Wtf... Speel al cs sinds bèta 5.1 ofzo. Maar dat kan steam ook niet weten. Ook nog redelijk wat csgo gespeeld. Wilde het weer oppakken na wat filmpjes te hebben gezien. Moet ik eerst rank 3 ?? Worden via casual games om competitive te kunnen spelen. Gaaaaaap
Ja en als je dan Comp. Mag spelen, kan je maar twee wins per 24u spelen
maar later zal je er blij mee zijn met al die smurfs die je tegen gaat komen
Ehm ...a fly schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 19:17:
én gezien de video's die ik tijdens het lurken tegen kwam, voel ik me zo vrij dit ook te delen:
[video]
Ik twijfelde heel erg of er nog iemand in apartments zat, de nade was dan ook eigenlijk mis.
Dat je lvl 3 moet zijn is oke, maar ze hebben het express zo gemaakt dat je heel langzaam XP verdiend zonder dat je die season pass koopt....pryth schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 19:43:
Ja en als je dan Comp. Mag spelen, kan je maar twee wins per 24u spelenmaar later zal je er blij mee zijn met al die smurfs die je tegen gaat komen
On the other hand, ik ben weer MG2
Hoewel sommige van mijn silvers strategieën wel werken... nu nog tenminste
therobber schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 13:04:
[...]
Of Aztec![]()
"kom we doen mirage maar we gaan er wel een 2e map bij zetten.. oke oke. Aztec erbij. ACCEPT! Welke map gaat er laden jahoor Aztec. 16-10 Win en hele mooi clutch van Joolz
Wie doet er vanavond nog een potje Train mee ?
Ze hadden inderdaad niet stairs gecheckt, ze waren er zelfs voorbij aan het bunnyhoppen om vervolgens praktisch stil te staan waar het filmpje begintTheAnthonyNL schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 20:02:
Ehm ......
...
...
waren die mensen nou echt zo dom om niet even stairs te checken of even links te kijken jij zat daar gewoon rustig ....
Dat nieuwe xp voor comp ding heeft wel een heel gaar element erin zitten: Een vriend die GNM is, moet nu eerst casuals gaan spelen om xp te halen om weer comp te mogen doen. Voor iemand die het sporadisch speelt is dat best wel kut.
"Don't try this at home. We are professionals; We've been doing this since yesterday"
Iemand hier die goed thuis is is kara fades? Kan met geen mogelijkheid zien of dit een 90/7/3 of een 80/17/3
http://imgur.com/a/bna34
Het lijkt op die laatste wel gewoon een 50/50 of ben ik nou gek?xeroamd schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 22:50:
Iemand hier die goed thuis is is kara fades? Kan met geen mogelijkheid zien of dit een 90/7/3 of een 80/17/3
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Verwijderd
Gewoon rustig je tijd nemen.Rudolf schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 19:36:
Wtf... Speel al cs sinds bèta 5.1 ofzo. Maar dat kan steam ook niet weten. Ook nog redelijk wat csgo gespeeld. Wilde het weer oppakken na wat filmpjes te hebben gezien. Moet ik eerst rank 3 ?? Worden via casual games om competitive te kunnen spelen. Gaaaaaap
Er is een season pass voor CSGO?Please tell me it ain't true!!Brogala schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 21:15:
[...]
Dat je lvl 3 moet zijn is oke, maar ze hebben het express zo gemaakt dat je heel langzaam XP verdiend zonder dat je die season pass koopt....
On the other hand, ik ben weer MG2Als ik zo blijf spelen denk ik dat MGE er wel inzit, alleen met de gamesense gaat het wel heel langzaam...
Hoewel sommige van mijn silvers strategieën wel werken... nu nog tenminste
Maar langzaam je XP verdienenen is wel juist heel goed.
Hij bedoelt de operation pass, wanneer je de missies doet krijg je sneller xp!Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 18:42:
[...]
[...]
Er is een season pass voor CSGO?Please tell me it ain't true!!
Maar langzaam je XP verdienenen is wel juist heel goed.
Verwijderd
Echt waar joh?Hoeveel is het dan?dicee schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 20:37:
[...]
Hij bedoelt de operation pass, wanneer je de missies doet krijg je sneller xp!
Nee, ligt aan mijn geweldige screenshot skills. Het is sowieso een 80/17/3 en zeker geen 70/30 of slechter, alleen kan ikzelf met geen mogelijkheid zien of het nou dus een 80/17/3 is, of de mooiere 90/17/3. Heb me blind zitten staren op een tutorial op reddit, maar no idea yetteupje schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 18:00:
[...]
Het lijkt op die laatste wel gewoon een 50/50 of ben ik nou gek?
Betreft overigens deze lijst: http://www.reddit.com/r/G...a_karambit_fade_guide_20/
Misschien handig, inspecten is wat duidelijk dan mijn screenies: http://steamcommunity.com...ventory/#730_2_2653215095
[ Voor 11% gewijzigd door xeroamd op 21-06-2015 00:55 ]
Als je die tutorial op reddit gebruikt, dan is het zeker een 80/17/3.xeroamd schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 23:37:
[...]
Nee, ligt aan mijn geweldige screenshot skills. Het is sowieso een 80/17/3 en zeker geen 70/30 of slechter, alleen kan ikzelf met geen mogelijkheid zien of het nou dus een 80/17/3 is, of de mooiere 90/17/3. Heb me blind zitten staren op een tutorial op reddit, maar no idea yet![]()
Betreft overigens deze lijst: http://www.reddit.com/r/G...a_karambit_fade_guide_20/
Misschien handig, inspecten is wat duidelijk dan mijn screenies: http://steamcommunity.com...ventory/#730_2_2653215095
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Aangezien er geen beschrijving is ... : Draw me like one of your french pro players...
Thanks!Hu9o schreef op zondag 21 juni 2015 @ 10:12:
[...]
Als je die tutorial op reddit gebruikt, dan is het zeker een 80/17/3.
Is er behalve meer spelen nog iets anders waardoor je gamesense beter wordt?
Ik denk dat je toch gewoon veel moet spelen, en daarna nog meer spelen. Je zou wel pro matches kunnen kijken, demo's van pro players analyseren en ook je eigen demo's nakijken om te zien wat je fout doet.Brogala schreef op zondag 21 juni 2015 @ 15:52:
Meer naar mij luisterenBrogala schreef op zondag 21 juni 2015 @ 15:52:
Dit is het goede antwoord dus, het is belangrijk om te bedenken wat je fout deed en wat je beter gedaan kon hebben. Als je dood gaat moet je meteen nadenken waardoor het nou kwam, en hierbij niet proberen de schuld op de andere of geluk te leggen.Broud schreef op zondag 21 juni 2015 @ 15:57:
[...]
Ik denk dat je toch gewoon veel moet spelen, en daarna nog meer spelen. Je zou wel pro matches kunnen kijken, demo's van pro players analyseren en ook je eigen demo's nakijken om te zien wat je fout doet.
Ik heb nogal teveel de neiging om veel te denken hehe, of ik ben een plan aan het uitwerken hoe ik de 1v1 ga doen en in de tussentijd pusht hij mij en ben ik dood of ik sta op een hele rare spot waardoor de enemy me makkelijk kan killen...Broud schreef op zondag 21 juni 2015 @ 15:57:
[...]
Ik denk dat je toch gewoon veel moet spelen, en daarna nog meer spelen. Je zou wel pro matches kunnen kijken, demo's van pro players analyseren en ook je eigen demo's nakijken om te zien wat je fout doet.
Holy shit, ik kwam net deze inventory op internet tegen:
https://steamcommunity.com/id/thafak0r/inventory/
Hij is meer dan €100.000 waard
die knives echt.... ik mis alleen wel de DLore, of ben ik blind?markdm schreef op zondag 21 juni 2015 @ 16:43:
Ik heb nu aan mouse4 en 5 van m'n Deathadder smoke/flash pakken gebind, dan doen die knoppen ook nog wat en kan ik sneller een smoke/flashbang gooien
Het enigste waar je imo echt wat van leert is een pro demo bekijken, en dan 1 speler blijven bekijken de hele match lang, dan zie je precies wat hij allemaal doet en wat je eventueel over kan nemen van die speler.markdm schreef op zondag 21 juni 2015 @ 16:08:
[...]
Meer naar mij luisteren
[...]
Dit is het goede antwoord dus, het is belangrijk om te bedenken wat je fout deed en wat je beter gedaan kon hebben. Als je dood gaat moet je meteen nadenken waardoor het nou kwam, en hierbij niet proberen de schuld op de andere of geluk te leggen.
Verder is het inderdaad gewoon spelen spelen spelen.
leuke middag gehad.
2 potjes op solo Q gewonnen, telkens 1st van team.
resultaat :
rank up naar rank 4.
rank up naar Nova 1.
nog een overwatch sessie gedaan, best wel eens leuk.
Ja. ...leuke middag gehad.
2 potjes op solo Q gewonnen, telkens 1st van team.
resultaat :
rank up naar rank 4.
rank up naar Nova 1.
nog een overwatch sessie gedaan, best wel eens leuk.
Ja. ...leuke middag gehad.
stuck in Silver Hell
markdm schreef op zondag 21 juni 2015 @ 16:43:
http://steamcommunity.com/id/Shakqill/inventory/ Alleen al 16 FN Fire Serpents wtf
en die Howls loool! Hoe komen die mensen trouwens aan zoveel keys? Gewoon een Knife verkopen en dan nonstop keys kopen? Waarom gebruiken ze die keys niet direct op boxen die toch relatief cheap zijn?xeroamd schreef op zondag 21 juni 2015 @ 19:35:
[...]
![]()
http://steamcommunity.com/id/Shakqill/inventory/ Alleen al 16 FN Fire Serpents wtf
Je verdient keys door middel van uptraden, dan vervolgens downgraden met overpay om vervolgens dat weer om te zetten naar keys en weer van voor af aan te beginnen. Keys gebruiken om te unboxen is de manier om je keys de deur uit te mieteren. Kans op goede unboxes is echt behoorlijk klein.cyntax schreef op zondag 21 juni 2015 @ 20:32:
[...]
en die Howls loool! Hoe komen die mensen trouwens aan zoveel keys? Gewoon een Knife verkopen en dan nonstop keys kopen? Waarom gebruiken ze die keys niet direct op boxen die toch relatief cheap zijn?
"Onderzoek" wijst uit dat unboxen het gemiddeld gezien niet waard is.xeroamd schreef op zondag 21 juni 2015 @ 20:53:
Kans op goede unboxes is echt behoorlijk klein.
Ik verkoop m'n boxen altijd en koop uiteindelijk iets van de opbrengst
Klopt volledig. Zelf het stomme geluk gehad in zo'n 30 boxes 2 knives eruit te halen. Hierna ook meteen eieren voor mijn geld gekozen en opgehouden met unboxenSublimnAll schreef op zondag 21 juni 2015 @ 21:12:
[...]
"Onderzoek" wijst uit dat unboxen het gemiddeld gezien niet waard is.
Ik verkoop m'n boxen altijd en koop uiteindelijk iets van de opbrengst
Staat er ergens een guide van online wat jij nu beschrijft? Ik ben er wel geïnteresseerd inxeroamd schreef op zondag 21 juni 2015 @ 20:53:
[...]
Je verdient keys door middel van uptraden, dan vervolgens downgraden met overpay om vervolgens dat weer om te zetten naar keys en weer van voor af aan te beginnen. Keys gebruiken om te unboxen is de manier om je keys de deur uit te mieteren. Kans op goede unboxes is echt behoorlijk klein.
Hier staat het een en ander beschreven in grote lijnen. Denk dat dat een goed begin is om te starten met lezen.cyntax schreef op zondag 21 juni 2015 @ 21:53:
[...]
Staat er ergens een guide van online wat jij nu beschrijft? Ik ben er wel geïnteresseerd in.
http://www.reddit.com/r/G...sgo_trading_and_how_to_do
Wil CS:GO weer eens oppakken door een paar casual games te spelen.
Moet ik ruim 4 minuten wachten op een server....en ik zit nog nergens in. Is dit normaal tegenwoordig?
Moet ik ruim 4 minuten wachten op een server....en ik zit nog nergens in. Is dit normaal tegenwoordig?
Heb je niet een zooitje obscure maps aanstaan? Zit je in de huidige map pool te zoeken? Dan zou je binnen een paar seconden // max een minuutje een game kunnen joinen. Anders is CS of Steam aan het kutten.Vays schreef op zondag 21 juni 2015 @ 23:10:
Nope. Huidige map pool op en casual game is het.mystiqu schreef op zondag 21 juni 2015 @ 23:16:
[...]
Heb je niet een zooitje obscure maps aanstaan? Zit je in de huidige map pool te zoeken? Dan zou je binnen een paar seconden // max een minuutje een game kunnen joinen. Anders is CS of Steam aan het kutten.
Vond het al zo raar dat het zo lang duurde.
Krijg te zien dat me max ping bij matchmaking te laag staat en dat ik die moet wijzigen.
Staat gewoon op de standaardwaarden.
[ Voor 13% gewijzigd door Panini op 21-06-2015 23:40 ]
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Gister hadden de steamservers het weer zwaar dacht ik. Komt waarschijnlijk door de sale.Vays schreef op zondag 21 juni 2015 @ 23:10:
Ziet er handig uit. Las in een paar reacties dat deze map wel je binds verpest. Zelf ervaring mee? Geen zin om al m'n buybinds etc. weer opnieuw in te stellen..
Kreeg gister een CS:GO Weapon case 2 als random drop
Is toch maar een kwestie van je autoexec file even te backuppen? Mocht er wat mis gaan is dat zo terug te zetten.GeoffLx schreef op maandag 22 juni 2015 @ 10:01:
[...]
Ziet er handig uit. Las in een paar reacties dat deze map wel je binds verpest. Zelf ervaring mee? Geen zin om al m'n buybinds etc. weer opnieuw in te stellen..
Jongens jongens wat ben ik blij adt ik CSGO weer een kans heb gegeven. Laatst pas vlak na launch gespeelt maar het is wel erg gestroomlijnd nu allemaal. Jammer dat er geen standaard 128tic servers zijn maar voor de rest echt ace.
Gister ochtend random potje casual. Ik was altijd erg slecht in CS (ook 1.6 en Source gespeeld) en niet veel beter dan licht boven gemiddeld. Dacht na een aantal oefen potjes DM en Arms Race (tot level 4 geleveld) een potje casual te doen toen ik ineens het stutter-step techniekje onder de knie leek te hebben en m'n muis sensitivity drastsich verlaagd had (25cm = 180 graden). Tegen en met russen, maar was meteen carry voor m'n team, eindigend met 8-7 in ons voordeel en een score van 38 kills, 4 assists en 8 deaths (waarvan de helft erg slordig).
Er werd uiteraard meteen volop gescholden in het russisch en heb een report gekregen vanwege een 3vs1 situatie die ik beeïndigde met drie vrij vlotte headshots
(veel geluk)
Game is fantastisch, community erg wisselend zoals vanouds duidelijk
Ben in ieder geval meteen weer helemaal terug in PC gaming gezogen
Gister ochtend random potje casual. Ik was altijd erg slecht in CS (ook 1.6 en Source gespeeld) en niet veel beter dan licht boven gemiddeld. Dacht na een aantal oefen potjes DM en Arms Race (tot level 4 geleveld) een potje casual te doen toen ik ineens het stutter-step techniekje onder de knie leek te hebben en m'n muis sensitivity drastsich verlaagd had (25cm = 180 graden). Tegen en met russen, maar was meteen carry voor m'n team, eindigend met 8-7 in ons voordeel en een score van 38 kills, 4 assists en 8 deaths (waarvan de helft erg slordig).
Er werd uiteraard meteen volop gescholden in het russisch en heb een report gekregen vanwege een 3vs1 situatie die ik beeïndigde met drie vrij vlotte headshots
Game is fantastisch, community erg wisselend zoals vanouds duidelijk
[ Voor 14% gewijzigd door Brutal1ty op 22-06-2015 10:53 ]
Klopt, wat betreft de buybinds is dit relatief simpel te regelen. Heb echter ook wel eens workshop items gehad die allemaal andere shit veranderde waar ik dit zo snel niet terug kon vinden. Vandaar de vraag of 'ie uberhaupt veranderingen merkte, dan laat ik hem voorbij gaan om gezeik met settings te voorkomen.Facenoise schreef op maandag 22 juni 2015 @ 10:26:
[...]
Is toch maar een kwestie van je autoexec file even te backuppen? Mocht er wat mis gaan is dat zo terug te zetten.
Ik stelde voor om dat te gaan doen aan m'n team maar niemand wou hetmarkdm schreef op maandag 22 juni 2015 @ 12:43:
YouTube: FirstRound.exe v3
Dit gaan we vanavond doen, global tactics!!!
Hey jongens, willen jullie mij wellicht helpen? Ik heb door alle toxic loungegebruikers in de loop der tijd steeds meer -rep gekregen, waardoor ik nu steeds Captchas in moet vullen. Heel irritant! Zouden jullie me op Lounge +rep willen geven? Zou t erg waarderen.
Mn profiel: http://csgolounge.com/profile?id=76561197972918936
Mocht iemand anders van mij +rep willen laat t vooral weten!
Mn profiel: http://csgolounge.com/profile?id=76561197972918936
Verkeerde link maatStoffa schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:15:
Hey jongens, willen jullie mij wellicht helpen? Ik heb door alle toxic loungegebruikers in de loop der tijd steeds meer -rep gekregen, waardoor ik nu steeds Captchas in moet vullen. Heel irritant! Zouden jullie me op Lounge +rep willen geven? Zou t erg waarderen.
Mn profiel: http://csgolounge.com/myprofile
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Haha geniaalmarkdm schreef op maandag 22 juni 2015 @ 12:43:
Done! Als bedankje mijn butterfly knife night FT kopen voor keys?Stoffa schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:21:
[...]
Ah shit, t is deze:
http://csgolounge.com/profile?id=76561197972918936
Alvast heel erg bedankt!
Mja ik quickbuy alleen. Dus dat betekent marketprice x 0,8/2,29. Neem echter aan dat je meer zoekt dan dat?v1nc schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:24:
[...]
Done! Als bedankje mijn butterfly knife night FT kopen voor keys?
Echt heel erg bedankt voor de rep jongens. Ik had de vraag eerst op Reddit uitgezet, maar daar vonden ze het nodig me nog verder met -rep te bomben. Had meer van die community verwacht.
[ Voor 24% gewijzigd door Stoffa op 22-06-2015 13:26 ]
Ja inderdaadStoffa schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:25:
[...]
Mja ik quickbuy alleen. Dus dat betekent marketprice x 0,8/2,29. Neem echter aan dat je meer zoekt dan dat?
Snap ik. Ik zou je adviseren tot vrijdagavond te wachten en dan tussen 18:00 - 21:00 je knife op de market te hebben. Dan zijn de prijzen namelijk t hoogst, en krijg je er t meeste voor. Zo'n knife verkopen voor full market in keys wordt denk ik heel lastig.
hahha ja die is wel heel goed
Meh, grote kans dat je ze dan tegen komt in kitchen/CT..therobber schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:33:
[...]
hahha ja die is wel heel goeden dan zou je nog door moeten rennen via CT naar B
Wel geniaal filmpje, alleen de tekst er ook bij
(Ik neem aan dat het om het filmpje wat ook op Reddit staat, op Mirage, naar mid -> underpass -> T spawn -> A.. Heb niet op youtube linkje geklikt, aangezien dit niet werkt op werk)
[ Voor 22% gewijzigd door Madstorm op 22-06-2015 13:39 ]
I'm an Ironman!
daarom ook deMadstorm schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:36:
[...]
Meh, grote kans dat je ze dan tegen komt in kitchen/CT..
Wel geniaal filmpje, alleen de tekst er ook bij
(Ik neem aan dat het om het filmpje wat ook op Reddit staat, op Mirage, naar mid -> underpass -> T spawn -> A.. Heb niet op youtube linkje geklikt, aangezien dit niet werkt op werk)
Thanks voor de tip! Of even wachten tot de prijzen weer wat aantrekken. Heb 'm voor 34k getrade vorige week.Stoffa schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:28:
[...]
Snap ik. Ik zou je adviseren tot vrijdagavond te wachten en dan tussen 18:00 - 21:00 je knife op de market te hebben. Dan zijn de prijzen namelijk t hoogst, en krijg je er t meeste voor. Zo'n knife verkopen voor full market in keys wordt denk ik heel lastig.
Zojuist de M9 Bayonet Tiger Tooth factory new uit een case gehaald!

Ik kan deze vanaf 30 juni traden. iemand enig idee hoe ik dit het beste kan doen en ik er ook nog geld in mijn steam wallet kan krijgen of nog beter echt geld voor kan krijgen?

Ik kan deze vanaf 30 juni traden. iemand enig idee hoe ik dit het beste kan doen en ik er ook nog geld in mijn steam wallet kan krijgen of nog beter echt geld voor kan krijgen?
[ Voor 6% gewijzigd door dicee op 22-06-2015 13:46 ]
Je kunt 'm verkopen op de market zodat je geld in je wallet krijgt.dicee schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:44:
[afbeelding]
Je kunt hem traden op csgolounge voor bijv. keys en die verkopen.
Je kunt hem verkopen op opskins voor geld.
Zou hem inzetten op csgojackpot en dan even die 1700€ binnenhalen en dan alles verkopen via OPskins.dicee schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:44:
[afbeelding]
Zou 'm als ik jou was op reddit of csgl knallen voor 150 keys ongeveer.dicee schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:44:
[afbeelding]
Verwijderd
Gewoon verkopen...voor veel geld.dicee schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:44:
[afbeelding]
En wat kan ik dan met die keys? Als het mogelijk is zou ik er graag zelf een zakcentje aan overhouden, maar als dat niet echt aan te raden is dan is het niet anders!xeroamd schreef op maandag 22 juni 2015 @ 14:04:
[...]
Zou 'm als ik jou was op reddit of csgl knallen voor 150 keys ongeveer.
Ik bied 25 euro!dicee schreef op maandag 22 juni 2015 @ 14:16:
[...]
En wat kan ik dan met die keys? Als het mogelijk is zou ik er graag zelf een zakcentje aan overhouden, maar als dat niet echt aan te raden is dan is het niet anders!
Ik zeg doen!markdm schreef op maandag 22 juni 2015 @ 12:43:
Verwijderd
Tip: Als je niet weet waar je het over hebt, sst!
En voor harde cash kun je 'm t beste op OPskins verkopen, die dienen als middleman. Zo kun je niet gescammed worden, wel nemen ze een deel van de opbrengst. (10%?).
Oke thnx! Ik ga denk ik idd OPskins proberen. ze gaan nu ongeveer voor zon 300 tot 350 euro. Hopelijk tegen die tijd nog steedsVerwijderd schreef op maandag 22 juni 2015 @ 16:04:
[...]
Tip: Als je niet weet waar je het over hebt, sst!
En voor harde cash kun je 'm t beste op OPskins verkopen, die dienen als middleman. Zo kun je niet gescammed worden, wel nemen ze een deel van de opbrengst. (10%?).
ik ben net begonnen met CS:go.. heb een paar simpele skins die verkocht kunnen worden voor €0,03.. dus ik gebruik ze lekker zelf. wel lache..
waarom zijn sommige zo "speciaal.. of zo enorm duur"?.. ik snap het niet.. wat is er zo boeiend aan een skin?
waarom zijn sommige zo "speciaal.. of zo enorm duur"?.. ik snap het niet.. wat is er zo boeiend aan een skin?
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Reden 1: ze zijn mooiNickrsd schreef op maandag 22 juni 2015 @ 18:03:
ik ben net begonnen met CS:go.. heb een paar simpele skins die verkocht kunnen worden voor €0,03.. dus ik gebruik ze lekker zelf. wel lache..
Reden 2: ze zijn zeldzaam
Toen ik begon had ik ook helemaal niks met skins, maar na een tijdje begin je ze toch wel leek te vinden. Met een awp redline spelen is toch wel leuker dan met een lelijke standaard skin
Haha zo herkenbaar dit. Iedereen snapt aan t begin van zn "cs go carriere" niet waarom skins boeiend zijn, en aan t einde lopen ze rond met een kara fade en een HowlNickrsd schreef op maandag 22 juni 2015 @ 18:03:
Was dat maar zo, ik zou wel graag een kara fade en een Howl willenStoffa schreef op maandag 22 juni 2015 @ 18:30:
[...]
Haha zo herkenbaar dit. Iedereen snapt aan t begin van zn "cs go carriere" niet waarom skins boeiend zijn, en aan t einde lopen ze rond met een kara fade en een Howl
Exact ditStoffa schreef op maandag 22 juni 2015 @ 18:30:
[...]
Haha zo herkenbaar dit. Iedereen snapt aan t begin van zn "cs go carriere" niet waarom skins boeiend zijn, en aan t einde lopen ze rond met een kara fade en een Howl
Vanmiddag paar potten cevo gespeeld, maar moet bekennen dat buiten de fijne 128 tick servers, het skillniveau mij eigenlijk wat tegenviel. Kan er natuurlijk ook aan liggen dat we net 2 keer pech hebben gehad met enemies.
Bij cevo is het heel erg wisselend, ik zou voordat je een server ingaat kijken naar het gemiddelde niveau door op de server de klikken. Bij ESEA ligt het niveau wel een stuk hoger, en wat mij betreft echt wel waard.
Vandaag maar weer voor de soloq gegaan, eerste keer deed m'n russenblocker het niet om de een of andere manier dus toen kwam ik met dat tyfusvolk. Ze kunnen echt alleen maar ragen.
Tweede keer kwam ik in een goed team, en nog gewonnen ook. Speelde zelfs ook weer eens goed. Derde keer vanaf het begin 1 AFK, 16-14 verloren... En dan krijgt hij maar een cooldown van 30 minuten
Tweede keer kwam ik in een goed team, en nog gewonnen ook. Speelde zelfs ook weer eens goed. Derde keer vanaf het begin 1 AFK, 16-14 verloren... En dan krijgt hij maar een cooldown van 30 minuten
Is het mogelijk al competitive met vrienden te spelen voordat je Rank 3 bent? Heb dit casual nu wel gezien eigenlijk.
Steam: rh1991
NopeRik91 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 22:34:
Is het mogelijk al competitive met vrienden te spelen voordat je Rank 3 bent? Heb dit casual nu wel gezien eigenlijk.
Irritant. Heb gisteren een smurf account gekocht, duurt ff voordat je lekker met je maten kunt gamen op hetzelfde niveau, ipv main rank
[ Voor 7% gewijzigd door Sonic1986 op 23-06-2015 09:24 ]
Zie casual als een training die je moet voldoen om uberhaupt nuttig te zijn in competitive. Stel je zelf de vraag: "Ben ik van toegevoegde waarde in een team?" Zo ja, waarom dan precies? Zo nee, misschien toch nog maar een keer casual of tegen hard AI om ervoor te zorgen dat je optimaal kan presteren.R1kske schreef op maandag 22 juni 2015 @ 22:34:
Zorg vooral dat je één map kan dromen, met bijhorende crosshair placements.
Desalniettemin, voor een speler die 800 uur heeft gespeeld met LEM rank is het gewoonweg retarded dat ik 15 uur lang in casual moet zitten kloten om één rank erbij te krijgen. Heeft iemand hier al eens iets op gevonden?
En nee, ik heb geen operation bloodhound
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
Verwijderd
Ik vind dit zo'n onzin. Iedere keer denk ik weer; welke *** gaat nou zoveel geld neerleggen voor een skin? Een paar pixels. ''Oke, dus jij hebt een knife van 500 euro ? Nobody cares!! ''markdm schreef op maandag 22 juni 2015 @ 18:19:
[...]
Reden 1: ze zijn mooi
Reden 2: ze zijn zeldzaam
Toen ik begon had ik ook helemaal niks met skins, maar na een tijdje begin je ze toch wel leek te vinden. Met een awp redline spelen is toch wel leuker dan met een lelijke standaard skin
Bovendien kijk je toch door je scope met een AWP, dus zie je nog niets
Denk dat ik een uur of 6, 7 ben bezig geweest. Noodzakelijk kwaad helaas.Irrival schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 09:31:
[...]
KNIP
Desalniettemin, voor een speler die 800 uur heeft gespeeld met LEM rank is het gewoonweg retarded dat ik 15 uur lang in casual moet zitten kloten om één rank erbij te krijgen. Heeft iemand hier al eens iets op gevonden?
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2015 09:33 ]
Met skins presteer je beter. Obviously!Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 09:31:
[...]
Ik vind dit zo'n onzin. Iedere keer denk ik weer; welke *** gaat nou zoveel geld neerleggen voor een skin? Een paar pixels. ''Oke, dus jij hebt een knife van 500 euro ? Nobody cares!! ''
Bovendien kijk je toch door je scope met een AWP, dus zie je nog niets
Speelde je dan voornamelijk casual matches of deathmatch? Ik merk namelijk dat die rates in deathmatch echt belachelijk laag zijn (0.2 multiplier)Denk dat ik een uur of 6, 7 ben bezig geweest. Noodzakelijk kwaad helaas.
[ Voor 22% gewijzigd door Irrival op 23-06-2015 09:35 ]
Ik ben ook wel benieuwd hoe je je account het snelst kunt boosten. Iemand enig idee?Irrival schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 09:33:
[...]
Met skins presteer je beter. Obviously!
[...]
Speelde je dan voornamelijk casual matches of deathmatch? Ik merk namelijk dat die rates in deathmatch echt belachelijk laag zijn (0.2 multiplier)
De operation nogmaals kopenSonic1986 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 09:47:
[...]
Ik ben ook wel benieuwd hoe je je account het snelst kunt boosten. Iemand enig idee?
Goed worden, boosten heeft totaal geen nut aangezien je het hoge niveau toch niet aan kan, en dan dus weer naar een lagere rank gaat.Sonic1986 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 09:47:
[...]
Ik ben ook wel benieuwd hoe je je account het snelst kunt boosten. Iemand enig idee?
Main rank is LE, dus dat zal wel meevallenSilence schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 09:49:
[...]
Goed worden, boosten heeft totaal geen nut aangezien je het hoge niveau toch niet aan kan, en dan dus weer naar een lagere rank gaat.
Ik snap het helemaal, maar heb redelijk wat CS1.6 en behoorlijk veel CSS gespeeld ook nog op een aardig niveau vroeger, een klein beetje overbodig is het daarom. Er zijn wel wat nieuwe maps bijgekomen die ik niet zo goed ken, door public te spelen leer je ze wel enigszins maar je moet ze eigen tijdens een match spelen wil je ze goed leren.Irrival schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 09:31:
[...]
Zie casual als een training die je moet voldoen om uberhaupt nuttig te zijn in competitive. Stel je zelf de vraag: "Ben ik van toegevoegde waarde in een team?" Zo ja, waarom dan precies? Zo nee, misschien toch nog maar een keer casual of tegen hard AI om ervoor te zorgen dat je optimaal kan presteren.
Zorg vooral dat je één map kan dromen, met bijhorende crosshair placements.
Steam: rh1991
Nou ik pakte er 1,5k exp mee met 1 missie(das inclusief weekly bonus etc). Dus ja missies
Goed worden doe je niet in casual...Silence schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 09:49:
[...]
Goed worden, boosten heeft totaal geen nut aangezien je het hoge niveau toch niet aan kan, en dan dus weer naar een lagere rank gaat.
Ehhh,Silence schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 09:49:
[...]
Jullie hebben niet door waar het over gaat geloof ik. Het gaat om de rank die nodig is om Comp te spelen. Sinds een aantal patches geleden moet je level 3 zijn, voor je competitive kan spelen. Ook al heb je 900 wins en speel je global elite, als je geen level 3 bent mag je niet competitive spelen.
Klopt, het gaat nu een beetje door elkaar. Maar ik lees inderdaad dat wanneer je BloodHount gaat spelen je extra XPs krijgt als je de missies gaat spelen. Toch maar BloodHount aanschaffen dan.Jo0Lz schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 09:57:
[...]
Ehhh,![]()
[...]
Jullie hebben niet door waar het over gaat geloof ik. Het gaat om de rank die nodig is om Comp te spelen. Sinds een aantal patches geleden moet je level 3 zijn, voor je competitive kan spelen. Ook al heb je 900 wins en speel je global elite, als je geen level 3 bent mag je niet competitive spelen.
You will earn XP at the end of a match on official servers. In a Competitive match, your earned XP is determined by your rounds won. In all other game modes, your earned XP is determined by your score. Additionally, at the start of each week you will receive an XP bonus boost. During Operation Bloodhound, you can gain extra XP by completing missions.
In casual probeer ik altijd doelen te stellen. Denk dan aan het feit dat alleen headshots tellen, of dat je alleen doet tappen ipv sprayen. Ik ben het met je eens dat je meer leert in een competitieve omgeving. Als je al ervaring hebt met 1.6 en css dan ken je de basics en dat is tegenwoordig al veel waard.R1kske schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 09:56:
[...]
Ik snap het helemaal, maar heb redelijk wat CS1.6 en behoorlijk veel CSS gespeeld ook nog op een aardig niveau vroeger, een klein beetje overbodig is het daarom. Er zijn wel wat nieuwe maps bijgekomen die ik niet zo goed ken, door public te spelen leer je ze wel enigszins maar je moet ze eigen tijdens een match spelen wil je ze goed leren.
Toch is de gameplay weer wat veranderd. Ik heb veel geleerd op public aim mappen. Trainen op M4A1 en AK47, zonder dat het iets voor je rank doet. Na verloop van tijd leer je het vanzelf wel en kun je competitie gaan spelen.Irrival schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:01:
[...]
In casual probeer ik altijd doelen te stellen. Denk dan aan het feit dat alleen headshots tellen, of dat je alleen doet tappen ipv sprayen. Ik ben het met je eens dat je meer leert in een competitieve omgeving. Als je al ervaring hebt met 1.6 en css dan ken je de basics en dat is tegenwoordig al veel waard.
En dan maar zeggen dat ze "smurfs" tegen willen gaan met deze regel. Goedkoop verkoop praatje in mijn ogen.Sonic1986 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:00:
[...]
Klopt, het gaat nu een beetje door elkaar. Maar ik lees inderdaad dat wanneer je BloodHount gaat spelen je extra XPs krijgt als je de missies gaat spelen. Toch maar BloodHount aanschaffen dan.
You will earn XP at the end of a match on official servers. In a Competitive match, your earned XP is determined by your rounds won. In all other game modes, your earned XP is determined by your score. Additionally, at the start of each week you will receive an XP bonus boost. During Operation Bloodhound, you can gain extra XP by completing missions.
Maar in public aim mappen verdien je geen XP zoals je al aangeeft, en mijn insteek is dat je er XP grind terwijl je oefent. Verder doe ik heel vaak tegen AI spelen. Dit doe ik dan voornamelijk voor mijn aim en soundSonic1986 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:03:
[...]
Toch is de gameplay weer wat veranderd. Ik heb veel geleerd op public aim mappen. Trainen op M4A1 en AK47, zonder dat het iets voor je rank doet. Na verloop van tijd leer je het vanzelf wel en kun je competitie gaan spelen.
[ Voor 27% gewijzigd door Irrival op 23-06-2015 10:05 ]
XP voor de rank die niets met je skill te maken heeft dus... Het is allemaal heel simpel als je het een keer gezien hebt denk ik.Sonic1986 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:00:
[...]
Klopt, het gaat nu een beetje door elkaar. Maar ik lees inderdaad dat wanneer je BloodHount gaat spelen je extra XPs krijgt als je de missies gaat spelen. Toch maar BloodHount aanschaffen dan.
Ik ben nu bijna level 13 geloof ik.
Het punt is dat je je smurf account nu ook tijdig bij moet houden, anders verloopt je private rank. Dat is de reden waarom ze dit doen en mensen minder gaan smurfen, omdat ze nu meerdere accounts bij moeten houden wat rank betreft.Irrival schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:03:
[...]
En dan maar zeggen dat ze "smurfs" tegen willen gaan met deze regel. Goedkoop verkoop praatje in mijn ogen.
Klopt, maar ik wil gewoon een smurf account om met maten te spelen die een lagere rank hebben dan mijn main.Jo0Lz schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:04:
[...]
XP voor de rank die niets met je skill te maken heeft dus... Het is allemaal heel simpel als je het een keer gezien hebt denk ik.
Ik ben nu bijna level 13 geloof ik.
ze naaien de casual gamer erbij. Mensen die niet zo vaak spelen.Sonic1986 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:04:
[...]
Het punt is dat je je smurf account nu ook tijdig bij moet houden, anders verloopt je private rank. Dat is de reden waarom ze dit doen en mensen minder gaan smurfen, omdat ze nu meerdere accounts bij moeten houden wat rank betreft.
Niet dat ze dat sowieso al niet doen xD
Casual is een game mode, maar die zou eigenlijk de competitive van nu moeten zijn. Lange rondes, lange bom tijd. Wat nu comp is moet casual worden. 5v5 met de mogelijkheid gewoon te praten met elkaar. Speech alleen naar iedereen, wtf.
En dan wordt de Comp van nu, zoals de FaceIT/ESEA tijden. Met 128 tick als 't ff kan.
Eens, ik bedoelde het ook alleen maar om te trainen. Als je nog geen (of te lage) private rank hebt, heeft dit geen nut.Irrival schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:03:
[...]
En dan maar zeggen dat ze "smurfs" tegen willen gaan met deze regel. Goedkoop verkoop praatje in mijn ogen.
[...]
Maar in public aim mappen verdien je geen XP zoals je al aangeeft, en mijn insteek is dat je er XP grind terwijl je oefent. Verder doe ik heel vaak tegen AI spelen. Dit doe ik dan voornamelijk voor mijn aim en sound
Wat nu comp is zou casual moeten worden? I have no idea what you are trying to sayJo0Lz schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:07:
[...]
ze naaien de casual gamer erbij. Mensen die niet zo vaak spelen.
Niet dat ze dat sowieso al niet doen xD
Casual is een game mode, maar die zou eigenlijk de competitive van nu moeten zijn. Lange rondes, lange bom tijd. Wat nu comp is moet casual worden. 5v5 met de mogelijkheid gewoon te praten met elkaar. Speech alleen naar iedereen, wtf.
En dan wordt de Comp van nu, zoals de FaceIT/ESEA tijden. Met 128 tick als 't ff kan.
Ik ook nietIrrival schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:10:
[...]
Wat nu comp is zou casual moeten worden? I have no idea what you are trying to say
Hoppa Geranked naar Gold Nova gisteren. Het waren niet de beste potjes, maar dat maakt niet uit. Helaas meerendeel Russen die gewoon niet communiceren en weigeren Engeld te praten. Wanneer gaat Valve eens die regio's beter splitsen?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic