Idd, zo herkenbaar. Die rennen als een stel dollen overal en nergens. Die aimen alleen een stuk minder, maar ze kunnen wel in 1x voor je neus staan (of achter je), wat je uiteraard niet verwachtA.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 16:07:
[...]
Wat dat betreft is spelen tegen nova's of mg's een stuk lastiger, véél onvoorspelbaarder.
Verwijderd
+1 je eigen smoke en inci pushen als CT, GG tactiek.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 16:07:
[...]
Toch is het een rare curve met de CS:GO ranks. Naar mate je hoger komt wordt alles ook steeds voorspelbaarder totdat je weer voorbij supreme bent.
Vanaf DMG tot LEM gaan mensen in de standaard posities staan, gooien de standaard flashes/smokes, als Get_Right weer een nieuwe lurk spot heeft 'gevonden' dan kan je daar rustig de eerste twee weken pre-fireën tijdens match making en worden de standaard strats en site-holds uitgevoerd. Theoretisch allemaal erg goed, maar wel relatief voorspelbaar, daar maak ik mezelf ook schuldig aan. Dat overstijgen kost inderdaad jaren met cs:go. Dat maakt het erg tof maar bij vlagen ook o zo frustrerend.
Wat dat betreft is spelen tegen nova's of mg's een stuk lastiger, véél onvoorspelbaarder.
Zo heb ik ook de nodige eagles en SMFC afgeschoten, paar van mijn vrienden zijn die rank en als ik met hun samen speel word je uiteraard ook daartegen geplaatst.Sonic1986 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 16:15:
[...]
Idd, zo herkenbaar. Die rennen als een stel dollen overal en nergens. Die aimen alleen een stuk minder, maar ze kunnen wel in 1x voor je neus staan (of achter je), wat je uiteraard niet verwacht
Merk wel dat ik liever niet de standaard spots pak, doe je dat wel vliegen de insta headies je om de oren.. Merk ook dat je beter je hele lichaam zichtbaar kan hebben dan alleen je hoofd...
Probeer ook wat vaker te crouchen tijdens het schieten, doet goed voor de recoil vooral met de AK merk ik. Maar als je een p90 tegen je hebt kan je dat beter niet doen
Verwijderd
Leute!
Ik zou graag keys willen kopen met echt geld, iemand een idee of er Nerderlandse sellers op de markt zijn? PayPal en Bitcoin vind ik altijd zo'n gedoe
Ik zou graag keys willen kopen met echt geld, iemand een idee of er Nerderlandse sellers op de markt zijn? PayPal en Bitcoin vind ik altijd zo'n gedoe
Klopt helemaal, uiteraard heb je eerst die basis nodig om 'verder te gaan denken' maar dat is eigenlijk precies wat ik bedoel met het voorbeeld van auto kunnen rijden, zoals je hierboven omschrijft.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 16:07:
[...]
Toch is het een rare curve met de CS:GO ranks. Naar mate je hoger komt wordt alles ook steeds voorspelbaarder totdat je weer voorbij supreme bent.
Vanaf DMG tot LEM gaan mensen in de standaard posities staan, gooien de standaard flashes/smokes, als Get_Right weer een nieuwe lurk spot heeft 'gevonden' dan kan je daar rustig de eerste twee weken pre-fireën tijdens match making en worden de standaard strats en site-holds uitgevoerd. Theoretisch allemaal erg goed, maar wel relatief voorspelbaar, daar maak ik mezelf ook schuldig aan. Dat overstijgen kost inderdaad jaren met cs:go. Dat maakt het erg tof maar bij vlagen ook o zo frustrerend.
Verwijderd
Zolang je maar niet crouched TIJDENS het schieten.Facenoise schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 16:28:
[...]
Zo heb ik ook de nodige eagles en SMFC afgeschoten, paar van mijn vrienden zijn die rank en als ik met hun samen speel word je uiteraard ook daartegen geplaatst.
Merk wel dat ik liever niet de standaard spots pak, doe je dat wel vliegen de insta headies je om de oren.. Merk ook dat je beter je hele lichaam zichtbaar kan hebben dan alleen je hoofd...Zo frustrerend zijn die headshots als je ze tegen krijgt!
Probeer ook wat vaker te crouchen tijdens het schieten, doet goed voor de recoil vooral met de AK merk ik. Maar als je een p90 tegen je hebt kan je dat beter niet doendan voelt het meer als kom laat ik die kogel stoppen met mijn hoofd ''dat lukt vast wel''.
Hoezo? Crouchen tijdens het schieten kan best handig zijn als je dichtbij staat om te ducken voor headshotsVerwijderd schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 16:46:
[...]
Zolang je maar niet crouched TIJDENS het schieten.
Verwijderd
Ja en je verneukt je spray. Of crouchen voor het schieten. of niet.dylan_ schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 16:47:
[...]
Hoezo? Crouchen tijdens het schieten kan best handig zijn als je dichtbij staat om te ducken voor headshots
Weet wel een paar betrouwbare maar die doen geen zaken zonder dat je cashrep hebt en is allemaal met bitcoin of paypal.Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 16:40:
Leute!
Van dichtbij maakt dat volgens mij niet zoveel uit. Ik crouch wel eens tijdens het schieten (van dichtbij) en soms werkt dat best aardigVerwijderd schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 16:48:
[...]
Ja en je verneukt je spray. Of crouchen voor het schieten. of niet.
Verwijderd
Maar zijn het Nederlanders? Anders wil ik best een meet up doen.xeroamd schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 16:51:
[...]
Weet wel een paar betrouwbare maar die doen geen zaken zonder dat je cashrep hebt en is allemaal met bitcoin of paypal.
Nope, voornamelijk Duitsers.Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 16:54:
[...]
Maar zijn het Nederlanders? Anders wil ik best een meet up doen.
Wat ik best vaak doe (vooral als T op A ramp mirage) is een smoke neergooien waar de CT's de smoke meestal gooien of in de smoke te gaan zitten van een CT. Als ik er dan uitkom zijn ze compleet verrast en heb ik wat free kills. Dan weer een paar rondes normaal spelen... just silver strats!
Verwijderd
Jij hebt eeect silver strats ja. Leer is sites houden vent.Brogala schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 17:03:
Wat ik best vaak doe (vooral als T op A ramp mirage) is een smoke neergooien waar de CT's de smoke meestal gooien of in de smoke te gaan zitten van een CT. Als ik er dan uitkom zijn ze compleet verrast en heb ik wat free kills. Dan weer een paar rondes normaal spelen... just silver strats!
Dus.... crouchen tijdens schieten mag niet ....
Verwijderd
Valt niet aan te raden. Crouchen tussen je burst in, prima.TheAnthonyNL schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 17:17:
edit: maar niet tijdens je spray crouchen.
edit 2: En iets wat ik persoonlijk niet meer moet doen, is shiftwalken tijdens/vlakvoor/na het schieten. Iedereen weet toch al waar je zit, geen reden om zo stom langzaam te lopen.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2015 17:19 ]
Nope af te raden en mocht je issues hebben het af te leren, control unbindenTheAnthonyNL schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 17:17:
Pro's doen het soms ook...TheAnthonyNL schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 17:17:
Verwijderd
Pro's gaan ook dood soms, is dat nu de beste pro-tactiek? Nee. Wat een argument is dit zeg.
Geen goed advies. Pro's doen het soms ook wel eens dus zo duivels is het niet... Dat je het niet altijd moet gebruiken ben ik het mee eensxeroamd schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 17:19:
[...]
Nope af te raden en mocht je issues hebben het af te leren, control unbinden
dylan_ schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 17:21:
[...]
Geen goed advies. Pro's doen het soms ook wel eens dus zo duivels is het niet... Dat je het niet altijd moet gebruiken ben ik het mee eensJe moet/kunt het in de juiste situatie doen.
Het is gewoon af te raden want het voegt namelijk praktisch niets toe aan accuracy en zorgt alleen maar voor movement problemen qua snelheid. Dus leuk dat pro's het doen, het is alsnog af te raden.
Eigenlijk is het best een sterk argument omdat we er van uit mogen gaan dan pro's het wel beter zullen weten dan ons. Anyway ik zeg ook niet dat je altijd moet crouchen. Ik zeg dat het in sommige situaties handig kan zijn. Unbinden is imo geen goed advies. Sowieso moet je soms crouchen ook al schiet je niet, bijv. om te ducken voor bullets of ergens te hiden waar je hoofd boven uit steekt.Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 17:21:
[...]
Pro's gaan ook dood soms, is dat nu de beste pro-tactiek? Nee. Wat een argument is dit zeg.
xeroamd schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 17:23:
[...]
![]()
Het is gewoon af te raden want het voegt namelijk praktisch niets toe aan accuracy en zorgt alleen maar voor movement problemen qua snelheid. Dus leuk dat pro's het doen, het is alsnog af te raden.
Het gaat niet alleen om je accuracy.
Verwijderd
Je moet het gewoon niet doen tijdens een spray Okay, 5m kan prima, maar op medium/long rang wil je echt niet dat soort ongein doen.dylan_ schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 17:23:
[...]
Eigenlijk is het best een sterk argument omdat we er van uit mogen gaan dan pro's het wel beter zullen weten dan ons. Anyway ik zeg ook niet dat je altijd moet crouchen. Ik zeg dat het in sommige situaties handig kan zijn. Unbinden is imo geen goed advies. Sowieso moet je soms crouchen ook al schiet je niet, bijv. om te ducken voor bullets of ergens te hiden waar je hoofd boven uit steekt.
Nou orakel, het wordt op meerder plekken op het geweldige internet uit de doeken gedaan waarom het niet aan te raden is. Dus heb jij nog andere argumenten hiervoor, buiten dat je het een pro wel eens hebt zien doen? Wat een nonargumenten zoals al aangegeven
Zoals ik al zei; van dichtbij kan het handig zijn. Ook tijdens het sprayen. Maar goed meningen verschillen en daar is ook niks mis mee. Ik zeg alleen dat ik het soms doe en pro's het ook wel eens zie doen. Het gaat niet zo zeer om je eigen spray maar om de spray/accuracy/crosshair placement van je tegenstander.Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 17:24:
[...]
Je moet het gewoon niet doen tijdens een spray Okay, 5m kan prima, maar op medium/long rang wil je echt niet dat soort ongein doen.
Zoals ik al een paar keer heb gezegd; het kan handig zijn van dichtbij. De videos waar jij het over hebt gaan volgens mij allemaal over crouchen en sprayen in het algemeen. Daarbij wordt er van uit gegaan dat je vanaf elke range dit doet. Nee dat is niet goedxeroamd schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 17:25:
[...]
Nou orakel, het wordt op meerder plekken op het geweldige internet uit de doeken gedaan waarom het niet aan te raden is. Dus heb jij nog andere argumenten hiervoor, buiten dat je het een pro wel eens hebt zien doen? Wat een nonargumenten zoals al aangegeven
Ik had het over mijn T stratsVerwijderd schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 17:14:
[...]
Jij hebt eeect silver strats ja. Leer is sites houden vent.
Klopt ik had het inderdaad over accuracy, echter betwijfel ik of crouchen wat uit maakt in normale situaties. Het enige waarbij het bewezen nut heeft met engagen van vijanden is wanneer je een speler met bijvoorbeeld een AWP wil repeaken, gezien deze dan op een totaal andere hoogte preaimed. Echter op long range is je doelwit normaliter toch dynamischer (mits rifle/smg/pistol) en hetzelfde geld voor jou, dus dat crouchen in zo'n situatie beperkt alleen de snelheid van je movement nog verder. Ga maar eens lezen, voor een hoop spelers met een wat hogere rank is dat gewoon een gewoonte waar ze vanaf willen, gezien het gewoon nadelig is.dylan_ schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 17:35:
[...]
Zoals ik al een paar keer heb gezegd; het kan handig zijn van dichtbij. De videos waar jij het over hebt gaan volgens mij allemaal over crouchen en sprayen in het algemeen. Daarbij wordt er van uit gegaan dat je vanaf elke range dit doet. Nee dat is niet goedNet als dat je niet jumpt tijdens het schieten. Tenzij je van dichtbij een corner in wilt jumpen om iemand te killen. Dat zie je ook wel eens gebeuren in pro's matches. Het ligt gewoon aan de situatie. In het algemeen is jumpen en schieten af te raden maar in bepaalde situaties kan dit handig zijn. Als jij tijdens de pistol ronde op inferno a-mid in de "noob"corner zit en iemand jumpt met een tec9 die corner in kan dat best OP zijn. Het ligt gewoon aan de sitautie.
Juist waar ik er mooie kills mee maak...Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 17:24:
[...]
Je moet het gewoon niet doen tijdens een spray Okay, 5m kan prima, maar op medium/long rang wil je echt niet dat soort ongein doen.
Verwijderd
Over spray control en crouchen: Vind dat nothing van Cloud 9 het wel handig uitlegt in deze video.
https://youtu.be/G3jAOcjIBfk?t=3m44s
https://youtu.be/G3jAOcjIBfk?t=3m44s
Die discussie over crouchen was een tijd terug ook al in dit topic, laten we aub kappen met die eindeloze ja - nee discussies. Kwestie van voorkeur.
om dan te zeggen dat je crouchen totaal niet moet gebruiken is ook maar situatie gebonden en dus gevaarlijk om te zeggen.
@hmr, voeg me toe op mijn smurf, is lem, kun je meedoen
om dan te zeggen dat je crouchen totaal niet moet gebruiken is ook maar situatie gebonden en dus gevaarlijk om te zeggen.
@hmr, voeg me toe op mijn smurf, is lem, kun je meedoen
Ik zie dat team orbit vanavond moet spelen! Leuk om een nederlands team te zien!
komt dit ook op twitch of kan ik dit ergens live zien?
csgolounge heeft altijd een linkje naar een stream, dus via daar kan je makkelijk kijken.dicee schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 08:41:
Ik zie dat team orbit vanavond moet spelen! Leuk om een nederlands team te zien!komt dit ook op twitch of kan ik dit ergens live zien?
Oh, oke! Ik zocht het altijd op bia counter-strike.net, maar daar stonden niet altijd alle streams op! Ik zal daar vanavond eens gaan kijken! Thnx.markdm schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 08:46:
[...]
csgolounge heeft altijd een linkje naar een stream, dus via daar kan je makkelijk kijken.
Niet alle games staan op csgolounge. Je kunt ook op gosugamers.net/counterstrike/gosubet en hltv.org kijken, daar staan vaak meer games op.
haha, ik ben er geeneens, maandag pas weertherobber schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 14:33:
[...]
vanaaf eerst BBQff kijken hoelaat ik er dan ben
Echt?Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 14:56:
Boys, trap nou niet teveel op die ranks af. Daar verpest je echt je spel mee (eigen ervaring.) Plus te hard ranken betekend dat je compleet afgemaakt gaat worden door gasten die al 3jaar zweven tussen DMG/Supreme e.d. Speel gewoon zoals je speelt en word beter, je ranked vanzelf wel, of niet. Maakt geen donder uit.
Als ik geen plezier heb om te spelen, leer ik toch niets. En van dat gescheld en gekanker op elkaar wordt 't al helemaal niet beter.
Er spelen regelmatig types mee die echt helemaal tekeer gaan om niks ja, maar ik denk ook dat we vaak in een viscieuze cirkel komen als het slecht gaat. Als het wat minder loopt stoppen veel mensen vaak met callen, en gaan de lone-wolf uithangen, wat weer als gevolg heeft dat het nog slechter gaat, en uiteindelijk raakt iedereen het plezier kwijt.Jo0Lz schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 09:36:
Als ik geen plezier heb om te spelen, leer ik toch niets. En van dat gescheld en gekanker op elkaar wordt 't al helemaal niet beter.
Jezelf herpakken en proberen goede strats te houden als het slechter gaat is ook een kwaliteit die we rond dit niveau echt moeten ontwikkelen en blijven uitvoeren denk ik.
Je moet zelf ook een beetje een peptalk geven wanneer nodig. Gister ook een potje waar we begonnen met 7-1 achterstand, uiteindelijk half time 10-5 voor hun, maar toch nog herpakt en er een tie van weten te maken. Een paar woorden zoals komop jongens, doen wonderen. Ook complimentje geven wanneer iemand iets goed doet ga je onbewust beter van spelen.pryth schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 10:32:
[...]
Er spelen regelmatig types mee die echt helemaal tekeer gaan om niks ja, maar ik denk ook dat we vaak in een viscieuze cirkel komen als het slecht gaat. Als het wat minder loopt stoppen veel mensen vaak met callen, en gaan de lone-wolf uithangen, wat weer als gevolg heeft dat het nog slechter gaat, en uiteindelijk raakt iedereen het plezier kwijt.
Jezelf herpakken en proberen goede strats te houden als het slechter gaat is ook een kwaliteit die we rond dit niveau echt moeten ontwikkelen en blijven uitvoeren denk ik.
Vaak is het een kwestie van een beetje personen wisselen van spots. Zorg dat de top fraggers een positie op A en een positie op B hebben, niet de beste op 1 plek.
[ Voor 6% gewijzigd door Facenoise op 26-06-2015 10:48 ]
Je moet elke round afzonderlijk spelen, heb je een verloren, fuck it, volgende ronde weer fris in, maar wel rekening houdend met wat de enemies deden, werd A gepushed, of mid, dan zorgen dat er daar voldoende druk kan worden gegeven, bv 1 speler meer van B af of juist een volledig andere strat proberen als A niet werkt dan strat B proberen of C.
Zelf motivatie maar ook door team motivatie hou je het moraal idd hoog en zal iedereen gemotiveerder zijn om vol te blijven spelen. Ik heb ook wel eens een T team die elke ronde van begin tot round 5 vrij simpel won, de streak doorbroken door volle 5 man rush door mid op mirage om ze zo vanachter te pakken, wat ze volledig niet verwachtten. Dus if all else fails, go full retard
Zelf motivatie maar ook door team motivatie hou je het moraal idd hoog en zal iedereen gemotiveerder zijn om vol te blijven spelen. Ik heb ook wel eens een T team die elke ronde van begin tot round 5 vrij simpel won, de streak doorbroken door volle 5 man rush door mid op mirage om ze zo vanachter te pakken, wat ze volledig niet verwachtten. Dus if all else fails, go full retard
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Ja, maar dat heeft voornamelijk met de mensen met wie je speelt te maken. En het hangt af van het moment, merk ik. Als iemand tegen een uprank aanzit, dan wordt dit van te voren al gemeld en is er ineens een druk voor de hele party.pryth schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 10:32:
[...]
Er spelen regelmatig types mee die echt helemaal tekeer gaan om niks ja, maar ik denk ook dat we vaak in een viscieuze cirkel komen als het slecht gaat. Als het wat minder loopt stoppen veel mensen vaak met callen, en gaan de lone-wolf uithangen, wat weer als gevolg heeft dat het nog slechter gaat, en uiteindelijk raakt iedereen het plezier kwijt.
Ik speel de matches altijd zgam, maar als er verbetering is, dan hoor ik dat graag. Dan is "Jo0Lz, je kan beter x doen in zo'n situatie, want y, z" veel constructiever dan OMG WTF noob waarom bla bla bla. Ik heb teammates mij en elkaar echt gewoon sukkel en weet ik wat allemaal horen noemen, als je zo doet dan ben ik wel klaar. Speel ik 't potje uit en komt er een toevoeging aan je naam, nodig niet uit voor comp.
Ik heb nu zo'n 100 uur CS:GO er op zitten (en ben MG 2) en dit is nieuw voor mij. Ik dacht altijd dat je hiermee je recoil verminderde..TheAnthonyNL schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 17:17:
Dat je niet mag crouchen tijdens schieten is onzin
mee eens ... als ik een enemy zie ga ik eerst one tappen of bursten als dat niet lukt en hij komt als een kip zonder kop mijn kant uit tja... sprayen en halverwege rustig bukkenBroud schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 14:30:
Dat je niet mag crouchen tijdens schieten is onzin
2nd kill out of nowhere, is dat dan niet gewoon geluk
Hier is de Matchpage van Orbit vs. PlanetKey. Daar staat ook de link naar de livestream. Je moet er wel een chrome extensie voor hebben.dicee schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 08:41:
Ik zie dat team orbit vanavond moet spelen! Leuk om een nederlands team te zien!komt dit ook op twitch of kan ik dit ergens live zien?
#GoTeamORBIT
/id/itsmarcj
Verwijderd
Okay, niet zomaar weer die hele discussie ophalen, lees eerst eens even wat er allemaal al gezegd is, ipv met de zinloze opmerking: "Dat is onzin" komen.
lol zat net in een team met een booster. Die gast was abnormaal goed. En hij is niet eens asian of russian. Erg aardig ook nog zelfs. Heb hem meerdere keren bekeken om te kijken of hij legit speelde. Dat was inderdaad het geval. Meestal heb ik dit soort gasten tegen, dan vraagt iedereen om hem te kicken gebeurd dit ook niet. Dus dit keer had mijn team hem ook niet gekicked.
De spelers uit orbit, op chrisJ na zijn ook zowat de enigste nog enigszins noemenswaardige spelers van de benelux. (jammer genoeg)Marc J schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 15:59:
[...]
Hier is de Matchpage van Orbit vs. PlanetKey. Daar staat ook de link naar de livestream. Je moet er wel een chrome extensie voor hebben.
#GoTeamORBIT
Nou dat valt ook wel mee hoor zijn nog genoeg beneluxers die net zoals hun zijn wellicht beter alleen doorbreken is lastig.Scrtz schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 16:08:
[...]
De spelers uit orbit, op chrisJ na zijn ook zowat de enigste nog enigszins noemenswaardige spelers van de benelux. (jammer genoeg)
Verwijderd
Voel je je aangevallen?xeoMe schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 16:15:
[...]
Nou dat valt ook wel mee hoor zijn nog genoeg beneluxers die net zoals hun zijn wellicht beter alleen doorbreken is lastig.
haha neehoor ik heb het over paar andere mensen die ik ken die echt wel hun kunnen pakken of even strong zijn
Verwijderd
Zolang je maar niet scrtz bedoeld ben ik het met je eens.xeoMe schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 16:19:
[...]
haha neehoor ik heb het over paar andere mensen die ik ken die echt wel hun kunnen pakken of even strong zijn
die maatjes van jou moeten eerst eens uit de pubertijd komen, wat een drama die boys wat die posten op gluxxeoMe schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 16:19:
[...]
Buiten dat ben ik er nog steeds van overtuigd dat 'de oude garde' nog altijd al het 'talent' er klakkeloos uit schiet.
Ik ben wel blij dat er nu weer een Benelux team is. Ook al is het een Tier 3 team, met practice practice practice kunnen ze makkelijk bij de Tier 2 teams horen. Tier 1 zie ik ze helaas helemaal niet wordenScrtz schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 16:08:
[...]
De spelers uit orbit, op chrisJ na zijn ook zowat de enigste nog enigszins noemenswaardige spelers van de benelux. (jammer genoeg)
Ik heb er vertrouwen in dat ze kans hebben om het nog ver te kunnen schoppen
/id/itsmarcj
De discussie ''ophalen'' is niet echt van toepassing als de post ervoor nog relevant is. Ik heb alles gelezen en ik ben van mening dat het onzin is. Bovendien wordt het in het filmpje hierboven nog besproken door n0thing.Verwijderd schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 15:59:
Okay, niet zomaar weer die hele discussie ophalen, lees eerst eens even wat er allemaal al gezegd is, ipv met de zinloze opmerking: "Dat is onzin" komen.
Verwijderd
Nu was jij niet degene die de discussie ophaalde, maar iemand erboven. Je was wel degene die met het onzin argument kwamBroud schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 18:16:
[...]
De discussie ''ophalen'' is niet echt van toepassing als de post ervoor nog relevant is. Ik heb alles gelezen en ik ben van mening dat het onzin is. Bovendien wordt het in het filmpje hierboven nog besproken door n0thing.
.edit: ben er een beetje klaar mee, er word door betere spelers dan deze hele boel bijmekaar (nee niet ikzelf) geroepen dat het niet gedaan moet worden, en er word geroepen dat je het wel kan doen. Ik blijf van mening dat je niet moet bukken tijdens je sprays, maar er tussenin.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2015 19:38 ]
Ik zie alleen jou het roepen, maargoed. En als de pro's het doen is het een slecht argument om het wel te doen, maar als goede tweakers zeggen dat het niet moet ineens wel?Verwijderd schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 19:36:
[...]
Nu was jij niet degene die de discussie ophaalde, maar iemand erboven. Je was wel degene die met het onzin argument kwam
.edit: ben er een beetje klaar mee, er word door betere spelers dan deze hele boel bijmekaar (nee niet ikzelf) geroepen dat het niet gedaan moet worden, en er word geroepen dat je het wel kan doen. Ik blijf van mening dat je niet moet bukken tijdens je sprays, maar er tussenin.
Je kunt het toch zelf checken wat het doet met je spraycontrol als je in 1 lange spray gaat bukken ineens? Misschien verandert er niet veel of kun je dat compenseren. Dan is er geen probleem.
Orbit tier3Marc J schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 16:33:
[...]
Ik ben wel blij dat er nu weer een Benelux team is. Ook al is het een Tier 3 team, met practice practice practice kunnen ze makkelijk bij de Tier 2 teams horen. Tier 1 zie ik ze helaas helemaal niet worden.
Ik heb er vertrouwen in dat ze kans hebben om het nog ver te kunnen schoppen.
Big Kappa
Orbit is echt geen tier3. Hahaha eerder tier 4 of 5.
Verwijderd
Skins van €0,03?Zeker van CS1.6?Nickrsd schreef op maandag 22 juni 2015 @ 18:03:
ik ben net begonnen met CS:go.. heb een paar simpele skins die verkocht kunnen worden voor €0,03.. dus ik gebruik ze lekker zelf. wel lache..
waarom zijn sommige zo "speciaal.. of zo enorm duur"?.. ik snap het niet.. wat is er zo boeiend aan een skin?
Als je geen verstand van zaken hebt, waarom reageer je dan uberhaupt op mensen die vragen stellen? Als je die niet kan beantwoorden, reageer dan gewoon niet.
Ik zag deze op reddit:
[ Voor 15% gewijzigd door Brogala op 27-06-2015 12:27 ]
Wooo! Mousesports heeft zojuist gewonnen van Virtus.Pro en gaat hiermee door naar de semi finals bij Gfinity! Morgen Mousesports vs. NiP om 13:00!
/id/itsmarcj
Ik zit er ook nog op te wachten. Speel nu maar op 21:10, omdat ik anders mijn missies niet kan zien onderin het scoreboardhexta schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 00:32:
[...]
Bij deze wil ik me aanmelden voor de volgende ronde![]()
tevens, heeft iemand met een 21:9 ratio monitor al een fix kunnen vinden? het is echt heeeel vervelend dat ik de helft van de scores niet in beeld zie ed.
motabeatz.com
Gisteren leuke potjes met Anthony Paul Brogala en TheFarmer gespeeld
Voor herhaling vatbaar!
Signature
Yupmimang schreef op zondag 28 juni 2015 @ 01:42:
Gisteren leuke potjes met Anthony Paul Brogala en TheFarmer gespeeldVoor herhaling vatbaar!
Omg. Wat een mazzelaar; die drie dudes met een flinke inzet zullen wel balen. ;D
Ja echt heel erg, en hij heeft z'n winnings gelijk via GOTrade verkocht.Jo0Lz schreef op zondag 28 juni 2015 @ 12:13:
[...]
Omg. Wat een mazzelaar; die drie dudes met een flinke inzet zullen wel balen. ;D
Ik zag nog wel een leuke op reddit, je kan nu voor 12 keys 940 BS P250 Sand Dunes kopen.
http://www.reddit.com/r/G...d_p250_sand_dunes_w_keys/
mouz is wel lekker in hun element tegen nip tot nu toe, hoop dat ze gewoon eens keihard een lan gaan winnen, gun het chris wel!
Verwijderd
Idd! Ze gaan echt veel beter al dan ik ooit had verwacht, zat laatst bijv. Moe te kijken en die pikte Chris ook voor zn vulcun team.Scrtz schreef op zondag 28 juni 2015 @ 13:56:
mouz is wel lekker in hun element tegen nip tot nu toe, hoop dat ze gewoon eens keihard een lan gaan winnen, gun het chris wel!
De nieuwe line-up van Mouz zorgt voor geweldige games, en maakt het voor hun tegenstanders gewoon een challenge, ChrisJ performed ook redelijk hoewel hij niet super bekend staat voor zijn LAN prestaties. Over de afgelopen LAN's laat die wel zien dat hij het WEL kan
.
Ookal denk ik dat NiP gaat winnen. Mouz gaat het sowieso moeilijk maken voor NiP.
Ik denk dat Mouz Dust 2 zal pakken en het een close game zal worden op Mirage.
Ookal denk ik dat NiP gaat winnen. Mouz gaat het sowieso moeilijk maken voor NiP.
Ik denk dat Mouz Dust 2 zal pakken en het een close game zal worden op Mirage.
[ Voor 23% gewijzigd door Marc J op 28-06-2015 14:16 ]
/id/itsmarcj
gewoon een vraagje als je een case koopt krijg je daar dan een key bij of hoe zit dat
gewoon een antwoord nee die krijg je er niet bij die moet je kopen en kost je dus 2,29 bovenop de kist ja echt heel duur voor domme skins maar dat is nou eenmaal zo kut Valve geldwolven echt he
Verwijderd
Goeie zin ook. Niemand verplicht je om cases/keys te kopen en niemand verplicht je om skins te gebruiken. Al helemaal omdat het een cosmetisch item is i.p.v. een beter wapen. Ook is het bekend dat je beter af bent met gewoon skins kopen en uptraden e.d. dan denken dat je rijk word van cases. Het blijft gokken boys.Grotman schreef op zondag 28 juni 2015 @ 16:16:
gewoon een antwoord nee die krijg je er niet bij die moet je kopen en kost je dus 2,29 bovenop de kist ja echt heel duur voor domme skins maar dat is nou eenmaal zo kut Valve geldwolven echt he
Eergisteren wat gerotzooid op csgl, en een of ander persoon heeft mij random een 70 euro knife gestuurd. Geen idee waar het vandaan komt maar kan daar weinig aan doen
Nu na twee dagen uptraden een Butterfly knife blue steel WW van 115 euro, en ook mijn FT masterpiece + BS asiimov omgetoverd tot Fire serpent WW. Het kost wat tijd maar met csgl kan je dus daadwerkelijk wel omhoog komen qua skins.
Nu na twee dagen uptraden een Butterfly knife blue steel WW van 115 euro, en ook mijn FT masterpiece + BS asiimov omgetoverd tot Fire serpent WW. Het kost wat tijd maar met csgl kan je dus daadwerkelijk wel omhoog komen qua skins.
Verwijderd
Sarcasme op het internet werkt niet!11!!!Grotman schreef op zondag 28 juni 2015 @ 18:02:
[...]
Dat was als reactie op zijn schrijfstijl zonder interpunctie
Denk dat die gene dan vergeten is de items te selecteren waarvoor hij die knife wou traden.. Laatste via die weg gratis een mw wear fire serpent kunnen hebben. Toch zo netjes geweest om op ruil weigeren te drukken.Broud schreef op zondag 28 juni 2015 @ 17:32:
Eergisteren wat gerotzooid op csgl, en een of ander persoon heeft mij random een 70 euro knife gestuurd. Geen idee waar het vandaan komt maar kan daar weinig aan doen![]()
https://www.pathe.nl/film...esl-counter-strike-finals
Stond net dus in de krant, zag ineens getright in mijn ooghoek, zal straks foto uploaden
Stond net dus in de krant, zag ineens getright in mijn ooghoek, zal straks foto uploaden
Wat me nu toch gebeurt, mn main is nova 4 en wegens disconnect problemen de laatste tijd had ik 7 dagen cooldown waardoor ik in de steam sale op me 2e account cs:go gekocht heb.
nu deze net 10 matches gewonnen en word geplaatst in MGE maar met mijn main kom ik nova maar niet uit had laatst een 6 win streak en nog steeds geen uprank word er een beetje gek van om eerlijk te zijn.
nu deze net 10 matches gewonnen en word geplaatst in MGE maar met mijn main kom ik nova maar niet uit had laatst een 6 win streak en nog steeds geen uprank word er een beetje gek van om eerlijk te zijn.
LOLScrtz schreef op maandag 29 juni 2015 @ 08:10:
https://www.pathe.nl/film...esl-counter-strike-finals
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Ja dit was helaas niet erg spannend...Marc J schreef op maandag 29 juni 2015 @ 08:55:
[...]
Had het niet zo erg verwacht, maar NiP kan het niet tegen EnvyUs >:c
Heb met een half oog mee zitten kijken, maar wat een slachting. Die droge hoofden van de teamleden van NV ookDjehoetie schreef op maandag 29 juni 2015 @ 10:57:
Ja dit was helaas niet erg spannend...
Broud schreef op zondag 28 juni 2015 @ 17:32:
Eergisteren wat gerotzooid op csgl, en een of ander persoon heeft mij random een 70 euro knife gestuurd. Geen idee waar het vandaan komt maar kan daar weinig aan doen![]()
Dit dus, op zich kan ik me voorstellen dat je het item houdt. De schoonheidsprijs verdient het echter niet, en er trots op een forum over gaan doen is imo wat misplaatst. In mijn ogen een beetje hetzelfde als een portemonnee op straat vinden, hem oprapen en het geld direct in je zak steken (en vervolgens roepen dat je een geweldig ruilhandelaar bent omdat je van niets iets gemaakt hebt).xeroamd schreef op zondag 28 juni 2015 @ 23:17:
[...]
Denk dat die gene dan vergeten is de items te selecteren waarvoor hij die knife wou traden.. Laatste via die weg gratis een mw wear fire serpent kunnen hebben. Toch zo netjes geweest om op ruil weigeren te drukken.
Alleen vergeet je te melden dat hij dus gewoon dood leuk wist wie de portemonnee had laten valen, kon het immers bij zijn trade history terug zien... Hoe mensen reageren in zulke situaties siert de individuele persoon natuurlijk.Stoffa schreef op maandag 29 juni 2015 @ 11:36:
[...]
[...]
Dit dus, op zich kan ik me voorstellen dat je het item houdt. De schoonheidsprijs verdient het echter niet, en er trots op een forum over gaan zijn is imo wat misplaatst. In mijn ogen een beetje hetzelfde als een portemonnee op straat vinden, hem oprapen en het geld direct in je zak steken (en vervolgens roepen dat je een geweldig ruilhandelaar bent omdat je van niets iets gemaakt hebt).
Mja normaal gesproken breng je 'm terug naar het politiebureau. Maar het is idd hetzelfde als dat de naam + adres gewoon in de portemonnee staat ja.xeroamd schreef op maandag 29 juni 2015 @ 12:11:
[...]
Alleen vergeet je te melden dat hij dus gewoon dood leuk wist wie de portemonnee had laten valen, kon het immers bij zijn trade history terug zien... Hoe mensen reageren in zulke situaties siert de individuele persoon natuurlijk.
Haha , ja idd.SublimnAll schreef op maandag 29 juni 2015 @ 11:09:
[...]
Heb met een half oog mee zitten kijken, maar wat een slachting. Die droge hoofden van de teamleden van NV ook
Niemand had volgens mij verwacht dat het zo'n slachtpartij zou worden.
NV speelde nou niet erg best het hele toernooi , en had er zomaar uit kunnen vliegen tegen Dignitas in de halve finale.
NiP werd gister ook hard afgeslacht door EnVyUs.
[ Voor 4% gewijzigd door Luxicon op 29-06-2015 13:09 ]
...
Whats new? 16-1 16-2 16-4 ezLuxicon schreef op maandag 29 juni 2015 @ 13:09:
NiP werd gister ook hard afgeslacht door EnVyUs.
Na de major mogelijk roster changes als Nip weer kansloos onderuit gaat tegen de echte top teams
Och daar is onze moraalridder weer hoor.dylan_ schreef op maandag 29 juni 2015 @ 13:11:
[...]
Whats new? 16-1 16-2 16-4 ez
Na de major mogelijk roster changes als Nip weer kansloos onderuit gaat tegen de echte top teams
krantenstuk:
[ Voor 15% gewijzigd door Scrtz op 29-06-2015 14:45 ]
In mijn ogen is dat een kromme vergelijking. Daarnaast ben ik trots over wat ik ermee heb kunnen verdienen, met name gericht op de discussie erboven over skins verdienen met betten/traden.Stoffa schreef op maandag 29 juni 2015 @ 11:36:
[...]
[...]
Dit dus, op zich kan ik me voorstellen dat je het item houdt. De schoonheidsprijs verdient het echter niet, en er trots op een forum over gaan doen is imo wat misplaatst. In mijn ogen een beetje hetzelfde als een portemonnee op straat vinden, hem oprapen en het geld direct in je zak steken (en vervolgens roepen dat je een geweldig ruilhandelaar bent omdat je van niets iets gemaakt hebt).
Overigens heb ik de persoon nog toegevoegd en gevraagd waarom, maar meer dan een hallo kwam er niet uit en heeft mij daarna gelijk verwijderd.
Week of twee geleden van Kinepolis België hier ook een mail over gekregen.Scrtz schreef op maandag 29 juni 2015 @ 13:43:
[...]
Och daar is onze moraalridder weer hoor.
krantenstuk:
stuk papier
http://kinepolis.be/nl/movie-categories/esports
Steam: Grim
Ik laat deze even hier achter.
(Heeft sterk taalgebruik
, de jeugd van tegenwoordig toch
)
We kwamen ongeveer voor de half-time erachter dat hij aan het streamen was, dus daar hebben volop gebruik van gemaakt. Zelfs zo erg dat ze ons wallers noemde
(Heeft sterk taalgebruik
Beetje trieste bedoeling om te streamsnipen. Helemaal vreemd als je er vervolgens zo trots mee gaat pronken. Is een leukere prestatie om het fair en square te winnen.plientje schreef op maandag 29 juni 2015 @ 16:29:
Ik laat deze even hier achter. We kwamen ongeveer voor de half-time erachter dat hij aan het streamen was, dus daar hebben volop gebruik van gemaakt. Zelfs zo erg dat ze ons wallers noemde![]()
(Heeft sterk taalgebruik, de jeugd van tegenwoordig toch
)
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic