyKiyZBSruc]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=AkJJDgzeg9k]
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Ik had hetzelfde alleen dan met AMD, het was een setting in Catalyst Control Center onder Scaling Options/Scaling mode. Ik weet niet wat de termen bij Nvidia zijn maar wellicht helpt het.gewoonniels schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 22:18:
Mede csgo liefhebbers ik zou uw hulp graag op prijs stellen,
Ik speel nu al een tijd csgo en heb altijd gespeeld met beeldverhouding 4:3. Laatst heb ik alleen mijn gamelaptop(ja ik speel op een laptop,lang verhaal) opnieuw geinstalleerd met windows 8. Na csgo opnieuw geinstalleerd te hebben en mijn instellingen weer oud vertrouwd terug te hebben gezet heb ik nu twee zwarte balken aan de zijkant van mijn scherm.
Ik heb al gegoogled hiervoor en wat ik kon vinden was in mijn nvidia driver op full screen te zetten of commands te zetten voor het opstarten van csgo. Beide hebben niet geholpen
Kan iemand mij hiermee uit de brand helpen ?
http://media.steampowered...mages/pistol_inspect.webm
waarbij je langer naar je wapen kan kijken en naaar je ammo ... (Zoals bij 57 monkey)
Welke skin is dat ?TheAnthonyNL schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 09:38:
Hey valve geef ons ook even zo'n update in cs:go ofzo ...
http://media.steampowered...mages/pistol_inspect.webm
waarbij je langer naar je wapen kan kijken en naaar je ammo ... (Zoals bij 57 monkey)
Dit is van TF2 ... hebben veel betere animatie voor inspecten van een skin ingame dan bijv csgo nu heeft..
Also ik vind dat ze de inspect from market ook gewoon moeten doen zoals ze dat bij knifes doen... nu kan je een geweldige skin pattern kopen en er daarna achter komen dat je gewoon een kak pattern hebt omdat de achterkant niet volledig is... bijv bij glock grinder (ik wil er een die zwart en oranje is
[ Voor 38% gewijzigd door TheAnthonyNL op 02-07-2015 11:06 ]
Volledig mee eens, hoe moet ik anders in gods naam ooit een volledig paarse Galil Sandstorm vinden?!TheAnthonyNL schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 10:40:
[...]
Dit is van TF2 ... hebben veel betere animatie voor inspecten van een skin ingame dan bijv csgo nu heeft..
Also ik vind dat ze de inspect from market ook gewoon moeten doen zoals ze dat bij knifes doen... nu kan je een geweldige skin pattern kopen en er daarna achter komen dat je gewoon een kak pattern hebt omdat de achterkant niet volledig is... bijv bij glock grinder (ik wil er een die zwart en oranje is)
10 uur versie van Darude - Sandstorm luisteren.xeroamd schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 12:39:
[...]
Volledig mee eens, hoe moet ik anders in gods naam ooit een volledig paarse Galil Sandstorm vinden?!
1000x bidden om GabeN zijn hulp.
Beide instructies moeten apart uitgevoerd worden en in de volgorde zoals hierboven vermeld staat.
Ik weet wat ik vanavond ga proberenNuCl3aR schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 12:43:
[...]
10 uur versie van Darude - Sandstorm luisteren.
1000x bidden om GabeN zijn hulp.
Beide instructies moeten apart uitgevoerd worden en in de volgorde zoals hierboven vermeld staat.
Ook gewoon 10 uur lang gunsync schieten met galil erbij doen dan he
Vervolgens kopt die 75 nieuwe keys en probeerd het gewoon opnieuw.... dit keer geen geluk, gewoon ff 230 euro verspilt!
Laatst uit een Falchion case zo'n covert AK WW gehaald.. ongeveer 35 euro waard. Die ga ik door middel van betten proberen up te graden zodat ik een mes kan halen en een leuke ak en dan hou ik ermee op!Facenoise schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 13:25:
Maatje van mij heeft gisteren gewoon een falchion fade factory new uit een kistje getoverd! damn lucky bastard! ff 230 euro gevangen ervoor!
Vervolgens kopt die 75 nieuwe keys en probeerd het gewoon opnieuw.... dit keer geen geluk, gewoon ff 230 euro verspilt!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
The house always wins.Facenoise schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 13:25:
Maatje van mij heeft gisteren gewoon een falchion fade factory new uit een kistje getoverd! damn lucky bastard! ff 230 euro gevangen ervoor!
Vergeet het maar dat je er mee ophoud, als je eenmaal iets geunboxed heb en daarna met veel moeite verkocht heb dan gaat hetzelfde liedje daarna gewoon weer beginnenhmr schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 13:42:
[...]
Laatst uit een Falchion case zo'n covert AK WW gehaald.. ongeveer 35 euro waard. Die ga ik door middel van betten proberen up te graden zodat ik een mes kan halen en een leuke ak en dan hou ik ermee op!
Voor de geeintereseerde; voor 230 euro mag je mijn Karambit overkopen die hierboven staat. (volgens mensen hier en op reddit ~140-150 keys waard).
Het is ook altijd EnvyUS he die dit overkomt de laatste tijd, moet ik mijn tinfoilhat opzetten en een conspiracy verzinnen dat ze nog wel door de groups heen komen om in bijvoorbeeld de finales/halve finales te eindigen?
EnvyUS weet welke potjes ze kunnen verliezen
In de tussentijd is het fnatic ook al geluktMinaaj schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 15:14:
[...]
Het is ook altijd EnvyUS he die dit overkomt de laatste tijd, moet ik mijn tinfoilhat opzetten en een conspiracy verzinnen dat ze nog wel door de groups heen komen om in bijvoorbeeld de finales/halve finales te eindigen?
EnvyUS weet welke potjes ze kunnen verliezen
ik had zo dik kunnen winnen als bots gewoon hun werk deden...
Jij ook? Ik wilde ook CLG bettenTheAnthonyNL schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 16:40:
[...]
ik had zo dik kunnen winnen als bots gewoon hun werk deden...
Verwijderd
Denk is niet zoveel van jezelf?R1kske schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 18:53:
Hoppakee, geplaatst in GN3. Kon beter als ik de eerste games niet met absolute noobs vrienden had gespeeld, maarja nu kan ik nog even leren tegen niet al te hoge levels.
Valt wel mee toch, als ik zie dat aardig wat mensen meteen in LE of LEM uitkomen. Weet ook niet wat een normaal niveau is maar heb met de potjes voor de plaatsing met best wat GN2 en GN3 gespeeld en daar zaten best vaak matige spelers tussen. Misschien heb ik een verkeerd beeld van de ranks hoor, dat kan.
Verwijderd
Enorm. Tussen GN3 en LE(LEM al helemaal!) zit een verschikkelijk groot verschil! Goed schieten is een ding, teamplay en gamesense zijn heel iets anders. Dat is iets wat je leert met de tijd. Ik ben begonnen op S1 door het throwen van alle ranking matches, en nu ben ik LE. De mensen die ik ken die direct mg/dmg zijn geworden schieten misschien wel keihard, maar snappen geen bal van het spel.R1kske schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 19:31:
[...]
Valt wel mee toch, als ik zie dat aardig wat mensen meteen in LE of LEM uitkomen. Weet ook niet wat een normaal niveau is maar heb met de potjes voor de plaatsing met best wat GN2 en GN3 gespeeld en daar zaten best vaak matige spelers tussen. Misschien heb ik een verkeerd beeld van de ranks hoor, dat kan.
Hij mag toch blij zijn met zijn GN3 plaatsing?
Verwijderd
Nee, die plaatsing is dik prima, zoals ik al zei ik begon ook s1. "Kon beter als ik de eerste games niet met absolute noobs vrienden had gespeeld, maarja nu kan ik nog even leren tegen niet al te hoge levels." Maar dat klinkt behoorlijk cocky.Broud schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 19:48:
[...]
Hij mag toch blij zijn met zijn GN3 plaatsing?Zou ik ook zijn, ik begon op silver 1
Mensen hier/reddit/everywhere zitten teveel vast op die ranks. road2global!11!!!!! Ik heb onlangs ook weer door gehad dat ik voor mn plezier moet spelen, en het gaat me allemaal een stuk leuker af.
Een vriend van me heeft mijn toen nog mg2 smurf gebruikt en is daar LEM op geworden (hij is global-main) en daarop spelen vind ik echt geen zak aan. Die gasten op LEM zijn vaak stukke beter als LE, qua teamplay en readouts vooral. Speel voor je plezier, en laat die ranks lekker vallen! Gewoon met maten spelen en probeer elkaar te helpen!
edit: na LE heb je nog 3 ranks en dan ben je global, en dan begint het 'spel' pas. Dan krijg je goeie scrims en teams die spelen, totdat is het allemaal basisschool werk. Dus erg trots ben ik ook al niet meer op mijn rank, dus of ik nou de- of uprank, boeie.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2015 19:57 ]
Het gaat meer met wat hij voor de rest zegt. De mensen die DMG/LE uitkomen na hun rank games zijn mensen die vaak honderden zo niet 1000+ uren 1.6 of source gespeeld hebben en dus heel goed weten hoe het spelletje werkt.Broud schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 19:48:
[...]
Hij mag toch blij zijn met zijn GN3 plaatsing?Zou ik ook zijn, ik begon op silver 1
Verwijderd
Ja, en zelfs die missen enorm veel meta uit CSGO. het (niet) wallbangen bijv. Maps die aangepast zijn, etc.NuCl3aR schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 19:58:
[...]
Het gaat meer met wat hij voor de rest zegt. De mensen die DMG/LE uitkomen na hun rank games zijn mensen die vaak honderden zo niet 1000+ uren 1.6 of source gespeeld hebben en dus heel goed weten hoe het spelletje werkt.
HMR unboxed niet. Die bouwt met betten een dikke inventory. Helaas voor hem bestaat csgo jackpot. En helaas voor mij ook.teupje schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 14:10:
[...]
Vergeet het maar dat je er mee ophoud, als je eenmaal iets geunboxed heb en daarna met veel moeite verkocht heb dan gaat hetzelfde liedje daarna gewoon weer beginnen![]()
Voor de geeintereseerde; voor 230 euro mag je mijn Karambit overkopen die hierboven staat. (volgens mensen hier en op reddit ~140-150 keys waard).
http://steamcommunity.com/profiles/76561197969687254/
instant 10 euro winst + karambit is veel gewilder op de market, uptraden via csgolounge gaat goed ^^
Verwijderd
Hmr unboxed wel maar heeft geen luck. lel.msoepie schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 21:44:
[...]
HMR unboxed niet. Die bouwt met betten een dikke inventory. Helaas voor hem bestaat csgo jackpot. En helaas voor mij ook.
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic