Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 129 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.802 views

• Sonic1986
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-10 14:21
Lanithro schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:12:
Hoppa Geranked naar Gold Nova gisteren. Het waren niet de beste potjes, maar dat maakt niet uit. Helaas meerendeel Russen die gewoon niet communiceren en weigeren Engeld te praten. Wanneer gaat Valve eens die regio's beter splitsen?
Je moet even op de hoofdpagina kijken en op teamspeak komen. Daar komen meer Nederlanders waar je mee kunt spelen zodat je niet bij die russen komt.

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-11 12:05
Hoppa Geranked naar Gold Nova gisteren. Het waren niet de beste potjes, maar dat maakt niet uit. Helaas meerendeel Russen die gewoon niet communiceren en weigeren Engeld te praten. Wanneer gaat Valve eens die regio's beter splitsen?
Je moet ook gewoon niet solo queuen.

• Jo0Lz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-10 10:05

Jo0Lz

Lick the box!

Irrival schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:10:
[...]

Wat nu comp is zou casual moeten worden? I have no idea what you are trying to say 8)7
Je speeltJullie spelen het spel verder wel toch? :D

Casual: 10 v 10; als je praat hoort iedereen het, als je dood bent alleen de dooie. Ook van 't andere team. Rondes duren 2 minuten, bom tijd is 45 seconden. Je kan iedereen spectaten, en vrij door de map met je camera.

Competitive: 5 v 5. Communicatie kan onderling want alleen teammates horen je. Je kan alleen met je teammates meekijken als je dood bent en de camera staat vast. Rondes duren 2 minuten, bom tijd is 45 seconden.

Toernooien/FaceIT/ESEA: 5 v 5, zelfde als competitive, maar rondes duren 1 minuut 45 seconden, bom tijd is 35 seconden.

Competitive zou moeten zijn zoals het is op toernooien, Casual zou moeten zijn zoals Competitive nu is.
De Casual zoals hij er nu is, moet dood. Kan alleen gespeeld worden op community servers.

Casual mag 64 tick blijven, Competitive moet naar 128 tick.

[ Voor 7% gewijzigd door Jo0Lz op 23-06-2015 10:17 ]

Twitch | YouTube | Jo0Lz#2351 | Steam | Twitter

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

Competitive en communiceren gaan niet hand in hand. Zelfs op hogere rankings hebben spelers daar "schijt" aan. En als je al iemand hebt die zijn microfoon gebruikt dan hoor je alleen maar flamebaits of flamewars.

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-11 13:37
Sonic1986 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:13:
[...]

Je moet even op de hoofdpagina kijken en op teamspeak komen. Daar komen meer Nederlanders waar je mee kunt spelen zodat je niet bij die russen komt.
Ik kom daar ook samen met een maat, maar meestal is er maar 1 andere die vaak niet aanwezig is en ik niet de luxe heb om een half uur te wachten voordat we een full group hebben.

Yavu Steam Profile Lanithro

• Sonic1986
Lanithro schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:15:
[...]

Ik kom daar ook samen met een maat, maar meestal is er maar 1 andere die vaak niet aanwezig is en ik niet de luxe heb om een half uur te wachten voordat we een full group hebben.
Jammer, sinds dat ik daar kom binnen een week 2x rank up. Heerlijk om met mensen te spelen die ook serieus spelen.

• Lanithro
Sonic1986 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:17:
[...]

Jammer, sinds dat ik daar kom binnen een week 2x rank up. Heerlijk om met mensen te spelen die ook serieus spelen.
Die maten van mij zijn er niet zo happig op om met onbekende mensen te spelen. Ik zal proberen ze meer te paaien.

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

Jo0Lz schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:14:
[...]

[...]

KNIP

Competitive zou moeten zijn zoals het is op toernooien, Casual zou moeten zijn zoals Competitive nu is.
De Casual zoals hij er nu is, moet dood. Kan alleen gespeeld worden op community servers.

Casual mag 64 tick blijven, Competitive moet naar 128 tick.
Ik speelde het spel regelmatig, totdat de rank 3 onzin live ging. Nu heb ik zelden nog gespeeld. Ik begrijp je droomscenario, maar valve die 128 tick rate servers gaat inzetten voor competitive is een droomscenario. _/-\o_

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

Lanithro schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:21:
[...]

Die maten van mij zijn er niet zo happig op om met onbekende mensen te spelen. Ik zal proberen ze meer te paaien.
Dus ze spelen liever met onbekenden die NIET communiceren dan met onbekenden die WEL communiceren. The logic.

• Lanithro
Irrival schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:23:
[...]

Dus ze spelen liever met onbekenden die NIET communiceren dan met onbekenden die WEL communiceren. The logic.
Ach ik denk dat ook te maken heeft dat ze niet willen wachten op een full group ofzo. Ik probeer het vaker, maar ze zeggen vaak dat we gewoon moeten starten.

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

Lanithro schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:27:
[...]

Ach ik denk dat ook te maken heeft dat ze niet willen wachten op een full group ofzo. Ik probeer het vaker, maar ze zeggen vaak dat we gewoon moeten starten.
R.I.P rank. 😄

• Sonic1986
Lanithro schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:27:
[...]

Kiezen of delen. Wachten of met russen terecht komen...

• Lanithro
Afgelopen week heb ik echt te veel last van russen gehad, maar de week daarvoor allen maar fijne potjes met af en toe een rus maar die communiceerde wel.

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Scrtz schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:14:
[...]

Je moet ook gewoon niet solo queuen.
Ik ben gesoloqueued naar global, maar je maakt inderdaad de gekste dingen mee haha. Wel vind ik solo vaak wat "relaxter" dan met vrienden ofzo, je hoeft minder te praten/socializen en kan je gewoon richten op de game. Ik heb ook de indruk dat ik, als ik met een groep queue, dat we dan ook bijna altijd tegen premade groepen spelen en dat het niveau ook gelijk hoger ligt. Solo queue is vaak samengeraapt zooitje vs samengeraapt zooitje, en dat heeft ook wel iets (tenzij je weer eens tegen cheaters speelt natuurlijk).

• Scrtz
Stoffa schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:20:
[...]

Ik ben gesoloqueued naar global, maar je maakt inderdaad de gekste dingen mee haha. Wel vind ik solo vaak wat "relaxter" dan met vrienden ofzo, je hoeft minder te praten/socializen en kan je gewoon richten op de game. Ik heb ook de indruk dat ik, als ik met een groep queue, dat we dan ook bijna altijd tegen premade groepen spelen en dat het niveau ook gelijk hoger ligt. Solo queue is vaak samengeraapt zooitje vs samengeraapt zooitje, en dat heeft ook wel iets (tenzij je weer eens tegen cheaters speelt natuurlijk).
Klopt, vind het af en toe ook chill hoor, maar je moet wel een flinke hap geluk hebben qua enemies en ook vooral qua teammates, vaak kom je op global/supreme nog mensen tegen die echt het verstand van een baksteen hebben.

• Sonic1986
Scrtz schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:38:
[...]

Klopt, vind het af en toe ook chill hoor, maar je moet wel een flinke hap geluk hebben qua enemies en ook vooral qua teammates, vaak kom je op global/supreme nog mensen tegen die echt het verstand van een baksteen hebben.
Ik heb minder goede ervaring met solo, maar goed... Dat is voor iedereen anders.

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-11 11:07
Wat ik vooral haat als je solo queued en je komt dan in een premade group terecht. Mocht het een slecht potje zijn en je presteert zelf minder dan ben je altijd het haasje. Verschillende keren meegemaakt helaas.

Verwijderd

Raven__NL schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:05:
Wat ik vooral haat als je solo queued en je komt dan in een premade group terecht. Mocht het een slecht potje zijn en je presteert zelf minder dan ben je altijd het haasje. Verschillende keren meegemaakt helaas.
Tja, ik maak juist mee dat als ik soloq en met 4 man kom, ik super lekker speel. Die gasten kunnen namelijk goed communiceren, zijn gefocussed en spelen met elkaar. Ik kan dan als vrije rotater/entry fragger mooi los van hun rond rennen, werkt prima.

• Stoffa
  • Nu online
Raven__NL schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:05:
Tsja ik heb idd eens meegemaakt dat een 4 man premade op me ging haten terwijl ik niet eens bottomfragde (stond 3e). Toen heb ik gezegd: "ik geef je 1 kans om te stoppen, daarna stop ik ermee en heb je dus een loss aan je broek want met 4 man win je het nooit".

Uiteraard gingen ze gewoon door, ALT F4 tot ziens haha :)

• Sonic1986
Stoffa schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:12:
[...]

Tsja ik heb idd eens meegemaakt dat een 4 man premade op me ging haten terwijl ik niet eens bottomfragde (stond 3e). Toen heb ik gezegd: "ik geef je 1 kans om te stoppen, daarna stop ik ermee en heb je dus een loss aan je broek want met 4 man win je het nooit".

Uiteraard gingen ze gewoon door, ALT F4 tot ziens haha :)
Dat maak ik net iets te vaak mee als ik solo ga ;)

• Stoffa
  • Nu online
Jongens nog eenmaal de vraag of jullie alsjeblieft me willen +reppen op Csgolounge. Ik sta nog steeds op -1, en moet daardoor iedere keer die irritante captchas invullen.

Mijn profiellink is deze:
http://csgolounge.com/profile?id=76561197972918936

Ik waardeer het zeer, en nogmaals: iedereen die van mij +rep wil ontvangen hoeft t maar te zeggen en hij krijgt het :)

Verwijderd

Irrival schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 09:33:
[...]

Met skins presteer je beter. Obviously! 8)7

[...]

Speelde je dan voornamelijk casual matches of deathmatch? Ik merk namelijk dat die rates in deathmatch echt belachelijk laag zijn (0.2 multiplier)
Casual. Deathmatch schiet totaal niet op, tenzij je bij de top 3 eindigt.

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:28:
[...]

Casual. Deathmatch schiet totaal niet op, tenzij je bij de top 3 eindigt.
Is wel de snelste manier zonder operation shotgun in zoo/train, zelfs dat gaat nog tergend traag, ook krijg je lijkt het wel steeds minder naarmate je meer speelt ofzo?

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11 15:45
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:29:
[...]

Is wel de snelste manier zonder operation shotgun in zoo/train, zelfs dat gaat nog tergend traag, ook krijg je lijkt het wel steeds minder naarmate je meer speelt ofzo?
Je hebt in het begin van de week nog weekly XP bonus. Overigens snap ik de heisa rond het bereiken van level 3 niet echt. Mensen die nieuw zijn bij CSGO hebben voor het bereiken van die rang in mijn opinie toch vrij weinig te zoeken in comp, puur en alleen gezien deze mensen naar mijn mening nog een hoop te leren hebben. Dit zorgt er mede voor dat wanneer men die rank bereikt heeft, men ook wat kennis van de maps e.d. heeft.

• Sonic1986
xeroamd schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:34:
[...]

Je hebt in het begin van de week nog weekly XP bonus. Overigens snap ik de heisa rond het bereiken van level 3 niet echt. Mensen die nieuw zijn bij CSGO hebben voor het bereiken van die rang in mijn opinie toch vrij weinig te zoeken in comp, puur en alleen gezien deze mensen naar mijn mening nog een hoop te leren hebben. Dit zorgt er mede voor dat wanneer men die rank bereikt heeft, men ook wat kennis van de maps e.d. heeft.
Ik snap het wel als je voor smurf gaat ;)

• xeroamd
Sonic1986 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:37:
[...]

Heb zelf 2 smurfaccounts en vindt dat dus ook geen issue. Als je zo nodig wil smurfen, rank je maar ff naar die derde rank toe, heb ik ook met beide accounts moeten doen. Wanneer je naar de achterliggende reden kijkt zijn die kleine, wat minder leuke aspecten, perfect te behappen, althans naar mijn idee.

• Sonic1986
xeroamd schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:44:
[...]

Heb zelf 2 smurfaccounts en vindt dat dus ook geen issue. Als je zo nodig wil smurfen, rank je maar ff naar die derde rank toe, heb ik ook met beide accounts moeten doen. Wanneer je naar de achterliggende reden kijkt zijn die kleine, wat minder leuke aspecten, perfect te behappen, althans naar mijn idee.
Eens, het beginnen van een smurf account is gewoon ff lastig geworden :)

• Broud
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-11 20:14
Sonic1986 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:37:
[...]

Smurfs zijn helemaal niet de bedoeling, dus wat mij betreft ook geen reden om te zeuren over de nieuwe eisen. Het is alleen even kut voor de mensen die al comp hebben gespeeld en nu ineens gedwongen casual moeten spelen, maar voor nieuwe mensen is het een goede regel.

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ik snap ook het gezeur niet zo als je met vrienden wilt spelen, dat je een smurf moet gebruiken. Kan ook gewoon met je mainaccount. Je wilt het misschien niet, omdat je dan een groter risico heb op deranken bij verlies, maar dan moet je maar beter spelen. En zo belangrijk is rank toch ook niet?
Broud schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:51:
[...]

Smurfs zijn helemaal niet de bedoeling, dus wat mij betreft ook geen reden om te zeuren over de nieuwe eisen. Het is alleen even kut voor de mensen die al comp hebben gespeeld en nu ineens gedwongen casual moeten spelen, maar voor nieuwe mensen is het een goede regel.
Veel mensen gebruiken smurfs ook voor hun soloq avonturen, ik ga dat vanaf nu ook maar doen. Ik wil toch liever niet deranken op m'n main omdat er vanaf het begin 1 AFK is en er dan ook nog 1 weggaat.

Ik vraag me echt af of ik nog een competitive soloq match ga meemaken waarin ik geen bot krijg.

edit: @grotman, je kan als MG2 niet met je silver vriend spelen tenzij je full pre-made hebt. En als je dat hebt doet MM behoorlijk kut, toen ik met 4 SE's speelde en mijn smurf die kennelijk LEM geranked was kwamen we tegen 5x MG1.

[ Voor 14% gewijzigd door Brogala op 23-06-2015 15:08 ]

• Sonic1986
Grotman schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:01:
Ik snap ook het gezeur niet zo als je met vrienden wilt spelen, dat je een smurf moet gebruiken. Kan ook gewoon met je mainaccount. Je wilt het misschien niet, omdat je dan een groter risico heb op deranken bij verlies, maar dan moet je maar beter spelen. En zo belangrijk is rank toch ook niet?
Als je een beetje serieus aan het gamen bent, maakt mij dat wel iets uit. Ik speel competitie om mijn rank (en dus skills) zo hoog mogelijk te houden. Niet om te ergeren aan mensen die ff wat minder zijn. Dan komt een smurf account goed van pas waar ik wat vrijer mee kan spelen zonder me zorgen te maken om mijn rank.

• Stoffa
  • Nu online
Wat die hele discussie over rank 3 minimum betreft: die rank gaat door Valve in de toekomst zekersteweten omhoog geschroefd worden om het nog moeilijker te maken in MM tekeer te gaan met een nieuwe cheat of smurfaccount.

Na jaren van ellende met cheaters in MM kan ik het alleen maar toejuichen, ze mogen van mijn part het minimum al naar level 10 verhogen.

• xeroamd
Grotman schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:01:
Nou het ligt een stuk genuanceerder dan dat. Denk dat de gold nova vriendjes van DMG en higher ranked het niet gezellig spelen vinden wanneer ze constant worden gestompt. 1 higher ranked persoon is echt geen garantie voor een win. En dan moet je maar beter spelen? als persoon in een team van 5 is er natuurlijk ook maar zoveel wat iemand doen kan. Tevens is de "juiste" rank wel fijn. Lijkt me niet ideaal wanneer iemand een stuk of 10 potten moet winnen om weer bij zijn oorspronkelijke rank te komen en dat omdat hij de avond ervoor gezellig een paar potten met reallife friends wou spelen.

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Stoffa schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:11:
Wat die hele discussie over rank 3 minimum betreft: die rank gaat door Valve in de toekomst zekersteweten omhoog geschroefd worden om het nog moeilijker te maken in MM tekeer te gaan met een nieuwe cheat of smurfaccount.

Na jaren van ellende met cheaters in MM kan ik het alleen maar toejuichen, ze mogen van mijn part het minimum al naar level 10 verhogen.
Het idee an sich is prima maar het is gewoon even zuur voor wie al tijden op beetje niveau speelt, ze opeens terugmoeten naar de 'kleuterschool van cs go' waar iedereen gewoon voor zichzelf speelt en maar wat aankloot of alleen maar campt.

Daarnaast is het wel zo, dat als je er eenmaal uit bent, met MM potjes de rank wel weer stukken sneller gaat als ik het zo zag, dus tegen de tijd dat die rank minimum hoger komt te liggen ben je vast wel hoog genoeg in rank. :)

[ Voor 13% gewijzigd door SouLLeSSportal op 23-06-2015 15:25 ]

• Sonic1986
xeroamd schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:13:
[...]

Nou het ligt een stuk genuanceerder dan dat. Denk dat de gold nova vriendjes van DMG en higher ranked het niet gezellig spelen vinden wanneer ze constant worden gestompt. 1 higher ranked persoon is echt geen garantie voor een win. En dan moet je maar beter spelen? als persoon in een team van 5 is er natuurlijk ook maar zoveel wat iemand doen kan. Tevens is de "juiste" rank wel fijn. Lijkt me niet ideaal wanneer iemand een stuk of 10 potten moet winnen om weer bij zijn oorspronkelijke rank te komen en dat omdat hij de avond ervoor gezellig een paar potten met reallife friends wou spelen.
Eens. Buiten dat is het geen gezeur, het is gewoon een gezonde discussie en wat serieuze vragen of hoe je zo snel mogelijk naar private rank 3 komt. Niet meer, niet minder...

• Scrtz
xeroamd schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:13:
[...]

Precies, het is gewoonweg voor beide partijen totaal niet handig, dat heeft op zichzelf nog geeneens te maken met het feit dat sommigen zich om hun rank bekommeren. Als je 1 global bij MGE's of zelfs lager zet dan krijg je in veel gevallen een groep LEM en LE tegen je, wat voor MGE en lager een heel pittige kluif kan zijn.

Ik snap sowieso het hele probleem niet omtrent smurfs, je kan er als speler zijnde alleen maar van leren en harder je best doen om hem tegen te gaan, bedoel global elites of zelfs pro's zijn ook geen goden in CS hoor, ook die kunnen headshots vangen. En precies zoals xeroamd al zegt, 1 speler kan ook maar tot een bepaalde hoogte een 'verschil' maken.

[ Voor 14% gewijzigd door Scrtz op 23-06-2015 15:26 ]

• Stoffa
  • Nu online
Scrtz schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:24:
[...]

Precies, het is gewoonweg voor beide partijen totaal niet handig, dat heeft op zichzelf nog geeneens te maken met het feit dat sommigen zich om hun rank bekommeren. Als je 1 global bij MGE's of zelfs lager zet dan krijg je in veel gevallen een groep LEM en LE tegen je, wat voor MGE en lager een heel pittige kluif kan zijn.
Tsja maar in dat geval heeft t misschien meer zin te discussieren over of het systeem van matchmaking van Valve wel goed functioneert, dan dat het zin heeft het net geintroduceerde gatingmechanisme ter discussie te stellen. Misschien moet een groep van 4MGE's en 1 global niet tegen 5x LEM worden gematched?

Persoonlijk zie ik het cheatprobleem in cs go als ver en veruit het grootste probleem dat het spel momenteel kent. Gister ook weer een pot moeten abandonen omdat ik tegen een volledig premade cheatteam speelde, 30 minuten ban ook nog. Toen maar Harry Potter mee gaan kijken met vriendinlief.

Nee, schroef de drempel om MM te mogen doen maar zo hoog mogelijk op wat mij betreft. Iedere cheater die dan 1x wordt gevaced, of geowed, heeft t dan verdomde moeilijk om terug te komen.
Verder dient iedereen die smurfaccounts inmiddels als een soort recht ziet zich te realiseren dat Valve het nooit zo heeft bedoeld. Je moet niet voor niets een geheel nieuwe steamaccount aanmaken om te kunnen smurfen. Als Valve smurfen prima vond had je in de game zelf wel meerdere accounts kunnen aanmaken bijvoorbeeld.

• Scrtz
Stoffa schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:28:
[...]

Tsja maar in dat geval heeft t misschien meer zin te discussieren over of het systeem van matchmaking van Valve wel goed functioneert, dan dat het zin heeft het net geintroduceerde gatingmechanisme ter discussie te stellen. Misschien moet een groep van 4MGE's en 1 global niet tegen 5x LEM worden gematched?

Persoonlijk zie ik het cheatprobleem in cs go als ver en veruit het grootste probleem dat het spel momenteel kent. Gister ook weer een pot moeten abandonen omdat ik tegen een volledig premade cheatteam speelde, 30 minuten ban ook nog. Toen maar Harry Potter mee gaan kijken met vriendinlief.

Nee, schroef de drempel om MM te mogen doen maar zo hoog mogelijk op wat mij betreft. Iedere cheater die dan 1x wordt gevaced, of geowed, heeft t dan verdomde moeilijk om terug te komen.
Verder dient iedereen die smurfaccounts inmiddels als een soort recht ziet zich te realiseren dat Valve het nooit zo heeft bedoeld. Je moet niet voor niets een geheel nieuwe steamaccount aanmaken om te kunnen smurfen. Als Valve smurfen prima vond had je in de game zelf wel meerdere accounts kunnen aanmaken bijvoorbeeld.
Klopt, ben het volledig met je eens hoor. Sowieso vind ik dat nieuwe spelers het best eerst eens een pot ervaring opdoen in casual en zich dan pas eens gaan wagen aan competitive. En je hebt inderdaad 2 vliegen in 1 klap, je houdt de noobs weg uit MM en de cheaters denken ook 2 keer na voor ze kunnen beginnen aan tientallen uren casual voordat ze weer MM kunnen gaan doen.

• Broud
Als je samen met vrienden wilt spelen die silvers zijn moet je maar casual spelen, of anders cevo/faceit. Het hele punt van competitive MM is dat het competitief is (duh).

• xeroamd
Broud schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 16:07:
Als je samen met vrienden wilt spelen die silvers zijn moet je maar casual spelen, of anders cevo/faceit. Het hele punt van competitive MM is dat het competitief is (duh).
Lees bovenstaande uiteenzettingen nog maar eens alvorens je eigen antwoord weer te lezen. Zoals al meerdere malen aangehaald ligt het een stuk genuanceerder. "En als je met die silvers wil spelen, moet je maar casual spelen"? Dat raakt kant nog wal.

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11 12:30
Stoffa schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:11:

Maar doe het dan alleen voor nieuwe accounts. Ik speel hooguit 2 uur per week en kan nu rekenen op 3 weken iets spelen wat ik niet wil spelen voordat ik weer matchmaking mag doen.

Casual matchmaking zou een hoop gezeik schelen.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• Stoffa
  • Nu online
rnenator schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 16:27:
[...]

Maar doe het dan alleen voor nieuwe accounts. Ik speel hooguit 2 uur per week en kan nu rekenen op 3 weken iets spelen wat ik niet wil spelen voordat ik weer matchmaking mag doen.

Casual matchmaking zou een hoop gezeik schelen.
Ja, of je koopt de operation voor 5 euro en je bent binnen een uurtje ofzo weer terug. Maar idd, ze hadden t beter voor alleen nieuwe accounts kunnen doen.

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Stoffa schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 16:38:
[...]

Ja, of je koopt de operation voor 5 euro en je bent binnen een uurtje ofzo weer terug. Maar idd, ze hadden t beter voor alleen nieuwe accounts kunnen doen.
Nee want dan zou je de grootste groep waartegen het is ingevoerd omzeilen, namelijk die al in MM kunnen en dan dus lekker vrolijk door kunnen hacken of smurfen. :) dus nee liever nog had ik dit gewoon gezien zonder winstoogmerk dus zonder enige vorm van kosten maken om sneller weer in MM te kunnen komen. Nu zullen de mensen die geen zin hebben dat uit te grinden weer vrolijk 5e uitgeven om sneller erin te komen, dus cashcow nummer zoveel voor valve...

• Stoffa
  • Nu online
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 16:56:
[...]

Nee want dan zou je de grootste groep waartegen het is ingevoerd omzeilen, namelijk die al in MM kunnen en dan dus lekker vrolijk door kunnen hacken of smurfen. :) dus nee liever nog had ik dit gewoon gezien zonder winstoogmerk dus zonder enige vorm van kosten maken om sneller weer in MM te kunnen komen. Nu zullen de mensen die geen zin hebben dat uit te grinden weer vrolijk 5e uitgeven om sneller erin te komen, dus cashcow nummer zoveel voor valve...
Klopt, maar die worden vanzelf door overwatch gepakt en eenmaal eruit moeten ze ook gaan grinden.

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Stoffa schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 17:10:
[...]

Klopt, maar die worden vanzelf door overwatch gepakt en eenmaal eruit moeten ze ook gaan grinden.
Nu moeten ze iig gelijk aan de bak, overwatch kan ook behoorlijk lang duren voordat iemand genoeg submits heeft gekregen dat die gecontroleerd wordt, de obvious hackers filteren ze er toch vrij snel uit.

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:03
mij ace van vandaag mijn snelste ooit haha.
Zijn er mensen die die Bloodhound missies nog doen? Ik vind er echt niks aan, ben gestopt bij de kill sergei missie.

edit: lekkere ace @ hierboven, ze stonden ook wel mooi in een rijtje :P

[ Voor 24% gewijzigd door Brogala op 23-06-2015 18:12 ]

• Broud
xeroamd schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 16:13:
[...]

Lees bovenstaande uiteenzettingen nog maar eens alvorens je eigen antwoord weer te lezen. Zoals al meerdere malen aangehaald ligt het een stuk genuanceerder. "En als je met die silvers wil spelen, moet je maar casual spelen"? Dat raakt kant nog wal.
Ik heb geen idee waar jij het over hebt.

Ik zeg alleen dat wanneer je samen met vrienden wilt spelen die niet op het zelfde niveau mee kunnen spelen een competitieve gamemode niet de juiste omgeving is. Daarnaast verschuif je je probleem alleen maar naar anderen, want de tegenstanders zijn ook niet blij met smurfs.

En ik zei casual of cevo/faceit, genoeg alternatieven om een leuke match te maken zonder het te verpesten voor anderen.

• Scrtz
Broud schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 18:31:
[...]

Ik heb geen idee waar jij het over hebt.

Ik zeg alleen dat wanneer je samen met vrienden wilt spelen die niet op het zelfde niveau mee kunnen spelen een competitieve gamemode niet de juiste omgeving is. Daarnaast verschuif je je probleem alleen maar naar anderen, want de tegenstanders zijn ook niet blij met smurfs.

En ik zei casual of cevo/faceit, genoeg alternatieven om een leuke match te maken zonder het te verpesten voor anderen.
Waarom is dat niet de juiste omgeving? Dat vind jij geen juiste omgeving.

Nu verschuif je zelf het probleem omdat je cevo/facit als alternatief noemt, wat in feite exact hetzelfde is als matchmaking. Net alsof die ranks uberhaupt wat voorstellen, kom genoeg globals tegen die zo slecht als de pest zijn.

Of ik dan MM, casual, cevo, esea of faceit speel, er worden er altijd wel een paar hard weggeschoten, jammer voor hun dan.

• Broud
Scrtz schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 19:00:
[...]

Waarom is dat niet de juiste omgeving? Dat vind jij geen juiste omgeving.

Nu verschuif je zelf het probleem omdat je cevo/facit als alternatief noemt, wat in feite exact hetzelfde is als matchmaking. Net alsof die ranks uberhaupt wat voorstellen, kom genoeg globals tegen die zo slecht als de pest zijn.

Of ik dan MM, casual, cevo, esea of faceit speel, er worden er altijd wel een paar hard weggeschoten, jammer voor hun dan.
Ik ken faceit niet, maar ik weet dat je in cevo nog voor dat je een server joined de skill level van mensen kan zien, daar kan je dus makkelijk op selecteren. En dat is niet hetzelfde als MM, want over het algemeen wordt er meer gegeven om MM rank dan je skill ranking in faceit/cevo.

Je hebt gelijk dat er altijd mensen worden weggeschoten, maar als je dat probleem met vrienden hebt vind ik het oneerlijk om dan door te smurfen te zorgen dat je tegenstander dit probleem krijgt.

En we kunnen lang een discussie hebben over of het de juiste omgeving is of niet, maar het heet toch echt competitief met een reden.

[ Voor 6% gewijzigd door Broud op 23-06-2015 19:16 ]

• _A3
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-01-2023

_A3

Stoffa schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:20:
[...]

Al heb ik ook redelijk wat potjes met mensen van hier gespeeld. Speel ik ook vaak nog solo. De reden is meestal dat ik "even" een potje wil spelen en dan inderdaad niet wil/kan wachten tot we een volle premade groep hebben. Ook voor mij lijkt het dat ik solo iets beter speel dan met mede tweakers. Waardoor dat komt geen idee.
Overigens de afgelopen week via solo geupranked naar MG2. Je hoeft dus echt niet met premade groeps te spelen om te upranken. Al weet je dan inderdaad wel zeker dat je niet met randoms die gaan bashen terecht komt.

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:24
Wat een tranen om dat gesmurf. Vroeger ging je toch ook niet janken als je gesloopt werd. Dat motiveerde juist om alleen maar beter te worden.

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Verwijderd

okaydanny schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 22:41:
Wat een tranen om dat gesmurf. Vroeger ging je toch ook niet janken als je gesloopt werd. Dat motiveerde juist om alleen maar beter te worden.
Elke week gaat het wel een keer over hoe verdrietig alle GN's zijn dat mensen smurfen.

• markdm
  • Laatst online: 07-11 19:09
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 23:00:
[...]

Elke week gaat het wel een keer over hoe verdrietig alle GN's zijn dat mensen smurfen.
En elke week gaat het wel een keer over hoe verdrietig alle DMGs of hoger zijn dat mensen hacken of trollen.

steam: failsnail, Letterbox

Verwijderd

markdm schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 23:03:
[...]

En elke week gaat het wel een keer over hoe verdrietig alle DMGs of hoger zijn dat mensen hacken of trollen.
Ja, want dat is echt vervelend. Die mensen verzieken daadwerkelijk (illigaal) het spel lieve Failsnail.

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 13:55

JoSchaap

Had a life, got a modem..

mag deze dan in de nominatie als fastest ECO round? :)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=U4teoPv-suw]

jammer dat ik een magneethelm kocht. ik denk dat als mijn nade erbij had gekomen het schieten niet eens nodig had geweest :+

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

• Sonic1986
xNikobellicx schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 17:35:
mij ace van vandaag mijn snelste ooit haha.
[video]
Waarschijnlijk de snelste ooit gemaakt ;) Nice man!

• Sonic1986
JoSchaap schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 23:12:
[video]

jammer dat ik een magneethelm kocht. ik denk dat als mijn nade erbij had gekomen het schieten niet eens nodig had geweest :+
Haha, heerlijk! Dat zijn nog eens eco's rounds ;)

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:03
Sonic1986 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 08:11:
[...]

Waarschijnlijk de snelste ooit gemaakt ;) Nice man!
Ja misschien wel dank je

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:41
markdm schreef op maandag 22 juni 2015 @ 12:43:
YouTube: FirstRound.exe v3

Dit gaan we vanavond doen, global tactics!!! :+
Wij hebben die gisteravond ook eens geprobeerd, ging erg goed :P

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 27-11 15:44
[video]

Haha nice!

• Scrtz
[video]

Mijn record is 24 seconden, iig wat ik gezien heb. ^^

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:34
okaydanny schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 22:41:
idd mee eens.
Elke week barst deze discussie weer los met de zelfde uitkomst.

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
HamburgerHenk schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 09:18:
[...]

Wij hebben die gisteravond ook eens geprobeerd, ging erg goed :P
Wij hebben het ook geprobeerd, ging helaas minder goed. :'( :P

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

Brogala schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 18:11:
Zijn er mensen die die Bloodhound missies nog doen? Ik vind er echt niks aan, ben gestopt bij de kill sergei missie.

edit: lekkere ace @ hierboven, ze stonden ook wel mooi in een rijtje :P
Ik ben bezig met de Resort Competitive missie. DMG rank is toch RIP nu :D.
Moet nog 8 rondes winnen oid. Iig in 1 match te doen.

Verder de Mirage co-op, daarna kan ik ook op die pagina weer verder. 8)

Verder in m'n oude bewaarde demo's een dubbele ace op dust 2 gevonden, en er een filmpje van geschoten. Ik mis die tijd, ga denk ik m'n smurf maar level 3 maken, kan ik daarmee silver/nova spelen, zo leuk O+

[ Voor 17% gewijzigd door Jo0Lz op 24-06-2015 15:59 ]

Een maand later en ik ben eindelijk weer MGE! Ben toch wel blij met mijn switch van 1280*960 stretched naar 1080p, meer zien is wel fijn :)

@Joolz, mij lukt het nooit om m'n smurf laag te houden... hij wordt altijd weer DMG/LE om de een of andere reden :(

• _A3
  • Laatst online: 14-01-2023

_A3

Brogala schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 22:45:
Een maand later en ik ben eindelijk weer MGE! Ben toch wel blij met mijn switch van 1280*960 stretched naar 1080p, meer zien is wel fijn :)

@Joolz, mij lukt het nooit om m'n smurf laag te houden... hij wordt altijd weer DMG/LE om de een of andere reden :(
uhm deze snap ik niet. Je bent blij dat je met een account MGE bent geworden, maar daarna geef je aan dat het je niet lukt om een smurf account onder DMG/LE te houden. Lijkt me toch niet zo moeilijk als je blij bent met een MGE rank. Of moet zijn dat ik andere ranks zie dan jou, maar zover ik weet is de MGE nog altijd onder de DMG/LE.
Ik hoor het graag waar ik met mijn verklaring ergens de fout in ga.
_A3 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 23:45:
[...]

uhm deze snap ik niet. Je bent blij dat je met een account MGE bent geworden, maar daarna geef je aan dat het je niet lukt om een smurf account onder DMG/LE te houden. Lijkt me toch niet zo moeilijk als je blij bent met een MGE rank. Of moet zijn dat ik andere ranks zie dan jou, maar zover ik weet is de MGE nog altijd onder de DMG/LE.
Ik hoor het graag waar ik met mijn verklaring ergens de fout in ga.
Ik bedoel meer, dat ik nog niet echt het niveau heb van DMG/LE, maar dat m'n smurf daar toch altijd belandt. Doordat de soloq's daarop wel goed gaan en op m'n main niet :P

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-11 12:04
Brogala schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 08:14:
[...]

Ik bedoel meer, dat ik nog niet echt het niveau heb van DMG/LE, maar dat m'n smurf daar toch altijd belandt. Doordat de soloq's daarop wel goed gaan en op m'n main niet :P
Niveau en rank staan behoorlijk los van elkaar, ik speel met lage nova's tot GE's, je komt echt alle skillniveaus op alle ranks tegen.

Regelmatig queuen met 5-mans en je kan sowieso al gratis een stuk of 5 ranks erbij optellen, alleen al door het vermijden van Polen, Russen en ragers.

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 09:31:
[...]

Niveau en rank staan behoorlijk los van elkaar, ik speel met lage nova's tot GE's, je komt echt alle skillniveaus op alle ranks tegen.

Regelmatig queuen met 5-mans en je kan sowieso al gratis een stuk of 5 ranks erbij optellen, alleen al door het vermijden van Polen, Russen en ragers.
Ik speel de laatste tijd met een gn3 die het pas 3weken speelt, maar heeft hiervoor wel iets source en veel cod competative gespeeld. Gast schiet een hoop mg/dmgs van hier er makkelijk uit. Nu nog map kennis, en dan issie zo eagle.

• Facenoise
  • Laatst online: 22-08 16:43
Csgo is voor de helft mapkennis, als je weet waar de hide spots zijn kan je alvast pre-aimen. En als je er een beetje goed in bent heb je zo de insta headies!

Ik zelf nu na 2 maanden spelen en 140 uur erop gisteren eindelijk naar MG1 geranked! yay me! *O*

• frye
  • Laatst online: 10:18
Gisteren een leuke drop gekregen!

Glock-18 | Reactor FN

+- 5€ waard! ;)

• therobber
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fDaXf5q.png

Waren gisteren weer mooie potjes maar iig die win streak nodig gehad om Legendary Eagle te worden

• Sonic1986
therobber schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 11:40:
[afbeelding]

Waren gisteren weer mooie potjes maar iig die win streak nodig gehad om Legendary Eagle te worden
Nice, je bent LE nu dus? Wel een beetje gecarried zo te zien ;)

• Eekhoornz0r
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-11 19:55
Sta inmiddels ook 8-0 sinds ik LE heb gehaald, dus hoop op promotie binnenkort :)
En dinsdag ook gold bloodhound badge binnengehaald :D

• therobber
Sonic1986 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 11:50:
[...]

Nice, je bent LE nu dus? Wel een beetje gecarried zo te zien ;)
die laaste 2 wel maar ging goed mee met hun, en het draait niet op het aantal kills ej ;)
draait om de waarde voor het Team.
Eerste Match op Nuke pak ik er 3 als enige over op pistol round als Terror waardoor we de ronde wonnen, daardoor wonnen we de 4 rondes erna ook.

2 match op nuke een 4K Als CT zijnde waardoor we ook de ronde wonnen maw kills maakt niks uit als ze maar op het goede moment maakt

• Sonic1986
therobber schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 11:54:
[...]

die laaste 2 wel maar ging goed mee met hun, en het draait niet op het aantal kills ej ;)
Eerste Match op Nuke pak ik er 3 als enige over op pistol round als Terror waardoor we de ronde wonnen, daardoor wonnen we de 4 rondes erna ook.

2 match op nuke een 4K Als CT zijnde waardoor we ook de ronde wonnen maw kills maakt niks uit als ze maar op het goede moment maakt
Eens, eens. Ik wil wel een keer met je spelen. Ben ook LE. Wat is je Steam nickname?
Scammers :')

Iemand in m'n vriendenlijst waar ik wel eens mee speelde vertelde me dat hij graag m'n knife wilde hebben voor 90 dollars. Toen ik hem vroeg hoe hij die 90 dollars ging geven zei hij dat hij de 90 euro steam wallet op zijn account naar mijn account zou verplaatsen.

M'n -rep comment werd natuurlijk gelijk verwijderd haha.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:41
therobber schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 11:54:
[...]

Nice man! Mijn loss streak is helaas wel onderbroken door een dikke smurf die alleen voor 8 rondes ging op inferno en daarna yolo rushte :(
Gezien de ranks van de enemies zat ik wel dicht bij DMG, maarja helaas. Dat moet vanavond dan wel komen.

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

therobber schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 11:40:
[afbeelding]

Nice man, zag je berichtje gisteren maar tijdens de pot niet gereageerd, daarna vergeten :D

Epic.

• therobber
Jo0Lz schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 14:06:
[...]

Nice man, zag je berichtje gisteren maar tijdens de pot niet gereageerd, daarna vergeten :D

Epic.
no problemo mattie je weet toch :P dj joolz

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

therobber schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 14:10:
[...]

no problemo mattie je weet toch :P dj joolz
Holla! Carry me dan. ;(

• therobber
vanaaf eerst BBQ :) ff kijken hoelaat ik er dan ben

Verwijderd

Boys, trap nou niet teveel op die ranks af. Daar verpest je echt je spel mee (eigen ervaring.) Plus te hard ranken betekend dat je compleet afgemaakt gaat worden door gasten die al 3jaar zweven tussen DMG/Supreme e.d. Speel gewoon zoals je speelt en word beter, je ranked vanzelf wel, of niet. Maakt geen donder uit.

• Scrtz
Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 14:56:
Boys, trap nou niet teveel op die ranks af. Daar verpest je echt je spel mee (eigen ervaring.) Plus te hard ranken betekend dat je compleet afgemaakt gaat worden door gasten die al 3jaar zweven tussen DMG/Supreme e.d. Speel gewoon zoals je speelt en word beter, je ranked vanzelf wel, of niet. Maakt geen donder uit.
Jup, CS is geen 'maandjes' spel maar een jaren spel, als je dan eindelijk die rang hoger hebt wil het niet zeggen dat je daar ook lang op gaat blijven, je wordt niet ineens 'veel beter' in CS, dan praat je pas over jaren.

Het is eigenlijk net als autorijden, als je denkt het te kunnen dan kun je het nog lang niet, paar jaar ervaring stelt niks voor tegen mensen met tientallen jaren ervaring.

Verwijderd

Scrtz schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 15:01:
[...]

Het is eigenlijk net als autorijden, als je denkt het te kunnen dan kun je het nog lang niet, paar jaar ervaring stelt niks voor tegen mensen met tientallen jaren ervaring.
En de een (Max Verstappen bijv.) heeft gewoon meer aanleg dan een ander (m'n moeder bijv.)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2015 15:14 ]

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-11 21:15
Hoi! Zit al een tijdje op het forum hier. 10+ jaar oldskool cs gespeeld. Sinds een tijdje ook CS:GO actiever aan het spelen. Zit nu op +/- 120 wins en met soloQ opgeklommen tot DMG. Word nu wel wat lastiger word vooral gek van al die russen of premades waar ik inzit die totaal niet communiceren.... problematisch als je wat hoger komt. Zal eens binnenwippen op die teamspeak server. naam is ingame: rmn
[...]

Jup, CS is geen 'maandjes' spel maar een jaren spel, als je dan eindelijk die rang hoger hebt wil het niet zeggen dat je daar ook lang op gaat blijven, je wordt niet ineens 'veel beter' in CS, dan praat je pas over jaren.

Ik moet wat meer met jou enzo spelen. Lem+ dan kan ik nog wat beter worden en ranken 😀

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

ramon1984 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 15:20:
Hoi! Zit al een tijdje op het forum hier. 10+ jaar oldskool cs gespeeld. Sinds een tijdje ook CS:GO actiever aan het spelen. Zit nu op +/- 120 wins en met soloQ opgeklommen tot DMG. Word nu wel wat lastiger word vooral gek van al die russen of premades waar ik inzit die totaal niet communiceren.... problematisch als je wat hoger komt. Zal eens binnenwippen op die teamspeak server. naam is ingame: rmn
Verwacht meer van de TS dan van hier, gewoon joinen. ga gewoon mic. Muted in de lobby zitten, vast wel iemand die je uitnodigt! DMG's komen we altijd tekort. Ff snel een lobby in springen om te vragen of ze nog iemand nodig hebben als het minder dan 5 man is is prima, maar vraag eerst ffkes netjes of ze al ingame zitten, zodat je er niet door heen praat!

Verwijderd

hmr schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 15:23:
[...]

Ik moet wat meer met jou enzo spelen. Lem+ dan kan ik nog wat beter worden en ranken 😀
Ga jij nou maar zwemmen.

• Sonic1986
[...]

Als je al sinds 1.6 speelt wil je graag je rank blijven boosten. Dus ik kan me voorstellen dat mensen het "belangrijk" vinden dat hun rank blijft stijgen. Daar doe je het uiteindelijk voor als je competetive speelt lijkt mij.

• Sonic1986
ramon1984 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 15:20:
Is echt een verschil als je met serieuze mensen speelt. Binnen 1 week 2 rank ups gehad. Soms moet je ff wachten tot je er 5 van hetzelfde niveau hebt, maar het is een wereld van verschil wat game play (en win streaks) betreft.

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-11 21:15
Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 15:26:
[...]

Verwacht meer van de TS dan van hier, gewoon joinen. ga gewoon mic. Muted in de lobby zitten, vast wel iemand die je uitnodigt! DMG's komen we altijd tekort. Ff snel een lobby in springen om te vragen of ze nog iemand nodig hebben als het minder dan 5 man is is prima, maar vraag eerst ffkes netjes of ze al ingame zitten, zodat je er niet door heen praat!
Heb vroeger altijd via quakenet gespeeld. Dus dat komt wel goed, zal vanavond na het trainen eens joinen onder "Ramon"

• Facenoise
  • Laatst online: 22-08 16:43
Sonic1986 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 15:30:
[...]

Is echt een verschil als je met serieuze mensen speelt. Binnen 1 week 2 rank ups gehad. Soms moet je ff wachten tot je er 5 van hetzelfde niveau hebt, maar het is een wereld van verschil wat game play (en win streaks) betreft.
Dit vooral! Ik merk echt dat als de ranks veel verschillen in de premade er echt van alles kan gebeuren. Maar als je met bv 5 van dezelfde rank of 1 rank verschil speelt je echt veel betere win streaks haalt.

Zat namelijk al 2 weken te hikken op nova 4, en na 2 avonden met tweakers te spelen van dezelfde rank hebben we van de 9 potjes die ik mee dee, 8 gewonnen en 1 tie. Wat dus resulteerde in mijn rank up naar MG1

Het speelt ook veel lekkerder weg als je tegenstanders ongeveer dezelfde rank hebben. Niks is zo kut als een nova 4/MG/MG2 tegenover een LE te worden geplaatst, je wordt dan gewoon finaal kapot geschoten.

• Sonic1986
Facenoise schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 15:40:
[...]

Dit vooral! Ik merk echt dat als de ranks veel verschillen in de premade er echt van alles kan gebeuren. Maar als je met bv 5 van dezelfde rank of 1 rank verschil speelt je echt veel betere win streaks haalt.

Zat namelijk al 2 weken te hikken op nova 4, en na 2 avonden met tweakers te spelen van dezelfde rank hebben we van de 9 potjes die ik mee dee, 8 gewonnen en 1 tie. Wat dus resulteerde in mijn rank up.

Het speelt ook veel lekkerder weg als je tegenstanders ongeveer dezelfde rank hebben. Niks is zo kut als een nova 4/MG/MG2 tegenover een LE te worden geplaatst, je wordt dan gewoon finaal kapot geschoten.
Helemaal eens!

Verwijderd

Facenoise schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 15:40:

_/-\o_ Goedzo. Ik speel wel eens mee met Scrtz en zn global maatjes, maar ik word daar als LE ook compleet voor mn bek geschoten. Ik pak kills, maar 1v1's lopen heeeel anders als op dmg/Le niveau. Laat staan Gn.

Ik leer veel van die matches, maar speel liever tegen mn eigen niveau. Het gevoel dat je niks kan beginnen is heel deprimerend.

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Laatst online: 12-11 12:04
[...]

Toch is het een rare curve met de CS:GO ranks. Naar mate je hoger komt wordt alles ook steeds voorspelbaarder totdat je weer voorbij supreme bent.

Vanaf DMG tot LEM gaan mensen in de standaard posities staan, gooien de standaard flashes/smokes, als Get_Right weer een nieuwe lurk spot heeft 'gevonden' dan kan je daar rustig de eerste twee weken pre-fireën tijdens match making en worden de standaard strats en site-holds uitgevoerd. Theoretisch allemaal erg goed, maar wel relatief voorspelbaar, daar maak ik mezelf ook schuldig aan. Dat overstijgen kost inderdaad jaren met cs:go. Dat maakt het erg tof maar bij vlagen ook o zo frustrerend. :)

Wat dat betreft is spelen tegen nova's of mg's een stuk lastiger, véél onvoorspelbaarder.
Pagina: 1 ... 129 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic