A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
http://gyazo.com/83df65d3488094321bd59ebb5c3b7c76
http://gyazo.com/b54d2034cc80d0b1af99dc6e2e69c825
Die eerste game was mijn carry GJo0Lz schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 07:27:
Gisteren mooie potjes dudes. Gewoon ff Dery naar Eagle gecarried jeweet.
Nah viel tegen eigenlijk. Maar GZ idd.
[ Voor 8% gewijzigd door mystiqu op 17-06-2015 11:24 ]
mystiqu schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 11:24:
[...]
Die eerste game was mijn carry G
Nah viel tegen eigenlijk. Maar GZ idd.
Ging inderdaad lekker boyssss. Drank & DrugsJo0Lz schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 07:27:
Gisteren mooie potjes dudes. Gewoon ff Dery naar Eagle gecarried jeweet.
The anthem baby!Randleman schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 12:02:
[...]
[...]
Ging inderdaad lekker boyssss. Drank & Drugs
Je krijgt 1 keer per week een drop wanneer je levelt(is dit goed?) en de reset is op woensdag. Dus als je op woensdag levelt krijg je een drop. Doe je dit niet op woensdag maar op een donderdag, dan krijg je je drop in die game waarin je levelt op donderdag.Lanithro schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:27:
Ik ben inmiddels rank 5, maar ik heb nog geen 1 keer een drop gehad op woensdag. Hebben meer mensen dit?
Heb ik ooit nog mee op het podium gestaan met verschillende shows!
En je info klopt plientje.
Owh je krijgt nu dus geen random drops meer in een game, maar alleen nog maar als je een lvl pakt.plientje schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:32:
[...]
Je krijgt 1 keer per week een drop wanneer je levelt(is dit goed?) en de reset is op woensdag. Dus als je op woensdag levelt krijg je een drop. Doe je dit niet op woensdag maar op een donderdag, dan krijg je je drop in die game waarin je levelt op donderdag.
De random drops zijn er nog wel, alleen krijg je nu ook een drop als je een level pakt door de nieuwe operationLanithro schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:38:
[...]
Owh je krijgt nu dus geen random drops meer in een game, maar alleen nog maar als je een lvl pakt.
NoobsRandleman schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 12:02:
[...]
[...]
Ging inderdaad lekker boyssss. Drank & Drugs
Even iets anders, klopt het dat dat levellen zonder de operation echt FUCKING langzaam gaat? Voor een deathmatch krijg je ongeveer 200 xp?
[ Voor 26% gewijzigd door hmr op 17-06-2015 14:24 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Yup dat is echt te traag...hmr schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 14:18:
[...]
Noobs![]()
Even iets anders, klopt het dat dat levellen zonder de operation echt FUCKING langzaam gaat? Voor een deathmatch krijg je ongeveer 200 xp?
Ik heb een reduced XP bonus for some reason. Voor een potje comp krijg ik 84 exp als ik win o.o
Dus behalve dat de maatregel tegen smurfs is (of we het er nou mee eens zijn of niet), ben je zo ongeveer verplicht om die operation te kopen als je met een account competive wilt spelen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Door Comp potjes neem ik aan? Die optie heb je als beginnende account nietLanithro schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 14:37:
Ik krijg anders aardig wat XP zonder die Operation. Ik weet niet hoe hoog jullie nu zijn, maar ik ben na een stuk of 15 potjes rank 5
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Nja, het idee is wel dat je ff een paar uur moet spelen. 3 deathmatches en dan al MM spelen zou ook onzin zijn, dan kunnen ze het net zo goed weghalen.hmr schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 14:40:
[...]
Door Comp potjes neem ik aan? Die optie heb je als beginnende account niet
Zonder die operation speel je letterlijk 25 deatmatches per level, dus 75 DM's... en dan heb ik het over een DM waar je +40 kills maakt..Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 14:46:
[...]
Nja, het idee is wel dat je ff een paar uur moet spelen. 3 deathmatches en dan al MM spelen zou ook onzin zijn, dan kunnen ze het net zo goed weghalen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik blijf het een vreemde regel vinden... Ik snap de logica erachter dat wel. Ben in ieder geval blij dat ik een maand geleden begonnen ben en niet nu pas. Ben eigenlijk gelijk competitive gaan spelen, en daar gaandeweg de maps en guns geleerd.Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 14:46:
[...]
Nja, het idee is wel dat je ff een paar uur moet spelen. 3 deathmatches en dan al MM spelen zou ook onzin zijn, dan kunnen ze het net zo goed weghalen.
Casual of DM vind ik niet heel veel aan moet ik zeggen, ik hou van de drang om te winnen die competitive met zich meebrengt.
Casual verdien je veel meer punten mee, iemand poste laatst wat de factor daarvoor is. Maar casual is veel hoger dan DM kwa score wat je krijgt.hmr schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 14:50:
[...]
Zonder die operation speel je letterlijk 25 deatmatches per level, dus 75 DM's... en dan heb ik het over een DM waar je +40 kills maakt..
[ Voor 23% gewijzigd door Facenoise op 17-06-2015 14:53 ]
Verwijderd
Oh, maar je krijgt wel die first day bonus e.d? Als dit zo is dan is het idd bs.hmr schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 14:50:
[...]
Zonder die operation speel je letterlijk 25 deatmatches per level, dus 75 DM's... en dan heb ik het over een DM waar je +40 kills maakt..
Dit was de XP die ik kreeg zonder operation inclusief weekly bonus..Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 14:52:
[...]
Oh, maar je krijgt wel die first day bonus e.d? Als dit zo is dan is het idd bs.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Hoe zou ik het beste een Knife skin kunnen verkopen voor IRL geld.
Net met een redelijke dosis luck dit ding open gemaakt.
http://imgur.com/f47ys4l
Hij is Factory New en Statrek.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2015 22:30 ]
Ik denk dat opskins.com het betrouwbaarst is, maar heb er zelf geen ervaring mee.
[ Voor 23% gewijzigd door Grotman op 17-06-2015 22:17 ]
>unboxedVerwijderd schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 22:12:
Goedenavond heren,
Hoe zou ik het beste een Knife skin kunnen verkopen voor IRL geld.
Net met een redelijke dosis luck dit ding open gemaakt.
http://imgur.com/f47ys4l
Hij is Factory New en Statrak.
>knife
>doppler
>stattrak
en ik dacht dat ik geluk had
Maar beste leek me OPSkins, volgens mij heeft Noobies z'n skins daar ook voor echt geld mee verkocht.
edit: je kan ff op reddit kijken voor hoeveel die dingen weggaan? Of eventueel een PC doen. Verder geen ervaring met de punten van OPSkins.
[ Voor 12% gewijzigd door Brogala op 17-06-2015 22:31 ]
Verwijderd
Ik raakte ook eindelijk eens wat met pistols! Wel jammer dat ik zovaak terugging om te reloaden terwijl ik nog meer dan genoeg kogels had, moet wat beter op dat soort dingen gaan letten.
En hmr, jouw 1v5 rekt9 ace komt er morgen in 1080p aan. Ik heb een nieuwe codec en nu uploadt hij opeens wel.
edit: dit filmpje heb ik in 720p geupload maar YT heeft er 1080p van gemaakt, raar... Maar ja vandaar de slechte kwaliteit.
[ Voor 14% gewijzigd door Brogala op 17-06-2015 22:54 ]
Mooi gedaan! Die block op het einde was echter wel erg derp
In ander nieuws: Ik ben eindelijk DMG!!!!
Nu ik gvd nog eens mg worden...markdm schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 22:58:
[...]
Mooi gedaan! Die block op het einde was echter wel erg derp![]()
In ander nieuws: Ik ben eindelijk DMG!!!!
Verwijderd
Half-Life 3 semi-confirmedAll reports against cheaters are helpful. You should always report a player if you suspect they are cheating, regardless of the game mode or context.
Also, we’ve noticed a lot of people talking about the criteria for a reported player entering Overwatch (e.g., “players need X reports in a day to enter Overwatch”). So far, none of these descriptions have been accurate. While we won’t reveal our process here, we can say that we do not rely on simple thresholds or easily-bypassed time windows.
Steam: Grim
Steam: rh1991
Nope, niet echt meer als het goed is, ik zie het de Pro's niet meer doen. Q tweemaal drukken net na het herladen is wel sneller in sommige gevallen.Rik91 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 00:47:
Kan iemand mij vertellen of 2x Q drukken na het AWPen nog steeds sneller is dan wachten tot de zoom zeg maar? Ik kom uit het CSS tijdperk en ben dat gewend, maar vraag me af of dat nog nut heeft.
Steam: rh1991
Ik doe het om met m'n knife weer terug achter de corner(s) te rennen. Shoulder peeken en dan weer terug naar de awp.cyntax schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 00:52:
[...]
Nope, niet echt meer als het goed is, ik zie het de Pro's niet meer doen. Q tweemaal drukken net na het herladen is wel sneller in sommige gevallen.
En toch ben ik net begonnen met csgo, geen rank dus nog had ik een week terug, en na nog geen weekje gamen, uurtje per dag , casual sangekloot en arma race en deathmatch enzo ben ik rank 4 en halverwege richting rank 5. Gaat het sneller omdat ik zon mission pack had gekocht? Hen daarvan namelijk maar een paar missions gedaan aangezien ze nou ook weer niet zoveel opleverden en ik geen zin had om te wachten op casual matches zo nu en dan om te completen :0hmr schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 14:50:
[...]
Probleem met OPSkins is de concurrentie. Die doppler gaat nu voor 36990 OPpoints. Dat is zo'n $369. Het is in ieder geval wel veilig dus als je het voor echt geld wilt verkopen adviseer ik OPSkins. Ik kan je ook adviseren om even premium aan te schaffen. Kost je 6 dollar maar het scheelt je 5 procent commissie. En die 5 procent is toch al gauw $18,45. Hou je dus $12 meer over dan zonder premium.Brogala schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 22:30:
[...]
>unboxed
>knife
>doppler
>stattrak
en ik dacht dat ik geluk had![]()
Maar beste leek me OPSkins, volgens mij heeft Noobies z'n skins daar ook voor echt geld mee verkocht.
edit: je kan ff op reddit kijken voor hoeveel die dingen weggaan? Of eventueel een PC doen. Verder geen ervaring met de punten van OPSkins.
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Verwijderd
Ik zag je gisteren bezig zijn in Casual ja.. helaas heb ik hetzelfde probleem.Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 23:26:
Hoe heerlijk, na jaaaaaren CS spelen maar maanden minder gespeeld, moet je eerst 100+ potten casual gaan spelen voordat je uberhaupt weer competative mag spelen. Ik snap de gedachte, maar werkelijk, een account met 450 wins dat al jaren actief is zonder bans moet ook door die hele riedel?![]()
Nog niet te spreken over de hoeveelheid hackkers aanwezig op het moment i.v.m. de steam sale.
zucht
NiceBrogala schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 08:05:
Hmr's 1v5 rekt9 ace: YouTube: CS:GO Hmr 1v5 pistol ace
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
En dat is dus het perfecte voorbeeld dat je niet 1 voor 1 naar de enemy moet gaan.Brogala schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 08:05:
Nu speelde hij in feite 5x een 1v1. Veel makkelijker te winnen dan dat er 2-3 op je afkomen gelopen.
Nog steeds netjes maar gebruik het even als voorbeeld.
Die naam van hmr ook echt he xD. Maar mooi hoor.Brogala schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 08:05:
omg olofmeister its you??hmr schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 09:33:
[...]
Nicenet daarvoor zat ik op mid/gayspot en hoorde tijdens mijn transitie naar window dat er eentje in mijn rug zat..
Hij ging lekker inderdaad!therobber schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 01:19:
waren weer lekker potjes mannen 6 wins op rij daarna Tie en weer DMG. Joolz DJ master

DMG bitches. Match daarna lekker bovenaan met 24 kills de 2e helft in. Helaas daarna weinig meer geraakt, maar iig geen bottom fragger
Vanmiddag/vanavond road to LE!
Dit laat idd zien dat je tegenstander niet 1vs1 moet face en CT had ook nog is de bom, dus ze hadden makkelijk spots kunnen in nemen en bomb kunnen coveren.NuCl3aR schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 09:53:
[...]
En dat is dus het perfecte voorbeeld dat je niet 1 voor 1 naar de enemy moet gaan.
Nu speelde hij in feite 5x een 1v1. Veel makkelijker te winnen dan dat er 2-3 op je afkomen gelopen.
foto nemen van ej beeldscherm is zo 1993.
You trolling or....?jeroenm17 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 10:49:
Gefeliciteerd met je aankoop, maar er bestaat ook printscreen fucntie.
Kijk eens goed.
Not sure if bait..... Anders ben je wel een beetjejeroenm17 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 10:49:
Gefeliciteerd met je aankoop, maar er bestaat ook printscreen fucntie.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Jup.. daarom is het ook mogelijkNuCl3aR schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 09:53:
[...]
En dat is dus het perfecte voorbeeld dat je niet 1 voor 1 naar de enemy moet gaan.
1) ga niet hunten 1v1.
2) zet een crossfire op (daarbij is communiceren wie welke hoek houdt dus belangrijk).
3) aim goed
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
http://steamcommunity.com/id/nijn
Klopt, toen hij er 1 killde konden ze hem beter met z'n allen rushen of blijven wachten ipv 1 voor 1 naar hem toegaanNuCl3aR schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 09:53:
[...]
maar ik blijf het een hele mooie ace vinden
5) luister naar HMR als je site op loopthmr schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:18:
[...]
Jup.. daarom is het ook mogelijk. Tips voor mensen die nog nooit lang spelen.
1) ga niet hunten 1v1.
2) zet een crossfire op (daarbij is communiceren wie welke hoek houdt dus belangrijk).
3) aim goed
4) Koop geen AK zonder armor. Doe je dat wel, dan ga je geen rank omhoog!
<-- still in shame
Ach, we houden de B bombsite zowel op Mirage als op Cache goed dicht als CT.therobber schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:37:
[...]
5) luister naar HMR als je site op loopt
<-- still in shame
Merk wel dat een rankup er nu niet meer snel inzit van LE naar LEM als ik niet met meerdere LE mensen speel. De gemiddelde rank die ik nu samen met de tweakers tegenkom is DMG/MGE.. en ook al drop je 35+ bombs in die games, je rankt niet snel up
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
In de Steamsale is ie 7 euro dacht ik.
[ Voor 55% gewijzigd door BM op 25-06-2015 20:49 ]
BUY ALL TEH SMURF ACCOUNTSSSSSSSSS
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
100 jaar?! Source is pas 11 jaar uit, joh!
[ Voor 54% gewijzigd door BM op 25-06-2015 20:49 ]
Verwijderd
hyptonize schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:53:
[...]
100 jaar?! Source is pas 11 jaar uit, joh!
cache B en mirage B komen ze idd niet door nee goed teamworkhmr schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:50:
[...]
Ach, we houden de B bombsite zowel op Mirage als op Cache goed dicht als CT.
Merk wel dat een rankup er nu niet meer snel inzit van LE naar LEM als ik niet met meerdere LE mensen speel. De gemiddelde rank die ik nu samen met de tweakers tegenkom is DMG/MGE.. en ook al drop je 35+ bombs in die games, je rankt niet snel up
Mirage B is ook nog wel in m'n eentje te houden vaak
We moeten wat meer Train oefenen vind ik, dat is gewoon een leuke map waar nog niet veel man op speelt in pre made teams waardoor ze vaak al een nadeel hebben
Ja rank up is lastig idd als je met DMG en lager speelt. Maar je komt er wel
[ Voor 7% gewijzigd door therobber op 18-06-2015 12:04 ]
Misschien dat de preyh & scrtz global boosting squad nog een gaatje in onze drukke planning vrij kunnen maken, neem even contact op met onze half-vrouwelijke secretaresse merijn, te vinden op de nehox teamspeak ( ze houdt ervan zwoel aangesproken te worden ).hmr schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:50:
[...]
Ach, we houden de B bombsite zowel op Mirage als op Cache goed dicht als CT.
Misschien dat jullie eens met mij mee moeten kijken waarom ik nog geen rank up benScrtz schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 12:22:
[...]
Misschien dat de preyh & scrtz global boosting squad nog een gaatje in onze drukke planning vrij kunnen maken, neem even contact op met onze half-vrouwelijke secretaresse merijn, te vinden op de nehox teamspeak ( ze houdt ervan zwoel aangesproken te worden ).
Zelf beter spelen. Met mensen spelen die 1-2 (of meer) ranks hoger dan je zijn en in die games ook goed presteren en niet de tegels van de vloer afschrapen.TheAnthonyNL schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:29:
[...]
Misschien dat jullie eens met mij mee moeten kijken waarom ik nog geen rank up ben... anderzijds ... merijn is ook al voor mij bezig dus vraag me af waar de tijd dan vandaan komt hahahah.
En dat doe ik nog niet denk je ... ik speel hele tijd met mg2~e / dmg mee ... en presteer ook gewoon goed (3kills/ clutches) ...NuCl3aR schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:31:
[...]
Zelf beter spelen. Met mensen spelen die 1-2 (of meer) ranks hoger dan je zijn en in die games ook goed presteren en niet de tegels van de vloer afschrapen.
Anyway
http://www.reddit.com/r/G...fensive_update_for_61715/
Leuke patch notes...
Ik kan niet van iedereen alles weten. Ik geef gewoon algemene tips die wel effectief helpen en niet de speculatie tips van meer MVP sterren, K/D, blabla.TheAnthonyNL schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:38:
[...]
En dat doe ik nog niet denk je ... ik speel hele tijd met mg2~e / dmg mee ... en presteer ook gewoon goed (3kills/ clutches) ...
Anyway
http://www.reddit.com/r/G...fensive_update_for_61715/
Leuke patch notes...
Als je wilt mag je enkele linkjes van je games neerzetten dan zal ik eens kijken. Ik ben verre van de beste hier maar kan je waarschijnlijk wel enkele tips geven.
Laatste puntje: je niet dood staren op rank, weet je nog vroeger toen er geen ranks(enkel low, mid, high) waren en mensen voor het plezier speelde en om beter te worden.
Ik heb referenties die zeggen dat ik veel beter speel dan ik eigenlijk voor mijn rank ben ingedeeld.NuCl3aR schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:42:
[...]
Ik kan niet van iedereen alles weten, ik geef gewoon algemene tips die wel effectief helpen en niet de speculatie tips van meer MVP sterren, K/D, blabla.
Als je wilt mag je enkele linkjes van je games neerzetten dan zal ik eens kijken. Ik ben verre van de beste hier maar kan je waarschijnlijk wel enkele tips geven.
Laatste puntje: je niet dood staren op rank, weet je nog vroeger toen er geen ranks(enkel low, mid, high) waren en mensen voor het plezier speelde en om beter te worden.
Daarnaast ik geef niks om rank, maar anderen helaas wel. (lees: gekickt uit lobby wegens te lage rank ~_~ of als silver scub wordt uitgemaakt vlak nadat je dikke clutch maakt wat resulteerde in een overwinning).
TheAnthonyNL schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:47:
Daarnaast ik geef niks om rank
Zoals in jouw eerste post (2de quote) staat en zoals ik ook al eerder zei. Post enkele games en ik zal eens een kijkje nemen.TheAnthonyNL schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:29:
[...]
Misschien dat jullie eens met mij mee moeten kijken waarom ik nog geen rank up ben
Zal dat straks even doen zit nu op werk dus kan niet even csgo opstarten...NuCl3aR schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:51:
[...]
[...]
Zoals in jouw eerste post (2de quote) staat en zoals ik ook al eerder zei. Post enkele games en ik zal eens een kijkje nemen.
Verwijderd
Heb je een bron?pineapple23 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:27:
*knip*
Wat betreft kills/deaths maakt geen zak uit.
Naast dat dit mij onzin lijkt is het giswerk...
Ja iedereen blijft er maar over bezig maar het is inderdaad giswerk. Tevens kun je er ook niet echt een conclusie over trekken aangezien MVP's vaak gepaard gaan aan score en k/d ratio. Moeilijk om er dus iets zinnigs over te zeggen, of je zou een jaar lang statistieken verzamelen over meerdere spelers waarbij de een voor k/d gaat, de ander voor puur wins en spelen met hoge ranks en nog een ander voor MVP sterren gaat.Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:40:
[...]
Heb je een bron?
Kijken of een uprank lukt.
Ach misschien speelt alles dan wel een factor, maar wel jammer dat ze het niet ergens officieel vermelden.
Verwijderd
Maar goed, eindeloze discussie want niemand weet hoe het precies zit behalve Valve
Ik heb trouwens vanmiddag ook gewoon potjes gespeeld zonder problemen en plotseling gaat de pc vervelend doen...
Steam: Th3C00LGuy
Verwijderd
nu ben ik nog bezig met mn placement matches maar schiet niet echt op tegen de gemiddelde rank waartegen je in het potje komt als je soloQ speelt.
Ik heb vanaf morgen een goede headset en zal eens langs wippen in de teamspeak (a).
Voor degene die me toe willen voegen mijn steam is: spuit11NL
Dit lijkt me wel logisch, want je kan voor k/d spelen en toch amper punten scoren. Als je lekker de hele tijd campt en niks wint, dan ga je echt niet goed ranken. Ik kan me voorstellen dat de score in combinatie met MVP's en round / match wins belangrijk zijn.Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:40:
[...]
Heb je een bron?
...
MVP kan je ook krijgen door amper iets te raken en te defusen... MVP zegt echt nietsLuxicon schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 08:18:
[...]
Dit lijkt me wel logisch, want je kan voor k/d spelen en toch amper punten scoren. Als je lekker de hele tijd campt en niks wint, dan ga je echt niet goed ranken. Ik kan me voorstellen dat de score in combinatie met MVP's en round / match wins belangrijk zijn.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
K/d ratio is belangrijk, maar wel ondersteunend. Het planten van de bom of defusen is meer beslissend dan het neerschieten van 4 man. Want door dat opzich wordt geen ronde gewonnen. Bovendien wordt iemand er niet beter van om voor zichzelf grote nadruk op k/d ratio te leggen, want dan ga je risico's uit de weg. Daardoor win je minder rondes en voorkom je situaties waar je juist beter kan worden.hmr schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 09:58:
[...]
MVP kan je ook krijgen door amper iets te raken en te defusen... MVP zegt echt niets... Btw, we zijn echt lekker aan het speculeren, niemand weet hoe het zit..
Dat lijkt mij in ieder geval een logische benadering.
[ Voor 11% gewijzigd door Luxicon op 19-06-2015 10:27 ]
...
Luxicon schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:26:
[...]
K/d ratio is belangrijk, maar wel ondersteunend. Het planten van de bom of defusen is meer beslissend dan het neerschieten van 4 man. Want door dat opzich wordt geen ronde gewonnen. Bovendien wordt iemand er niet beter van om voor zichzelf grote nadruk op k/d ratio te leggen, want dan ga je risico's uit de weg. Daardoor win je minder rondes en voorkom je situaties waar je juist beter kan worden.
Dat lijkt mij in ieder geval een logische benadering.
MVP's zijn nietszeggend, K/D is nietzeggend (vooral als je alleen maar bait kills en exit frags pakt) en zo kun je nog wel even door gaan.hmr schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 09:58:
[...]
MVP kan je ook krijgen door amper iets te raken en te defusen... MVP zegt echt niets... Btw, we zijn echt lekker aan het speculeren, niemand weet hoe het zit..
Het zou ook goed kunnen dat er een soortgelijk MM systeem is wat lijkt op het XP rank systeem, dat elke rank waarmee en tegen je speelt voor een bepaalde multiplier zorgt en dit vermenigvuldigt met jou eindscore en hierop berekend of je in de buurt komt voor de volgende rankup/rankdown.
EDIT:
ik open weer eens een kistje, krijg ik een legendary, wat voor legendary krijg ik? een fucking mac-10 neon rider..
[ Voor 4% gewijzigd door Scrtz op 19-06-2015 12:14 ]
Dit en dan carry roepenScrtz schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 11:06:
MVP's zijn nietszeggend, K/D is nietzeggend (vooral als je alleen maar bait kills en exit frags pakt) en zo kun je nog wel even door gaan.
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Of Aztec
"kom we doen mirage maar we gaan er wel een 2e map bij zetten.. oke oke. Aztec erbij. ACCEPT! Welke map gaat er laden jahoor Aztec. 16-10 Win en hele mooi clutch van Joolz
Wie doet er vanavond nog een potje Train mee ?
Heb je ze eindelijk zo ver gekregen Robbertherobber schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 13:04:
[...]
Of Aztec![]()
"kom we doen mirage maar we gaan er wel een 2e map bij zetten.. oke oke. Aztec erbij. ACCEPT! Welke map gaat er laden jahoor Aztec. 16-10 Win en hele mooi clutch van Joolz
Als je ze volgende keer Assault weet aan te praten doe ik graag me
Ik wil train wel eens in comp proberen! Heb er tot nu toe alleen maar DM/Casual op gespeeld, best een leuke maptherobber schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 13:04:
[...]
Of Aztec![]()
Vergeet mijn ace clutch niet op mirage daarnatherobber schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 13:04:
[...]
Of Aztec![]()
Of die leuke actie op cache. "Kom laten we even een site rushen." "is goed" Vervolgens lopen we elkaar een beetje aan te staren in spawn....
[ Voor 14% gewijzigd door Randleman op 19-06-2015 15:26 ]
Derp mode activatedRandleman schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 15:07:
[...]
Of die leuke actie op cache. "Kom laten we even een site rushen." "is goed" Vervolgens lopen we elkaar een beetje aan te staren in spawn....
Buiten keybinds kun je ook wat acties koppelen. Zo zijn er bijv een aantal die na een schot met de awp automatisch naar pistol switchen, maar kwam ook ergens iets tegen dat er binds zijn dat als je schiet je automatisch "shift" wordt ingedrukt zodat je preciezer schiet. En zo zullen er vast nog vele zaken meer zijn.
Daarom kwam bij mij op zijn alle dingen die je in de autoexec.cfg kunt doen legaal? Of wordt er iets als cheaten gezien?
Indien het laatste waar ligt dan de grens?
[ Voor 32% gewijzigd door Broud op 19-06-2015 18:21 ]
Ik raad het je wel af zulke dingen te doen. Je kan namelijk nadat je hebt geschoten nog bijsturen/richten, wat zonder scope toch een stuk minder gemakkelijk is.
Zelfde voor 'shift' tijdens schieten: als je vanuit rennen een goed precies schot wilt doen kan je beter afremmen met een stap in tegenovergestelde richting of kort bukken. Paar uurtjes in deathmatch oefenen en je hebt een beter resultaat dan een script je gaat geven.
Omdat ik nieuw ben in dit topic een kleine voorstel: In shooters speel ik ongeveer onder dezelfde alias als die ik hier gebruik (afly.nl). Ik was tegen het advies van vrienden in direct met comp gestart toen ik voor het eerst in jaren weer een shooter oppakte, en heb mezelf de afgelopen maanden van de laagste silver tot LE gespeeld. Dat ging met af en toe een schommeltje omlaag, en daarom hoop ik vanavond -alweer- LE te behalen
én gezien de video's die ik tijdens het lurken tegen kwam, voel ik me zo vrij dit ook te delen:
Ik twijfelde heel erg of er nog iemand in apartments zat, de nade was dan ook eigenlijk mis.
"Don't try this at home. We are professionals; We've been doing this since yesterday"
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic